olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Ο Μακρυγιάννης δικαιούται να είναι σημαιοφόρος;

Posted by netakias.com στο Αύγουστος 5, 2017

3359878e6f3db8fd7c80e7c4e20f23e2_xlΜε κλήρωση ή με Αριστεία θα επιλέγονται οι σημαιοφόροι, είναι το κυρίαρχο θέμα στον δημόσιο διάλογο αυτές τις μέρες. Σέβομαι και τις δύο απόψεις, αλλά νομίζω ότι η πλευρά της αριστείας για το Εθνικό μας σύμβολο χωλαίνει από πολλές πλευρές, με κυριότερη το τι θεωρούμε άριστο για το σύμβολο της Χώρας;

Αυτόν που είναι καλός στα μαθηματικά ή αυτόν που είναι καλός….στα αθλήματα ή όλους; Και μάλιστα σε παιδιά δημοτικού!

ΤΟΥ ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ ΧΑΤΖΗΧΡΥΣΟΥ *

Γιατί με το σκεπτικό της ακροδεξιάς ελίτ του Μητσοτάκη, ούτε ο Μακρυγιάννης (όπως κι οι περισσότεροι επαναστάτες) δεν θα εδικαιούτο να φέρει την σημαία, όντας Αγράμματος.

Και φέρνω ως παράδειγμα τον Μακρυγιάννη, διότι
παρά του ότι αντικειμενικά του έλλειπαν οι τίτλοι, αναλφάβητος μέχρι μεγάλης ηλικίας, τελικά έμεινε στην ιστορία (εκτός από στρατηγός) ως ο μεγαλύτερος νεοέλληνας πεζογράφος, μετά από τον Παπαδιαμάντη βεβαίως.

Ακόμη πιο εξοργιστικό είναι και ότι κόπτονται για την Ελληνική Σημαία, οι ακροδεξιοί του Μητσοτάκη και τα Μιντιακά Συγκροτήματα. Αυτοί που έβαλαν λουκέτο/συγχώνευσαν  δεκάδες σχολεία, αλλά το χειρότερο αυτοί που προσπαθούν τα τελευταία χρόνια, να αναθεωρήσουν την Ιστορία, με πολλές εκπομπές, βιβλία, ομιλίες, καθηγητές και αρθρογράφους ξεπλένοντας τα Τάγματα Ασφαλείας που πολεμούσαν υπο την Σβάστικα και φυσικά με την υπερπροβολή των απόψεων τους από την (τεως) Μεγάλη Πατριωτική Παράταξη!

Εδώ να εξηγήσουμε όμως και τι θεωρεί η ελιτ «Αριστεία» και τι θεωρεί ο λαός, επειδή το βλέπω διαρκώς τα περί «βιογραφικών» που συγκεντρώνει ο Μητσοτάκης, που δηλώνουν βαρύγδουπους τίτλους και φωτογραφίζονται με κούπες του Harvard και μετά εγκαλούν όλους του άλλους ότι «το λέει ο καθηγητής» τάδε, κι ας αποδεικνύονται διαρκώς αποτυχημένοι, όπως όταν έκαναν λάθος πολλαπλασιαστή τόσα βιογραφικά του ΔΝΤ ή έπεσαν έξω 200% εως 400% στα ποσοστά ανεργίας που «προέβλεπαν» κορύφωση στο 15% κι έχει φτάσει στο 60% στις δημιουργικές ηλικίες.

Λοιπόν στην εποχή του καταναλωτισμού έχουμε μπερδέψει της βούρτσες με τις φούστες και νομίζουμε ότι όλα είναι σαν την χλωρίνη στο S/M, ο,τι πληρώνεις παίρνεις και στα πτυχία και στην ευφυΐα και μετά σου βγαίνουν τύποι Harvard όπως Κουλης και Μιλτος που δεν θα τους έδινες ουτε λιστα για ψωνια στο περιπτερο. Δεν είναι τυχαίο ότι στην Εξεταστική για την Υγεία, ο Γεωργιάδης επανέλαβε τρις ότι θεωρεί τα σουπερ μαρκετ με τις κονσέρβες το ίδιο με τα νοσοκομεία με τους ανθρώπους που ασθενουν.

Η γενιά του ’30 μπορεί να μην είχε τόσα «χαρτια» αλλά είχε μια έκφραση που έχει εξαφανιστεί από τον νεοελληνικό λεξιλογιο. Την εκφραση «αυτός είναι καλλιεργημένος». Αλήθεια, πόσα χρονια έχετε να την ακούσετε;

Ταυτίζουμε εσφαλμένα, την βεβαίωση σπουδών και την αποστήθιση, με την γνώση και την γνώση με την σοφία.

Ενας Ιατρός ή ένας μηχανικός αυτοκινήτου με τίτλους που επιβεβαιώνουν την επάρκεια τους, δεν είναι κι απαραίτητα καλλιεργημένοι, όπως απο την άλλη ο νομπελίστας Σαραμάγκου (ή ο Ελύτης που δεν ολοκλήρωσε τις σπουδές του) δεν έχει τίτλους σπουδών, αλλά η καλλιέργεια του είναι πλεον παγκοσμίως αναγνωρισμένη. Το ότι ο τσιρίδας έχει αποστηθίσει του Θουκυδίδη, δεν σημαίνει ότι έχει καταλάβει τον Ελληνικό πολιτισμό περισσότερο από έναν Κινέζο με την ίδια αποστήθιση, ίσως μάλιστα ο Κινέζος να είναι και λιγότερο ανελλήνιστος.

Ο Παπαδήμος μπορεί να έχει BSc Φυσικής από MIT, MSc ηλ.μηχανικής, PhD στα οικονομικά, να δίδαξε στο Columbia και πράγματι να γνωρίζει πως γίνονται τεχνικά τα deals με τα fund, αλλά το μεγαλύτερο επίτευγμα του ήταν να δώσει ολο τον βιος των Ελλήνων (PSI), πετώντας 11εκ Ελληνες στην ανέχεια, για να σώσει την Deutsche Bank και 10-15 Γερμανούς Golden Boys χωρις καν να ανοιγοκλείσει βλέφαρο.

Εντάξει, αυτό μπορουσε να το κάνει και μπακάλης (να βάλει χέρι στα έτοιμα λεφτά των αλλων από τα Ταμεία) αλλά ισως αυτός να ήταν αρκετά καλλιεργημένος ωστε να έχει ντροπή.

Λοιπον αλλό η βεβαίωση της επάρκειας κι άλλο το ηθος. Αλλο η αριστεία στα μαθηματικά κι άλλο η Αριστεία στην ζωή. Πόσο μάλλον να λέμε τους οικονομολόγους επιστήμονες, κάτι που είναι απο μονο του καταχρηστικό

Η Encyclopedia Britannica ορίζει την έννοια «επιστήμη» ως εξής: «οποιοδήποτε σύστημα γνώσης που συνεπάγεται αμερόληπτες παρατηρήσεις και συστηματικό πειραματισμό». Οι οικονομολόγοι, όπως κι οι κοινωνιολόγοι, κάνουν παρατηρήσεις αλλά ο κάθε ένας μπορεί να λέει οτιδήποτε χωρίς να μπαίνει στην βάσανο της απόδειξης. Πόσο μάλλον αν είναι στρατευμένοι, όπως αυτοί που μας έλεγαν ότι το 2012 θα βγούμε στις αγορές ή ο Μητσοτάκης που μας λέει ότι αν γίνουμε Βουλγαρία θα ζούμε σαν…Ελβετοι.

Αρα η ψευδεπίγραφη «Αριστεία» του Μητσοτάκη δεν είναι η εργατικότητα (θυμάστε πόσο απαξιωτικά μιλούσαν για τους σκουπιδιάριδες;) αλλά είναι η νεα αριστοκρατία που θέλει να συνεχίσει να ζει με τα κληρονομικά προνόμια της. Δεν είναι τυχαίο ότι Νο.1 θέμα στην αντιπολιτευτική γραμμή της είναι οι φόροι που επιτέλους κάποιος τους έβαλε να πληρώσουν, ενώ στους κανονικούς 11εκ πολίτες, είναι η ανεργία και οι χαμηλοί μισθοί, όπως δεν είναι τυχαίο ότι σε όλα τα ψηφοδέλτια του Μητσοτάκη πρωτοστατούν άεργοι γόνοι, που θέλουν να συνεχίσουν να ζουν εις βάρος μας.

*αν.Γραμματέας Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης των ΑΝΕΛ

96 Σχόλια to “Ο Μακρυγιάννης δικαιούται να είναι σημαιοφόρος;”

  1. tzeni said

    Αυτοί είναι οι σημαιοφόροι σας

    Μου αρέσει!

    • zilitis said

      Όχι όχι παιδιά δεν είναι αυτό που φαίνεται . αυτανάφλεξη είναι όπως οι αυταπάτες.

      Μου αρέσει!

      • Anaconda said

        Φτάσαμε στο σημείο υπέρτατης ύβρεως ο Νετάκιας του εθνικού κωλοτούμπα Καμμένου να εκφράζει γνώμη και άποψη για τον Μακρυγιάννη!

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Πύκτης said

        ++++++++++++++++++++++ Αnaconda

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • ΜΑΙΡΗ said

        Αναφαίρετο δικαίωμα το κάψιμο της σημαίας είπε ο Βαρβιτσιώτης.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Anaconda said

        Όταν το είπε ο Βαρβιτσιώτης, ο Καμμένος ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ, ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ.
        Και εκεί έμεινε πολλά χρόνια μετά από αυτή τη δήλωση.

        Απάντα να δω αν πάψεις να στηρίζεις Καμμένο, αν αυτοκτόνησες ή δεν έχεις τσίπα.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Πύκτης said

        Ξανά +++++++++++++++++++++++++ Αnaconda

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Panos Diakos said

        επρεπε να παραιτηθει αρχηγε μας για την κοτσανες που πετουσε απο τοτε το τζοβενο ?

        ρε παιδια ακουτε τι λετε ?

        Μου αρέσει!

      • Ακουστικος said

        Εμεις ακουμε! Αλλα εσυ; «Στου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα»!!!

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Anaconda said

        Μαρία, κρύβεσαι;

        Μου αρέσει!

      • Anaconda said

        Έπρεπε να απαιτήσει τη διαγραφή του Βαρβιτσιώτη, για να μάθουμε ποιοί τον στηρίζουν.
        Αν η ΝΔ δεν τον διέγραφε, τότε να έφευγε.
        Αλλά τα ίδια ακριβώς είναι και ο Καμμένος: για την καρέκλα πουλάει πατρίδα, σημαία, μέχρι το ίδιο του το παιδί ρουφιανεύει για να μαζέψει τη ξεφτίλα από την ανάρτηση με τη γραβάτα.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        το’καψες τοσο γερα που τον εξυπηρετεις.

        σημαια απο τριχες βατραχου σηκωνεις χωρις να’χεις τιποτα σοβαρο να του κρεμασεις.

        Αν με τοση λυσσα δε βρισκεις παει να πει ειναι κορφη υπουργος αμυνας και γι αυτο τον ψευτοδαγκανετε με κουκλοθεατο οπως ο γιωργακης εξι χρονια πριν κι ως σημερα.

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Δεν πιστεύω να τα λες σοβαρά τι έχουμε να του κρεμάσουμε;
        Μπορούμε να σου βάζουμε βίντεο με το ψεύτικο θέατρο του και άλλα να κάνει στην πράξη.
        Αλλά εγώ θα σε ρωτήσω γιά το συγκεκριμένο θέμα , ποιά είναι η θέση των ανελλ γιά την σημαία ;;

        Μου αρέσει!

      • Anaconda said

        Το τί έχω να του κρεμάσω θα το δεις στις οθόνες και θα αλλάξεις πλανήτη να κρυφτείς.

        Δεν μπορείς να κρυφτείς: ήταν αγκαλίτσα με τον Βαρβιτσιώτη ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ, ναι ή όχι;
        Ναι.
        Πώς λέγεται αυτός που στηρίζει ανθέλληνες;

        Α, και κάτι άλλο: ο Καραμανλής μαζί με τον ανθέλληνα Βαρβιτσιώτη δεν είναι;

        ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΣΤΕ

        Μου αρέσει!

      • Anaconda said

        Πάνο Διάκο, η Μαίρη πού κρύφτηκε;
        Πες της να έρθει για να τη γλεντήσουμε και αυτή σαν εσένα.
        Ξεκίνησε να ξεφτιλίζεται και λούφαξε.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Ο, τι ειχατε το λετε για ωρες καθε μερα , χρονια τωρα και ειναι μηδενικα με τονο ολα τους σαν τ αφεντικα σας μονο γαυγιζετε σα σκυλακια να σας προσεξουν κι ας ξερετε οτι θα σας μαθουν γρηγορα και θα γελανε στη συνεχεια. Οι μαιμουδιες δεν ειναι πατριωτισμος ειναι φωτα για να κρατας αποσταση απ τις λασπες.

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Διάκο επειδή εσύ δείχνεις φανερά ότι έχεις αφεντικό τον καμμενο και επειδή και εσύ τόσα χρόνια από το να τον γλύφεις δεν ξέρεις τίποτα άλλο και τα δικά σου σχόλια εκεί στο μηδέν είναι, μπορεις να μου πεις ποιό είναι το δικό μου αφεντικό ;;…..ετσι γιά την λάσπη που γράφεις και ποιός την πετά να ξερουμε

        Μου αρέσει!

      • Τασοπερδικλομαίρης said

        Εσύ Anaconda πιστεύεις ότι το μίσος για την κλωτσιά στον κώλο που έφαγες από τους ΑΝΕΛΛ, φτάνει για να τους ρίξεις;
        Ξέρες πόσοι φαιδροί γραψαρχιδισμένοι κάθε είδους σαν και σένα κυκλοφοράνε στην πιάτσα;
        Και για γραψαρχιδισμένοι μετράνε;
        Σαν τις κλασμένες γεροντοκόρες κάνεις.

        (Πες μου τώρα για το «αφεντικό» μου να νιώσεις καλύτερα)

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        …Καλά αυτόν τι τον θέλατε;-Αν και σχετικά νέος…καίει λάδια!

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Παντα ο γιωργακης ηταν πυκτη μας.

        Παντα !

        Και ρωτα το φιλο σου
        Anaconda said

        Αύγουστος 5, 2017 στις 2:41 μμ
        Έπρεπε να απαιτήσει τη διαγραφή του Βαρβιτσιώτη, για να μάθουμε ποιοί τον στηρίζουν.
        Αν η ΝΔ δεν τον διέγραφε, τότε να έφευγε.

        ποτε βρεθηκε στους κολλητους του Καμμενου που τον εφτυσε ? πριν η μετα απ αυτα που τσαμπουναει ?

        Μου αρέσει!

  2. Democratia DELENDA EST - eksothen said

    Ααα, μα τι θα καναμε, που θα ηταν η τοσο λατρευτη δημοκρατια χωρις τους ορθολιγισμους των κοσμοπολιτων, των ανοιχτων συνιρων διεθνιστων;;

    Εαν δεν εχεις καταλαβει τον λογο για τετοιου ειδους ασκησεις ανταγωνισμου σε τετοιες ηλικιες,.
    Επιτρεψε μου να το κανω απλο.

    Η ουσια ΔΕΝ ειναι το.ποιος μαθητης ειναι αριστος στο αλφα ‘η βητα, μαθημα.

    Η ουσια των αριστειων εστω κι στις μικρες ταξεις ειναι ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, απο τον οποιο ο μσθητης θα ΠΑΥΔΕΥΤΕΙ κι μεσω αυτου θα καβει μαθηματα ζωης!

    Η καλιεργηση τγς ατομικης προσπαθειας, ο αγωνας που θα ασκησει την θεληση του νεου, προς εναν προσωπικο ‘η ομαδικο σκοπο.
    Αφου ο.μσθητης θα προσπαθει να καταφερει να διακριθει αναμεσα στους συνομηλικους του, ωστε να λαβει την πρωτια, θα περασει σπο δοκιμασιες, εσωτερικες κι εξωτερικες. Εδω ειναι η εκπαιδευση.

    Ετσι, το μαθημα τους ανταγωνισμου αφορα ΟΛΟΥΣ τους μαθητες.

    Προς τον επιτυχημενο συν τους αποτυχεις το πως να παλευουν κι αγωνιζονται για αυτο που θελουν να πετυχουν.

    Αλλο ενα μαθημα ειναι η προσωπικη αισθηση που θα νοιωσει ο καθε μαθητης, συτη του προσωπικου αγωνα. Της θυσιας προς τον στοχο κι η γλυκα της πρωτιας ‘η η απαγοητευση της αποτυχιας.

    Μαθηματα τα οποια η ζωη του ανθρωπου ειναι γεματη.

    Αρα, τετοιου ειδους ανταγωνισμοι κι συναγωνισμοι, εκπαιδευουν τον νεο για την ενηλικη ζωη του.

    υ.γ.
    Πιστευω πως ακομα κι ενας μαθητης δημοτικου, καταλαβσινει αυτα τα απλα που εγραψα.

    ‘Η ΜΗΠΩΣ οι ουμανιστικη κοινωνια, κι οι ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ περι ατομικης ισοτητας, που θελουν να φερουν στην Ελλαδα οι ανελ με τα συνεταιρακια τους, τους μπολσεβικους του τσιριζα, δεν εχει χωρο για σριστεια, αλλα μονο για μετριοτητα, χμμμ;;;;

    Στην ΕΛΛΑΔΑ ζεις κι οχι στον πολυπολιτισμικο Καναδα ‘ Αυστραλια.

    Μου αρέσει!

    • SELLAS...HELLAS...ΕΛΛΑΣ=ΦΩΣ-ΕΛΗΝΙΣΜΟΣ said

      Εξαιρετικά εύστοχο το σχόλιο σου.Κτυπάς την ουσία του θέματος και όχι παράπλευρες κακεντρεχείς ασυναρτησίες περι ακροδεξιών του Μητσοτακη(αλήθεια ποιοι είναι αυτοί) σβάστικες κλπ.ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ.

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • SELLAS...HELLAS...ΕΛΛΑΣ=ΦΩΣ-ΕΛΗΝΙΣΜΟΣ said

        ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΙΣ 08.56 ΩΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΛΟΓΟΚΡΙΤΗΣ.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Democratia DELENDA EST - eksothen said

        Ειναι καπως δευτερη φυση, η αναγνωριση σε οτι κουβαλαει διεθνιστικη χροια. Απο πολιτικο λογο, νεα εκπαιδευτικα προγραματα, κοινωνικα προγραματα, συγκεκριμενες νοοτροπιες που προωθουν με σχεδιο, οι δασκαλοι στο δημοτικσ, οπως κι σε ΑΕΙ κι πανεπιστημια.

        Επειδη μεγαλωσα κι σπουδασα στη Αυστραλια, απο μικρος ενιωσα κι εμσθα να αναγνωριζω την ουμανιστικη προπαγανδα, μερος της καθημερινη μας «παιδαγωγικης» διαιτα.

        Βεβαια, και οι πρακτικες που χρησιμοποιουν οι διεθνιστες «αλληλεγγυοι», που εχουν πιασει ΟΛΑ τα ποστα κυριως δημοσιες κι κρατικες θεσεις.

        Καρμπον κατασταση επικρατει κι στην Ελλαδα !

        Μου αρέσει!

      • Για πες ... said

        Από μικρός είχες δηλαδή μία έφεση στις προπαγάνδες μίσους;
        Και σε χαλούσε η ανθρωπιστκή παιδεία;

        Μου αρέσει!

    • Μέτων said

      Φίλε, μένω στο τελευταίο περί «πολυπολιτισμικών Καναδά και Αυστραλίας». Η πολιτική μεταναστεύσεως του Καναδά μέχρι το 1966 και της Αυστραλίας μέχρι το 1973 επέτρεπε ΜΟΝΟΝ σε λευκούς να μεταναστεύσουν σε αυτά τα αγγλοσαξωνικά κράτη. Στην Αυστραλία η στάσις αυτή ωνομάζετο Λευκή Πολιτική (White Policy). Το πρόγραμμα μεταναστεύσεως βάσει του οποίου μετενάστευσαν χιλιάδες Έλληνες τις δεκαετίες του΄50-΄60 ελέγετο White Australia!
      Mε «φιλότιμες» προσπάθειες από τους Εβραίους, που είχαν καταφέρει να τρουπώσουν σε αυτά τα προτενστατικά κράτη, ήρθη αυτή η πολιτική με αποτέλεσμα να έχουν εισρεύσει εκατομύρια αφροασιατών , αλλοιώνοντας την φυλετική σύνθεση και την πολιτισμική συγκρότηση.

      Οι διεθνισταί των Βρυξελών επιχειρούν να αντικαταστήσουν τις εθνικές σημαίες με αυτή της Ε.Ε, δημιούργημα κάποιου Εβραίου δημοσιογράφου Λεβή πρώην γεν.διευθυντού Πολιτιστικών της τότε ΕΟΚ. Κατά δήλωσιν του τα δώδεκα αστέρια συμβολίζουν τις δώδεκα επουράνιες πύλες της Ιερουσαλήμ!

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • Democratia DELENDA EST - eksothen said

        Ακριβως.

        Αυτο ηταν το χρονιδιαγραμα, της μεγσλγς αλλαγης.

        Κι ητσν πραγνστι μεγαλη η σλλαγη για τβν Αυστραλια.

        Μια αναλογη σλλαγη εγινε κι στην Σμερικη με την βεα νομοθετικη τροποποιηση, στο μετσναστευτικο αυτη του 1965.
        Οπιυ ΣΟΣΙΑΛ(Η)ΣΤΕΣ κι κρυφο κουμουνιστες του διμοκρστικου αποκομματος μετετρεψαν την μεταναστευτικη ροη να ειναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ προσηλωνενη σε Αφρικη, Ασια κι κυριως Μεση Ανατολη, ΚΙ ΑΠΟ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ !!!!

        Δεν χρειαζεται να σου πω ΠΟΙΟΙ αρχισαν να φευγουν κυριολεκτικα τρεχοντας απο την ΕΣΣΔ.

        Οι διεθνης εμποροι των Λσων.

        Οι οποιοι επιασαν σε λιγους μονο μηνες, δημοσιες ΘΕΣΕΙΣ!

        Και περριτο να επισημανω πως σχεδον ΟΛΟΙ, σπο Αφρικη κι Μεση Ανατολη, αρχισαν για χρονια να βυζαινουν τα δημοσια ταμεια, με επιδοματα.

        ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ, απο τους «προσφυγες».

        Μου αρέσει!

      • Γνήσιοι Αυστραλοί και Αμερικάνοι. said

        Θα έπρεπε να σας είχαμε πετάξουει στην θάλασσα τους εισβολείς
        Τους whites!

        Μου αρέσει!

      • Down Under said

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Up and down said

        The quostion is
        who is right?
        The jerks above
        or he who shows their idiocy?

        Μου αρέσει!

      • Democratia DELENDA EST - eksothen said

        Καλος ο Collin των men at work…

        Αυτο εδω ειναι ισαξια αντιπροσωπευτικο της Μεγσλης Νοτιας Χωρας….

        Great Southern Land

        p.s.
        Thanks for the memories..

        Μου αρέσει!

  3. Democratia DELENDA EST - eksothen said

    Και η απαντηση στην ερωτηση του αρθρου:

    Ναι.
    Ο Μσκρυγιαννης ‘η καλυτερα ο Νικητηρας, θα ειχαν λαβει την πρωτια, θα ηταν Σημαιοφοροι.

    Βαση τα κατορθωματα τους, οι αγωνες οι θυσιες κι οι Νικες τους !!

    Μου αρέσει!

  4. Αιας said

    Ο άριστος πρέπει και να είναι σε όλα άριστος όπως ο ΛΕΩΝΊΔΑΣ και ο κληρουχας δεν πρέπει να είναι σε όλα άχρηστος όπως ο ΕΦΙΆΛΤΗΣ.
    ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ:
    ΚΑΙ Ο ΚΛΗΡΟΥΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΆΡΙΣΤΟΣ.

    Μου αρέσει!

  5. ΟΥΣΤ τρολαρα του κερατα νετακια που θα γραψεις περι αριστειας. Μαυρη και καταπτυστη προπαγανδα κατα των Ελληνων!!!

    Το 2015 πεθαναν 122000 Ελληνες, νουμερο τρομακτικο για την εποχη που ζουμε σχεδον ισοποσο με την κατοχικη πεινα το 1942
    Σε συνδυασμο με λιγοτερες γεννησεις ο ελληνικος πληθυσμος μειωθηκε κατα 32000.σε μια χρονια.Ουτε πολεμο να ειχαμε
    Μιλαμε για καθαρη γενοκτονια και ο Νετακιας μαζι με Ολυμπια συμβαλλει στο εγκλημα.
    Μετρατε μηνες σιχαματα

    Και για να μην ξεχνιομαστε
    Τα τρολ του συριζα

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Mad Dog said

      Σίγουρα κάποιο από αυτά τα ζόμπι γραφει και στο Olympia,
      ο k. καμμένος είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι διαβάζει και γραφει!

      Για τον κερκυραίο δεν ξέρω και ο περικλομαίρης είναι φοβερα μεγάλος βλάκας
      για να τον πλερώσουν να γράφει, εξάλλου ΔΕΝ ξέρει ούτε να γραφει μήτε να μιλά.

      Αρέσει σε 2 άτομα

    • Μέτων said

      Έλλην Πολίτα, τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα στην διαφορά γεννήσεων-θανάτων διότι στις μέν 122.000 σχεδόν όλοι είναι Έλληνες, ενώ στις 90.000 των γεννήσεων περιλαμβάνονται οι γεννήσεις αλλαδοπών ή ημεδαπών αλλογενών όπως οι Τσιγγάνοι. Ακόμη και 20.000 μπορεί να αφορούν γεννήσεις αλλογενών.
      Όταν, πχ η οικογένεια Ατεντοκούνμπο εισέβαλε λάθρα το 1991 στην Χώρα μας μέσω Τουρκίας είχε ένα τέκνο, εδώ, κατά την λαθροβίωση τους,απέκτησαν άλλα τέσσερα, άτινα κατεχωρήθησαν στις γεννήσεις των αναλόγων ετών.

      Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Αντώνης said

    Ντρέπομαι που ψήφισα ΑΝΕΛ… δεν μου κοβόταν το χέρι!

    Αρέσει σε 2 άτομα

  7. Panos Diakos said

    Ο θεος επετρεψε να αποκαθηλωθει η εικονα Του απο το προ λιγων ετων κυνοβουλιο,ωστε να μην ειναι εκει σε οσα γινονται και να μικρυνει με πολυετεις μεθοδειες το εμβλημα του Εθνους ο Σταυρος Του στη σημαια μας, να εξαφανιστει μαλιστα απο το ψηλοτερο σημειο του κονταριου οπου ηταν πανω απ ολα κι απ ολους και φωναζε οτι χωρις αυτο το κομματι μεταλλο σημαια δεν υπαρχει, παραχωρωντας τη σμικρυνση, αφου δεν θελουμε να ξερουμε τι σημαινει καν, και εμεις συζηταμε για αριστειες και πως πρεπει να προβαλλονται με μονα τα ψηφοθηρικα μας κινητρα σαν οδηγο.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ενας Ξυπολυτος Προφητης Με Χλαμυδα Μαυρα Γυαλια Και Διχως Σωβρακο said

      Το ξερεις οτι οταν ο Θεος ειχε δημιουργησει το ανθρωπινο ειδος θα πρεπει να ειχε μια ηδονικη απολαυση! η μηπως ηταν και λιγο τρελλακιας & παλαβος;
      Για δες πως αρχιζει η ιστορια της δημιουργιας που δεν την καταγραφει η «ιερα;» Βιβλος!

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • Πωωωωωωωω ρε συ, μ εβαλες στη θεση μου, μπραβο εχεις βαθεια γνωση των πραγματων και ωραιο ονομα για καποιον με τοσα προβληματα.
        Το σωβρακο βγαλτο απ το κεφαλι ομως, και παρε τα γυαλια σου απο κει πισω , αλλο πραμα εννοουν με τη λεξη προσωπο…παλι μπερδευτηκες.

        Μου αρέσει!

      • Ενας Ξυπολυτος Προφητης Με Χλαμυδα Μαυρα Γυαλια Και Διχως Σωβρακο said

        Αφου δεν κυκλοφορω με σωβρακο ειμαι ξεβρακωτος πως να το βαλλω στο κεφαλι μου; τα μαυρα γυαλια ειναι θεικα δωρον του υψιστου! ωστε να βλεπω την αληθεια, και οχι αυτην που σερβιρει σ’ εσενα ο μεγα Γιαχβε νεροβραστη και διχως αλατι & μπαχαρικα!

        Μου αρέσει!

      • Ένας βλάκας με πατέντα και χεσμένο σώβρακο said

        Μα είσαι πανέξυπνος ρε Διογένη, δεν φαίνεται;

        Μου αρέσει!

      • Ενας Ξυπολυτος Προφητης Με Χλαμυδα Μαυρα Γυαλια Και Διχως Σωβρακο said

        Μηπως επειδη η καταγωγη μου δεν ειναι απο την Κερκυρα;
        Μα το εχω γραψει και πριν πως να εχω χεσμενο το σωβρακο αφου κυκλοφορω ξεβρακωτος;

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Κι όμως ο Θεός τότε θα έκανε πολύ παρέα μαζί σου και εσύ θα έβγαινες από το πυθάρι και θα ψάχνατε με το φανάρι ΜΑΖΙ να βρείτε ανθρώπους.
        Κολλητάρια θα είσασταν

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        εισαι ξεβρακωτος γιατι το φορας σε λαθος μερος , αλλα και παντα ησουν χωρις να το ξερεις.

        Μου αρέσει!

      • Ενας Ξυπολυτος Προφητης Με Χλαμυδα Μαυρα Γυαλια Και Διχως Σωβρακο said

        Τοτε ηταν ο Μεγιστος Διας – Ζευς ο θεος των Ελληνων! και οχι ο κερατοφορος Γιαχβε εισαγωγη των Ιουδαιων απο την Βαβυλωνα;

        Μου αρέσει!

      • Ενας Ξυπολυτος Προφητης Με Χλαμυδα Μαυρα Γυαλια Και Διχως Σωβρακο said

        Πανος Διακος εγω το γνωριζω οτι ειμαι ξεβρακωτος, και σε πληροφορω μονο τα τα μαυρα θεικα γυαλια φορω εκει που εσυ νομιζεις οτι εχω βαλλει το σωβρακο κατα λαθος.

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Nαι αλλά και ο Ολύμπιος Θεός θα έκανε παρέα με τον Χριστό ….με τον Χριστό λέω και όχι τους γραμματεις και φαρισσαίους που τον σταύρωσαν ….εξαλλου αναφέρουν μέσα οι γραφές , των εβραίων συμφωνώ , ότι χάρηκε μόλις του είπαν ότι ήθελαν να τον δουν από κοντά οι Ελληνες

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Χάρηκε ο θεός όταν του είπαν θέλουν να τον δουν οι Έλληνες,
        Χι..χι..χι..με συγχωρείς που γελώ φιλαράκι, αλλα είναι
        φοβερα α-στείο, δηλαδή αιωρούμενο (ετυμολογικά)

        Φεύγω τώρα για βόλτα στο δασος

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Δεν το λέω εγώ , οι γραφές το γράφουν και το έχω διαβάσει ΄ ελλήληθεν η ώρα ίνα δοξαστεί ο Υιός του ανθρώπου΄., είπε γιά Εμας
        Ξέρω μπορεί να σου φαίνονται αστεία και να μην τα πιστεύεις αλλά είναι γραμμένα .
        Σου έγραψα σε άλλο σχόλιο έχει εισχωρήσει και ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕΙ το εβραικό στοιχείο στην Ορθοδοξία πολλά χρόνια πριν , τότε με μίσος κατέστρεφαν τον αρχαίο πολιτισμό μας .
        Οι εβραίοι ιουδαίοι όμως να θυμάσαι δεν πιστεύουν ούτε στους Ολύμπιους , ούτε στον Χριστό που σταύρωσαν και εμάς μας λεηλάτησαν και μας κυβερνούν ακόμα .

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Φίλε μου, ναι οι γραφές το λένε, αλλα ποιος τις έγραψε τις γραφές? Μήπως οι σιωνιστές ευαγγελιστές?

        Είναι αλήθεια ότι οι ιουδαίοι μίσησαν τον χριστιανισμό, που βασικά θα έπρεπε να λέγεται
        «παουλισμος», γιατί αναδείχθηκε από αυτήν την μισοριξιά που έκαψε την Ρώμη,
        αφού πρώτα έκαψε ανεκτίμητα συγγράμματα Ελλήνων φιλοσόφων!

        Όλη η φιλοσοφία των ιουδαίων, βασίζεται στην αναμονή του «Μεσσία»
        αν έρθει ο μεσσίας που τον έφεραν οι «εσσαίοι» τότες όλα τελειώνουν!

        Ο χριστιανισμός ΔΕΝ είναι θρησκεία παρα ιουδαϊκή αίρεση και αυτό φαίνεται από
        τις παραβολές και αναφορές στην παλαιά διαθήκη που βασικά είναι η μυθολογία
        των εβραίων και είναι ένα πορνογράφημα!

        Η διαφορα χριστιανών και ιουδαίων είναι ο μεσσίας (χριστός) που ήρθε
        να σώσει τους ανθρώπους (χι..χι..) και έκτοτε σωθήκαμε, ενώ οι ιουδαίοι τον
        περιμένουν, ίσος να είναι η παγκόσμια κυβέρνηση που αργά και σταθερά έρχεται

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=19&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiP0JiwrLvVAhWnCcAKHcjXDak4ChAWCEgwCA&url=http%3A%2F%2Fpytheas-hmerologioporeias.blogspot.com%2F2015%2F11%2Fgloss.html&usg=AFQjCNEgJcOdT3FGlSMRsSx3kWVbOy-6Xw

        Καμαρώστε τον ψυχοπαθή και «πατριώτη» Σκοπιανόγυφτο Ζαγκλό

        Δείτε τώρα ποιοι είναι και οι φίλοι του εδώ μέσα (Πύκτης,Begar2 κτλ.κτλ.) και βγάλτε συμπεράσματα.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Χα..χα..χα… ευχαριστώ και πάλι για την τζάμπα διαφήμιση, κάθε μέρα δέκα φορες την ημερα
        να το ανεβάζεις, ο καλύτερος τρόπος για μένα να ανεβούν οι πόντοι μου, ο χειρότερος
        για σένα να φτάσεις στον πάτο, εκεί είσαι βεβαια, αλλα ίσος να του διέφυγε
        κανενός, φιλικά προσκείμενος στην συμμορία.

        Όσο και να ψάξεις, όσο κοπτοραπτική και να κανεις ερμαφρόδιτο φρικιό περικλή που γραφεις
        σαν μαρίκα, η αλήθεια φαίνεται και αναδεικνύει το ήθος μου oπου είμαι σκληρός μεν, αλλα δίκιος.

        Δυο από τους ευγενικοτέρους και λογικούς σχολιαστές του blog, είναι ο μπεγιάρ και Πύκτης.
        Εσύ είσαι το νούμερο ένα βλαξ του blog και είσαι υποπροϊόν έκτρωμα δηλαδή, αλβανίδας ιερόδουλης.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Πύκτης said

        Ο Γεώργιος Καραισκάκης που σου ΑΡΈΣΕΙ καΙ ήταν ξεχωριστός Ελληνας , γι αυτό έλεγε , τον εβραίο σιλιχταρ βόδα την ΠΟΥΤΑΝΑ

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Φούρναρης said

        το ψωμί σου Ζαγκλέ

        Μου αρέσει!

      • ο Γιωργος said

        Περικλιτσα κανε και κατι στη ζωη σου. Κατσε και διαβασε λιγο απο εδω μηπως καταλαβεις τιποτα. Και μην προσπαθησεις να του βαλεις ταμπελα γιατι δεν εχει και θα ξαναγινεις ρομπα.

        http://www.analyst.gr/2017/07/30/i-alithia-gia-ta-mnimonia-kai-to-4o-raix/

        Δεν βαρεθηκες να παιζεις;

        Μου αρέσει!

  8. Ακέλας said

    Για τον Μακρυγιάννη είδικά θά έλεγα ΟΧΙ,…και όποιος διαφωνεί ας κοιτάξει τον βίο και την πολιτεία του ,όχι μετά επαναστατικά,αλλά κατά την διάρκεια της επανάστασης!-Ούτε με τα λελέκια συμφωνώ,.ούτε με τους άρίστους μαθητές!-Η Σημαία για όλους αυτούς δεν είναι παρά ένα πανί που αντικατοπτρίζει ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ!-Την σημαία πρέπει να φέρει μαθητής που έχει αποδείξει έμπρακτα ότι έχει βοηθήσει συμμαθητές του σε δύσκολες στιγμές τους ,γιατί τελικά αυτόν τον συμβολισμό έχει η σημαία ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,για να είναι και ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ακέλας said

      Το θέμα είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ,και αντικατοπτρίζει τι είδους παιδεία θέλουμε!-Πάντως ΠΟΤΕ δεν περίμενα από κόμμα της αριστεράς να βάλει εμπρός από τις ανθρωπιστικές αρχές τις οποίες υποτίθεται έχει ενστερνισθεί ,την μηχανιστική πρακτική,αντί του ουμανισμού!

      Αρέσει σε 1 άτομο

    • Μη λέμε ότι θέλουμε said

      Ποιός μαθητής είχε την ευκαιρία να αναγνωριστεί ως τέτοιος ήρωας;
      Και σε τί ακριβώς για να υπάρχει και ένα κοινά αποδεκτό κριτήριο;

      Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        -Ποιός μίλησε για»ευκαιρίες»;΄Αλλωστε η ίδια η λέξη οπορτουνισμό εκφράζει!…Εγώ μιλάω για ένα Εκπαιδευτικό σύστημα,που μέλημα του πρωτίστως θα είναι το «δέσιμο» της τάξης σαν ομάδα,σαν σχολείο, και αργότερα σαν Πολίτες!..Το στείρο κυνήγι της»βαθμολογίας»έχει αποτύχει και ούτε καν εύστροφους μαθητές δεν βγάζει,και πως να βγάζει άλλωστε αφού οι «καλοί μαθητές»ζουν με τον φόβο του υποσκελισμού τους,και γίνονται τελικά τα τερατάκια χωρίς ηθικούς φραγμούς που ζούν μόνο για τον εαυτούλη τους!-Τα πάντα εξαρτώνται από ένα εκπαιδευτικό σύστημα εκμάθησης και συνεργασίας των μαθητών για το επιθυμητό αποτέλεσμα που θα τους θέτει ο διδάσκων !…Και αν βγουν στην κοινωνία με αυτές τις γνώσεις δεν θα μπορεί ο κάθε τυχάρπαστος μουμποΎκος να τους γελάσει με ΤΙΠΟΤΑ γιατί θα τρώει ΟΜΑΔΙΚΗ ΜΠΟΥΝΙΑ!

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Και τότε,και μόνο τότε,οι ίδιοι οι μαθητές θα επιλέγουν τον σωστό συμμαθητή τους ώς άξιο να φέρει την σημαία ,και θα το θεωρούν σαν να την σηκώνουν μαζί του και αυτοί, και όχι το «καλό παιδί» των δασκάλων τους!

        Μου αρέσει!

  9. Πύκτης said

    Τι είναι ρε μαλάκες η σημαία ;;;….το λόττο ή το τζόκερ ;;;;;;;;;
    και ναι κερδίζει το μπαλάκι 3 την σημαία …..το μουνί που σας πέταγε !

    Αρέσει σε 1 άτομο

  10. Προσοχη στο σημαιοφορο!

    Μου αρέσει!

    • Την θεσμοθέτηση του πολιτικού γάμου των ομοφυλόφιλων και το δικαίωμα των ομοφυλόφιλων ζευγαριών στην υιοθεσία ζητά από την κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ.

      Τα συγκεκριμένα θέματα αναφέρονται ρητά στο κείμενο της πολιτικής απόφασης της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ που συνεδρίασε στις 28 και 29 Ιουλίου αναφορικά με τη διεθνή οικονομική και πολιτική συγκυρία, τους άξονες του πολιτικού σχεδίου του ΣΥΡΙΖΑ για την επόμενη περίοδο και τη στρατηγική πολιτική μακράς πνοής του κόμματος.

      Το κείμενο που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα αναφέρει συγκεκριμένα ότι είναι πλέον «ώριμο να προχωρήσουμε και σε τομές όπως ο πολιτικός γάμος των ομοφυλόφιλων και το δικαίωμα των ζευγαριών αυτών να υιοθετούν ανήλικα.

      Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Τι έχεις να πεις επ’αυτού ρε καντηλανάφτη, είσαι ακόμα με αυτή την
        συμμορία των πούστηδων (βλέπε μαίρη) και απάτριδων? (βλέπε κερκυραίος)

        Επίσης είναι και άθεοι! καλά εδώ με βρίσκουν σύμφωνο, αλλα η τσίπρομουσίτσα παρα
        τις εξαγγελίες του γλύφει τα άπλυτα τσουτσουνια από τις σαπιοκοιλιές με τα μαύρα φουστάνια.

        Μου αρέσει!

      • Εχω να πω οτι δεν μου αρεσει να μου βρωμιζουν τα σχολια ουτε οι αθεοι οπως ειναι οι περισσοτεροι πολιτικοι μας ουτε κυριως οι αντιχριστοι που χαιρονται οταν βλαστημουν Χριστο και ανθρωπους.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Φιλική συμβουλή, να πας σε ένα χριστιανικό blog, γιατί εδώ έχει πολλούς Έλληνες
        που τους αρέσει (ειδικά εμενα) να χέζουν εβραίους και εβραιοπροσκυνημένους
        καλικάντζαρους, αυτούς που εσείς αποκαλείται αγίους!

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Φίλε Ζάνγκλος , σε παρακαλώ λίγο σεβασμό …ξέρω οτι μπορείς να το κάνεις , έχεις και φιλαράκια που πιστεύουν στον Χριστό …το εβραικό στοιχείο που έχει εισχωρήσει στην θρησκεία , μαζί σου να το ξεριζώσουμε , αλλά να ξέρεις υπάρχουν και Ελληνες κληρικοί που τους πολεμάνε ….μην ξεχνάς οι εβραίοι ιουδαίοι τον σταύρωσαν !

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Sorry brother, θα το προσέξω!

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Εύγε μάγκα , η συγνώμη θέλει @ @ γιά να την πεις !!!

        Μου αρέσει!

  11. ΟΥΤΕ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ said

    Είναι γκέι ο Κώστας Βαξεβάνης;

    Posted by olympiada στο Φεβρουαρίου 3, 2011

    Ένα νέο ερώτημα συγκλονίζει την κοινή γνώμη, μετά την λυσσώδη αναζήτηση στην απορία «Εάν ο Ηρωϊκός Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ήταν γκέι»…

    Η νέα αναζήτηση σεξουαλικών προτιμήσεων, αναφέρεται στον γνωστό δημοσιογράφο.

    Είναι λοιπόν Γκέι ο Ηρωϊκός δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης;

    Είναι Γκέι ο γίγαντας μαχητής των βρωμερών υποκειμένων του Βατοπαιδίου;

    Είναι Γκέι ο ώριμος Ήρωας που φέρθηκε με το γάντι στη Siemens γνωρίζοντας ότι έστω και να έβαλαν στην τσέπη κάποια ψίχουλα, δόμησαν την ισχυρή Ελλάδα του Κώστα Σημίτη;

    Η απάντηση ίσως σας προβληματίσει. Δείτε τη:

    …Σιγά μην είναι Γκέι.

    https://olympia.gr/2011/02/03/%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%BA%CE%AD%CE%B9-%CE%BF-%CE%BA%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B2%CE%B1%CE%BE%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CE%B7%CF%82/

    Μου αρέσει!

  12. καποιος said

    Σανοφαγε,το να κουβαλας σημερα την σημαια της τωρινης ελλαδας ειναι καταντια και ξεφτιλα.

    Μου αρέσει!

  13. KAΠΕΤΑΝ ΦΟΥΡΝΕΛΟΣ said

    O Eθνολαικισμος της Ολυμπίας πάει σύννεφο .
    Δικαιούται ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΗΣ να σηκώνει την σημαία ?
    Ο Εθνολαικισμος στην υπηρεσία προπαγάνδας της εξουσίας.

    Ούτε ο Ναζιστής Γκεμπελς δεν θα τολμούσε να κάνει τέτοιες αναφορές.

    Δεν θα τολμούσε διότι γνώριζε πολύ καλά ότι αναφορές σε Ήρωες Ελλήνων για προπαγανδιστικούς λόγους θα θύμωναν πιο πολύ τον λαό μας που έπεφτε κάτω από τις ριπές των Γερμανικών πολυβόλων αντιστεκόμενος στα στρατεύματα κατοχής και την πολιτική τους.

    Αφού λοιπόν οι Εθνολαικιστες είναι εδώ ας ρωτήσουν καλύτερα αν θα συμφωνούσε ο Μακρυγιάννης να παίρνουν οι τράπεζες το σπίτι του Έλληνα που τον έχουν φτωχοποίησει οι Κυβερνήσεις και τον έχουν βάλει κάτω από νόμους και συνθήκες που συντάσσονται στο Βερολίνο? και μπαίνουν σε ισχύ εδώ ?

    Στην Ελλάδα την πατρίδα μου ?

    Δεν νομίζω να συμφωνούσε .

    Μου αρέσει!

  14. Πολλή κουβέντα για το τίποτα said

    Αυτή θα είναι τώρα η πολιτική ατζέντα και προβληματισμός μας για κάνα τρίμηνο;
    Ο σημαιοφόρος του Δημοτικού στις παρελάσεις;

    Μου αρέσει!

    • Μετά την… αριστεία και τη μετωπική σύγκρουση των κομμάτων για τους σημαιοφόρους με κλήρωση, το υπουργείο Παιδείας έρχεται να ανάψει νές φωτιές καθώς καταργεί από τα δημοτικά σχολεία το έως τώρα τελετουργικό βάσει του οποίου τα παιδιά τραγουδούσαν τον εθνικό ύμνο με το βλέμμα στη Γαλανόλευκη. Με λίγα λόγια στο πρόγραμμα των δημοτικών θα τηρείται πλέον το τελετουργικό που υπάρχει σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, χωρίς τις λοιπές προβλέψεις που υπήρχαν ως σήμερα.
      Δηλαδή οι μαθητές το πρωί δεν θα λένε τον εθνικό ύμνο, ούτε έπαρση της σημαίας θα γίνεται καθώς αυτή θα μένει μόνιμα αναρτημένη στον ιστό, όπως σε όλα τα δημόσια κτήρια.

      Ως τώρα προβλεπόταν να μένει η σημαία αναρτημένη όπως στις δημόσιες υπηρεσίες, αλλά και να γίνεται επίσημη έπαρσή της με ωδή του εθνικού ύμνου κάθε πρώτη Δευτέρα του μήνα, αλλά και στις εθνικές και τοπικές εορτές.

      Με το Προεδρικό Διάταγμα του υπ. Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου ορίζεται στο άρθρο 3 παράγραφος 7 μόνο ότι «η σημαία παραμένει ανηρτημένη στον ιστό του σχολείου, όπως προβλέπεται σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες».

      Μου αρέσει!

      • Πολλή κουβέντα για το τίποτα said

        Σε χαλάει κάτι;
        Που θα παραμένει ανηρτημένη όπως προβλέπεται σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες;
        Θα πέσει ο πατριωτισμός των πιτσιρικάδων;

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        βλεπω μονο ασημαντο δεν το θεωρεις.

        Το βλεπες σα δημοσια υπηρεσια οταν σε πηγαινε η μαμα ? μεσα σας το’χετε μερικοι απο μικρα το φερε «καρεκλα».

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        πες μου ενα αλλο, μηπως ο υπουργος σα μαθητης υποχρεωθηκε να κρατησει σημαια ? και θα’ταν και με σταυρο εναμισο μετρο ε ? ωχ ωχ ωχ τον καταλαβαινω.
        Γιατι τηρει επακριβως κατι παρομοια φιρμανια των ξενων δεν καταλαβαινω…γιατι υπαρχουν και τετοια αν εχεις ακουσει…ΑΝ !

        Μου αρέσει!

      • Πολλή κουβέντα για το τίποτα said

        Εσύ μπορεί να τα βλέπεις και «φιρμάνια», εγώ τα λέω εξέλιξη της ανθρωπότητας με την οποία συμβαδίζουμε.
        «Φιρμάνι» θα είναι να δεχθούμε και ότι η γη είναι στρογγυλή κατ’ εσένα και ο άνθρωπος δεν προήλθε από τον Αδαμ και την Εύα.

        Για να μείνω στο θέμα όμως
        και μ’ αυτό τί;
        Αν δεν έχει σταυρό η σημαία και αν δεν γίνεται έπαρση κάθε πρωί και πρωϊνή προσευχή με τα παιδάκια σαν νεοσύλλεκτους;
        Γι αυτό τα στέλνουμε σχολείο;

        Μου αρέσει!

      • Λεω κι εγω , αφου το θεωρει λεπτομερεια τι θελει τουτος δω..

        Τωρα μας το ξεκαθαρισες, πρωτο θεμα για σενα ο σταυρος !

        Μου αρέσει!

      • Πολλή κουβέντα για το τίποτα said

        Για ΣΕΝΑ είναι πρώτο θέμα ο σταυρός.
        Για μένα δεν είναι καν θέμα.
        Διότι άλλο σημαία άλλο και θρησκεία.
        Για για νά έχω αυτήν την σημαία και αυτήν την πατρίδα δεν είναι προϋπόθεση η θρησκευτική μου ταυτότητα.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Mad Dog said

        Ο ισομετρικός σταυρός, είναι αρχαιοελληνικό σύμβολο
        κάτι χιλιετίες πριν γεννηθεί ο αγέννητος εβραίος.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        πρωτο στην εχθρα σου και μην κανεις τον χθεσινο , εχω χρονια που σε βαρεθηκα.

        Μου αρέσει!

      • Πολλή κουβέντα για το τίποτα said

        H έχθρα μου περιρίζεται μόνο στις ιδεολογικές δικτατορίες.
        Όπως και όλες τις δικτατορίες εξ’ άλλου.
        Κατ’ επέκτασιν μόνο και στα σύμβολα τους.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        ιδεολογικές ??????

        οι μονες που υπαρχουν ειναι στα γραφεια των κομματων και μονον απεναντι στα προβατακια τους. Εσυ φαινεσαι να εισαι απο τη μεσα μερια των γραφειων κομματων οσα κι αν αλλαξες .

        Μου αρέσει!

      • Πολλή κουβέντα για το τίποτα said

        Μόνο στα γραφεία των κομμάτων;
        Για δες αυτογνωσία!

        Μου αρέσει!

    • Οχι, οπως βλεπεις το θεμα λυθηκε. Σημαιοφορος το συρταρι του υπουργου που βγαζει λαγους, σκοπιμος τζερτζελες τελος!
      Ο Μακρυγιαννης μας ελειπε σαν προτυπο , νταξ , εκανε δουλεια, θα παει παλι στο κατω-κατω συρταρι ολα καλα και χωρις κραξιμο.

      Μου αρέσει!

  15. SELLAS...HELLAS...ΕΛΛΑΣ=ΦΩΣ-ΕΛΗΝΙΣΜΟΣ said

    ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΛΑΚΑΣ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΜΠΤΟΝ,ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΞ.ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΒΛΑΞ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΕΞΥΠΝΟΣ ΕΙΝΑΙ….ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ.ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΞ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΕΥΦΥΗΣ Ε ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ….ΘΑΝΑΣΙΜΟΝ……

    Μου αρέσει!

  16. ΜΑΙΡΗ said

    Για να λέμε και του στραβού το δίκιο,τη σημαία έχουν δικαίωμα να την κρατάνε,μόνο η «αριστεία» σαν τον Κούλη Μιζοτάκη.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: