Η αντίδραση στην αντεθνική διαφήμιση κλιμακώνεται, ενώ μέγα θέμα προκύπτει πλέον από τις πρακτικές της εταιρίας, που προκαλεί λειτουργώντας ως κράτος εν κράτει. Την προσβολή της μνήμης των ηρώων της Επανάστασης του 1821, κατά την πρόσφατη διαφημιστική εκστρατεία της Vodafone, στηλιτεύουν με ερώτησή τους … προς τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα, οι βουλευτές του ΛΑΟΣ Σπυρίδων-Άδωνις Γεωργιάδης, Μαυρουδής Βορίδης και Αθανάσιος Πλεύρης.
www.elora.gr
ΣΧΟΛΙΟ taxalia:
www.elora.gr
ΣΧΟΛΙΟ taxalia:
1. Η διαφήμιση δεν είναι “αντεθνική”. Είναι απλά γελοία.
2. Κακώς, κάκιστα πήγε στη Βουλή το θέμα. Θέματα που άπτονται της αισθητικής και της συμπεριφοράς των media προς το κοινό, πρέπει να τα “καθαρίζει” ο ίδιος ο καταναλωτής με αλλαγή καταναλωτικής συμπεριφοράς. Πρωτοβουλίες σαν κι αυτές, διχάζουν το πολυπληθές κομματοσκυλικό ακροατήριο, που μέχρι χθες μπορεί να έλεγε ότι “η διαφήμιση είναι φρικτή”, αλλά “αφού ασχολήθηκε ο ΛΑ.Ο.Σ. κι εγώ είμαι ΠΑ.ΣΟ.Κ., είναι καλή!”. Έτσι λειτουργεί το κορόιδο ο Έλληνας, τον οποίο μετέτρεψαν σε κομματικό μαντρόσκυλο (και ατάϊστο μάλιστα!). Για αυτό και φανατικοί ΠΑΣΟκοι ας πούμε, οι οποίοι θα ξεσήκωναν τον τόπο για το ν/σ για τους μετανάστες, τώρα ποιούν την ανάγκη φιλοτιμία και “διαφωνούν”, όχι πιά με το ν/σ, αλλά με το ΛΑ.Ο.Σ. ! Το ίδιο θα έκαναν και οι οπαδοί του ΛΑ.Ο.Σ. αν για κάτι ενδιαφερόταν το ΠΑΣΟΚ κ.λ.π.
Υπάρχει πολύ αρρώστια στα γήπεδα του οπαδικού κομματισμού και θέλει χρόνια αντιβίωση για να θεραπευτεί…