olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Ο Χριστός έγραφε Ελληνικά!

Posted by olympiada στο Δεκέμβριος 2, 2017

103 Σχόλια to “Ο Χριστός έγραφε Ελληνικά!”

  1. Panos Diakos said

    Ο Χριστος δεν εγραψε με το χερι του κατι. Ειδικα προς τους μαθητες και τον Ιακωβο δεν ηταν δυνατο να υποστηριζουμε οτι θα χρειαζοταν να το κανει. Ειναι κατι που
    αν μελετησεις την Καινη Διαθηκη το ξερεις.

    Φυσικα ομως τα ελληνικα ηταν η μονη πληρης και ακριβης γλωσσα ευρυτατα γνωστη σε ολη τη Μεση Ανατολη. Ηταν η γλωσσα στην οποια μιλησε αρκετες φορες και παντως σχεδον σιγουρα με τον Πιλατο, την οποια ολοι οι εκει παροντες επισης μιλουσαν.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • διοννύσσιος διοννυσσίου [[ΠΕΡΙΔΙΑΒΑΊΝΩΝ]] said

      ΜΙΛΟΥΣΕ ΑΡΑΜΑΙΚΑ Ο Ο ΙΗΣΟΥς ΧΡΙΣΤΟς ΜΑΣ.

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • Panos Diakos said

        ασφαλως και αραμαϊκα και εβραϊκα τα οποια σε ελαχιστους ηταν γνωστα. Αυτος εδωσε λογο στον ανθρωπο.

        Στο σταυρο ειπε “Ηλί, Ηλί, λιμά σαβαχθανί;” και νομισαν οτι φωναζει τον Ηλια.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Panos Diakos said

        με τον Πιλατο δε μιλησε ρωμαϊκα αλλα και οι διατυπωσεις προδιδουν τη γλωσσα. Ηταν αγνωστες στον Πιλατο οι τοπικες διαλεκτοι.

        Μου αρέσει!

      • Democratia DELENDA EST - eksothen said

        Nαι και Αραμαικα.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Τα μελη του Συνεδριου που ηταν παροντα μιλουσαν ελληνικα και η ζωη τοτε εκει ειχε απο αιωνες δανειστει ελληνικες συνηθειες. Απο την αλλη, οτι καλουσε τον προφητη Ηλια δεν μπορουσε μαλλον να ειναι εκτιμηση καποιου ρωμαιου.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Panos Diakos said Δεκέμβριος 2, 2017 στις 11:03 πμ
        ….Αυτος εδωσε λογο στον ανθρωπο….

        Ένσταση.
        Ο Λόγος (της καθημερινότητας) πρωτο-δόθηκε από τους ΕΛΛΗΝΕΣ.
        Φιλοσοφία, Επιστήμες, Έργα κτλ που προηγήθηκαν της ΕΛεύσεως του Θεανθρώπου απαιτούσαν Λόγο.
        Αλλιώς πως θα εκφράζονταν;

        Εκείνος, ο Ιησούς, μέστωσε την Ουσία της υπάρξεως του ανθρώπου, δια του Λόγου Του.
        Αυτό πιστεύω.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Λογο εχει ο ανθρωπος και του δοθηκε απο το Θεο. Το ανεξηγητο της τελειοτητας της ελληνικης γλωσσας αναζητησε το αλλου, οχι σε βιολογικους παραγοντες.

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        Έν Αρχή ήν Ο Λόγος ρέ παίδες . Πνεύμα . Πνοή .
        Ο «Λόγος» του Ανθρώπου είναι ένα απειροελαχΧιστότατον Κλάσμα τού Αρχικού Λόγου .

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        αθελα σου ΧƦΙσ†Ϟ ®™ αδικεις το ελληνικο πνευμα παραγνωριζοντας την αιτια και την πηγη που ειναι το σχεδιο του Θεου για τον ανθρωπο οταν ο Ιδιος εδειξε τον δρομο της θυσιας στο λαο που θα ακολουθουσε το δρομο και τα βηματα Του για την αγαπη Του.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]]
        Ο Λογος του Θεου στα ελληνικα εχει τεσσερις ερμηνειες για το Χριστο , ολες σωστες.
        Λογος του Θεου ως αναλογια . Αναλογια του ανθρωπου ο Θεος αλλα και αναλογια του Θεου ο τελειος ανθρωπος (δηλ ο Θεος) κατα το «καθ ομοιωσιν».
        Λογος ως αιτια . Αιτια του παντος
        Λογος ως λογικη, η υπερτελεια λογικη του Θεου.
        Λογος ως ομιλια , ηρθε ο ιδιος ο Θεος και μας μιλησε .

        Μονο στα ελληνικα φυσικα διατηρει ολες αυτες τις εννοιες αυτη η λεξη. Περιεργο ? Οχι βεβαια…

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        τα αναφερω μονον επιπροσθετα στο ορθο σχολιο σου δ.δ.

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        Δεκέμβριος 2, 2017 στις 12:14 μμ
        ————–
        Χαίρομαι ειλικρινά, που συνΕννοούμεθα .

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        Υπάρχει και ένας όρος, ο «Logosnost», εάν θυμάμαι καλά, τού Σέρβου Αγίου, Ιουστίνου Πόποβιτς .
        Μού φαίνεται, σε το Έργον του «Άνθρωπος και Θεάνθρωπος», που αποδίδεται ώς «Λογικότης» .
        Η «λογικότης» τού Αρχεγόνου Ανθρώπου, λοιπόν, αύτη, για μένα, είναι ο Έλλην Λόγος .
        Φρονώ, επίσης, εντελώς προσωπικά, πως πρίν τήν τελικήν Συσκότισιν τού Νού [πύργος βαβέλ], που επέφερε και τίς πολλές ΔιαΛέκτους, ο Έλλην Λόγος, ήτο ο κώδιξ επικοινωνίας μεταξύ τών Ανθρώπων .

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Λογικότης. Οπωσδηποτε παρουσα.
        Η «λογικότης» τού Αρχεγόνου Ανθρώπου, λοιπόν, αύτη, για μένα (και για μενα), είναι ο ΕΛΛΗΝ Λόγος μα και κατι αλλο: Η «ΑΝΑΓΚΗ» κατα Πλατωνα…
        Αυτα μαζι επεφεραν θαυματα παντου περι τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΟΓΟΝ και βεβαια στην περπατησιά του ΕΛΛΗΝΑ.

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said
        Δεκέμβριος 2, 2017 στις 1:39 μμ
        ———–
        Η Ατραπός [περπατησιά, σωστός ο Ορισμός] τού Ελληνος Ανθρώπου, επί τής Γής καί Ιστορικώς, καταδεικνύει καί τήν Υπεροχήν του σύν άμα τέ τήν Φυσικήν του ΕπιΚράτησιν [Πνευματικήν] σέ Ξένες, πρός Αυτόν, ανθρώπινες Ομηγύρεις, ακόμη καί με Κοινά τών Ελλήνων, εντός Ξένου Εδάφους .
        Αντιθέτως, σέ μή Ξένες, πρός Αυτόν, ΟμηΓύρεις, τα θαλασσώνει, διότι δέν ημπορούν πολλά Γκεσέμια να ηγούνται ενός Κοπαδιού .
        Έτσι, εδώ, σε τήν Πατρώαν Γήν, χαραμιόμαστε καί αυτοκαταστρεφόμαστε καί καταντήσαμε Βλαμμένοι [εκ τού «βλάβη»], ενώ σε τίς ξένες Χώρες, κυριολεκτικώς, Κεντάμε .

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        Έτσι, εδώ, σε τήν Πατρώαν Γήν, χαραμιόμαστε καί αυτοκαταστρεφόμαστε καί καταντήσαμε Βλαμμένοι [εκ τού «βλάβη»], ενώ σε τίς ξένες Χώρες, κυριολεκτικώς, Κεντάμε .
        —————–
        ΚΑΊ, ΜΟΥ ΔΙΈΦΥΓΕ, ΒΛΑΒΕΡΟΊ, ΑΝΑΜΕΤΑΞΎ ΗΜΏΝ, ΑΛΛΆ ΚΑΊ ΚΑΤΆ ΤΉς ΠΑΤΡΊΔΟς, ΠΡΩΤΊΣΤΩς .

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Έτσι, εδώ, σε τήν Πατρώαν Γήν …. γίνεται η επώαση, η γονιμοποίηση του Λόγου.

        …. ενώ σε τίς ξένες Χώρες, κυριολεκτικώς, Κεντάμε ….

        (Σ.σ……. και κεντάμε επειδή διαδίδουμε, επιβάλλουμε (με την σωστή έννοια, όχι κάτι άλλο που σημαίνει υποχρεωτικά) ΦΩΣ.
        Εξ ου και το ότι εκεί που κάνουν να μας μισήσουν μας αγαπούν κι εκεί που νομίζουν ότι μας αγαπούν η ζήλεια- κάτι τι- τους κάνει να μην θΕΛουνε να μας δούνε ούτε ζωγραφιστούς είτε -ίσως- να μην μας αντέχουν.
        Το ΦΩΣ φωτίζει μα και στραβώνει !

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said
        Δεκέμβριος 3, 2017 στις 1:15 πμ
        ——————–
        ΑρδερφΦρέ μου ! Μέσα σέ τό μυαλό μου είσαι ωρέ, ταρτανοτρελλιάρη σουΖΖαριστέ ?

        Ή μήπως έκανες -καννα δυό φφεγγάρια σε λέω- τρανσπόρτ Νταλικαδόρος ή/καί Ναύτης καί ώς έκ τούτου, τούς έφΦαγες σε τήνε Μάπαν ??

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Νιονιο την κανω. Πάω για ύπνο. Κλείνουν τα μάτια μου μπραδερ.
        Ες αυριον τα σπουδαία.

        Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

      Λογο εχει ο ανθρωπος και του δοθηκε απο το Θεο. Το ανεξηγητο της τελειοτητας της ελληνικης γλωσσας αναζητησε το αλλου, οχι σε βιολογικους παραγοντες.
      + Συμφωνω πληρως, οριζοντιως και καθετως μαλιστα.

      Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        ουτε στα αστρα ομως.

        Ο Χριστος γνωριζε ποιο θα ηταν το εθνος που θα αναλαμβανε ως ευλογημενος διδασκαλος της ανθρωποτητας τη μεταδοση της αληθειας ΠΡΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ.

        «Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου» απαντησε στους μαθητες του οταν του ανεφεραν τους ελληνες που ηρθαν να τον ακουσουν.

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Μπραβο Πανο. Το τερματισες. Ετσι ακριβως.
        Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου» απαντησε στους μαθητες του οταν του ανεφεραν τους ΕΛΛΗΝΕΣ που ηλθαν να τον ακουσουν.
        Επισης οταν γραφεις οτι:Ο Κυριος Ημων Χριστος γνωριζε ποιο θα ηταν το εθνος που θα αναλαμβανε ως ευλογημενος διδασκαλος της ανθρωποτητας την μεταδοση της ανευ ληθης Αληθειας των Διδασκαλιων Του ΠΡΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ.

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Ποια αστρα μωρε Πανο. Με κοροιδευεις;

        Μου αρέσει!

    • Ο ΝΕΟ - ΕΛΛΗΝΑΣ said

      ΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΓΡΑΦΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ …

      ΟΜΩΣ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ …

      Μου αρέσει!

  2. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

    Ολο το Συμπαν εκεί έξω μιλαει ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    Ο Συμπαντικος Ιησους δεν θα μιλούσε;

    Μου αρέσει!

    • Ακέλας said

      …Το πρόβλημα αγαπητέ μου Φίλε,δεν είναι ΑΝ ο Ιησούς μιλούσε ή όχι Ελληνικά,ΑΛΛΆ το γεγονός ότι κάποιοι,πήραν από τις διδαχές του ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΌΛΕΥΕ ,και έφτιαξαν μια …θρησκεία(ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΡΌΠΟ ΖΩΉΣ) στα μέτρα τους!-Απόδειξη αυτού είναι ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν άλλαξε!!!…Δούλους είχαν πριν,δουλοπάροικους(κάτι χειρότερο ακόμα)μετά!

      Αρέσει σε 2 άτομα

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        ….και βέβαια έβαλαν άτακτα την » ΑΓΑΠΗ » μέσα σε ένα σεντούκι.
        Ούτε ναφθαλίνη δεν της έριξαν, που ΄ναι συστατικό της διατήρησης.
        Κι όμως γυρίζει…
        Κι όμως ακόμη κι έτσι πολλά, μα πάρα πολλά, άλλαξαν από τότε.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Panos Diakos said

        στα μετρα τινος ειναι τα Ευαγγελια ?

        τοτε που ακουγονταν οι λογοι Του ουτε οι μαθηται δεν αντιλαμβανονταν τη σημασια τους και την ερμηνεια, αλλα βεβαια ειναι και δυσκολο να τηρηθουν και να κατανοηθουν ακομα αυτα τα «βολικα» που λες.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Panos Diakos said

        Το βολικο λοιπον ειναι αλλο…

        οι αμφισνητηση.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        η χωρις ταυτοτητα αβασανιστη αμφισβητηση , που δε μας ζηταει τιποτε και τα επιτρεπει ολα κανοντας πιο αποτομο τον κατηφορο που ζουμε.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        Καλημέρα σας Κύριοι, μά ΕΊΝΑΙ ΤΡΌΠΟς ΖΩΉς η Πίστις τών Πατέρων μας .
        Η απόλυτος Ελευθέρα Βούλησις του Ανθρώπου, μας «επιτρέπει» να αλληλοσκανδαλιζόμεθα .
        Εάν έχεις ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ σέ τόν Θεόν, οι Ανθρώπινες Αδυναμίες εξηγούνται μέσα μας, κατά κάποιον «μυστήριον τρόπον» [καθόλου μυστήριον δι’ εμέ] και «μπορείς» να διακρίνεις δίχΧως να σκανδαλιζεσαι ..
        Αλλά και με τήν Απλήν Λογικήν, τίς επεμβάσεις ιδιοτελών ανθρώπων, δέν μπορούμε να τίς βάζουμε σε το ίδιο τσουβάλι με με τόν Τρόπον Ζωής που μας εδίδαξε ο Χριστός .

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Πάνο δεν θέλω να έλθω σε αντιπαράθεση μαζί μου ,γιατί ΠΡΩΤΑ ΑΠΌ ΌΛΑ είσαι ένας αγνός αγωνιστής των πιστεύω σου!…Ομως μη μου μιλάς για «Ευαγγέλια»,την στιγμή που ΟΛΟΙ γύρω από τον Ιησού.συμπεριλαμβανομένων της…Μαγδαληνής ΚΑΙ του…Ιούδα έχουν γράψει το ..κάτι τοις τους!…Έπεσε χοντρή «λογοκρισία» στους λόγους ΤΟΥ!…Η Αλήθεια βλέπεις ΠΑΝΤΑ ενοχλούσε-ενοχλεί την ..Εξουσία,όταν προσπαθεί να φορέσει τα ρούχα του Εμμανουήλ(Μανωλιού)…αλλιώς!

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Δεν επεσε μοναχα λογοκρισια στους λογους Του Ιησου.
        Εξαφανισθηκαν λογοι Του ! (*)
        Φυσικα και συμφωνω μαζι σου η εξουσια διεχωρισε τα πραγματα (Ιουστινιανός) επειδη ενοχλήθηκε που του «χαλαγε την μανεστρα» της διοικησης και του τροπου που επρεπε να ασκείται εκεινην κατ εκεινον τον αθλιο.
        Διασώζεται επιβεβαιωση υπαρξεως Λογων του Κυριου μας απο τον Ωριγενη που μετα κι αυτον παραμερισε το παπαδαριο υποταγμενο στο χρυσο με τον οποιον τον ενεδυσε ο Δαιμων ιουστινιανος προκειμενου να το εξαγοράσει κοινως παρει τον κληρο με το μερος του πράξη που καταφερε.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Panos Diakos said

        δε βλεπω αντιπαραθεση αλλα «…Μαγδαληνής ΚΑΙ του…Ιούδα» ?

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        ντίρι ντάχΧχτα

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Δεν επεσε μοναχα λογοκρισια στους λογους Του Ιησου.
        Εξαφανισθηκαν λογοι Του ! (*)

        εχουμε ξεφυγει , αυτη η βολικη αμφισβητηση για καποιους ειναι μεγαλης σημασιας εργο και υψιστης προτεραιοτητας και μην τους κανετε τη χαρη , ειναι κριμα για ελληνες που οι πατερες τους διδαξαν με θυσια αιματος για αιωνες την Αληθεια στον κοσμο .

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Κοβω το κεφαλι μου (με τοση σιγουρια μιλαω Πανο) υποστηριζοντας οτι εξαφανισθηκαν όχι μόνον οι Λογοι του Κυρίου μας αλλά και αναφορές του τρόπου ζωής εκείνου του «αιρετικού» για την εποχη Του κοινόβιου.
        Εσυ;

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Ναι ΠΆΝΟ Μαγδαληνής και Ιούδα, και δεν βλέπω τον λόγο γιατί πρέπει να είναι σωστά των τεσσάρων Ευαγγελιστών! Το αληθινό ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ Μ Ο Ν Ο δύο όντως θεϊκές λέξεις περιλαμβάνει:-Α Γ Α Π Α Τ Ε Α Λ Λ Η Λ Ο Υ Σ .και αυτές από μόνες τους, ούτε «ευαγγέλια» χρειάζονται ,ούτε «σοφούς» ούτε «λογιότατους»!- Και το κυριότερο, ΟΎΤΕ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ για να τις επιβάλουν δια νόμων!…Απλά σταθήκαμε ανίκανοι σαν είδος, να κατανοήσουμε το ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΩΝ ΔΎΟ ΑΥΤΏΝ ΛΈΞΕΩΝ!

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        Μόνον έτσι θα γλυτώσει, ΜΠΆΞ καί ΛΑΤΖΖΊ, η ΜΟΥΤΖΖΌΠΟΥΡΗ Ελλάδα .

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        δεν υπαρχουν αυτα και το κειμενο της αναρτησης ειναι ψευδεπιγραφο.Ανεξιθρησκεια εδωσαν οι αυτοκρατορες που λες αλλα οι προηγουμενοι τους εσφαζαν οποιον καταγγελλονταν οτι ακολουθουσε τη διδασκαλια του Χριστου επι τρεις αιωνες αν μιλαμε για «επιβολη δια νομων» . Οι αποστολοι πεθαναν μαρτυρικα και το τι περιλαμβανει «το αληθινό ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ» το ξερει καλυτερα Εκεινος που διδαξε και φωτισε τους ευαγγελιστες , ας μην παριστανουμε τους Θεους με απλοποιησεις .

        Ο Πέτρος : τον σταύρωσαν! Επειδή εκεί ένίκησε με υπερφυσικό τρόπο το μάγο Σίμωνα, σταυρώθηκε από τον αυτοκράτορα Νέρωνα κατακέφαλα, (πάνω τα πόδια – κάτω το κεφάλι), όπως ό ίδιος το ζήτησε καί έτσι έλαβε το άφθαρτο στεφάνι του μαρτυρίου, μεταξύ των ετών 66 καί 69, αφού άφησε δύο καθολικές επιστολές στην Εκκλησία του Χριστού.

        Ο Ανδρέας : τον σταύρωσαν! Στήν Πάτρα ενήργησε πολλά θαύματα καί επειδή πολλοί επίστευαν στον Χριστό ό Ανθύπατος της πόλεως Αιγεάτης έκάρφωσε τον Απόστολο του Χρίστου σε ένα Σταυρό ανάποδα κι’ εκεί παρέδωσε το πνεύμα του. Το λείψανο του μετά από πολλά χρόνια μεταφέρθηκε στο Ναό των Αγίων Αποστόλων Κωνσταντινουπόλεως.

        Ο Ιάκωβος ο του Ζεβεδαίου :τον έσφαξαν. Ό Ηρώδης ό Άγρίππας για την πολλή παρρησία πού είχε, τον έθανάτωσε με μαχαίρι το 44 μ.Χ. καί έτσι έγινε ό δεύτερος μάρτυρας της πίστεως μας μετά τον Πρωτομάρτυρα Στέφανο ( 43 μ.Χ.).

        Ο Ιωάννης ο Θεολόγος : πέθανε με φυσικό θάνατο. Όταν επέστρεψε στην Εφεσο αναπαύθηκε εν ειρήνη (περίπου 95 χρονών). Ενωρίτερα μας άφησε το Ευαγγέλιο του, τρεις Καθολικές επιστολές καί την Αποκάλυψη.

        Ο Φίλιππος : τον κρέμασαν ανάποδα. Μαρτύρησε τρυπημένος στους αστραγάλους καί καρφωμένος σ’ ένα ξύλο στην Ίεράπολη. Λόγω σεισμού πού ακολούθησε οι συνοδοί του αφέθησαν ελεύθεροι.

        Ο Βαρθολομαίος : τον σταύρωσαν! Από τους απίστους όμως σταυρώθηκε στην Ούρβανούπολη. Εκεί παρέδωσε το πνεύμα του καί έλαβε το στέφανο του μαρτυρίου.

        Ο Θωμάς : τον θανάτωσαν με τόξα. Ό Βασιλεύς των Ινδών, επειδή ό Θωμάς έβάπτισε καί τον υιό του, τον φυλάκισε καί τελικά τον καταδίκασε σε θάνατο: Οι στρατιώτες τον κατατρύπησαν με τις λόγχες τους.

        Ο Ιάκωβος: Κηρύττοντας καί ελέγχοντας τους απαίδευτους λαούς κρεμάστηκε σε σταυρό καί έτσι παρέδωσε την ψυχή του στον Θεό.

        Ο Σίμωνας ο Ζηλωτής : τον σταύρωσαν!

        Ο Ματθαίος : τον έκαψαν ζωντανό άπιστοι σε ένα καμίνι.

        Ο Ιούδας ο Θαδδαίος : τον θανάτωσαν με τόξα. Πήγε καί στην Εδεσσα, οπού έθεράπευσε τον Τοπάρχη. Τελικά τον κρεμάσανε καί τον θανάτωσαν με έκτοξευόμενα βέλη.

        Ο Ματθίας (που πήρε την θέση του Ιούδα του Ισκαριώτη): με φρικτά βασανιστήρια. Έκήρυξε το Ευαγγέλιο του Χριστού στην Αιθιοπία καί αφού ύπέμεινε πολλά βασανιστήρια από τους απίστους παρέδωσε την ψυχή του στα χέρια του Θεού.

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        Δεκέμβριος 2, 2017 στις 7:07 μμ
        ————–
        Εύγε ΠανόΔιακε . Ευχαριστώ .

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Οι διωγμοι δεν εγιναν μονο για το Α Γ Α Π Α Τ Ε – Α Λ Λ Η Λ Ο Υ Σ που και μονο του αυτο δεν το καταλαβαινει καποιος χωρις τα ευαγγελια. Ο Χριστος μιλησε καθαρα για τους διωγμους καθε ειδους και εως θανατου που ηταν στο δρομο τους και τα λεει και αυτα σαφως στα «περιττα» σου Ευαγγελια και τα εξηγει .

        Μου αρέσει!

    • Ακέλας said

      Αχ Πάνο ,Πάνο~!…Τι να τα κάνεις τα ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ,όταν για πολύ πιο ασήμαντες ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ διαφορές,αργότερα οι»Χριστιανοί»εβγαζαν(και με ευχαρίστηση μάλιστα)τα μάτια (και όχι μόνο) ,των «αιρετικών»κατ’αυτούς!..ΟΛΟ το έργο του Χριστού καταστράφηκε .ένεκα…ερμηνείας ,από πανσόφους και αγιοτάτους, …Πατέρες ημών βοήθεια μας!

      Μου αρέσει!

      • Ποτε ορθοδοξος δεν εκανε παρομοια χαριν της αληθειας του Χριστου,οι αιρετικοι δεν ενδιαφερουν ουτε τους οπαδους τους και θα μπορουσαν.Και μην ταυτιζεις το Θεο και το λογο του με τα λαθη των ανθρωπων . Τα Ευαγγελια αλλαξαν την εικονα του κοσμου. Οσο τα ξεχναμε την ξανακομματιαζουμε. Οπως κανεις ακριβως και με το θεμα μας.

        Μου αρέσει!

      • Τα κοινοβια των πρωτων χριστιανων που ονομαζονταν αγαπες , αλλα και τα μοναστηριακα κοινοβια , αλλα και πολλα απλα νοικοκυρια αγνωστα και λιγα σημερα, πολυ συνηθισμενα τοσο που δεν τα προσεχες προ του πολεμου , διδασκουν τον ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ της αγαπης της πραοτητας της αδελφικοτητας και της αβιαστης γνησιας συναλληλιας που εμεις δηθεν ψαχνουμε και δε βρισκουμε .
        Για το 10.56 π.μ.

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        -Αχ Πάνο!.Εικονομαχίες!-Και νά’ταν ΜΟΝΟ αυτές!

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        εικονομαχοι και εικονολατρες ηταν οι μεν αιρετικοι (απο τον εγωϊσμο παντα βια ειναι το επακολουθο) ,ενω οι δε εφθασαν στην αντιθετη πλανη χωρις βια αλλα και χωρις ορθη κατανοηση του οτι στην εικονα τιμουμε το προσωπο που η Χαρη του Θεου ανεδειξε.

        Μου αρέσει!

  3. Democratia DELENDA EST - eksothen said

    Η Γαλιλαια ηταν Ελληνικη πολη ΠΡΙΝ εγκατασταθουν – 1400 με 1600 π.Χριστου – το ιουδαικο φυλο των Εβραιων στην τοτε Φιλισταιων περιοχη και σημερινη Παλαιστινη.

    Οι Ελληνες, βλ. Μινωητες & Μυκηναιοι, ειχαν Βασιλεια οπως αποικιες στην εκει γεωγραφικη περιοχη της Μεσης Ανατολης, ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ πριν ο «περιουσιος», λαος βρει τον προσανατολισμο του !!!!

    Αρέσει σε 2 άτομα

    • Ακέλας said

      ..Φιλαράκι ,αυτά είναι γνωστά!..Η Γη της «επαγγελίας»όχι μόνο δεν υπήρξε ΠΟΤΕ Ιουδαϊκή,αλλά μέχρι σήμερα,όσες ανασκαφές και αν κάνουν …Ελλάδα βγάζουν!…Επιδρομείς-καταστροφείς ήταν ενός Πολιτισμού που χάνεται στα βάθη της»προϊστορίας»!…Προσωπική μου άποψη ειναι,ακόμα και ο «μονοθεϊσμός» τους κλεμμένος ήταν από τον «σβησμένο» φαράω Ακενατόν που επέβαλε την μονοθεϊστική Ηλιακή θρησκεία,και που μετά τον «θανατό του» τους αντιμετώπισαν εχθρικά,διώχνοντας τους από την Αίγυπτο!

      Αρέσει σε 2 άτομα

      • Democratia DELENDA EST - eksothen said

        Σωστος.

        Μονοθεισμος επικρατουσε για την πλειονοτητα των Πολεων κρατων στην Ελλαδικη ενδοχωρα οπως και στις τοτε αποικιες μας, βλεπε Μεγαλη Ελλαδα, (ν. Ιταλια), Ταυριδα, κλπ.

        υ.γ.
        Οι Μινωιτες ηταν η πρωτοι, μαλιστα ΑΡΙΣΤΟΙ, θαλασσοκυρηκες και εξερευνητες της Μεσογειου.
        Πολυ πριν των Μυκηναιων.

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Ο πρώτος που μιλησε για μονοθεϊσμό υπηρξε ο ΕΡΜΗΣ ο ΤΡΙΣμεγιστος.
        Ο Ερμης διδασκετο ΕΣΩτερικα, εντος των μυημένων Αιγυπτιων, ενω υπηρξε Πνευματικός καθοδηγητής του Αιγυπτιου Αρχιτεκτονα/μηχανικού Οσαρσιφ, του μετεπειτα Μωυσή, ο οποίος λογω ιδιαιτερης μορφωσεως αν και Αιγυπτυος ετεθη επι κεφαλης των εβραιων οταν νοσησαν εβραίοι δουλοι και Αιγύπτιοι πριγκηπες ομου την νοσο λεπραν, ενεκα υπαρξεως της οποιας κράτα και η «περιτομη» των λαων εκει κατω.

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Φίλε μου ,δεν θα διαφωνήσω σχετικά με τον μονοθεϊσμό του Ερμή-Θωθ,αλλά στην εποχή του οι Ιουδαίοι μάλλον κοιμόντουσαν στην έρημο αγκαλιά με τις καμήλες τους!

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        …..όταν οι Ιουδαίοι στην έρημο πηγαίνανε να πέσουν για ύπνο αγκαλιά και να κοιμηθούνε μαζί με τις καμήλες τους σιγά που αυτές θα τους άφηναν, θα τους επέτρεπαν.
        Τι το περάσαμε το ζωντανό;
        Έχει ποιότητα….ας είναι τετράποδο.

        Μου αρέσει!

  4. Ευσεβιος Της Καισαρειας said

    Ολα τα λαμογια παραπανω πρεπει να με εχουν εικονα, και να κανουν δωδεκα μετανοιες καθυμερινως μπροστα της, διοτι χωρις εμενα δεν θα ειχαν τα παραμυθια που μαγειρεψα με το θεικον ονομα Ιεραν Βιβλον!

    Μου αρέσει!

    • Ακέλας said

      -Δεν βλέπω να έχεις γράψει τίποτα νέο ΚΑΙ εσύ !…Μάλλον ..έτοιμα τα βρήκες,από τους «μεγάλους»στοχαστές του 19-20 αιώνα Μαρξ-Χίτλερ ε;-Και οι οποίοι όλως συμπτωματικά, στην ίδια φυλή κλεφταράδων ανήκουν,αφού τα διαμόρφωσαν κατά το δοκούν…τους!

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • Ευσεβιος Της Καισαρειας said

        ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ
        Εγω που γραφω το σχολιο απλως ειμαι ωθουμενος απο το πνευμα του Ευσεβιου, με στοχο να μεταφερω το θεικο μηνυμα ξεστραβωθειτε. Ο Μαρξ, Χιτλερ και το βρακι του ο Γκεμπελς, ολοι τους ηταν μιμηται της αρχικης ιδεας που εγω ο Ευσεβιος μαζι με τον Κωνσταντινον τον Μεγα, πρωτοι εχουμε βαλει σε εφαρμογη με απολυτη επιτυχια στα διποδα οντα που εχουν την ψευδαισθηση οτι ειναι νοημων!

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [ΕΛΛΗΝ] said

        Ευσεβιος Της Καισαρειας said
        Δεκέμβριος 3, 2017 στις 7:02 πμ

        TtZZasse apo thn olympia.gr maliakia.
        Are you a jerk;

        Μου αρέσει!

      • Ευσεβιος Της Καισαρειας said

        ΕΛΛΗΝ; Διοννυσσιος Διοννυσσιου [ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ] εισαι πνευματικως ανεπαρκης δια θεικον διαλογον!

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        αυτο το «πνευματικως» Ευσεβιε το πιανει καλτερα απο μας και δεν κανει παραχωρησεις σε τουτο κι ας αγριευει με το στομα ποτε-ποτε . Και φαινεται να ξερεις , εχει ζησει πραματα τουτος.

        Μου αρέσει!

  5. ο Γιωργος said

    Σιγα σιγα πολλα θα βγουν στη φορα….

    Πρότεινε υψηλόβαθμος αγγλικανός ιερέας
    «Προσευχηθείτε να γίνει γκέι ο 4χρονος πρίγκιπας Τζόρτζ»

    Οι χριστιανοί θα πρέπει να προσεύχονται ο 4χρονος πρίγκιπας της Βρετανίας Τζορτζ να γίνει γκέι καθώς αυτός θα ήταν ο «πιο σύντομος τρόπος» να υποχρεωθεί η Εκκλησία της Αγγλίας να υποστηρίξει τους γάμους μεταξύ ομοφύλων, πρότεινε υψηλόβαθμος αγγλικανός ιερέας και ακτιβιστής της κοινότητας ΛΟΑΤ.

    Ο αιδεσιμότατος Κέλβιν Χόλντσγουορθ της Σκωτικής Επισκοπικής Εκκλησίας πρότεινε οι χριστιανοί της Αγγλίας να «ζητήσουν από τον Ύψιστο να ευλογήσει τον πρίγκιπα Τζορτζ με την αγάπη, όταν μεγαλώσει, ενός εξαιρετικού νέου».

    —http://www.tanea.gr/news/world/article/5492739/proseyxhtheite-na-ginei-gkei-o-4xronos-prigkippas-tzortz/

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Democratia DELENDA EST - eksothen said

      ««Προσευχηθείτε να γίνει γκέι ο 4χρονος πρίγκιπας Τζόρτζ». «

      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ × (10^100)

      Τελικα, η μαλακυνση εγκεφαλου ειναι μια ακατανικητη δυναμη…

      Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        ….η μαλακυνση εγκεφαλου ειναι μια ακατανικητη δυναμη …..η οποια ευτυχως ΕΛκεται μοναχα απο Άγγλους.

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Δεν είναι…μαλάκυνση!..Τα καλά και συμφέροντα του σωματείου αυτών είναι!…Αλλά εκκλήσεις στον μεγαλοδύναμο να κάνει ένα ..μωρό ΠΟΎΣΤΗ,υπέρ του σωματείου τους,δείχνει πόσο άρρωστοι είναι!

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        ….δείχνει πόσο άρρωστοι είναι!….

        Απόδειξη περί του πόσο εκτός κάδρου και υπάνθρωποι είναι/αποτΕΛεί η πληροφορία/λέγεται ότι εκεί, στην αγγλία, εδράζεται η «Μαύρη Εκκλησία»..
        Μαύρη όχι επειδή έχει μΕΛη έγχρωμους/νέγρους κτλ.
        Γι αυτό μικροί σατανάδες ή δαιμονισμένοι «παίζει» να γίνονται είδωλα, ακόμη και πολιτικοί.
        Τώρα ότι τον ψιλο- ή χοντρο- παίρνουν ο κόσμος το ΄χει τούμπανο κι αυτοί κρυφό καμάρι.
        Απόδειξη;
        «Προσευχηθείτε να γίνει γκέι ο 4χρονος πρίγκιπας Τζόρτζ».
        ΕΛα μουνόισ τον τόπο σου!
        Εδώ γι αυτούς το λες εννοώντας το κι από πάνω.

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        χΧΛΕΜΠΟΝΙΆΡΗΔΕς

        Μου αρέσει!

    • ΜΑΧΗΤΗΣ said

      μαλλον ειναι…εγγλεζα ο ιερευς!

      ειναι..της μοδας αποχρονια εκει…

      παμπολλοι….κρυφοεγγλεζες……

      Αρέσει σε 1 άτομο

  6. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    οποιος εχει γερα νευρα

    οποιος ειναι ερευνητης και οχι προβατο

    ας…προβλημματισθει!

    ———————————

    https://ellasellas.wordpress.com/2016/11/25/%CE%AE%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%BF-%CE%B9%CE%B7%CF%83%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%BF-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%AE%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%AD%CE%BB/

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      δεν μπορει να εχει εθνικοτητα ο Θεος , ειναι ο Σωτηρας του ανθρωπου, οχι αυτο που νομιζαν κατα την επιθυμια τους εκεινοι που γι αυτο δεν Τον αναγνωρισαν ενω Τον περιμεναν φυλαγοντας ακριβεστατες προφητειες μεχρι τελειας για το προσωπο Του.. Και βεβαια ο Σωτηρας της ανθρωποτητας και της ψυχης απο το κακο δεν μπορουσε να ειναι ανθρωπος μονον.

      Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Ωσει ΘΕΟΣ !
        Σωτήρας, Κύριος, Μυημένος Διδάσκαλος της Σοφίας.

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        Δεκέμβριος 2, 2017 στις 8:42 μμ
        ————-
        ΘΕΆΝΘΡΩΠΟς !

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        + Βεβαιως ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ.
        Αυτο μας ΈΛειπε !

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Απο ποιον μυημενος μπορει να ειναι ο Θεος ? Σε τι μυημενος ?

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Απο ποιον μυημενος μπορει να ειναι ο Θεος ? Σε τι μυημενος ?

        Ναι όντως.
        Ομολογώ λαθος μου.
        Αποσύρω την εκφραση
        Αστοχη.
        Θεος και μύηση του (απο ποιον και σε τι) δεν συνάδουν.

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Η Μύηση γίνεται από μυσταγωγούς σε μύστες!(΄Ανθρωποι και οι δυο)…ΑΝ ο Ιησούς ήταν θεάνθρωπος δεν είχε ανάγκη μυήσεως!…Εγώ πάντως τον προτιμώ σαν τέλειο ΑΝΘΡΩΠΟ,που έφτασε στην θέωση,λόγω συνέπειας λόγων και έργων!

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        O Χριστός, Θεός Ών, ενεδύθη το Ανθρώπινον Ένδυμα, δικό του Δημιούργημα άλλως τέ, αποδίδοντας πίσω, σε εμάς, το απωλεσθέν -εκ τής ημών, αποκλειστικώς, υπαιτιότητος- «καθ’ Ομοίωσιν», μας αποκατέστησε τήνε Μαγιάν μας, τό ΠροΖύμι, πώς νά το πώ ρέ γμτ, . ..

        Όποιος το «χαμπάριασε» τό χαμπάριασε καί μακάρι να το χαμπαριάσουμε όλοι μας, όσον είναι ο Καιρός μας, ακόμη ..

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        …..τον προτιμώ σαν τΕΛειο ΑΝΘΡΩΠΟ, που έφτασε στην Θέωση, λόγω αρμονίας, ισορροπίας και συνέπειας: » Σκέψεων, Λόγων, Πράξεων/Έργων».

        Αυτό το επιτυχές (ή αποτυχημένο ανάλογο για τον καθέναν) τρίπτυχο.
        Τρίπτυχο το οποίο διαχειρίζεται για τον εαυτό της (προσωπικά- αποκλειστικά),
        ένεκα του ΕΛευθερίου της Βούλησης,
        κάθε «Ανθρωπο+ΨΥΧΗ» σε εκάστη σάρκωση.
        Είναι το διαβατήριο, αποτΕΛεί πέρασμα προς το επέκεινα.
        Όπου από εκεί συχνα- πυκνά διερχόμαστε.
        Είναι η «Άγουσα Οδός» για τον «εκ-ΤΕΛΩΝΙΣΜΟ» των ΨΥΧΩΝ «δια-μεσου» κλιμάκων μα & διαστάσεων.
        Διαστάσεων που βρίσκονται πέραν/μακράν ημών αλλά και πολύ κοντά.
        Τι κοντά;
        Πιό κοντά …δεν γίνεται…
        Μέσα μας!

        ….έφτασε στην θέωση….
        Ήταν εξ αρχής Θεός λοιπόν με ΕΠΙΓΝΩΣΗ της Αποστολής Του.
        Και για το τι θα γίνει με το Ιούδα γνώριζε και για την Σταύρωσή Του.
        Για όλα, ειδ άλλως τι παλικάρι, τι Θεός ήταν;
        Θεός με Υπόσταση κατά το Πνευματικό Του έργο.
        Άνθρωπος όταν απευθυνόμενος στον Πατέρα Του προς στιγμήν αναρρωτιέται γιατί διάλεξεη μοίρα Εκείνον ενώ αμέσως μετά συνειδητοποιείται όταν λέει:
        —» Ας γίνει το ΘΕΛημά Σου».

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [[αυτονοήτως]] said

        Δεκέμβριος 3, 2017 στις 12:34 πμ
        Είναι η «Άγουσα Οδός» για τον «εκ-ΤΕΛΩΝΙΣΜΟ» των ΨΥΧΩΝ «δια-μεσου» κλιμάκων μα & διαστάσεων.
        —————
        Ναί, μόνον πού τήνε Κλίμακαν [Σκάλαν], τήν ανεβαίνουμε σε τήν εδώ Διάστασιν καί αγκομαχώντας, πρός Τελωνισμόν τής Ψυχής καί ΤακτοΠοίησιν .

        βλέπε : «ΚΛΊΜΑΞ», ΙΩΆΝΝΟΥ ΤΟΎ ΣΙΝΑΪΤΟΥ .

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Φίλε μου το τι πιστεύεις είναι θέμα πεποιθήσεων !-Μιλώντας μόνο για τον εαυτό μου, και για όσο από το θείο δώρο της λογικής μου χάρισε ο Θεός και οι γνώσεις μου, για την ιστορία των θρησκειών της περιοχής,βλέπω ένα σενάριο «καρμπόν»θα έλεγε κανείς σε πολλές από τις θρησκείες της περιοχής!- Για τις δικές μου ηθικές Αξίες ,έχει απείρως πιο μεγάλη αξία η εθελουσία θυσία ενός υιού του Θεού(όπως είμαστε ΟΛΟΙ ΆΛΛΩΣΤΕ),ΑΠΌ ΈΝΑΝ «ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌ» ΠΟΥ ΉΔΗ ΓΝΏΡΙΖΕ ΌΤΙ ΘΑ ΚΑΘΉΣΕΙ ΕΚ ΔΕΞΙΏΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ,για να «βασιλεύσει στο Σύμπαν!-Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη και συγνώμη αν σας εξάπτω!

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Μονον ο Θεος μπορουσε να πει και να κανει αυτα που ειπε και εκανε ο Χριστος .

        Και μονον Εκεινος μπορουσε να φερει τον ανθρωπο στη Βασιλεια Του μεσα απο την αμαρτια , την οποια μονον Εκεινος μπορει να συγχωρησει και να καταργησει σαν να μην εγινε ποτε !

        Μου αρέσει!

    • Ακέλας said

      ..Τα ίδια περίπου καλέ μου φίλε Πάνο έλεγε,και ο μεγάλος πρόδρομος του Χριστού Σωκράτης,μόνο που αυτόν δεν τον κάναμε υιό του Θεού(δεν θα το ήθελε άλλωστε),και προτίμησε να πεθάνει για τις ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ που πρέσβευε!…Ποία η διαφορά τους;-Ο Σωκράτης «έφυγε» κατά δήλωσιν του με 50-50% πιθανότητες για ανυπαρξία ή αιωνιότητα,ενώ ο Χριστός σίγουρος ότι θα βασιλεύσει μετά του Πατρός Του!..Η ηθική αξία του πρώτου ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗ!

      Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        ….Και οι δύο Ανδρες παραδόξως έχουν σαν κοινό στοιχείο ότι οι ΊΔΙΟΙ δεν μας άφησαν γραπτές παρακαταθήκες!..Ότι ξέρουμε γι’αυτούς το ξέρουμε από μαθητές τους!

        Μου αρέσει!

  7. ο Γιωργος said

    Σεβομενος τις θρησκειες ολων εκτος απο αυτες που θελουν να με σκοτωσουν αν δεν τις ασπαστω και περισσοτερο των προγονων μου, παλιες και καινουργιες δεν νομιζω οτι μια αμοιβαδα μπορει να περιγραψει την εργασια του Χοπκινς. Οπως και ο Χοπκινς δεν μπορει να περιγραψει την φυση του θεου παρολο δεχτηκε την υπαρξη του.
    Γιατι να δεχτω το συστημα του καθε χαρισματικου αρχαιου πολιτικου;

    Μου αρέσει!

    • Ακέλας said

      …Φίλε Γιώργο,με το παράδειγμα του Σωκράτη,πρέπει να κατάλαβες ότι ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ πραγματική ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ,δεν ήσουν σίγουρος άμα πήγαινες:-«Κόντρα στο αγριεμένο πλήθος»!

      Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        ..Αλλά και μ τον Χριστό τα ΙΔΙΑ ΔΕΝ ΈΓΙΝΑΝ;(Αρον-άρον σταύρωσον αυτόν,και «τον Βαραβά τον Βαραβά!)

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Και πάλι προσωπική άποψη εκφράζοντας ,και οι δύο μεγάλοι απέτυχαν της αποστολής τους,ο μεν πρώτος γινόμενος θέμα ΑΝΟΎΣΙΩΝ ακαδημαϊκών συζητήσεων,ο δε δεύτερος προσωποποίηση λατρείας ενός ΑΝΕΦΙΚΤΟΥ τρόπου ζωής,πού όλοι ΘΑ τον ήθελαν ,μα όλοι ΤΟΝ πολεμούν,γιατί αυτός ο τρόπος ζωής πολεμάει το υπερτιμημένο ΕΓΩ έναντι του, ΕΜΕΙΣ!

        Μου αρέσει!

      • ο Γιωργος said

        Το προβλημα στο παραδειγμα σου δεν ειναι το «αγριεμενο πληθος» αλλα η απληστια του ανθρωπου. Δες το The Humanity Bureau και παρολο που δεν δινει πολλα στο συγκεκριμενο σημειο, αναρωτησου για την πισινα. BTW το αναφερω γιατι εκει παει η ΕΕ.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        σηκω απ τα θρανια ρε φιλε, αφησε την καρδια σου λιγο λευτερη , παρατα τα περι κονωνικων συστηματων και τη στειρα εγκεφαλικοτητα ,μην κανεις αχταρμα το Πνευμα με το ρευμα και στασου πιο ανοιχτος στης ψυχης σου τη διψα …
        Θα καθαρισει και η σκεψη λιγο..

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [ LOL ] said

        Hi deacon!!Who are you;;
        Lets go to the nearest church..

        Dont miss the evening prayer of the today’s evening.

        Μου αρέσει!

      • διοννύσσιος διοννυσσίου [ LOL ] said

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Έχεις δίκιο στον ορισμό της λέξης,Γιώργο!.Και ο Ιούδας άλλωστε ,απ’ότι λένε οι γραφές,από απληστία τον»κάρφωσε»(στην κυριολεξία)!

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Έχεις δίκιο για την ΕΕ και την …πισίνα! ..Η διαφωνία που ίσως θα μπορούσα να έχω, είναι η τοποθέτηση του τόνου στην…λήγουσα!
        …Κατά ..ΚΩΛΟΥ,στην μαλλιαρή!

        Μου αρέσει!

  8. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

    Ο ανθρωπος «μυείται» ή αφοσιωνεται προς το ΘΕΙΟΝ.

    Μου αρέσει!

  9. Μου αρέσει!

  10. Panos Diakos said

    Μου αρέσει!

  11. Panos Diakos said

    Μου αρέσει!

  12. ΕΛΛΗΝΑΣ said

    Διάβασα όλα όσα σχολιάσατε ,για το θέμα…Συμπέρασμα ,όταν ο ΚΥΡΙΟΣ έλθει εν τη Βασιλεία του ,τους φανατικούς ,τους ψεύτες και τους υποστηρικτές των δολοφόνων και των καταστροφέων ,της Πατρίδας μας ,όπως πχ ο Διάκος ,θα τους εξαποστείλει ,στο πύρ της κολάσεως ,ακριβώς για τα
    αδικήματα που προανέφερα.
    Οπότε Διάκοι …μετανοείτε !!!!

    Μου αρέσει!

  13. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

    ΑκΕΛας said

    Δεκέμβριος 3, 2017 στις 10:13 πμ
    ….Και οι δύο Ανδρες παραδόξως έχουν σαν κοινό στοιχείο ότι οι ΊΔΙΟΙ δεν μας άφησαν γραπτές παρακαταθήκες!..
    Ό,τι γνωρίζουμε γι’ αυτούς το ξέρουμε από μαθητές τους!

    …προστίθεται και ο Μέγας Πυθαγόρας, «παράρτημα» του οποίου αποτΕΛεσαν οι μετέπειτα Εσσαίοι, μυστική τρόπον τινά Σχολή από την οποίαν εκπορεύονταν τόσον ο Ιησούς όσο και ο Νονός του Ιωάννης ο Πρόδρομος ή Βαπτιστής μιάς και εκείνος βάπτισε, τον Κύριο και Διδάσκαλο της Σοφίας τον Κ.Η.Ι.Χ.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: