olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Εορτάζοντες την 6ην του μηνός Φεβρουαρίου

Posted by IGOR στο Φεβρουαρίου 6, 2018


Ο ΟΣΙΟΣ ΒΟΥΚΟΛΟΣ Επίσκοπος Σμύρνης

Ο ΑΓΙΟΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ ο εν Εμέση

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΦΑΥΣΤΑ, ΕΥΪΛΑΣΙΟΣ και ΜΑΞΙΜΟΣ

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΦΑΥΣΤΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ και ΣΙΛΟΥΑΝΟΣ

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ και ΠΕΡΓΕΤΗΣ

Ο ΑΓΙΟΣ ΦΩΤΙΟΣ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως

Ο ΟΣΙΟΣ ΒΑΡΣΑΝΟΥΦΙΟΣ και ΙΩΑΝΝΗΣ ο μαθητής του

Ο ΟΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ο εν Λυκώ

Ο ΟΣΙΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ

Ο ΟΣΙΟΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ

[Η ΑΓΙΑ ΔΩΡΟΘΕΑ ή εν Καισαρεία ή Παρθενομάρτυς]

Ο ΑΓΙΟΣ ΑΜΑΝΔΟΣ (Βέλγος)

Αναλυτικά

Ο ΟΣΙΟΣ ΒΟΥΚΟΛΟΣ Επίσκοπος Σμύρνης
Ό όσιος Βουκόλος τιμάται σαν ο πρώτος επίσκοπος της Σμύρνης, πού εκλέχθηκε και εγκαταστάθηκε από τον Άγιο Ιωάννη το Θεολόγο, όταν αυτός πήγε στην Έφεσο και είχε την επιστασία των Εκκλησιών της Μικράς Ασίας. Στη διακονία του αυτή, ο ζηλωτής αυτός Ιεράρχης, υπηρέτησε με όλη την ευσυνειδησία, τη θερμότητα και την αυταπάρνηση των ηρωικών και μαρτυρικών εκείνων χρόνων. Υπήρξε πραγματικός πατέρας προς τους χριστιανούς του και στη διδασκαλία και στην υπεράσπιση τους, όταν κινδύνευαν από τους εχθρούς του Ευαγγελίου. Προς δε τα ειδωλολατρικά πλήθη, συμπεριφερόταν με θαυμάσια σύνεση και αγάπη, προσέχοντας μεν να μη τα ερεθίζει, αλλά και προσπαθώντας με όλη του την τέχνη, να ελκύει πολλούς απ’ αυτούς στη χριστιανική πίστη. ΟΙ προς τιμήν του εκκλησιαστικοί ύμνοι τονίζουν την ειλικρινή πίστη του, την ανυπόκριτη αγάπη του, την καθαρότητα του νου του και το ύψος της ταπείνωσης του. Θεωρούν μάλιστα ότι ο άγιος Βουκόλος υπέδειξε διάδοχο του τον ιερό Πολύκαρπο.

Απολυτίκιο. ‘Ηχος δ’. ο υψωθείς εν τω Σταυρώ.
Ως διαλάμπων αρετών ταϊς άκτϊσι, του εν τω στηθεί του Δεσπότου πεσόντος, εκ πόθου προσεπέλασας τω θείω φωτί’ όθεν ως θεόπνευστος, Ιεράρχης έμπρέψας, ϊθυνας την ποίμνην σου, προς νομάς αληθείας. και νυν δυσώπει πάντοτε Χριστόν, Πάτερ Βουκόλε, υπέρ των τιμώντων σε.

Ο ΑΓΙΟΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ ο εν Εμέση
Μαρτύρησε στα τέλη του τρίτου αιώνα μετά Χριστόν στην ‘Έμεσα (ή ‘Έμισα), πόλη της Κοίλης Συρίας, πού φέρει σήμερα το όνομα Χάρις. ο Ιουλιανός αυτός, γιατρός στην τέχνη, αν και ασθενής, έμαθε ότι είχαν συλληφθεί και καταδικασθεί να σπαραχθούν από τα θηρία ο επίσκοπος Έμέσης Σιλουανός, ο διάκονος Λουκάς και ο αναγνώστης Μώκιος. Σηκώθηκε λοιπόν, και έτρεξε να συμμεριστεί την τύχη τους. Μόλις έφτασε στον συγκεκριμένο τόπο, όρμησε και τους φίλησε. ΟΙ στρατιώτες τον τράβηξαν και τον κτύπησαν άγρια. Ή συνέχεια είναι ευνόητη. Καταδικάστηκε και αυτός σε θάνατο, και έτσι έλαβε το στεφάνι του μαρτυρίου.

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΦΑΥΣΤΑ, ΕΥΪΛΑΣΙΟΣ και ΜΑΞΙΜΟΣ
Ή αγία Φούστα ήταν από ευγενή και πλούσια οικογένεια της Κυζίκου. Σέ ηλικία 13 χρονών, έμεινε ορφανή από γονείς. Άλλ’ οι κακοί συγγενείς και φίλοι δεν κατόρθωσαν να επηρεάσουν την τρυφερή καρδιά της. Ή χριστιανική ανατροφή, βαθύτατα χαραγμένη στην ψυχή της, την έκανε να αποτροπιάζεται τα πλάνα και απατηλά λόγια. Το έτος 299 μ.Χ. ή νεαρή Φούστα, προσκλήθηκε να αρνηθεί τον Χριστό. Παρουσιάστηκε λοιπόν μπροστά στον συγκλητικό Εύϊλάσιο, γέροντα 80 χρονών, και άφοβη μπροστά στις απειλές του, ομολόγησε με θάρρος ότι είναι και θα παραμείνει χριστιανή. Ακολούθησαν άγρια βασανιστήρια, πού ή Φούστα τα υπέμεινε με θαυμαστή καρτερία. Κατόπιν την έριξαν στη φωτιά, από την οποία ή Αγία βγήκε άθικτη. Όλα αυτά έκαμψαν το ειδωλολατρικό φρόνημα του γέροντα Εύϊλάσιου και ω! του θαύματος έγινε χριστιανός. Ή είδηση αυτή, εξόργισε τον έπαρχο Μάξιμο. Προσκάλεσε λοιπόν τον Εύϊλάσιο και του έκανε παρατήρηση με τα πιο υβριστικά λόγια. ο Εύίλάσιος ατάραχος, διηγήθηκε τα γεγονότα με τη Φούστα. Άλλ’ ο Μάξιμος, τυφλωμένος από θυμό, διέταξε και βασάνισαν άγρια τον γέροντα Εύϊλάσιο καθώς και τη Φαύστα. Και οι δύο, όμως, βγήκαν νικηφόρα από το καμίνι αυτών των φρικτών βασανιστηρίων. Και ο Θεός έκανε και πάλι το θαύμα του. ο έπαρχος ομολόγησε και αυτός τον Χριστό, ζητώντας με συντριβή συγχώρεση από τη νεαρή Φούστα. Ή είδηση δεν άργησε να φτάσει στον αυτοκράτορα Διοκλητιανό, πού με διαταγή του θανατώθηκαν και οι τρεις Άγιοι.

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΦΑΥΣΤΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ και ΣΙΛΟΥΑΝΟΣ
Ήταν αδελφικοί φίλοι, νέοι στην ηλικία και μαρτύρησαν δια ξίφους.

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΓΕΤΗΣ
Βλέπε σχετικά τήν_8η Φεβρουαρίου.

Ο ΑΓΙΟΣ ΦΩΤΙΟΣ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως
‘Από τις μεγαλύτερες και λαμπρότερες μορφές της εκκλησιαστικής και της παγκόσμιας Ιστορίας είναι ο Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Φώτιος. Στολίζει τον 9ο αιώνα, σαν ο έξοχώτερος των πρωταγωνιστών του. Γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 820 (κατ’ άλλους το 810), από πλούσια και ευγενική οικογένεια. Αναδεικνύεται γρήγορα στα γράμματα και τις επιστήμες. Ήταν μεγαλοφυία, πολύ πλατύ και θετικό μυαλό, και ή κρίση, ή μνήμη και ή πολυμάθεια του προκαλούσαν καταπληκτική εντύπωση. ο Φώτιος διαπρέπει στον πολιτικό στίβο, αλλά ή ανωμαλία, πού δημιουργείται εκείνο τον καιρό Ι στον πατριαρχικό θρόνο με την απομάκρυνση του Ιγνατίου, γρήγορα τον φέρνει – σαν τον καταλληλότερο άνθρωπο – στο εκκλησιαστικό πεδίο. Μέσα σε έξι μέρες παίρνει όλους τους βαθμούς της Ίερωσύνης και γίνεται Πατριάρχης την ήμερα των Χριστουγέννων του 857 από τους επισκόπους: Συρακουσών Γρηγορίου του Άσβεστα, Γορτύνης Βασιλείου και Απαμείας Εύλαμπίου, διότι ή κατάσταση έπρεπε να ομαλοποιηθεί. Από τότε, έδωσε πολλούς αγώνες εντός και εκτός των τειχών της Εκκλησίας, ιδιαίτερα κατά των παπικών. «Εμεινε στον Πατριαρχικό θρόνο για 10 χρόνια, έπαύθη το 867 από τον Βασίλειο τον Μακεδόνα και εξορίστηκε στη Μονή Σκέπης στα θρακικά παράλια του Βοσπόρου. ο Ιγνάτιος, πού τον διαδέχτηκε, με σύνοδο πού έγινε στον ναό της Αγ. Σοφίας (869), καθήρεσε και αναθεμάτισε όλους τους οπαδούς του Μ. Φωτίου. Άλλα μετά τον θάνατο του Ιγνατίου, επανήλθε για δεύτερη φορά στον θρόνο ο Μ. Φώτιος (878). Όμως, ο αυτοκράτωρ Λέων ο σοφός, πού υπήρξε και μαθητής του, κατάφερε να τον εκδιώξει από το θρόνο (886). Έτσι, ο Φώτιος θα τελειώσει την πολυτάραχη ζωή του στις 6 Φεβρουαρίου 891 (κατ’ άλλους το 898), σε ένα μοναστήρι πού το ονόμαζαν των Αρμενίων. (Ή εορτή του καθιερώθηκε επίσημα μόλις το 1912).

Απολυτίκιο. Ήχος πλ. α’. Τον συνάναρχον Λόγον.
Της σοφίας έκφάντωρ λαμπρός γενόμενος, Ορθοδοξίας έδείχθης θεοπαγής προμαχών, των Πατέρων καλλονή Φώτιε μέγιστε· ου γαρ αιρέσεων δεινών, στηλιτεύεις την όφρύν, Έώας το θείον σέλας, της Εκκλησίας λαμπρότης, ην διατηρεί Πάτερ άσειστον.

Ο ΟΣΙΟΣ ΒΑΡΣΑΝΟΥΦΙΟΣ και ΙΩΑΝΝΗΣ ο μαθητής του
Έζησαν τον 4ο αιώνα μ.Χ. Μεγάλης εγκράτειας και άσκησης και οι δυο τους, ήταν συγχρόνως στολισμένοι με αξιόλογη γνώση των θρησκευτικών ζητημάτων. Για την οδηγία και τον φωτισμό των πιστών, διατύπωσαν μαζί πολλές ερωτήσεις, πού τις λύσεις τους έγραψε μεν ο ένας, αλλά και ένα μέρος ο άλλος. Το βιβλίο αυτό τυπώθηκε στη Βενετία το 1816. Τον όσιο Ιωάννη, πού επέζησε του διδασκάλου του, διέκρινε προφητικό χάρισμα, καθώς και θεραπευτικό. ο Μέγας Θεοδόσιος, πού άκουσε γι’ αυτόν, τον είχε σε πολύ σεβασμό και τιμή. Και οι δύο απεβίωσαν ειρηνικά.

Ο ΟΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ο εν Λυκώ
Ό όσιος Ιωάννης ήταν στις αρετές περιβόητος και τόσο θαυμάσιος, ώστε αν και αγωνιζόταν μέσα σε μεγάλους Όσιους, τους ξεπέρασε με την αγγελική πολιτεία του. Αυτός κατοικούσε στα μέρη της Θηβαΐδας κοντά στην πόλη Λυκώ. Ή Λυκώ ήταν πόλη της Θηβάίδας, περιοχή της Άνω Αιγύπτου, πού είχε πρωτεύουσα την Θήβα. ο Ιωάννης γνώρισε τις περισσότερες παγίδες του σατανά, αλλά με τη μεγάλη του αρετή, άσκηση και με τη χάρη του Θεού τις ξεπέρασε. ο Ιωάννης είχε αξιωθεί από τον Θεό και το χάρισμα να θεραπεύει θαυματουργικά ασθένειες. Απεβίωσε ειρηνικά.

Ο ΟΣΙΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ
Γι’ αυτόν μας αναφέρει ο Θεοδώρητος Κύρου, πού τον γνώρισε προσωπικά. Καταγόταν από την πόλη Κύρου και στην αρχή ασκήθηκε μέσα σ’ ένα στενότατο κελί. Έπειτα ανέβηκε σ’ ένα βουνό, κοντά στην πόλη Κύρου, όπου βάδισε τον ασκητικό δρόμο με αυστηρότητα. Στο όνομα της άκτημοσύνης δεν έκτισε ποτέ καλύβη. Προσευχόταν στο ύπαιθρο, όρθιος και με σιδερένια βάρη επάνω του. Ή δε νηστεία του ήταν αυστηρότατη. Έτσι καλά αφού αγωνίστηκε, παρέδωσε ειρηνικά την ψυχή του στον Θεό.

Ο ΟΣΙΟΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ
Βλέπε σχετικά Α.Χ.Ε.Χ.

[Η ΑΠΑ ΔΩΡΟΟΕΑ ή εν Καισαρεία ή Παρθενομάρτυς]

Ο ΑΓΙΟΣ ΑΜΑΝΔΟΣ (Βέλγος)
Λεπτομέρειες για τη ζωή αυτού του αγίου της ορθοδοξίας, μπορεί να βρει ο αναγνώστης στο βιβλίο «Ή εν Όρθοδοξία Ηνωμένη Ευρώπη», του Γ.Ε. Πιπεράκη, Έκδ. «Έπτάλοφος», Αθήναι 1997.

10 Σχόλια to “Εορτάζοντες την 6ην του μηνός Φεβρουαρίου”

  1. Panos Diakos said

    Στις 8 Σεπτεμβρίου του 1943, ανήμερα των Γενεθλίων της Παναγίας μας οι Ιταλοί συνθηκολογούν. Μία ομάδα από κατοίκους του Ορχομενού Βοιωτίας πλησιάζουν στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λειβαδιάς και ζητούν από την εκεί Ιταλική φρουρά να παραδώσει τον οπλισμό της. Διαφορετικά, τους απειλούν πως θα δεχθούν επίθεση από τους αντάρτες που βρίσκονται στην περιοχή του Τζαμαλιού (Διονύσου).
    Οι Ιταλοί αρνούνται να παραδοθούν και ενημερώνουν τους Γερμανούς, οι οποίοι αφού κύκλωσαν και αφόπλισαν τους Ιταλούς έστειλαν εναντίον των Ορχομένιων την άλλη μέρα, 9 του Σεπτέμβρη, απόσπασμα με τεθωρακισμένα.

    Οι Ορχόμενιοι, που είχαν φθάσει στο μεταξύ στο σταυροδρόμι του Αγίου Ανδρέα, ανέτοιμοι και ανοργάνωτοι καθώς ήταν, σκόρπισαν στη γύρω περιοχή με κατεύθυνση οι περισσότεροι τον απόμερο Διόνυσο.
    Οι Γερμανοί όμως συνέχισαν την καταδίωξη με σκοπό να επιβάλλουν αντίποινα στον Ορχομενό, όπως ήταν η συνηθισμένη τακτική τους. Το βράδυ της 9ης Σεπτεμβρίου μπαίνουν οι Γερμανοί στον Ορχομενό και συλλαμβάνουν εξακόσιους ομήρους. Ένα τμήμα μένει στην πόλη, ενώ ένα άλλο με τρία τανκς προχωρεί προς τον Διόνυσο.

    Λίγο έξω από τον Ορχομενό είναι χτισμένη η πιο αρχαία Εκκλησία της Βοιωτίας (874 μ.Χ.), αφιερωμένη στην Κοίμηση της Θεοτόκου – παλιό Μοναστήρι της Σκριπούς. Είναι ακόμη μεσάνυχτα. Η φάλαγγα έχει προσπεράσει πεντακόσια πενήντα μέτρα τον Ναό, όταν ξαφνικά το πρώτο τανκ ακινητοποιείται στη μέση του δρόμου.
    Μπροστά τους οι Γερμανοί βλέπουν μια μεγαλόπρεπη γυναίκα με το χέρι υψωμένο σε απαγορευτική στάση. Το δεύτερο τανκ προσπαθεί να προσπεράσει το πρώτο, αλλά πέφτει σε ένα χαντάκι, ενώ το τρίτο τανκ ακινητοποιείται σε ένα χωράφι, μέσα από το οποίο προσπαθούσε να περάσει.

    Ξημέρωσε η 10η Σεπτεμβρίου. Ο Γερμανός διοικητής Χόφμαν ζήτησε από τους κατοίκους ένα τρακτέρ για να τραβήξει τα τανκς.
    Τότε συνέβη και κάτι άλλο Θαυμαστό: Τα βαριά αυτά άρματα μετακινήθηκαν από το τρακτέρ σαν άδεια σπιρτόκουτα!
    -Θαύμα, Θαύμα! φώναξε ο διοικητής και ζήτησε από τους κατοίκους να πάει στην Εκκλησία. Εκείνοι τον οδήγησαν πράγματι στον Ναό.
    Ο Γερμανός στη Θεομητορική Εικόνα του τέμπλου αναγνώρισε τη γυναίκα που εμπόδισε τη φάλαγγα να προχωρήσει!
    Έπεσε αμέσως στα γόνατα και φώναξε με Θαυμασμό: -Αυτή η γυναίκα σας έσωσε! Να την τιμάτε και να τη δοξάζετε.
    Ο Ορχομενός σώθηκε.

    Ο Χόφμαν διατάζει να ελευθερωθούν οι εξακόσιοι μελλοθάνατοι και υπόσχεται πως μέχρι το τέλος του πολέμου η πόλη δεν θα πάθει κανένα κακό. Οι κάτοικοι ευχαριστούν και δοξολογούν την Προστάτιδα Θεοτόκο για την ανέλπιστη σωτηρία τους.
    Ο ήλιος γέρνει στη δύση. Τα τανκς φεύγουν με τα πυροβόλα κατεβασμένα, γιατί νικήθηκαν από την Υπέρμαχο Στρατηγό του Ορχομενού.
    Για το λόγο αυτό η Παναγία της Σκριπούς, εκτός των άλλων ημερομηνιών, Γιορτάζει και στις 10 Σεπτεμβρίου με Λιτανεία και μεταφορά της Εικόνας, στον τόπο που ακινητοποιήθηκαν τα τανκς.

    Όσο ζούσε ο Χόφμαν, παρευρισκόταν κι αυτός σχεδόν κάθε χρόνο στις 10 Σεπτεμβρίου, για να ανάψει ένα κερί και να τιμήσει την Παναγία μας.
    Της αφιέρωσε μάλιστα ένα μεγάλο καντήλι και χρηματοδότησε την πρώτη Εικόνα με την απεικόνιση του Θαύματος.

    Μου αρέσει!

    • Θεόφιλος said

      Κανένας Έλληνας δεν δέχεται τον Ιησού σας Σιωνιστές, ούτε σε αυτήν την ζωή ούτε στην άλλη.

      Πρώτον διότι ποτέ δεν υπήρξε.

      Δεύτερον, γιατί ούτε ο παράδεισος του, ούτε η κόλαση του, ούτε ο διάβολος του ποτέ υπήρξαν.
      Και αυτός ο Ιησούς σας, ο βασιλιάς των Σιωνιστών, που δεν αναγνωρίστηκε ακόμα και από τους Εβραίους του δικού του λαού, ως Μεσσίας, αλλά ως ένας αναρχικός τιποτένιος, γιος μιας Μαρίας κομμώτριας, και τα βασίλεια του και οι δαίμονές του είναι ΟΛΑ πλαστογραφήματα Εβραίων αναρχικών Σιωνιστών.
      Και ο Σαούλ σας και όλα τα άλλα σας εγκληματικά φυντάνια, όλοι τους Εβραίοι ήσαν.
      Και εσείς που κάνετε προσηλυτισμό αδιάκοπα εδώ μέσα, Εβραιολάτρες Σιωνιστές είσαστε.

      Τρίτον, αυτό το βάναυσο ασταθές εγκληματικό ψυχοπαθολογικό πρόσωπο του Ιησού, που οι Εβραίοι, δήθεν μαθητές του, δημιούργησαν, έγινε ο άξονας γύρω του οποίου στήθηκαν τα ανθρώπινα Παγκόσμια Σφαγεία, που πήραν τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων, και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ καμία απολύτως αμφισβήτηση στο θέμα αυτό.
      https://img.scoop.it/casY11q4K5M3R_Xv85SJZYXXXL4j3HpexhjNOf_P3YmryPKwJ94QGRtDb3Sbc6KY
      Η Ευρώπη τα έζησε αυτά τα Σφαγεία,

      η Αμερική τα έζησε αυτά τα Σφαγεία,

      η Ανατολή και η Αφρική έζησαν αυτά τα Σφαγεία,

      και η Ελλάδα ξεψύχησε από αυτά τα Βάναυσα ΣΦΑΓΕΙΑ.
      Ἀναφέρει ὁ Προκόπιος: *Μετὰ τοὺς Σαμαρεῖτες ἄρχισε (ὁ Ἰουστινιανὸς) νὰ καταδιώκει τοὺς ἀποκαλούμενους Ἕλληνες ὑποβάλλοντάς τους σὲ σωματικὰ βασανιστήρια καὶ ἁρπάζοντας τὰ χρήματά τους … στὸ ὄνομα τῆς μίας καὶ ἀληθοῦς πίστεως τῆς ὀρθοδοξίας*.
      Διαβάζουμε εἰς τὸν *Ἰουστιάνιος Κῶδιξ 1.11*, ὁ ὁποῖος ἦταν σὲ ἰσχὺ μέχρι τῆς ἐποχῆς Λέοντος τοῦ Θρακὸς:
      *Γνωρίζουμε, ὅτι αὐτοὶ οἱ εἰδωλολάτρες (Ἕλληνες) ἐγκατέλειψαν τὴν προσκύνηση τοῦ μόνου καὶ ἀληθινοῦ Θεοῦ καὶ προσέφεραν θυσίες στὰ εἴδωλα ἐξαιτίας ἑνὸς ἀσυλλόγιστου σφάλματος καὶ πραγματοποίησαν ἀνόσιες ἑορτὲς.
      Ἂν αὐτοὶ διέπραξαν αὐτὰ τὰ ἁμαρτήματα, ἐνῶ εἶχαν ἀξιωθεῖ τὸ ἅγιο Βάπτισμα, θὰ ὑποβληθοῦν στὴν ἀντίστοιχη τιμωρία. Μὲ τὸν παρόντα ὅμως νόμο ἀνακοινώνουμε, ὅτι ἐκεῖνοι μὲν ποὺ ἔχουν γίνει χριστιανοὶ καὶ ἔχουν ἀξιωθεῖ τὸ ἅγιο καὶ σωτήριο βάπτισμα, σὲ ὁποιαδήποτε χρονικὴ στιγμὴ, ἂν φανοῦν ὅτι ἐπιμένουν στὴν πλάνη τῶν Ἑλλήνων, θὰ ὑποβληθοῦν στὴν ἐσχάτη τῶν ποινῶν. Ὅσοι δὲ δὲν ἔχουν ἀξιωθεῖ ἀκόμη τὸ σεβαστὸ βάπτισμα, θὰ πρέπει νὰ φανερωθοῦν στὴν βασιλεύουσα πόλη μας, εἴτε στὶς ἐπαρχίες καὶ νὰ πᾶνε στὶς ἱερότατες ἐκκλησίες μαζὶ μὲ τοὺς συζύγους τους καὶ τὰ παιδιά τους καὶ ὅλα τὰ μέλη τοῦ οἴκου τους καὶ νὰ διδαχθοῦν τὴν ἀληθινὴ πίστη τῶν χριστιανῶν. Ἂν δὲν τὸ κάνουν, θὰ χάσουν τὰ πολιτικά τους δικαιώματα καὶ τὴν κινητὴ καὶ ἀκίνητη περιουσία τους. Θὰ τοὺς ἀφαιρεθοῦν τὰ πάντα θὰ ἐγκαταλειφθοῦν στὴν ἔνδεια καὶ θὰ ὑποβληθοῦν στὶς ἔσχατες τιμωρίες (…) ὅσοι πάσχουν ἀπὸ τὴ νόσο τῶν ἀνόσιων Ἑλλήνων*.
      Ἡ βυζαντινὴ ταφόπλακα ἐπὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ εἶχε πλέον ὁριστικὰ θεμελιωθεῖ. Ἑκατομμύρια Ἑλλήνων ἀφελληνίστηκαν ἢ κατακρεουργήθηκαν κάτω ἀπὸ τὴν χριστιανοβυζαντινὴ *Ἱερὰ Ἐξέταση*.

      Ἡ τραγικότερη ἀναφορὰ γιὰ τὴν ποινὴ τοῦ *καυθῆναι* δηλαδὴ τὸ κάψιμο τῶν ζωντανῶν θυμάτων (Ἑλλήνων, Ἑλληνιστῶν, αἱρετικῶν, εἰδωλολατρῶν…) ἀναφέρεται στὴν *Ἀλεξιάδα* τῆς Ἄννης Κομνηνῆς, μὲ θύμα τὸν Βασίλειο Βογομίλων ποὺ μερικοὶ τὸν ταυτίζουν μὲ τὸν ἥρωα Βασίλειο Διγενῆ – Ἀκρίτα.
      Οἱ Χριστιανοὶ αὐτοκράτορες τοῦ Βυζαντίου (τῆς Νέας Ρώμης) παρέδιδαν στὴν πυρὰ ἀκόμη καὶ ἀνάπηρους Νικήτας Χωνιάτης *Χρονολόγια* vi 404 , 405 καὶ 332).

      Ὁ δὲ Ἰουστινιανὸς μέσω τῶν ἱεροεξεταστῶν τοῦ, ἐξόντωσε μαζικὰ Ἕλληνες τῆς αὐτοκρατορίας ρίχνοντας τοὺς, ζωντανοὺς στὴν πυρὰ, μαζὶ μὲ τὰ βιβλία καὶ τὰ ἀγάλματα: *…ΜΗΝΙ ΙΝΔΙΚΤΙΩΝΙ ΤΗ ΑΥΤΗ ΣΥΣΧΕΘΕΝΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΡΙΕΒΩΜΙΣΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΥΤΩΝ ΚΑΤΑΚΑΥΘΗΣΑΝ ΕΝ ΤΩ ΚΥΝΗΓΙΩ* (Ἰωάννης Μαλάλας *Χρονογραφία*, σέλ. 491).

      Ὁ Νικηφόρος Σκευοφύλαξ καὶ ὁ Ἰωάννης Λυδὸς (6ος αἵ. μ.χ.) ἀναφέρουν τὶς ἑξῆς ἀποτρόπαιες μεθόδους ἐπιβολῆς τοῦ Χριστιανισμοῦ: *ΑΠΤΕΣΘΩ ΠΥΡΑ, ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΘΩ ΣΤΡΕΒΛΩΤΗΡΙΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΙΝ ΑΠΑΣΑ ΕΚΝΙΚΩΝΤΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΤΡΕΧΟΝΤΑ*. Νικηφόρος Σκευοφύλακας *βίος ἐν ἐπιτόμω καὶ ἐγκώμιον τοῦ Θεοφανοὺς τῆς Σιγριανῆς*. (Ἔκδ. De Boor, Λειψία σέλ. 24).
      O ἱστορικὸς Θεοφάνης εἰς *Χρονογραφία* μᾶς πληροφορεῖ ἕνα λιγότερο σὲ ἐμᾶς γνωστὸ τρόπο μαρτυρίου, ὡς μέθοδος ἐπιβολῆς τοῦ χριστιανισμοῦ.
      Ἀναφέρει αὐτὸς ὁ ἱστορικὸς ὅτι ἀρκετὲς φορὲς παρεδίδοντο *αἱρετικοὶ* κρατούμενοι σὲ κομπογιαννίτες γιὰ νὰ γίνουν ζωντανὰ πειραματόζωα σὲ θανατηφόρες ἀποτρόπαιες χειρουργικὲς ἐπεμβάσεις.
      *…. ΕΝ ΤΩ ΜΩΛΩ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΧΕΙΡΟΚΟΠΗΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΔΟΚΟΠΗΣΑΝΤΕΣ ΗΝΕΓΚΑΝ ΤΟΙΣ ΙΑΤΡΟΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟΝ ΑΝΕΤΕΜΟΝ ΖΩΝΤΑ ΑΠΟ ΗΒΗΣ ΕΩΣ ΤΟΥ ΘΩΡΑΚΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΝ* (*Χρονογραφία* σέλ. 436).
      Μαζικὲς ἐξοντώσεις Ἑλλήνων (ἑλληνιστῶν) μὲ σαδιστικὸ θάνατο διασώζει στὰ *Ἀνέκδοτά* του ὁ ἱστορικὸς Προκόπιος (20, 10 – 16) ὡς ἐπίσης καὶ εἰδήσεις σύμφωνα μὲ τὶς ὁποῖες οἱ αἴθουσες βυζαντινῶν δικαστηρίων γίνονταν αἴθουσες βασανιστηρίων.

      ΔΕΝ ΥΠΑΕΧΗ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΑ ΣΦΑΓΕΙΑ,…Και ούτε εσείς οι παμπόνηροι διαστρεβλωτές της ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ δεν μπορείτε, όπου και να σκάψετε. να το διαψεύσετε.

      ΔΙΟΤΙ όπου και να ρίχνετε το οκνηρό ψυχρό βλέμμα σας, όπου και να σκάβετε, το μόνο που βρίσκεται είναι

      τα αμέτρητα πετσοκομμένα θρυμματισμένα, θύματα σας, τους δαιμονιοποιημένους σας, προπαγανδιστικά αποκαλούμενους ειδωλολάτρες, εθνικούς, αιρετικούς… που βασανίσατε με τους πιο σαδιστικά απάνθρωπους τρόπους που η Χριστιανός ΣΑΣ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ νούς δινόταν να φανταστεί.

      Τέταρτον, ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ και το ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΑΣ Πατριαρχείο, διαμελίσατε, κατακρεουργήσατε και καταστρέψατε την Ελλάδα ως Πολιτισμό, ως Έθνος και ως Ελληνικό Πνεύμα.
      Ο χριστιανισμός δεν συζεύχθηκε με την Ελλάδα. Ο Χριστιανισμός ΒΙΑΣΕ Βάναυσα την Ελλάδα, την πετσόκοψε, την ακρωτηρίασε και έκτοτε την κατάντησε τυφλή ΔΟΥΛΑ του, δεμένη χειροπόδαρα του μπάτσου και του κλότσου του…ασελγώντας στο γδαρμένο κορμί της, και μαστιγώνοντας την επί αιώνες αλύπητα…,
      λέγοντας στα αιμόφυρτα παιδιά της:
      *Ἡ τῶν Ἑλλήνων συνήθειαις πρέπει νὰ μισοῦνται ἀπὸ τοὺς Χριστιανούς* ΚΑΝΩΝ ΗΔ

      Τότε ρε Ηλίθιοι ΕβραιοΔουλοι-Κληρικοί, γιατί στον διάβολο να σας αναζητώ, να σας προσκυνώ, εσάς τους Εβραιολάτρες, και να φιλάω τά Εγκληματικά Ένοχα ΒΡΩΜΟχέρια σας, τα χέρια των ΔΗΜΙΩΝ του ΛΑΟΥ ΜΟΥ!!!

      Πέμπτον:

      Λεηλατήσατε, καταστρέψατε, κατεδαφίσατε την Αρχαία Ελλάδα ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ.
      *Τὰ εἰδώλεια καὶ ἡ τύχη αὐτῶν*:
      *[Ὁ Κωνσταντῖνος ὁ Μέγας] Μὲθ΄ὅλην τὴν τοιάυτην, κὰτ΄ἐπίφασιν πὼς, ἀνεξίθρησκον πολιτείαν, ἢν μετήρχετο, πάντα τὰ ἐπὶ τῶν χρόνων αὐτοῦ ληφθέντα μέτρα ἔτεινον εἰς τὴν βαθμιαίαν τῶν πολυθεϊστικῶν ἰδεῶν ἐξαφάνισιν καὶ τῶν δογμάτων τοῦ νέου θρησκεύματος ἐπικράτησιν. Ἡ δὲ τὸ πρῶτον φαινομενικὴ ἠπιότης μετεβλήθη εἰς αὐστηρότητα ἔκδηλον ἐπὶ τέλους. Τὰ ἐν τῷ κέντρω εἰδωλικὰ ἱερὰ ἀποστερήθησαν τῶν εἰς αὐτὰ ἀφιερωμένων προσόδων, ἀφοῦ δὲ ἐπὶ τινὰ χρόνον ἀφέθησαν ὑλικῶς ἀπροστάτευτα, κατεκλείσθησαν. Πολλὰ δ΄ἐξ αὐτῶν κατελύθησαν καὶ ἐπὶ τῶν ἐρειπίων αὐτῶν οἶκοι τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ ἀνηγέρθησαν. Τὰ εἴδωλα δὲ καὶ τὰ ξόανα καὶ τὰ μορμολύκεια καὶ τὰ ἀνδρείκελα ἀντικαθιστῶν εἰκόνες χριστιανικαὶ, ὡς ἡ τοῦ Καλοῦ Ποιμένος καὶ ἡ τοῦ Δανιὴλ ἐν τῷ λάκκω λεόντων. (Καὶ οἱ δύο Ἑβραῖοι τὸ γένος)*.
      […]
      >>*Ἐν δὲ ταῖς ἐπαρχίας τῆς Ἐω ἡ ἀκίνητος τῶν εἰδωλείων περιουσία κατελήφθη ἒπ΄ ὠφελεία τῶν νέων ἱερῶν ναῶν, οὕτω δ΄ἐκεῖνα, οὐδὲ τῆς τῶν ἀρχῶν ἀντιλήψεως τυγχάνοντα καὶ τῶν μέσων της συντηρήσεως συνεπῶς ἀποστερηθέντα, ἠρημοῦντο.
      Ὡς δ΄ὁ Εὐσέβιος διηγεῖται : *ἐγυμνοῦντο…τῶν κατὰ πόλιν ναῶν τὰ προπύλαια, θυρῶν ἔρημα γινόμενα ….ἑτέρων δ΄ἡ ἐπὶ τοῖς ὀρόφοις στέγη, τῶν καλυπτήρων ἀφαιρουμένων, ἐφθείρετο ἄλλων τὰ σεμνὰ χαλκουργήματα, ἒφ΄οἶς ἡ τῶν παλαιῶν ἀπάτη μακροῖς ἐσεμνολογεῖτο χρόνοις, ἔκδηλα τοῖς πάσιν ἐν ἀγοραῖς πάσσαις τῆς Βασιλέως πόλεως πρὸ ὑτίθετο, …τὰ πλήθη τῆς πλάνης τὰ μορμολύκεια, ὕλη χρυσοῦ καὶ ἀργύρου πεπλασμένα, καὶ τοῦτα ἑκποδὼν ὤετο δεῖν ἄρασθαι, ὥσπερ τινὰ λίθων ἐγκόμματα τοῖς ἐν σκότει βαδίζουσι πρὸ τῶν ποδῶν ἐρριμένα*.
      […]
      >>*Σκοπὸς δὲ τῆς ἀπὸ τῶν εἰδωλείων ἀφαιρέσεως τῶν καλυπτήρων ἢν βεβαίως οὐχὶ ἡ ἀποκατάστασις ναῶν ὑπαίθριων, ἐὰν ἀληθῶς ὑπαίθριοι ναοὶ τὸ πάλαι, ὡς πολλοὶ φρονούσιν, ὑπῆρχον. Ἀφηροῦντο οἱ καλυπτῆρες ἐπὶ φθορὰ τῆς οἰκοδομῆς*.

      […]

      >>*Ἐπὶ ἐν τῷ χρόνω τῷ μετὰ ταῦτα τὴν ἀρχὴν ἀναλαβόντων ἔτι αὐστηροτέρα κατὰ τῶν ἐθνικῶν (Ἑλλήνων ποὺ ἀρνοῦντο νὰ προσηλυτισθοῦν στὸν χριστιανισμὸ) ἐλήφθησαν μέτρα. Καὶ πάλιν ὅμως, μὲθ΄ὅλον τὸ δρακόντειον τῶν προκηρυχθέντων τούτων μέτρων, οἱ εἰδωλικοὶ ναοὶ ἀφίεντο ἀπαραβίαστοι ἐν πολλαῖς τῆς Ἑσπερίας ἴδια χώραις. Ἐνίοτε ἐκλείοντο πρὸς καιρὸν , ἂλλ΄αὔθις εἰς τὴν λατρείαν τοῦ πολυθεϊσμοῦ παρεδίδοντο.
      […]

      >>*Κατὰ τὸ 356 ἔτος ὁ Κωνστάντιος (Κωνστάντιος ὁ Β΄κατὰ τὴν ἡγεμονία τοῦ ὁποίου ἱδρύθηκε τὸ*Σφαγεῖο καὶ τὰ βασανιστήρια τῆς Σκυθόπολης*) ἠβουλήθη νὰ θέση τέρμα εἰς τὴν τοιαύτην κατάστασιν, προσταξας ἁπαξαπάντων τῶν εἰδωλείων τὸ κλείσιμον καὶ διὰ τῆς ἐσχάτης τῶν ποινῶν (θάνατος διὰ βασανιστηρίων εἰς Σκυθόπολην) τοὺς παραβάτας ἀπειλήσας*
      […]

      >>*Οἱ μετὰ τὸν Ἰουλιανὸν ἄρξαντες Ἰοβιανὸς καὶ Οὐαλευτιανὸς καὶ Οὐάλης (αὐτοκράτορες) ἀνέτρεψαν τὰ ὓπ΄ἐκείνου ὑπὲρ τοῦ πολυθεϊσμοῦ καὶ τῶν ξοάνων τεθεσπισμένα. Ἀλλὰ πάλιν ἐπὶ Θεοδοσίου Ἃ΄ἐθνικὰ ἱερὰ ὑφίσταντο καὶ ἡ τῶν εἰδώλων λατρεία δημοσία ἐτελεῖτο. Ὁ Θεοδόσιος διὰ μετρημένης πολιτικῆς, κὰτ΄ἀρχὰς τῶν εἰδωλείων τὴν ἐξαφάνισιν ὑποθάλπων, προεκήρυξε ἐπὶ τέλους θέσπισμα ἐπιτάσσον τὴν ὁριστικὴν αὐτῶν (ἐθνικὰ ἱερὰ) κατάλυσιν. Ἡ μὲτ΄ἄκρου ζήλου τὴν φορὰν ταύτην ἐκτέλεσις τοῦ θεσπίσματος τούτου προκάλεσε σθεναρᾶν τῶν πολυθεϊστῶν τὴν ἀντίπραξιν, ἤτις ἐπὶ ὀκτὼ ἔτη ἀνέστειλε τὴν κὰτ΄αὐτῶν ὁρμὴν. (Οἱ Ἕλληνες λοιπὸν δὲν ἤθελαν νὰ ἀσπασθοῦν τὴν ἐβραιογενὴ θρησκεία – τὸν χριστιανισμὸ – οὔτε θεληματικὰ ἀπέρριψαν τὴν Πατρώα ἐθνική τους θρησκεία).

      Διώξατε, βασανίσατε, κρεουργήσατε την Ελληνική Φυλή, και είσαστε ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, για την μικροσκοπική σε αριθμό παρουσία των Ελλήνων στην γή!
      Και λοιπόν αφού έτσι ΒΑΝΑΥΣΑ και ΒΑΡΒΑΡΑ μας γενοκτονίσατε, αποσκοπώντας ακόμα και τώρα και αιωνίως για την Εξόντωση μας, γιατί ρε Ηλίθιοι Εκβιαστές του λαού μου, να σας είμαι ευγνώμων;
      ΠΟΤΕ ΔΕΝ Αμυνθήκατε την ΕΛΛΑΔΑ.
      Διότι ισχυρίζεσθε ότι «…τὸ ἔθνος καὶ ἡ φυλὴ μόνον ὡς νόΣημα μπορεῖ νὰ ἰδωθοῦν ἀπὸ τὴν ἐκκλησία μας: ὡς αἵρεση, ἐπίσημα διαγνωσμένη καὶ καταδικασμένη» Μητροπολίτης Σερβίων καὶ Κοζάνης Ἀμβρόσιος Γιακαλὴς

      Ποτέ δεν Θυσιαστήκατε για την ΕΛΛΑΔΑ.

      Τουναντίον καθάρματα Κληρικοί, συμμαχήσατε με κάθε τύραννο που εισέβαλε στην Ελλάδα, δίνοντας του την γη και ύδωρ των Ελλήνων, που ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΗΤΑΝ, και πάντα, μα πάντα εξαθλιώνατε τον λαό και ο λαός πτώχαινε και λιγόστευε και υπέφερε…εις το ΟΝΟΜΑ του ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟΥ Χριστιανισμού.
      Εἰς τὴν εἰδικὴ ἐγκύκλιο του *Γρηγόριου του Ε, στὶς μητροπόλεις διαβάζουμε:
      *Ἐλέω Θεοῦ ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης καὶ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης.

      (Προσέξετε εδώ ότι ο Βρικόλακας Πατριάρχης αναφέρετε στην ΝΕΑ ΡΩΜΗ και ΟΧΙ Ελλάδα.)
      *…Ἡ πρώτη βάσις τῆς ἠθικῆς εἶναι ἡ πρὸς τοὺς εὐεργετοῦντας (Ὀθωμανοὺς) εὐγνωμοσύνη, ….καὶ ὅστις εὐεργετούμενος ἀχαριστεῖ (ἐναντίον τῆς Τουρκικῆς κατοχῆς), εἶναι ὁ κάκιστος πάντων ἀνθρώπων … Ἄγγελος Κυρίου καταδιῶξαι αὐτοὺς(τους Έλληνες επαναστάτες) ἐν΄πυρίνη ρομφαία…* ἀωκα΄(1821) ἐν μαρτίω …»

      Και ο Πατριάρχης Ἱερουσαλὴμ στὴν *Πατρικὴ Διδασκαλία* του θριαμβολογεί για την Υποδούλωση των Ελλήνων στους Οθωμανούς λέγοντας: *Ἐδῶ ὅμως πάλιν, ἀγαπητοὶ χριστιανοὶ, πρέπει νὰ ἴδωμεν καὶ νὰ θαυμάσωμεν τὴν ἄπειρόν του Θεοῦ πρὸς ἠμᾶς ἀγάπην. Ἰδέτε λαμπρότατα τί οἰκονόμησεν ὁ ἄπειρος ἐν ἐλέει καὶ πάνσοφος ἠμῶν Κύριος… Ἤγειρεν ἐκ τοῦ μηδενὸς τὴν ἰσχυρᾶν αὐτὴν βασιλείαν τῶν Ὠθωμανῶν…»

      ΠΟΤΕ, μα ΠΟΤΕ!!! ΟΥΔΕΠΟΤΕ
      δεν θα σας προσκυνήσω, ούτε εσάς ούτε τον πλαστό Εβραίοχρηστό σας, μήτε τους εν τη φαντασιόπληξίας σας, ανώμαλους φίλους του και κοπρίτες ομοϊδεάτες σας.

      Ο Έλληνας δεν προσκυνάει ούτε θεό, ούτε άνθρωπο, ούτε θεάνθρωπο.

      ΕΔΩ
      ΑΔΟΥΛΩΤΗ
      ΜΑΝΗ!!

      Μου αρέσει!

      • Οι αντιχριστοι σαν εσενα δημιοι , που θαυμαζουμε τα εργα τους στις εικονες που κοτσαρησες, μισουσαν αυτο το εθνος και αφου το κατακρεουργησαν και το ληστεψαν κι αυτο το εριξαν βορα στην τουρκικη θηριωδια απο μισος για την αληθεια του Χριστου ιδιο με το δικο σου.

        Και σημερα το βασανιζουν και το πουλανε στα μονιμως ακμαια σκλαβοπαζαρα τους με οργανα τους αργυρονητους διχαστες δουλους τους οπως εσυ.

        Μου αρέσει!

      • Γιατι την αληθεια που τους διδαξαμε με πιστη και αιμα δεν την καταλαβαν ποτε, γιατι δεν ηθελαν οπως εσυ !

        Μου αρέσει!

      • Ακριβως οπως εσυ !

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Θεόφιλος said

        Ιανουαρίου 27, 2018 στις 6:02 πμ
        Η Τω Ηλιο Δοξολογίαν:

        Είναι Παντού
        Στους Ουρανούς και στη Γη

        Κάνει τα Αστέρια να Λάμπουν
        αλλά είναι Αόρατος

        Είναι Ευγενής, Ευθαλής,
        και Γεμίζει το Σύμπαν

        Μπορεί να σας Σηκώσει στον ουρανό
        και να σας Φέρει απαλά κάτω

        Μπορεί να πάρει πολλές Μορφές

        Μπορεί να Θεραπεύσει
        Μπορεί να Θανατώσει,

        Μπορεί να Δημιουργήσει
        και Μπορεί να Καταστρέψει

        Δόξα τω Ήλιο

        Το χημικό στοιχείο Ήλιο (Helium, He) είναι το πρώτο μέλος της χημικής ομάδας των ευγενών αερίων, έχει σύμβολο το He και ατομικό αριθμό 2.

        αυτο εδω το σχολιο ειναι δικο σου , δεν προστεθηκε και δεν αφαιρεθηκε τιποτε, ολα ειναι κατατοπιστικα και χρησιμα.

        Με τετοια πνευματικη υποδομη ομως, δεν επρεπε να γνωριζεις τι αναρτας εδω και απο που προερχεται ? δεν ετυχε να ακουσεις οτι οι πρωταγωνιστες αυτου του αισχους για την Ευρωπη ειχαν μετατρεψει πολυ πριν φθασουν σ’αυτα τα τερατωδη εγκληματα , το «σπιτι του παπα» σε π ο ρ ν ει ο κανονικο με εγκατεστημενες γυναικες και οργανωμενη ακολασια εχοντας εγκατασταθει εκει με γερμανικα οπλα μετα απο διωγμο αιωνων κατα της ορθοδοξιας αλλα και καθε ελληνικης λεξης ακομη ?

        Δεν ξεφυλλισες ποτε κανενα βιβλιο εκτος απ αυτα που σε βοσκανε να γνωριζεις ενδυμασιες, κατασκευες και θρησκευτικα εγκληματα διωκτων της ορθοδοξιας στη Δυση της Αναγεννησης και του Διαφωτισμου ?

        Με αλλα λογια , τοσο τουβλο ?

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Δεν καταλαβες ακομη οτι αλλο η διδασκαλια του Χριστου και αλλο η διδασκαλια του Παπα. Δεν αντιληφθηκες ακομη οτι ειναι αλλη θρησκεια αυτη που απλα λεει οτι μοιαζει με την Πιστη των Ελληνων και εξαπατα παιζοντας ενα αθλιο θεατρο αιωνων ? ?

        Μα τοσο ασχετος ?????????

        Μου αρέσει!

  2. Panos Diakos said

    Είδαμε πώς ο Κοραής χρησιμοποιούσε τον Στράβωνα για να περιγράψει τα όρια του υπό διαμόρφωση ελληνικού κράτους (δηλαδή μία μικρή Ελλαδίτσα, όπως την ονειρεύονταν οι φράγκοι). Ας δούμε τώρα πώς τον χρησιμοποιούσε ο Καποδίστριας.

    Με ρωτάτε ποια θα έπρεπε να είναι τα γεωγραφικά σύνορα της Ελλάδος. Σας απαντώ. Τα σύνορα της Ελλάδος εδώ και τέσσερις αιώνες, από την πτώση της βυζαντινής αυτοκρατορίας, έχουν οροθετηθεί από ακλόνητα δικαιώματα, τα οποία ούτε ο χρόνος, ούτε οι ανυπολόγιστες συμφορές από τους Τούρκους, ούτε η πολεμική κατάκτηση κατόρθωσαν ποτέ να παραγράψουν. Χαράχθηκαν δε αυτα τα σύνορα από το 1821 από το αίμα το ελληνικό, που χύθηκε στις σφαγές των Κυδωνιών, της Κύπρου, της Χίου, της Κρήτης, των Ψαρών, του Μεσολογγίου και στις πολυάριθμες ναυμαχίες και πεζομαχίες, στις οποίες δοξάστηκε τούτο το Έθνος …..

    Τα πραγματικά σύνορα της Ελλάδος ήταν εκείνα που περιέγραψε ο Έλληνας γεωγράφος Στράβων: Από την Πελοπόννησο ως τη Μακεδονία και την Ήπειρο, ως τούς Άγιους Σαράντα, από τα νησιά του Ιονίου και του Αιγαίου πελάγους ως και την Μικρά Ασία. Αυτά ήταν τα ιστορικά και φυσικά σύνορα της Ελλάδος, τα όποια οι Έλληνες είχαν ιερό χρέος να διεκδικήσουν.

    Αυτό το χρέος το ιερό και απαραβίαστο δεν επέτρεπε στην Ελλάδα να περιορίσει η να σμικρύνει και στο ελάχιστο τα όρια της χώρας της. Αν τα ωμά συμφέροντα συμφέροντα των ισχυρότερων χωρών την αναγκάσουν να σιγήσει αυτό το χρέος, τότε οι Έλληνες θα έχουν δικαίωμα να αναρωτηθούν: Άραγε οι μεσίτριες Δυνάμεις φθάνουν στο σημείο να αναγκάσουν τους Έλληνες να εγκαταλείψουν τούς ομογενείς αδελφούς τους στον βάρβαρο οθωμανικό ζυγό;…..

    Οι προστάτριες Δυνάμεις, όσο και αν θέλουν να σταματήσουν τον πόλεμο, σύντομα θα καταλάβουν ότι η ειρήνευση τής Ανατολής δεν θα μπορέσει ποτέ να γίνει στερεά και διαρκής αν δεν στηρίζεται στη βάση της γεωγραφικής δικαιοσύνης, και ας μη νομίζουν ότι είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί μονάχα με τη δύναμη των διαπραγματεύσεων!…..

    Η Τουρκία δεν γνώριζε και δεν θα γνωρίσει ποτέ τη γλώσσα των διαπραγματεύσεων. Μονάχα με τη δύναμη των όπλων θα μπορούσε να πεισθεί…

    Ιωάννης Καποδίστριας προς τον Βρετανό υφυπουργό Άμυνας και Αποικιών Robert Wilmot-Horton, Παρίσι, 3 Οκτωβρίου 1827

    Το προσαρμοσμένο κείμενο προέρχεται από το βιβλίο της Ελένης Κούκκου Ιωάννης Καποδίστριας – Ρωξάνδρα Στούρτζα, Εστία, 1998, σ. 542. Για μια πληρέστερη εικόνα των «αγγλικών ερωτήσεων» που ελάμβανε ο Κυβερνήτης όχι απλώς πριν αφιχθεί και αναλάβει το έργο του αλλά και πριν την ναυμαχία του Ναυαρίνου βλ. Επιστολαί Ι. Α. Καποδίστρια, τ. Α΄, σ. 163-166 και 190-197.

    Η απροθυμία της Αγγλίας να εφαρμόσει την Συνθήκη του Λονδίνου και η πάγια βρετανική εχθρότητα εναντίον της Ελληνικής Επανάστασης με κορυφή τα δάνεια 1824-25 είναι χρήσιμη για τον έλεγχο της φράσης «ο ομόφωνα εκλεγείς και αρχικά αποδεκτός από όλους Καποδίστριας αποδείχθηκε ακατάλληλος και δολοφονήθηκε από δυσαρεστημένους».

    Είναι και ό,τι πρέπει για την κατανόηση της σχέσης των σημερινών ελληνικών «οικονομικών δυσχερειών» με την αποσύνθεση του έθνους-κράτους, παρότι, ως φαίνεται, τα χαμένα επεισόδια από την διαδικασία ίδρυσης του ελληνικού κράτους είναι πολλά. Όσο για το ύφος και τα επιχειρήματα του Καποδίστρια σε σχέση με των πολιτικών μας από το 1990 για το Σκοπιανό θέμα, δεν είναι μόνον οι διαφορές προσωπικοτήτων, πρόκειται για μια υπόθεση πολύ μεγάλη.

    Στέργιος Ζυγούρας

    https://karavaki.wordpress.com/2018/02/05/capodistrias_hellenic-borders/

    https://karavaki.wordpress.com/2018/02/04/alexander-the-great_rigas/

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Κατά τον Ελβετό φιλέλληνα Ιωάννη-Γαβριήλ Εϋνάρδο η δολοφονία του Ιωάννη Καποδίστρια ισοδυναμούσε με την δολοφονία της Ελλάδος.
      Ενός ανθρώπου που δεν πρέπει να ξεχνάμε πως όταν ήρθε ως κυβερνήτης στην Ελλάδα (8/1/1828), μεγάλο μέρος της Πελοποννήσου βρισκόταν ακόμα υπό τον έλεγχο των στρατευμάτων του Ιμπραήμ, παρά τη νικηφόρα για τις Μεγάλες Δυνάμεις ναυμαχία του Ναυαρίνου, ενώ ο Κιουταχής είχε καταλάβει όλη τη Στερεά.

      Αυτήν την Ελλάδα κλήθηκε να υπηρετήσει ο Καποδίστριας δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για δημιουργία Κράτους εκ του μηδενός ,και η «αμοιβή» για αυτήν την προσφορά ήταν η άγρια δολοφονία του από Ελληνικά χέρια.

      Ο πρώτος και μοναδικός ίσως ηγέτης του νεοελληνικού κράτους με Θεό και Ελλάδα στη ψυχή του, δολοφονείται από εκπροσώπους του λησταρχικού κοτζαμπασισμού και ξένων συμφερόντων.
      Ήταν εκείνος ο οποίος έθεσε ως προτεραιότητα την παροχή παιδείας, τόσον προς τον λαό, όσο και προς τον ιερό κλήρο. Καθιέρωσε να διδάσκεται το μάθημα των Θρησκευτικών στους νεοέλληνες, όχι ως θρησκειολογία, όπως επιχειρείται σήμερα, αλλά δίνοντας της Ορθόδοξη μαρτυρία και πίστη των Πατέρων αυτού του Έθνους στο Σωτήρα Χριστό.
      Επίσης τύπωσε και διένειμε στο λαό την Ιερά Σύνοψη, εντός της οποίας περιέχονται όλες οι Ιερές Ακολουθίες τη; εκκλησίας μας. Αυτός ήταν ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.

      Ο χαρακτηρισμός του Καποδίστρια ως «του πρώτου και τελευταίου Κυβερνήτου που αγάπησε και ενδιαφέρθηκε ειλικρινώς για την Εκκλησία» δεν είναι υπερβολή.

      http://anastasiosk.blogspot.gr/2016/10/blog-post_91.html

      Δολοφονηθηκε μπροστα στο ναο οπου προσερχονταν παντα απο νωρις και διαβαζε τον εξαψαλμο και οχι προς το τελος της ακολουθιας χωρις να κανει ουτε σταυρο προσηλωμενος μονο στους φωτογραφους.

      Μου αρέσει!

  3. […] Διάβασε Περισσότερα Εδώ.. […]

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: