olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

11 Μαϊου 330μΧ – Ο Μέγας Κωνσταντίνος εγκαινιάζει την «Βασιλίδα των Πόλεων» Κωνσταντινούπολη! Η αυγή της Χιλιόχρονης Αυτοκρατορίας

Posted by netakias.com στο Μαΐου 11, 2017

47-1--4-thumb-mediumΚωνσταντινούπολη, το κέντρο του Χριστιανισμού

Ο Μ. Κωνσταντίνος μετά τη Σύνοδο της Νικαίας αποφάσισε να χτίσει νέα πρωτεύουσα στο ανατολικό τμήμα της αυτοκρατορίας και μετά από πολλές σκέψεις κατέληξε στην εκλογή του αρχαίου Βυζαντίου στο Βόσπορο. Οι ιστορικοί αποδίδουν, σε διαφορετικά ο καθένας αίτια, τους λόγους που οδήγησαν τον Κωνσταντίνο σ’ αυτήν την απόφαση:

– Οι Χρονογράφοι της εποχής του και ο Άγγλος ιστορικός Γίββων θεωρούν ότι ο Κωνσταντίνος, μετά τα θλιβερά οικογενειακά του γεγονότα (θανάτωσε το γιο του Κρίσπο ύστερα από ραδιουργίες της μητριάς του Φούστας και μετά και αυτήν την ίδια), καθώς και τον ηθικό ξεπεσμό της Ρώμης, που δεν μπορούσε να κατανοήσει τη μεταβολή που γινόταν στον κόσμο με το Χριστιανισμό, αποφάσισε να εγκαταλείψει την πρωτεύουσα του και να εγκατασταθεί στις ελληνικές εκείνες χώρες, στις οποίες γεννήθηκε κι ευδοκίμησε το ευαγγελικό κήρυγμα.
– Άλλοι ιστορικοί ισχυρίζονται ότι ο Κωνσταντίνος, σαν υπέρμαχος των Χριστιανών, θεώρησε σκόπιμο να μεταφέρει την πρωτεύουσα του σε περιοχή που το χριστιανικό στοιχείο υπερτερούσε σε αριθμό και δύναμη. Λέγεται ότι αρχικά διάλεξε την περιοχή της σημερινής Σόφιας της Βουλγαρίας κι άλλοι ότι θέλησε να χτίσει τη νέα πρωτεύουσα μεταξύ της Τροίας και της Περγάμου.

Τελικά, ο Κωνσταντίνος κατέληξε στην περιοχή του Βυζαντίου. Στην εκλογή αυτή οφείλεται η εξασφάλιση της πολιτικής αναβιώσεως του ελληνικού έθνους και η διατήρηση της αυτονομίας του για 1.000 περίπου χρόνια. Αυτό οφείλεται όχι μόνο στο ότι χτίστηκε στην περιοχή αυτή μια πόλη μεγάλη και ισχυρή, αλλά κυρίως στο ότι χτίστηκε σε χώρο που παρουσίαζε ιδιαίτερα και μοναδικά πλεονεκτήματα και φαινόταν προορισμένη να γίνει αυτό που ονομάστηκε αργότερα «η Βασιλίδα των Πόλεων».

Πραγματικά, ο Κωνσταντίνος διέκρινε τον κίνδυνο από την Ασία κι ήθελε να εποπτεύει καλύτερα, από το κοντινό Βυζάντιο, τις κινήσεις των Σαρματών και Γότθων στο Δούναβη, όπως και των Περσών στην Ασκί. Με τη συνηθισμένη του δραστηριότητα αποπεράτωσε το έργο του μέσα σε εννιά μήνες. Την 11 Μαΐου του 330 μ.Χ. έγιναν τα εγκαίνια της νέας πρωτεύουσας, που ο Κωνσταντίνος ονόμασε Νέα Ρώμη (Κωνσταντινούπολη ονομάστηκε αργότερα προς τιμήν του). Η νέα πόλη αυξήθηκε πολύ γρήγορα σε έκταση, πληθυσμό και πλούτο. Ο Κωνσταντίνος με θέρμη λάμπρυνε τη νέα του πρωτεύουσα με μεγαλοπρεπή ανάκτορα και δημόσια οικοδομήματα, πλατείες, λιμάνια, Ιππόδρομο, τείχη κι άλλα έργα.

Εδώ όμως σκοπός μας είναι να δούμε την Κωνσταντινούπολη σαν θρησκευτικό, χριστιανικό κέντρο. Πραγματικά σ’ αυτόν τον τομέα ο Κωνσταντίνος δεν φάνηκε καθόλου φειδωλός. Τίμησε τη νέα πόλη με πολυάριθμες Εκκλησίες, όπως είπαμε (των Αγίων Αποστόλων, της Αγίας Ειρήνης, της Αγίας του Θεού Σοφίας κι άλλες). Τους ναούς αυτούς προίκισε με τα αναγκαία για τη λατρεία ιερά βιβλία και το έργο αυτό ανέθεσε στο φίλο του Επίσκοπο Καισαρείας.

Τα σύμβολα της νέας Πίστεως στόλιζαν με πολλούς τρόπους τη νέα πόλη και τα ανάκτορα της. Παράλληλα φρόντισε να συγκεντρώσει σ’ αυτήν πολλά από τα αριστουργήματα της αρχαίας τέχνης και θρησκείας, πράγμα για το οποίο κατηγορήθηκε άδικα. Γιατί αν εξετάσουμε με προσοχή αυτά που ο Κωνσταντίνος μετέφερε στη νέα πόλη από τις διάφορες περιοχές της Ελλάδας, θα δούμε ότι και λίγα ήταν και τα πιο εγκαταλειμμένα, που οπωσδήποτε θα χάνονταν. Ούτε από την Αθήνα, ούτε από την Ολυμπία, ούτε από τους Δελφούς μετακίνησε τα αριστουργήματα της αρχαίας τέχνης. Μόνο στον Ιππόδρομο στήθηκε τότε ο «χρυσούς τρίπους των Δελφών» με τον τρικέφαλο χάλκινο όφι. Από τα άλλα αναφέρουμε τις εικόνες των Ελικωνίδων Μουσών (από την κορυφή του Ελικώνα), που κόσμησαν τα ανάκτορα της Κωνσταντινούπολης.

Τα εγκαίνια, όπως είπαμε, έγιναν στις 11 Μαίου 330 μ.Χ. με μεγαλοπρέπεια και η πόλη αφιερώθηκε στην ιδιαίτερη προστασία της Υπεραγίας Θεοτόκου, Υπερμάχου Στρατηγού της Πόλεως. Οι γιορτές κράτησαν 40 μέρες κι επαναλαμβάνονταν για πολλούς αιώνες. Οι Βυζαντινοί συμπλήρωσαν την αίγλη και τη δόξα της Βασιλεύουσας και προπαντός την κατέστησαν το κέντρο του Χριστιανισμού και της Ορθοδοξίας. Εκεί οικοδομήθηκε το Οικουμενικό Πατριαρχείο κι εκεί παρέμεινε η έδρα του μέχρι σήμερα. Η ιερή πόλη έχει συνδέσει το όνομα της με τη βυζαντινή δόξα, με τους αγώνες και τις θυσίες του Ελληνισμού κατά των απειράριθμων εχθρών του. Κι αν υποδουλώθηκε, στη συνείδηση των Ελλήνων μένει αδούλωτη. Εξακολουθεί να είναι το κέντρο του Ελληνισμού και της Χριστιανοσύνης κι έτσι θα τη βλέπουν πάντα οι γενιές που θ’ ακολουθήσουν. Είναι ένας θρύλος αιώνιος, ελληνικός και χριστιανικός.

30 Σχόλια to “11 Μαϊου 330μΧ – Ο Μέγας Κωνσταντίνος εγκαινιάζει την «Βασιλίδα των Πόλεων» Κωνσταντινούπολη! Η αυγή της Χιλιόχρονης Αυτοκρατορίας”

  1. Ζαγκλάραs Στέργιοs said

    Αυτό το τέρας σκότωσε:
    Τον γιο του, Κρίσπο.
    Τη γυναίκα του, Φαύστα.
    Τον πεθερό του, Μαξιμιανό.
    Το γαμπρό του, Λικίνιο.
    Το γαμπρό του, Βασιανό.
    Τον ανιψιό του, Λικινιανό (12 ετών).

    Αυτός ο δολοφόνος ονομάσθηκε μέγας γιατί εξαγοράσθηκε από
    τους εβραίους και εδραίωσε την χολέρα του χριστιανισμού σαν την
    επίσημη θρησκεία στην κατοχή τη Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας.

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      και πρεπει να πηρε καλα φραγκα με το κολπο και «κουρσαρα» Volvo δωρο , αυτοκρατορικη !

      Μου αρέσει!

      • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

        Πάντα αυτό το γελοίο χλευαστικό ειρωνικό υφάκι που ποτέ δεν λέει τίποτα, παρα κριτικάρει!

        Ναι, ο χρυσός ήταν μεγάλος και αυτό έδωσε την νίκη στον δολοφόνο έναντι της Ρώμης.
        Oπως λέει και ο Ρωμανός ο μελωδός, «..και ο σταυρός του ιησού επεσκίασε τον Ήλιο του Απόλλωνα..»
        εγώ θα έλεγα σκότος και θάνατος πρώτα στην Ελλάδα και μετέπειτα σε όλη την Ευρώπη.

        Μου αρέσει!

    • Filipos said

      Δεν εχει να κανει με ΕΒΡΑΙΟΥΣ αλλα με ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
      Οι ρωμαιοι ηθελαν να ξαναγραψουν την ιστορια στα μετρα τους οποτε με οχημα την θρησκεια βρηκαν την αφορμη να το κανουν

      Μου αρέσει!

  2. Filipos said

    Ο παρανοικος πατροκτονος – συζυγοκτονος ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ Κωνσταντινος ονοναστηκε απο το διεθαρμενο παπαδαριο της εποχης ΑΓΙΟΣ
    Αυτος ο Ρωμαιος απατεων μεχρι και τον πεθερο του εριξε στην μοιρασια
    Η ΝΕΑ ΡΩΜΗ ηταν η απαρχη του Μεισαωνα και η αρχη του τελους τους αρχαιοελληνικου πολιτισμου
    Κανεις δεν θελει να ξαναζησει τα πιο σκοτεινα χρονια που περασε ποτε το ανθρωπινο γενος

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Panos Diakos said

    Ο Διοκλητιανός εφαρμόζοντας νέο σύστημα διοίκησης, την τετραρχία, ήταν ο πρώτος Αύγουστος και Καίσαρ, ενώ δεύτερος Αύγουστος ήταν ο Γαλέριος, βοηθός του στην Ανατολή. Ο Μαξιμιανός επίσης συναύγουστος, είχε καίσαρα τον Κωνστάντιο Χλωρό, τον πατέρα του Κωνσταντίνου. Το 305 παραιτήθηκαν ο Διοκλητιανός και ο Μαξιμιανός, και ο Χλωρός ανακυρήχθηκε Αύγουστος στην Δύση και ο Γαλέριος στην Ανατολή. Το 306 πέθανε ο Κωνστάντιος Χλωρός και στις 25 Ιουλίου του 306, ο στρατός ανεκύρηξε τον Κωνσταντίνο αυτοκράτορα. Ο Μαξέντιος, ο γιος του Μαξιμιανού, το ίδιο έτος στις 28 Οκτωβρίου, ανακηρύχθηκε και αυτός αυτοκράτορας. Το 311 τον Γαλέριο διαδέχτηκε ο Λικίνιος που έλαβε ως σύζυγο την Κωνσταντία θετή αδερφή του Κωνσταντίνου. Στις 28 Οκτωβρίου του 312 ο Κωνσταντίνος νίκησε τον Μαξέντιο στη Μουλβία γέφυρα. Η σύγκλητος ανακήρυξε τότε πρώτο Αύγουστο τον Κωνσταντίνο. Το 313 ο Λικίνιος με τη σειρά του νίκησε τον Μαξιμίνο. Έτσι, ο Κωνσταντίνος ήταν ο πρώτος Αύγουστος και ο Λικίνιος δεύτερος. Τότε (313) εκδόθηκε το διάταγμα των Μεδιολάνων, περί ελευθερίας των θρησκειών. Όμως το 321 ο Λικίνιος επανέφερε τους διωγμούς εναντίον των χριστιανών. Αργότερα επήλθε η σύγκρουση μεταξύ των δύο και η ήττα του Λικινίου. Το 324 ο Κωνσταντίνος έγινε μονοκράτορας και η αχανής αυτοκρατορία απέκτησε ενότητα και κεντρική εξουσία. Από την Ιρλανδία, μέχρι την Περσία. Το 325 συγκάλεσε την Α’ Οικουμενική Σύνοδο κατά του Αρείου και το 330 εγκαινίασε τη νέα πρωτεύουσα, τη Νέα Ρώμη. Στις 22 Μαΐου του 337 πέθανε στο Δρέπανο της Βιθυνίας, τόπο καταγωγής της μητέρας του Ελένης. Βαπτίστηκε από τον φίλο του, Ευσέβιο Νικομηδείας, με λευκό χιτώνα, ως κατηχούμενος, ενώ μετά από λίγο αρρώστησε και πέθανε σε ηλικία περίπου εξήντα ετών. Η σωρός του μεταφέρθηκε και ετάφη στη νέα πρωτεύουσα (Νέα Ρώμη).
    ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ Μ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΥ: Ο Άγιος Κωνσταντίνος με το έργο του ανέτρεψε τον ρου της Ιστορίας με τις σημαντικές θρησκευτικές, πολιτικές και κοινωνικές παρεμβάσεις του. Ας δούμε εν συντομία κάποιες παραμέτρους του έργου του:
    α΄ έδωσε τη δυνατότητα στους δούλους να γίνουν απελεύθεροι. Δεν κατήργησε τη δουλεία, εκείνη την εποχή φαινόταν αδύνατο, αλλά άλλαξε το περιεχόμενο της δουλείας.
    β΄ Είναι ο πρώτος Ρωμιός-Ορθόδοξος, θα λέγαμε, αυτοκράτορας στην Ιστορία, γιατί είναι αυτός ο οποίος, καταλαβαίνοντας ότι το μέλλον της αυτοκρατορίας ήταν πλέον στην ανατολή, χτίζει τη Νέα Ρώμη, τη νέα πρωτεύουσα, αποστρεφόμενος το λατινόφωνο περιβάλλον της Δύσης. Κατάλαβε εγκαίρως τη σημασία της περιοχής του παλαιού Βυζαντίου, που ήλεγχε το πέρασμα στη Μαύρη θάλασσα (Βόσπορος). Άλλωστε η απόσταση από την Κωνσταντινούπολη μέχρι τη Θούλη (Ισλανδία) και από την Κωνσταντινούπολη μέχρι την Κίνα είναι περίπου η ίδια.
    γ΄ Έγινε ο αυτοκράτορας που δεν έχασε κανένα πόλεμο, ούτε εσωτερικό, ούτε εξωτερικό.
    δ΄ Νομοθετικά: Κατήργησε την ποινή του σταυρικού θανάτου, ανανέωσε το οικογενειακό δίκαιο, καταδίκασε τη μοιχεία, ανύψωσε τη θέση της μητέρας, προστάτεψε τα παιδιά απ’ την κατάχρηση της πατρικής εξουσίας και τα κορίτσια απ’ την απαγωγή. Ρύθμισε ζητήματα διαζυγίου, κληρονομίας, προίκας, κ.ά. Με νόμο τιμωρούσε εκείνους που προξενούσαν τον θάνατο των σκλάβων και περιόρισε τη σωματική τιμωρία. Απαγόρευσε το στιγματισμό στα πρόσωπα των σκλάβων. (Είχαν τη συνήθεια να στιγματίζουν με καμένο σπαθί, τα πρόσωπα των σκλάβων).
    ε΄ Θέσπισε ευεργετικές νομοθεσίες για ανάκληση των εξορίστων και απελευθέρωση των καταδικασμένων για την πίστη τους στους προηγουμένους διωγμούς, καθώς και για την τιμή των Αγίων Μαρτύρων και την απόδοση των κατασχεθέντων εκκλησιαστικών κτημάτων στους νομίμους κατόχους τους (τις Εκκλησίες), ενώ με νόμους προήγαγε τους Χριστιανούς σε αξιώματα και επιχορήγησε την ανοικοδόμηση νέων ναών, καθώς και την ανακαίνιση παλαιοτέρων. Ακόμη, με διάταγμα, προτρέπει, αλλά δεν εξαναγκάζει, τους παραμένοντες στην απιστία να γίνουν Χριστιανοί, προστάζοντας να μην ενοχλεί πλέον κανείς κανένα για την πίστη του.
    Θεσμοθέτησε πρώτος την Κυριακή, ως την κατεξοχήν ημέρα προσευχής, και την καθιέρωσε με νόμο ως ημέρα αργίας.

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      «ο στρατός ανεκύρηξε τον Κωνσταντίνο αυτοκράτορα»

      Μου αρέσει!

    • Εξωγηινος Επισκεπτης said

      Ο οχι και τοσο αγιος Κωσταντινος, ανετρεψε τον ρου της ιστοριας και με την βοηθεια μας; αυτο το οραμα που ειδε ο Κωστας στον ουρανο με την επιγραφη «Εν Τουτω Νικα» ηταν γραμμενο στο κατω μερος σ’ ενα απο τα διαστημοπλοια μας, και ετσι ο Κωστακης πηρε δυναμη και μαζι του ολοι οι εβραιοχριστιανοι της εποχης!

      Μου αρέσει!

      • Αυτα εσεις απ το Σειριο τα ξερετε καλα, εμας ποιος να μας τα πει εδω κατω οι Ε(ψιλον γαζι) ;

        Μου αρέσει!

      • Εξωγηινος Επισκεπτης said

        Αν εσυ τωρα νομιζεις οτι ο Θεος ειναι υπευθυνος για ολα τα δεινα και θρησκευτικες εχθροπραξιες του πλανητη, και οχι εμεις; απο τον Σειριο και αλλους πλανητες, που υποδυομασται τους θεους ετσι για καλαμπουρι; τοτε θες πνευματικη αναπροσαρμογη στον εγκεφαλο.

        Μου αρέσει!

  4. Panos Diakos said

    Ο κορυφαίος ιστορικός του νέου Ελληνισμού, Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος, γράφει: “Πρώτη ομάδα, που εμίσησε τον Μέγα Κωνσταντίνο, ως πρόμαχο του νέου θρησκεύματος, είναι οι του αρχαίου θρησκεύματος οπαδοί. Οι ειδωλολάτρες της εποχής, όπως ο Ζώσιμος. Ο Ζώσιμος του αποδίδει όλες τις συμφορές. Και σήμερα (19ος αι.) αποδίδονται στον Κωνσταντίνο, αναπόδεικτα, όλα αυτά τα οπαία επικαλείται ο Ζώσιμος και οι νεοειδωλολάτρες. Δεύτερο, επιτίθενται στον Μέγα Κωνσταντίνο, από τον 18ο κυρίως αιώνα, οι οπαδοί του Διαφωτισμού.” Στην προσπάθεια αναίρεσης της προσφοράς του Μ. Κων/νου, κατά τον Παπαρρηγόπουλο, συνετέλεσε και η παπική αρχή. Μπορεί να είναι ο Μέγας Κωνσταντίνος αναγεγραμμένος στο αγιολόγιο του παπισμού (τουλάχιστον στους Ουνίτες), αλλά δεν παύει να τον αποστρέφονται οι ρωμαιοκαθολικοί επειδή μετέφερε την πρωτεύουσα στη Νέα Ρώμη οδηγώντας στην αφάνεια την Παλαιά Ρώμη. Μάλιστα, μετά το Σχίσμα, κανένας πάπας ή ηγεμόνας της Δύσης, δεν ονομάσθηκε Κωνσταντίνος! Κατά τον π. Γ. Μεταλληνό μια τέταρτη ομάδα που στρέφεται εναντίον του είναι οι δυτικόφρονες “οι οποίοι ακολουθούν πάντοτε κάποιαν Ευρώπη, κάποια Δύση, χωρίς να ενδιαφέρονται αν αυτά που λέγονται είναι ορθά ή όχι”.

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Το ότι βαπτίσθηκε στο τέλος της ζωής του αποδεικνύει πως δεν υπήρχε οποιαδήποτε σκοπιμότητα στην επιλογή του αυτή, αλλά προερχόταν από γνήσια εσωτερική του ανάγκη.
      Φόρεσε τα λευκά ενδύματα του Βαπτίσματος, τα οποία και δεν απέβαλε μέχρι την κοίμησή του! Δεν θέλησε να περιβληθεί τη βασιλική πορφύρα.
      Έτσι ένας Ρωμαίος μονοκράτορας, μετά από τόσες νίκες και δόξα, που είχε τη θέση pontifex maximus (μέγιστος αρχιερέας της ειδωλολατρικής θρησκείας, που του αποδίδονταν τιμές λατρείας, αν και ο ίδιος κατήργησε τη λατρεία στο πρόσωπό του), να βαπτισθεί Χριστιανός;
      Ο Κων. Παπαρρηγόπουλος τονίζει:«Και αν ακόμα διέπραξε και κάποια ανομήματα ο Κωνσταντίνος, αυτό δεν οφείλεται σε αγριότητα ψυχής, αλλά γιατί ο ίδιος γεννήθηκε και έζησε μέσα σε καθιερωμένες από αιώνες ολέθριες έξεις και παραδόσεις. Οι προκάτοχοι και οι συνάρχοντές του, κανένα δε σεβάσθησαν θείο ή ανθρώπινο νόμο. Είναι απορίας άξιο όμως και θαυμασμού, ότι κατανικώντας τόσο μεγάλους πειρασμούς, κατόρθωσε να κατανοήσει και να ομολογήσει τις αρχές του Ευαγγελίου.»

      Μου αρέσει!

  5. Ζαγκλάραs Στέργιοs said

    Στπτσάραμ

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Ετσι μπραβο για να γνωριζουμε τα πραγματα αλλα κυριως τα προσωπα !

      Μου αρέσει!

      • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

        Σιγά μη κάτσω να δίνω απαντήσεις στις δεισιδαιμονίες σου!

        Όλο αυτό το τερατούργημα του χριστιανισμού έχει σαν βάση του τον λόγο του χριστού,
        εκεί είναι η βάση, αλλα έχει ζήσει αυτό το πλάσμα που γεννήθηκε μέσο ενός κρίνου!
        Είναι φυσικό πρόσωπο ή ένα ξέρασμα των σιωνιστών ευαγγελιστών!
        Δεν υπάρχει όχι απόδειξη, αλλά ούτε η παραμικρή ένδειξη,
        ΤΙΠΟΤΑ, ότι επί της γης έζησε κανένας γιος του γιαχβέ.

        Μου αρέσει!

  6. Agm. said

    Ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός.
    Το Βυζάντιον κράτος-αυτοκρατορία υπήρξε από συστάσεως του ημιελληνικόν.
    Μόλις μετά τον 10ον αι. άρχισε να μεταλλάσσεται εις ελληνικόν (Ψελλός, Ευστάθιος, Πλήθων, Λέων σοφός κ.λ.π.)
    Κάτι που προκάλεσε και τον τρόμον του ορθοδόξου τότε (μαύρου κατά Λιακόπουλον) ιερατείου που έκτοτε δια της υπονομευτικής του εθνικής πολιτικής επετάχυνε την εθνικήν του Βυζαντίου διάβρωσιν και την τελικήν υποταγήν του
    εις τον αλλόφυλον και ημιαλλόπιστον οθωμανόν κατακτητήν.
    Το οποίον Βυζάντιον δεν είχε κάν εθνικό στρατό αλλά μισθοφορικόν δια τον φόβον προφανώς των Ελλήνων και την μοιρολατρίαν και ¨φυγοστρατείαν¨ των εθνομηδενιστών χριστιανών…
    (Οι χριστιανοί φυσικά τότε ήταν οι γνωστοί μας καλόγεροι-γιαχωβάδες-αντιρρησίαι συνειδήσεως. Σανοπροφητείαι, άγιος ο θεός, ¨σφάξε με πασα΄μ’ ν’ αγιάσω¨ και ¨αγαπάτε αλλήλους¨…)
    Κατ’ ουσίαν το κράτος αυτό προέκυψε από τον επί ρωμαϊκής αυτοκρατορίας εμφύλιον πόλεμον μεταξύ των Ελλήνων.
    Εις όν πόλεμον επεκράτησαν, δι ενός αναρχοκομμουνιστού πραξικοπήματος (χριστιανισμός),
    εβραϊκής κοπής και θεοκρατικής υφής, οι φανατικοί χριστιανογενίτσαροι-κομμουνισταί εκείνης της εποχής.
    Φυσικά δεν υπήρχε τότε ο ρωσικός σταλινικός υποκινητής δάκτυλος αλλά ο μισελληνικός ατλαντορρωμαϊκός.

    Ο Μ.Κων/νος υπήρξε, τηρουμένων των αναλογιών, ότι ο εθνάρχης (ή εθνοπροδότης;) Καραμανλής
    – ω πώς η πόρνη ιστορία επαναλαμβανεται! – της μεταπολιτεύσεως εις την νεωτέρα Ελλάδα
    όστις Καραμανλής μετά το 1974 άνοιξε τας πύλας της ¨δημοκρατικής¨ κολάσεως-καταλύσεως του μέχρι τότε, εθνικής αγωγής και ιδεολογικής πλεύσεως, νεοελληνικού εθνικού κράτους,
    υπείκων προφανώς εις σκοτεινά κρόνεια ξένα κέντρα ανθελληνικής εξουσίας όπως και ο Μ.Κων/νος με τους χριστιανούς τότε,
    Καραμανλής όστις όχι μόνο νομιμοποίησεν αλλά δικαίωσεν και ετίμησεν ως εθνικούς ήρωας(!) τους ηττημένους εθνομηδενιστάς γενοκτόνους κομμουνιστάς του αιματηρού εμφυλίου-συμμοριτοπολέμου κάμνοντας τον αριστεροκομμουνισμόν κυρίαρχον ιδεολογίαν και καθιερώσας την εθνοπροδσοτικήν κομματικήν των ιστορίαν εις επίσημον εθνικήν ιστορίαν
    ενώ απεναντίας έθεσεν τους εθνικόφρονας πατριώτας εκτός νόμου, καταδιώκοντας και τρομοκρατώντας αυτούς (αποχουντοποίησις) όπως επί Βυζαντίου οι κομμουνοχριστιανοί αυτοκράτορες δι αυτοκρατορικών διαταγμάτων, τους εθνικούς Έλληνες.

    Φυσικά όπως και επί Βυζαντίου έτσι και επί επαράτου μεταπολιτεύσεως η ¨Ορθοδοξία-εβραιοδοξία¨ έτριβε τα χέρια της γιατί στον ίδιο ανθέλληνα και εθνοκτόνο σατανικό αντιθεό των δούλων, του χρήματος και της εξουσίας και όχι εις τον ελεύθερον εθνικόφρονα άνθρωπον, πίστευε ανέκαθεν και πιστεύει.όπως άλλωστε και ο ομογάλακτός της άθεος αριστεροκομμουνισμός, το καλύτερο παιδί της Νέας σατανικής Τάξεως Πραγμάτων των τραπεζοτοκογλύφων και των κεφαλαιαγορών…

    Υ.Γ. 1.
    Υπήρξε δε το ΒΥΖΑΝΤΙΟΝ εκείνο καθ’ όν τρόπον και το από συστάσεώς του σύγχρονον ελληνικόν κρατίδιον, ημιελληνικόν, ημιβάρβαρον και εθνοπροδοτικόν, έν αβρααμικόν ημίαιμον κράμα-τερατούργημα.
    Διότι επί Βυζαντίου συνέβαινε ό,τι και εις την σημερινήν Ελλάδα όπου δεν άρχουν ουσιαστικά οι φυσικοί αρχηγοί του έθνους, (ο από δισχιλιετίαν, και υπό συνεχιζόμενον συγκεκαλυμμένον διωγμόν, ελληνισμός και το ελληνικόν πνεύμα),
    αλλά το, υπό αριστεροδημοκρατικόν διεθνιστκόν- παγκοσμιοποιητικόν μανδύαν,
    εβραιοπροτεσταντικόν-διατλαντικόν παρακράτος. .

    Υ.Γ. 2.
    Διό και από της μεταπολιτεύσεως και εντεύθεν η Ελλάς, και ενώ προηγουμένως διέθετε πολεμικήν υπεροπλίαν έναντι των Τούρκων οι μεν εκτός εβραιοπροτεσταντικής Ευρώπης Τούρκοι έγιναν δέκα φορές πιο ισχυροί,
    η δε Ελλάς-αποικιακή μπανανία των αριστεροδημοκρατικών εθνομειοδοτών, άβουλος, ακαθοδήγητος και χωρίς εθνική πυξίδα, απέβη δέκα φοράς πιο αδύνατος και κινδυνεύει με σοβαρόν εδαφικόν ακρωτηριασμόν έως και αφανισμόν…

    Αρέσει σε 1 άτομο

  7. Παρατηρητής said

    Ο ιδρυτής της μεγαλύτερης αυτοκρατορίας που είδε ποτέ η ανθρωπότητα , ο άνθρωπος που σταμάτησε τους βάρβαρους διωγμούς των χριστιανών , αυτός που ένωσε το θεϊκό με το ανθρώπινο , ο Άγιος Κωνσταντίνος ο Μέγας ! Είναι φυσικό οι ειδωλολάτρες και οι νεοπαγανιστές να τον μισούν και ως γνωστόν όπου γάμος και χριστιανική αναφορά η Βασίλω ( Ζαγκλός ) πρώτη !

    Στο τέλος της επίγειας ζωής του κατάλαβε το μάταιον της ανθρώπινης φύσης , μετάνιωσε και βαπτίστηκε και χίλια επτακόσια χρόνια μετά τον τιμούμε και τον εορτάζουμε και δίνουμε το όνομά του στα παιδιά μας. Αυτοί που τον βρίζουν και τον λιθοβολούν μετά θάνατον ποιος θα τους θυμάται , όχι 1700 χρόνια αλλά έστω λίγους μήνες μετά ?

    Μου αρέσει!

    • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

      Η Βασιλική παππου σε πληροφορώ ότι είναι πιστη χριστιανή,
      αλλα για κάποιο λόγο, δεν μπλέκεται σε συζητήσεις περί θρησκείας.

      Η αλήθεια παππου για το αισχρότερο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας από τους εβραίο χριστιανούς,
      υπάρχει έστω και τσεκουρεμένο παντού, αλλα, ο φόβος στις ψυχούλες των προβάτων έχει μεγάλη επίδραση!

      Να είσαι καλός χριστιανός λοιπόν για να πας στον παράδεισο, γιατί στην κόλαση ο καλός
      θεούλης γιαχβέ βασανίζει αιώνια τους ανθρώπους που αμάρτησαν.

      Τώρα θα μου πεις ποιος δεν αμάρτησε?
      Εγώ ξέρω ότι όλοι οι χριστιανοί κατόπιν τον ιερών κανόνων της
      ορθοδοξίας που είναι το «πηδάλιον» κανείς μα κανεις δεν είναι αναμάρτητος.

      Καλο ταξίδι λοιπόν στην κόλαση να σε κάνουν πάρτι οι διάβολοι αιώνια,
      εμείς οι Έλληνες ΔΕΝ έχουμε κόλαση, και δεν προσκυνάμε ποτέ κανέναν!

      Και να ξέρεις κάτι, Έλληνας και χριστιανός είναι δυο έννοιες εκ διαμέτρου αντίθετες,
      ή χριστιανός θα είσαι ή Έλληνας και τα δυο δεν γίνεται.

      Μου αρέσει!

  8. ΕΛΛΗΝΑΣ said

    Κωνσταντίνος= ένας από τους πολλούς δολοφόνους ,που ο εβραιοχριστιανισμός έχρισε ως αγίους ,επειδή λεηλάτησαν την Ελλάδα και τον Ελληνικό πολιτισμό !

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: