Η ταύτιση Μουζάλα – συμμορίας Μητσοτάκη είναι εξαιρετικά επικίνδυνη
Posted by olympiada στο Μαρτίου 15, 2016

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕ ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ, Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΜΟΥΖΑΛΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»!
Που; Στην εκπομπή του Παύλου Τσίμα, κολλητού του Χριστοφοράκου στον ΣΚΑΪ!
Την ώρα που ο ΣΚΑΪ, εκτροφείο φασισμού και διαφθοράς έπαιζε νυχθημερον τις μειοδοτικές δηλώσεις Μητσοτάκη, Γεωργιάδη και λοιπών που ξέπλεναν την θηριωδία των Σκοπιανών, εμφανίστηκε ο κύριος Μουζάλας προσφέροντας ένα απαίσιο θέαμα, στην εκπομπή του… Τσίμα!
Ένα απεχθές θέαμα που συμπληρώθηκε με τον Μουζάλα να ταυτίζεται με το δεξί χέρι του Μητσοτάκη, Νίκο Γεωργιάδη και να αποκαλεί τα Σκόπια με το όνομα που είχε σκαρφιστεί ο Μουσολίνι.
Βεβαίως ο κύριος Μουζάλας ζήτησε «συγγνώμη». Γιατί αλήθεια; Γιατί απ’ όλα; Για το στήσιμο του ΣΚΑΪ στο οποίο συμμετείχε ως ιδανικός κομπάρσος; Για το «Μακεδονία» που απέδωσε σε ένα κράτος δολοφόνων που αποτελεί φασιστικό δημιούργημα; Για τις μανάδες με τα παιδιά που έμπαιναν σε καμιόνια υπό την απειλή όπλων από τους Σκοπιανούς; Ή μήπως για τους Εβραίους που έμπαιναν και αυτοί στα τραίνα θανάτου υπό την απειλή των παπούδων που σήμερα απειλούν πρόσφυγες;
Ποιός από όλους αυτούς θα σε συγχωρήσει κύριε Μουζάλα;
Κάνε Like στο:
Μου αρέσει! Φόρτωση...
Σχετικά
This entry was posted on Μαρτίου 15, 2016 στις 11:57 μμ and is filed under Uncategorized.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, ή trackback from your own site.
Zeus said
Olympia ασε τα πολλα μπλα-μπλα ,αν δεν παραιτηθει ο Μουζαλας ,ο Καμενος θα συνεχισει να ειναι κυβερνητικος εταιρος;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
SPap said
Που το ξέρεις ότι δεν είναι … προσυμφωνημένο?
Που το ξέρεις δηλαδή ότι ο Τσίπρας … διαφωνεί?
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΦΑΠΑ said
ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ .
ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ ΕΤΑΙΡΟΙ ΛΕΩ ΟΧΙ ΕΤΑΙΡΕΣ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΝ ΟΛΑ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
mf said
Η ΚΑΜΜΕΝΗ ΟΡΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΝΕΥΕΙ!!!!!!!!!!!
ΤΟΝ ΞΥΔΑΚΗ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΤΙ ΕΙΠΕ ΠΡΙΝ ΜΟΛΙΣ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ;;;;;;;
Η ΚΑΜΜΕΝΗ ΟΡΚΑ ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΕ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ!!!!!!
ΒΡΩΜΑΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ……………………… OOOOOO YESSSSSSSSSS ,………. ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΘΕΝΟΡΑΦΗ!!!!!!!
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΟΝΤΡΟ ΠΗΔ@%ΜΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ,…….. ΠΟΥΛΗΜΕΝΕ!!!!!!!!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ευριπίδης Μπίλλης said
193 ΜΕ ΜΗΛΙΟΣ, ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ, ΣΙΑ, ΤΑΣΙΑ ΚΤΛ, ΘΑ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
http://syriza-vyrona.pblogs.gr/2008/02/211571.html
Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2008 12:44 πμ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Chris Salonikios said
συμφωνω απολυτα με το άρθρο
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΦΑΠΑ said
ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΝΩ ΟΛΑ ΚΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ
.Ο ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΣΑΣ , Ο ΠΑΝΑΡΑΣ ΣΑΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μέτων said
Μου φαίναιται ότι, εκεί, στο Ολυμπία έχετε κάψει εγκέφαλο. Οι εβραιοκομμουνιστές πολέμησαν μαζί με τους Βουλγάρους των Σκοπίων για ανεξάρτητη Μακεδονία-Θράκη μέλος της «βαλκανικής ομοσπονδίας» υπό την διοίκησιν των Εβραίων της Θεσσαλονίκης. Για τους κομμουνιστές, και του ΣΥΡΙΖΑ βεβαίως, το κράτος της Ελλάδος πρέπει να φθάνει μέχρι την Μελούνα. Το επίσημο εβραιοΚουΚουΕ και ο ίδιος ο Βελεχιώτης αυτό υπεστήριζαν.
Η τετραπλή κατοχή πολλά δεινά εσώρευσε στο Έθνος, αλλά έτυχε και ένα καλό:Πολλές ελληνικές πόλεις απηλλάγησαν από το μίασμα της ιουδαϊκής παρουσίας, η δε Θεσσαλονίκης μας σχεδόν ξεβρώμισε..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Chris Salonikios said
εισαι πολυ μπερδεμενο μυαλο
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μέτων said
Χαχαμίκο, γνωρίζω ιστορία.
Σε έχει βάλει ο Σαλτιέλ να χτυπάς βάρδια; Δύο-Τέσσερις το γερμανικό. Το αντέχεις;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Βούλγαρης Χρήστος said
Με πιούς είπαμε ότι ήταν σύμμαχοι οι βούλγαροι το 1941-1944 μήπως με τους ναζί;
Μέτων said
Μαρτίου 16, 2016 στις 1:11 πμΧαχαμίκο, γνωρίζω ιστορία.
΄Όσο το meton γνωρίζει Ιστορία άλλο τόσο και εγώ είμαι λεγάτος της «Quinta Macedonica» …Αλήθεια γιατί δεν μας έχει παρουσίασει ΕΣΤΩ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ που να μιλά για δώρικο χαιρετισμό;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Chris Salonikios said
ετσι ειναι τα ανθελληνικα χρυσαυγουλα. αν συνεχισουμε λιγο ακομα θα μας πει και για τους γερμανους που με την βοηθεια εξογινον εχτισαν την ακροπολη…
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
The Ghost of Diogenes said
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Βούλγαρης Χρήστος said
ΤΥΠΙΚΟ και βαρετό ναζιφάντασμα …ΜΟΝΟ «λαλημένα «βίντεο βάζει ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ «ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ» όπως π.χ. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ που να μιλά για δωρικό χαιρετισμό …. θα μου πείς το χαζαύγουλο ΑΝΕΛΛΗΝΙΣΤΟ φάντασμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ τι εστί επιστήμων ,τι εστί Ιστορικός, εδώ δεν ξέρει ότι οι λέξεις στα Ελληνικά τονίζονται
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
The Ghost of Diogenes said
Βουλγαρης Χρηστος,! φιλε τα παραπονα σου στον Netakias που σβηνει τα σχολια μας.!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Βούλγαρης Χρήστος said
Εχει πλάκα το ναζιφάντασμα….Αντι να παραδέχθει ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΧΑΙΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΔΩΡΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ τώρα πετά και κατήγορίες δέξια και αριστέρα…ΓΕΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΩΡΙΜΟΤΗΤΑ του χαζαύγουλου φντασμάτος ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ…Ας πάει τώρα να ρουφήξει το αυγό του…και προσοχή! το φορτήγο με τα τούβλα δεν είναι το χαζαυγουλήτικο σχολικό του…!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
begar2 said
Αυτά είναι που με κουράζουν και με κάνουν να σιχαίνομαι τους νεοέλληνες.
Αποκάλεσε ο Μουζάλας τα Σκόπια «Μακεδονία» και άρχισαν όλοι να λένε το μακρύ τους και το κοντό τους.
Αυτή η υποκρισία μας έφαγε σ’αυτή τη χώρα. Πιανόμαστε από μια λάθος φράση ή λέξη και προσπαθούμε να φέρουμε την καταστροφή, όταν για πολύ σοβαρά πράγματα πέφτει «μούγκα στη στρούγκα».
Άει στο διάολο πια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
dyspistos said
Σοφόν και σαφές, Begar 2.
Εκείνο το ανεπανάληπτον του κ. Μπαλτά (αν δεν με απατά η μνήμη μου) ότι «η κυβέρνηση είναι υπερήφανη για την Ειδομένη» που ειπω΄θηκε προ ολίγων ημερών;
Αυτό δεν είναι κατάπτυστον;
Δεν είναι «καθρέπτης» του πώς αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση όσα συμβαίνουν γύρω μας;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
begar2 said
Αυτό είναι κάτι διαφορετικό, γιατί υπάρχει πρόθεση, δεν είναι απλά μια ατυχής στιγμή, όπως αυτή του Μουζάλα.
Κάποτε όμως πρέπει να μάθουμε να ξεχωρίζουμε τα πράγματα.
Άλλο πράγμα «το είπα μια λάθος λέξη, χωρίς πρόθεση» και άλλο το «είπα μια τεράστια μαλακία. αλλά θα πω ότι παρερμηνεύθηκαν οι δηλώσεις μου και όλα καλά».
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
dyspistos said
😆
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Dora said
Ενα προφητικό άρθρο για τον πανούλη,
Η διαχρονική προδοσία της Μακεδονίας από την διεθνιστική αριστερά
Και ενώ η κυβέρνηση ΣΑΝΕΛ, ετοιμάζεται για την υπέρτατη κυβίστηση, την υπογραφή δηλαδή ενός ακόμη καταστροφικού μνημονίου που θα δέσει πολύ πιο σφιχτά τη θηλιά στον λαιμό του ελληνικού λαού, η Κουμουνιστική Τάση του ΣΥΡΙΖΑ, η συνιστώσα που αποτελεί και μέλος της κεντρικής επιτροπής του κόμματος, υιοθετεί το όνομα «Μακεδονία» για το κράτος των Σκοπίων, σε μια στιγμή μάλιστα ιδιαίτερα κρίσιμη για τα Βαλκάνια λόγω των ραγδαίων εσωτερικών εξελίξεων στη γείτονα χώρα.
Στην ιστοσελίδα της και την εφημερίδα… «Επανάσταση», η ανιστόρητη Μαρξιστική συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, αναδημοσιεύει άρθρα για τα Σκόπια γραμμένα από σκοπιανούς μαρξιστές, σφετερίζοντας το όνομα Μακεδονία.
Το άρθρο έχει τίτλο «Μακεδονία: Μαζικές διαδηλώσεις κατά της κυβέρνησης ξεπερνούν τις εθνικές διαφορές», υπογεγραμμένο από κάποιο απαίδευτο ορφανό του Τίτο ονόματι Jakup Guven, ο οποίος ανήκει στην Διεθνή Μαρξιστική Τάση και είναι σκοπιανός.
Αν ξεφύλλιζε τα βιβλία της ιστορίας της χώρας του, θα παρατηρούσε πως το 1940 η τότε Γιουγκοσλαβία έκανε απογραφή πληθυσμού. Δεν αναφέρεται πουθενά στα επίσημα αποτελέσματα της απογραφής αυτής, Μακεδονικό έθνος. Σύμφωνα με την απογραφή αυτή, ο πληθυσμός της περιφέρειας της VARDARSKA, όπως την έλεγαν, ανήρχετο σε 1.071.426 άτομα και είχε την ακόλουθη διάρθρωση: 710.676 Σλάβοι (66%), 334.285 Αλβανοί και Τούρκοι (31,2%) και 26.465 Έλληνες (2,8%).
Οι Σλάβοι της VARDARSKA, μετά την αλλαγή της ονομασίας της περιοχής τους σε Λαϊκή Δημοκρατία της Μακεδονίας, τον Αύγουστο του 1944, τι απέγιναν; Εξαφανίστηκαν; Άνοιξε η γη και τους κατάπιε; Μετανάστευσαν όλοι; Αν ναι, πού πήγαν; Μήπως τους εξολόθρευσε ο Τίτο ή κάποιος άλλος; Τίποτε όμως από όλα αυτά δεν συνέβη. Απλώς το ολοκληρωτικό καθεστώς του Τίτο τον Αύγουστο του 1944, με το έτσι θέλω, και με την κατεύθυνση του «πατερούλη» Στάλιν και τη δουλική συνεργασία, συμφωνία και υποταγή όλων των όμαιμων ολοκληρωτικών κομμάτων και κυβερνήσεων, τους μετονόμασε σε… «Μακεδόνες».
Το 1921 στη Μόσχα, η Γ΄ Κομμουνιστική Διεθνής έθεσε ως στόχο την αρπαγή της Μακεδονίας και της Θράκης από την Ελλάδα και την ένταξή τους στο κομμουνιστικό μπλοκ. Με βάση την απόφαση αυτή και όταν άλλες προσπάθειες δεν απέδωσαν, ο πανίσχυρος τότε Γιουγκοσλάβος κομμουνιστής ηγέτης Τίτο, έπρεπε να βρει μια μεθόδευση. Ανακάλυψε ξαφνικά ότι οι Μακεδόνες δεν είναι Έλληνες, ότι η Ελληνική διάλεκτος των Μακεδόνων δεν είναι… Ελληνική, ότι οι έως χθες Σλάβοι τώρα είναι «Μακεδόνες» είναι οι Μακεδόνες, ότι η Σερβοβουλγαρική γλώσσα τους, η Κολισεφσκική, όπως την ονόμασαν οι Βούλγαροι, είναι «Μακεδονική» γλώσσα και ότι οι κάτοικοι της Βαρντάρσκα είναι Μακεδόνες.
Ο ισχυρισμός των σκοπιανών ότι είναι Μακεδόνες είναι βάναυση κακοποίηση της ιστορικής αλήθειας. Είναι κλοπή της Ελληνικής ιστορίας. Όμως η ιστορία ενός λαού δημιουργείται και γράφεται από τη δράση του, δεν κλέβεται από άλλους λαούς. Οι σκοπιανοί έχουν την όποια ιστορία τους πολλών ή λιγότερων αιώνων, σημαντική ή όχι, δεν έχει σημασία. Το σημαντικό για αυτούς είναι να την αποδεχτούν και με αυτή την ιστορία να προχωρήσουν, Όμως με την προπαγάνδα, ιστορία δεν γράφεται, ούτε οι σκοπιανοί μετατρέπονται σε Μακεδόνες.
Το ότι το ΣΥΡΙΖΑ και οι συνιστώσες του έχουν δώσει τα διαπιστευτήρια τους, όλα αυτά τα χρόνια με το να προσβάλουν την ιστορία της Πατρίδας μας, είναι σε όλους λίγο ή πολύ γνωστό. Ο Λαϊκός Σύνδεσμος έχει αναδείξει τον ρόλο που παίζουν όλα αυτά τα χρόνια, όμως ο πρόεδρος Πάνος με την στήριξη που παρέχει στο ΣΥΡΙΖΑ και τα πάρε δώσε που έχει με τις συνιστώσες του, τι λέει για όλα αυτά; Μήπως και αυτός συμβάλει με τις υπογραφές του, στο μεγαλόπνοο σχέδιο διχοτόμησης της Πατρίδας;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΟΥΔΑΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αυτό και το Άλλο said
μα γιατί τα παρουσιάζετε τόσο τραγικά τα πράματα, αφου ο άλλος (ο Τσίπρας) είπε αυτά που είπε στη Σμύρνη ε θα σκέφτηκε κι αυτός (ο Μουζάλας) ότι μιλάμε ελεύθερα πλέον δεν τρέχει κάστανο.
πως και δεν λέτε και για τον Τσίπρα κάτι για τον κόσμο που σφαγιάστηκε στη Σμύρνη ότι πρέπει να ζητήσει συγνώμη από τους νεκρούς;
να είμεθα δίκαιοι. ή και οι δύο καλώς έπραξαν και δικαιούνται να αψηφούν την ιστορία και τους νεκρούς ή κανείς από τους δύο και πρέπει να χάσουν τις θέσεις τους.
🙂
τι λέτε;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΗΛΕΚΤΡΑ said
Εγω συμφωνω. Στον διάολο και οι δυο, και ας πάρουν και οοοολη την
βρωμοπαρέα τους μαζι. Α, ας πάρουν και τον Κουλη και την δικη του παρέα.
Γενικά στα τσακιδια ολοι οι προδοτες, αν κι εγω πιςτευω πως ειναι ξενοι πρακτορες, αφου δεν πιςτευω πως ειναι Ελληνες.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ο Γιωργος said
Πανουλη, δεν στλιβει ετσι το καλαβακι. Καλατζαφελις και υαλουγονικο…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΒΕΛΛΑΣΕΙΤΕ said
ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΡΕΙΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ Η ΔΗΘΕΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΔΕΞΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΠΑΚΕΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΝ ΒΡΕΙΤΕ ΛΟΓΙΚΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Αυτό και το Άλλο said
είναι όντως εξαιρετικά επικίνδυνο όπως το λέτε, βρισκεται η χώρα σε μία πορεία Α(παράλλαχτη) την οποίαν θέλησαν οι κηδεμόνες της αντί της πρώην πορείας πάλι Α(παράλλαχτη), δεν είναι δυνατόν η νυν πορεία Α όμως να έχει αντιζηλίες με την πρώην πορεία Α, αυτό θα ήταν παράδοξο και θα βγάλει από την πορεία την νυν πορεία χωρίς να ξέρουμε ποια πορεία από τις δύο ήταν η νυν και ποια η πρώην. έχει μεγάλη ιστορική σημασία να μην μπερδεύονται τα απαράλλαχτα για να ξέρουμε ποιος απαράλλαχτος είναι ποιος!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕΚΔΙΚΗΤΗΣ said
Παπαδευτερόπουλε του μηνα , ετοιμάσου…πλύσου και κάνε χωρίστρα !
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΥΠΟΔΙΚΩΝ ΠΑΣΟΚ_ΝΔ και οσονούπω ΣΥΡΙΖΑ said
Ρε Πανούλη πόσες φορές πρέπει να σου το πούν οτι τούτος ο θίασος ο συρφετός δεν έχει «εθνική συνείδηση» .
κοίτα τις κολοτούμπες την ενδοτικότητα και το ξεπούλημα για να κρατήσουν τις καρέκλες τους
Οι άνθρωποι ειναι αριβίστες πλιατσικολόγοι και ό,τι αρπάξει ο κώλος τους – δές ποιούς προσλαμβάνουν και βολεύουν σαν μετακλητούς ή συμβούλους – κολλητούς χαμίνια συγγενείς. –
αυτά ειναι γνωστά …….αλλά ρε παιδί μου το χειρότερο όλων οτι ειναι και ηλίθιοι μαλάκες
κοίτα πως θα ξεμπλέξεις απο δαύτους το συντομότερο
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΗΛΕΚΤΡΑ said
Ναι, ενώ ο Πανουλης ειναι διαφορετικός.
Τι λέτε βρε παιδια;;;; Τα ιδια σκατα με αυτους ειναι.
Δείξε μου τον φίλο σου, να σου πω ποιος εισαι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΥΠΟΔΙΚΩΝ ΠΑΣΟΚ_ΝΔ και οσονούπω ΣΥΡΙΖΑ said
Ρε Πανούλη πόσες φορές πρέπει να σου το πούν οτι τούτος ο θίασος ο συρφετός δεν έχει «εθνική συνείδηση» .
κοίτα τις κολοτούμπες την ενδοτικότητα και το ξεπούλημα για να κρατήσουν τις καρέκλες τους
Οι άνθρωποι ειναι αριβίστες πλιατσικολόγοι και ό,τι αρπάξει ο κώλος τους – δές ποιούς προσλαμβάνουν σαν μετακλητούς ή συμβούλους – συγγενείς, χαμίνια , κολλητούς –
Γνωστά όλα τούτα αλλά το χειρότερο όλων οτι ειναι και ηλίθιοι μαλάκες που δεν μαζεύονται, άρα επικίνδυνοι για τον τόπο.
Κοίτα ξεμπέρδευε μαζύ τους το συντομότερο
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
dimitr said
Καλα ,πληρωστε τωρα τους νεους φορους και θα ξεχασετε οχι πως λενε τα σκοπια αλλα και το ονομα σας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said
Θα σας την χαλάσω την σούπα γιατί έτσι γουστάρω, να παίζω με την ανεπάρκειά σας!
Και γιατί είστε όλες ένα μάτσο βιόλες!
Δεν με ενδιαφέρει ο Μουζάλας και τι είπε
σήμερα είναι – αύριο δεν είναι …
τα πέραν κάθε Μουζάλα δικά σας ακλόνητα ηλίθια πιστεύω εν είδει μπουνταλάδων θρησκολήπτων θέλω να επισημάνω!
Που είναι αυτά που κάνουν την διαχρονική πολιτική και όχι ο κάθε Μουζάλας!
Ώστε ας πούμε αυτοί που εδώ και αιώνες κατοικούν σε αυτήν την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή
και εδώ και αιώνες αυτοπροσδιορίζονται ως Μακεντόντσι ενώ οι ντόπιοι ελληνογενείς πάλι εδώ και αιώνες τους αποκαλούν Μακεδονίτες και την γλώσσα τους Μακεδονίτικα …
δεν έχουν κανένα δικαίωμα χρήσης του όρου «Μακεδονία» και «Μακεδονικός»
αλλά έχουν ας πούμε αποκλειστικά κληρονομικά δικαιώματα οι χιλιάδες Πόντιοι και Μικρασιάτες που επίτηδες τοποθετήσαμε εκεί μετά την απελευθέρωση της Μακεδονίας και την αμέσως επακολουθήσασα Μικρασιατική καταστροφή, ακριβώς γιατί υπήρχε μεγάλο δημογραφικό πρόβλημα αναφορικά με τον Ελληνικό πληθυσμό!
Και στοχεύσαμε στην εθνολογική αλλοίωση της Μακεδονίας προς όφελός μας!
(Και πολύ καλά κάναμε
αλλά δεν θα κρυβόμαστε και πίσω από το δάχτυλό μας ούτε θα ζητάμε και τα ρέστα!)
Βλέπετε η Ιστορία δεν είναι ότι μαλακίες σας φλομώνουν εθνοκάπηλοι και παπάδες και εσείς σαν τα ζα βελάζετε
είναι δυστυχώς εκεί και για να σε ξεβρακώνει όταν πας να κάνει τον μασκαρά!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
begar2 said
Κερκυραίε
είναι σαφές και κατανοητό ότι το κάθε κράτος θα χρησιμοποιήσει κάθε μέσο για να υπερασπίσει τα συμφέροντά του, όπως και αν τα αντιλαμβάνεται αυτά.
Επίσης είναι σαφές ότι στη διπλωματία και στη στρατηγική, παράγοντες όπως αλήθεια, εντιμότητα και δικαιοσύνη δεν λαμβάνονται υπόψη. Αυτό που λαμβάνεται υπόψη είναι η εμμονή στο σκοπό και η επίτευξή του.
Κοντολογίς, όταν η χώρα Α μπορεί να πάει να υποδουλώσει τη χώρα Β για να έχει π.χ. τζάμπα πετρέλαιο, θα το κάνει και θα αδιαφορήσει για το άδικο της υπόθεσης.
Γίνεται χιλιάδες χρόνια τώρα και θα συνεχίσει να γίνεται. Απλά άλλαξε ο τρόπος.
Αντί να λέμε υποδούλωση, λέμε ότι φέρνουμε τη δημοκρατία σε μια χώρα ή ότι τη δανείζουμε κλπ.
Από κει και πέρα είναι θέμα το πόσο ικανοί είναι οι διπλωμάτες μιας χώρας και πόσο καλά προετοιμάζεται για πόλεμο, όχι για να τον διεξάγει, αλλά για να την υπολογίζουν οι άλλοι.
Δυστυχώς, στη χώρα μας, οι πολιτικοί μας απέδειξαν ότι εκτός από διεφθαρμένοι (όπως και ο λαός) , είναι και τελείως ανίκανοι.Και μιλώ για ΟΛΑ τα κόμματα και χρώματα.
Και για να το καταλάβουμε καλύτερα, πριν από λίγες μέρες, χαριτολογώντας σε μια παρέα, πρότεινα να φτιάξουμε ένα κόμμα ώστε να «σώσουμε την Ελλάδα».
Ξέρεις τι άκουσα πάνω σ’ αυτό; Το γενικό κλίμα ήταν: «ναι ρε μαλάκα, και αν μας ψηφίσουν κατά λάθος, να βγάλουμε κανέναν φράγκο να βολέψουμε τα παιδιά μας».
Αυτοί είμαστε και δεν αλλάζουμε, άρα …… βουλιάζουμε.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said
Ο διεθνείς σχέσεις είναι όντως πολύ ανταγωνιστικες και κυνικές
αλλά να προσβλέπουμε σε περαιτέρω πολεμικό κλίμα και επιθετικότητα για εγωϊστική επικράτηση είναι δρόμος πολύ επικίνδυνος και ποτέ ο καλύτερος και ευκταίος
ο δρόμος της εντιμότητας και της συνεννόησης είναι ο προτιμότερος θα σου πούν όλοι που έχουν ένα σπυρί μυαλό!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
begar2 said
Έγραψα «προετοιμάζεται για πόλεμο, όχι για να τον διεξάγει, αλλά για να την υπολογίζουν οι άλλοι.»
Είμαι σίγουρος οτι σου διέφυγε, επειδή διάβασες βιαστικά το σχόλιο μου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΒΕΛΛΑΣΕΙΤΕ said
ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΕΓΩ Ο ΧΑΖΟΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΛΑΒΟΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ????????????????????????
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΒΕΛΛΑΣΕΙΤΕ said
ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕΤΟΙΚΙΣΑΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
begar2 said
Ας καταλάβουμε, επιτέλους, ότι στην πολιτική και στη διπλωματία «είσαι ο,τι δηλώσεις», αρκεί να έχεις τη μεθοδολογία και τα μέσα να πείσεις ή να επιβληθείς τους υπόλοιπους.
Βάζω ένα τρελό υποθετικό παράδειγμα.
Η Ελλάδα ανακοινώνει στους αμερικανούς ότι θέλει να γίνει η 51η πολιτεία τους, απεμπολώντας την εθνική κυριαρχία της και αυτοί δέχονται.
Την επόμενη μέρα, στα σύνορα με τους Τούρκους, απλά υψώνονται αμερικανικές σημαίες, χωρίς να έχει έρθει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ αμερικανός στρατιώτης και χωρίς να έχει πέσει ούτε μια δεκάρα στην οικονομία μας, δηλ. συνεχίζουμε να έχουμε το ίδιο μαύρο χάλι.
Η Ελλάδα είναι πλέον αμερικανικό έδαφος.
Για πείτε μου τώρα, θα ξανασηκωθεί τουρκικό αεροσκάφος που θα τολμήσει να πετάξει σε ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ πλέον εναέριο χώρο;
Υπάρχει περίπτωση να πλησιάσει στα ΙΜΙΑ τούρκος και να κάνει πως ξηλώνει μια αμερικανική σημαία;
Υπάρχει περίπτωση να τολμήσει τούρκος να απαιτήσει συνεκμετάλλευση του ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ πλέον αιγαίου;
Δεεεεεε νομίζω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said
Γιατί είναι οι Πόντιοι;
Που ούτε εκατό χρόνια δεν έχουνε εκεί;
Δυό γάϊδαροι μαλώνανε σε ξένον αχυρώνα!
Οπότε όποιος και να οικοιοποιείται την ιστορική κληρονομιά και συνέχεια του ονόματος, ίδιος σφετεριστής και ψεύτης και απατεώνας είναι!
Από την άλλη … τι εννούμε «ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ»
μήπως υπάρχει κάποια τέτοια διακριτή εθνική ομάδα σήμερα; Για να αποτελεί σημείο αναφοράς;
Ή μήπως εννοούμε απογόνους των Μακεδόνων του Μεγάλου Αλεξάνδρου; Μήν γελάσω!
Όποιοι κατοικούν σήμερα στην Αθήνα πώς λέγονται;
Και δεν έχουν παραπάνω από μιά-δυό γεννιές οι περισσότεροι!
Σκέψου λοιπόν τι δικαίωμα παίρνουν οι Μακεντόντσι που είναι ριζωμένοι εκεί κάτι αιώνες!
Οπότε ας αφήσουμε τις παρλαπίπες για τα δικαιώματα της χρήσης του όρου Μακεδονία!
Η υπόθεση γίνεται γελοία και αδιέξοδη μόνον γιατί στα Σκόπια έχουν κυβέρνηση υπερεθνικιστική, δηλαδή αδέλφια των δικών μας γελοίων χρυσαυγιτών
με παράλλογες επεκτατικές αξιώσεις και χυδαία καπήλευση και παραποίηση Ιστορίας!
Όπως παντού όπου επικρατούν τα εθνικιστικά νούμερα άλλωστε!
Αυτό είναι το μεγάλο εμπόδιο για έντιμη συννενόηση και αρμονική συμβίωση!
Αν υπήρχαν συνεχιστές του Κίρο Γκληγκόρωφ θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα εδώ και καιρό!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
T.B. said
…»Βλέπετε η Ιστορία δεν είναι ότι μαλακίες» ..λέει ο καθένας…
..» είναι εκεί για να σε ξεβρακώνει όταν πας να κάνεις » ..τον έξυπνο!!
Γι΄αυτό φρόντισε να μάθεις ΤΙ ακριβώς υποστηρίζουν διακεκριμένοι επιστήμονες { ιστορικοί και αρχαιολόγοι – όχι έλληνες-} επί του θέματος και μετά μοίραζε αφορισμούς !!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said
Που μιλήσαμε εδώ και που αμφισβητήσαμε Ιστορία και επιστήμονες;
Για τον κάθε σημερινό γυφταραίο που καπηλεύεται αυτήν την Ιστορία μιλάμε!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
T.B. said
Μα όλο σου το πρώτο σχόλιο και τα υπόλοιπα ..» αμφισβητούν την ιστορία», δείχνοντας ότι είσαι ανιστόρητος { σε αυτό το θέμα τουλάχιστον}, και δη όταν ρωτάς » τί εννοούμε Μακεδονία» ή ..» ποιοί χαρακτηρίζονται ιστορικά απόγονοι του ονόματος».
Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να σου το αναλύσω. Γιατί θα πάρει πολύ σε μάκρος.
Φρόντισε να μάθεις πριν συνεχίσεις και το κάνεις χειρότερο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said
Άστο … ευτυχώς που δεν έχεις χρόνο ….
δεν θα βγάλουμε άκρη!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Κανενα σχολιο για τον κλικογλυφτη! said
μη σχολιασετε τον κλικοπαραγωγεα Κερκυραιο!
ερχεται για την μαγαρα και την προκληση σχολιων γυρω απο την επαγγελματικη του δραστηριοτητα!
Δικαιορος του Διαολου!
Μη Τον προσλαμβανετε!
Χεστε τον!
Παντου! Συνεχως!
Αστε τον να τρεχει στο συνηθειο του για το κλικοκαμματο, μυριζοντας τ Αχαμνα των Σχολιαστων που ταχα τον ενοχλει για το κοινο του το φασιστικο!
Ο ταχα απροσκλητος!
Απο-φασιστικα λοιπον!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said
Μην τρελαίνεσαι έτσι
για άλλη μια καλή σκατιά που έφαες …
μαθημένος πρέπει να είσαι!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Στέργιος Ζαγκλάρας said
Δεν ξέρω αν είναι θάρρος ή θράσος να μιλάς ανοικτά υπέρ των σκοπιανών και κατά της Ελλάδας.
Το κκε και ο σύριζα έχουν δυο καταστατικά, το κρυφό που είναι σαν το δικό σου, δηλαδή η Μακεδονία
ανήκει στους σλάβους, και το φανερό με πολλά τραλαλά, κυβιστήσεις, ψέμα, θέατρο κλπ!
Γενικά είσαι ο σιχαμερότερoς σχολιαστής του blog.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
κοοκοκο! κοκοκοκο! ταφαγε ο λυκος τα κακα! καλοχωνευτα! said
ρε συ κερκυραιε της… συντονιστικης της Ολυ εισαι; εχεις γραφειο πασγουρδ κ τα λοιπα;
Μπραβο! μπρραααααβο!
Τρανεψες Αρουρη! τρανεψες!
οσο για τη σκατολαγνεια, μη το φοβασαι το νοσημα! Το βγζζεις το μεροκαματο κατι θα μεινει και για το Σινούρη!
Περαστικα σε ολους μας!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ said
ΚΕΡΚΥΡΑΙΕ, δεν τον χάνεις τον διορισμό.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said
Ευχαριστώ για την αναγνώριση!
Εσείς αναρωτηθείτε αν αξίζετε και το χόρτο που βοσκάτε!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ανοιξε τα γκαβα σου γιατι το μυαλο σου εχει κατοικηθει απ την τροφη σου .. said
Τωρα δα αρουραιε κλικογλυφτη ΤΩΡΑ ανοιξε στην βουλη και ακου τι σημαινει η κατοχη στη μακεδονια ΜΑΣ. θα σε κυνηγα μεχρι να το δεις Βλακα!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Κλεψιστοροι και βρωμιαραιοι! said
Αντε να το ξαναβαλω γιατι ο Αρχοντας ΚλιλκοΓλυφτης το καταβροχθησε!
Ανοιξτε ολοι την τηλεοραση σας στο καναλι της βουλης! Για να δειτε ολοι τι σημαινουν οι Λειανσεις του Αφεντη Αρουραιου για το πως εξανδραποδιστηκε η περιοχη απο τους αλλους «μακεδονες» των βουλγαρων,των συντρόφων του!
Αληταρια! Κλεψιστοροι! και οι ελληνοβατες κερκυραιοι!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ερμα σκυλια! Αφιερωμενο... στη ...μουσα μου! said
ΠωΠωΠω πω πω πω πω!
Ητανε που λες μεγαλο καραβανι για Ινδια
κι ενας σκυλος κερκυραιος ηταν στην συνοδεια!
ετρεχε, εγλυφε καμηλες καμηλιερηδες με χαρι,
κι εκατουραγε ν αφησει της βρωμιας του το σημαδι …
Μαυρος ο σκυλος κι ασκημος
οχι στο χρωμα οχι!
στα ματια του τα σκοτεινα,
στη μοβορια, στην οψι!
Κι αν το φυλαει το μαντρι
μ´ ολα τα γιδια μεσα,
οταν θα πανε για σφαγη
ο «φυλακας» θα ειναι εκει
με μια γλωσσαρα ναααά!
να γλύφει τα αφεντικα
τους αλλους να γαυγιζει!
Τ αφεντικα που παν μπροστα
και πισω τους οι σκυλοι!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said
Μημ εκτίθεσαι τόσο
να δείχνεις τι ζημιά σου έκανε η σκατιά στα μούτρα
λογικά έπρεπε να τις έχεις συνηθίσει!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
αντε σ αλλο κοτετσι, θα τα ξαναπουμε! said
γι αυτο μετακομισες σ αλλη φωτογραφια ηλιθιεστατε!
επειδη αντεχεις…. Με τις υγειες σου!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
sos said
Εφτασε η ωρα να πεταξουν την στημενη λεμονοκουπα που λεγετε Κατακαημμενος και να συγκυβερνησουν με βουλευτες του παπαρολεβεντη(σιγα
μην παραιθουν απο το ονειρο στις 31/3) ρεταλια του ποταμιου και την Φωφη
ολοκληρη με Χρυσοχο στο ονομα της μεγαλης σοσιαλδημοκρατιας………. το πρωι μετα την αποτυχια της συνοδου για το προσφυγικο …..τα νεααααααααααααα
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΜΑΧΗΤΗΣ said
οπως και να εχει το προβλημα,
θετικη καταγραφω τη κινηση του Καμμενου
να ζητησει σημερα
την απομακρυνση του Μουντζα!
ετσι επρεπε να πραξει…
και με ο,τι κοστος!
καποια πραγματα ειναι..ντε φακτο!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
begar2 said
Παπαριές. Άσφαιρα ρίχνει για εντυπωσιασμό.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΜΑΧΗΤΗΣ said
…δεν ειναι καλυτερα να ..εκτιθενται στο γυαλι
και να τους συνοδευει αυριο…
παρα να κρυβονται οι πολιτικοι και να
την βγαινουν…αλλη ημερα…ως αγωνιστες και πατριωτες?
μιλησε, πηρε θεση,
αρα…εκτεθειμενος αυριο…
περιμενω ..αποφαση!
τι θα κανει???????
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Mια ζωή συμμορίτες τι περίμενες said
Άντε Πανάρα φάτους πριν σε φάνε γιατί με μισο εκατομμύριο λάθρο που είπε χθες ο Λαζόπουλος δε θα τα βγάλεις πέρα.Σήκω φύγε τώρα που προλαβαίνεις να πάρεις ψήφους από τον Κούλη..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Βασιλική ομογενής,Λευτεριά στήν Βόρειο Ήπειρο said
Γιατί διαμαρτύρεστε καλέ εσείς τού ολυμπία αφού γνωρίζετε ποιές είναι οι πάγιες θέσεις τής συμμορίας τού σύριζα.
Μέχρι καί διαδηλώσεις έκαναν υπέρ τού δικαιώματος τών σκοπιανών νά αποκαλούνται μακεδόνες.
Τώρα θά μού πής ότι εάν δέν ταιριάζατε δέν θά συμπεθεριάζατε.
Σταματήστε λοιπόν νά διαμαρτύρεστε ωσάν προσβεβλημένες δεσποσύνες.
Δέν πείθετε.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said
Έτσι είμασε εμείς οι Συριζαίοι
εδώ ανεχόμαστε μια αλβανόβλαχα σαν και σένανε να μας το παίζει πολλά βαριά Ελληνίδα
οι Μακεντόντσι που το παίζουνε Μακεδόνες θα μας χαλάσουνε;
Όλοι οι γυφταραίοι των Βαλκανίων θα πάρετε λιγη αρχαία δόξα και αίγλη!
Μοναχά μην σπρώχνεστε και μην πιάνεστε μεταξύ σας στις κλωτσιές!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
χαλια μαυρα... said
Μου αρέσει!Μου αρέσει!