olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Τολμά να απαντήσει ο Μητσοτακης;

Posted by kalinda στο Σεπτεμβρίου 15, 2017

99DE3456-03EC-494C-AAD1-5B15BE4836A4-5375-0000053CF414B7D6Το δυστύχημα με τη Ν.Δ. είναι ότι τα παράδοξα της αντιπολιτευτικής τακτικής της ξεκινούν από τον ίδιο τον αρχηγό του κόμματος. Χθες τα χαράματα ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter την παρακάτω ανάρτηση: «Μπλοκάρουν την επένδυση στο όνομα της δήθεν οικολογικής ευαισθησίας. Αλλά αδιαφορούν για την καταστροφή στη Σαλαμίνα».

Προφανώς ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θέτει σε αντιδιαστολή τη στάση της κυβέρνησης απέναντι στην επένδυση της Eldorado με την αντιμετώπιση της οικολογικής καταστροφής στις ακτές της Αττικής. Αν το επεξεργαζόταν λίγο περισσότερο και φύλαγε τα νώτα του, δεν θα προχωρούσε σ’ αυτόν τον σχολιασμό, καθώς εύκολα στρέφεται εναντίον του.

Ο Κυρ. Μητσοτάκης, που κατηγορεί την κυβέρνηση για επιλεκτική οικολογική ευαισθησία, πάσχει από την ίδια αρρώστια με αντίστροφη κατεύθυνση. Εμφανίζεται οικολογικά ευαίσθητος για τον Σαρωνικό, αλλά αδιαφορεί για τις Σκουριές.

Ο καιροσκοπισμός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και του αρχηγού της δεν σταματά σε αυτά. Με αφορμή την οικολογική καταστροφή στην Αττική, η Ν.Δ. οργάνωσε πραγματική πανστρατιά. Ο Κυρ. Μητσοτάκης επισκέφθηκε το Π. Φάληρο, τον Αλιμο, το Ελληνικό και τη Γλυφάδα, για να ενημερωθεί από τους δημάρχους για ό,τι έχει συμβεί.

Επίσης, όλοι οι βουλευτές του κόμματος της Β’ Αθηνών, της Περιφέρειας Αττικής, της Α’ και Β’ Πειραιά -ανάμεσά τους ο Β. Μεϊμαράκης, η Ντ. Μπακογιάννη και άλλοι επιφανείς- κατέθεσαν επίκαιρη ερώτηση προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής στην οποία κατηγορούν την κυβέρνηση για «εγκληματική ολιγωρία στην αντιμετώπιση της οικολογικής καταστροφής στον Σαρωνικό».

Καμία αντίρρηση. Η κυβέρνηση να επικριθεί δριμύτατα για τις πραγματικές ευθύνες της, οι οποίες όμως πρέπει να προσδιοριστούν με αντικειμενική ακρίβεια και όχι στη βάση του μικροπολιτικού συμφέροντος.

Δεν θα έπρεπε όμως η Ν.Δ. να πει κάτι και για την ευθύνη της πλοιοκτήτριας εταιρείας, αλλά και για τη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στον χώρο του εφοπλισμού, όπου τα συμφέροντα είναι ισχυρά και η νομιμότητα έχει παραβιαστεί και παραβιάζεται συχνά;

Πώς γίνεται η Ν.Δ., είτε με οικολογική ευαισθησία είτε χωρίς αυτήν, να είναι πάντα με το εκάστοτε ιδιωτικό συμφέρον και σε βάρος του δημοσίου; Οφείλει μια απάντηση στην κοινωνία.

 

 

5 Σχόλια to “Τολμά να απαντήσει ο Μητσοτακης;”

  1. Begar3 said

    ΟΧΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ…..

    Άκουσα τον πλοιοκτήτη να λέει κλαίγοντας ότι το πλοίο δεν ήταν ασφαλισμένο και για αυτό καταστράφηκε, υπονοώντας ότι δεν θα εισπράξει την ασφάλεια του πλοίου! Αυτό εγώ προσωπικά το θεώρησα μεγάλη υποκρισία εκ μέρους του πλοιοκτήτη, διότι περίμενα ότι στη συνέχεια θα μας έλεγε και κάτι άλλο πολύ πιο ενδιαφέρον για την ανάκριση από το ότι το πλοίο ήταν ανασφάλιστο, δηλαδή θα προτιμούσα να μας έλεγε αν το φορτίο ήταν ασφαλισμένο και σε ποιους ‘’Underwriters’’ (Ασφαλιστές του φορτίου) και επιπρόσθετα (όχι με μεγάλο ενδιαφέρον βέβαια) και σε ποιο (P&I clamp) ήταν ασφαλισμένος και ως προς τι ήταν ασφαλισμένος!

    Την υπόθεση αυτή θα την διαχωρίσω σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος θα αφορά το σενάριο της κομπίνας, δηλαδή το εξαιρετικά μεγάλο κίνητρο με το επίσης εξαιρετικά μεγάλο κέρδος! Και το δεύτερο μέρος αφορά τον τρόπο καταβύθισης του πλοίου!

    Βάσει των ανωτέρω θα σας παρομοιάσω την κομπίνα ως μια ληστεία τράπεζας με ένα αυτοκίνητο κάποια αξίας. Πιστεύετε λοιπόν ότι αυτοί οι οποίοι λήστεψαν την τράπεζα και σήκωσαν 5.000.000 Ευρώ ότι θα δίσταζαν να έκαιγαν το αυτοκίνητο προκειμένου να εξαλείψουν τα στοιχεία;

    Επομένως η αξία του πλοίου ήταν αμελητέα συγκριτικά με το φορτίο του πλοίου, κι έτσι αποδεικνύεται ότι το κίνητρο υπάρχει και είναι η αξία του φορτίου η οποία είναι σκέτο χρυσάφι! Και τότε τίθεται το ερώτημα: Καλά αφού το φορτίο έφυγε και πήγε στην θάλασσα και βρώμισε και τις ακτές, πως θα κέρδιζαν λεφτά από αυτό;

    Απάντηση: Το φορτίο πουλήθηκε κρυφώς και πιθανόν μεταφορτώθηκε σε άλλο πλοίο ‘’Μάνα’’ πριν το πλοίο αγκυροβολήσει στην Σαλαμίνα. Έτσι όλοι πίστευαν ότι στα αμπάρια του πλοίου βρισκόταν φορτίο πετρελαίου, ενώ στην πραγματικότητα τα αμπάρια του πλοίου ήταν φορτωμένα με 2500 ΜΤ θαλασσινό νερό αναμεμειγμένο με 100 ΜΤ περίπου φορτίου πετρελαίου! Ενώ το πραγματικό φορτίο είχε κάνει φτερά και ήταν στις τσέπες αυτών οι οποίοι έστησαν την κομπίνα! Όποιοι κι αν είναι αυτοί.

    Στις περιπτώσεις αυτές συνήθως απομακρύνονται όλοι από το πλοίο, πλοίαρχος, Α’ μηχανικός και Β’ μηχανικός, προκειμένου να μην έχουν ευθύνη! Έτσι στο πλοίο παρέμειναν οι πλέον έμπιστοι -1 ή 2 άτομα-, οι οποίοι ύστερα από υποδείξεις των Α ή Β μηχανικών, ή οποιονδήποτε άλλων γνώριζαν την διαδικασία αυτήν, οι οποίοι ενημερώθηκαν ποιες είναι οι συγκεκριμένες αυτές στρόφιγγες (Βάρδουλες) οι οποίες συγκοινωνούν απευθείας την θάλασσα τόσο με το μηχανοστάσιο όσο και με τα αμπάρια του πλοίου. Από εκεί και ύστερα η καταβύθιση του πλοίου ήταν δεδομένη. Δηλαδή πριν αρχίσει το τελευταίο στάδιο της καταβύθισης του πλοίου, είχαν προηγηθεί οι εξής εργασίες:

    Γέμισαν όλα τα διπύθμενα του πλοίου με θάλασσα! Γέμισαν όλα τα αμπάρια του πλοίου με νερό, τόσο αυτά που είχαν υπολείματα φορτίου, όσον και αυτά τα οποία δεν είχαν φορτίο, επιπρόσθετα είχαν γεμίσει και όλες τις δεξαμενές έρματος με θαλασσινό νερό. Οι ενέργειες αυτές θα είχαν σαν αποτέλεσμα να εξαντλήσουν τη μεταφορική ικανότητα του πλοίου σε βάρος και το πλοίο πλέον να επιπλέει μόνον βασιζόμενο στην εφεδρική ευστάθεια του πλοίου, η οποία προερχόταν από τις καμπίνες του πλοίου, αίθουσες ενδιαίτησης, κυρίως όμως από το μηχανοστάσιο του πλοίου.

    Έτσι το πλοίο περίμενε τη χαριστική βολή, η οποία ήταν να συγκοινωνήσουν την θάλασσα με το μηχανοστάσιο. Την κίνηση αυτή την έκαναν τουλάχιστον μια ώρα πριν ειδοποιήσουν ότι το πλοίο βυθίζεται, έτσι ώστε να μην χαθεί χρόνος έως τη στιγμή της καταβύθισής του, από την στιγμή που θα ειδοποιούσαν τι αρχές, μέχρι και την στιγμή της τελικής βύθισης του πλοίου…

    Μετά τιμής
    Πλοίαρχος Α τάξεως ΕΝ
    Λιβαδάς Χαράλαμπος

    Μου αρέσει!

  2. Τέλης Ντε Καβάλας said

    Διαφημιση στον ΖΑΒΟ κανετε καθε μερα.

    Μου αρέσει!

  3. Everton Loufas said

    Ίσως να μου άρεσε αν ήταν λίγο πιό σοβαρός.
    Αλλά όπως λένε .. δείξε μου τον φίλο σου and so on . .

    Μου αρέσει!

  4. Reblogged στις penelopap.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: