olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Εορτάζοντες την 11ην του μηνός Ιανουαρίου

Posted by IGOR στο Ιανουαρίου 11, 2018


Ο ΟΣΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ο κοινοβιάρχης

Ο ΟΣΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ο Θεσσαλονικεύς ηγούμενος Μονής Φιλόθεου εν Άθω

Η ΣΥΝΑΞΗ ΤΩΝ ΜΥΡΙΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ο εν Πλακιδιαναίς, ΘΕΟΔΩΡΟΣ και ΑΓΑΠΙΟΣ ο Αρχιμανδρίτης

Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΪΡΟΣ

Ο ΟΣΙΟΣ ΒΙΤΑΛΙΟΣ

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο ΑΓΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ της μονής Κλόπς του Νόβγκοροντ (Ρώσος)

Αναλυτικά

Ο ΟΣΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ο κοινοβιάρχης

Διέπρεψε στα χρόνια του Λέοντα του Μεγάλου (457-474). Το χωριό Μωγαρισσός ή Μαγαρισσός της Καππαδοκίας είναι ο τόπος οπού γεννήθηκε, από γονείς πολύ πιστούς, τον Προαιρέσιο και την Ευλογία. Όταν έγινε μοναχός, διακρίθηκε από πολύ νωρίς για το φλογερό του ζήλο στις τελειότητες της χριστιανικής αρετής. Εκείνο, όμως, πού τον συγκινούσε περισσότερο, ήταν ή μελέτη του Ευαγγελίου, και ιδιαίτερα οι συγκινητικές σκηνές από το Πάθος του Σωτήρα μας Χρίστου. Γι’ αυτό, επισκέφθηκε τους Αγίους Τόπους στην Ιερουσαλήμ, όπου ψηλάφησε και προσκύνησε τα χώματα όπου διαδραματίστηκαν τα μεγάλα γεγονότα των Παθών του Κυρίου μας. ο Θεοδόσιος, αφού ασκήτεψε κοντά σε μεγάλους ασκητές, όπως το Συμεών το Στυλίτη και τον ησυχαστή Λογγίνο, αποσύρθηκε σε ιδιαίτερο ησυχαστήριο, διδάσκοντας με λόγια και έργα όποιο διαβάτη περνούσε από ‘κει. Όμως, πολλοί απ’ αυτούς πού δίδαξε γύρισαν από τον κόσμο κοντά του. Ή υπερβολική αύξηση των αδελφών ανάγκασε τα Θεοδόσιο να Ιδρύσει ένα μεγάλο και ευρύχωρο κοινόβιο μοναστήρι. Σαν κοινοβιάρχης εφάρμοσε πρότυπα σαν εκείνα της πρώτης Εκκλησίας των χριστιανών. Δηλαδή «όλοι, χωρίς εξαίρεση, οι πιστοί, με μια καρδιά και μια ψυχή, ήταν μεταξύ τους ενωμένοι, σαν μέλη της ίδιας οικογένειας, και τα είχαν όλα κοινά». Σε προχωρημένη, πλέον, ηλικία ο Θεοδόσιος, αφού γαλούχησε με συμβουλές αιωνίου ζωής χιλιάδες ψυχές, παρέδωσε το πνεύμα του.

1. Πράξεις των Αποστόλων 6′ 44. δ’ 32.

Απολυτίκιο. Ήχος πλ. α’. Τον συνάναρχον Λόγον.

Αρεταίς θεοσδότοις έκλάμψας όσιε, Μοναστικής πολιτείας ώφθης λαμπρός χαρακτήρ, και φωστήρ θεοειδής Πάτερ και έξαρχος, Θεοδόσιε σοφέ, των Αγγέλων μιμητά, θεράπων ο της Τριάδος ήν έκδυσώπει άπαύστως,έλεηθήναι τάς ψυχάς ημών.

Ο ΟΣΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ο Θεσσαλονικεύς ηγούμενος Μονής Φιλόθεου εν ΄Αθω

Ό όσιος αυτός Θεοδόσιος ήταν μεγαλύτερος αδελφός του οσίου Διονυσίου, κτήτορος της ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου του Αγίου Όρους. Δεκαοκτώ ετών ο Θεοδόσιος εγκατέλειψε τα εγκόσμια και έγινε μοναχός στη Μονή Φιλόθεου του Αγίου Όρους, οπού αργότερα για την ενάρετη ζωή του έγινε και ηγούμενος αυτής. Επίσης για τη μεγάλη του αρετή, τον κάλεσαν για τη διακυβέρνηση της Μονής Μαλάνων και από αυτή εκλέχτηκε μητροπολίτης Τραπεζούντας το έτος 1370. Διακρίθηκε για τη μεγάλη του αγιότητα και πέθανε ειρηνικά κατά το 1392.

Η ΣΥΝΑΞΗ ΤΩΝ ΜΥΡΙΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ

Γιατί γινόταν ή σύναξη αύτη των Μυρίων Αγγέλων, κανένα σχετικό σχόλιο δεν βρήκαμε. Υπάρχει μόνο ή φράση: Τελείται ένδον του Μαρτυρίου της Άγιας Αναστασίας εν της Δομνίκου».

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ο εν Πλακιδιαναίς. ΘΕΟΔΩΡΟΣ και ΑΓΑΠΙΟΣ ο Αρχιμανδρίτης

Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΪΡΟΣ

Μαρτύρησε αφού άγρια κακοποιήθηκε.

Ο ΟΣΙΟΣ ΒΙΤΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχει ιδιαίτερο βιογραφικό υπόμνημα γι’ αυτόν τον Όσιο. Γνωρίζουμε μόνο για κάποιο ασκητή Βιτάλιο, πού γίνεται λόγος στη βιογραφία του Αγίου Ιωάννη του Ελεήμονος, ότι ήταν από τη Μονή του αββά Σερίδου και όταν πήγαινε στην Αλεξάνδρεια για να πουλήσει τα εργόχειρα του, έδινε τα χρήματα πού κέρδιζε σε μια πόρνη, παρακαλώντας την να μη αμαρτάνει, καθώς αφηγείται ο άγ. Νικόδημος ο Αγιορείτης.

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ή γιορτή των εγκαινίων της Άγιας Σοφίας στη Θεσ/νίκη κατά τον Κώδικα 68 της Μονής Παντοκράτορας του Αγίου Όρους, γινόταν την 11 η Ιανουαρίου, οπότε πανηγύριζε και ο ναός (βλ. Δημητριεύσκη, Τυπικά Α’, σελ. 158).

Ο ΑΓΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ της μονής Κλόπς του Νόβγκοροντ (Ρώσος).

Δια Χριστόν σαλός.

43 Σχόλια to “Εορτάζοντες την 11ην του μηνός Ιανουαρίου”

  1. Panos Diakos said

    Σαν κοινοβιάρχης εφάρμοσε πρότυπα σαν εκείνα της πρώτης Εκκλησίας των χριστιανών. Δηλαδή «όλοι, χωρίς εξαίρεση, οι πιστοί, με μια καρδιά και μια ψυχή, ήταν μεταξύ τους ενωμένοι, σαν μέλη της ίδιας οικογένειας, και τα είχαν όλα κοινά»

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Μου αρέσει!

    • Ξενοφώντας said

      Θὰ μείνετε κατάπληκτοι ἀπὸ τὶς ὕβρεις ποὺ ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες δεχόμαστε ψαλμικῶς καὶ ὑμνολογικῶς , ἀπαθέστατοι δεχόμενοι τὴν *Ἑλληνικὴ* ὀρθοδοξία νὰ ἐκτοξεύει μύριες ὕβρεις κατὰ ἠμῶν τῶν Ἑλλήνων μέσα στὸ σπίτι μας , στὴν Πατρίδα μας .
      Τὰ *ΜΗΝΑΙΑ*
      Ἰανουάριος
      17 τοῦ μηνὸς , Τιμοθέου ἀποστόλου καὶ Ἀναστασίου ὁσιομάρτυρος .
      Στιχηρὰ Ἑσπερινοῦ , σέλ. 186 : *…ΘΕΟΦΡΩΝ ΤΙΜΟΘΕΕ ,…ΤΟ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ (τῶν Ἑλλήνων) ΚΡΑΤΟΣ ΕΥΧΕΡΩΣ ΔΙΕΛΥΣΑΣ…*
      23 τοῦ μηνὸς , Κλήμεντος ἱερομάρτυρος καὶ Ἀγαθαγγέλου μάρτυρος .
      Εἰς τὸν *Οἶκον* σέλ. 196 : *ΥΙΟΣ ΦΩΤΟΣ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙΣ,…ΚΛΗΜΗ ΣΟΦΕ ,…ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΑΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΕΝΙΚΗΣΑΣ…*
      25 τοῦ μηνὸς , Γρηγορίου Νανζιανζηνοῦ .
      Μικρὸς Ἑσπερινὸς , σέλ. 203 *ΘΕΟΛΟΓΩ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΙ , ΘΕΟΛΟΓΕ ΓΡΗΓΟΡΙΕ ,…ΕΞΗΡΑΝΑΣ ΤΗΝ ΜΩΡΙΑΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΣ* .
      30 τοῦ μηνὸς , τῶν Τριῶν Ἱεραρχῶν (Ἕλληνες Πατέρες τῆς Παιδείας) .
      Κανὼν τοῦ Ὄρθρου , Ὠδὴ ζ΄σέλ. 252: *ΨΕΥΔΕΙΣ ΜΕΝ ΕΞΕΚΛΙΝΑΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΘΛΟΥΣ ΠΕΙΘΩ ΔΕ ΤΗΝ ΤΥΡΑΝΝΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ ΜΟΝΗΝ ΕΙΛΚΟΝΤΟ…*
      Φεβρουάριος
      10 τοῦ μηνὸς Χαραλάμπους ἱερομάρτυρος .
      Ἀπόστιχα Μικροῦ Ἑσπερινοῦ: *ΣΥΜΠΑΣΑ Η ΕΛΛΑΣ ΕΝΘΕΩΣ ΝΥΝ ΑΓΑΛΛΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΣΑ ΕΝ ΚΟΛΠΟΙΣ ΤΗΝ ΣΕΒΑΣΜΙΟΝ ΚΑΡΑΝ ΤΗΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΑΡΤΥΡΟΣ…*
      Ὠδὴ ἐ΄τοῦ Κανόνος , σέλ. 65 :*ΕΞΕΣΤΗΣΑΝ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΑΘΕΟΙ…*
      Δοξαστικὸ τῶν Ἀλινων , σέλ. 69 : *Η ΤΙΜΙΑ ΚΑΡΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΥΣΩΔΗ ΠΛΑΝΗΝ (τῶν Ἑλλήνων) ΚΑΤΑΠΑΥΣΟΥΣΑ…* .
      Σέλ. 69 : *ΛΑΜΠΡΟΦΑΝΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΝΔΟΞΟΣ ΑΝΑΤΕΤΑΛΚΕΝ ΕΝ ΤΗ ΕΛΛΑΔΙ ΠΑΣΗ Η ΠΑΝΕΟΡΤΟΣ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ…*
      16 τοῦ μηνὸς , Παμφίλου μάρτυρος καὶ τῶν σὺν αὐτῶ .
      Εἰς τὸν Κανόνα , Ὠδὴ ἅ΄, σέλ. 91 : *ΜΑΝΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΟ ΦΡΥΑΓΜΑ ΚΑΤΕΠΑΤΗΣΑΤΕ…*
      Μάρτιος
      10 τοῦ μηνὸς , Κορδάτου τοῦ ἐν Κορίνθω μάρτυρος καὶ τῶν σὺν αὐτῶ .
      Κανόνα , Ὠδὴ γ΄, σέλ. 41 : *ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΚΟΡΔΑΤΟΣ ΤΗ ΘΕΟΣΔΟΤΩ , ΚΑΤΗΡΓΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΟΦΙΑΣ…*
      22 τοῦ μηνὸς , τῶν ἐν Κυζίκω ἐννέα μαρτύρων .
      Ἑσπέρινον , σέλ. 11 : *ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΑΝΕΥΦΗΜΟΙ ΚΑΤΑΚΡΑΤΟΥΣΗΣ ΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΚΑΙΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΩΘΟΥΣΗΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΑΘΕΜΙΤΑ ΒΑΡΑΘΡΑ , ΟΔΟΝ ΕΥΘΕΙΑ ΟΥ ΚΑΤΕΛΙΠΕΤΕ…* .
      Μάιος
      10 τοῦ μηνὸς , Σίμωνος ἀποστόλου τοῦ ζηλωτοῦ .
      Κάθισμα τοῦ Ὄρθρου , σέλ. 42 : *ΘΕΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗ ΦΩΤΑΥΓΙΑ ΣΚΟΤΟΣ ΕΛΥΣΑΣ ΠΟΛΥΘΕΪΑΣ …ΚΑΙ ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ…*
      28 τοῦ μηνὸς Εὐτυχοῦς ἱερομάρτυρος .
      Κανόνα , Ὠδὴ ζ΄, σέλ. 104 : *ΣΤΑΘΕΡΑΝ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΙΝ , ΜΑΡΤΥΣ ΕΥΤΥΧΙΕ , ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΟΦΟΥΣ ΑΝΔΡΕΙΩΣ ΚΑΤΗΣΧΥΝΑΣ…
      Ἰούνιος
      1η τοῦ μηνὸς , Ἰουστίνου μάρτυρος , τοῦ φιλοσόφου .
      Κανόνα , Ὠδὴ ζ΄, σέλ. 8 : *ΣΟΦΙΑ ΘΕΟΥ , ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ Ο ΣΟΦΟΣ , ΚΕΚΟΣΜΗΜΕΝΟΣ , ΤΗΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΝ ΕΝ ΧΑΡΙΤΙ…*
      18 τοῦ μηνὸς , Λεόντιου μάρτυρος .
      Εἰς τὸ Κοντάκιον τοῦ Κανόνος , σέλ. 69 : *ΤΩΝ ΤΥΡΑΝΝΩΝ ΗΛΕΓΞΑΣ ΤΑΣ ΠΟΝΗΡΑΣ ΕΠΙΝΟΙΑΣ (σκέψη) ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΣΧΥΝΑΣ ΤΗΝ ΑΘΕΩΤΑΤΟΝ ΠΛΑΝΗΝ…* .
      30 τοῦ μηνὸς , τῶν 12 Ἀποστόλων .
      Ἑσπερινὸν , σέλ. 118 : *ΑΛΙΕΩΝ Ο ΚΑΛΑΜΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ (Ἑλλήνων) ΤΟ ΦΡΥΑΓΜΑ (κουβεντολόι) ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΩΝ (Ἑλλήνων) ΡΕΥΜΑΤΑ ΔΙΕΤΑΡΑΞΕ…* .
      Εἰς Κανόνα , Ὠδὴ δ΄, σέλ. 121 : *ΣΤΗΡΙΞΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΑΣ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΙΤΙ , ΔΥΝΑΤΩΤΕΡΟΥΣ ΕΙΡΓΑΣΩ ΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , ΣΩΤΕΡ , ΕΡΕΣΧΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΤΩΝ ΑΠΑΤΗΛΑ ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΣ ΔΟΓΜΑΤΑ…*
      Συναξάριον , σέλ. 122: *ΦΙΛΙΠΠΟΣ Ο ΑΠΟ ΒΗΣΔΑΪΔΑ ΤΗΣ ΓΑΛΙΛΑΙΑΣ…ΥΠΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΑΥΡΩΘΕΙΣ ΤΕΛΕΙΟΥΤΑΙ* .
      Ἑσπερινὸν , σέλ. 126 πρὸς τιμὴ τοῦ Ἀπόστολου Παύλου : *ΣΥ ΓΑΡ ΩΣ ΦΩΣ ΗΜΙΝ ΕΠΕΣΤΗΣ , ΤΟΙΣ ΕΝ ΣΚΟΤΕΙ ΚΑΙ ΣΚΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΚΑΘΗΜΕΝΟΙΣ…ΚΑΙ ΑΞΙΟΥΣ ΕΞ ΑΝΑΞΙΩΝ ΗΜΑΣ ΑΝΑΔΕΙΞΑΣ …ΟΘΕΝ Η ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΥΧΑΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝ ΑΥΤΗ ΑΠΑΣΑ Η ΕΛΛΑΣ* .
      Ἰούλιος
      17 τοῦ μηνὸς , Μαρίνας μεγαλομάρτυρος . Αἴνους , σέλ. 94 : *ΑΝΔΡΙΚΩ ΦΡΟΝΗΜΑΤΙ ΗΥΤΟΜΟΛΗΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΕΒΑΣΜΑΤΑ ΩΣ ΚΟΝΙΝ ΕΛΕΠΤΥΝΑΣ* .
      23 τοῦ μηνὸς Παρασκευῆς ὁσιομάρτυρος . Κανόνα , Ὠδὴ ἡ΄, σέλ. 122 : *ΈΡΡΕΙ (=πῆγαν στὸ Διάβολο!) ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΣΑΘΡΑ ΠΛΑΝΗΣ ΣΕΒΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕΣΙΓΗΚΑΣΙ ΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΟΣ ΑΠΑΣΑΙ ΟΙ ΔΙΠΛΟΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ ΑΥΤΩΝ…* .
      26 τοῦ μηνὸς , Παρασκευῆς ὁσιομάρτυρος , Ἀπόστιχα Ἑσπερινοῦ , σέλ. 134: *…ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΕΒΑΣΜΑΤΑ ΩΣ ΚΟΝΙΝ ΕΛΕΠΤΥΝΑΣ…* .
      Αὔγουστος
      23 τοῦ μηνὸς , Λούπου μάρτυρος , Κανόνα , σέλ. 126 : *…καὶ θεοὺς ἐξηφάνισας τῶν Ἑλλήνων , δυνάμει τοῦ Πνεύματος* .
      25 τοῦ μηνὸς , Βαρθολομαίου Ἀποστόλου . Κανόνα , Ὠδὴ ἅ΄, σέλ. 134 : *…ΣΟΦΙΑΝ ΕΥΡΑΜΕΝΟΣ , ΤΗΝ ΕΝΥΠΟΣΤΑΤΟΝ ΑΠΕΜΩΡΑΝΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑΝ…* .
      Σεπτέμβριος
      17 τοῦ μηνὸς , Πίστεως – Ἐλπίδος – Ἀγάπης καὶ Σοφίας μητρὸς αὐτῶν . Κοντάκιον , σὲλ 117 : *ΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΣΕΜΝΗΣ , ΙΕΡΩΤΑΤΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ,…ΣΟΦΙΑΝ ΑΠΕΜΩΡΑΝΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΝ ΧΑΡΙΤΙ…*
      22 τοῦ μηνὸς , Φωκᾶ ἱερομάρτυρος . Κανόνα , Ὠδὴ , σέλ.134 : *…ΛΑΜΠΡΩΣ ΚΑΤΗΣΧΥΝΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΕΒΑΣΜΑΤΑ…* .
      22 τοῦ μηνὸς . Φωκὰ ἱερομάρτυρος . Ὠδὴ ἐ΄, σέλ. 137 : *ΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΟΦΟΙ , ΗΤΤΗΘΕΝΤΕΣ ΤΟΙΣ ΣΟΦΟΙΣ ΔΟΓΜΑΣΙΝ…* .
      Ὀκτώβριος
      2 τοῦ μηνὸς Κυπριανοῦ , Ὠδὴ ἡ΄, σέλ. 15 : *ΣΟΦΩΤΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΕΦΡΟΝΗΣΑΣ ΣΟΦΙΑΣ , ΕΝΔΟΞΕ…* .
      3 τοῦ μηνὸς Διονυσίου Ἀρεοπαγίτου , Δοξαστικὸ Ἑσπερινοῦ σέλ. 16 : *ΚΑΤΑΠΤΥΣΑΣ ΤΩΝ ΣΤΩΙΚΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ (Ἑλλήνων) ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΗΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΓΝΩΣΤΗΣ ΕΓΕΝΕΤΟ…* .
      14 τοῦ μηνὸς , Ναζαρίου – Γερβασίου…μαρτύρων . Εἰς τῶν Οἶκον , σέλ. 82 : *…ΟΤΙ ΠΑΣΑΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΕΤΕΦΡΩΣΑΝ ΜΑΝΙΑΝ…*.
      15 τοῦ μηνὸς Λουκιανοῦ πρεσβυτέρου , Κανόνα , Ὠδὴ ζ΄, σέλ. 88 : *ΝΕΝΕΚΡΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΒΥΘΩ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΘΕΪΑΣ ΚΑΤΑΠΟΘΕΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ , ΖΩΗΦΟΡΟΙΣ ΣΟΥ ΛΟΓΟΙΣ ΑΝΕΙΛΚΥΣΑΣ…* .
      Εἰς Ἑξαποστειλάριον τοῦ ἰδίου , σέλ. 88 : *…ΠΑΣΑΝ ΠΛΑΝΗΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΛΕΓΞΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΥΘΕΟΝ ΚΑΙ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟΝ ΓΝΩΣΙΝ…* .
      22 τοῦ μηνὸς , Τῶν ἐν Ἐφέσω ἑπτὰ μαρτύρων . Κάθισμα , σέλ. 122 : *…ΟΘΕΝ ΠΡΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΝΙΑΝ , ΠΑΛΙΝ ΔΕ ΜΕΤΑ ΠΟΤΜΟΝ , ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΖΑΛΗΝ ΕΛΑΣΑΝΤΕΣ…* .
      30 τοῦ μηνὸς , Ζηνοβίου καὶ Ζηνοβίας . Κανόνα , Ὠδὴ ἅ΄. σέλ. 182 : *…ΑΙΓΛΗΝ ΦΩΤΙΖΟΜΕΝΟΣ , ΣΟΦΕ , ΤΗΣ ΤΡΙΣΗΛΙΟΥ ΛΑΜΨΕΩΣ ΣΚΟΤΟΣ ΔΙΕΛΥΣΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΥΣΦΗΜΙΑΣ…* .
      Νοέμβριος
      10 τοῦ μηνὸς , Ὠρέστου μάρτυρας . Κανόνα , Ὠδὴ ἐ΄, σέλ. 69 : *ΑΦΑΝΙΣΜΩ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥ ΠΑΡΑΠΕΜΨΑΣ…* .
      15 τοῦ μηνὸς , Γούρια , Σαμωνὰ καὶ Ἀβίδου μαρτύρων . Στιχηρὰ Ἑσπερινοῦ , σέλ. 122 : *ΜΟΝΑΔΑ ΤΡΙΣΑΡΙΘΜΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΣΑΝΤΕΣ , ΑΓΙΟΙ , ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΛΥΣΑΤΕ ΠΟΛΥΘΕΟΝ ΦΡΟΝΗΜΑ ΚΑΙ ΜΩΡΑΝ ΣΟΦΙΑΝ…* .
      18 τοῦ μηνὸς , Πλάτωνος καὶ Ρωμανοὺ , μαρτύρων . Δοξαστικὸν Ἑσπερινοῦ , σέλ. 122 : *…ΤΩΝ ΓΑΡ ΑΛΙΕΩΝ ΖΗΛΩΣΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΡΗΣΙΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΗΝΟΡΡΑΦΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑΝ , ΤΗΝ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΩΙΚΗΝ ΦΛΥΑΡΙΑΝ ΛΟΓΟΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟΙΣ ΚΑΤΕΡΡΑΞΕ…* .
      Εἰς τὸν Οἶκον , σέλ. 124 : *ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΙΠΩΝ ΑΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΑ…* .
      Δεκέμβριος
      13 τοῦ μηνὸς , Εὐστρατίου , Αὐξεντίου , Εὐγενίου , Μαρδαρίου καὶ Ὀρέστου μαρτύρων .
      Εἰς τοὺς Αἴνους τέταρτον ποίημα Ἰωάννου μοναχοῦ (Δαμασκηνοῦ) σέλ. 98 : *…ΕΥΣΤΡΑΤΟΙΣ , Ο ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑΣ ΣΤΗΛΙΤΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΘΕΟΣΟΦΙΑΣ ΚΗΡΥΞ…* .

      Μου αρέσει!

      • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [ΠάνΘεον] said

        Αει Ρρε ανθέλληνα να τα πεις αλλου αφτα τα ψέμματα που αραδιάζεις σε λέγω..

        Έχουν καταρριφθεί ρε μαλιάκια από τους ιερείς μας κκε εγκώ σε λέγω ότι σταμάτα να διαβ’άζεις ανθελληνικά κκε αντιχρισιτιανικά σάιτς κκε έλα ξανά στον σωστό δρόμο κκε μην ξεστρατίσεις ξανά σε λέω απολωλέ.

        Μου αρέσει!

      • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [ΠαραμορφΦφωμένος] said

        ΡΕ ΝΑ ΑΚΚΟΥΤΕ ΤΟΝ ΝΙΌΝΝΙΟΝΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΜΟΡφΦφΩΜΕΝΟΝΕ ΡΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟΙ ΜΠΆΚΑΚΕς, Α ΡΕ ΝΑΙ ΩΡΕ ΣΑς ΛΙΈΟΥΩ.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Αξιότιμε κύριε Μιλτιάδη Η….,

        Πρώτα-πρώτα να σας ευχαριστήσω για τα ευγενικά λόγια. Μέσα από την καρδιά μου σας ευχαριστώ. Ας έλθουμε τώρα στις απορίες σας, που λαμβάνουν δικαιολογημένα τη μορφή ερωτήσεων:

        Πρώτα-πρώτα να δούμε τι σημαίνει ο όρος Έλλην. Σύμφωνα με τον Λεξικό Παπύρου, ο όρος Έλλην (*) σημαίνει:

        1) Αυτός που κατάγεται από την Ελλάδα.
        2) Αυτός που κατοικεί μόνιμα σε αυτήν.
        3) Εκείνος που έχει ελληνική ιθαγένεια ή υπηκοότητα.
        4) «Ο εξ εθνών», ο Εθνικός, σε αντίθεση προς τους Ιουδαίους.
        5) Οπαδός (σ.σ. Προσοχή! οπαδός και όχι γενικά ο οπαδός) τής αρχαίας ελληνικής θρησκείας, ο «ειδωλολάτρης» σε αντίθεση προς τους χριστιανούς.
        6) 3. (ως επίθ.) ο ελληνικός («ὁ ἕλλην λόγος», «ἑλληνίς φωνή»).
        7) (αρχ.) οἱ Ἕλληνες· οι ελληνίζοντες.

        Όπως διαπιστώνετε, ευγενέστατε κύριε Μιλτιάδη Η…., το Λεξικό Παπύρου ευθύς εξ αρχής ξεκαθαρίζει τον όρο «Έλλην» και μάλιστα δίνει και άλλες διαστάσεις στον ορισμό της εννοίας, πράγμα, που όπως φαίνεται γνώριζαν απόλυτα οι Πατέρες της Εκκλησίας μας! Αυτός και ο λόγος που όταν ήθελαν να «στηλιτεύσουν» ή να «επικρίνουν» μια θρησκευτική τάση ή μία άλλη φιλοσοφική αντίληψη, δεν γενίκευαν τους Έλληνες, όπως κακώς εννοούμε πολλοί εξ ημών σήμερα, αλλά είχαν υπόψη τους μια συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων, που ονόμαζαν «Έλληνες», και όχι κατ’ ανάγκην ανθρώπους εκ της φυλής των Ελλήνων! Άλλωστε, όπως γνωρίζετε, στους αλεξανδρινούς χρόνους ονομάζονταν Έλληνες ή Ελληνίζοντες ή Ελληνιστές όλοι οι ομιλητές τής Ελληνικής γλώσσας!!

        Το θέμα, εν τη γενέσει του, λαμβάνει τις σωστές του διαστάσεις και κατά συνέπεια δεν μπορούμε να επικρίνουμε τους Πατέρες της Εκκλησίας για κάτι που η ίδια η ελληνική γραμματεία μας είναι σαφής και ξεκάθαρη ως προς τις έννοιες του όρου «Έλλην»!

        Ο όρος «ειδωλολάτρης», λοιπόν, τον οποίον ο γράφων δεν αποδέχεται, όπως έχει γράψει σε αρκετά άρθρα ή κύρια σχόλιά του μέσα στην ιστοσελίδα μας, δεν έχει να κάνει με όλους τους Έλληνες, ή κατ’ ανάγκην με Έλληνες, αλλά με μια συγκεκριμένη κατηγορία των «εξ εθνών» Ελλήνων, για να είναι σαφής η διάκριση από τους Ιουδαίους. Κοντολογίς η αναφορά σε Έλληνες μπορεί να γίνεται και σε άλλες κατηγορίες ανθρώπων, που δεν είναι φυλετικά Έλληνες, αλλά που έχουν εξελληνισμένη σκέψη, αντίληψη ή φιλοσοφία!

        Όντως, ο όρος «ειδωλολάτρης» δεν υπάρχει στην αρχαία ελληνική γραμματεία, παρά μονάχα στα νεότερα χρόνια και προφανώς τον εισήγαγαν άνθρωποι, που δεν γνώριζαν ή δεν είχαν επαρκείς γνώσεις για την ελληνική φιλοσοφία.

        Η λέξη «ειδωλολάτρης», όπως τον εννοούμε εμείς σήμερα με την έννοια του θρησκευτικού προσδιορισμού, ή τουλάχιστον όπως υποστηρίζει το Λεξικό Παπύρου (2), πρωτοχρησιμοποιήθηκε στην Καινή Διαθήκη παράλληλα με τη λέξη εθνικός για να δηλώσει αυτόν ο οποίος δεν είναι οπαδός μονοθεϊστικής θρησκείας εν αντιθέσει προς τον χριστιανό και παλαιότερα τον Ιουδαίο.

        Η λέξη εθνικός είναι αρχαία και αρχικά δήλωνε αυτόν που ανήκει στο έθνος αλλά αργότερα χρησιμοποιήθηκε από τους Ιουδαίους συγγραφείς ως χαρακτηρισμός για κάθε μη Ιουδαίο και έπειτα από τους χριστιανούς για κάθε μη χριστιανό!

        Λέτε: «Όποιος διαβάσει τουλάχιστον λίγο Παλαιά Διαθήκη, δε λέω για άλλα αρχαία ελληνικά συγγράμματα, θα καταλάβει ότι ο όρος αυτός προϋπήρχε ως δηλωτικός του έθνους μας.»

        Θα μου επιτρέψετε να αναφέρω εδώ κάτι πολύ σημαντικό: Στην επίσημη Νεοελληνική απόδοση της Αγίας Γραφής του Οικουμενικού Πατριαρχείου δεν αναφέρεται πουθενά ο όρος «ειδωλολάτρης» ή «ειδωλολατρία». Βρίσκουμε, όμως, τον όρο στην Νεοελληνική απόδοση του Νεόφυτου Βάμβα, που ορισμένες φορές κάνει χρήση του όρου αυτού. Σας αναφέρω για παράδειγμα το απόσπασμα της Παλαιάς Διαθήκης, που μιλάει για «τους ειδωλολάτρας ιερείς» (Β’ . Βασιλ. 23, 5), ή το χωρίο: «και ειδωλολατρεία» (Α΄ Σαμ. 15, 23).

        Αναντίρρητα στην Παλαιά Διαθήκη χρησιμοποιούνται οι όροι «είδωλα», «ειδωλοθύται» «είδωλον» και άλλα («ένα έκαστον των Εβραίων επισπάσθαι, και κρεών και ειδολωθύτων αναγκάζειν απογεύεσθαι» (Δ΄ Μακκ. 5,2) και περί αυτού δεν υπάρχει διαφωνία.

        Θεωρώ περιττό να σας πω ότι συμφωνώ μαζί σας όταν λέτε πως, για πολλούς ιστορικούς, «οι αρχαίοι Έλληνες ήταν φυσιολάτρες και όχι ειδωλολάτρες και ταυτόχρονα αναζητούσαν τον έναν και μοναδικό Θεό». Και το ξέρετε εφ’ όσον έχετε διαβάσει το βιβλίο μου: «Ιησούς Χριστός: Ελληνισμός- Χριστιανισμός». Εκεί μέσα αποδεικνύεται πώς την εποχή του Ιησού Χριστού στην περιοχή της Παλαιστίνης υπήρχαν τουλάχιστον 135 ελληνικές πόλεις, όπου και η γυνή, η Ελληνίς, η «Συροφοινίκισσα τω γένει»!

        Θα συνεχίσουμε άλλη μέρα με τα υπόλοιπα ερωτήματά σας.

        ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

        1. Έλληνας
        και Έλλην, ο (θηλ. Ελληνίδα, η) (AM Ἕλλην· θηλ. ἑλληνίς, η και Α ἑλλανίς)· αυτός που κατάγεται από την Ελλάδα ή κατοικεί μόνιμα σε αυτήν· || (νεοελλ.) εκείνος που έχει ελληνική ιθαγένεια ή υπηκοότητα· || (αρχ.-μσν.) 1. «ὁ ἐξ ἐθνῶν», ο Εθνικός, σε αντίθεση προς τους Ιουδαίους· 2. οπαδός τής αρχαίας ελληνικής θρησκείας, ειδωλολάτρης σε αντίθεση προς τους χριστιανούς· 3. (ως επίθ.) ο ελληνικός («ὁ ἕλλην λόγος», «ἑλληνίς φωνή»)· || (αρχ.) οἱ Ἕλληνες· οι ελληνίζοντες.
        [ΕΤΥΜΟΛ. Οι λ. Έλληνες και Ελλάς είναι αβέβαιης ετυμολ., όπως εξάλλου οι περισσότερες ονομασίες χωρών και λαών. Η λ. Ελλάς είναι σχηματισμένη με επίθημα -ας (πρβλ. Τρωάς, Λευκάς κ.ά.), ενώ το επίθημα τής λ. Έλληνες απαντά και σε άλλες ονομασίες λαών τής Β. Ελλάδας (πρβλ. Αθαμάνες, Αινιάνες, Ακαρνάνες κ.ά.). Ο διαφορετικός τονισμός, ο οποίος εμφανίζεται εξάλλου και στη λ. Ίωνες, προήλθε πιθ. από το Παν-έλληνες (πρβλ. πάν-δεινος, παν-άγαθος κ.ά.). Παράλληλα προς το Έλληνες υπάρχει ο τ. Έλλοπες, που αναφέρεται στους κατοίκους τής Ελλοπίας, περιοχή βορείως τής Δωδώνης και τής Εύβοιας. Από άλλους υποστηρίχτηκε ότι τα Ελλάς και Έλληνες προήλθαν από τη λ. Ελλοί· «Έλληνες οι εν Δωδώνη και οι ιερείς» (Ησύχ.). Ίσως όμως η λ. Ελλοί οφείλεται σε εσφαλμένη ανάγνωση (σ’ Ελλοί) τής λ. Σελλοί στην Ιλ. Π 234, οπότε δεν αποκλείεται τα Ελλάς και Έλληνες να προήλθαν από το Σελλοί, με απώλεια τού -σ- στην Ελληνική. Τόσο το Ελλάς όσο και το Έλληνες φαίνεται δεν δήλωσαν από την αρχή ολόκληρο το ελληνικό έθνος. Στα ομηρικά έπη Ελλάς είναι κυρίως η Θεσσαλική Φθία, δηλ. η χώρα που ανήκει στο κράτος τού Πηλέως και κατοικείται από Μυρμιδόνες. Κατά τον γεωγράφο Στράβωνα, άλλοι μεν, όπως ο Θουκυδίδης, ταύτιζαν την Ελλάδα με τη Φθία, δηλ. το νότιο μέρος τής Θεσσαλίας, ενώ άλλοι πίστευαν ότι πρόκειται για διαφορετική από τη Φθία χώρα. Κατά τον Αριστοτέλη, όμως, ο οποίος στηρίχθηκε σε σχετική παράδοση, πρώτη πατρίδα τών Ελλήνων, η αρχαία Ελλάς, ήταν η Δωδώνη και η κοιλάδα τού Αχελώου. Αργότερα, πάντως, με τη λ. Ελλάς, που αρχικώς ήταν τοπικά περιορισμένη, δηλώθηκε η Στερεά Ελλάδα και έπειτα (5ος π.Χ. αιώνας) όλη η χώρα την οποία κατοικούσαν Έλληνες, συμπεριλαμβανομένης τής Πελοποννήσου και τής μικρασιατικής Ελλάδας. Όσον αφορά στην ονομασία Έλληνες, η λέξη απαντά άπαξ στον Όμηρο, για να δηλώσει τους κατοίκους τής θεσσαλικής Ελλάδας, ενώ οι υπόλοιποι ονομάζονται Δαναοί, Αχαιοί και Αργείοι. ‘Απαξ, όμως, απαντά και η λ. Πανέλληνες, προφανώς για να δηλώσει το σύνολο τών Ελλήνων, όπως συμβαίνει και αργότερα στον Ησίοδο και στον Αρχίλοχο. Από τις αρχές τού 6ου π.Χ. αιώνα η λ. Έλληνες προσέλαβε ευρύτερη σημασία και σταθεροποιήθηκε στις αρχές τού 5ου αιώνα, ενώ ήδη πριν από το 580 π.Χ. η λ. Έλληνες χρησιμοποιούνταν στο σύνθετο Ελλανοδίκης, η ονομασία τών κριτών τών Ολυμπιακών Αγώνων. Κατά τον Θουκυδίδη, η ονομασία Έλληνες επεκτάθηκε ευρύτερα, επειδή τον Έλληνα, ήρωα τού ελληνικού γένους, και τους γιούς του τούς καλούσαν συχνά σε άλλες πόλεις για βοήθεια, ενώ κατά τον Ηρόδοτο η επέκταση τής ονομασίας οφείλεται στο ότι το ελληνικό έθνος, αρχικά αδύναμο, προσείλκυσε και αφομοίωσε πολλούς ομόφυλους και αλλόφυλους. Σύμφωνα, τέλος, με την άποψη τού Γεωργίου Χατζιδάκι, η μεγάλη εξάπλωση τής ονομασίας οφείλεται και σε πολιτιστικά όσο και πολιτικά αίτια, στη συνείδηση τής κοινής καταγωγής που δημιουργούσαν τα αρχαία ιερά (Δωδώνη, Δελφοί, Ολυμπία) ή οι αποικίες, δηλ. η συνείδηση τής συγγένειας και τής ταυτότητας που υπήρχε μεταξύ τών αποίκων από διάφορα μέρη τής Ελλάδας σε σύγκριση προς τους κατοίκους τών χωρών στις οποίες εγκαθίσταντο. Στους αλεξανδρινούς χρόνους ονομάζονταν Έλληνες ή Ελληνίζοντες ή Ελληνιστές όλοι οι ομιλητές τής Ελληνικής. Μετά την επικράτηση όμως τού χριστιανισμού η λ. Έλλην πήρε τη σημασία ειδωλολάτρης, άπιστος, Εθνικός (βλ. λ.), γιατί δήλωνε κάθε μη Ιουδαίο ή μη χριστιανό. Μετά την άλωση τής Κωνσταντινουπόλεως (1204) από τους Φράγκους οι όροι Ελλάς και Έλληνες επαναχρησιμοποιήθηκαν με ευρύτερο εθνολογικό και πολιτιστικό περιεχόμενο, που επικράτησε στους μετέπειτα χρόνους]. (Πάπυρος, Μέγα Λεξικό της Ελληνικής Γλώσσας)

        2. ειδωλολάτρης
        ο (θηλ. ειδωλολάτρισσα) (Α εἰδωλολάτρης, ο, η, θηλ. και εἰδωλολάτρις· Μ εἰδωλολάτρης, θηλ. εἰδωλολάτρισσα)· αυτός που λατρεύει τα είδωλα.
        [ΕΤΥΜΟΛ. < είδωλον + -λάτρης < λάτρον. Η λ. ειδωλολάτρης πρωτοχρησιμοποιήθηκε στην Καινή Διαθήκη παράλληλα με τη λ. εθνικός για να δηλώσει αυτόν ο οποίος δεν είναι οπαδός μονοθεϊστικής θρησκείας εν αντιθέσει προς τον χριστιανό και παλαιότερα τον Ιουδαίο. Η λ. εθνικός είναι αρχαία και αρχικά δήλωνε αυτόν που ανήκει στο έθνος αλλά αργότερα χρησιμοποιήθηκε από τους Ιουδαίους συγγραφείς ως χαρακτηρισμός για κάθε μη Ιουδαίο και έπειτα από τους χριστιανούς για κάθε μη χριστιανό (βλ. και λ. έθνος). Μεταξύ τών δύο λέξεων δεν υπάρχει σαφής διάκριση, αλλά πιθ. η λ. ειδωλολάτρης είχε εντονότερα μειωτική σημασία, όπως δείχνει και ο σχηματισμός της: «αυτός που λατρεύει τα είδωλα, τα ομοιώματα». Στη νέα Ελληνική χρησιμοποιείται κυρίως η λ. ειδωλολάτρης, από την οποία προήλθαν οι ευρέως διαδεδομένοι τύποι τών άλλων γλωσσών· πρβλ. λατ. εκκλ. idolatre, αγγλ. idolater, γαλλ. idolatre]. (Πάπυρος, Μέγα Λεξικό της Ελληνικής Γλώσσας)

        Αναρτήθηκε: 11/03/12 21:02

        https://www.sakketosaggelos.gr/Article/2262/

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[ΝτέΛάΚουραδδάΜαχΧαλλά]] said

        ΆΡΕ ΚΟΥΦφΦΆΛΑ ΠΑΠΑΡΌΝΙΟΝΙΕ, ΤΕΛΙΚΆ ΡΕ ΠΟΎΣΤΗ, ΝΑΊ ΣΕ ΛΙΈΩ ΡΈ ΛΙΓΔΔΟΜΜΠΕΡΝΝΤΈ, ΑΤΖΖΖΙΝΆΒΩΤΕ ΚΚΈ ΑΝΕΜΙΆΡΗ ΈΧχΧΕΙ ΣΈ ΛΛΙΈΓΩ, Ο ΣΎΚΟςς, ΤΖΑΊ ΆΝΤΕΡΑ, ΤΖΖΑΊ ΜΜΑΚΚΡΡΈς ΠΟΔΆΡΕςςς, ΤΖΖΑΊ ΜΕΤΩΠΙΑΊΟΝ ΛΟΒΌΝ, ΤΖΑΊ ΥΠΌΦφΦΥΣΙΝΝ, ΤΖΖΑΊ ΚΟΠΡΟΔΔΌΧΧΧΟΝ ΛΉΚΥΘΟΝ, ΑΡΈ ΝΙΑΊ ΣΈ ΛΙΈΓΩ

        Μου αρέσει!

      • Σχολιαστής said

        Το θέμα δεν μπορεί να ανάγεται μόνο στο φυλετικό (αν και δυστυχώς εκεί το ανάγουν πολλοί «ελληνοκεντρικοί» και γι αυτό η επιχειρηματολογία τους χάνει)
        αλλά είναι κυρίως θέμα σεβασμού αλλόδοξων ή μισαλλοδοξίας.
        Οτιδήποτε και αν θεωρούμε με τον όρο «Έλλην», ποιά ηθική μπορεί να δικαιολογήσει αυτό το μίσος προς τις πεποιθήσεις και κοσμοθεωρία άλλων και, κυρίως, από που έλαβαν το δικαίωμα καταστροφής των σεβασμάτων άλλων;
        Πώς θα φαινόταν στους χριστιανούς ανάλογες ύβρεις προς τα δικά τους πιστεύω από επελαύνουσα νέα θρησκεία και πώς θα αντιμετώπιζαν την βεβήλωση και καταστροφή των δικών τους «ιερών και οσίων»;
        Πέραν του πόσον υπήρξαν ελληνικά ή όχι και αν εννοούσαν τους Έλληνες φυλετικά ή όχι, οι συγκεκριμένες ενέργειες των εν λόγω «αγίων» που δοξάζονται κιόλας για τα κατορθώματα τους, αποτέλεσαν τις πιό βάρβαρες και αποτρόπαιες μαζικές πολιτιστικές βαρβαρότητες που έχει καταγράψει η Ιστορία. Με σημερική ορολογία θα το αποκαλούσαμε ειδεχθέστατο ΦΑΣΙΣΜΟ!
        Ότι κάνει και το ISIS σήμερα με το οποίο μοιράζεστε κοινά επιχειρήματα και «φιλοσοφία».
        (Υπενθυμίζω ότι ο πολιτισμένος κόσμος της Δύσης κυρίως, ένιωσε αποτροπιασμό για την καταστροφή Βουδιστικών ναών και αγαλμάτων του Βούδα από τους ταλιμπάν στο Αφγανιστάν. Που δεν αποτελούσαν καν αντικείμενα λατρείας πλέον και σίγουρα όχι δικά τους «δυτικά», παρά μόνον ιστορικά μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς. Αλλά άλλο ο πολιτισμένος κόσμος και άλλο οι κάθε είδους ταλιμπάν κάθε εποχής.)

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[ΝτέΛάΚουραδδάΜαχΧαλλά]] said

        Σχολιαστής said
        Ιανουαρίου 11, 2018 στις 2:06 μμ
        ==========
        Έτσι είμαστ’ εμείς οι ΑφΦτόχΧχθονες, καλέ μας μπλαντοΡούφΦφη μας,
        σύν τοίς άλλιοις κκέ αντιδραστικοί χΧριστιανοταλιμπάν, άμα τε ρατσιστοφΦαστίστες κκε χΧομοφΦφοβικοί .

        ΣοροπιαΖΖμμένε μας μπακακόΣυκκε, νιαί, κκέ ΚαλλίφΦωνε Βρεκκεκκέξιε .

        Μου αρέσει!

      • Σχολιαστής said

        Τα βάρβαρα στίφη του Αλλάριχου σίγουρα από χΧριστιανοταλιμπάν του είδους σου αποτελούνταν.
        Ή μάλλον οι ορδές από ΑφΦτόχΧχθονες καλογέρους που τα καθοδηγούσαν να πω καλύτερα;

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[ΝτέΛάΚουραδδάΜαχΧαλλά]] said

        Σχολιαστής said
        Ιανουαρίου 11, 2018 στις 2:45 μμ
        =============
        Βουλωμμένο Γράμμα διαβάζζζεις αρε τσίφΦφτη, αααρε πόσα ξέρζζζ ησιύ, μας εξεβράκωσες σέ λέω .
        Ααρέ ποιός να σέ ξεγελάσει εσένα ρέ χΧχΙστοριοΔίφΦφη, κομμουνιζζζμμένος δημοπράτης είσαι κκε σύ αρέ, γιά ανιελοσυριζζζέος ?

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        αλλαριχος και χριστιανος ! ! !
        τι μαθαινει κανεις !

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        αυτος ουτε αρειανος αντιχριστος δεν ητανε οπως φαινεται, Παναχαϊκη μπορει

        και αν…

        Μου αρέσει!

      • Σχολιαστής said

        Γιά τους «αγίους» σας να μας πεις καλύτερα και τα θεάρεστα έργα τους.
        Πόσο πιό πολιτισμένοι ήταν από τον αρειανό Αλλάριχο.
        Και πάρε τα συναξάρια σου για βοήθημα.

        Μου αρέσει!

      • Σχολιαστής said

        Και θα περιμένω ευθεία απάντηση στο σχόλιο μου των 2:06 μμ που έγινε ως απάντηση σε δικό σου.
        Επειδή ο γνωστός κατσαπλιάς τραμπούκος Δ.Δ. κοιτάει πάντα σαν βόϊδι να εκτρέψει συζητήσεις, δεν θα του γίνει η χάρη.

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[ΝτέΛάΚουραδδάΜαχΧαλλά]] said

        Γνωστός κατσαπλιάς τραμπούκος ? ο Δ.Δ. ? Κοιτάει πάντα σάν βόϊδι ? να εκτρέψΨει συζζητήσεις ?
        Οποία Τιμή μου επιφΦυλλάσετε σας λέω Κύριε συνΣχΧοχλιαστά, τί τρανιή χαρά ήτο ετούτη που απλόχΧερα μού εδώκατε ? Παρακαλώ, μήν παρεκτρέπεστε εκ τής ιδιαΖΖόντως ενδιαφΦερούσης ΣυΖΖητήσεώς σας, με τονε ΠανόΔιακον . ΖΖητώ ταπεινά συγγνώμιν κκε αποσύρομαι, ναι σάς λιέω Κύριε συνσχΧοχΧλιαστά, με ελαφΦρά μπηδηματάκια, ναί .

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        «Ότι κάνει και το ISIS σήμερα» Σχολιαστή ειναι ακριβως αυτο που εκαναν οι αυτοκρατορες θεοι των ρωμαιων που θεωειτε προγονους σας .
        Οσο για τους αγιους, καθε μερα ειστε εδω και μαθαινετε..τα χαλια αυτων των βαρβαρων αρπακτικων λατινων προγονων σας που θελετε να τιμουν και οι αλλοι., που ομως , προς μεγαλη λυπη σας τους εσβησαν απ την ιστορια οι δικοι μας προγονοι και εκαναν την αυτοκρατορια τους ελληνικη ! !

        Μου αρέσει!

      • Σχολιαστής said

        Α! Δεν έκαναν τίποτε δηλαδή οι «άγιοι» σας!
        Δεν κατέστρεψαν άλλων βωμούς, δεν φέρθηκαν πρόστυχα σε αλλωνών πεποιθήσεις, δεν βεβήλωσαν άλλων ιερά και όσια! Δηλαδή τα συναξάρια σας λένε ψέμματα;
        Πρόγονοί μου οι ρωμαίοι αυτοκράτορες;
        Συμφωνώ ότι οι αυτοκράτορες των ρωμαίων ήταν οι πρόγονοι του ISIS, αλλά της χριστιανικής μόνον περιόδου και εντεύθεν.
        Στην εθνική ρωμαϊκή αυτοκρατορία ουδείς εδιώχθη αποκλειστικά για τα θρησκευτικά του φρονήματα. Ήταν μιά πολυεθνική αυτοκρατορία άλλωστε πλήρους ανεξιθρησκείας. Γιατί δεν εδιώχθησαν θρησκευτικά οι πρόγονοι των χριστιανών Ιουδαίοι που δεν ήταν «ειδωλολάτρες»;
        Οι περίφημοι «διωγμοί των χριστιανών» είναι τοις πάσι γνωστό ότι δεν έγιναν για την «πίστη» αλλά γιατί εθεωρούντο συνωμότες και στασιαστές κατά του ρωμαίκού κράτους.
        Οι ισχυρισμοί σας λοιπόν ότι σφαγιάζονταν οι χριστιανοί γιατί δεν πίστευαν στα είδωλα των ρωμαίων και ομολογούσαν Χριστό δεν έχουν καμία βάση. Σαν «ρέμπελοι» κυνηγήθηκαν.
        Ανηλεείς διωγμοί με καθαρή αιτία το θρήσκευμα έγιναν μόνον από την επικράτηση του χριστιανισμού και μετά. Και όχι μόνον κατά των εθνικών αλλά και κατά των χριστιανών που θεωρούνταν «αιρετικοί». Γιατί για παράδειγμα δεν πίστευαν στην αγία τριάδα αλλά ήταν αυθεντικοί μονοθεϊστές! Τέτοια παράνοια!
        Σαν πολύ δεν έχετε διαστρέψει τα πράγματα;
        Σαν πολλά εγκλήματα δεν έχετε κάνει αλλά το παίζετε αθώες περιστερές και θύματα;
        Πόσο σας συκοφαντούμε λέγοντας ότι υπήρξατε οι εμπνευστές και δάσκαλοι των ταλιμπάν και τζιχαντιστών;

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        καλα ρε συ , με τοσο απλα και πασιγνωστα πραγματα που ειναι φυσικο και επομενο να σου πει καποιος μολις δει τι φρουτο εισαι, εσυ τα χανεις κι αρχιζεις να ρεταρεις και να ξεβρακωνεσαι ? κανε μας τη χαρη λοιπον , και πανε παιξε παρα κατω , εδω ειναι για ανω των 12 ετων.

        Μου αρέσει!

      • Σχολιαστής said

        Το κοκοκό και οι παιδιάστικες σάχλες για επιχειρήματα είναι και αυτά για άνω των 12 ετών;
        Έχεις καταλάβει πόσο γελοίος γίνεσαι όταν τα χάνεις και δεν ξέρεις τί να πεις;

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        μη με αντιγραφεις ρε ζαγκλομορφε , δεν μπορεις..

        Μου αρέσει!

  2. Ενας Εξωγηινος Ελοχειμ said

    Μου αρέσει!

  3. Είπε ο Γέροντας Παΐσιος:

    -Ο Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος με το θεόπνευστο βιβλίο της Αποκαλύψεως μας προλέγει λεπτομερώς τι και πως και πότε θα συμβούν όλα τα γεγονότα. Ακόμη μας αποκαλύπτει ότι το οικονομικό σύστημα που θα επιβάλλεται τότε στους ανθρώπους θα στηρίζεται στο «χάραγμα». Ο Άγιος κυριολεκτεί με μεγάλη σαφήνεια:
    Η λέξη χάραγμα προέρχεται από το ρήμα «χαράσσω», που σημαίνει κάνω ίσιες γραμμές (χαρακιές). Και μάλιστα έχει διπλή έννοια, γιατί χάραγμα σημαίνει ότι γράφω κάποια ευθεία βαθιά, δεν είναι δηλαδή κάτι επιφανειακό. Και τώρα βλέπουμε ότι το παγκόσμιο εμπόριο σε συνεργασία με την παγκόσμια οικονομία προβάλλουν το χάραγμα, πρώτα σε όλα τα προϊόντα και υλικά αγαθά και σιγά – σιγά θα το επιβάλλουν στο δεξί χέρι ή στο μέτωπο των ανθρώπων. Μάλιστα, σε πολλά μέρη του κόσμου, που δεν υπήρξε αντίδραση, έχουν ήδη προβάλει το ανεξίτηλο χάραγμα με ακτίνες λέιζερ στο μέτωπο ή στο χέρι, γιατί έτσι θα μπορεί να γίνει ο έλεγχος που γράφει η Αποκάλυψη: «ίνα μη τις δύναται αγοράσαι ή πωλήσαι ει μη ο έχων το χάραγμα…» (Αποκάλ. κεφ. ΙΓ’ στιχ.17).

    Σκεύος Εκλογής σελ. 226

    Μου αρέσει!

  4. ΕΛΛΗΝΑΣ said

    Συνέλληνα ΞΕΝΟΦΩΝΤΑ ,μην επηρεάζεσαι από τους ορθόδοξους ανθέλληνες και τις θρησκόληπτες ανοησίες τους. Αυτοί εδώ και 1700 χρόνια ,εμπαίζουν τους Έλληνες , παραχαράσσοντας την ιστορία ,κάνοντας το άσπρο-μαύρο και αντίστροφα.
    Τι μας λένε τα τσιράκια του παπαδαριού ; -Ε…δεν έγινε και τίποτε ,κατά των Ελλήνων. Κάποιοι φανατικοί ,έκαναν μερικές ζημιές και αυτό είναι όλο !!!!!
    Αυτοί όμως οι «κάποιοι «,δυστυχώς γι αυτούς έχουν ονόματα και τι ονόματα ΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ! Αν ξεκινήσουμε από τους » μεγάλους», Βασίλειο-
    Ιωάννη-Γρηγόριο -Κωνσταντίνο-Θεοδόσιο και συνεχίσουμε με τους Νικόλαο-Σπυρίδωνα-Κύριλλο-Ανδρέα-Αθανάσιο-Βαρβάρα-Πορφύριο και
    εκατοντάδες ονόματα ακόμη ,θα αντιληφθούμε ότι ελάχιστοι είναι οι » άγιοι» ,της ανθελληνικής ορθοδοξίας ,οι οποίοι δεν πήραν μέρος ,στο μακελειό των εβραιόπληκτων κατά του Έθνους ,της Φυλής και του Ελληνικού πολιτισμού.
    Όλα αυτά άλλωστε ,τα μαρτυρούν οι δικές τους πηγές ,όπως συναξαριστές και χριστιανοί ( Παυλικανοί) ιστορικοί.
    Το συμπέρασμα λοιπόν για έναν αμερόληπτο άνθρωπο ,είναι ότι η ορθοδοξία λεηλάτησε τον Ελληνισμό ,με όλη την σημασία της λέξεως «λεηλατώ».
    Αυτοί λοιπόν οι ανιστόρητοι παπαδολάγνοι ,έρχονται να αμφισβητήσουν ,την καταστροφή που προκάλεσαν οι ομοϊδεάτες τους και θεωρούν τους Έλληνες σήμερα ,τόσο ηλίθιους ,που με τα εβραικά παραμύθια τους ,νομίζουν ότι θα συνεχίσουν να τους πείθουνε για να τους ακολουθούνε….
    Δεν έχουν καταλάβει όμως ,ότι ο καιρός του » πίστευε και μη ερεύνα » ,έχει τελειώσει !!!!! Σήμερα ο κόσμος έχει τα μέσα να πληροφορείται την αλήθεια και σύντομα ,οι εκκλησίες τους θα γίνουν μπαρ ,όπως σε πολλές χώρες της Ευρώπης…
    Γι αυτό συνέλληνα ΞΕΝΟΦΩΝΤΑ ,συνέχισε τον αγνό Ελληνικό αγώνα σου ,τρίβε στην μούρη ,των ανθελλήνων τα θέσφατα του ανθελληνισμού τους ,μέχρι να ελευθερωθεί η Πατρίδα μας ,από το μαύρο σάβανο ,που την έχουν τυλίξει από το 323 ,τα μαύρα και ανέραστα
    κοράκια της εβραικής ερήμου .

    Μου αρέσει!

  5. διοννύσσιος διοννυσσίου [[ΝτέΛάΚουραδδάΜαχΧαλλά]] said

    ανερμάτιστες άμα τε ανεξάντλητες μαλακίες

    Μου αρέσει!

    • ΕΛΛΗΝΑΣ said

      Έτσι βλέπεις εσύ την καταστροφή του Ελληνισμού ; Μαλακίες..ε…γι αυτό ο Ελληνισμός θα παρακμάσει ,όταν αυτοί που υποτίθεται αγαπούν την Πατρίδα ,χαρακτηρίζουν «μαλακίες» ,το αίμα των αγνών Προγόνων μας ,που έχυσαν οι «φωτισμένοι» οπαδοί της θρησκείας της «αγάπης»….Κάτσε και σκέψου ,ωρέ Νιόνιο ,είναι αληθινά αυτά ,που αναφέρουμε ή αποκυήματα της φαντασίας μας…
      Αν αγαπάς την Πατρίδα ,ψάξε την αλήθεια και μην βάζεις ταφόπετρα στην μητέρα Ελλάδα.

      Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[ΝτέΛάΚουραδδάΜαχΧαλλά]] said

        Εάν, λέω, εάν «αλλαξοπιστήσω», που θένα με στρίψΨει με τήν «ανοησίαν» σου, που -πιστεύω πως- προσποιείσαι πως δέν αντιλαμβάνεσαι τήνε φΦρικιαστικήν πραγματικότηταν που υφΦιστάμεθα οι ΓηΓενείς, πές μου ειλικρινά, θένα προσφΦέρω τίς Καλές μου Υπηρεσίες σέ τήν Πατρώαν μου Γενεάν ?, τήν Οποίαν κκε πρέπει να ΔιΑιωνίσω, ΨΥΧχΟΣΩΜΑΤΙΚΆ, όσον ημπορώ φΦυσικά με τίς μηδαμινές μου Δυνάμεις, εμπρός σε το Τιτάνιον Έργον που μού όρισε η «μοίρα» να διατελέσω ?.
        Όντας, Έλλην κκε ΕλληνΟρθόΔοξος, δέν έχω τήν ΥποΜονήν να αναμασώ τα αμείλικτα Δεδομένα τής καθημερινότητος .
        ΔΈΝ ΈΧΟΥΜΕ ΧΡΌΝΟ ΦΊΛΕ ΜΟΥ . ΟΎΤΕ ΓΙΑ ΚΑΤΟΥΡΟΧχΈΣΙΜΟ ΘΈΝΆ ‘ΛΕΓΑ, ΕΆΝ ΜΕ ΕΝΝΟΕΊς, ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΝΟΕΊς .

        ΠΑΛΙΆ, ΈΝΑς ΜΠΆΡΜΠΑς ΌΤΑΝ ΉΜΟΥΝΑ ΜΙΚΡΌς ΜΟΥ ΕΊΧχΕ ΠΕΊ ΜΙΆ ΣΟΦφΉΝ ΡΉΣΙΝ ΚΚΕ ΣΕ ΞΑΝΑΜΑΝΑΠΑΡΑΚΑΛΏ ΝΑ ΠΆΨψΕΙς ΝΑ ΥΒΡΊΖΖΕΙς ΤΑ ΙΕΡΆ ΜΟΥ ΚΚΕ ΤΑ ΌΣΙΑ, ΕΜΟΥ ΤΟΎ ΙΔΊΟΥ ΌΠΩς ΚΚΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΊΩΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΏΝ ΜΟΥ ΚΚΕ ΓΕΝΙΚΏς ΌΛΩΝ ΤΏΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΌΞΩΝ, ΌΠΩς ΚΚΕ ΓΏ ΔΈΝ ΥΒΡΊΖΖΩ ΤΑ ΙΕΡΆ ΤΏΝ ΑΠΩΤΈΡΩΝ ΠΡΟΓΌΝΩΝ ΜΟΥ . .ΜΟΎ ΧΕ ΠΕΊ ΛΟΙΠΌΝ : ΣΗΜΑΣΊΑ ΔΈΝ ΈΧΕΙ ΤΊ ΈΓΙΝΕ ΠΑΛΙΑ ΚΚΕ ΠΟΙΌς ΦφΤΑΊΕΙ ΓΙΑ ΌΤΙ ΈΓΙΝΕ . Ό ΓΈΓΟΝΕ ΓΈΓΟΝΕ ΚΚΕ ΔΈΝ ΞΕΓΕΓΌΝΕΤΑΙ . ΣΗΜΑΣΊΑΝ ΈΧΧχΕΙ ΤΊ ΓΊΝΕΤΑΙ ΤΏΡΑ ΚΚΕ ΑΠΌ ΤΏΡΑ ΚΚΕ ΠΈΡΑ . ΌΣΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΌς ΦφΤΑΊΕΙ, ΠΆΕΙ ΑΦφΤΌς, ΠΈΘΑΝΕ . ΤΊ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΤΏΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΏΣΟΥΜΕ ΓΕΝΙΆ ΚΚΕ ΠΑΤΡΊΔΑ ? ΝΑ ΒΡΊΖΖΟΥΜΕ ΟΜΟΘΥΜΑΔΌΝ ΤΟΎς ΚΑΛΟΓΈΡΟΥς ΚΚΕ ΤΟΎς ΠΑΠΆΔΕς ΜΑς, ΤΟΥς ΑΓΊΟΥς ΜΑς ? ΤΟΎς ΦφΟΝΕΦφΘΈΝΤΕς ΜΆΡΤΥΡΕς ΤΉς ΠΊΣΤΕΩς ΚΚΕ ΤΉς ΠΑΤΡΊΔΟς ? ΤΉΝ ΠΑΝΑΓΊΑΝ ΜΑς ? ΤΊ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΝΤΈ ? ΝΑ ΚΗΡΎΞΟΥΜΕ ΠΩς ΞΥΠΝΉΣΑΜΕ ΚΚΕ ΕΊΔΑΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΌΝ ΦΏς ΠΟΥ ΘΕΝΑ ΜΑς ΟΔΗΓΉΣΕΙ ΣΕ ΤΉΝ ΠΟΛΥΠΌΘΗΤΟΝ ΣΩΤΗΡΊΑΝ ΕΚ ΤΏΝ ΕΧχΙΔΝΏΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΌΜΕΘΑ ? Ώς ΤΊ ? Ώς ΆΘΕΟΙ ? Ώς ΑΝΤΊΧΡΙΣΤΟΙ ? ΔΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΎΧχΟΥΜΕ ΤΊ, Ώς ΑΝΤΙΚΛΗΡΙΚΑΛΙΣΤΈς ? ΔΈΝ ΤΟ ΒΛΈΠΕΙς ΠΩς ΧχΆΝΕΤΑΙ Ο ΈΛΛΗΝ, ΈΣΤΩ ΑΦφΤΌς Ο «ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΜΈΝΟς» ? ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦφΘΟΎΜΕ ΔΗΛΑΔΉ, ΔΙΑΤΊ ΕΜΠΙΣΤΕΦφΤΉΚΑΜΕ ΚΚΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΌΜΕΘΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΌΝ ? ΜΉΠΩς ΈΙΣΑΙ ΜΠΟΛΣΕΒΊΚΟς ? ΕΆΝ ΕΊΣΑΙ, ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΊΤΑΙ ΤΟ ΆΖΖΒΕΣΤΟΝ ΜΊΣΟς, ΜΑ ΠΡΊΝ ΑΠΌ ΣΈΝΑ ΜΑς ΤΆ ΕΊΠΑΝΕ ΠΟΛΛΟΊ, ΜΆ ΌΛΟΙ ΣΑς, Ώς ΆΣχΧΕΤΟΙ -ΕΝΤΕΛΏς ΦφΥΣΙΚΆ- ΠΆΝΩ ΣΕ ΤΌ ΖΉΤΗΜΑ ΤΉς ΖΩΝΤΑΝΉς ΠΊΣΤΕΩς, ΧΩΛΑΊΝΕΤΕ, ΤΟ ΑΛΟΓΑΤΆΚΙ ΣΑς ΕΊΝΑΙ ΚΟΥΤΣΌ, ΠΏς ΘΕΝΑ ΣΕ ΤΌ ΠΏ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙς ?
        ΑφΦΤΆ ΚΚΕ ΔΈΝ ΘΕΝΑ ΕΠΑΝΈΛΘΩ, ΉΔΗ «ΠΑΡΑΚΟΥΡΆΣΤΗΚΑ» ΜΕ ΤΉΝ ΔΙΑΒΟΛΙΚΉΝ ΕΠΙΜΟΝΉΝ ΣΟΥ, ΕΣΟΎ ΤΟΎ ΙΔΊΟΥ ΚΚΕ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΕΣΤΆΤΟΥ ΣΥΝΑΦφΙΟΥ ΣΟΥ . ΥΓΙΈΝΕΤΕ ΚΚΕ ΚΑΛΆ ΜΥΑΛΆ ΣΕ ΌΛΟΥς ΜΑς [ΘΕΝΑ ΔΕΊΞΕΙ] .

        Μου αρέσει!

      • ΕΛΛΗΝΑΣ said

        Δυστυχώς Νιόνιο ,κάνεις λάθος συλλογισμούς. Δικαίωμα σου βέβαια να επιμένεις σε ότι σου έμαθαν κάποιοι…εγώ δεν είμαι αντίχριστος
        απ΄ότι θα έχεις καταλάβει ,είμαι όμως εναντίον αυτών που έχοντες ως προπέτασμα τον Χριστό ,λεηλάτησαν την Πατρίδα…
        Δεν μπορείς να το καταλάβεις, δικαίωμα σου ,όπως δικαίωμα σου ,να πιστεύεις όλους αυτούς τους καταστροφείς.
        Δικαίωμά μου όμως είναι να βγάζω στην σέντρα ,δολοφόνους των Προγόνων μου και καταστροφείς της Πατρίδας μου.
        Αυτό το δικαίωμα μου ,δεν μπορεί να μου το αφαιρέσει κανείς ,γιατί είναι δικαίωμα που η Ελλάδα έχει την απαίτηση ,οι Έλληνες που
        γνωρίζουν ,να το κοινοποιούνε σε όλους και να μην το κρατάνε για τον εαυτό τους.
        Λυπάμαι ειλικρινά για το σκεπτικό σου » ότι έγινε-έγινε » ,δεν είναι βέβαια έτσι ,γιατί οι εγκληματίες ,όσα χρόνια και να περάσουνε ,πρέπει να πληρώσουνε.
        Αλλά τα κακουργήματα που έκαναν αυτοί ,εναντίον της Πατρίδας ,δεν είναι στιγμιαία ,μέχρι και σήμερα η Ελλάδα υποφέρει από την
        αλλαγή που υπέστησαν ,τα ήθη και τα έθιμα των Ελλήνων.
        Εχεις δίκιο ,γιατί να επανερχόμαστε ,στα ίδια και στα ίδια ,όταν τα μυαλά μας ,έχουν πάρει ανεξίτηλες αποχρώσεις ,που είναι αδύνατον να τις αλλάξουμε. Ούτε κι εγώ θα επανέλθω ,για να σου συστήσω την πραγματική ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
        Όμως εννοείτε ότι θα γράφω τις απόψεις μου ,οι οποίες βέβαια δεν απευθύνονται στο πρόσωπό σου ,κάθε άλλο ,γι αυτό μην παίρνεις
        προσωπικά τις αναφορές μου.
        Νάσαι καλά και να συνεχίσεις να αγαπάς πάνω απ’ όλα την Πατρίδα.

        Μου αρέσει!

      • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [[ΝτέΛάΚουραδδάΜαχΧαλλά]] said

        Δέν κατάλαβες ένα απλό πραγματάκι, που προσπαθώ, εδώ και αρκετό καιρό καί εργωδώς να σου το «δώσω» . Εμπειρικώς και Βιωματικώς πορεύεται η Πίστις πρός τον Θεόν φίλε μου .
        ΔΈΝ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΑΌΡΙΣΤΟς ΘΕΩΡΗΤΙΚΉ «ΓΝΏΣΙς» .
        Έχεις συμεττάσχει ποτέ σ’το Εκκλησίασμα τού Χριστού ? Τί είναι η Θεία Λειτουργία ? Τί είναι το Κοινόν Ποτήριον ? Τί είναι η Ορθοπραξία ? Τί είναι να ΖΕΊς ΕΝ ΧΡΙΣΤΏ ?
        Πάντως, τίποτα από όλα αυτά δέν είναι παπαδολατρεία .
        Καί γώ ήμουν δύσπιστος, π.χ. αναρωτιόμουν κι έλεγα όταν ήμουν μικρός, πώς είναι δυνατόν από αυτά τά όμορφα αγάλματα να καταλήξουμε σε αυτές τίς ακαλαίσθητες αναπαραστάσεις ?
        Σέ τήν Διάρκειαν όμως, ΖΏΝΤΑς καταστάσεις μέσα σ’τό μονοπάτι μου, διεπίστωσα πως όλα είναι Αληθινά .
        Ότι και να λέμε, τόν μηχανισμόν τού Εγκεφάλου τον εγνωρίζεις . ΕΚΕΊ «ΒΑΡΆΕΙ» Ο ΧΡΙΣΤΌς ΜΑς, ΔΙΕΥΡΥΝΟΜΜΈΝΗς ΤΉς ΣΥΝΕΙΔΉΣΕΏς ΜΑς ΔΙΑ ΤΟΎ ΕΝΝΟΉΜΑΤΌς ΤΟΥ, ΔΉΛΑ ΔΉ, ΣΤΌ ΝΑ ΠΆΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΒΟΎΛΩς ΕΜΕΊς ΤΟ ΤΙΜΌΝΙ ΚΚΕ ΌΧΙ Ο ΚΟΙΝΌς ΜΑς, ΑΡΧΑΊΟς ΕΧΘΡΌς , Ο ΨΥΧΟΒΌΡΟς — ΑΝΘΡΩΠΟΒΌΡΟς ΚΕΡΑΤΆς .
        Οι Παραστάσεις που Βιώνει ο Άνθρωπος και όχι οι Θεωρίες, που είναι καί αυτές Χρήσιμες καί απολύτως απαραίτητες, αυτός είναι ο καθοριστικός Παράγων που διαμορφΦώνει τήν Ανθρωπίνην Συνείδησιν .
        ΚΑΊ ΑΥΤΌ, ΕΆΝ ΈΧΕΙ ΜΆΤΙΑ ΚΑΙ ΒΛΈΠΕΙ .
        Εκτός και άν ΔΈΝ ΈΧΕΙ ΠΑΡΑΣΤΆΣΕΙς, είναι δηλαδη΄»άκαπνος» καί δέν το λέω Υποτιμητικά για τούς ακάπνους, «σέ λα βί» .

        Επίσης θένα σου επισημάνω, ναί, άν καί το γνωρίζζεις πάρα πολύ καλά, πως σέ πολλά -Εργώδη- μου σχόλια, δέν μου απαντούσες , αντ’ αυτού συνέχιζες τούς ΜονοΛόγους σου «ξεγλιυστρώντρας», πράγμα που τό κάνεις καί εδώ καί τώρα, μα «απαντώντας» με [«αναρωτιέμαι», τί «γράμματα» γνωρίζζεις και «τί καπνό φΦουμάρεις», ή, άν θές, «σε τί Θεό πιστεύεις»] και το απολύτως ΣχΧιζζοφΦρενικόν [γενικευμένον σέ πολλούς από εμάς, θενά λεγα] είναι πως τά χαρακτηριστικά [Χαρακτήρ-Χάραγμα-Χάραξις] σου, ακόμη δέ περισσότερον, τα ΕπίΚτητα, τά «βλέπεις» επάνω σε τούς «άλλους» .

        ΛΥΠΟΎΜΑΙ -εδώ και πάρα πολύνε καιρόν- καί όσον δέν μπορείς να φανταστείς, με τήν «γραφειοκρατικήν», τρόπον τινα, αντίληψιν για τά περί τής Ζωντανής μας Πίστεως καί με τον εν γένει φανατισμόν και το μπολσεβικοταλμουδικόν μίσος που επιδεικνύετε ορισμένοι, που, επαναλαμβάνω, εάν είστε Έλληνες τό Γένος καί τώ Τρόπω, δέν σας «φοβάμαι» .
        Τήν κατάλληλη Στιγμή θένα πράξετε κι εσείς τά Δέοντα τής Φυλής, μεταλαμβάνοντες -νόμμενοι τής Γενετικής άμα τε ΕπιΓενετικής ημών Μνήμης . .

        Μά, εκ τής «δικής μου» ΔιαΚρίσεως, θένα επισημάνω, πως, δυστυχέστατα καί εκ τών πραγμάτων, έστω τού ενταύθα «διακαφενείου», φρονώ πως δέν είστε [Έλληνες τό Γένος καί τώ Τρόπω], δια μίαν σειράν από λόγους, ναί, που δέν θα ξαναμαναραδιάσω . ΕΊΝΑΙ ΆΤΟΠΟΝ .

        Εύχομαι Υγεία καί καλή Ελευθερία σε το Πατρώον Γένος ΗΜΏΝ, τό Γένος τών Συνειδητοποιημμενων Ελλήνων, έστω αυτών τών «λοβοκομμένων» που υπάρχουνε τήν Σήμερον καί τώρα .
        Ο πάς είς, ο εξ ημών τών ιδίων σέ λέω, ΤΏΡΑ, ΕΝ ΌΣΩ ΖΕΊ, «δίδει τίς Εξετάσεις του» καί θένα δώσει Λόγον -ΑΠΟΛΟΓΊΑΝ- για τα πεπραγμένα του, πρός τούς συνΑνθρώπους του μα καί πρός τά Θεία, ΟΛΟΜΌΝΑΧΟς .

        ΑΥΤΆ ΑΠΟ ΕΜΈΝΑΝΕ, ΒΑΡΈΘΗΚΑ ΣΕ ΛΈΩ ΚΑΊ ΣΙΧΆΘΗΚΑ ΤΉΝ ΘΕΑΤΡΙΚΉΝ ΠΑΡΆΣΤΑΣΙΝ ΠΟΥ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΏΣΑΝΕ ΟΙ ΑΝΤΊΧΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΈΛΛΗΝΕς ΝΑ ΖΏ, ΌΧΙ ΕΓΩΪΣΤΙΚΆ, ΜΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΆ, Ώς ΈΘΝΟς, ΑΠΛΏς, ΔΙΌΤΙ ΕΊΜΑΙ ΈΛΛΗΝ ΚΑΙ ΣΈ ΤΉΝ ΔΙΆΡΚΕΙΑΝ, ΤΟΎς ΠΡΟΈΚΥΨψΑ ΚΑΊ ΕΛΛΗΝΟΡΘΌΔΟΞΟς ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΛΎΠΗς ΜΟΥ ΚΑΊ ΔΥΣΤΥΧΏς, ΣΕ ΑΥΤΟΎς ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΎ ΠΡΟΣΩΠΙΚΏς .
        ΈΧΟΥΜΕ ΤΡΑΝΌ «ΛΟΎΚΙ ΚΑΊ ΠΑΛΟΎΚΙ» ΣΈ ΛΈΩ ΚΑΊ ΜΕΊς,Ως ΓΝΉΣΙΟΙ «ΙΔΙΏΤΕς» Ή ΚΑΊ ΚΆΤΙ ΕΝΔΕΧΟΜΜΈΝΩς, ΔΙΑΦφΟΡΕΤΙΚΌΝ ΤΉς ΙΔΙΩΤΕΊΑς, ΠΕΡΊ ΆΛΛΩΝ ΤΥΡΒΆΖΖΟΥΜΕ, ΕΝΏ ΕΊΜΕΘΑ ΕΚΤΌς ΧΡΌΝΟΥ, ΣΕ ΝΕΚΡΌΝ ΧΡΌΝΟΝ, ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΏς .
        ΚΑΊ ΆΝ ΕΜΕΊς ‘ΞΕΓΕΛΟΎΜΕ Ο ΈΝΑς ΤΟΝ ΆΛΛΟΝΕ, ΤΌΝ ΘΕΌΝ, ΑΠΛΏς, ΔΈΝ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΕΓΕΛΆΣΟΥΜΕ .

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Καλημέρα προς άπαντες!

        ΕΛΛΗΝΑΣ said Ιανουαρίου 11, 2018 στις 10:45 μμ

        Δεν φταίει πάντως για ό,τι ακολούθησε ο Ιησούς Χριστός,
        Διδάσκαλος και Σωτήρας μας,
        Μέντωρ Αγάπης, Συμφιλίωσης και ΣυναδΕΛφωσης λαών- Ανθρώπων,
        πίστεψε το σε παρακαλώ.

        Πώς θα μπορούσε άλλως τε να φταίει;
        Ζούσε ή διέδωσε και άφησε παρακαταθήκες εχθρικές.
        Ειρήνη και Αγάπη, «αγαπάτε αλλήλους», μέθεξη το κήρυγμά Του.

        Όμως τότε από ποιούς οι φανατισμοί μετετράπησαν σε βανδαλισμούς;
        Πώς έγινε άραγε να γκρεμίστηκαν- ισοπεδώθηκαν Ναοί κ.ά. πολλά των προγόνων μας όπως π.χ. συγγράμματα, φιλοσοφίες, αλήθειες κτλ ;

        Μην ψάχνουμε αλλού…..
        Από το παπαδαριό, δυστυχώς.
        Το φανατικό ράσο που αντί Αγάπης μετέδωσε/κήρυξε τον πόλεμο σε κάθε τι Ιστορικό, αρχαιοΕΛληνικό κτλ.

        Ο επιληπτικός Παύλος (πάθαινε κρίσεις επιληψίας),
        αν και αναβλέψας,
        δεν τα έφτιαξε τόσο καλά;
        Την δουλειά την ξεκίνησε εκείνο το τέρας ο Ιουστινιανός;
        Είναι πολλά.

        + Πάντως ο πολλαπλώς «κατηγορούμενος» Ιησούς είναι ο μόνος που ΔΕΝ φταίει,
        άσε στην άκρη το τι ακούει μοναχά από εδώ μέσα.
        Τις πταίει;
        Το ράσο, ο κλήρος, η στραβωμάρα που τυφλώνει τον στενόμυαλο.
        Ανοικτοί ορίζοντες.
        Θα επανΕΛθουν τα πρότερα, εποχές Ωριγένη.
        Οι αλήθειες θα αποκαλυφθούν και τα «θαύματα» και όλα.
        Δεν γίνεται αλλέως.
        Ο άνθρωπος έχει πνευματικές απορίες, αναζητήσεις, προβληματισμούς.
        Η παρούσα Πίστη έτσι όπως έχει εξΕΛιχθεί δεν τον καλύπτει, δεν του απαντά.
        π.χ. Από πού ήλθαμε, τι ήλθαμε να κάνουμε εδώ και πού πάμε μετά από εδώ.
        —» Διάβασε την Καινή Διαθήκη», μου λέει ο κληρικός.
        —» Την διάβασα/διαβάζω και δεν μου απαντά», του λέω.
        —» Ξαναδιάβαστην», μου λέει.
        Άκρη δεν βρίσκεις !
        Είθε -3-.
        γένοιτο !

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        + Νάσαι καλά και να συνεχίσεις να αγαπάς πάνω απ’ όλα την Πατρίδα.

        Η καλύτερη προτροπή, το καλύτερο Ίαμα !

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        καθε φορα που την ανοιγεις βλεπεις περισσοτερα και σου φαινεται λιγο παραξενο που οταν ξαναειδες το ιδιο κομματι δεν καταλαβες κι αυτα που ειδες τωρα. Μεινε σε μικρο κοματι καθε φορα , γαληνιος και χωρις βιασυνες και κυριως χωρις αισθημα αυταρεσκειας νομιζοντας πως τα ανακαλυψες ηδη ολα. ΚΑΝΕΙΣ δεν το μπορεσε αυτο , μην πιστευεις λοιπον οτι εισαι ο πρωτος και μαλιστα απο χρονια γνωστης καθε αληθειας. Κρατα καθε αντιθετο με υποψια εγωϊσμου και κανε ενα σταυρο τουλαχιστον.

        Μου αρέσει!

      • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [[ΝτέΛάΚουραδδάΜαχΧαλλά]] said

        Χαίρετε Αγαπητοί καί Υγιένετε, μέ το Άκτιστον Φώς τού Χριστού μας, σε τήν Ψυχήν καί με ΕνΕργόν το ΈνΣτικτον τής ΣυΛΛογικής μας ΑυτοΣυνΤηρήσεως, παρερχόμμενοι -πρός ώρας- τών ΜεταΦυσικών μας ΑναΖητήσεων, δια τάς Οποίας, εάν τήν «μπηδήξουμε», θένα έχουμε άφθονον Tόπον καί Χρόνον δια να τας συζητήσουμε, αναζητήσουμε, ενδεχομένως καί δια να πλακωθούμε καί στά κλωτσομπουνίδια και σε τάς καρπαζζιάς, ώς γνήσιοι Έλληνες, απόγονοι εκείνων που είχανε στήσει Βωμούς, ακόμη καί σε τήν Έριδαν .

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Άντε πάλι με την έριδα…
        Την επικαλείσαι !
        Προσοχή.

        Μου αρέσει!

  6. Panos Diakos said

    Σχολιαστής

    «αλλά είναι κυρίως θέμα σεβασμού αλλόδοξων ή μισαλλοδοξίας.»

    καλο ! !

    Μου αρέσει!

  7. Διοννύσσιος Διοννυσσίου [ΠάνΘεον] said

    Merhaba, ben Dionnyssios Dionnyssiou.

    Sen nasιlsιn?

    Μου αρέσει!

  8. Διοννύσσιος Διοννυσσίου [ΠάνΘεον] said

    @ΕΛΛΗΝΑΣ

    Sen sakin değilsin

    Μου αρέσει!

  9. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

    Εορτάζοντες την 10ην του μηνός Ιανουαρίου.

    Ενώ παραπέμπω σε σχόλιά μου επί του…..

    https://olympia.gr/2018/01/10/%CE%B5%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BD-10%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%B1%CF%81%CE%AF/comment-page-1/#comment-2880072

    συνεχίζω:
    ΘΕΜΙΣΤΙΟΥ «ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ».

    ….Όρα δε (Κοίτα) το αντικείμενον θανάτω,
    την Γέννεσιν,
    (ότι φανερώνει το αντίθετο) ως τουνάντιον δηλοί, ροπήν τινα κάτω…..
    δηλαδή,
    ροπή προς τα κάτω και κλίση προς την γη, ενώ, κατά την ώρα του θανάτου το άλλο,
    η ΨΥΧΗ,
    τρέχει προς τα άνω.

    Για τούτο και την ημέρα της γεννήσεως την ονομάζουν Γ Ε Ν Ε Θ Λ Ι Α,
    διότι γίνεται η αρχή Α Θ Λ Ω Ν & πόνων.

    ….Μάλλον δ΄ ίσως αφ΄ ετέρας το αυτό συζυγίας κατοψόμεθα και σεφέστερον (άνω τΕΛεία…)

    Ίσως όμως αυτό το ίδιο πράγμα θα το ιδούμε καθαρώτερα και σαφέστερα,
    αν προσέξωμε ένα άλλο ζεύγος λέξεων:
    Λέγουν δηλαδή,
    ότι εκείνος ο οποίος πεθαίνει α π ο λ ύ ε τ α ι και ο θάνατος λέγεται απόλυσις,
    διότι το σώμα ήταν δ ε σ μ ό ς.
    Γι αυτό και ονόμασαν το σώμα δ έ μ α ς ,
    διότι από αυτό η Ψυχή δ έ ν ε τ α ι εδώ κάτω στη γη παρά την φύση της.

    Λέω «παρά τη φύση» της διότι τίποτε δεν κατέχεται βιαίως,
    αν βρίσκεται μέσα στη φυσική του θέση.
    Με το δέσιμο λοιπόν αυτό της Ψυχής παρήχθη αυτή η β ί α,
    την οποίαν ονόμασαν Β ί ο ν, όπως, νομίζω, ο Όμηρος ονόμασε την εσπέραν έσπερον.
    Γι αυτό η αντίθετη λέξη του β ί ο υ είναι η «ανάπαυση» για κείνον ο οποίος πεθαίνει,
    διότι ακριβώς απαλλάσσεται από μεγάλη όσο και αφύσικη ανάγκη.

    Ούτως κατά την εις το όλον μεταβολήν και κατακόσμησιν ολωλένει την Ψυχήν λέγομεν εκεί γεγονέναι, ενταύθα δε αγνοείν…..

    Έτσι κατά την μεταβολή και αρμονική διάταξη στο ΣΥΜΠΑΝ την εκεί ύπαρξη της ΨΥΧΗΣ την λέμε α π ώ λ ε ι α , ενώ εδώ την λέμε ά γ ν ο ι α , πλην της στιγμής του τΕΛΟυς.
    Την στιγμή δε του τΕΛους υφίσταται πάθος παρόμοιο μ΄ εκείνο που παθαίνουν όσοι μετέχουν στα όργια των μεγάλων τΕΛετών.

    (Πηγή: ΕΛΛΗΝΩΝ Ημερολόγιον. Έτος 2017. Εκδόσεις «Γεωργιάδη», Βιβλιοθήκη των ΕΛλήνων).

    Μου αρέσει!

  10. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

    …. ΔΙΌΤΙ ……. ΤΟΥΣ ΠΡΟΈΚΥΨΑ & ΕΛΛΗΝΟΟΡΘΟΔΟΞΟΣ…

    χαχαχαχ !
    Τους χάλασες βλέπεις τη μανέστρα.
    Κατάλαβες Νιόνιο μου;
    + Και εις ανώτερα (ημών) έναντι υμών.
    ΜεταΦυσικών μας ΑναΖητήσεων,
    τάς Οποίας θένα «μπηδήξουμε» εκεί όπου έχουμε άφθονον Tόπον καί Χρόνον.
    Πού;
    Στον ΈΣΩ εαυτό μας. Στο κάτι παραπάνω.
    Ενοχλούνται γι αυτό, δεν το γνωρίζουν, είναι/νιώθουν απΕΛπισμένοι.
    Όχι από την Ζωή τους.
    Από τα ερωτήματά τους που δεν λένε να απαντηθούν μακρυά από την ΕΣΩ-ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ,
    εσωΔιδασκαλία από τα οποία αποτΕΛείται το ΈΡΓΟΝ του ΣΩΤΗΡΟΣ.

    Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

      Των ηγεμώνων ανεξάντλητων Διδασκάλων της Σοφίας όπως του Ιησού Χριστού, του ανυπέρβλητου Σωκράτη, του πριν από εκείνον «Ισόθεο» (*) Πυθαγόρα.

      (*), Έτσι ανακηρύχθηκε από τους ιερείς των Δελφών: Ισόθεος.
      Σε εκείνον (τον Πυθαγοραν) οφείλεται η αναβάθμιση των παρηκμασμένων (στην εποχή του) ΕΛευσινίων Μυστηρίων όσο και στην εξΕΛιξη/εξύψωση/αποκατάσταση των αντίστοιχων τα οποία αφορούσαν τους ΔΕΛφούς.

      Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

      ΕΣΩ-ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ,
      ΕΣΩ- Διδασκαλία….. από τα οποία αποτΕΛείται,
      πέραν του Έργου των Φιλοσόφων
      » ΚΑΙ » το ΈΡΓΟ του ΣΩΤΗΡΟΣ Κ.Η.Ι.Χ.

      + Το τερπνόν μετά του οφΕΛίμου υπό το ΦΩΣ !

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: