olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Γιατί πρέπει να τρώμε φραγκόσυκα – Πόσο ωφέλιμα είναι

Posted by kalinda στο Σεπτεμβρίου 10, 2017

 

IMG_9069Μοιάζουν πολύ εξωτικά κι όμως φυτρώνουν και στη χώρα μας και έχουν υπέροχη γεύση. Για τα φραγκόσυκα ο λόγος, που όσο ακόμη τα βρίσκουμε στα ράφια του μανάβη δεν τα παραλείπουμε, καθώς εκτός από νοστιμιά μας κάνουν και καλό.

Πλούσια σε βιταμίνη C

Ήξερες ότι ένα φλιτζάνι φραγκόσυκου καλύπτει το 35% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε βιταμίνη C; Ξέχνα τα πορτοκάλια και ρίξ’ το στα φραγκόσυκα!

 

Είναι αντιοξειδωτικά

Τα φραγκόσυκα έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ουσίες με αντιοξειδωτική δράση, όπως φλαβονοειδή, πολυφαινόλες και βεταλαίνες, συνεπώς διαθέτουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Σημείωσε ότι σύμφωνα με Ιταλούς ερευνητές, οι βεταλαίνες των φραγκόσυκων προστατεύουν τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων από τις βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες.

fragosuka

Έχουν υψηλή διατροφική αξία

Πέρα από τη βιταμίνη C και τις αντιοξειδωτικές ουσίες, το φραγκόσυκο είναι πολύ καλή πηγή ασβεστίου, μαγνησίου, καλίου και χαλκού. Επίσης, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, με μία μερίδα φραγκόσυκου να καλύπτει το 14% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών ινών για τους άνδρες και το 21% για τις γυναίκες!

Κάνουν καλό στο πεπτικό σύστημα

Ακριβώς επειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, τα φραγκόσυκα βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας.

 

Είναι light

Τα φραγκόσυκα είναι φτωχά σε θερμίδες, καθώς ένα φλιτζάνι καθαρισμένου φραγκόσυκου (περίπου 150γρ.) αποδίδει 61 θερμίδες και δίνει 14γρ. υδατανθράκων, 1γρ. πρωτεΐνης και 0,8γρ. Λιπαρών. Ιδανικά για όσους προσέχουν τη γραμμή τους!

 

Ήπιες; Φάε φραγκόσυκα

Ένα από τα πιο απρόσμενα οφέλη των φραγκόσυκων είναι ότι μειώνουν την ένταση των συμπτωμάτων της μέθης. Απίστευτο;

Σημειώνεται ότι τα φραγκόσυκα καλό είναι αποθηκεύονται σε σκοτεινό και δροσερό μέρος και να αποφλοιώνονται μόνο όταν πρόκειται να καταναλωθούν.

 

Ένα Σχόλιο to “Γιατί πρέπει να τρώμε φραγκόσυκα – Πόσο ωφέλιμα είναι”

  1. Δημητρης said

    Ποιος τα γράφει αυτά για τα φραγκοσυκα?Δεν είστε καλά πληροφοριμενος αγαπητέ για ριχτε μια ματιά σε ιατρικά,περιοδικά,ξενόγλωσσα να δείτε τι πραγματικά σήμαινε φραγκοσυκα από έρευνες που έγιναν πριν τρία χρόνια από Αυστριακούς επιστήμονες.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: