olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Πετρελαιοκηλίδα-Ανακοίνωση καίει τους ιδιοκτήτες! ΜΟΥΓΚΑ ο ΣΚΑεΙ! «…έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες…»

Posted by netakias.com στο Σεπτεμβρίου 14, 2017

Σοκάρουν οι καταγγελίες της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) για το δεξαμενόπλοιο, «Αγία Ζώνη II» που βυθίστηκε την Κυριακή με αποτέλεσμα να απελευθερωθούν τόνοι πετρελαίου στον Σαρωνικό, ρυπαίνοντας τις ακτές της Σαλαμίνας, του Πειραιά αλλά και το παραλιακό μέτωπο της Αθήνας (Άγιο Κοσμά, Άλιμο και Γλυφάδα).

Στην ανακοίνωση η ΠΕΝΕΝ αναφέρει ότι το πλοίο είναι υπερήλικο επισημαίνοντας ότι έχει ναυπηγηθεί το 1972 με συνέπεια το γεγονός αυτό να το καθιστά εξόχως επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας. Ταυτόχρονα, η ΠΕΝΕΝ επικαλείται αναφορές και καταγγελίες τονίζοντας ότι «στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων, έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες».

Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ:

«Τεράστια και αναπάντητα ερωτηματικά δημιουργεί η βύθιση του μικρού Δ/Ξ «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» της Ναυτιλιακής εταιρίας του Θ. Κουντούρη το οποίο ήταν αγκυροβολημένο στο Βόρειο τμήμα του αγκυροβολίου Πειραιά.
Το πλοίο απέπλευσε έμφορτο τις πρωινές ώρες της 10/9/2017 από τα διυλιστήρια Ασπροπύργου (ΕΛΠΕ) μεταφέροντας 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil. Στο πλοίο φέρονται να επέβαιναν 2 μέλη του πληρώματος σε σύνολο 11…..
Οι δύο Ναυτικοί που επέβαιναν στο πλοίο διασώθηκαν την τελευταία στιγμή από ρυμουλκό που είχε προσεγγίσει την περιοχή βύθισης του πλοίου. Να σημειωθεί ότι στην περιοχή επικρατούσαν πολύ καλές καιρικές συνθήκες.

Να υπογραμμίσουμε επίσης ότι το πλοίο ήταν κατασκευής του 1972 χωρητικότητας 3205 τόνων. Υπερήλικο το οποίο όπως αποδείχθηκε ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας ενώ σύμφωνα με διάφορες αναφορές και καταγγελίες, στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες!!!

Επίσης η ανακοίνωση του ΥΕΝ σχετικά με την βύθιση του πλοίου έγινε μετά από 13 ώρες ενώ στην ίδια αυτή ανακοίνωση όλως περιέργως εκείνο το οποίο βγάζει μάτι είναι η βεβιασμένη αναφορά ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου είχαν ελεγχθεί και βρέθηκαν εντάξει!!

Ταυτόχρονα γεννιούνται σοβαρά ερωτηματικά όπως ότι ενώ το πλοίο ήταν φορτωμένο και έπρεπε σε αυτό να υπάρχει πλήρης επάνδρωση του πληρώματος, αντίθετα έλειπαν 9 από τα 11 μέλη του πληρώματος!!
Ταυτόχρονα οι προδιαγραφές των πλοίων αυτής της ηλικίας, σε συνδυασμό με την μεταφορά και επεξεργασία πετρελαιοειδών μέσα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά τα καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και ειδικότερα για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος.

Σε ότι αφορά την βύθιση του πλοίου αποδείχτηκε περίτρανα η ανικανότητα, η ανεπάρκεια σχεδιασμού – οργάνωσης και κυρίως των μέσων για τον περιορισμό της θαλάσσιας ρύπανσης και κατ’ επέκταση της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε στην Σαλαμίνα αλλά και σε μεγάλο μέρος της ακτογραμμής του Πειραιά.

Αποτέλεσμα αυτής της ανεπάρκειας είναι το γεγονός ότι η πετρελαιοκηλίδα κατέκλυσε ακόμη και το κεντρικό τμήμα των ακτών του Πειραιά, όπως την Πειραϊκή, την Φρεατύδα κ.λπ.

Οι ευθύνες της κυβέρνησης και του ΥΕΝ σχετικά με τα αδιαμφισβήτητα προβλήματα που αφορούσαν την ασφάλεια του συγκεκριμένου πλοίου σε συνδυασμό με την πλήρη αποτυχία που σημειώθηκε στην μη επέκταση της πετρελαιοκηλίδας και της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε δείχνουν για άλλη μια φορά πόσο μικρή σημασία δίνεται στην ασυδοσία των εφοπλιστών και μέσα από ανεπαρκείς και αναποτελεσματικούς ελέγχους διασφαλίζεται η χρησιμοποίηση πλοίων που αποτελούν κινητές οικολογικές βόμβες έτοιμες σε κάθε στιγμή να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη περιβαλλοντική καταστροφή!

Ενδιαφέρον έχει και πρέπει να σημειωθεί ότι τις ημέρες της βύθισης του πλοίου και έως χθες ο Υπουργός Ε.Ν παρέμεινε ακλόνητος στο ταξίδι του στο Λονδίνο και στις συναντήσεις του με τους εκεί εκπροσώπους του εφοπλιστικού κεφαλαίου για να συζητάει μαζί τους την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεών τους και περιχαρής δήλωνε από εκεί σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι «το ΥΕΝ έδρασε άμεσα και αποτελεσματικά» και ότι «έχει ελεγχθεί κατά 90 έως 95% η πετρελαιοκηλίδα» ενώ μόλις σήμερα ανακοινώθηκε ότι θα γίνει σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες και άλλους φορείς, δηλαδή 4 μέρες μετά το τραγικό συμβάν.

Τα συμπεράσματα οφείλουν να τα βγάλουν ο λαός και οι κάτοικοι της Σαλαμίνας και του Πειραιά που ένα τριήμερο βιώνουν την δυσοσμία και την καταστροφή των ακτών τους!

Η ΠΕΝΕΝ απαιτεί να γίνει εξονυχιστικός έλεγχος από ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες κυρίως για την κατάσταση στο πλοίο, τις συνθήκες και τα αίτια της βύθισής του καθώς και τους λόγους που ξέφυγε από κάθε έλεγχο η πετρελαιοκηλίδα η οποία προκάλεσε πρωτοφανή θαλάσσια ρύπανση και καταστροφή».

6 Σχόλια to “Πετρελαιοκηλίδα-Ανακοίνωση καίει τους ιδιοκτήτες! ΜΟΥΓΚΑ ο ΣΚΑεΙ! «…έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες…»”

  1. Democratia DELENDA EST - eksothen said

    ρχη της εβδομσδας ο αοματος, κι καρεκλακιας κουρουμπλης, ΔΗΛΩΣΕ ως εινσι υπο ελεγχο η κσταστσση !!


    Σημειωση,. Απογευμα της περασμενης Κυριακης εγινε το συμβσν κι απο τοτε αρχισε να ρεει το μσζουτ στην θαλασσα !

    Σε συνεντευξη του ιδιου στο ραδιο σημερα το πρωι ΔΗΛΩΣΕ πως θετει τον εαυτον του στην δισθεση του «πρωθυπουργου», στο θεμα πετρελαιοκυλιδας !

    Λιγα λεπτα πριν δηλωσε πως ηταν λογοπαιγνιο, δεν εχει καμια διαθεση να παραιτηθει !!

    ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ ΜΠΑΔΤΑΡΔΟΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ.

    ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ

    Μου αρέσει!

  2. begar2 said

    Παρακολουθώ την προσπάθεια να θολώσετε τα νερά για να μην αποδεχτείτε τις ευθύνες της κυβέρνησης.

    Αν υποθέσουμε ότι το πλοίο που βυθίστηκε, είναι σαπιοκάραβο, δεν ευθύνεται η κυβέρνηση;

    Δεν περνάνε τα πλοία από τεχνικό έλεγχο κάθε χρόνο, από κρατικές υπηρεσίες;

    Ποιος ευθύνεται για το αν αυτές οι υπηρεσίες κάνουν καλά τη δουλειά τους; Ο Αη ΒΑσίλης.

    Παλικάρια μου, η εξουσία δεν έχει μόνο τα καλά της, αλλά και τις ευθύνες της.

    Ο ΣΚΑΙ φταίει για το ναυάγιο;

    Ο ΣΚΑΙ φταίει για την εξάπλωση της πετρελαιοκηλίδας;

    Ο ΣΚΑΙ φταίει για την καθυστερημένη αντίδραση του κρατικού μηχανισμού;

    Ο ΣΚΑΙ κυβερνάει;;;;;;;;;;;

    Μου αρέσει!

  3. begar2-incognito said

    Παρακολουθώ την προσπάθεια να θολώσετε τα νερά για να μην αποδεχτείτε τις ευθύνες της κυβέρνησης.

    Αν υποθέσουμε ότι το πλοίο που βυθίστηκε, είναι σαπιοκάραβο, δεν ευθύνεται η κυβέρνηση;

    Δεν περνάνε τα πλοία από τεχνικό έλεγχο κάθε χρόνο, από κρατικές υπηρεσίες;

    Ποιος ευθύνεται για το αν αυτές οι υπηρεσίες κάνουν καλά τη δουλειά τους; Ο Αη ΒΑσίλης.

    Παλικάρια μου, η εξουσία δεν έχει μόνο τα καλά της, αλλά και τις ευθύνες της.

    Ο ΣΚΑΙ φταίει για το ναυάγιο;

    Ο ΣΚΑΙ φταίει για την εξάπλωση της πετρελαιοκηλίδας;

    Ο ΣΚΑΙ φταίει για την καθυστερημένη αντίδραση του κρατικού μηχανισμού;

    Ο ΣΚΑΙ κυβερνάει;;;;

    begar2

    Μου αρέσει!

  4. begar2-incognito said

    Και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορώ να σχολιάσω με το κανονικό μου ψευδώνυμο.

    Παίζει τίποτα;

    Μου αρέσει!

  5. begar2 said

    test2

    Μου αρέσει!

  6. Reblogged στις penelopap.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: