Τι είναι το off- Facebook activity και γιατί σας ενδιαφέρει (βίντεο)

Αναζητάτε στο διαδίκτυο συγκεκριμένα προϊόντα και λίγο αργότερα σχετικές διαφημίσεις εμφανίζονται μπροστά σας στο Facebook. Αν σας ενοχλούν, σύντομα, θα μπορείτε να βάλετε τέλος σε αυτό, μέσω ειδικής ρύθμισης.

Ονομάζεται off- Facebook activity. Μέσω αυτής ο κάθε χρήστης θα μπορεί να δει ποιοι ιστότοποι και εφαρμογές στέλνουν πληροφορίες στο Facebook για τις κινήσεις και τις αναζητήσεις του.

Με βάση αυτές τις πληροφορίες, το Facebook στη συνέχεια εμφανίζει στο προφίλ του χρήστη στοχευμένη διαφήμιση.

Για παράδειγμα, αν ψάχνετε παπούτσια σε συγκεκριμένη σελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, η σελίδα αυτή στέλνει την πληροφορία στο Facebook. Το Facebook, με τη σειρά του, κάνει αναζήτηση στις διαφημίσεις που έχει πληρωθεί, διαλέγει όσες αφορούν παπούτσια και σας τις εμφανίζει.

Τι κάνει το off- Facebook activity

Με το off- Facebook activity ο χρήστης μπορεί να βάλει τέλος σε αυτή την πρακτική. Στις ρυθμίσεις του προφίλ θα υπάρχει η επιλογή off- Facebook activity, με την οποία θα μπορεί να «καθαρίσει» το ιστορικό των πληροφοριών που έχουν συγκεντρωθεί για την διαδικτυακή του δραστηριότητα και επίσης θα μπορεί να απαγορεύσει σε συγκεκριμένους ιστότοπους (ή σε όλους γενικά) την αποστολή ανάλογων πληροφοριών στο μέλλον.

“Για να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να πάτε στις ρυθμίσεις σας και να βρείτε την επιλογή off-Facebook activity. Θα χρειαστούν αρκετά βήματα και πολύ διάβασμα για να φτάσετε σε αυτή την επιλογή. Είναι, λοιπόν, πιθανό πολλοί χρήστες να μην την ενεργοποιήσουν γιατί είναι πολύ περίπλοκο” είπε η Μπάρμπαρα Ορτουτάι, υντάκτης τεχνολογίας του Associated Press.

.

.

Πού ισχύει το off-Facebook activity

Προς το παρόν, η επιλογή off-Facebook activity είναι διαθέσιμη μόνο σε Ισπανία, Ιρλανδία και Βόρεια Κορέα. Θα προστεθεί στα προφίλ ανά τον κόσμο τους επόμενους μήνες.

Πώς θα επηρεαστεί το Facebook

Υπάρχουν δύο εκτιμήσεις:

α) ο παγκόσμιος κολοσσός θα δεχθεί ισχυρό πλήγμα στα διαφημιστικά του έσοδα (που ανήλθαν σε $17 δισεκατομμύρια μόνο στο δεύτερο τρίμηνο του έτους) επειδή θα περιοριστεί δραστικά η δυνατότητα για στοχευμένες διαφημίσεις

β) δεν θα υπάρξουν επιπτώσεις για το Facebook, γιατί:

– η επιθυμία για εξαιρετικά στοχευμένη διαφήμιση υποχωρεί
– ελάχιστοι χρήστες θα μπούνε στη διαδικασία να «μπλοκάρουν» το μοίρασμα των δεδομένων τους

.

.

euronews

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s