olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Εορτάζοντες την 13ην του μηνός Φεβρουαρίου

Posted by IGOR στο Φεβρουαρίου 13, 2018


Ο ΟΣΙΟΣ ΜΑΡΤΙΝΙΑΝΟΣ

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΚΥΛΑΣ και ΠΡΙΣΚΙΛΛΑ οι Απόστολοι

Ο ΟΣΙΟΣ ΑΒΡΑΑΜΗΣ

Ο ΑΓΙΟΣ ΕΥΛΟΓΙΟΣ Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας

Ο ΟΣΙΟΣ ΣΥΜΕΩΝ κτήτορας της Μονής Χιλιανταρίου Αγίου Όρους

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΟΣ

Ο ΟΣΙΟΣ ΜΑΪΟΥΜΑΣ

Μνήμη εγκαινίων ιερού ναού Θεοτόκου και της αγίας ισαποστόλου Θέκλης

Τη πρώτη Κυριακή μετά την 13ην του παρόντος μηνός εορτάζεται εν Αρχαία Κορίνθω, ή μνήμη των συνεργατών του αποστόλου Παύλου Τιτίου- Ιούστου, Χλόης και Κρίσπου.

Αναλυτικά

Ο ΟΣΙΟΣ ΜΑΡΤΙΝΙΑΝΟΣ
Ό Μαρτινιανός έζησε στα χρόνια του Θεοδοσίου του μικρού, στις αρχές του Ε’ μ.Χ. αιώνα. Καταγόταν από την Καισαρεία της Παλαιστίνης και από μικρός έτρεφε στην ψυχή του, ακοίμητη τη φλόγα της ευσέβειας. Θέλοντας δε να αφοσιωθεί στην ερημική ζωή, έστησε τη σκήτη του στα όρια του όρους Κιβωτού, όπου απλωνόταν κατάλληλη έρημος για την καλλιέργεια του ησυχαστικού βίου. Εκεί περνούσε τον καιρό του με προσευχή, μελέτη, εργασία και άσκηση. Ή φήμη της ευσέβειας και της αρετής του, δεν άργησε να φθάσει σ’ όλη τη γύρω περιοχή και να φέρει στο κελί του πλήθη μετανοούντων και δυστυχισμένων, πού ζητούσαν τις συμβουλές και την παρηγοριά του. Μεταξύ των άλλων έρχονταν και γυναίκες και κόρες, ζητώντας στήριγμα κατά των καταιγίδων και ασπίδα κατά των πειρασμών της ζωής. ο Μαρτινιανός, κάνοντας το έργο του πνευματικού, πήγε σε πολλά μέρη. Τελικά κατέληξε σ’ ένα ησυχαστήριο έξω από την Αθήνα. Συχνά δε έλεγε τα λόγια των αποστόλων Πέτρου και Παύλου: ότι ο Διάβολος περιέρχεται σα θηρίο και ζητά ποιόν να καταπιεί. Οφείλουμε λοιπόν να προφυλαγώμαστε από τις επιθέσεις του, έτοιμοι πάντοτε για να τον αποκρούσομε. Πέθανε σε βαθιά γεράματα στο έρημητήριό του.

Απολυτίκιο. τΗχος πλ. δ’.
Την φλόγα των πειρασμών, δακρύων τοίς όχετοίς, έναπέσβεσας μακάριε, και της θαλάσσης τα κύματα, και των θηρών τα όρμήματα, χαλινώσας, έκραύχαζες· Δεδοξασμένος ει Παντοδύναμε, πυρός και ζάλης ο σώσας με.

0Ι ΑΓΙΟΙ ΑΚΥΛΑΣ και ΠΡΙΣΚΙΛΛΑ οι Απόστολοι
Ήταν ζευγάρι Ιουδαίων από τον Πόντο, σκηνοποιοί και οι δύο στο επάγγελμα. Κατοικούσαν στην Κόρινθο, εξασκούσαν το επάγγελμα τους και είχαν ζωή ευσεβέστατη. Ή θερμή φιλοξενία τους στον Απόστολο των Εθνών και ομότεχνο τους Παύλο, όταν αυτός ήλθε στην Κόρινθο, έμεινε παροιμιώδης. Μάλιστα, τον ακολούθησαν και σε διάφορες περιοδείες του, όπως στην Έφεσο. βοηθώντας αυτόν, αλλά συγχρόνως καταρτιζόμενοι από την εν Χριστώ διδασκαλία του. Τόσο πολύ είχε ενθουσιάσει τον Απ. Παύλο ή φλογερή πίστη και ή ακούραστη εργατικότητα του Ακύλα και της Πρίσκιλλας, ώστε σε μια επιστολή του εκφράζεται γι’ αυτούς ως έξης: «Χαιρετήστε εγκάρδια την Πρίσκιλλα και τον Ακύλα, πού είναι συνεργάτες μου εν Χριστώ Ιησού. Αυτοί, για να σώσουν τη ζωή μου, έβαλαν τον τράχηλο τους κάτω από το μαχαίρι και κινδύνευσαν να σφαγούν. Στους οποίους δεν είμαι μόνο εγώ ευγνώμων, αλλά και όλες οι Εκκλησίες των εθνών»1. Άλλα ή αφοσίωση και ή φιλόξενη διάθεση του ζευγαριού αυτού προς το μεγάλο εργάτη του Ευαγγελίου, Παύλο, μας θυμίζει τα λόγια του Κυρίου μας: «Ό δεχόμενος δίκαιον εις όνομα δικαίου μισθόν δικαίου λήψεται»2. Δηλαδή, εκείνος πού υποδέχεται τον δίκαιο λόγω του ότι είναι δίκαιος, θα πάρει την ‘ίδια ανταμοιβή πού θα πάρει και ο δίκαιος. Και πράγματι, ο Ακύλας και ή Πρίσκιλλα εντάχθηκαν στους Αγίους της Εκκλησίας, και μάλιστα με τον τίτλο των αποστόλων.
Προς Ρωμαίους, ιστ’ 3-4.
Ευαγγέλιο Ματθαίου, Γ 40-42.

Ο ΟΣΙΟΣ ΑΒΡΑΑΜΗΣ
Αυτός έζησε στα χρόνια του Μεγάλου Θεοδοσίου (395-408) και καταγόταν από την πόλη Κύρου, στην οποία γεννήθηκε και ανατράφηκε ασκητικά. Έμαθε, ότι σε κάποιο χωριό του Λιβάνου, οι κάτοικοι του ήταν όλοι ειδωλολάτρες. Πήγε λοιπόν, εκεί, νοίκιασε ένα δωμάτιο και κάθισε τρεις μέρες, ενώ την τέταρτη τον κατάλαβαν ότι ήταν χριστιανός και με τη βία θέλησαν να τον διώξουν μακριά από τον τόπο τους. ‘Αλλ’ εκείνη την εποχή, πίεζαν τους κατοίκους του χωριού εκείνου οι φοροεισπράκτορες να πληρώσουν τους φόρους τους. Τότε ο Αβραάμης τους απάλλαξε, πληρώνοντας αυτός τους φόρους. ΟΙ κάτοικοι εκτίμησαν πολύ την ενέργεια αυτή του Αβραάμη, με αποτέλεσμα να γίνουν όλοι χριστιανοί, να κτίσουν Ναό στο χωριό τους και είχαν σαν ιερέα τον Όσιο. Μετά από τριετή θεάρεστη δράση, επέστρεψε στο ασκητικό του κελί, και έπειτα έγινε επίσκοπος στην πόλη των Κάρων στην Παλαιστίνη, αφού την καθάρισε από την ειδωλολατρία. Ή φήμη της αγιότητας του, έφτασε μέχρι και αυτού του βασιλιά Θεοδοσίου, πού τον κάλεσε και τον είδε αυτοπροσώπως στην Κων/πολη. Όταν απεβίωσε, με βασιλική διαταγή, ετάφηκε με μεγάλες τιμές στην πόλη των Κάρων, τη ζωή του έγραψε ο Κύρου Θεοδώρητος.

Ο ΑΓΙΟΣ ΕΥΛΟΓΙΟΣ Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας
«Εζησε στα χρόνια του βασιλιά Μαυρικίου (582-602) και έκανε Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας προ του Αγίου Ιωάννου του Ελεήμονος, στα χρόνια 579-607. Έζησε ζωή αγία, έκανε και πολλά θαύματα, ένα από τα όποια είναι και αυτό. Όταν ο Άγιος Λέων, επίσκοπος Ρώμης, έγραψε την πολυθρύλητη εκείνη επιστολή της Ορθοδοξίας και την έστειλε στην Δ’ Οικουμενική Σύνοδο, πού έγινε στη Χαλκηδόνα, τη διάβασε ο Όσιος αυτός Εύλόγιος και όχι μόνο την επαίνεσε αλλά και σ’ όλους τη διακήρυξε. ο θεός θέλοντας να χαροποιήσει και τους δύο Αγίους άνδρες, έστειλε Άγγελο στον Εύλόγιο, με σχήμα Άρχιδιακόνου του Λέοντα, πού τον ευχαριστούσε διότι αποδέχτηκε την επιστολή του Λέοντα. ο Εύλόγιος συνομιλούσε με τον Άγγελο, νομίζοντας ότι συνομιλούσε με τον Άρχιδιάκονο του Πάπα Λέοντα. Όταν όμως έγινε άφαντος ο Άγγελος από μπροστά του, τότε κατάλαβε ότι ήταν Άγγελος Κυρίου και αφού ευχαρίστησε τον Θεό, παρέδωσε την αγία του ψυχή στα χέρια Του.

Ο ΟΣΙΟΣ ΣΥΜΕΩΝ κτήτορας της Μονής Χιλιανταρίου Αγίου Όρους
Ήταν βασιλιάς των Σέρβων με το όνομα Στέφανος Α’ Νεμάνια και πατέρας του οσίου Σάββα, πρώτου Αρχιεπισκόπου Σερθίας (14 Ιανουαρίου). Το 1196 παραιτήθηκε από τον θρόνο και αναχώρησε στο Άγιον Όρος, όπου μαζί με τον γιο του έκτισε τη Μονή Χιλιανταρίου και αφού έζησε ζωή όσια, απεβίωσε ειρηνικά.

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΟΣ
Μαρτύρησαν με σταυρικό θάνατο.

Ο ΟΣΙΟΣ ΜΑΪΟΥΜΑΣ
(Βλέπε βιογραφικό του σημείωμα την 23η Ιανουαρίου σαν «Αγ. Μαϋσιμάς)

Μνήμη εγκαινίων ιερού ναού Θεοτόκου και της αγίας ισαποστόλου Θέκλης,

εν τω όρει Ποσαλέως

Τη πρώτη Κυριακή μετά την 13ην του παρόντος μηνός εορτάζεται εν Αρχαία Κορίνθω, ή μνήμη των συνεργατών του αποστόλου Παύλου Τιτίου- Ιούστου, Χλόης και Κρίσπου.

3 Σχόλια to “Εορτάζοντες την 13ην του μηνός Φεβρουαρίου”

  1. Σκεπτικός said

    Ναι, όπως τα είπα. Όλοι δειλοί κα παθητικοί είστε.

    Τα αποδείξατε όλα με της δικές σάς αθλιότητες.

    Και από την ελλείψει κάθε ίχνος λογικής στις διαστρεβλώσεις και βρισιές σάς, αποδείξετε πως μόνον πουρέ έχετε στα ενκεφάλα σάς.

    Για, ελατέ φαφούτηδες….. αποδείξτε τα ξανά!!!

    Μου αρέσει!

    • Σκεπτικός said

      Ούτε υπάρχει Ελληνικότητα στην Χριστιανοσύνη, ούτε το Ορθόδοξο Βυζάντιο ήταν ΠΟΤΕ Ελληνική Αυτοκρατορία, όπως αποδεικνύεται απ’ ΟΛΑ τα γραπτά τον προγόνων μας !!!!!!!
      Και, βεβαίως, δεν έχει, ούτε ένας από σας το κουράγιο να διαβάζει την αρχαία γραμματεία περί του θέματος!!! Ούτε να διαψεύσει αυτό (που δεν γίνεται), ούτε να διορθώσει την δική του παραχάραξη τής ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ιστορίας!

      Πόσο πέσατε! Πόσο ατιμάζετε τούς προγόνους μάς -τον Σωκράτη, τον Λεωνίδα- όταν ο κάθε Έλληνας που έχει το θάρρος να ερευνά την αλήθεια αμερόληπτος (και έτσι τιμάει τους αρχαίους Έλληνες προγόνους του, που γέννησαν την λογική και την έρευνα) … τον αποκαλείτε «προδότης»

      ….. και ο κάθε φοβητσιάρης που επαναλαμβάνει αμάσητα τα κοινά λεγόμενα ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ, τον αποκαλείτε «πατριώτης».

      ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!! ΑΝΘΕΛΗΝΕΣ ΒΡΩΜΟΝΑΖΙΣΤΕΣ !!!!!!!!!

      Μου αρέσει!

  2. Θεόφιλος said

    Η Αντιγόνη, του Σοφοκλή.

    » ἄταν «Η καταστροφή, είτε ως γεγονός, είτε ως γεγονός προσωποποιημένο από μια θεότητα (όπως ο πόνος, ο φόβος και ο θάνατος), χρησιμοποιήθηκε συχνά από τους αρχαίους Έλληνες κατά τη διάρκεια των μεγάλων τραγωδιών για να συμβολίσει την καταστροφή που προκαλεί ένα άτομο (προς εαυτόν και και άλλους) λόγω κακής κρίσης.

    Ο Άρχοντας Κρέον του βασιλικού οίκου της Θήβας, είχε απαγορεύσει την ταφή του νεκρού Πολυνείκη, με την αιτιολογία ότι ενήργησε ως πολέμιος της πόλης. Η ανυπακοή της Αντιγόνης, που θέλει να θάψει τον αδελφό της, τον οδηγεί να της επιβάλλει αυστηρές κυρώσεις. Διατάζει τον εγκλεισμό της σε σπηλιά, χωρίς τροφή και νερό, μέχρι να πεθάνει. Η παρουσία και τα παρακάλια του γιου του Αίμονα, αρραβωνιαστικού της Αντιγόνης, δεν τον μαλακώνουν. Η Αντιγόνη αυτοκτονεί. Το παράδειγμά της ακολουθεί και ο Αίμονας. Όμως η τραγωδία δεν σταματά εδώ: η μητέρα του Αίμονα και γυναίκα του Κρέοντα, η Ευρυδίκη, μαθαίνοντας τον άδικο χαμό του γιου της, αυτοκτονεί κι εκείνη.

    Σε αυτό το απόσπασμα της Τραγωδίας, η χορωδία προμηνύει την καταστροφή που προκάλεσε, η φανατική προκατάληψη και μισαλλοδοξία του Κρέοντα, με την άδικη σκληρότητα του, στην εκτέλεση της Αντιγόνης για τις πεποιθήσεις της, η οποία αδιαλλαξία του καταλήγει, να κοστίσει τις ζωές τριών αθώων ανθρώπων, της Αντιγόνης, τον Αίμονα, και τής Ευρυδίκης, αλλά και τήν καταστροφή του βασιλικού οίκου της Θήβας, καταστροφές πού δεν ισοβαθμούν με τήν μετέπειτα δίκαια καταστροφή του Κρεόντα.

    Σε αυτή την παρουσίαση, εσύ Ιουδαιολατρη Χριστιανέ Κληρικέ, είσαι ο Κρέον.

    Εσύ ομοιάζεις με τον Κρέων που θεώρησε δίκαιο καί ορθό να δολοφονήσει μια γυναίκα ( την Αντιγόνη) επειδή αυτή πενθούσε ως έπρεπε, και έθαψε τον αδελφό της Πολυνείκη με τις παραδοσιακές τελετές κηδείας, με θυσίες και σπονδές στους Ολυμπίους Θεούς των Ελλήνων.

    Έτσι σαν τον Κρέοντα έκαναν και οι πρώτοι ΙουδαιοΧριστιανοί ζηλωτές σας, σε αμέτρητους Έλληνες, όταν με του Ιουστινιανού τον Κώδικα ( Νομοθεσία) υποβάλλονταν εις θανατική ποινή όποιοι Έλληνες θρηνούσαν τους νεκρούς τους, και έκαναν θυσίες και σπονδές στους Ολύμπιους Έλληνες Θεούς τους, δεδομένου ότι οι παραδοσιακές ελληνικές κηδείες περιλάμβαναν και τα δύο ( θυσίες και σπονδές), και μάλιστα ακόμη και το θρήνημα πένθους ήταν γεμάτο θρησκευτικές δοξασίες και συμβολισμούς ριζωμένους στην Ελληνική Παράδοση. .
    Έτσι Κρέοντες σαν και σένα ζηλωτή Χριστιανέ ανακοινώνατε: «Πρέπει νὰ ἐμποδίζωνται ἐκεῖναι αἳ γυναῖκες, ἢ ἄνδρες, ὁπού πηγαίνουν ἐπάνω εἰς τὰ μνήματα τῶν συγγενῶν τους καὶ κλαίουν…»
    Κανόνα ΠΓ΄τῆς ΣΤ΄ οἰκουμενικῆς συνόδου.
    Είσαι σαν τον Κρέοντα, Ω! Εβραιόδουλε ΙουδαιοΧριστιανέ Φασίστα ΚΛΗΡΙΚΕ, που όταν η Ισμήνη, η αδελφή της Αντιγόνης, δήλωσε στον τύραννο Κρέοντα, την υποστήριξή της για το τι είχε κάνει η αδελφή της ( να θάψει τον αδελφό της σύμφωνα με την Ελληνική Πατρογονική Παράδοση), ενάντια στου Κρέοντα τις πεποιθήσεις, αυτός τίς αποκάλεσε τρελές ( φρενοβλαβείς), την Αντιγόνη φρενοβλαβή από τήν ώρα γέννησης της, και την Ισμήνη έτσι ξάφνου, ακριβώς όπως εσύ ΧριστιανοΦασίστα ζηλωτή Χριστιανέ ΚΛΗΡΙΚΕ, αποκαλείς όλους όσους δεν συμφωνούν με τήν δική σου φανατική προκατάληψη και μισαλλοδοξία.

    Είσαι σαν τον Κρέοντα, ο οποίος, όταν ο γιος του τον ικέτευε να διαφυλάξει τον δεσμό του με την Αντιγόνη, για χάρη της οικογενειακής ευσέβειας, ο Κρέον επέμενε ότι η Αντιγόνη έπρεπε να πεθάνει επειδή ήταν «κακιά» και ότι είναι προτιμότερο να εκτελεστεί η νύφη του γιου του, παρά να αφήσει αυτός, μια «κακή» γυναίκα να ζήσει. Ήταν σίγουρος ο Τύραννος Κρέοντας ότι ο Φόνος αντανακλούσε των Ολυμπίων Θεών τους Νόμους, παρά του ότι η Αντιγόνη του υπενθύμισε ότι ΤΑ ΑΓΡΑΦΑ ΝΟΜΙΜΑ είναι υπεράνω των ανθρωπίνων νόμων, τους νόμους του Κρέοντα.

    Ο Κρέον όμως ήταν αποφασισμένος ότι το έγκλημα νομιμοποιείται από το Θείον.
    Ακριβώς όπως έλεγε και ὁ Χρυσόστομος εἰς *Ἃ΄Λόγον κατὰ Ἰουδαίων*: *Κι ἂν ἀκόμη φονεύση κάποιος κατὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, ὁ φόνος αὐτὸς εἶναι ἀπὸ κάθε φιλανθρωπία καλύτερος ἐνῶ ἂν κάποιος ἀπὸ λύπη δείξη εὐσπλαχνία καὶ φιλανθρωπία παρὰ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, θὰ μποροῦσε ἡ φειδὼ αὐτὴ νὰ ἀποβῆ πιὸ μιαρὴ ἀπὸ ὁποιοδήποτε φόνο*.
    Εσείς οι ΙουδαιοΧριστιανοί ΚΛΗΡΙΚΟΙ, είσαστε σαν τον Κρέοντα, ο οποίος ήταν τόσο ανελέητα αυταρχικός, ώστε ούτε η οικογένειά του, ούτε η βούληση του λαού, ούτε η καταφανής αδικία της επιλογής του να εγκλιματίσει, μπορούσαν να τον αποσπάσουν, από το διάταγμα του να δολοφονήσει μια αθώα γυναίκα ( Αντιγόνη) λόγω των πεποιθήσεών του – Ακριβώς όπως και τού ανελέητου Ρωμαίου αυτοκράτορα Ιουστινιανού, η ΙουδαιοΧριστιανική Ανθελληνική Θρησκευτική νομοθεσία θεωρείται παγκοσμίως ως παραδειγματικά αποτρόπαια από κάθε πολιτισμένο ανθρώπινο ον, δεδομένου ότι διέταζε τον θάνατο εκατομμυρίων αθώων Ελλήνων και μη, απλώς και μόνο για τις ΙουδαιοΧριστιανικές Αβρααμικές πεποιθήσεις του.

    Αυτός ο Κρέον είστε εσείς οι ΙουδαιοΧριστιανοί ΚΛΗΡΙΚΟΙ, και κάθε ένας από τους Εγκληματίες Αγίους ΣΑΣ, και ανέντιμους Ιεράρχες ΣΑΣ, και Ρωμαίους αυτοκράτορες σας.
    Όλοι σας οδηγείστε από τον Θεό σας σε πνευματική καταστροφή, στην οποία θεωρείτε την πράξη του κακού ( την δολοφονία αθώων για τις πεποιθήσεις τους) ως καλό, επειδή δεν συμφωνούνε με την φανατική προκατάληψη και μισαλλοδοξία ΣΑΣ.
    Έτσι ακριβώς όπως ο Κρέον, για λίγο απολάμβανε τα άδικα φρούτα της δολοφονικής του τυραννίας, έτσι και εσείς απολαμβάνετε για λίγο τις ανταμοιβές της Τυραννικής Εγκληματικής Εξουσίας ΣΑΣ πάνω στην πολιτική και την εκπαίδευση της Ελλάδα ως σύνολο.

    Ο Creon έσπειρε την καταστροφή του » ἄταν «Ή Εγκληματικότητα πάντα αυτό επιτυγχάνει, την αυτοκαταστροφή Του εγκληματία!
    Έτσι και ΕΣΕΙΣ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ Αβρααμιστές, σπείρατε την Εγκληματικότητα, και θα θερίσετε του Κρέοντα τα Παθήματα, και θα επιφέρετε του Βασιλικού Οίκου του Δαβίδ τήν ΟΛΙΚΗ ΔΙΑΛΥΣΗ!

    Η τραγωδία δεν είναι ότι ο ένοπλος δόλος, ο Κρέοντας, ο ΙουδαιοΧριστιανός ΚΛΗΡΟΣ, Πέφτει τελικά.
    Αυτό απαιτείται από τούς Άγραφους ΝΟΜΟΥΣ, τά των ΘΕΩΝ ΑΓΡΑΦΑ ΝΟΜΙΜΑ!
    Η Τραγωδία είναι, ότι πολλοί περισσότεροι από τους ίδιους τους Εγκληματίες, περισσότεροι δηλαδή αθώοι καταστρέφονται καθ’ όλην την διάρκεια της παρουσίας και δράσης των Τυράννων.
    Και είναι αυτή η παράνομη δράση του Εγκληματία Τύραννου, καθώς θανατώνει στο όνομα του θεού και των ανθρωπίνων φανατικών πεποιθήσεων και τών φανατικών προκαταλήψεων του ώστε να δικαιολογήσει τα αποτρόπαια, που τον οδηγεί στην » ἄταν «την αυτοκαταστροφή.
    Ο ΦΟΝΟΣ για χάρη του θεού, στην Ελληνική Θεογονία, είναι καταδικαστέος.
    Όταν ο Τάνταλος δολοφόνησε τον γιό του Πέλοπα, και τον μαγείρεψε, και μετά κάλεσε τους Ολυμπίους Θεούς σε Δείπνο, να τους προσφέρει το πιο πολύτιμο αγαθό που είχε, τον γιό του, οι Ολύμπιοι Θεοί τόσο αηδιάστηκαν με αυτό το Έγκλημα, που τον έστειλαν τον Τάνταλο, ταχέως στον Τάρταρο, ασυγχώρητο αιωνίως, αλλά και ταυτοχρόνως χάρισαν υγεία και ζωή στο τέκνο του και το επέστρεψαν στην γή, ως Βασιλέα της Πελοποννήσου ( εκ του οποίου και ονομάσθηκε ο Ελληνικός γεωγραφικός χώρος έκτοτε).

    Φανταστείτε εσείς λοιπόν ΙουδαιοΧριστιανοί Κληρικοί, που έχετε διαπράξει, και υποστηρίζετε αυτούς που έχουν διαπράξει στο παρελθόν, εκατομμύρια εκατομμυρίων Εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας, και επενδύετε στην ενδυνάμωση Φασιστικών Τυράννων ( όπως κάνατε μέ Ρωμαίους, Τούρκους, Μεταξά και Χουντιανών, και τώρα συσπειρώνετε την ΝαζιστοΧρυσαυγή), ώστε και αυτοί με την συνεισφορά σας να σκοτώνουνε εκατομμύρια, ΠΟΥ μα ΠΟΥ θα καταλήξετε !!!!!!!

    ΤΑ ΑΓΡΑΦΑ ΝΟΜΙΜΑ σας έχουν είδη ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ, και σας περιμένει ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ο ΤΑΡΤΑΡΟΣ, όπου θα είσαστε παρέα με τον Τάνταλο, και συμμορίτες ως τον Χίτλερ, τον Μουσολίνι, τον Ιουστινιανό και Θεοδόσιο και τον Μέγα σας Κωνσταντίνο, και όλους τους ΑΓΙΟΥΣ ΣΑΣ, και κάθε ΚΑΘΑΡΜΑ που πρωκτογεννήθηκε στην Γή, Αβραάμ και Ιησούς και…και…Παύλος και Χρυσόστομος, και μία ατέρμονη λίστα Εθνοκτόνων…

    Ποιος είναι πράγματι ο νεκρόφιλος;
    ΕΣΕΙΣ Μαυροντυμένοι ΚΛΗΡΙΚΟΙ, ΜΑΥΡΑ ΝΕΚΡΑ παγωμένα κάρβουνα, Εσείς είσαστε οι νεκρόφιλοι, καθώς αποθεώνετε τους ΝΕΚΡΟΥΣ Εγκληματίες Αγίους ΣΑΣ, και περνάτε τους εγκάρδιους ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΑΣ στις πλατείες και οδούς της Ελλάδας, ΝΕΚΡΟΦΙΛΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ, να φιλάνε οι Έλληνες τον κωπρόλιθο κάπου φτωχού Ρωμαίου Πολίτη, ως έναν Άγιο Εγκληματία ΕΝΑΝΤΙΩΝ του Ελληνισμού.

    Και εκεί στον Τάρταρο όπου και καταλήγετε, δεν θα βρείτε ΠΟΤΕ την ικανότητα να πράττετε το ΄ΑΓΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΑΣ, γιατί εκεί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ άνθρωποι, παρά εξοβελισμένα ΚΤΗΝΗ σαν εσάς!
    Που ζούνε στην ΑΙΩΝΙΑ αφάνεια.
    Καλή σας ΑΙΩΝΙΑ Εξαφάνιση!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: