olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

«Εθνική θέση είναι το Βέτο αν δεν βρεθεί λύση όπως στο Βουκουρέστι-Δεν δεχόμαστε τον όρο Μακεδονια» Ο Πρόεδρος της Νεολαίας Ανεξαρτήτων Ελλήνων Κώστας Καράμπελας (ΒΙΝΤΕΟ)

Posted by netakias.com στο Ιανουαρίου 11, 2018

Ο Πρόεδρος της Νεολαίας Ανεξαρτήτων Ελλήνων για το βέτο στο Βουκουρέστι

20 Σχόλια to “«Εθνική θέση είναι το Βέτο αν δεν βρεθεί λύση όπως στο Βουκουρέστι-Δεν δεχόμαστε τον όρο Μακεδονια» Ο Πρόεδρος της Νεολαίας Ανεξαρτήτων Ελλήνων Κώστας Καράμπελας (ΒΙΝΤΕΟ)”

  1. ΘΙΓΜΕΝΟΣ said

    Ποιος είναι ο δικό σου ?? Δεν σας αναγνωρίζω ποιά ..

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Παρατηρητής said

    Έχουν ξεσαλώσει τις τελευταίες μέρες οι διάφοροι πουλημένοι εθνομηδενιστές και αριστεροί του πρωχτού που από τη μια ψηφίζουν εκτρώματα που οι δεξιοί δεν τολμούσαν ούτε καν να σκεφτούν και από την άλλη παρουσιάζονται ως οι «σωτήρες» που θα λύσουν το Μακεδονικό παραχωρώντας το όνομα , την ιστορία και αύριο τα εδάφη , αφού ο σουλτάνος δεν μπορεί να κρύψει πια τα σχέδιά του για τη περιοχή μας : δεν δέχεται ο σουλτάνος τα Σκόπια στο ΝΑΤΟ αν δεν έχουν το όνομα Μακεδονία και οι δικοί μας οι ΜΑΛΑΚΕΣ τρέχουν να δώσουν το όνομα και παρουσιάζονται μάλιστα ως ρεαλιστές και σωτήρες. Πόσο πουλημένοι , πόσο ΜΑΛΑΚΕΣ πια ?

    Αρέσει σε 3 άτομα

  3. Μέτων said

    Aυτός ο Καράμπελας έχει σχέσιν τινά με την Χάιδω και το «τοιούτο» της ;

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Democratia DELENDA EST - eksothen said

    Η κυβερνηση του κωστακη καραμαν-λη, «εθνικη», προταση ως λυση προς τους γυφτους των σκοπιανων ειχε να προτυνει την ΔΙΠΛΗ «συνθετη», ονομασια με την λεξη Μακεδονια.


    Εαν η νεοΛΕΡΑ των ΑΝΘΕΛ, θεωρουν τετοια σταση ως «πατριωτικη», τοτε ας γραφτουν στο ΚΚ€.
    Διοτι ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    μαθετε λοιπον τα νεα …νεα!

    Ο..Ερντογαν

    απειλει με Βετο ! το Νατο

    αν η Ονομασια της αγαπημενης του

    δεν ειναι..Μακεδονια!

    ρε .μπλαιξιμο…

    δειχναμε σε ολους τα οπισθια μας επι χρονια

    και…νομιζαμε οτι δεν θα ερθει η ωρα να μας τα..χαιδεψοιυν!

    Τρομεροι οι πολιτικοι!

    τρομεροι και οι Πολιτες αυτης της χωρας..

    αντε τωρα να τους ειπω..

    οτι..θα πονεσουμε!

    οτι κια αν μου λεει ο…ανελιστας νεαροις

    αφου ξερει οτι …εχει κανονισθει να υπερψηφιστει απο…τους υπολοιπους στο μαντρι τους!

    και…νομιζουν οτι θα φαμε τη μαπα τους..

    γιατι τους ρωτω ολους τους..αυριανους …Μακεδονομαχους….

    τι θα κανουν αν προδοθει απο τους υπολοιπους στη βουλη?

    δαν κανουν ανενδοτο..αγωνα?

    ή θα δικαιολογηθουν

    οτι αυτοι…ειπαν ενα στιγμιαιο οχι..και καθαρισαν?

    σε Προδοσια..δεν αρκει ενα οχι

    αλλα αγωνας!

    και ..τους λεω και το αλλο..

    Γραψτε το εσεις εδω…

    μετα..

    ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ

    ΑΠΟ ΤΟ..ΑΛΒΑΝΙΚΟ…στο Σκοπιανο..και την ..Τσαμουρια!

    Αρέσει σε 3 άτομα

  6. Democratia DELENDA EST - eksothen said

    Αληθεια η ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ «εθνικη» γραμμη στο Βουκουρεστι ηταν πραγματι Εθνικη;;;;

    Εδω τι λεει;;;

    «ημέρωσηΕπικαιρότητα
    Αλήθεια, ποια ήταν η “εθνική κόκκινη γραμμή” του Βουκουρεστίου για την οποία μιλάνε οι “ζητωπατριώτες” της ψευτοδεξιάς..

    Γράφει ο Αντίοχος

    Ακούμε συνεχώς τις τελευταίες ημέρες από διάφορους «πατριώτες» και «Μακεδονομάχους» (από Καμμένο μέχρι Τζιτζικώστα) για την «εθνική κόκκινη γραμμή» σχετικά με το όνομα της Μακεδονίας μας, το 2008, κατά την Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι, όταν η Ελλάδα έθεσε βέτο στην είσοδο του σκοπιανού κρατιδίου στο ΝΑΤΟ.

    Ποια ήταν άραγε αυτή η «εθνική κόκκινη γραμμή» που επικαλούνται οι… υπερπατριωταράδες;

    Στις 3 Απριλίου 2008, ο τότε πρωθυπουργός Κωστάκης Καραμανλής ξεκαθάρισε την ελληνική θέση ως εξής:

    «Ναι στη σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό, για όλες τις χρήσεις.

    Η σύνθετη ονομασία μπορεί να περιλαμβάνει και τον όρο Μακεδονία αλλά η γειτονική χώρα δεν θα έχει διαφορετική ονομασία για το εσωτερικό της και διαφορετικό για τις σχέσεις της με την Ελλάδα και τις διεθνείς σχέσεις της, θα ισχύει ergaomnes -έναντι όλων».

    Δηλαδή, η «εθνική κόκκινη γραμμή» περιελάμβανε ονομασίες όπως: «Άνω Μακεδονία», «Βόρεια Μακεδονία» και «Νέα Μακεδονία»! Δηλαδή, τις ίδιες ακριβώς που είναι σήμερα στο τραπέζι!

    Μόνο που τότε, οι Σκοπιανοί απέτρεψαν την εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας μας από την Ελλάδα, απαιτώντας να ονομάζονται σκέτο «Μακεδονία»
    «

    Αρέσει σε 1 άτομο

  7. Democratia DELENDA EST - eksothen said

    .Αυτη.
    Ειναι η ΜΟΝΗ Εθνικη θεση !!

    Χρυσή Αυγή: Μακεδονία Μόνο Ελληνική

    Αρέσει σε 1 άτομο

  8. Λιακος Ο Λεβεντης Για Να Ξεβρωμισει Ο Τοπος said

    Μιχαλολιακος ολοι στα συλλαλητηρια για το ονομα ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ.

    Αρέσει σε 2 άτομα

  9. Democratia DELENDA EST - eksothen said

    Απλα και Ελληνικα.

    «Αλήτες, προδότες πολιτικοί!»: Ο Γ. Λαγός έξαλλος με το «Νέα Μακεδονία» στη Βουλή.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  10. Η ΤΣΟΥΛΑ ΙΣΤΟΡΙΑ said

    Συγνωμη για το κατεβατο.

    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΥΛΑ.

    Military Assistance Agreement Between the United States and Yugoslavia, November 14, 1951

    The Governments of the United States of America and the Federal People’s Republic of Yugoslavia;

    Desiring to foster international peace and security within the framework of the Charter of the United Nations through measures which will further the ability of nations dedicated to the purposes and principles of the Charter to participate effectively in arrangements for individual and collective self-defense in support of those purposes and principles;
    Reaffirming their determination to give their full cooperation to the efforts to provide the United Nations with armed forces as contemplated by the Charter and to obtain agreement on universal regulation and reduction of armaments under adequate guaranty against violations;
    Taking into consideration the support that the Government of the United States of America has brought to these principles by enacting the Mutual Defense Assistance Act of 1949,(2) as amended, and the Mutual Security Act of 1951,(3) which provide for the furnishing of military assistance to certain nations;
    Desiring to set forth the conditions which will govern the furnishing of such assistance;
    Have agreed as follows:
    Article I
    1. The Government of the United States of America will make or continue to make available to the Government of the Federal People’s Republic of Yugoslavia equipment, materials, services, or other assistance in accordance with such terms and conditions as may be agreed. The furnishing of such assistance shall be consistent with the Charter of the United Nations. Such assistance will be furnished under the provisions, and subject to all of the terms, conditions and termination provisions, of the Mutual Defense Assistance Act of 1949 and the Mutual Security Act of 1951, acts amendatory and supplementary thereto and appropriation acts thereunder. The two Governments will, from time to time, negotiate detailed arrangements necessary to carry out the provisions of this paragraph.
    2. The Government of the Federal People’s Republic of Yugoslavia will use the assistance exclusively in furtherance of the purposes of the Charter the United Nations for the promotion of international peace and security and for strengthening the defenses of the Federal People’s Republic of Yugoslavia against aggression.
    3. The Government of the Federal People’s Republic of Yugoslavia undertakes not to transfer to any person not an officer or agent of that Government, or to any other nation, title to or possession of any equipment, materials, information, or services, received on a grant basis, without the prior consent of the Government of the United States of America.
    4. The Government of the Federal People’s Republic of Yugoslavia will provide the United States of America with reciprocal assistance by continuing to facilitate the production and transfer to the United States of America in such quantities and upon such terms and conditions as may be agreed on, of raw and semi-processed materials required by the United States of America as a result of deficiencies or potential deficiencies in its own resources, and which may be available in Yugoslavia. Arrangements for such transfers shall give due regard to requirements of Yugoslavia for domestic use and commercial export.
    Article II
    1. Each Government will take appropriate measures consistent with security to keep the public informed of operations under this: Agreement.
    2. Each Government will take such security measures as may be agreed in each case between the two Governments in order to prevent the disclosure or compromise of classified military articles, services or information furnished pursuant to this Agreement.
    Article III
    The two Governments will, upon request of either of them, negotiate appropriate arrangements between them respecting responsibility for patent or similar claims based on the use of devices, processes, technological information or other forms of property protected by law in connection with equipment, materials or services furnished pursuant to this Agreement. In such negotiations consideration shall be given to the inclusion of an undertaking whereby each Government will assume the responsibility for all such claims of its nationals and such claims arising in its jurisdiction of nationals of any country not a party to this Agreement.
    Article IV
    1. The Government of the Federal People’s Republic of Yugoslavia undertakes to make available to the Government of the United States of America diners for the use of the latter Government for its administrative and operating expenditures in connection with carrying out this Agreement. The two Governments will forthwith initiate discussions with a view to determining the amount of such diners and to agreeing upon arrangements for the furnishing of such diners.
    2. The Government of the Federal People’s Republic of Yugoslavia will, except as otherwise agreed to, grant duty free treatment and exemption from taxation upon importation or exportation to products, property, materials or equipment imported into or exported from its territory in connection with this Agreement or any similar Agreement between the Government of the United States of America and the government of any other country receiving military assistance.
    Article V
    The Government of the Federal People’s Republic of Yugoslavia agrees to receive personnel of the Government of the United States of America who will discharge in its territory the responsibilities of the Government of the United States of America under this Agreement and who will be accorded facilities to observe the progress of the assistance furnished pursuant to this Agreement. It is understood between the two Governments that the number of such personnel will be kept as low as possible. Such personnel who are United States nationals, including personnel temporarily assigned, will, in their relations with the Government of the Federal People’s Republic of Yugoslavia, operate as a part of the Embassy of the United States of America under the direction and control of the Chief of the Diplomatic Mission, and will have the same status as that of other personnel with corresponding rank of the Embassy of the United States of America who are United States nationals. Upon appropriate notification by the Government of the United States of America full diplomatic status will be granted to an agreed number of the personnel assigned thereto.
    Article VI
    1. The Government of the Federal People’s Republic of Yugoslavia reaffirms that it will continue to join in promoting international understanding and goodwill, and in maintaining world peace; to make, consistent with its political and economic stability, the full contribution permitted by its manpower, resources, facilities, and general economic condition to the development and maintenance of its own defensive strength and the defensive strength of the free world; and to take all reasonable measures which may be needed to develop its defense capacities.
    2. The Government of the Federal People’s Republic of Yugoslavia undertakes to take such action as may be mutually agreed upon to eliminate causes of international tension.
    3. The Government of the Federal People’s Republic of Yugoslavia agrees to take appropriate steps to insure the effective utilization of the economic and military assistance provided by the Government of the United States of America.
    Article VII
    1. This Agreement shall enter into force on the date of signature and will continue in force until one year after the receipt by either Party of written notice of the intention of the other Party to terminate it, provided that the provisions of Article I, paragraphs 2 and 3, and arrangements entered into under Article II, paragraph 2, and under Article III, shall remain in force unless otherwise agreed bar the two Governments.
    2. The Government of the United States of America reserves the right at any time to suspend its assistance to Yugoslavia made available pursuant to this Agreement, including deliveries of all supplies scheduled but not yet transferred.
    3. The two Governments will, upon the request of either of them consult regarding any matter relating to the application of this Agreement or to operations or arrangements carried out pursuant to this Agreement.
    4. The terms of this Agreement may at any time be reviewed at the request of either Government or amended by agreement between the two Governments

    5. This Agreement shall be registered with the Secretary General of the United Nations.
    Done at Belgrade, in duplicate in the English and Serbo-Croat languages, this fourteenth day of November, 1951.
    (1) TIAS 2349; 2 UST 2254. See also relief agreements of Jan. 6, 1951 (TIAS 2174, 2 UST 13) and Apr. 17, 1951 (TIAS 2245; 2 UST 914). Back
    (2) Act of Oct. 6, 1949; A Decade of American Foreign Policy, pp. 1356-1364. Back
    (3) Act of Oct. 10, 1951; 65 Stat. 373. See also infra, pp. 3059-3086. Back
    Source:
    American Foreign Policy
    Basic Documents Volumes I and II
    Department of State Publication 6446
    Τι έγινε μετά και βομβάρδισαν την Γιουγκοσλαβια οι Νατοϊκοί?
    Άλλαξαν τα ανεμολόγια μάλλον.
    ===========================================================================
    Πάμε τώρα στους πατριώτες .

    United States Use of Defense Facilities: Agreement Between the United States and the Kingdom of Greece, October 12, 1953 (1)
    The United States of America and the Kingdom of Greece being parties of the North Atlantic Treaty, which was signed at Washington on April 4, 1949 and having regard to their respective responsibilities under the aforesaid Treaty to provide for the security and defense of the North Atlantic Treaty Area, and under Article 3 thereof to develop their collective capacity to resist armed attack, have entered into the following Agreement:
    Article I
    1. The Government of Greece hereby authorizes the Government of the United States of America, subject to the terms and conditions set forth in this Agreement and to technical arrangements between appropriate authorities of the two Governments, to utilize such roads, railways and areas, and to construct, develop, use and operate such military and supporting facilities in Greece as appropriate authorities of the two Governments shall from time to time agree to be necessary for the implementation of, or in furtherance of, approved NATO plans. The construction, development, use and operation of such facilities shall be consistent with recommendations, standards and directives from the North Atlantic Treaty Organization (NATO) where applicable.
    2. For the purpose of this Agreement and in accordance with technical arrangements to be agreed between the appropriate authorities of the two Governments, the Government of the United States of America may bring in, station and house in Greece United States personnel. United States Armed Forces and equipment under their control may enter, exit, circulate within and overfly Greece and its territorial waters subject to any technical arrangements that may be agreed upon by the appropriate authorities of the two Governments. These operations shall be free from all charges, duties and taxes.
    3. The priorities, rates of consumption and charges established for the United States Armed Forces for such services as electric power, sewerage, water supply, communication systems, and freight and personnel transportation by rail, will be no less favorable than those established for the Greek Armed Forces.
    Article II
    1. Equipment, materials and supplies imported by or on behalf of the Government of the United States of America in connection with the construction, development, operation or maintenance of agreed installations and facilities and the official support of the United States Forces, civilian components, and their dependents shall be exempt from all duties, taxes, custom restrictions and inspections.
    2. All removable facilities erected or constructed by or on behalf of the Government of the United States oil America at its sole expense and all equipment, materials and supplies brought into Greece or purchased in Greece by or on behalf of the Government of the United States of America in connection with the construction, development, operation and maintenance of agreed installations and facilities will remain the property of the Government of the United States of America and may be removed from Greece. No such removal or disposition will be undertaken which will prejudice the mission of the NATO.
    3. The United States of America will be compensated by the Greek Government for the residual value, if any, of the facilities acquired developed and constructed at United States expense under the present Agreement and not removed or otherwise disposed of in accordance With paragraph 2 of this Article, including those facilities developed or constructed jointly by United States and Greek funds, when such facilities or any part thereof are no longer needed by the military forces of the United States. The amount and manner of compensation shall be in accordance with agreements to be made between the appropriate authorities of the contracting parties. Negotiations as to the method for treating the residual value of these facilities will be without prejudice to agreements within the NATO.
    Article III
    1. For the implementation of this Agreement the provisions of Article I, paragraphs 3a and 3b of Legislative Decree 694 of May 7, 1948,: and the Memorandum of Understanding between the Government of the United States and the Government of Greece dated February 4, 1953,(2) shall be applied in accordance with terms mutually agreed
    2. The United States Armed Forces in Greece under this Agreement may also establish and continue to use or operate United States military post offices.
    Article IV
    The present Agreement will come into force from the date on which it is signed, and will remain in effect during the period of the validity of the North Atlantic Treaty.
    DONE at Athens in duplicate, in the English and Greek languages, the two texts having equal authenticity, this 12th day of October, 1953.

    (1) TIAS 2868; 4 UST 2189. Entered into force on date of signature. A similar agreement with Turkey (TIAS 3243; 6 UST 1031) was signed on Apr. 25, 1955, and entered into force on date of signature. Back
    (2) TIAS 2775; 4 UST 166. Back
    American Foreign Policy
    Basic Documents Volumes I and II

    Department of State Publication 6446

    Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο πιο κάτω από τον ΙΜΕΡΟΔΡΟΜΟ.
    Απόψεις.

    Όλες αυτές τις μέρες στον «Ημεροδρόμο» έχουν δημοσιευθεί μια σειρά αναλύσεων για το λεγόμενο «Σκοπιανό» που δίνουν μια εικόνα του τι πραγματικά συμβαίνει μ’ αυτή την υπόθεση που στα ξαφνικά μας προέκυψε στο κέντρο της πολιτικής μας ζωής. Ας μου επιτραπεί να προσθέσω κι εγώ μερικές σκόρπιες σκέψεις και παρατηρήσεις.
    Παρατήρηση πρώτη: Το θέμα δεν μας προέκυψε έτσι στα ξεκούδουνα. Ούτε εντελώς ξαφνικά έπιασε την κυβέρνηση και όλο το αστικό πολιτικό σύστημα η κωλοπιλάλα να το λύσουν. Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Τα αφεντικά του ΝΑΤΟ και της ΕΕ καίγονται να κλείσουν μέχρι το καλοκαίρι την «τρύπα» αυτή που υπάρχει στο κέντρο των Βαλκανίων. Και θέλουν να την κλείσουν εντάσσοντας τη γειτονική χώρα ( και τυπικά) στο μαντρί του ΝΑΤΟ. Οι εξελίξεις, οι ανταγωνισμοί ( κυρίως με τη Ρωσία) είναι τεράστιοι και κάθε εκκρεμότητα πρέπει να κλείσει γρήγορα σε μια στιγμή που τίποτα δεν αποκλείει να φτάσουν και στην αυλή μας τα όσα συμβαίνουν στις γύρω περιοχές. Γι’ αυτό και η εντολή είναι σαφής: Κλείστε εδώ και τώρα την εκκρεμότητα. Και οι αστικές δυνάμεις, παρά τους σκυλοκαυγάδες τους και τις δήθεν διαφορές τους για το «εθνικό ζήτημα», σπεύδουν να ανταποκριθούν. «His master’svoice» είναι αυτή και τα σκυλιά δεμένα.

    Αλλά και από την άλλη μεριά των συνόρων δεν είναι άσχετες με τις τελευταίες εξελίξεις και τις επιδιώξεις του ΝΑΤΟ και της ΕΕ οι αλλαγές που έγιναν στην ηγεσία της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ, της απομάκρυνσης των «ακραίων εθνικιστών» και της αντικατάστασής τους από τους «ρεαλιστές».
    Παρατήρηση δεύτερη: Η σημασία της ΠΓΔΜ είναι καθοριστική για τα σχέδια των Αμερικανών για την επιτήρηση των Βαλκανίων, της Ανατολικής Μεσογείου και των συνόρων της Ρωσίας προς τη Δύση. Η μεγαλύτερη αυτή τη στιγμή βάση των ΗΠΑ στον κόσμο (Camp Bondsteel) βρίσκεται σε έδαφος του Κοσόβου και της ΠΓΔΜ ( τα σύνορα στο σημείο αυτό δεν έχουν καθορισθεί ακόμη) και κοντά σ’ αυτήν θα περάσουν δύο σημαντικοί αγωγοί μεταφοράς καυσίμων: Ο ΑΜΒΟ ( από τα αρχικά Αlbanian-Macedonian-Bulgarian) που θα συνδέει τη Μαύρη Θάλασσα με την Αδριατική) και ο ΤΑP ( με φυσικό αέριο από το Αζερμπαϊτζάν). Την στήριξη αυτής της βάσης που απέχει μόλις 149 χιλιόμετρα από τα ελληνικά σύνορα θέλουν να καλύψουν οι Αμερικανοί και γι’ αυτό «καίγονται» να βάλουν στο ΝΑΤΟ την ΠΓΔΜ και να λύσουν τα προβλήματα με την Ελλάδα.
    Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι μεθοδικά τον τελευταίο καιρό στήνεται το δίχτυ των εγκαταστάσεων του ΝΑΤΟ για την υποστήριξη των δυνάμεων περικύκλωσης της Ρωσίας από τη Βαλτική μέχρι τη Μαύρη Θάλασσα. ( Βλ. και Mignatiou.com: «Η μυστήρια αμερικανική «μέγα-βάση» και οι μίνι γιάφκες των τζιχαντιστών στο Κόσοβο»).
    Σ’ αυτή τη στρατηγική εντάσσεται και η εγκατάσταση της βάσης ελικοπτέρων στην Αλεξανδρούπολη που ανακοίνωσε ο Αμερικανός πρεσβευτής στην Αθήνα Τζέφρυ Πάιατ , χωρίς καν να τηρήσει τα προσχήματα και χωρίς να ιδρώσει το αυτί του «εθνικά ευαίσθητου» υπουργού Άμυνας αλλά και των (πλάκα τα γαλόνια) στρατηγών, που τον συνοδεύουν καμαρώνοντας στις διάφορες οπερετικές εμφανίσεις του. Κι από κοντά η «αναβάθμιση» της βάσης στη Σούδα, τα σχέδια για άλλες βάσεις και πάει λέγοντας. Στο όνομα πάντα της (τελευταίας συριζαίκης καραμέλας) περί της ξεχωριστής (τρομάρα μας) «γεωπολιτικής σημασίας της χώρας».
    Παρατήρηση τρίτη: Για τους αστούς, όταν είναι να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά των αφεντικών τους, αλλά και τα δικά τους, τότε εξαφανίζονται, ως δια μαγείας, οι «κόκκινες γραμμές», οι «ιδιοκτησίες» ονομάτων, οι «ψυχές» που συνδέονται με ονόματα και όλα αυτά τα συγκινητικά πού συνοδεύουν τις εκάστοτε «εθνικές παπαρίες».
    Και για όσους υπεραμύνονται των «ιστορικών ιδιοκτησιών» να τους θυμίσουμε μερικά περιστατικά της μεταπολεμικής μας ιστορίας. Και να ξεκινήσουμε από κάτι επίκαιρο λόγω και της πρόσφατης επίσκεψης Ερντογάν στην Αθήνα και της σχετικής φιλολογίας που αναπτύχθηκε. Το 1952 επισκέφθηκε την Ελλάδα ο τότε Τούρκος πρόεδρος Τζελάλ Μπαγιάρ. Ο Μπαγιάρ λοιπόν πήγε στην Κομοτηνή μαζί τον βασιλιά Παύλο, την Φρειδερίκη και τον τότε υπουργό Παιδείας της κυβέρνησης του στρατάρχη Παπάγου Κωνσταντίνο Καλλία και εγκαινίασε Γυμνάσιο που έφερε το όνομα του. Όλοι αυτοί περιστοιχιζόμενοι από δεκάδες στρατηγούς φωτογραφήθηκαν στην είσοδο του σχολείου περιστοιχιζόμενοι από νέες κοπέλες οι οποίες εναλλάξ φορούσαν άσπρους χιτώνες με την ελληνική σημαία και κόκκινους με την ημισέληνο Από τότε και μέχρι το 1955 και τα Σεπτεμβριανά με το πογκρόμ των Ελλήνων της Πόλης οι ελληνικές αρχές συνδιαλέγονταν επισήμως με εκπροσώπους της «τουρκικής μειονότητος», ενώ μειονοτικοί βουλευτές αναφέρονταν ως εκπρόσωποι των «Τούρκων της Δυτικής Θράκης». Μάλιστα τον Ιανουάριο του 1954 και τον Ιανουάριο του 1955 ο τότε Γενικός Διοικητής Θράκης Γ. Φεσσόπουλος (ένας καραβανάς απόστρατος υποστράτηγος, πρώην επικεφαλής των υπηρεσιών πληροφοριών του στρατού και άνθρωπος εγνωσμένων «εθνικών φρονημάτων») είχε εκδώσει, με εντολή του Παπάγου, διαταγές να αλλάξουν όλες οι επιγραφές σε γραφεία , δρόμους, πλατείες σε όλες τις κοινότητες του νομού Ροδόπης:
    « Κατόπιν διαταγής του κ. Προέδρου της Κυβερνήσεως, παρακαλούμεν όπως εφ’ εξής εις πάσαν περίπτωσιν γίνεται χρήσις του όρου «Τούρκος- Τουρκικός», αντί του τοιούτου « Μουσουλμάνος- Μουσουλμανικός».
    Επί τούτου δέον να μεριμνήσητε δια την αντικατάστασιν των εν τη περιφερεία υμών υφισταμένων διαφόρων επιγραφών , όπως «Μουσουλμανικόν Σχολείον, Μουσουλμανική Κοινότης κλπ.» δια της τοιαύτης «Τουρκικόν» (βλ. και Κ. Γ. Ανδρεάδου «Η Μουσουλμανική μειονότης της Δυτικής Θράκης», Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών, Ίδρυμα Μελετών Χερσονήσου του Αίμου, Θεσσαλονίκη 1956).
    Ήταν βλέπετε τότε που οι ανάγκες του ΝΑΤΟ ( Ελλάδα και Τουρκία μπήκαν συγχρόνως σ’ αυτό) και η αντιμετώπιση του «από βορράν κινδύνου», επέβαλαν να ξεχαστούν «εθνικές ευαισθησίες», η συνθήκη της Λωζάνης και άλλα πολλά «ιερά και όσια». Όλα για το καλό των «συμμάχων».
    Ας γυρίσουμε τώρα στο ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ στα πρώτα μετεμφυλιακά χρόνια αλλά και στα κατοπινά μέχρι το 1991. Η προπαγάνδα από την πλευρά της ηγεσίας της Ομόσπονδης «Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας» και η κάλυψή της από την κεντρική κυβέρνηση στο Βελιγράδι, αποτελούσε ένα αγκάθι στις σχέσεις Αθηνών- Βελιγραδίου. Μετά τη σύγκρουση Τίτο- Κομινφόρμ η υπογραφή των συνθηκών φιλίας, συνεργασίας και στρατιωτικής συμμαχίας μεταξύ Ελλάδας, Γιουγκοσλαβίας και Τουρκίας το 1953,είχε σαν αποτέλεσμα οι αντιπαραθέσεις να κρατούνται σε χαμηλό επίπεδο. Το ίδιο έγινε και στα επόμενα χρόνια με εξαίρεση μερικές περιόδους εξάρσεων ( π.χ. το 1962 όταν η κεντρική κυβέρνηση του Βελιγραδίου κάλυψε την τοπική κυβέρνηση στα Σκόπια για την ύπαρξη «μακεδονικής» μειονότητας στην Ελλάδα ή το 1986 μετά τη δήλωση του Ανδρέα Παπανδρέου ότι δεν υπάρχει «μακεδονική» μειονότητα στη χώρα μας και την αντίδραση του Βελιγραδίου). Όμως και τότε τα πράγματα δεν οδηγήθηκαν στα άκρα και οι σχέσεις δεν διαταράχθηκαν.
    Κι όλα αυτά παρά το ότι η προπαγάνδα από τα Σκόπια συνεχίζονταν. Όσοι από τους μεγαλύτερους στην ηλικία άκουγαν το ραδιοφωνικό σταθμό των Σκοπίων θα θυμούνται τη συνεχή προπαγάνδα που γινόταν μέσα από τα ερτζιανά. Οι αντιδράσεις; Φιλολογικού χαραχτήρα και πέραν αυτού ουδέν. Όλα καλύπτονταν μπροστά στο μεγάλο στόχο της αντιμετώπισης του «από βορράν κινδύνου» και των γενικότερων συμφερόντων της συμμαχίας που επέβαλαν στήριξη στην «αιρετική» Γιουγκοσλαβία.
    Παρατήρηση τέταρτη: Το 1991-92 όταν άρχισε ο εγκληματικός διαμελισμός της Γιουγκοσλαβίας όλος ο αστικός πολιτικός κόσμος έσπευσε να πανηγυρίσει. Mέσα στην τύφλωσή τους δεν έβλεπαν ότι ανοίγει ένας αιματηρός κύκλος συγκρούσεων που ( μην το ξεχνάμε αυτό) δεν έχει κλείσει ακόμη μ επιπτώσεις και στη χώρα μας.

    Νέα Δημοκρατία , ΠΑΣΟΚ και Συνασπισμός ( ναι, ναι, και Συνασπισμός κι ας κάνουν πως το ξεχνάνε σήμερα) πανηγύριζαν σαν τις μωρές παρθένες του Ευαγγελίου. Και το μόνο κόμμα που αντέδρασε σ’ όλο αυτό το κλίμα ευφορίας ήταν το ΚΚΕ, που προειδοποιούσε για τις συνέπειες από την διάλυση μιας μεγάλης χώρας και τους εθνικισμούς που θέριευαν.
    Κι όταν τους ήρθε κατακέφαλα η αλυτρωτική προπαγάνδα και η διεκδίκηση του ονόματος «Μακεδονία», αντέδρασαν βγάζοντας από τα σεντούκια τις παλιές πιστόλες του Παύλου Μελά και από τη ναφθαλίνη τις στολές των Μακεδονομάχων.
    Και άρχισαν τότε εκείνα τα «μεγαλειώδη» συλλαλητήρια με μητρoπολίτες να μιλούν για «γυφτοσκοπιανούς», ελληναράδες να ζητούν όπλα «για να καθαρίσουν μια καλή με το κρατίδιο» και τα τρία κόμματα Νέα Δημοκρατία, ΠΑΣΟΚ και Συνασπισμός (με μερικές εξαιρέσεις που περιορίστηκαν στο εσωτερικό του και δεν βγήκαν προς τα έξω) να σιγοντάρουν το πάρτι της εθνοκαπηλείας.
    Μοναδική εξαίρεση σ’ αυτή την υστερία και πάλι το ΚΚΕ. Τότε που ο Λεωνίδας Κύρκος έτρεχε στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης, μιλώντας για «τεράστια λαϊκή εκδήλωση που τη χαρακτήριζε η ευαισθησία», «πλην Λακεδαιμονίων», των κομμουνιστών δηλαδή.
    Παρατήρηση Πέμπτη: Το 1992 μετά την πρώτη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών για το θέμα, στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής αναφέρονταν τα εξής: «Η πολιτική ηγεσία της χώρας, με εξαίρεση το ΚΚΕ, συμφώνησε ότι η Ελλάδα θα αναγνωρίσει το ανεξάρτητο κράτος των Σκοπίων μόνο εάν τηρηθούν και οι τρεις όροι που έθεσε η ΕΟΚ στις 16 Δεκεμβρίου του 1991, με την απαραίτητη διευκρίνιση ότι στο όνομα του κράτους αυτού δεν υπάρχει η λέξη Μακεδονία».
    Εδώ χρειάζεται μια στάση: Τα πρακτικά αυτής της σύσκεψης, αλλά και αυτών που ακολούθησαν, παραμένουν απόρρητα και δεν δίνονται στη δημοσιότητα. Αυτό επιτρέπει σε κάποιους σπεκουλαδόρους της πολιτικής, όπως σήμερα ο Καμμένος να τα παρουσιάζουν όπως θέλουν ( κι ας τον προκαλεί αποκαλώντας τον ανοιχτά ψεύτη μέσα στη Βουλή η Αλέκα Παπαρήγα) σπέρνοντας σύγχυση Γιατί δεν τα δίνουν στη δημοσιότητα, όπως ζήτησε η πρώην γραμματέας του ΚΚΕ; Τι έχουν να κρύψουν; Ή μήπως φοβούνται οι σημερινοί διάδοχοι των τότε αρχηγών των αστικών κομμάτων πως θα αποκαλυφθεί ότι οι προκάτοχοί τους άλλα έλεγαν τότε στο λαό και άλλα πίσω από τις κλειστές πόρτες;
    Παρατήρηση έκτη: Από το 1992, κι αφού περάσαμε κι από άλλες «σκληρές» φάσεις, όπως το μονομερές εμπάργκο που επέβαλε το 1994 η κυβέρνηση του Ανδρέα Παπανδρέου, φτάσαμε στην αναθεώρηση της αρχικής γραμμής και στην θέση της αποδοχής μιας ονομασίας με σαφή γεωγραφικό προσδιορισμό που θα ισχύει έναντι όλων. Και από όλους αυτούς τους αρχηγούς και τους παρατρεχάμενους τους δεν βρέθηκε ούτε ένας για να πει έστω μια κουβέντα, όχι συγγνώμη, μια κουβέντα μόνο: Τσάμπα σας τρέχαμε στα συλλαλητήρια βρε αδέρφια, τσάμπα σας γεμίζαμε με μεγάλα λόγια.
    Τσιμουδιά. Ούτε κουβέντα. Λες κι ο χρόνος άρχισε από τότε που άλλαξαν γραμμή

    Και με την αλλαγή συμφώνησε και ο σήμερα «διαφωνών» Καμμένος που ήταν υπουργός της κυβέρνησης Καραμανλή όταν ψηφίζονταν οι προγραμματικές δηλώσεις της το 2007, αλλά και όταν ο Καραμανλής και η Μπακογιάννη έθεταν το θέμα το 2008, στο ΝΑΤΟ, στο Βουκουρέστι.
    Τώρα ξαφνικά μας προέκυψε θέμα αντιρρήσεων του υπουργού Άμυνας και (απαραίτητου συνεταίρου του πρωθυπουργού). Και φτάσαμε στο σημείο μια ολόκληρη πολιτική ζωή να κινείται γύρω από τα λόγια και τις κινήσεις ενός ανυπόληπτου πολιτικού που κοιμάται και ξυπνάει πως θα κρατήσει την καρέκλα και τη στολή του, κατά περίπτωση, βατραχανθρώπου, λοκατζή, αεροπόρου. Κι από κοντά, κάποιοι άλλοι κλόουν της πολιτικής που βρήκαν παπά να θάψουν πεντέξι και θάλασσα να ψαρέψουν ψήφους, πουλώντας πατριωτιλίκι. Ξεφτίλα; Σαπίλα; Καραγκιοζιλίκι; Ότι κι αν διαλέξετε μέσα θα πέσετε. Εκεί έφτασε το αστικό σύστημα της χώρας, δείγμα κι αυτό της βαθύτατης ηθικής (εκτός από οικονομικής και πολιτικής) κρίσης του.
    Παρατήρηση έβδομη και τελευταία: Τα πράγματα θα κυλήσουν «ομαλά», όπως ακριβώς επιτάσσουν τα νατοϊκά αφεντικά. Ήδη οι πρώτες «ενστάσεις» έχουν αρχίσει να αποσύρονται. Τι να κάνει ο πατριώτης Καμμένος; Το καθήκον της πατρίδος τον καλεί. Μπορεί να πει όχι; Και η δουλειά πρέπει να γίνει και μάλιστα σύντομα. Και δεν υπάρχει καλύτερος «εκτελεστής» για να βγάλει κι αυτή την «δουλειά» από την κυβέρνηση των αριστεροκαμμένων. Χάνονται τέτοιες ευκαιρίες;…
    Υ.Γ.1 Εννοείται βεβαίως πως, παρά τις διακηρύξεις, η λύση στο θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ δεν πρόκειται να λύσει το κύριο ζήτημα για τη χώρα μας αλλά και τις γειτονικές. Κι αυτό είναι το θέμα της ασφάλειας, της απειλής κατά της εδαφικής ακεραιότητας χωρών της περιοχής,της υποκίνησης των εθνικισμών με όχημα τους διάφορους αλυτρωτισμούς, τα άγρια παιχνίδια ανταγωνισμού μεγάλων δυνάμεων και μονοπωλιακών κολοσσών που παίζονται στη γειτονιά μας. Ξεχνάμε τα παιχνίδια που παίζει η κυβέρνηση των Τιράνων, τις επιδιώξεις της τουρκικής αστικής τάξης; Τα επεισόδια στις ΑΟΖ; Τους νέους επιθετικούς άξονες στους οποίους συμμετέχει και η χώρα μας (π.χ. με το Ισραήλ); Και το κυριότερο: Τη φωτιά που όσο πάει και πλησιάζει στην περιοχή μας. Κι αυτά τα μεγάλα προβλήματα θα υπάρχουν και μετά τη συμφωνία για το όνομα…

    Υ.Γ.2 Αξίζει να προσέξουμε ότι όλοι αυτοί που φωνασκούν σήμερα για το θέμα των Σκοπίων, όπως και τα παπαγαλάκια στα μέσα ενημέρωσης, ξεχνούν συστηματικά να αναφέρουν ότι ο λόγος για τον οποίο ανακινείται σήμερα η υπόθεση δεν έχει καμιά σχέση με τα «εθνικά δίκαια» και τις «ιστορικές ιδιοκτησίες». Ο λόγος είναι η σπουδή των αμερικανονατοϊκών ιμπεριαλιστών να κατοχυρώσουν και να ενισχύσουν τις θέσεις τους στην περιοχή.
    https://www.imerodromos.gr/ta-onomata-ke-i-natoiki-psychi-tous/

    Αρέσει σε 1 άτομο

  11. Μπαμπης Κ. said

    Πολύ σωστός ,καιροί φέρνουν τα λάχανα καιροί τα παραπούλια..
    Eχει ενδιαφερον
    Καλα ξυπνητουρια Ελληνες.
    Νανι νανι παλι.

    Αξίζει να προσέξουμε ότι όλοι αυτοί που φωνασκούν σήμερα για το θέμα των Σκοπίων, όπως και τα παπαγαλάκια στα μέσα ενημέρωσης, ξεχνούν συστηματικά να αναφέρουν ότι ο λόγος για τον οποίο ανακινείται σήμερα η υπόθεση δεν έχει καμιά σχέση με τα «εθνικά δίκαια» και τις «ιστορικές ιδιοκτησίες». Ο λόγος είναι η σπουδή των αμερικανονατοϊκών ιμπεριαλιστών να κατοχυρώσουν και να ενισχύσουν τις θέσεις τους στην περιοχή.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  12. Avanti Maestro said


    Μου αρέσει!

  13. ΟΥΤΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ said

    Ρωτησε πρωτα τον Πανο μην εκτεθεις ,,,,,,,,γιατι αυτος μιλαει για «τον «Ελληνικο ορο Μακεδονια» δες το βιντεο και εξηγησε ειναι το ιδιο με τον «ορο Μακεδονια»

    στο 1,55 του βιντεο…….

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: