olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Τι είναι ο Ελληνισμός;

Posted by olympiada στο Φεβρουαρίου 13, 2016

Εισαγωγικά θέματα στην Ελληνολογία
του καθηγητή Δρα Ηλία Φιλιππίδη
1.Γενικός ορισμός
Ο Ελληνισμός ως πολιτισμικό φαινόμενο ανήκει στην κοινωνιολογική κατηγορία των ιστορικών μορφωμάτων.
Ως ιστορικό μόρφωμα χαρακτηρίζεται κάθε πολιτισμός, ο οποίος ακολουθεί μία πορεία μέσα στον χρόνο.
Ως μόρφωμα χαρακτηρίζεται κάθε κοινωνική συλλογική οντότητα. Πρόκειται για ένα σύνολο παραγόντων και χαρακτηριστικών, τα οποία λειτουργούν ενιαίως και απαρτίζουν ένα ενιαίο σύστημα.
Τα βασικά χαρακτηριστικά ενός ιστορικού μορφώματος είναι :
α. η ταυτότητα πολιτισμού, η οποία προσδιορίζει την πολιτισμική και ιστορική ιδιαιτερότητα του κάθε πολιτισμού.
β. ό τόπος γεννήσεως του πολιτισμού. Πρόκειται για την γεωγραφική φάτνη του κάθε πολιτισμού. Μετά την αρχέγονη διαμόρφωση του πολιτισμού, ο τόπος καθιερώνεται ως το λίκνο του συγκεκριμένου πολιτισμού, ως το οριοθέσιον, το οικόπεδο, η κατοικία του κάθε πολιτισμού. Οικοπέδο και οικοδόμημα με ποικιλία όχι μόνο τοποθεσίας αλλά και αρχιτεκτονικής μορφολογίας του πολιτισμικού οικοδομήματος.
γ. ο λαός, ως συλλογικός φορέας του πολιτισμού. Ο κάθε λαός είναι φορέας του πολιτισμού του και έχει υποχρέωση να τον αναπαράγει, να τον εξελίσσει και να τον βελτιώνει.
δ. η συλλογική θέσμιση του λαού. Ο λαός δημιουργεί θεσμούς και παραδόσεις για την καλύτερη δυνατή οργάνωση του, για την εξασφάλιση της επιβιώσεως του και για την δημιουργία των προϋποθέσεων του μέλλοντός του.
ε. η συλλογική βούληση και θέληση. Για να επιβιώσει ένας λαός, πρέπει να ξέρει τι θέλει, να προβληματίζεται και να προγραμματίζει το μέλλον του.
Πρέπει δηλ. να διαθέτει μία βασική συγκλίνουσα συλλογική βούληση για την διαχείριση του παρόντος, την αξιοποίηση του παρελθόντος και τον σχεδιασμό του μέλλοντος του.
Ετυμολογικώς οι λέξεις βούληση και θέληση έχουν το ίδιο περιεχόμενο. Όμως ωφελούν περισσότερο, εάν τις διακρίνουμε και πούμε ότι:
• Βούληση σημαίνει αυτό που θέλουμε και
• η θέληση εκφράζει την ένταση της βουλήσεως. Θέληση είναι τελικά η αποφασιστικότητα, η θεληματικότητα και η αποτελεσματικότητα της βουλήσεως.
2. Ο ειδικός ορισμός του Ελληνισμού
Ελληνισμός είναι ένας πολιτισμός, ο οποίος γεννήθηκε στο παρελθόν, επέζησε, εξελίχθηκε και έφθασε μέχρι την εποχή μας με διαχρονικό γνώρισμα την Ελληνικότητα.
Τα δομικά στοιχεία του Ελληνισμού είναι :
α. ο πολιτισμικός και όχι ο φυλετικός του χαρακτήρας.
Αυτό σημαίνει ότι ο πολιτισμός μας είναι αυτός που κάνει τους Έλληνες και όχι οι Έλληνες τον πολιτισμό τους.
Βεβαίως ο Ελληνικός λαός έχει την ευθύνη για την αναπαραγωγή, την προστασία και την προβολή του πολιτισμού του. Ο πολιτισμός δεν είναι κάποιος αερόβιος οργανισμός. Είναι σάρκα εκ της σαρκός μας και αποτελεί ζωτική διάσταση της ατομικής μας συνειδήσεως και του κοινωνικού μας βίου.
Το σημείο αυτό έχει τεραστία σημασία για το μέλλον του Ελληνισμού σε σχέση προς τις μεταναστευτικές –προσφυγικές ροές.
Όσοι παράνομοι αλλοδαποί μείνουν τελικά στην χώρα μας, θα πρέπει να τηρούν δύο προϋποθέσεις:
α.α. να σέβονται τον Ελληνικό πολιτισμό ως τον κυρίαρχο πολιτισμό του τόπου μας. Δεν θα προσαρμοσθούμε εμείς στον δικό τους πολιτισμό αλλά αυτοί στον δικό μας.
α.β η δεύτερη προϋπόθεση αφορά πρωτίστως εμάς. Οι αλλοδαποί δεν πρέπει να υπερβούν σήμερα το 15% του πληθυσμού και σε βάθος πεντηκονταετίας το 25%. Ένας πληθυσμός άνω των 60 εκατ. θα μπορούσε κοινωνικώς και πολιτικώς να ενσωματώσει ένα ποσοστό αλλοδαπών μέχρι 30-35%. Ένας μικρός πληθυσμός 10 εκατ. δεν μπορεί να ανθέξει ένα ποσοστό αλλοδαπών άνω του 25%.
Πόσον μάλλον που ο Ελληνισμός βρίσκεται σε φθίνουσα δημογραφική πορεία. Αν δεν ληφθούν ειδικά μέτρα, σε 130 χρόνια από σήμερα δεν θα υπάρχουν πλέον απόγονοι των σημερινών Ελλήνων ούτε για δείγμα!
β. το δεύτερο δομικό στοιχείο του Ελληνισμού είναι η διαχρονικότητα.
Ο Ελληνικός πολιτισμός είναι ένας μακραίωνας πολιτισμός, ο οποίος μπορεί να εξελίχθηκε, μπορεί να άλλαξε ιστορικές μορφές αλλά έφθασε έως εμάς λόγω της συνέχειας και της δυνάμεως των πολιτισμικών του στοιχείων.
Ο Ελληνικός πολιτισμός είναι ο πλέον ανθρωποκεντρικός και ιδεοκεντρικός πολιτισμός, που έχει αναδείξει η ανθρωπότητα και δεν πρόκειται να ξεπερασθεί, όσοι αιώνες και αν περάσουν. Από εμάς εξαρτάται, να μην διακοπεί η διαχρονική σχέση πολιτισμού, τόπου και ανθρώπου στην ευλογημένη αυτή χώρα, που αναζητεί απεγνωσμένα τα παιδιά της……..
filippidis103@yahoo.gr

22 Σχόλια to “Τι είναι ο Ελληνισμός;”

  1. Ελληνισμός said

    Ελληνισμός σίγουρα δεν είναι ο Τσίπρας, ο ψευτοπατριώτης συγκυβερνήτης του και οι διεφθαρμένοι παλιοί Παπανδρεικοί οπαδοί τους.

    Μου αρέσει!

  2. The Ghost of Diogenes said

    Ενα εξαιρετικο αρθρο απο τον Δρα Ηλια Φιλιππιδη, ευγε.!!! Για να γινει αυτο ομως θα πρεπει οι ρασοφοροι (τις Ελλαδος) να αρχισουν την διδασκαλια στους Ελληνες + Ελληνοπουλα,!!! την Ελληνικη μυθολογια + πολιτισμο και να διαγραψουν για παντα τα αντιστοιχα (παραμυθια) που διδασκουν σημερα περι Ιουδαικης μυθολογιας + (ανυπαρκτου) εβραικου πολιτισμου.???

    Μου αρέσει!

  3. panos diakos said

    Ειναι και η διχονοια μηπως ?

    Μου αρέσει!

  4. panos diakos said

    Η Διχόνοια που βαστάει
    ένα σκήπτρο η δολερή
    καθενός χαμογελάει
    “πάρ’ το” λέγοντας “και σύ”.
    Κειό το σκήπτρο που σας δείχνει
    έχει αλήθεια ωραία θωριά,
    μην το πιάστε γιατί ρίχνει
    εισέ δάκρυα θλιβερά

    Μου αρέσει!

  5. Ελληνισμός said

    Ελληνισμός σημαίνει αίσθημα ανωτερότητας, σας το λέει ο ειδικός.

    Μου αρέσει!

  6. Έλληνας θα πει να προσκυνάς στους Δελφούς το «γνώθι σαυτόν» κι όχι να
    κάνεις εξομολόγηση σε αγράμματες μαυροφορεμένες σαπιοκοιλιές.

    Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν
    εστιν η πατρίς και σεμνότερον και αγιώτερον και εν μείζονι μοίρα
    και παρά θεοίς και παρ’ ανθρώποις τοις νουν έχουσι.

    Μου αρέσει!

    • panos diakos said

      «γνώθι σαυτόν» αυτο κρατησε το και να το συζητησεις με κανενα «αγραμματο μαυροφορεμενο» αν δε θελεις να φυγεις ανυποψιαστος για το τι σημαινει και τι ηρθες να κανεις στη φλουδα ετουτη που ζουμε.

      Μου αρέσει!

      • Ρε συ διάκε, παίρνεις τίποτα ουσίες ή έτσι σου έμεινε από το πολύ λιβάνι και το κυρ ελέησον?

        Το ”Γνώθι «σαφτον»” είναι σε κάθε βήμα της ζωής μου και αυτό με οδήγησε
        να ερευνήσω και να μάθω αυτό που εσύ χέστη προσκυνημένε δεν έχεις
        την τόλμη να αμφισβητήσεις, παρά σαν πρόβατο ακολουθείς
        άφωνα τον εβραίο ποιμένα σου.

        Η αμφισβήτηση είναι η μήτηρ της γνώσης, η πεμπτουσία της
        ελεύθερης επιστήμης και ανθρώπινης εξέλιξης
        Οι αρχαίοι έλεγαν «μέμνησο απιστείν».

        Για σένα πρόβατο ισχύει το πίστευε και μην ερεύνα!

        Μου αρέσει!

      • Και κάτι ακόμα χαζούλη μπας και προβληματισθείς αν και το βλέπω αδύνατο!

        Ο θρησκευτικός φανατισμός είναι η προσπάθεια αποσιώπησης της αμφιβολίας, η αμφιβολία
        είναι τα μόρια του εγκεφάλου και της λογικής που αντιδρούν στο παράλογο (βλέπε χριστιανισμό!).

        Μου αρέσει!

      • bror Gustav said

        «σαφτον» den exoume, gia sena exoume «clafton»
        oute ta supermarket edw sto Sverige poulane «Γνώθι», pou to brikes?

        Μου αρέσει!

      • The Ghost of Diogenes said

        Ποτε θα γινει η αναστηλωσης στο Μαντειον των Δελφων,? μαλλον ποτε,! διοτι οι ρασοφοροι εχουν φοβο στο το ανταγωνισμο,? στην προκειμενη περιπτωση οταν αυτος ειναι πολυ ανωτερος,? * Μακαριοι οι πτωχοι τω Πνευματι* οπως ειπαι ο μεγας ανυπαρκτος Μεσσιας των Ιουδαιων.???

        Μου αρέσει!

      • ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said

        Τι είδους αναστηλώσεις ζητάς;
        Έχεις ιδέα τι σημαίνει «αναστήλωση» με επιστημονικούς αρχαιολογικούς όρους;
        Και γνωρίζεις ότι αυτή μπορεί και πρέπει να γίνει;
        Ή θα κάνουμε τους Δελφούς καμιά … «αμερικλανιά»;

        Μου αρέσει!

      • The Ghost of Diogenes said

        Αν ομως ηταν καποιος (ιερος) ναος (εκκλησια) στο ονομα καποιου αγιου Πατερα,! δεν θα υπηρχε κανενα προβλημα υποθετω.???

        Μου αρέσει!

      • ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said

        Εξαρτάται τι «διαβάθμιση» και «αξία» έχει σαν «αρχαίο» μνημείο
        αν είναι νεώτερο ιδίως (μετά το 1830) οι απαιτήσεις της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας είναι πολύ λιγότερες
        και συνήθως ασχολείται η ίδια η Εκκλησία σαν ιδιοκτήτης τους και όχι το κράτος (με έγκριση και εποπτεία της Αρχαιολογίας) με την ΕΠΙΣΚΕΥΗ τους (και όχι αναστήλωση) καθ’ ότι δεν μιλάμε για ερείπεια αλλά για ολόκληρες κατασκευές με μόνο δομικές ζημίες
        είδες για παράδειγμα πουθενά να αναστηλώνεται (και όπως εσύ το εννοείς, δηλαδή να καταστεί χρηστική) ερειπωμένη Παλαιοχριστιανική Βασιλική;

        Έχει μεγάλη σημασία η ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ του μνημείου
        είναι πολύ ευκολότερη και εφικτή η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (Επισκευή δηλαδή) ενός έστω και περίπου ακέραιου μνημείου με βλάβες γιατί έχεις όλες τις πληροφορίες ζωντανές πάνω στο ίδιο το μνημείο
        ενώ την λέξη ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗ (που αναφέρεται σε ερείπεια με τα περισσότερα μέλη να έχουν χαθεί) την … «τρέμουν» συνήθως οι αρχαιολόγοι και μηχανικοί που ασχολούνται με το αντικείμενο, λόγω του ότι αποτελεί εξαιρετικά δύσκολο και συνήθως ανέφικτο έργο (αλλά και πάλι όπου γίνεται συνήθως είναι εφικτή μιά ΜΕΡΙΚΗ μόνον αναστήλωση και βέβαια δεν σημαίνει ότι καθιστά το μνημείο εκ νέου χρηστικό)
        και σε πληροφορώ (επειδή ξέρω!) ότι δεν είμαστε εσύ και εγώ πιό παθιασμένοι με τα αρχαία και την ιστορική μας κληρονομιά από όσο αυτοί που ασχολούνται μέρα-νύχτα με αυτά!
        Αλλά χρειάζεται και πολλή ΓΝΩΣΗ του αντικειμένου, που όσο μεγαλύτερη τόσο μεγαλύτερη και η ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ!

        Μου αρέσει!

      • ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said

        Και να σου εκμηστηρευτώ και κάτι άλλο από προσωπική εμπειρεία
        έχω εργαστεί κατά μικρά διαστήματα τόσο σε Εφορεία Κλασσικών και Προϊστορικών Αρχαιοτήτων
        όσο και σε Εφορεία Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Αρχαιοτήτων (παλιά που ήταν ξεχωριστές)

        Ας αφήσουμε τους «αρχαίους» και πόσο «αγαπούσαν» το «παπαδολόϊ
        αλλά ακόμα και οι «βυζαντινοί», δεν θα το πιστέψεις … αλλά είχαν περίπου ίδια αισθήματα!
        Έκαναν όμως εξαιρετική δουλειά με ένα σωρό ιστορικούς ναούς που αποτελούν και τα περισσότερα βυζαντινά μνημεία (μην ξεχνάμε ας πούμε και πόσα κάστρα ή άλλες κατασκευές διαθέτουμε τα οποία φροντίζουν)
        και ο λόγος δεν ήταν καμιά θρησκευτικότητα
        αλλά ένα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ κατ’ αρχήν
        και κυρίως
        το ΠΑΘΟΣ για τα μνημεία αυτά υπό την ορθή οπτική (που οφείλουμε να έχουμε όλοι)
        σαν ΙΣΤΟΡΙΚΗ-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ κληρονομιά!

        Ξέχασε λοιπόν τις θρησκευτικές σκοπιμότητες από την Αρχαιολογική Υπηρεσία τουλάχιστον!
        Ότι παραπανίσιο σου φαίνεται χρέωσέ το μόνον στην Εκκλησία Α.Ε. και στο δικό της ιδιαίτερο ενδιαφέρον και χρήμα!

        Μου αρέσει!

      • The Ghost of Diogenes said

        ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ,! συμφωνω με αυτα που γραφεις,! θα φερω ομως ενα υποθετικο παραδειγμα.! Π.Χ. αν κατα ενα απιθανο (οχι θεικο κατα αγιον Παισιον) μας δωσουν δωρο (οι Ρωσσοι) ενα κομματι απο την Ανατολια,? ειμαι σιγουρος οτι σ’ ενα χρονο θα κανουν το παπαδαριο ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗ,! ολες τις εκκλησιες και μαλιστα στον ιδιο χωρο (+ θεμελιο) των παλαιων.???

        Μου αρέσει!

      • ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ said

        Σίγουρα!
        Αλλά έχουν και υπέρ τους το ότι θα βρούν επί το πλείστον (έστω και περίπου) ΑΚΕΡΑΙΕΣ κατασκευές!
        Δηλαδή θα κάνουν ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ και όχι ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗ!
        Εάν θα δούμε και «αμερικλανιές» αναστήλωσης ερειπωμένων ιστορικών ναών εξαρτάται από την Τουρκική Αρχαιολογική Υπηρεσία και τι στάση έχει επί του θέματος.

        Υ.Γ. Όντως υπάρχουν δυό «σχολές» αντίληψης περί επεμβάσεων σε αρχαιολογικά μνημεία και χώρους
        Η Αγγλοσαξωνική με μιά τάση προς τις αθρόες «αναστηλώσεις» και άρα τις … «αμερικλανιές» (και αντίστοιχη εμπορευματοποίηση)
        και η Ιταλική (μαζί με την Ελληνική), πολύ πιό αυστηρή και σοβαρή που απεχθάνεται τις κιτσαρίες
        και βεβαίως με πολύ μεγαλύτερο σεβασμό στο μνημείο στο οποίο υπερέχει η αυθεντική ιστορικότητα
        και με την εμπορευματοποίηση να μην αποτελεί ποτέ προτεραιότητα παρά μόνον ενδεχόμενη παράλληλη δραστηριότητα που επ’ ουδενί δεν θα είναι εις βάρος του μνημείου.
        (Ακόμα και στο χρηστικό Ηρώδειο σου κοιτάνε τα παπούτσια!)

        Μου αρέσει!

      • panos diakos said

        Ζαγκλε αμφισβητεις κατι που σου ειναι τελειως αγνωστο και αυτο το αποκαλεις πεμπτουσία της
        ελεύθερης επιστήμης ? Πως το καταφερνεις αυτο με χαπια ?

        Μου αρέσει!

      • panos diakos said

        πριν επανελθεις οποτεδηποτε πες μας μια γνωμη για το ποιο ειναι το «καινο δαιμονιο» δηλ. το νεο πνευμα Θεου για το οποιο σκοτωσαν το Σωκρατη οπως ελεγε η κατηγορια και ξαναδες και κατι σχετικο με το γνωθι σαυτον

        ΣΩΚΡΑΤΗΣ θάνατος
        ΞΕΝΟΦΩΝ εξορία
        ΦΩΚΙΩΝ θάνατος
        ΑΛΚΑΙΟΣ εξορία
        ΑΝΤΙΦΩΝ θάνατος
        ΣΑΠΦΩ εξορία
        ΚΑΛΛΙΜΕΔΩΝ καταδίκη σε θάνατο
        ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ εξορία
        ΚΑΛΛΙΣΤΡΑΤΟΣ θάνατος
        ΘΕΟΓΝΙΣ εξορία
        ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ θάνατος
        ΚΙΜΩΝ εξορία
        ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ θάνατος στη φυλακή
        ΗΡΟΔΟΤΟΣ εξορία
        ΑΝΑΞΑΝΔΡΙΔΗΣ θάνατος
        ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ εξορία
        ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ εξορία, δολοφονία
        ΦΕΙΔΙΑΣ θάνατος στη φυλακή
        ΘΕΟΠΟΜΠΟΣ εξορία
        ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ εξορία, αυτοκτονία
        ΑΙΣΧΙΝΗΣ εξορία
        ΑΝΑΞΑΓΟΡΑΣ φυλακή, αυτοκτονία
        ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ αυτοεξορία
        ΗΓΗΜΩΝ θάνατος
        ΠΛΑΤΩΝ αυτοεξορία
        ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ο ΦΑΛΗΡΕΥΣ καταδίκη σε θάνατο
        ΑΝΔΟΚΙΔΗΣ εξορία
        ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ εξορία, αυτοκτονία
        ΔΗΜΟΧΑΡΗΣ εξορία
        ΦΙΛΟΛΑΟΣ αυτοεξορία
        ΔΕΙΝΑΡΧΟΣ εξορία
        ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ θάνατος ενώ εδραπεύτευε
        ΑΙΣΧΥΛΟΣ αυτοεξορία
        ΦΡΥΝΙΧΟΣ θάνατος
        ΘΕΟΔΩΡΟΣ εξορία
        ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΣ αυτοεξορία
        ΙΠΠΑΡΧΟΣ θάνατος
        ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ εξορία
        ΚΡΙΤΙΑΣ θάνατος
        ΣΤΙΛΠΩΝ εξορία
        ΔΙΩΝ εξορία
        ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ καθαίρεσις

        Μου αρέσει!

  7. Αννα said

    Ολο αυτό έχει γραφεί γιά να πειστούμε γιά το 25% αλλοδαπών το οποίο ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι αντέχουμε.Ολα τα άλλα είναι σάλτσες.
    Ε, ΛΟΙΠΟΝ ΟΥΤΕ ΓΙ ΑΣΤΕΙΟ ΤΟ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ!!🙌

    Μου αρέσει!

    • dyspistos said

      Eτσι ακριβώς, Αννα.

      Λίγοι στίχοι για τον ελληνισμό, που δεν …χωράει… ζούδια τα οποία δεν θα καταλάβουν ποτέ τι σημαίνουν και δεν θα μπορέσουν να χορέψουν στο ρυθμό τους ποτέ, επίσης:

      …Από την Ηπειρο στο Μωριά
      κι απ΄το σκοτάδι στη Λευτεριά
      το πανηγύρι κρατάει χρόνια στα μαρμαρένια του χάρου αλώνια.

      Κριτής κι αφέντης είν΄ο Θεός
      και δραγουμάνος Του, ο Λαός.

      ΥΓ. Στο Ηρώδειο οι σουσούδες κι οι γυναικούλες με τα 12ποντα – στιλέτα, καταστρέφουν τα μάρμαρα.
      Αρα, καλά κάνουν – απορώ και πώς αποφάσισαν να το κάνουν – που κοιτάνε τα παπούτσια.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: