olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Εορτάζοντες την 14ην του μηνός Φεβρουαρίου

Posted by IGOR στο Φεβρουαρίου 14, 2018


Ο ΟΣΙΟΣ ΑΥΞΕΝΤΙΟΣ ο εν τω Όρει

Ο ΟΣΙΟΣ ΜΑΡΩΝ

Ο ΑΓΙΟΣ ΦΙΛΗΜΟΝΑΣ ή ΦΙΛΙΠΠΟΣ ίερομάρτυρας επίσκοπος Γάζας

Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ από το Ψάρι Κορινθίας

Ο ΑΓΙΟΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ ο μοναχός

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο Παϊζάνος

Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ο Τραπεζούντιος

Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΘΙΜΟΣ μάρτυρας, ο εν Ρώμη.

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΔΥΟ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΙ Ίερομάρτυρες

Η ΑΓΙΑ ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ, μάρτυς

Αναλυτικά

Ο ΟΣΙΟΣ ΑΥΞΕΝΤΙΟΣ ο εν τω Όρει
Έζησε στην Κων/πολη (καταγόταν από τη Συρία), στα χρόνια του Θεοδοσίου του Μικρού (440) και είχε το αξίωμα του Σχολαρίου. Τον διέκρινε μεγάλη σωματική δύναμη, ευπρέπεια ήθους, επιείκεια, καθώς και άλλες αρετές. Όμως, ή φιλήσυχη διάθεση του και ο πόθος του να καταγίνεται συστηματικότερα με τις θρησκευτικές και θεολογικές μελέτες, τον έφερε στις μοναχικές τάξεις. Άφησε, λοιπόν τη βασίλισσα των πόλεων και αποσύρθηκε στο αντικρινό βουνό ενός μικρού νησιού και εκεί ασκήτευε. ο Αυξέντιος απέκτησε τόση πολλή εκτίμηση από τον πλούτο και την ακρίβεια των θεολογικών του γνώσεων και τη μεγάλη του αρετή, ώστε προσεκλήθη σαν απλός μοναχός το 451 να παραστεί στην Δ’ Οικουμενική Σύνοδο στη Χαλκηδόνα. Βέβαια ο Αυξέντιος δεν έμεινε στη θεωρία μόνο του Ευαγγελίου, αλλά ήταν και πιστός εφαρμοστής της πίστεως. Διότι, «ή πίστις, εάν μη έργα έχει, νεκρά εστί καθ’ έαυτήν»1. Ή πίστη, δηλαδή, αν δεν έχει καρπό έργα αρετής, είναι όλως διόλου από τη ρίζα της νεκρή. ΟΙ καθημερινοί, λοιπόν, επισκέπτες του, πού πολλοί απ’ αυτούς ήταν πλούσιοι, του έφερναν άφθονα δώρα και τροφές. Εκείνος, όμως, κρατούσε τα αναγκαία. Τα υπόλοιπα τα μοίραζε στους φτωχούς, πού ήταν τακτικοί «πελάτες» του. Διότι ήξεραν ότι από το στόμα του θα έπαιρναν τροφή ψυχής και από τα χέρια του τροφή του σώματος. Μάλιστα, ο μεγάλος σεβασμός προς τον όσιο έγινε αιτία να Ιδρυθεί γυναικείο μοναστήρι, στους πρόποδες του βουνού πού ασκήτευε. ο θάνατος του, σε μεγάλη ηλικία, ήταν γαλήνιος θάνατος δικαίου.
1. Επιστολή Ιακώβου 6′ 17.

Απολυτίκιο. Ήχος πλ. α’. Τον συνάναρχον Λόγον.
‘Ώσπερ φοίνιξ ηύξήνθης Πάτερ ύψίκομος, δικαιοσύνης έκφέρων τους ψυχοτρόφους καρπούς- συ γαρ βίον ιερόν πολιτευσάμενος, της Εκκλησίας στηριγμός, και θαυμάτων αυτουργός, Αυξέντιε ανεδείχθης, δια παντός Ίκετεύων, έλεηθήναι τάς ψυχάς ημών.

Ο ΟΣΙΟΣ ΜΑΡΩΝ
Είχε στήσει το άσκητήριό του στην κορυφή ενός βουνού της επαρχίας Αντιοχείας. Άλλ’ ή θερμή αγάπη του προς τον Θεό και προς τον πλησίον, τον έκανε να κατεβαίνει απ’ το ασκητήριό του και να περιοδεύει σε πόλεις και χωριά, κηρύττοντας το θείο λόγο. Επίσης έδινε παρηγοριά και συμβουλές, συμφιλίωνε και συμβίβαζε, άρπαζε πολλούς από τις παγίδες της πλεονεξίας, από το καμίνι του θυμού και από το βόρβορο της ακολασίας. Και όταν έφευγε από τις πόλεις, έρχονταν οι πόλεις προς αυτόν. Και τότε στο ερημικό ασκητήριό του ακατάπαυστα έρχονταν πυκνές ομάδες ανθρώπων, πού ζητούσαν γιατρειά στις διάφορες ηθικές και πνευματικές ασθένειες τους. Άλλα και προς τους μοναχούς, ο Όσιος, έδειχνε μεγάλο ενδιαφέρον. Τους παρακαλούσε λοιπόν και τους Ικέτευε, να μένουν πιστοί στα καθήκοντα τους, να είναι υποδείγματα της πίστης, ζηλευτοί τύποι της εγκράτειας, φρουροί του Ευαγγελίου και θεία κάτοπτρα της καλής συμπεριφοράς. Σε τέτοιες λοιπόν ασχολίες, βρήκε τον Μάρωνα ή ασθένεια, πού τον διαβίβασε απ’ αυτό τον κόσμο στον άλλο, με ήσυχη τη συνείδηση, ότι έζησε για τον Θεό και για τους συνανθρώπους του.

Ο ΑΓΙΟΣ ΦΙΛΗΜΟΝΑΣ ή ΦΙΛΙΠΠΟΣ ίερομάρτυρας επίσκοπος Γάζας
Ή μνήμη του αναφέρεται μόνο στον Πατμιακό Κώδικα 266. (Άλλοι καταγράφουν τα δύο ονόματα σαν δύο ξεχωριστούς επισκόπους).

Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ από το Ψάρι Κορινθίας
Ό νεομάρτυρας αυτός καταγόταν από το χωριό Ψάρι της Κορινθίας. ΟΙ γονείς του ονομάζονταν Ιωάννης και Καλή, και οι δύο ευσεβείς χριστιανοί. Δώδεκα χρονών έμεινε ορφανός και έφυγε για τη Σηλυβρία της Θράκης. Εκεί παντρεύτηκε, απόκτησε παιδιά και έκανε το επάγγελμα του πλανόδιου παντοπώλη. Τούρκοι όμως συνάδελφοι του, τον ζήλεψαν και τον συκοφάντησαν ότι δήθεν έβρισε τον Μωάμεθ. Έτσι οδηγήθηκε στην Κωνσταντινούπολη κατά το 34ο έτος της βασιλείας του Σουλεϊμάν Α’ (1520-1566), οπού ομολόγησε με θάρρος την πίστη του στον Χριστό. Αφού δεν υπέκυψε στις κολακείες και τα βασανιστήρια των Τούρκων, ρίχτηκε στη φωτιά και κατόπιν τον αποκεφάλισαν στις 14 Φεβρουαρίου 1554 στην Κων/πολη. Ακολουθία του νεομάρτυρα αυτού συνέγραψε ο Ιερομόναχος Δαμασκηνός ο Στουδίτης ο μετέπειτα Λιτής και Ρενδίνης.

Ο ΑΓΙΟΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ ο μοναχός
Πατρίδα του νέου όσιομάρτυρα Δαμιανού ήταν το χωριό «Ρίχοβον Άγραφων», δηλαδή το Μυρίχοβο της επαρχίας Καρδίτσας. Νέος ακόμα πήγε στο Άγιον Όρος, όπου εκάρη μοναχός στη Μονή Φιλόθεου. Κατόπιν πήγε κοντά σ’ έναν αναχωρητή, τον Δομέτιο, όπου έμεινε κοντά του, ασκούμενος στην αρετή, για τρία χρόνια. Έπειτα εγκατέλειψε τη σκήτη του και ήλθε στα χωριά του Θεσσαλικού «Ολύμπου και μετά του Κισσάβου κοίτης Λάρισας, διδάσκοντας τον λόγο του Θεού. Αργότερα αποσύρθηκε κοντά στο χωριό Σηλίτζιανη και έκτισε μοναστήρι στο όνομα της απότομης του Τιμίου Προδρόμου. «Εχοντας λοιπόν σαν ορμητήριο το μοναστήρι του, εξακολουθούσε την αποστολική του δράση. Κάποτε πήγε σε κάποιο χωριό, πού ονομαζόταν Βουγαρίνη και συνελήφθη από τους Τούρκους το 1568. Οδηγήθηκε στη Λάρισα, όπου φυλακίστηκε με διαταγή του Τούρκου άρχοντα της πόλης αυτής. Εκεί μέσα υπέστη πολλά και σκληρά βασανιστήρια. Άλλ’ επειδή δεν υπέκυψε στις δελεαστικές υποσχέσεις του Τούρκου άρχοντα και έμεινε σταθερός στη χριστιανική του πίστη, καταδικάστηκε σε θάνατο δι’ αγχόνης. Το πρωί, πού πήγαν να τον κρεμάσουν, κόπηκε το σχοινί της θηλειάς και έτσι όπως ήταν μισοπεθαμένος τον έριξαν στη φωτιά. Τη δε άτακτη του με μανία την έριξαν στα νερά του ποταμού Πηνειού. Όλα αυτά έγιναν στίς 14 Φεβρουαρίου 1568.

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο Παϊζάνος
Ήταν από την Μυτιλήνη, ράφτης στο επάγγελμα και μαρτύρησε στην Κωνσταντινούπολη, αφού έμεινε σταθερός στη χριστιανική του πίστη, στις 14 Φεβρουαρίου 1693. Σύμφωνα με την παράδοση, ο νεομάρτυρας αυτός καταγόταν από το χωριό Πλαγιά της περιφερείας Πλωμαρίου.

Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ο Τραπεζούντιος
Ό νέος όσιομάρτυρας Νικόλαος καταγόταν από την Τραπεζούντα του Πόντου, και σε μικρή ηλικία ήλθε και εγκαταστάθηκε μαζί με τους γονείς του σε κάποια μικρή κωμόπολη Κατίγογι λεγόμενη, της επαρχίας Άμασείας και Αμισού. Σέ ηλικία 18 χρονών μεταμφιέστηκε για να ξεφύγει από τ’ αδέλφια του, προκειμένου να πάει σε μοναστήρι της Ιερουσαλήμ. ο μοναχικός πόθος τον έκαιγε υπερβολικά. Άλλα δεν τα κατάφερε και τ’ αδέλφια του τον πάντρεψαν με τη βία. Ή γυναίκα του όμως πέθανε και τον άφησε έρημο με δύο παιδιά, πού το ένα πέθανε κι αυτό, ενώ το άλλο το πήρε υπό την προστασία του κάποιος συγγενής του. Έτσι μόνος τώρα, εργάστηκε πνευματικά σ’ αυτό πού ποθούσε. Από την πολλή μελέτη, έπαθαν ζημιά τα μάτια του και πήγε στην Κωνσταντινούπολη. Εκεί έμαθε θαυματουργικά την ιατρική τέχνη και ωφέλησε πολλούς πάσχοντες. Αργότερα χειροτονήθηκε μοναχός και απέκτησε το προορατικό χάρισμα. ο δε επίσκοπος Πάφρας Αμισού Ευθύμιος ο Ζήλων, διέκρινε τις μεγάλες αρετές του Νικολάου και τον χειροτόνησε επίσκοπο των χωριών γύρω από την επαρχία του. Όταν τον ρωτούσαν οι μαθητές του γιατί δεν ησυχάζει καθόλου, αυτός απαντούσε: «Φοβάμαι, παιδιά μου, τον λόγο του Προφήτη, έπικατάρατος πάς ο ποιών το έργον του Κυρίου αμελώς». Ποίμανε το ποίμνιο του 4-5 χρόνια, ώσπου τον συνέλαβαν οι Τούρκοι σαν κακούργο. ΟΙ ευλαβείς χριστιανοί βρήκαν τρόπο να τον ελευθερώσουν, άλλ’ αυτός αρνήθηκε. Διότι άγγελος Κυρίου του είπε να βαδίσει μετά χαράς στο μαρτύριο. Μετά δε από πολλά βασανιστήρια, άφησε την τελευταία του πνοή στις 14-2-1920 σε ηλικία 66 χρονών. Τα θαύματα του και μετά τον θάνατο του είναι επίσης πολλά.

Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΘΙΜΟΣ μάρτυρας, ο εν Ρώμη.

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΔΥΟ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΙ Ίερομάρτυρες
Ή διάκριση αυτών των Αγίων δεν είναι σαφής. ο πρώτος ήταν κληρικός της Ρώμης και μαρτύρησε κατά τους διωγμούς του Κλαυδίου Β’. ο δεύτερος ήταν επίσκοπος Τέρνι και μαρτύρησε στη Ρώμη. Τα δε λείψανα του άνακομίστηκαν στην Τέρνι. Στη Δύση, καθώς και σε πολλούς άλλους μη Όρθόδοξους λαούς, ή εορτή του Αγ. Βαλεντίνου θεωρείται εορτή των ερωτευμένων, χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος από τη ζωή των συγκεκριμένων αγίων. Πιθανότατα ή επιλογή αυτή συνδέεται ή με την εποχή πού ζευγαρώνουν τα πουλιά ή και με τη γιορτή της γονιμότητας πού εορταζόταν από τους Ρωμαίους στις 15 Φεβρουαρίου (Λουπερκάλια).

Η ΑΓΙΑ ΒΑΛΕΝΤΙΝΗ, μάρτυς
Σέ κάποιο αγιολόγιο αναφέρεται αυτή τη μέρα και ή μνήμη της πιο πάνω αγίας. Πιθανότατα είναι ανύπαρκτη και προφανώς συγχέεται με την μνήμη των πιο πάνω δύο Αγίων Βαλεντίνων.

2 Σχόλια to “Εορτάζοντες την 14ην του μηνός Φεβρουαρίου”

  1. Θεόφιλος said

    Κοιλιόδουλοι ΙουδαιοΧριστιανοί Ανθέλληνες Κληρικοί, ΝΑΙ, απευθύνομαι σε εσάς όλους
    μαυροθανατηφόροι κόλακες, με τα κατάλληλα επίθετα, αυτά που πράγματι απεικονίζουν και αντιπροσωπεύουν το ΜΙΣΟΣ ΣΑΣ για την Ελλάδα και τους Έλληνες.

    ΜΗΝ τολμήσετε να πείτε ότι αγαπάτε τούς Έλληνες, γιατί εύκολο είναι να λέτε περί πατριωτισμού στα μεγάφωνα, αλλά τα ίδια σας τα κείμενα που δεν ανοίγετε για κοινή θέα στους Έλληνες, γράφουνε ΠΟΣΟ μα ΠΟΣΟ ΜΙΣΕΙΤΕ τους ΈΛΛΗΝΕΣ.

    Έτσι, όχι για να σας εξελληνίσω, (αυτό είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ, διότι είσαστε προσκείμενοι, τιμώντας την Ιερουσαλήμ, να ξεσκίσετε την Ελλάδα), αλλά για να βγάλω την ΒΡΩΜΑ σας και την Ύπουλη Εχθρική προσωπίδα σας εναντίων της Ελλάδας και των Ελλήνων, στα ΦΑΝΕΡΑ, για να σας εκθέσω, όλους εσάς τους Κληρικούς και το Ορθόδοξο ΧριστιανοΣιωνιστικό Πατριαρχείο, φέρω στο φως τα γραπτά σας, το ΜΙΣΟΣ ΣΑΣ εναντίων των Ελλήνων:

    Γράφετε τα εξής και ας δούνε οι αναγνώστες το ΜΙΣΟΣ που στρέφετε εναντίων των Ελλήνων στα κείμενα σας:

    Τὸ 842 μ.χ. χρονιὰ ποὺ ἔγινε ἡ ὁριστικὴ ἀναστύλωση τῶν εἰκόνων, οἱ ἑορτασμοὶ τῶν Ὀρθοδόξων συνοδεύτηκαν ἀπὸ μία «φρικτὴν τελετὴν» ἀναθεματισμῶν – ὅπως τὴν χαρακτηρίζει ὁ καθηγητὴς Νίκ. Τωμαδάκης «Τριώδιον» ὅπου μεταξὺ ἄλλων ὁρίζονται τὰ ἑξῆς:
    «ΤΟΙΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΕΞΙΟΥΣΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΗ ΔΙΑ ΠΑΙΔΕΥΣΙΝ ΜΟΝΟΝ ΤΑΥΤΑ ΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑΙΣ ΔΟΞΑΙΣ ΑΥΤΩΝ ΤΑΙΣ ΜΑΤΑΙΑΙΣ ΕΠΟΜΕΝΟΙΣ ΚΑΙ ΩΣ ΑΛΗΘΕΣΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΣΙ ΚΑΙ ΟΥΤΩΣ ΑΥΤΑΙΣ ΩΣ ΤΟ ΒΕΒΑΙΟΝ ΕΧΟΥΣΑΙΣ ΕΓΚΕΙΜΕΝΟΙΣ ΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΥΣ, ΠΟΤΕ ΜΕΝ ΛΑΘΡΑ, ΠΟΤΕ ΔΕ ΦΑΝΕΡΩΣ ΕΝΑΓΕΙΝ ΑΥΤΑΙΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙΝ ΑΝΕΝΔΟΙΑΣΤΩΣ ΑΝΑΘΕΜΑ».
    Ἐδῶ λοιπὸν ἀναθεματίζονται ὅσοι διδάσκουν ή διδάσκονται τὴν Ἑλληνικὴ Παιδεία.
    Εφόσον ο κλήρος ΜΙΣΕΙ την ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ «τὰ τῶν Ἑλλήνων δυσώδη καὶ δυσσεβὴ δόγματα», όπως και τα αποκαλεί, ο ΚΛΗΡΟΣ ΜΙΣΕΙ τους ΈΛΛΗΝΕΣ!
    Και εφόσον ο ΚΛΗΡΟΣ ΜΙΣΕΙ τους Έλληνες, λογικό είναι ότι ΜΙΣΕΙ την ΕΛΛΑΔΑ!!
    Κι εφόσον ο ΚΛΗΡΟΣ ΜΙΣΕΙ την Ελλάδα και μιλάει για πατριωτισμό, αναμφιβόλως ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ !!

    Ὁ θεωρούμενος ὡς κλασσικὸς ἱστορικός της ὀρθόδοξου Θεολογίας Βασίλειος Στεφανίδης παραθέτει τὸ «Συνοδικόν» της 7ης Οἰκουμενικής Συνόδου, όπου γράφεται: «Ἀνάθεμα εἰς τοὺς εὐσεβεία ἐπαγγελόμενους τὰ τῶν Ἑλλήνων δυσώδη καὶ δυσσεβὴ δόγματα».
    Ἐδῶ πάλι ἀναθεματίζονται οἱ διδάσκαλοι τῆς Ἑλληνικῆς Παιδείας.
    Ο ΚΛΗΡΟΣ εδώ πάλι φανερώνει πόσο μισεί την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.
    Συνεπώς ΜΙΣΕΙ τους Έλληνες !
    Εφόσον ο ΚΛΗΡΟΣ λέει για τόν κάθε Έλληνα που σπουδάζει την «δυσώδη» Ελληνική Γραμματεία, ότι είναι «ἴσον τῶν Ἑλλήνων» καὶ τὸν κατηγορεῖ, ως ΠΑΡΑΝΟΜΟ, ΤΕΡΠΟΜΕΝΟΣ ΤΑΙΣ ΑΣΕΛΓΕΙΑΣ ΑΥΤΩΝ(των Ελλήνων)!, τότε σύμφωνα με τον ΚΛΗΡΟ, Ο Έλληνας είναι ασελγής και παράνομος. Αυτά τα κατηγορηματικά επίθετα κατά των Ελλήνων, δείχνουν το ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ ΜΙΣΟΣ που στρέφει ο ΚΛΗΡΟΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ των ΕΛΛΗΝΩΝ.
    Και αφού ο ΚΛΗΡΟΣ ΜΙΣΕΙ τους Έλληνες, λογικό είναι ότι ΜΙΣΕΙ την ΕΛΛΑΔΑ!!

    Τὴν ἴδια ἐποχὴ ὁ Θεόδωρος Στουδίτης στὸν «Κανόνα» (ποὺ ψάλλεται στὸ «Συνοδικόν της Ὀρθοδοξίας») ἐξαπολύει μύδρους σφοδροὺς κατὰ τῶν Ἑλλήνων καὶ στρέφεται κατὰ τοῦ Ἰωάννη Γραμματικοῦ, ὁ ὁποῖος ἀρχικὰ ἦταν ἡγούμενος στὴν μονὴ τῶν ἁγίων Σεργίου καὶ Βάκχου ἀλλὰ ἀργότερα ἐνστερνίσθηκε τὸ ἀρχαῖο Ἑλληνικὸ Πνεῦμα τόσο, ὥστε νὰ ἀποστασιοποιηθεῖ ἀπὸ τὴν χριστιανικὴ διδασκαλία.

    Και συνεχίζει ὁ Θεόδωρος Στουδίτης:
    Τὸν (Ἰωάννη Γραμματικὸ) η Ορθοδοξία ὀνομάζει «ἴσον τῶν Ἑλλήνων» καὶ τὸν κατηγορεῖ, ὅτι «περηφανευόταν γιὰ τὰ ἔργα τους (τα έργα των Ελλήνων), ποὺ ἡ φωνὴ τῶν δικαίων δίκαια (ὁ χριστιανισμὸς) τὰ σκόρπισε στοὺς ἀνέμους» καὶ συνεχίζει: *ΟΥΚ ΕΔΕΙ ΣΕ, Ω ΠΑΡΑΝΟΜΕ, ΟΝΟΜΑΖΕΣΘΑΙ ΤΟΙΑΥΤΗΝ ΚΛΗΣΙΝ, ΜΑΛΛΟΝ ΠΥΘΑΓΟΡΑΝ ΚΑΙ ΚΡΟΝΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΛΩΝΑ Η ΤΙΝΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΘΕΩΝ, ΩΝ ΤΟΝ ΒΙΟΝ ΕΖΗΛΩΣΑΣ ΤΕΡΠΟΜΕΝΟΣ ΤΑΙΣ ΑΣΕΛΓΕΙΑΣ ΑΥΤΩΝ».
    Λοιπόν όποιος Έλληνας μελετάει τα έργα των Ελλήνων και δείχνει έστω και λίγη υπερηφάνεια για των προγόνων του τά μεγαλεία, καταγγέλλεται από το Πατριαρχείο ως ΕΛΛΗΝΑΣ, όπου Έλληνας = ΎΒΡΗΣ !!!
    Αυτό και πάλι αποδεικνύει ΌΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!
    Και φυσικά!
    Οι Ιουδαίοι Αιρετικοί που δημιούργησαν την Εβραϊκή Αίρεση τον Χριστιανισμό ΔΕΝ αγαπάνε την Ελλάδα. Αντιθέτως, αυτή η αίρεση Χριστιανισμός, μισεί ΌΛΟ το ανθρώπινο είδος, και πιο ιδιαιτέρως τον Ελληνισμό.
    Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ επιδιώκει την μετατροπή των ανθρώπων σε κατοικίδια ποίμνια ΔΟΥΛΟΥΣ, το ΜΙΣΟΣ επιδιώκει αυτήν την απάνθρωπη εξευτελιστική υποβάθμιση!!!!
    ΕΔΩ ΟΛΟφάνερα όταν κάποιος αγαπάει και τιμά την ΕΛΛΑΔΑ και την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ,( ως παράδειγμα ο Ἰωάννης Γραμματικός) γίνετε δέκτης μύδρων σφοδρών επιθέσεων από το ΣΙΩΝΙΣΤΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ και τον ΚΛΗΡΟ-τούς πράκτορες του.

    Και όποιοι από εσάς τους αναγνώστες μισείται τους Έλληνες και την Ελλάδα, θα πράττετε ακριβώς όπως και το Ορθόδοξο Ιουδαϊκό χριστιανικό Πατριαρχείο. Δηλαδή θα κάνετε κάθε προσπάθεια να εξαλείψετε την Ένδοξη Ιστορία των Ελλήνων, παραχαράζοντας την, διαστρεβλώνοντας την, ώστε τελικά να μην μπορεί να συνδεθεί ο Έλληνας με τις ρίζες, και έτσι να σβήσει ο Έλληνας και ο Ελληνισμός από την παγκόσμια Ιστορία!

    Έτσι θα σας γνωρίσουμε…από τις μιαρές πράξεις σας Ανθέλληνες!
    Τι λέω;
    Είδη σας γνωρίζουμε είτε με το όνομα Ιουδαϊκό Πατριαρχείο, αλλά και το όνομα Γερμανοχριστιανική Ναζιστική Χρυσαυγήτικη Οργάνωση. Και οι δύο είσαστε Ιουδαϊκές Εγκληματικές οργανώσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Και οι δύο στοχεύετε την Ιστορική Καταστροφή της Ελλάδας, και οι δύο διαστρεβλώνετε την Ελληνική Γραμματεία, και οι δύο ΜΙΣΕΙΤΕ θανάσιμα τους ΕΛΛΗΝΕΣ.

    Νομίζετε ρε παχύδερμα, ότι οι αιρετικοί Ιουδαίοι εγκληματίες, είχαν την ψυχική ανωτερότητα να γνωρίζουν τι μέλλει να γίνει στο μέλλον;
    Είχαν αυτοί οι εγκληματικοί τύποι τά θεϊκά δώρα της Απολλώνιας Μαντικής Τέχνης ως είχαν οι Σίβυλλες;
    Κάθε άλλο!
    Και αυτό που προμηνάτε στην Αποκάλυψη, δεν είναι η παρουσία του όποιου Ιδρυτού των Ευαγγελίων –των διδακτικών εγχειριδίων ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ που έφερε το ΣΚΟΤΟΣ στην γη.
    Αντιθέτως, η Αποκάλυψη είναι η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ του ΔΙΚΑΙΟΥ, το ΦΩΣ που τιμωρεί τους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ, και αποσύρει τα τομάρια τους από την γη, θέτοντας μια νέα αυλαία που κληρονομούν οι φωνές που σίγησαν μετά βίας, που ήρωές της είναι οι ΑΓΝΕΣ ΨΥΧΕΣ των εκατομμυρίων θυμάτων που μαρτύρησαν και ακόμα μαρτυρούν εις το Όνομα ΤΗΣ κάθε Φασιστικής θεοκρατίας και Οργανώσεως.
    Και η σειρά ΣΑΣ έρχεται!

    Μου αρέσει!

    • Θεόφιλος said

      Η Αντιγόνη, του Σοφοκλή.

      » ἄταν «Η καταστροφή, είτε ως γεγονός, είτε ως γεγονός προσωποποιημένο από μια θεότητα (όπως ο πόνος, ο φόβος και ο θάνατος), χρησιμοποιήθηκε συχνά από τους αρχαίους Έλληνες κατά τη διάρκεια των μεγάλων τραγωδιών για να συμβολίσει την καταστροφή που προκαλεί ένα άτομο (προς εαυτόν και και άλλους) λόγω κακής κρίσης.

      Ο Άρχοντας Κρέον του βασιλικού οίκου της Θήβας, είχε απαγορεύσει την ταφή του νεκρού Πολυνείκη, με την αιτιολογία ότι ενήργησε ως πολέμιος της πόλης. Η ανυπακοή της Αντιγόνης, που θέλει να θάψει τον αδελφό της, τον οδηγεί να της επιβάλλει αυστηρές κυρώσεις. Διατάζει τον εγκλεισμό της σε σπηλιά, χωρίς τροφή και νερό, μέχρι να πεθάνει. Η παρουσία και τα παρακάλια του γιου του Αίμονα, αρραβωνιαστικού της Αντιγόνης, δεν τον μαλακώνουν. Η Αντιγόνη αυτοκτονεί. Το παράδειγμά της ακολουθεί και ο Αίμονας. Όμως η τραγωδία δεν σταματά εδώ: η μητέρα του Αίμονα και γυναίκα του Κρέοντα, η Ευρυδίκη, μαθαίνοντας τον άδικο χαμό του γιου της, αυτοκτονεί κι εκείνη.

      Σε αυτό το απόσπασμα της Τραγωδίας, η χορωδία προμηνύει την καταστροφή που προκάλεσε, η φανατική προκατάληψη και μισαλλοδοξία του Κρέοντα, με την άδικη σκληρότητα του, στην εκτέλεση της Αντιγόνης για τις πεποιθήσεις της, η οποία αδιαλλαξία του καταλήγει, να κοστίσει τις ζωές τριών αθώων ανθρώπων, της Αντιγόνης, τον Αίμονα, και τής Ευρυδίκης, αλλά και τήν καταστροφή του βασιλικού οίκου της Θήβας, καταστροφές πού δεν ισοβαθμούν με τήν μετέπειτα δίκαια καταστροφή του Κρεόντα.

      Σε αυτή την παρουσίαση, εσύ Ιουδαιολατρη Χριστιανέ Κληρικέ, είσαι ο Κρέον.

      Εσύ ομοιάζεις με τον Κρέων που θεώρησε δίκαιο καί ορθό να δολοφονήσει μια γυναίκα ( την Αντιγόνη) επειδή αυτή πενθούσε ως έπρεπε, και έθαψε τον αδελφό της Πολυνείκη με τις παραδοσιακές τελετές κηδείας, με θυσίες και σπονδές στους Ολυμπίους Θεούς των Ελλήνων.

      Έτσι σαν τον Κρέοντα έκαναν και οι πρώτοι ΙουδαιοΧριστιανοί ζηλωτές σας, σε αμέτρητους Έλληνες, όταν με του Ιουστινιανού τον Κώδικα ( Νομοθεσία) υποβάλλονταν εις θανατική ποινή όποιοι Έλληνες θρηνούσαν τους νεκρούς τους, και έκαναν θυσίες και σπονδές στους Ολύμπιους Έλληνες Θεούς τους, δεδομένου ότι οι παραδοσιακές ελληνικές κηδείες περιλάμβαναν και τα δύο ( θυσίες και σπονδές), και μάλιστα ακόμη και το θρήνημα πένθους ήταν γεμάτο θρησκευτικές δοξασίες και συμβολισμούς ριζωμένους στην Ελληνική Παράδοση. .
      Έτσι Κρέοντες σαν και σένα ζηλωτή Χριστιανέ ανακοινώνατε: «Πρέπει νὰ ἐμποδίζωνται ἐκεῖναι αἳ γυναῖκες, ἢ ἄνδρες, ὁπού πηγαίνουν ἐπάνω εἰς τὰ μνήματα τῶν συγγενῶν τους καὶ κλαίουν…»
      Κανόνα ΠΓ΄τῆς ΣΤ΄ οἰκουμενικῆς συνόδου.
      Είσαι σαν τον Κρέοντα, Ω! Εβραιόδουλε ΙουδαιοΧριστιανέ Φασίστα ΚΛΗΡΙΚΕ, που όταν η Ισμήνη, η αδελφή της Αντιγόνης, δήλωσε στον τύραννο Κρέοντα, την υποστήριξή της για το τι είχε κάνει η αδελφή της ( να θάψει τον αδελφό της σύμφωνα με την Ελληνική Πατρογονική Παράδοση), ενάντια στου Κρέοντα τις πεποιθήσεις, αυτός τίς αποκάλεσε τρελές ( φρενοβλαβείς), την Αντιγόνη φρενοβλαβή από τήν ώρα γέννησης της, και την Ισμήνη έτσι ξάφνου, ακριβώς όπως εσύ ΧριστιανοΦασίστα ζηλωτή Χριστιανέ ΚΛΗΡΙΚΕ, αποκαλείς όλους όσους δεν συμφωνούν με τήν δική σου φανατική προκατάληψη και μισαλλοδοξία.

      Είσαι σαν τον Κρέοντα, ο οποίος, όταν ο γιος του τον ικέτευε να διαφυλάξει τον δεσμό του με την Αντιγόνη, για χάρη της οικογενειακής ευσέβειας, ο Κρέον επέμενε ότι η Αντιγόνη έπρεπε να πεθάνει επειδή ήταν «κακιά» και ότι είναι προτιμότερο να εκτελεστεί η νύφη του γιου του, παρά να αφήσει αυτός, μια «κακή» γυναίκα να ζήσει. Ήταν σίγουρος ο Τύραννος Κρέοντας ότι ο Φόνος αντανακλούσε των Ολυμπίων Θεών τους Νόμους, παρά του ότι η Αντιγόνη του υπενθύμισε ότι ΤΑ ΑΓΡΑΦΑ ΝΟΜΙΜΑ είναι υπεράνω των ανθρωπίνων νόμων, τους νόμους του Κρέοντα.

      Ο Κρέον όμως ήταν αποφασισμένος ότι το έγκλημα νομιμοποιείται από το Θείον.
      Ακριβώς όπως έλεγε και ὁ Χρυσόστομος εἰς *Ἃ΄Λόγον κατὰ Ἰουδαίων*: *Κι ἂν ἀκόμη φονεύση κάποιος κατὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, ὁ φόνος αὐτὸς εἶναι ἀπὸ κάθε φιλανθρωπία καλύτερος ἐνῶ ἂν κάποιος ἀπὸ λύπη δείξη εὐσπλαχνία καὶ φιλανθρωπία παρὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, θὰ μποροῦσε ἡ φειδὼ αὐτὴ νὰ ἀποβῆ πιὸ μιαρὴ ἀπὸ ὁποιοδήποτε φόνο*.
      Εσείς οι ΙουδαιοΧριστιανοί ΚΛΗΡΙΚΟΙ, είσαστε σαν τον Κρέοντα, ο οποίος ήταν τόσο ανελέητα αυταρχικός, ώστε ούτε η οικογένειά του, ούτε η βούληση του λαού, ούτε η καταφανής αδικία της επιλογής του να εγκλιματίσει, μπορούσαν να τον αποσπάσουν, από το διάταγμα του να δολοφονήσει μια αθώα γυναίκα ( Αντιγόνη) λόγω των πεποιθήσεών του – Ακριβώς όπως και τού ανελέητου Ρωμαίου αυτοκράτορα Ιουστινιανού, η ΙουδαιοΧριστιανική Ανθελληνική Θρησκευτική νομοθεσία θεωρείται παγκοσμίως ως παραδειγματικά αποτρόπαια από κάθε πολιτισμένο ανθρώπινο ον, δεδομένου ότι διέταζε τον θάνατο εκατομμυρίων αθώων Ελλήνων και μη, απλώς και μόνο για τις ΙουδαιοΧριστιανικές Αβρααμικές πεποιθήσεις του.

      Αυτός ο Κρέον είστε εσείς οι ΙουδαιοΧριστιανοί ΚΛΗΡΙΚΟΙ, και κάθε ένας από τους Εγκληματίες Αγίους ΣΑΣ, και ανέντιμους Ιεράρχες ΣΑΣ, και Ρωμαίους αυτοκράτορες σας.
      Όλοι σας οδηγείστε από τον Θεό σας σε πνευματική καταστροφή, στην οποία θεωρείτε την πράξη του κακού ( την δολοφονία αθώων για τις πεποιθήσεις τους) ως καλό, επειδή δεν συμφωνούνε με την φανατική προκατάληψη και μισαλλοδοξία ΣΑΣ.
      Έτσι ακριβώς όπως ο Κρέον, για λίγο απολάμβανε τα άδικα φρούτα της δολοφονικής του τυραννίας, έτσι και εσείς απολαμβάνετε για λίγο τις ανταμοιβές της Τυραννικής Εγκληματικής Εξουσίας ΣΑΣ πάνω στην πολιτική και την εκπαίδευση της Ελλάδα ως σύνολο.

      Ο Κρέον έσπειρε την καταστροφή του «ἄταν». Ή Εγκληματικότητα πάντα αυτό επιτυγχάνει, την αυτοκαταστροφή του εγκληματία!
      Έτσι και ΕΣΕΙΣ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ Αβρααμιστές, σπείρατε την Εγκληματικότητα, και θα θερίσετε του Κρέοντα τα Παθήματα, και θα επιφέρετε του Βασιλικού Οίκου του Δαβίδ τήν ΟΛΙΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ!

      Η τραγωδία δεν είναι ότι ο ένοπλος δόλος, ο Κρέοντας, ο ΙουδαιοΧριστιανός ΚΛΗΡΟΣ, Πέφτει τελικά.
      Αυτό απαιτείται από τούς Άγραφους ΝΟΜΟΥΣ, τά των ΘΕΩΝ ΑΓΡΑΦΑ ΝΟΜΙΜΑ!
      Η Τραγωδία είναι, ότι πολλοί περισσότεροι από τους ίδιους τους Εγκληματίες, περισσότεροι δηλαδή αθώοι καταστρέφονται καθ’ όλην την διάρκεια της παρουσίας και δράσης των Τυράννων.
      Και είναι αυτή η παράνομη δράση του Εγκληματία Τύραννου, καθώς θανατώνει στο όνομα του θεού και των ανθρωπίνων φανατικών πεποιθήσεων και τών φανατικών προκαταλήψεων του ώστε να δικαιολογήσει τα αποτρόπαια, που τον οδηγεί στην «ἄταν» την αυτοκαταστροφή.
      Ο ΦΟΝΟΣ για χάρη του θεού, στην Ελληνική Θεογονία, είναι καταδικαστέος.
      Όταν ο Τάνταλος δολοφόνησε τον γιό του Πέλοπα, και τον μαγείρεψε, και μετά κάλεσε τους Ολυμπίους Θεούς σε Δείπνο, να τους προσφέρει το πιο πολύτιμο αγαθό που είχε, τον γιό του, οι Ολύμπιοι Θεοί τόσο αηδιάστηκαν με αυτό το Έγκλημα, που τον έστειλαν τον Τάνταλο, ταχέως στον Τάρταρο, ασυγχώρητο αιωνίως, αλλά και ταυτοχρόνως χάρισαν υγεία και ζωή στο τέκνο του και το επέστρεψαν στην γή, ως Βασιλέα της Πελοποννήσου ( εκ του οποίου και ονομάσθηκε ο Ελληνικός γεωγραφικός χώρος έκτοτε).

      Φανταστείτε εσείς λοιπόν ΙουδαιοΧριστιανοί Κληρικοί, που έχετε διαπράξει, και υποστηρίζετε αυτούς που έχουν διαπράξει στο παρελθόν, εκατομμύρια εκατομμυρίων Εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας, και επενδύετε στην ενδυνάμωση Φασιστικών Τυράννων ( όπως κάνατε μέ Ρωμαίους, Τούρκους, Μεταξά και Χουντιανών, και τώρα συσπειρώνετε την ΝαζιστοΧρυσαυγή), ώστε και αυτοί με την συνεισφορά σας να σκοτώνουνε εκατομμύρια, ΠΟΥ μα ΠΟΥ θα καταλήξετε !!!!!!!

      ΤΑ ΑΓΡΑΦΑ ΝΟΜΙΜΑ σας έχουν είδη ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ, και σας περιμένει ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ο ΤΑΡΤΑΡΟΣ, όπου θα είσαστε παρέα με τον Τάνταλο, και συμμορίτες ως τον Χίτλερ, τον Μουσολίνι, τον Ιουστινιανό και Θεοδόσιο και τον Μέγα σας Κωνσταντίνο, και όλους τους ΑΓΙΟΥΣ ΣΑΣ, και κάθε ΚΑΘΑΡΜΑ που πρωκτογεννήθηκε στην Γή, Αβραάμ και Ιησούς και…και…Παύλος και Χρυσόστομος, και μία ατέρμονη λίστα Εθνοκτόνων…

      Ποιος είναι πράγματι ο νεκρόφιλος;
      ΕΣΕΙΣ Μαυροντυμένοι ΚΛΗΡΙΚΟΙ, ΜΑΥΡΑ ΝΕΚΡΑ παγωμένα κάρβουνα, Εσείς είσαστε οι νεκρόφιλοι, καθώς αποθεώνετε τους ΝΕΚΡΟΥΣ Εγκληματίες Αγίους ΣΑΣ, και περνάτε τους εγκάρδιους ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΑΣ στις πλατείες και οδούς της Ελλάδας, ΝΕΚΡΟΦΙΛΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ, να φιλάνε οι Έλληνες τον κωπρόλιθο κάπου φτωχού Ρωμαίου Πολίτη, ως έναν Άγιο Εγκληματία ΕΝΑΝΤΙΩΝ του Ελληνισμού.

      Και εκεί στον Τάρταρο όπου και καταλήγετε, δεν θα βρείτε ΠΟΤΕ την ικανότητα να πράττετε το ΄ΑΓΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΑΣ, γιατί εκεί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ άνθρωποι, παρά εξοβελισμένα ΚΤΗΝΗ σαν εσάς!
      Που ζούνε στην ΑΙΩΝΙΑ αφάνεια.
      Καλή σας ΑΙΩΝΙΑ Εξαφάνιση!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: