olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

«Ο Τούρκος και γεφύρι να γενεί, πάνω του μην περάσεις !»

Posted by olympiada στο Ιανουαρίου 7, 2018

Μία από τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης είναι και ο εγκλωβισμός, τρόπον τινά, της οικογένειας στο κάστρο της, στο σπίτι. Ουδέν κακόν θα αντιτείνει κάποιος. Καιρός ήταν να συμμαζευτούμε. Συμφωνώ. Πώς όμως αξιοποιεί η οικογένεια τον ελεύθερο χρόνο της; Παρακολουθώντας τα φωτογενή… περιττώματα που εκπέμπει η τηλεόραση. Στο σπίτι δεσπόζει ο «τρίτος γονέας», όπως προσφυώς ονομάστηκε η τηλοψία. Τι εισπνέει σήμερα η ελληνική οικογένεια μέσω του εκχαυνωτικού μέσου; Σήψη, εκφυλισμό, κτηνωδία και… εκτουρκισμό. Ό,τι δεν μπόρεσε να πετύχει η τουρκική θηρωδία και σκλαβιά 400 και 500 χρόνια, το κατορθώνει «ανεπαισθήτως» με την ύπουλη τηλεοπτική προπαγάνδα. Ανέλαβαν εργολαβικά οι τηλεχαβούζες να εξωραϊσουν την Τουρκιά, ώστε να βρεθεί, εν ευθέτω χρόνω, η γενιά των γενιτσάρων που θα αποδεχτεί τις ονειροφαντασίες του νεοοθωμανισμού και του Ερτογρούλ-Ερντογάν.

Το 1994, ο σεβαστός π. Θεόδωρος Ζήσης εξέδωσε ένα εξαιρετικό βιβλίο με τίτλο: «Φραγκέψαμε» και υπότιτλο «η ευρωπαϊκή μας αιχμαλωσία». Στην σελίδα 79 διαβάζουμε: «Τα έθνη χάνονται, όχι όταν χάσουν την κρατική τους ανεξαρτησία ή την υλική τους ευμάρεια, αλλά όταν χάσουν την πολιτιστική τους ταυτότητα, την γλώσσα και την θρησκεία τους».

Ακριβώς. Χάσαμε την πολιτιστική μας αυτοσυνειδησία, φραγκέψαμε, γίναμε πρώτα Λεβαντίνοι, ξεπουλήσαμε τιμημένα πρωτοτόκια, αντί πινακίου «φράγκικης φακής», σάπιας και μουχλιασμένης. Και όπως διδάσκει η Ιστορία, ο φραγκολεβαντίνος – που έχει το αίμα δέκα εθνών και την ψυχή κανενός – αβασάνιστα, εκουσίως τουρκεύει. Είναι γνωστό ότι τις παραμονές της αλώσεως της Πόλης, ορισμένοι άρχοντες, λίγοι γιατί ο πλούτος, δεν έχει πατρίδα και συνοδεύει την προδοσία, του ψυχορραγούντος κράτους, αντιδρούσαν σε κάθε σκέψη ενώσεως με την παπική Ρώμη, έστω κι αν έμενε εκτεθειμένη η Πόλη στην επιθετική βουλιμία των Τούρκων. Πίστευαν ότι, εάν μας υπέτασσε ο φραγκοπαπισμός, θα χάναμε μαζί με την Ορθοδοξία και την ελληνικότητά μας. Η Ιστορία τους δικαίωσε περίτρανα. Όπως γράφουν οι σύγχρονοι της Επαναστάσεως του ’21 ιστορικοί Ιωάννης Φιλήμων και Σπυρίδων Τρικούπης, αρκετοί Έλληνες παπικοί που κατοικούσαν στα νησιά των Κυκλάδων, έδειξαν τότε ανάρμοστη εθνική συμπεριφορά. «Πολύ ολίγοι εφάνησαν Έλληνες», γράφει ο Τρικούπης, μερικοί μάλιστα είχαν «και μυστικάς σχέσεις προς τους εχθρούς του έθνους, τους Τούρκους». Ο δε Φιλήμων σημειώνει ότι «την ώραν κατά την οποίαν το ελληνικόν άπαν κατά τε την Ευρώπην και την Ασίαν ηγωνίζετο, προσφερόμενον θυσία υπέρ της κοινής πατρίδος, η διαγωγή των εν ταις νήσοις Ελλήνων του δυτικού δόγματος παρουσιάζει επονείδιστον και αποτρόπαιον στίγμα». Υπενθυμίζω και την αειθαλή και αγέρωχη απάντηση του μαρτυρικού Πατριάρχη του Γένους, Κύριλλου Λούκαρη, στους δυτικούς (περί το 1600), οι οποίοι μας εγκαλούσαν διότι απωλέσαμε την «εξωτέραν σοφίαν». «Αν είχε βασιλεύσει ο Τούρκος εις την Φραγκίαν δέκα χρόνους, χριστιανούς εκεί δεν εύρισκες…». Τώρα που το Ισλάμ διέβη τα τείχη της Βιέννης, πληθαίνουν οι μιναρέδες στα Παρίσια και στις Λόντρες.

Έγραφα στον πρόλογο για τα τηλεσκύβαλα. Αν γυρίσεις κανάλια τι θα δεις και τι θα ακούσεις;  Την γλώσσα, την βαρβαρόηχη, την αχώνευτη, που κάποτε ξεκλήριζε ρωμαίϊκα σπιτικά. Και τα κοπρόσκυλα, οι κερδέμποροι του θεάματος, να τρίβουν τα χέρια τους για την απρόσμενη τηλεθέαση. Τουρκέψαμε, προδίδουμε την πάλαι ποτέ «μεγαλόψυχη στον πόνο κα στη δόξα» μάνα μας, την πατρίδα.

Για τους επιλήσμονες των παθών του λαού μας από τους Τούρκους, παραθέτω μία μαρτυρία που περιέχεται στο βιβλίο «Οι τουρκικές ωμότητες στην Κύπρο» του Π.Σ. Μαχλουζαρίδη. Γράφτηκε στην Λευκωσία το 1974-75 και καταγράφει καταθέσεις θυμάτων της εισβολής, που λήφθηκαν από την Κυπριακή Αστυνομία και το Τμήμα Ανιχνεύσεως Εγκλημάτων.

«Σ’ ένα χωριό που έπεσε στα χέρια των Τούρκων εισβολέων, κατοικούσε για πολλά χρόνια ένα ανδρόγυνο με 8 παιδιά, όλοι παντρεμένοι, που ζούσανε εκτός του χωριού. Ο άντρας ήταν 74 χρόνων και η γυναίκα του 71 χρόνων. Κατά τον δεύτερο γύρο της τουρκικής εισβολής, οι περισσότεροι χωριανοί έφυγαν και παραμείνανε μόνο λίγοι «γέροι τζιαί κοτζιάκαρες». Αυτοί έκαναν την σκέψη ότι, αφού ήταν τόσο προχωρημένοι στην ηλικία, δεν διατρέχανε κανένα κίνδυνο αναφορικά με την τιμή τους. Και αφού νιώθανε πως βαθιές ήτανε οι ρίζες τους στον τόπο που τους γέννησε και τους ανάθρεψε, στην γη, που πότισαν με τον ιδρώτα τους κι αυτή σαν ανταμοιβή τους γεννοβόλησε και τους πρόσφερε τα αγαθά της, πήραν την απόφαση να μείνουν. Το μετάνιωσαν όμως, γιατί οι προβλέψεις τους δεν βγήκαν σωστές.  Ο74χρονος γέρος  με πολλή πικρία διηγείται το πάθημά του: «Μόλις νύχτωσε και έφυγαν οι στρατιώτες, έπιασαν την γυναίκα μου και από τα χωράφια επεστρέψαμε στο… (χωριό). Πήγαμε στο σπίτι μου, είδαμε την γερημιά και εφύγαμε. Πήγαμε στο σπίτι της κουμέρας μου Α.Γ., όπου μείναμε 5 μέρες, και μετά ήρταν τρεις Τούρκοι στρατιώτες εκ Τουρκίας με όπλα, ήταν ηλικίας περίπου 22 χρόνων, όπου εμένα και την κουμέρα μου μας κλείσανε σε μία κάμαρη και ο ένας στρατιώτης εγλεπέν μας με τ’ όπλο. Μετά λίγην ώραν έφυγαν και οι τρεις Τούρκοι, όπου η γυναίκα μου μου είπε ότι οι δύο Τούρκοι εβάλαν την με το ζόρι χαμαί πάνω στο κριθάρι, όπου ο ένας εκράταν την και ο άλλος την επείραξεν, δηλ. την εβίασεν· το ίδιον εκάμαν κι οι δύο, δηλ. την επείραξεν ο ένας μετά τον άλλον. Κατά το δείλις περίπου· ήρταν πάλιν τρεις, ο ένας εκ των οποίων ήταν από αυτούς που ήτο το πρωί, όπου εσπρώξαν την γυναίκα μου μέσα στην κάμαρην και εμπήκεν ένας μαζί της και εβάδωσε την πόρτα· μετά από λίγον έφυγαν κι η γυναίκα μου μου είπεν ότι την έπιασε με το ζόρι και την εβίασε. Μετά από αυτό το ρεζιλίκι εφύγαμε πεζοί κι οι τρεις, δηλ. εγώ, η γυναίκα μου και η κουμέρα μου, για να πάμε στην… (χωριό).

Η εξιστόρηση από την παθούσα είναι ακόμη πιο δραματική. Εκτός του ότι βεβαιώνει τα όσα κατέθεσε ο άντρας της, η αφήγησή της, σε γλώσσα με κυπριακούς ιδιωματισμούς, δημιουργεί ανατριχίλα και αποτροπιασμό για τις αισχρότητες, την βδελυρότητα και την ανήκουστη συμπεριφορά προς μία γριά, που όπως λέγει και η κυπριακή θυμοσοφία, «το ‘ναν την πόδιν ήταν στην γην και τ’ άλλον στον Άδην». Στο σημείο αυτό κλήθηκε η γριά μαυροντυμένη με το μαντήλι της κεφαλής της κατεβασμένο χαμηλά, για να σκεπάζη ολόκληρο σχεδόν το πρόσωπό της. Κάτωχρη και ταλαιπωρημένη, με εμφανή τα ίχνη της ντροπής και τον φόβο για τα τότο αισχρά, που θα είχε να εξιστορήση, πλησίασε τον Εισαγγελέα και παρακλητικά κάτι του ψιθύρισε στ’ αυτί. Ακολούθησαν μερικές στιγμές και ο Εισαγγελέας απευθυνόμενος προς τους λοιπούς παρισταμένους υπέβαλε τη θερμή παράκληση της μάρτυρος να της επιτραπή να μη επαναλάβη τα όσα της συνέβησαν, γιατί αισθανόταν ντροπή και καταισχύνη». (σελ. 70).

Η ατιμασμένη από τους Τούρκους εισβολείς, γερόντισσα, σήμερα δεν ζει. (Ατιμασμένοι είναι οι κτηνάνθρωποι. Τα λείψανα δεν ατιμάζονται). Ο τάφος και ο φιλεύσπλαχνος Σωτήρ ημών Χριστός «έσβησαν» την καταισχύνη της. Εμείς όμως «φιλοξενούμε» αδιάντροπα νυχθημερόν στα σπίτια μας τα έκγονα των κτηνανθρώπων…Και καλούμε, πάλιν και πολλάκις, τον μεμέτη Ερντογάν για να εξεμεί ο αχρείος τις μαγαρισιές του. Και φιλοξενούμε χιλιάδες λαθροεποίκους γιατί έτσι αποφάσισαν οι συνιστώσες της προδοσίας…

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-ΚΙλκίς

5 Σχόλια to “«Ο Τούρκος και γεφύρι να γενεί, πάνω του μην περάσεις !»”

  1. ΕΛΛΗΝΑΣ said

    Εύγε μαικύνα του ελληνισμού Νατσιέ ..Ο Θεός να σου δινει χρόνια να είσαι ο φάρος μας στη σημερινή σκοταδιστική περίοδο.

    Μου αρέσει!

  2. διοννύσσιος διοννυσσίου [[Γκρέμια]] said

    ΕΊς ΈΤΗ ΠΟΛΛΆ ΔΆΣΚΑΛΕ .

    Μου αρέσει!

  3. Ελευθερία. said

    Νάτσιε, μπορεί να έχεις καλές προθέσεις, αλλά κάπου τα μπερδεύεις:
    1) Ο «ενωτικός» Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, σκοτώθηκε υπερασπιζόμενος την Πόλη (Τό δέ τήν πόλιν σοι δούναι ουκ εμόν εστίν ούτ’άλλου των κατοικούντων ενταύθα, κοινή γάρ γνώμη πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν μή φειδόμενοι της ζωής ημών).
    2) Το «ανθενωτικό» τσουτσουνάκι «Πατριάρχης» Γεννάδιος, κατά την Άλωση της Κωνσταντινούπολης συνελήφθη από τους Τούρκους και μεταφέρθηκε ως σκλάβος στην Αδριανούπολη. Ο Μωάμεθ Β΄ ο Πορθητής «διέδωσεν εντέχνως» την απόφαση του να «επιτρέψη την εκλογήν και χειροτονίαν πατριάρχου, εις τον οποίον θα παρεχώρει σημαντικάς προνομίας». Σύμφωνα με την Πολιτική Ιστορία Κωνσταντινουπόλεως, ο σουλτάνος «θέλημα τους έδωκε [στους Χριστιανούς], και τους είπε, όποιον θέλουν να κάμουν [Πατριάρχη] κατά την πίστιν τους και συνόδου γενομένης έκλεξαν όλοι ομοφώνως τον σοφώτατον κύριν Γεώργιον τον σχολάριον». Μετά από την συνοδική αυτή απόφαση, έδωσε ο Σουλτάνος εντολή να ελευθερωθεί «ο Σχολάριος μετά των συγγενών του». (Έλα ρε… σώπα!!!). Ως Οικουμενικός Πατριάρχης, ο Σχολάριος υπέγραφε ως «Γεννάδιος μοναχός και Πατριάρχης των του Χριστού πενήτων». (Όχι των ΕΛΛΗΝΩΝ, Ακούς Νάτσιε… «Των του Χριστού πενήτων…» Ούτε τη λέξη ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ δεν ψέλλισε το μουνόπανο). Ο Σουλτάνος τού παραχώρησε το Ναό των Αγίων Αποστόλων, προκειμένου να εγκατασταθεί εκεί το Πατριαρχείο, στο οποίο παραχώρησε και προνόμια, ως θεσμού που εκπροσωπούσε πλέον τους υπόδουλους Χριστιανούς. Για να μη ξεχνιόμαστε, η Αγία Σοφία, θεωρείτο «μιασμένη» από τους ανθενωτικούς, γιατί είχε γίνει στίς 12 Δεκεμβρίου 1452, συλλείτουργο, με πρωτοβουλία του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου (δηλαδή, «ἑνωτική λειτουργία», παρόντος τοῦ καρδιναλίου Ἰσιδώρου ἀπεσταλμένου τοῦ πάπα).
    3) «Πολύ ολίγοι εφάνησαν Έλληνες», γράφει ο Τρικούπης, μερικοί μάλιστα είχαν «και μυστικάς σχέσεις προς τους εχθρούς του έθνους, τους Τούρκους». Οκ! Δηλαδή το παπαδαριό και η νομενκλατούρα της Πόλης, ΔΕΝ είχαν «μυστικάς σχέσεις» με τον Μουχαμέτη; Για πες για τον «άγιο» Νήφωνα («πατριάρχη» επίσης δις 1486-1489 και 1497-1498) που το μεγαλύτερό του επίτευμα ήταν να αφορίσει τον ηγεμόνα της Βλαχίας Ράδουλο, για παράνομο συνοικέσιο… Πέθανε από τη λύπη του (sic) 92 ετών…Το παπαδαριό της Πόλης (με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις) και τότε και σήμερα είναι πουλημένο.
    Για δες:

    Μου αρέσει!

  4. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

    «Ο Τούρκος και γεφύρι να γενεί, πάνω του μην περάσεις !»..
    + !000!!!
    Υ.γ.
    Πες μας δάσκαλε και για τους άλλους, πρώην συμμάχους- κολλητάρια του τούρκου, τι;

    Μου αρέσει!

  5. αννα χαθη said

    ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ: ΟΙ ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΣΙΠΡΑ-ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ

    Ως γνωστόν, εχθές οι… ελληνολεβέντες Τσίπρας και Καμμένος, με την συνοδεία του αρχηγού ΓΕΕΘΑ ναυάρχου Αποστολάκη παρέστησαν στις Τελετές Αγιασμού των Υδάτων στην Κάλυμνο και την Ψέριμο.

    Όμως, το πρόγραμμα άλλα έλεγε… Πως εκτός από την Κάλυμνο, οι… υπερπατριωταράδες- λεβεντοτσολιάδες μας θα επισκέπτονταν το Φαρμακονήσι κι όχι την Ψέριμο. Για να μην νομίσει κανείς πως δημιουργούμε εντυπώσεις, πατήστε στην «αναζήτηση» του google «Τσίπρας, Κάλυμνος, Φαρμακονήσι», για να δείτε τα ΧΙΛΙΑΔΕΣ προχθεσινά σχετικά δημοσιεύματα όλων των ΜΜΕ για Κάλυμνο και Φαρμακονήσι.

    Γιατί άραγε οι… λεβεντιές οι καμαρωτές άλλαξαν το πρόγραμμα και πήγαν στην Ψέριμοαντί για το Φαρμακονήσι;

    Μήπως γιατί τουρκικές ακταιωροί είχαν ζώσει εκτός από τα Ίμια το Φαρμακονήσι και το Αγαθονήσι, για να τους… υποδεχθούν καταλλήλως; Σκιάχτηκαν τα… παλουκάρια μας, κι έκοψαν κατά Ψέριμο μεριά; Και γιατί τα ίδια ΜΜΕ που τις προηγούμενες ημέρες προανήγγειλαν την επίσκεψη σε Κάλυμνο και Φαρμακονήσι, έκαναν την πάπια για την ματαίωση της προγραμματισμένης επίσκεψης; Μήπως γιατί έπρεπε να γράψουν και το λόγο;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: