olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Ο Χρήστος Σπίρτζης ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ τα #FakeNews των ΜΜΕ για την παρπληροφόρηση σχετικά με την Ιόνια οδό

Posted by netakias.com στο Απρίλιος 20, 2017

«Μην πιστεύετε τα μάτια σας, μην μετράτε τον χρόνο που ταξιδέψατε, μην νοιάζεστε που δεν είχαμε ούτε ένα νεκρό. Αν λέγαμε την σήραγγα Κώστα Σημίτη

θα ήταν μια χαρά»… Δηκτικός ήταν ο υπουργός Υποδομών για τις «καταγγελίες» για την Ιόνια Οδό. Σχετικά με το μποτιλιάρισμα που σημειώθηκε την Δευτέρα του Πάσχα κι έγινε πολιτικό θέμα, ο ίδιος «παραδέχτηκε» ότι δεν έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο

Ο Χρ.Σπίρτζης σχολίασε την ενόχληση της αντιπολίτευσης ειδικά για την ονοματοδοσία των σηράγγων επισημαίνοντας ότι ήταν «μεγάλη ιεροσυλία» που η μία από αυτές ονομάστηκε «Ανδρέας Παπαδρέου» και παρατηρώντας δηκτικά ότι «αν την λέγαμε Κώστα Σημίτη θα ήταν μια χαρά».

Ο ίδιος αναφέρθηκε ειρωνικά και στους ισχυρισμούς της αντιπολίτευσης ότι οι δρόμοι ήταν έτοιμοι, αλλά τα εγκαίνιά τους καθυστέρησαν λόγω ενεργειών της κυβέρνησης, σημειώνοντας ότι αυτό μάλλον συνέβη γιατί η κυβέρνηση έψαχνε … κορδέλες.

Να … καταγγείλουν όλοι μαζί την κυβέρνηση για τα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού κάλεσε βουλευτές της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης κατά τον κυβερνητικό έλεγχο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρ.Σπίρτζης, σχολιάζοντας με ειρωνεία τα όσα ισχυρίζονται τις τελευταίες μέρες ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΜΜΕ που τα στηρίζουν.

Ο Χρ.Σπίρτζης ζήτησε επίσης από τους πολίτες «μην πιστεύετε τα μάτια σας, μην μετράτε τον χρόνο που ταξιδέψατε, μην νοιάζεστε που δεν είχαμε ούτε ένα νεκρό».

Σχετικά με το θέμα της επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ-Δημοκρατική Συμπαράταξη, Δ.Κωνσταντόπουλου, αναφορικά με τη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, ο Χρ.Σπίρτζης υπογράμμισε ότι, αφού η προηγούμενη κυβέρνηση είχε προετοιμάσει το έργο, λογικά θα είχε λάβει υπόψη της κι αυτό το σημαντικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας.

Ο υπουργός, διαβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση κάνει ενέργειες ώστε να αποκατασταθεί το πρόβλημα με την σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό.

17 Σχόλια to “Ο Χρήστος Σπίρτζης ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ τα #FakeNews των ΜΜΕ για την παρπληροφόρηση σχετικά με την Ιόνια οδό”

  1. Μέτων said

    Σπίρτζης , επίλεκτον κάθαρμα της πασοκαρίας. Θαυμαστής του εκδοροσφαγέως χιλιἀδων Ελλήνων, του διαβοητου Μιζἐρια,Θανάση,Σουλτάνα,δηλωσία, βελουχιώτη,Κλάρα γόνου δικηγόρου,βιομηχάνου και μεγαλοκτηματία.

    Μου αρέσει!

  2. begar2 said

    Αυτή τη μαλακία με το μποτιλιάρισμα που έγινε θέμα, δεν την καταλαβαίνω.
    Νιος ήμουν και γέρασα, με μποτιλιαρίσματα. Γιατί ξαφνικά έγινε θέμα τώρα και δεν γινόταν όλα τα προηγούμενα χρόνια;

    Λέει ο Σπίρτζης «μην νοιάζεστε που δεν είχαμε ούτε ένα νεκρό».
    Δηλ αν την άλλη βδομάδα έχουμε νεκρό, θα φταίει η κυβέρνηση ή ο μαλάκας που θα οδηγάει απρόσεκτα;
    Στο συμβάν με την πόρσε ευθυνόταν η κυβέρνηση ή ο ΚΑΚΟΣ οδηγός που έκανε χαμηλή πτήση;

    Όπως λέει και το ανέκδοτο, το μαλακιόμετρο της Ελλάδας, το πήρε ο Θεός για ανεμιστήρα.

    Μου αρέσει!

  3. Αρμονία said

    Η αλήθεια είναι ότι αποτύχατε με την ονομασία που δώσατε στις σήραγγες. Γιατί δώσατε ονόματα πολιτικών που έχουμε βαρεθεί να τα διαβάζουμε σε όλη την Ελλάδα;
    Μπορούσατε να δώσετε το όνομα της περιοχής που βρίσκεται η κάθε σήραγγα.
    Για το μποτιλιάρισμα καλά σας τα λένε ενώ είναι συνηθισμένο φαινόμενο στις γιορτές. Την φιέστα και τις κορδέλες έπρεπε να την κάνετε όταν θα είναι ολοκληρωμένο το έργο, βιαστήκατε, λουστείτε τώρα τις επικρίσεις.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΩΣΙΛΟΓΟΥΣ said

    Ρε δωσιλογο γιδι του Ολυμπια. καλος ο μισθουλακος απο το γραφειο του Καημμενου;..

    Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Τίς κορδέλες τίς κόβουν αφού τελειώση ένα έργο καί όχι όταν είναι στήν μέση γιά τό θεαθήναι.

    Αρέσει σε 2 άτομα

  6. Αρμονία said

    Ολυμπία, δυο φορές έβαλα ένα σχόλιο και μάλλον πήγε στα σπαμ.

    Έγγραφα CIA του 1947: Στη Βαλκανική Ομοσπονδία η Μακεδονία του Πιρίν και η Θεσσαλονίκη
    ΠΗΓΗ
    Το σλαβικό δημοσίευμα είναι της 17ης Απριλίου 2017, στην ιστοσελίδα «mkd.mk», αντιγράφηκε και δημοσιεύθηκε από δεκάδες άλλες σλαβικές ιστοσελίδες των Σκοπίων
    Απρίλιος 19, 2017. 19:18
    Σκόπια.
    Έγγραφα CIA του 1947: Στη Βαλκανική Ομοσπονδία η Μακεδονία του Πιρίν και η Θεσσαλονίκη
    Σε ένα από τα εκατομμύρια έγγραφα της αμερικανικής Κεντρικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (CIA) υπάρχει αυτό της 5ης Ιουνίου του 1947 με τίτλο «Μακεδονία και Ομοσπονδία των Βαλκανίων».
    Το έγγραφο αναφέρει ότι το Βουλγαρικό Κομμουνιστικό Κόμμα συμφώνησε να παραχωρήσει την περιοχή του Πιρίν, εφόσον ηγέτης της νέας Βαλκανικής Ομοσπονδίας θα ήταν ο Βούλγαρος Γκεόργκι Ντιμιτρόφ και όχι ο Γιόσιπ Μπροζ Τίτο.

    Μου αρέσει!

  7. Αρμονία said

    Συνέχεια………
    Σύμφωνα με το έγγραφο, το Πολιτικό Γραφείο του Κομμουνιστικού Κόμματος της Βουλγαρίας, ήταν έτοιμο το 1947 να παραχωρήσει την περιοχή της Μακεδονίας του Πιρίν, ως μέρος της λύσης στο Βαλκανικό πρόβλημα.
    Ως παραχώρηση σε αυτό, η Βουλγαρία ήθελε να βγει στο Αιγαίο, αλλάζοντας τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα και να ενταχθεί η Θεσσαλονίκη στη Νοτιοσλαβία που θα ήταν μέρος της Βαλκανικής Ομοσπονδίας και να λάβει ο ηγέτης Γκεόργκι Ντιμιτρόφ την ηγεσία της Ομοσπονδίας, αντί του στρατάρχη Τίτο (ηγέτης του Κομμουνιστικού Κόμματος της Γιουγκοσλαβίας).
    Οι Βούλγαροι κομμουνιστές στην προτεινόμενη συμφωνία προέβλεπαν τελωνειακή και νομισματική ένωση και στενή οικονομική, πολιτιστική, στρατιωτική και πολιτική συνεργασία.

    Μου αρέσει!

  8. Αρμονία said

    Συνέχεια……..(το λινκ δεν το παίρνει, πάει στα σπαμ)

    Το έγγραφο αναφέρει ότι η Στέλλα Μπλαγκόεβα πρότεινε ότι η Μόσχα έπρεπε να παρουσιάσει την πρόταση αυτή.
    Στη Βαλκανική Ομοσπονδία είχαν συνηγορήσει τα μέλη του Βουλγαρικού Κομμουνιστικού Κόμματος, Χρίστο Καλαϊντζεφ, Βλαντιμίρ Ποπτόμοφ, οι οποίοι είχαν ιδιαίτερες ευθύνες σε σχέση με το ζήτημα της βαλκανικής ομοσπονδίας.
    Έγγραφα CIA του 1947: Στη Βαλκανική Ομοσπονδία η Μακεδονία του Πιρίν και η Θεσσαλονίκη – Εικόνα2 Ντιμιτρόφ και Τίτο
    Μάλιστα, όπως σημειώνει το σλαβικό κείμενο των Σκοπίων, υπήρξε μια μυστική συνάντηση με τον Νίκο Ζαχαριάδη, αρχηγό των Ελλήνων Κομμουνιστών εκείνη την εποχή και τον επικεφαλής των Αλβανών Κομμουνιστών, στο Καϊμακτσαλάν.
    Η Κεντρική Υπηρεσία Πληροφοριών των ΗΠΑ (CIA) ανακοίνωσε πρόσφατα 13 εκατομμύρια σελίδες των εγγράφων της, που δεν αποτελούν πλέον εμπιστευτικά και είναι διαθέσιμα στο κοινό.
    Οι βασιλιάδες Ελλάδας και Σερβίας
    Η ιδέα μιας βαλκανικής ομοσπονδίας αναφέρεται στα τέλη του 19ου αιώνα. Η ιδέα ήταν πάντα μεταξύ των προοδευτικών πολιτικών στοχαστών της περιοχής. Στις 15 Ιανουαρίου του 1942,σχετική συμφωνία υπεγράφη για αυτή την Ομοσπονδία από τους βασιλείς της Ελλάδας και της Γιουγκοσλαβίας.
    Η βασική αρχή της συμφωνίας ήταν «Τα Βαλκάνια στους Βαλκανικούς λαούς», μεταξύ των οποίων, όμως δεν αναφέρεται (κάποιος) «μακεδονικός λαός».
    Ο βασιλιάς των Ελλήνων, Γεώργιος Β΄ , ο βασιλιάς της Γιουγκοσλαβίας, Πέτρος ο Β΄ Καραγκεόργκεβιτς, στη συνέχεια εξορίστηκαν στο Κάιρο, πραγματοποίησαν ομιλίες με την ευκαιρία της υπογραφής της συμφωνίας και εξέφρασαν την ελπίδα ότι η Ομοσπονδία θα δώσει την «ευτυχία και την ευημερία στους λαούς της χερσονήσου», γράφει το κείμενο.
    Οι δραστηριότητες για την ίδρυση της ελληνο-γιουγκοσλαβικής ομοσπονδίας, χωρίς να αναφέρεται (κάποιος) «μακεδονικός λαός [ στο σκοπιανό κείμενο : «грчко-југословенската федерација без Македонија»] και στη συνέχεια προβλέπονταν η ένταξη στην Ομοσπονδία της Ρουμανίας, Αλβανίας και Βουλγαρίας ως αντίβαρο στην επιρροή της Ρωσίας στα Βαλκάνια.
    Μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, οι κομμουνιστές ανέλαβαν αυτήν την ιδέα των βαλκανικών κρατών και ξεκίνησαν την πραγματοποίησή της ως μιας πιθανής λύσης για τα καυτά θέμα των Βαλκανίων.

    Μου αρέσει!

  9. ΖΟΥΓΚ said

    Μου αρέσει!

  10. Filipos said

    Mποτιλιαρισμα γινεται εδω και 20 χρονια που φτιαχνωνται δρομοι
    Πρωτος διδαξας η ΚΑΚΙΑ ΣΚΑΛΑ για οσους θυμουνται την εποχη ΣΗΜΙΤΗ , δευτερος στην λιστα η Αθηνων Λαμιας στην Θηβα , τριτος στη λιστα τα παλια διοδια στο ΡΙο
    Ειναι γεγονος οτι εχουμε τοσα αυτοκινητα που δεν μπορουν να εξυπηρετηθουν ουτε σε 3 λωριδες κυκλοφοριας σε μεγαλες εξοδους (Πασχα) κλασσικο παραδειγμα η ΑΘΗΝΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

    Μου αρέσει!

  11. Linesman said

    Όταν γίνεται ο σχεδιασμός ενός έργου πολιτικού μηχανικού (και όχι μόνον)
    καλείται να καλύψει συγκεκριμένες ανάγκες και όχι το … άπειρον
    και οι ανάγκες αυτές βγαίνουν από δύο δεδομένα
    ένα τον υπολογιζόμενο πληθυσμό που θα εξυπηρετήσει συν τις προβλέψεις μελλοντικής αύξησης του
    και δύο, τις ώρες αιχμής που μετρούν τις αποκλίσεις από το μέσο όρο.

    Οι ώρες αιχμής σχεδιασμού δεν μπορούν να είναι ποτέ το πιό ακραίο πιθανό φαινόμενο και σε συνδυασμό με τον μέγιστο δυνατό πληθυσμό
    γιατί πολύ απλά το κόστος του έργου γίνεται αστρονομικό και παντελώς μη εφικτό.

    Όπως λοιπόν και το πιό καλοσχεδιασμένο υδραγωγείο θα καταρεύσει αν στο φουλ της τουριστικής σαιζόν (μέγιστος πληθυσμός)
    συμβεί το απίθανο γεγονός να πάνε ΟΛΟΙ την ΙΔΙΑ ώρα για ντους (το μέγιστο κάθε αιχμής)
    το ίδιο δεν υπάρχει αυτοκινητόδρομος που μπορεί να σηκώσει όλη την Αθήνα αν αποφασίσει να ταξιδέψει την ίδια μέρα και ώρα.

    Και όμως δεν ήταν η ίδια η Ιονία οδός που φρακάρισε παρ΄ότι συνέβη ακραίο φαινόμενο
    αλλά το «φαινόμενο του μπουκαλιού» λόγω στένωσης από την έξοδο της σήραγγας της Κλόκοβας και μετά, λόγω μη αποπεράτωσης του τελευταίου τμήματος προς Αντίριο.
    Πλήρως αποπερατωμένη η Ιονία οδός θα είναι περίπου σε δύο μήνες.

    Ποιό είναι το πρόβλημα όσων λοιδωρούν και μέμφονται;
    Δεν έπρεπε να δοθεί στην κυκλοφορία η Ιονία οδός όπως είναι σήμερα;
    Θα υπήρχε λιγότερη ταλαιπωρία αν τους έστελναν από τον παλιό δρόμο συν τους πιθανούς νεκρούς που θα είχαμε από έναν πράγματι επικίνδυνο δρόμο;

    Και τί τους χάλασαν τα εγκαίνια του υπουργού;
    Ο υπουργός εγκαινίασε την σήραγγα της Κλόκοβας και όχι το σύνολο της Ιονίας οδού
    και έχει όλο το δικαίωμα να αισθάνεται υπερήφανος γιατί κατασκευάστηκε σαν ξεχωριστό έργο σε χρόνο ρεκόρ (ξεκίνησε τον Μάιο του 2015)

    Να δω αν θα χειροκροτάνε όταν θα γίνουν τα εγκαίνια του πλήρως αποπερατωμένου έργου νωρίς το καλοκαίρι από τον πρωθυπουργό!

    Μου αρέσει!

  12. Panos Diakos said

    Εγω βλεπω μεγαλο συνωστισμο μπροστα στους ανακριτες και μαλλον χρειαζονται νεα παρκινγκ τριγυρω ,ισως και παραδρομοι γιατι οι σωφερ πρωην υπουργων, διοικητων και προεδρων πασης μορφης χτυπαν απληρωτες υπερωριες , χωρια που περιμενουν αναγκαστικα μεσα στο διπλοπαρκαρισμενο και βγαζουν το ταμπλετ και μας τα ζαλιζουν δω μεσα.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: