olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Posted by olympiada στο Μαρτίου 10, 2017

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΑΛΜΕΡΑΪΕΡ:

Η μεγάλη (και πικρή) αλήθεια του Φαλμεράυερ

Ήλθε η στιγμή ο Έλληνας ιστορικός Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος να δικαιωθεί και με τη «γλώσσα» του DNA. Το ποσοστό της σλαβικής καταγωγής των σύγχρονων Πελοποννήσιων κυμαίνεται από 0,2% έως 14,4%, σύμφωνα με μια νέα γενετική έρευνα επιστημόνων από την Ελλάδα και τη διασπορά. Η μελέτη καταρρίπτει με γενετικά δεδομένα τη θεωρία του 1830 του Γερμανού Γιάκομπ Φίλιπ Φαλμεράιερ ότι, μετά από τις σλαβικές επιδρομές κατά τον Μεσαίωνα, ο ντόπιος ελληνικός πληθυσμός ουσιαστικά εξαφανίσθηκε και αντικαταστάθηκε τον 6ο αιώνα μ.Χ. σχεδόν πλήρως από σλαβικές φυλές, οι οποίες τελικά εξελληνίσθηκαν υπό την επιρροή και της Ορθόδοξης εκκλησίας. Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή γενετικής Γιώργο Σταματογιαννόπουλο του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον στο Σιάτλ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ευρωπαϊκό περιοδικό ανθρώπινης γενετικής “European Journal of Human Genetics”, ανέλυσαν δείγματα DNA από 241 ανθρώπους από όλη την Πελοπόννησο, οι περισσότεροι ηλικίας 70 έως 90 ετών (ο γηραιότερος 107 ετών), των οποίων οι παππούδες είχαν γεννηθεί μεταξύ 1860-1880. Σύμφωνα με την ανάλυση του γενετικού υλικού, υπάρχει σαφής διάκριση ανάμεσα στους πελοποννησιακούς και στους σημερινούς σλαβικούς πληθυσμούς, με ένα μικρό μόνο βαθμό εισροής γονιδίων από τους δεύτερους στους πρώτους. Αντίθετα, οι Πελοποννήσιοι φαίνεται πως έχουν σημαντικά μεγαλύτερη κοινή γενετική κληρονομιά με τους Γάλλους (39 έως 42%), τους Ισπανούς (53% έως 62%) και τους Ιταλούς (85% έως 96%), από ό,τι με τους Σλάβους (λιγότερο από 15%). Συνεπώς, σύμφωνα με τους ερευνητές, «οι Πελοποννήσιοι είναι γενετικά πολύ πιο διαφορετικοί από τους σλάβικούς πληθυσμούς και πολύ πιο όμοιοι με τους πληθυσμούς της Νότιας Ευρώπης». Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι οι πρώτοι «μετανάστες» στην Πελοπόννησο έφθασαν από την Ανατολία περίπου το 9.000 π.Χ. Ακολούθησαν δύο βασικά μεταναστευτικά ρεύματα καθοριστικά για τον πολιτισμό, των Μυκηναίων και αργότερα των Ελλήνων Δωριέων. Οι επόμενες εισροές πληθυσμών πολύ αργότερα ήσαν σλαβικές. Υπήρξε μεν σλαβική μετανάστευση στην Πελοπόννησο, αλλά οι αριθμοί των Σλάβων μεταναστών ήσαν μικροί σε σχέση με των γηγενών, για να αφήσουν κάποιο καθοριστικό γενετικό αποτύπωμα. Μεταξύ άλλων, η νέα μελέτη επιβεβαιώνει γενετικά ότι οι Μανιάτες και οι Τσάκωνες διαφέρουν από τους υπόλοιπους Πελοποννήσιους, αλλά και μεταξύ τους, ενώ καταρρίπτει οποιονδήποτε ισχυρισμό ότι έχουν σλαβική καταγωγή. Στη Βαθιά Μάνη και στη Νότια Τσακωνιά η σλαβική γενετική καταγωγή δεν ξεπερνά το 1%, ενώ η ιταλική κυμαίνεται μεταξύ 14% έως 25%. Υπάρχουν εξάλλου γενετικές διαφοροποιήσεις ανάμεσα στους κατοίκους της βόρειας και της νότιας Πελοποννήσου. Κορίνθιοι και Αργείοι εμφανίζουν την μεγαλύτερη γενετική συγγένεια. Επίσης, οι Πελοποννήσιοι εν γένει είναι γενετικά πολύ κοντά στους Σικελούς και τους Ιταλούς. Οι τελευταίοι λειτουργούν ως γενετική «γέφυρα» ανάμεσα στους Πελοποννήσιους και σε άλλους Ευρωπαίους, όπως οι Ανδαλουσιάνοι της Ισπανίας και οι Γάλλοι. Οι Σλάβοι απέχουν γενετικά πολύ από τους Πελοποννήσιους, όπως και οι πληθυσμοί της Εγγύς Ανατολής. Στην έρευνα συμμετείχαν επίσης οι Πέτρος Δρινέας και Φώτης Τσέτσος (Πανεπιστήμιο Πέρντιου ΗΠΑ-Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών), Περιστέρα Πάσχου (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης-Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής), Γιάννης Σταματογιαννόπουλος και Νικολέτα Ψαθά (Πανεπιστήμιο Ουάσιγκτον), Αθανάσιος Θεοδοσιάδης (Ινστιτούτο Βιοϊατρικών Επιστημών Altius-Σιάτλ), Ευαγγελία Γιαννάκη και Νίκος Ζώγας (Νοσοκομείο Παπανικολάου Θεσσαλονίκης-Αιματολογικό Τμήμα). 10/03/2017 11:19 ΑΠΕ-ΜΠΕ Αθήνα

Πηγή: To ελληνικό DNA ομιλεί: Πλήρης κατάρριψη θεωριών Φαλμεράιερ για “σλαβική” Πελοπόννησο http://mignatiou.com/2017/03/to-elliniko-dna-omili-pliris-katarripsi-theorion-falmeraier-gia-slaviki-peloponniso/

17 Σχόλια to “To ελληνικό DNA ομιλεί: Πλήρης κατάρριψη θεωριών Φαλμεράιερ για “σλαβική” Πελοπόννησο”

1. Democracy to come said

To ότι το DNA των πελοποννησίων μπορεί να μην είναι ίδιο με των Σλάβων δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση οτι το DNA τους είναι ίδιο με των αρχαίων Ελλήνων,τώρα μελέτες υπάρχουν πάρα πολλές δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα άλλωστε που και τι και πως. Όχι οτι έχω κάποια προσωπική πρέμουρα και με ενδιαφέρει ο λόγος για να καταρρίψει κανείς πάντως θεωρίες που υποστηρίζουν τη γονιδιακή συνέχεια με τους αρχαίους και την άρεια καταγωγή τους είναι όχι άλλος απο το ρατσιστικό εθνικισμό

Μου αρέσει!

• Δεν υπαρχει ιδιο και οχι ιδιο.Ειναι συγγενες και προσομοιαζει.Στην Ιταλια μεταδοθηκε απο τον ελληνικο χωρο ως γνωστο και σε διαφορες περιοδους.Στην υπολοιπη Ευρωπη λιγοτερο μεν κατ αναλογια δε, απο ποικιλες οδους και ας μη φοβηθουμε να προσθεσουμε μετακινησεις και κατα τους λεγομενους προιστορικους χρονους. Πριν υπαρξει αλφαβητικη γραφη σε οποιδηποτε αλλο μερος του κοσμου οι Ελληνες πραγματοποιουσαν οργανωμενους αποικισμους μεταφυτευοντας Ελλαδα οπως κανενας αλλος λαος ΠΟΤΕ μεχρι το Μεσαιωνα. Μιλαμε για οργανωμενη αστικη ζωη που ειχε συνεχεια και οχι για εμπορικους σταθμους η για κατακτησεις.

2. ΜΑΧΗΤΗΣ said

ρε δε πα να γραφετε οτι θελετε..

το ιδιο και καθε μαλαξ…δηθεν ανθρωπιστης και..του κωλου επιστημονας..

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ΤΟΠΟ!

Και πιστευουμε τους παπουδες και γιγιαδες μας που μας το μετεφεραν απο τους προγονους μας…

καποιοι βεβαια ελληνοφωνοι…ξερουν απο τους δικους τοπυς προγονους ποιοι ειναι

και προσπαθουν να ..αμφισβητησουν και εμας…

αλλα ολους τους γραφουμε!

ΟΛΟΥΣ!

ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙ ΑΙΩΝΕΣ!

3. Democracy to come said

Μου αρέσει!

• Σωστος.Εσυ ας πουμε τωρα κανεις μια δουλεια .Οι αλλοι κανουμε κουβεντα.

• Democracy to come said

• ΜΑΧΗΤΗΣ said

πιστευε τους…μορφωμενο!

επιστημονες..

εγω ψευτοδημοκρατη μου

θα ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΟΥ , ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ…

μηπως ..θιχτηκες..που εισαι μπασταρδεμενο αιμα?

σιγουρα εχει ποσοστο..

οσο για δουλεια …ορνιθα…

δεν ξερεις τον Μαχητη…

ας …ρωταγες..’η ας γυριζες σελιδες παλαια….

Democracy To Come???????????????????

σε ..πειραζουν τα Ελληνικα?

γραφεις ελληνικα…

αρα…..

σιγουρα εισαι στο …ανακατεμενο… αιμα….

ας προσεχαν οι..προγονοι σου λεβεντη μου…..!

• Democracy to come said

Δεν είπα για δουλειά είπα για πνευματική δουλειά που βαριέσαι να κάνεις και αρκείσαι σε ότι λέει η γιαγιά και η καρδιά

• Panos Diakos said

Πολυ προσωπικο και βαθυ πρεπει να’ναι το προβλημα σου με τους ελληνες.Εχεις κι ωραιο ονομα , γερμανικο ειναι η κινεζικο , πρωτη φορα τη συνανταμε οι τεμπεληδες και ανεπροκοποι τη λεξη αυτη.

• Panos Diakos said

οσο για αγωνες, ιδεα δεν εχουμε τι πραμα ειναι…

4. Linesman said

1) Κανένα DNA δεν ομιλεί!
    Όπως μας λέει ο τίτλος.
    Αν κάτι «ομιλεί» αυτό είναι ο χαρακτήρας κάποιου, εν μέρει εξαρτώμενος από ένα γονιδιακό κληρονομικό μέρος, πολύ στενής και άμεσης συγγένειας όμως, οικογενειακής καταγωγής και όχι συλλογικής
    και κατά μεγάλο μέρος εξαρτώμενος από το μετέπειτα «κτίσιμο» του δια της ανατροφής με την παιδεία και της καλλιέργειας με προσωπική φροντίδα.

2) Δεν είμαι καλός γνώστης της βιολογίας, αλλά δεν νομίζω ότι κανείς πραγματικός επιστήμονας της γενετικής μιλάει για ελληνικό ή σλαύϊκο ή όποιο άλλο DNA.
    Αυτό είναι μιά «εκλαϊκευση» επιστημονικών παρατηρήσεων που καταλήγει σε πλήρη διαστροφή αυτών που λένε οι επιστήμονες
    και γίνεται συνήθως από άτομα χωρίς στοιχειώδεις καν γνώσεις βιολογίας, όπως δημοσιογράφους και φορείς ιδεολογιών και ιδεολογημάτων
    που νομίζουν ότι βρίσκουν δικαίωση σε προκατασκευασμένα ιδεολογήματα τους (ή έτσι θα ήθελαν) προσαρμόζοντας και διαστρέφοντας για να χωρούν στα δικά τους ιδεολογικά καλούπια.

Είναι γνωστή η κωμική διάσταση που έλαβαν τα συμπεράσματα του βιβλίου «Η Γενετική Ιστορία της Ελλάδας) του Τριανταφυλλίδη
    ή η έρευνα των Πανεπιστημίων Στάνφορντ των ΗΠΑ και της Παβίας της Ιταλίας όπου ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ και όχι επιστήμονες ανέκραζε:
    «Εντυπωσιακό! Το DNA των Ελλήνων (γενετική σύσταση) των Ελλήνων καταδεικνύει πως σε ποσοστό 99,5% πρόκειται για καθαρά καυκάσια φυλή! (λευκή φυλή)»
    Καυκάσια (λευκή) φυλή)!
    Λες και ήθελε και γενετική απόδειξη αυτό το πράγμα, που ξέρουμε ούτως ή άλλως όλοι!
    Και το αναπαρήγαγαν αθρόα ακροδεξιά κυρίως ιστολόγια και έντυπα που έχουν μανία με τον καθαροφυλετισμό
    ως … απόδειξη της καθαρότητας του ελληνικού DNA … και πεντακάθαρων απόγονων αρχαίων Ελλήνων!

Οι γενετικές αυτές μελέτες μιλούν μόνο για απλοομάδες (haplogroups) δηλαδή ομάδες παρόμοιων γενετικών απλότυπων που μοιράζονται έναν «κοινό πρόγονο»
    με την έννοια του κοινού προγόνου να έχει να κάνει με κοινή φυλετική καταγωγή από τα βάθη της προϊστορίας κατά την έννοια του δένδρου
    και όχι κάποια συγκεκριμένη εθνοτική καταγωγή κατά πως νοούνται και απαρτίζονται τα σημερινά έθνη.

προφανώς γιατί ο Μ. Ιγνατίου δεν έχει ιδέα από Βιολογία
    διότι (χωρίς να παρατίθενται τα καθαυτό επιστημονικά ευρήματα) το πρώτο που καταλαβαίνει ένας που έχει πάρει μυρωδιά τουλάχιστον Βιολογίας
    είναι απλά ότι ο βασικός απλότυπος που χαρακτηρίζει τις σλαυϊκές φυλές απαντάται στην Πελοπόνησσο κατά ποσοστά 0,2% έως 14,4%.
    Που σημαίνει σε κάποιες περιοχές καθόλου και σε κάποιες περιοχές πολύ περισσότερο. 15% περίπου δεν είναι και λίγο.

Ποσοστά που έρχονται να επιβεβαιώσουν τις ήδη γνώσεις μας από την Ιστορία
    η μαζική κάθοδος Σλαύων στην Ελλάδα συνέβη περί τον 7ο μ.Χ. αιώνα αν θυμάμαι καλά
    ούτε όλους τους παλαιότερους πληθυσμούς «σκούπισαν», ούτε σταμάτησε η Ιστορία και η ανθρωπογεωγραφία της Ελλάδας στον 7ο αιώνα!
    Πόσες άλλες μετακινήσεις λαών και πληθυσμών συνέβησαν έκτοτε;
    Αρβανίτες-Βλάχους που κατέβηκαν αργότερα για παράδειγμα;

• Linesman said

Και να διευκρινήσουμε και το άλλο
      «Αλλοεθνείς» με τα σημερινά δεδομένα, δεν είναι δυνατόν να ταυτοποιηθούν με γενετικές μελέτες εάν ανήκουν στην ίδια απλοομάδα
      όπως συμβαίνει συχνά με συγγενικούς φυλετικά λαούς ή με ανάλογες επιμειξίες αλλά διακριτά έθνη σήμερα.
      Θα ήταν ενδιαφέρον να ψάξουμε από τα ευρήματα της γενετικής
      και πόσο «κοινό αίμα» έχουμε με … Αλβανούς και σημερινούς Τούρκους!

Σχολιάστε