olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

New York Times: Αλήθειες και ψέμματα σχετικά με το χριστουγεννιάτικο δέντρο

Posted by IGOR στο Νοέμβριος 27, 2018


Η επιλογή χριστουγεννιάτικου δέντρου αποτελεί μεγάλο ζήτημα για αρκετές οικογένειες. Κάποιοι προτιμούν την αίσθηση ενός αληθινού δέντρου, ενώ άλλοι προτιμούν την πιο εύκολη επιλογή ενός πλαστικού δέντρου. Ποιο όμως από τα δύο είδη δέντρων είναι πιο οικολογικό;

Σε άρθρο των New York Times, παρουσιάζονται κάποιες βασικές παρανοήσεις, αλλά και η αλήθεια σχετικά με το παραπάνω θέμα.

Η επιλογή αληθινού δέντρου δεν είναι απαραίτητα βλαβερή για το περιβάλλον

Η πλειονότητα των αληθινών χριστουγεννιάτικων δέντρων καλλιεργείται γι’αυτό ακριβώς τον λόγο και δεν κόβεται από δάση, όπως δείχνουν οι έρευνες, σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν αρκετοί, οπότε η αγορά ενός «αληθινού» δέντρου δεν είναι απαραίτητα κακή για το περιβάλλον.

Η ανακύκλωση των πλαστικών δέντρων μειώνει το περιβαλλοντικό τους κόστος

Τα ¾ των αμερικάνων καταναλωτών, σύμφωνα με έρευνα της Αμερικανικής Εταιρίας Χριστουγεννιάτικων Δέντρων, στολίζουν δέντρο και περίπου το 80% εξ’ αυτών είναι πλαστικά. Τα περισσότερα πλαστικά δέντρα είναι φτιάχνονται στην Κίνα και στην συνέχεια στέλνονται στις ΗΠΑ, όπου βρίσκουν τον δρόμο τους για κάποια μάντρα.

Το πιο «αληθινό» δέντρο είναι αυτό που αγοράζεται τοπικά και ανακυκλώνεται

Οι νεότεροι ηλικιακά Αμερικάνοι καταναλωτές είναι περισσότερο ευαισθητοποιημένοι για το περιβάλλον, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα της έρευνας της Αμερικανικής Εταιρίας Χριστουγεννιάτικων Δέντρων, και στρέφονται ολοένα και περισσότερο στα αληθινά δέντρα. Επίσης, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, αρκετές οικογένειες απολαμβάνουν να επισκέπτονται φάρμες και να διαλέγουν το δέντρο που θα στολίσουν.

Η επιλογή αληθινού ή πλαστικού δέντρου δεν έχει τόση σημασία για τους καταναλωτές

Τα ταξίδια και τα ψώνια, σύμφωνα με το άρθρο των New York Times φαίνεται να έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία για τους αμερικάνους καταναλωτές σε σχέση με την επιλογή αληθινού ή πλαστικού δέντρου.

Πηγή: http://www.kathimerini.gr/

https://dasarxeio.com/2018/11/26/62554/

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: