olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

ΒΑΤΕΡΛΩ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ! Το 96% ΔΕΝ εμπιστεύεται την Τηλεόραση και τους Δημοσιογράφους αλλά το διαδίκτυο!

Posted by netakias.com στο Μαΐου 5, 2017

Untitled

netakias

Οσο κι αν προσποιείται ο μεγαλο-δημοσιογράφος του ΣΚΑεΙ ότι δεν καταλαβαίνει το γιατί η πτωχή πλέμπα δεν εμπιστεύεται τις «επώνυμες» πένες τους και την μεγάλη «σοφία» τους, η αλήθεια είναι εδώ και τους ισοπεδώνει!

Ο Δημοσιογράφος μάλιστα αφήνει υπονοούμενο ότι όποιος δεν εμπιστεύεται το ΣΚΑεΙ (και MEGA, STAR, ANT1 κτλ) είναι εν ολίγοις και «ψεκασμένος» ενώ η συστημική Τηλεόραση είναι η μόνη πηγή ειδήσεων.

Ομως όσο και να προσπαθήσεις να πλαστογραφήσεις την πραγματικότητα, αργά ή γρήγορα αυτή θα σου πέσει κατακούτελα

Λοιπόν για να τελειώνουμε με δαύτους…ας πάρουν απόφαση ότι οι δεινόσαυροι εξαφανίστηκαν

Το διαδίκτυο είναι εδώ για να ξεβρακώνει την προπαγάνδα τους και θα το κάνει όλο και περισσότερο.

Τα Fake News δεν είναι στο διαδίκτυο, είναι στην ιδιωτική Τηλεόραση από την ημέρα ίδρυσής της. Είναι ο μόνος σκοπός δημιουργίας των συγκροτημάτων, είναι ο μόνος σκοπός ύπαρξης τους, είναι τόσο βαθιά στην λειτουργία και στην νοοτροπία (τρόπος του νοείν) των λειτουργών η παραποίηση της αλήθειας που πλεον έχουν πιστέψει ότι όλοι οι άλλοι είναι ηλίθιοι και ο…Ράμφος είναι φιλόσοφος (τρελό γέλιο)

Αγαπητοί, τα Fake News εδώ και 30 χρόνια, ήταν και είναι, απόβλητο της «δημοσιογραφίας» που συγκάλυψε κάθε σκάνδαλο και διασπάθιση του πλούτου της χώρας.

Κάθε ευρώ από τα 300δις του Ελληνικού χρέους έχει και το όνομα ενός από τους δημοσιογράφους. Για κάθε ένα λαμόγιο που έκλεβε κατά τον Σημιτικό μεσαίωνα υπήρχε κι ένας πανελίστας που κουνούσε το δάκτυλο στην γενιά των G700 ευρώ που «δεν ήταν ικανη να συμμετέχει» στο πανηγύρι των εκατομμυρίων.

Ομως το κύκνειο άσμα τους ήταν η μέρα που εμφανίστηκαν αυτοί οι απλοί άνθρωποι, οι διπλανοί μας άνθρωποι, οι ψημένοι στην ζωή με το κούτελο καθαρό κι όχι μέσα από τα διαπλεκόμενα γραφεία των συγκροτημάτων.

Ανθρωποι που η γνώμη τους κοβόταν στις αίθουσες σύνταξης πριν από κάθε δελτίο. Ειναι οι μπλόγκερ που από το 2009 ξεσκέπαζαν και ξεσκεπάζουν κάθε «Fake News» που κατασκευάζουν. Αυτοί που δεν άφησαν τον Ακη να ξεφύγει, αυτοί που αποκάλυψαν τα καρτέλ των Εργολάβων που το πρωϊ υπερκοστολούσαν τα έργα και το βράδυ στα κανάλια που ήταν ιδιοκτήτες σου έλεγαν «Μαζί τα φάγαμε».

Δημοσιογράφοι που όταν έκλειναν νοσοκομεία αυτοί με την σειρά τους έκλειναν το στόμα τους με τα λεφτά του ΚΕΕΛΠΝΟ. Οι λίγοι δημοσιογράφοι που αντιστάθηκαν και τίμησαν το λειτούργημα είτε εκτελέστηκαν όπως ο πρωτοπόρος, «δικός μας » Σωκράτης Γκιόλιας, είτε εξαφανίστηκαν από προσώπου γης.

Κι αν στην Τηλεόραση έχουν το μονοπώλιο και οι θεατές δεν έχουν επιλογή, στην έντυπη δημοσιογραφία η κατάρρευση τους ήταν καθαρτική από την στιγμή που επέλεξαν το στρατόπεδο της διαπλοκής αντί της ενημέρωσης των αναγνωστών.

Ο Κλέφτης κι ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται

Οσο και να χτυπιέστε, σε λίγες μέρες είναι η επέτειος που βγήκαν για πρώτη φορά οι Αγανακτισμένοι στους δρόμους, μέσα από τα blog και τα social media με το σύνθημα «ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ»

Οσο εσείς πουλάτε Κουτόχορτο, εμείς θα σας ξεμπροστιάζουμε

netakias.com

Σελίδες: 1 2

102 Σχόλια to “ΒΑΤΕΡΛΩ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ! Το 96% ΔΕΝ εμπιστεύεται την Τηλεόραση και τους Δημοσιογράφους αλλά το διαδίκτυο!”

  1. ΜΑΙΡΗ said

    Λογικό.

    Μου αρέσει!

  2. Linesman said

    Και όμως, δεν ξέρω αν είναι σίγουρα θετικό.

    Το διαδίκτυο προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση εάν ξέρεις να φιλτράρεις την πληροφορία και να αντιλαμβάνεσαι την προπαγάνδα
    γιατί έχει και σαβούρα που ούτε διανοούνται τα κανάλια!

    Θετικό που στην δεύτερη και τρίτη θέση βρίσκουμε καλλιτέχνες/συγγραφείς και ακαδημαϊκούς/τεχνοκράτες
    όχι ότι είναι εξ’ ορισμού ότι πιό έγκυρο και εμπιστευτικό, αλλά τουλάχιστον έχεις έναν υψηλό βαθμό ασφαλείας ότι αποφεύγεις την χοντρή σαβούρα!

    Μου αρέσει!

    • ΜΑΙΡΗ said

      Σαφέστατα και στο διαδίκτυο έχει πολλά σκουπίδια,αλλά εκεί επιλέγεις είναι στο χέρι σου.

      Με την τηλεόραση δεν έχεις επιλογή.

      Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Ναι, αλλά όπως δεν καταπίνεις αμάσητο ότι σε ταϊζει η τηλεόραση αν έχεις την γνωστική και κριτική επάρκεια
        το ίδιο χάφτεις τα σκουπίδια του διαδικτύου όπως χάφτεις και ότι σε ταϊζει η τηλεόραση αν είσαι χάπατο!

        Πάντα εσύ είσαι υπεύθυνος για την ενημέρωση σου ή την αποβλάκωση!

        Δεν βλέπεις τί τέρατα και σημεία διαβάζουμε εδώ μέσα από «ψαγμένους» το διαδικτύου;

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Φυσικά και αποκλειστικός υπεύθυνος είναι ο καθένας από εμάς για την ενημέρωση του.

        Αν είσαι σκουπίδι θα ψάξεις για σκουπίδια στο διαδίκτυο,αν πάλι δεν είσαι θα βρεις το σωστό.

        Φυσικά και βλέπω τα σημεία και τέρατα που διαβάζουμε καθημερινά από τους γνωστούς εδώ μέσα,αλλά δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να τα διαβάσω,διαβάζω την ανάρτηση,γράφω το σχόλιο μου και άντε γειά !!

        Σιγά μην καθόμαστε να ασχολούμαστε με τον κάθε πυροβολημένο….!!

        Μου αρέσει!

    • begar2 said

      Συμφωνώ απολύτως με τα σχόλια του Linesman.

      Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Ωω τι ευγένεια !
        Καλά ο Linesman δεν ήτανε που σε είπε ΜισΕΛάννα ; (Άσε με εμένα, που είμαι ο νονός σου)
        Τον συγχώρησες ή έχεις μνήμη χρυσο-χάπατου;

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Αν κάποιος πει κάτι και το θεωρήσω σωστό, θα συμφωνήσω μαζί του.
        Αυτό είναι ανεξάρτητο από το αν έχω διαφωνήσει μαζί του στο παρελθόν, σε άλλα θέματα, ούτε και σημαίνει ότι δεν θα συνεχίσω να διαφωνώ μαζί του στο μέλλον.

        Ίσως σου πάρει λίγο καιρό να καταλάβεις τη νοοτροπία μου, αλλά στο τέλος … θα καταλάβεις.

        Μου αρέσει!

  3. ΜΑΙΡΗ said

    Άδικο έχει ο κόσμος που δεν τους εμπιστεύεται ?

    Ποιους αυτούς ?

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. Ζαγκλάραs Στέργιοs said

    Έτσι ακριβώς, ευτυχώς εμείς έχουμε τον νετάκια και την καλίντα,
    που είναι εχέμυθοι, σοβαροί και πάντα με σε βάθος αναλύσεις!

    Μου αρέσει!

  5. Επίκουρος Νεοκλέους said

    Κύδος netakias

    Μου αρέσει!

  6. ΜΑΙΡΗ said

    http://www.koutipandoras.gr/article/kataptystoi

    Μου αρέσει!

    • ΜΑΙΡΗ said

      http://www.koutipandoras.gr/article/kokkino-fanari-mayros-fasismos

      Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Κόκκινο φανάρι, μαύρος φασισμός

        Κάντε ένα πείραμα. Αλλάξτε μόνο μία λέξη στο χθεσινό τίτλο του ρεπορτάζ του δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1 «μέλος του Σύριζα πέρασε με κόκκινο» και θα ανατριχιάσετε…

        Του Νίκου Μωραΐτη

        «Μέλος του Σύριζα πέρασε με κόκκινο» έλεγε το χθεσινοβραδινό ρεπορτάζ των ειδήσεων του ΑΝΤ1.

        Ξέρω, είναι Κυριακή, με υπέροχο καιρό, παραμονή Πρωτομαγιάς και κανείς δεν έχει όρεξη για πολιτικολογίες. Μόνο, για ένα λεπτό, κάντε μου τη χάρη και δοκιμάστε το εξής πείραμα:

        Μεταφέρετε το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1 στην περίοδο του Γ’ Ράιχ και τροποποιήστε το μόνο κατά μία λέξη:

        «Εβραίος πέρασε με κόκκινο»

        ή

        «Κομμουνιστής πέρασε με κόκκινο»

        Τότε θα συνειδητοποιήσετε τον ρατσισμό στον οποίο υποβάλλει μία κατηγορία ελεύθερων (;) ψηφοφόρων η μιντιακή δικτατορία η οποία λυμαίνεται τη χώρα τα τελευταία 20 χρόνια.

        Ασθμαίνει, ψυχορραγεί, αλλά όσο πιο κοντά στο τέλος της βρίσκεται, τόσο πιο πολύ στοχοποιεί, σπιλώνει, δηλητηριάζει.

        Κάποτε, όταν κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ και όλα τα κανάλια της διαπλοκής το στήριζαν λυσσωδώς, έβαζαν στο δελτίο ειδήσεων και κανέναν αντίθετο σχολιαστή, έτσι, για προκάλυμμα. Τώρα δεν χρειάζονται προσχήματα. Η μιντιακή χούντα είναι απόλυτη, όπως απόλυτα επιβεβλημένος είναι και ο θάνατός της, αν θέλουμε κάποτε να μιλάμε για μία πλήρη επαναφορά της χώρας στο δημοκρατικό πολίτευμα

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Άραγε, τι χρώματος φασισμός είναι να φτιάχνεις blog, με σκοπό να συκοφαντούν επί 24ωρου βάσεως τους πολιτικούς σου αντιπάλους.

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

        Χμμμμ, ρε μήπως είναι ροζ?
        Να ρωτήσουμε καλύτερα τον νετάκια και την καλίντα.

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Κάπως σαν να φτιάχνεις «ομάδα αλήθειας»;
        Και όχι blog, αλλά κομματικό παραμάγαζο;
        Σαν παράρτημα ενός επίσημου θεσμικού παράγοντα της Δημοκρατίας δηλαδή;

        Αν αναφέρεσαι πάντως στην Ολυμπία, δεν ασχολείται μόνο να «συκοφαντεί» (σιγά μη στάξει γάλα της γαϊδάρας) πολιτικούς αντιπάλους
        φροντίζει και να ευλογεί τα γένια των δικών της.

        Ας τολμήσει και η «ομάδα αλήθειας» να ευλογήσει δικά της γένια που αποκλειστικό στόχο έχει μόνο να συκοφαντεί!

        Μου αρέσει!

      • Χαρρυ Κλυνν said

        Η Μαιρη μας δεν ειναι Αντρας γυναικα ειναι

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

        Εντάξει μπορεί να είναι ολίγον τριχωτή,
        αλλά έχει μια κωλάρα νάαααα!!!

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Και επαναλαμβάνω, άλλο ένα blog που είναι ένα λαϊκό «καφενείο» δηλαδή
        και άλλο ένα παράρτημα επίσημου θεσμικού παράγοντα.

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Άντε … ποιός την χάρη σου
        τρέξανε να σε συνδράμουν και τα χρυσαυγίτικα τσόλια!

        Και το καλύτερο δίδυμο δηλαδή
        το Ντούο-Μούτζες!

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

        Ρε συ λίγδαμαν, άντε με τον μαίρη για κανα σιξτινάιν

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Έλα μου ντε, που σύμφωνα με την ανάρτηση, ο κόσμος προτιμά να ενημερώνεται από τα λαϊκά «καφενεία» και όχι από τα παραρτήματα επισήμων θεσμικών παραγόντων..

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Και καλά κάνει αν πρόκειται για τέτοια επίσημη «ενημέρωση»!

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Με λίγα λόγια, Θέλεις χαλινάρι στα κανάλια, επειδή είναι αντιπολιτευόμενα, αλλά ελευθερία σε βαθμό ασυδοσίας στα φιλοκυβερνητικά blog.

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Είναι ώρα να σε παραλάβει ο ψυχίατρος, η δική μου αρμοδιότητα μέχρι εδώ ήταν.

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

        Οπα! πιάσαμε τα βαριά όπλα!
        Ρε συ, για δε λες όπως παλιά για σκ@τά και για @ρχίδια? Μπουκωσες?

        Μου αρέσει!

      • Ψυχιατρος Υπηρεσιας said

        Κερκυροκ@λος παλι την σκαπουλαρες απο το παραθυρο;

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Αν σε τρώει ο κώλος για παλουκιές πάλι μαλακοκόπανε
        κάτσε σε ένα χοντρό παλούκι να σου περάσει!

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

        Πάλι χυδαιότητες άρχισες ρε αχρείε?

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

        Αλλοδαπέ.

        Μου αρέσει!

      • Agm. said

        ΈΞΩ ΤΑ Indymedia ΑΠΟ ΤΑ τα media!

        Υ.Γ. 1.
        Ο κερκυροπαθής εξαιρείται γιατί κρατάει το ποιοτικότερο ψυχολογικό φανάρι στο αντρογύναικο.

        ΥΓ 2.
        ΝΑΙ στην κάθε πουστοϊδιαιτερότητα και αλληλεγγύη
        αρκεί να λέη ΟΧΙ εις την εθνικήν υπερηφάνεια και ενότητα όπως και την ελληνικότητα και πρωτοπόρο διαχρονικήν πολιτισμικήν της ανωτερότητα.

        ΥΓ3
        Η ΟΛΥ. πότε κάμψεις πότε εκλάμψεις. Ανθρώπινο, πολύ ανθρώπινο.
        Τουλάχιστον δεν μάς ψεκάζει την νοημοσύνη με ψυχωφελείς προφητείας βυζαντομεσαιωνικής κοπής συν το ότι έκοψε και το πολύ θεολογικό λιβάνισμα όπως συμβαίνει εκνευριστικά αλλού και εις κατά τα άλλα στρατόκαυλους σοβαρούς εννοείται ιστοτόπους.
        (Και γαρ τι πατριωτοπολεμικό φρόνημα να εμπνεύσοις με κακομοιρίστικες, μοιρολατρικές – αν και γιαχβεχοχαρισματικές – φάτσες και παπαδοπαραληρήματα δίκην Κοσμά και Παϊσιου που μόνο για ¨ήξεις αφήξεις¨ αγιορείτικο στοίχημα και καλογερίστικο μεταφυσικό τζόγο είναι χρήσιμοι και ικανοί.)
        Αυτά. Και μη με προκαλείτε παρακαλώ γιατί θα με κάνετε να επεκταθώ.

        Μου αρέσει!

    • Αδωναρας Μπουμπουκαρας said

      Μου αρέσει!

  7. Αρμονία said

    96% δεν σας εμπιστεύονται κύριοι, το υπόλοιπο 4% θα είναι συνάδελφοι σας δημοσιογράφοι!
    Δεν το περιμένατε; κανένα δεν εμπιστεύονται πλέον οι πολίτες, προδώσατε την Ελλάδα και τους Έλληνες, όλοι εσείς που κυβερνάτε από θέσεις ισχύος, δικαστές, πολιτικοί (τα χάλια σας τα βλέπετε;) κλπ.
    Όσο για τα κοινωνικά δίκτυα είναι και αυτά χαμηλά στο θέμα της εμπιστοσύνης.
    Μου άρεσαν οι απαντήσεις των πολιτών, δείχνουν ενότητα και όχι διχασμό που πολλοί θα ήθελαν.
    Δεν έχουμε επιλογές για να αλλάξουμε εμείς οι πολίτες τα δεδομένα της πολιτικής ζωής της πατρίδας μας και έτσι η σαπίλα, η διαφθορά, η ψευτιά των πολιτικών θα συνεχίζει το καταστροφικό της έργο.
    Ζητείται ηγέτης!

    Μου αρέσει!

    • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

      Καλησπέρα,

      Πολύ σωστά το ζητείται ηγέτης, αλλα εγώ πιστεύω, πριν από τον ηγέτη, ή μάλλον αυτό που θα
      αναδείξει τον ηγέτη, είναι το όραμα, η μπαντιέρα, το σύμβολο, η ιδέα, και αυτό δεν μπορεί να
      υπάρξει σε έναν λαό που έχει μέσα του κερκυραίους, μαίρηδες και κάθε λογής κοράκια.

      Προσωπικά πιστεύω στην βίαια προσαρμογή και μετέπειτα έρχεται ο ηγέτης.

      Αρέσει σε 1 άτομο

    • begar2 said

      Μα δεν ζητείται ηγέτης. Τέτοιον βρίσκεις εύκολα.

      Πρακτικά εφαρμόσιμο σχέδιο εξόδου από την κρίση ζητείται. Μπορείς να μου βρεις;;;;;;
      Αν το βρεις, κάθε ηγέτης μπορεί να το εφαρμόσει.

      Οι σημερινοί πολτιικοί, ΟΛΟΙ τους, απέδειξαν ότι είναι ανίκανοι να κυβερνούν, διότι δεν εκπονούν ΣΧΕΔΙΑ. Ξέρουν να ακολουθούν την πεπατημένη, δηλ ψέμματα, φόρους, αφαίμαξη, διορισμούς και παχιά λόγια.
      ΣΧΕΔΙΟ όμως δεν ξέρει κανένας να εκπονήσει.

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • Πύκτης said

        Νομίζω με πολλές ασάφειες και παρερμηνείες κουτσά στραβά , όλοι έχουν κάποιο σχέδιο πει , ειδικά οι αντιπολιτευόμενοι …. όλα αλλάζουν μόλις πάρουν την κουτάλα στα χέρια τους και αυτό συμβαίνει πρακτικά επί δεκαετίες έως σήμερα .
        Ο ένας έλεγε λεφτά υπάρχουν , ο άλλος είπε τα Ζάπεια , ετούτοι οι 2 θα έσκιζαν τα μνημόνια και πάει λέγοντας .
        Σχέδιο απελευθέρωσης της χώρας από αποικία χρέους της γερμανικής ευρώπης θα ακούσεις περισσότερο εκτός κοινοβουλίου , αλλά και εντός όμως απομονωμένα από το λεγόμενο συνταγματικό τόξο των ευρωλιγούρηδων ραγιάδων.
        Νομίζω όταν οι Ελληνες στην πλεοψηφία τους ενωθούν σε ένα ΚΟΙΝΟ ΣΚΟΠΟ , χωρίς ίχνος κομματίλας , ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΙΨΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ..ΗΓΈΤΗς θα εμφανιστεί τότε , όπως συμβαίνει ανέκαθεν στην ιστορία μας .

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • begar2 said

        Πρακτικά εφαρμόσιμο σχέδιο λέμε, όχι προεκλογικές ανοησίες προς άγρα ψήφων.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Πύκτης said

        Πρακτικά εφαρμόσιμο σχέδιο με 100 τοις 100 επιτυχία ίσως να μην υπάρχει και είναι αδύνατον να υπάρξει λόγω του παγκόσμιου θηρίου που έχει κυριεύσει λαούς κράτη κυβερνήσεις .

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • begar2 said

        Δεν είμαι εγώ αυτός που θα πει αν υπάρχει σχέδιο ή όχι.
        Αν είχα αυτή την ικανότητα, θα ίδρυα πολιτικό κόμμα.
        Γι αυτό υποτίθεται ότι κάποιοι ικανοί (εδώ γελάμε) ιδρύουν κόμματα και ζητούν την ψήφο μας.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Αφού βρίσκεις εύκολα ηγέτες για πιάσε κανα δυό κιλά μάστορα !

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Έκανε λίγο καιρό παρέα με τον κιρκηραίο και είδες…σε χάλασε !

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Ναι κατάλαβα πως το εννοείς αγαπητέ σχολιαστή Βegar2 ..γελάμε δεν λες τίποτα !!!

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Τον τελευταίο μαλάκα να βάλεις πρωθυπουργό, αν του δώσεις ένα βιβλίο με αναλυτικές οδηγίες, σα να ήταν 8χρονος, του τι να κάνει, θα σου λύσει το πρόβλημα.
        Το ερώτημα δεν είναι που θα βρεις το μαλάκα. Είναι είδος εν αφθονία.
        Το ερώτημα είναι ΠΟΙΟΣ έχει τις ικανότητες και το μυαλό να γράψει το βιβλίο.

        Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        χαχαχαχχχαα…καλό !!

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Τα μπερδεύεις κομματάκι στο μυαλουδάκι σου.
        Ο Ηγέτης εκπονεί το σχέδιο.
        Μας το γνωστοποιεί.
        Μας εμπνέει;
        Το υιοθετούμε, τον ακολουθούμε.
        Εσύ τα θΕΛεις ανάποδα.
        Δεν γίνεται έτσι.
        Λυπάμαι.

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Και όμως:
        Τον καλό τον Διοικητή, το καλό το επιτελείο τον φτιάχνει.

        Βάλε τον πιο καλό πολιτικό να πρωθυπουργεύει σε ομάδα με ανίκανους και δεν θα πετύχει τίποτα.

        Ο ηγέτης δεν είναι για να εκπονήσει σχέδιο, είναι για να εμπνεύσει τον Λαό να τον ακολουθήσει στην ΕΦΑΡΜΟΓΗ ενός άριστου σχεδίου, που θα εκπονήσει το επιτελείο του. Οι λεγόμενοι αφανείς ήρωες.

        Ο ηγέτης απλά θα εισπράξει τα συγχαρητήρια ή το χέσιμο, ανάλογα με το αποτέλεσμα.

        Γιατί μη μου πεις ότι ο Τσίπρας, σήμερα ή ο Σαμαράς, χθες, παρουσίασαν σχέδια.
        Αυτοί είναι οι frontmen της μπάντας.
        Άλλος γράφει τα τραγούδια, αλλά αυτοί είναι που θα πείσουν τον κόσμο να πληρώσει εισιτήριο για τη συναυλία.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • ΜΑΙΡΗ said

        Λογική καφενείου.

        Να βάλεις ένα μαλάκα για πρωθυπουργό και να του δώσεις ένα βιβλίο με οδηγίες.

        Στα αλήθεια τα πιστεύεις αυτά ?

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Φυσικά και τα πιστεύω, γιατί τα βλέπω να γίνονται:

        Επί 7 χρόνια τώρα, έχουμε διάφορους μαλάκες για πρωθυπουργούς.
        Οι δανειστές έχουν γράψει ένα σαφέστατο βιβλίο και τους το έχουν δώσει.
        Οι δε μαλάκες πρωθυπουργοί, εφαρμόζουν με ακρίβεια τις οδηγίες του βιβλίου, σε βάρος της Ελλάδας και υπέρ των δανειστών.
        Δεν το έχεις καταλάβει, εσύ που είσαι επιστήμονας;

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Είτε αριστεροί, είτε δεξιοί, είτε κεντρώοι, το βιβλίο το ακολουθούν χωρίς παρέκκλιση.

        Μου αρέσει!

    • Αρμονία said

      Καλησπέρα σε όλους!
      Μπεγκαρ ένα πολύ καλό άρθρο έχει γράψει η κυρία Δελιβάνη, διάβασε το!

      Πώς θα ξεφύγει η Ελλάδα από το ευρωπαϊκό οικονομικό αδιέξοδο;
      4:15 μ.μ. – Ελλάδα, Νεγρεπόντη – Δελιβάνη, οικονομία, πολιτική, Ροή, Feature – 16 σχόλια

      Η μνημονιακή ευρωπαϊκή πορεία δεν πρέπει να θεωρηθεί μονόδρομος, παρά το γεγονός πως κάθε σχετική απόπειρα συζήτησης καλύπτεται από τα ελληνικά ΜΜΕ με τα πλεόν μελανά χρώματα. Η θαυμάσια ιδέα μιας «ευρωπαϊκής πορείας», δυστυχώς εκφυλλίστηκε στην πράξη. Διαβάστε μια πρόταση διεξόδου από την κρίση και τους μηχανισμούς που πρέπει να αναπτυχθούν για τη μετάβαση σε ένα νέο εθνικό νόμισμα από την Μαρία Nεγρεπόντη Δελιβάνη.

      Γράφει η Μαρία Νεγρεπόντη – Δελιβάνη

      Τα επίσημα δεδομένα της τελευταίας οκταετίας, μέσα στην οποία εφαρμόστηκαν με πιστότητα τα «μνημόνια» και λατρεύτηκε με θρησκευτική ευλάβεια η «ευρωπαϊκή πορεία» οδηγούν, χωρίς την ελάχιστη πια αμφιβολία, την Ελλάδα σε ολοκληρωτική καταστροφή.

      Ι. Το αδιέξοδο

      Το χρέος της Ελλάδας, από 109% στο ΑΕΠ της το 2009, αναρριχήθηκε ήδη στο 186% αντίστοιχα. Το ΑΕΠ της χώρας υπολείπεται κατά 26% σε σύγκριση με αυτό, στην έναρξη της κρίσης. Η ανεργία, από 9% αγγίζει ήδη το 27% του ενεργού πληθυσμού, σε πείσμα των περίπου 500.000 μορφωμένων νέων, που εγκατέλειψαν την Ελλάδα, για να επιβιώσουν έξω από αυτήν, περιορίζοντας έτσι τον ενεργό πληθυσμό. Η αγορά εργασίας έχει μετατραπεί σε ζούγκλα, στην οποία προσλαμβάνονται, με συνοπτικές διαδικασίες «εργαζόμενοι», των οποίων η μηνιαία αμοιβή κυμαίνεται από 100-300Ε, για απασχόληση, επισήμως, μερική αλλά στην πραγματικότητα, υπερπλήρης. Οι συντάξεις έχουν κατακρεουργηθεί κατά 35-40% από την αρχή της κρίσης, χωρίς ωστόσο να έχουν ικανοποιηθεί οι σχετικοί μνημονιακοί στόχοι, που απαιτούν συνέχεια. Το ίδιο και οι μισθοί. Όλες, ανεξαιρέτως, οι αναπτυξιακές ροπές, της επένδυσης, της αποταμίευσης, του νεωτερισμού και της κατανάλωσης κυριολεκτικά καταρρέουν. Ειδικότερα, η πτώση της κατανάλωσης εξασφαλίζει δραματική πρωτιά στην Ελλάδα, καθώς είναι η μοναδική χώρα στον ΟΟΣΑ, στην οποία καταγράφεται συνεχής μείωση της ζήτησης βασικών ειδών διατροφής. To 54% των Ελλήνων δεν διατρέφεται ικανοποιητικά, ενώ 4 στα 10 ελληνόπουλα έχουν περάσει στη φτώχεια. Οι ελληνικές επιχειρήσεις κλείνουν κατά χιλιάδες, και μάλιστα με επιταχυνόμενο ρυθμό. Η φορολογία έχει εκτοξευθεί σε δυσθεώρητα ύψη, καταλήγοντας ωστόσο σε περιορισμό δημοσίων εσόδων.

      Υπάρχει, όμως, και τραγικότερη εξέλιξη σε σχέση με όλα τα παραπάνω, και αυτή αναφέρεται στο γενικό ξεπούλημα ολόκληρης της Ελλάδας, και μάλιστα σε εξευτελιστική τιμή. Να μην αναφερθώ και στο κατάντημα της εθνικής κυριαρχίας και της δημοκρατίας, ακριβώς στη χώρα που τις καθιέρωσε. Το άμεσα ορατό αποτέλεσμα όλων αυτών των επί μέρους καταστροφών, είναι η μετάλλαξη αυτής της μικρής ευρωπαϊκής οικονομίας του 21ου αιώνα σε τριτοκοσμική.

      Η ανυπαρξία ελπίδας, για γενιές από σήμερα, προβάλλει με τα πιο μελανά χρώματα, μέσα από τις γραμμές των δύο πρόσφατων εκθέσεων του ΔΝΤ, για την Ελλάδα: της επίσημης και της απόρρητης. Ωστόσο, Έλληνες αλλά και ξένοι αξιωματούχοι εξακολουθούν να «βλέπουν την ανάπτυξη να έρχεται». Και κάθε φορά που η άφιξή της διαψεύδεται, επιστρατεύονται διάφορες, διόλου φυσικά πειστικές, δικαιολογίες. Η διαδοχή των μνημονίων με αύξοντα αριθμό συνεχίζεται, και θα συνεχίζεται ακάθεκτη, αν δεν υπάρξει ολοκληρωτική ανατροπή του μνημονιακού καθεστώτος, εφόσον η αέναη ύφεση αποκλείει την ανάπτυξη και απαιτεί ολοένα και νέα δάνεια. Περιττό, ασφαλώς, να τονιστεί ότι το ελληνικό πρόβλημα δεν είναι δυνατόν να αναζητήσει λύση, στις εκλογές και στην εναλλαγή στην εξουσία των διαφόρων πολιτικών κομμάτων, εφόσον τα μνημόνια και οι αξιολογήσεις εξακολουθούν.

      ΙΙ. Η ανάγκη αναζήτησης λύσης
      …………………………………………………………………

      https://kostasxan.blogspot.gr/2017/04/blog-post_40.html

      Μου αρέσει!

      • Πύκτης said

        Καλησπέρα Αρμονία , πράγματι αδιέξοδο !

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • begar2 said

        Το αδιέξοδο το δημιουργεί ο ίδιος ο Λαός.
        Θέλει έξοδο από την κρίση, χωρίς ο ίδιος να ματώσει και να κάνει θυσίες.
        Προτιμά να ακούει βολικά ψέμματα, παρά άβολες αλήθειες.
        Με αποτέλεσμα, όλοι οι πολιτικοί του λένε ψέμματα, γιατί αν του πουν την αλήθεια, δεν θα τους ψηφίσει.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        + Καλησπέρα Αρμονία !

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Αρμονία said

        Καλησπέρα Χρήστο!

        Μου αρέσει!

      • Αρμονία said

        Καλησπέρα Πύκτη.

        Μου αρέσει!

      • Αρμονία said

        Μπεγκαρ πάλι ο λαός φταίει; έχει ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης, όμως καλά είμαστε τόσα χρόνια πριν μπούμε στο στόμα του λύκου και το γερμανικό ευρώ.
        Δεν μας ρώτησαν ποτέ για τι αποφάσεις που παίρνουν οι πολιτικοί. Η μοναδική φορά ήταν το δημοψήφισμα που ενώ είπαμε ΟΧΙ, οι πολιτικοί μας το έκαναν ΝΑΙ!
        Την αλήθεια για την άσχημη κατάσταση που ζούμε δεν την έχουν πεί, τιμωρία των κλεφτών δεν θα δούμε όσο υπάρχει ο νόμος περι ευθύνης υπουργών.
        Ξέρεις πόσα χρόνια ακούω για λιτότητα και σφίξιμο στο ζωνάρι; και γιατί πάντα να σφίγγουμε εμείς το ζωνάρι και οι δικαστές να παίρνουν τα αναδρομικά τους και τις αυξήσεις τους; γιατί να υπάρχει τέτοια ανισότητα στους μισθούς των διοικητών των ΔΕΚΟ-ΤΡΑΠΕΖΩΝ και όχι μόνο κλπ;

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • begar2 said

        Αν το 2010, πριν μπούμε σε εποπτεία, ο Παπανδρέου έκανε δημοψήφισμα, με ερώτημα:

        Θέλετε:
        α. Να έρθει το ΔΝΤ και η τρόικα κλπ κλπ
        β. Να βγούμε από το ευρώ, να ζήσουμε μέρες Αργεντινής, αλλά να παραμείνουμε ανεξάρτητο και κυρίαρχο κράτος

        Τί ποσοστό πιστεύεις θα ψήφιζε την 2η επιλογή;

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Begar2 said

        Μαΐου 5, 2017 στις 8:30 μμ
        ———————————–

        Ωραία

        Και γιατί θα πρέπει ένας λαός να πληρώσει την κρίση δεν δημιούργησε ο ίδιος αλλά η 40χρονη λεηλασία των προηγούμενων κυβερνήσεων ?

        Πάμε παρακάτω

        Είπες

        «Θέλει έξοδο από την κρίση, χωρίς ο ίδιος να ματώσει και να κάνει θυσίες»

        Σαφέστατα με την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στη χώρα,χρειάζονται θυσίες αλλά και να ματώσουμε όλοι μας.

        Επαναλαμβάνω,για μια κατάσταση που δεν φέρουμε εμείς ευθύνη.

        Παρόλα αυτά αυτή είναι η κατάσταση και απαιτεί θυσίες από όλους μας.

        Αλλά μια στιγμή,ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ σχολιαστής του μπλοκ που μυξοκλαίει μέρα νύχτα για την πετσοκομμένη του σύνταξη είσαι εσύ,ο μοναδικός σχολιαστής του μπλοκ που μέρα νύχτα μιλάει για φόρους και για μειώσεις που έρχονται είσαι εσύ !!

        Άρα όταν μιλάς πως θα πρέπει να ματώσουμε και να κάνουμε θυσίες,τα λες για τους άλλους ?

        Το λέω γιατί εγώ δεν έχω δει άλλο εδώ μέσα -εκτός από σένα- που να μυξοκλαίει μέρα νύχτα για αυτά που πλήρωσε και ΘΑ πληρώσει.

        Πάμε παρακάτω

        Προτιμά να ακούει ψέμματα παρά άβολες αλήθειες.

        Δεν φαντάζομαι να εννοείς τις «αλήθειες» του Κουλη Μιζοτακη ?

        Γιατί σε έχω για όλα ικανό !!

        Μου αρέσει!

      • Αρμονία said

        Αν εξηγούσαν στους πολίτες ότι θα παθαίναμε αυτά που πάθαμε νομίζω το δεύτερο. Ούτως ή άλλως Αργεντινή θα γίνουμε αφού σε λίγα χρόνια δεν θα μπορούμε να αγοράσουμε ούτε τα απαραίτητα.
        Νομίζεις ότι το κόψιμο των μισθών και των συντάξεων, τα μνημόνια κλπ θα σταματήσουν εδώ;
        Όλο πιο συχνά ακούω τους απλούς ανθρώπους της γειτονιάς μου να λένε, που είσαι δραχμούλα μας.Υπήρχαν λύσεις όμως κανένας δεν τις ήθελε. Όλοι είχαν πάθει παράκρουση με το «λεφτά υπάρχουν» του προδότη.
        Πως το τεκμηριώνεις ότι θα γινόμασταν Αργεντινή; Κανένας δεν ξέρει τι θα είχε γίνει, όλοι υποθέσεις κάνουν.

        Μου αρέσει!

      • Αρμονία said

        Μπήκε η Μαίρη ανάμεσα, το σχόλιο μου είναι για τον Μπεγκαρ.

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        ΟΚ Αρμονία.

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Αγαπητή ΜΑΙΡΗ

        θυσίες δέχομαι να κάνω για να σωθεί η πατρίδα. Να μου κόψουν και ΟΛΗ τη σύνταξη.

        Θυσίες, για να διορίζονται κομματόσκυλα σε ένα πτωχευμένο κράτος και να εξαγοράζονται ψήφοι, έναντι φιλοδωρημάτων, ΔΕΝ δέχομαι να κάνω.

        Εκεί είναι η διαφορά, που κάνεις πως δεν βλέπεις.

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Αρμονία

        εκτιμήσεις κάνω.

        Προφανώς θα γινόμασταν Αργεντινή, επειδή η Ευρωπαίοι θα μας σαμποτάριζαν με κάθε τρόπο, ώστε να στείλουν ένα μήνυμα στους υπόλοιπους λαούς, πως όποιο πρόβατο φεύγει από το κοπάδι, το τρώει ο λύκος.

        Εδώ ολόκληρο Ηνωμένο Βασίλειο αποφάσισε να φύγει και νύχτα μέρα το απειλούν.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • ΜΑΙΡΗ said

        Να προσθέσω επίσης

        Αν είναι ο λαός να κάνει θυσίες και να ματώνει και οι φόροι του να γίνονται «χορηγίες¨στους «δημοσιογράφους» -το παραδέχθηκε ο Άδωνης – και να ταίζει εταιρείες catering‎ συνεργατών του και ημετέρων του άρα για ποιες θυσίες μιλάμε στο βρόντο ?

        Εγώ αυτό που ξέρω είναι πως με κυβερνήσεις Σαμαροβενιζέλων το πλεόνασμα ήταν 0,3% και τώρα και το 2016 έκλεισε με 4,2% !!

        Και μην μου πεις μας ξεζούμισαν πάλι,γιατί και με τους Σαμαροβενιζέλους μας είχαν ξεζουμίσει και ακόμα περισσότερο.

        Τι κερδίζουμε από το μεγάλο πλεόνασμα κατά την άποψη μου ?

        Σαφέστατα κάποια χρήματα θα επιστρέψουν στις ευπαθείς ομάδες,εγώ δεν ανήκω σε αυτές,αλλά σκέφτομαι και τους γύρω μου.

        Σαφέστατα μας δίνουν μια σιγουριά και μια αξιοπιστία στην Ευρώπη,ως κράτος.

        Ας μην ξεχνάμε πως οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ υπέγραφαν,δεσμευόταν και στο τέλος δεν κρατούσαν τις υποσχέσεις τους,με αποτέλεσμα να μην τους παίρνουν στα σοβαρά και να ζητούν συνεχώς νέα μέτρα,μήπως τα ξεχάσαμε ?

        Γιατί προσωπικά δεν τα ξέχασα.

        Αυτός ήταν και ο λόγος που ΚΑΙ οι Ευρωπαίοι δεν έκαναν τίποτα με τη ρύθμιση του χρέους.

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Το παραμύθι με τις ευπαθείς ομάδες πες το αλλού.
        Διορίζουμε κομματικό στρατόσ στο δημόσιο και πετάμε και κανένα ψιχουλάκι παραδίπλα για ξεκάρφωμα.
        Το κόλπο είναι παλιό. Αντιγραφή από το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρεόυ, που σε μια 4ετία γέμισε το δημόσιο με πρασινοφρουρούς.
        Και κείνος για σκάνδαλα και μίζες των προηγουμένων μιλούσε ΄διαρκώς, αλλά παραδόξως δεν καταδικάστηκε ποτέ κανένας.

        Ο καθένας λοιπόν, ας πιστεύει αυτό που νομίζει και όταν έρθουν εκλογές ας ΨΗΦΙΣΕΙ αυτό που νομίζει.

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Και προσθέτω:

        Κανένας δεν πιστεύει ότι θα γίνει ελάφρυνση του χρέους. Ούτε η ίδια η κυβέρνηση.
        Αυτή είναι μια καραμέλα που χρησιμοποιείται για να δουλεύουν τον κόσμο και να μην αγανακτεί.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • ΜΑΙΡΗ said

        Begar2 said

        Μαΐου 5, 2017 στις 9:25 μμ
        ———————————-

        Διορισμοί πάντα γινότανε και πάντα θα γίνονται.

        Το θέμα είναι με ποια κριτήρια και αν είναι αναγκαίο.

        Πρόσφατα διορίστηκε μια φίλη μου -επιλαχών με ΑΣΕΠ το 1997- δεν το λες και διορισμό !!

        Τώρα αν μιλάς για κάποιες θέσεις στην Υγεία ή και αλλού,νομίζω πως ήταν επιβεβλημένες,άσχετα αν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ τσιρίζουν μέρα νύχτα για να δημιουργήσουν εντυπώσεις.

        Με το χέρι στην καρδιά εγώ προσωπικά δεν έχω δει κάτι περίεργο στο θέμα τον διορισμών.

        Και αν δεν κάνω λάθος ισχύει νομίζω ακόμα σε κάθε τρεις αποχωρήσεις μια πρόσληψη,αν δεν κάνω λάθος.

        Χαίρομαι που το άκουσα αυτό που είπες πως για να σωθεί η πατρίδα μας θα έδινες και ολόκληρη την σύνταξη σου,το έχω ακούσει και από άλλους φίλους,γνωστούς στρατιωτικούς.

        Αλλά από τα σχόλια σου,βγάζεις συνήθως μια κακομοιριά μια μίρλα και μια γκρίνια συνεχώς,που δεν ταιριάζει σε έναν στρατιωτικό,αν πράγματι είσαι απόστρατος στρατιωτικός όπως έχεις πει.

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        ?????????????
        Πότε και που τα έγραψα εγώ όλα αυτά;

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        650 εκατ. ευρώ δώθηκαν σε ευπαθείς ομάδες,άρα δεν είναι παραμύθι,μιλάω για το επίδομα.

        Τώρα να μιλάς για δήθεν διορισμούς και να συγκρίνεις άλλες εποχές που εδώ ζούμε και εμείς και ξέρουμε τη γινότανε,εντάξει κράτα την άποψη σου,να κρατήσουμε και εμείς τη δική μας.

        Το τι θα κάνεις στις εκλογές είναι δικαίωμα σου,αν και αργούν θέλει ακόμα δυο χρόνια,αν και να το θυμάσαι,πάλι θα τις κερδίσει ο ΣΥΡΙΖΑ.

        Να το θυμάσαι αυτό.

        Και τέλος το ότι κανείς δεν πιστεύει πως θα γίνει ελάφρυνση του χρέους ούτε η κυβέρνηση,είναι ΔΙΚΗ σου άποψη και μόνο.

        Η ελάφρυνση χρέους θα γίνει και εδώ θα είμαστε να τα ξανά πούμε,τότε να δω τι άλλο θα λες.

        Όλα στην ώρα τους.

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Begar2 said

        Μαΐου 5, 2017 στις 9:50 μμ
        ———————————-

        Που έγραψες τι ?

        Μου αρέσει!

      • Αρμονία said

        ………….Η ελάφρυνση χρέους θα γίνει ………….μακάρι, όμως
        Μαίρη κράτα μικρό καλάθι, μην έχεις εμπιστοσύνη στους λύκους των Βρυξελλών ή μάλλον καλύτερα στους Γερμανούς.

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Αρμονία

        Η ελάφρυνση χρέους θα γίνει.

        Σκέψου τι στροφή πρέπει να κάνουν και οι Γερμανοί,που μέχρι πριν λίγο καιρό ήταν οι τόσο σκληροί !!

        Η μαούνα στρίβει αργά,εσύ ως νησιώτισσα το γνωρίζεις !!

        Είναι και οι εκλογές τους στη μέση και θέλουν να κρατήσουν κάποιες ισορροπίες στο εσωτερικό τους.

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Μην βάζεις αυτό το
        Begar2 said

        γιατί με μπερδεύεις

        βάλε απλά @begar

        Μου αρέσει!

      • Αρμονία said

        Μόνο μαούνα δεν είναι η Γερμανία.

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        ΜΑΙΡΗ

        Το ποιος θα κερδίσει τις εκλογές, όταν αυτές γίνουν, εγώ δεν το ξέρω, μάντης δεν είμαι.
        Αν εσύ είσαι μάντης και προβλέπεις το μέλλον, μπράβο σου.

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Προσωπική εκτίμηση κάνω.

        Τα υπόλοιπα στην ώρα τους.

        Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

      +

      Μου αρέσει!

    • Linesman said

      Αυτά πάντως τα «ζητείται ηγέτης» λες και αναγνωρίζεστε για απολωλότα πρόβατα που ψάχνετε τσομπάνο
      δείχνει ότι δεν αξίζετε τίποτε καλύτερο από την κακομοιριά σας και την εκμετάλλευσή σας από τους επιτήδειους που θα σας πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

      Ζητείται ηγέτης για να κάνει ΤΙ;

      Τί στο διάολο θα κάνει ένας ηγέτης και θα σας έχει όλους ευχαριστημένους και θα τον δοξολογάτε και θα τον προσκυνάτε;
      Και πλούσιο δημόσιο για έργα και υπηρεσίες αλλά και χωρίς φόρους
      και υψηλές συντάξεις αλλά με χαμηλές εισφορές
      και καλούς μισθούς αλλά και πάμφθηνα προϊόντα
      και κάργα κεφαλαιοκρατική οικονομία αλλά να τα βάζουμε και με τους μεγαλοκαρχαρίες
      και καλές κρατικές υπηρεσίες αλλά με ελάχιστο κράτος και δημοσίους υπαλλήλους
      και έξω από την Ευρώπη αλλά και ζωή την καλύτερη Ευρωπαϊκή
      άλλος να πάρουμε την Πόλη και άλλος να μην ζούμε για να κάνουμε πλούσιες τις πολεμικές βιομηχανίες των Αμερικάνων και Γερμανογάλλων …

      μα αφού αν σας ρωτήσει άνθρωπος τί θέλετε θα παίξετε μεταξύ σας τις γροθιές και θα τρελαθεί από τις αντικρουόμενες μαλακίες που θα ακούσει …
      πώς στο διάολο όλοι εσείς θα αναγνωρίσετε στο ίδιο πρόσωπο έναν ηγέτη;
      Τίνος τα γούστα πρέπει να κάνει;

      Βαρέθηκα να ακούω τις μαλακίες σας
      Τί είδους ΠΟΛΙΤΙΚΗ πρέπει να κάνει ο ηγέτης των φαντασιώσεων σας και προς ποιά κατεύθυνση;
      Αφού εμμέσως ομολογείτε ότι είστε πρόβατα, άρα και πολύ σας και καλό σας όποιος σας βόσκει και σας αρμέγει
      αφού δεν ξέρετε τί να ζητήσετε από τον τσοπάνο σας άλλο από το να μην σας σφάξει!

      Βαρέθηκα την «φιλοσοφία» των αχάμπαρων πολιτικά αστοιχείωτων και γενικώς και αορίστως «αγανακτισμένων» που δεν ξέρουν τί θέλουν και πώς αυτό μπορεί να γίνει
      και που νομίζουν ότι μπορεί να υπάρχει ηγέτης που σκορπάει απλά ευτυχία σε όλους χωρίς να ζημιώσει κανέναν
      και αποτελούν το συνήθη ψώνια του κάθε πολιτικάντη παπατζή που τάζει σε όλους λαγούς και πετραχήλια!

      Η πολιτική είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ αν δεν το έχετε καταλάβει!
      Δεν είναι «όλοι μαζί» και «χέρι-χέρι»
      Και ο «μεγάλος ηγέτης» του ενός είναι ο φόβος και ο τρόμος και ο «εθνικός ολετήρας» του άλλου γιατί θα τον γαμήσει!

      Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Σωστός,τα είπες όλα !!

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        Ο ηγέτης, για να τον αποδεχτούν όλοι θα πρέπει να είναι έντιμος, ακριβοδίκαιος και να μην έχει «ελληνική» πολιυική νοοτροπία.

        Όταν ο ηγέτης είναι «Έλληνας», γάμησέ τα.

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

        Άντε ρε λίγδαμαν, γιατί άργησες ρε γαμώτο μου?
        Ξεφώνισε τα όλα τα πρόβατα, αλλα εσύ τι τον μπούτσο μου
        θέλεις μέσα στα πρόβατα δεν καταλαβαίνω, μήπως είσαι γίδα?
        Πάντως ο μαίρης έτοιμος είναι να σε πάρει μια πίπα την μπάμια σου!

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Σε αυτήν την κοινωνία υπάρχουν ευνοημένοι και αδικημένοι
        υπάρχουν προνομιούχοι και παραπεταμένοι
        αλλά και αυτά δεν είναι τόσο ευδιάκριτα και σαφή γιατί εξαρτάται σε ΤΙ επί μέρους κοινωνική διάσταση είναι καθένας ευνοημένος και παραπεταμένος
        όλοι όμως από την δική τους σκοπιά και για τους δκούς τους λόγους μπορούν να μιλούν για «ατιμη και κακούργα κενωνία» …
        κανείς δεν είναι ποτέ ευχαριστημένος.

        Όλοι αυτοί ψάχνουν τον ίδιο ηγέτη και μπορεί κανείς να τους έχει όλους και σε όλα ικανοποιημένους;

        Ποιοί αδέσποτοι ζητάνε ηγέτη και γιατί δηλαδή;

        Μου αρέσει!

      • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

        Με αναγκάζεις να συμφωνήσω μαζί σου ρε γαμώτο μου,
        μα το έχωπει, δεν είσαι στουρνάρι, μαλάκας είσαι.
        ΔΕΝ μπορεί να βρεθεί ο ηγέτης αν δεν υπάρχει
        το πλαίσιο, και το πλαίσιο είναι τα τάνκς και
        στην μακρόνησο όλα τα άναρχοκομμούνια.

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        «έντιμος, ακριβοδίκαιος και να μην έχει «ελληνική» πολιυική νοοτροπία.»

        Πιασ’ το αυγό και κούρευτο …

        «έντιμοι» ίσως να είναι και οι περισσότεροι, με ποιό στοιχείο να το αποδείξουν και πώς ;
        Το ράδιο αρβύλα της «λαϊκής ψυχής» τους έχει δικάσει και καταδικάσει ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ από την πρώτη στιγμή που εκλέγονται σαν άτιμους, δεν έχει κανείς ελπίδα …
        δεν υπάρχει περίπτωση να δοξαστεί κανείς από όλους για την εντιμότητα του.

        «ακριβοδίκαιος» τί θα πει αυτό;
        Όταν φορολογεί τα υψηλά εισοδήματα με μεγαλύτερο ποσοστό είναι ακριβοδίκαιος;
        Ε όχι δεν είναι, αφού κάνει μεροληψία … αλλά και αν δεν την έκανε … θα ήταν πάλι άδικος!
        Τί θα πει ακριβοδίκαιος αν πρέπει να καθορίσει μισθούς εργαζομένων και κέρδη επιχειρήσεων;
        Δεν υπάρχει «ακριβοδίκαιος» υπάρχει μόνο στοχευμένη ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΣΗ!
        Και σε όποιον αρέσει!

        «ελληνική» πολιτική νοοτροπία …
        δηλαδή;
        Αξίζει κάτι καλύτερο η «ελληνική» νοοτροπία γενικότερα;
        Και ποιά είναι η «ελληνική» και ποιά η ΕΛΛΗΝΙΚΗ;

        Μου αρέσει!

      • begar2 said

        «Ελληνική» πολιτική νοοτροπία είναι όταν κάνεις μαλακία, να δικαιολογείσαι ότι η μαλακία σου είναι λιγουλάκι μικρότερη από την μαλακία του προηγούμενου.

        Εντιμότητα είναι όταν κάνεις μαλακία, να ζητάς συγνώμη και όχι να πεθαίνεις στα ψέμματα τον κόσμο.

        Όσο για τα γίδια, που ανέφερες, ποιός είναι περισσότερο γίδι;
        Αυτός που δεν εμπιστεύεται κανένα κόμμα ή αυτός που δεν εμπιστεύεται κανέναν κόμμα, πλην του δικού του;

        Μου αρέσει!

  8. Ζαγκλάραs Στέργιοs said

    Ωραία συζητησούλα και αναζήτηση, η μονη παραφωνία ο μαίρης,
    αλλα μας λείπει και ο λίγδαμαν να μας πει ποσο βλάκες είμαστε όλοι!

    Βασικά νομίζω όλοι συμφωνούμε ότι κάτι λείπει από την ομάδα και
    ο καθένας έχει την γνώμη του, πάμε παρακάτω.

    Μου αρέσει!

    • Linesman said

      Στην περίπτωση σου δεν χρειάζεται να στο πει κανείς
      το φωνάζεις ο ίδιος πόσο βλάκας είσαι!

      Μου αρέσει!

      • Ζαγκλάραs Στέργιοs said

        πρέπει να συμφωνήσεις μαζί μου ότι η «βλακεία» είναι δύσκολο να μετρηθεί!
        Αυτό το αναγνωρίζουμε βλέποντα γύρω στο άτομο τι υπάρχει, έχεις το
        θάρρος να μας πεις ποιος είσαι και ποια είναι τα έργα σου?

        Εγώ το έχω πει πολλάκις, δεν θα επαναλάβω.
        Με μια κουβέντα, είμαι σούπερ ικανοποιμένος με τον εαυτό μου και με την ζωή μου
        για το τι έχω κάνει και κάνω, περιμένω να ακούσω εσένα ρε αλβανέ αλλοδαπέ.

        Μου αρέσει!

    • begar2 said

      Στέργιο

      κουλάρισε λίγο ρε φίλε.
      Μην ανάβεις τα αίματα διαρκώς.
      Η ευγένεια είναι αρχοντιά.

      Μου αρέσει!

  9. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    θα περασει λοιπον αρκετος καιρος

    που ο..νεοελληνας θα …μαθει οτι υπαρχ4ι στην ιστορια του

    ο μυθος….λεμεεε…μυθος…

    ΤΗΣ ΣΚΥΛΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ..ΧΑΡΥΒΔΗΣ……

    Μου αρέσει!

  10. Reblogged στις olympia.gr.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: