olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Με ποιες ασκήσεις μπορούμε να χάσουμε τις περισσότερες θερμίδες;

Posted by IGOR στο Απρίλιος 13, 2018


Η γυμναστική είναι ένας από τους καθοριστικούς παράγοντες όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά μαζί με την αλλαγή στις διατροφικές μας συνήθειες. Μέσω της γυμναστικής μπορούμε να κάψουμε τις θερμίδες που παίρνουμε από το φαγητό μας.

Η γυμναστική μπορεί, επίσης, να μας βοηθήσει να παραμείνουμε στα ιδανικά μας κιλά και να ελαττώσουμε τον κίνδυνο πολλών παθήσεων που σχετίζονται με την παχυσαρκία.

Ποιες είναι όμως οι ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες;

Μια νέα έρευνα μάς το απαντά αυτό. Τα παρακάτω αποτελέσματα αναφέρονται σε μία ώρα γυμναστικής, για ένα άτομο 80 κιλών.

Το τρέξιμο (12 χλμ/ώρα) και το σκοινάκι θα μας βοηθήσουν να κάψουμε 861 θερμίδες μέσα σε μια ώρα και βρίσκονται στην κορυφή της λίστας.
Το Tae kwon do είναι ιδιαίτερα έντονη γυμναστική και μας βοηθά να κάψουμε 752 θερμίδες.
Η κολύμβηση, αν γίνεται με ένταση, μπορεί να μας βοηθήσει να κάψουμε μέχρι και 715 θερμίδες.
Τα βήματα σε σκάλες είναι πολύ καλύτερη γυμναστική απ’ ό,τι είχαμε φανταστεί, με 657 θερμίδες/ώρα.
Αν μειώσουμε την ταχύτητα του τρεξίματος στα 8 χλμ/ώρα, θα κάψουμε 606 θερμίδες.
Το μπάσκετ, το τένις και το ποδόσφαιρο μάς βοηθούν να κάψουμε 584 θερμίδες μετά από μια ώρα έντονου παιχνιδιού.
Αν σας αρέσει το rollerblading (και γιατί να μην σας αρέσει, άλλωστε), θα κάψετε 548 θερμίδες μετά από μια ώρα φιγούρες και στροφές.
Τα έντονα aerobics, που μπορείτε να τα βρείτε πρακτικά σε κάθε γυμναστήριο, καίνε 533 θερμίδες μέσα σε μια ώρα.
Η πεζοπορία με βάρος αλλά και το πατινάζ επί πάγου μάς βοηθούν να κάψουμε 511 θερμίδες. Η Τόνυα Χάρντινγκ έκαιγε περισσότερες, γιατί μπορούσε να κάνει τριπλό άξελ, αλλά αυτό δεν μας σταματά.

Μην ξεχνάτε ότι όσο περισσότερο ζυγίζετε και όσο πιο έντονα κάνετε την άσκηση, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε άμεσα να ξεκινήσετε με τέτοιου είδους γυμναστική, ειδικά αν έχετε καιρό να ασχοληθείτε. Ξεκινήστε αργά, σταθερά και με πολλή υπομονή και αυξήστε σταδιακά το χρόνο και την ένταση των ασκήσεών σας.

Οι περισσότερες από αυτές τις ασκήσεις είναι ούτως ή άλλως υψηλής έντασης, συνεπώς δεν ενδείκνυνται για άτομα που πάσχουν από αρθρίτιδα ή οστεοπόρωση. Θα ήταν καλό να μιλήσετε με το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα γυμναστικής, για να είστε απόλυτα βέβαιοι πως θα είστε ασφαλείς.

[iatronet.gr]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: