olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Ομολογία Γεωργιάδη: Η τροπολογία για την Ξάνθη θωρακίζει την εθνική μας κυριαρχία

Posted by olympiada στο Οκτώβριος 12, 2017

Αφού είχαν εξαπολύσει τους τραμπούκους του διαδικτύου για να διαδίδουν για δήθεν «προδοτική στάση», με αποτέλεσμα να γίνουν ρεζίλι των σκυλιών μετά την σφοδρή αντίδραση του τουρκικού προξενείου για την τροπολογία, τώρα βγαίνει για να τα μαζέψει. Άργησαν όμως και επί 24 ώρες οι γκεμπελίσκοι πήγαιναν χέρι χέρι με τους τούρκους πράκτορες του προξενείου. Όπως έχουμε αποκαλύψει από την πρώτη στιγμή στο Ολυμπία, η συγκεκριμένη τροπολογία δεν θωρακίζει μόνο τη Θράκη αλλά και ολόκληρη την επικράτεια από επίδοξους Τσάμηδες, Σκοπιανούς και λοιπά

24 Σχόλια to “Ομολογία Γεωργιάδη: Η τροπολογία για την Ξάνθη θωρακίζει την εθνική μας κυριαρχία”

  1. βασιλης said

    ανοιξατε τους ασκους του αιολου……………………………..η καινουργια πρωτευουσα της θρακης θα ειναι το χασκοβο…………………………………..εχει ενα παλατι εκει………………….

    Μου αρέσει!

  2. Βαγγελης said

    κλεισατε τους ασκους του αιολου……………………………..η παλια πρωτευουσα της θρακης ηταν το χασκοβο…………………………………..ειχε ενα παλατι εκει………………….

    Μου αρέσει!

    • βασιλης said

      μαλιστα………………….δεν ειναι κακο πραμα η αγνοια……η αμορφωσια………..ουτως η αλλως εχει επελθει η παρακμη…………με εναν λαο τεντωμενο…..τωρα το κολλυβα ετοιμαζουν να χουν και λιγο σταφιδα μεσα….λιγα στρεμματα παρακατω δεν χαλασε ο κοσμος………………..δεν πειραζει….. εσυ cool……..εκει φρεντο…….κλαρινο………..

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. βασιλης said

    ξερεις ποιο ειναι το θεμα ολυμπιαδα………….?οτι ολοι αυτοι πανε στο ευρωπαικο δικαστηριο και κερδιζουν τα δικαστηρια με συνηγορους υπερασπισης τις ΜΚΟ του κολλητου του τσιπρα………..ναι αυτουνου που ξεχεζε απ το πρωι μεχρι το βραδυ στο twitter τον μελοντικο ευεργετη και συμμαχο σας τον τραμπ…………………….ακομα και ο γκαβος ο ψυχακιας ο κομανετσης ναι αυτος που μιλουσε με τον θεο σηκωνει ψηλα τα χερια απ τις κωλοτουμπες σας……………………………η πολιτικη πλεον στην ελλαδα ειναι αθλημα……………………..πρωταθλητισμος……………..

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • ΟΥΤΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ said

      Απόφαση επί της προσφυγής

      Το ΕΔΑΔ αποφαίνεται επί της προσφυγής διαπιστώνοντας αν η συγκεκριμένη πράξη ή παράλειψη του κράτους έχει παραβιάσει τα δικαιώματα του προσφεύγοντος. Οι αποφάσεις του είναι δεσμευτικές για τα εθνικά κράτη, όμως δεν υπάρχει μηχανισμός επιβολής τους. Σε περίπτωση που έχει διαπιστωθεί παραβίαση, η οποία παρά την απόφαση δεν αίρεται, το Δικαστήριο έχει τη δυνατότητα να επιδικάσει χρηματική αποζημίωση στον πολίτη από το συγκεκριμένο κράτος. Εάν η πράξη παραβίασης είναι κάποιο νομοθετικό μέτρο, το Δικαστήριο δεν έχει την εξουσία να το ακυρώσει το ίδιο, παρά μόνο να το κρίνει αντίθετο με την ΕΣΔΑ και να επιδικάσει αποζημίωση σε όσους θιγέντες προσφύγουν σε αυτό. Η αρνητική δημοσιότητα όμως που προκαλούν οι αποφάσεις του, καθώς και η βεβαιότητα ότι, αν δικαιώθηκε ένας, θα δικαιωθούν και όλοι οι άλλοι που θα προσφύγουν στο μέλλον, αρκούν συνήθως, ώστε το κράτος να τροποποιήσει τη σχετική νομοθεσία και να παύσει την προσβολή.

      Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Democratia DELENDA EST - eksothen said

    Συνεχιζετε να γραετε μαλακιες στην olympia;;

    (Τωρα ο Γεωργιαδης εινσι κατι θετικο που συνταυτιζονται οι αποψεις του με την προπαγσνδα σας, εε;;)

    Να σε ρωτησω ρε ανθελληνα αρθρογραφε.
    Αρκετες φορες εχετε χρησιμοποιησει ειτε αποσπασματα ειτε κειμενα του Σ. Καλεντεριδη, σωστα;;

    Λοιπον, ΤΙ ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥΡΚΙΑΣ & ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ;;
    Σ. Καλεντεριδης.


    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΗΝ ΛΕΞΗ «ΤΟΥΡΚΙΚΟ» & «ΤΟΥΡΚΟΣ» ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ –
    DE FACTO – ΤΗΣ (ΔΗΘΕΝ)ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ – ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΑΓΙΡΕΥΕΙ ΗΒΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ !

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΡΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΡΑΣ ΡΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ΤΗΣ olympias ????

    Μου αρέσει!

    • harry said

      Ρε αγραμματοι «Ελληναραδες» δεν βαρεθηκατε οκτω χρονια να προβλεπετε την καταστροφη της χωρας?? Τα καφε ειναι γεματα, μερα-νυχτα, απο παχυσαρκους καλοζωισμενους Ελληνες και καλοντυμενες Ελληνιδες-μοντελα -ενω οι λοιποι Ευρωπαιοι δουλευουν σαν τα σκυλια-η βιομηχανικη παραγωγη αυξανεται,οι πωλησεις ΙΧ αυξανονται καθε μηνα,οι ταβερνες ειναι γεματες τα Σαββατοκυριακα,τα ξενοδοχεια εχουν 100% πληροτητα,οι επενδυσεις αυξανονται κατακορυφα[διαβαζε οικονομικες εφημεριδες-οχι τον ΣΚΑΙ],και παει λεγοντας…..Επειδη εσεις κλεισατε τα χαζομικρομαγαζα σας των 8 τετραγωνικων πιστευοντας οτι εισαστε επιχειρηματιες της συμφορας?? ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ…….

      Μου αρέσει!

      • Democratia DELENDA EST - eksothen said

        Harry, do you think anyone cares what a yidd, has to say ??

        Μου αρέσει!

      • DENNiSS DENNiSSONN [[[16ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ1912]]] said

        ,,,ΧχΆΑΡΡΥΥ ? ,
        ΘΙΈς ΝΑ ΣΕ ΡΊΞΩ ΚΚΈ ‘ΣΈΝΑΝΕ, ΝΑΊ,
        ΈΝΑΝΕ ΡΩΜΑΊΪΚΟΝΝ ΜΠΟΎΤΣΑΡΟΝΝ, ΝΑΊ,
        ΈΤΣΙ ΡΕ ΣΎ ΧΆΡΡΥ, ΔΩΡΕΆΝΝ, ΚΚΈ ΓΙΑ ΤΗΝΕ ΠΆΡΤΗΝΝ ΣΟΥ,
        ΕΠΕΙΔΉς ΣΕ ΣΥΝΕΠΆΘΗΣΑ ΡΕ, ΜΑΛΙΑΚΟΎΛΙΗ ΧΆΡΗ, ΝΑΊ,

        ,,,ΚΚΈ ΧΆΡΗ ΘΕΝΆ ΣΕ ΚΆΝΩ, ΝΤΙΓΓΙΝΤΆΓΓΑΑ [ΝΑΊ] … .. .. . … . .

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Harry Που Ο Χαρος Να Σε Παρει said

        Οταν οι Βορειοι λαοι της Ευρωπης σαν καθημερινο αθλημα ειχαν το πηδηγμα απο το ενα κλαδι των δενδρων στο αλλο, και εμεις τους αλλαξαμε τα φωτα, λες οτι το καναμε δωρεαν;

        Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Democratia DELENDA EST - eksothen said


    Αντε στο διαολο που θα κανετε μσθηματα Πατριωτισμου σε εμας, ρε ΠΟΥΤΑΝΑΡΙΟ του διεθνισμου.

    Παρτε μαζι σας τον κοκκινο μισελληνα τον κοντονη και χερι χερι να πατε στον ημιτρελο Κιμ της Β. Κορεας να ζησετε στον σοσιαλΗστικο σας παραδεισο.

    ΝΑ ΜΑΣ ΑΔΕΙΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΡΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΥ.

    Μου αρέσει!

  6. Κ13 said

    Μη μπερδεύετε πληρωμενοι απατεωνες της Στοάς την Αιτιολογική έκθεση με το τί ψηφίστηκε.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  7. Πύκτης said

    ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ της ενωμένης ευρώπης …..το ευρωπαικό ιδεώδες του πάκη !

    Αρέσει σε 2 άτομα

  8. Μ.Φ-Αρμονία said

    Αφού την ψήφισε και η ΝΔ τι άλλο θα έπρεπε να γράψει ο Γεωργιάδης;
    Διαβάστε ένα άρθρο που γράφει για το νομοσχέδιο με απλά λόγια:

    Η Ελληνική Βουλή βοηθάει την Τουρκία να τοποθετήσει τούρκους στη Θράκη!
    6:52 μ.μ. – Εθνικά, Ελλάδα, Θράκη, Κωνσταντίνος, πολιτική, Ροή, Feature – 5 σχόλια

    Με ελληνική πρωτοβουλία, κίνηση που θα την ζήλευε και ο Ερντογάν, το Ελληνικό Κοινοβούλιο παραβιάζει τη Συνθήκη της Λωζάνης!
    Έλληνες πολιτικοί κάνουν τα πάντα για να εμφανίσουν εθνική «τουρκική μειονότητα» στην Θράκη και την Ελλάδα…
    Η Τουρκία κινείται παράλληλα και προετοιμάζει την αχρήστευση της Συνθήκης της Λωζάνης…

    Γράφει ο Κωνσταντίνος Τερζής

    Αφού οι βουλευτές του Κοινοβουλίου, προφανώς ως ειδικοί επί του θέματος, ψήφισαν και έκαναν νόμο του κράτους την αλλαγή φύλου από την ηλικία των 15 ετών, έκαναν και το βήμα παραπέρα αφού προχώρησαν και στην ψήφιση υπέρ της συζήτησης του νομοσχεδίου που αφορά την αναγνώριση τουρκικών σωματείων και συλλόγων στην Ελλάδα. Κι ενώ το νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλου επισημοποιήθηκε με 148 ψήφους (κάτω από το ψυχολογικό όριο των 150), βρέθηκαν 248 βουλευτές που ψήφισαν υπέρ της συζήτησης περί της έμμεσης πλην σαφούς έμμεσης αναγνώρισης τουρκικής (δηλαδή εθνικής) μειονότητας εντός της Ελληνικής Επικράτειας!!!

    Το συγκεκριμένο θέμα (που αφορά την λειτουργία των τουρκικών σωματείων – συλλόγων με τον προσδιορισμό «τουρκικός») τέθηκε από τη στιγμή που το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΔ) αποφάσισε και διέταξε την αναγνώρισή τους. Χωρίς να λάβει υπόψη του τη Διεθνή Συνθήκη της Λωζάνης, αγνοώντας και διαγράφοντας την τελεσίδικη απόφαση του Ανώτατου Ελληνικού Δικαστηρίου, του Αρείου Πάγου και, επιπλέον, χωρίς να λάβει υπόψη του τις ιδιαιτερότητες και τους κινδύνους που η απόφασή του εισάγει σε εσωτερικά, εθνικής βαρύτητας, ζητήματα.

    Ο λόγος που προτάθηκε από κυβερνητικούς αξιωματούχους η συζήτηση – επανεξέταση αυτή (ξεπερνά τα όρια της γελοιότητας), είναι η απειλή επιβολής προστίμου (ύψους μερικών χιλιάδων ευρώ) από την Ευρώπη, εάν η Ελλάδα δεν συμμορφωθεί με την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, με βάση την οποία καταπατείται το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού των μουσουλμάνων της Θράκης στο να εμφανίζονται ως τούρκοι!!! Στην πραγματικότητα, η Ελληνική Βουλή, αποδέχθηκε σιωπηρά και χωρίς ιδιαίτερες αναστολές, την αναγνώριση τουρκικής εθνότητας εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Και με τον τρόπο αυτό, η Ελλάδα –δια των βουλευτών της- καταπατά την Συνθήκη της Λωζάνης και εισάγει σειρά από προβληματικές συνθήκες στον ελληνοτουρκικό διάλογο. Για να συζητήσει – επανεξετάσει το θέμα του όρου «τουρκικός» στην Θράκη και με αφορμή τα ανθρώπινα δικαιώματα να καταπατήσει, να ισοπεδώσει και να διαγράψει τους Πομάκους και τους Ρομά της Θράκης, οι οποίοι με πολιτικές τακτικές fast track «ενσωματώνονται» στην έννοια του όρου τουρκικός! Και αυτό, φυσικά, γίνεται μέσα στα πλαίσια της Δημοκρατίας και της προστασίας των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων!!! Αυτή είναι η «λογική» της συζήτησης – επανεξέτασης ενός θέματος που όχι μόνο έχει καταλήξει οριστικά και αμετάκλητα δικαστικά, αλλά δεν υφίσταται καν με βάση τη Διεθνή Συνθήκη της Λωζάνης…

    Η πρόσφατη παρέλαση μουσουλμάνων μαθητριών στην επέτειο απελευθέρωσης της Ξάνθης (4 Οκτωβρίου), που για πρώτη φορά εμφανίσθηκαν με μαντήλες (συγκεκριμένα με χιτζάμπ, που είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή μαντήλα κεφαλής), ακολουθώντας τα ισλαμιστικά πρότυπα που επιβάλει στην γείτονα Τουρκία ο ισλαμιστής Ερντογάν, είναι ένα σαφέστατο μήνυμα που οι εθνικοί σωτήρες (ή ολετήρες;) δεν μπόρεσαν να αντιληφθούν. Και πολύ περισσότερο, δεν στάθηκαν ικανοί να κατανοήσουν την χρονική συγκυρία του συγκεκριμένου «τολμήματος» με τα όσα περί ανεξαρτησίας άρχισαν να συζητούνται στην Ευρώπη μετά το δημοψήφισμα στην Καταλονία.

    Φυσικά οι μουσουλμάνες μαθήτριες φυσικά έχουν το δικαίωμα να εκφράζονται ελεύθερα και να φορούν μαντήλες, αλλά οι «φωστήρες» του Ελληνικού Κοινοβουλίου δεν αναρωτήθηκαν καν γιατί αυτή η εμφάνισή τους συνέβη τώρα και ποιος ή ποιοι αποφάσισαν να διαταράξουν την ελευθερία στην εμφάνιση των μαθητριών, όπως αυτή εκφραζόταν μέχρι τώρα, εμφάνιση χωρίς μαντήλες για την οποία δεν υπήρξε ποτέ καμία ένσταση ή διαμαρτυρία;
    Τι, άραγε, θα συμβεί αρχικά στις 28 Οκτωβρίου και κατόπιν στις 25 Μαρτίου εάν στις παρελάσεις (στην Θράκη) για την εθνική γιορτή, εμφανιστούν και άλλα σχολεία, τόσο στην Ξάνθη όσο και στην Κομοτηνή, με μαθήτριες που θα φορούν μαντήλες, χιτζάμπ ή οτιδήποτε άλλο άμεσα ή έμμεσα συσχετιζόμενο με το τουρκικό «δόγμα» εμφάνισης των γυναικών;
    Τι θα πούνε οι «αρμόδιοι», οι «υπεύθυνοι» και οι λοιποί ασχολούμενοι με την περιοχή και ειδικά με θέματα που έχουν κατηγοριοποιηθεί αυστηρά ως εθνικά; Θα ψάξουν άραγε για δικαιολογίες και υπεκφυγές, θα δηλώσουν (κατόπιν εορτής) πως «η δική τους αίσθηση δημοκρατίας γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης από κέντρα που λειτουργούν εις βάρος των ελληνικών θέσεων και συμφερόντων» ή μήπως θα επικαλεστούν το ανθρώπινο και πολιτικό δικαίωμα στην αυτοδιάθεση και αυτοπροσδιορισμό των πολιτών, αποδεχόμενοι στο έπακρο την αρνητική κατάληξη της προσωπικής τους συναυτουργίας στην επιδείνωση των όσων συμβαίνουν στην Θράκη;

    Να υποθέσουμε πως οι «σωτήρες» μας δεν έχουν χρόνο να σκεφθούν όσον αφορά τον τομέα πρόληψης καταστάσεων ή να θεωρήσουμε πως εκείνοι που κυβερνούν τη χώρα θεωρούν «εθνικά επικίνδυνο» οτιδήποτε και οποιονδήποτε επιχειρεί να διαταράξει την επιλεκτική «νιρβάνα» τους;

    Οι γνωρίζοντες και έχοντες γνώμη για τα πάντα βουλευτές (και κόμματα) της χώρας, δεν έχουν την ικανότητα να αντιληφθούν την σοβαρότητα και την επικινδυνότητα της πράξης τους και τους εθνικούς κινδύνους που «φύτεψαν» στην Θράκη και την Ελλάδα με την ψήφο τους;

    Δεν κατανοούν ότι δημιουργούν μια πρώτη επίσημη βάση στήριξης των τουρκικών επιχειρημάτων και τις συνθήκες εκείνες πάνω στις οποίες η τουρκική εξωτερική πολιτική πρόκειται να στηρίξει τα ό,ποια παράλογα αιτήματα ή απαιτήσεις της Τουρκίας εις βάρος της Ελλάδας;

    Πέρα όμως από το «συμβάν στην παρέλαση της Ξάνθης», τι θα πράξει η κυβέρνηση (και η συμπλέουσα με αυτήν στα εθνικά θέμα αντιπολίτευση) με το άλλο σοβαρότατο θέμα, που αφορά αιτήσεις τούρκων πολιτών για επιστροφή σε αυτούς της Ελληνικής υπηκοότητας;
    Πρόκειται για 52 περίπου χιλιάδες, οι οποίοι περιμένουν να τους αναγνωριστεί το δικαίωμα (ανθρώπινο και πολιτικό, σύμφωνα με αυτούς) επιστροφής της υπηκοότητας που απώλεσαν (οι ίδιοι ή οι πρόγονοί τους) στις δεκαετίες μεταξύ 1960 και 1970.

    Όλα τα προηγούμενα αφορούν Έλληνες πολίτες της Θράκης, μουσουλμάνους στο θρήσκευμα ή άλλους που επιθυμούν να αποκτήσουν την ελληνική υπηκοότητα. Όμως, υπάρχει και ένας σεβαστός αριθμός (επίσης) Ελλήνων μουσουλμάνων, οι οποίοι κατεγράφησαν να έχουν καταθέσει αιτήσεις απόκτησης υπηκοότητας στις τουρκικές αρχές, μέχρι τις αρχές της πρώτης δεκαετίας του αιώνα που διανύουμε. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, πρόκειται για μερικές χιλιάδες, στους οποίους η Τουρκία –παίζοντας τότε το δικό της «ευρωπαϊκό» παιχνίδι- δεν έχει μέχρι σήμερα απαντήσει, εκτός από ελάχιστες «ειδικές» περιπτώσεις.

    Εκτός όμως από αυτά, σύμφωνα με δικές μας, αδιαμφισβήτητες, πληροφορίες, κατά το διάστημα των τελευταίων χρόνων, υπάρχει μια νέα έντονη «τάση» κατάθεσης -από μουσουλμάνους της Θράκης- αιτήσεων απόκτησης της τουρκικής υπηκοότητας προς τις τουρκικές αρμόδιες αρχές. Δική μας έρευνα στον χώρο της μειονότητας, καταγράφει πως οι αιτήσεις αυτές είναι άμεσα ή έμμεσα συνδεδεμένες με ένα κλίμα τρομοκρατίας που μέχρι στιγμής επιτυχώς επιχειρεί να επιβάλει η Τουρκία στην Θράκη, είτε μέσω των ανά χωριό τοποθετημένων εκλεκτών και «εκπροσώπων» του τουρκικού προξενείου, οι οποίοι απεύχονται αλλά και υπενθυμίζουν είτε την πιθανότητα να αναφερθεί το όνομα κάποιου σε «κύκλωμα γκιουλενιστών στην Θράκη», είτε «το παιδί που σπουδάζει στην Τουρκία να βρεθεί μπλεγμένο με φιλο-γκιουλενιστές»… Παρόμοιες συζητήσεις αναπτύσσονται από ζευγάρια τούρκων τουριστών (που έχουν πανάκριβα αυτοκίνητα πολυτελείας μεγάλου κυβισμού και συνήθως μαύρου ή άσπρου χρώματος, κινούνται ανά ζεύγη αυτοκινήτων και αναφέρονται σε άνδρες επιβάτες άλλους τουρκικού πολυτελούς αυτοκινήτου που κυκλοφορεί με πινακίδες Κωνσταντινούπολης), οι οποίοι τονίζουν το πόσο σημαντικό είναι να μην χαρακτηριστεί κάποιος φιλο-γκιουλενιστής στη σημερινή Τουρκία…!
    Τι πρόκειται να πράξει η σημερινή κυβέρνηση σε μια τέτοια εξέλιξη, δηλαδή μαζικής αποδοχής αιτήσεων απόδοσης τουρκικής υπηκοότητας σε έλληνες πολίτες; Θα τις αποδεχτεί ως τετελεσμένο γεγονός ή θα αντιδράσει; Άραγε, θα τολμήσουν οι σημερινοί (ή και οι αυριανοί) κυβερνώντες να προχωρήσουν σε νομοθέτηση ακύρωσης της ελληνικής υπηκοότητας σε όσους έχουν διπλή υπηκοότητα με όμορες χώρες;

    Με απλά μαθηματικά, ένας αριθμός που κυμαίνεται μεταξύ 30 έως και 90 χιλιάδων μουσουλμάνων, ενδέχεται να «αναγνωριστεί» ως τουρκική εθνική μειονότητα εντός της Ελληνικής Θράκης. Εάν σε αυτό το «χαρακτηριστικό» προσθέσουμε και την συνδεδεμένη γεωγραφικά αυτοδιοικητική περιοχή, η οποία αφορά τους Δήμους Μύκης, Ιάσμου και Αρριανών (αφορά σχεδόν το σύνολο του ορεινού όγκου της Θράκης), τότε έχουμε και μια έτοιμη (αυτο)διοικητικά, οικονομικά, κοινωνικά, και θρησκευτικά περιοχή, η οποία ενδέχεται να ασκήσει πιέσεις για ανεξάρτητους μηχανισμούς ή ακόμη (συνεργαζόμενη και με όμορα στοιχεία της νότιας Βουλγαρίας) και για πλήρη ανεξαρτησία.
    Αυτό το έχουν σκεφτεί οι διάφοροι πολιτικοί που δεν διστάζουν να προχωρούν σε αποφάσεις αντικρουόμενες με το εθνικό συμφέρον και την εσωτερική ειρήνη και ασφάλεια; Ή οι επιλογές τους αγνοούν το γενικό και εθνικό συμφέρον και κινούνται αυστηρά μεταξύ κομματικού και προσωπικού συμφέροντος;
    Μήπως αυτές οι επιλογές τους αντανακλώνται στην απόφαση πιλοτικής λειτουργίας δίγλωσσων νηπιαγωγείων (πάγιο αίτημα του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής και των περί αυτού σιτιζομένων), τα οποία αποφασίστηκε να λειτουργήσουν σε μουσουλμανικά χωριά που κατοικούνται από Πομάκους και δεν έχουν καμία απολύτως γλωσσική σχέση με την επιβαλόμενη -από την Ελληνική κυβέρνηση- τουρκική γλώσσα;
    Αυτό, σύμφωνα με τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι καταναγκασμός και αποκαλείται εκτουρκισμός ή γενιτσαρισμός. Δεν το γνωρίζουν οι έλληνες βουλευτές; Ή, μήπως, δεν γνωρίζουν πως απώτερος στόχος της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής είναι ο εκτουρκισμός των μουσουλμάνων κατοίκων της Θράκης και οι συγκεκριμένες πολιτικές και κυβερνητικές αποφάσεις λειτουργούν προς ικανοποίηση της Άγκυρας και του Ερντογάν (ο οποίος ονειρεύεται την επαναφορά της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας);

    Η Τουρκία, ήδη ετοιμάζει την δική της κίνηση, και χωρίς να παραβιάσει τη Συνθήκη της Λωζάνης, πρόκειται να επιχειρήσει να εμφανίσει «τούρκους» στην Θράκη. Το Ελληνικό Κοινοβούλιο, από τη δική του πλευρά, κινούμενο ενάντια στην λογική, αλλά και ενάντια στην κρισιμότητα και την βαρύτητα ενός εθνικού ζητήματος, προλαμβάνει την Τουρκία και αναγνωρίζοντας το ζήτημα ως θέμα που άπτεται συζήτησης επί της Βουλής των Ελλήνων, προσπερνά την Τουρκία και παραβιάζει μια Διεθνή Συνθήκη εις βάρος της ίδιας της Ελλάδας!

    Ποιος και πως θα δικαιολογήσει, άραγε, αυτή την παράλογη ενέργεια της ελληνικής πολιτικής σκηνής, η οποία κινούμενη σε ένα θέατρο του παραλόγου, αποφασίζει σχεδόν σύσσωμη να συμπλεύσει ενάντια στα εθνικά συμφέροντα, αλλά και ενάντια στις σαφείς επιταγές του Ελληνικού Συντάγματος, το οποίο επιβάλει ως κυριαρχικό σκοπό την προστασία της χώρας από εξωτερικούς και εσωτερικούς εχθρούς;

    Όλα αυτά ανατρέπουν άρδην την υπάρχουσα κατάσταση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας και δημιουργούν νέες συνθήκες για την διπλωματία, ενώ εισάγουν «καινά δαιμόνια» σε ζητήματα που άπτονται της εσωτερικής ασφάλειας της χώρας. Ταυτόχρονα και σε διεθνές επίπεδο οικοδομούν ένα απολύτως νέο σκηνικό, στο οποίο η Ελλάδα αφού χειροκροτηθεί για το «μεγαλείο του ανθρωπισμού» της θα βρεθεί σε δεινότατη θέση και πλέον χωρίς κανέναν σύμμαχο θα πρέπει να αντιμετωπίσει συντονισμένες επιθέσεις όλων των φιλοτουρκικών λόμπι. Πρόκειται για μία ανατροπή που θα δημιουργήσει -σχεδόν άμεσα- πλείστα όσα ζητήματα στο σύνολο των εθνικών θεμάτων, ενώ οι τουρκικές πιέσεις σε Αιγαίο, Ρόδο (αλλά και Κύπρο) θα αυξηθούν κατακόρυφα.

    To ίδιο σχεδόν «σκηνικό» ισχύει (ελέω άφθονων χρηματοδοτήσεων και διαφόρων πολυεπίπεδων βοηθημάτων της Τουρκίας) και για την περιοχή της Φλώρινας (με τους περίφημους «μακεδόνες»), και για την Θεσπρωτία (με του γνωστούς Τσάμηδες) και με τα Δωδεκάνησα (με τη γνωστή και σχετικά πρόσφατη χρονικά «τουρκική μειονότητα Δωδεκανήσων)…

    Εϊναι γνωστό πως επί σειράς δεκαετιών η Τουρκία μεταχειριζόμενη κάθε μέσο και επιχειρώντας με κάθε τρόπο, προσπαθεί να εισάγει τον όρο «τουρκικός» στην ελληνική πραγματικότητα. Από την ελληνική πλευρά έχει καταγραφεί σειρά λανθασμένων ενεργειών και παραλείψεων, στοιχεία τα οποία έχουν συντελέσει στην ισχυροποίηση των θέσεων της Τουρκίας, η οποία προσφάτως έχει καταστεί άτυπη συγκυρίαρχος στην Ελληνική Θράκη. Και αυτή η άτυπη, υπαρκτή όμως, τουρκική θέση ισχύος εντός της Ελληνικής Επικράτειας καταγράφεται και με την πρόσφατη έμμεση αναγνώριση του όρου «τουρκικός» από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, όπου αποφασίστηκε να συζητηθεί ένα θέμα που μέχρι σήμερα ήταν μη παραδεκτό και νοούνταν ως ανύπαρκτο.

    Όμως ο παραλογισμός αυτός έχει και τις αιτιάσεις του. Οι οποίες χαρακτηρίζονται ως διαχρονικές και περιορίζονται στην αγωνία των κομμάτων για το αποτέλεσμα της κάλπης «στις επόμενες εκλογές». Αποτέλεσμα αυτής της «πολιτικής φιλοσοφίας» είναι τα πολιτικά κόμματα να συνωστίζονται στο ποιός θα εξυπηρετήσει καλύτερα τις θέσεις που προβάλουν οι τουρκόφρονες της Θράκης.
    Με απλά λόγια, όλα σχεδόν τα σημερινά κόμματα αναγνωρίζουν ως ισχυρότερο – υπέρτερο στοιχείο τη θέση και το συμφέρον του κόμματος έναντι των εθνικών θέσεων και συμφερόντων. Και αυτό ακριβώς θεωρείται ως προάγγελος εξελίξεων που μόνο αρνητικές μπορούν να είναι, με δεδομένη την «εξάρτηση της κάλπης», όπως αυτή έχει καταγραφεί από τους έως σήμερα ιθύνοντες και εμπλεκόμενους πολιτικούς (φορείς και πρόσωπα). Αν αυτή η καταγεγραμμένη πολιτική βούληση συνδυαστεί και με την αποδυνάμωση των αρμοδίων κρατικών υπηρεσιών (σε επίπεδου υποδομών, υλικού και στελεχών), τότε εύκολα κανείς αντιλαμβάνεται πως οι πραγματικά δύσκολες ημέρες για την Ελλάδα δεν έχουν καν έλθει. Γιατί, μια κακή οικονομία μπορεί να επανέλθει με κόπους σε τροχιά ανάπτυξης. Μια κακή ή αρνητική κατάληξη χείριστων πολιτικών αποφάσεων επί εθνικών θεμάτων που άπτονται γεωγραφικών περιοχών δεν μπορεί να αναστραφεί παρά μόνο με συνθήκες που δεν έχουν να κάνουν με την φυσιολογική ειρηνική λειτουργία μιας χώρας.

    Ας μην κοροϊδευόμαστε λοιπόν. Το παρόν πολιτικό σκηνικό, παραβιάζει (συστηματικά και χωρίς τον φόβο της τιμωρίας) το ίδιο το Σύνταγμα της χώρας, «εξυπηρετώντας» συμφέροντα τα οποία είναι αντίθετα με την έννοια της ασφάλειας και της ακεραιότητας της Ελλάδας. Είτε για λόγους ιδεοληψίας, είτε για λόγους αδιαφορίας, είτε -ακόμη- για λόγους κομματικού και εκλογικού συμφέροντος, η παρούσα Βουλή και κυβέρνηση δεν εκπροσωπούν τον θεσμικό τους ρόλο, ενώ οι βουλευτές φαίνεται να παραβιάζουν τον λόγο ή τον όρκο που έδωσαν πριν την έναρξη του «εθνοσωτήριου» έργου τους. Και θα είναι οι ίδιοι -σχεδόν στο σύνολό τους- που στις επόμενες βουλευτικές εκλογές θα ζητήσουν την ψήφο των Ελλήνων για να συνεχίσουν το επαρκώς κατανοητό από όλους «έργο» τους, αναφερόμενοι με γενικόλογα σε μια Ελλάδα και στου Έλληνες. Το περιεχόμενο και ποιά θα είναι στην πραγματικότητα η Ελλάδα και ποιοί ακριβώς θα είναι οι Έλληνες δεν τους ενδιαφέρει…, αφού αρκούνται στο να αντιλαμβάνονται μόνο αριθμούς… Και η ευθύνη απόδειξης του αντιθέτου βρίσκεται στην δική τους πλευρά.

    ΥΓ1: Αν σκεφτεί κανείς ότι όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που η Τουρκία χάνει σημαντικό γεωπολιτικό έδαφος, φίλους και συμμάχους*, τότε δικαίως μπορεί ο οποιοσδήποτε να αναρωτηθεί: Γιατί τα κάνουν όλα αυτά οι πολιτικοί της Ελλάδας; Για να ικανοποιήσουν τους σχεδιασμούς, τις απαιτήσεις και τις βλέψεις μιας χώρας που μένει τραγικά μόνη και προβλέπεται λίαν συντόμως να βρεθεί αντιμέτωπη με τους εφιάλτες της;
    ΥΓ2: Από σεβασμό στους θεσμούς, αλλά και για λόγους που εξαναγκάζουν σε γεωγραφικό προσδιορισμό, οι αναφορές γίνονται στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και τους Βουλευτές του.
    ΥΓ3: Το δημοσίευμα από την ιστοσελίδα του Rodop Ruzgari είναι σαφές. Αφορά μια εκδήλωση σουνιτών-τουρκόψυχων που έγινε στο Μεγάλο Δέρειο στις 7/10/2017. Εκεί λοιπόν ανάμεσα στις ¨υψηλές¨ παρουσίες ήταν και ο ανεκδιήγητος πρόεδρος του DEB Μουσταφά Αλή Τσαβούς.
    Στην ομιλία λοιπόν που έκανε εκεί, σε μια αποστροφή του λόγου του είπε: «Αυτή η περιοχή για αιώνες ήταν τουρκική και αύριο θα παραμείνει ως τουρκική».
    Η φράση αυτή παραπέμπει ευθέως στην φράση που φώναζε ο όχλος στην Τουρκία όταν έσπαζε τα μαγαζιά των Ελληνων το 1955.
    Φώναζαν τότε «Kıbrıs Türktür, Türk kalacak». Δηλαδή «Η Κύπρος είναι τουρκική και θα παραμείνει τουρκική».
    Φαίνεται ότι το δήθεν αστείο του ψευδομουφτή Ξάνθης Αχμέτ Μέτε, ο οποίος το 2016 είχε ευχηθεί δημόσια στον Τσαβούς «να γίνει ο Ντενκτάς της Θράκης», δεν ήταν και τόσο αστείο… άσχετα με το αν οι εξ Αθηνών (και με εντολές Βρυξελλών) κυβερνώντες λειτουργούν σαν να βρίσκονται σε άλλη χώρα, χωρίς καμία ενσυναίσθηση περί των ευθυνών των αποφάσεών τους…

    * Ο υφυπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Philip Gordon, σε συνέντευξη στην τουρκική εκπομπή του BBC και που δημοσιεύτηκε στις Financial Times, αναφερόμενος στην τελευταία μεγάλη κρίση μεταξύ των ΗΠΑ και της Τουρκίας ξεκαθάρισε με σαφή τρόπο πως η Τουρκία δεν είναι πλέον ο παραδοσιακός σύμμαχος των Ηνωμένων Πολιτειών αλλά έχει γίνει ένα από τα προβληματικά κράτη της Μέσης Ανατολής και με αυτή την ιδιότητα θα αντιμετωπίζεται από τούδε και στο εξής από τις ΗΠΑ.

    https://kostasxan.blogspot.gr/2017/10/blog-post_425.html

    Αρέσει σε 1 άτομο

  9. ΟΥΤΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ said

    Βενιζέλος προς Σεραφείμ: Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την νομολογία του ΕΔΔΑ
    «Η Ορθοδοξία απέχει πλήρως από τιμωρητικές αντιλήψεις»
    Κυριακή, 08 Δεκεμβρίου 2013

    Αθήνα 5 Δεκεμβρίου 2013
    Προς:
    τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ
    Σεβασμιώτατε,
    έλαβα την ΑΠ 1329/3.12.2013 επιστολή Σας με αφορμή την πρόταση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ να ρυθμιστεί νομικά το πραγματικό γεγονός της συμβίωσης ατόμων του ίδιου φύλου σε συμμόρφωση προς τη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) που ερμηνεύει και εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου ( ΕΣΔΑ ).
    Σας ευχαριστώ θερμά για την αναγνώριση της εθνικής προσπάθειας που κάνουμε για την έξοδο από τη κρίση και για τα πάντοτε έκδηλα αισθήματα αγάπης και εκτίμησης προς το πρόσωπο μου, χρόνια τώρα. Τα αισθήματα αυτά είναι- Σας διαβεβαιώ – αμοιβαία και ανυπόκριτα. Σας εύχομαι πολλά τα έτη με αφορμή τα πρόσφατα Ονομαστήρια Σας.
    Όπως ξέρετε ως νομικός, η ΕΣΔΑ ισχύει στην εσωτερική έννομη τάξη ως κανόνας σχετικά αυξημένης τυπικής ισχύος (άρθρο 28 παρ .1 του Συντάγματος), ενώ, λόγω του συστήματος διεθνούς δικαστικού ελέγχου που τη συνοδεύει, γίνεται καθολικά δεκτό στην επιστήμη και τη νομολογία ότι ο εθνικός νομοθέτης και ο εθνικός δικαστής έχουν υποχρέωση σύμφωνης προς την Ευρωπαϊκή Σύμβαση ερμηνείας των ρυθμίσεων των εθνικών συνταγμάτων των κρατών μελών.
    Από την άποψη αυτή καμία χώρα – μέλος της ΕΣΔΑ δεν μπορεί να αγνοήσει τη νομολογία του ΕΔΔΑ χωρίς επιπτώσεις πολιτικές ή ακόμη και νομικές στο επίπεδο του Συμβουλίου της Ευρώπης.
    Τη μαύρη περίοδο της δικτατορίας η Ελλάδα στο ΕΔΔΑ και τους μηχανισμούς του Συμβουλίου της Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου αναζήτησε βοήθεια και στηρίγματα για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας και του κράτους δικαίου .
    Οι Ιερές Μονές της Εκκλησίας της Ελλάδος, όταν αναζήτησαν διεθνή προστασία των ιδιοκτησιακών και περιουσιακών τους δικαιωμάτων στο Στρασβούργο κατέφυγαν, δηλαδή στο ΕΔΔΑ και την δική του απόφαση επικαλέστηκαν ως τίτλο προστασίας.
    Αυτούς τους διεθνείς δικαιοδοτικούς μηχανισμούς δεν μπορούμε συνεπώς να τους χρησιμοποιούμε και να τους επικαλούμαστε επιλεκτικά.
    Υποστηρίζετε την άποψη ότι ο νομοθέτης έχει κατά το Σύνταγμα (προφανώς εννοείτε το άρθρο 3) την υποχρέωση να λαμβάνει υπόψη του τις θέσεις και τις ευαισθησίες της Ορθόδοξης Εκκλησίας, όταν χειρίζεται θέματα κοινού ενδιαφέροντος όπως ο γάμος, η οικογένεια, η προστασία του ανθρώπινου προσώπου.
    Το κανονιστικό περιεχόμενο του άρθρου 3 που εισάγει το σύστημα των συνταγματικά ρυθμισμένων σχέσεων Κράτους και Εκκλησίας χωρίς να απομειώνει την προστασία της θρησκευτικής ελευθερίας (άρθρο 13 Συντάγματος), θα μου επιτρέψετε να πω ότι είναι τελείως διαφορετικό και απολύτως συγκεκριμένο: αφορά τις σχέσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου με την Εκκλησία της Ελλάδος και την κατοχύρωση της τυπολογίας των επιμέρους εκκλησιαστικών καθεστώτων που υφίστανται στην ελληνική επικράτεια (Νέες χώρες, Κρήτη, Δωδεκάνησα).
    Η ίδια όμως η δημοκρατική αρχή επιβάλλει στη Βουλή των Ελλήνων να λαμβάνει υπόψη της και να συνεκτιμά τις απόψεις και τις ευαισθησίες όλων των θεσμών, των συλλογικών οντοτήτων, των πολιτών. Μεταξύ αυτών εξέχουσα θέση κατέχει προφανώς, για λόγους ιστορικούς και κοινωνικούς, η Ορθόδοξη Εκκλησία.
    Όμως ο νομοθέτης οφείλει εν τέλει να ενεργεί κατά το Σύνταγμα που με την σειρά του κατοχυρώνει και τη θέση του διεθνούς και του ευρωπαϊκού κοινοτικού δικαίου.
    Στα ζητήματα ηθικής και βιοηθικής η ευρωπαϊκή και διεθνής συνταγματική αντίληψη έχει σε μεγάλο βαθμό επηρεαστεί από τις χριστιανικές απόψεις δεν ταυτίζεται όμως με αυτές. Για ιστορικούς και θεσμικούς λόγους, που γνωρίζετε πολύ καλά, η συνταγματική ηθική και η ηθική της έννομης τάξης (ποινικής και αστικής) είναι διαχωρισμένη θεσμικά από την χριστιανική και πιο συγκεκριμένα την Ορθόδοξη ηθική αντίληψη, όσο και αν έχει επηρεαστεί από αυτήν.
    Άλλωστε ο Χριστιανισμός δεν είναι ηθική, αλλά Μήνυμα και Ελπίδα Σωτηρίας μέσα από την προσδοκία της Ανάστασης. Η Ορθοδοξία δε – επιτρέψτε μου να πω – απέχει πλήρως από αντιλήψεις κανονιστικές, ηθικοπλαστικές, τιμωρητικές.
    Η αντιμετώπιση της πίστης, της δογματικής καθαρότητας, της αμαρτίας, της μετάνοιας, της κατ´ οικονομία μεταχείρισης, της άφεσης, της καταλαγής δεν αφορά το νομοθέτη και την πολιτεία, αλλά την Εκκλησία. Από την άλλη πλευρά, η ρύθμιση των κοινωνικών σχέσεων μεταξύ πολιτών ή ατόμων που υπάγονται στην ελληνική και κατ´ επέκταση την ευρωπαϊκή έννομη τάξη είναι ζήτημα πού ανήκει στη σφαίρα της πολιτείας και των διεθνών υποχρεώσεων της και όχι της Εκκλησίας.
    Αυτά έχουν κριθεί εδώ και δεκαετίες με αφορμή ζητήματα πολύ σημαντικότερα από το σύμφωνο συμβίωσης, όπως η νομική μεταχείριση της άμβλωσης, των προγαμιαίων σχέσεων, του πολιτικού γάμου, του διαζυγίου, του κλινικού θανάτου και των μεταμοσχεύσεων, (σε άλλες χώρες) της ευθανασίας, της παρένθετης μητρότητας, της ιατρικά υποβοηθούμενης αναπαραγωγής κοκ.
    Οι θρησκευτικές μας αντιλήψεις ως προσώπων δεν μπορούν να επηρεάσουν, από ένα σημείο και μετά, τις επιλογές της ευρωπαϊκής και εθνικής έννομης τάξης και το εύρος προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που οφείλουν πολλά στο Χριστιανισμό, αλλά κινούνται πλέον σε μια παγκόσμια σφαίρα αξιών πολλαπλών προελεύσεων και επιρροών μέσα σε μια πλουραλιστική διεθνή κοινωνία . Η εθνική μας ταυτότητα και η ορθόδοξη παράδοση μας δεν κινδυνεύουν αλλά επιβεβαιώνονται μέσα στο περιβάλλον αυτό χωρίς να θίγεται όμως κανένας άλλος.
    Η θρησκευτική πίστη και κοινωνία μπορεί να κριθεί στους κόλπους της Εκκλησίας ή της θρησκευτικής κοινότητας. Η πολιτειακή μας στάση κρίνεται θεσμικά, δημοκρατικά, δικαιοκρατικά.
    Οι βουλευτές, τα κόμματα, οι κυβερνήσεις, τα κοινοβούλια λειτουργούν ως όργανα του κράτους και όχι ως πιστοί υπό τον πνευματικό έλεγχο της θρησκευτικής τους κοινότητας. Το αντίθετο οδήγησε ιστορικά και δυστυχώς εξακολουθεί να οδηγεί, σε πολλά σημεία του κόσμου, σε τραγικές και απάνθρωπες καταστάσεις. Σε ανεξέλεγκτη βία. Σε ακύρωση της αξίας του ανθρώπινου προσώπου.
    Λόγω των αμοιβαίων αισθημάτων αγάπης και εκτίμησης που μας συνδέουν, δεν εισέρχομαι σε θέματα κανονικής τάξης. Απευθυνθήκατε στον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για ζήτημα νομοθετικής πολιτικής εθνικής και όχι τοπικής σημασίας. Θα είχε συνεπώς ενδιαφέρον να διατυπωθεί αρμοδίως και συνοδικώς η άποψη της Εκκλησίας της Ελλάδος.
    Τέλος, επιτρέψτε μου να αγνοήσω για λόγους αναγόμενους στο σκληρό πυρήνα της ύπαρξης μου την άτυχη απειλή ότι ´´θα αποστερηθούμε de facto ως πρόσωπα την χάρη και την ευλογία του Δικαιοκρίτου Κυρίου´´. Η αποστροφή αυτή θεωρώ ότι είναι απλώς σχήμα λόγου και όχι επισκοπική θέση που αξιώνει θεολογική και εκκλησιολογική θεμελίωση.
    Σας ευχαριστώ που μνημονεύσατε τον ιερέα πάππο μου. Αυτός μου έμαθε ότι η σχέση μας με το Θεό είναι προσωπική, αδιαμεσολάβητη, διαρκής και αδιάκοπη από την ώρα που γεννιόμαστε ως εικόνες της αρρήτου δόξης Του παρά τα πολλά στίγματα των πταισμάτων μας, έως την ώρα της κρίσης μέσα από την οποία προσδοκούμε και ελπίζουμε στην ετέρα μορφής μας.
    Με αισθήματα φιλίας και εκτίμησης
    Ευάγγελος Βενιζέλος

    http://www.naftemporiki.gr

    Μου αρέσει!

  10. ΟΥΤΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ said

    Του Νίκου Μελέτη
    Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

    Το ιστορικό της υπόθεσης

    Το 1927 το Πρωτοδικείο Ξάνθης είχε κάνει δεκτή την αίτηση ίδρυσης του σωματείου με την επωνυμία »Στέγη της Τουρκικής Νεολαίας Ξάνθης» και το 1936 το Πρωτοδικείο Ξάνθης έκανε δεκτή την αίτηση του ίδιου σωματείου για μετονομασία του σε »Τουρκική Ένωση Ξάνθης» (υπ’ αριθ. 122/1936 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου). Εκείνη τη χρονική περίοδο τα εθνικά δικαστήρια δεν θεώρησαν ότι υπήρχε κάποιο στοιχείο, που να προκύπτει είτε από τον τίτλο, είτε από το καταστατικό του, που θα μπορούσε να διασαλεύσει τη δημόσια τάξη. Το 1983 όμως, το Πρωτοδικείο Ξάνθης έκανε δεκτή την αίτηση του νομάρχη Ξάνθης (στις 29.11.1983) να απαγορευτεί στο σωματείο η χρήση του όρου «τουρκικός» σε κάθε έγγραφο και σφραγίδα του (απόφαση αρ. 561/1983).

    Στις 30.1.1984, ο νομάρχης Ξάνθης έκανε εκ νέου αίτηση στο Πρωτοδικείο Ξάνθης για τη διάλυση του σωματείου, διότι όσα όριζε το καταστατικό του αποτελούσαν προσβολή στη δημόσια τάξη. Τα ελληνικά δικαστήρια έκριναν ότι η Τουρκική Ένωση Ξάνθης αποτελούσε κίνδυνο για τη δημόσια τάξη και ότι η λειτουργία της αντίκειται σε Συνθήκη της Λωζάννης επειδή προσπαθούσε να δημιουργήσει εθνική μειονοτική συνείδηση. Τα Ελληνικά δικαστήρια επικαλέστηκαν ότι η Συνθήκη της Λωζάννης αναγνωρίζει θρησκευτική και όχι εθνική μειονότητα και ότι το σωματείο επιδίωκε να διαδώσει την ιδέα της ύπαρξης μιας τουρκικής μειονότητας στα πλαίσια του ελληνικού κράτους και να εξυπηρετήσει έτσι συμφέροντα τρίτου κράτους (ήτοι της Τουρκίας).

    Μετά την απόφαση διάλυσης του σωματείου αυτού, η υπόθεση έφθασε ενώπιον του ΕΔΔΑ μετά από την προσφυγή (no 26698/05) κατά της Ελληνικής Δημοκρατίας και στις 27.3.2008 καταδικάστηκε η Ελλάδα για παραβίαση του άρθρου 11 και 14 της ΕΣΔΑ (Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου) που κατοχυρώνει την ελευθερία του συνέρχεσθαι και του συνεταιρίζεσθαι και επιτάσσει απόλαυση των δικαιωμάτων και ελευθεριών που αναγνωρίζονται στη Σύμβαση να διασφαλίζεται, χωρίς καμία διάκριση, ιδίως λόγω φύλου, φυλής, χρώματος, γλώσσας, θρησκείας, πολιτικών ή άλλων πεποιθήσεων, εθνικής ή κοινωνικής καταγωγής, λόγω της ένταξης σε μια εθνική μειονότητα, περιουσίας, γέννησης ή οποιασδήποτε άλλης κατάστασης αντίστοιχα..

    Η διάλυση του ως άνω σωματείου συνιστούσε κατά το ΕΔΔΑ επέμβαση στην ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι που είχε η αιτούσα «Τουρκική Ένωση Ξάνθης». Σύμφωνα με το ΕΔΔΑ : «Ακόμα και αν ο σκοπός του σωματείου ήταν η προώθηση της ιδέας ότι υπάρχει στην Ελλάδα μια εθνική μειονότητα, δεν θα μπορούσε τούτο να απειλήσει μια δημοκρατική κοινωνία, ιδιαίτερα επειδή ουδόλως γίνεται μνεία στο καταστατικό του περί προσφυγής των μελών του στη χρήση βίας ή αντιδημοκρατικών ή αντισυνταγματικών μέσων… Το να έχει κανείς την πρόθεση να συζητήσει δημόσια για την ταυτότητα ενός μέρους του πληθυσμού ενός κράτους δεν αρκεί κατά την άποψή του για να επιβάλει το κράτος αυτό ένα τόσο ριζοσπαστικό περιορισμό, όπως είναι η διάλυση ενός σωματείου. Καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει τις πεποιθήσεις του σχετικά με την εθνική του ταυτότητα.»

    Πρόσφατα μετά την καταδίκη της Ελλάδας, το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας μας ο Άρειος Πάγος με την νομολογία ότι οι αποφάσεις ΕΔΔΑ δεν είναι δεσμευτικές για την Ελλάδα απέρριψε το αίτημα της Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης για την επανεγγραφή του στο βιβλίο σωματείων του οικείου Πρωτοδικείου.

    Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) γνωστοποίησε στις 5 Ιανουαρίου 2015 πως στις 18 Δεκεμβρίου 2014 κοινοποίησε στην Ελλάδα τρεις συσχετισμένες προσφυγές με τίτλο «Τουρκική Ένωση Ξάνθης και λοιποί κατά Ελλάδας». Με την κοινοποίηση αυτή, η Ελλάδα ξαναδικάζεται γιατί περιφρόνησε τις τρεις καταδικαστικές αποφάσεις από το ΕΔΔΑ για τη διάλυση της «Τουρκικής Ένωση Ξάνθης» (27 Μαρτίου 2008), του «Πολιτιστικού Συλλόγου Τούρκων Γυναικών Νομού Ροδόπης» (27 Μαρτίου 2008) και του «Συλλόγου Νεολαίας Μειονότητας Νομού Έβρου»(11 Οκτωβρίου 2007) και δεν τις εκτέλεσε.

    Αυτή την κατάσταση επιχειρεί να διαχειρισθεί η κυβέρνηση με την τροπολογία Κοντονή προκειμένου να αποφύγει άμεσα νέες προσφυγές και καταδικαστικές αποφάσεις.

    http://www.liberal.gr

    Μου αρέσει!

    • Democratia DELENDA EST - eksothen said

      Μπορει να το δισχειριστουν με το να αγνοησουν τις οποιες αποφασης του «ΕΔΑΔ».

      Πρωτον δεν ειναι δεσμευτικες.(πληρωνεις απλα προστιμο)

      Δευτερον, δεν γινεται να αφεθουν ευρωπαικοι θεσμοι, με την ανοχη μας, να λαμβανουν εναν ανωτερο δικαστικο θεσμο στο Ελληνικο νομικο πλαισιο.

      Ο πελτσανικος, ως υπ. Δικαιοσυνης, επραξε ακριβως ετσι, οταν ειχε μια παρομοια υποθεση.
      Προτιμησε να πληρωσει το κρατος προστιμα παρα να διακινδυνευσει η Εθνικη ακερσιοτητα.

      Αρέσει σε 1 άτομο

  11. harry said

    Ρε DENNISS μηπως περασες πολυομυελιτιδα μικρος?? Σου κανανε ολα τα εμβολια στο ιδρυμα διανοητικως καθυστερημενων απο οπου δραπετευσες?? Για ψαξτο !! Και κανε μια αιτηση για Επιδομα. Τοσα επιδοματα μοιραζει ο Τσιπρας!! Αμα δειξεις τα σχολια σου,το εχεις στο τσεπακι σου και μετα θα πινεις νερο στο ονομα του Συριζα!! [ Και λιγη κανναβη φαρμακευτικη θα σου εκανε καλο !!]

    Μου αρέσει!

    • DENNiSS DENNiSSONN [[[16ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ1912]]] said

      ΠΆΡΕ ΌΌΛΑ ΤΑ ΦΆΡΜΑΚΆ ΣΟΥ [ΚΑNNABiS iNCLUDiNG] ΝΑΊ ΡΕ ΧΆΡΗ,
      ΚΚΈ ΠΆΤΑΤΑ ΣΕ ΤΟΝΕ ΜΠΆΤΟΝ ΣΟΥ, ΚΚΈ ΆΜΑ ΠΕΡΙΣΣΈΨΟΥΝΕ,
      ΝΑΊ ΡΕ ΜΑΛΆΚΑ ΣΕ ΛΈΩ, ΠΆΤΑ ΚΚΈ ΟΛΊGΑ, ΝΑΊ RE OORNNION,
      ΚΚΈ ΣΕ ΤΟ ΜΟΥΝΊ ΣΟΥ, ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΜΜΈΝΟΝΝ, ΝΑΊ ΣΕ ΛΈΩ ΡΕ ΦΊΦΗ,
      ΚΚΈ ΆΜΑ ΤΕ ΠΕΡΙΣΣΈΨΟΥΝΕ ΠΆΆΛΙ, ΝΑΊ,
      ΈΈΈ, ΦΦφΆΕ ΚΚΕ ΚΑΝΈΝΑ, ΘΕΝΑ ΣΕ ΣΙΆΞΟΥΝΕ ΣΊΓΟΥΡΑ ΡΕ,

      ,,,ΣΚΑΤΟΜΑΛΑΚΊΤΣΟ ΧΆΡΗ -ΠΟΥ ΧΆΡΗ ΣΕ ΚΆΝΩ- ΠΟΥΣΤΑΡΆΚΙ .

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: