olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Πού βρίσκεται ο τάφος της Παναγίας;

Posted by kalinda στο Αύγουστος 13, 2017

IMG_7374Σύμφωνα με τη θρησκευτική παράδοση, η Παναγία πέθανε δέκα χρόνια μετά τη Σταύρωση του Ιησού και τάφηκε στην Ιερουσαλήμ. Πού βρίσκεται, όμως, ο τάφος της Παναγίας;

Ο τάφος της Παναγίας, γνωστός και ως Πάνσεπτο Θεομητορικό Μνήμα της Γεθσημανής, αποτελεί για τους Ορθοδόξους Χριστιανούς το τρίτο κατά σειρά σπουδαιότητας προσκύνημα.

Εντός του Ναού Δεσπόζουν το Πανάγιο Θεομητορικό μνήμα και η Θαυματουργή εικόνα της Παναγίας της Ιεροσολημήτισσας. Ο σημερινός Ναός και είναι απο τα παλαιότερα χτίσματα της Ιερουσαλήμ, το οποίο χτίστηκε από την Αγία Ελένη το 326μ.Χ. προς τιμή της Κοιμήσεως Θεοτόκου. Βρίσκεται κάτω απο την επιφάνεια του εδάφους και πρέπει ο επισκέπτης να κατέβει 49 σκαλιά.

Τα 49 σκαλιά που κατεβαίνει ο προσκυνητής για τον Τάφο της Παναγίας.

Αν και είναι μια ταπεινή κρύπτη, ωστόσο στο εσωτερικό της ανακαλύπτει κανείς μια ξεχωριστή μεγαλοπρέπεια. Καταπληκτικός παραλληλισμός με το Υπερευλογημένο πρόσωπο της Θεοτόκου. Το κυρίως προσκύνημα βρίσκεται μέσα σε ένα λιθόκτιστο κουβούκλιο, ύψους 2 m, μήκος 3 m και πλάτος 4 m και είχε λαξευτεί σε λίθινο βράχο. Η είσοδος στο κουβούκλιο γίνεται από τα μια μικρή είσοδο η οποία βρίσκεται δυτικά, ενώ η έξοδος από τα βόρεια.

 

 

Βγαίνοντας από το Κουβούκλιο, στα δεξιά υπάρχει το Καθολικό του Ιερού Ναού των Ορθοδόξων στο οποίο βρίσκεται η θαυματουργός Εικόνα της Θεοτόκου της Ιεροσολυμίτισσας. Στο 24ο σκαλοπάτι υπάρχουν από δεξιά οι Τάφοι των αγίων και δικαίων Θεοπατόρων Ιωακείμ και Άννης. Από αριστερά ο Τάφος του αγίου μνήστορος Ιωσήφ. Και οι δύο αυτοί τάφοι αυτοί είναι άγια θυσιαστήρια.

 

Το μνημείο αυτό είναι υψίστης σημασίας για τους ορθοδόξους χριστιανούς καθώς σε αυτό ο Κύριος μας προσευχήθηκε θερμά και με πολύ αγωνία, δέχτηκε το φιλί της προδοσίας, συνελήφθη από τους στρατιώτες του Πιλάτου, τον όχλο και τους υπηρέτες των Φαρισαίων, κηδεύθηκε και ενταφιάστηκε το πανσεβάσμιο Σώμα της Παναγίας μας από τους αγίους Αποστόλους.

 

Σύμφωνα με την ιερά παράδοση από το σημείο αυτό το Πάνσεπτο Σώμα της Παναγίας μετέστει την τρίτη ημέρα προς την Ουράνιο Βασιλεία και κοντά στον αγαπημένο Υιό της. Τέλος, η Ιερά Παράδοση αναφέρει ότι στην περιοχή της Γεθσημανής θα γίνει η θεϊκή κρίση της Β’ Παρουσίας του Κυρίου.

 

 

64 Σχόλια to “Πού βρίσκεται ο τάφος της Παναγίας;”

  1. Panos Diakos said

    Μου αρέσει!

  2. Mad Dog said

    Η θέση και αξια της γυναικας για τους ιουδαίους τότε, όπως και σήμερα
    για τους ανατολίτες ισλαμιστές, ήταν όση η αξια από δυο έως τρεις γίδες.
    300 μετά τον υποτιθέμενο θάνατο του αγέννητου, δεν γίνεται απολύτως καμια
    μνεία για την …παρθένα, μετά μαθαίνουν οι οβριοί ότι η γυναικα στην Ελλάδα έχει μια
    εξίσου θέση με τον άνδρα και προσπαθούν να πουν κάτι δειλά δειλά, αλλα που γεννήθηκε,
    πότε πέθανε και που είναι ο τάφος της, δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ, όλα προσθήκες και παπαριές!

    Μου αρέσει!

    • Ούγκ Κιπούρ said

      μαγκιά κλανιά και κωλοφινιστρίνι σαν τον Ζανγκλάρα νομίζεις πως είναι οι Οβραίοι;

      οι Οβραίοι αστοιχείωτε το 1969 είχαν γυναίκα πρωθυπουργό, οι Οβραίοι, αστοιχείωτε, στέλνουν τις γυναίκες τους να υπηρετήσουν στον στρατό
      Σε ίσες θέσεις στην κοινωνία ξηγιούνται καλύτερα απο εμάς, γκέγκε;

      Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Χαλάρωσε εβραιόπουλο, θαυμάζω τον Εθνικισμό και φιλοπατρία των σημερινών
        ισραηλιτών καθώς και την στρατιωτική τους κατάρτιση και πολλά αλλα,
        μιλούσα για τους ιουδαίους στους πρωτοχριστιανικούς χρόνους.

        Την μαρία λχ, την πήγαιναν για λιθοβολισμό σαν μοιχαλίδα (έτσι ήταν οι νομοι τους τότε)
        και την γλύτωσε στο παρα πέντε λόγο του ότι καταγόταν από την γενεά των νταβίντ.

        Μου αρέσει!

      • Ούγκ Κιπούρ said

        έχεις δίκιο, μου διέφυγε το σημείο στίξης
        σορυ

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • ΟΛύΜΠΙΑ ΕΝ ΔίΩ said

        Καλημερα Στεργιε, εν Φυλη Αδερφε κ Αξιε Αρχαιε Ελληνα κ σεις οι τρουπιοι εξωΧωρια (ΟΞΩ, ΟΥΣΤ)…
        {(Ειπαμε, δεν βωμολοχουμε, ιδιως δεν ταραζουμε την Ψυχη των Αλλων Ανθρωπων
        (αυτο κανεις Αδερφε κ «δερεις τον Αερα», δεν τα «βρισκει» το Ξιφος σου)
        κ δεν τους επηρεαζουμε Αρνητικως καθ’ Οιονδηποτε Τροπο κ συγγνωμη που «επεμβαινω», απο Αγάπη-Φιλοτητα-Ενσυναισθηση, το κανω κ μονον για Εσενα, Φιλε κ Αδερφε «Ζαγκλε» (αληθεια, εχεις καμμια σχεση με το Ζαγκλιβερι Θεσσαλονικης?)}

        Κανουν, το λοιπον (οι «εβραιοι») το ελαχιστο που χρειαζεται για να επιβιωσει, να προοδευσει κ να προκοψει κ να ευημερησει το, εστω Υβριδιακο Κρατος τους κ μπραβο τους κ συγχαρητηρια για την «πολιτισμικη τους υπεροχη» (του κερατα), αλλα εκει ολα τα κομματα εξασφαλιζουν πρωτα την Ισχυν-Ρωμη του Κρατους τους…………οι ισραηλινοι πυροβολουν οτι κινειται, τα παιδια κ οι νεοι (αγορια-κοριτσια…μηπως θυμαται κανεις τι ειχε προτεινει ο Καμμενος?) εχουν στρατιωτικη εκπαιδευση, εξ Απαλων Ονυχων κ με μια κουβεντα, ΓΜΟΥΝ Κ ΔΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ. Κ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.

        Κ εμεις οι Ξυπνιοι στο Τσιφτετελλισταν,που ειχαμε ενα «ομοιογενες κρατος» κ που ενω θα ‘πρεπε να κανουμε Τοσα κ αλλα Τοσα Ομοειδη, για να πορεψουμε……..ΜΑΛΑΚΙΖΟΜΑΤΕ (τουλαχιστον), ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΧΑΣΤΙΚΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟΥ ΚΑΦΕΝΕ (χωρις καφε) ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥΝΟΥ (του καφενε), τα οποια ειναι κ αυτα ενα «κεφαλι» απο τα αμετρητα της ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΕΡΝΑΙΑΣ ΥΔΡΑΣ κ απο τον «μηχανισμο» που εχουνε στησει, ο ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΟΣ «Αρχων του Κοσμου Τουτου» κ τα συνειδητα Τσιρακια του και τα ασυνειδητα Κοροϊδα τους, που, αθελα τους, πολλες φορες ακομη κ απο Φιλοτιμο κ εντελως αντιθετα κινητρα (αυτο λεγεται Αυταπατη-αλλα δεν ειναι κ τοσο «αυτ'») ριχνουν νερο στο Μυλο αυτουνου του Μηχανισμου, που επιδιωκει την εξαφανιση του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΑΡΑΓΜΑΤΟΣ (ΧΑΡΑΓΜΑ=ΧΑΡΑΚΤΗΡ) ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΟΝΙΔΙΩΜΑ (αυτοι θα κρατησουν για να κανουν Υβριδια, για παρτη τους), ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η «ΜΑΓΙΑ» ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ.

        Δεν θα τα καταφερουν κ το γνωριζουν καλα αυτο…..αλλα μεχρι να γινει αυτο, θα κλαψουν παρα πολλες Μανουλες………..

        Απλως κ αυτοι (οι οχτροι, τα τσιρακια) κ «μεις» (οι «καλοι») ειμαστε μεσα σε ενα «Γαϊτανακι» απο το οποιο κ με τους συμβιβασμους που εχουμε κανει στη Ζωη, δεν μπορει να ξεφυγει κανεις……….ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΟΣΟ «ΖΕΙ»…………

        Οι Ισραηλινοι, τους προδοτες κ οσους θεωρηθουν επικινδυνοι για οτι το εβραϊκο -εστω απ’ το κεϋμπορντ- απο τις Υπηρεσιες του Κρατους-Εθνους τους, τους καταδιωκουν ανελεητα κ τους εξοντωνουν, κυριολεκτικως κ μεταφορικως, οπου Γης κ μαγγια τους
        κ οτι θετε πεστε κ οι μεν κ οι δεΝ.

        διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Καλή σου μέρα φίλτατε Διονύση,

        Οφείλω μια διευκρίνηση σε σένα σαν σχετικά νέος στο blog, αλλα και σε όλους τους φίλους επισκέπτες.
        Το ξέρω ότι το χυδαίο βρίσιμο μου ενοχλεί, δεν ζητω συγγνώμη, είναι μια
        επιλεγμένη αντίδραση, αλλα ας λάβουμε υπόψιν ότι:

        Εδώ και πολλούς μήνες με γίνεται ένας πόλεμος όπου τρολ γράφοντας με το όνομα μou «Ζαγκλάραs Στέργιοs»
        το έχουν μετατρέψει σε «Ζαγκλαράς Στέλιος» και με ανάγκασαν να αλλάξω nick σαν «Mad Dog»,
        διαμαρτυρήθηκα στην Olympia και έλαβα χλευασμό.

        Σήμερα ένα άλλο τρολ με κοπιάρει και το Mad Dog!
        Αποφάσισα λοιπόν να μην σχολιάζω, αλλα να τους γαμώ το μουνί που τους πέταξε, και όπου βγει
        Η επιλογή μου είναι καθαρή άμυνα, η ντροπή πάει στο μουνοσκυλο τον υπεύθυνο σχολίων του Olympia

        Η καταγωγή μου φίλε Διονύση, είναι η Χαλκιδική, Ο Ζαγκλoς ήταν βασιλιάς της Ζαγκλης πρωτεύουσας της Σικελίας.

        That’s all.

        Μου αρέσει!

      • Μανάβης said

        επόμενο βήμα η μετατροπή του Μad Dοg σε Πατζάρι

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        Δεν Γνωριζω γιατι, μου ‘χει κανει εντυπωση το πεισμα σου, ‘μπρος στο οποιο η «μαντογκιαση» ωχρια, αλλα απο οτι εχω διαβασει, εδω κ δυο τρεις μερες, υπο το νικ «ζαγκλος» (εαν εισαι το ιδιο προσωπο), ΔΙΔΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ στον αναγνωστη, πως εισαι, ή Επαγγελματιας Γενιτσαρος του Χειριστου Ειδους ή Παρα πολυ Πλανημενος (πλανητης}, ενω θα επρεπε να εισαι Αστηρ (Αυτος που δεν στη-στεκει)………

        Χαλαρωσε Αδερφε, μην τις παιρνεις Προσωπικα τις «ενεργειες» των κερασφορων οντοτητων, σε ειπα δεν τις «βρισκει» το Σπαθι σου κ οσο κ να σε «σπηνταρει-απογειωνει» αυτο το rush, απλα, «τρως» τα σωθικα σου, τροφοδοτοντας αυτα τα βρωμιαρικα, δερομενος τον αερα κ εν τελει, διδοντας τους ευχαριστηση κ τροφη.

        χαιρε παντοτε-διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Δεκτη η κριτική σου, οποια και αν είναι, γιατί είναι από φίλο, έτσι σε βλέπω.

        Πλην όμως να λάβεις υπόψιν σου δυο πράματα, πρώτον την επίθεση που δέχομαι
        επί μεγάλο χρονικό διάστημα, δοκίμασα να τους αγνοήσω αλλα μάλλον το εξέβαλαν
        σαν αδυνμία και δεύτερον, ότι όλοι είμαστε διαφορετική χαρακτήρες ρε φίλε.
        E δεν μπορώ να κάνω το ψάρι σε ένα μουνί!

        Και ξέρεις κάτι φίλτατε, δεν είμαι βεβαια υπερήφανος για το τι λέω,
        αλλα το ευχαριστιέμαι ρε φίλε να τους γαμώ τα μουνιά των μανάδων τους!
        Δεν ξέρω τι διάβασες για τον Ζαγκλo και τι κατάλαβες, σε είπα, με κ ο π ι ά ρ ο υ ν!

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        Ας ειναι κ ετσι Φιλε κ Αδερφε, εφ’ οσον σε «συντηρει» αυτου του είδους η «μαχη», με Τιμα η Ανοχη σου…………
        ………..μιλαω για παλαιοτερα σχολια σου, σε πολλα κ διαφορα «καφενεια» κ τι συναισθηματα προκαλουσες στους,
        εκαστοτε, εκει «καφενοβιους»………….

        Υπαρχει μια Παλαια Ελληνικη Λεξις, η εξης : Έ Σ Ο Π Τ Ρ Ο Ν ή/κ η εξης Ε Ν Ο Ρ Α Σ Ι Σ

        (συγγνωμη που επεκτεινομαι, Αγαπη-Φιλοτης-Ενσυναισθησις)

        διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Κοίτα, κάποιος φίλος εδώ στο blog είπε «είσαι και του λιμανιού και του σαλονιού», σε είπα σχετικά
        πως σκέφτομαι και ενεργώ, απέραντη αγάπη και ευγένεια στους φίλους, πούτσα στα αλητάκια.

        Μπορείς να βρείς πολλά άμα ψάχνεις, εδώ μερικοί σαν τον ερμαφρόδιτο μαίρη αλλα και άλλοι,
        ξέθαψαν ότι χειρότερο για μένα νόμιζαν πριν αρκετά χρονια, αλλα πίστεψε με, τους
        ευχαρίστησα γιατί για μένα ήταν η καλύτερη ένδειξη του ευγενικού εγώ μου

        Δεν έχω δόλο, και μπορώ να έχω ανοχή σε κριτικές από φίλους, όταν βεβαια είναι ειλικρινείς!

        Το με συντηρεί αυτή η μάχη, είναι λάθος, δεν με συντηρεί, δεν την επιδιώκω, αλλα δεν θα κάνω
        και το καλο παιδάκι μη τυχόν και πω αλήθειες και προκύψει κόντρα, στα αρχίδια μου ότι και να προκύψει,
        εγώ θα λέω αυτό που σκέφτομαι και οποιος θέλει να με αποδείξει ότι έχω λάθος και θα το δεκτό, αν έτσι είναι.

        Μου αρέσει!

      • Ένας παλιός said

        Βρε μήπως ο μαστρο-Διονύσης κάτι σας θυμίζει;
        Κάτι από τον αξέχαστο ΔΙΟΝΥΣΙΟ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΤΟΝ ΕΝ ΟΛΥΜΠΩ:
        Για συγκρίνετε μαστουροκαταστάσεις και τα ξαναλέμε!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Δεν το έχω γνωρίσει το εν λόγο πρόσωπο.
        Έχει έναν λόγο στρόγγυλο με αιχμές, μπορεί να
        λέει ότι θέλει όταν δεν προβοκάρει τον συνσχολιαστή.

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλαράς Στέλιος said

        Τα ελεγα κε στο Greek national pride λεφτα υπαρχουν ΓΑΠ κε ξερω ψωμι πασοκ ολε ολε ολε
        Τη τα θες τωρα περασμενα ξεχασμενα υποφερω κι υποφερησ
        Τωρα ειμε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη ναι ρε
        Κατι ξερουμε κε μεις οι σκατογυφτοι μονημοι κατηκοι σπουηδιας

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        Μαστουροκαταστασεις, ε?……….
        ……ε, Ποντικονησιε Σύκε, με τ’ αντερα απ’ οξω? ΔΕΝ ΣΕ ΑΡΚΕΙ ΟΤΙ ΣΥΓΧΩΡΩ κ ας μη λησμονω???

        ……..ΘΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΝΑ ΜΕ «ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ», ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ???

        ………..ΣΕπληροφορω, ΑΝΗΘΙΚΕ ΡΟΥΦΙΑΝΕ, πως δεν πινω διολου κανναβη, αλλα τσιπουρακι 12ετες, με μπολικο Νερακι Ολύμπου (που να φανταστεις για τι πραγμα σε μιλαω καημενε…..) κ μονον μετα το απογευμα κ το οποιο με καλυπτει Πληρως, ως προς τις ΨυχοΣωματικες μου Λειτουργιες………..εισαι ‘νταξει τωρα?…………..ΠΕΡΗΦΑΝΕ ΚΑΤΑΔΟΤΗ.

        ….& εαν «σας» ενοχλει η παρουσια μου, ή αυτα που γραφω, πες το μου στα ισα κ παλληκαρισα (——-) κ αποχωρω ΑΑΑΜΕΣΩΣ {κ στ’@ρχιδι@ μας κ μάς, ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΛΑΜΑ-ΡΑ-Σ}……. ξεπεσμενοι καφετζηδες.

        διονυσης

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ ΕΝ ΔίΩ said

        Mad Dog said
        Αύγουστος 13, 2017 στις 2:39 μμ

        Ας ειναι…….δεν ξερω εκ ποίου Λογου, ομως Διεκρινα κατιτίς, ισως αυτη την «ευγενεια» που επικαλεισαι
        κ δεν στο κρυβω, πως εκανα μια αναζητηση «Ζαγκλος», οχι εκτενη κ εβγαλα τα ανωτερω συμπερασματα,
        τα οποια δεν ειναι σε καμμια περιπτωση θεσφατα, προς Θεου κ αλοιμονο, ΔΕΝ διεκδικουμε κανενα Aλαθητo
        {{OPEN MIND FOR OPEN VIEW}}, ΟΥΤΕ να υποβαλλουμε-επιβαλλουμε τιποτις στο Αλλον, ……αυτα.

        διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        «θεσφατα»? τι είναι αυτό? τι σχέση να έχω εγώ με τις δεισιδαιμονίες και προσποιητή καλοσύνη και υποκρισία?
        Όχι φίλε μου, από τότε που κατάλαβα τον εαυτό μου, φιλοσόφησα και έβαλα τις βάσεις στις αρχές μου,
        ΔΕΝ ανέχομαι το ψέμα και την υποκρισία, και ΔΕΝ γράφω για να γίνω αρεστός, αν τα λόγια μου
        ενοχλούν κάποιους. το σίγουρο είναι ότι κάτι αποκάλυψα από τον ψεύτικο κόσμο τους.

        Μου αρέσει!

      • Ένας παλιός said

        Μπορείς και ξενέρωτος δηλαδή να σε πιάνει το παραλήρημα;
        Θαύμα, θαύμα!

        Μ’ αρέσει πάντως το μέλι που έχει ο Ζάγκλος και τραβάει τον κάθε ψυχάκια
        Χριστάρα, Διονυσάκη και πάει λέγοντας …

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Γιάννης Αρ. εσύ?

        Όλα τα καλά παιδιά αγαπούν τον Ζαγκλάρα.
        Κερκυραίος, μαίρη, τρολια κλπ *****, δεν…

        Μου αρέσει!

      • Τα κακά παιδιά said

        Τον δάσκαλο σου τον Agm χάσαμε.
        Απόλαυση ο μπαγάσας!
        Ζαγκλοφιλόσοφος με τα όλα του!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Ο Agm ήταν Ακαδημαϊκός και πολύ μελετημένο άτομο, λυπήθηκα που έφυγε.
        Πρέπει να μπορούμε να δούμε τον άλλο με άλλο μέτρο και όχι μονο αν ταιριάζει στο δικό μας κάδρο!

        Μου αρέσει!

      • Τα κακά παιδιά said

        Ακαδημαϊκός μόνο;
        Για Νομπέλ ψυχιατρικής περίπτωσης και βάλε!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Είχε κάποιες ιδιαιτερότητες που μπορούν να ερμηνευτούν κατά πως θέλει ο καθένας, εγώ δεν
        είδα κανένα αρνητικό και αυτή ακόμα η παράξενη μη καθομιλουμένη γλώσσα που μιλούσε,
        για μένα ήταν διδακτική, επίσης και από ιστορικά στοιχεια ήταν θησαυρός.

        Τα βασικά κριτήρια που τον κάνουν σεβαστό, για μένα, ήταν η απέχθεια του για τον κομμουνισμό
        και για τον χριστιανισμό, αυτά τα δυο εβραιοκινητα απάνθρωπα κατασκευάσματα που
        φρενάρισαν την εξέλιξη και ευημερία στους λαούς.

        Μου αρέσει!

      • Γκραφείο Υπουργκού said

        Κατόπιν επαφών της υπουργού πολιτισμού Λυδίας Κονιόρδου με κορυφαίους Αμερικανούς γενετιστές, αποφασίσαμε -εμείς οι κομμουνιστές- να σε κοπιάρουμε και βιολογικά!
        Δεν δυνάται τέτοιο υπόδειγμα Ελλήν, τέτοιος Άδωνις, να σε έχει η Σουηδία μόνο για τον εαυτό της!
        Πέρα απο το πολιτισμικό σκέλος:
        Το ανώτερο γενετικό υλικό σου έχει υποπέσει στην αντίληψη του ΥΕΘΑ Πάνου Καμμένου, ανοιχτό το ενδεχόμενο οι στρατιώτες των ειδικών δυνάμεων να αντικατασταθούν απο κλόνους «Zαγκλάραs Στέλιοs»
        Ενώ δεν είναι καθόλου απίθανο να σταλούν μερικά κομμάτια στο ΥΠΟΙΚ, καθώς ως γνωστόν τέτοια μούρη μόνο πετυχημένο επιχειρηματία γαλαξιακού βεληνεκούς μπορεί να βγάλει!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Αυτή σου η πάθηση που σχετίζεται με εξυπναδούλες και λογοδιάρροια είναι γνωστη,
        ενίοτε ο ασθενής πιστεύει ότι είναι μοναδικότητα διάνοιας σκέψεως και λόγου,
        whatever, αρκετά με την διάγνωση, η θεραπεία είναι ένα χλιαρό ντουσάκι
        όταν αισθάνεσαι την έξαρση, δυο δάκτυλα down there και ενίοτε
        μια χλαπατις για στανιαρισμα, συνέχισε για δέκα μέρες.

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        «θεσφατα»? τι είναι αυτό? τι σχέση να έχω εγώ με τις δεισιδαιμονίες και προσποιητή καλοσύνη και υποκρισία?

        *θεσφατον: ΘΕΟΣ+ΦΗΜΙ (λόγος θεϊκός, χρησμός, θεϊκή απόφαση)

        …..μαλιστα, μαλιστα……….φχαριστω για την «μη προσποιητη καλωσυνη» που εισπραττω, μια ζωη,
        οχι μονο τωρα, φιλτατε Στεργιε, διαβλεπω πως αρχισες να (με?) «προκαλεις» κεκαλυμενα, ισως κ ασυνειδητα,
        φρονω πως το Μεταιχμιακο σου συστημα, επ’εμβαινει στον Φλοιο σου κ ενιοτε, επικρατει…….
        ……….μαλλον εχεις ταυτιστει με τα Dopermann in fight……….με το παρδον, κ παντα Φιλικα κ Αδερφικα……….
        ……Εχεις, εξ αλλου υπ’ οψιν σου, πως δεν αξιζει τιπτ’ αλλο σ’ αυτη τη Ζηση………..
        Eαν, λεω εαν, ψαχνεσαι για μπινελικια, τι να σε πω, ειναι Λαθος σου που εκφραζεσαι ετσι,
        δεικνυεις μια καποια αχνη προσποιητοτητα με την εκφορα του Λογου σου…….
        ………αλλαξε επιπεδο Αδερφε (κλιμακιο-σκαλι) οσο εχεις καιρο….

        …….Η Πνευματικη Αναβασις κ Τελειωσις δεν ολοκληρουται μεσα στη Φυλακη που «ζουμε» κ θελει Εργωδη προσπαθεια……..
        εαν μεινεις σε αυτα που, ενδεχομενως «κατεκτησες» κ «εμαθες», απλα μενεις Στασιμος κ Υπαναπτυκτος, Πνευματικως………
        διοτι ειπαμε Στεργιε……ειμεθα ολοι, μα ολοι, αιχμαλωτοι του Χρονου (κρονου)
        κ με κλειδαμπαρωμενες τις Αισθησεις μας κ τον Εγκεφαλο μας……..κ θαρρω πως πολεμουμε στο ιδιο χαρακωμα της Γης…..

        Σε αφιερωνω ενα κομματι Ξενο (μαλλον ειναι Δανοι στην καταγωγη, αρα Σκαντιοι)
        αλλα με φιλοσοφικο Στιχο κ Βαρυ Νοημα

        METALLICA-NOTHING ELSE MATTERS

        So close, no matter how far
        Couldn’t be much more from the heart
        Forever trusting who we are
        And nothing else matters

        Never opened myself this way
        Life is ours, we live it our way
        All these words I don’t just say
        And nothing else matters

        Trust I seek and I find in you
        Every day for us something new
        Open mind for a different view
        And nothing else matters

        Never cared for what they do
        Never cared for what they know
        But I know

        So close, no matter how far
        Couldn’t be much more from the heart
        Forever trusting who we are
        And nothing else matters

        Never cared for what they do
        Never cared for what they know
        But I know

        I never opened myself this way
        Life is ours, we live it our way
        All these words I don’t just say
        Nothing else matters

        Trust I seek and I find in you
        Every day for us, something new
        Open mind for a different view
        And nothing else matters

        Never cared for what they say
        Never cared for games they play
        Never cared for what they do
        Never cared for what they know
        And I know, yeah!

        So close, no matter how far
        Couldn’t be much more from the heart
        Forever trusting who we are
        No, nothing else matters

        Χαιρε Παντοτε, διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Τώρα γύρισα.

        Φίλε μου τι είναι αυτά που με καταλογίζεις? Όταν μίλησα για δεισιδαιμονίες και προσποιητή καλοσύνη και
        υποκρισία, ποτε δεν σκεφτόμουν εσένα, μα καλά έτσι φτηνό με πέρασες ρε φίλε? Με στεναχώρησες λιγάκι,
        συγχωρεμένος είσαι, παρεξήγηση, αν φίλε μου θέλω να πω κάτι είμαι ευθύς, αυτά που είπα ήταν προς το άγνωστο!

        Το θεσφατο χεστο, δεν έχω σχέση καμιά, μπορεί και σίγουρα εμπερικλείει και θετικές έννοιες, αλλά μόνο
        η λέξη, θεόδουλος, θεόφιλος, θεολόγος (τι γελοία λέξη!) θεσφατα, όλα αυτά με προκαλούν ναυτία!

        Διονύση, με στεναχωρείς ρε φίλε, “σε προκαλώ κεκαλυμμένα” γιατί ρε φίλε τι με έκανες?
        Τέλος πάντων ήταν μια ατυχης στιγμή, για να είμαι ειλικρινής, μερικές φορες ήμουν και εγώ
        κοντά να σε παρερμηνεψο, αλλα το πέρασα ντούκου λέγοντας, δεν τον κατάλαβες τι θέλει να πει!

        Τέλος πάντων, όλο σου το σχόλιο είναι ακαταλαβίστικο, δεν μπορώ να το πιστέψω ότι απευθύνεσαι σε μένα!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        ”..αλλα απο οτι εχω διαβασει, εδω κ δυο τρεις μερες, υπο το νικ «ζαγκλος» (εαν εισαι το ιδιο προσωπο),
        ΔΙΔΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ στον αναγνωστη, πως εισαι, ή Επαγγελματιας Γενιτσαρος του
        Χειριστου Ειδους ή Παρα πολυ Πλανημενος (πλανητης},..”

        Αυτά φιλέ Διονύση, δεν είναι κολακευτικά,παρα κακές κουβέντες, δεν σε είπα τίποτα, από
        μονος σου θα δεις την αλήθεια οποια και αν είναι αλλα όπως σε είπα, δέχομαι κριτική
        από φίλους, το δικό μου περί προσποιητής καλοσύνης κλπ, ΔΕΝ ήταν για σένα!

        Μου αρέσει!

      • Γκραφείο Υπουργκού said

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        Ένας παλιός said
        Αύγουστος 13, 2017 στις 3:05 μμ

        Μπορείς και ξενέρωτος δηλαδή να σε πιάνει το παραλήρημα;
        Θαύμα, θαύμα!
        Μ’ αρέσει πάντως το μέλι που έχει ο Ζάγκλος και τραβάει τον κάθε ψυχάκια
        Χριστάρα, Διονυσάκη και πάει λέγοντας …

        ……Ρε Πουσταρακο Συκομαντερε, για σενα ειναι «παραληρημα» αυτα που γραφω κ για μενα ειναι Παραληρημα,
        εκτος των μισθωτων «ιδεων» σου ΚΑΙ αυτα που χωνεις σε ολες τις τρυπες σου……αφου ειμαστε Παλιοι Γνωστοι κ «φιλοι»………

        ………..γιατι ΚινΑιδιζεις Ασυστολως?????? (κ ποτε δεν απαντας επι της Ουσιας, Ρουφια Λουμπινα, αλλα με Μυαλο)

        διονυσης

        Μου αρέσει!

      • ΟλύΜΠΙΑ εν ΔιΩ said

        Mad Dog said
        Αύγουστος 13, 2017 στις 5:22 μμ

        ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ

        διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Αποστολος Των Δωδεκα Θεων Του Ολυμπου said

        ΝΙΟΝΙΟΣ κατσε φρονημα! Μα τον Δια θα του στειλω E-Mail να σε κεραυνοβολισει.

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        «Αυτά φιλέ Διονύση, δεν είναι κολακευτικά,παρα κακές κουβέντες»

        Eπετρεψέ μου, Στεργιε, να σε ‘ξομολογηθω πως δεν εχω κανενος ειδους σκοπο, ειτε να σε «ΚΟΛΑΚΕΨΩ»
        ειτε να σε Λοιδωρησω………..αυτα

        διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Ρε φιλαράκι, πες έκανα λάθος, γιατί το:
        «..Επαγγελματιας Γενιτσαρος του Χειριστου Ειδους..»

        Δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες, εγώ το πέρασα ντούκου, δεν σε είπα τίποτα,
        αλλα εσύ με παρεξήγησες χωρίς λόγο, πες μια συγγνώμη και πάμε παρακάτω!
        Έτσι ξέρω εγώ.

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        Αποστολος Των Δωδεκα Θεων Του Ολυμπου said
        «Αύγουστος 13, 2017 στις 5:37 μμ
        ΝΙΟΝΙΟΣ κατσε φρονημα! Μα τον Δια θα του στειλω E-Mail να σε κεραυνοβολισει.»

        Να το εκλαβω ως Απειλη αυτο βρεεε, μαϊμου ολυμπιτσε???
        Στειλε κ φωτογραφιες, αμα λαχει βρεεεε ρουφιουλη, υπαρχουν, εξ’αλλου, τα πανταολα,
        στα αρχεια Συλληψεων της Κρατικης Ασφαλείας……
        ……..ειμαι σ’χωρεμενος Βρεεε, κατα Νομον ειμαι Καθαρος, ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ Βρεεεε ………..

        …….Μουτράκλα οΟγκουνσότο

        διονυσης

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        Eπετρεψέ μου, Στεργιε, να σε ‘ξομολογηθω πως δεν εχω κανενος ειδους σκοπο, ειτε να σε «ΚΟΛΑΚΕΨΩ»
        ειτε να σε Λοιδωρησω………..αυτα

        …….απλουστατα, Στεργιε, τα «λογια» που σου «λέω», ειναι Απαυγασματα της Ψυχης
        κ οχι οτι ναναι, ή τι θελει το «εγω μου» να φανει…………
        ——————————————————————————-

        «Δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες, εγώ το πέρασα ντούκου, δεν σε είπα τίποτα,
        αλλα εσύ με παρεξήγησες χωρίς λόγο, πες μια συγγνώμη και πάμε παρακάτω!
        Έτσι ξέρω εγώ.»

        Εαν σε φτιαχνει το να σε ζητησω συγγνωμη, Φιλτατε κ εν Φυλη, Αδερφε Στεργιε, να σου ζητησω,
        οχι μονο Συγγνωμη, αλλα επισης και Ελεος κ Κατανοηση κ Πολλα ακομη, Ων ουκ εστιν αριθμος, ουκ εστι τελος…………

        ……….εξ’αλλου, μια ζωη Ικετης ειμαι κ αν θες κ επαιτης………

        διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Ρε φιλαράκι, δεν με «φτιαχνει» τι να με φτιάξει?

        Έτσι εγώ το έκρινα ότι είναι πρέπων για χάρη της γνωριμίας και φιλια μας να κρατήσουμε τους τύπους,
        Εγώ το θεώρησα πολύ χονδρο αυτό το «..Επαγγελματιας Γενιτσαρος του Χειριστου Ειδους..»

        Τι να σε πω τώρα, ακόμα και η συγγνώμη σου ακούγεται παράξενα ρε φίλε.
        Τέλος πάντων, όλοι κάνουμε λάθη, εγώ το προσπερνώ χωρίς σκιές.

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        Ας ειναι Στεργιε……οταν ο «φιλτατος» ή ο «Φιλος» ή ο «Αδερφος» κλποι, εκ των πραγματων, «κολακευτικοι χαρακτηρισμοι»,
        μεταλλασονται σε «φιλαρακι» κ ετσι κ κατι κ καπως………., ε, αυτο κατι δεν «λεει», φιλτατε Στεργιε?……….
        …………εν πασει περιπτωσει, ‘γω (ο Τιπ’τας) σε Θεωρω Συμμαχητη μου κ οτι πολεμουμε τον κοινο μας Εχθρο στο ιδιο Ορυγμα.

        (κ μου ειχε διαφυγει το σχολιό σου, στις 5:03 μμ)

        χαιρε κ υγιενε, διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Τώρα ξεπέσαμε στην Γ’ εθνική ρε φίλε με τα πίσω μπρός,
        είναι κακια, υποτιμητική λέξη το «φιλαρακι»?

        Εγώ νομίζω ότι είναι πολύ φιλικότερη από το ξερό «φίλε» αλλα ίσος να κάνω και λάθος, who knows?

        Ας το κλείσουμε εδώ, έκανες λάθος και σε συγχωρώ, that’s all

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        «Το θεσφατο χεστο, δεν έχω σχέση καμιά, μπορεί και σίγουρα εμπερικλείει και θετικές έννοιες, αλλά μόνο
        η λέξη, θεόδουλος, θεόφιλος, θεολόγος (τι γελοία λέξη!) θεσφατα, όλα αυτά με προκαλούν ναυτία»

        Ο Γραπτος Λογος, Στεργιε, ειναι Αμφιστομος Ρομφαια…….πρεπει αν τον εκτιμουμε,
        να Αναγιγνωσκουμε κ οχι μονον να «διαβαζουμε»…….χρωμεθα να το «σκανναρουμε» μια κ δυο κ τρεις κ οσες φορες χρειαστει για να διαπιστωσουμε τι εννοει το κειμενο…….

        …….η Λεξις-Εννοια Θεσφατον, ΔΕΝ ειναι για «χεσιμο» κ δεν ειναι προϊον του «γιαχβε»,
        αλλα των Ολυμπιων Προτυπων σου κ μου κ των Αρχετυπων ημων των νεοΕλληνων……..

        Δυστυχως, διαπιστωνω συνεχως κ μια ζωη, πως, στα παντα-ολα, μας κατατροπωνει το «εγω» μας………..
        και οσο παει, αυτο χειροτερευει………….

        ……χαιρε κ υγιενε κ αν σε «μπερδεψαν» τα γραπτα μου, ζητω την Συν-Καταβασή σου, ειλικρινως.

        διονυσης

        Μου αρέσει!

    • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

      ……..και οσο για τον Ταφο της Παναγιας, ειναι ακομα μια «προυβουκατσιε» του ελεεινου «ολυμπια.γρρρ», ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟΚΕΙΣΤΙΚΩς ΣΤΟ ΖΑΓΚΛΟ, στο οποιο δεν υπαρχει τιποτε το Ιερο κ δεν υπαρχει Φιλοτιμια κ Αισθημα κ «Μπεσα-Τσιπα» ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΑΙΔΩΣ (αφου ειναι Κιναιδοι κ Ανηθικοι Ρουφιανοι κ το παινευονται κιολας, οι Παρταλιασμενοι Τρυπιοι)………

      ………δηλαδη ΑΙΔΩΣ κ ΣΟΒΑΡΟΤΗΣ ΥΠΟ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ, ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΜΕΝΕΣ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ,
      στο μαϊμουδενιο «ολυμπια»………..

      Μου αρέσει!

      • Ενας Αγνωστος said

        Truth is such a rare quality, a stranger so seldom met in this civilization of fraud, that it is never received freely, but must fight its way into the world! Hilton Hotema. Υπαρχει ενα βιβλιο που εχει τιτλο The Bible Fraud by Tony Bushby αξιζει να το διαβασεις αν θες να μαθεις την αληθεια για την απατη της Βιβλου. Στο εξωφυλλο εχει κατι που ειπε ο Παπας ο Λεο (1513-1521) «How well we know what a profitable superstition this fable of Christ has been for us» (Ποσο καλα γνωριζω το τι επικερδης αυτη η δεισιδαιμονια ο μυθος του Ιησου -Christ- ηταν για εμας)!

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Mad Dog said

        Το μοναδικό θαύμα στον χριστιανισμό, είναι το πως
        τόσοι άνθρωποι πίστεψαν σε ένα τόσο μεγάλο παραμύθι!

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔιΩ said

        Ενας Αγνωστος said
        Αύγουστος 13, 2017 στις 2:50 μμ

        Κατ’ αρχας να σε ευχαριστησω Εναγνωστε, κ χαιρομαι ιδιαιτερως, να μεταδιδω κατι απο Χριστο και Ελληνισμο,
        Ο Οποιος κ σαφως ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΗΣ Κ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ Ή ΤΙ, ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ Κ ΠΟΛΕΜΑΕΙ, ΣΥΜΜΑΧΟΥΣΕ Κ ΣΥΜΜΑΧΕΙ……

        Ψες, ο Φιλος μου ο Στεργιος, μου ειπε κατι για την δυναμη της Πιστεως (εμπιστοσυνης σε κατι «ανωτερο» κ «εξωχωριο»).

        Συμφωνω απολυτως, κατι σαν «αυθυποβολη»……….

        Ομως, αυτη, η αοριστος πιστις σε κατι «ισχυρο», δεν μπορει, π.χ., να «ξεκολλησει» διπλωμενο συρόμενο 18μετρο βαρυ Οχημα,
        με 40τν μικτο βαρος κ σε αναβαση με κλιση τουλαχιστον 7-8% κ μετα απο Ωρες προσπαθειων να ξεκολλησει (χωρις αλυσιδες)
        σε Εαρινη χιονοπτωση, πριν το πρωτο χωριο της τσεχιας, στα συνορα με τη γερμανια, στο Furth im Wald, αρχες Απριλιου του 1992 κ με μια απερισκεπτη επικληση της Παναγιας, να πιανει κατω το διαφορικο και να ξεκολλαει το scania σαν να ητανε κατω στεγνη η αφαλτος…………(κ Αμετρητες, τετοιου ειδους Εμπειριες)

        ……..κι οσο για τις προτασεις σου, ειναι ολες αποτελεσματα κ κειμενα ανθρωπων (?), τα οποια δεν φτουρανε ‘μπρος στα ΒΙΩΜΑΤΑ.

        Τα ειπαμε με τον Στεργιο, οτι δεν πουλω Θεωριες, εξαλλου ειμαι «μαριδα», βιβλια κλπ,
        ευχαριστω, εχω διαβασει (κ διαβαζω κ θα τις ψαξω) τα πραματα κι απ’ τη μια κ απ’ την αλλη….

        ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Κ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ,
        εκ των οποιων κ βγαινουν τα αναλογα Συμπερασματα,
        τα οποια δεν βγαινουν αναγιγνωσκοντας βιβλια κ θεωριες κ υποθεσεις κ βεβαιωσεις……..
        απο ολα αυτα τα γραπτα, φρονω πως Πρακτικην Αξια εχουν μονον οι Προσευχες των ΕλληνΟρθοδοξων.

        αυτα κ ευχαριστω, διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Τα κακά παιδιά said

        Χριστοπαναγίες του ριξες ρε χριστάρα και ξεκόλλησε;
        Πες μας κι άλλα τέτοια θαύματα.

        Μου αρέσει!

  3. Ζαγκλαράς Στέλιος said

    Γεια να ξεκαθαρισω μερικα γεια μενανε
    Ειμε εβγενικος αφτοδημιουργητος επηχηριματιας ζω νομιμα κε μονημα στη σουηδια εχω πολα λεφτα μετοχας κε φυσεκια με λυρες χρυσες
    Ειμε εθνικοσοσιαλιστης αλα αληθωριζω κε προς μητσοτακη μερια γιατι εινε κι αφτος αφτοδημιουργητος
    Παω βολτα το σκυλο μου καισαρα κε επανερχομε κομουνια

    Μου αρέσει!

  4. Ακέλας said

    …Κατά παράδοσιν αϊντε να το δεχτώ !…΄Ελα όμως που κατά την Ιστορία ,περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν να είναι θαμμένη στο ΑΓΙΟ ΌΡΟΣ(περιβόλι της Παναγιάς),αφού μετά την καταστροφή(εκ θεμελίων) της Ιερουσαλήμ πολλοί Ιουδαίοι πήραν μαζί τους τα οστά των προγόνων τους,με την άδεια των Ρωμαίων παρακαλώ ,το 70 μχ!

    Μου αρέσει!

    • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

      Να με συγχωρεις αγαπητε Ακέλαε……..
      ……ποιας Προγονου τους? της Πορνης που τεκνοποιησε με τον Πανδιρα , τον ρωμαιο λεγεωναριο,
      κ που την ψαχνανε να την λιθοβολισουν?……..
      ……..Η Παρθενία κ Η Αγνεία κ οχι η λαγνεία, ειναι Aρχετυπικες κ Αρχαιοελληνικες, Ανωτερες Εννοιες
      (Παρθενων, Παρθενος Παλλάς κλπά) …………

      ……..Την τυφλα μας μεσα, Ακελαε κ τα αντιϊουδαϊκα μας ανακλαστικα………
      …….δεν διαφωνω για τους κρονιους, ειναι Δικιο κ Αληθινο για τους ιουδαιους, ειναι σκοταδιστες και Αντι-Ανθρωποι…….
      ……αλλά, επειδη καποιοι Παπαδες, ενδεχομενως κ «πιστοι» κ αλλοι ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ειναι αυτο που ειναι……..
      ………..απλως, αμαρτωλοι Ανθρωποι……. τα Καιμε» ολα?……..ΤΟ ΕΝΝΟΗΜΑ ,ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙ???……..
      …………..κατα τ’αλλα συμπαθη κ αντικειμενικε σχολιαστη κ (για εμενα), διαρκη Ελεημονα του «ολυμπια».

      διονυσης

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • Mad Dog said

        Ρε φιλαράκι με ξαφνιάζεις ευχάριστα!
        Λες την μαρία πόρνη (για μένα ήταν μια παιδούλα) και υμνείς τον αγέννητο γιο της!
        Γιατί ενώ κατά Λουκά ο jushua έχει 5 αδέλφια, από διαφορετικούς πατέρες,
        οι σύγχρονοι τou ιστορικοί, δεν αναφέρουν ΤΙΠΟΤΑ για κάνα θεό και πράσινα άλογα!

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        Στεργιε, Φιλαρα μου, δεν κυριολεκτουσα ρε συ…… αλοιμονο, Αδερφε μου…….(αϊ τραϊ του στεϋ καλμ εντ σουπερ φαννυ)
        …..τα ταλμουδικα κειμενα «διατυπωνω», πως ειναι δυνατον να με παρ-εννοησες????????

        διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Έτσι για πλακα τα έλεγες δηλαδή ότι η μαρίκα ήταν πόρνη?
        Χα..χα..χα.. ε τότες πες και αλλα να γελάσουμε!

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλαράς Στέλιος said

        Αχαχαχαχαχαχα

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Και οι δυό σας με ξαφνίαζετε !…Προφανώς και υπήρχαν απόγονοι ! Το Ευαγγέλιο αναφέρει ΣΑΦΩΣ ότι όταν ο Ιησούς πήγε να διδάξει στην πόλη καταγωγής του ότι»Η μήτηρ και οι ΑΔΕΛΦΟΙ αυτού τον εξέκραζον»…τον κράζανε που θα λέγαμε σήμερα,προφανώς γιατί φοβόντουσαν μη τους ¨κάψει» με τα κομουνιστικά της εποχής εκείνης!

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        Ε, τι να σε πω ρε συ Στεργιε, βουλωμενο γραμμα διαβαζεις κ με κοψες για κλοουν, ε, Φιλαρα?????……..
        ………στα ισα, σε λεω, χαιρομαι να σε κανω να γελας κ ολους τους συνανθρωπους μου……..
        …….πες, ομως, κατι για τον Χριστο, την Παναγια, τους Αγιους, τους Αγγελους (του Φωτος)
        να γελασει κ λιγο το χειλακι του Ελληνα………

        γεια κ χαρα, Φιλικα, διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        -Διαβάστε και κανένα Ευαγγέλιο τρομάρα σας!

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        Ακέλας said
        Αύγουστος 13, 2017 στις 9:28 μμ
        -Διαβάστε και κανένα Ευαγγέλιο τρομάρα σας!

        ΤΡΟΜΑΡΑ «ΜΑΣ» ???????……….

        ……..Γεια σου κ ‘σενα, Ακελαε, Παντογνωστα κ Δωρικε Υποδεικτη Γνωσεων……….

        (θα φροντισOYME να διαβαsOYME k κανα ΕΥαγγελιο, φχαριστω)

        διονυσης

        διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Ναι τρομάρα σας!…΄Οταν γνωρίζεις τα όπλα του αντιπάλου τροποποιείς τα δικά σου!

        Μου αρέσει!

      • ΟΛύΜΠΙΑ εν ΔίΩ said

        «τροποποιεις τα δικα σου»

        Μαλιστα…….φχαριστω για την ΕνΚαρδια Ευχη σου («τρομαρα σας») Ακελαε……
        …..εαν δεν ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΝΑΤΕ, Ακελαε, Την Ιστορικη ΜΑΣ Συνεχεια……….Ισως, λεω ισως,
        να ηταν διαφορετικης «Συστασεως» οι «φακοι» που «φέρετε» στα Πολυτιμα Ματια σας, για να δειτε το Φως το Αληθινο,
        απλα κ Φυσικα……

        γεια k χαρα, διονυσης

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Χε!χε!…Αφού και εσύ το ξέρεις:-«Εξ Ανατολών το φάος-φως»…Τι κάθεσαι και μου αραδιάζεις τώρα,για φακούς και τέτοιες λαλακίες,φαίνεται ότι από τα πανάρχαια χρόνια οι Μινωϊτες δεν μπορούσαν να φτιάξουν τις μικρογραφίες τους χωρίς τη βοήθεια τους!-Στο Μουσείο Ηρακλείου υπάρχει ποικιλία από δαύτους(Κυρτούς,αμφικυρτους, κοίλους κλπ!)…Φαίνεται ότι την…στραβομάρα από τότε την είχαμε….τρομάρα μας!

        Μου αρέσει!

    • ΔίΟΝ said

      Ακέλας said
      Αύγουστος 14, 2017 στις 7:56 πμ

      Η Ειρωνια σου, ΣυνΕλληνα Ακελαε, καλοδεχουμενη, αλλα δεν φτουραει…….
      …οσο για τις «λαλακιες» που εισεπραξες,
      καλως τις εισεπραξες, διοτι ετσι τα βλεπεις τα πράματα………
      ……και τα «χε χε» σου, μου ενθυμισαν εναν παλιακο μου Καθηγητη,
      τον οποιον, τον αποκαλουσαμε «Ο ΧΈΧΕΣ»…….

      Ολοι μας φορουμε «παραμορφωτικους φακους»,
      αλλα οσο πιο βεβαιοι ειμαστε για την Ευκρινεια τους, για τον Εαυτο μας κ αυτα που «βλεπουμε»,
      τοσο πιο μεγαλη ΓΚΑΒΟΜΑΡΑ εχουμε, πατριωτα ΑκΕλαε, με την Ειρωνικη κ Υπεροπτικη σου «Αυρα».

      χαιρε κ υγιενε, διονυσης

      Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Αύρα οπωσδήποτε έχω όπως όλα τα ένΛΟΓΑ ΌΝΤΑ,φτάνει να μη ξεχνούν είναι κοινό δώρο και μέρος του Σύμπαντος Κόσμου, προς εκείνες τις μορφές ζωής που είναι συνέχεια με ένα ΓΙΑΤΙ στα χείλη,ψάχνοντας για το ντετερμινικό ΔΙΟΤΙ!-Ολα τ’άλλα που μου φορτώνεις , προφανώς και οφείλονται σε κάποιο λάθος μου φραστικό-εκφραστικό,και μάλλον πρέπει ν’αρχίσω να ψάχνομαι,γιατί μάλλον το χιούμορ μου στην καλύτερη περίπτωση περνιέται σαν …Σωκρατική ειρωνεία, που αν και θετικής διάθεσης, προφανώς εξοργίζει ακόμα και αυτούς που έχουν ίδιες απόψεις με εμένα!

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Χαίρε τα κρείτω, φίλτατε Διός-νύσε!

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: