olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

«Στηρίξαμε τον εφοπλισμό, περιμένουμε τώρα να στηρίξει κι αυτός τη χώρα»

Posted by IGOR στο Ιανουαρίου 11, 2018


Τη συνεχή αύξηση της ελληνικής ναυτιλίας, παρά την κρίση στις ναυλαγορές, τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής, μιλώντας κατά την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, στο πλωτό μουσείο Hellas Liberty.

Αναφέρθηκε το «δαιμόνιο» των Ελλήνων εφοπλιστών που σε περίοδο κρίσης «κτίζουν» περισσότερα από 600 πλοία σε μεγάλα ναυπηγεία και τόνισε τη μεγάλη στήριξη που παρείχε στην Ποντοπόρο Ναυτιλία το Υπουργείο, απέναντι στην Επιτροπή Ανταγωνισμού. Κατόπιν αυτού, είπε «πιστεύουμε ότι τώρα ήρθε η ώρα και οι Έλληνες εφοπλιστές να κάνουν κάτι περισσότερο για τη στήριξη της χώρας. Προσδοκούμε να αποκτήσει η ελληνική σημαία περισσότερα πλοία και καλούμε τους Έλληνες εφοπλιστές τουλάχιστον ένα ποσοστό των πλοίων τους να έρθει στην ελληνική σημαία. Στηρίζουμε σε όλα τα fora την παρουσία των Ελλήνων εφοπλιστών και της Ελλάδας με αποτέλεσμα και τελευταία, να έχουμε μία σημαντική επιτυχία. Στις τελευταίες εκλογές της Γενικής Συνέλευσης του ΙΜΟ η Ελλάδα είναι στην πρώτη πεντάδα.», είπε ο κ. Κουρουμπλής, ενώ σημείωσε ότι διευκολύνεται η απόκτηση και υπαγωγή πλοίων στην ελληνική σημαία με τη διαδικασία του leasing.

Ο κ. Κουρουμπλής σημείωσε τις τιτάνιες προσπάθειες του Υπουργείου για τον εκσυγχρονισμό της ναυτικής εκπαίδευσης σε συνεργασία με την ΕΕΕ και το ΝΕΕ. Αναφέρθηκε στις σημαντικές παρεμβάσεις που έγιναν τα 3 τελευταία χρόνια στην ακτοπλοΐα και στην αναβάθμιση της σύνδεσης των νησιών με το κέντρο. Υπογράμμισε επίσης, την πολύ πρόσφατη εξαγγελία του πρωθυπουργού, ο οποίος, είπε ο κ. Κουρουπλής, «τόλμησε να μιλήσει γι αυτό που ξεχνούσαν μέχρι τώρα όλοι, για το μεταφορικό ισοδύναμο».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο μέτωπο πίεσης προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή που συγκροτήθηκε με πρωτοβουλία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και με τη συνδρομή της Κύπρου και της Μάλτας, ώστε να χρηματοδοτηθεί για πρώτη φορά η πολιτική εδαφικής συνοχής της ηπειρωτικής με τη νησιωτική Ευρώπη.

Ο κ. Κουρουμπλής αναφέρθηκε στην αλματώδη άνοδο του λιμένα Πειραιά, ο οποίος σκαρφάλωσε από την 90η θέση στην 38η παγκοσμίως, σε διάστημα 4 ετών. Όπως είπε, στα σχέδια του Υπουργείου είναι στον Πειραιά να δημιουργηθεί ένα πολύ μεγάλο και υπερσύγχρονο ναυτιλιακό κέντρο. Σημείωσε ότι χρειάζεται η στήριξη των εφοπλιστών για να αποκτήσει το λιμάνι τόσο μεγάλη υποδομή. Αναφέρθηκε στις ενέργειες του Υπουργείου για την αξιοποίηση όλων των λιμανιών της χώρας, μετά την ιδιωτικοποίηση της ΟΛΠ ΑΕ και της ΟΛΘ ΑΕ. Σημείωσε ακόμα ότι με συντονισμένες προσπάθειες του ΥΝΑΝΠ και του Υπουργείου Τουρισμού περιορίστηκε μόλις στο 11% η μείωση των επιβατών κρουαζιέρας, μετά τον αποκλεισμό της Αιγύπτου και της Τουρκίας από τους προορισμούς των μεγάλων εταιριών.

Μίλησε για το νέο θεσμικό πλαίσιο που θέσπισε το Υπουργείο Ναυτιλίας απαντώντας σε χρονίζοντα ζητήματα, μεταξύ των οποίων και ζητήματα στο χώρο των σκαφών αναψυχής, για τον οποίον είπε ότι δρομολογούνται και πρόσθετες ρυθμίσεις, για να απελευθερωθεί και αυτός ο χώρος, ώστε να έρχονται και στην Ελλάδα τα μεγάλα σκάφη αναψυχής, αλλά σε «πλαίσιο νομιμότητας, χωρίς παράνομες ναυλώσεις και με αδειοδοτήσεις, για να έχει όφελος η χώρα».

Για τη διαχείριση του θαλάσσιου έρματος είπε ότι ήδη η κυβέρνηση έχει απευθυνθεί στους εφοπλιστές ζητώντας να χρησιμοποιήσουν ελληνικά εξαρτήματα σε πλοία τους που κατασκευάζονται στο εξωτερικό. Υπάρχει ελληνική πατέντα σχετικά με τη διαχείριση του έρματος, είπε ο κ. Κουρουμπλής και το Υπουργείο εξετάζει την περίπτωση, σε συνεννόηση με το Ναυτικό Επιμελητήριο και την Ε.Ε.Ε. να ζητήσει από το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο να ιδρυθεί στην Ελλάδα μονάδα εμπειρογνωμόνων που θα αξιολογεί τα συστήματα για να μην υπόκεινται σε περιττές δαπάνες οι πλοιοκτήτες και να μην προστατεύεται τελικά με αποτελεσματικό τρόπο το περιβάλλον.

Ο Υπουργός Ναυτιλίας σημείωσε ότι την τελευταία τριετία έχουν εγκατασταθεί στη χώρα περισσότερες από 290 εταιρίες ναυτιλιακές και ναυλομεσιτικές, καθώς και ότι τους πρώτους εννέα μήνες του 2017 το ναυτιλιακό συνάλλαγμα αυξήθηκε κατά 18,3%, δηλαδή περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο ευρώ. «Είναι και αυτό μία απόδειξη ότι το κλίμα που δημιουργεί το Υπουργείο Ναυτιλίας συμβάλλει στην ανάπτυξη του τομέα», είπε. Ο κ. Κουρουμπλής σημείωσε ότι σε συνεργασία με την COSCO επισκευάστηκαν οι δεξαμενές του ΟΛΠ και επίκειται η εγκατάσταση της μεγάλης πλωτής δεξαμενής των 80.000 τόνων. Σημείωσε ακόμα ότι προχώρησαν οι δικαστικές ενέργειες για την απελευθέρωση της δεξαμενής 5 του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά.

Ο Υπουργός Ναυτιλίας επαίνεσε το Λιμενικό Σώμα για τη γενναιότητα και τον ανθρωπισμό των στελεχών του κατά τη διαχείριση του προσφυγικού ζητήματος, καθώς και για την αποτελεσματικότητά του στη δίωξη του λαθρεμπορίου και της κάθε παραβατικότητας. Ιδιαίτερα σημείωσε το ρόλο του Λιμενικού Σώματος στην διατήρηση της ασφάλειας της χώρας, η οποία όπως είπε, είναι ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας.

– Περισσότερες φωτογραφίες ΕΔΩ.

5 Σχόλια to “«Στηρίξαμε τον εφοπλισμό, περιμένουμε τώρα να στηρίξει κι αυτός τη χώρα»”

  1. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗ ΠΟΣΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΕΧΕΙΣ ΨΗΦΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ? said

    ΤΡΑΒΑ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ

    Μου αρέσει!

  2. velos said

    … ο εφοπλισμός προσφερει 80000 θέσεις εργασίας και μπορει άλλες 50.000 τουλαχιστον. άμεσα και με μηνιάτικα που οι στεριανοί ουτε στον ύπνο τους… στο σύνολον περιξ ναυτιλίας μπορουν ανά απασχοληθούν 200.000 εργαζομενοι σε Ελλαδα και εξωτερικο ολων των ειδικοτήτων με μηνιάτικο απο 1200 δολαρια και άνω, σε Ελλαδα και εξωτερικο, αλλα με μια προυποθεση …
    μην ασχολείται κανενα σουργελο με αυτο τον υγιέστατο τομέα που α) κατεχει το 17% του παγκοσμίου ογκου στον χωρο και μπορει να κανει άλματα… και δεν εχει εξαρτηση και κάλπικες δοσοληψίες με Ελληνικο κατεστημένο των αεριτζήδων αφερέγγυων,
    τουναντίον,
    αν πχ το ΝΑΤ ειχε δοθεί στον φυσικό του χωρο, να διαχειριστεί τα οικονομικα του, σημερα δεν θα ειχε διαλυθεί θα ηταν ενας παγκόσμιος ασφαλιστικο ηγετης… και χρηματοδοτικος γιγαντας στον χωρο της ναυτιλίας και οι συνταξιούχοι απόμαχοι του ΝΑΤ δεν θα ηταν συνταξιούχοι επαίτες και εγκαταλελειμμένοι.. !!!

    Μου αρέσει!

    • Ήμαρτον πια!!! said

      Αγαπητέ, οι στεριανοί εργάζονται οκτάωρο και πενθήμερο. Οι ναυτικοί έχουν ….μηνιάτικα που οι στεριανοί ούτε στο ύπνο τους, διότι εργάζονται 7 ήμερες την εβδομάδα,δηλαδή Σάββατα, Αργίες και Κυριακές, το λιγότερο 8 ώρες (συνηθως 12ωρες) την ημέρα και το σημαντικό είναι ότι ο ύπνος τους και η ξεκούραση τους είναι ο χώρος της δουλειάς. Επίσης δεν εργάζονται στο φυσικό τους περιβάλλον. Αν το βλέπεις τοσο ευκολο το επάγγελμα βγαλε ένα ναυτικό φυλλάδιο και πήγαινε με 1200 δολάρια, αμφιβαλλω εαν θα καθισεις μία ημερα. Και για να μη μου πεις περι Φιλλιπινεζων που αμείβονται με 1200 δολάρια (αρχικός μισθός) σου λέω ότι τα χρήματα αυτά για την διαβιωση τους στη χωρα τους είναι παρα πολυ καλά. Δηλαδή και αυτοί δεν ταξιδεύουν για την ψυχή της μάνας τους.

      Μου αρέσει!

  3. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    χαχαχαχα!

    χαρειτε τον!

    χαρειτε..προοδευτικο!

    σοσιαλιστης..μετα αριστερος..και αυριο…

    οποιος του ταξει!

    να …στηριζει εφοπλιστες!

    Ω!

    αριστεροι!

    και να ζητα…βοηθεια

    να στηριξουν τη…καρεκλα του εφοπλιστες!

    δινω-παιρνω…

    και μπιρι-μπιρι..ιδεολογιες του κολου!

    μια ζωη!

    ρε αντε….

    που σε ανεχετε ο ελληνισμος

    με κατι αλλες….βεργουλες!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. t said

    Τι λέει ο καρούμπαλος. Τα βρωμοάπλυτα αναρχοπιθήκια αν ήταν στο χέρι τους θα είχαζν διαλύσει και τη ναυτιλία.

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: