Η Real αποκαλύπτει γιατί λύσσαξαν οι τουρκοι με τον Καμμένο – έθαψε τον Ερντογάν μέσα στο ΝΑΤΟ!

img_2428ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΥΔΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ!

Με έναν αριστοτεχνικό ελιγμό ο Έλληνας ΥΕΘΑ αφόπλισε τον Ερντογάν και τις απειλές του για μαζική “αποστολή” προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα. Το σχέδιο το οποίο εκπονήθηκε και παραδόθηκε στα χέρια του ΓΓ του ΝΑΤΟ από τον Πάνο Καμμένο με ταξίδι – αστραπή στις Βρυξέλες, ενεργοποιεί τις Νατοϊκές δυνάμεις στο Αιγαίο για την διάσωση προσφύγων και μεταναστών που θα έρχονται από την Τουρκία. Οι διασωθέντες δεν θα αποβιβάζονται στα Ελληνικά νησιά, αλλά θα επιστρέφουν στην Τουρκία βάσει του διεθνούς δικαίου και τις τουρκικές δεσμεύσεις προς την συμμαχία.

Η Τουρκία δεν θα έχει δικαίωμα άρνησης, εκτός εάν αποχωρήσει οικειοθελώς από την συμμαχία!

Έτσι, ο Καμμένος κήδεψε για δεύτερη φορά τον Ερντογάν μέσα στο ΝΑΤΟ (με την κατάργηση των γκριζων ζωνών του Σημίτη), ξεδοντιάζοντας την απειλή του περί μαζικής αποστολής προσφύγων και μεταναστών πριν ακόμα υλοποιηθεί.

Γι’ αυτό και η οργή των Τούρκων κατά του Έλληνα υπουργού, αμέσως μετά το ταξίδι του στις Βρυξέλες, με τις πανικόβλητες ανακοινώσεις.

98 thoughts on “Η Real αποκαλύπτει γιατί λύσσαξαν οι τουρκοι με τον Καμμένο – έθαψε τον Ερντογάν μέσα στο ΝΑΤΟ!”

  1. Για να μην ξεχνάμε,μιλάει για τη συμφωνία του Καμμένου με το ΝΑΤΟ.

    Ήταν τότε που η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ το Ποταμάκι κτλ.,που μιλούσαν για προδοτική συμφωνία Καμμένου.

    Ο Άδωνις δε,έλεγε τότε ότι η συμφωνία Καμμένου,βάζει το ΝΑΤΟ στο Αιγαίο και ότι πουλάει την Ελλάδα !!

    Γενίτσαροι και πατριδοκάπηλοι μια ζωή η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

    Like

    1. Ο Καμμένος διεθνοποίησε το Αιγαίο. Είναι γελοίος.
      ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΓΡΑΦΕΤΕ και αυτό θα αποδειχθεί.

      Like

      1. Από “Πατριωτης Ελληναρας” έγινες TSAKA TH TSAPOU ?

        Καλά το πας,άντε και σε ανώτερα.

        Like

      2. Κοίτα να δεις τώρα “κάποιοι” μιλούσανε για τρολ και για πολλαπλά ψευδώνυμα,κάτι παραπάνω θα ξέρουν……

        Κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια μάλλον.

        Like

      1. Γενιτσαρινα μου μαθε και κατι αλλο να λες εκτος απο πιτουρα, αλλα τι να περιμενει κανεις απο καποια με βοθρο στον εγκεφαλο.

        Like

    2. Αγαπητη ΜΑΙΡΗ σε πακαλω μην διασυρης το νικ που γραφω εδω, και οποιος αλλος εδω (Ολυμπια) μεσα που ειναι εθνικιστης και γραφει με διαφορετικο νικ δεν ειναι (παντα με την δικη σου αντιληψη) ο Ζαγκλος η εγω!

      Like

      1. Aγαπητέ σχολιαστή Ghost Of D,
        Γνωρίζουμε αυτομάτως ποιός είναι ο κάθε σχολιαστής απο το Ι.P του υπολογιστή του.
        Μπορείτε ελεύθερα να αλλάζετε μεταξυ σας όσα νικ θέλετε για να κοροϊδεύετε ο ένας τον άλλο.
        Εμάς όχι.

        Like

      2. ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ (Σχολιαστες Επερεσιας)! τωρα που τελειωσες! ανοιξε το παραθυρο και πηδα εξω, για να γλυτωσουν οι σχολιαστες του Ολυμπια απο μ@λ@κιες που γραφεις εδω μεσα! ευχομαι το παραθυρο να ειναι 7ον οροφο;

        Like

      3. ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ (Σχολιασ-τ-ες Επερεσιας the dummy) να προσθεσω και κατι ακομη, εγω γνωριζω πολυ καλα την ιστορια με τα IP εσυ ομως (ως μισθοτος του Ολυμπια) που διατυμπανιζεις την εξυπναδα σου μπροστα σε ενα PC του Ολυμπια; (ο καθε ηλιθιος) μπορει και βλεπει το IP του καθε σχολιαστη που μπενει μεσα στο διαδικτυο! ΑΛΛΑ να το ΔΙΑΛΑΛΕΙ? μεσω του Ολυμπια ειναι ΕΝΑΝΤΙΑ της επιχειρηματικης πρακτικης moron!!!

        Like

      4. «Ανοιχτή Επιστολή Μίκη Θεοδωράκη προς τον κ. Τσίπρα

        »Σύντροφε Αλέξη, σε παραδέχομαι, γιατί είσαι μάγκας. Ο πιο μεγάλος μάγκας στην Ελλάδα από το 450 π.Χ. έως σήμερα. Γιατί κάνεις ό,τι θέλεις χωρίς να λογαριάσεις κανένα. Παίρνεις το προσωπικό σου αεροπλάνο, τογεμίζεις με φίλους και φίλες και πας στην Κούβα και αφήνεις τον λογαριασμό, 300.000 δολλάρια να τον πληρώσουν τα κορόιδα με τα 300 ευρώ το μήνα στην καλλίτερη περίπτωση.

        »Κάνεις το κέφι σου. Μιλάς στην πλατεία της Επανάστασης όπου μιλούσε και ο Φιντέλ σαν ένας γνήσιος και σκληρός επαναστάτης. Υψώνεις το πελώριο ανάστημά σου ενάντια στον Καπιταλισμό-Ιμπεριαλισμό. Τρως τον αγλέορα (600 ευρώ για ένα γεύμα πληρωμένο από το Υπουργείο των Εξωτερικών, δηλαδή τα τσιράκια σου). Το διασκεδάζεις, το γλεντάς, την ώρα που τα κορόιδα οι Έλληνες κάθονται στις ουρές για σύνταξη, ΔΕΗ, τράπεζες, νοσοκομεία και προ παντός λιτότητα στη λιτότητα.

        »Το παίζεις επαναστάτης κι όταν γυρίσεις, ξαναγίνεσαι αυτό που ήσουν, το παιδί που κάνει τα θελήματα της Μέρκελ, του Ομπάμα και του Γιούνγκερ που κατακεραύνωσες στην Αβάνα και πάλι σε βάρος του έξυπνου ελληνικού λαού, γιατί αυτός αποφάσισε να τον κυβερνούν άτομα χωρίς οπαδούς και φιλότιμο, που το παίζουν κυβέρνηση.

        Like

      5. @ the G of D whateva . .

        Μόλις ομολόγησες και χωρίς λόγο, ότι you’re olny guessing χωρίς να ξέρεις που πάν’ τα τέσσερα regarding the use safety and i.d. of the commentators I.P.

        Όσο για τον νησιώτη που αναφέρεσαι, δεν ξέρω ούτε και ενδιαφέρομαι να μάθω τι σου έκανε και υποφέρεις, but that in itself is nothing else really, other than a vivid sign of your insecure character.

        Like

      6. ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ = Σχολιαστες Επεξεργασιας, το απεριοριστο μπερδεμα στον εγκεφαλο σου μαλλον δεν βρισκει θεραπεια πουθενα! η μονη σου ελπιδα θα ειναι να αυτοκτονισεις???

        Like

    3. Και εμεις εχουμε λυσσαξει με τον γερμανοτσολια καμμενο. Πρεπει να τους βαλουμε ολους στη φυλακη. Μετρανε μηνες

      Άρθρο 120
      1. Το Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την Ε’ Αναθεωρητική Βουλή των Ελλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με διάταγμα που προσυπογράφεται από το Υπουργικό Συμβούλιο και αρχίζει να ισχύει από τις ένδεκα Ιουνίου 1975.
      2. Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.
      3. Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.
      4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

      5 προταγματα
      1. Καταγγελια στον ΟΗΕ και Διαγραφη χρεους (ολο το χρεος)
      2. Εθνικο νομισμα
      3. Καταργηση μνημονιων
      4. Καταδικη ενοχων και οσων βοηθησαν το «θεαρεστο» εργο τους
      5. Νεο δημοκρατικο συνταγμα

      τσιπροκαμενος

      Παθοκ

      Θαμαρας

      Χάιλ Χίτλερ

      Like

  2. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΝΑΡΕ ΤΟΧΩ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΟΙ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ.
    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ,ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΓΙΑ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΣΗΜΙΤΟΠΑΠΑΔΡΕΟΥΣ.
    ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ, Ο ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ -ΚΟΥΒΕΛΟΣ ΤΩΡΑ ΤΥΦΛΑ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΤΟΥ, Ο ΝΤΑΒΑ ΤΖΗΣ ΤΗΣ ΣΙΑΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗΣ ΣΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΑ ΖΩΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ Ο ΠΑΝΥΒΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΑΝΙ
    ΚΑΝΟΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 354 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η 353η, δλδ. ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΤΟΣ.
    ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΚΑΘΑΡΑ ΟΠΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟ,ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΕΙΚΟΚΟΥΒΕΛΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΛΟΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΔΑ
    ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ Η ΦΤΩΧΕΙΑ,Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ.
    ΤΑΔΩΣΕ ΤΑ 200 εκκ.Η ΝΟΥΔΟΥΛΑ ΚΟΥΛΗ ΚΛΕΦΤΟΥΛΗ,ΕΣΥ ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ ΜΙΖΑΔΟΡΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΖΕΝΣ,ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ,ΜΕ
    ΤΟΝ ΚΗΡΥΚΑ ΧΑΝΙΩΝ,ΜΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΖΕΤΖΕΡΕΔΙΑ.??????????????????????
    ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΔΕ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΘΛΙΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΑΜΕΑ ΑΧΡΗΣΤΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΑΠΟ
    ΣΤΑΤΗΣ ΚΑΙ ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΜΕΑ ΦΤΩΧΟΙ ΚΑΙ ΑΜΟΙΡΟΙ.
    ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΗΣ,ΜΙΖΑΔΟΡΟΣ, ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΟΠΩΣ ΟΛΗ ΣΟΥ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

    Like

    1. Ο Καραμανλής δεν είχε ποτέ κανένα δικό του κόμμα και ούτε ποτέ έδωσε κάποιο κόμμα σε κανέναν.
      Ακολούθησε επ’ ακριβώς ώς όφειλε τις διατάξεις του κείμενου ψηφισθέντος καταστατικού της παράταξής του όπως αυτό ορίζει και ο επόμενος αρχηγός εξελέγη απο την βάση.

      Καλά λοιπόν θα κάνεις να το θυμάσαι αυτό,
      άν σκοπεύεις να ξανακάνεις το ίδιο λάθος.

      Like

      1. Έχουν εξασφαλίσει ήδη ότι δεν θα διωχθούν. Κυβέρνηση στην Ελλάδα αλλάζει μόνο όταν χρειάζεται να περάσει το ξεπούλημα στο επόμενο στάδιο και ο κυβερνών έχει φθαρεί πολύ για να το κάνει. Σε λίγο θ αρχίσει ο κόσμος να τους εκτελεί on sight…

        Like

  3. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΥΣ

    Like

    1. Πω,πωω!…Εσείς άμοιρα παιδιά θα έχετε διαλυθεί από την κούραση!…Δεν μας έμειναν και πολλοί νέοι για να σας βοηθήσουν !

      Like

  4. Στα εθνικά ζητήματα ο Καμμένος αποδεικνύεται διαβασμένος. Έχει στήσει στο τοίχο τον ψευτοσουλτανο ξεμπροστιάζοντας τον τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Για αυτό έχει φάει τα λυσσακά του ο σκύλος.

    Like

    1. Στα εθνικά ζητήματα ο Καμμένος αποδεικνύεται διαβασμένος. Ειναι γερμανοτσολιας με τα τσαρουχια

      Θα πατε ολοι σας φυλακη πολυ συντομα. Ξερουμε ποιοι ειστε και θα λογαριαστουμε τρολαρες του κερατα

      Like

      1. Αν ψάχνεις για τρολ, κοιτά λίγο καλύτερα σε όσους κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους. Εγώ δεν έχω κάτι να κρύψω όπως θα δεις… Αν θες βέβαια να το δεις.
        Επίσης, μια συμβουλή. Βγάλε την ελληνική σημαία. Δεν αρμόζει στο ύφος σου.

        Like

        1. Σε οργανική θέση μετακλητού υπαλλήλου διόρισε την κόρη του στη Βουλή ο Βύρων Πολύδωρας. Ο διορισμός έγινε στο γραφείο του τέως προέδρου της Βουλής, δηλαδή του ιδίου του Βύρωνα Πολύδωρα, όταν ήταν πρόεδρος για μια μέρα (Εφημερίς της Κυβερνήσεως, αρ.φ. 344, 23/7/2012, υπ’αριθμ.8574/6100/11-7-2012).

          Like

      2. Είμαι 99,9% σίγουρος πως έχεις ξυπνήσει -τουλάχιστον μια φορά- κραυγάζωντας “ΘΑ ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΦΥΛΑΚΗ”

        Like

        1. Παιδια δειτε τι βρηκα για ολυμπια και νενεκο καμενο
          Posted by olympiada στο Ιανουαρίου 9, 2013 Τι εγραφε η ολυμπια το 2013
          https://olympia.gr/2013/01/09/%cf%81%ce%af%ce%be%cf%84%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b7%ce%bb%ce%af%ce%b8%ce%b9%ce%bf-%ce%bf-%ce%b2%ce%b1%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%86%ce%ac%ce%ba%ce%b5%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%bc%cf%8d%ce%b8%ce%bf/
          Μετα ακολουθησα τον συνδεσμο και βρηκα αυτο το αρθρο του Πετρου Αργυριου για την μανα του που αυτοκτονησε λογω κρισης
          agriazwa.blogspot.com.au/2013/06/blog-post_4376.html
          Στα σχολια του αρθρου ακολουθησα τον συνδεσμο για μια αλλη αυτοκτονια του 41χρονου Νίκου Τζιανή, μελος των ΑΝΕΛ τοτε
          http://anemosantistasis.blogspot.gr/2013/06/blog-post_145.html
          Και βρηκα στο τελος το παρακατω
          Συγκλονισμένος από την είδηση της αυτοκτονίας, ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, έγραψε σε ανάρτησή του στο facebook:
          «Πονάω πολύ που σου απαντώ Νικόλα στο τελευταίο σου γράμμα.
          Είμαι θυμωμένος μαζί σου αλλά και με τον εαυτό μου που έφυγες έτσι.
          Ίσως κάνω λάθος που σου γράφω δημόσια αλλά ξεκινήσαμε μαζί φίλε και νιώθω οτι θα το ήθελες αυτό .
          Η αλήθεια είναι οτι δεν το περίμενα απο εσένα να φύγεις έτσι.
          Νόμιζα οτι μαζί θα αποτρέπαμε πολλούς Έλληνες απο αυτή την πράξη.
          Λείπω γιατί δεν μπορώ ανθρώπινα να δώ την γυναίκα σου και τα παιδιά σου στο τελευταίο αντίο.
          Δέν είναι η ώρα για μεγάλα λόγια, αλλά σου ΟΡΚIΖΟΜΑΙ ότι θα δώσω τα πάντα για να πείσω τους ΕΛΛΗΝΕΣ να ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΝ και να φέρουμε την ΛΕΥΤΕΡΙΑ στην Πατρίδα μας.
          Φίλε μου Νικόλα…..
          ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
          ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
          ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ
          ΚΑΙ
          ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ
          ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ…..»
          facebook.com/AnexartitoiEllines

          Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2013/06/blog-post_145.html#ixzz4OCBgIUkw

          Καλα μιλαμε ο γερμανοτσολιας καμενος δεν εχει ουτε ιερο ουτε οσιο. Οπως ξερετε πολυ καλα με τις κολοτουμπες που εκανε και τα αισχη που συνεχιζει να κανει ακομη.

          Αδερφια πρεπει να τους διαλυσουμε αυτους τους σιχαμερους ελληνοφωνους μια για παντα. Καλη λευτερια

          Like

  5. Συγχαρητηρια στον ΥΠΕΘΑ για τη στάση του στις τουρκικές προκλήσεις. Οι δηλώσεις του ηταν σκληρές και προκάλεσαν ταραχή στην Τουρκία. Φαίνεται αυτό από την απαράδεκτη ανακοίνωση του τουρκικού ΥΠΕΞ. Βάρβαροι και απολίτιστοι μια ζωή.

    Like

      1. όσοι δεν βρίζουν την κυβέρνηση είναι τρολ;
        ηρέμησε ψυχάκια

        Like

        1. νετακια τρολαρα του κερατα εξ αιτιας σας ο κοσμος υποφερει, ελληνες αυτοκτονουν, χανεται η πατριδα μας και λαμογια πλουτιζουν απο την δυστυχια. Θα πατε συντομα ολοι σας φυλακη να ειστε σιγουροι γι αυτο. Την προδοσια πολλοι αγαπησαν αλλα τους προδοτες κανενας
          Και για να μην ξεχνιoμαστε

          Like

  6. Τους διασωθέντες λέει το άρθρο θα επιστρέφει το νατο στην τουρκία αλλά βλέπεις η κομματική τύφλα δεν αφήνει ορισμένους να καταλάβουν….

    Like

  7. ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΦΠΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ …..ΑΠΟ 24 ΣΕ 12…..ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ……ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

    Like

      1. Έμμισθη τρολάρα του Μουρούτη begar2

        Όσο και να πετάς την μπάλα στην εξέδρα,δεν θα γλυτώσεις.

        Έχεις στοιχεία για αυτά που με κατηγορείς ?

        ΟΧΙ.

        Άρα είσαι ένας κοινός συκοφάντης,ψεύτης και προπαγανδιστής.

        Εγώ έχω στοιχεία για αυτά που σε κατηγορώ ?

        ΝΑΙ.

        Ποια είναι τα στοιχεία ?

        Τα σχόλια σου,λίγο παραπάνω.

        Τελικά έμμισθη τρολάρα του Μουρούτη,τα στοιχεία τα βρήκες,τότε που συκοφαντούσες την κυβέρνηση,για το θέμα των αδειών ?

        Μαζί με το Μουρούτη τα ψάχνεται ?

        χαχαχαχαχα

        Κακομοίρη

        Like

      2. κομματόσκυλο Μαίρη

        αυτός με την κοτσίδα είσαι;

        ΌΠως και να έχει, κατάλαβε και ο τελευταίος αδαής, πως λειτουργεί το σύστημα των δήθεν άδολων και ακομμάτιστων σχολιαστών του ΣΥΡΙΖΑ.
        Οργανωμένες ομάδες , που πληρώνονται για να σχολιάζουν στα blogs.

        Like

      3. Εσυ πάντως Begar2 το χτίζεις δυνατά το προφιλ του έγκριτου και ανεξάρτητου σχολιαστή, σε ποιανού το νεo κόμμα θα κάνεις προπαγάνδα όταν χρειαστεί;
        Η ομάδα αλήθειας τι είναι ;
        Η ομάδα delta force (η οτι άλλο έχουν τα χρυσαυγουλα) τι είναι;
        Τα ΚΚΕδια υποτίθεται πως ειναι κατα των social media δεν νομίζω να έχουν ομάδα
        Κατάλαβε μέχρι και ο τελευταίος αδαής για τον ΣΥΡΙΖΑ και δεν κατάλαβε την προπαγάνδα που έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν άλλοι πρίν τον ΣΥΡΙΖΑ
        Το ΣΥΡΙΖΑ έφερε την προπαγάνδα στην Ελλάδα!
        ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΕΜΜΙΣΘΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ, ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ

        Στα μάτια πολλών, εσείς που γράφετε όλη μέρα κάθε μέρα είστε όλοι έμμισθα τρολ, μέχρι αποδείξεως του εναντίου, δηλαδή ποτέ

        Like

        1. Παρακαλώ πολύ σταματείστε τα ίδια και τα ίδια, ειναι πολύ
          κουραστικό και ενοχλητικό για άλλους σχολιαστές και για εμας
          να το επαναλαμβάνουμε. Θα αφαιρούμε σχόλια. Παρακαλώ πολύ.

          Like

      4. Sxoliastes said

        Δεκεμβρίου 4, 2016 στις 2:41 μμ
        ——————————————

        Έχετε δίκιο,αλλά ο συγκεκριμένος είναι ένας κοινός συκοφάντης,προβοκάτορας και προπαγανδιστής.

        Συκοφαντούσε εμένα προσωπικά και τον σχολιαστή Απονηρευτο,ότι είμαστε το ίδιο άτομο,ότι ο σχολιαστής Το Κακό Γεράκι,είναι ο μικρός μου αδερφός,ότι σχολιάζω με 50 ψευδώνυμα κτλ.

        Όσον αφορά τις επαναλήψεις,πρόκειται για τα δικά του σχόλια,που παραδέχεται δημόσια ότι είναι έμμισθο τρολ της ΝΔ.

        Like

        1. Εντάξει αλλα κάντε σχόλια όσοι θέλετε, επι του θέματος παρακαλώ πολύ.
          Είναι βδομάδες τώρα που κρατάει αυτή η ιστορία, κουράζει όλους και
          απαξιώνει τα άρθρα που ανεβαίνουν. Δεν θέλουμε να παρεμβαίνουμε στους
          σχολιασμούς σας, σίγουρα έχετε πολλά παραπάνω να δώσετε. Ευχαριστώ όλους σας
          για την κατανόηση.

          Like

        2. A, sorry για το παρακάτω σχόλιο μου,
          τώρα έχετε απόλυτο δίκιο!

          Like

      5. χα..χα.. η ιερά εξέταση με πλαστές κατηγορίες εν δράσει!

        Πρώτη φορα βλέπω σύγκρουση μπεγιάρ μάριου χωρίς αίματα, αλλά οι σχολιαστές επεμβαίνουν, γιατί άραγε?
        Αλλα και εσύ ρε μπεγιάρ ξεμπροστιάζεις όλο το σύστημα των τρολλ! Χαλάρωσε.
        Πάντως ο μάριος είναι αθώος, κανένας δεν θα του έδινε 10 cents για αυτό που κάνει, γιατί κατορθώνει το αντίθετο,
        όπως και εγώ βεβαια, δεν μπορεί να με αμείβει η Χρυσή Αυγή, γιατί μέλλον διώχνω κόσμο από το να έλκω!

        Η αλήθεια, αχ αυτή η π””τάνα είναι δυσκολοχώνευτη για τους περισσοτερους!

        Like

      6. Προς Sxoliastes: Για σχόλια που κόβονται, ενώ δεν είναι υβριστικά, ούτε εμπρηστικά (γι αυτά μιλώ) μήπως γνωρίζετε πού πρέπει να αποτανθούμε προκειμένου κάποιος να μας εξηγήσει ;
        Σας ευχαριστούμε για την, εν αναμονή, απάντηση.

        Like

        1. Υπάρχει μια περίπτωση κ.Χρήστο να φεύγουν μαζί με συγκεκριμένο
          σχόλιο που αφαιρούμε, δηλαδή να φεύγει το σχόλιο και όσοι του απαντούν.
          Γιατι οι απαντήσεις μετά μένουν ξεκρέμαστες. Αλλιώς το ψάχνουμε
          στα spam. Εχετε ανάλογη εμπειρία σε κάποιο άρθρο να το ψάξουμε;

          Like

      7. Sxoliastes said

        Δεκεμβρίου 4, 2016 στις 2:58 μμ
        ——————————————

        Έχετε δίκιο αλλά και από την άλλη μεριά,δεν μπορώ να δέχομαι συκοφαντίες από έμμισθα τρολ.

        Like

      8. Ευχαριστώ για την απάντηση.
        Πού να κοιτάξετε: “ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ: ΤΟ NATIONAL GEOGRAPHIC ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ!”- https://olympia.gr/2016/12/02/%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B7-%CF%84%CE%BF-national-geographic-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B5%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA/#comments

        Στο άρθρο αυτό ήπια σχόλια δικά μου, του Ζάγκλου (ολόκληροι διάλογοι μεταξύ μας), ίσως του G.O.D., τα οποία είχαν αναρτηθεί μέχρις ότου σταμάτησα (επειδή έπρεπε να μεταβώ σε εργασία)… εξαφανίσθησαν …!
        Να πει κάποιος ότι ήταν κάπως το δέχομαι αλλά ΕΛα μου ντε που ήσαν καθώς πρέπει !
        Γιατί λοιπόν διεγράφησαν;

        Like

        1. κ.Χρήστο εκεί συνέβη αυτό ακριβώς. Διεγράφησαν σχόλια συγκεκριμένων
          σχολιαστών και δυστυχώς έφυγαν και οι απαντήσεις.
          Για να το αποφύγετε αυτό ξεκινήστε καινούργιο σχόλιο απευθυνόμενος
          εκεί που θέλετε.

          Like

      9. Zaglos:
        Τι νομίζεις πως κάνουν τα έμμισθα τρολ;
        Εσυ σαν “εργοδότης” θα ήθελες “λογοτεχνία” που συγκλονίζει το εγώ σου φαντάζομαι…
        Έχεις δεί πολλά τέτοια;
        όλα τα ανορθόγραφα χρυσαυγουλα που έβλεπες παντού στο νετ το 2012 ήταν ΟΛΟΙ ψηφοφόροι της ΧΑ;
        Δεν χρειάζεται να παίζεις με την ομάδα σου για να δουλεύεις υπέρ της.

        Δεν γίνεται να αποδειχθεί ποιός τα παίρνει και ποιός δεν τα παίρνει (οχι ΜΑΙΡΗ το σχόλιο του Begar2 δεν είναι απόδειξη), μάταιη συζήτηση κάθε μέρα

        Like

        1. Αυτό που εγώ βλέπω, είναι ότι όλοι οι ανορθόγραφοι και χυδαίοι σχολιαστές χωρίς
          επιχειρήματα και με εμμονικες επαναλήψεις, όλοι τους είναι σταλινικά απόβλητα!
          Τουναντίον οι με επιχειρήματα και ευγενικοί είναι αυτοί που εσύ αποκαλείς
          για λόγους που εσύ γνωρίζεις, χρυσαυγοuλα!

          Like

      10. The Expendaplebs said

        Δεκεμβρίου 4, 2016 στις 3:37 μμ
        —————————————-

        Υπάρχει σειρά σχολίων του συγκεκριμένου,αλλά και τακτική αν πρόσεξες.

        Ειδικά στο σχόλιο του,όταν συκοφαντούσε ότι η κυβέρνηση εξαγοράζει τους δικαστές για ευνοικές αποφάσεις και υπονοούσε την απόφαση του ΣτΕ για τις άδειες των καναλιών.

        Μιλούσε για στοιχεία που είχε,αλλά που ποτέ δεν εμφάνισε…..!!

        Άρα τι έκανε ?

        Προπαγάνδα έκανε.

        Υπάρχει έστω και ένας σκεπτόμενος πολίτης,που δεν θέλει να πληρώσουν όλοι αυτοί,που τόσα χρόνια ρουφούσαν το αίμα του Ελληνικού λαού με τη βοήθεια της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ ?

        Φυσικά και όχι.

        Όταν δεν πληρώνουν όλοι αυτοί,πληρώνουμε τελικά μόνο εμείς,χρειάζεται να έχει κάποιος πολύ μυαλό για να το καταλάβει αυτό ?

        Τίποτα δεν είναι μάταιο.

        Στους συκοφάντες,υποκριτές,προβοκάτορες και προπαγανδιστές,πάντα πρέπει να απαντάς.

        Like

      11. Όταν βλέπεις παντού (παντού=πας μη χρυσαυγίτης) αριστερούς σταλινικούς προδότες, πράκτορες των Τούρκων και των Εβραίων είναι αναμενόμενο να σου φαίνεται πως όλοι οι άλλοι είναι εμμονικά απόβλητα.
        Άσε δεν έχω όρεξη να μπω στην λούπα, εδω είναι τα σχόλια όλων, αν νομίζεις πως με επανάληψη θα κάνεις το άσπρο μαύρο απατάσαι.

        Like

      12. Προς του administrators του Ολυμπία

        Εφόσον παρακολουθείτε τα σχόλια και τις IP, δυνατότητα που σας δίνει το wordpress, γνωρίζετε πολύ καλά ότι εγώ έμπαινα και μπαίνω ΠΑΝΤΑ με ένα και μόνο nickname. Δεν καταδέχομαι να κρύβομαι πίσω από πολλαπλά ψευδώνυμα. Δεν είμαι σκουλήκι.
        Και ο,τι γράψω, είναι εκεί και με επιβαρύνει για πάντα, εφόσον είναι κακό.

        Οι παλαιότεροι επισκέπτες ξέρουν ότι ποτέ δεν έβριζα και δεν μιλούσα άσχημα, κάνοντας υπομονή για μεγάλο διάστημα, παρά τις βρισιές και τις προκλήσεις που δεχόμουν από ΄1-2 άτομα, τα οποία σχολιάζουν χρησιμοποιώντας 50 διαφορετικά ψευδώνυμα. Προκλήσεις επί προσωπικού, που καμία σχέση δεν είχαν με το περιεχόμενο των αναρτήσεων ή των σχολίων μου.

        Επίσης γνωρίζετε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ποιοι χρησιμοποιούν πολλαπλά nickname. Άρα, αν θέλετε, όλο και κάτι μπορείτε να κάνετε.

        ΜΑΙΡΗ (ή όπως αλλιώς υπογράφεις)

        εσύ ξεκίνησες αυτή τη μαλακία να ποστάρεις σεντόνια, με δήθεν αποδείξεις, λες και είμαστε σε δικαστήριο.

        Το τι πιστεύει για μένα ο κόσμος, μου είναι αδιάφορο, μπορείς να λες ο,τι θέλεις. Μπορεί ο οποιοσδήποτε να πιστεύει ό,τι θέλει. Εγώ πάντα ήμουν οπαδός της άποψης που λέει «μην κοιτάς ποιος μιλάει, αλλά άκου αυτά που λέει».

        Αλλά το ότι εσύ είσαι κομματόσκυλο του ΣΥΡΙΖΑ, με αποστολή να προπαγανδίζεις είναι δεδομένο και σε ενοχλεί που το υπενθυμίζω.

        Η πλάκα είναι ότι μόλις ζοριστείς, εμφανίζονται νέοι σχολιαστές (νέα ψευδώνυμα), τα οποία ΠΑΝΤΑ, εντελώς συμπτωματικά παίρνουν το μέρος σου.

        Βρε κάτι συμπτώσεις!!!!

        Liked by 1 person

        1. Μπράβο ρε begar, έχεις διαύγεια και καθαρότητα λόγου, το αυτό συμβάνει και μαζί μου,
          μόλις θα κάνω κριτική ή πω κάτι που δεν αρέσει πχ ο απονήρευτος, αμέσως
          έρχοντα ανώνυμες ενισχύσεις με χυδαία σχόλια!

          Εγώ βέβαια απαντώ στην χυδαιότητα με χυδαιότητες, πράγμα που εσύ ποτέ δεν κανεις και σε τιμά.

          Like

      13. Ένα ψευδώνυμο έχω.

        Συνεχίζεις βλέπω τις γνωστές σου συκοφαντίες και νομίζεις ότι όλοι είμαστε σαν τα μούτρα σου,μάλλον εξ ιδίων θα κρίνεις τα αλλότρια.

        Εσύ ήσουν αυτός που συκοφαντούσες,εμένα προσωπικά και τον σχολιαστή Απονήρευτο ότι είμαστε το ίδιο άτομο,εσύ ήσουν αυτός που συκοφαντούσες το σχολιαστή Το Κακό Γεράκι ότι είναι ο μικρός μου αδερφός,εσύ ήσουν αυτός που με συκοφαντούσες και ε συκοφαντείς ότι σχολιάζω με 50 ψευδώνυμα.

        Καθόλου δεν με ενοχλεί το τι λες για μένα,γιατί πολύ απλά ξέρω ότι τίποτα από αυτά που λες δεν είναι αλήθεια.

        Εσύ είσαι το κομματόσκυλο της ΝΔ,άλλωστε το έχεις παραδεχθεί δημόσια,σε πιάσαμε με τη γίδα στην πλάτη.

        Οι συκοφαντίες σου για μένα είναι προπέτασμα καπνού,για να ξεφύγεις,αλλά μάταια κουτοπόνηρο έμμισθο τρολ του Μουρούτη.

        Τελικά δεν μας είπες,εκείνα τα στοιχεία τα βρήκες τελικά ή ακόμα τα ψάχνεις ?

        Με το Μουρούτη μαζί τα ψάχνεται ?

        χαχαχαχαχα

        Like

      14. Έχεις στοιχεία για αυτά που με κατηγορείς ?

        ΟΧΙ.

        Άρα με συκοφαντείς.

        Αλλά είσαι γνωστός συκοφάντης,προβοκάτορας,ψεύτης και προπαγανδιστής,ένα ερπετό έμμισθο του Μουρούτη,με τη γίδα στην πλάτη σε έχω πιάσει.

        Χοροπήδα τώρα όσο θες.

        Όπως και σένα σε συμπαθούν συγκεκριμένοι σχολιαστές και τρέχουν να σε “χειροκροτήσουν”.

        Like

      15. Δυο μέρες έχω να σχολιάσω και βλέπω το όνομα μου ακόμα συνεχίζει να συκοφαντείται από τους γνωστούς χρήστες.Σταματειστε αμέσως τη συκοφαντία.

        Ζαγκλε τελείωνε. Σου έχω εξηγήσει οτι η προκλητική συμπεριφορά σου ειναι αυτή που προκαλεί το μενος των χρηστών.

        Σοβαρέψου και μη ρίχνεις τις ευθύνες για αυτό σε μένα και τη ΜΑΙΡΗ.

        Κάνεις σαν 15χρονο, έλεος επιτέλους!

        Like

      16. Εντάξει πχ ξε πχ, το θέμα είναι οτι ενώ ξέρεις οτι δε γράφω με αλλά ψευδώνυμα, σε ένα άλλο ποστ πρόσφατο είδα πριν λίγο ένα άσχετο “Απονηρευτος εσυ;”.

        Δημιουργείς εντυπώσεις. Και διαβάζοντας τες βγαίνουν αλλοι, πχ. Begar και συκοφαντούν για πολλαπλά ψευδώνυμα και πράσινα άλογα.

        Εν τω μεταξύ ξέρεις οτι αυτή την πρακτική ακολουθεί ο Διογένης και για αυτόν φυσικά δε λέτε τίποτα. Αβαβα.

        Like

        1. Αν θες να μην σε κατηγορούν, βάλε ένα avatar όπως όλοι που δεν
          έχουμε πρόβλημα κάνουμε, βάλε και μια φωτό να σε δω, παππού!
          Και μένα με ενοχλεί όταν τα τρολλ με βρίζουν και εσύ γελάς χαιρέκακα!

          Like

      17. Στέργιο

        Το avatar δεν αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο.
        Αν θέλω, μπορώ να μπω με 10 διαφορετικά ψευδώνυμα και το καθένα να έχει το δικό του avatar.
        Αλλά είπαμε, δεν είμαι σκουλήκι για να το κάνω.
        Δεν έχω να φοβηθώ κανέναν, ούτε και έχω λόγο να κρυφτώ για κάτι που έγραψα στο παρελθόν.

        Όσον αφορά τη ΜΑΙΡΗ, ακόμα ψάχνει τις αποδείξεις ότι:
        1. Δεν ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ
        2. Δεν ψήφισα ΟΧΙ
        3. Δεν είμαι στρατιωτικός.

        Like

        1. Η δουλειά μου είναι το κομπιούτερ, αλλα μέχρι εκεί, πουστιές δεν ξέρω, έγραψα
          με δυο ονόματα αλλα δεν έκρυψα ποιος ήμουν, οι φίλοι μου με απαντούσαν σαν “Zaglos”

          Kαι για μένα ψάχνουν πριν 5 χρονια σχόλια μου, αλλα τι κρίμα, λάθος δεν
          υπάρχει πουθενά και τους ευχαριστώ για την αναδημοσίευση.

          Ακόμη και εκεί που χυδαιολογώ, έχω λόγο και δίκιο που το κάνω, δεν είμαι χριστιανός
          να γυρίσω το άλλο μάγουλο, είμαι ευγενής με τους ευγενείς, με τους αλήτες αλήτης κλπ κλπ

          Like

      18. Απονήρευτε

        Εσύ μου είπες κατάμουτρα ότι παίρνω μισθό για να γράφω σχόλια εδώ μέσα.
        Και όμως, όπως βλέπεις, ούτε σου επιτίθεμαι, ούτε ασχολούμαι με την πάρτη σου, ούτε σε βρίζω.

        Like

  8. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΣΑΣ ΠΗΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗ ….ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΥΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ

    Like

  9. Άν ο Καμμένος κατάφερε να έχει ΄ένα τέτοιο άποτέλεσμα ΄τότε τού ΑΞΙΖΕΙ ΈΝΑ ΜΕΓΆΛΟ ΜΠΡΑΒΟ.

    Το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ μετράει στην ζωή καί στήν πολιτική

    Μήν ξεχνάτε ποτέ τον άθανατο ΠΙΝΔΑΡΟ πού έλεγε για αυτήν άκριβως την περίπτωση η και σε άνάλογες περιπτώσεις το άθανατο ρητό

    ” ΑΝΔΡΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΧΡΟΝΟΣ ΣΩΤΗΡ (ΚΡΙΤΗΣ) ΑΡΙΣΤΟΣ ”

    Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ και ο κάθε ΚΑΜΜΕΝΟΣ θα περάσουν άπό την κριση του λαου στο άμεσο χρονικό διάστημα και όχι μόνον

    Η Ίστορία τους περιμένει στην γωνία

    Το έρώτημα είναι ποιος όφελείται από το πετροβόλημα του Καμμένου ? ?

    Γιατί τόσο πάθος ίδού η άπορία ??

    Είναι άκαταλληλος ?? Είναι ο μοναδικός ?? Η μήπως κάποιους ένοχλεί ή συμμαχία του με τον Τσίπρα ?? άλλά όμως γιατί δεν ένοχλούσε η κολλεγιά ΠΑΣΟΚ –Ν.Δ ??

    Κάποιοι φοβούνται κάτι ??

    Like

    1. Ποιό αποτέλεσμα βόρειε ;;
      Διάβασε καλύτερα το άρθρο , μιλάει μόνο γιά όσους διασώζει το νατο θα επιστρέφει στην τουρκία …οι υπόλοιποι , οι πολλοί που μπαίνουν ανενόχλητα ;;;
      Αυτό που ενοχλεί εφόσον διερωτάσε γιά τον καμμένο και κάθε κατακαμμενο , είναι που μας βγήκε το ΙΔΙΟ ΣΑΠΙΟΣ με τους προηγούμενους των προηγουμένων .
      Αν έρθει η ώρα να κριθεί θα φανεί από το εάν είναι διατεθειμένος γιά να μην χάσει την καρέκλα του, να φέρει 4ο μνημόνιο στην χώρα και να κάνει ο τσιπροκαμμενος το νταμπλ μνημονίων να τους ξεπεράσει ΟΛΟΥΣ !!!!

      Like

      1. Δεν λές τίποτα φίλε Πύκτη, τίποτα . .
        μόνο η αντίθεση και η άρνηση των πάντων ξεπροβάλλει μέσα απο το ύφος σου κάθε φορά που, στερούμενη κι αυτή τεκμηριωμένων επιχειρημάτων, περνάει και χάνεται.
        Κάθε φορά !

        Like

      2. Αμα δεν σου λέω τίποτα εγώ , τότε ΄πες εσύ
        Δεν περνάει και δεν χάνεται τίποτα αν είναι αληθινό …κάθε φορά !

        Like

  10. Είτε συμφωνούμε είτε όχι πολιτικά με τις θέσεις των ΑΝΕΛ, εδώ μιλάμε για εθνικά θέματα πέρα από κόμματα. Και εδώ πρέπει να βγάλουμε το καπέλο στον Καμμένο γιατί δεξιοτεχνικά κατάφερε να ξεμπροστιάσει τους Τούρκους. Τους εξέθεσε στη διεθνή κοινότητα αναδεικνύοντας την αδιαλλαξία και την προκλητική τους στάση.

    Like

    1. Αγαπητέ, όχι ο k. καμμένος, αλλα οι διεθνείς συγκυρίες και γεωστρατηγικά συμφέροντα στο Αιγαίο,
      επίσης και η αδιαλλαξία και αυτοπυροβολισμός του Ερτογάν, έφεραν την Ευρώπη και τον
      κόσμο όλο ενάντια στην τουρκια, όχι ο καμμένος, αυτός μονο γέλωτα προκαλεί.

      Like

      1. Τα γεωστρατηγικά συμφέροντα ναι, αλλά δε δημιουργούνται ουρανοκατέβατα από μόνα τους. Διαμορφώνονται μέσα από στρατηγικές και πολιτικές. Και εδώ η Ελλάδα έπαιξε πολύ σωστά τα χαρτιά της, ιδιαίτερα μέσα στο ΝΑΤΟ. Θυμίζω οτι και παλαιότερα είχαμε ευκαιρίες, επι Σημίτη, τον οποίο παραδέχομαι οτι ψήφιζα, αλλά τις πετάξαμε με καταστροφικές πολιτικές, με γκρίζες ζώνες κλπ. Μην τα ξαναλέμε είναι γνωστά.
        Άρα θεωρώ οτι ο Καμμένος εκμεταλλεύτηκε πολύ σωστά τις συγκυρίες και έπαιξε άριστα το αβαντάζ.

        Like

        1. Μανώλη έχεις κάθε δικαίωμα να πιστεύεις ότι θέλεις.
          Εγώ τα κοσκινίζω τα γεγονότα με την ψιλή σίτα.
          Τα συνειδητά ψέματα που είπε ο καμμένος,
          είναι για δις ισόβια μη τον κάνουμε τώρα και ήρωα!

          Like

      2. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Σαν ΥΠΕΘΑ πάντως φαίνεται οτι οι μέχρι στιγμής κινήσεις του είναι άψογες. Δε μασάει τα λόγια του και είναι και πολύ δραστήριος. Κινητικός εννοώ.
        Το άλλο είναι ένα μεγάλη κουβέντα που δεν έχει νόημα να γίνει στην παρούσα φάση. Άλλη φορά ίσως.

        Liked by 1 person

    2. Μανώλης Παπαδάκης said

      Δεκεμβρίου 4, 2016 στις 1:56 μμ
      —————————————–

      Σωστότατος.

      Like

    3. Μανώλη Παπαδάκη

      νομίζω ότι είναι συνδυασμός σωστών κινήσεων του ΥΕΘΑ Καμμένου, με τις διεθνείς συγκυρίες.

      Η ιστορία έχει αποδείξει ότι δεν αρκεί ένας καλός υπουργός, με σωστές κινήσεις, αν τα διεθνή συμφέροντα δεν συμπίπτουν με τα δικά μας.

      Like

      1. Σαφώς φίλε μου.
        Να σου θυμίσω βέβαια οτι ακόμα κι αν οι διεθνείς συγκυρίες είναι ευνοϊκές, αρκεί ένας ηλίθιος υπουργός για να τα τινάξει όλα στον αέρα.😄

        Like

      2. Συμφωνώ.

        Απλά ήθελα να διευκρινίσω ότι από μόνος τους ένας καλός υπουργός ή από μόνες τους, ευνοικές συνθήκες, δεν αρκούν.
        Απαιτείται συνδυασμός των παραπάνω.
        Χωρίς να είμαι καλά ενημερωμένος για το συγκεκριμένο θέμα (αρμάδα ΝΑΤΟ στο Αιγαίο), έχω την αίσθηση ότι ο Καμμένος χειρίστηκε καλά το θέμα.

        Like

  11. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ ΜΑΣ….. ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΡΑΤΕΥΤΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΑΤΣΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ….. ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΙΕΣ

    Like

  12. ΑΓΑΠΗΤΕ Π Υ Κ Τ Η

    Μού άρεσε η απάντησή σου στό (σχόλιο ν. 13 ) μαζί με την άγανάκτηση πού περιέχει, ΄ισως να είναι και δικαιολογημένη.

    Ίσως όμωςνα μήν είναι είναι δυνατόν να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα κάτω άπό αύτές τις συνθήκες πού μας οδήγησαν τα διάφορα και πολύ γνωστά λαμόγια .Συμφωνώ δέ,ότι δεν θα έπρεπε να είναι έτσι τα πράγματα,’Εχουμε κάνει όμως όλοι πολλά λάθη. Πιστεύω ότι μαθαίνουμε σιγά -σιγά…………….

    Like

    1. Eίσαι ωραίος βόρειε , αληθινός όπως όλοι οι Μακεδόνες
      Μακάρι να ήταν όλοι έτσι , δεν θα είχαμε φτάσει ως εδώ .
      Καλημέρα !

      Like

  13. Οκ εκτος απο τα καλα που αναφερατε σε σχεση με το Νατο, τι μυνημα δινει στον Αλβανο και στον Τουρκο οταν τους λεει ”….Η Ελλάδα δεν ήταν ποτέ πολεμοχαρής, ούτε τώρα είναι…” http://www.iefimerida.gr/news/305231/kammenos-pros-toyrkia-kai-alvania-i-ellada-den-itan-pote-polemoharis-oyte-tora-einai

    Φαινεται ο Μ.Αλεξανδρος πηγε να ”εκπολιτισει” με το γαντι, και με ειρηνικες διαθεσεις.
    Ποια χωρα θα σε σεβαστει σαν υπουργο αμυνας, κανοντας αυτη τη δηλωση ?
    Δεν ειπα να προκαλει, αλλα αυτη η δηλωση μπορει να ερμηνευθει ως υποχωρητικοτητα..
    Τον πολεμοχαρη τον σεβονται, τον μη πολεμοχαρη οχι. Δεν ειπα να παριστανει τον πολεμοχαρη, ειπα να προσεχει τι λεει.

    Στον Τουρκο απευθυνεσαι οχι στον ψηφοφορο του Συριζα.Τετοιες δηλωσεις δεν δινουν πνευμα νικης στο στρατευμα, διοτι Πολεμος πατηρ παντων εστι.
    Ανα περιοδους και η ιστορια μας τον διαψευδει, αν δεν ηταν πολεμοχαρης ο Ν. Φωκας , η Κρητη και η Κυπρος δεν θα ειχε ανακτηθει απο τους Αραβες, το ιδιο και η Ταρσος και η Κιλικια κλπ, ναι πολεμοχαρης ηταν και ευτυχως που ηταν, αλλα δεν χρειαζεται να αναφερθει καν αν ειμαστε πολεμοχαρεις η οχι, δεν φερνει κανενα ωφελος, διοτι

    Χωρις να θεωρηθει υποδειξη, μπορεις να πει για παραδειγμα, < στις πολεμοχαρεις φωνες [Τουρκια και Αλβανια] εμεις παντα απαντουμε ''εις οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης'' κλπ κλπ ας συμβουλευτουν καποιον απο τους διπλωματες του υπεξ, οταν κανουν δημοσιες δηλωσεις.

    ==============================

    Αλλα και ο Παυλοπουλος τα ιδια ειπε !!! και που τα ειπε !!! στην Ομιλία Προέδρου της Δημοκρατίας, κ. Προκόπη Παυλόπουλου και Υπουργού Εξωτερικών, κ. Νίκου Κοτζιά, στην τελετή ορκωμοσίας της ΚΒ’ Σειράς Ακολούθων Πρεσβείας http://www.mfa.gr/epikairotita/proto-thema/omilia-proedrou-tes-demokratias-prokope-paulopoulou-kai-upourgou-exoterikon-nikou-kotzia-sten-telete-orkomosias-tes-kb-seiras-akolouthon-presbeias.html

    …………….Και θα πάρω τα δύο ζητήματα τα οποία είναι τρέχοντα, το Κυπριακό από τη μία πλευρά και από την άλλη το θέμα της Συνθήκης της Λωζάννης. Πριν από όλα να ξεκαθαρίσουμε ότι σε όλα αυτά τα θέματα εμείς οι Έλληνες έχουμε ένα “δόγμα”, ας το πω έτσι: Δεν διεκδικούμε τίποτα το οποίο δεν μας ανήκει. Άλλωστε η Ελλάδα ουδέποτε έκανε εκστρατείες κατάκτησης. Και η μεγάλη εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, θέλω να το θυμάστε, δεν ήταν μία εκστρατεία κατάκτησης, ήταν μία εκστρατεία εκπολιτισμού περισσότερο. Επειδή, λοιπόν, έχουμε αυτή τη νοοτροπία, δεν επιδιώξαμε να φτιάξουμε αυτοκρατορίες. Μας αρκεί η αυτοκρατορία του αιώνιου Ελληνικού Πνεύματος……………..

    ———————-

    Το να εχουμε στην Ιστορια μας και πολεμοχαρεις ηγετες, και κατακτησεις, ειναι κατι καταγεγραμμενο, δεν ειναι αναγκη να το αρνεισται, η να γενικευετε η να το αναφερετε, ειναι λαθος προσσεγγιση, κατα τη γνωμη μου.

    Like

    1. Φίλε μου σωστή η παρατήρηση σου. Εχε υπόψη σου όμως οτι η διπλωματία απαιτεί καμία φορά στρατηγική μαστίγιου και καρότου. Κάποιες φορές απαιτείται να δείχνεις διάθεση για συναίνεση και κάποιες να στέλνεις σαφή και ισχυρά μηνύματα.
      Ένα υπουργός άμυνας ξέρει καλύτερα. Και να είσαι σίγουρος οτι οποία επιλογή ακολουθήσει παντα θα δέχεται κριτική γιατί ηταν πολύ σκληρός η πολύ υποχωρητικός.
      Θέλω να καταλήξω οτι δεν υπάρχει σωστό η λάθος. Αυτό θα το κρίνει η ιστορία εκ των υστέρων.

      Liked by 1 person

      1. Συμφωνω γενικα με το νοημα αυτων που αναφερετε και την καταληξη, αλλα καποιες δηλωσεις οπως το ….Η Ελλάδα δεν ήταν ποτέ πολεμοχαρής, ούτε τώρα είναι…. που ειπωθηκε απο τον υπουργο Αμυνης [ειτε το γνωστο κλισε απο ολους=δεν διεκδικουμε κλπ] καλυτερα να αποφευγονται διοτι εδω και 40 χρονια, δινουν λαθος μυνημα, και μας ζημιωνουν.
        Και αυτο αφορα το τωρα και το αυριο, διοτι μεν η ιστορία εκ των υστέρων κρινει, αλλα πρεπει να προλαμβανονται οι αστοχες αναφορες [των πολιτικων] διοτι αφορουν το μελλων ολων μας.

        Ο Αλεξανδρος παρακαλαγε τους ανδρες του να προχωρησει και αλλο στην Ινδια, και εμεις δηλωνουμε οτι στην ελληνικη ιστορια ….Η Ελλάδα δεν ήταν ποτέ πολεμοχαρής, ούτε τώρα είναι…. , επειδη επιτελεσε πραγματι ο Αλεξανδρος και τεραστιο πολιτιστικο εργο.
        Τραγικη δηλωση, αν οχι εξευτελιστικη, και για την ιστορικη πραγματικοτητα και διοτι ευκολα μπορει να καταριφθει απο οποιονδηποτε ξενο το αναφερει.

        Δεν κατηγορω οτι ειναι υποχωρητικος η επιθετικος, λεω οτι το πλαισιο που βαζει [οπως και ολοι οι προηγουμενοι, δεν διεκδικουμε κλπ] ειναι λανθασμενο, μιζερο και ανποτελεσματικο.

        Ο λογος του Υπευθυνου ηγετη, πρεπει να ειναι αποτρεπτικος προς τους ξενους [χωρις να προσβαλει], και συσπειρωτικος προς τους Ελληνες [χωρις να υπερβαλει], δε βλεπω πως αυτο εξυπηρετειται απο τη συγκεκριμενη δηλωση αλλα και απο το γενικο πλαισιο του δεν διεκδικουμε[τη στιγμη που εχουνκαταλαβει τη μιση Κυπρο].

        Like

      2. ……..η διπλωματία απαιτεί καμία φορά στρατηγική μαστίγιου και καρότου. Ιδιαίτερα εάν υπάρχει στη μέση κάποιος ισχυρός, συμβαίνει/υπάρχουν φορές να δείχνει διάθεση μόνο για διπλωματία του μαστιγίου.

        + Καλυτερα να αποφευγεται το γνωστο κλισε “δεν διεκδικουμε” διοτι δινει λαθος μΗνΥμα αφού ειναι λανθασμενο, μιζερο, ανποτελεσματικοκαι και μας ζημιωνει.
        + Πρεπει να προλαμβανονται οι αστοχες αναφορες [των πολιτικων] διότι αφορούν το μΕΛλΟν όλων μας.
        + Δεν κατηγορω οτι ειναι υποχωρητικος η επιθετικος…
        + Ο λογος του Υπευθυνου ηγετη, πρεπει να ειναι αποτρεπτικος προς τους ξενους [χωρις να προσβαλει], και συσπειρωτικος προς τους Ελληνες, χωρις να υπερβαλει.

        Like

  14. Ένα απλό αλλά δυνητικό συμπέρασμα προκύπτει
    από όσα διάβασα ανωτέρω: Οτι, δηλαδή,όλοι οι
    διαχειριστές ιστολογίων γνωρίζουν τα πραγματικά
    στοιχεία των σχολιογράφων και μπορούν συνεπώς
    να τα εκμεταλλεύονται καταλλήλως, ακόμη και για
    εισπρακτικούς και άλλους “πονηρούς” λόγους.
    Το δέλεαρ, βεβαίως, της δυνατότητας έκφρασης
    μιας άποψης οδηγεί πολλούς σχολιογράφους να
    αψηφούν το ολοφάνερο ενδεχόμενο ότι μπορούν
    να καταστούν θύματα ανέντιμων ανθρώπων που
    θα πουλήσουν γιά διάφορους λόγους αυτά που
    λέμε προσωπικά τους στοιχεία.

    Like

    1. Για να κλείσουμε το θέμα με τις IP:

      Κάθε ένας από μας, όταν αποκτά μια σύνδεση στο internet, ο πάροχός του (cosmote, Wind, Vodafone, Forthnet κλπ), του αποδίδει μια μοναδική διεύθυνση IP.

      Αυτή δεν είναι σταθερή, αλλά αλλάζει σε κάποια διαστήματα, μέσα σε ένα εύρος τιμών IP, που έχουν αποδοθεί στον πάροχο, από τον διαχειριστή δικτύου (που τώρα είναι ο OTE).

      Η IP είναι ένας μοναδικός δωδεκαψήφιος αριθμός της μορφής ΧΧΧ.ΧΧΧ.ΧΧΧ.ΧΧΧ.

      ‘Ένας πάροχος διαθέτει π.χ. 10.000 τέτοιες διευθύνσεις και εξυπηρετεί 20.000 συνδρομητές. Γι αυτό και οι διευθύνσεις IP αλλάζουν κάθε λίγο και λιγάκι, βασιζόμενες στο μπες-βγες των πελατών. Αυτές οι IP ονομάζονται δυναμικές και είναι οι «φθηνές» που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία του κόσμου.

      Αν κάποιος συνδρομητής επιθυμεί να έχει αποκλειστική και σταθερή διεύθυνση IP, δηλ να μην αλλάζει ποτέ, τότε το δηλώνει τον πάροχό του, πληρώνει 7-10 ευρώ το μήνα παραπάνω και αποκτά σταθερή IP. Αυτές χρησιμοποιούνται κυρίως από επαγγελματίες, που τις χρησιμοποιούν σε συγκεκριμένες εφαρμογές, όποως τηλεφωνικά κέντρα, τοπικά αποθηκευμένα website, τοπικους mailserver κλπ.

      Καταγραφή.

      Οι διαχειριστές ενός ιστότοπου έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν τις IP των επισκεπτών τους, κάθε φορά που επισκέπτονται τον ιστότοπο, άσχετα αν σχολιάζουν ή όχι.

      Αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα, αφού για να ταυτοποιήσεις κάποιον, απαιτείται να σου δώσει ο πάροχος την πληροφορία από τα logfile του, δηλαδή η τάδε IP την τάδε ημερομηνία και ώρα χρησιμοποιούταν από τον τάδε συνδρομητή. Αυτό γίνεται μόνο με εισαγγελική εντολή και εφόσον στοιχειοθετηθεί παράνομη πράξη, από πλευράς συνδρομητή.

      Στην ουσία, η καταγραφή των IP των επισκεπτών βοηθά τους διαχειριστές του site για στατιστικούς λόγους. Με αυτήν αναλύουν την επισκεψιμότητα, τις πόλεις και χώρες, απ’ όπου ήρθαν οι επισκέπτες, αν χρησιμοποιούν windows ή MACos η Linux κλπ κλπ, ώστε να βελτιώσουν το site τους.

      Με βάση τα παραπάνω ο διαχειριστής ενός site μπορεί απλά να ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΗΣΕΙ αν ένα άτομο μπαίνει με διαφορετικά nickname και σχολιάζει, με μια πιθανότητα επιτυχίας 50-100%. Η πιθανότητα τείνει στο 100%, όταν μεταξύ δυό σχολίων του ιδίου ατόμου, με διαφορετικό nickname μεσολαβεί μικρό χρονικό διάστημα.
      Επίσης η πιθανότητα λάθους μειώνεται, για κάποιον που είναι συστηματικός σχολιαστής.

      Κάποιος μπορεί να παραπλανήσει για την ταυτότητά του, χρησιμοποιώντας ένα VPN. Δηλαδή επισκέπτεται ένα site μέσω τρίτου server, που μπορεί π.χ. να βρίσκεται στη Γερμανία ή τη Γαλλία ή οπουδήποτε. Τότε, ενώ αυτός βρίσκεται π.χ. στην Αθήνα, το site τον καταγράφει ως επισκέπτη από Γαλλία ή Γερμανία. Η αληθινή ταυτότητά του δεν μπορεί να εξακριβωθεί, αφού η ίδια εξωτερική IP αποδίδεται σε χιλιάδες επισκέπτες, την ίδια στιγμή.

      Για να γίνει αυτό κατανοητό, αρκεί να δούμε πως λειτουργεί το adsl, που ΄χουμε στα σπίτια μας.
      Έστω μια τετραμελής οικογένεια, με σύνδεση adsl. Ο router του σπιτιού λαμβάνει αυτόματα μια εξωτερική IP από τον πάροχο, πχ. 120.153.211.233.
      Εσωτερικά, ο router αποδίδει στα 4 laptop της οικογένειας τις IP 192.168.0.2–5 (το 1 το κρατάει για τον εαυτό του).
      Όποιο από τα 4 μέλη της οικογένειας και αν σχολιάσει σε ένα site, θα καταγραφεί η ίδια εξωτερική IP, δηλ 120.153.211.233

      Αυτά τα ολίγα, ελπίζω να βοήθησα λίγο.

      Liked by 1 person

  15. Άμεσα η χώρα πρέπει να περάσει σε οικουμενική με τεχνοκράτη. Ο πράος, μετρημένος και σοβαρός πατριώτης Βασίλης Λεβέντης να αναλάβει Υπουργός Εθνικής Αμύνης. Με τις διεθνείς του γνωριμίες θα πάρουμε αεροσκάφη πέμπτης γενιάς και ουχί σαράβαλα ελικοφόρα.
    Τώρα είναι ευκαιρία με τον πρόεδρο Τράμπ που προτιμά τους αυτοδημιούργητους που εργάστηκαν σκληρά και ουχί τους επαγγελματίες ανεπάγγελτους πολιτικούς.

    Like

  16. Sxoliastes said Δεκεμβρίου 4, 2016 στις 3:43 μμ
    Σας ευχαριστώ ιδιαίτερα αλλά με την ευκαιρία ίσως οφείλετε να γνωρίζετε
    – εξ ίδιων κρίνω-
    ότι κάποιες φορές μπορεί μεν ένα σχόλιο να “φεύγει” στο τσακ- μπαμ,
    όμως για κάποιο άλλο συμβαίνει συχνά,
    να απασχολεί η σύνταξη,
    η διατύπωση,
    το “λέγειν” του,
    ενώ όταν ολοκληρωθεί λαμβάνοντας την οδό την άγουσα προς δημοσίευση,
    μετά,
    εάν διαγραφεί,
    πού να ξαναβρούμε εκείνο για το οποίο π.χ. “βασανιστήκαμε” να το συντάξουμε ;
    Τι απογίνεται το σχόλιο ;
    Εάν επιθυμώ να το βλέπω !
    Πάει στο χάος;
    Στον Καιάδα, πού;
    Επιστρέψτε μου να προτείνω το εξής: Εάν είναι ένα σχόλιο να μην επιτρέπεται να αναρτηθεί (για διάφορους λόγους),
    αντί να το διαγράφετε γιατί δεν το σκεπάζετε βρε παιδιά με ένα μαύρο φόντο κάτι που σκεπάζει και τα υπόλοιπα να τηρούνται ως έχουν;

    Γιατί ένα σχόλιο κάποιου,
    το οποίο γράφτηκε (με κάποια συνάρτηση) επάνω σε άλλο προϋπάρχον
    (ως απαντητικό, επεκτατικό, απλά συν+σχολίασης κτλ)
    να πάρει άλλη μοίρα και πορεία πέραν εκείνης που επιθυμούσε ο συντάκτης του ;

    Επειδή έπρεπε να διαγραφεί ένα σχόλιο για τους παραπάνω λόγους,
    είναι σωστό να την πληρώνει το επόμενο/επόμενα ;
    Είναι ορθό το σχόλιο κάποιου ο οποίος δεν φταίει να πάρει την τύχη του δικού μου π.χ. χυδαίου, ανήθικου, παράνομου κτλ;
    Είναι δίκαιο; Όχι νομίζω !
    ΘΕΛεις κάποιο σχόλιο να το εξαφανίσεις ο.κ., μα κάνε ότι κάνεις επάνω του και αποκλειστικά σε εκείνο !.
    Τα άλλα, τα υπόλοιπα, τι φταίνε ;
    Εάν γίνεται το ακόλουθο, καλά θα ήταν. Να φαίνονται στοιχεία του σχολιαστή (ώρα/χρόνος κτλ) ενώ να σκεπάζεται πλήρως το κείμενο το οποίο κατά την γνώμη/λόγους σας δεν επιτρέπεται να αναρτηθεί.
    Αυτό σημαίνει επίσης ότι θα κάνει τον σχολιαστή να έχει εμπιστοσύνη προς το σάϊτ, παύουν οι αυθαίρετες συνωμοσιολογίες διότι θα βλέπει την ανάρτηση του σχολίου του αλλά όχι το σχόλιο.
    Αυτό ας τον προβληματίσει να κατανοεί τι πρέπει να κάνει/διορθώσει/αλλάξει κατά την σύνταξη επόμενης ανάρτησης.
    Αυτά.
    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας !

    Like

    1. Σιγή ιχθύος. Μέχρι σήμερα ουδείς μπήκε στον κόπο, κανείς δεν απάντησε κάτι. Πιθανό το ότι (μπορεί/δύναται) ούτε καν να διαβάστηκε !

      Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s