olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Κύριε Βούτση, οφείλουμε να γίνουμε «Ορθόδοξος λαός», αν θέλουμε πραγματικά να «προοδεύσουμε».

Posted by olympiada στο Αύγουστος 9, 2017

Ορθοδοξία δεν είναι να προσκυνάς κάστανα, αλλά να εφαρμόζεις τις διδαχές της αλληλεγγύης, της προόδου και του δικαίου, που είναι η πραγματική ουσία της Ορθοδοξίας.

Η Ορθοδοξία είναι το μοναδικό ανθρωποκεντρικό και άμεσα εφαρμόσιμο συστημα βίου, έναντι όλων των υφιστάμενων θρησκειών και ιδεολογιών.

Η Ορθοδοξία είναι η μετεξέλιξη και τελειοποίηση της ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας του Ελληνισμού, που εγγυάται την κοινωνική δικαιοσύνη, την πρόοδο, τον σεβασμό στην Μητέρα Γη και την Φύση. Ορθοδοξία είναι το πάθος για την αλήθεια που ελευθερώνει. Το πάθος για την ελευθερία ως πανανθρώπινο αγαθό.

Μα πρωτίστως, Ορθοδοξία είναι ο δρόμος της Θυσίας για το σύνολο. Οι Θερμοπύλες που ενσαρκώθηκαν στον δρόμο για τον Γολγοθά, όπως τον διέβη ο Χριστός.

Ορθοδοξία είναι η μαγκιά να επιλέξεις τον δρόμο του Εσταυρωμένου και όχι την ψευτομαγκιά των σταυρωτών.

Ορθοδοξία είναι να είσαι αντάρτης και όχι δοσίλογος, προδότης.

Γι’ αυτό η Ορθοδοξία είναι πάντα ο εφιάλτης κάθε Τυράννου. Από τον σουλτάνο μέχρι τον Αδόλφο. Αλήθεια, ποιοί λαοί αντιστάθηκαν και αντιστέκονται λυσσαλέα στους βιαστές της ανθρωπότητας με τεράστιο κόστος;

Ορθοδοξία λοιπόν είναι η αγάπη για το πλησίον, ανεξαρτήτως φυλής ή θρησκεύματος. Γι’ αυτό και η Ορθοδοξία στέκεται απέναντι στον ρατσισμό και τον εθνικισμό.

Ορθοδοξία είναι «όποιος γουστάρει έρχεται», χωρίς προσυλητισμούς αλλά και μπαμπούλες. Ούτε κακούς καπιταλιστές, ούτε κομμουνιστες, ούτε σιωνιστές. Από φόβο μόνο φασίστας γίνεσαι, όχι Ορθόδοξος.

Μόνον λοιπόν η Ορθόδοξη κοινωνία θα επιζήσει στην μεταμνημονιακή εποχή απέναντι σε νεοφιλελέδες, καρχαρίες της παγκοσμιοποίησης, λαμόγια που εκποιούν ακόμα και τον χιτώνα των παιδιών για να έχουν γκαρνταρόμπες ατέλειωτες σαν αυτές των Φαρισαίων.

Μόνον μία Ορθόδοξη κοινωνία μπορεί να εμπνεύσει, να επιζήσει και να προοδεύσει κύριε Βούτση. Όπως την δίδαξε ο Χριστός και όχι οι έμποροι του.

 

123 Σχόλια to “Κύριε Βούτση, οφείλουμε να γίνουμε «Ορθόδοξος λαός», αν θέλουμε πραγματικά να «προοδεύσουμε».”

  1. Anaconda said

    Βγάλατε προκήρυξη για δασκάλους του Κορανίου και το παίζετε προωθητές της Ορθοδοξίας ρε τελειωμένοι;…😆

    Αρέσει σε 2 άτομα

  2. ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ??? ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ? …ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ? …. ΙΟΥΔΑΙΟΙ ?
    ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ … ΤΟ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΦ ΟΣΟΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΕΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ.

    ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΙΟΥΔΑΙΟΙ …..

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

      + Σωστη, ορθοτατη, τοποθέτηση δίχως να ενοχλεί κάποιον.

      Μου αρέσει!

    • Εσυ αφου δεν εισαι χριστιανος τι ζοριζεσαι ; ας εννοει οποιον θελει.

      Μου αρέσει!

      • Δεν εχει καμμια σημασια δεν λες ;

        Μου αρέσει!

      • Ελλας Ελληνων Εθνικιστων said

        Το λεει ξεκαθαρα τι ειναι ΟΡΘΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝ και οχι εβραιοχριστιανος.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Panos Diakos said

        σε τι απαντας ?

        πως ειναι τα ελληνικουλια σου ?

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Επειδή Πάνο δεν κατάλαβα σε ποιόν αναφέρεται το σχόλιό σου, μήπως μου λες εμμέσως κάτι;
        Για να απαντήσω!

        Αλλά πήρα φόρα και σου απαντώ (απευθυνόμενο ή όχι προς εμένα το σχόλιο σου) προς άρση παρεξηγήσεων.

        Εάν κάποιος ο οποίος αισθάνεται/είναι Ορθόδοξος ασπάζεται την Πυθαγόρεια ΑνθρωποΣΟΦΙΑ,
        μη ξεχνώντας ή παραβλέποντας
        (η ακίδα στο μάτι που λέγαμε)
        ότι ο Μέγιστος Πυθαγόρας (600 π.Χ.) δεν ήταν κάποιος τυχάρπαστος παπατζής αφού ανεδείχθη σε ΙΣΟΘΕΟ από τους ΔΕΛφικούς Ιεροφάντεις των αχράντων Συμπαντικών Μυστηρίων,
        είτε κάποιος άλλος ασπάζεται την άλλη όψη του ΕΣΩτερισμού,
        τον Εσσαϊσμό εν προκειμένω
        (κρυφό/μυστικό τάγμα Πυθαγορείων στην Παλαιστίνη εκείνα τα χρόνια
        μΕΛος της οποίας κοινότητος υπήρξε ο Παμμέγιστος Διδάσκαλος την Σοφίας ο Κύριος Ημών Ιησούς, ο Χριστός, ο χρισμένος, καθώς και ο Ιωάννης ο Βαπτιστής)
        κάνει κάτι παράταιρο, καταστρατηγεί Κανόνες, είναι αιρετικός, ανόητος, πλανημένος κατά την γνώμη σου;

        Είπα Χρισμένος.
        Μήπως διαφωνείς ότι είναι ιδιότητα η οποία επέρχεται επάνω στον Άνθρωπο ύστερα από έντονη/επίπονη εργασία και προσπάθεια τόσο προσωπική όσο ΚΥΡΙΩΣ δια της Θείας Χάριτος ;
        Μήπως σε βρίσκω αντίθετο εάν ομολογήσω ότι είναι Ικανότητα που θα μπορούσες να κατέχεις εσύ, ο άλλος, ο απέναντι, η ταπεινότητά μου κτλ εάν λάβουμε (ως έτοιμοι πλέον) την εντολή για εκκίνηση της Θείας και Ιερής Αποστολής μας επάνω στη Γη,
        αφ΄ ότου γεννηθήκαμε ώστε «Θεός εν ειμί κα γω εν Αυτώ» ή «Θεοί Εσμέν, Θεοί εστέ»;
        Και πού οδηγεί αυτή η βαθύτερη/άκρως προσωπική του καθενός διαδρομή παρά στο να επΕΛθει κάποτε στον ίδιο τον επιμένοντα Φώτιση, Ανάβλεψη και εν τΕΛει ΘΕΩΣΗ; Ασφαλώς διαδικασία επίπονη, ιδιαίτερα δύσκολη, ΕΣΩτερική, Μυητική την οποία εσύ όχι μόνο κατηγόρησες κάποτε αλλά και από αμορφωσία καταδίκασες.

        Για πες μου λοιπόν σε παρακαλώ:
        Για ποιό λόγο να είμαι (Ορθόδοξος μεν) Χριστιανός ενώ πολύ καλά γνωρίζεις ότι η Θρησκεία μας είναι ένα κράμα όχι των αυτούσιων, των απόλυτων Διδασκαλιών και παρακαταθηκών του Σωτήρα μας αφού μπήκε πολύ νερό στο κρασί, αυθαιρεσίες, εξηγήσεις κατά τα δοκούντα ενός εκάστου, θεωρίες του παπαδαριού από το παράθυρο αλλά θα έπρεπε αντί να λέγεται Χριστιανισμός να λέγεται «Παυλιανισμός»;
        Ή το ακούς αυτό πρώτη φορά από εμένα!

        Έναν Ωριγένη έστειλε το Σύμπαν.
        Κοίταξε το παπαδαριό όχι μόνο να τον «σβύσει» από τον χάρτη αλλά ουδεμία, μα ουδεμία αναφορά να γίνει ή να γίνεται μέσα στους ναούς και στις εκκλησίες υπέρ του ονόματός του.
        Έτσι θα ξαναπλησιαζόταν ξανά, εν ΑΡΧΗ Ο ΛΟΓΟΣ.
        Έτσι γέμιζαν ξανά οι Εκκλησίες.
        Έτσι οι νέοι θα ξεδιψούσαν από την αμάθεια στην οποία τους έχετε ρίξει και που καταδικάσατε να τους βαράει.
        Εάν επέτρεπε το παπαδαριό να διδάσκονταν ξανά οι ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
        Τα Ωριγένεια Δόγματα που συνέγραψε,
        σαν ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΣ αυτός,
        ο Διευθυντής της Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας.
        Ένας σεμνός, πολυγραφότατος, ρακένδυτος και ταπεινός άνθρωπος που ούτε Τιάρες ήθελε ούτε κλάρες, ούτε αξιώματα. Αλλά πού μυαλό το παπαδαριό.
        Το κρέας ψάρι αυτοί κι όλα καλά.
        Τι θα φάμε, τι θα πιούμε.
        Καταραμένε Ιουστινιανέ.
        Πόσο κακό έκανες!

        Κανά «θαύμα» με το ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ το παπαδαριό, όλο κι όλο.
        Για το χειροκρότημα, το θεαθήναι, την υπερηφάνεια.
        Ότι κοίτα: Εμείς μπορούμε να ανάβουμε από το τίποτε ΦΩΣ.
        Ύστερα σκέφτηκαν: Δεν το λέμε και ΘΕΙΟΝ να καλογυαλίζει το θέμα όπως τα ασημικά;
        Για να κοιμάται το ποίμνιον;
        Μούγκα το παπαδαριό περί του πώς γίνεται τεχνικά— όχι Θεϊκά— η αφή.
        Σιγά ο Θεός να μην ασχολιόταν με την βλακεία, την ανοησία και την υπερβολή του παπαδαριού.
        Για του οποίου την αφή, δύο συστατικά μονάχα αρκούν ώστε να λάβεις φωτιά, φλόγα, ΠΥΡα.
        Φώσφορο και Λιθάνθρακα.

        Μου αρέσει!

      • Αγαπητε με το ανεξερευνητο ονομα δεν ειναι υποχρεωτικη απο κανενα η πιστη στο Χριστο ουτε η προσευχη – προσφυγη σ Αυτον. Αν εφτιαξες ενα δικο σου θεο με τη φαντασια διαφορων και σου αρεσει η «συνδεσμολογια» και νομιζεις πως ειναι ο αληθινος , κανεις δεν θα «λυπηθει» εκτος Εκεινου που Τον αρνεισαι για ενα δικο σου κατασκευασμα .

        Μου αρέσει!

      • Ωριγενης. Το λατινογλωσσα παραφρασμενο εργο του διδασκει εφευρηματα που ειναι σχεδον βεβαιο οτι δεν του ανηκουν . Δεν ειναι μ ε τ α φ ρ α σ η !

        Μου αρέσει!

      • Apistos said

        Πανος Διακος μηπως εισαι εσυ στο βιντεο;

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Δείξε μου σε παρακαλώ ποιόν αρνήθηκα ;
        Ποίου άλλου άραγε Πατέρα Θεού αυταπάτη άφησα πλανώμενος να άρχει επάνω μου;
        Πας καλά;
        Ή τα λιβάνια που λέει ο Στέργιος όντως καίνε;

        Μου αρέσει!

      • Χρηστο μην επεκτεινεσαι πολυ στα κειμενα σου οπως καποιοι που με τον ογκο και το ανακατεμα συγκαλυπτουν τη συγχυση που δημιουργει η ελλειψη ξεξαθαρης αποψης και ανοργανωτης σκεψης . Ειναι δυκολο αλλα ουσιαστικο να ειναι κανεις συντομος και σαφης.
        Η εφευρεση του καθαρτηριου πυρος ειναι παπικη πατεντα. Κανεις δεν μπορει να πει αν το πρωτοτυπο ελληνικο εργο του Ωριγενη που θεοποιεις κρυβεται στα υπογεια του βατικανου . Εις γνωση μας ειναι ενα ελλειπες.

        Οι μεθοδοι τους , αν το ερευνησεις λιγο βγαζουν το σοιμπλε μαθητουδι.
        Η φραγκοκρατια που μας διδασκουν σαν περιληψη παιδικου παραμυθιου ειναι σχεδον αγνωστη στην ουσια της. Μεχρι προσφατα μπορουσες ν ακουσεις στην Κρητη που σταυρωθηκε με τον τουρκο, εκφρασεις που ταυτιζουν τον ενετο με το απολυτο κακο τοσους αιωνες μετα!

        Μου αρέσει!

      • Εσαιοι και Πυθαγορας δεν χρειαζονταν στο Χριστο και τη διδασκαλεια Του ,ειναι δυνατον να μην μπορεις να το δεις; λιγοστεψε αν θελεις τη δικαιωση του εγω στην πιστη σου.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        …λια

        Μου αρέσει!

    • ΟΥΤΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ said

      Μου αρέσει!

  3. Επίκουρος Νεοκλέους said

    Μα ποιος γράφει τέτοιες μαλακίες;

    1) «Η Ορθοδοξία είναι η μετεξέλιξη και τελειοποίηση της ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας του Ελληνισμού, που εγγυάται την κοινωνική δικαιοσύνη, την πρόοδο, τον σεβασμό στην Μητέρα Γη και την Φύση.»

    Τότε γιατί τον κατέστρεψε τον Ελληνισμό η Βοθροδοξία;
    ——————————————————-
    2) «Γι’ αυτό η Ορθοδοξία είναι πάντα ο εφιάλτης κάθε Τυράννου. Από τον σουλτάνο μέχρι τον Αδόλφο.»

    Η Βοθροδοξία τους προσκύνησε και τους δύο!
    (βλ. 3 αφορισμούς Γρηγορίου Ε’ κατά της ελληνικής επανάστασης 1821. βλ. Άγιον Όρος σε συνεργασία με τον Χίτλερ https://www.yout-be.com/watch?v=zpL5hjJJlWs )
    ——————————————————-
    3) «Ορθοδοξία λοιπόν είναι η αγάπη για το πλησίον, ανεξαρτήτως φυλής ή θρησκεύματος. Γι’ αυτό και η Ορθοδοξία στέκεται απέναντι στον ρατσισμό και τον εθνικισμό.»

    «Όστις δεν είναι μετ’ εμού είναι κατ’ εμού, και όστις δεν συνάγει μετ’ εμού σκορπίζει» Κατά Λουκάν 11:23

    «Ο δε αποκριθείς είπε· Δεν είναι καλόν να λάβη τις
    τον άρτον των τέκνων και να ρίψη εις τα κυνάρια.»
    Κατά Ματθαίον 15:26
    ——————————————————-
    4) «Ορθοδοξία είναι «όποιος γουστάρει έρχεται», χωρίς προσυλητισμούς αλλά και μπαμπούλες. Ούτε κακούς καπιταλιστές, ούτε κομμουνιστες, ούτε σιωνιστές. Από φόβο μόνο φασίστας γίνεσαι, όχι Ορθόδοξος.»

    «Πλὴν τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους, τοὺς μὴ θελήσαντάς με βασιλεῦσαι ἐπ’ αὐτοὺς, ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου.» Κατά Λουκάν 19:27.

    Η Βοθροδοξία δεν είναι μόνον το προσκύνημα σε κάστανα και σε εικόνες που παίζουν μποξ. Είναι και οι νεκραναστάσεις ιστορικά ανύπαρκτων φακίρηδων, οι παρθενοτοκετοί, τα φίδια και τα γαϊδούρια που μιλάνε. Είναι άνθρωποι που περπατάνε στο νερό το οποίο γίνεται και κρασί άμα λάχει και γουστάρουμε. Είναι ο Παϊσιος και η μαλακία που δέρνει ένα Έθνος.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Mad Dog said

      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      Μου αρέσει!

    • DIMITRIS said

      ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ.

      Αρέσει σε 1 άτομο

    • Panos Diakos said

      καλως το μικροαπατεωνα

      Λουκάν 19:27 ποιος μιλαει στους υπηρετες του ρε σουργελο σ αυτο το χωριο ? και τι θελει να πει ?

      Τον Πατριαρχη που εμεινε και μαρτυρισε (οπως και περισσοτεροι απο δεκα πατριαρχες πριν απ αυτον) που εσερναν στους δρομους το σκηνωμα του πριν το φουνταρουν οι εμποροι ανθρωπων της εποχης που μισουσαν το Γενος βριζεις ?
      Τιποτε δε γινοταν χωρις αυτον κι εσωσε τον πληθυσμο της ελληνικης Πολης χαιβανι με τον τροπο του αγραμματε.

      «Ο δε αποκριθείς είπε· Δεν είναι καλόν να λάβη τις
      τον άρτον των τέκνων και να ρίψη εις τα κυνάρια.»
      Κατά Ματθαίον 15:26
      Γνωριζε σαν Θεος τη συνεχεια και εδωσε την ευκαιρια σε ολους να δουν τι ειναι πιστη. Εκτος απ αυτους που δε θελουν βεβαια να βλεπουν ουτε μπροστα στη μυτη τους.

      «Όστις δεν είναι μετ’ εμού είναι κατ’ εμού, και όστις δεν συνάγει μετ’ εμού σκορπίζει» Κατά Λουκάν 11:23
      Αυτο ειναι για σενα και τους ομοιους σου μισελληνες.

      Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Μη βρίζεις κάποιον που δεν βρίζει γιατί θα σε γαμήσω τρύπιε καλόγερε.

        Άκου να δεις τι λέει ο καλός θεός διά στόματος Μωυσή

        …Εάν δεν με υπακούσητε… και εγώ θέλω κάμει τούτο εις εσάς, θέλω βάλει εφ’ υμάς τρόμον, μαρασμόν,
        και καύσωνα, ψώραν και τον ίκτερα τα οποία θέλουσι κατατήκει (θα λιώνει) την ψυχήν υμών…
        θα σπέρνεις και τα γεννήματά σου θα τα τρώνε εχθροί σου. Εχθροί θα σε εξουσιάζουν.

        Αν δεν με υπακούσετε, θα σας επιβάλλω επταπλάσια τιμωρία για τις αμαρτίες σας, θα συντρίψω την δύναμη σας,
        και θα κάνω τον ουρανό από πάνω σας σαν σίδερο και την γη από κάτω σας σαν χαλκό, και δεν θα αποδίδει
        η γη γεννήματα, άκαρπα θα μένουν τα δέντρα σας. Επταπλάσιες πληγές θα φέρω για τις αμαρτίες σας.

        Και θα στείλω εναντίον σας τα άγρια θηρία να φάνε τα παιδιά σας και τα ζωντανά σας. Θα φέρω εναντίον
        σας μάχαιρα και μέσα στις πόλεις σας όπου θα καταφεύγετε, θα στέλνω θανατικό (΄»και εις τας πόλεις
        υμών εξαποστέλλω θάνατον εις υμάς») Θα σας συντρίψω. Θα τρώτε μα δεν θα χορταίνετε.

        Εάν και πάλι δεν με υπακούσετε τότε θα πορευτώ εναντίον σας με θυμό (΄»εν θυμώ πλαγίω» –
        με ύπουλο δηλαδή θυμό!) να σας παιδεύσω επταπλάσια.
        Τις σάρκες των υιών σας θα φάτε και των θυγατέρων σας, και θα κάνω να ερημώσουν οι δρόμοι
        και οι πόλεις σας, και η γη των εχθρών σας θα σας καταφάει». Λευιτ. ΚΣ΄14,16,-

        Αυτές είναι μερικές από τις φοβικές εντολές που έδωσε ο θεός δια χειρός Μωυσέως!
        Αν θέλεις και αν μπορείς μην υπακούς! Αυτή είναι η ιλαροτραγικότερη ιστορία της ανθρωπότητας!

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        χασου απο κατω μου ρε αλητη !

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Με απειλεις κιολας ορθιο ζωο !

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Το να σε γαμήσω δεν είναι απειλή,
        αλλα η χαρά σου γαμημένε καλόγερε.

        Μου αρέσει!

      • Δεν ειμαι κληρικος οπως καλα ξερεις σιχαμενη μαιμουδιτσα του τσιρκου των φανατικων ανθελληνων, ειμαι ενας απο τα εκατομμυρια των γνησιων ελληνων που βριζεις επι τοσα χρονια απο μισος για την Πιστη τους στο Χριστο και την πατριδα !

        Μου αρέσει!

      • Τον κτηνωδη υπερσεξουαλισμο του ανημπορου κρατα τον για τη δυστυχισμενη που σε ανεχεται βοθρε !

        Μου αρέσει!

  4. Democratia DELENDA EST - eksothen said

    ympia, Μμηπως, λεω ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΑΠΟΙΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;;

    Εδω τι λεει ο ανθελληνας κομουνιστης, ο ΒΡΩΜΟ μπολσεβικιλος, βουτσης;;

    Αυτοι ειναι πατριωτες βρε olympia, εε;;;

    Μηπως, λεω ΜΗΠΩΣ μας ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ, εε;;;

    «.Αμετανόητος μπολσεβίκος Βούτσης: “Περιττές οι στρατιωτικές παρελάσεις – Οι Έλληνες δεν είναι Ορθόδοξοι”. «

    Βούτσης: Οι μαθητικές παρελάσεις δεν είναι και ό,τι καλύτερο!

    Μου αρέσει!

  5. Πύκτης said

    Ε ρε και να ήταν εδώ στην γη ο Αφέντης της, ματσούκι που θα σούδινε εσένα που το έγραψες !!!
    Με την ξυλάρα όπως τότε , που τον μπλέκετε στα πολιτικά ιδεοληπτικά βρωμοπαίχνιδα σας !

    Αρέσει σε 1 άτομο

  6. ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΣ said

    Μετα τα »ΚΑΣΤΑΝΑ» τΩΝ ΜΠΑΛΤΑ-ΦΥΛΗ-ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΥΤΣΗ.ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ ΑΦΟΒΑ ΣΥΡΙΖΟ ΚΑΣΤΑΝΑ.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  7. ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ said

    Η γνώση της ύπαρξης ή όχι του Θεού δεν μπορεί να γίνει με λογικούς συνειρμούς.

    Είναι απόρροια προσωπικής σχέσης. Και επειδή η πίστη είναι υπόθεση προσωπική, δεν μπορεί το κράτος να θρησκεύεται.

    Ο Χριστός σέβεται την ελευθερία μας· δεν ήρθε να μας επι- βάλει το θέλημά του, αλλά μας αφήνει ελεύθερους να τον ακολουθήσουμε ή όχι.
    Δεν είναι Αυτός αίτιος των δεινών μας, αλλά εμείς, που ακολουθούμε άλλο δρόμο, που επιτρέψαμε να γίνει η διδασκαλία Του θρησκεία και εργαλείο ποδηγέτησης των λαών.
    Ο Θεός μάς κάλεσε να άρουμε τα εμπόδια στα οποία προσκόπτει η ενότητα του κόσμου. Τέτοια εμπόδια είναι η ταξική κοινωνία, ο εθνικισμός, οι διακρίσεις ανάλογα με το φύλο, τη φυλή, τη θρησκεία.

    Η πάλη, λοιπόν, για την άρση αυτών των εμποδίων πρέπει να γίνει λόγος ύπαρξης για τον καθέναν που θέλει να λέγεται χριστιανός.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Panos Diakos said

      Το κρατος ομως ανηκει στο εθνος .
      Το δικο μας διδαξε Χριστο στον κοσμο και Εκεινος φροντισε προ καταβολης κοσμου να διδαχθει ο κοσμος ελληνισμο για να ειναι καποτε σε θεση να Τον δεχθει.

      «Ο Χριστός σέβεται την ελευθερία μας· δεν ήρθε να μας επι- βάλει το θέλημά του, αλλά μας αφήνει ελεύθερους να τον ακολουθήσουμε ή όχι.» Ασφαλως , αλλα θα ηθελε να ξερουμε τι ηρθε να πει και σταυρωθηκε γι αυτο.

      Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Σκέψου να είχε γεννηθεί κι’όλας!
        Μα θα με πεις, μα πως να γεννιόταν ρε?
        Γκαστρώνεται γυναικα με το να μυρίσει κρίνο?
        παπαρος χρειάζεται να εισχωρήσει βαθιά και να χύσει.

        Μου αρέσει!

  8. ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ said

    Οι Μουσουλμάνοι πιστεύουν ότι αν είναι καλά παιδιά όταν πεθάνουν θα πάνε στον παράδεισο με τα πιλάφια .
    Δικαίωμα τους να πιστεύουν σε αυτά.
    Εμείς σαν χριστιανοί λέμε αν είμαστε καλοί θα πάμε στον παράδεισο
    αν είμαστε κακά παιδιά θα πάμε κόλαση.

    Η ΚΟΛΑΣΗ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΓΗ ΤΩΡΑ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ Η ΜΕΘΑΥΡΙΟ.

    ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΕΙΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΙΤΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΕΙΤΕ ΒΟΥΔΙΣΤΗΣ.

    Μου αρέσει!

  9. Λοξόδοξος said

    Παντού η λέξη ορθόδοξος έχει ταυτιστεί με τον πιό ακραίο ζηλωτικό φανατισμό.
    Ορθόδοξος ιουδαϊσμός για τους πιό ακραίους ταλμουδικούς σιωνιστές
    ορθόδοξο ισλάμ για τον ουαχαμπιτικό ταλιμπανισμό
    οι έλληνες διεκδικούν να είναι το τρίτο πόδι του τρισυπόστατου αλλά απολύτως ίδιου μεσανατολικού θρησκευτικού οικοδομήματος.

    Όλα τα παραπάνω η ορθοδοξία;
    Σε ποιό τόπο και σε ποιό χρόνο αλήθεια;

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Η λεξη ειναι ελληνικη και υπηρξε για τη χριστιανικη πιστη απο θεολογικη πλευρα. Οι αντιγραφεις δεν την κατανοουν , τη βουτηξαν μετα απο αιωνες για αλατοπιπερο.

      Μου αρέσει!

  10. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΜΩΝΟΕΒΡΑΙΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ said

    Κανείς δεν κάλεσε εδω τους ισλαμιστες. Μόνοι τους ήρθαν. Αν δεν τους αρέσει, να σηκωθούν να ξεκουμπιστούν σε ισλαμική χώρα, όπως θα ώφειλαν να είχαν ήδη κάνει!
    Εμείς πιστευουμε στον Χριστό. Ο κάθε (βούς=βοιδοκέφαλος) βούτσης ας προσκυνάει νυχθημερόν τόν βάαλ του και την αστάρτη του. Πρόβλημά του. Εξ’ ονόματος όμως τών Ελλήνων δεν έχει καμμία δικαιοδοσία να ομιλεί.
    Βούτση, βούλωσέ το. Μίλα μόνο γιά σένα.

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      «Καθεύδοντες διατελείτε αν ει μη τινα άλλον ο Θεός επιπέμψειεν υμίν κηδόμενος υμών».

      Θα κοιμαστε , μεχρι να σας λυπηθει ο Θεος και να στειλει καποιον αλλον.

      ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ (στους Αθηναιους πριν τον σκοτωσουν γιατι μιλουσε για ενα νεο Θεο.)

      Μου αρέσει!

  11. Mad Dog said

    Για χίλιους απλούς και καθημερινούς λόγους όπως και να αυτοαποκαλείται
    κάποιος «Έλληνας» ΔΕΝ είναι χριστιανός.

    Aνακοίνωση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος στις 17/3/2008)
    για τις προγαμιαίες σχέσεις, προσβάλλουν με χυδαίες εκφράσεις όπως η συμβίωση ενός ζευγαριού
    εκτός θρησκευτικού γάμου, την οποία χαρακτηρίζουν ”πορνεία”, για να δούμε το πραγματικό
    πρόσωπο «της θρησκείας της αγάπης» στο βασικό θέμα της ερωτικής συμπεριφοράς
    των ανθρώπων, ώστε να ξέρουν όλοι «σε τι θεό πιστεύουν».

    Ο απόστολος Παύλος, δείχνοντας τον μισογυνισμό του και την αποστροφή του προς το γυναικείο φύλο
    το δήλωσε ξεκάθαρα: «Καλόν ανθρώπω γυναικός μη άπτεσθαι (Καλόν είναι εις τον άνθρωπο να μην
    εγγίζει και να μη γνωρίσει διόλου γυναίκα)», δηλώνοντας ταυτόχρονα ότι… η γυναίκα δεν είναι
    άνθρωπος! (Α΄ Κορινθ. Ζ΄,1-2). Και πιο κάτω: «θέλω γαρ πάντας ανθρώπους είναι ως και εμαυτόν»,
    δηλ. «θέλω να είναι όλοι οι άνθρωποι, όπως είμαι και εγώ, δηλ. άγαμοι και ανέραστοι» (Α΄ Κορινθ. Ζ΄, 7).

    Στο ίδιο πνεύμα κινούνται και οι μαθητές του Ιησού, οι «πάνσοφοι αλιείς», οι οποίοι, μετά από μια συζήτηση
    με τον δάσκαλό τους περί χωρισμού και διαζυγίου, η οποία καταλήγει σε προτροπή υπέρ της παρθενίας και
    της αγαμίας, ακόμα και υπέρ του ευνουχισμού(!), αφού τα ζύγισαν καλά τα πράγματα με το σύνδρομο
    της εβραϊκής συμφεροντολογίας, καταλήγουν στο συμπέρασμα: «ει ούτως εστίν η αιτία του ανθρώπου
    μετά της γυναικός, ου συμφέρει γαμήσαι (δεν συμφέρει να έρχεται κανείς εις γάμον)»! (Ματθ. ΙΘ΄ 9-12).

    Ο “μέγας” Αθανάσιος, έλεγε: «Δύο δρόμοι υπάρχουν στη ζωή. Ο ένας είναι του γάμου,
    ο μέτριος. Ο άλλος είναι της παρθενίας, αγγελικός και ανυπέρβλητος».

    Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος γράφει: «Τόσο πολύ προέχει του γάμου η παρθενία, όσο ο ουρανός από τη γη».
    Και ο Τερτυλλιανός συμβούλευε: «Αυτοί που έχουν γυναίκες να κάνουν σαν να μην τις έχουν» (!),
    δηλ. απλά να τις κοιτάζουν και να σφυρίζουν αδιάφορα!

    Ένας εκκλησιαστικός ύμνος τονίζει πως οι πραγματικά ηθικοί άνδρες είναι «οι ανδρικώς την φύσιν εκβιασάμενοι
    ασκητές άγιοι», αφού κατάφεραν να νικήσουν τις βιολογικές ορμές τους, βιάζοντας τη φύση και ο Ισαάκ
    ο Σύρος δηλώνει ότι «Η παρθενία είναι η κορυφαία των αρετών».

    Σκοπός βέβαια όλης αυτής της ποιμνιακής χειραγώγησης είναι να εμποτίζεται το μυαλό του ανθρώπου με το
    δηλητήριο της αμαρτίας, με φόβους, φοβίες και πλαστές ενοχές, να αισθάνεται ένας ταπεινός αμαρτωλός, ενας
    ισόβιος κατηγορούμενος, ένα θύμα του διαβόλου, να βιώνει μια μόνιμη μανία καταδιώξεως λόγω του… «προπατορικού
    αμαρτήματος» (!) και ένα σπαθί να κρέμεται διαρκώς πάνω από το κεφάλι του, αυτό της «αιωνίου Κολάσεως»!

    Ακόμα, κατά το «Ιερόν Πηδάλιον», μεταξύ άλλων «αφορίζονται»: Όσοι (εννοείται πάντα και όσες) έχουν προγαμιαίες
    σχέσεις. Όσοι έχουν βιβλία αιρετικών ή αντιχριστιανικά και δεν τα παραδίδουν στο επίσκοπο να τα κάψει(!).

    Όσοι δεν καταστρέφουν τα κατάλοιπα των ελληνικών ειδώλων (αγαλμάτων), όπου κι αν βρίσκονται (ακόμα και στα μουσεία!).
    Όσοι έχουν συνήθειες των Ελλήνων (π.χ. μετέχουν σε αθλητικούς αγώνες).
    Όσοι είναι θεατρίνοι, ή γελωτοποιοί ή μίμοι, αλλά και όσοι παρακολουθούν τέτοια θεάματα (αλίμονο στους θεατρόφιλους!).
    Όσοι καλλωπίζονται και στολίζονται.
    Όσοι περιποιούνται τα μαλλιά τους και αρωματίζονται.
    Όσοι φορούν προσωπίδες και καρναβαλίζονται (τέρμα οι Αποκριάτικες φιέστες!).
    Όσοι φορούν γυναικεία ρούχα και το αντίστροφο (γυναίκες με τα παντελόνια αλίμονό σας!). Όσοι κρεμούν μαγιάτικα στεφάνια στα σπίτια τους.
    Όσοι πηδούν τις φωτιές του Αϊ Γιάννη. Όσοι… Όσοι… Όσοι…!

    Μου αρέσει!

    • Πύθιον said

      …πού ‘σαι Αδερφε και Πατριωτα Στεργιε? ΣΕ εχασα εσχατως και στεναχωρεθηκα…
      …αστα, καλε μου Πατριωτη, τα μεταφυσικα… ας τον Καθενα να εμπιστευεται τη βαλλχαλλα του και το καρμα του…
      …θες δε θες, ο πυρηνας, η αιχμη του κρατους, ειναι ο ΕλληνΟρθοδοξος, Ιθαγενης πληθυσμος…οσος τελος παντων εχει απομεινει…
      Αυτον χτυπουν λυτοι κ δεμενοι, ζωντανοι κ πεθαμενοι κ το λουρι της Μανας…
      …μην επιβαρυνεις την, ηδη δυσκολη Θεση του ελλαδικου Ελληνισμου…κ την δικη σου…με Αδερφικη Αγαπη σου μιλαω…
      Σου αφιερωνω το εξης κομματι απο ζεπελιν διοτι διαισθανομαι οτι θα το γουσταρεις:

      «Immigrant Song»

      Ah, ah.

      We come from the land of the ice and snow,
      From the midnight sun where the hot springs flow.

      Hammer of the gods will drive our ships to new land.
      To fight the hordes and sing, and cry.
      Valhalla, I am coming.

      Always sweep with, with threshing oar.
      Our only goal will be the western shore.

      Ah, ah.

      We come from the land of the ice and snow,
      From the midnight sun where the hot springs flow.

      How soft your fields so green. Can whisper tales of gore.
      Of how we calmed the tides of war. We are your overlords.

      Always sweep with threshing oar,
      Our only goal will be the western shore.

      So now you’d better stop and rebuild all your ruins.
      For peace and trust can win the day despite of all your losing.

      Ooh. Ooh. Ooh. Ooh. Ooh
      Ooh. Ah.
      Ooh. Ooh. Ooh. Ooh. Ooh.
      Ooh. Ooh. Ooh. Ooh.

      Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Πολύ καλό χα..χα.. υποθέτω το τραγουδούσαν οι Βίκιγκς?
        Αλλα σε μια στροφή μιλάει για «Θεούς» όχι θεό, και ο Δίας για
        αυτούς ήταν ο θεός «Tor» και το σύμβολο του ένα σφυρί.
        Έχουν πολλές ομοιότητες με τους Ολύμπιους.

        Ελπίζω να το διάβασες καλά το σχόλιο μου που μιλα για την ιουδαϊκή ασιατική αυτή αίρεση!
        Μη στεναχωριέσαι φίλε μου, πρέπει να είμαστε ελεύθεροι στην ζωή μας να επιλέγουμε
        τον δρόμο μας, δεν με ενδιαφέρει το τι πιστεύεις πολιτικά και θρησκευτικά, την
        ίδια ανοχή και κατανόηση να δείχνεις και εσύ σε μένα.

        Με δυο λόγια,
        «Είμαι Έλληνας και ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι χριστιανός»!

        Καλο απόγευμα

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        αφου ομως επι 2000 χρονια κατοικουν χριστιανοι ελληνες εδω , εσενα αλλη φυλη πρεπει να σε ξεπεταξε εκτος αν οι προπαπουδες σου δεν ηταν χριστιανοι και ηταν τουρκοι, αλλο ενδεχομενο οπως καταλαβαινεις δε χωραει.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Οι γονείς μου μουνοσκυλο ήταν χριστιανοί, απλοί χριστιανοί άνθρωποι, έτσι τα βρήκα αυτό πίστευαν.
        Πριν έρθει πριν 1300 χρονια η πανούκλα του χριστιανισμού στην Ελλάδα, είχαμε ένα
        υπέρλαμπρο πολιτισμό και μια θρησκεία δεκάδων χιλιάδων ετών.

        Αυτά γαμημένε προσπάθησαν οι ιουδαιοχριστιανοί να τα σβήσουν, υπέρλαμπροι Ναοί, γλυπτά απέραντου κάλλους,
        βιβλιοθήκε με ανεκτίμητα συγγράμματα φιλοσόφων, σχολες ακαδημίες, Ολυμπιακοί άγονες, όλα έκλεισαν και
        καταστράφηκα, ο λαός εσφαγιάσθη και εκδιώχθηκε, ακόμη και αυτή η λέξης Έλληνας, Ελλάς, απαγορεύθηκε
        διά της ποινής του θανάτου και σήμερα εσείς οι προσκυνημένοι γενίτσαροι μιλάτε για Ελλάδα!
        Αλλα τι κριμα δεν κατάφεραν να μας σφάξουν όλου τους Έλληνες και σήμερα από τις στάχτες
        και τα αποκαΐδια και με την τεχνολογική εξέλιξη (κομπιούτερ) ξαναγεννιόμαστε!

        Ζητω η αιώνια Ελλάς, σκατά στον χριστιανισμό!

        Μου αρέσει!

      • Πύθιον said

        Σε χαιρομαι καλε μου διαδικτυακε Φιλε, διοτι εισαι κατασταλλαγμενος στις μεταφυσικες σου αποψεις……
        …το οτι ομως υπαρχουν παμπολοι συνειδητοι συγχρονοι Μαχητες, Βαπτισμενοι ΕλληνΟρθοδοξοι, τυπου κλεφτων κ αρματωλων, π.χ.,που ζουν αυτο το Μαρτυριο του Αργου κ βεβαίου Θανατου κ ανυπομονουν να «φανει» ο εχθρος,
        να τον εξξαχνωσουν…
        Θεμε δε θεμε, αυτη ειναι η Στρατα που πηραμε ως Έθνος…να μην γινεσαι αναθεωρητης κ αποδομητης,
        εστω κ αθελα σου……πρωτα το «Εμεις» κ μετα το «Εγω»… πάντα με Αδερφικη κ Πατριωτικη Αγαπη
        επίσης, θελω να σε αφιερωσω ακομα ενα νορντικ ήχο, που εμενα με αρεσει κ με ντοπαρει…

        «The Unforgiven»

        New blood joins this earth,
        And quickly he’s subdued.
        Through constant pained disgrace
        The young boy learns their rules.

        With time the child draws in.
        This whipping boy done wrong.
        Deprived of all his thoughts
        The young man struggles on and on he’s known
        A vow unto his own,
        That never from this day
        His will they’ll take away.

        What I’ve felt,
        What I’ve known
        Never shined through in what I’ve shown.
        Never be.
        Never see.
        Won’t see what might have been.

        What I’ve felt,
        What I’ve known
        Never shined through in what I’ve shown.
        Never free.
        Never me.
        So I dub thee unforgiven.

        They dedicate their lives
        To running all of his.
        He tries to please them all –
        This bitter man he is.

        Throughout his life the same –
        He’s battled constantly.
        This fight he cannot win –
        A tired man they see no longer cares.

        The old man then prepares
        To die regretfully –
        That old man here is me.

        What I’ve felt,
        What I’ve known
        Never shined through in what I’ve shown.
        Never be.
        Never see.
        Won’t see what might have been.

        What I’ve felt,
        What I’ve known
        Never shined through in what I’ve shown.
        Never free.
        Never me.
        So I dub thee unforgiven.

        [Solo]

        What I’ve felt,
        What I’ve known
        Never shined through in what I’ve shown.
        Never be.
        Never see.
        Won’t see what might have been.

        What I’ve felt,
        What I’ve known
        Never shined through in what I’ve shown.
        Never free.
        Never me.
        So I dub thee unforgiven.

        Never free.
        Never me.
        So I dub thee unforgiven.

        You labelled me,
        I’ll label you.
        So I dub thee unforgiven.

        Never free.
        Never me.
        So I dub thee unforgiven.

        You labelled me,
        I’ll label you.
        So I dub thee unforgiven.

        Never free.
        Never me.
        So I dub thee unforgiven.

        ΧΑΙΡΕ Κ ΥΓΙΕΝΕ

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Φίλε μου θέλω να ξέρεις και να είσαι βέβαιος για ένα πράμα.
        Δεν έχω πρόβλημα με τους χριστιανούς, που ήταν οι γονείς μου οι φίλοι μου, αλλά με
        την επίσημη εκκλησία που είναι η απόλυτη διαφθορά και ο αιώνιος εχτρός της Ελλάδας.
        Ότι κάνω και λέω δεν είναι από μισος, αλλα από αγάπη για την πατρίδα μας την Ελλάδα.

        Μου αρέσει!

      • Πύθιον said

        Συμφωνω απολυτως μαζι σου, παντου υπεισερχεται το πνευμα του «εγω» κ της απληστιας…ακομη κ στο ρασο…αισχος!
        ….κατοπιν ερχονται οι γενετησιες διαστροφες κ εσχατως παραγινε το κακο με αυτές…

        …ειμαστε να παιρνουμε τα Βουνα της Πατριδος, χωρις πλακα…..χανομαστε κ παλι τρωγομαστε…

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Να σε χαρίσω και εγώ κάτι με τον θεό Τσομίδη για να ξέρεις που βρίσκομαι

        Μου αρέσει!

      • Χριστινα η βουλγαρα said

        Γεια σου σκατομυγα ζαγκλος με τα ωραια σου

        Μου αρέσει!

      • ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΟΠΙΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΖΑΓΚΛΟΥ. said

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλαράς Στέλιος said

        Χαιντε χαιντε να πεθανει ο χαρως τερμα τα ηχεια
        Γαμο τα κοματια
        Εχο να γαμησω 14 μηνες
        Αφτο το τραγουδι γραφτηκε γεια μενανε
        Νασε καλα γεια την αφειεροση αγαπημενο

        Μου αρέσει!

      • Πύθιον said

        Αδερφε μου, Αυτος εισαι!!! πεφτω κ παιρνω, παταω κ σπαω, κανε καμμια δουλεια ρε τεμπελοσκυλο,
        δωσε φοκο τη μπουρου, εισαι εξΑρχων!
        μεγαλη μου τιμη, της Παλιας Σχολης ειμαι…….

        κ αυτο:

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Mad Dog said

        Γουστάρω κάργα!
        Το φαβορί μου παλιά όταν χώρισα την Ελληνίδα.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Άκου φιλάρα και αυτό, πάλι με τον θεό Τσομίδη!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Γράψε λάθος, αυτό ήθελα

        Μου αρέσει!

    • Χριστινα η βουλγαρα said

      Γεια σου σκατομυγα ζαγκλος με τα ωραια σου

      Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

      Στέλιο με την καλημέρα μου.
      Έχω παράπονα από εσένα και χώσε μου στ΄ αυτιά ό,τι γουστάρεις μετά αφού πρώτα τα εκφράσω και εσύ στη συνέχεια διαβάσεις.
      Μην απαντήσεις αμέσως ούτε να πάρεις καμιά φωτιά. Κράτα τους «αναπτήρες», τις ανάφτρες ΣΚΕΨΕΙΣ του ΝΟΥ σου μακρυά σου.
      Μέτρα πρώτα μέσα σου μέχρι το τρία.
      Ύστερα κάμε ό,τι νομίζεις.
      εδώ λοιπόν με όσα θα περιγράψω:
      Χώσε μου τα εξ αμάξης, δικαίωμα σου…..αλλά πρόσεχε:
      Να έχεις δίκαιο!
      Όχι κραυγές, βρισιές, νταούνιασμα και πέσιμο στο Χάος.
      Μερικοί, όπως η ταπεινότητά μου ας πούμε, δεν τα αντέχουν όσα διαβάζουν από εσένα προς άλλους, λοιπούς.
      Αφού το είδες. Χρόνια στα ΕΛΕγα δεν οδηγεί πουθενά αυτή η ανταλλαγή τόσο βαριών ύβρεων, μομφών, κατηγοριών, υπαινιγμών κτλ.
      Εμείς όλοι εδώ μέσα,
      λίγο έως πολύ,
      είναι σαν να γνωριζόμαστε ήδη με τις φίλιες ή εχθρικές διαθέσεις μας ο εις επί του άλλου, λογικό είναι ε.
      Άρα εμείς οι φίλοι σου (ή όσοι σε αγαπούμε), γνωρίζουμε ποιός είσαι.
      μην ανησυχείς.
      Με τα καλά σου, με τα στραβά σου
      τα οποία μη θαρείς ότι είναι μοναχά προνόμιό σου αφού έχουμε όλοι ανεξαιρέτως,
      άλλοι μπορεί και περισσότερα ή ακόμη χειρότερα,
      τάσεις επιθετικές έως αυτοκαταστροφικές αφού ο ΛΟΓΟΣ είναι η ΑΡΧΗ.
      Άμα χαλάει το γλυκό εν αρχή, δεν τρώει κάποιος γλυκό. Τρώει ένα αρχίδι !

      Το ίδιο κι εσύ, μας γνωρίζεις ή αλλιώς πάνω – κάτω ήδη κάπως γνωριζόμαστε.
      Προσωπικά όπως και να επικοινωνείς με τους άλλους,
      με όποια ατραπό κι αν διαβείς, (επιθετική/υβριστική) πάλι θα σε αγαπώ/θα σε αγαπάμε.
      Αυτό πίστεψέ το από πάρτι μου άπαξ και δια παντός,
      ενώ είναι η πολλοστή φορά που το καταθέτω υπέρ σου και για πάρτι σου.
      Γουστάρω τα φιλαράκια μου… να τα ΣΕΒΟΜΑΙ !
      Πρώτα ο ίδιος.
      Μετά ο άλλος (ο φίλος) ας κάμει ότι νομίζει παρακούοντας εμάς τους φίλους του οι οποίοι τον παρακαλούμε να φέρει πιό ήπια συμπεριφορά, να μην αρπάζεται.
      Μόνο που μπορεί αν και θα εξακολουθώ να σε αγαπώ,
      εάν φίλε διαβάζω (δεν θΕΛω να πω την λέξη, φρικαλέα ίσως, άκρως υπερβολικά) μη με κάνεις να πάψω να σε σέβομαι.
      Σε παρακαλώ κάνε το για εμένα.

      Εκτιμώ ότι τα φιλαράκια μου όπως με σέβονται κι εκείνα.
      Φαντάζομαι να γνωρίζουν ότι άλλο τόσο ο ίδιος αισθάνομαι καλά, καλύτερα, δεν μου γ@μεί την ημέρα, καταλάβες;
      Θα την «παλέψω».
      Να πάψω να σε σέβομαι γιατί ;

      Όμως φίλε το παρακάνεις !
      Μπάστα να πούμε !
      Όλοι σε ….κάπως…. ανάβεις, βγάζεις αφρούς και φωτιά από μύτη και στόμα κι όποιον πάρει χάρος.
      ΑδΕΛφέ με πολύ αγάπη σου τα λέω- το γνωρίζεις όπως όλοι να το γνωρίζουν πόσο σε αγαπώ- όμως φίλε …ξεφεύγεις.
      Σου τα λένε όλοι όσοι σε αγαπούν (αλλιώς θα σε είχανε γραμμένο στα μέζεα) που ασχολούνται με την πάρτι σου είμαι βέβαιος όπως το ίδιο επιθυμώ να πιστεύεις και ο ίδιος όλοι σου τα λέμε με αγάπη.
      Στα ΈΛεγα πίσω πολύ καιρό, συγκρατήσου, ηρέμησε !!!
      Τα έσπειρες.
      Τώρα …μάζευτα !
      Κοίτα την ζωή όχι σαν πρόβλημα που κάποιος σε εγκαλεί να το λύσεις (κανείς πιστεψέ με δεν υπάρχει γι τον ρόλο).
      Γιατί;
      Επειδή η ΖΩΗ δεν είναι πρόβλημα, η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΟ.
      Δεν θα μετανιώσεις εάν με ακούσεις.
      Με τον sterdoc δεν στο συγχωρώ, να το γνωρίζουν όλοι, αυτά που του έσυρες του ανθρώπου.
      Πράου με άποψη.
      Τον έσκασες.
      Από τα ρούχα του τον έβγαλες.
      Γιατί σε πιάνει αυτή η λύσσα ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ να γουστάρεις να πυροβολήσεις, να φας ζωντανόν όποιον τυχόν σου κάτσει στραβά (ή όντως είναι) ο απαίσιος λόγος του σχολιααστή που θα σε προακλ΄’εσει.
      Παίρνει φωτιά το γίγνεσθε.
      Πόλεμος!
      Το ίδιο για τον Διάκο. Εμένα ο Διάκος αν και διαφωνώ σε πολλά μαζί του το σχόλιο του είναι φορές, που αν μη τι άλλο τουλάχιστον, το προσέχω όταν είναι σύντομο αν και δεν το καταλαβαίνω…πάντα.
      Έχει κάτι που χάνεται, ενώ αν τον πολυδιαβάσεις θα σε στείλει επέκεινα της Ανδρομέδας, τόσο πέραν τόσον μακράν όσων δύναμαι να κατανοώ ως φυσιολογικός άνθρωπος,
      Στέργιο σε παρακαλώ ξανά για πολλοστή φορά.
      Χαλάρωσε.
      Δεν συμφωνώ με αυτά που κάνεις.
      Θα έχεις την αγάπη μου μα όχι τον σεβασμό μου.
      Διάλεξε !

      Υ.γ. Μου την δίνει ότι όταν ενώ μας απαντάς,
      σε όσα σου επισημαίνουμε ως υπερβολικά (μη πούμε χυδαία, υβριστικά, προσβλητικά κτλ):
      —Εντάξει παιδιά, να… ξέρετε…δεν θα το ξαναγίνει ή θα προσέχω και τέτοιες υποσχέσεις το ΠΑΡΑΞΕΝΟ είναι ότι όχι μόνον δεν κρατάς τον λόγο σου αλλά αυτός την επόμενη φορά έχω διαπθστώσει ότι μπορεί να είναι ακόμη εντονότερος, ακόμη πιό ακατέργαστος όχι μοναχά εις την Γαλλικήν αλλά και άκρως λιμανίσια συνάμα/ταυτόχρονα ενώ είσαι πεδινός τύπος (ή μάλλον ψιλοορεινός από ότι ξέρω) και δεν σου πηγαίνει.

      Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Καλημέρα Χρήστο, καθώς και σε όλους τους φίλους.
        Χμμ από που να το αρχίσω?

        Φίλε μου αρκετές φορες με ζήτησες να μη βρίζω, καθώς και άλλοι φίλοι, το υποσχέθηκα,
        κράτησα καναδυό μέρες και μετά παρασύρθηκα στα ζαγάρια που με τρέχουν.

        Έχεις δίκιο σε αυτά που με χρεώνεις ρε φίλε, το ξέρω, και πίστεψε με ΔΕΝ είναι αυτή η φύση μου,
        άλλωστε στην χωρα οπου ζω η μεγαλύτερη βρισιά είναι το «Jävlar» (διάβολε) και αν κάποιος
        το πει δυο φορες επανελειμμένα φυλάξου γιατί θα φας μπουνια!

        Όλα καλά αυτά που με λες και σε υπόσχομαι (και πάλι!!!) να το προσέξω, αλλα αυτό που
        έχω παράπονο μαζί σου είναι ότι δε με δίνεις κανένα ελαφρυντικό για τις ύβρεις μου!

        Γράφω σαν Ζαγκλάραs με αντιγραφει το μουνάκι, διαμαρτύρομαι και με δουλεύει ο κόπρος του Olympia,
        αλλάζω όνομα σαν Mad Dog πάλι με κοπιάρουν και με χλευάζουν βρίζουν, προκαλούν,
        αλλα εσύ βλέπεις μονο εμενα! Αυτό είναι άδικο φίλε.

        Το ξέρω ότι με αγαπάς και εγώ σ’αγαπώ και στο έχω δείξει.
        Αυτά τα σωστά που με λες θα είχαν μαγαλυτερη βαρύτητα αν έπαιρνες μια φορα τον λόγο και έβριζες τους υβριστές μου,
        δεν το έκανες όμως, δεν με πειράζει βεβαια, αλλά να το ξέρεις αν κάποιος σου την έβγαινε εσένα και είχε άδικο,
        θα τον γαμούσα, όπως το έκανα και κάνω για πλήθος φίλων στο blog αλλα και στην ζωή μου.

        Και φιλαράκι, αν ρίχνουμε και κάνα γαλλικό, ε δεν χάθηκε και ο κόσμος, ο διάκος και ο μαίρης είναι φοβερα κατώτερα τσογλάνια
        και ότι και να τους πω το αξίζουν, εξάλλου, οι ίδιοι με προκαλούν. Το ένα από τα δυο τρολια που με τρέχουν είναι ο μαίρης!

        Τέλος ρε φίλε, με συγχωρείς, δεν το ήξερα ότι τόσο πολύ σε ενοχλούν τα γαλλικά μου, αλλά αν δεν το έχεις προσέξει,
        στο λέω να το μάθεις, βρίζω τους υβριστές μου και τους καραμαλακες, ποτε έναν που απλός διαφωνώ, όλοι έχουν
        δικαίωμα να πιστεύουν ότι θέλουν, ακόμη και αυτοί που πιστεύουν ότι οι ζωγραφιστές σανίδες δακρύζουν χα..χα..

        Καλημέρα και πάλι φίλε, δεν θέλω να σε βλέπω στεναχωρημένο, τα είπαμε, τα πρώτα 100 χρονια είναι τα δύσκολα,
        εσύ είσαι φιλοσοφημένο άτομο, αλλα και εγώ με τον τρόπο μου όπου έχω καταλήξει στο:
        Καμιά ανοχή στους καραγκιόζηδες, απέραντη αγάπη στους φίλους και λογικούς!

        That’s the way!

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Εχει δίκιο απόλυτο Χρίστο , μόλις σχολιάσει του επιτίθεται κάποιος που γράφει το όνομα mad dog και την πάτησες και συ προχθές που στο επισήμανα …έχει avatar ο Ζάνγκλος.

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Επειδη επικαλείσαι τους αλλους, οι αλλοι μπορει να σε τσιγκλουν να σε τσιτωνουν αλλα ομως κανείς απεναντι σου δεν χρησιμοποιει την ιδια γλωσσα που κανεις χρηση εσυ απεναντι τους. Ώπα να είμαστε δίκαιοι. Εσύ τους ρίχνεις τοσο μεγαλη βόμβα ύβρεων περνωντας τους απο γενεες 14 που ότι και να σκαρφιστεί καποιος ώστε να σε αντιμετωπίσει στις βρισιές αδύναμος αφου εκει εισαι τσάμπιονι και στο τζάμπολ η μπαλα θΈΛει δεν θΕΛει περνά στην κατοχή σου.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Η θέση σου Χρηστο, δεν διαφέρει και πολύ με τους υβριστές μου
        όπου λένε, είσαι άξιος της μεταχείρισης σου από τα τρολια!

        Λυπάμαι, παίρνω πίσω την υπόσχεση μου, θα βρίζω ακόμη περισσότερο
        σε οποιον με τρολαρει, οποτε το αιώνιο ερώτημα θα παραμείνει
        αγαπητέ φίλε, έγινε πρώτα η κότα ή το αβγό?

        Μου αρέσει!

  12. Panos Diakos said

    «Καθεύδοντες διατελείτε αν ει μη τινα άλλον ο Θεός επιπέμψειεν υμίν κηδόμενος υμών».

    Θα κοιμαστε , μεχρι να σας λυπηθει ο Θεος και να στειλει καποιον αλλον.

    ΣΩΚΡΑΤΗΣ (στους Αθηναιους πριν τον σκοτωσουν γιατι μιλουσε για ενα νεο Θεο.)

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      ΑΠΟΛΟΓΙΑ

      Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

      Δεν τον σκότωσαν Πάνο !!!

      Πώς το γράφεις αυτό;
      Ο Μέγιστος Διαδάσκαλος, αγαθός, πράος, ταπεινός στοχαστής, ο αναβλέψας εις την » ΘΕΩΣΙΝ «,
      Σωκράτης,
      καταδικάστηκε από τον Δήμο της Πόλης του Αθήνας στην εσχάτη των ποινών.
      Θάνατος δια λήψεως κωνίου, ισχυρού δηλητηρίου, συνήθης για την εποχή του τρόπος «φυγής».
      Καταδικάστηκε με την κατηγορία της εισαγωγής «Καινών» (καινούργιων ηθών) δαιμονίων στους νέους της εποχής του.
      Δηλαδή διέδιδε ότι δεν υπάρχουν πολλοί/άλλοι Θεοί όπως πιστευόταν από το πόπολο και ότι ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ – 1- ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ.
      ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ.

      Δε μιλούσε : —-«για ενα νεο Θεο» …..
      …..αστοιχείωτε Πάνο…..
      Συνελήφθεις ψευδόμενος ή παραφράζων,
      συνήθεια του παπαδαριού που δεν βγαίνει εύκολα επάνω από τον άλλον.

      Ποτέ ο πάνσοφος ο γλυκούλης ο Σωκράτης δεν θα εκστόμιζε τέτοιες μπαρούφες.
      Άκου έναν Θεό.
      Δηλαδή και τον παλιό που υπήρχε τι τον κάνανε;
      Τον πετάξανε στον κάλαθο των αχρήστων;

      Για να μαθαίνεις.
      Ο Σωκράτης,
      μυημένος βαθιά στα των ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ,
      μιλούσε ασφαλώς για τον Θεό,
      αφού αυτή ήταν η αποστολή του.
      Μα επικέντρωνε στο ότι » ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ «, ο οποίος ΥΠΗΡΞΕ από ανέκαθεν ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ.
      Αυτά λέγονται στα αρχονταρίκια των Ναών μετά την λειτουργία;
      Είτε στις συνάξεις;
      Αυτά μαθαίνουν τα νέα παιδιά, όταν τους μιλούν ή έρχονται εκείνα να μάθουν;
      Σκοταδισμό ταϊζονται, με παραμύθια εκτρέφονται;
      Τους λέτε για την άλλη Ζωή;
      Ας πούμε γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει άλλη ζωή;
      Τους τα λέτε αυτά;
      Ότι μία είναι η ζωή, ένα συνεχές πάνω- κάτω, ασανσέρ, για την αυτοεξΕλιξή μας, την ΓΝΩΣΗ, το μάθημα των Αντιθέσεων, την κατάκτηση της ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ μέσω διαδικασιών μία και μοναδική της οποίας είναι η ΦΩΤΙΣΗ, η ΑΝΑΒΛΕΨΗ, η ΘΕΩΣΗ ικανότητες
      (για σένα αιρετικές θεωρίες)
      που εσύ τις έχεις προ καιρού καταδικάσει από εδώ μέσα,
      χωρίς όμως να μπεις στο κόπο να μας εξηγήσεις τι είναι ορθό και τι όχι.
      Αμόρφωτοι !!
      Τώρα ποιός είναι το ποίμνιον;
      Τι κατάλαβες;
      Εσύ ή η ταπεινότητά μου;

      Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        ++++++++++++++++ Χρίστο

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        ότι ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ – 1- ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ. καινουριων ηθων ειναι αυτο ?

        καταδικάστηκε από τον Δήμο της Πόλης του Αθήνας στην εσχάτη των ποινών. Δεν τον σκοτωσαν λες ομως.

        «…ει μη τινα άλλον ο Θεός επιπέμψειεν υμίν κηδόμενος υμών». για ποσους θεους διαβαζεις ? Και αυτο μονο στην απολογια.
        Ασε τι λεει ο μαθητης του Πλατων για τους αγγελους , αυτο βρεστο μονος σου.

        αναβλέψας εις την » ΘΕΩΣΙΝ «
        Δεν μπορει να υπαρχει αυτο παρα μονο με ενα θεο. Η θεωσις δεν ειναι θεοποιηση , ειναι ενωση με το Θεο και φυσικα οχι με την ουσια Του.

        «Συνελήφθεις ψευδόμενος ή παραφράζων,
        συνήθεια του παπαδαριού που δεν βγαίνει εύκολα επάνω από τον άλλον » ντροπη !
        Η αγνοια σου δεν θα ηταν, το να επιδιωξεις διαλογο για να βρισεις ειναι !

        ΤΟ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟΝ. ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΘΕΟΣ .

        Δεν θα ηταν θεος ουτε καν οπως οριζει την εννοια ο Πλατων !

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        αν βρεις τι λεει για τους αγγελους και πως τους περιγραφει ο Πλατωνας θα καραφλιασεις.

        δεν ειναι καφενειο αυτα τα πραγματα και δεν μαθαινεις με εξυπναδες ουτε με ευκολες προσωπικες ερμηνειες, θελει να ψαχνει το μεσα σου !

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Ο θεός για σένα παραπλανημένη γίδα, έγινε από το τίποτα και μετά από το τίποτα
        έφτιαξε και τα σύμπαντα, μα ποσο καθυστερημένος είσαι ρε πανιβλακα, και κοίτα, κόψε
        την κατήχηση και τις δεισιδαιμονικές μαλακίες γιατί θα τα ακούσεις πάλι και δεν θα φταίω εγώ!

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Για τελευταια φορα , δεν ειμαι κληρικος ουτε μοναχος, ουτε κατηχητης. ουτε εχω καποια οργανικη σχεση με την εκκλησια !

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Ο χριστιανισμος ειναι πραξη και αγωνας πνευματικος . Γι αυτο μισουν τους μοναχους .

        Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ. Οι λεγομενες θρησκειες δεν εχουν τετοια παρουσια Θεου οπως εμεις με τους αγιους που μας δινει, ουτε θαυματα που να κανουν σαφη την παρουσια Του. Γι αυτο θελουν να τα ξηλωσουν ολα αυτα , αν δεν υπηρχαν δεν θα ασχολουνταν κανεις !

        Μου αρέσει!

  13. ο Γιωργος said

    Παλι στο περιθωριο μας αφησαν εμας τους Πασταφαριαν.

    Μου αρέσει!

  14. J said

    Μου αρέσει!

  15. J said

    Μου αρέσει!

  16. J said

    Μου αρέσει!

    • Ζαγκλαράς Στέλιος said

      Φηλε να σε πω
      Οταν ημανε μικρος η μανα μου με εστελνε στο κατηχητικο

      Μου αρέσει!

    • Επίκουρος Νεοκλέους said

      Πριν 1700 χρόνια και για μερικές εκατονταετίες, παρόμοια πρόστυχα και κύναιδα μελανοχίτωνα ρεμάλια της Βοθροδοξίας, είχαν εντελώς διαφορετική άποψη για τον Ελληνισμό και είμαι βέβαιος πως την ίδια άποψη θα είχε και ο υποφαινόμενος παπα-τράγος.
      Ανοίχτε και κάνα βιβλίο, εκτός από το ιερό κωλοσφούγγι, να φύγουν οι τσίμπλες από την σκατοπλημμύριστη γκλάβα σας, ρε γαμόσταυροι χριστιαμνοί.

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • Μπραβο, τωρα εισαι στο γραδο σου.
        Τι τα θες τ’αλλα ; αφου ξερουμε ποιος εισαι..

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Βλαξ συνΈΛθε.
        Αυτοσυνειδησία σου πρέπει !
        Ξεκωλο καταντας.

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

        Ο Επίκουρος νεοΕΛληνα γραικυλε τον οποίον φοράς επάνω σου (χωρις να πάρεις την άδεια του αυθαίρετα και θρασύτατα) πιστεύεις πράγματι οτι θα σε προτιμουσε έστω να του φορέσεις είτε να του γυαλισεις τα παπούτσια;

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Χρηστάκη, η διαφορά μας είναι ότι εγώ βρίζω σαν καθαρός λιμανιοτης,
        ενώ εσύ βρίσεις σαν τύπος του σαλονιού και του λιμανιού!

        Επίσης η διαφορα μας είναι ότι εγώ βρίζω καραγκιόζηδες και υβριστές μου,
        ενώ εσύ βρίζεις χωρίς να σε ενοχλήσουν σοβαροί σχολιαστές, όπως ο Μπεγιάρ
        που τον έκανες τοκογλύφο, αριστους σχολιαστές όπως ο «Επίκουρος Νεοκλέους»
        και άλλοι που δεν θυμάμαι ονόματα.

        Δεν είναι όλα φίλε μου, που απομακρύνεσαι από κοντά μου
        και λυπάμαι, μαύρο άσπρο, κοίταξε τα χρώματα, δεν μπορεί
        να ανήκεις στην σάρα και μάρα που με βρίζει!

        Ανέφερες σε προηγούμενο σου σχόλιο ότι δεν με συγχωρείς πού τα
        τσούγκρισα με τον stergdog, μα και εγώ φίλε μου δεν μπορώ
        ποτέ να σε συγχωρέσω για αυτή σου την θέση.

        Ο εβραίος, γιατί πρόκειται περί 100% εβραίου με επιτέθηκε με ακατονόμαστες
        ύβρεις και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί, στην προκειμενη ανάρτηση ΔΕΝ
        έβρισα κανέναν και τον παρακάλεσα επανελειμμένα να με πει τι έχει μαζί μου,
        δεν με είπε, γιατί ΔΕΝ είχε τίποτα να με πει, ο λόγος ήταν καθαρά πολιτικός
        γιατί εγώ σαν πατριώτης Έλληνας Εθνικοσοσιαλιστής, έχω ταυτιστεί από
        τα απάτριδα κομμούνια σα Ναζιστής, στην πούτσα μου και τιμή μου!

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλαράς Στέλιος said

        Ναι ρε τα ελεγα κε Greek national pride
        Λεφτα υπαρχουν γαπ κε ξερω ψομι
        Τωρα ειμε με τον κυριακο μητσοτακη
        Κατι ξερουμε κε μεις οι μπαστουνοβλαχοι μωνιμοι κατηκοι σουηδιας

        Μου αρέσει!

  17. ο Γιωργος said

    Goin’ home
    I said I’m goin’ home
    Goin’ goin’ goin’ goin’ home
    Yeah yeah well I’m goin’ home
    (Brot brot boogie)
    My baby, my baby
    She fixes [?] chicken for me
    Yeah chicken
    I said boiled chicken
    Any kind, any kind of chicken
    Boiled, chicken fried, chicken pot, picken’ chicken
    My baby, my baby
    She fixes [?] chicken for me

    Yeah, I eat my dinner, she squeeze me till I hurt
    I’d like to eat chicken fried for desert
    Oh chicken
    (Brot brot boogie)
    Boiled, chicken fried, chicken
    Your kind of chicken
    Well, my baby, my baby
    She fixes [?] chicken for me
    Hey these chicks hot sticks are stickin’ in the house forever

    I’m goin’ home
    I start pickin’
    You know I’m quickin’ when I’m pickin’ all the chicken
    Yeah chicken
    (Brot brot boogie)
    Boiled, chicken fried, chicken pot, picken’ chicken
    Well my baby, my baby
    She’s fixes [?] chicken for me
    I said I said I said
    My baby, my baby
    She’s fixes [?] chicken for me
    One more time
    Yeah my baby, my baby
    She fixes [?] chicken for me
    (Brot brot boogie)

    Μου αρέσει!

  18. Mad Dog said

    Ολόκληρη η παλιά διαθήκη είναι γεμάτη από αισχρές πράξεις και η καινή από ανούσιες φράσεις.

    καμια θρησκεία δεν έχει προκαλέσει αυτήν την πολιτισμική καταστροφή όσο ο χριστιανισμός.

    Βλέπε καταστροφή ναών, αγαλμάτων , σφάξιμο φιλοσόφων , εθνικών , ιερέων, καταστροφή
    φιλοσοφικών σχολών, σταμάτημα των ολυμπιακών αγώνων, κάψιμο βιβλιοθηκών, βρισιές και αφορισμοi.

    Συνωμοσίες και αλλαγή του τρόπου σκέψεως των Ελλήνων.

    Αυτό που έχει συμβεί με τους Έλληνες και την Ελληνική κοσμολογία είναι απλά TRA-ΓΙ-ΚΟ.

    Ας σταματήσει αυτός ο ανελέητος διωγμός του Ελληνικού πολιτισμού.
    Ας σταματήσει ο προσηλυτισμός.
    Ας σταματήσει ο θρησκευτικός όρκος.
    Ας φορολογηθεί η εκκλησία για να φτιαχτεί κανένα νοσοκομείο και κανένας δρόμος
    που σκοτώνεται κοσμάκης η μένει παράλυτος κάθε ημέρα στους δρόμους.
    Ας αναθεώρηση ο χριστιανισμός τα της παλαιάς διαθήκης.

    Τι κοτσάνες είναι αυτές, πλέον ούτε ένα μικρό παιδάκι δεν τα πιστεύει.
    Ας ξαναγραφούνε τα ευαγγελια, με βάση την πραγματική αγάπη και την
    ηθική και χωρίς την σπάθα πάνω από το κεφάλι του ανθρώπου.
    Ας πάρει η εκκλησία τον πραγματικό της ρολο που είναι πνευματικός και όχι κοσμικός.

    Αλλίμονο αν ο Ιησούς ήταν έτσι όπως γραφουν τα ευαγγελια, γιατί τότε το αληθινό κακό πως θα ήταν?

    Ακόμα κι εκείνοι που επινόησαν τα ευαγγέλια δεν τα πίστευαν. Θρησκεία προσπαθούσαν να
    κατασκευάσουν, από μίσος προς τον Ελληνισμό ή από την αγάπη τους σε κείνη την Ιουδαϊκή αίρεση.

    Σε εποχές που η πληροφορία τρέχει τόσο πολύ, το ψέμα γίνεται αδύνατο και αναποτελεσματικό. Η επιστήμη
    άλλωστε φρουρεί Θερμοπύλες Αλήθειας και Λογικής! Οι εποχές του ψεύδους, της απάτης και της άγνοιας
    έχουν φύγει ανεπιστρεπτί! Ένας νέος κόσμος φαίνεται να ανατέλλει!

    Η γη ΔΕΝ είναι επίπεδη ούτε τα αστέρια καρφωμένα στον ουρανό όπως
    έκραζαν οι σοφοί αντιπρόσωποι του γιαχβέ στην γη.

    Μου αρέσει!

  19. J said

    Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΒΑΛΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ!!!

    Μου αρέσει!

    • Mad Dog said

      Οι αρχαίοι Έλληνες, μεταξύ άλλων, λάτρεψαν
      την Αλήθεια, την Ελευθερία και το Κάλλος.

      Την αλήθεια ανέπτυξαν με τη φιλοσοφία.
      Την ελευθερία με την πολιτική.
      Το κάλλος με την αισθητική.
      Η πρώτη συνέβαλε στη σύλληψη του υλισμού.
      Η δεύτερη στη δημοκρατία.
      Η τρίτη στην τέχνη.
      Η απαράμιλλος σχέση αυτών δημιούργησε αυτό που λέμε Ελληνικό Πολιτισμό!

      Ο χριστιανισμός, τόσο αντίθετος με τον πολιτισμό αυτό
      έκανε ό,τι μπορούσε επιβάλλοντας ακριβώς αντίθετη λογική.
      Διαστρέβλωσε, νόθεψε και απέκρυψε την αλήθεια σ’ ολόκληρη τη διάρκεια
      της ιστορίας του, προβάλλοντας σαν αλήθεια μύθους και δοξασίες άλλων λαών.

      Καταδίκασε την ελεύθερη έκφραση, θεμελιακό δικαίωμα της δημοκρατίας,
      επιβάλλοντας θεοκρατική εξουσία, ελεγχόμενο τρόπο ζωής, καταστολή
      της διαφωνίας, δικαιολογώντας τα βασανιστήρια
      και τις αποτρόπαιες θανατικές καταδίκες.

      Αδυνατώντας να εκτιμήσει την τέχνη, με μειωμένη αισθητική, κατέστρεψε
      μνημεία απείρου κάλλους, με οργή και λυσσαλέο πάθος. Οικειοποιήθηκε
      για λογαριασμό του ιερούς τόπους, που στη θεολογία του καταδίκαζε
      σαν ειδωλολατρικούς και στην ιδιοτελή του επιχειρηματολογία
      αναγνώριζε την δύναμή τους!

      Δυστυχώς, ο χριστιανισμός στάθηκε ανίκανος, πέρα για πέρα, να διαχωρίσει
      την τέχνη από την πίστη. Καπηλεύτηκε τόπους, ιερά, μύθους, τελετές,
      έθιμα και φιλοσοφία, στο όνομα του κύρους και της αυθεντίας.

      Χωρίς την αίσθηση του αλλόθρησκου συναισθήματος, χωρίς σεβασμό προς
      τις ξένες δοξασίες, βεβήλωσαν, κατέστρεψαν και έκλεψαν ξένα σύμβολα,
      για να συμπληρώσουν το θρησκευτικό τους συμβολισμό, να κορέσουν
      το αδιάλλακτο μίσος τους, κλέβοντας συχνά ιερά σκεύη από χρυσό και
      άργυρο που με θρησκευτική ευλάβεια φυλάχτηκαν αιώνες σε αρχαίους ναούς.

      Με πρόσχημα τον εκχριστιανισμό, σαν αφηνιασμένοι ληστοσυμμορίτες,
      οι τοπικές εκκλησιαστικές αρχές, κυρίως από ψυχωτικούς και κομπλεξικούς καλόγερους,
      ερήμωσαν την ύπαιθρο, εξορίζοντας ανυπεράσπιστες οικογένειες, δημεύοντας καλλιεργήσιμες
      εκτάσεις, σπίτια, ζώα και τιμαλφή, σκορπώντας τρόμο, απόγνωση, βασανίζοντας και αφανίζοντας αθώους.

      Ο βάρβαρος εκχριστιανισμός στην Ελλάδα δεν κράτησε ούτε ένα, ούτε δύο,
      ούτε τρεις αιώνες. Φαινομενικά φαίνεται, από φόβο και ανάγκη, να έφτασε
      μέχρι τον 10ο αιώνα. Πραγματικά όμως, δε συντελέστηκε ακόμα και ούτε
      πρόκειται να συντελεστεί.

      Ο Έλληνας ξαναγεννιέται από τις στάχτες που άφησε ο χριστιανισμός!
      ΟΧΙ στην βάρβαρη ασιατική θρησκεία του μίσους και του σκοταδισμού!

      Μου αρέσει!

  20. Ζαγκλαράς Στέλιος said

    Ολο μαλακιες λεω

    Μου αρέσει!

  21. J said

    http://www.oodegr.com/neopaganismos/ellinikotita/andrianopoulos_1.htm

    Μου αρέσει!

  22. J said

    http://www.oodegr.com/neopaganismos/index.htm

    Μου αρέσει!

  23. J said

    Ερευνήστε καλά! Τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά! Μην πέφτετε θύμα ΑΠΑΤΗΣ.

    Μου αρέσει!

  24. J said

    Το αρχαίο σκοτάδι τού πολυθεϊσμού, άρχισε να σκορπίζει από το αμυδρό λυχνάρι φωτός πλήθους φιλοσόφων. Οι άνθρωποι αυτοί, κάνοντας μια επικίνδυνη υπέρβαση τής πολυθεϊστικής πλάνης με κίνδυνο τής ζωής τους, άρχισαν να δίνουν ακτίνες αληθείας στον βάρβαρο και δεισιδαίμονα αρχαίο κόσμο.

    Γι’ αυτό ίσως οι λοιποί αρχαίοι ειδωλολάτρες δωδεκαθεϊστές δεν τούς συγχώρεσαν, αλλά η πλειοψηφία τών φιλοσόφων διώχθηκε ή δολοφονήθηκε και τα συγγράμματά τους καταστράφηκαν.

    Σήμερα χάρη στους Χριστιανούς κυρίως, έχουν διασωθεί πλήθος κειμένων με τη σοφία τους που αντιγράφονταν για αιώνες στα Χριστιανικά μοναστήρια, κι έτσι διέφυγαν από τον δωδεκαθεϊστικό σκοταδισμό τών πολλών.

    Μου αρέσει!

    • Επίκουρος Νεοκλέους said

      Καλά, εσύ να αλλάζεις χέρια που και που, διότι το ένα που χρησιμοποιείς συνέχεια, γέμισε τρίχες και έβγαλε κάλους.

      Μου αρέσει!

      • Εχεις πειρα αλλα μην το παιρνεις απανω σου γιατι τα μπερδευεις. Ανθρωπος ειναι , μην παιρνεις φορα μολις σε βγαλουν απ το κλουβι…

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Πάντα με τον κακό τον λόγο, σαν το φιδάκι να τσιμπήσεις,
        πολλά καντάρια κόμπλεξ έχεις μωρή προσκυνημένη γίδα,
        και για πες επιτέλους, οι ζωγραφιστές σανίδες δακρύζουν ρε?

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        ριξε μια ματια σε καναδυο σχολια του , δε χρειαζεται κατι αλλο..

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Έχει δίκιο ο Ζανγκλός…

        Μου αρέσει!

      • Επίκουρος Νεοκλέους said

        Αύγουστος 9, 2017 στις 10:05 μμ
        Πριν 1700 χρόνια και για μερικές εκατονταετίες, παρόμοια πρόστυχα και κύναιδα μελανοχίτωνα ρεμάλια της Βοθροδοξίας, είχαν εντελώς διαφορετική άποψη για τον Ελληνισμό και είμαι βέβαιος πως την ίδια άποψη θα είχε και ο υποφαινόμενος παπα-τράγος.
        Ανοίχτε και κάνα βιβλίο, εκτός από το ιερό κωλοσφούγγι, να φύγουν οι τσίμπλες από την σκατοπλημμύριστη γκλάβα σας, ρε γαμόσταυροι χριστιαμνοί.
        ……….………………………………………………………….
        Εχει δικιο ο ζαγκλος για τον επικουροπουλο, σιγουρα, δε φαινεται αλλωστε ; μπαμ κανει

        Μου αρέσει!

  25. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said

    Στεργιο μου φυσικά και μονον εσενα προσεχω, ειτε τα δικα σου μονάχα κοιτώ γιατι εσυ με ενδιαφέρει.
    Για τους άλλους τι να πω;
    Το χεστηκα είναι λίγο.

    Μου αρέσει!

    • Mad Dog said

      Αυτό το ξέρω ρε φιλαράκι, το ζητούμενο είναι για να σταματήσω να βρίζω τους υβριστές μου,
      θα βοηθούσε μια συμπαράσταση κατά κάθε τρολoαλητάκι, αυτό δεν το κανεις.

      Δεκτη και κατανοητή η κριτική σου, αλλα για να είναι τεκμηριωμένη,
      ρίξε και μια χριστοπαναγία στα μουνοπανα που με τρολαρουν,
      διαμαρτυρήσου στην Olympia όπως εγώ έκανα και κάνω εγώ
      για φίλους που ενώ είχαν δίκιο τους έτρεχαν τα τρολια.

      Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Πάλι έχει δίκιο ο Ζάνγκλος αλλά μπορει και ο Χρίστος με τις δουλειές του να μην έχει προσέξει τι συμβαίνει ….και μάλλον αυτό συμβαίνει !

        Μου αρέσει!

      • Πύχτης said

        Πάντα έχει δίκιο ο Ζάγκλος, ούτε προκαλεί ποτέ ούτε συμπεριφέρεται χυδαία χωρίς λόγο
        πάντα κύριος!

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        χχααχαχααχ….και όσο σκέφτομαι την λύσσα σας γελάω πιό δυνατά ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΧ

        Μου αρέσει!

      • Πύχτης said

        χχααχαχααχ… να σκεφτόσουνα και τί ρεντίκολο έχεις γίνει και γελάνε οι άλλοι …

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Εγώ ξέρω ότι άνθρωποι με αξιοπρέπεια κάνουν αγώνα
        στην ζωή τους να κρατήσουν την συνείδηση τους καθαρή.
        Αυτό το έκτρωμα καριολοπουτάνας κάνει ακριβώς το αντίθετο, τίποτα δεν
        κατορθώνει αλλα η σούφρα του σέρνεται στην άσφαλτο από τις πούτσες και την ξεφτίλα!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        @ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ

        Γιατί επιτρέπεται ένα τσογλάνι να γραφει με το όνομα μου, το άλλαξα από Ζαγκλάραs Στέργιος
        γιατί με κοπιάριζε, τώρα κοπιάρει και το Mad Dog που σχολιάζω, επίσης κοπιάρει και τον Πύκτη
        Δηλαδή τι θέλετε, να γίνονται μανούρες στο blog?

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλαράς Στέλιος said

        Σευχαριστω ρε πυκτη γεια το γλυψιμο θελω κι αλο
        Γλυφεις ωραια ρε μπαγασακο
        Αφτο ζηταο κε απ το χριστο λιγο γλυψιμο ρε
        Να βγαζω τη μικρη μου μαλαπερδα κε να με γλυφετε
        Ο πυκτης γλυφει καλα εινε φιλος εσυ χριστο μενεις μεταξεταστεωσ ναι ρε γλυψεμε λιγο να δω φωσ

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλαράς Στέλιος said

        Ναι ρε σχολιαστες με πιανουν τον κωλο κε δεν μιλατε σας παρακαλω βοηθηστεμε
        Θελω να με γλυφουν ολη σαν τον πυκτη
        Με λενε στελιο

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Φίλε μου έχεις δίκιο μονο εγω σε γλύφω ο χρηστος δεν σε γλυφει
        Πάντα θα σε γλυφω σε αγαπαω

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        @ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ

        Τα ανέχεστε αυτά από ένα τρολ?

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Φίλε Ζανγκλός εγώ παντα θα σε γλύφω είμαι καλός γλυψηματίας….

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλαράς Στέλιος said

        Φίλε πύκτης απο σενανε δεν εχω παραπονο με γλυφεις καλα ο χρήστος που το θεωρουσα φιλο μου δεν με γλυφει περιμενω μηπως με γλυψει μετα

        Μου αρέσει!

      • Σοβαροι Σχολιαστες? said

        Παντα κατα της Ολυμιας πνευμα αυτα τα τρολλια δεν βριζουν; τον Νετακια στην κρεμαστρα γρηγορα.

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Ο Ζανγκλός έχει δίκιο….
        Μόνο εγώ τον γλύφω !
        Γλύψε Χρηστάκι και συ λίγο….

        Μου αρέσει!

  26. Mad Dog said

    Φίλε Χρήστο έχω πολλά παράπονα από σενανε
    Σε θεωρούσα φίλο μου και δεν με έχεις γλύψει ποτέ!
    Ναι ρε γλυψε με τον κόλο όπως ο Πύκτης για να δω τη φίλος είσαι.
    Για να δω

    Μου αρέσει!

  27. Mad Dog said

    νετακια ή υπεύθυνε σχολίων, γαμώ το blog σου
    και το μουνί της μάνας σου καριολοπουστα

    Μου αρέσει!

  28. Mad Dog said

    Σταματώ να επισκέπτομαι το blog και να σχολιάζω μερικές μέρες,
    ας κάνουμε όλοι το ίδιο για να πέσουν τα κλικ στο μπουρδέλο που λέγεται Olympia

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: