Διαφήμιση πρόκληση της Novartis που βαδίζει στα χνάρια της Siemens που γέμιζε τις εφημερίδες με ολοσέλιδες διαφημισεις όταν ξέσπασε το σκάνδαλο.

Μεσούσης της πολιτικής αντιπαράθεσης, μέσα κι έξω από τη Βουλή, για το σκάνδαλο Novartis, κι ενώ δεν είχε ακόμη στεγνώσει το μελάνι του εξωδικαστικού συμβιβασμού με τις ΗΠΑ, η εταιρεία… ξαναγράφει την ιστορία!

9364C87C-144A-4853-8207-AE4C81F23E0B
Με διαφημιστική καταχώρηση, η Novartis μας ενημερώνει για τα ποσά που διέθεσε ανά τον κόσμο, αλλά και στη χώρα μας, στη μάχη κατά της πανδημίας.

Προφανώς η εταιρεία δεν έλαβε υπόψη της την ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα λίγες ημέρες πριν (26/6), με την οποία ενημέρωνε ότι «η Δικαιοσύνη οφείλει απερίσπαστη να συνεχίσει τη δουλειά της ώστε αφενός να τιμωρηθούν όσοι ζημίωσαν το Ελληνικό Δημόσιο, και αφετέρου να αποκαταστήσει η Novartis τη ζημία που προκάλεσε στο Δημόσιο και τους πολίτες».

Και «για το σκοπό αυτό», συμπλήρωνε, «η Κυβέρνηση αναλαμβάνει άμεσα την πρωτοβουλία να διερευνήσει κάθε πρόσφορο τρόπο ώστε να αποζημιωθεί το Ελληνικό Δημόσιο, ενεργοποιώντας τον κρατικό μηχανισμό και το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους».

Στα της καμπάνιας τώρα: «Η διεθνής συμβολή της Novartis στη μάχη κατά του COVID-19», τιτλοφορείται η σχετική καταχώρηση, από όπου και μαθαίνουμε, μεταξύ άλλων, τα εξής:

«Η εταιρεία προσέφερε 40 εκατ. δολάρια για τη στήριξη πρωτοβουλιών στον τομέα της υγείας σε 60 χώρες και δώρισε έως και 130 εκατ. δόσεις γενόσημης υδροξυχλωροκίνης». Δώρισε, προσέφερε…

Εξάλλου «από τις πρώτες ημέρες εκδήλωσης της πανδημίας, η Novartis προχώρησε σε άμεσες δράσεις με στόχο την ουσιαστική συμβολή στην αντιμετώπιση του κοροναϊού σε παγκόσμιο επίπεδο. Με πυξίδα την αποστολή της, η εταιρεία παρέμεινε προσηλωμένη στη διεύρυνση της πρόσβασης στην υγεία για όλους, κάτι που απέκτησε ακόμα μεγαλύτερη αξία σε αυτές τις πρωτόγνωρα κρίσιμες συνθήκες».

Και η προσφορά της εταιρείας κορυφώνεται στην επόμενη φράση: «Η εταιρεία προχώρησε σε ενέργειες ενίσχυσης των συστημάτων υγείας, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη διάθεση των θεραπειών της στους ασθενείς και υποστηρίζοντας ερευνητικές προσπάθειες για την ανάπτυξη των θεραπειών του COVID-19».

Ειδικότερα, «μια από τις πρώτες δράσεις της Novartis ήταν η δημιουργία Παγκόσμιου Ταμείου Απόκρισης στη νόσο COVID-19, προσφέροντας 40 εκατομμύρια δολάρια για τη στήριξη πρωτοβουλιών στον τομέα της υγείας σε 60 χώρες, σχεδιασμένων να βοηθήσουν τις κοινότητες να διαχειριστούν καλύτερα τις τεράστιες προκλήσεις της πανδημίας».

Μάλιστα η εταιρεία «εφάρμοσε μια ταχύτατη διαδικασία αξιολόγησης» προκειμένου να επιδοτήσει τρεις δράσεις:

Ενίσχυση της υποδομής των συστημάτων υγείας
Ανάπτυξη ψηφιακών πλατφορμών για τη συλλογή δεδομένων που σχετίζονται με τη νόσο
Δημιουργία ή ενίσχυση νέων προγραμμάτων υγείας.
Και, πέραν αυτών, «η Novartis συμμετείχε ενεργά σε νέες συνεργατικές ερευνητικές προσπάθειες» ενώ «ανταποκρίθηκε στο έκτακτο αίτημα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων για έρευνα και ανάπτυξη σχετικά με τον COVID-19, προσφέροντας πολύτιμο υλικό από το αρχείο δεδομένων της, το οποίο αξιολογήθηκε κατάλληλο για εργαστηριακές αντι-ιικές δοκιμές».

Η προσφορά της εταιρείας, για την οποία θα πρέπει να νιώθουν ευγνώμονες οι πολίτες όλου του κόσμου, δεν σταματά εδώ, αλλά επεκτείνεται και στις τιμές των φαρμάκων της:

«Εν μέσω της πανδημίας, η Sandoz, η θυγατρική του Ομίλου Novartis που ειδικεύεται στην παραγωγή γενοσήμων, ήταν η πρώτη που δεσμεύτηκε να κρατήσει σταθερές τις τιμές μιας ομάδας απαραίτητων φαρμάκων που μπορούν να φανούν χρήσιμα στη θεραπεία περιπτώσεων κορονοϊού, ειδικότερα τα αντι-ιικά, για τη μείωση των επιπτώσεων του κορονοϊού, και τα αντιβιοτικά, για την καταπολέμηση της πνευμονίας».

Παραλλήλως, η Novartis Hellas μας ενημερώνει για τέσσερις διαφορετικές δράσεις που ανέπτυξε:

Πραγματοποίησε δωρεές ιατρικού και τεχνολογικού εξοπλισμού σε ΜΕΘ κ.α. μονάδες δημόσιων νοσοκομείων αλλά και το Ινστιτούτο Παστέρ
Ανέπτυξε ψηφιακά εργαλεία στους εργαζομένους της (σ.σ. και πολύ καλά έκανε)
Με εθελοντική προσφορά εργαζομένων στην κατεύθυνση ενίσχυσης των ΜΚΟ
Με το Τμήμα Holistic Care, το οποίο, όπως διαβάζουμε από τη σχετική καμπάνια, έχει την εξής αποστολή: «εστιάζουμε στην Πρωτοβάθμια Περίθαλψη, με τεχνογνωσία, online εργαλεία και νέες ψηφιακές λύσεις υπέρ των ασθενών».
Εθνικοί ευεργέτες…

Νίκος Παπαδημητρίου

Πηγή: libre.gr

Leave a Reply

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s