olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

ΟΥΦ,…ΑΠΑΛΛΑΧΤΗΚΑ!!!

Posted by olympiada στο Ιουνίου 19, 2017

Ουφ,…απαλλάχτηκα!…

…ξεφώνησε με ανακούφιση κι αηδία για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ μπαίνοντας στο σπίτι του ο μαθητής του 20 στα θετικά μαθήματα που δεν του ’μαθαν καλά ποτέ τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ επί δώδεκα συναπτά έτη σε…τελειωμένα ΕΛΛΗΝΙΚΑ (!;) ΣΧΟΛΕΙΑ που κατά το σύνηθες αργούν, αφού κουράζονται οι καημένοι οι διδάσκοντες γυρνώντας σπίτι σπίτι, δίκην ενός κακού σοφιστή, για να…σοφίσουν τον έρμο το μαθητή εκτός σχολείου με το…ιδιαίτερο…!!

{Αν ένα (5, 10, ή και 20%…) χαλάει την πιάτσα, ποιος λέτε να ’χει την ευθύνη αν όχι το λεγόμενο υπουργείο παιδείας, έρευνας, και δια βίου…αμάθειας;! Όχι βέβαια για τους ελάχιστους νεομάρτυρες της ΠΑΙΔΕΙΑΣ, αλλά για το τεράστιο εκείνο παρασιτικό 80-90% που δεν αντέχουν να ’ναι…ΔΑΣΚΑΛΟΙ(!!), και περί άλλα…μεριμνούν και τυρβάζουν!}

Αλλά όταν βλέπεις τον υπουργό να ισχυρίζεται πως το λύκειο…τελείωσε και τον άλλο

που λέει: «…και τρώει ο μαθητής στα μούτρα…τρεις (3) ώρες την εβδομάδα

τα ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ», μπορείς, Αγάπη μου, να τους ακούς και να μη…γερνάς;!

Και έπειτα από όλα αυτά, με ποιο δικαίωμα ζητούν οι υπεύθυνοι για το κατάντημα των ελληνικών σχολείων από το θύμα τους, το μαθητή, να εξεταστεί στην ύλη που ποτέ του

δε διδάχτηκε από το δάσκαλο που τον απορρίπτουν άμεσα ή έμμεσα οι υπεύθυνοι;!

Και τι θα πει άραγε τελειωμένο λύκειο˙ μα, το γνωρίζουν κι οι πέτρες της Πατρίδας μας! Τελειωμένο είναι το λύκειο εκείνο που κατέστη, με τις ενέργειες των υπευθύνων εδώ και

πολλές δεκαετίες, ανίκανο να επιτελέσει το έργο του, παναπεί να οπλίσει τα ταλαίπωρα

Ελληνόπουλα με τις απαραίτητες Γνώσεις που θα τα κάνει ικανά ν’ ανταπεξέλθουν στην καθοριστική δοκιμασία που τους επιβάλλει τούτο το αντιπαιδαγωγικό, αντιδημοκρατικό,

αντιδραστικό κι απάνθρωπο σύστημα που τα πληγώνει σκοπίμως κι ανελέητα μάλιστα στην πιο τρυφερή ηλικία της ζωής τους, προκειμένου να βρουν μια θέση εντασσόμενα στην ανώτατη παιδεία,…μα, όντας απροετοίμαστα γίνονται βορά του σκοταδισμού και

της εκμετάλλευσης ελέω των πολλών κακών κι ανεξέλεγκτων (;!) ανευθυνοϋπεύθυνων!!

Όμως, λατρεμένα μου Ελληνόπουλα, κουράgιο! Μην απελπίζεσθε! Οι υπουργοί μας

έχουν κατανοήσει πλήρως το πρόβλημά σας,…ή δε βλέπετε που ο ένας σφουγγίζει τα μούτρα σας που το λέρωσε η…Γραμματική και ο άλλος κλαίει ο έρημος και οδύρεται σκεφτόμενος εσάς τα δεκαοχτάχρονα βλαστάρια που δεν έχετε το χρόνο να πιείτε στα μπαράκια ένα ποτό, να ερωτευθείτε! Και σαν δεν προλαβαίνετε να πιείτε ένα ποτό και να…ερωτευθείτε, στέλνει στερνά εκείνους που συσκέπτονται για να μη…σκέπτονται,

(τις επιτροπές λέγω), που θα βγάλει τις εκτελεστικές αποφάσεις,…

Όμως όπως συμβαίνει ενίοτε εν Ελλάδι κόπηκε το φως και μπέρδεψαν τη διδακτέα

ύλη που προφανώς δεν έχετε διδαχθεί απ’ το…τελειωμένο λύκειο και δεν αξιώθηκε η

έρμη να αναβαθμιστεί σε διδαχθείσα επί της οποίας και εξετάζονται οι υποψήφιοι,…

Στερνότερα μη γνωρίζοντας τη διαφορά διδακτέας και διδαχθείσης ύλης κι επειδή

τους…πίεζε ο χρόνος, προβληματίστηκαν, (ναι, πιστέψτε με αλήθεια λέω! Έχουν την ικανότητα ακόμη και να προβληματίζονται) και ω,…του θαύματος! Ο πιο σοφός είχε

τη φαεινή ιδέα να ρίξουν τη διδακτέα ύλη στο…μίξερ, για…να βγάλει τα θέματα!!!

Έτσι κι έγινε! Εσύ, παιδί μου, διαφωνείς! Δεν έχει σημασία! Το μίξερ…ξέρει!!!

Εσύ όμως οφείλεις κατά τα θέσφατα και την κρίση των επαϊόντων, οφείλεις λέγω

να τα ξέρεις όλα, ως αλήθειες (αδίδακτες με πλην όμως εξ αποκαλύψεως), και να τα γράφεις σε χρόνο μηδέν! Πώς γίνεται;! Δεν έχει σημασία! Τυπικό είναι το θέμα,…

(Αγάπη μου, χιούμορ κάνω! Συγχώρεσε με! Πού να βρεις σε δαύτους μια σταγόνα

κρίσης;! Όμως μη δίνεις σημασία! Τυπικό είναι το θέμα!). Λοιπόν εμπρός! Γλώσσα

που δε διδάχθηκες, δεν έχει σημασία! Τυπικό είναι το θέμα! Την ξέρεις και μάλιστα

(εξ αποκαλύψεως…)! Και ιδού ένα σπουδαίο κείμενο επιπέδου Ακαδημίας από μια

ομιλία ενός γνωστού ακαδημαϊκού και μάλιστα σε μετάλλαξη-διασκευή, κι άντε εσύ

να βγάλεις νόημα από το σπουδαίο αυτό κείμενο που οι…ειδικοί κατακρεούργησαν

και τ’ απογύμνωσαν αφαιρώντας από τις 1763 λέξεις του τις 1272 με τα πιο βασικά διαφωτιστικά στοιχεία, τα πληρέστερα και σημαντικότερα μηνύματα που θα έκαμαν

πιο άνετη την κατανόηση και μάλιστα με τον τίτλο: «Επιστήμη και ανθρωπισμός,…».

Οι αθεόφοβοι το μετάλλαξαν σε: «Επιστήμη κι επιστήμονας». Παγίδα;! Μάλλον,…

αλλά εσύ, Αγάπη μου, μη δίνεις σημασία,…κι έπειτα για τα Αρχαία! Τι;! Πολλά και απαιτητικά;! Αγάπη μου, μη δίνεις σημασία! Τυπικό είναι το θέμα!

Και τα Μαθηματικά τα δυσκολότερα της δεκαετίας;! 21 υποερωτήματα και σε πίεζε

ο χρόνος;! Ήτανε πολλά κι εσύ πάλευες να μαζέψεις όσο πιο πολλά μόρια, μα, δεν

είχες χρόνο κι ούτε που πρόλαβες να τελειώσεις;! Ε, και;!

Τι;! Δεν έφταναν ούτε οι πέντε (5) ώρες;! Τυπικό είναι το θέμα! Μη δίνεις σημασία!!

Κι αν κατά την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία δεν έφτασε ο χρόνος κι αν ήταν σαφώς ιδιαίτερα απαιτητικά, πιεστικά ως προς το χρόνο και για πολύ καλά προετοιμασμένους

και ψύχραιμους μαθητές οι οποίοι έχουν εμπεδώσει σε βάθος την ύλη, κι αν δεν είχαν μεγάλο εύρος στην εξεταστέα ύλη, κι αν δυσκόλεψαν οι λύσεις τους και μαθηματικούς

νε γνώσεις και πείρα δεκαετιών,…δεν έχει σημασία!! Τυπικό είναι το θέμα!…

Κι εγώ μ’ όλα τούτα τα βρώμικα παιγνίδια εις βάρος των νέων πνίγομαι, ντρέπομαι!

Έχω μια σκληρή απορία μια ολάκερη ζωή για το βασανιστικό σύστημα της ελληνικής εκπαίδευσης, (κι όχι ΠΑΙΔΕΙΑΣ καταπώς την καταντήσαμε που πόρρω απέχει από

την πραγματική ΠΑΙΔΕΙΑ που θέλει να πει…παιδεύει, πλάθει, διαμορφώνει, λαξεύει

ολοκληρωμένους Ανθρώπους!), κι εννοώ το…σύστημα της κρίσης και της αξιολόγησης

των αποφοίτων του Λυκείου σχετικά με την εισαγωγή τους στην 3/βάθμια εκπαίδευση!

[Γιατί εκπαίδευση κι όχι ΠΑΙΔΕΙΑ;! Για σκυλιά μιλάμε;! Τι εκφυλισμός και τούτο!]

Πόσο παράλογο είναι αλήθεια να ζητούμε από την/τον απόφοιτο που έχει την κλίση (γιατί όχι και την κλήση, ΦΥΣΙΚΟΘΕΝ,…), την ικανότητα και την επιθυμία να εισαχθεί

σε Σχολή με θετικό ή θεωρητικό αντικείμενο να εξετάζεται σε μάθημα εκτός της κύριας

επιλογής του, [λ.χ. Γραμματική], που ούτε καν…διδάχθηκε ποτέ!!

Και θα ισχυριστεί κάποιος φυσιολογικά σκεφτόμενος: είναι υποχρέωση του μαθητή

να γνωρίζει τη γλώσσα του Έθνους του!! Βεβαίως και…βεβαιότατα θα συμφωνήσω

μαζί του λέγοντας: εγκρίνω κι επαυξάνω, μα, αντέχουμε μα,…ορκιστούμε στο ΑΙΜΑ

της πονεμένης ΠΑΤΡΙΔΑΣ και να το…ψάξουμε αμφότεροι, ομού και οι δύο…μαζί!!

Όταν οι κακοί διδάσκοντες, που πληρώνονται, για να διδάσκουν τη μαθήτρια και

το μαθητή τη διδακτέα ύλη και εκείνοι τους διώχνουν από το σχολείο λέγοντάς τους:

«…ό,τι έμαθες, έμαθες, για τα περισσότερα στο…φροντιστήριο!»,… αφού προφανώς θα τα…διδάξει ο…ίδιος, (ο διορισμένος απ’ το δημόσιο καθηγητής του μαθήματος), όπου θα τους πει και τα… απόκρυφα, αλλά, μα,…«επί τη εμφανίσει

του Μαμωνά!». Κι ο άλλος, μαθηματικός αυτός, διδάσκει τους μαθητές περί το…

τένις, κι ο φυσικός, ο «ωσεί παρών», περί ανέμων και υδάτων εκτός περί φυσικής,

οπότε, όπως λένε οι…ξέροντες είναι ζήτημα, αν σε 25-30 διδάσκοντες κάτι έχουν να

πουν οι 3-5, αφού οι…περιπλέον τρέχουν από πόρτα σε πόρτα για το…ιδιαίτερο!!

Κι απορεί η άμοιρη μαθητριούλα˙ τι θα μου πει αυτός, γιαγιάκα, στο…ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ, περισσότερο από κείνα που λέει στην τάξη κι ο μαθητής με εικοσάρια στα μαθήματα

της κατεύθυνσης που έχει επιλέξει! «στο σχολείο πηγαίνω για να…ξεκουράζομαι!»;!

Κι άλλος πιο…ευσυνείδητος: «όποιος δε θέλει ν’ ακούσει, ας περάσει έξω! Δε

θα πάρει απουσία!!» Και αρκετή βλακεία ειπώθηκε από τα…υπεύθυνα χείλη! «Αν βέβαια καταγγελθεί κάτι τέτοιο εμείς τότε θα,…»,… Και τούτοι και οι άλλοι λαμβάνουν αργομισθία! Και γιατί θα πρέπει εγώ στα 81 μου, ως παλιός Φιλόλογος,

να καταγγείλω σ’ εκείνους που συντηρούν αυτή την απάτη εις βάρος του ΕΘΝΟΥΣ

μου, αφού οι ίδιοι θα κρίνουν του ίδιους;! Μα, πού ’ναι η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;! Ο ευρών,…

Στερνά παρεμβαίνει η πολιτεία ως τιμωρός, για να…τακτοποιήσει με την άνεσή της

(και με γαλήνια συνείδηση;!) τον αριθμό των εισακτέων περνώντας τα Ελληνόπουλα

από το κρεβάτι του Προκρούστη με εκτελεστές τις περιλάλητες επιτροπές της που:

«χωρίς περίσκεψιν,

χωρίς αιδώ!…»!…

βάνουνε ντύματα θύτη και στήνουν στη μάντρα με τα κυπαρίσσια τα νιάτα της έρμης ΠΑΤΡΙΔΑΣ μου θυμίζοντάς μου γερμανική εκτέλεση στου Νέγρη!!

Μα, όποιοι κι αν είσθε, σε όποιο λαγούμι κι αν βρίσκεσθε, πέρα απ’ το υψηλό IQ που ασφαλώς και διαθέτετε ως παντογνώστες «και πάντων και πασών!!», σας εύχομαι

από καρδίας ν’ αποκτήσετε και κάτι πιο σπουδαίο κι ανθρώπινο,…Συναισθηματική Νοημοσύνη, Κοινωνική Συνείδηση, Πατριωτική Ποιότητα, γιατί δίχως αυτά

ποτέ σας δε θα γίνετε ικανοί παιδαγωγοί και άξιοι ενός στοιχειώδους έστω σεβασμού!

Μα σε ποια άλλη πολιτισμένη χώρα του κόσμου υπάρχουν,…εισαγωγικές εξετάσεις

αυτής της χειρίστης μορφής που μοιάζουν με την κλίνη του Προκρούστη;!

Στο ΒΕΛΓΙΟ π.χ, όπου βάσει απολυτηρίου εισάγονται σε Σχολές της προτιμήσεώς

τους οι καλύτεροι, οι καλοί και οι μέτριοι και στο πρώτο πανεπιστημιακό έτος ανάλογα

με τις επιδόσεις του ο κάθε πρωτοετής κρίνεται αν συνεχίσει,… Εδώ το κράτος πάντα ενάντιο στο μαθητή απαγορεύοντας του την είσοδο τον χώρο της ανώτερης μόρφωσης

για τους λόγους που μόνο το…κράτος ΔΙΚΑΙΟΥ ξέρει, και πια εξαναγκάζει το μαθητή

ν’ αγοράζει την εισαγωγή του σε πανεπιστημιακή σχολή, {από κάποιο κρυφό σκολειό, (πλην όμως ΘΕΣΠΙΣΜΕΝΟ), ονόματι ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ, άλλοτε ΟΜΑΔΙΚΟ και άλλοτε ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ και αντικαθιστά το τύποις δημόσιο σχολείο που μονίμως…αργεί

κι όλα αυτά με την ευχή του κράτους δικαίου!!}. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ, λόγω της ανυπαρξίας δημόσιου σχολείου! Το γενόσημο της Ελληνικής ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ που έχει μεταλλάξει το…δημόσιο σχολείο σε ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ και κυρίως από τους μόνιμους καθηγητές των σχολείων που περιφέρουν προς πώλησιν την…πληθωρική ΣΟΦΙΑ τους στα

σπίτια μαθητών τους, οι…σύγχρονοι μαυραγορίτες, και μάλιστα στην πιο μαύρη αγορά καταληστεύοντας το έχειν της οικογένειας των μαθητών τους, και όχι μόνο,…

Οι χείριστες εισαγωγικές κοιλοπονούν και γεννούν τα…φροντιστήρια, κι όσο για το

πού θα εισαχθεί ο νέος, «άδηλον και κρύφιον» ‘Ο,τι αποφασίσουν οι εξετάσεις, οι…παντογνώστριες χαρτορίχτρες και τα ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, στα σκουπίδια!!

Και τώρα…ολίγα απλά μαθήματα για τους επαΐοντες! (αν φυσικά τα καταδεχθούν),…

Τι κάνετε στο πνευματικό δώρο της φύσης, εκείνο το…ΦΥΣΙΚΟΘΕΝ που λένε κάποιοι πολύ

πιο σοφοί κι από…’λόγου σας, π’ άλλους προικίζει με τη λειτουργία του αριστερού λοβού,

(=εγκεφαλικό τμήμα) κι άλλους του δεξιού λοβού που δρομολογεί και προγραμματίζει άλλες ικανότητες στον έναν και άλλες στον άλλο που, όπως διδάσκουν ειδικοί (νευροεπιστήμονες, ψυχολόγοι, γενετιστές, βιολόγοι, γιατροί…) με τον αριστερό λοβό ικανό να ελέγχει

την ικανότητα της άρθρωσης και της πληρότητας του λόγου, ενώ με τον

δεξιό λοβό να ελέγχει τη λογική και την αναλυτική σκέψη;!

…Αν όλα τα περί εγκεφάλου έχουν επιστημονική βάση, οι…πορτιέρηδες των πανεπιστημίων

τα ξέρουν ή απλά αυτοσχεδιάζουν διαστρέφοντας τη ΦΥΣΗ, λόγω η άγνοιας κι αμάθειας

και κυρίως μιας ανόητης πολιτικής των περί την παιδεία…ειδικών οι οποίοι περί τυρβάζουν

στέλνοντας το μαθητή σε μιαν σχολή εκατοστής ίσως επιλογής…και πάει λέγοντας…Μα, αν

τούτο δεν είναι ένας χυδαιότατος βιασμός της ίδιας της ΦΥΣΗΣ τότε τι να ’ναι βιασμός;!

Είναι χρήσιμο να θυμηθούμε για λίγο τον διασυρμό και το ξύλο που έτρωγαν στην τάξη οι αριστερόχειρες, γιατί χρησιμοποιούσαν το…κακό χέρι(!)… αν και οι περισσότερες ιδιοφυίες

στα μαθηματικά είναι…αριστερόχειρες!. Κι ο μηδενισμός της δημόσιας και μάλιστα˙ της δωρεάν εκπαίδευσης καλά κρατεί εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες…και το χειρότερο;!

Που δε βρέθηκε κι ένας πιο…εχέφρων από δαύτους που διαπρέπουν εν Ελλάδι επί

της παιδείας για να επιβάλει επιτέλους να εξετάζονται και οι μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης, (που επέλεξαν να σπουδάσουν Θεολογία, Νομικά, Φιλοσοφία κ.α.) σε κάμποσα μαθηματικά (εξισώσεις, ταυτότητες, συναρτήσεις κ.α.), για να βασανίζονται

κι αυτοί όπως και οι της θετικής κατεύθυνσης [οι οποίοι αν κι επιλέγουν Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία!] εξετάζονται στα παράγωγα, σύνθετα, παρασύνθετα,

στα ομώνυμα, παρώνυμα. αντώνυμα, συνώνυμα, ταυτόσημα, στο ασύνδετο σχήμα, κι οσονούπω, γιατί όχι, και στα…ξαφνικόηχα{!} του κ. Τριανταφυλλίδη;!)

Και τότε σίγουρα σε μια δυο δεκαετίες που θα ’χουμε ξαποστείλει παιδιά κι αγγόνια,

το άνθος και τα μυαλά της γερασμένης πια ΠΑΤΡΙΔΑΣ, εις την αλλοδαπή ντεε, τότε

πια τρισευτυχισμένοι επιτέλους θα φτιάσουμε μιαν ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΓΕΡΟΥΣΙΑ, όπου

θάβοντας χαρούμενοι τους μαύρους αιώνες της σοφία μας και τα σαπρά κουφάρια

μας, τότε και μόνο τότε, θα μπορέσουμε επιτέλους να…πεθάνουμε ήρεμοι!

Και όλα αυτά τα…θέσφατα εκ του πονηρού, που, αντί οι ελληνοκεντρικοί νομοθέτες

να νομοθετήσουν την εισαγωγή των ΝΕΩΝ μας στη σχολή της επιθυμίας τους έπειτα

από μια συνέντευξη με παιδαγωγούς, ψυχολόγους και της ειδικότητας επιλογής τους

που θα μεταγγίσουν στους υποψήφιους ενθάρρυνση, αυτοεκτίμηση, εμπιστοσύνη

στις ικανότητές τους και κυρίως Αγάπη και Θέληση,…να επιλέξουν, σύμφωνα με

τα ενδιαφέροντά τους το ακριβές αντικείμενο της σπουδής τους, όπου θα λειτουργήσει

η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, προίκα της ΦΥΣΗΣ, ώστε φανούν στον καιρό τους

Άξιοι και χρήσιμοι στην κοινωνία επ’ αγαθώ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ κι όλου του κόσμου!!

Πόσοι άραγε από μας τους σπουδαγμένους δε βελτιωθήκαμε ή δεν αλλάξαμε ριζικά

από ανεύθυνα παιδιά σε σοβαρούς εργάτες της επιστήμης που επιλέξαμε,…

Κι αντί αυτού τι σκαρφίζονται οι…πεφωτισμένοι φωστήρες μας;! Μα, ό,τι χειρότερο!

Όχι μόνο δεν ανοίγουν στα νέα παιδιά τις πόρτες των πανεπιστημίων κι εκεί μέσα να «τα…στείψουν!» χαρίζοντας την ταλαίπωρη ΠΑΤΡΙΔΑ Φωτισμένους και Άξιους

Επιστήμονες, αλλά αντί γι’ αυτά τι βλέπουμε;! Και ιδού ολόγυρα εφηβικά πρόσωπα συνοφρυωμένα, χλωμά, αγέλαστα, αποθαρρημένα, απογοητευμένα, δακρυσμένα,…

Και παρέκει: οργή, κατακραυγές, κατάρες κι ανάθεμα,…για ποιους;!;!

Και οι…άσχετοι τιμητές σχετικά με τη διδακτέα και τη διδαχθείσα ύλη, που προφανώς είναι κάτι το διαφορετικό, αφού τα σχολεία μας δεν ολοκληρώνουν τη διδακτέα ύλη που ποτέ δεν ευτύχησε η έρμη από διδακτέα να αναβαθμιστεί σε…διδαχθείσα!…

[διδακτέα: ρηματικό επίθετο από τα: -τέος, -τέα, -τέον=αυτό που πρέπει να διδαχθεί,

και διδαχθείσα μτχ. Α΄ παθητικού Αορίστου: ο διδαχθείς, η διδαχθείσα, το διδαχθέν

=αυτό που εδιδάχθη ήδη…]. Απλά πράγματα που τ’ αγνοεί προφανέστατα το…σοφό συγκρότημα ή όπερ χείριστο˙ μπλοφάρει, οπότε εγγίζουν τα όρια της ανηθικότητας!!

Αχ, ας δω μια φορά τη Δικαιοσύνη στον έρμο τόπο μας να σταθεί Άμεση και Όρθια

ακυρώνοντας εδώ και τώρα τ’ ανήθικα τούτα μαρτύρια των νέων και καταργώντας τα

για πάντοτε, σώζοντας τα Ελληνόπουλα, κάτι που δεν έκανε εδώ και…50 χρόνια, για

να γελάσει επιτέλους κι η δύστυχη ΠΑΤΡΙΔΑ,…κι εγώ, να προλάβω για μια φορά

έστω να κραυγάσω περιχαρής: «ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!»

Μα, επιτρέπει ο…νόμος κάποιοι με τη σπάθα στο χέρι: ή τελειώνετε σε τρεις (3) μόνο

ώρες ή σας παίρνουμε το…κεφάλι, όπως κάνουν χρόνια και χρόνια!! ΅, φτάνει πια!!!!!

Κι όταν οι ειδικοί και ιδίως οι ίδιοι οι ταλαίπωροι μαθητές μιλούν για πίεση χρόνου,

έτσι ώστε και μαθητές του 20, προετοιμασμένοι άριστα, να μην προφτάσουν ούτε και

ν’ ακουμπήσουν ακόμη πολλά από τα θέματα, κι αν αυτό δεν είναι ποινικό αδίκημα,

κακούργημα ήθελα να πω, τότε τι να ’ναι εκείνο που η Δικαιοσύνη λέει: κακούργημα;!

Μα,…ποιος κρίνει ποιον;! Είσθε άρτιοι;! Περάσατε από…ψυχολόγους, ψυχιάτρους, παιδαγωγούς, γιατρούς κι άλλους ειδικούς, ώστε να κριθείτε ικανοί για το έργο σας;!

Κι εγώ, πέρασα από πέντε ιατρικές ειδικότητες για την ανανέωση ενός απλούστατου διπλώματος οδήγησης (ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ) αυτοκινήτου, κι όχι για αξιολόγηση νέων!!

Βάλατε ό,τι πιο δύσκολο και κυρίως παγιδεύσατε τους νέους στερώντας τους και τον απαιτούμενο χρόνο, άρα επρόκειτο για μία σοφά μεθοδευμένη, από…νοσηρά μυαλά, εκτέλεση των νέων μας, με ομαδικά πυρά, από τον εσμό των περί την εκπαίδευσιν!

Η Αλήθεια είναι ότι τα Ελληνόπουλα στις μέρες μας είναι πολύ πιο έξυπνα και ικανά

απ’ ότι εμείς πριν μερικές δεκαετίες, όταν οι τιμητές τους θα ’ψαχναν με…φανάρι ανά

χείρας, μέρα μεσημέρι, να βρουν το σπίτι τους!! (Ααα, το ’πα και ξαλάφρωσα!)…

Μα, κυρίως είσθε άσχετοι με την ψυχολογία που προβάλλει ως την κύρια προσφορά

της ΠΑΙΔΕΙΑΣ την ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ των νέων, κι αντ’ αυτού τι κάνετε, θλιβεροί τιμητές;!

Χωρίς Συνείδηση,…χάνετε το δρόμο της νέας γενιάς, αφού ποτέ ο σωστός νέος

δε χάνει το δρόμο του μόνος του, αλλά κάποιοι ωριμότεροι του τον…χάνουνε(;!!;)…

Εφαρμόζουν τη δικαιοσύνη θα ισχυριστούν με θρασύτητα, μα, «μια…δικαιοσύνη

που δε χαμογελάει, δεν είναι ποτέ στ’ αλήθεια κάτι τέτοιο!!». Κι αντί για την ενθάρρυνση βγάζουν τα βαθύτερα συμπλέγματα μιας υποτιθέμενης ανωτερότητας και

υπεροχής που έχουν τις ρίζες τους σ’ έντονες μειονεξίες!! Και προδικάζοντας, έξω από

την όποια επιστημονική έννοια, το αύριο των νέων μας εξοβελίζουν το άνθος της ζωής

από την ΠΡΟΔΟΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ μας, τα Ελληνόπουλα των 18 χρόνων, στον καιάδα

της άγνοιας, της αμάθειας προεξοφλώντας οι ΣΟΦΟΙ μας την ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ των

νέων μας για την παιδεία και την πρόοδο που ίσως σε κάποια καλύτερη περίπτωση,

αν υπάρχουν κάμποσα κέρματα, στη μαύρη ξενιτιά, όπου ιδρώνουν δημιουργώντας

πλούτο σε ξένες πατρίδες λες και της δικής τους πατρίδας της περισσεύουν,…

Μόνο το Μαντείο των Δελφών ίσως να ’ξερε το αύριο ενός νέου,…αλλά επειδή το

Μαντείο σεβότανε τον εαυτό του χρησμοδοτούσε λοξά και έτσι ο Λοξίας Απόλλων

με τα: «Ήξεις, αφήξεις ουκ εν πολέμω θνήξεις», και…δίχως κόμμα, γλύτωνε!!

Και θυμάμαι παιδί με οργή την αναίσχυντη φράση ενός από τους πολλούς εθνάρχες

που ’χει την ατυχία να ’χει η έρημη ΠΑΤΡΙΔΑ μας πρότεινε να…μεταναστεύσουμε ξεφωνίζοντας στη βάρβαρη γλώσσα του: «Η μετανάστευση είναι ευλογία!…»,

αλλά εκείνος όμως δεν είχε παιδιά να…μεταναστεύσει!!!

Αλήθεια, γιατί άραγε, όπου Γης (εκτός Ελλάδος) βρεθούν Ελληνόπουλα διαπρέπουν

και προκόβουν σε πολλούς τομείς δοξάζοντας την…πατρίδα που τα φυγαδεύει;!

…και συνεχίζεται τούτο το μακελειό στα πρώτα βήματα της ζωής των νέων μας, γιατί

δε στάθηκαν λέει…ικανοί σε τρεις μόνο ώρες να απαντήσουν σε εκείνα που ούτε καν διδάχθηκαν ποτέ στα νυσταγμένα δημόσια σχολεία μας κι ας μη μας πει ο…κάποιος υπεύθυνος πως δήθεν τα δημόσια σχολεία λειτουργούν! Εμείς δε θα τον πιστέψουμε, γιατί…είτε δεν έχει πλησιάσει σε σχολείο ελληνικό είτε εξαπατά πρώτα τον εαυτό του

και στερνά περιπαίζει εμάς τους…παρακατιανούς και κυρίως τη Νεότητα! Τι αίσχος!

Αν οι νέοι εκεί σε κάποιο αμφιθέατρο θα ακούσουν κάποιον…Θεοδωρακόπουλο, ή Νησιώτη, ή Λιαντίνη,… τότε και μόνο τότε,…θα βρουν τα «αρχέτυπα» (όχι φυσικά

τα δικά σας, θεός φυλάξοι!!), τα οποία θα βάνουν δρομοδείκτες στους αγώνες τους,…

Στην ΠΑΤΡΙΔΑ μας υπήρξαν και υπάρχουν πολλοί σπουδαίοι σοφοί, αλλά το κλίμα

της μάλλον δε χωράει ούτε τους ίδιους…ούτε το Λόγο τους! Ας είναι! Ίσως άλλοτε,…

Και τώρα˙ ιδού πώς(;!;!) ήλεγχε τους επίορκους κι αδιάφορους η επάρατος χούντα,…

Αφήστε τις πέτρες! Του κάκου οργίζεστε μαζί μου! Έλληνας είμαι κι ίσως γνησιότερος

από πολλά…ελληνοειδή που εκείνο που ξέρουν είναι να γίνονται χυδαίοι υβριστές!!

ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ είμαι για τούτο και γυρεύω, όπως κάθε ΣΩΣΤΟΣ κι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΟΦΡΩΝ (!!), το καλύτερο της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μου κι όχι του κόμματος, όπως,…

Επί χούντας λοιπόν το πρωινό ο δ/ντής τηλεφωνούσε στην επιθεώρηση αναφέροντας απόντες, παρόντες, λειτουργία σχολείου κι ίσως άλλα τινά…χρησιμότερα, ενώ πολλά πρωινά μας περίμενε στο γραφείο, ελέγχοντας τα βιβλία της ύλης, ο επιθεωρητής!!

Εκείνοι «εμετρήθησαν, εζυγίσθησαν και ευρέθησαν ελλιπείς»,…«λίθοι και πλίνθοι και

ξύλα και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα ουδέν χρήσιμά εστιν»,…. Σποδός και τέφρα!!

Όμως όταν η φιλόλογος (Γ΄ λυκ. θετικής κατεύθυνσης) μόλις το Δεκέμβριο έβαλε στο μάθημα της γλώσσας όχι έκθεση, μα, τη μοναδική άσκηση, να γράψουν οι μαθητές μία περίληψη˙ το σχολείο λειτουργεί ή δυσλειτουργεί και άρα είναι κακό κι άδικο σχολείο;!

Έτσι θα μάθουν οι μαθητές την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ;! Μα δεν έμαθαν ΕΛΛΗΝΙΚΑ στα

11 μαθητικά χρόνια, θα την μάθουν στο 12ο ;! Κι αν αυτό δεν είναι μια ωμή πλάνη μην

είναι ένας βιασμός, μια αντεθνική σκοπιμότητα, πότε με τη Γλώσσα, πότε με τη Φυσική

και πότε με τα Μαθηματικά,…ν’ αφήσουν τους νέους χωρίς ΓΝΩΣΕΙΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ και ΤΕΧΝΕΣ,…που λαξεύουν και ολοκληρώνουν την προσωπικότητα του νέου,… ώστε να

γίνει χρήσιμος κι ευτυχισμένος στην ΠΑΤΡΙΔΑ και στην ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ;!

Μα, θα μου πείτε, και με το δίκιο σας, τι λέω ο άνθρωπος τέτοια ώρα! Τι δουλειά έχει

το υπουργείο αμάθειας εδώ κι αιώνες με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ;! (Παλιά εμείς γράφαμε 10-12 εκθέσεις ανά έτος κι άλλες 4-5 προφορικές!!),… κι αφού τα σχολεία εν πολλοίς δυσλειτουργούν, γιατί τα παιδιά και τα εγγόνια μας να ματώνουν στις κλειστές

πόρτες των Ναών της ΠΑΙΔΕΙΑΣ,… [έτσι θεωρούσαμε παλιά τα πανεπιστήμια;!]

Τι αμαρτίες πληρώνουν; Γιατί τέτοιος αποκλεισμός των νέων μας από τα σκαλοπάτια

των πανεπιστημίων;! Ποιοι μισούν τα θύματα μιας τυφλής και ανύπαρκτης παιδείας;

Κι όποιος δεν έχει, το…ΜΑΜΩΝΑ, στα αζήτητα! Οπότε, πρώτα το κακό σκολειό και

στερνά οι χείριστες εισαγωγικές, ας επιβιώσουν τα παιδιά κι αγγόνια του ΜΑΜΩΝΑ!!!

Όταν ο τελειόφοιτος Λυκείου δεν μπορεί να κατανοήσει ένα κείμενο, να το αποδώσει

με δικά του λόγια, δε φταίει ο επαρκής δάσκαλος, το υπουργείο κι οι…παραπάνω;!

Αμ εκείνο πάλι το ΑΣΕΠ τι κατάρα! Μα, θ’ ακυρώσει ένας εμβόλιμος υπάλληλος,

την υπογραφή ενός Θεοδωρακόπουλου, ενός Κάππου, ενός Νησιώτη, ενός Λιαντίνη

ή κάποιου άλλου αξιόλογου πανεπιστημιακού;! Τα έχουν λησμονήσει θα πουν μετά

από τόσον καιρό! Μα, ιδού η…λύση! Από τη στιγμή της υποβολής αιτήσεώς του για διορισμό, ο δάσκαλος κι καθηγητής να…πληρώνονται από τη 2η κιόλας ημέρα ˙˙˙

«Δει δη χρημάτων…» θα μας πετάξει η Ελίτ του πλούτου! Ε, και;! Μη δίνετε σημασία! Έχουμε τόοοσους κλέφτες, μα, χρειαζόμαστε ως λαός πιότερο Δίκιο!!

Τι πιο σοφό, χρήσιμο κι ανθρώπινο να ανοίξουν οι πύλες των Πανεπιστημίων για τα Ελληνόπουλα και μες στη Σχολή να λειώσουν στο διάβασμα και πια για τη μετέπειτα διαδρομή τους να ’ναι τα ίδια υπεύθυνα κι όχι η ανέχεια και το μίσος των σοφών,…

Πολλοί νέοι θέλουν να…παιδευτούν στη Φιλοσοφία, στα Μαθηματικά, στα Αρχαία,

στη Φυσική,…και ν’ ασχοληθούν με αγρούς και βοσκοτόπια, ή θα ’χει άραγε χάσιμο

η ΠΑΤΡΙΔΑ μας από χημικό βοσκό, γεωπόνο αγρότη, αστρονόμο ναυτικό, ιχθυολόγο ψαρά;! Ναι μα: «Δει δη χρημάτων!». Ε. και;! Δεν έχουμε τόσους κλέφτες;!

Ξέρουμε ότι σε μία χώρα χωρίς Σωστή Παιδεία˙ ουκ έσται δεινών παύλα!

Οπότε ή θα φτιάσουμε ΠΑΙΔΕΙΑ ή ας πάψουμε πια να μιλάμε για ΠΑΤΡΙΔΑ!!

Και Ιδού ο δεύτερος πλους! Οργάνωση ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΥΓΕΙΑΣ,…

με πρώτους και καλύτερους τους άοκνους νεομάρτυρες της Παιδείας που θα σώσουν

την έρημη ΠΑΤΡΙΔΑ ακολουθώντας τη ρήση του Κωστή Παλαμά που φωνάζει από

τον μυχό του χρόνου: «Αν είσαι στ’ αλήθεια Ήρωας, τότε Δάσκαλος γίνου!»

Μα, έλα όμως που ο Ήρωας Δάσκαλος θα χαλάσει την πιάτσα των…αργόμισθων,

πασχίζοντας να μεταλλάξει το κακό σκολειό που ’χει λάβαρο το μεταλλαγμένο: «Τα Αγαθά κόλποις κτώνται!…», αντί του υγιούς: «Τα αγαθά κόποις κτώνται»,

εξοργίζοντας τους αδιάφορους για το αύριο της ΠΑΤΡΙΔΑΣ!

Νέες και Νέοι, μακριά από τον Ανήθικο δάσκαλο ο οποίος τρέχει από πόρτα σε πόρτα, δίκην ζητιάνου, για να αβγατίσει το…έχειν του και να πλουτίσει αυτός ληστεύοντας τον μαθητή του, ενώ μπορείς κάλλιστα να πυκνώσεις τις τάξεις των Ηρώων Δασκάλων που αγωνίζονται μαζί σου για το Σωστό και το Δίκιο!! Έχεις Τεράστια Δύναμη! Βοήθησε τον

ΑΛΗΘΙΝΟ ΔΑΣΚΑΛΟ να κοπιάσει για σένα και φτύσε όλους τους…κεκοπιακότας εκτός

των σχολείων, που η ελλαδίτσα εκτρέφει, αφήνοντας έξω από τα σκολειά, στρατιές από

αδιόριστους για ν’ αντικαθιστούν τον μαυραγορίτη δάσκαλο που σας διδάσκει μόνο αν

ο Μαμωνάς, «εν τη παλάμη και ούτω βοήσωμεν!», κι εδώ υψώστε πάλι το «Γιούχα

και πάντα γιούχα των πατρίδων,…» (<12/λογο του Γύφτου του Κ. Παλαμά), και εκατό φορές Γιούχα στην πατρίδα π’ αφήνει τ’ άγρυπνα μυαλά έξω απ’ τα σκολειά και

πάλι χίλια Γιούχα στην πατρίδα που επιτρέπει σε τόσα νέφη μονίμων…δασκάλων να: «ζώσι ληζόμενοι!…». Όμως η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά και μόνο στη πολιτεία η

οποία χρόνια τώρα δε διόριζε, ούτε πλήρωνε ικανοποιητικά το δάσκαλο αφήνοντας το

κάθε κοράκι να ζει ληστρικά κι ούτε ποτέ έλεγξε…«τα κακώς…ευ κείμενα!»!!

Καλά με τους πραματευτάδες της ΠΑΤΡΙΔΑΣ, μα, η Αριστερά που καταπώς μας λέει: γνωρίζει ποιους, πώς και γιατί κυνηγάει η αντίδραση σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου από μίσος και φόβο για την πρόοδο και την προκοπή όλων των ανθρώπων,

γιατί δεν τολμάει να χτίσει τη ΣΩΣΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ανοίγοντας τις κατάκλειστες πόρτες

και να φωτίσει το βήμα του νέου ή μήπως έμμεσα και πλάγια βοηθάει να ριζώσει ο

φόβος, η πλάνη κι η αμάθεια, στρώνοντας κι η ίδια δρόμο στο σκοταδισμό που θέλει

τη νύχτα του κόσμου, «μια νύχτα χωρίς φεγγάρι κι άστρα»;! Γιατί δεν άνοιξε προχθές

τα πανεπιστήμια;! Γιατί δεν τα ανοίγει τώρα ακυρώνοντας το αίσχος των εξετάσεων

που διαγράφουν τους αγώνες, τη δίψα και τη βούληση των νέων για ΜΟΡΦΩΣΗ;!

Όταν η Αριστερή ηγεσία δεν καινοτομεί, έχει το δικαίωμα να ονομάζεται Αριστερά;!

Οι Νέοι μας χάνονται και τ’ αποκόμματα περί άλλα…τυρβάζουν! Και καλά για τα

άλλα, μα κι η…Αριστερά;! Αρνήθηκε τις ιδέες της, τις Αξίες, τις Αρχές της;! Έτσι θα

μείνει στην Ιστορία ή μήπως παρέγραψε τα συνθήματά της;! Έχει το δικαίωμα;!

Τα συνθήματα για «ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» είναι του Λαού μας, και

δεν ανήκουν σε κανένα! «Άρατε Πύλας!» Οι καιροί ου μενετοί!…

ένας Έλληνας

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: