olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Εορτάζοντες την 10ην του μηνός Ιανουαρίου

Posted by IGOR στο Ιανουαρίου 10, 2018


Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ έπ. Νύσσης μετά της συζύγου του ΘΕΟΣΕΒΕΙΑΣ

Ο ΟΣΙΟΣ ΔΟΜΕΤΙΑΝΟΣ επίσκοπος Μελιτηνής

Ο ΟΣΙΟΣ ΑΜΜΩΝΙΟΣ

Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΙΑΝΟΣ

Αναλυτικά

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ επ. Νύσσης μετά της συζύγου του ΘΕΟΣΕΒΕΙΑΣ

Γεννήθηκε στη Νεοκαισάρεια του Πόντου το 332 και ήταν αδελφός του Μεγάλου Βασιλείου. Παίρνει την ίδια μόρφωση με τον μεγάλο του αδελφό, ξεχωρίζει δε κι αυτός για την ευφυΐα του, την επιμέλεια του και την φιλοσοφικότατη ιδιοφυΐα του.Ό Γρηγόριος νυμφεύεται τη Θεοσέβεια, (πραγματικά αγία γυναίκα), πού γρήγορα την αρπάζει ο θάνατος. Ισχυρός χαρακτήρας καθώς ήταν, δεν απελπίζεται, και στα σαράντα του χρόνια γίνεται επίσκοπος Νύσσης, μιας κωμοπόλεως της Καπαδοκίας. ο Θεός τον αξιώνει να γίνει το κυριότερο όργανο Του στη Β’ Οικουμενική σύνοδο, το 381 στην Κων/πολη, και κατατροπώνει στην κυριολεξία τους πνευματομάχους του Μακεδονίου, με «… τη μάχαιρα πού δίνει το Πνεύμα και ή οποία είναι ο λόγος του Θεού». Στίς συζητήσεις εκείνες, ο Γρηγόριος ο Νύσσης τόσο πολύ είχε διακριθεί, ώστε ονομάστηκε «Πατήρ Πατέρων και Νυσσαέων Φωστήρ». ο δε Μέγας Θεοδόσιος τον ονόμασε στύλο της Όρθοδοξίας.Πέθανε ειρηνικά, αφού άφησε πολύ αξιόλογα έργα: ερμηνευτικά, δογματικά, κατηχητικά, λόγους ηθικούς, εορταστικούς, εγκωμιαστικούς, επιταφίους και έναν επιμνημόσυνο στον αδελφό του Μ. Βασίλειο.

1. Προς Έφεσίους στ’ 17

Απολυτίκιο. Ηχος γ’. Θείας πίστεως.

Θείον γρήγορσιν, ενδεδειγμένος, στόμα σύντονον, της ευσέβειας, ανεδείχθης Ίεράρχα Γρηγόριε τη γαρ σοφία των θείων δογμάτων σου, της Εκκλησίας ευφραίνεις το πλήρωμα. Πάτερ όσιε, Χριοτόν τον Θεόν ικέτευε, δωρήσασθαι ημίν το μέγα έλεος.

Ο ΟΣΙΟΣ ΔΟΜΕΤΙΑΝΟΣ επίσκοπος Μελιτηνής

Έζησε τον 6ο αιώνα και ήταν γιος πλουσίων γονέων, του Θεοδώρου και της Ευδοκίας. Φιλομαθής ο Δομετιανός και πολύ προσεκτικός στο να διατηρεί καθαρή τη ζωή του από μικρή ηλικία, δεν παρασύρθηκε από τα πολλά υλικά πλούτη. Άλλα επιδόθηκε στο να μάθει τα ελληνικά γράμματα και τις άγιες Γραφές και πράγματι προόδευσε πολύ στις σπουδές του. Αργότερα παντρεύτηκε μια ευσεβέστατη σύζυγο, πού γρήγορα όμως την έχασε. Άλλα θέλησε να μείνει πιστός στη μνήμη της συζύγου του, γι’ αυτό έγινε κληρικός και αφοσιώθηκε ολοσχερώς στην υπηρεσία της εκκλησίας. Ή δε μεγάλη προσωπική του αξία δεν άργησε να τον ανεβάσει στην επισκοπή της Μελιτηνής στη Μεσοποταμία. ο Δομετιανός, μαζί με τα έκκλησιαστικά πλεονεκτήματα του, κατείχε και μεγάλη πολιτική ικανότητα και επιδεξιότητα. Γι’ αυτό και ο αυτοκράτωρ Μαυρίκιος, του έμπιστεύθηκε σπουδαία πολιτική αποστολή στο βασιλιά: των Περσών Χοσρόη τον Β’. Ή επιτυχία, με την οποία την εξετέλεσε, έκανε τον αυτοκράτορα να παραχωρεί κατά καιρούς στον επίσκοπο Μελιτηνης μεγάλα χρηματικά ποσά, πού ο Δομετιανός τα ξόδευε στις εκκλησιαστικές ανάγκες και την ίδρυση πτωχοκομείων. Πέθανε τον Ιανουάριο του 602, σε μια από τις επισκέψεις του στην Κων/πολη. Ή δε κηδεία του έγινε με μεγάλη επισημότητα.

Απολυτίκιο. Ήχος δ’. ο υψωθείς εν τω Σταυρω.

Ως καθαρός και φωτισμού θείου πλήρης, την του ποιμαίνειν έπιστεύθης φροντίδα, τους άρνας Πάτερ όσιε Χρίστου του Θεού όθεν δι’ ασκήσεως, και ποικίλων θαυμάτων, της ιεραρχίας σου, την χλαμύδα κοσμήσας, της Εκκλησίας Δομετιανέ, ώφθης κοσμήτωρ, αυτής προϊστάμενος.

Ο ΟΣΙΟΣ ΑΜΜΩΝΙΟΣ

Τρεις ομώνυμοι ασκητές ερημίτες μνημονεύονται, πού διέπρεψαν στην αγιότητα του βίου τους: ο ένας μαθητής του μεγάλου Αντωνίου, ο άλλος μαθητής του Άββά Παμβώ, πού έκοψε τ’ αυτί του για να μη γίνει αρχιερέας, και ένας άλλος Αμμώνιος, πού κατασκεύαζε κελιά για τους νέους προσερχόμενους μοναχούς. Όλοι έζησαν στην έρημο όσιακά και ειρηνικά απεβίωσαν. Ποιος Όμως από τους τρεις μνημονεύεται εδώ δεν γνωρίζουμε.

Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΙΑΝΟΣ

Πρεσβύτερος και οικονόμος της Μεγάλης Εκκλησίας Οι προγονοί του κατάγονταν από τη Ρώμη, ήλθαν όμως και εγκαταστάθηκαν στην Κων/πολη. ο ίδιος έδρασε επί αυτοκρατόρων Μαρκιανού και Πουλχερίας, και επί Λέοντος του Θρακός. Δηλαδή γύρω στο 450-474. Καταρτισμένος στα Ιερά γράμματα, διακρίθηκε σαν Ιερέας και οικονόμος του ναού της Άγιας Σοφίας. Ή μεριμνά του για τους φτωχούς υπήρξε εξαιρετική. Επίσης με πρωτοβουλία του Μαρκιανού, κτίστηκε μεγαλοπρεπής ναός της Αγίας Αναστασίας, κοντά στον μικρότερο πού υπήρχε και τον οποίο δόξασε ο Γρηγόριος ο Θεολόγος με τους περίφημους λόγους του. Έπειτα πάλι με πρωτοβουλία του Μαρκιανού κτίστηκαν ο ναός της Αγίας Ειρήνης προς τη θάλασσα, ο κάτω απ’ αυτή ναός Ισιδώρου του Μάρτυρα και ο ναός του Αγίου Στρατόνικου. Γι’ αυτή του λοιπόν την ευλάβεια, για την πολλή φιλανθρωπία και ελεημοσύνη του και την ευσεβή χρησιμοποίηση της παιδείας του, ή Εκκλησία τον κατάταξε μεταξύ των Άγιων της.

42 Σχόλια to “Εορτάζοντες την 10ην του μηνός Ιανουαρίου”

  1. Μου αρέσει!

  2. Μου αρέσει!

  3. διοννύσσιος διοννυσσίου [[Π.Β.Α.Λ.]] said

    Μου αρέσει!

  4. Panos Diakos said

    Μου αρέσει!

  5. Panos Diakos said

    ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ: «ΟΙ 5 ΩΡΕΣ ΕΓΙΝΑΝ 10 ΛΕΠΤΑ » ΟΤΑΝ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ

    http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2018/01/5-10.html

    Μου αρέσει!

    • Τσίρκο Μεντράνο said

      Μεγάλη πέραση τα φακιρικά και τα θαύματα. Χρήμα με ουρά.
      Ζητούνται καλόγεροι με το χάρισμα.
      Αν γυρίσει και τον χρόνο πίσω του χτίζουμε δικό του μοναστήρι.
      Αν ξανανιώσει και τους γέρους το τσίρκο δικό του. Μας αρκεί να μας κάνει και εμάς εικοσάρηδες.

      Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        η ιδεα του χρηματος επνιξε το μυαλο σου

        εφτασες τα 800 ονοματα η περνουσες και μπηκες ? χαχαχαχχα

        Μου αρέσει!

      • Τσίρκο Μεντράνο said

        Του ίδιου επαγγέλματος είμαι και εγώ.
        Δώσε μου θαύμα και πάρε μου την ψυχή.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        αλλα πραγματα κανετε εσεις εκει στο τσιρκο και αλλα ειναι κεινα που αρπαζουν τις αγνες καρδιες και χανετε πελατες οι επαγγελματιες εξυπνοι που δε νογατε να χωρισετε το ασπρο απ το μαυρο.

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Panos Diakos «παίζει» ο «Τσίρκο» να είναι ένας παλαιός φίλος σου.
        Τον κιρκηραίο τον θυμάσαι;
        Άσσος στα Χριστιανό- θρησκευτικά κατά πώς ΕΛεγε/σχολίαζε κάποτε.
        Θαυμαστής σου δεν ήτανε;
        Θυμάσαι κάτι ωραία που του αφιέρωνες;
        Τώρα στα αφιερώνει εκείνος.
        Κι εσένα ακόμη με γνώσεις ιδιαίτερες στο χώρο αυτόν,
        τα Εκκλησιαστικά θέματα,
        εάν σας συγκρίνει κάποιος,
        μεταξύ μας…..
        …. «το ΄χω» να σε βάζει κάτω.

        Μου αρέσει!

  6. Panos Diakos said

    Μου αρέσει!

  7. ΕΛΛΗΝΑΣ said

    Προσευχή » αγίου» Μαρκιανού….» Ο Θεός των δυνάμεων ,όστις ΗΔΑΦΙΣΑΣ ΤΟΥΣ ΒΩΜΟΥΣ ΤΩΝ ΕΙΔΩΛΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΥΤΡΩΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑΡΑΝ ΑΥΤΩΝ ΠΛΑΝΗΝ…..» .
    Αυτός λοιπόν ο » άγιος» ,πανηγύριζε ,για την ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΩΜΩΝ και χαρακτήριζε την Θρησκεία των Προγόνων μας ,
    ως » ΜΙΑΡΑΝ ΠΛΑΝΗΝ «….
    Έλληνες ,συνεχίστε να προσκυνάτε τους καταστροφείς και υβριστές , ανθέλληνες «αγίους» ,της εβραιοορθοδοξίας.

    ΣΗΜ.Οι λόγοι του ανθέλληνα Μαρκιανού ,έχουν αντιγραφεί από τον Μέγα Συναξαριστή της ορθοδοξίας ,Τόμος Α σελ. 217

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      τι στεναχωροεσαι , μη μας πεις ιτο εισαι ειδωλολατρης ! η εισαι .. Εισαι ?

      Μου αρέσει!

      • ΕΛΛΗΝΑΣ said

        Άντε ρε όρνιο ,να πλύνεις τον κώλο του παπά της ενορίας σου…ανέραστε εβραίε !

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        αυτος εισαι , ετσι , παντα συνεπης στις αξιες σου

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        ο καθε ψυχοπαθης μανιακος ερχεται και τιμα το χωρο οπως του αξιζει γι αυτο και δεν εχει πια καμια σχεση μ’αυτο που ηταν καποτε.

        Μου αρέσει!

      • ΕΛΛΗΝΑΣ said

        Ρε ανώμαλε ,εβραίε έχεις μούτρα και μιλάς ,για ψυχοπαθείς ; Μήπως έχεις καθρέπτη απέναντί σου ; Ανέραστε ,σε έχει φάει η μαλακία..
        Ουστ εβραιολάγνε από την Πατρίδα μου !

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[ΠάνΘεον]] said

        ΠανόΔιακε, ειλικρινά σέ λέω, θαυμάζζω τήνε ΝιηφΦαλιότητάν σου, άμα τέ τήν ΟρθόΔοξον Φρόνησιν που, εν ΕφΦφΣταθεία, επιδεικνιύεις . ΖυγοΣτάθμισις — ΕυθυΓράμμισις, 100% . Ναί .
        Σε συγχΧαίρω, ναί, ομολογών πως είμαι σε τόν «Πάτον», ώς πρός τήν ΟρθοΠραξίαν, έστω σέ τήν εδώ εκάστοτε ΟμήΓυριν, τού ολυμπία.γρ, τήνε συνήθως αντίΧριστον κκε ώς εκ τούτου κκε εν τοίς Πράγμασι, ανθΕλληνικήν .
        Έχω δέ, τήν ΕνΤύπωσιν -την Βεβαιότηταν θενά ‘λεγα- πως παραδίδεις Απλά Μαθήματα, Ορθής κκε Σταθερής αντιμετωπίσεως τού ΑρχΧεΤύπου, τού «Χυτεύματος», τρόπον τινά, τού αρχΧαίου εχΧχθρού τού Ανθρώπου κκε δέν εννοώ, επ’ ουδενί, προσωπικώς, τον εδώ «αξιότιμον συνομιλητήν» σου .
        Δέν ημπορώ σέ λέω, παρά να σέ «ζζηλέψΨω», δια τήν, εκλαμβανομμένην εξ εμού τού ιδίου, ΕφΦφταξίαν σου .

        Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

      ΕΛΛΗΝΑΣ said Ιανουαρίου 10, 2018 στις 10:33 μμ

      Εεε ψιτ φίλε, αρχίζεις λάθος.
      Ξεκινάς με ύβρεις ενώ δεν υβρίζεσαι.
      Είναι στο «ρεπερτόριο» του ΕΛληνα ;

      Μου αρέσει!

      • ΕΛΛΗΝΑΣ said

        Ρε Χρήστο ,το ψυχοπαθής ,κατ εσένα ,δεν είναι βρισιά ;;;;;

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Θα επανΕΛθω στον ΠανοΔιάκο.
        Ο οποίος ούτε κι αυτός μας τα λέει καλά παρά έχει/εκφράζει διαρκώς διαρκείς εμμονές και κολλήματα περί του τι είπε ο ένας, τι έγραψε ο άλλος,
        Έτσι το πάει.
        Για πανουσιώδη Φιλοσοφικά Ερωτήματα,
        όχι μόνο θρησκευτικά μα & ευρύτερα,
        όπως π.χ. περί «Αθανασίας της ΨΥΧΗΣ» ποιεί την νήσσαν (πτηνό υδρόβιο) όταν δεν κάνει το… παγώνι.
        Περί του τι είπε/διέδωσε ο ίδιος ο Ιησούς για το θέμα,
        πέρα από όσα είπαν/έγραψαν οι ΕυαγγΕΛιστές.

        Όπως για παράδειγμα έχουμε να κάνουμε με την περίπτωση Μεταμορφώσεως του Σωτήρος,
        η οποία ΕΛαβε χώραν επί του Όρους Θαββώρ όπου συνέβη περιστατικό την ίδια ημέρα εκεί και το οποίον ενώ δείχνει καραμπινάτη περίπτωση μετενσαρκώσεως μας το πέρασαν «στα ψιλά» έτσι ώστε να εκλάβουμε το περιστατικό πως πρόκειται για Θαύμα.
        Όχι για παλιγεννεσία.
        Μα και με άλλες γραμμένες πιστοποιήσεις προς το ίδιο θέμα.
        Μην ξεχνάμε ότι οι Εσσαίοι (μυστικό- μυστικιστικό τάγμα της ΕΣΩ ΣΟΦΙΑΣ) εδιδάσκονταν την Πυθαγόρεια μετενσάρκωση.
        Εσσαίος- Πυθαγόρειος- εν τω μεταξύ, ήταν ο ίδιος ο Ιησούς.
        Άρα πώς οι μαθητές του να μην γνώριζαν πρώτο και καλύτερο αυτό ;!

        Ενώ λοιπόν υπήρχαν γραμμένες άπειρες πιστοποιήσεις περί υπάρξεως του θέματος αυτά όλα//άπαντα εξαφάνισε κυρίως πρώτος ο Ιουστινιανός.
        Κατόπιν πιθανόν και άλλοι.
        Πού είναι π.χ. όσα διέδωσε, συνέγραψε, άφησε παρακαταθήκες ο μέγιστος ΩΡΙΓΕΝΗΣ ;
        Πραγματικά αναντικατάστατος.
        Επί χρόνια Διευθυντής της σπουδαιότερης, λαμπρότερης,
        της ενδοξότερης όλων των εποχών του παλαιού τότε κόσμου,
        Βιβλιοθήκης Της Αλεξάνδρειας ;

        + Ο (Άγιος) ΩΡΙΓΕΝΗΣ.
        Δεν έγινε φυσικά ποτέ Άγιος.

        Εδώ εξαφάνισαν εκείνον και όλα τα έργα του !

        Πάμπολλα.

        Λέγεται αριθμός βιβλίων- μΕΛετών- συγγραμμάτων- διατριβών κτλ που άφησε πίσω του από τριακόσια και επάνω.
        Ποιός ξέρει….
        Πολυγραφότατος, πολυμαθής, μορφωμένος όσο δεν πάει,
        Βαθύς ΣΤΟΧΑΣΤΗΣ, ΕΣΩτεριστής, ΓΝΩΣΤΗΣ, ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ, Διδάσκαλος….
        Ψυχούλα, Ψυχάρα.
        Και τι δεν έγραψε για την » Άλλη Ζωή «, την Επανενσάρκωση- Μετενσάρκωση, Μετεμψύχωση, Μεταστοιχείωση- Μετάσταση του υλικού φορέα σώμα από ύλη σε Αθανασία της ΨΥΧΗΣ δεν λέγονται, άπειρα.
        Από την κοιλιά του τα έβγαζε ο Ωριγένης;
        Παραμύθια τάϊζε τον κόσμο ;
        Ή μήπως γνώριζε (σαν άλλος ένας ΕυαγγΕΛιστής) πάρα πολύ καλά, καλύτερα από τον καθένα σύγχρονό του,
        την απόκρυφη, την κρυμμένη καλά από τους άλλους,
        Αλήθεια των Πυθαγορείων Εσσαίων που στηριζόταν όλη η Διδασκαλία του Ιησού.
        Μα πού είναι ο Ωριγένης;
        Πού εξαφανίστηκε;
        Ποιός εξαφάνισε ΕΡΓΟ και συγγράμματά του;
        Πολλά ποικίλα αληθή, ΧΡΙΣΤΟκεντρικά.
        Ποιός άκουσε για τον Ωριγένη;
        Ουδείς!

        Μα πόσοι άκουγαν (ακούν ακόμη) για τον δυνάστη Ιουστινιανό και για το παπαδαριό που έσερνε μαζί του υπό την εξής μία εντολή- διαταγή του η οποία ήταν:

        —«Εξαφανίστε τον Ωριγένη από παντού, από όπου μπορείτε!».

        Κι ύστερα μέχρι σήμερα ήλθε ο μεσαίωνας του ράσου.

        Η εμφάνιση της συγκάλυψης, του ψεύδους είτε της άγνοιας (ιδίως προς τους νεότερους).
        Η εξαφάνιση μίας στοιχειώδους Αλήθειας πίσω από τη οποία κρύβονταν η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ &
        ότι ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
        » ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ «.
        Μοτό- Σύνθημα- Σήμα.
        Αυτό ειδικά μάθαιναν οι μυημένοι όταν εξήρχονταν επιτυχώς των ΕΛευσινίων Μυστηρίων τα οποία επίσης ο Πυθαγόρας αναβάθμισε προτού μεταβεί στην Μεγάλη ΕΛΛΑΔΑ, κάτω /Νότιο Ιταλία, ΣικΕΛία.
        Για την ΨΥΧΗ παρακάτω, αφιερωμένο στον Πάνο Διάκο.
        Από την Ψυχή μου και από την ΨΥΧΗ του συγγραφέα αυτού που θα διαβάσετε.

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Panos Diakos said Ιανουαρίου 12, 2018 στις 9:08 μμ
        …..και κανε ενα σταυρο τουλαχιστον.
        Μην ανησυχείς για εμένα.
        Δόξα Τω Θεώ μπορώ και κάνω διαρκώς πολλές φορές τον Σταυρό μου ιδίως όταν περνάω από εκκλησίες όταν βρίσκομαι έξω στους δρόμους.

        Κύριε Ημών Ιησού Χριστέ,
        Υιέ και Λόγε Του Θεού,
        άσπιλε και αμόλυντε,
        ΕΛέησον ημάς.

        Μου αρέσει!

      • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [[ΆνωΜηλέα]] said

        Να μού επιτρέψεις, © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™, εν Χριστώ Αδερφέ μου καί ώς μή διαφΦωνών με το σκεπτικόν σου, να σού υπενθυμίσω, πως ο Έλλην Άνθρωπος, ήτο ο μοναδικός [και όχι ο νομαδικός] Τύπος Ανθρώπου, ο οποίος είχε ΣΤΉΣΕΙ Βωμούς, πρός Τιμήν τής, δυστυχώς δι’ εμέ, ενδημούσης ΈΡΙΔΟς .
        ΠροφΦανώς [υποθέτω], τιμούσαν τήν -για μένα σέ λέω- Απατηλήν, ΥβριΔιακήν ΈξΑψΨιν, που τούς προσέφερε η ΈΡΙς, έως ό τού, να φανεί ο έξωθεν εχθρός, ο εκάστοτε αδαής καί ώς έκ τούτου ατυχής επίβουλος, τών ΜΑΙΝΟΜΈΝΩΝ Αιγάγρων .

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Δεν είναι μονάχα Έλλην ο Τύπος Ανθρώπου, ο οποίος είχε ΣΤΉΣΕΙ Βωμούς, πρός Τιμήν τής ενδημούσης ΈΡΙΔΟς δυστυχώς τόσο δι εσέ όσον και διά εμέ, …..

        ….μα και ο σύγχρονος άνιθρωπος, ο μη ΕΛΛΗν απαραίτητα, που έστησε εμμονές με εκείνον (τον εαυτό του) και τους δαίμονές του….
        Θετικόν- Αρνητικόν. Ερίζουν.
        Καλό- κακό. Ερίζουν.

        Μου αρέσει!

      • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [[ΆνωΜηλέα]] said

        Τώρα τί νά σε λέω, αγαπητέ …
        Αυτή η πουτανίτσα, η Δημοσίας Χρήσεως, η κοινή βιζζιτού, η Έρις … .. .
        Μας έχει, ναί σέ λέω, μιά σέ τό χέρι της καί μιά κατά Γής σέ λέω, καί ΔιαΧρονικώς μας κοπανάει, ώς άν χΧταπόδια γέρικα καί πετσιάρικα .

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        η Έρις … μας έχει, ναί σέ λέω, μιά σέ τό χέρι της καί μιά κατά Γής σέ λέω, καί ΔιαΧρονικώς μας κοπανάει, ώς άν χΧταπόδια …..

        Ναι….
        Μα είναι και Δασκάλα μας η έριδα.
        Αυτό που το πας.
        Δεν μας υποχρεώνει κάποιος να τη υιοθετήσουμε, ούτε να την ακολουθήσουμε.
        ΕΛεύθεροι όπως είμαστε μπορούμε να την απωθήσουμε είτε να την αποκαθηλώσουμε.
        Αυτή ήταν μία συνεχής πρόκληση μπροστά στα μάτια μας αν όχι στην κρίση μας.
        Γι αυτό εμφανίστηκε ο Ιησούς λέγων:
        —» Ειρήνη υμίν «.
        —» Αγαπάτε Αλλήλους «.

        Μου αρέσει!

      • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [[ΆνωΜηλέα]] said

        Γι αυτό εμφανίστηκε ο Ιησούς λέγων:
        —» Ειρήνη υμίν «.
        —» Αγαπάτε Αλλήλους «.
        =====
        Καί μείς τί κάνουμε, οι στραβοχυμμένοι ?
        «Αγαπούμε» εαυτόν έως ναρκισσισμού, έτσι «μάς βγαίνει», μισούντες Αλλήλους, ό περ σημαίνει,
        ΜΊΣΟς ΚΑΤΆ ΤΟΎ ΕΑΥΤΟΎ ΜΑς, ΤΡΟΜΆΡΑ ΜΑς, ΓΑΜΏ ΤΉΝ ΝΤΎΦφΛΑ ΜΑς ΜΈΣΑ .

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Μα εάν δεν μάθω εμένα,
        εάν δεν μάθω να είμαι πρώτα χρήσιμος στον εαυτό μου,
        πώς να έχω απαίτηση μετά να είμαι χρήσιμος προς τον άλλον;

        Γιατί να μισώ τον άλλον;

        Θα ήθΕΛα ο άλλος να μισεί εμένα;
        Όχι !

        Εεε, τότε εγώ γιατί να τον μισώ;
        Δηλαδή τι θα σπείρω τώρα;
        Μίσος;
        Μα εάν σπείρω μίσος τι να περιμένω να θερίσω, εάν όχι μίσος;
        Ραδίκια;

        Έτσι πάει το πράγμα.

        Υ.γ. Υπάρχει παράδειγμα εδώ μέσα με τον μπέγκαρ2.
        Εγωϊσμό αυτός, εγωϊσμό να δεις η αφεντιά μου.
        Υπάρχει περίπτωση αυτό το πράγμα ποτέ να καταλαγιάσει εάν κάποιος από τους δύο δεν κάνει πίσω;
        Όχι.
        Εεεε λοιπόν !
        Πώς να είναι χρήσιμος ο εις προς τον άλλον;
        Με τίποτε!

        Τώρα που το είπα, ας κάνω την αρχή.
        Άφεση αμαρτιών δίνω του μπέγκαρ κι αυτός ας κάνει ό,τι τον φωτίσει ο Θεός.
        Ειλικρινά δεν ασχολούμαι άλλο μαζί του όσο κι εκείνος δεν κάνει ένα βήμα πίσω.
        Καλός σχολιαστής μα ως φαίνεται αναμεταξύ μας έχουμε «κάρμα» (= Κρυφή- παράξενη χημεία).

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Ο καθείς είναι υπεύθυνος του εαυτού του.
        Ο καθένας ας φτιάξει πρώτα τον εαυτό του.
        Μετά,
        άμα του μένει χρόνος,
        ας προσπαθήσει τότε μπας και φτιάξει τους άλλους….
        Οπότε φίλε Νιόνιο …. » προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός ;».

        Μου αρέσει!

      • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [[ΆνωΜηλέα]] said

        » προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός ;».
        ———–
        Δέν κατέχΧω πράμμα σέ λέω, τό τί εστί «Μίσος» .
        Μέ το Μίσος, «θρέφΦονται» δεκαεννιάκιςεκατομμύρια «οντότητες» .
        Τό δοκίμασα καί ‘γώ, μα δέν τό κατάφΦερα .
        Τό τί εστί «Οργή» -τήν οποίαν τήνε θρέφω από τό πιάτο μου- τό βιώνω μέρα-νύχτα, ναί .
        Κάπου, κάποτε, ένας παππούλης ασκητής μού ‘χε πεί, σύν τοίς πολλοίς άλλοις : εσύ παιδί μου πίνεις,
        το «πικρό ποτήρι» τής, Δικαίας μέν, αεροδερρούσης [το εξέλαβα, ώς εγωϊστικής, α-θέου] Οργής δέ .
        Εκ τών Πραγμάτων, διαπιστώνω καθημερινώς, πως είχε απόλυτο Δίκαιον .

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Κι εσύ βρε Νιόνιο μου δεν θυμήθηκες εκείνη την ώρα να του πεις ότι,
        εκτός από το «πικρό ποτήρι»,
        πίνεις και κανά «γλυκό» ή καμιά ρακή κάπου- κάπου;

        Μου αρέσει!

      • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [[ΆνωΜηλέα]] said

        Αρέ τού είπα, πώς δέν τού είπα τί πίνω καί τί τρώω καί όλες τίς υπόλοιπές μου συνάφΦειες
        [μασασουροστούρες κλπά].

        Αυτός ο ΕυΛογημμένος, είχε μιά σκουριασμμένη κονσερβοκούτα για ποτήρι καί για μαγειρικόν σκεύος, ναί σέ λέω
        καί ένα πλαστικόν δοχείον απο παγωτό «κρί-κρί», για πιάτο .
        Για μαχαιροκουταλοπήρουνα, άσε, ήτο τό μόνιμον «πρόβλημα» .

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        αυτος Νιονιο βαδιζε σταθερα στο δρομο οπως φαινεται απ τα «σκευη» του και την απλοτητα του, εμεις με το θυμο μας αερα βαραμε στον κενο και χωρις περιεχομενο περιγυρο κι ακομη ουτε το δρομομας δε βρηκαμε.

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[Πέτρα]] said

        Ιανουαρίου 14, 2018 στις 12:39 μμ
        =========
        Άσ’ τα να πάνε σέ λέω, ναί, σε τήν Ευχή τού Χριστού μας καί τής Παναγίτσας μας, ΠανώΔιακε .
        Από κάτι τέτοια Γεροντάκια μας χαρίζζει ακόμα Μέρες ο Κύριος τών Δυνάμεων .
        Όπως επίσης καί χΧάριν πολλών ΨψυχΧών, «χΧαμμένων» -αφΦανών δήλα δή- Ηρώων τής Πίστεως καί τής Πατρίδο, για τά δικά μας «Μέτρα καί Σταθμά», που παλεύουνε με το σκότος καί τα φΦίδια, αναμέσω ημών τών πολύμορφων καννιβάλων .
        Ενώ, να το ξέρεις [που υποθέτω πως ναί], μας αξίζζει η ΕξάλειψΨις .
        Ξέρω που σε λέω, μας αξίζζουν τα χΧειρότερα, διότι δέν είμεθα πλέον Άνθρωποι, μα κάτι διαφΦορετικό και άς βαδίζουμε ακόμα σε τα δυό μας τα ποδάρια .

        Μου αρέσει!

  8. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

    Ευκαιρία τώρα είναι το πω προς εσένανε.
    Θα αποσυρθώ Νιόνιο.
    Νιώθω πως ό,τι είχα να πάρω ως εμπειρία από εδώ μέσα εννοώ το πήρα.
    Έπειτα λίγο έως πολύ επίσης αισθάνομαι πως ότι είχα να πω το είπα.
    Οπότε;

    Το να βγαίνω κάθε τόσο και να επαναλαμβάνω περίπου μια από τα ίδια το θεωρώ ανώφελον αν όχι γραφικόν.
    Έπειτα με το να μαλώνω νομίζω ότι δαπανώ Ενέργεια την οποία χρειάζομαι όχι για να την ξοδεύω αλλά για να προχωρώ μπροστά, παραπέρα, παραπάνω.
    Εκτός εάν κάτι με ενθουσιάσει- συνεπάρει.

    Ίσως πάλι όταν βρίσκω όρεξη- καιρό να ασχολούμαι με μονοθεματικά άρθρα/θέματα όπως π.χ. Φιλοσοφία, ΕΣΩτερισμό, ιστορικά, θρησκευτικά, προσωπικότητες, συμβάντα Μεταφυσικής κτλ.
    Όχι πολιτική και τέτοια.
    Άκρη δεν βρίσκω με δαύτη.
    Άσε που κοντεύω να πω πως την βαρέθηκα έτσι όπως έχει το πράγμα.
    Χύμα, αποπροσανατολισμένο, ασυμμάζευτο, διαιρετικό.

    Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

      Για μαχαιροκουταλοπήρουνα, άσε, ήτο τό μόνιμον «πρόβλημα» .

      Εεε και πού το πρόβλημα. Σωστά έπραττε.
      Με τα χέρια μας (αρκεί να είναι καθαρά).
      Έτσι ίσως/θαρρώ/νομίζω ότι έπρεπε να τρώμε την τροφή μας.
      Δεν το επιχειρώ ούτε το επικροτώ για πάρτι μου.
      Με μαχαιροπήρουνα τρώω ο άνθρωπος, ακόμη.
      Το έκανε ο Πρίσλεϋ, το ομολογούσε, παραδεχόταν.
      Το κάνουν πολλοί.
      Όσο για το » Κρι- Κρι «.
      Το Παγωτό τους…
      Τα ρέστα μου !
      ΑΡ ΕΙ ΑΝ ΝΑ ΡΑ, ΡΕ Α ΡΕ ΝΙΑΙ ΣΙ ΛΙΕΟΩΟΥ.

      Υ.γ. Δεν το γράφεις τώρα τΕΛευταία.
      Άσε που είσαι/έγινες/κατέστης η μία και μοναδική ΦΙΡΜΑ του σάϊτ.
      Χαίρομαι γι αυτό και ας προσπαθούν να σε αυτοσαρκάζουν μερικοί.
      Σκάζουν από τη ζούλεια τους.
      Εσύ είσαι ο ένας και μοναδικός,
      ο ανεπανάληπτος Νιόνιος,
      αυτός που όλοι γνωρίσαμε όταν έπρεπε
      (και το Σύμπαν επίτρεψε),
      με τον οποίον είχα την τιμή να συνομιλώ από εδώ αυτό το βήμα,
      που δεν αντιγράφεσαι,
      που δεν επιτηρείσαι από οιονδήποτε αποτολμώντα την απόπειρα να σε υποκαταστήσει.
      Αυτά είχα να σου πω.

      Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[Πέτρα]] said

        Εί Θεός μεθ’ ημών, ουδείς καθ’ ημών, αγαπητέ μου, εν Χριστώ Αδερφέ, μα, η εδώ «πελατεία», όπως και το «μαγαζζί», είναι ολίγον τί «καπαρότ» . Άς είναι . Ότι καί να λέμε, λένε, κάνουμε και κάνουνε, όλοι μαζζί, θέλοντας καί μή, αρέ ναί ρε σέ λέω, εκτελούμε το Μέγα «πρότζζεκτ», του ΜεγαλοΔυνάμου, τού δημιουργού πάσης Δυνάμεως καί Κυρίου Αυτής . Αλλού είναι η Μερίδα μας .

        Μου αρέσει!

  9. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

    Το κόβεις να αντέχεις να κάνουμε παρεάκι απόψε;
    Κυριακή ξημερώνει.
    Δεν έχω ύπνο ούτε εργασία Κυριακάτικα αν & τυχαίνει κάποια Κυριακή να με βρίσκει στους δρόμους της Αθήνας.
    Άρα να μην λέμε: «Ποτέ την Κυριακή !» .
    Να λέμε μπορεί ακόμη και αν είναι «Κυριακή».
    Η υπηρεσία/εργασία προέχει απάντων όλων.

    Λοιπόν για πες μου Νιόνιο μου σε παρακαλώ.
    Πώς σου φάνηκε η απόφασή μου;
    Περί αραιώματος εννοώ από το μοτό «συχνά- πυκνά σχόλια» σε «ό,ποτε δύναμαι σχόλια», ενίοτε, αραιά & πού εκτός εάν προκύψει σοβαρός εθνοπατριωτικός λόγος όπου από ενδιαφέρον να πω την γνώμη μου.
    Τίποτε άλλο.
    Αυτό θα κάνω αδΕΛφέ εν Χριστώ Ν-αιώνιε.
    Κόβω πέρα που λένε, για όσο καιρό παραστεί.

    Υ.γ. Αν &
    (από λίγο έως πολύ) γνωρίζετε,
    πως όσα ΕΛεγα/κατέθετα/σχολίαζα (άσχημα- όμορφα, κουτσά- στραβά) ήτανε από Ψυχής.
    Σε κάθε ευκαιρία (λόγια/σχόλια) το είχα ομολογήσει- παραδεχθεί εδώ μέσα,
    Ενώ λοιπόν σας είπα όσα γνωρίζετε δεν σας έχω πει ακόμη όσα γνωρίζω !

    Μου αρέσει!

  10. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

    Αν μπορείς όταν πρόκειται να γράφεις προς εμένα κάτι σε παρακαλώ κάνε το σ΄ αυτό εδώ το άρθρο «οι εορτάζοντες την 10 ην του μηνός Ιανουαρίου» για να μην τρέχουμε πέρα δώθε στα υπόλοιπα άρθρα και χάσω (προσωπικά ο ίδιος τουλάχιστο) τον μπούσουλα.
    ΑΡΙ ΝΙΑΙ ΣΙ ΛΙΕΩΟΥ.
    Άμα νυστάξω τι να πω;
    Θα σου πω φεύγω και άντε γειά.
    Άμα, όταν…. λέμε…
    Αν και δεν βλέπω να έχω πολύ ακόμη καύσιμο/αντοχή. Από νωρίς το πρώϊ είμαι ξύπνιος/όρθιος.
    Σε λίγο ίσως να την κάνω.
    Αν νύσταξες εσύ πρώτος ο.κ. λέμε καλημέρα και πάνε για ύπνο.
    Καλό ξημέρωμα !
    Αν όχι μένεις κι όσο αντέξω/αντέξουμε.

    Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

      Νιόνιο που είσαι.
      Έχω να λάβω νέα σου….

      Μου αρέσει!

      • Διοννύσσιος Διοννυσσίου [[ΆνωΜηλέα]] said

        Αδερφέ έν Χριστώ, ΟμόΑιμε καί ΟμόΔοξε καί Ομότροπε, συμφωνώ σε τα πλείστα όσα, ΦιλοΣοφικώς καί εκ Βάθους Ψυχής καταθέτεις . Δέν άντεξα καί παρεδώθην σε τήν αγκαλιάν τού Μορφέως . Πολλή καί σκληρή και επικίνδυνη καί βαριά και ανθυγιεινή Εργασία με βρήκε χθές, σε αποχιονισμό, αλάτι, σε πολύ δύσκολά σημεία, σε τά Πιέρια Όρη μα και σε μίαν «άκρην» τού Ολύμπου . Έμεινε από φρένα το Όχημα καί είχαμε μιά, Δόξα Τώ Θεώ, μικρή σχΧετικώς Αβαρία . Πρέπει να πάω να ιδώ τί κάνει ο μάστορας για με περιμένει «Μαραθώνιος» …
        Για τον «βομβαρδισμόν» τών ΕπΑίνων σου προς εμέ, σε εφΦχΧχαριστώ μέν, μα δέν συμφΦωνώ, επ΄ουδενί, δέ, καί επιφΦυλάσσομαι να το κουβεντιάσουμε [τά περί επαίνων] .
        Η ενταύθα «επικοινωνία» μας, αυτού τού Τύπου δήλα δή, είναι ένα «Νέο» -σχΧετικώς- «Φφρούτο», το οποίο, όπως όλα τά φΦρούτα σε τήν Ζωήν είναι ΔίΚοπον ΜαχΧαίρι . Ελπίζζω να βρεθούμε αργότερα, εδώ στό ρεβυθοεσπρεσσάδικο, κάποια Στιγμή, να «πούμε» καννα «φΦλιυτζζάνι» καί μείς, ώς παραδοσιακοί καφΦενειόβιοι, σε το -επιμένω-
        ξιπαζζμμένον «καφέ» με τα ρεβύθια, τό «ολυμπία.γρ» . ΆΝ ΚΑΊ ΤΟ «ΔΙΑΙΣΘΆΝΘΗς» ΠΩς ΣΚΥΛΟΒΑΡΈΘΗΚΑ ΚΚΕ ‘ΓΏ . Πρέπει να πάω σε το Συνεργείο — ΜηχΧανουργείο . Είμαι κομμάτια σέ λέω . Τιμή μου καί καμάρι μου, η αγάπη σου πρός το «πρόσωπό» μου . Ανταποδίδω σέ λέω, επί 1000 . Ευχαριστίες .

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: