olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Η πληρωμένη απάντηση παίκτη του Πανιωνίου στο Βασίλη Τσιάρτα

Posted by infiltr8or στο Νοέμβριος 6, 2017

Με τη φωτογραφία του Όττο Ρεχάγκελ και τα λόγια του Γιάννη Ρίτσου επέλεξε να απαντήσει παίκτης Πανιωνίου στον Βασίλη Τσιάρτα.

Αυτό όμως που έκλεψε την παράσταση ήταν η επική ατάκα του : 

«Βγάλτε τη φόρμα από τον Γερμανό»

 

 

infiltr8or

20 Σχόλια to “Η πληρωμένη απάντηση παίκτη του Πανιωνίου στο Βασίλη Τσιάρτα”

  1. ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΡΑΦΑΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΡΙΤΣΟΥ ….

    Αδέρφια μου, σήμερα σας μιλάω με λόγια χώματα, σημαίες και αίματα

    με το χωνί της λαϊκής οργής ανεβασμένο στο πικρό μας στόμα

    Τι θέλουν στον τόπο μας οι ξένοι;

    Γιατί να διαφεντεύουν οι άλλοι τα δικά μας;

    Γιατί ν’ αλλάζουν τη θέση των άστρων μας;

    Γιατί να τυφλώνουν τα πράσινα μάτια των δέντρων μας και των παιδιών μας;

    Είδαμε πάλι σήμερα τον ήλιο ματωμένο στο πλευρό του κόσμου

    σαν την πληγή στο πλευρό του Χριστού απ’ τη λόγχη των βαρβάρων

    είδαμε τις φωτεινές μας μέρες υβρισμένες

    σαν τις σκισμένες, ποδοπατημένες εικόνες της Παναγίας

    είδαμε τις ελιές μας σαν τους κόμπους του λυγμού να φράζουν το λαιμό της χώρας

    είδαμε τους ξένους ν’ αλλάζουν το μούστο των αμπελιών μας σε χολή και ξύδι

    είδαμε τα πιο ωραία παιδιά μας στα σίδερα

    είδαμε κείνες τις καρδιές που φούσκωναν σα μεγάλα καρβέλια ευτυχίας

    για να θρέψουν τον κόσμο

    είδαμε κείνες τις καρδιές να τις τσαλαπατάνε λασπωμένες μπότες.

    Τι θέλουν στον τόπο μας οι ξένοι; […]

    Ένα παιδί νυστάζει. Θέλει να κοιμηθεί και δεν τ’ αφήνει η πείνα.

    Να θυμάσαι τα παιδιά που δεν κοιμούνται.

    Κάποτε και μια κούνια πικραμένη που τραμπαλίζεται στην ερημιά της

    μπορεί να ‘ναι ένας στόλος οργής σκίζοντας θριαμβευτικά τη Μεσόγειο.

    Νύχτα βουβή, νύχτα βαθιά, Ελληνική.

    Σκοτάδι ζυμωμένο με τις δόξες των άστρων

    ζυμωμένο με τις σφιχτές γροθιές των ελάτων

    με το κλάμα των παιδιών, με τη σιωπή των μανάδων, με τις φλόγες των

    αιώνων. Σιωπή –

    Οι καρδιές δεν ερωτεύονται πια, – ντουφεκίζουν.

    Τι θέλουν στον τόπο μας οι ξένοι;

    Αφήστε μας ήσυχους. Αφήστε μας

    να φάμε το ψωμί μας στα γόνατα του κόσμου,

    αφήστε μας ν’ αποτελειώσουμε το χαμόγελό μας

    να πάμε στον κινηματογράφο της άνοιξης…

    Αφήστε μας

    να παίξουμε ήσυχα στο βραδινό κατώφλι μας το κομπολόι του γαλαξία

    ν’ αποτελειώσουμε το τραγούδι μας με τρεις τελείες αστέρια

    στην καρδιά του αδερφού μας.

    Αφήστε μας να σουβαντίσουμε το καλοκαίρι μας γαζωμένο από σφαίρες αιώνων

    Ν’ ασβεστώσουμε γύρω – γύρω τα όνειρά μας, να κλαδέψουμε τα δέντρα μας

    Να φυτέψουμε λουλούδια στις τρύπες των κανονιών

    Να μπαλώσουμε τα πληγωμένα μας πουκάμισα, τις παπαρούνες μας, τα δειλινά μας.

    Κοιτάχτε – τ’ αλέτρια μας κλαίνε ορφανά στη γωνιά του σπιτιού μας,

    άνεργος ο αργαλειός στη μέση της ασβεστωμένης κάμαρας

    είναι σαν ένας τετράγωνος θυμός που δεν μπορεί να ονειρευτεί

    τα πράσινα χελιδόνια του, τα κόκκινα λουλούδια του, τα κίτρινα ψάρια του.

    Κοιτάχτε τα σφυριά πώς κρέμονται στον αέρα

    σαν κόμποι – κόμποι χαλύβδινα δάκρυα πηγμένα μες στην παγωνιά της αδικίας,

    τούτα τα δάκρυα είναι βαριά, – προσέχτε – καμιά φορά χτυπάν. Δεν παίζουν.

    Αδέρφια μου, τι θέλουν στον τόπο μας οι ξένοι;

    Να φύγουν, να φύγουν, να φύγουν.

    Αν δίναμε τα χέρια, αδέρφια μου. Τι μας χωρίζει;

    Κι εσύ κι εγώ το ίδιο πονάμε τούτα τ’ άγια, τούτα τα κλαμένα χώματα,

    τούτα τα δοξασμένα χώματα. Τι μας χωρίζει;

    Κι εσύ κι εγώ το ίδιο πονάμε αν μας χτυπήσουνε. Πονάμε.

    Πονάμε το κουκούτσι της ελιάς μας που ‘ναι ευλογία και για τους δυο μας –

    ετούτο το κουκούτσι που ‘ναι σαν τον κάλο της τιμής στο πόδι του Έθνους μας,

    κι αν μας πατήσουνε τον κάλο της τιμής το ίδιο και συ και γω τραβάμε το μαχαίρι…

    Τι θέλουν στον τόπο μας οι ξένοι;

    Εμείς κανέναν δεν μισούμε. Αφήστε μας,

    ν’ αγαπάμε τον κόσμο, να σας αγαπάμε.

    Εμείς άλλον εχθρό δεν έχουμε

    παρά μονάχα κείνον που δε σέβεται τον Άνθρωπο

    Αρέσει σε 3 άτομα

    • begar2 said

      Μόνο που τώρα που το δημοσίευσες ολόκληρο, βγάζει διαφορετικό νόημα, από αυτό που θέλει να σου περάσει η ανάρτηση.
      Κατάλαβες γιατί εδώ δουλεύουν συστηματικά ΜΟΝΟ με αποσπάσματα;

      Αρέσει σε 5 άτομα

      • Democratia DELENDA EST - eksothen said

        Κοπτο-ραπτικη……

        Α ρε G. Orwell, πως τα’ξερες…

        Αρέσει σε 2 άτομα

      • 1anemos said

        Χαζος γκεμπελισμος…….Εχουν προσληφθεί νεα ταλεντα στην ολυμπια…

        Αρέσει σε 3 άτομα

      • infiltr8or said

        Απόσπασμα και κοπτοραπτική είναι μια δημόσια ανάρτηση στο Facebook;

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Infioltrator

        Μην παριστάνεις το 12χρονο που μένει έκπληκτος.

        Αφού κατάλαβες τι λέμε.

        Αρέσει σε 3 άτομα

      • infiltr8or said

        Το ποστ έχει ένα θέμα που παίχτηκε σε πολλα σαιτ και αφορά συγκεκριμένη απάντηση στο ρατσιστικό σχόλιο του Τσιαρτα.
        Δεν έχει θέμα το Ρίτσο.
        Δεχομαι την κριτική όχι όμως τη λάσπη στον ανεμιστήρα.

        Μου αρέσει!

      • Ο εξομολογητής των ελληνοναζί said

        Μόνο που και έτσι, κοπριτες, το ίδιο νόημα βγαίνει τελικά :
        «Εμείς άλλον εχθρό δεν έχουμε
        παρά μονάχα κείνον που δε σέβεται τον Άνθρωπο».
        Δηλαδή όλοι εσείς οι μισανθρωποι βρωμεροι ρατσιστές και ναζιστες είστε εχθροί οποίου θέλει να λέγεται Άνθρωπος γιατί μισείτε τους ανθρώπους.
        Κι αν ο Ρίτσος γράφει για τους ξένους που βάλανε πόδι στην πατρίδα (αυτούς που εσείς τους χειροκροτουσατε είτε γιατί ήταν οι ναζί παππούδες σας είτε γιατί ήταν οι αγγλοαμερικανοι που σκότωναν τους κακούς κομουνιστές) σίγουρα δεν αναφέρεται στους κατατρεγμενους αυτού του κόσμου πολύ απλά διότι είναι ο ΡΙΤΣΟΣ και όχι ο Καιαδας!

        Μου αρέσει!

  2. Οχι Παπαριές said

    Γιάννης Ρίτσος
    Η αγωνιστική του έφεση και η επαναστατική του φύση τον οδηγούν στην προσχώρηση του κινήματος των «Πρωτοπόρων» και κατόπιν, το 1942, στο Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο, ενώ έγινε μέλος και του Κ.Κ.Ε

    Τί νά μάς πεί ό ΠΟΙΗΤΗΣ

    Αρέσει σε 2 άτομα

  3. Democratia DELENDA EST - eksothen said

    Ακομα κι «επιφανης», ατομα τυχαινει στην διαρκεια της ζωης τους, να κανουν κι να λεν μαλακιες !

    Γιστι να ειναι εξαιρεση αυτοι;;

    Ο Β. Τσιαρτας εκφραζει την Ελλνηνικη κοινη γνωμη, στο Εθνικο αυτο θεμα της Σημαιας.
    Η πλειονοτητα της Ελληνικη θεσης στο θεμα. Περα απο το 2-5% των ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΩΝ.

    Και οποιος αμφιβαλει ας κανει μια γυρα στον τοπικο τυπο, εξω απο Αθηνα κι Θεσσαλονικη και θα δει τις αντιδρασεις των γονεων, με τις καταγγελιες να βγαζουν τα παιδια τους σπ’τις σχολικες παρελασεις ‘η ακομα να τις ακυρωνουν !

    Και εχει συνεχεια η αντιδραση απο Ελληνες γονεις.

    Γονεις επιστρεφουν στο σχολιο τα βιβλια του υπουργειου στο θεμα των θρησκευτικων.
    https://ethnikismos.net/2017/11/04/%ce%b3%ce%bf%ce%bd%ce%b5%ce%b9%cf%83-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%cf%81%ce%b5%ce%b2%ce%b5%ce%b6%ce%b1-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b5%cf%86/

    Αρέσει σε 2 άτομα

  4. Επίκουρος Νεοκλέους said

    «Infiltrator» όπως θα λέγαμε «Παρείσδυσις – Διαστρέβλωσις – Διάβρωσις»

    Αρέσει σε 4 άτομα

  5. Επίκουρος Νεοκλέους said

    Οι ίδιοι που κόπτονται για να κρατήσει την σημαία ο κάθε μη Έλληνας λαθρομετανάστης, όταν την κρατήσεις ή αναρτήσεις εσύ, σε αποκαλούν φασίστα, εθνικιστή, ρατσιστή, ξενοφοβικό και θεωρούν «δημοκρατικό» καθήκον τους να σε «εκδημοκρατίσουν» με φραστική ή και σωματική βία.

    Αρέσει σε 4 άτομα

  6. Reblogged στις penelopap.

    Μου αρέσει!

  7. Οχι Παπαριές said

    Στρατής Μυριβήλης

    «Γνήσιος κομμουνιστής, είναι εκείνος που θα μπορέσει, κάτω από μια σοφή, βαθιά ψυχολογημένη και επίμονη κατηχητική καθοδήγηση, να σκοτώσει μέσα του, όλα αυτά τα λογικά και συναισθηματικά στοιχεία, που αποτελούν την ιδιομορφία του εθνικού πολιτισμού μας… Όταν αυτό κατορθωθεί, όταν η ΕΘΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ από σύμβολο ενότητας φτάσει να μεταβληθεί σε παλιοκούρελο μέσα στη συνείδηση του κατηχουμένου, τότε ο κατηχούμενος είναι ώριμος πια για να χτυπήσει το μαχαίρι στην καρδιά της πατρίδας του…»

    Πηγή: http://elldiktyo.blogspot.gr/2014/10/KKE.html

    Αρέσει σε 4 άτομα

  8. Ριτσος και Λειβαδιτης οι υμνητες του Σταλιν!
    Μνημειωδεις οι Θρηνοι για τον θανατο του Θηριου!
    » …Μια ιδέα της λατρείας του Στάλιν παίρνει κανείς από τα κείμενα που δημοσιεύτηκαν όταν πέθανε. Από τα πολλά, θα παρουσιαστούν εδώ τέσσερα: Τα δύο πρώτα είναι ποιήματα και ανήκουν σε δύο επιφανείς ποιητές, τον Γιάννη Ρίτσο (1909-1990) και τον Τάσο Λειβαδίτη (1922-1988).
    Και οι δύο αποσιώπησαν, αργότερα, τα ποιήματα αυτά και δεν τα συμπεριέλαβαν σε καμία συλλογή τους. Το τρίτο είναι μια περιγραφή του Στάλιν από τον Νίκο Ζαχαριάδη (1903-1976) που δημοσιεύτηκε σε παιδικό περιοδικό των πολιτικών εξόριστων στις Ανατολικές χώρες. Δηλαδή παιδικό και παιδαγωγικό ανάγνωσμα.
    Το τέταρτο είναι απόσπασμα από τη σχετική προκήρυξη της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ.

    το πονημα του Ριτσου…

    Οχι, δεν είναι αλήθεια. Δεν είναι αλήθεια.
    Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες. Σταματήστε τις
    Ο Ιωσήφ Στάλιν δεν πέθανε.
    Είναι παρών ο Στάλιν στο παγκόσμιο πόστο του.
    Ο Στάλιν ανεβάζει στις επάλξεις των πέντε ηπείρων τις σημαίες της ειρήνης.
    Ο Στάλιν ετοιμάζει με το σκόρπιο αλεύρι του κόσμου
    Ενα ολοστρόγγυλο καρβέλι υγείας.
    Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες. Σταματήστε τις.
    Οσο κι αν μονόφθαλμα κανόνια στρέφουν το μαύρο ρύγχος τους ίσα κατά την υψικάμινο των ελπίδων μας ο Στάλιν αγρυπνεί στο παγκόσμιο πόστο του.

    Σώπα γιαγιά και σκούπισε με το τσεμπέρι σου τα μάτια σου.

    Οταν σβύνει η φωτιά σου κάτω από το τσουκάλι σου
    Είναι ο Στάλιν που σκύβει και φυσάει τη φωτιά σου ν’ ανάψει.
    Οταν λείπει από το τραπέζι μας το ψωμί κι από το στρώμα μας τ’ όνειρο κι απ’ το δώμα μας το λυχνάρι είναι ο Στάλιν που ανάβει τα μεγάλα ηλεκτρικά στον ορίζοντα κι ακούμε κάτω από τα τούνελ της νύχτας τη βοή των τραίνων που μεταφέρουν λάδι και ψωμί και κάρβουνο στους πεινασμένους.
    Γιατί ο Στάλιν είναι ο πρωτογιός των προλετάριων κι ο Στάλιν είναι ο πατέρας τους
    Για τούτο κι ο πιο μαύρος τοίχος της πιο μαύρης νύχτας
    Είναι γιομάτος απ’ τους σωλήνες του φωτός.
    Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες
    Οι αιώνες σκαρφαλώνουν στην κορυφή της ψυχής του ν’ ανασάνουν μην πείτε πως ο ήλιος ορφάνεψε. Κοιτάχτε
    Κάθε ήλιος και σελίδα – μέρα με την ημέρα – με τους ήλιους των 74 χρόνων του έφτιαξε ένα χοντρό βιβλίο από ατσάλι και τ’ ακούμπησε στα γόνατα του κόσμου
    Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς Στάλιν
    Το έργο του: Λευτεριά
    Σταματήστε λοιπόν τις καμπάνες κι ακούστε
    Πάνου από την κόκκινη πλατεία στην εξέδρα του ήλιου
    ο Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς Στάλιν μιλάει: «Υπερασπείστε, Λαοί, την Ειρήνη».

    Τάσος Λειβαδίτης:
    Το μεγάλο αγκωνάρι

    Ο Στάλιν δεν πέθανε
    Οταν οι εργάτες χτίζουν τις μεγάλες γέφυρες για να περάσει το μέλλον
    Ο Στάλιν ζει.
    Οταν οι κόκκινοι φαντάροι αγρυπνάνε για την πατρίδα τους και την Ειρήνη
    Ο Στάλιν ζει.
    Οταν μισούμε τον πόλεμο, όταν αντιστεκόμαστε στον πόλεμο
    Ο Στάλιν ζει.
    Οταν ελπίζουμε, όταν τραγουδάμε, όταν παλεύουμε
    Ο Στάλιν ζει.

    (…)

    Γιατί ο Στάλιν δεν είναι ένας άνθρωπος για να μπορεί να πεθάνει
    Ο Στάλιν είναι η ελπίδα και το ψωμί, είναι τ’ ατσάλι και η Ειρήνη.
    Ο Στάλιν είναι ποτάμι και φράγμα, υψικάμινος και σημαία.
    Ο Στάλιν είναι το μεγάλο αγκωνάρι που ακουμπάει ο κόσμος.

    (…)

    Νίκος Ζαχαριάδης: Ο Στάλιν για παιδιά

    Στη δουλειά του ο Στάλιν είναι λιγόλογος, συγκεκριμένος, πραχτικός. Δεν ανέχεται την πολυλογία. Θέλει λίγα λόγια, καθαρά και συγκεκριμένα και πιάνει αμέσως το βασικό νόημα χωρίς ν’ αφήνει να του ξεφεύγει και η μικρή λεπτομέρεια. Και στην προσοχή και σημασία που δίνει στο επιμέρους ζήτημα, στη λεπτομέρεια, βλέπεις ότι και στο μικρό ο Στάλιν είναι Μεγάλος. Δεν αγνοεί, ούτε περιφρονεί το φαινομενικά ασήμαντο και ανάξιο προσοχής. Ξαίρει όσο κανένας άλλος ότι τα μεγάλα έργα συναρμολογούνται από μικρές καταχτήσεις, επιτυχίες απ’ την καθημερινή πείρα με τα θετικά και τ’ αρνητικά της και όχι μόνο στα πράγματα μα κυρίως στους ανθρώπους. Και σ’ αυτό λοιπόν ξεφανερώνεται το μεγαλείο και η ανωτερότητά του…

    Δημοσιεύθηκε στο παιδικό περιοδικό Αετόπουλα, Απρίλιος 1953

    ΚΚΕ: Στο όνομα του Στάλιν

    Στην ιερή αυτή στιγμή αυτόν τον όρκο δίνουν μπροστά στο Μεγάλο Νεκρό οι κουκουέδες και οι αγωνιστές όλης της Ελλάδας: Να μείνουν πιστοί στην επιταγή αυτή του Στάλιν, πιστοί στη Μεγάλη Σοβιετική Ενωση και το κόμμα των κομμουνιστών της.

    Απόφαση της ΚΕ του ΚΚΕ, περιοδικό Νέος Κόσμος, Απρίλης 1953

    κι ολα τα παραπανω απ τον Αντώνη Λιάκο, Τον γνωστο! στο Βημα…

    Μου αρέσει!

  9. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    Οποιος ειπει αληθειες…

    στο εκτελεστικο…

    απο τους πληρωμενους…

    που παριστανουν και τους…δημοκρατικους….

    σαν τους χουντικους..

    που την αλλη ημερα δηλωναν….δημοκρατικοι..μετα σοσιαλιστες…μετα…..δεξιοι…εκσυγχρονιστες…..

    Μου αρέσει!

  10. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

    Infiltr8or said
    Να με συγχωρείς μα κι εγώ σε άλλο άρθρο σου διέκρινα μια «σκιά».
    Δεν λέω ακόμη τίποτε.
    Παρακολουθώ.

    Υ.γ. Είμαι σε θέση να υποστηρίξω κάθε λέξη, κόμμα και τΕΛεία που έγραψα εδώ μέσα ό,τι κι αν ήταν αυτό με σθένος & αντριλίκι.
    Οι πεποιθήσεις μου (περί διαφόρων θεμάτων) είναι ήδη καταχωρημένες εδώ μέσα μέχρι/έως και προσωπικών στιγμών- σημείων.
    Από πού κρατάει η σκούφια μου, τι δουλειά κάνω, τι/ποιόν πιστεύω θρησκευτικά, πολιτικά, τα πάντα με όσους και εάν αυτά με φέρνουν σε αντίθεση/κόντρα.
    Είμαι ικανός, άμα μου τη σβουρίξει/μου τη βιδώσει καμιά μέρα να αρχίσω να στΕΛνω επιστολές (όπως ο αποστ. Παύλος) προς αυτούς, προς εκείνους, προς τους άλλους κτλ.
    Τόσο εμπεριστατωμένος νιώθω/αισθάνομαι.

    Δεν φοβάμαι τίποτε και κανέναν μονάχα τον ΘΕΟ.
    Σ΄ Αυτόν αποκρίνομαι από Εκείνον κρίνομαι.

    Ως προς εσένα λοιπόν αγαπητέ μου Infiltr8or έχω εκφράσει την αντίθεση/αντίρρησή μου να μας αποκαλούν κακούργους ή κακοποιούς (κάτι τέτοιο) ορισμένους σχολιαστές επειδή εκφράζουμε κάποια άποψη επί ευρέως γνωστού ζητήματος,
    ζητώντας σου,
    εμμέσως πλην σαφώς να παρέμβεις ως προς το σάϊτ,
    παρακαλώντας σε, αν θΕΛεις, ώστε να αποκατασταθεί η τάξη και να παρθούν πίσω αυτά τα βρωμερά λόγια εναντίον μας.
    Ουδέποτε μπήκε κάποιος στον κόπο να πει το παραμικρό.
    Οι άντρες δεν υπάρχουν πια, λέει ο λόγος, τραγουδάει η μουσική, μα ως φαίνεται αληθεύει.
    Περίμενα, ακόμη περιμένω, κάποιον να βγει και να πει: —» Κάναμε λάθος», «λυπούμεθα υπήρξαμε υπερβολικοί». Κάτι ρε πούστη μου. Μούγκα.
    Κανείς.
    Φωνή βοώντος εν τη ερήμω.

    Δηλαδή εάν σε μία χώρα/έναν τόπο συμπαθέστατων νέγρων (έγχρωμων) υπήρχαν ανάμεσά τους και μερικοί λευκοί με αυτούς δηλαδή τι έπρεπε να γίνει;
    Να τους αφανίσουν εξοντώνοντας τους,
    εξαφανίζοντας τους από προσώπου γης ή να τους βάψουνε μαύρους;
    Έτσι έγινε και εδώ.

    Επίσης δοθείσης ευκαιρίας και χρόνου να σε παρακαλέσω όπως ασχοληθείς όσο δύνασαι με το επόμενο/ακόλουθο θέμα προς επίλυσή του αν και το έγραψα ήδη υπό μορφήν σχολίου απευθύνοντας το στο σάϊτ πρόσφατα.
    Υπάρχουν τιμωρημένοι ή για να το πω καλύτερα αποβλημένοι με κόκκινη κάρτα σχολιαστές;
    Εσύ μου είχες πει ευθέως ότι το σάϊτ δεν κόβει, ψαλλιδίζει κτλ σχόλια.
    Τώρα πώς εξηγείται ένεκα σχολίων τους να βρίσκονται εκτός σάϊτ τόσο σχολιαστές όσο και σχόλιά τους αυτό δεν δύναμαι να το αντιληφθώ.
    Μπορείς σε παρακαλώ να με βοηθήσεις λιγάκι;

    Μου αρέσει!

    • infiltr8or said

      Χρήστο την καλημέρα μου.
      Την άποψη μου καταθέτω εδώ και προφανώς δεν περιμένω να συμφωνούν όλοι με αυτή.
      Για το άρθρο για τους σχολιαστές, είναι αλλου αρθρογράφου και καταθέτει μια άποψη σεβαστή. Προσωπικά σέβομαι τις απόψεις που εκφράζονται εδώ, αν και πολλές είναι κατευθυνόμενες.
      Για τον αποκλεισμό σχολιαστών δεν γνωρίζω κάτι γιατί δε διαχειρίζομαι εγώ τα σχόλια. Θα μεταφέρω όμως τον προβληματισμό σου στους διαχειριστές να το ελέγξουν.
      Και πάλι καλημέρα.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: