olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟ-ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ

Posted by olympiada στο Απρίλιος 19, 2017

 

Η ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟ-ΡΩΜΑΝΙΑΣ(-ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ)

Η Ανατολική Ρωμαίϊκη Αυτοκρατορία των Ορθοδόξων Χριστιανών καθιερώθηκε από τους Φράγκους να ονομάζεται επίτηδες Βυζαντινή αυτοκρατορία ή Βυζάντιο και όχι Ρωμανία ή αυτοκρατορία της Ρωμανίας. Ο όρος-εργαλείο ή νεολογισμός «Βυζάντιο» επινοήθηκε το 1562 μ.Χ., στο Corpus Byzantinae Historiae, από τον Φράγκο Ιερώνυμο Γουλφ (1516-1580), ιστορικό, βιβλιοθηκάριο και γραμματέα στον οίκο των τότε ισχυρών τραπεζιτών Fugger. Το εκ προμελέτης, ευρηματικό, δυσώδες και νοηματοδοτούμενο γλωσσικό κόλπο, με τη δοθείσα τότε παρένθετη ονοματοδοσία, Βυζάντιο, έλαβε χώρα γιατί οι Φράγκοι μονίμως είχαν ένα μακροχρόνιο, υποχθόνιο και απόλυτα συγκεκριμένο στρατηγικό στόχο. Σύνθετο στόχο που περιείχε πέντε κεντρικά στοιχεία.

__________ (41)

Τα κεντρικά στοιχεία αυτού του πενταπλού Φράγκικου στόχου ήταν τα ακόλουθα: α) Η υποτίμηση των Γραικών-Ελληνο-Ρωμηών, που «υφάρπαξαν» την παλαιά Ρώμη και ίδρυσαν αντ’ αυτής μια νέα Ρώμη, Ελληνο-Ορθοδοξο-κεντρική. β) Η διάλυση και η αποσύνδεση της Ορθόδοξης Εκκλησίας από τις ιστορικές ρίζες των Ρωμηών, γ) Η μετέπειτα ιστορική σύγχυση και η, εξ αυτής, εν γένει, απώλεια των γενεαλογικών μας ιχνών, καθώς και της αδιάλειπτης ιστορικής μας παράδοσης, δ) Η τεχνητή δημιουργία, δια των όπλων, της νέας τότε «Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας της Γερμανίας»: εξ’ ου και επισήμως ονόμασαν τότε τον Τευτονο-Φράγκο ηγεμόνα της Γερμανίας «βασιλέα των Ρωμαίων».

Και, τέλος, ε) Η ικανοποίηση της αξίωσης του Πάπα να του αναγνωρισθεί, στη συνέχεια, η απόλυτη εξουσία τόσο στη Δυτική Εκκλησία όσο και γενικότερα στη Χριστιανοσύνη, άρα και στην Ορθόδοξη Ανατολή. Δηλαδή, να σιγουρευθεί η εξουσία και η επικυριαρχία του Πάπα και στην Ελληνο-Ρωμαίϊκη Εθναρχία. Αυτό ερμηνεύει επίσης και το γεγονός ότι ο αιρετικός παπισμός γρήγορα, κατάλληλα και με ιδιαίτερη χαρμοσύνη «μετέφερε τη ρωμαϊκή αυτοκρατορική εξουσία από τους Έλληνες στους Γερμανούς, στο όνομα της Μεγαλειότητός του, του Καρόλου (του Μέγα)» (Epistola 86, of year 865, PL 119, 926).

Δυστυχώς, οι Δυτικοί/Φράγκοι τα κατάφεραν: τόσο ώστε να εξελιχθεί το μετέπειτα ιστορικό οδοιπορικό μας όσο και να δρομολογηθεί επίσης και ο γενικότερος διεθνής προσανατολισμός μας, όπως αυτά εβόλευαν στα δόλια και μακροχρόνια αντι-Ρωμαίϊκα σχέδιά τους. Κάνοντας ευρεία, στοχευμένη και ασταμάτητη χρήση του υποτιμητικού γι’ αυτούς όρου «Βυζάντιο» (εξ ου και η ηχο-παραγόμενη λέξη «βυζαντινισμοί»), οι αθεόφοβοι Φράγκοι κατάφεραν και άλλαξαν σταδιακά τόσο τον εσωτερικό καμβά όσο και τον πνευματικό ρου της ίδιας της Ρωμηοσύνης και του Ρωμαίϊκου.

Με αυτό το λεκτικό κόλπο ή τρυκ ή, δηλαδή, της επίμονης και συνεχούς χρήσης του ευρηματικού, νοηματοδοτούμενου, φορτισμένου και παρένθετου όρου Βυζάντιο, αντί των πραγματικού και ορθού όρου Ρωμανία, οι άθεοι Δυτικοί κατάφεραν να πραγματοποιήσουν και το εξής σπουδαίο και ανιστόρητο: να επιτύχουν τη σχεδόν οριστική εξάλειψη από την παγκόσμια ιστορική μνήμη τόσο της σημαντικής και ακμάζουσας τότε Ελληνορθοδοξίας όσο παρομοίως και της πραγματικής ταυτότητας των Ελληνο-Ρωμηών.

Το γράφουμε, το τονίζουμε ρητώς, κατηγορηματικώς, προς όλους, προς κάθε δυνατή κατεύθυνση και προς τον κάθε δυνητικά ενδιαφερόμενο: κράτος επισήμως Βυζαντινόν δεν υπήρξε ποτέ. Ποτέ. Ο όρος-λέξη «Βυζαντινόν», ως κάποια κρατική οντότητα ή ενότητα είναι ιστορικά ανύπαρκτος. Είναι, αντιθέτως, όπως ήδη το γράψαμε ανωτέρω, ένας λανθάνων, δόλιος, παρένθετος, φραγκικά επινοημένος, πολιτικώς φορτισμένος και αρνητικά νοηματοδοτημένος όρος: για να κολοβώσουν την Ελληνορθόδοξη Ρωμηοσύνη. Για να σβήσουν τους Ελληνο-Ρωμηούς. Για να πλήξουν κατ’ επέκταση ανεπανόρθωτα και την Ελληνο-Ορθοδοξία, που τόσο πολύ μισούσαν και συνεχίζουν να μισούν.

Ωστόσο, εδώ υπάρχει μια πολύ μεγάλη και ζώσα πραγματικότητα: Αυτή η Ρωμαίϊκη συνέχεια είναι βιωματικά αληθινή μέχρι και σήμερα. Είναι παρούσα. Είναι ζωντανή. Είναι η ίδια η ομιλούσα και αδιάκοπη Ρωμαίϊκη ιστορία μας που υπάρχει τόσο μέσα στις Ορθόδοξες ψυχές μας όσο ομοίως και στα Ρωμαίϊκα γονίδιά μας, μέσα στο Ρωμαίϊκο DNA μας. Είναι η Ρωμανική ιστορία και η παράδοση της Ανατολικής Ρωμαίϊκης Αυτοκρατορίας. Είναι η Μεσαιωνική Ρωμανία των λαμπρών πρόγονών μας. Είναι η Ρωμαίϊκη Ελληνο-Ορθοδοξία της Ρωμανίας. Αποτελεί μια ζώσα ιστορική πραγματικότητα που διαβιεί, αναπνέει, καταγράφεται και αποδίδεται από τις επόμενες 4 λέξεις: Νέα Ρώμη-Ρωμανία-Κωνσταντινούπολη. Λέξεις-έννοιες που προσδιορίζουν όλες μαζί, χωριστά και αμφιδρόμως, το ένδοξο Χριστοκεντρικό κράτος των Ρωμηών. Προς τούτο,

Γραικοί-Έλληνες-Ρωμηοί 1ο: Η σκλαβωμένη και χειμαζόμενη πατρίδα μας χρειάζεται τώρα, αυτή τη στιγμή, μια άδολη, εθνική και πατριωτική κίνηση που από μόνη της θα θεριεύει καθημερινά από κάτω προς τα πάνω. Κίνηση δυναμική, κίνηση εθνικής παλιγγενεσίας, κίνηση ιεραποστολική για την εθνική μας νεκρα-ανάσταση. Μια γνήσια Ελληνο-ορθόδοξη κίνηση των απλών και καθημερινών Ρωμηών για τον επανα-ευαγγελισμό και τον εξ αυτού εθνικό προβιβασμό των τελούντων εν μερική αγνοία και εν μερική υπνώσει Νεοελλήνων-Ρωμηών. Ούτως ώστε τόσο οι παλαιοί γνώστες όσο και οι λανθάνοντες νέοι Ελληνο-Ρωμηοί να ξεκινήσουμε, τώρα πια όλοι μαζί, Γραικο-Ελληνο-Ρωμαίϊκα, να φτάσουμε και πάλι εκεί όπου ιστορικά μας ανύψωσαν και μας κρατούσαν για χιλιετίες οι δοξασμένοι και λαμπροί πρόγονοί μας.

Γραικοί-Έλληνες-Ρωμηοί 2ο: Πρέπει να ξεφύγουμε επιτέλους, μια για πάντα, από αυτή την ανεπίτρεπτη, θανατηφόρα και εθνική συλλογική μας μερική άγνοια, με το να μάθουμε όλοι μας τουλάχιστον δύο πράγματα. Πρώτον, πρέπει να μάθουμε, οριστικά πια και αμετάκλητα, ότι οι ένδοξοι πρόγονοί μας ήταν όλοι τους, μα όλοι! τους, διαχρονικά, Ελληνορθόδοξοι Ρωμηοί, με Ρωμαίϊκα ήθη, αρχές, αξίες και παραδόσεις. Και, δεύτερον, πρέπει επιπροσθέτως να μάθουμε, οριστικά πια και αμετάκλητα και αυτό, ότι η κλασική Αρχαία Ελλάδα των προπατόρων και παππούδων μας συνεχίζει αδιαλείπτως και αδιάσπαστα να ενδο-συνδέεται και να συν-ενώνεται, διαμέσου της Μεσαιωνικής Ρωμανίας-Βυζαντίου των προπατόρων και γονιών μας με τη σημερινή σύγχρονη Ελλάδα, των απογόνων και παιδιών τους: πάντοτε δε, ως μια Ρωμαίϊκη, ενιαία, πραγματική, συνεχής και αδιάσπαστη ενότητα και οντότητα.

Γραικοί-Έλληνες-Ρωμηοί 3ο: Η Αγία περίληψη και ο κοσμικός επίλογος-διδαχή όλων όσων σας γράψαμε ή αναφέραμε ανωτέρω στο πόνημά μας, μας δίδεται δια της αγίας χειρός του εθνομάρτυρα Αγίου μας, του Κοσμά του Αιτωλού. Ως κλείσιμο και επισφράγισμα όλων των παραπάνω, σας παρουσιάζουμε αυτήν τη συγκεφαλαίωση, ως έχει, κατά λέξη, χωρίς κανένα δικό μας σχόλιο ή επεξήγηση: «Ἐγῶ ἀδελφοί μου ἐκπαιδεύτηκα εὶς τὴν σπουδὴν σαρᾶντα-πενῆντα χρόνους, ἐδιάβασα πολλὰ καὶ διάφορα βιβλία καὶ περὶ Ἐβραίων καὶ περὶ Ἑλλήνων καὶ περὶ ἄλλων ἀσεβῶν καὶ αἰρετικῶν, ἐρεύνησα τὰ βάθη τῆς σοφίας καὶ βρῆκα ὅτι οἱ ἄλλες πίστες εἶναι ψεύτικες, κάλπικες, μόνον ἡ ἱδική μας ἡ Χριστιανικὴ εἶναι ὀρθόδοξος, ἀληθινή καὶ ἁγία».

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ: ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ-ΑΝΑΒΙΩΣΗ»

Το βιβλίο διατίθεται στο:
Βιβλιοπωλείο «Ορθόδοξος Τύπος»
«Πανελληνίου Ορθοδόξου Ενώσεως» (Π.Ο.Ε.)
Kάνιγγος 10, 1ος Όροφος, 106 77, Aθήναι
Τηλέφωνο: +30.2103816206 Φάξ: +30.2108136981
email: books@orthodoxostypos.gr

Το βιβλίο διατίθεται στην Θεσσαλονίκη στο:

KAT’ EIKONA – Αγίου Δημητρίου 96
(Έναντι Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου)
Τηλ: 2310 257609
email: info@ixnk.gr
Διεύθυνση ηλεκτρονικού καταστήματος: http://www.ixnk.gr/ και http://www.eikonia.gr/

122 Σχόλια to “Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟ-ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ”

  1. Panos Diakos said

    Μου αρέσει!

  2. Panos Diakos said

    Μου αρέσει!

  3. π said

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Εμω λεμε οτι το προβλημα των ελληνων ειναι οτι τρωγωμαστε μεταξυ μας ταυτοχρονα υπονοουμε οτι ο Βενιζελος δεν ηταν Ελληνας χωρις οχι αποδειξεις αλλα ουτε μιση σοβαρη ενδειξη περι αυτου.

      Το ιδιο η κατι παρομοιο καναμε παντα με ολους τους μεγαλους Ελληνες πασπαλιζοντας τους διχασμους μας με τις πιο τολμηρες ελπιδες των εχθρων μας.

      Φθασαμε να συκοφαντουμε και το αλυσοδεμενο Πατριαρχειο μας απο αφελεια και ελλειψη ιστορικης προοπτικης στην εθνικη σκεψη μας , ενα θεσμο που ζει υπο ξενους ζυγους και απειλες μονιμες ολων των ισχυρων του πλανητη απο Παπα μεχρι Μοσχα και γκριζους λυκους μεχρι οψιμους δικους μας ζηλωτες, που κρατιεται ΕΚΕΙ ορθος,γιατι εκει ειναι το ΧΡΕΟΣ που ανελαβε ετοιμος καθε μερα να υποδεχθει το Μαρτυριο.
      ΕΚΕΙ οχι εδω, με τους μεχρι χθες συνομωτες και ριψασπιδες ελλαδιτες κληρικους και λαϊκους ηρωες των λογων.

      Μου αρέσει!

  4. Linesman said

    Άνθρωποι που αντί να κοιτάνε εμπρός, έχουν κολλήσει με το παρελθόν και κοιτάνε σταθερά πίσω.

    Και μόνο που μιλάνε για «αναβίωση», αναγνωρίζουν ότι μιλάνε για ένα πτώμα που θέλουν να ξεθάψουν και να πιστέψουν ότι θα γίνει ξανά θαλερός νέος.

    Και γιατί «αναβίωση» της «Ρωμιοσύνης»;
    Άλλοι θέλουν αναβίωση της χρυσής εποχής του Περικλέους, άλλοι της Σπάρτης του Λυκούργου και άλλοι της εποχής του Μεγάλου Αλεξάνδρου … θα παίξουμε την κολοκυθιά;
    Κουλουβάχατα …

    Κάθε όνειρο «αναβίωσης» μαρτυρεί την πλήρη ανικανότητα ένταξης στην σημερινή εποχή και τις προκλήσεις της, την πλήρη αποδοχή αδυναμίας ισότιμης και ανταγωνιστικής συμμετοχής στο παγκόσμιο γίγνεσθαι, το άγχος και την δειλεία να βαδίσεις τον δύσκολο και άγνωστο δρόμο του μέλλοντος, την παντελή ανασφάλεια για την δική σου ταυτότητα και ικανότητες και πλήρη έλλειψη αυτοπεποίθησης …

    και νομίζουμε ότι θα γίνουμε κάποιοι και θα φουσκώνουμε από καμάρι αν φορέσουμε την ένδοξη βράκα και τα τσαρούχια του παπού … και να ονειρευτούμε ότι θα ξαναζήσουμε τον δικό του κόσμο
    Μασκαράδες δηλαδή
    ή όπως το είπε και ο ποιητής «των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι».

    Μία κιτς αναβίωση της Αρχαίας Ελλάδας επιχειρήθηκε και στο παρελθόν, στον απόηχο της εποχής του Ρομαντισμού και κατάντησε τσίρκο και άρρωστη προγονολατρεία
    και τελικά είμαστε ο πιό αμόρφωτος στην Ευρώπη λαός όσον αφορά την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία (και όχι μόνον αυτήν βέβαια)
    αλλά πουλάμε καουμποϋλίκι με τα αρχίδια του Λεωνίδα και μαγκιά-κλανιά και εξάτμιση με «Ελληνικό πνεύμα» επιπέδου πεζοδρομιακού κωλόμαγκα …

    Η πλάκα είναι ότι όλοι αυτοί οι διάφοροι φανς των «αναβιώσεων»
    μόνο επιχείρημα που διαθέτουν είναι οι προσωπικές τους προτιμήσεις εν είδει παιδικής φαντασιώσεως από τον κόσμο των παραμυθιών που ακόμα ζουν
    κανενός είδους σοβαρή πολιτική-γεωστρατηγική ανάλυση του σύγχρονου κόσμου, πόσο μάλλον κάποια αντικειμενική περιγραφή στόχων και ρόλων στον μελλοντικό κόσμο
    για παράδειγμα
    όλοι αυτοί οι οπαδοί της «Ρωμιοσύνης»
    προέρχονται αποκλειστικά από θρησκευτικούς και παραθρησκευτικούς κύκλους που απλά παθαίνουν ρεύσεις με παλιά μεγαλεία!
    Και μιλάνε για το μέλλον με όρους ανταγωνισμού στον … Καρλομάγνο και τον Λιουτπράνδο και τον πάπα Λέοντα Η’!
    Και τα πρωτεία της ορθοδοξίας απέναντι στον πάπα!
    Καθυστερημένοι στο μυαλό ή χαμένοι στην κοσμάρα τους;

    Ρε ξυπνάτε!
    Οι κινέζοι έχουν πιό πολλή Ιστορία από εσάς!
    Αλλά δεν βγήκαν να πουλήσουν μούρη στο παγκόσμιο προσκήνιο πουλώντας Ιστορία και ένδοξο παρελθόν ούτε ονειροπολούν τις χρυσές μέρες της Αυτοκρατορίας τους και «αναβιώσεις» της
    κατακτούν τον κόσμο και το μέλλον με εργατικότητα, εφευρετικότητα, τεχνολογία κοιτάζοντας μπροστά
    και κυρίως άπλετη αυτοπεποίθηση ότι το μέλλον τους ανήκει και θα το πιάσουν οι ίδιοι από τα κέρατα!

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Τη σοβαρή κοινωνικο-πολιτική-γεωστρατηγική ανάλυση του σύγχρονου κόσμου την εκαναν αλλοι πολυ πριν και ειχαν σε ολα δικιο και δυστυχως για σενα ηταν σχεδον ολοι Ελληνες και χριστιανοι. Τριβουν τα ματακια τους οι ξενοι σου που τα ψαχνουν σαν τρελλοι σημερα αν και καπως αργα.

      Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Για ρίξε μας μισό κιλό σοβαρής κοινωνικο-πολιτικής-γεωστρατηγικής ανάλυσης του σύγχρονου κόσμου ρε διάκο, πάνω στην οποία στηρίζεται το ιδεολόγημα της Ρωμανίας-Ρωμιοσύνης;
        Γιατί όλο για φράγκους και ρωμιούς διαβάζω εγώ και για πάπες της εποχής του Καρλομάγνου και του σχίσματος!
        Και από παπάδες-θεολόγους και το στενό σκυλολόϊ τους πάντα!

        Όπως και το παραπάνω απόσπασμα από το βιβλίο που διατίθεται στο Βιβλιοπωλείο «Ορθόδοξος Τύπος» και στο μαγαζί KAT’ EIKONA (θρησκευτικών ειδών εννοείται)– Αγίου Δημητρίου 96 (Έναντι Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου)

        Και εκατό γραμμάρια φτάνουν!

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Τετοιου ειδους εκατο γραμμαρια δεν ειναι για ολους εκατο. Εσενα μπορει να σου φερουν κανα πλακωμα βαρυ.

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Αβαβα …

        Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Ο πολυς λαος τους εμπιστευεται απολυτα σε οτι ειπαν ιδιως για τη θεραπεια του κακου και γι αυτο δειχνει αυτην την καρτερια.

      Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      ασχετον. αυτο για την εργατικοτητα των κινεζων το’χεις ψαξει πολυ ?

      Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Για την πολιτιστικη επανασταση του Μαο ετυχε ν’ακουσεις ?

      Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Γενικα περι ιμπεριαλισμου συμφυτου με τον καπιταλισμο της Δυσης ξερεις, ισως να ησουν και στην καθοδηγηση, ας μην το πιασουμε.

      Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

      Χρειάζεται το παρΕΛθόν και είναι σαφώς αναγκαίο.
      Όχι όμως να στηρίζεται κάποιος αποκλειστικά επάνω του ή να εξακολουθεί να βυζαίνει από αυτό.
      Απογαλακτισμός χρειάζεται.
      Εάν επιθυμούμε να είμαστε όντως άξιοι συνεχιστές του ΕΛληνικού Πνεύματος ή των παραδόσεων της ΦΥΛΗΣ,
      του Έθνους,
      της ιστορικότητός μας πρέπει να το αποδείξουμε εμπράκτως κτίζοντας νέους Παρθενώνες ή κάνοντας νέα Φιλοσοφικά, Αθλητικά, Επιστημονικά, Αρχιτεκτονικά κ.ά. επιτεύγματα.
      Όχι πως δεν συμβαίνει.
      Απλά τα αμΕΛούμε ή καμωνόμαστε πως δεν τα βλέπουμε.
      Δεν είμαστε δα τώρα πιά η αποκλειστική πηγή αλλά όμως ΦΩΣ εξακολουθούμε να δίνουμε.
      Αναγνώρισης δεν τυγχάνουμε όμως ας μάθουμε και να ζούμε δίχως τυμπανοκρουσίες ή επιφωνήματα θαυμασμού.
      Σεμνότητα μας λείπει.

      Μου αρέσει!

    • Linesman -Πρωην Κερκυραίος said

      Σςςςςςςςςςς,ησυχία γατάκια,όταν μιλάει ο Linesman-Κερκυραίος εσείς πρέπει να χτυπάτε προσοχή.Ξέρετε τι φράγκα έφαγε στα Μιλάνα για να αγοράσει το πτυχίο και τι αφίσα του ΠΑΣΟΚ κόλησε μπαμπάς για να τον προσλάβουν από το παράθυρο στην υπηρεσία; και άντε να ανεχθεί που ο περίγυρος του τον εχει γραμμένο στα φρυδια,αλλά να του την λέτε και εσείς κάτι ξυπνημένα γελάδια εδώ μέσα,πάει πολύ!!
      Χαλαρά γατάκια και καθίστε προσοχή μπροστά στον Ναπολεντα της Κέρκυρας!!!

      Αρέσει σε 1 άτομο

    • Linesman -Πρωην Κερκυραίος said

      Τελικά θα επιστρέψεις στο παλιό σου όνομα ή θα πρέπει να σε ξεβρακώνω όπου σε βρίσκω;

      Μου αρέσει!

  5. Φωνή της λογικης said

    Φίλοι συνσχολιαστές Διακο και linesman.

    Αντιλαμβάνομαι οτι έχετε κάποιες βασικές διαφωνίες, για τις οποίες δεν είχα δυστυχώς το χρονο να διαβάσω όλα τα σχόλια σας.

    Επειδή εκτιμώ τα γραφόμενα σας, τα οποία δείχνουν βαθιά κριτική σκέψη και ευφυΐα, θερμή παράκληση να συμφωνήσετε σε αυτά που διαφωνείτε και να επικεντρωθείτε σε αυτά για τα οποία συμφωνείτε.

    Όπως έχετε πολύ καλα αντιληφθεί, υπάρχουν πολλα περισσότερα που σας ενώνουν παρα αυτά που σας χωρίσουν.

    Κρατείστε το «σάλιο» σας για εκεί που χρειάζεται. Όπως βλέπετε, υπάρχουν τόσοι και τόσοι πρόθυμοι αποδέκτες του εδώ μέσα…

    Φιλικά και… Απονηρευτα.

    Μου αρέσει!

    • Panos Diakos said

      Καποτε ισως μεγαλυτερη σημασια εχει γιατι λεγεται κατι και οχι τι ακριβως λεγεται επειδη συχνα το γιατι καθιστα τελειως δευτερευον το τι λεγεται, ακομη και για κεινον που μιλαει.

      Μου αρέσει!

    • Linesman said

      Εγώ έγραψα πρώτος δικό μου αυτόνομο σχόλιο
      και δεν απευθυνόμουν στον διάκο ούτε έγραφα έχοντας υπ’ όψιν μου αυτόν!
      Αλλά την γνώμη μου πάνω στην στάση ενός ολόκληρου λαού όσον αφορά το μέλλον του.

      Και το νόημα του σχολίου μου ήταν η άρρωστη προσκόληση στο παρελθόν από όποια αντίληψη (αρχαιολατρεία-βυζαντινολατρεία κλπ.) και η σχιζοφρενική σύγχρονη ταυτότητα μας (αν έχουμε κάποια)
      με οράματα νεκρανάστασης πτωμάτων της Ιστορίας σαν … μέλλον!
      Αυτό που γουστάρει ο καθένας γιατί ο καθένας έχει το δικό του.
      Ο διάκος αρπάχτηκε για το μέρος που τον αφορά.

      Ώρα να μου επιτεθούν και οι αρχαιολάτρες;

      Είμαι τόσο «γραφικός» σε αυτήν την χώρα που καταντώ περιθωριακός επειδή λέω να κοιτάζουμε μπροστά αντί πίσω;

      Πώπωτας και εγώ πρέπει να γίνω;

      Μου αρέσει!

    • Φωνή της λογικης said

      Εγώ θα επιμείνω στο αρχικό μου σχόλιο.
      Συμφωνείστε σε αυτά που διαφωνείτε και επικεντρωθείτε σε αυτά για τα οποία συμφωνείτε.
      Είναι κρίμα δυο σχολιαστές του επιπέδου σας να αναλώνονται σε ανούσιες (κατ εμε) διαφωνίες.

      Χωρίς παρεξήγηση.

      Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Αυτά που διαφωνούμε είναι γνωστά, και αυτά που συμφωνούμε επίσης.
        Ε, δεν γίνεται να συμφωνούμε σε όλα!

        Διαφωνούμε κάθετα στα θρησκευτικά και μόνον, που έρχεται όχι σαν ένας οποιοσδήποτε πιστός, αλλά σαν ένας φανατικός της παπαδοκρατίας
        στα πολιτικά-κοινωνικά δεν ασχολούμαστε ο ένας με τον άλλον γιατί περίπου συμπλέουμε.

        Μου αρέσει!

      • Αυτο σου ειπε αλλα εκανες οτι δεν καταλαβες.

        Μου αρέσει!

      • Φωνή της λογικης said

        Οι διαφωνίες είναι θεμιτές. Άλλωστε, αυτό είναι που μας (σας) καθιστά και αξιόπιστους γιατί η οποιαδήποτε συμφωνία στα πολιτικά δεν προϋποθέτει συμφωνία και σε όλα τα αλλα.

        Αρκεί να μην ξεχναμε όμως στο τέλος τα σημεία στα οποία συμφωνούμε…

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Διαφωνούμε κάθετα στα θρησκευτικά ….Μαστα !
        Δηλαδή ποιές είναι οι δικές σου πεποιθήσεις επ΄ αυτών (για τα θρησκευτικά μιλάμε) ώστε να σε διαφοροποιούν με τον διάκο του οποίου οι αντίστοιχες είναι περίπου (αν όχι πλήρως) γνωστές ;

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Έχω την αυτοσυγκράτηση, τουλάχιστον εδώ μέσα που δεν γνωρίζω κανέναν προσωπικά, να κρίνω μόνο τα γραφόμενα που είναι το μόνο στοιχείο που διαθέτω και κατά την περίπτωση κάθε φορά
        δεν με ενδιαφέρει να φατριάζω ούτε ψάχνω «φίλους» και «κολλητούς»
        συζήτηση κάνουμε επί παντός επιστητού και … περί ανέμων και υδάτων …
        και ο καθένας το «βιολί» του και αυτά που ξέρει και μπορεί.

        Νομίζω και ο διάκος, όσον με αφορά τουλάχιστον, το ίδιο ακριβώς κάνει
        διαφωνεί μόνο όπου διαφωνεί και μόνο για αυτά που διαφωνεί!
        Άσχετα αν καμιά φορά λέμε και καμιά κουβέντα παραπάνω … έτσι είναι οι ζωντανές συζητήσεις, πέφτει και καμία μπηχτή …

        Αυτό που τον αδικεί περισσότερο είναι το παραλήρημα που τον πιάνει με ουρά από άσχετες απαντήσεις «ότι νάναι» στην προσπάθεια του να έχει πάντα τον τελευταίο λόγο και τις «εντυπώσεις»
        εγώ όταν συλαμβάνω τον εαυτό μου να κάνει το ίδιο περιτολογώντας, με κρίνω αυστηρά και νομίζω ότι τουλάχιστον το έχω ελέγξει αρκετά
        είναι μόνο ανώφελος εγωϊσμός και δεν χρειάζεται να προσθέτεις τίποτα όταν έχεις πει με σαφήνεια και κατηγορηματικότητα αυτά που θέλεις.
        Το μόνο που θα πετύχεις είναι να κάνεις τον εαυτό σου προσφορά στα τρολ που παραμονεύουν σαν τα ποντίκια.

        Μου αρέσει!

      • Φωνή της λογικης said

        Συμφωνω και ξέρω πως λειτουργείς και τώρα αλλά και παλαιότερα…😜

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Φωνη , κανε μου τη χαρη να διαβασεις τους διαλογους και αμεσως μετα ξαναδες το

        Linesman said

        Απρίλιος 19, 2017 στις 11:00 μμ

        Επειδη ενδιαφερθηκες να δεις τι παιζει.

        Μου αρέσει!

      • Φωνή της λογικης said

        Διακο τα είδα.
        Όπως έχω διαβάσει άπειρα σχόλια σας εδώ μια πολύ καιρό. Για αυτό και έχετε αμφότεροι την εκτίμηση μου.
        Οι διάφορες είναι θεμιτές. Τώρα το «γιατί» που αναφέρθηκες σε προηγούμενο σχόλιο σου δεν μου είναι εμφανές.
        Αν κάτι υπονοείς, εδώ είμαστε να το ακούσουμε.

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Πάμε από κάτω προς τα επάνω: ….—«είναι να κάνεις τον εαυτό σου προσφορά στα τρολ που παραμονεύουν σαν τα ποντίκια». Και ποιός έχει ανάγκη τα τρολ, όπως τα αποκαλείς;
        Δεν πα να παραμονεύουν.
        Κλάϊν μάϊν.
        Εσύ γιατί σκιάζεσαι;
        Ουδέποτε επέτρεψα στον εαυτό μου να γράψει οτιδήποτε εδώ μέσα, ό,τι και να ήταν αυτό, με άλλο όνομα πλην του δικού μου.
        Το σιχαίνομαι.
        Αναγκάστηκα να το κάνω ΕΛάχιστες φορές, μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού και μάρτυς μου η ολύμπια, όταν έγραψα λοιπόν σχόλια από το κινητό μου επειδή δεν γνώριζα την διαδικασία, πώς δηλαδή να γράψω/βάλω το όνομά μου με το οποίο όλοι μεγνωρίζετε. ΉθΕΛε απλή αντιγραφή μα δεν γνώριζα πώς γίνεται η διαδικασία. Έτσι έβαλα ένα, ό,τι να ΄ναι, ώσπου τώρα τις γιορτές βρέθηκα κάπου κι ένας φίλος το απεκατέστησε.
        Αισθάνομαι προδότης του είναι μου εάν αυτό που λέω δεν έχω το θάρρος, το σθένος να το υποστηρίξω μέχρι κεραίας φανερά και ξάστερα.
        Να πάω να χαθώ τότε.
        Εάν έχω κάτι να πω, είμαι απόλυτα υπεύθυνος γι αυτό, είναι άποψή μου που μπορεί και έχει συμβεί να στέκει λάθος, πολλές φορές.
        Αν χρειαστεί ανακαλώ, θα ζητήσω συγνώμη προς όποιον το οφείλω, αλλά όταν αποφασίζω να σχολιάσω το κάνω με μπέσα και λεβεντιά.
        Αλλιώς τι το θΕΛω; Να γεμίζω με σάλια και ανώνυμες παπαριές την ατμόσφαιρα;
        Αυτά για το ένα θέμα.

        ….δεν με ενδιαφέρει να φατριάζω ούτε ψάχνω «φίλους» και «κολλητούς»….Μάλιστα!

        Αυτό είναι κόπος. Εάν είναι κτίσμα. Αλλιώς είναι μπαρμπούτσαλα, επεα πτερόεντα.

        Αλλά για πες μας, γιατί κόπτεσαι για τις φιλίες και τα κολλητιλίκια των άλλων ;

        ΕΣΥ τι έχεις να μας επιδείξεις περί αυτού, δείγμα ότι, δεν είσαι άκοπος νεόκοπος (= Εκείνος που ασπάστηκε πρόσφατα μια ιδεολογία για ιδιοτΕΛείς σκοπούς) ;
        Σε χαλάει κάτι, αισθάνεσαι ανεπαρκής ή υποτονικός στο να δημιουργήσεις και εσύ φιλίες;
        Ποιός σε εμποδίζει;
        ΘΕΛει κότσια, ε;
        Αααμμ, κιρκηραίε μου, βαριά η καλογερική λένε στην πατρίδα και τόπο μου.
        Σταματώ εδώ, γιατί πάλι μπορεί ν΄ αρχίσεις τα κλάματα επειδή δεν σε «παίζουν» τα άλλα παιδιά.

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        Αν πραγματι τον διαβαζεις ξερεις οτι μονο σαν «Ρεπουσης» ειναι πειστικος.

        Μου αρέσει!

      • Φωνή της λογικης said

        Διακο δε συμφωνω είσαι υπερβολικός.
        Όπως κι εκείνος σε κάποια σχόλια του.
        Για αυτό και επενέβην, γιατί αδικείτε αλλήλους.
        Και οι δυο έχετε τα δικια σας αλλά έχετε και την υπερβολή. Μην το αναλύσουμε γιατί εν τελει είναι τελείως υποκειμενική η οπτική του καθενός. Σημασία έχει οτι συμφωνείτε σε πολλα περισσότερα από οτι διαφωνειτε.

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Από ευγένεια, επειδή απευθύνθηκες πολλές φορές σε μένα, να μη λες ότι σε γράφω
        επιγραμματικά …

        1) Σκιάζομαι τα τρολ;
        Ξέρεις πόσα έχω στείλει στον αγύριστο από εδώ μέσα;
        Αυτά πήραν πόδι όχι εγώ!
        Αλλά σπαταλήθηκα!
        Και έπεσα στο επίπεδο τους! Δεν γίνεται αλλιώς, χορεύεις στους χορούς των τρολ.
        Και δεν τό έχω καθόλου όρεξη ούτε έχω σκοπό να το επαναλάβω!
        Έχω και καλύτερα πράγματα να κάνω!

        2) δεν με ενδιαφέρει να φατριάζω ούτε ψάχνω «φίλους» και «κολλητούς» …
        Σε μένα αναφέρθηκα, από πού σου προκύπτει ότι κόπτομαι για τις φιλίες και τα κολλητιλίκια των αλλων;

        3) «Φιλίες» ιντερνετικές;
        Κράτα τες για πάρτη σου!
        Εγώ χρειάζομαι μόνο ζωντανές σχέσεις με πραγματικούς ανθρώπους, φιλίες με μιά οθόνη κάντε εσείς!

        Υ.Γ. Σε ευχαριστώ που λυπήθηκες την μοναξιά μου και με «έπαιξες» λίγο να μην κλαίω.

        Μου αρέσει!

      • Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ said

        Ε,τελικά μας ψεκάζουν!! Φωνή της λογικής έχει πάρει στα σοβαρά τον Κερκυραίο(linesman) και του κάνει συστάσεις να κρατησει ένα επίπεδο(πότε το είχε;;) ο Κερκυραίος παίρνει το σοβαροφανές ύφος του(αν τον δειτε στην πραγματικότητα θα χεστείτε στα γέλια) λέγοντας πως έχει αυτοσυγκράτηση και παριστάνωντας ότι κρατά επίπεδο,ο άνθρωπός που έλεγε οτι όλοι εδω μέσα ειναι αγράμματα γελάδια και ότι θα μας γαμήσει όλους στην ανηφόρα!!!Για να μην αναφέρω ανανδρες επιθέσεις σε γυναίκες με σεξιστικά σχόλια και φθηνές βρισιές. ‘Οπως ακριβώς το λέει: ο καθένας αυτά που ξέρει και μπορεί.
        Ο άνθρωπος προσωποποίηση του νεοελληναρά, περασμένων δεκαετιών.Λαμογιά και ρουσφέτι.
        Για σοβαρευτείτε βρεεε….

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Φιλόπατρις said

        ++

        Μου αρέσει!

      • Φιλόπατρις said

        Για το Linesman φυσικά!

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Και δεν έχω πρόβλημα να το παραδεχτώ
        απείχα σκόπιμα για ένα διάστημα από εδώ μέσα
        αφ΄ενός γιατί αηδίασα από τις επιθέσεις των τρολ
        και αφ’ ετέρου γιατί αηδίασα από τον εαυτό μου που σπαταλιώταν με τα τρολ!

        Και επέστρεψα με άλλο ψευδώνυμο και πιό αραιά, ακριβώς για να ξεφύγω από τα τρολ και το καθεστώς που είχαν επιβάλλει αναφορικά με το πρόσωπο μου και πέτυχα την «ελευθερία» μου
        αν και πάλι κάποια παραμονεύουν σαν ποντίκια να κάνουν το μόνο που ξέρουν … να σε βρωμίζουν!
        Αλλα ποιός τα χέ…!

        Μου αρέσει!

      • Ο Ναπολεων εχει αρχειο.
        Ο διακος εχω δει να μεταχειριζεται με σκληρο τροπο το δικο του.Κατι ξερουν και μιλανε.
        Η ρεπουσια φιλοσοφια δεν κρυβεται.Ειναι ανταγωνισμος με την ιστορικη αληθεια και θελει να ξηλωσει καθε καλη ριζα. Το κακο γι αυτην με το βυζαντιο ειναι η ελληνορθοδοξια του . Εκει σκαλωνει ο καθε πονηρος.

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        «Ο Ναπολεων εχει αρχειο».

        Όσο έχεις κι εσύ!

        Αυτός έχει την κακοήθεια του χυδαίου τρολ και εσύ την βλακεία να σέρνεσαι πισω από κοινωνικά αποβράσματα!
        Δεν του λες να σου στείλει και μια φωτογραφία μου να χεστείς και συ στο γέλιο;
        Και το βιογραφικό μου αν σε ενδιαφέρει, που το ξέρει και αυτό χαρτί και καλαμάρι!

        Τι να πω … κατέληξα να σπαταλιέμαι και απόψε …

        Μου αρέσει!

      • Panos Diakos said

        «κοινωνικά αποβράσματα!»
        κατσε να δεις με λιγη υπομονη τι λεει η γιαγιουλα στα βιντεο και πες μας καμμια γνωμη λεω, αυτα σε καναν και αφρισες.

        Μου αρέσει!

      • Ενας Ξυπολυτος Προφητης Με Μουσι Χλαμυδα Μαυρα Γυαλια Ομπρελλα Και Διχως Σωβρακο said

        Απιστε ΚερκυροLinesman!
        Θα μας την δωσουν την Κωνσταντινουπολη!
        Λοιπον εμεις οι ξυπολυτοι γυμνοι και πτωχοι απο τα μνημονια «των Τσιπροκαμμενων και ΠασοκοΝουδουλων» με της προσωπικες αμαρτιες εμεις οι σημερινοι Νεοελληνες, εστω και ετσι ειναι ΘΕΛΗΜΑ του Θεου (Γιαχβε) των ελληνων;;;
        Η Κωνσταντινουπολη θα παραδοθει με το ΖΟΡΙ απο τους Τουρκους!!!
        Εις το ονομα της Ομουσιας Τριαδας ΑΜΗΝ.

        Μου αρέσει!

      • Φωνή της λογικής said

        @linesman

        Για το σχόλιο σου:
        Linesman said

        Απρίλιος 20, 2017 στις 12:39 πμ e

        Κι εγώ απείχα για αρκετό διάστημα και για ακριβώς τους ίδιους λόγους….

        Ας μην αναλωνόμαστε λοιπόν σε μεταξύ μας αντεγκλήσεις, ειδικά με όσους δεν έχουμε και πολλά να μας χωρίζουν.
        Τουλάχιστον εμείς μπορούμε να κάνουμε ένα πολιτισμένο διάλογο κι ας αφήσουμε τα διάφορα SSτρολ να κάνουν τη δουλειά τους.

        Μου αρέσει!

      • Ολοι μαζι γερα να φυγει η μπαλα απο μπροστα μας .
        Το ΣΗΜΕΙΟ ΜΕΓΑ ειναι μπροστα μας με αυτοπτη μαρτυρα σε βιντεο και παιζουμε περνα περνα η μελισσα με το ξυπολητο ξεβρακωτο και τη «φωνη της λογικης» ,το κλασικο επιχειρημα !
        Το ανεβασα πριν λιγο καιρο κι εγω και ειδα που βρισκεστε ολοι. Με τη μπαλα αγκαλια εκτος γηπεδου !

        Μου αρέσει!

  6. Aκέλας said

    …ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται,ξεχνόντας ότι ξεμείναμε από …φούρνους!

    Μου αρέσει!

  7. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

    Σιγά μη το σκίσεις ….
    Σκίστηκες για την «επεξήγηση» προς τον ΛΑΙΤΣΜΑΝ μπας και σε παρεξηγήσει.
    Μην ανησυχείς.
    Χέστηκε !

    Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

      Οφείλουμε όμως όλοι να παραδεχθούμε πως για καιρό ήσουν η φίρμα-μασκότ του σάϊτ και ο λόγος σου (αν και διαφωνών ο ίδιος μαζί σου) με ορθότατη χρήση των ΕΛληνικών. Τα του Καίσαρος…

      Μου αρέσει!

      • Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ said

        Ναι φίλε!!Το ξυπνημένα γελάδια,αγράμματα γίδια ,θα σας *** όλους στην ανηφόρα και άλλα αξιομνημόνευτα ελληνικά επιπέδου,αποτελούν την επιτομή της ορθής χρήσης των Ελληνικών!!
        Συλλεκτικά διαδικτυακά κομμάτια για τον αναγνώστη και τον ιστορικού του διαδικτύο του μέλλοντος!!!!!
        (ΥΓ.Κερκυραίε δεν είμαι τρολ.Ο καθρέφτης σου ειμαι!!)

        Αρέσει σε 1 άτομο

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

      + Ο ΝΑΠ ΤΗΣ ΚΕ (ΥΓ. Κερκυραίε δεν είμαι τρολ.Ο καθρέφτης σου είμαι!!).
      Άκου τα !

      …απείχα σκόπιμα… (τι μας λες ωρέ, σώπα, δεν το προσέξαμε!)
      …αηδίασα από τον εαυτό μου που σπαταλιώταν…. (άρα να υποθέσουμε ότι δεν τρέφεις αυτοεκτίμηση).

      Πάρε να ΄χεις λοιπόν για τον δρόμο !

      Μμμμμιλάει ο άμεμπτος, ο υπεράνω άλλων (ή και όλων) καστανάς.
      ….. να κάνουν το μόνο που ξέρουν να σε βρωμίζουν! Σιγά ρε…. πεντακαθαρίδη !
      Καλά στα είπε ο Στέργιος.

      Αφού πέτυχες την ΕΛευθερία σου λοιπόν,
      όπως ο ίδιος ομολογείς ΛΑΙΤΣΜΑΝ/Κιρκηραίε (…»πέτυχα την «ελευθερία» μου»…),
      αφού κατΕΛηξες να σπαταλιέσαι,
      τι το ήθΕΛες και ξανασκλαβώθηκες, σκαλώνοντας πάλι,
      μπλέκοντας εδώ μέσα μαζί με όλους εμάς που για σένα είμαστε:
      τα….. χαϊβάνια,
      ….. τενεκέδες ξεγάνωτοι,
      τα …αγράμματα γίδια,
      …τα….κοινωνικά αποβράσματα.
      …ξυπνημένα γελάδια κ.ά.

      Μόνον αυτά βλέπεις κομπλεξικέ αρχικαυλοράπανε στους συνομιλητές σου ;
      Κανα καλό λόγο δεν βρήκες να πεις ποτέ για κανέναν;
      Έτσι γαλουχούν εκεί στις, ευρέως κλειστές, συνάξεις στις οποίες προφανώς παρίστασαι;

      Αμ οι άλλοι, που ανέχονται τα λεγόμενά σου και γλύφουν (πέρα του να σου στρώνουν) το χαλί ;

      Ο «Απονήρευτος», εδώ ως Φωνή Της Λογικής (…να κάνουμε ένα πολιτισμένο διάλογο..) και η Φιλόπατρις που σκίζεται σε σταυρούς προτίμησης (Για το Linesman φυσικά!).
      Προσοχή στο καλσόν σου, Μαιρούλα μου)….

      Υ.γ. Έγραψα για την από μέρους σου ορθότατη χρήση των ΕΛληνικών, ότι τα γνωρίζεις καλά,
      δεν εννοούσα όμως ότι τα χρησιμοποιείς και σωστά, ύστερα μάλιστα από όσα σου καταμαρτυρούνται!
      Όλα κι όλα.
      Να ξηγιόμαστε.

      Μου αρέσει!

      • Φωνή της λογικής said

        Χρήστο,

        Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη καταρχήν.

        Χωρίς καμία διάθεση να τον υπερασπιστώ, δε νομίζω ότι έχει δείξει ότι δε σέβεται ή δεν εκτιμά τους συνομιλητές του. Ή ότι τους βάζει όλους στο ίδιο καζάνι.

        Όμως όταν φτάνεις στο σημείο να δέχεσαι συνεχώς φραστικές και προσωπικές επιθέσεις (από τους γνωστούς), μπουχτίζεις. Το έχω πάθει κι εγώ και τον δικαιολογώ.

        Είπαμε, να κάνουμε πολιτισμένο διάλογο. Αλλά κάποια πράγματα δεν είναι εύκολο να τα ανεχτείς. Σε αυτό δεν έχει άδικο.

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Καλημέρα. Χρόνια πολλά. Αληθώς Ανέστη.

        Εξακολουθείς να τον υπερασπίζεσαι ενώ όταν εξακόντιζε βΕΛη του, μπηχτές και καρφιά είχε δίκαιο και εμείς όλοι οι άλλοι ….άδικο …Αυτό μήπως εννοείς, όταν μάλιστα δεν τον ενοχλούσε κανείς (αναφέρομαι σε εμένα τον ίδιο και την μαρτυρία μου).
        Αφιερωμένα (όχι από ένα) αλλά από το χαϊβάνι:

        τα….. χαϊβάνια,
        ….. τενεκέδες ξεγάνωτοι,
        τα …αγράμματα γίδια,
        …τα….κοινωνικά αποβράσματα.
        …ξυπνημένα γελάδια κ.ά.

        Είναι ξύπνιος αλλά αγενής και ναι: …. έχει δείξει ότι δε σέβεται ότι δεν εκτιμά (και τόσο) τους συνομιλητές του…
        Κατατάσεις τον εαυτό σου στους αποδέκτες των πικρόχολων γενικεύσεων που εξαπέλυε;
        ΘΕΛω να πιστεύω πως όχι ή μήπως ναι;
        Αυτά.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Καλημέρα αδερφέ, συγχαρητήρια για το χώσιμο!
        Ένας από τους λόγους που βρίζω Χρηστο, είναι
        γιατί ΔΕΝ κατέχω καλά την γλώσσα όπως εσύ εδώ!

        Ο κερκυραίος είναι άρρωστος ανθέλληνας, δεν είναι βλάκας, είναι έξυπνος και αυτό
        τον κάνει ακόμη ποιο επικίνδυνο γιατί όλη του την εξυπνάδα την βάζει πως
        θα κάνει το μαύρο άσπρο και για μερικούς το πετυχαίνει!

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Καλημέρα στον αδΕλφό Στελάρα. Να ΄σαι καλά. Μια χαρά τα λες κι εσύ μόνο την γλώσσα πρόσεξε, εκεί το χάνεις.

        Τώρα να δεις που ο κιρκηραίος όχι μόνο δεν θα μετέχει για καιρό αλλά…. ούτε το τηλέ του δεν θα σηκώνει !

        Και σε ήθΕΛα. Κοίτα εδώ μία είδηση στην εφημερίδα κάτω – κάτω που γράφει για τα τσιπάκια που οι Σουηδοί πέρασαν υποδόρια στο σώμα τους. Να κάνουμε κουβέντα. Δες το και πάμε !

        https://olympia.gr/2017/04/20/%e2%80%aa%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%B9-%CE%BF-%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%89%CE%BD-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF/

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Χρήστο δεν το κατέχω το θέμα, δεν με ενδιάφερε να μάθω, εδώ ο κόσμος έχει πιστεύω
        στους διοικούντες που ότι κάνουν το κάνουν με γνώμονα τον πολίτη και την χώρα.
        Να σου πω την γνώμη μου που ίσος να είναι και λάθος.

        Υποθέτω αυτό το chip είναι ένα είδος ταυτότητας του ατόμου με πολλά αλλα
        στοιχεια αλλα που δεν παραβιάζουν το integrity του ατόμου.

        Αυτοί που εναντιονοτε στην εξέλιξη της τεχνολογίας είναι συνήθως
        οι παράνομοι και η εκκλησία για ευνόητους λόγους.

        Μου αρέσει!

      • Εξυπνο να παρετε μαζι και τη μπαλα , γιατι αν μεινει ,ολες οι συζητησεις περιτευουν.

        Μου αρέσει!

      • Φωνή της λογικής said

        Χρήστο βαζεις στο ίδιο καζάνι κάποιον που μιλάει για χαϊβάνια, τενεκέδες, αγράμματα γίδια και κοινωνικά αποβράσματα με κάποιον που ολημερίς και ολονυχτίς βρίζει ακατάπαυστα ολονών τις μανάδες και ότι άλλο βρει.

        Μην μπερδεύεσαι, δεν εχουν καμια σχέση το ένα με το άλλο.

        Για αυτή τη δεύτερη κατηγορία αναφέρεται όταν μιλάει για κοινωνικά αποβράσματα και δεν έχει άδικο.

        Και ξέρουμε όλοι μας εδώ ποιοί είναι αυτοί, και καλό είναι να μην επεκταθούμε παραπάνω.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Δεν βρίζω ποτέ αν δεν με βρίσουν, εσένα δεν σε έβρισα ποτέ, σε είπα μονο ότι την
        λογική σου την έχεις συνδέσει μα τη κωλ@τρυπίδα σου και αυτό ΔΕΝ είναι καλό.

        Ο κερκυραίος βρίζει τους πάντες, ΟΛΟΥΣ τους επισκέπτες και ειδικά τις γυναίκες, και μιλά
        στον πληθυντικό, ΔΕΝ αναφέρεται προσωπικά σε μένα, ασφαλώς είμαι απέναντι του
        γιατί τον απεκάλυψα στην βρώμικη ανθελληνική του θέση ΠΑΝΤΑ κατά της Ελλάδας.

        Το ότι ανοίγεις αυτό το θέμα, θα σε έχω υπόψιν μου και ευκαιρίας δοθείσης θα στον χώσω, κοράκι.

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Ναι φιλαράκι, ο.κ. όμως γιατί να μου το φυτεύσουν μέσα από το δέρμα στο Ναό μου, που είναι σώμα μου;
        Γιατί ας πούμε δεν μου δίνουν το τσιπάκι
        (εφ όσον διαπιστωμένα είναι για το γενικό καλό, όπως πάνε να μας «ψήσουν» με το μπίρι-μπίρι)
        να το φοράω σαν δακτυλίδι κι άμα γουστάρω, όποτε γουστάρω,
        να το βγάζω παρά χειρουργικά να το τοποθετούν μέσα μου κι άϊντε βρες το, άντε βγάλτο, μετά.
        Γιατί να με κυβερνούν από απόσταση ;
        Αυτό δεν κατάλαβα.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Νομίζω τα επιχειρήματα που μπορεί κάποιος να αναφέρει υπέρ ή κατά, είναι πολυάριθμα, και εξαρτάται από το άτομο.

        Εγώ δεν έχω τίποτα να κρύψω και πιστεύω στο σύστημα όπου ζω, οποτε αν αυτό με πείσουν (που ήδη το πιστεύω)
        ότι τα στοιχεια θα χρησιμοποιούνται για το καλο του ατόμου και της κοινωνίας, κανένα πρόβλημα.

        Κάτι σχετικό ήταν και οι κάμερες σε δρόμους, οι νορμαλ άνθρωποι συμφωνου,
        οι παράνομοι και ειδικά οι κομμουνιστές αντιδρούν, γιατί άραγε?

        Μου αρέσει!

      • Φωνή της λογικής said

        @mad dog

        Δε βρίζεις ποτέ εκτος αν σε βρίσουν;
        Ο κερκυραίος βρίζει ειδικά τις γυναίκες;

        Τη Σταθάκη να ρωτήσουμε να μας πει.

        Ευτυχώς, που τα γραπτά μένουν (ότι δεν το τρώει η σκουπιδιάρα) και όλοι εδώ μέσα ξέρουμε να διαβάζουμε…..

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Ο καθένας στο μπλοκ είναι γνωστός και για τη συμπεριφορά του και για τις γνώσεις -αν έχει ή δεν έχει- και για τις απόψεις του.

        Χρήστο πως είσαι άδικος για τον Linesman.

        Και αν το κάνεις για να πάρεις τα συγχαρητήρια του φίλου σου Ζαγκλού,το πέτυχες,μόνο που χτυπάει λίγο άσχημα και το ξέρεις.

        Ο Linesman και γνώσεις έχει και άποψη και χιούμορ.

        Ανεξάρτητα αν σε συμφωνούμε ή ΄όχι σε όλα,βλέπουμε αν κάποιος έχει επιχειρήματα η όχι.

        Και ο Linesman έχει επιχειρήματα και μάλιστα πολύ σοβαρά,δεν πετάει κοτσάνες.

        Τώρα όσον αφορά τις όποιες εξάρσεις του,δεν είναι ο μόνος,άλλωστε σε ένα ανοιχτό διάλογο στα μπλοκ υπάρχουν και αυτά.

        Είμαστε ένας λαός παθιασμένος ακόμα και όταν συζητάμε.

        Δεν είσαι όμως δίκαιος και το ξέρεις.

        Με λίγα λόγια μερικοί εδώ μέσα δυιλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλον.

        Σε θέματα συμπεριφοράς…..

        Υ.Σ Ξέρω πως οι γνωστοί ηλίθιοι του μπλοκ θα τρέξουν να πούνε πως βγήκα να υποστηρίξω το Linesman αλλά καθόλου δεν με ενδιαφέρει,πάντα λέω και θα λέω την άποψή μου ανοιχτά είτε αρέσει είτε όχι.

        Μου αρέσει!

      • Φωνή της λογικής said

        χαχαχαχα!

        Mad Dog said

        Απρίλιος 20, 2017 στις 1:00 μμ e
        Δεν βρίζω ποτέ αν δεν με βρίσουν, εσένα δεν σε έβρισα ποτέ

        Mad Dog said

        Απρίλιος 20, 2017 στις 1:11 μμ e
        Ξαναδιαβάζοντας το σχόλιο σου, θα συμφωνήσω ότι «κοινωνικό απόβρασμα»
        είναι το άπλυτο αιδοίο της μάνας σου. Ψαρίλα, λίγδα, βρώμα, σκατίλα, μπλιάχ…

        ———-

        ΠΟΣΟ ΞΕΦΤΙΛΑΣ

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Φωνή Της Λογικής said

        Απρίλιος 20, 2017 στις 1:14 μμ
        —————————————-

        Μόνο τη Σταθάκη ?

        Όποιος ή όποια έχει αντικειμενική άποψη ή φιλοκυβερνητική αμέσως πέφτουν τα παντός είδους τρολ και οι γνωστοί άγνωστοι να βρίσουν,αυτά όμως δεν τα βλέπουν οι κριτές των πάντων…..

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Και όπως πολύ σωστά είπε χθές ο Linesman «φιλίες» λυκοφιλίες με μια «οθόνη» δεν υπάρχουν,συμπάθειες ναι,φιλίες όχι.

        Και όσοι το προσπαθούν δείχνουν ξεκάθαρα το πόσο δυστυχισμένοι είναι και πόσο απελπισμένοι για να ψάχνουν φιλίες στα μπλοκ ίσως γιατί ΔΕΝ έχουν στην πραγματική τους ζωή…..

        Άλλωστε όλοι ψάχνουν για αυτό που τους λείπει και αυτό φαίνεται.

        Μου αρέσει!

      • Φωνή της λογικής said

        Θα είχε ενδιαφέρον στατιστικά να δει κανείς σε ποσα από τα post που κάνει περιλαμβάνει βρισιές.

        Έτσι για να ενισχύσουμε τα λεγόμενα του ότι δε βρίζει…..

        Τέλοσπάντων. Το θέμα δεν είναι αυτός ή αυτοί.
        Το θέμα είναι ότι έχουν το θράσος να το παίζουν και νοήμονες με ιδιαίτερο πνευματικό και κοινωνικό υπόβαθρο…..
        Είναι αστείο δηλαδή!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Η σταθάκη μωρέ, το ξέρεις αλλά σαν πούστης που είσαι το προσπερνάς,
        εξίσωσε τον Μ. Αλλεξανδρο με τους δολοφούνους ισλαμιστές του ISIS, ζώο!
        ΔΕΝ είναι άνθρωπος και δεν έχει το δικαίωμα να μολύνει το blog με τις συμμορίτικες ιδέες της.

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Το σχόλιο της Σταθάκη το διάβασα,δεν είπε αυτό,το έφερε ως παράδειγμα,εσύ σκόπιμα το διαστρεβλώνεις,όπως κάνεις συνήθως,για να συκοφαντίσεις τους σχολιαστές που έχουν διαφορετικά πιστεύω από εσάς.

        Φωνή της Λογικής

        Γνωριζόμαστε καλά στο μπλοκ,ξέρουμε ποιος είναι και τι,μην ανησυχείς !!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Ρε εμμονικο ερμαφρόδιτο τίποτα, μαζί σου θα κάνω διάλογο με υπονοούμενα και λόγια του αέρα?
        Αυτά είναι τεχνικές για κατίνες ρε ξετσίπωτο τραβελι.

        Λες το είδες, ανέβασε το λοιπόν και άσε τις σάλτσες, ξέρουμε ποιος είναι τι!
        Κάθε μέρα σε χύνουν στα μούτρα και αφού τα καταπιείς, ξαναγυρνάς πάλι φρέσκος και ψάχνεσαι για νέες δόξες.

        Είπε αυτό που αναφέρω επακριβώς, όπως επίσης εξίσωσε τους Έλληνες προσφυγες
        της M. Ασίας με τα κύματα των εισβολέων ισλαμιστών φούστη.

        Μου αρέσει!

      • ΧΕΙΡΩΝ said

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Εσύ τη συκοφαντείς,εσύ να ψάξεις να το βρείς εγώ το διάβασα το σχόλιο της και δεν έλεγε αυτά που λες εσύ ο ψεύτης.

        Η Χριστίνα Βουλγάρα μιλάει για τραβέλια !!

        Που την μια σχολιάζει σαν ΝΙΚΟΣ την άλλη ως Γιώργος κτλ.κτλ.

        Βρε πλάκα που έχει ο κόσμος !!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Φύγε από μπρός μου ορε ερμαφρόδιτο φρικιό.
        Εγώ δεν κρατώ αρχείο, να το ψάξω γιατί?

        Είναι μια τελειωμένη ιστορία, αυτό το τσόκαρο σίγουρα εγγραφε στο ινδυμεδια όπου είναι ελεύτερα
        να πεις ότι θέλεις κατά της Ελλάδας, αλλα στο Olympia συνάντησε τον Ζαγκλάρα που τις είπε
        σκάσε μωρή ρουφιάνα εαμοσυμμορίτισσα και εξαφανίσου, και αυτό έγινε.

        Εσύ αν είχες τσίπα ανδρός, θα είχες εξαφανισθεί από πολύ καιρό, αλλα δεν έχεις, είσαι ένα ερμαφρόδιτο
        φρικιό που σέρνεται σαν σκώληκας στο blog με σάλια από τσίριζα και εμμονικες κόντρες, γελοίε κλόουν.

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Έχω ανεβάσει παλιά σου σχόλια στο πρόσφατο παρελθόν, τότε που σχολίαζες με το ψευδώνυμο Χριστίνα η Βουλγάρα -και όχι μόνο- αλλά και με τα ψέματα που έχεις πει κατά καιρούς,μην με αναγκάσεις να το κάνω πάλι,αρκετά έχεις ξεφτιλιστεί.

        Και δεν έχω τέτοια διάθεση,γιατί είσαι ένας τενεκές σάπιος και δεν θέλω να χάνω το χρόνο μου μαζί σου.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Αχ καλε! Χα..χα.. πάλι απειλές?

        Ήταν κάποιος παλιά που ανέβασε πολλά σχόλια μου πριν πενταετίας ντεμέκ να με θίξει, αλλα εγώ τον
        ευχαρίστησα γιατί σε όλα μου τα σχόλια ακόμη και εκεί που έβριζα, ήμουν πάντα δίκιος και με σωστές θέσεις.

        Εμπρός λοιπόν γύρνα στα blog που έχω γράψει κατά καιρούς και αντέγραψε τα χειρότερα που
        θα βρείς είναι πολύ ok για μένα, έλα φούστη και μην αργείς.

        Και by the way, η προκτοραφη πέτυχε ρε?

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Η Χριστίνα Βουλγάρα !!

        Πλάκα που έχει ο κόσμος !!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Ήταν ένα εμμονικο μνί παλιά σαν και σένα με το όνομα Χρηστος Βούλγαρης κάναμε χοντρή κόντρα μεταξύ μας,
        αλλα όταν άρχισε να αναφέρεται και στο σπίτι μου, τότες βρήκα στο facebook κάτι φωτογραφίες του
        και έγραψα σαν χριστίνα η βουλγάρα, έβαλα και την φωτό του στο avatar.

        Χα..χα.. ήταν μια φοβερα γελοία σκατοφατσα, κάτι μεταξύ καρδερίνας και βρυκόλακα, σε λίγο εξαφανίσθηκε!
        Αυτό στο έχω αναφέρει πολλάκις, το γνωρίζεις, αλλα είναι τέτοια διάμετρος η σούφρα σου
        που πλέον δεν σε ενδιαφέρει η ξεφτίλα!

        Μου αρέσει!

      • ΧΕΙΡΩΝ said

        Με την φορμα που εχει παρει Ο – Η – ΜΑΙΡΗος εγω ειμαι σιγουρος οτι η πρωκτοραφη ειχε μεγαλη επιτυχια!

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        ΝΙΚΟΣ,Γιώργος,Αγαμέμνονας,Χριστίνα η Βουλγάρα,Mad Dog Ζαγκλάρασ Στέργιος κτλ.κτλ.

        Τα ψευδώνυμα που χρησιμοποιούσες κατά καιρούς,αυτά και άλλα πολλά,τα θυμάσαι ?

        Σχολιάζω αρκετά χρόνια σε μπλοκς,τέτοιο νούμερο σαν εσένα δεν έχω ξαναδεί.

        Πρέπει να έχεις πολλά ψυχολογικά προβλήματα μπαμ κάνεις βρε κακομοίρη.

        Άντε κάτσε στη γωνία τώρα και τσιμουδιά,αρκετό χρόνο σου έδωσα τενεκέ !!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Έγραψα σαν Zaglos, χριστίνα η βουλγάρα με σκοπό να διώξω τον βούλγαρο όπως έγινε, οι φίλοι μου
        πάλι με απαντούσαν σαν Zaglos, έγραψα με το όνομα μου Στέργιοs Ζαγκλάραs, η Olympia
        απέκλεισε το όνομα μου και άρχισα να γράφω σαν Mad Dog, τίποτα άλλο.

        Εσύ ερμαφρόδιτε μονο σε αυτή την ανάρτηση έχεις γράψει με πέντε ονόματα,
        φρικιό, άντε πάνε κρύψου ξεφωνημένη! Χα..χα..

        Μου αρέσει!

      • Ενας Αγνωστος Προφητης said

        Εγω σαν ενας εναςαξιοπιστος προφητης της Ολυμπια! λεγω οτι ο Περικλης και η ΜΑΙΡΗ κτλ κτλ, ειναι ο ιδιος ο Χρηστος Βουλγαρης; εσυ ΜΑΙΡΗος τι λες;;;

        Μου αρέσει!

      • Linesman said

        Φωνή της λογικής @ MΑΙΡΗ

        κάνετε το λάθος που έκανα παλιά και εγώ
        δεν βγάζεις άκρη με την αλητεία ούτε υπάρχει περίπτωση να συνεννοηθείς.
        Το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να βρωμίζει όποιον την πλησιάζει.
        Και τί είναι ο καθένας βλέπουν οι άλλοι και κρίνουν.

        Στην καθημερινή σας ζωή, σας ενδιαφέρουν τέτοια υποκείμενα;
        Γιατί να σας ενδιαφέρουν εδώ;
        Πείτε την γνώμη σας, αν σας ενοχλήσουν απαντήστε και μιά φορά ξεκάθαρα και σταράτα κόβοντας τους τον βήχα
        και από κει και μετά ΧΕΣΤΕ τους και αφήστε να χτυπιούνται σαν χταπόδια!

        Μην σπαταλιέστε με σκουπιδοϋποκείμενα.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Ρε θεατρίνε συμμορίτη, δεν είχα καμια κόντρα με τον βλάκα τον «φωνή της λογικής» ώσπου χωρίς κανένα
        λόγο επιβεβαίωσε τα σκ@τά που φτύνεις περί «κοινωνικό απόβρασμα» και τον απάντησα όπως του άξιζε.

        Εσύ είσαι αυτός που βρίζει πάντα όλους τους επισκέπτες και αυτός βασικά είναι ο λόγος της κόντρας μας,
        γιατί εγώ υπερασπίζομαι πάντα τους αδύναμους και γ@μώ τουs γύφτους που το παίζουν άγριοι.

        Αυτό που συμβουλεύεις στα κόπρανα, κάντο και ο ίδιος, το έχεις πει επανελειμμένα, αλλα δεν μπορείς,
        στο τέλος νικιέσαι από τον συφιλικο χαρακτήρα σου και ξαναγυρνάς και κάθεσαι στο παπάρι του Zaglou!

        Και ξέρεις κάτι αλβανέ? Είμαι στις καλές μου αυτή την στιγμή και σας σκέφτομαι ρε, χτυπιόσαστε να βρείτε
        λάθος στον Ζαγκλάρα και φαρμακερά λόγια νά τον πληγώσετε, ε λοιπόν σας δηλώνω ότι σας βλέπω σαν
        κατσαρίδες ρε, χα..χα..χα… είμαι αχτύπητος γιατί έχω αρχές, εσείς είστε συμμοριτακια και η κρίση σας
        περί δικαιου βασίζεται στα πολιτικά πιστεύω του αλλου και όχι στις θέσεις του, για αυτό πάντα
        θα χάνεται και θα σας γ@μώ ώσπου να βγάλει ο κώλος σας γιαούρτι!

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Είμαι σε κατάσταση ευθυμίας
        και χαρίζω ένα άσμα στους έτσι και γιουβέτσι!

        Μου αρέσει!

      • ΜΑΙΡΗ said

        Linesman said

        Απρίλιος 20, 2017 στις 6:54 μμ
        —————————————

        Σωστός.

        Μου αρέσει!

  8. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

    Φωνή Της Λογικής said Απρίλιος 20, 2017 στις 12:49 μμ

    Εάν αναφέρεσαι στον Στέργιο δεκτόν.
    Έτσι είναι.
    Αλλά δεν του χαρίζω κι αυτουνού κάστανα όσο κι αν τον αγαπάω.
    Του τα λέω, του τα χώνω, του τραβάω τ΄ αυτί, προσπαθώ να του υπενθυμίζω πως όσα σπέρνει θα τα θερίσει, αργά ή γρήγορα.
    Προσπαθώ να είμαι δίκαιος (όσο μπορώ και αντιλαμβάνομαι), τα του Καίσαρος να πηγαίνουν στη θέση τους, να μην υπάρχουν ήξεις- αφίξεις και υστεροβουλίες.
    Η έκφραση «δύο μέτρα και δύο σταθμά» αναφέρεται στην αντιμετώπιση κάποιων αυστηρότερα από άλλους μέσω διαφορετικών κριτηρίων κρίσης για τα εμπλεκόμενα άτομα.

    Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

      Χαιρετώ άπαντες. Τα λέμε…

      Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Όσο για τον κίρκη αναγνωρίζω, το έχω ήδη κάνει δημόσια, την πένα του και τα κείμενα.
        Όμως φίλε,
        άλλο αυτό κι άλλο να σε στολίζει προσβλητικά.
        Ο Στέργιος βρίζει (αισθάνομαι πολύ άσχημα κάθε φορά που τον διαβάζω με όσα υβριστικά γράφει), με δεν προσβάλλει.
        Είναι της στιγμής και της έξαψης.
        Είναι «νευρικόπουλο», τι να τον κάνουμε τώρα.
        Ενώ ο άλλος μπήγει καρφί, μαχαίρι στα πλευρά σου, που μένουν και μετά, κατάλαβες;
        Είναι χειρότερο το ένα του άλλου γιατί ενώ το ένα πονά το άλλο ΥΠΟτιμά τον συνομιλητή του.
        Κάλλιο κάποιος να με βρίσει παρά να με μειώσει, ταπεινώσει, απαξιώσει.
        Κατάλαβες;
        Όσο για σένα Στεργιο άλλη μία φορά σου τα ξανα-υπενθυμίζω.
        Κοίτα τα σχολιανά των άλλων για την πάρτι σου και κρίνε την πορεία σου. Αν κάνεις καλά ή όχι. Για μένα στο έχω πεί με όσος εκφράσεις μπόρεσα, όχι, δεν κάνεις καλά. Τι θα πεί τα νεύρα μου; ΕΛεγξέ το ρε φίλε.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Ρε Χρηστο σε καταλαβαίνω, προσπάθησε και εσύ να με καταλάβεις,
        «κοινωνικό απόβρασμα» με είπε ο χολερικός!

        Σε αυτή την περίπτωση έχω το κάθε δικαίωμα να του γαμήσω όλο
        το σπίτι και ας με κρίνουν αρνητικά οι πάντες, αδιαφορώ!

        Δηλαδή τι να κάνουμε τώρα παιχνίδι με έξυπνες λεξούλες?
        E δεν μπορώ, χάνω σε αφτο το άθλημα.

        Δεν ξέρω χειρότερη λέξη από το κοινωνικό απόβρασμα και απαντώ
        εξίσου **** και είμαστε μια μου και μια του.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Από τα λίγα Ελληνικά μου καταλαβαίνω ότι ”κοινωνικό απόβρασμα” είναιτο άτομο που έχει
        απορριφθεί από την κοινωνία, δεν παράγει έργο και ζει παρασιτικά στην κοινωνία, είμαι εγώ αυτός?

        Εκατοντάδες χιλ ευρώ στέλνονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα από την εταιρεία μου για αγορές πρώτον
        γεωργικών υλών, εκατοντάδες χιλ ευρώ πλερώνουμε σε φόρους, είμαι καλοσ οικογενειάρχης και όλοι
        οι γνωστοί και φίλοι, ως επί το πλείστον Σουηδοί, με έχουν στην ανώτερη εκτίμηση, διαφορετικά δεν
        θα με έψηναν να τους πουλήσω μετοχές στην εταιρεία μου, και δεν ήταν και φτηνές.

        Σε ποια περίπτωση είμαι απόβρασμα ρε Χρηστο, επειδή βρίζω?
        Mα βρίσω το πουσταριό που με έβρισε, ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ!!!
        Κλείνω το γραφείο τώρα να παω καμια βόλτα γιατί τα νεύρα μου έχουν γίνει τσατάλια!

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Mad Dog said Απρίλιος 20, 2017 στις 3:58 μμ ++++ Απρίλιος 20, 2017 στις 4:30 μμ

        …»κοινωνικό απόβρασμα» με είπε ο χολερικός….
        Αύριο ένας άλλος θα σε αποκαλέσει καμπούρη, ένας άλλος κατεστραμμένο, ύστερα άλλος αδΕΛφή, μετά κάποιος βλάκα, φίδι/οχιά….
        Ε, και ;
        Δεν καταλαβαίνεις πως όταν πολλά ρίχνεις ξύλα στη φωτιά περίμενε και τα χειρότερα;
        Πως θα σε αντιμετωπίσουν όταν τους βρίζεις τις μανάδες.
        Τι περίμενες;
        Να σου πούνε κι ευχαριστώ από πάνω ;
        Φυσικά θα στα χώσουν κι εκείνοι όσο άγρια τους τα χώνεις εσύ.
        Εσύ τους βρίζεις μανάδες, αυτοί θα σου ριχτούν εκεί που πονάς, που είσαι (ή έχεις) ευαίσθητος/ευάλλωτος.
        Αυτό γίνεται κι η κολόνια κρατά κρατεί.

        …έχω το κάθε δικαίωμα να του γαμήσω όλο το σπίτι….
        Αφού γνωρίζεις καλύτερα από τον καθένα ότι αυτό δεν γίνεται, δεν θα γίνει ποτέ. Τι το επικαλείσαι λοιπόν;
        Για να ΄χαμε να λέγαμε @ρκίδια να κουρεύαμε. Γι αυτό !
        Έπειτα σε είπε, όπως σε είπε, κοινωνικό κάτι.
        Ωραία.
        Εσύ είσαι τέτοιος;
        Όχι.
        Εε, τότε γιατί δεν συνδέεις, αυτόν που σου το είπε με Κάϊρο, αν όχι με τα κάκαλα σου, να σαι και ήρεμος ;

        Για να μη λέμε επί του θέματος πολλά.
        Από όλους όσους κοντραρίστηκες μην περιμένεις κάτι καλύτερο ή ανώτερο. Ούτε σκέψη για επαινους, χειροκροτήματα.
        …οι γνωστοί και φίλοι,
        ως επί το πλείστον Σουηδοί,
        με έχουν στην ανώτερη εκτίμηση.
        Σ΄ αυτούς που σε έχουν σε εκτίμηση πρόσθεσε και εμένα ο οποίος, επί πλέον, σε αγαπάω.
        Σε όποιον αρέσεις, για τους άλλους δεν θα μπορέσεις.
        Ξαναθυμίζω ότι ο πολιτισμός μας εκπορεύεται και από τον λόγο (πέρα από σκέψεις και πράξεις).
        Ούτε τις σκέψεις σου διαβάζουν οι άλλοι εδώ μέσα, ούτε τις πράξεις σου βλέπουνε.
        Τον λόγο σου διαβάζουν κι από αυτόν κρίνουν.
        Τα λένε οι ίδιοι δεν τα διαβάζεις;
        Άρα όπως όλα τα άλλα τα έχεις σε σειρά και σε τάξη (όπως εσύ ο ίδιος μας αποκαλύπτεις/εξομολογείσαι) έτσι βάλε κι αυτόν (τον λόγο) σε τάξη, θέση και σειρά.
        Τακτοποίησέ το να πάρει η ευχή και σου υπόσχομαι ότι δεν θα βγεις χαμένος,
        παρά μάλλον,
        πολλαπλά κερδισμένος.

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Άφησε δε στην άκρη πως έτσι θα σκάσουν οι οχτροί σου τους οποίους,
        ενώ κρίνω ότι δεν θα έπρεπε να έχεις εν τούτοις από αυτά κι από κείνα κι απ΄τα άλλα,
        δημιουργεί η έκρηξη του θυμού σου η οποία άνευ ΕΛέγχου.
        Τους ζεματίζεις με καυτό λάδι όταν εμπλέκεις πρόσωπα τα οποία ούτε παρόντα είναι,
        ούτε μας αφορούν,
        ενώ κάποιων ίσως να είναι ακόμη και νεκρά κηλιδώνοντας έτσι άθΕΛά σου την μνήμη τους στους δικούς τους.
        Αυτό λέγεται Ύβρις.
        Είναι σοβαρό τεκταινόμενο ώστε να φτάσει να γίνει έως και αδίκημα εις βάρος σου εγείροντας επάνω/εναντίον σου νομικές συνέπειες.
        Πρόσεξε.
        Περάσαν τα ανέμΕΛα χρόνια που ΕΛεγε κάποιος μιά κουβέντα παραπάνω και δεν έτρεχε τίποτε.
        Όπως πηγαίνουν τα πράγματα έρχεται/πάει να μπει ηθική, ισονομία και τάξη στο διαδίκτυο.
        Δεν μπορεί να βγαίνω εγώ, εσύ, ο άλλος και να λέμε ότι μας κατεβάσει η κλάβα εάν πρώτα δεν το φιλτράρουμε, όχι μία μα, δυο και τρεις φορές.

        Πάντως μια ζωή εδώ μέσα γ@μώ τα ξύλα μου γαμώ,
        μιά ζωή,
        όλο εσένα και τον κιρκηραίο,
        μετά τον μαίρη θυμάμαι να σας νταντεύω, να σας νουθετώ, να προσπαθώ να σας τα φτιάξω, να σας φιλιώσω, να σας συμβιβάσω.
        Μάλλον δεν τα κατάφερνα και πολύ καλά.
        Πάντως…..
        …. πρέπει να έχω πολύ υπομονή. Ιστορική ! (ιωβηλαία).

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Καλημέρα,
        Χρηστο, το καταλαβαίνω ότι ο προστατευτικός σου λόγος ”κανε έτσι παιδί μου,
        και όλα θα πάνε καλά” είναι φιλικός μεν, αλλα άδικος και άνευ ουσίας.

        Ναι βρίζω, και το ευχαριστιέμαι, αλλα πότε βρίζω και ποίους?
        Και με τον μαίρη κοντράρομε και με τον πάνο, αλλα δεν βρίζω οικογένειες!

        Πάντα τα τρολια όταν τα κάνω παρατήρηση να μην βρίζουν, η καραμέλα είναι ότι εγώ βρίζω περισσότερο,
        αλλα δεν με δείχνουν που, θέλω να πω, εκεί που βρίζω όπως σε αυτή την ανάρτηση, είναι πλήρως
        δικαιολογημένη, γιατί το μνί με βρίζει απαίσια χωρίς λόγο και αφορμή!
        Το πρόσεξες αυτό Χρηστάκη?
        A μπα δεν νομίζω, κάνεις αυτό που κάνουν όλοι, εσύ βρίζεις άρα έκλεισε το θέμα!

        Αμέτρητες φορες χωρίς λόγο με επιτίθεται ο κερκυραίος με ταπεινωτικές εκφράσεις, γιατί τόλμησα να πω
        την γνώμη μου, η οργή μου είναι τέτοια που το μίσος μου συρρικνώνεται σε μια- δυο αράδες και
        μπορεί να περιλαμβάνει και λεπτομέρειες το πως θέλω να πάρω όλο του το σπίτι.

        Προχθές, που ακόμα είσαι θυμωμένος μαζί μου, κάποιο θρήσκο ευγενικό άτομο (μη χέσω) βρίζει χωρίς λόγο
        τους Ολύμπιους Θεούς και όταν το επαναλαμβάνει λέω κάτι σχετικό και εγώ για τους δικούς του θεούς.
        Και σε λίγο γίνετε ένα μπάχαλο με τον κομαντάντε να αφορίζει την οικογένεια μου, τα παιδιά μου να πεθάνουν!

        Εσύ έκρινες και καταδίκασες εμενα, όχι σαν δίκαιος δικαστής, αλλα σαν άδικος χριστιανός.

        Είναι αλήθεια, αυτές οι κοκορομαχίες με κατωτερα στουρνάρια με έχουν κουράσει, με παίρνει χρόνο και
        προπάντων ενέργεια, στην προκειμενη, και κρίνοντας την κριτική σου, θα προτιμούσα κάποιος να με βρίσει,
        παρα ένας φίλος να με κάνει μαθήματα ηθικής όπου προσπερνά σαν φυσιολογικούς τους λόγους που με ωθούν να βρίσω.

        Νομίζω είναι καιρός να σταματήσω από το blog, δεν με δίνει τίποτα πλέον παρα γελοία προπαγάνδα, είναι
        αλήθεια ότι υπάρχου πολλά ενδιαφέροντα άτομα, δεν θα πω ονόματα μην ξεχάσω και αδικήσω κάποιον.
        Αλλα έχει μαζευτεί και μια σάρα και μάρα που είναι βρώμα ανυπόφορη!

        Χειρότερος όλων των λεπρών του blog ο κερκυραίος – Linesman, είναι πράγματι μια πληγή για το blog.

        Αυτά, και καλή συνεχεια

        Μου αρέσει!

      • Στο καλό said

        Επιτέλους κατάλαβες ότι πρέπει να την κάνεις με ελαφρά.
        Άντε να ξεβρωμίσει ο τόπος.

        Στο καλό και….. να ΜΗ μας γράφεις!

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Κάτσε εδώ που κάθεσαι παρεάκι μου γιατί άμα φύγεις θα ΕΛθω σουηδία θα σου τραβήξω τ αυτιά και μετά θα φύγω με το ίδιο αεροπλάνο πίσω.
        Να χαίρεσαι που έχεις κιρκηραίους να αντιμετωπίζεις γιατί έτσι γίνεσαι κάθε μέρα καλύτερος. Καλά τα λέω;

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Με πλήγωσες, αλλα δεν είναι βασικά αυτός ο λόγος που μάλλον θα σταματήσω
        να σχολιάζω στο Olympia.Η Olympia είναι ένα κομματικό όργανο του τσίριζα
        που έχει καταντήσει μια γελοιογραφία.

        Παρότι δεν συμπλέουμε στα βασικά που όλοι συγκρούονται εδώ μέσα όπως πολιτικές θέσεις και θρησκευτικό,
        εντούτοις με έδειξες φιλια, κατανόηση και συμπάθεια και αυτό εγώ το αξιολόγησα σαν κάτι υψηλό.

        Να μιλήσουμε λίγο για ψυχολογία, κρίνουμε και δικάζουμε τους ανθρώπους με βάση αυτά που πιστεύουμε είναι το σωστό.
        Αν ζητάς από τον διπλανό σου να είναι προσεκτικός στις διατυπώσεις του, μα θα πρέπει και εσύ να είσαι προσεκτικός!
        Αυτό που για σένα είναι το αγνότερο (χριστιανισμός) για μένα είναι το αισχρότερο!
        Αυτό που για σένα είναι κόκκινο πανί (Γ. Ράιχ) για μένα είναι μεγάλης σημασίας να πούμε την αλήθεια
        και να σταματήσουμε να μασάμε την σιωνιστική και κομμουνιστική τσίχλα.

        Καλά κανεις και με κρίνεις, δεν έχω αντίρρηση, αισθάνομαι ελεύθερος και λογικά σκεπτόμενος χωρίς σύνορα
        στους ορίζοντες της αληθειας, αλλα στην κριτική σου θα πρέπει να περιλάβεις και τις δικες μου θέσεις, όταν
        κάποιος με λέει βλάκα εγώ τον απαντώ πανιβλακα, αλλα στις ύβρεις του κερκυραίου linesman πχ,
        που αγγίζουν την χυδαιότητα, απαντώ με χυδαιότητες, that’s all!

        Στην προκειμενη το “κοινωνικό απόβρασμα” για μένα ισοδυναμεί ότι χειρότερο μπορείς να σκεφθείς, επίσης το αν
        κάποιος για να είναι αρεστός στον εβραίο θεό του χυδαιολογεί κατά της πατρώας θρησκείας και των Ολύμπιον,
        έχω και κάθε δικαίωμα να του γαμήσω όλο το αβραμικο σόι.

        Αυτές είναι μερικές αληθείς φίλε Χρηστο που δεν συνπεριέβαλες στα κριτήρια σου, και εσύ επιτίθεσαι σε άτομα
        που έχω συμπάθειες στο blog όπως η Βασιλική, ο Agm, ο Μπεγκίαρ κλπ. Οι οποιοι ποτε δεν βρίζουν, αλλα εγώ
        δεν σε έκανα τέτοιες παρατηρήσεις που αγγίζουν τις θέσεις των υβριστών μου όπως εσύ έκανες σε μένα!

        Δεν θέλω επί ουδενί λόγο να κλείσει η φιλια μας με δυσπιστια και δυσαρέσκειες, όχι, είμαστε αυτό που είμαστε.
        Τον χαρακτήρα μου μπορείς να τον αναλύσεις με διάφρες μεθόδους, θα βρείς τον δύστροπο, εγωιστή, υβριστή,
        τον που αρπάζεται εύκολα (δεν ξέρω πως λέγεται) τον φανατικό, κλπ κλπ, αλλα ένα είναι το τελικό στην ανάλυση,
        ευγενικός και δίκιος, τώρα το εργατικός, έξυπνος κλπ, το αφήνω στους άλλους να το κρίνουν, αλλά εκ του
        αποτελέσματος, έχω να πω πως, κάτι υπάρχει εκεί!

        Πάντα θα σε θεωρώ φίλο μου, αλλά θα πρέπει να αναθεωρήσουμε, επαναξέτασουμε τις πολιτικοκοινωνικές μας θέσεις!

        Φιλικά
        Στέργιοs Ζαγλάραs

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Καλημέρα. Ούτε οι θέσεις σου, ούτε οι απόψεις σου, ούτε οι ιδεολογίες σου διόλου με ενοχλούν. Καμία. Μπορεί να έχω τι δικές μου αλλά και τις δικές σου τις δέχομαι, τις σέβομαι, τις διαβάζω πάντα.
        Θα το πω μία ακόμη φορά κι ύστερα δεν σου ξαναλέω τίποτε. Δεν έχω πρόβλημα με τα πιστεύω σου. Ειλικρινά 200% . Με τις βρισιές έχω. ΤΕΛος, τΕΛεία.
        Κάθε φορά αυτό λέω, αυτό γράφω, αυτό επαναλαμβάνω, κινδυνεύω να γίνω γραφικός αλλά ενώ μιλώ μόνο γι αυτό ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ προς διόρθωση,
        εσύ μου φορτώνεις τα πάντα άλλα για τα οποία είμαι ο.κ.
        Στελάρα μου δίκαιος εκατέρωθεν.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Βρίζω μονο τους υβριστές μου, κανέναν άλλο.
        Καλημέρα.

        Μου αρέσει!

  9. © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

    Έπειτα εσύ τι πιστεύεις ότι μονάχα με εκείνους που συμπαθείς αντιμάχομαι ή διαφωνώ;
    Δηλαδή εκείνους που δεν συμπαθείς, τους έχω στα ώπα- ώπα;
    Για κάτσε ρε φίλε !

    Μου αρέσει!

    • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

      Αφού ούτε εσύ δεν με πιάνεις τότε σίγουρα κάτι φταίει σε μένα.
      Γι αυτό άστο. Την κάνω.
      Φεύγω για τα καλά.
      Από Σεπτέμβρη πάλι και βλέπουμε.
      Να΄ναι καλά η πατρίδα, αυτό μονάχα έχω να πω.
      Εμείς όλοι οι άλλοι είμαστε αναλώσιμοι.
      Μιάς και το έθιξες με την απουσία μου ευκαιρία είναι να αναθεωρήσω, επανεξετάσω τι δεν κάνω καλά ο μαλάκας εγώ και μπλέκω.
      Γειά σας Στέργιο καθώς και όλοι οι υπόλοιποι.
      Αν κάποιον έθιξα, έβλαψαν τα λεγόμενά μου λυπάμαι. Μα αυτός είμαι. Μαθαίνω….
      Καλό καλοκαίρι σε όλους.

      Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Άκουσε φίλε μου, ίσος να ήμουν λίγο αυστηρός στην κριτική μου, αλλα αισθανόμουν πληγωμένος,
        επίσης ότι αρκετές φορες έδωσες εύσημα τους αντιπαλους μου, ή οι αντίπαλοι μου σε έδωσαν
        εύσημα για την κριτική σου απέναντι μου, και αυτό υπάρχει στο background!

        Για το καλοκαίρι είναι δυο μήνες ακόμη, κάτσε να τα βρούμε.

        Μου αρέσει!

      • Mad dog said

        Κάτσε ρε φίλε να τα βρούμε στο ζητάω ωσ χριστίνα βουλγάρα
        Μπορει να είμαι κοινωνιο απόβλητο αλλά έχο κι εγο εσθηματα

        Μου αρέσει!

      • Mad dog said

        Ίσος να μην σου δυξα τα εσθηματα που χω γιά σένα σ αγαπαο φήλε
        Μα την παναγία λεο ιμε κωλοπαιδι και κοινωνικο απόβλητο αλά εχο καρδιά και εσθήματα νερε ρε φήλε

        Μου αρέσει!

      • Mad dog said

        Άκουσε φήλε ισος να ημανε αφστυρος ληγο αλά πλυγοθικα πολή ουτε μπουκηα δεν εβαλα στω στώμα μου
        Ιμε κωλοπαιδι κε κοινωνικό απόβραζμα αλά έχο εσθιματα ιμε εσθυματίας κε εχο και λευτά να φαν κι κώτες άσχετα αν δεν εχο μήα

        Μου αρέσει!

      • Mad dog said

        Κε κατη ακωμα ιχα σκεφτι να σταματίσω αλά θα συνεχύσω χωρις τυν καθυμερινη ροχαλα δεν ιμπορω να ζησο ιμε εσθηματιας με καρδιά κε εσθυματα αλά ιμε κε κοινωνικο απόβραζμα

        Μου αρέσει!

      • Mad dog said

        Κε επηδη ιμε κοινωνικό απόβραζμα ινε ανάγκυ να μου το λένε;
        Το ξέρο μου το χουν πει κι άλοι περσινα ξηνά σταφιλια
        Νερε τυμη μου που ιμε κοινωνικό απόβραζμα

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Είχα πάρει απόφαση, λόγω τιμής, να ρίξω μαύρη πέτρα και ότι λέω θΕΛω να το εννοώ, Σκορπιός είμαι.
        Επειδή…. δεν καταλαβαίνεις να το πω, δεν με πιάνεις να το πω…
        Ένα- ΕΝΑ- μόνον φρικτό παράπονο (αν μπορώ να διατυπώσω έτσι) έχω από εσένα και ΚΑΝΕΝΑ, μα κανένα άλλο.
        Τις σκληρές σου βρισιές, τίποτε άλλο φιλαράκι μου.
        Ξενερώνω, πώς να στο εξηγήσω όταν τα διαβάζω, θλίβομαι.
        Εντάξει να πεις και την υπερβολή, ποιό το πρόβλημα, αλλά άμα αρχίσεις δεν μπορούμε να σε μαζέψουμε δέκα από δω μέσα αδΕΛφάκι μου. Ούτε με βίντς δεν κάνεις πίσω.

        Είσαι και καταφερτζής γαμώ τα ξύλα μου. Βρήκες το σημείο μου, με ψήνεις εύκολα, με τουμπάρεις, μου πατάς τον κάλο.
        Αλλά, ΑΛΛΑ. Υπό έναν όρο: Δεν θΕΛω να ξαναδώ να βρίζεις ιδίως μανάδες που είναι Ιερό θέμα για εμένα.
        Όχι για την δική μου (που συγχωρέθηκε χρόνια τώρα) μα και για όλων των άλλων. Σύμφωνοι;

        Υ.γ. ….έδωσες εύσημα τους αντιπάλους μου ή οι αντίπαλοι μου προς εσένα…
        Επικοινωνείς;
        Ποιός σε πείραξε και δεν προσέτρεξα προς προστασία σου (αν και δεν την χρειάζεσαι) ή δεν πήρα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο το μέρος ή τα δίκια σου ενώ έχουμε διαφορετικές προσεγγίσεις σε όλα τα άλλα θέματα- πλην του πατριωτισμού- που ξέρω ότι σε διακατέχει, όπως διακατέχει εμένα και πάρα πολλούς εδώ μέσα.
        Όμως άλλο αυτό κι άλλο να χτυπάς μπεκάτσες με κέρματα, φραγκοδίφραγκα.
        Εξακολουθώ να σε σέβομαι, να σε συμπαθώ, να σε αγαπώ αλλά φίλε αυτό με τις βρισιές δεν την «παλεύω» από όποιον κι αν προέρχεται.
        Ερχόμαστε κόσμια γράφουμε κόσμια κι αν ξεφύγει κάποια κουβέντα παραπάνω ο.κ. μέχρι εκεί.
        Μην τα γ@μήσουμε όλα είτε Ιερά είναι αυτά είτε Όσια.
        Οι μανάδες του καθενός για κάποιους μπορεί να συγκεντρώνουν και τα δύο στο πρόσωπό της.
        Μην τις ρίχνουμε στο ανάθεμα λοιπόν και στην υπερβολή ενός λόγου που μόνο καλό δεν κάνει αλλά και τίποτε δεν προσθέτει.
        Μένω ήσυχος, μένουμε σύμφωνοι.
        Τα κατάφερες…Με γύρισες !
        Κοίτα να με κρατήσεις, κρατώντας υπόσχεση.
        Βρισιές στην άκρη.
        Δεν χρειάζονται !

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Μόλις γύρισα,
        Ρε συ Χρηστο, δεν ξέρω τι, αλλα σε πάω ρε, η κριτική σου δεν με βρίσκει σύμφωνο,
        αλλα τα λόγια σου με σφίγγουν την καρδια ρε και αισθάνομαι ενοχες και τύψεις, και γιατί αυτό?
        A! γιατί είπα τον υβριστή μου ότι θα πάρω σε παρτούζα την μάνα του κλπ!

        Λοιπόν δεν χρειάζεται παρετέρω λόγια στα λόγια, δεν βγαίνει άκρη, η αλήθεια είναι όπως σχεδόν πάντα κάπου στην μέση.
        Εγώ δεν είδα να απαντάς στον που έβρισe τον Δία, αλλα απαντάς σε μένα γιατί έβρισα την μαρία!

        Τέλος, σε δίνω υπόσχεση ότι θα το προσέξω και θα τα λέω όταν πρέπει να τα πω, με άλλο λεξιλόγιο, OK? χα..χα..χα..

        Είδα σήμερα δυο – τρία σχόλια του «παρατηρητή» τον βρίσκω πολύ σωστό, αλλα γιατί με έβρισε?
        Είναι αυτό που σου είπα πριν Χρηστο, κρίνουμε τους ανθρώπους στην παλάντζα που έχουμε
        εμείς οι ίδιοι κάνει, και οποιος δεν χωράει στο κάδρο μας, στην πυρά!

        Ο κύριος αυτός, που δεν αμφιβάλλω ότι είναι πολύ καλός κύριος, με έβρισε χοντρά όχι γιατί έκανα τίποτα λάθος,
        αλλα γιατί πριν τέσσερις μέρες έβρισα την μαρία όπου ένας αλήτης χωρίς λόγο έβρισε τον Δία!

        Αλλα ο κύριος παρατηρητής, ΔΕΝ είπε τίποτα για τις ύβρεις του μαλακα προς τα σεβάσματα
        των προγόνων μας, μπορεί και να το ευχαριστήθηκε!

        Κατάλαβες τι σε λέω? Το δίκιο, η αλήθεια, το χυδαίο κλπ, όλα είναι ανάλογα το κομπολόι μας, εγώ δεν το δέχομαι
        αυτό ρε Χρηστο, τις περισσότερες φορες που αρπάζομαι με κάποιον, είναι όταν βλέπω την πέφτουν
        δυο τρεις με χλευασμούς και ύβρεις σε άτομο που ποτε δεν βρίζει kαι ειδικά σε κυριες.

        Τέλος, εδώ θα είμαστε να τα λέμε, αλλα προσεκτικότερα, για να είμαι ειλικρινής, την πολιτική ζούρλα της Ελλάδας
        την σιχάθηκα, η Olympia μας ζαλίζει κάθε μέρα τον ερωτα με παπαριές, δεν με ενδιαφέρει να λάβω μέρος σε
        πολιτικά σαλιαρίσματα, θέλω να μάθω να ακούσω, τι κανεις εσύ καθώς και οι φίλοι μας στην
        καθημερινότητα, πως είναι ο καιρός, διάφορα απλά και ανθρώπινα πράγματα!

        Φιλικά
        Στέργιος

        Μου αρέσει!

      • © ΧƦΙσ†☺Ϟ ®™. said said

        Άσε τις γαλουφιές και τα καλοπιάσματα.
        Είπαμε είμαι υπό προθεσμία.
        Βλέπω και πράττω σύμφωνα με τις συμμορφώσεις.
        Θα μιλάμε σαν άνθρωποι.
        Την έκανες, εξετράπεις ;
        Έφυγα.
        Αυτή τη φορά το πραγματώνω, το υλοποιώ και μην είδατε ποτέ ξανά τον Παναή.
        Ας με λένε Χρήστο ή Χρίστο.
        Υ.γ. Να μάθεις να δέχεσαι σαν φίλο,
        περισσότερο πιστό,
        έναν που δεν σε κανακεύει, δεν σε κολακεύει γιατί ένας τέτοιος άχρηστος θα σε καταστρέψει.
        Να να δέχεσαι ειλικρινά εκείνον που λέει κατάμουτρα,
        τα σύκα σύκα- σύκα και τη σκάφη – σκάφη.
        Αυτόν να εμπιστεύεσαι και όχι τους κανάγιες.
        Σαν συμβουλή μου, άμα θΕΛεις άκου την, κερδισμένος θα βγεις.
        Έτσι πορεύομαι και δόξα «τω Θεώ» δεν έχασα ούτε φίλους, ούτε συνεργάτες, ούτε ενώσεις.
        Όσοι δεν είναι μαζί μου συμβαίνει γιατί δεν άντεχαν τις δονήσεις μου.
        Καλώς λοιπόν έφυγαν ή τους απομάκρυνα.

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Θα μπορούσα να γράψω το γράμμα σου εγώ για σένα!

        Όταν κάνεις κριτική, και καλά κανεις, θα πρέπει να μπορείς να δεχθείς κριτική, μη σε πιάνει πανικός
        και μη θεωρείς τον εαυτό σου αλάνθαστο, καλός είσαι, φιλαράκια είμαστε, αλλά, άνθρωποι
        είμαστε και σφάλματα κάνουμε, έχεις και εσύ τα βαρίδια σου όπως όλοι μας!

        «..γαλουφιές και τα καλοπιάσματα..»?
        Χα..χα..ε τι να σε κάνω, σε είδα ότι στεναχωρέθηκες!

        Μου αρέσει!

      • Agm. said

        Μεγάλε Κύον
        Μείνε όπως είσαι, όπως είσαι και εφ’ ώ ο προσωπικός σου δαίμων σε έταξε.
        Έχε δε υπ’ όψιν ότι η ¨Ολυμπία¨ παρά τας παρατυπίας της παρέχει ένα ¨βήμα¨ ελευθέρας εκφράσεως της κοινής γνώμης. Και φυσικά χωρίς πολιτικήν στήριξιν-εξάρτησιν αυτό είναι αδύνατον εις την σημερινήν Ελλάδα.
        Ουδείς τέλειος γαρ.
        Θάρσει λοιπόν.
        Η γνώμη μου τώρα:
        Ο Κερκυραίος Linesman είναι ο γνωστός βίος και πολιτεία: Προδότης γενίτσαρος με αιτία και βρώμικη ιστορία. Τέτοια φρούτα δυστυχώς τρέφει και αναπτύσσει προπάντων ανέκαθεν η Ελλάς-προτεκτοράτο.
        Ο Διάκος φλύαρος αλλά όχι κακός.
        Η Φ. της Λ. καλοπροαίρετος μεν αλλά δεν πείθει λόγω μη αναλόγου εγκυκλοπαιδικού υποβάθρου…
        Η Μ. ανθέλλην κλασική όπως όλοι οι με κουσούρια, μπερδεμένου φύλου και φυλής.
        Ο Χρ.είναι ίσως ο πιο αληθινός χριστιανός εδώ μέσα ήτοι υποκριτής, φθονερός, χαιρέκακος, δίβουλος και εγωπαθής εις το έπακρον όσο και δεισιδαίμων. Πολυμαθής όσο και μπερδεμένος και δια τούτο βαθιά συμπλεγματικός διότι δεν διαθέτει τον ελληνικό φιλοσοφικό μίτο αλλά είναι συνειδητός δεσμώτης του εβραιοχριστιανικού δόγματος ίσως και κάποιου καλογερογκουρού της μαύρης μαγείας . Το χειρότερο άτομο για να κάνης φίλο, αν δεν ήσαι του ιδίου φυράματος μ’ αυτόν και δεν σε ενώνουν μαζί του εργασιακαί υποχρεώσεις και κοινά επαγγελματικά συμφέροντα.
        Επεφυλασσόμην όλο αυτόν τον καιρό να τον κρίνω τόσο απόλυτα λόγω της φιλίας (του Ιούδα;) που έδειχνε δια σε ενώ κατά βάθος σε ¨χώνει¨ και σε ¨υπονομεύει¨ ψυχολογικά. Είναι επειδή δεν ήθελα να σε στενοχωρήσω. Να ξέρης ότι κατά βάθος ο τύπος αυτός χαίρεται περισσότερο παντός άλλου που λιποψύχησες, εσύ με την πιο αυθεντική και ειλικρινή ελληνική μεγαλοψυχία, ακόμα και εις την πιο ακραία χυδαιότητά σου, σ’ αυτό τον ιστοχώρο. Κι αυτό ήδη άρχισες να το καταλαβαίνης κι εσύ. Και ο λόγος είναι γιατί δεν θα σού συγχωρήση ποτέ ως εβραιόπιστος χριστιανός που είναι ότι εσύ είσαι ένας ατόφιος αγνός Έλλην αυτό το σπάνιον ανθρώπινον είδος, το άλας της γης, που από της χριστιανικής εποχής των εθνικών διωγμών είναι σπάνιον και υπό αφανισμόν είδος, είδος υπό συνεχή διωγμόν, καταστολήν και γενοκτονίαν εις την χώρα του, πατρίδα των θεών του πολιτισμού και του ανθρωπιστικού φωτός.
        Θα κατάλαβες τώρα γιατί οι καλύτεροι Έλληνες ευρίσκονται και ευδοκιμούν εις την ελληνοπολιτισμένην Δύσιν και οι χειρότεροι εις την μισελληνικήν Ανατολήν ως οι πιο φανατικοί γενίτσαροι και μπάσταρδοι ανθέλληνες.
        Η Ελλάς έχει μέσα κι έξω της πολύ φως και θεό να επιδείξη και τυφλώνει. Πολλή προμηθεϊκή αλήθεια και μαρτύριο για να κατοικηθή σώμα και ψυχή.
        Δι ό και η κατακαημένη ελληνομάζα εκπαιδεύεται για (να αντέχη μόνον) είτε το χριστιανικόν σκότος είτε την ελληνοχριστιανικήν σκιάν.
        Έρρωσο και ανδρίζου. ¨Είς εμοί μύριοι όταν άριστος ή.¨ (Ηράκλειτος.)

        Μου αρέσει!

      • Mad Dog said

        Καλημέρα δάσκαλε,

        Μόλις γύρισα από ένα μεγάλο περίπατο στο δάσος, αυτή η εποχή, η αρχή της άνοιξης με μαγεύει πραγματικά!
        Πριν δέκα μέρες δεν υπήρχε ζωή, σήμερα, πριν πέντε μέρες ξαναγεννιέται η φύση, βλέπω ανοίξανε τα
        μπουμπουκάκια στα δένδρα, εκεί που τα βλέπει περισσότερο η Ήλιος έβγαλαν και φυλλαράκια, τώρα
        βιάζεται η φύση, το καλοκαίρι δεν είναι πολύ μακρύ, πρέπει να βγάλουν φυλα, λουλούδια, καρπούς
        μερικά, για να κλείσουν τον κύκλο της ζωής τους, πριν πέσουν πάλι στην χειμερινή νάρκη!

        Σε μια αλάνα έχουν βάλει πολλές κερασιές που δεν κάνουν κεράσια (βύσσινα) αλλα όταν ανθίζουν είναι κάτι μαγευτικό,
        σήμερα ήταν η πρώτη μέρα που κοκκίνισε ο τόπος, έχει μια υπεροχη μέρα, αύριο θα είναι ακόμη καλύτερα!

        Προχθές άκουσα για πρώτη φορα φέτος να κελαηδούν τα πουλια, μα και αυτά έχουν βιασύνη, όλο το χειμώνα
        κρύβονται, τώρα ψάχνουν το ταίρι τους να ζευγαρώσουν, να κλείσουν και αυτά τον κύκλο της ζωή τους!

        Είναι φανταστική η ζωή όταν την βλέπεις από κοντά!

        Για αυτά που με γραφεις, έχω την πεποίθεση, βασικά, ότι δεν υπάρχουν κακοί άνθρωποι, αλλα πολλοί
        δεν έχουν αρχές και σε Ιδιαίτερες περιστάσεις μπορεί η απόφαση να είναι της στιγμής.

        Εγώ, έχω και εγώ τις αρχές μου όπως όλοι μας, δέχομαι τον συνομιλητή μου ότι και αν πιστεύει (σχεδόν) όταν
        το εκφράζει ευγενικά και δεν υποβιβάζει τον συνομιλητή του, έχω ασφαλώς και τις κόκκινες γραμμές μου, τα
        άτομα που ανέφερες στην αρχή του σχολείου σου, συμφωνώ απόλυτα, για το Χρηστο είναι κάτι διαφορετικό.

        Έχει, όπως όλοι μας ατέλειες, επιτίθεται σε ευγενικούς σχολιαστές, μιλα για αρχές που απαιτεί από άλλους,
        αλλα δεν τις έχει ο ίδιος! Είναι ευαίσθητος και με έχει δείξει μια φιλια, τώρα πρόσφατα αυτή η φιλια μας
        ήταν ολίγο υπό όχι αμφισβήτηση, αλλα στο μικροσκόπιο!

        Με είπε σωστά πράγματα να μη βρίζω κλπ, αλλα δεν άκουσε αυτά που εγώ του είπα!
        Δηλαδή, βρίζω μονο τους υβριστές μου, βρίζω τον χριστιανισμό όταν βρίζουν τους Ολύμπιους.

        Το ότι κάνω κριτική στην εκκλησία και αναρτώ ειπωθέντα και γραφέντα από τις σαπιοκοιλιές με τα μαύρα
        φουστάνια, αυτό ΔΕΝ είναι ύβρεις, αλλα η αποκάλυψη του μέγα ιουδαϊκού ψευδους!

        Μου αρέσει!

      • Agm. said

        Άστρο του Κυνός.
        Χαίρομαι που ανέλαβες.
        Ως προς δε τον Χρ. χαίρομαι επίσης πού προς εσέ έχει δείξει άλλα δείγματα γραφής ως προς την φιλίαν διότι εγώ κρατώ εκ μέρους του δυσοίωνα άλλα.
        Το μέλλον δείξει το αληθές σαφέστερον μάντεων και ανθρωπίνων υπολογισμών. Άλλωστε ο άνθρωπος είναι ο μέγιστος αστάθμητος παράγων εις το φαινόμενον σύμπαν και το δίδειν συμβουλάς είναι το πιο εύκολον. .

        Μου αρέσει!

  10. Mad dog said

    Το ξέρω είμαι μαλακισμένο και κοινωνικό απόβλητο κι άλλοι μου το χουν πει.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: