olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Περί θαυμάτων και…. Φωτός

Posted by olympiada στο Απρίλιος 19, 2017

IMG_6433Του Χρυσόστομου Τσιρίδη.

Περί θαυμάτων και Φωτός
.
Ως «θαύματα» θεωρώ:
.
—Την ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ τελειότητα του Λόγου του Χριστού. Αλάνθαστος λόγος, χωρίς ΟΥΤΕ ΜΙΑ αστοχία, παραμένει, ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΣ 2.000 χρόνια μετά, Μεσα από την ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ευρύτητα (πλήθος Συνωνύμων) και ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ (κυριολεξία και πλούσια μεταφορικότητα)
της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ (ε ξ ω σ τ ρ ε φ ο ύ ς Αλεξανδρινής) ΓΛΩΣΣΑΣ.
— Τις ΠΑΡΑΒΟΛΕΣ
— Την επι του ΌΡΟΥΣ ομιλία: «Ουαί υμίν…. υποκριταί» / «Εάν απάσας τας γλώσσας λαλώ, ΑΓΑΠΗΝ δε μή έχω….»
—Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω
—αφέονταί σου αι αμαρτίαι…..
—ασθενείς και διπόροι αμαρτίαν ουκ έχουσιν
—Άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τί ποιούσι
—απελθέτω το ποτήριον τούτο… / περίλυπος εστιν η ψυχή μου….
—ευκοπότερον κάμηλον διελθείν….
— ιδόντες φως εσπερινόν…. / φωναίς αισίαις…

.
Όντως αυτό είναι «θαύμα». Να ψάχνεις σημείο να… το παίξεις «διαφωνία και αντίρρηση» και να μήν βρίσκεις….!
.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ως απλό Χριστιανό, ΠΟΣΩΣ με ενδιαφέρει, αν κάποιος «αποδείξει» (και μπράβο του και μαγκιά του δηλαδή του ανθρώπου) ότι κάποιο θαύμα, δεν είναι…. θαύμα.
.
Η Πίστη (σε ΚΑΘΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ άλλωστε) είναι (ΗΤΑΝ) ΠΑΝΤΑ υπόθεση πιο «ΣΥΝΘΕΤΗ» και ΠΑΝΤΑ κάπου «ψηλότερα» στην ΚΛΙΜΑΚΑ των ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ Αναγκών……!
.
Την «διάκριση» την διδάσκει ο ίδιος ο Χριστός, με εκείνη την σοφή «μεταφορά», μέσα από την πολυσήμαντη «λιτότητα» (=ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ) της ΕΞΩΣΤΡΕΦΟΥΣ Αλεξανδρινής ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ μας γλώσσας:
.
«Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, τα του Θεού τω Θεώ».
Που θα πει:
Ανάγκη Ορατών ΓΗΙΝΩΝ Συμβολισμών Πίστης (από την μια) / Η Πίστη, το ΥΠΕΡΟΥΣΙΟ (από την άλλη).
.
Κάτι σαν το Μοναστήρι που προεκτείνει και ΑΝΥΨΩΝΕΙ την ΓΗΙΝΗ φυσικότητα του βράχου (εικόνα, Άγιο Όρος).
.

2 Σχόλια to “Περί θαυμάτων και…. Φωτός”

  1. Aκέλας said

    Προσωπικά δεν γνωριζω αν ο Χριστός έφτιαξε θρησκεία ή μια πολιτική κοσμοθεωρεία. Οι παρεμβάσειςστους λόγους του είναι καταφανείς στα ευαγγέλια,σε βαθμό μαλιστα,που ο σοβαρός μελετητής ,να απορεί για το «θεοπνευστο»των λόγων του,πουδεν είναι παρά η μείξη των «πιστευω»πολλών και διαφορετικων πεποιθήσεων ανθρωπων!

    Μου αρέσει!

  2. Ανάλογες απορίες έχω κι εγώ.

    Ωστόσο, στο σημείωμα, μένω στην εύστοχη «προοπτική» των λόγων του Χριστού. 2.000 χρόνια μετά (!) και
    …. ουδέν λάθος, κατά πως λέμε, αν σκεφτούμε πόσα άλλαξαν στο πέρασμα των…. αιώνων.

    Τώρα, το πώς «ΕΓΙΝΕ» αυτό (εάν έγινε θεόπνευστα ή από κάποια «ομάδα»…. κλπ), ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι.

    Μένω επομένως στην τελειότητα των λόγων και φυσικά στην ΣΥΜΒΟΛΗ- ΡΟΛΟ της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ γλώσσας.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: