olympia.gr – 2008-2019 – 11 χρόνια- 400εκ VIEWS

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Αϋπνία: 7 συμβουλές για να κοιμηθείτε καλύτερα

Posted by IGOR on Δεκέμβριος 26, 2017


Αν παλεύετε όλο το βραδύ να σας πάρει ο ύπνος και θέλετε να βρείτε τον καλύτερο τρόπο να κοιμηθείτε πιο γρήγορα, τότε μην ανησυχείτε, αυτές οι εφτά συμβουλές θα σας βοηθήσουν να ξεκουραστείτε.

Η αϋπνία συνδέεται με την κατάθλιψη και με το βάρος, και ο καλός ύπνος είναι αναγκαίος για την υγεία.

Η Δρ. Marilyn Glenville προτείνει εφτά εύκολες λύσεις για να απολαύστε τον ύπνο σας και να ανακουφίζεστε.

Να είναι κρύο το δωμάτιο

Τώρα που κρυώνει ο καιρός, θα θέλετε να ανάψετε το καλοριφέρ, αλλά καλύτερα να το αποφύγετε.

Η Δρ. Glenville είπε ότι πρέπει το δωμάτιο να μην είναι ούτε πολύ ζεστό, ούτε και πολύ κρύο. Ανέφερε επίσης ότι «το κρύο είναι καλύτερο από το ζεστό».

Προσoχή στο φωτισμό

Ο φωτισμός θα σας βοηθήσει να ξεκουραστείτε πριν ξαπλώσετε στο κρεβάτι σας. Ο καλύτερος φωτισμός είναι κίτρινος και από λάμπες παρά από τα φώτα στο ταβάνι, καθώς σας χαλαρώνει.

Κλείστε τις ηλεκτρικές συσκευές

Είναι εξίσου σημαντικό να κλείνετε τα κινητά τηλέφωνα, τους υπολογιστές, και όλες τις άλλες ηλεκτρικές συσκευές σας, όταν πάτε για ύπνο.

Το «μπλε φως» που εκπέμπουν οι συσκευές διεγείρουν τον εγκέφαλο, αντί να το ξεκουράζουν.

Η λύση για όσους θέλουν να κάνουν κάτι πριν κοιμηθούν είναι να διαβάζουν ένα βιβλίο.

Σκεπάστε τα πόδια σας

Έρευνες βρήκαν ότι τα κρύα χέρια και πόδια σχετίζονται με την αϋπνία. Καλύτερα να φοράτε κάλτσες όταν κοιμάστε για να είστε σίγουροι ότι θα απολαύστε τον ύπνο σας.

Να αποφύγετε τα έντονα χρώματα στους τείχους σας

Το χρώμα του δωματίου μπορεί να μοιάζει ως μικρή λεπτομέρεια, αλλά τελικά είναι και αυτό σημαντικό, καθώς τα έντονα χρώματα διεγείρουν τον εγκέφαλο και δεν σας αφήνουν να κοιμηθείτε.

Επιλέξτε ένα λυτό χρώμα να κοιμηθείτε καλύτερα.

Μην παίρνετε το άγχος της ημέρας μαζί σας

Μην πάτε για ύπνο αγχωμένοι, και με ένταση. Η Δρ. Glenville προτείνει να γράψετε κάτω ότι χρειάζεστε να κάνετε την επόμενη μέρα.

Η γιατρός είπε ότι η λογική είναι να σταματήσετε να σκέφτεστε για την επόμενη μέρα, ώστε να μπορείτε να ξεκουραστείτε την ώρα που πάτε για ύπνο.

Αρώματα

Μετά από όλη αυτή τη διαδικασία, να γεμίστε το δωμάτιο σας με χαλαρωτικά μυρωδικά, όπως άρωμα βανίλιας, λεβάντας και περγαμόντου.

mag.sigmalive.com

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

 
Αρέσει σε %d bloggers: