olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Αντί να παίρνει μίζες ο Σπίρτζης, εκανε έργα. Από το 2009 είχε να παραδοθεί έργο στην Ελλάδα.

Posted by olympiada στο Μαρτίου 20, 2017


«Η χώρα αλλάζει σελίδα πηγαίνει σε μια νέα γενιά έργων, έργων που θα συμβάλουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και στη δίκαιη ανάπτυξη», αναφέρει σε δήλωσή του στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Χρήστος Σπίρτζης. Από τις αρχές Απρίλη και κάθε εβδομάδα θα γίνεται μια παράδοση, μεγάλη, των αυτοκινητοδρόμων της χώρας, με πρώτον αυτόν της σήραγγας των Τεμπών, προσθέτει.

Συγκεκριμένα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε:

«Η μεγάλη προσπάθεια ολοκλήρωσης των έργων έχει αποδώσει. Από τις 31 Μαρτίου και μετά παραδίδονται στην κυκλοφορία όλοι οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας, λειτουργικά. Και μέχρι το καλοκαίρι, μέχρι τον Αύγουστο θα έχουν παραδοθεί στην τελευταία τους λεπτομέρεια.

Από τις αρχές Απρίλη και κάθε εβδομάδα θα γίνεται μια παράδοση, μεγάλη, των αυτοκινητοδρόμων της χώρας.

Πρώτος δρόμος που παραδίδεται είναι της σήραγγας των Τεμπών, του Πλαταμώνα, και της παράκαμψης του πέταλου του Μαλιακού ολοκληρωμένο στο 100% του έργου.

Δεύτερος αυτοκινητόδρομος που παραδίδεται είναι της Κορίνθου-Πατρών πριν το Πάσχα, ενώ θα ακολουθήσουν ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας, ο Ε65, και η Ιόνια Οδός.

Πιστεύουμε ότι η χώρα αλλάζει σελίδα πηγαίνει σε μια νέα γενιά έργων, έργων που θα συμβάλουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και στη δίκαιη ανάπτυξη».

12 Σχόλια to “Αντί να παίρνει μίζες ο Σπίρτζης, εκανε έργα. Από το 2009 είχε να παραδοθεί έργο στην Ελλάδα.”

  1. velos said

    ειναι ωραίο να πληρώνεις ξενοδοχειο και να κοιμασαι έξω στην βροχή….

    Μου αρέσει!

  2. Ο Ηλίας Κασιδιάρης αναφέρθηκε γιά άλλη μία φορά στά προκλητικά προνόμια τών βουλευτών.
    Τί απάντησε η υφυπουργός οικονομικών;
    Είστε εγκληματική οργάνωση.
    Απολαύστε τήν υφυπουργό σέ ρόλο τρόλ τής ολυμπίας.

    Μου αρέσει!

  3. Μέτων said

    Οι οδικοί άξονες έπρεπε να είχαν κατασκευασθή και παραδοθή στους Έλληνες κατά την δεκαετίαν του΄80. Το διεφθαρμένο πλουτοδημοκρατικό καθεστώς δεν το επέτρεψε…
    Μετά δεκαετίαν παραδίδονται οι πλήρεις ημαρτημένων αυτοκινητόδρομοι μετά την διαπλοκήν των κυβερνήσεων Καραμανλή με τους εργολάβους εντοπίους και ξένους. Αυτουργός του εθνικού εγκλήματος ο άχρηστος διαπλεκόμενος Σουφλιάς.

    Συμπολίται οφείλουμε να γνωρίζωμε ότι δεν πρόκειται για εθνικούς δρόμους αλλά για ιδωτικούς, μέσω των οποίων, οι διαχειρίστριες-εκμεταλλεύτριες εταιρείες αποσκοπούν στην κερδοσκοπία.
    Οι πέντε οδικοί άξονες κατασκευάσθησαν με δημόσιο χρήμα προερχόμενο από φόρους και διόδια,χρηματοδότηση της Ε.Ε, επίσης χρήμα από φόρους πολιτών των μελών κρατών, και τέλος από τραπεζικό δανεισμό με εγγυητή το Ελληνικό Κράτος!

    Η Εγνατία Οδός επίσης παραδίδεται σε ιδιώτες επί τω σκοπώ του κέρδους Ελλήνων και ξένων παρασιτικών «επιχειρηματιών».

    Μου αρέσει!

  4. Την έντονη ενόχλησή του με το περιεχόμενο του ερωτηματολογίου που κατάρτισε η νεολαία ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να σκιαγραφήσει το πολιτικό προφίλ των μελών της ενόψει του 1ου Συνεδρίου της εκφράζει ο κ. Δημήτρης Καμμένος.

    Απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου επισημαίνει: «Είναι δυνατόν να συζητάμε σοβαρά με τους νέους αυτής της χώρας σε αυτή την τραγική οικονομική συγκυρία, για τον «ακτιβισμό της κλοπής», τον «ακτιβισμό της κατάληψης » και για συμμετοχή σε «βίαιες διαδηλώσεις» ; Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει» ενώ αναρωτιέται: «Αν είναι ποτέ δυνατόν να βαφτίζονται ως ακτιβιστικές πράξεις τα ποινικά αδικήματα»

    Μου αρέσει!

  5. Κομανταντε Γνήσιος said

    ΣΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΠΑ!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  6. Κομανταντε Γνήσιος said

    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ 21ΗΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ… ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!

    Μερικά από τα έργα της «χούντας» που όχι μόνο κρατάνε και δουλεύουν ακόμη, 40 χρόνια μετά, αλλά φτιάχτηκαν χωρίς μίζες και υπερτιμολογήσεις και με τα μέσα της εποχής. Τα στοιχεία είναι από το ιστορικό σύγγραμα του Αντιπροέδρου αυτής Στρατηγού Στ. Παττακού «21η Απριλίου 1967 – 8η Οκτωβρίου 1973 / Ημέραι και Έργα». Μόνο οι επεκτάσεις του Οδικού δικτύου και του δικτύου Ηλεκτοφωτισμού που αναφέρονται παρακάτω επιγραμματικά θα μπορούσαν να αποτελούν από μόνα τους ολόκληρο σύγγραμα… Στην φωτογραφία «χρυσό μυστρί» που είχε τιμητικά αποδωθεί στον Στυλιανό Παττακό που θεμελίωσε απίστευτο αριθμό έργων με το θρυλικό του μυστρί…

    Κατασκευή Φραγμάτων Ηλεκτροπαραγωγής
    Αλιάκμονος
    Καστρακίου
    Πολυφύτου

    Επέκτασις Θερμοηλεκτρικών Μονάδων
    Ερετρίας
    Πτολεμαϊδος
    Κατασκευή μεγάλων Γεφυρών
    Μέγδοβα
    Ρυμνίου (Αλιάκμονος)
    Σερβίων (Αλιάκμονος)

    Κατασκευή Αεροδρομίων
    Ζακύνθου
    Καβάλας
    Κυθήρων
    Λήμνου
    Μυκόνου
    Πάρου
    Ρόδου
    Σάμου
    Σκιάθου
    Χίου

    Αρδευτικά Έργα
    Αγρινίου – Μεσολογγίου
    Έβρου
    Νέστου
    Πηνειού Ηλείας
    Σερρών

    Κτίρια
    Κρατικά Μέγαρα
    Διοικητηρίου ΟΛΠ
    Εθνικού Νομισματοκοπείου
    ΕΙΡΤ
    ΟΣΕ
    ΟΤΕ
    Πολεμικού Μουσείου
    Υπουργείου Εξωτερικών

    Δικαστικά Μέγαρα
    Αθηνών
    Θεσσαλονίκης
    Ιωαννίνων
    Λαρίσης
    Πατρών

    Επεκτάσεις Νοσοκομείων
    Αντικαρκινικού
    Βενιζελείου
    Γενικού Κρατικού

    Έναρξις κατασκευής Πανεπιστημιουπόλεων
    Αθηνών
    Θεσσαλονίκης
    Πατρών

    Επέκτασις Ηλεκτροφωτισμού 
    Επίγειος Δορυφορικός Σταθμός Θερμοπυλών

    Επέκτασις Οδικού Δικτύου
    Εντός τού 1970 αποπερατουμένη εθνική οδός Κορίνθου – Πατρών ώς συνέχεια τής εθνικής αρτηρίας Αθηνών – Κορίνθου, Κατερίνης – Θεσσαλονίκης, Χανίων – Ηρακλείου, Θερμοπυλών – Ιτέας – Ναυπάκτου – Αντιππίου, Διδυμοτείχου – Ορεστιάδος, Θεσσαλονίκης – Σερρών – Σιδηροκάστρου, Ξάνθης – Παρανεστίου – Δράμας, Θεσσαλονίκης – Κιλκίς – Πετριτσίου, Κυκλώματος – Χαλκιδικής, Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, Ηγουμενίτσης – Πρεβέζης, Ιωαννίνων – Τρικάλων, Κυπαρισσίας – Πύργου, Κυβερίου – Άστρους – Λεωνιδίου, Σπάρτης – Γυθείου – Αρεοπόλεως – Δυρού κ.ά.

    Ανδριάς Ελευθερίου Βενιζέλου εις Αθήνας και Χανιά

    Βελτίωση και εκσυγχρονισμός λιμένων
    Πολυάριθμα υπήρξαν τά έργα διά τήν βελτίωσιν καί τόν εκσυγχρονισμόν τών πολυαρίθμων – λόγω τής γεωγραφικής της δομής – λιμένων τής χώρας, ώς τής Ηγουμενίτσης, Πατρών, Βόλου, Μυτιλήνης, Καβάλας, Αλεξανδρουπόλεως, Ηρακλείου, Πρεβέζης, Μεσολογγίου, Κατακώλου, Ραφήνας, Χαλκίδος, Κυλλήνης, Σητείας, Αγίου Νικολάου, Κώ, Κιάτου, Καλύμνου, Ν. Μουδανιών, Αγίου Κηρύκου, Ικαρίας, Μυρίνης, Λήμνου, Καλαμάτας, Σπετσών, Νάξου, Θεσσαλονίκης, τού διαύλου Σκαραμαγκά κ.α.

    ———————————-

    Μου αρέσει!

  7. ο Γιωργος said

    Ποσο θελεις διοδια Αθηνα Θεσσαλονικη ειπαμε; Μετα φταιει ο κοσμος που τα παιρνει στο κρανιο.

    Μου αρέσει!

  8. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    Εκανε εργα;
    Με τα δικα μας λεφτα!
    Φοβερος!
    Τιτανας!
    Αλλα..και ψευτης..αισχρος…επικινδυνος…
    Γιατι μια ζωη

    απο πιτσιρικι..
    με μπαλαμουτιαζε και το..επαιζε επαναστατης..
    οτι οι δρομοι ανηκουν στο…λαο..
    αλλα απο την καρεκλιτσα που..αρπαξαν οι ψευτες και ποταποι δηθεν..
    επαναστατες αριστεροι του κωλου..
    θα με στειλει δικαστηρια..
    αν ..Δεν πληρωσω!
    Τοσο..καλα..ο..καλος σας!
    Με τους..καπιταλιστες αριστερος!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: