ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ: Η Ευρώπη πετάει έξω το ΔΝΤ με νέα πρόταση για συμφωνία

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ
Η πρωτοβουλία της Ευρώπης όπως εκφράστηκε σε ανώτατο επίπεδο 4 ώρες πριν, αποτελεί ολική ανατροπή σε όλη την εώς τώρα εξέλιξη της διαπραγμάτευσης. Η μεγάλη ανατροπή προβλέπει την έξοδο του ΔΝΤ από το προτεινόμενο πρόγραμμα στήριξης, στοιχείο που εαν επιβεβαιωθεί αποτελεί ιστορική εξέλιξη για την Ελλάδα και την Ευρώπη.
Η δομή περιλαμβάνει (περιληπτική μετάφραση):
Λήξη του προγράμματος του EFSF
Έναρξη τριετούς προγράμματος με τον ESM
Καμμία εμπλοκή του ΔΝΤ στο χρηματοδοτικό
Σοβαρότατη πρόνοια για το χρέος, μεταξύ άλλων με δεκαετή περίοδο χάριτος και άλλες ελαφρύνσεις
Όρους που δεν απέχουν από τις Ελληνικές θέσεις.
Εξασφάλιση της αποπληρωμής του ΔΝΤ, ακόμα και στην τρέχουσα δόση.
Απαιτείται:
Επιστολή της Ελληνικής κυβέρνησης με αποδέκτες Ντάισεμπλουμ και Ρέγκλινγκ (περιγράφεται η διαδικασία όπου καταλήγει σε επιτροπή με αιτιολογία την διερεύνηση):

– Για την αντιμετώπιση του προβλήματος των τραπεζων
– Τον υπολογισμό του κινδύνου για την Ευρωζωνη
– Την κάλυψη των Χρηματοδοτικών αναγκών της χώρας (περιλαμβάνει και τις δοσεις του ΔΝΤ)
– Αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης και αναπτυξιακή παρέμβαση (σε επιπεδο κόστους)

Για την ενεργοποίηση της διαδικασίας, η επιστολή από την Ελληνική κυβέρνηση πρέπει να σταλεί το αργότερο εώς απόψε, 9.30 το βραδυ.

Θεωρούμε λοιπόν οτι για πρωτη φορά είμαστε σε τροχιά συμφωνίας με ψηλά το κεφάλι και η κυβέρνηση πρέπει να κινηθεί τάχιστα. Εάν επιβεβαιωθούμε, δεν μιλάμε ποτέ στην τύχη, η Ελλάδα έχει την μεγάλη ευκαιρία να γράψει ιστορία.
Υπάρχει δε και η νομική φόρμουλα για να ακυρωθεί το δημοψήφισμα. Αν και η πρόταση τυπικά δομείται από την Ελλάδα, η αποδοχή της από την Κομισιόν συνιστά νέα πρόταση, που ακυρώνει την ύλη του δημοψηφίσματος.

Θα σας κρατήσουμε ενήμερους για όλες τις εξελίξεις,

188 thoughts on “ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ: Η Ευρώπη πετάει έξω το ΔΝΤ με νέα πρόταση για συμφωνία”

  1. Δηλαδή με άλλα λόγια μας έπεισαν οι δήμιοι της Ε.Ε. πως θα γίνουν καλά παιδιά και πως δεν θα ξανασκοτώσουν χιλιάδων Ελλήνων ;
    Πως δε θα ξεπουλήσουν τα λοιπά ασημικά μέσω του ΤΑΙΠΕΔ ;
    Πως δεν θα ζητήσουν την μετατροπή της ΓΓΔΕ σε ανεξάρτητη αρχή, όπως είναι τα ΤΑΙΠΕΔ, ΤΧΣ, ΕΛΣΤΑΤ ;
    Κάτσε καλά δικέ μου !
    Σκιάχτηκα τώρανες !

    χμμμμμμμ …………

    Like

    1. Αν προσπαθούν κάτι να προλάβουν είναι αυτό και μόνο !

      12.6.2014 | EL | Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης | L 173/190
      ΟΔΗΓΊΑ 2014/59/ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΫ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΊΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΊΟΥ
      της 15ης Μαΐου 2014
      για τη θέσπιση πλαισίου για την ανάκαμψη και την εξυγίανση πιστωτικών ιδρυμάτων και επιχειρήσεων επενδύσεων και για την τροποποίηση της οδηγίας 82/891/ΕΟΚ του Συμβουλίου, και των οδηγιών 2001/24/ΕΚ, 2002/47/ΕΚ, 2004/25/ΕΚ, 2005/56/ΕΚ, 2007/36/ΕΚ, 2011/35/ΕΕ, 2012/30/ΕΕ και 2013/36/ΕΕ, καθώς και των κανονισμών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (ΕΕ) αριθ. 1093/2010 και (ΕΕ) αριθ. 648/2012
      ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ,

      Έχοντας υπόψη τη Συνθήκη για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και ιδίως το άρθρο 114,

      Έχοντας υπόψη την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής,

      Μετά τη διαβίβαση του σχεδίου νομοθετικής πράξης στα εθνικά κοινοβούλια,

      Έχοντας υπόψη τη γνώμη της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (1),

      Έχοντας υπόψη τη γνώμη της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής (2),

      Αποφασίζοντας σύμφωνα με τη συνήθη νομοθετική διαδικασία (3),

      Εκτιμώντας τα ακόλουθα:

      (1) | Η χρηματοπιστωτική κρίση έδειξε ότι υπάρχει σε επίπεδο Ένωσης σημαντική έλλειψη επαρκών εργαλείων για την αποτελεσματική αντιμετώπιση μη υγιών ή προβληματικών ιδρυμάτων και επιχειρήσεων επενδύσεων («ιδρύματα»). Τα εν λόγω εργαλεία είναι ιδίως απαραίτητα για την πρόληψη της αφερεγγυότητας ή, όταν προκύπτουν περιπτώσεις αφερεγγυότητας, για την ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιπτώσεων, μέσω της διατήρησης των συστημικά σημαντικών λειτουργιών του σχετικού ιδρύματος. Κατά τη διάρκεια της κρίσης, οι προκλήσεις αυτές αποτέλεσαν σημαντικό παράγοντα που ανάγκασε τα κράτη μέλη να διασώσουν ιδρύματα χρησιμοποιώντας χρήματα των φορολογούμενων. Ένα αξιόπιστο πλαίσιο για την ανάκαμψη και την εξυγίανση αποσκοπεί στην αποτροπή, στο μέτρο του δυνατού, της ανάγκης για χρήση της δράσης αυτής.

      Like

      1. Στοιχεία που τα ξέρει από πρώτο χέρι η παρέα του Δραγασάκη και μιλώ για τους τραπεζίτες και τους χρηματιστές του.
        Το θέμα είναι, ο Τσίπρας, τα ξέρει όλα αυτά τα ραγιάδικα που πάνε να φορτώσουν με χρέη, ακόμη περισσότερα, τον Ελληνισμό ;
        Και ρωτώ γιατί δεν μας λέει τίποτα το “δεν φταίει αυτός, έχει κακούς συμβούλους” (σε Σύριζα και σε ΑΝΕΛ)

        Όποιος είδε απόψε το γιατρό των ΑΝΕΛ στο γυαλί, και την υπερβολική euroδουλική του διάθεση, κατάλανε πάρα πολλά !

        Και εντάξει ! Ο γιατρός πάει να σώσει (νομίζει) τα λιανά του. Ο Ελληνισμός όμως έχει τα ίδια πιστεύω και τα ίδια συμφέροντα μ αυτόν και με τους ομοίους του ;

        Τσίπρα, έτσι και παίξεις το χαρτί της μεταμέλειας, σε βλέπω με κατσαρόλες απ έξω από το μαγαζί και με ελικόπτερα από πάνω του καθώς, ο Ελληνισμός δε μασάει κουτόχορτο !! Εδώ και καιρό.

        Και δε μιλώ για το κομματόσκυλα και τα πασόκια που ακολουθούν, μα για τους άλλους ! Τους υπόλοιπους ! Που δεν είναι λίγοι φίλε

        Like

      2. έχει σχέση το σχέδιο και με αυτό

        en.radiovaticana.va/news/2015/06/25/pope_receives_members_of_b%E2%80%99nai_b%E2%80%99rith_international/1153903

        ποιοι είναι αυτοί; είναι ελευθερομασώνοι, βασικά ΟΙ ελευθερομασώνοι, κάτω από αυτούς υποτάσσονται όλα μα όλα τα τάγματα.

        αυτό έγινε πρόσφατα, λίγο πριν το δημοψήφισμα

        όσο και να μεγαλώσεις το πλάνο, μία σκιά παραμένει. και είναι αυτή η σκιά.

        οπότε θα πάνε και στη σύνοδο κορυφής των μπρικς μια χαρά όλοι ε με ταχτοποιημένες τις υποθεσούλες… (9 – 10 Ιούλη)

        rt.com/business/269677-hamitov-ufa-brics-summit/

        The member countries are also likely to discuss the IMF reform that should expand the decision-making abilities of developing countries, and the possibility of creating an independent BRICS rating agency. […..]
        “At present foreign investors participate in several big projects. These are investors from Austria, Germany and China,” he said.

        ——– ας απαντήσει αν τολμά κανείς του ΚΚΒ παπαγαλάκι, αυτός είναι ο καραστημένος προσανατολιθοβολισμός που αν ακυρωθεί τελικά το χωρίς-μέλλον δημοψήφισμα όλοι συνεργάστηκαν για να επιτελεστεί; από αριστερά έως δεξιά;

        στοικά* πουλάκιαααα μου.

        *το στο δεν είναι λάθος…

        για να δούμε ως που θα το τραβήξουν.

        Like

    2. Πολυ ευκολο για να ειναι αληθινο.
      Ειναι παγιδα σιγουρα.
      Πολυσιγουρια ο συριζα
      Πολυ ανχωμενοι οι σιωνιστες ξαφνικα.
      Ο τσιπρας τοσους μηνες δεν εχει πειραξει κανενα απατεωνα εργολαβο και μη στη χωρα.
      Μπερδεμενο δημοψηφησμα με capital control που ολοι το περιμεναμε μας διαβεβαιων οτι οχι αλλα το κανανε ανετα και το στησανε σε μερικες ωρες ενω ειναι πολυ δυσκολο να παρεις ολες τις παραμετρους.
      Πολλα περιεργα τσιπρα και αν κανεις την μαλακια απλα την γαμησες.

      Like

      1. βασίζονται όπως πάντα στο “λίγοι θα καταλάβουν, πολύ λίγοι”

        είναι πολύ εύκολο γιατί δεν είναι και τρομερής ευφύϊας τα άτομα που έβαλαν να παίξουν κι αυτό το θεατράκι. πάνε οι καλές παλιές εποχές γι’ αυτούς που είχανε κατόχους νόμπελ στην υπηρεσία τους…

        τώρα πιστός λακές των ταγμάτων τους είναι το πιστά ίσα-που-καταλαβαίνει-ποιος-θα-είναι-ο-ρόλος-του IQ

        Like

      2. Οι μνημονιακοι(ΝΔ κυριως και ΠΑΣΟΚ,ΠΟΤΑΜΙ) προσπαθουν να αλλαξουν την γνωμη των αγροτων και αλλων επαγγελματιων να ψηφισουν ναι με εντελως ανηθικο τροπο. κλειστε τα αυτια σας στις σειρηνες των μνημονιων…θα ειναι εγκληματικο αν βγει το ΝΑΙ….θα περνουν οτι μετρα θελουν και θα σου λενε….αφου ναι ψηφισατε…και δεν θα μπορεις ουτε να αντιδρασεις. κριμα που φτασαμε εδω αλλα πρεπει να σταθουμε ορθιοι και να φωναξουμε ολοι ενα δυνατο οχι στους τραπεζιτες-τοκογλυφους

        Like

      3. ΚΑΤΣΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ

        Like

      1. wise guess who

        businessinsider.com/report-greece-wont-pay-the-imf-on-tuesday-2015-6

        but!

        Once a nation misses a payment, IMF staff sends a cable to the country urging it to pay up “promptly,” according to a 2012 review of the fund’s strategy on overdue payments. The nation is also ineligible for further bailout money until the arrears are cleared.

        60-90 days

        roughly in Sept mister wise,

        shemitah.
        occult 7 speech Lagarde

        now read again the things i said wise man and report back with more wisdom.

        Like

      2. meanwhile

        they now tested the waters

        haven’t they?

        they know more about the tsunami they will create.
        we know we are in the middle of an experiment already.

        so I guess we don’t pay the IMF

        we have 60-90 days

        and read ” Καμμία εμπλοκή του ΔΝΤ στο χρηματοδοτικό ”

        ok? report back after you report back.

        Like

      3. δηλαδή με άλλα λόγια είμαστε μία

        ΟΠΙΣΘΟΓΡΑΦΗΜΈΝΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΓΚΑ ΣΤΟ ΤΟΞΙΚΟ DERIVATIVES ΠΟΥ ΑΠΑΞ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΤΕ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΕΙΤΕ ΠΡΟΜΟΤΑΡΟΝΤΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΝΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΧΕΡΙΑ ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΟΠΙΣΘΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΕΝΟΥ ΛΑΟΥ.

        Like

    3. ENAΣ ΛΟΝΔΡΕΖΟΣ ΕΠΕΙΧΕΙΡΙΜΑΤΙΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΡΑΝΟ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ ΔΝΤ
      ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΩ

      Like

      1. ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙΣ; ΆΓΡΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΝΕΙΣ; ΚΑΛΑ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΑΡΧΙΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΡΕΨΕΤΕ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ; ΜΗΠΩΣ Ο ΛΟΝΔΡΕΖΟΣ!!!!!……”ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ” ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ;
        ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ ΔΙΩΞΕΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ+ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΥΤΑ;

        Like

      2. Αγγελικουλα εσυ πιστευεις πραγματικα οτι αν δεν μαζεψει το απαιτουμενο ποσο τα χρηματα αυτα θα πανε για το ελληνικο χρεος;

        Like

    4. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ
      1. ΑΜΕΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
      2. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΧΣ
      3. ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΧΩΡΑ
      4. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΣΤΑΤ ΑΛΛΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
      5. ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΧΡΕΟΥΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
      Η ΙΔΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ :
      6. ΙΔΡΥΣΗ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
      7. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
      8. ΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
      9 ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΙ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝΕ
      10. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ
      11. ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ

      Like

      1. Όπως τα λες ακριβώς. Γιατί δεν τα’ κανε απ’ την αρχή, αυτό με τρώει. Γιατί ξεκίνησαν με τσιριμόνιες κι ατάκες τύπου “θα πληρώσουμε μέχρι τελευταίας δεκάρας” επειδή τάχατες δεν είχαν λαϊκή εντολή για ρήξη. Πώς δεν είχαν? Ο κόσμος δεν ψήφισε το “θα σκίσουμε τα μνημόνια”?? Δεν είναι ρήξη αυτό?
        ΟΧΙ δαγκωτό θα ψηφίσω αλλά σκοτεινά σημεία υπάρχουν.

        Like

    5. ΤΣΙΠΡΑ ΕΑΝ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ, ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΟΥ. ΣΗΚΩ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ.
      ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ, ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΟΥΔΕΙΣ

      Like

  2. δεκαετή; είδα δεκαετή;

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΟΛΙΟ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΟ “ΠΡΟΒΛΕΨΕ” ΑΝΩΝΥΜΟΥ.

    ΚΙ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.

    ΤΙ ΔΟΥΛΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ

    νταξ θα το ακυρωσουν ουφ θα πει πολύς κόσμος που του ρθε κάπως αλλά θα πήγαινε ευτυχώς θα πει

    το δικό μου όχι ισχύει. και θα ισχύει πάντα.

    Like

  3. ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ ΚΑΛΑ: ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ: «Ερωτηθείς ( Ο Τσίπρας) ποια θα είναι η επόμενη μέρα, εάν ο λαός ψηφίσει «ναι» στο δημοψήφισμα, ο κ. Τσίπρας είπε ότι θα σεβαστεί τη λαϊκή ετυμηγορία και θα δρομολογήσει τις διαδικασίες, ώστε η απόφαση των ψηφοφόρων να γίνει νόμος του κράτους».

    ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΑ ΣΤΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΩΜΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΌΧΛΟ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΟ Ν Α Ι;
    ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΣΦΑΓΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ ΔΗΘΕΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ, ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΟΒΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΟΥΣ;

    ΣΥΝΕΠΩΣ: Το «ΝΑΙ» είναι η σωτηρία του Τσίπρα, όσο περίεργο κι αν ακούγεται. ΣΙΚΕ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ. ΑΛΛΙΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΦΟΡΕΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Η ΦΟΡΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ, ΠΟΥ ΛΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΤΟΥ ΌΧΛΟΥ; Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΜΟΣ. ΤΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ «ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ», ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ Ή ΝΕΟΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΗ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΡΟΦΙΜΟ ΤΟΥ ΑΟΥΣΒΙΤΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΟ;

    ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΌΧΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΛΥΣΗ: Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η
    ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΤΟ 40% ΤΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟ Άρθρο 16 Ν. 4023/2011 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ, ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΙ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΩΝ: ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΠΟΤΑΜΟΒΔΕΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ:

    ΆΡΘΡΟ 16. 1. Από τις προτιμήσεις των ψηφοφόρων σε κάθε ερώτημα επικρατεί εκείνη, η οποία συγκεντρώνει
    την απόλυτη πλειοψηφία των έγκυρων ψηφοδελτίων.

    2. Στα έγκυρα ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται τα λευκά.

    3. Το αποτέλεσμα δημοψηφίσματος για κρίσιμο εθνικό θέμα είναι δεσμευτικό, όταν στην
    ψηφοφορία λάβει μέρος τουλάχιστον το σαράντα τοις εκατό (40%) όσων έχουν εγγραφεί στους
    εκλογικούς καταλόγους.

    4. Το αποτέλεσμα δημοψηφίσματος για ψηφισμένο νομοσχέδιο που ρυθμίζει σοβαρό κοινωνικό
    ζήτημα είναι δεσμευτικό, όταν στην ψηφοφορία λάβει μέρος τουλάχιστον το πενήντα τοις εκατό
    (50%) όσων έχουν εγγραφεί στους εκλογικούς καταλόγους.

    ΣΕ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ: ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΓΩ: ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η, ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΌΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ, ΝΑ ΞΕΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟΧΑΡΤΟ ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ, ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΌΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ, Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η. ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ. ΝΑ ΕΙΔΩ ΜΕΤΑ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ ΤΩΝ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΠΟΤΑΜΟΒΔΕΛΩΝ. Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η=ΌΤΙ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΑΡΑΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΩΝ-ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΣΤΕΙΛΕ ΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΒΟΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΤΑΪΣΟΥΝ
    Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

    Like

    1. [ O X I ] ρε φιλε [ Ο Χ Ι ] ΟΧΙ,ΟΧΙ,ΟΧΙ

      ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΣΤΟ …διαβολο, ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ!

      Like

      1. Ό Χ Ι Σ Τ Η Ν Κ Α Θ Ε Σ Τ Ω Τ Ι Κ Η Α Π Α Τ Η
        Ν Α Ι Σ Τ Η Ν Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

        Like

      2. Γεραντώνη,

        κάνε “αποχή” από τις χοντρο-μαλακίες σου.

        Αποχή από το δημοψήφισμα θέλουν μόνον οι δήμιοι – δανειστές (άν δέν τούς “περάσει” τό Ναί) για να ερμηνεύσουν τον ελληνικό λαό ότι είναι φοβισμένος.

        Αποχή σημαίνει (καί εκλαμβάνεται ως ) φόβος !!

        Ο Ελληνας δεν φοβάται !! Θα πάει να ψηφίσει. Και σύ χτύπα τον κώλο σου κάτω σά χταπόδι.

        Η αποχή λοιπόν πού προτείνεις εξυπηρετεί μόνον τά συμφέροντα των δημίων – εκτελεστών του ελληνικού λαού.

        Είσαι προβοκάτορας και γελοίος.

        Δεν σε ακούσει κανένας και πάψε να μας ζαλίζεις.

        Like

      3. Μην ασχοληστε με πρακτορες ρε παιδια.
        Ολοι το ξερουμε οτι το συστημα θα εκανε τα παντα με την προπαγανδα να μας εγκλωβισει.
        Αν ακουσατε σημερα τον χατζηνικολαου θα κανατε εμετο απο την αηδια αυτου του γελειου υποκειμενου.
        Μεχρι να ελευθερωθουμε θα δουμε και θα ακουσουμε πολλα απο το βρωμικο αυτο συστημα.

        Like

    2. Δε μέ λές ωρέ πατριώτα !?
      επειδή βαριέμαι να διαβάζω ιστορίες
      πές μας τι εννοείς με δυό λόγια.
      (πές το και με δικά σου λόγια)

      Like

      1. Σου λέει να μην πάτε να ψηφίσετε γιατί δεν έχει τύχη το ΄ναι΄και θα καταστρέψετε το πολιτικό -οικονομικό σύστημα της χώρας που υπηρετεί πιστά τους ξένους από πάππου προς πάππου…..αυτά !

        Like

      2. Ό Χ Ι Σ Τ Η Ν Κ Α Θ Ε Σ Τ Ω Τ Ι Κ Η Α Π Α Τ Η
        Ν Α Ι Σ Τ Η Ν Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

        Like

      3. ΟΧΙ στην καθεστωτική απάτη της αποχής
        τα ίδια μας λέγατε στις ευρωεκλογές του 2014 και βουλευτικές 2015
        λόγω της αναμενόμενης συντριβής…..τα ίδια θα πάθετε ΠΑΛΙ !

        Like

      4. ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ;
        Στο τραπέζι τώρα ακόμα και το ενδεχόμενο «bail in» των τραπεζών Τι θα συμβεί την 1η Ιουλίου

        Αλέξανδρος Κασιμάτης 29/06/201513:01

        Σε ποια περίπτωση οι μέτοχοι και οι καταθέτες θα κληθούν να συνεισφέρουν
        Ενώ η τραπεζική αγορά προσπαθεί να προσαρμοστεί και να απορροφήσει και να προσαρμοστεί στο σοκ της επιβολής κεφαλαιακών ελέγχων, μοιραία τα βλέμματα στρέφονται στο τι θα συμβεί την Τετάρτη 1η Ιουλίου και αν μέχρι τότε δεν υπάρχει συμφωνία.

        Τραπεζικοί κύκλοι δηλώνουν ιδιαίτερα ανήσυχοι για το ορατό πλέον ενδεχόμενο την 1η Ιουλίου η χώρα να είναι εκτός προγράμματος, χωρίς δίαυλο επικοινωνίας με τους εταίρους και χωρίς την πληρωμή της δόσης στο ΔΝΤ.

        Σε μία τέτοια περίπτωση, σύμφωνα με τον Κανονισμό της ΕΚΤ, η διοίκηση της Κεντρικής Τράπεζας είναι υποχρεωμένη να επαναθεωρήσει την αξία των ενεχύρων που έχουν καταθέσει οι ελληνικές τράπεζες στην ΕΚΤ για τη χρηματοδότηση που έχουν λάβει.

        Η αποτίμηση αυτή, είναι προφανές ότι θα οδηγήσει σε ένα μεγαλύτερο κούρεμα σε σχέση με ένα μ.ο περίπου 35% που έχει επιβληθεί σήμερα στα ελληνικά ενέχυρα. Σε αυτή την περίπτωση δυνητικά η ΕΚΤ μπορεί να απαιτήσει από τις ελληνικές τράπεζες τη διαφορά μεταξύ του νέου «κουρέματος» και του παλιού. Για παράδειγμα αν από το 35% το «κούρεμα» στα ενέχυρα πάει στο 45% ή στο 50% μπορεί να ζητηθεί η διαφορά του 10% με 15%. Και αυτό καθώς το ποσοστό του κουρέματος των ενεχύρων ισχύει για το σύνολο των collaterals που έχουν δώσει οι ελληνικές τράπεζες.

        Σε μία τέτοια περίπτωση στο τραπέζι θα είναι το ενδεχόμενο του bail in, δηλαδή να κληθούν να συνεισφέρουν καταρχήν οι μέτοχοι και εν συνεχεία οι καταθέτες.

        ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΕΣ TROLLARES ΤΩΝ ΣΑΝΕΛ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΩΣ
        ΘΑ ΚΟΥΡΕΨΕΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ; ΝΑΙ Ή ΟΥ;

        Like

    3. ΓΕΡΑΝΤΩΝΗ……………………
      ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ
      ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΛΟΥΣ! ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΥΣΧΕΡΕΙΑΣ…
      ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΕΒΑΣΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΕΔΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥ….
      ΘΑ ΔΟΥΜΕ….
      ΚΙ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΑΝ! ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ….

      Like

  4. Καμμία εμπλοκή του ΔΝΤ στο χρηματοδοτικό
    Σοβαρότατη πρόνοια για το χρέος, μεταξύ άλλων με δεκαετή περίοδο χάριτος και άλλες ελαφρύνσεις

    ΟΚ ΜΕΝΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΕΙ.

    μπρρρρρ

    Like

    1. και δεν μπορώ να το βρω γμτ……. άμα το βρει κανείς… (όσο βρήκανε βέβαια και την ομιλία του ΓΑΠ στην ΚΟ του πασοκ μετά το σεισμό της Αιτής θα το βρούμε κι αυτό…)

      Like

  5. “όρους που δεν απέχουν από τις ελληνικές θέσεις”: Ελπιζω να απέχουν από τους όρους του τελεσιγράφου, στην πρωτη ή στη βελτιωμένη του εκδοχή.

    Like

    1. Δηλαδή, άμα είναι μέτρα 4-5 δις θα είναι χαρούμενος ο Ελληνισμός ;
      Έχει καμία σημασία αν μας σφάζουν με μαχαίρι 35 εκατοστών ή 50 ;

      Like

      1. το σχόλιο ανέφερε το ποσό και μιλούσε και για δεκαετία. δεν είναι 4-5 δις το ποσό. μένει να επιβεβαιωθεί κι αυτό γιατί στα άλλα φάνηκε ότι ήξερε τι έλεγε ΗΔΗ.

        λοιπόν αν πήρε το μάτι σας κάποιο σχόλιο τα τελευταία 24ωρα χωμένο σε κάποιους διαλόγους εδώ, στο οποίο υπήρχε σαφής αναφορά για δεκαετία και ένα άλλο ποσό μέτρων κάτω από οχτώ δις και θυμάστε που το είδατε πλζ βάλτε το εδώ.

        Like

      2. Και τι θές τελικά ρε Μάστορα,
        οι ευρωπαίοι σου φταίνε που έτρεχες τις άλλες στα “λεφτά υπάρχουν” σαν παλαβός και χωρίς “κάλτσες” να σε φιλέψει ο Γαπ ;
        Για λίγο σιγά ρε μάγκα . .

        Like

      3. φταίει ο προσανατολιθοβολισμός ηλίθιε!

        απλά παραφράζω τον γνωστό τίτλο

        όχι το μαχαίρι…… άντε γειά. φχαριστώ για την παρέα, όπου να’ναι κλείνει η καφετέρια “Δημοψήφισμα” ……..

        Like

      4. Τον τζεφρυ οι γερμανοι και οι αμερικανοι τον φυτεψανε φιλε εσυ που λες για αυτο το σκουπιδι.
        Φυσικα αυτοι φυτεψανε και ολους τους αλλους και φοβαμαι και τον τωρινο.
        Αυτο που γραφει το ολυμπια μου κανει παγιδα καλωστημενη.
        Δεν μπορει να τους ξεφυγε ο τσιπρα και να του βγηκε αγριος θα το ξερανε και θα ειχαν παρει τα μετρα τους.
        Παραλληλα βλεπω μεγαλη ηρεμια σε ολους του συριζαιους στην κυβερνηση τους μηνες αυτους σαν να μην τρεχει τιποτα και αυτο δεν ειναι φυσιολογικο.

        Like

      5. @papsr6
        στο πρώτο μέρος της απαντησής σου ομολογείς πως δεν κατάλαβες τι διάβασες,
        όσο για το τι βλέπεις και πως αισθάνεσαι, αυτό είναι κάτι που περνάει με τον καιρό.

        Like

      6. Βάρδα μη το αποτέλεσμα της δημοσκόπησης βγάλει κάποιο ποσοστό πάνω από 55%-60% γιατί τότε, και οι Συριζαίοι και οι ΑΝΕΛ δε θα μπορούν ούτε καν να σκεφτούν την παραμονή στην αγαπημένη, μερικών από δαύτους, Ε.Ε.

        Like

    2. Ό Χ Ι Σ Τ Η Ν Κ Α Θ Ε Σ Τ Ω Τ Ι Κ Η Α Π Α Τ Η
      Ν Α Ι Σ Τ Η Ν Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

      Like

      1. Γεραντώνη,

        κάνε “αποχή” από τις χοντρο-μαλακίες σου.

        Αποχή από το δημοψήφισμα θέλουν μόνον οι δήμιοι – δανειστές (άν δέν τούς “περάσει” τό Ναί) για να ερμηνεύσουν τον ελληνικό λαό ότι είναι φοβισμένος.

        Αποχή σημαίνει (καί εκλαμβάνεται ως ) φόβος !!

        Ο Ελληνας δεν φοβάται !! Θα πάει να ψηφίσει. Και σύ χτύπα τον κώλο σου κάτω σά χταπόδι.

        Η αποχή λοιπόν πού προτείνεις εξυπηρετεί μόνον τά συμφέροντα των δημίων – εκτελεστών του ελληνικού λαού.

        Είσαι προβοκάτορας και γελοίος.

        Δεν σε ακούσει κανένας και πάψε να μας ζαλίζεις.

        Like

  6. ΒΡΕ ΟΥΣΤ !

    ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΓΑΝ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ…
    ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΜΕΘΥΣΤΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΝΙΣΤΕΣ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΕ.

    ΒΡΕ ΟΥΣΤ !

    ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ !

    ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΕ

    ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ

    ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ

    ΕΞΩ ΟΙ ΛΑΘΡΟ

    ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ

    ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤτΕ

    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ

    ΖΗΤΩ ΤΟ ΟΧΙ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ !

    Like

      1. Ό Χ Ι Σ Τ Η Ν Κ Α Θ Ε Σ Τ Ω Τ Ι Κ Η Α Π Α Τ Η ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ
        Ν Α Ι Σ Τ Η Ν Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

        Like

      2. Γεραντώνη,

        κάνε “αποχή” από τις χοντρο-μαλακίες σου.

        Αποχή από το δημοψήφισμα θέλουν μόνον οι δήμιοι – δανειστές (άν δέν τούς “περάσει” τό Ναί) για να ερμηνεύσουν τον ελληνικό λαό ότι είναι φοβισμένος.

        Αποχή σημαίνει (καί εκλαμβάνεται ως ) φόβος !!

        Ο Ελληνας δεν φοβάται !! Θα πάει να ψηφίσει. Και σύ χτύπα τον κώλο σου κάτω σά χταπόδι.

        Η αποχή λοιπόν πού προτείνεις εξυπηρετεί μόνον τά συμφέροντα των δημίων – εκτελεστών του ελληνικού λαού.

        Είσαι προβοκάτορας και γελοίος.

        Δεν σε ακούσει κανένας και πάψε να μας ζαλίζεις.

        Like

      1. Ό Χ Ι Σ Τ Η Ν Κ Α Θ Ε Σ Τ Ω Τ Ι Κ Η Α Π Α Τ Η ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ
        Ν Α Ι Σ Τ Η Ν Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

        Like

      2. Γεραντώνη,

        κάνε “αποχή” από τις χοντρο-μαλακίες σου.

        Αποχή από το δημοψήφισμα θέλουν μόνον οι δήμιοι – δανειστές (άν δέν τούς “περάσει” τό Ναί) για να ερμηνεύσουν τον ελληνικό λαό ότι είναι φοβισμένος.

        Αποχή σημαίνει (καί εκλαμβάνεται ως ) φόβος !!

        Ο Ελληνας δεν φοβάται !! Θα πάει να ψηφίσει. Και σύ χτύπα τον κώλο σου κάτω σά χταπόδι.

        Η αποχή λοιπόν πού προτείνεις εξυπηρετεί μόνον τά συμφέροντα των δημίων – εκτελεστών του ελληνικού λαού.

        Είσαι προβοκάτορας και γελοίος.

        Δεν σε ακούσει κανένας και πάψε να μας ζαλίζεις.

        Like

    1. Ό Χ Ι Σ Τ Η Ν Κ Α Θ Ε Σ Τ Ω Τ Ι Κ Η Α Π Α Τ Η
      Ν Α Ι Σ Τ Η Ν Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

      Like

      1. Μας το είπες και μας το ξαναματαείπες!
        Η επιμονή σου να κυνηγάς από πίσω τον κάθε σχολιαστή
        και να του κολλάς την λεζάντα, είναι τουλάχιστον ύποπτη….
        Όσοι θέλουν θα το διαβάσουν.
        Μην επαναλαμβάνεσαι…..

        Like

      2. Γεραντώνη,

        κάνε “αποχή” από τις χοντρο-μαλακίες σου.

        Αποχή από το δημοψήφισμα θέλουν μόνον οι δήμιοι – δανειστές (άν δέν τούς “περάσει” τό Ναί) για να ερμηνεύσουν τον ελληνικό λαό ότι είναι φοβισμένος.

        Αποχή σημαίνει (καί εκλαμβάνεται ως ) φόβος !!

        Ο Ελληνας δεν φοβάται !! Θα πάει να ψηφίσει. Και σύ χτύπα τον κώλο σου κάτω σά χταπόδι.

        Η αποχή λοιπόν πού προτείνεις εξυπηρετεί μόνον τά συμφέροντα των δημίων – εκτελεστών του ελληνικού λαού.

        Είσαι προβοκάτορας και γελοίος.

        Δεν σε ακούσει κανένας και πάψε να μας ζαλίζεις.

        Like

  7. Μαλλον παγιδα ειναι ολο αυτο αποκλειετε οι λυκοι να γιναν κοτες.
    Κατι αλλο ετοιμαζουν.
    Ολυμπια μας ειπες κατι αλλα δεν μας ειπες την ταμπακιερα για ολα αυτα.
    Μαγκες ανοιχτα τα ματια γιατι κατι μας παιζουν οι μασονοι.

    Like

  8. ΠΡΟΔΟΣΙΑ…

    με τα 400 εκατομμύρια των Ε.Δ. τι γίνεται;;;

    Μας κοροϊδεύουν όλοι ψιλό γαζί….

    Like

    1. Who on this earth θα χρειαζόταν να δουλέψει εσένα ωρέ όνομα και πράμα ?
      😀

      Like

  9. ΤΑ ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΤΑ ‘ΛΕΓΑΑΑ . . .

    GOOD OLD “HARD LEARNED” FACTS & TRICKS said
    Ιουνίου 30, 2015 στις 2:09 πμ

    Εμένα ρε παιδιά και λόγω τιμής, ο Γιούνκερ μου θυμίζει τον εβραίο έμπορα καταστηματάρχη, που όταν πήγαινες να φύγεις, επειδή το παλτό (ας πούμε) ήταν ακριβό, σε ακολουθούσε μέχρι έξω και σε κάθε βήμα έκοβε ακόμη κάτι. Κι αν ήταν και Δευτέρα πρωϊ ;! τ’ αγόραζες όσο ήθελες εσύ.

    Να δείτε που ο Junk-er (σκουπιδιάρης) κάθε μέρα θα κατεβαίνει κι απο κάτι και ότι μέχρι το Σάββατο θα κάνει κι ενα ακόμη παλτό δώρο και γάντια και κασκόλ.

    Κι άν ο Αλέξης ξέρει το κόλπο, να δείτε που θα πάει Δευτέρα πρωΐ.
    Μάγκες και ladies, ξεχάστε τα δεξιά και τα αριστερά, μέχρι τώρα δεν έχουμε δεί τίποτα,
    σκαρφαλώστε στην μάντρα να δειτε τζάμπα ΤΟ παιχνίδι που μόλις άρχισε.

    NEXT REEDITION COMING SOON

    Like

    1. χα χα χα χα
      Μου άρεσε το παράδειγμα με τον καταστηματάρχη.
      Βασικά κάπως έτσι είναι. Παζάρια γίνονται και περιμένουμε να δούμε ποιος θα πετύχει μεγαλύτερο όφελος για την τσέπη του.

      Like

    2. Ό Χ Ι Σ Τ Η Ν Κ Α Θ Ε Σ Τ Ω Τ Ι Κ Η Α Π Α Τ Η ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ
      Ν Α Ι Σ Τ Η Ν Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

      Like

      1. Γεραντώνη,

        κάνε “αποχή” από τις χοντρο-μαλακίες σου.

        Αποχή από το δημοψήφισμα θέλουν μόνον οι δήμιοι – δανειστές (άν δέν τούς “περάσει” τό Ναί) για να ερμηνεύσουν τον ελληνικό λαό ότι είναι φοβισμένος.

        Αποχή σημαίνει (καί εκλαμβάνεται ως ) φόβος !!

        Ο Ελληνας δεν φοβάται !! Θα πάει να ψηφίσει. Καί προφανώς (όπως δείχνουν όλες οι δημοσκοπήσεις) θά ψηφίσει ΟΧΙ. Και σύ χτύπα τον κώλο σου κάτω σά χταπόδι.

        Η αποχή λοιπόν πού προτείνεις εξυπηρετεί μόνον τά συμφέροντα των δημίων – εκτελεστών του ελληνικού λαού.

        Είσαι προβοκάτορας και γελοίος.

        Δεν σε ακούει κανένας και πάψε να μας ζαλίζεις.

        Like

  10. εκτός τού ότι οί προτάσεις αυτές είναι εντελώς γελοίες

    Γιά πόση ώρα θα ισχύουν;; ο Καμμένος πχ είπε ότι συμφώνησαν πολλές φορές, κι έπειτα ξαφνικά, σε 2 ώρες, οι δανειστές…άαααλλαζαν γνώμη καί ζητούσαν άλλα.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ το παιγχνίδι της ΚΟΛΟΚΥΘΙΑΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΙΚΡΟΙ..
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΒΑΡΗΣ ΧΩΡΑΣ
    Ο αν είστε ειλικρινείς πατριώτες, έως ότου βγούν τα αποτελέσματα
    τού δημοψηφίσματος
    θα έχετε πρώτο το βίντεο πού έβγαλαν με κρυφή κάμερα καί πού αποκαλύπτει ότι ο Σόιμπλε έλεγε ψέματα σε όλα.
    ΠΡΩΤΟ!

    Like

    1. Απ’ οτι άκουσα και κατάλαβα, οι θεσμοί έχουν δικαίωμα να λένε ότι θέλουν και να το αλλάζουν και να το ξαναλένε αλλά μόνο μέχρι το Σάββατο πρωΐ and
      Never on Sunday.

      happy now 😀

      Like

    2. Ό Χ Ι Σ Τ Η Ν Χ Υ Δ Α Ι Α Κ Α Θ Ε Σ Τ Ω Τ Ι Κ Η Α Π Α Τ Η ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ
      Ν Α Ι Σ Τ Η Ν Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

      Like

      1. Γεραντώνη,

        κάνε “αποχή” από τις χοντρο-μαλακίες σου.

        Αποχή από το δημοψήφισμα θέλουν μόνον οι δήμιοι – δανειστές (άν δέν τούς “περάσει” τό Ναί) για να ερμηνεύσουν τον ελληνικό λαό ότι είναι φοβισμένος.

        Αποχή σημαίνει (καί εκλαμβάνεται ως ) φόβος !!

        Ο Ελληνας δεν φοβάται !! Θα πάει να ψηφίσει. Και σύ χτύπα τον κώλο σου κάτω σά χταπόδι.

        Η αποχή λοιπόν πού προτείνεις εξυπηρετεί μόνον τά συμφέροντα των δημίων – εκτελεστών του ελληνικού λαού.

        Είσαι προβοκάτορας και γελοίος.

        Δεν σε ακούει κανένας και πάψε να μας ζαλίζεις.

        Like

  11. μην στεναχωριέστε τόσο που πάει να γίνει κάτι καλο ρε παιδιά μπορεί και να μην γίνει , ησυχάστε

    Like

      1. αυτό ήταν απόπειρα χιούμορ?
        αν δεν ήταν να σε ρωτήσω

        εσύ θέλεις ρίξει μονο με τους δανειστές?
        θα πρέπει να αισθάνεσαι ότι δεν χρωστάς τίποτα για να μην θέλεις καν μια καλή συμφωνία
        δεν θα ήσουν από αυτούς που ψήφιζαν απατεώνες και ακολουθούσαν το lifestyle του κωστόπουλου
        αλλα τι κρίμα για εσένα οι περισσότεροι τα κάνανε και τα 2

        Like

    1. Υπάρχει κάποια έρευνα ή μιλάς για συλλογική ευθύνη όπως τη περιγράφει ο Ναζί Πάγκαλος : μαζί τα φάγαμε;
      Τα πράγματα είναι δύσκολα. Το χάλι είναι παγκόσμιο και πάλι οι Έλληνες πάνε να βγάλουν το φίδι από τη τρύπα.

      Like

      1. Ετσι οπως τα λες φιλε.

        Ο καπιταλισμός, που ετσι κι αλλιώς είχε πολλές αδικίες, εχει μεταλλαχθεί σε κατι μεταξύ καζινοκαπιταλισμου και σταλινοκαπιταλισμού μείον τις κοινωνικές παροχές και την εθνικη κυριαρχία που τουλαχιστον είχε ο υπαρκτός σοσιαλισμός.

        Παρα την προπαγάνδα τους εχουν πήλινα πόδια και ενα σωρό φούσκες και εγκλήματα.

        Ο παγκαλος ανέλαβε το trauma based mind control, το “σπάσιμο” της αυτοεκτίμησης, τον διχασμο,μην γκαιμπελικη προπαγάνδα.

        Ναι, μαζί τα φάγαμε· αυτοι περνάνε τα δάνεια και τα τρώγανε, και μεις περνάμε το λογαριασμό και μετα αχρείων προσβολών και δούλεματος μέσα στα μουτρα μας μάλιστα.

        Τολμούν τωρα και μοιράζουν ευθύνες και θελουν και να ξαναχωσουν τη σαπίλα τους βαθειά στην Πατριδα και τον Λαό που λεηλατησανε.

        Και οι ευρωπαιοι, πως περιμένουν να ψηφίσουμε ναι, όταν πάει πακέτο με την πανωλη της κλεπτοκρατίας-ψευδοκρατίας;

        Αλλα προφανως, ως έρμαια και αυτοι της δυτικής ελίτ, όμοιος τω ομοίω…

        Την Κυριακή, δραπέτευση απο το στρατόπεδο και όπου πάει… Γυρίζοντας πισω το μονο που κερδίζουμε ειναι η “ΔΥΣΘΑΝΑΣΙΑ” που βιώνουμε 5 χρονια τωρα, εκτός απο τους ελληνόφωνους που μοιράζονται τα ιμάτια νας και γαβγίζουν για το “ξεκάρφωμα” τρέμοντας το ραντεβού με Νόμο, Λαό, Ιστορια.

        Like

  12. Αρνειστε να καταλάβετε. Δεν εχετε ιδεα απο οικονομικα αλλα δεν εχετε και ιδεα από νομικα. Αρνειστε να πιστεψετε ότι σας εχουν πιασει κοροιδα. εδω και 5 χρονια. και ειστε θυματα προδοσίας και οικονομικου εγκλήματος εις βαρος σας. Σας τυφλωνει ο εγωισμος σας, και να παραδεχτείτε οτι δεν ξερετε. Δεν εχετε γνωμη δικη σας. Ακουτε ραδιοφωνα, βλέπετε τηλεοραση,και πουλατε μαγκιες ο ενας στον άλλον και μετα τα παρουσιαζετε σαν δικη σας γνωμη.
    Δεν καταλαβενετε, γιατι δεν ρωτάτε, για να μη δει ο άλλος οτι δεν ξερετε. Δεν θελετε να μαθετε.κατι που δεν ξερετε. Δεν είναι μειονεκτιμα όταν καποιος δεν ξερει κατι.
    Ο ESM το εχω γραψει πολλες φορες είναι η κολαση, και δεν ρωταει κανενας να μαθει τι είναι ο ESM. Τρωτε τροφη αμασητη,και οι απατεωνες εκμεταλλευονται την αδιαφορια σας, και σας συμπεριφερονται σαν τους χαζους χρηστες εξυπνων κινητών τηλεφωνων. Σας δουλεουν κάθε ημερα. και δεν καταλαβενετε ότι σας δουλευουν.. Εγωισμος, εγωισμος ……..και παλι εγωισμος.
    Όλα είναι στημενα. Ο ESM είναι το Γερμανικο ΔΝΤ. Μετα την οικονομικη κριση η οποια προηλθε από τις κερδοσκοπικες απατες των μεγαλων αμερικανικων και γερμανικων, και γαλλικων τραπεζων οι απατεωνες .επρεπε να βρουν τα επομενα θυματα Οι γερμανικες τράπεζες ζητήσανε από τις αμερικανικες τράπεζες να τους βαλουν και αυτους στο παιχνιδι. από την αρχη γιατι πουλάγανε και πουλανε αερα. Εχουν στησει ένα συστημα τζογου οπου πουλανε αερα και εχουν την τεχνικη να μετατρεπουν τον αερα σε χρηματα. Δεν εχει καμμια σχεση το παγκοσμιο τραπεζικο συστημα με τους λαους ολων των χωρων.γιατι ζει στο σκοταδι και τρωει τις ζωες των ανθρωπων Δεν αντεχει το φως του ηλιου., καταστρέφεται.
    Για να ανοίξετε την πορτα στο σπιτι σας χρειαζεστε το κλειδι. και βλέπετε ότι κανετε μια λογικη κινηση Για να σταματησει για παντα το καθημερινο μαρτυριο, σας και να σταματήσετε να υποφερετε, πρεπει να καταλάβετε ότι η καταγγελια της παράνομης προδοτικης δανειακης συμβασης. είναι το κλειδι για την ελευθερια. Η απαιτησεις των δανειστων είναι παρανομες. και το ξερουν αυτό,( αυτοι στησανε την προδοσια με τους ντοπιους συνεργατες τους)

    Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ ΟΠΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ.

    Δεν καταλαβαίνετε ότι είναι το οπλο σας γιατι δεν ξερετε τον τροπο να τον χρησιμοποιήσετε για να υπερασπισετε την ζωη σας, αλλα αυτό δεν είναι μειονέκτημα.
    Μονο ο νομος μπορει να σταματησει για παντα τους τοξικούς και διεφθαρμένους να ζουν εις βαρος μας και να τρωνε την ζωη μας.
    Οι διεφθαρμένοι μονον τον εισαγγελεα και δικαστη φοβούνται. Κανεναν αλλον. Μονο ο εισαγγελεας και ο δικαστης μπορουν να τους βαλουν φυλακη.
    και να τους απομονωσουν για παντα γιατι οι τοξικες ενεργειες και συμπεριφορές των διεφθαρμενων καταστρεφουν την κοινωνια μας και την ζωη μας.
    Η διαφθορα ειναι σαν την φωτια που καιει τα παντα στο περασμα της.
    Πρεπει να βοηθήσετε τους ακεραιους και τιμιους δικαστικους, Ελληνες, εισαγγελεις και δικαστες να μπορεσουν να εφαρμοσουν τον νομο.
    Δωστε τους τα οπλα το κουραγιο και την δυναμη να πολεμησουν μαζι μας για την ζωη μας και την πατριδα μας την Ελλαδα.

    Η διαφθορα μονο τον νομο φοβαται, γιατι ξερει ότι μονο ο νομος εχει την δυναμη να την καταστρεψει.

    Τα ανωτερω γραφομενα δεν είναι κριτικη κακοπιστη, και εάν μπορειτε μην την αξιολογήσετε με το σκεπτικο αυτό.

    Εις λαους, οι οποιοι ανεχονται να διαρπαζωνται και δεν θελουν να πολεμησουν , τιποτε άλλο δεν μενει παρα να γινουν δουλοι

    Δημοσθένης

    Οσοι είναι ελευθεροι , δεν είναι ελευθεροι ως προς τα όλα, διοτι υπαρανω ολων είναι ο νομος.

    Ηρόδοτος

    Αφου ευτυχης μεν είναι ο ελευθερος , ελευθερος δε ο γενναιος , μην φοβειστε τους πολεμικούς κινδυνους

    Θουκυδίδης

    Like

    1. Δικαιοσύνη στην Ελλάδα;Με ανέκδοτο μοιάζει.

      Like

      1. δεν είναι απλά λεηλασία, δεν είναι … είναι κάτι άλλο, πολύ χειρότερο.

        Like

    2. το βίντεο της αντιπολίτευσης από πάνω το χα δει πριν καιρό, ξέρουμε μερικοί τι εστί αυτό το τέρας, και ξέρουμε τι έχει γίνει ήδη, η κερκόπορτα ήταν το ΔΝΤ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ τα ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ κι αυτό είναι που ονομάζω ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΣ της Ελλάδος και του λαού της.

      μόνο που πρέπει να καταλάβει οτι είναι υπεράνω νόμου αυτοί εκεί. δεν μπορεί να τους πιάσει κανένας νόμος των ανθρώπων…

      αλλά όταν η ίδια η εκκλησία τόσο καιρό κάνει μόκο και δεν λέει πως δεν μπορεί να αγαπάς τον Χριστό και τον Χριστό μέσα σου και να υποτάσσεσαι κατ’ αυτόν τον τρόπο σαν σκλαβος χρέους σαν δούλος του μαμμωνά τι περιμένεις;

      αντε μην τα πάρω στο κρανίο και πω περισσότερα απ’ όσα είναι έτοιμος ο κόσμος να ακούσει…….

      Like

    3. Τι να κάνει μια φωνή μόνο….έχω καταντήσει γραφικός να φωνάζω για τις μηνύσεις και τη δανειακή.

      Like

    4. ΠΟΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΒΡΕ ΓΕΛΟΙΕ ΠΙΘΗΚΕ, ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΑΝΕΛ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
      ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΑΛΑΚΟΠΙΤΟΥΡΑ; ΤΕΛΙΚΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΒΟΔΙΑ, ΜΙΑ ΖΩΗ ΒΟΔΙΑ

      Like

      1. Ρε κόκκορα του Αρκα πότε θα χωνέψεις ότι η δανειακή ποτέ δεν ψηφίστηκε από τη βουλή και αν είχε πάλι θα ήθελε 180 βουλευτές; Ρόμπα γίνεσαι.

        Like

  13. ΒΛΕΠΩ ΠΙΑΣΑΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΙ ΕΔΩ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ.ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ…Ο ΑΛΕΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΕΩΣ ΤΩΡΑ….ΜΕ ΕΝΑ ΝΑΙ ΞΕΧΑΣΤΕ ΚΑΘΕ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΜΕ ΕΝΑ ΟΧΙ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ.ΣΤΗΝ ΑΚΡΑΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΤΩΣΟΥΜΕ,ΑΛΛΑ Η ΕΛΠΙΔΑ ΘΑΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ,ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑ ΕΣΩ.ΟΙ ΛΑΘΡΟΓΥΦΤΟΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΑΝ 44 ΔΙΣΕΚ.ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

    Like

    1. Μακάρι φιλε, αλλα περίμενα πιο έτοιμο σχέδιο, πχ με Ρωσσια, Μπρικς. Αλλα κοντός ψαλμός…

      Καλό “ΟΧΙ”

      Like

    2. Ο αλεξης μαζι με την ομαδα του μεσα στον συριζα και απ’ εξω ειχαν σχεδιασει ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ οτι θα υπογραψουν όχι μονο το 3ο μνημονιο

      αλλα να δεσουν την Ελλαδα στο ΕΣΜ Οι Γερμανοι όταν εσκασε η οικονομικη κριση στα χερια τους, εβαλαν σε συμφωνια με το ΔΝΤ την απατη σε λειτουργια. Επρεπε να κινηθουν πολυ γρηγορα για να μην παρει ειδηση κανενας και κυριως οι Ελληνες. Εφτιαξαν πολύ γρηγορα την προδοτικη δανειακη, εντελως παρανομα και κρυφα. Γιατι με το ΔΝΤ ? Διοτι βαζοντας μπροστα το ΔΝΤ να φαινεται ο κακος, και αυτοι από πισω μαζι με τοσες άλλες χωρες. ξεκινησαν τον θανατο. Γιατι με το ΔΝΤ ? Διοτι σχεδιάσανε να εχουν το δικο τους γερμανικο ΔΝΤ.για να μην τους ελενγχει κανενας.Αλλα τι πρόβλημα ειχαν οι γερμανοι ?

      Δεν ειχαν την πειρα, την τεχνογνωσια, και τα καταλληλα στελεχη για να βαλουν τα κρατη και την Ελλαδα συγκεκριμενα στον δρομο για την καταστροφη. Υπολογισαν οτι για να ετοιμασουν το ESM θα χρειαζοντουσαν 5 χρονια.
      Επειδη όμως εγινε πολύ γρηγορα η δανειακη για να δεσουν οσο πιο γρηγορα την Ελλαδα, εβαλαν γρηγορα σε χρονο μηδεν να υπογραψει ο ΓΑΠ την συμβαση και μετα την εκρυψαν από το φως του ηλιου. Γιατι την εκρυψαν ? μεχρι και σημερα ? Διοτι για να εφαρμοστουν τα μνημονια επρεπε η Ελλαδα να μην εχει Εθνικη κυριαρχια. Η δανειακη συμβαση δεν εχει περασει από την βουλη για να εγκριθεί. Διοτι, τι να πηγαινε να πει ο ΓΑΠ και Παπακωνσταντίνου. ?
      Εχω παραδωσει την Εθνικη κυριαρχια της Ελλαδας ?καιεχω υπογραψει η Ελλαδα ως δανειζομενος να μην εχει κανενα δικαιωμα ?

      κ βουλευτες παρακαλω ψηφιστε ναι. γιατι λεφτα υπαρχουν. ?

      Το σχεδιο των γερμανων λειτουργει με ακριβεια μεχρι σημερα. Το ΔΝΤ φευγει τωρα διακρητικα , αλλα με τροπο να μην παρει κανενας. ειδηση,την Λαγκαρτ να το παιζει βαρατε με κι’ας κλαιω και τον Βαρουφακη ( Παπακωνσταντινου ο 2ος ) να πουλαει τρελλα σε ολον τον κοσμο. Να λεει μαλακιες από το πρωι μεχρι το βραδυ για να κερδισει χρονο ο Τσιπρας ( ΓΑΠ ο 2ος) να πεισει τον Ελληνικο λαο να κανει γαργαρα το 3ο μνημονιο και να βαλλει την Ελλαδα στην κολαση του ESM.

      δεν υπαρχουν διαπραγματευσεις.
      Το capital control είναι στημενο. Τι νομιζετε? οτι θα εχουν πρόβλημα να χασουν 100- 200 δις ? αφου είναι αερας

      Επρεπε να γονατισει η Ελλαδα για να υπογραψει ο ΓΑΠ ο 2ος το τριτο μνημονιο και να πει ναι στο ESM

      Like

      1. Δυστυχώς,έχεις απόλυτο δίκιο.
        Και λέω δυστυχώς,γιατί μέσω αυτού του μηχανισμού,
        θα μπεί η ταφόπλακα στην Ελλάδα μας.
        Φρύνη

        Like

      2. @ κωστας

        1) ” Υπολογισαν οτι για να ετοιμασουν το ESM θα χρειαζοντουσαν 5 χρονια.”

        Γιατί 5 χρόνια; Για να μαζευτεί το αρχικό κεφάλαιο (700δις) ή για άλλον λόγο;
        Αυτές οι απάτες (μνημόνια σκλαβοποίησης λαών) γίνονται στα γρήγορα για να μην καταλάβει κανείς τίποτα.
        5 χρόνια δεν είναι μεγάλο ρίσκο;

        2) Γιατί 700δις;

        3) “για να κερδισει χρονο ο Τσιπρας ( ΓΑΠ ο 2ος) να πεισει τον Ελληνικο λαο να κανει γαργαρα το 3ο μνημονιο και να βαλλει την Ελλαδα στην κολαση του ESM”

        Πως; Με ποιον τρόπο;Σε ποιο χρόνο;

        Like

    3. εσεις νομιζετε οτι βγαινοντας απο το ευρω και χρεοκοπια θα σβηστει το χρεος. εχετε ξεφυγει.

      Like

    4. ΠΟΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΒΡΕ ΓΕΛΟΙΕ ΠΙΘΗΚΕ, ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΑΝΕΛ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΑΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
      ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΑΛΑΚΟΠΙΤΟΥΡΑ; ΤΕΛΙΚΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΒΟΔΙΑ, ΜΙΑ ΖΩΗ ΒΟΔΙΑ

      Like

  14. ΤΑ ΣΙΔΗΡΑ ΔΕΣΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΕΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΒΡΩΜΟΕΟΚ
    ΔΕΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΟΜΑΛΩ ΤΩ ΤΡΟΠΩ.
    ΤΡΙΑΝΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΘΟΔΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ “ΛΑΟΥ” ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ.

    ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΩΜΟΕΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΩΛΟΕΒΡΟ ΤΑΧΙΣΤΑ, ΜΕ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΔΥΟ.

    Like

    1. δρόμο δε λες τίποτα…
      αλλά τι να πεις όταν ιεράρχες λένε στον κόσμο να ψηφίσει ΝΑΙ.

      φαντάσου σήψη.

      Like

      1. Ντροπή σε οσους παπάδες στηρίζουν την άθεη, διεθνιστική δυτικη ελίτ των κατσαπλιάδων που παίρνουν τα σπίτια του κόσμου.

        Ας θυμηθούν τον ίδιο τον Πειραιώς Σεραφειμ που εχει χαρακτηρίσει την δυτικη ελίτ ως εωσφοριστες, και μάλιστα κατονομάζοντας λεπτομερώς!

        Like

  15. Και πολύ καλά κάνει.Αλλά τι τα θες.Πάλι μισές δουλειές.
    Γιατί εκτός απο το ΔΝΤ παράνομη είναι και η Ευρωπαϊκή
    Επιτροπή(Κομισιόν) και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
    Η τρόϊκα δηλαδή ή…θ (χ) εσμοί στη…μοντέρνα εκδοχή της.
    Δεν το λέω εγω,το λένε οι εκθέσεις του ΕυρωκΥνοβουλίου.

    Και για να μην μακρυγορώ.Ασπιλο,αμόλυντο,με το κεφάλι
    ψηλά και ωσάν λευκή περιστερά,θα αποχωρήσει;
    Σας γελάσανε.Εχει τεράστιες ευθύνες,διότι συνετέλεσε
    και συνήργησε στη ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
    Και μιας και δεν ισχύει πλέον η ασυλία του ΔΝΤ,καλά θα
    κάνετε να αποδώσετε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και να
    αποδοθούν οι αστικές και ποινικές ευθύνες του.
    Το καταλάβατε ή θέλετε να σας το κάνω πιο λιανά;

    Like

  16. Τα σχέδια της Εγκληματικής Οργάνωσης Ε.Ε,βαίνουν καλώς.
    Προχωράνε την Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση,δηλαδή μια ισχυρότερη
    Οικονομική Ενωση,με ο,τι αυτό συνεπάγεται.

    Ολο αυτό το διάστημα,εξυφαίνονται οι διεργασίες και εμείς
    κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου.

    2012

    Ο ESM η Οικονομικη Διακυβερνηση και ο ΕυρωΓΥΨΟΣ

    Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο παρόν ιστολόγιο,απο τον ΠΠ με τη δραχμή.
    Δεν έχει νόημα να το ανεβάσω,διότι το αναρτηθέν ντοκουμέντο σε μορφή
    scribd,δεν εμφανίζεται πλέον.Εκτός αν το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο
    σε εμένα.Αλλωστε και μόνον ο τίτλος,τα λέει ολα.

    Εκείνο που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση,ήταν το παρακάτω σχόλιο:

    Πρέπει να περάσει απο τη βουλή έτσι δεν είναι;Ο Τσίπρας είχε πει ότι θα το
    πάει σε δημοψήφισμα αν βγει πρώτο κόμμα.
    Για τον Καμμένο δεν έχω ακούσει κάτι,οι άλλοι το έχουν ήδη αποδεχτεί οπότε
    μάλλον την κάτσαμε τη βάρκα.
    Τόσο μα τόσο επίκαιρο!!!! Κι΄ας γράφτηκε στις 14 Ιουνίου 2012.

    Το καλύτερο πάντως,το άφησα-για έκπληξη-στο τέλος.

    Σε κάποιο σημείο της συμφωνίας δημιουργίας,του ESM (Ευρωπαϊκός Μηχανισμός
    Σταθερότητας) λέει.

    Ο ΕΜΣ θα συνεργάζεται πολύ στενά με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο(ΔΝΤ) για
    την παροχή στήριξης σταθερότητας.
    Θα επιδιώκεται η ενεργή συμμετοχή του ΔΝΤ τόσο σε τεχνικό όσο και σε χρηματο-
    οικονομικό επίπεδο.
    Τα κράτη μέλη της ζώνης του ευρώ,που ζητούν χρηματοπιστωτική συνδρομή απο τον
    ΕΜΣ αναμένεται να απευθύνουν-εφ΄όσον είναι δυνατόν-ανάλογο αίτημα και στο ΔΝΤ.

    Πατριώτες,αν δεν τους πάρουμε όλους με τις πέτρες,ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.-

    Like

    1. Πολυ ενδιαφέρουσα η παρατήρηση για τον ΕΜΣ και χρήζει βαθύτερης έρευνας για παγίδα…

      Like

      1. Απο μέρους μου,έγινε μια βαθύτερη έρευνα και κατέληξα στο εξής
        τραγικό για την Ελλάδα συμπέρασμα.
        Πρόκειται για παγίδα,που θα βάλει ταφόπλακα στην Πατρίδα μας.
        Φρύνη

        Like

  17. Να γιατι πρεπει να σηκώνεις κεφαλι.

    Τωρα, ολοι όσοι έχετε σαλτάρει απο το πολυ δούλεμα και κλέψιμο, όπου δεν εξαιρώ τον εαυτό μου, και τα βλέπετε όλα μαύρα, μην ξεχνάμε οτι στην παρούσα φάση αυτο που ήθελε η πλειοψηφία ειναι μέσα σε ευρω και ΕΕ αλλα με διαπραγμάτευση, και αυτο και έγινε (αν γινει).

    Μαζί σας σε όλα για εξοδο απο ευρω ΕΕ και περι θηριώδους δυτικής ελίτ και ΝΤΠ, αλλα πρεπει να καρπίσουν οι προσπάθειες μαζί με άλλους λαούς. Η φόρμουλα προς το παρόν, κατα τη γνώμη μου, ειναι ισορροπία επιμονής, υπομονής, σύνεσης, θάρρους.

    Δεν διάβασα όλα τα σχόλια, αλλα επειδή υποθέτω οτι θα υπάρχει και το “απαραίτητο” γερμανορωμαίικο, ετσι οπως τα κάνανε, τι σιγάν κρείττον εστί του λαλείν· επιεικώς.

    Like

  18. Προδότες των ΑΝΕΛ-ΣΥΡΙΖΑ-ΧΑ θα σας κρεμάσουμε στο Σύνταγμα. Αν θέλετε και Συμμοριτοπόλεμο θα τον έχετε.
    ΑΛΗΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ. ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ

    Like

    1. Black χήρα ρούφα ένα καρύδη,
      αλλά πρόσεχε μη σε κάτσει στο λαιμό!

      Like

    1. εγω πιο μαλακα λαο δεν εχω ξαναδει, αυτοι που ηταν χτες στο συνταγμα αυτοι θα σας κρεμασουν πρωτα για αυτα που ερχονται. δεν ξερει ο κοσμος. στα προερτια ειμαστε ακομα.

      Like

    2. Το ναι είναι η πιο σιγουρη λυση για το μελλον . Δυσκολη μεν αλλα σε βαθος χρονου (συμφονα και με την νεα προταση) θα εχουμε περισσοτερα πλεονεκτηματα απο το να ΑΠΟΜΟΝΩΘΟΥΜΕ σαν χωρα . Το οχι ειναι μεγαλο ρισκο .Οτι εχεις κανει στο παρελθον με κοπο θα παει χαμενο …

      Δεν καταλαβα ποτε γιατι λετε με τετοια σιγουρια οι περισσοτεροι οχι …

      Like

  19. εντωμεταξυ με ανοδο τα χρηματιστηρια στην ΑΣΙΑ ανοιξαν. νικατε συντροφοι, χορευουν πεντοζαλι. ασχετοι, μοιραίοι και επικίνδυνοι συναμα παιζουν με τις ζωες μας.

    Like

  20. Ιουνίου 30, 2015 στις 8:05 πμ
    Ο αλεξης μαζι με την ομαδα του μεσα στον συριζα και απ’ εξω ειχαν σχεδιασει ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ οτι θα υπογραψουν όχι μονο το 3ο μνημονιο

    αλλα να δεσουν την Ελλαδα στο ΕΣΜ Οι Γερμανοι όταν εσκασε η οικονομικη κριση στα χερια τους, εβαλαν σε συμφωνια με το ΔΝΤ την απατη σε λειτουργια. Επρεπε να κινηθουν πολυ γρηγορα για να μην παρει ειδηση κανενας και κυριως οι Ελληνες. Εφτιαξαν πολύ γρηγορα την προδοτικη δανειακη, εντελως παρανομα και κρυφα. Γιατι με το ΔΝΤ ? Διοτι βαζοντας μπροστα το ΔΝΤ να φαινεται ο κακος, και αυτοι από πισω μαζι με τοσες άλλες χωρες. ξεκινησαν τον θανατο. Γιατι με το ΔΝΤ ? Διοτι σχεδιάσανε να εχουν το δικο τους γερμανικο ΔΝΤ.για να μην τους ελενγχει κανενας.Αλλα τι πρόβλημα ειχαν οι γερμανοι ?

    Δεν ειχαν την πειρα, την τεχνογνωσια, και τα καταλληλα στελεχη για να βαλουν τα κρατη και την Ελλαδα συγκεκριμενα στον δρομο για την καταστροφη. Υπολογισαν οτι για να ετοιμασουν το ESM θα χρειαζοντουσαν 5 χρονια.
    Επειδη όμως εγινε πολύ γρηγορα η δανειακη για να δεσουν οσο πιο γρηγορα την Ελλαδα, εβαλαν γρηγορα σε χρονο μηδεν να υπογραψει ο ΓΑΠ την συμβαση και μετα την εκρυψαν από το φως του ηλιου. Γιατι την εκρυψαν ? μεχρι και σημερα ? Διοτι για να εφαρμοστουν τα μνημονια επρεπε η Ελλαδα να μην εχει Εθνικη κυριαρχια. Η δανειακη συμβαση δεν εχει περασει από την βουλη για να εγκριθεί. Διοτι, τι να πηγαινε να πει ο ΓΑΠ και Παπακωνσταντίνου. ?
    Εχω παραδωσει την Εθνικη κυριαρχια της Ελλαδας ?καιεχω υπογραψει η Ελλαδα ως δανειζομενος να μην εχει κανενα δικαιωμα ?

    κ βουλευτες παρακαλω ψηφιστε ναι. γιατι λεφτα υπαρχουν. ?

    Το σχεδιο των γερμανων λειτουργει με ακριβεια μεχρι σημερα. Το ΔΝΤ φευγει τωρα διακρητικα , αλλα με τροπο να μην παρει κανενας. ειδηση,την Λαγκαρτ να το παιζει βαρατε με κι’ας κλαιω και τον Βαρουφακη ( Παπακωνσταντινου ο 2ος ) να πουλαει τρελλα σε ολον τον κοσμο. Να λεει μαλακιες από το πρωι μεχρι το βραδυ για να κερδισει χρονο ο Τσιπρας ( ΓΑΠ ο 2ος) να πεισει τον Ελληνικο λαο να κανει γαργαρα το 3ο μνημονιο και να βαλλει την Ελλαδα στην κολαση του ESM.

    δεν υπαρχουν διαπραγματευσεις.
    Το capital control είναι στημενο. Τι νομιζετε? οτι θα εχουν πρόβλημα να χασουν 100- 200 δις ? αφου είναι αερας

    Επρεπε να γονατισουν την Ελλαδα

    Like

    1. ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ ΚΑΛΑ: ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ: «Ερωτηθείς ( Ο Τσίπρας) ποια θα είναι η επόμενη μέρα, εάν ο λαός ψηφίσει «ναι» στο δημοψήφισμα, ο κ. Τσίπρας είπε ότι θα σεβαστεί τη λαϊκή ετυμηγορία και θα δρομολογήσει τις διαδικασίες, ώστε η απόφαση των ψηφοφόρων να γίνει νόμος του κράτους».

      ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΑ ΣΤΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΩΜΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΌΧΛΟ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΟ Ν Α Ι;
      ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΣΦΑΓΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ ΔΗΘΕΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ, ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΟΒΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΟΥΣ;

      ΣΥΝΕΠΩΣ: Το «ΝΑΙ» είναι η σωτηρία του Τσίπρα, όσο περίεργο κι αν ακούγεται. ΣΙΚΕ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ. ΑΛΛΙΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΦΟΡΕΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Η ΦΟΡΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ, ΠΟΥ ΛΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΤΟΥ ΌΧΛΟΥ; Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΜΟΣ. ΤΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ «ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ», ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ Ή ΝΕΟΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΗ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΡΟΦΙΜΟ ΤΟΥ ΑΟΥΣΒΙΤΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΟ;

      ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΌΧΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΛΥΣΗ: Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η
      ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΤΟ 40% ΤΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟ Άρθρο 16 Ν. 4023/2011 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ, ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΙ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΩΝ: ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΠΟΤΑΜΟΒΔΕΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ:

      ΆΡΘΡΟ 16. 1. Από τις προτιμήσεις των ψηφοφόρων σε κάθε ερώτημα επικρατεί εκείνη, η οποία συγκεντρώνει
      την απόλυτη πλειοψηφία των έγκυρων ψηφοδελτίων.

      2. Στα έγκυρα ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται τα λευκά.

      3. Το αποτέλεσμα δημοψηφίσματος για κρίσιμο εθνικό θέμα είναι δεσμευτικό, όταν στην
      ψηφοφορία λάβει μέρος τουλάχιστον το σαράντα τοις εκατό (40%) όσων έχουν εγγραφεί στους
      εκλογικούς καταλόγους.

      4. Το αποτέλεσμα δημοψηφίσματος για ψηφισμένο νομοσχέδιο που ρυθμίζει σοβαρό κοινωνικό
      ζήτημα είναι δεσμευτικό, όταν στην ψηφοφορία λάβει μέρος τουλάχιστον το πενήντα τοις εκατό
      (50%) όσων έχουν εγγραφεί στους εκλογικούς καταλόγους.

      ΣΕ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ: ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΓΩ: ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η, ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΌΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ, ΝΑ ΞΕΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟΧΑΡΤΟ ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ, ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΌΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ, Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η. ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ. ΝΑ ΕΙΔΩ ΜΕΤΑ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ ΤΩΝ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΠΟΤΑΜΟΒΔΕΛΩΝ. Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η=ΌΤΙ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΑΡΑΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΩΝ-ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΣΤΕΙΛΕ ΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΒΟΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΤΑΪΣΟΥΝ
      Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

      Ό Χ Ι Σ Τ Η Ν Χ Υ Δ Α Ι Α Κ Α Θ Ε Σ Τ Ω Τ Ι Κ Η Α Π Α Τ Η-Π Α Γ Ι Δ Α ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΝΑΙ/ΌΧΙ
      Ν Α Ι Σ Τ Η Ν Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η
      Α Κ Υ Ρ Ω Σ Ε Τ Α Σ Χ Ε Δ Ι Α Τ Ο Υ Σ
      Σ Τ Ε Ι Λ Ε Τ Ο Υ Σ Σ Τ Ο Ν Α Γ Υ Ρ Ι Σ Τ Ο
      Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

      Like

      1. Γεραντώνη,

        κάνε “αποχή” από τις χοντρο-μαλακίες σου.

        Αποχή από το δημοψήφισμα θέλουν μόνον οι δήμιοι – δανειστές (άν δέν τούς “περάσει” τό Ναί) για να ερμηνεύσουν τον ελληνικό λαό ότι είναι φοβισμένος.

        Αποχή σημαίνει (καί εκλαμβάνεται ως ) φόβος !!

        Ο Ελληνας δεν φοβάται !! Θα πάει να ψηφίσει. Και σύ χτύπα τον κώλο σου κάτω σά χταπόδι.

        Η αποχή λοιπόν πού προτείνεις εξυπηρετεί μόνον τά συμφέροντα των δημίων – εκτελεστών του ελληνικού λαού.

        Είσαι προβοκάτορας και γελοίος.

        Δεν σε ακούει κανένας και πάψε να μας ζαλίζεις.

        Like

  21. Πέρασμα όλης της δημόσιας περιουσίας στον ESM, υπερκρατικό οργανισμό με δικαιοπρακτική ικανότητα και στην ουσία κατάργηση της κρατικής υπόστασης της Ελλάδας και μετατροπή της και τυπικά σε επαρχία. Και είναι καλή εξέλιξη αυτό; Προδότες!!!

    Like

  22. Γιατί δεν γράφεται σωστά τα πράγματα; π.χ. Η Ευρώπη πετάει έξω το 9% συμετοχής του ΔΝΤ.
    Παρά ταύτα τι σημαίνει το ΟΧΙ θα είναι αργά όταν το μάθετε.
    Την ερχόμενη Δευτέρα «Μαύρη Δευτέρα» ξημερώνει μια νέα Μικρασιατική καταστροφή για τον τόπο,μπορεί και χειρότερα.

    Like

    1. -ο αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης
      -οι υπουργοί Γιώργος Σταθάκης, Νίκος Παππάς, Ευκλείδης Τσακαλώτος και Ράνια Αντωνοπούλου
      -ο γραμματέας του υπουργικού Συμβουλίου Σπύρος Σαγιάς, ο διευθυντής του Πολιτικού Γραφείου του Πρωθυπουργού Δημήτρης Τζανακόπουλος, το μέλος της διαπραγματευτικής ομάδας Γιώργος Χουλιαράκης και ο σύμβουλος για τα ευρωπαϊκά θέματα του Αλ. Τσίπρ, Δ. Παυλόπουλος.
      ηλεφωνικά διαμαρτυρήθηκε στον Πρόεδρο Αλέξη για το «τι κάνει ο Βαρουφάκης» και η αναπληρώτρια υπουργός για την Καταπολέμηση της Ανεργίας Ράνια Αντωνοπούλου, μεταφέροντας το «ρεπορτάζ» για τα έργα και τις ημέρες του υπουργού Οικονομικών που είχε συλλέξει ο σύζυγός της, πρόεδρος του ιδρύματος Λεβί, Δημήτρης Παπαδημητρίου

      ΟΛΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΠΟΜΠΉ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ.

      Like

      1. για σου ρε μουρουτη…..εχεις σπασει ολα τα ρεκορ….πιο καραγκιοζης πεθαινεις τελειωμενε φτοχωμπινεδακο

        Like

      2. Το Ευρωπαϊκό μνημόνιο θέλει μέτρα 8,5 δις με μειώσει δαπανών στο Δημόσιο. Το Αριστερό μνημόνιο θέλει μέτρα 8 δις με υπερφορολόγηση του Ιδιωτικού τομέα. Απλά και ξεκάθαρα. Υπηρχε περίπτωση να τα περάσει ο Τσιπράκος απο τους τεμπελχανάδες βολεμένους του Δημοσίου Βουλευτές του.

        Like

      3. ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ ΚΑΛΑ: ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ: «Ερωτηθείς ( Ο Τσίπρας-ΩΣ ΝΕΟΣ ΓΑΠ) ποια θα είναι η επόμενη μέρα, εάν ο λαός ψηφίσει «ναι» στο δημοψήφισμα, ο κ. Τσίπρας είπε ότι θα σεβαστεί τη λαϊκή ετυμηγορία και θα δρομολογήσει τις διαδικασίες, ώστε η απόφαση των ψηφοφόρων να γίνει νόμος του κράτους».

        ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΑ ΣΤΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΩΜΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΌΧΛΟ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΟ Ν Α Ι;
        ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΣΦΑΓΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ ΔΗΘΕΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ, ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΟΒΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΟΥΣ;

        ΣΥΝΕΠΩΣ: Το «ΝΑΙ» είναι η σωτηρία του Τσίπρα (ΝΕΟΥ ΓΑΠ), όσο περίεργο κι αν ακούγεται. ΣΙΚΕ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ. ΑΛΛΙΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΦΟΡΕΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Η ΦΟΡΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ, ΠΟΥ ΛΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΤΟΥ ΌΧΛΟΥ; Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΜΟΣ. ΤΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ «ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ», ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ Ή ΝΕΟΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΗ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΡΟΦΙΜΟ ΤΟΥ ΑΟΥΣΒΙΤΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΟ;

        ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΌΧΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΛΥΣΗ: Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η
        ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΤΟ 40% ΤΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟ Άρθρο 16 Ν. 4023/2011 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ, ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΙ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΩΝ: ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΠΟΤΑΜΟΒΔΕΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ:

        ΆΡΘΡΟ 16. 1. Από τις προτιμήσεις των ψηφοφόρων σε κάθε ερώτημα επικρατεί εκείνη, η οποία συγκεντρώνει
        την απόλυτη πλειοψηφία των έγκυρων ψηφοδελτίων.

        2. Στα έγκυρα ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται τα λευκά.

        3. Το αποτέλεσμα δημοψηφίσματος για κρίσιμο εθνικό θέμα είναι δεσμευτικό, όταν στην
        ψηφοφορία λάβει μέρος τουλάχιστον το σαράντα τοις εκατό (40%) όσων έχουν εγγραφεί στους
        εκλογικούς καταλόγους.

        4. Το αποτέλεσμα δημοψηφίσματος για ψηφισμένο νομοσχέδιο που ρυθμίζει σοβαρό κοινωνικό
        ζήτημα είναι δεσμευτικό, όταν στην ψηφοφορία λάβει μέρος τουλάχιστον το πενήντα τοις εκατό
        (50%) όσων έχουν εγγραφεί στους εκλογικούς καταλόγους.

        ΣΕ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ: ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΓΩ: ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η, ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΌΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ, ΝΑ ΞΕΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟΧΑΡΤΟ ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ, ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΌΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ, Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η. ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ. ΝΑ ΕΙΔΩ ΜΕΤΑ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ ΤΩΝ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΠΟΤΑΜΟΒΔΕΛΩΝ. Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η=ΌΤΙ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΑΡΑΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΩΝ-ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΣΤΕΙΛΕ ΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΒΟΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΤΑΪΣΟΥΝ
        Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

        Ό Χ Ι Σ Τ Η Ν Χ Υ Δ Α Ι Α Κ Α Θ Ε Σ Τ Ω Τ Ι Κ Η Α Π Α Τ Η-Π Α Γ Ι Δ Α ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΝΑΙ/ΌΧΙ
        Ν Α Ι Σ Τ Η Ν Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η
        Α Κ Υ Ρ Ω Σ Ε Τ Α Σ Χ Ε Δ Ι Α Τ Ο Υ Σ
        Σ Τ Ε Ι Λ Ε Τ Ο Υ Σ Σ Τ Ο Ν Α Γ Υ Ρ Ι Σ Τ Ο
        Α Κ Υ Ρ Ω Σ Τ Ε Τ Ο Υ Σ
        Μ Ε Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

        Like

      4. Γεραντώνη,

        κάνε “αποχή” από τις χοντρο-μαλακίες σου.

        Αποχή από το δημοψήφισμα θέλουν μόνον οι δήμιοι – δανειστές (άν δέν τούς “περάσει” τό Ναί) για να ερμηνεύσουν τον ελληνικό λαό ότι είναι φοβισμένος.

        Αποχή σημαίνει (καί εκλαμβάνεται ως ) φόβος !!

        Ο Ελληνας δεν φοβάται !! Θα πάει να ψηφίσει. Καί προφανώς θά ψηφίσει ΟΧΙ . Και σύ χτύπα τον κώλο σου κάτω σά χταπόδι.

        Η αποχή λοιπόν πού προτείνεις εξυπηρετεί μόνον τά συμφέροντα των δημίων – εκτελεστών του ελληνικού λαού.

        Είσαι προβοκάτορας και γελοίος.

        Δεν σε ακούσει κανένας και πάψε να μας ζαλίζεις..

        Like

  23. Δεν ξέρω από πολιτική και ούτε θα μάθω ποτέ.Ομως το πρόσωπο του τσίπρα και τα λεγόμενά του μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη και το ένστικτό μου μου λέει ,ότι δεν ξεστομίζει ψέμματα.Ο άνθρωπος μου φάνηκε αληθινός κι επειδή ο σκοπός ΟΛΩΝ είναι να μπερδέψουν τον απλό πολίτη ,θεωρώ ότι πρέπει να ακούσουμε και το ένστικτό μας γιατί στην πραγματικότητα ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, εκτός από τους άμεσα εμπλεκόμενους.
    Το πρόσωπό του και η ομιλία του εμένα μου φάνηκαν καθαρά,ξάστερα και αληθινά.
    Και θα ξαναπώ πάλι αυτό που πιστεύω βαθιά μέσα μου.Υπάρχουν άνθρωποι σε όλα τα κόμματα που έχουν ξεφύγει της προσοχής της παγκόσμιας ελιτ.Μετρημένοι στα δάχτυλα!!!

    Like

    1. Μπορεί να είναι όπως τα λες.
      Το πρόβλημα είναι ότι η ιστορία είναι γεμάτη από περιπτώσεις “καλών” ηγετών, που προδόθηκαν από τους ανίκανους επιτελείς τους.
      Ακόμα και αν ο Τσίπρας έχει καλές και έντιμες προθέσεις, τι γίνεται αν τον πουλάνε κακοί συνεργάτες του;
      Για τον λαό, το αποτέλεσμα μετράει.

      Και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, μακάρι να μας βγει η διαπραγμάτευση και να γράψουμε ιστορία. Αλλά αυτό δεν μπορεί να με εμποδίσει να φοβάμαι για το μέλλον της χώρας μου. Άλλωστε, ο φόβος είναι ένα απόλυτα ανθρώπινο συναίσθημα και δεν μπορείς να κατηγορήσεις ποτέ κανέναν γι’ αυτό.

      Like

      1. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΕΤΣΙ ΚΑΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΕΚΤΗ ΑΛΛΑ Η ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ!!!!!!!

        Like

    2. Kυρία Πετρίδου, καλημέρα. Την ώρα που ο κ.Χουλιαράκης βρισκόταν ΑΚΟΜΗ σε διαπραγμάτευση

      και χωρίς ΚΑΝΕΙΣ να προνοήσει -τουλάχιστον- να τον ενημερώσει, ένα κουαρτέτο απεφάσισε

      ξαφνικά τη ΡΗΞΗ! Ο βάτραχας, ο βαστάζος του αρχηγού, ο αρχηγός και ο …ουάουουουου.

      Μ’αυτήν ΑΚΡΙΒΩΣ τη σειρά. Το υπουργικό συμβούλιο, σάστισε από την τροπή που πήρανε

      τα πράγματα. Ταράχτηκε. Οι υπουργοί κοιτιόντουσαν μεταξύ τους, απορημένοι. Τι θα γίνει

      απο δω και στο εξής, δεν το γνωρίζω. Ούτε οι ίδιοι όμως, φαίνεται να το γνωρίζουν. Ελπίζω

      να τους ‘βγεί’ η ενέργεια, γιά το καλό της Πατρίδας. Αλλιώς………………

      Like

  24. χτες ζητουσα διπλωματικες κινησεις Τσιπρα
    στο φως της δημοσιοτητας
    για να ξεβρακωνονται απαντες
    δυο κρυφα σχεδια κατατεθησαν
    κρυφες απαντησεις εκατερωθεν και εμεις
    αποσβολωμενοι στη μεση
    ακουγονται δικαστικες κραυγες που αποδιδονται στον Βαρουφακη
    και βολες -απειλες απο συγκυβερνωντες συναδελφους του.
    ειχα γραψει προ διημερου οτι φοβαμαι μηπως ολοκληρωνει ο Γιανης αυτο που δεν καταφερε ο ΓΑΠ.
    ελπιζω να μην ισχυει τπτ
    και να ειναι μονο ανικανος και καραγκιοζης
    συνελθετε ολοι στην κυβερνηση
    εχετε πανικοβληθει
    τα χετε κανει σκατα
    εκτος αν επιδιωκετε το “ναι”για τους γνωστους λογους(αποδρασης,επικοινωνιακης επιβολης της δικης
    σαςπροτασης κλπ
    μιλειστε για την Αμυνα ρε
    απενθυνθειτε στον πατριωτισμο ρε,τι τσιριζετε ολοι μαζι;;;;

    Like

    1. ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙΣ ΚΑΛΑ: ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ: «Ερωτηθείς ( Ο Τσίπρας) ποια θα είναι η επόμενη μέρα, εάν ο λαός ψηφίσει «ναι» στο δημοψήφισμα, ο κ. Τσίπρας είπε ότι θα σεβαστεί τη λαϊκή ετυμηγορία και θα δρομολογήσει τις διαδικασίες, ώστε η απόφαση των ψηφοφόρων να γίνει νόμος του κράτους».

      ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΑ ΣΤΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΩΜΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΌΧΛΟ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΟ Ν Α Ι;
      ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΣΦΑΓΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ ΔΗΘΕΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ, ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΟΒΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΟΥΣ;

      ΣΥΝΕΠΩΣ: Το «ΝΑΙ» είναι η σωτηρία του Τσίπρα, όσο περίεργο κι αν ακούγεται. ΣΙΚΕ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ. ΑΛΛΙΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΦΟΡΕΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Η ΦΟΡΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ, ΠΟΥ ΛΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΤΟΥ ΌΧΛΟΥ; Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΜΟΣ. ΤΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ «ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ», ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ Ή ΝΕΟΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΗ ΜΑΡΤΥΡΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΡΟΦΙΜΟ ΤΟΥ ΑΟΥΣΒΙΤΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΟ;

      ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΌΧΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΛΥΣΗ: Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η
      ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΤΟ 40% ΤΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟ Άρθρο 16 Ν. 4023/2011 ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ, ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΙ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΩΝ: ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΠΟΤΑΜΟΒΔΕΛΕΣ ΜΕ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ:

      ΆΡΘΡΟ 16. 1. Από τις προτιμήσεις των ψηφοφόρων σε κάθε ερώτημα επικρατεί εκείνη, η οποία συγκεντρώνει
      την απόλυτη πλειοψηφία των έγκυρων ψηφοδελτίων.

      2. Στα έγκυρα ψηφοδέλτια δεν προσμετρώνται τα λευκά.

      3. Το αποτέλεσμα δημοψηφίσματος για κρίσιμο εθνικό θέμα είναι δεσμευτικό, όταν στην
      ψηφοφορία λάβει μέρος τουλάχιστον το σαράντα τοις εκατό (40%) όσων έχουν εγγραφεί στους
      εκλογικούς καταλόγους.

      4. Το αποτέλεσμα δημοψηφίσματος για ψηφισμένο νομοσχέδιο που ρυθμίζει σοβαρό κοινωνικό
      ζήτημα είναι δεσμευτικό, όταν στην ψηφοφορία λάβει μέρος τουλάχιστον το πενήντα τοις εκατό
      (50%) όσων έχουν εγγραφεί στους εκλογικούς καταλόγους.

      ΣΕ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ: ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΓΩ: ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η, ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΌΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ, ΝΑ ΞΕΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟΧΑΡΤΟ ΤΟΥ ΝΑΙ/ΌΧΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ, ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΌΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ, Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η. ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ. ΝΑ ΕΙΔΩ ΜΕΤΑ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ ΤΩΝ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΠΟΤΑΜΟΒΔΕΛΩΝ. Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η=ΌΤΙ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΑΡΑΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΥΣ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΩΝ-ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΣΤΕΙΛΕ ΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΒΟΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΤΑΪΣΟΥΝ
      Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

      Ό Χ Ι Σ Τ Η Ν Χ Υ Δ Α Ι Α Κ Α Θ Ε Σ Τ Ω Τ Ι Κ Η Α Π Α Τ Η-Π Α Γ Ι Δ Α ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΝΑΙ/ΌΧΙ
      Ν Α Ι Σ Τ Η Ν Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η
      Α Κ Υ Ρ Ω Σ Ε Τ Α Σ Χ Ε Δ Ι Α Τ Ο Υ Σ
      Σ Τ Ε Ι Λ Ε Τ Ο Υ Σ Σ Τ Ο Ν Α Γ Υ Ρ Ι Σ Τ Ο
      Α Κ Υ Ρ Ω Σ Τ Ε Τ Ο Υ Σ
      Μ Ε Μ Α Ζ Ι Κ Η Α Π Ο Χ Η

      Like

      1. ειπε ο Τσιπρας
        σε περιπτωση ” Ναι”
        θα σεβαστω το Συνταγμα και τους Νομους του Κρατους
        και οτι δεν θα το υπηρετησει ,με τα παντος καιρου,
        που σημαινει εκλογες .
        δεν ειπε οτι θα κανει το ”ναι”νομο του Κρατους.
        ξανα ακουσε το.
        σε ολα τα υπολοιπα συζηταμε
        αφου ολοι εχουμε απο μια γνωμη
        και βεβαιως ,αυτα χτες
        γιατι αν μεταστραφει η προταση της κυβερνησης σε Ναι
        δεν εχει φυσικα νοημα το Δημοψηφισμα,που απο τα ξημερωματα Σαββατου λεω ‘αν φτασουμε μεχρι εκει’

        Like

      2. Γεραντώνη,

        κάνε “αποχή” από τις χοντρο-μαλακίες σου.

        Αποχή από το δημοψήφισμα θέλουν μόνον οι δήμιοι – δανειστές (άν δέν τούς “περάσει” τό Ναί) για να ερμηνεύσουν τον ελληνικό λαό ότι είναι φοβισμένος.

        Αποχή σημαίνει (καί εκλαμβάνεται ως ) φόβος !!

        Ο Ελληνας δεν φοβάται !! Θα πάει να ψηφίσει. Καί προφανώς (όπως δείχνουν όλες οι δημοσκοπήσεις) θά ψηφίσει ΟΧΙ. Και σύ χτύπα τον κώλο σου κάτω σά χταπόδι.

        Η αποχή λοιπόν πού προτείνεις εξυπηρετεί μόνον τά συμφέροντα των δημίων – εκτελεστών του ελληνικού λαού.

        Είσαι προβοκάτορας και γελοίος.

        Δεν σε ακούει κανένας και πάψε να μας ζαλίζεις.

        Like

  25. Ακυρώνεται το δημοψήφισμα ε; Συγχαρητήρια, μιλάμε για μεγάλη υπερηφάνεια. Ξεφτιλισμένοι, ε ξεφτιλισμένοι.

    Like

  26. Μήνυμα στον Αλέξη Τσίπρα να αξιοποιήσει την παρέμβαση Γιούνκερ για «να πετύχει τον καλύτερο συμβιβασμό με τις λιγότερες απώλειες» στέλνει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στέλιος Κούλογλου.

    AΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ

    Like

    1. Τελικά ρε πουστέντζο τι θέλεις;

      Αφού δηλώνεις σίγουρος ότι θα επικρατήσει το ΝΑΙ (που θα σημάνει και εκλογές) γιατί παρακαλάς τον Τσίπρα να ακυρώσει το δημοψήφισμα;

      Ίσα μωρή κότα.

      Like

      1. ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ;
        Στο τραπέζι τώρα ακόμα και το ενδεχόμενο «bail in» των τραπεζών Τι θα συμβεί την 1η Ιουλίου

        Αλέξανδρος Κασιμάτης 29/06/201513:01

        Σε ποια περίπτωση οι μέτοχοι και οι καταθέτες θα κληθούν να συνεισφέρουν
        Ενώ η τραπεζική αγορά προσπαθεί να προσαρμοστεί και να απορροφήσει και να προσαρμοστεί στο σοκ της επιβολής κεφαλαιακών ελέγχων, μοιραία τα βλέμματα στρέφονται στο τι θα συμβεί την Τετάρτη 1η Ιουλίου και αν μέχρι τότε δεν υπάρχει συμφωνία.

        Τραπεζικοί κύκλοι δηλώνουν ιδιαίτερα ανήσυχοι για το ορατό πλέον ενδεχόμενο την 1η Ιουλίου η χώρα να είναι εκτός προγράμματος, χωρίς δίαυλο επικοινωνίας με τους εταίρους και χωρίς την πληρωμή της δόσης στο ΔΝΤ.

        Σε μία τέτοια περίπτωση, σύμφωνα με τον Κανονισμό της ΕΚΤ, η διοίκηση της Κεντρικής Τράπεζας είναι υποχρεωμένη να επαναθεωρήσει την αξία των ενεχύρων που έχουν καταθέσει οι ελληνικές τράπεζες στην ΕΚΤ για τη χρηματοδότηση που έχουν λάβει.

        Η αποτίμηση αυτή, είναι προφανές ότι θα οδηγήσει σε ένα μεγαλύτερο κούρεμα σε σχέση με ένα μ.ο περίπου 35% που έχει επιβληθεί σήμερα στα ελληνικά ενέχυρα. Σε αυτή την περίπτωση δυνητικά η ΕΚΤ μπορεί να απαιτήσει από τις ελληνικές τράπεζες τη διαφορά μεταξύ του νέου «κουρέματος» και του παλιού. Για παράδειγμα αν από το 35% το «κούρεμα» στα ενέχυρα πάει στο 45% ή στο 50% μπορεί να ζητηθεί η διαφορά του 10% με 15%. Και αυτό καθώς το ποσοστό του κουρέματος των ενεχύρων ισχύει για το σύνολο των collaterals που έχουν δώσει οι ελληνικές τράπεζες.

        Σε μία τέτοια περίπτωση στο τραπέζι θα είναι το ενδεχόμενο του bail in, δηλαδή να κληθούν να συνεισφέρουν καταρχήν οι μέτοχοι και εν συνεχεία οι καταθέτες.

        ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΕΣ TROLLARES ΤΩΝ ΣΑΝΕΛ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΩΣ
        ΘΑ ΚΟΥΡΕΨΕΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ; ΝΑΙ Ή ΟΥ;

        Like

  27. Η τακτική αυτών τών ξευτιλισμένων υποκειμένων ειναι γνωστή» ORDO AB CHAO » , Τάξις από τό χάος , Η Θεωρία τού Μεθοδευμένου Χάους , Πρώτα δημιουργείται τό Μεθοδευμένο Χάος , τρομοκρατείται ο πληθυσμός μέσω αργυρώνυτων δουλοπαπαγάλων τών ΜΜΑ (μέσων Μαζικού Αποπροσανατιλισμού ) καί μετά εμφανίζονται ως ….σωτήρες οτι ….διαπραγματεύονται σκληρά ( διά τής ..οπισθεν ! )καί μετά οι ιδιοι οι οποίοι εδημιούργησαν τό Μεθοδευμένο Χάος παρουσιάζονται ως σωτήρες τούς οποίους εμπιστεύεται ο πληθυσμός ως σωτήρες καί κατ’άυτόν ελέγχουν απόλυτα τον πληθυσμό και τόν τρόπο προωθούν τά συμφέροντά τους .

    Προσφιλής μέθοδος παγκοσμίως τών «….περιούσιων…» γιαχβέδων !!!

    Like

    1. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΔΑΞΕ Η ΕΒΡΑΙΑ ΝΑΟΜΙ ΚΛΑΪΝ ( ΚΑΤΑ ΤΣΙΠΡΑ (ΝΕΟ ΓΑΠ): ΝΑΟΜΙ ….ΚΑΜΠΕΛ!!!!!), ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΑΓΩΝ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ “ΞΕΤΙΝΑΞΕ” ΚΑΙ Ο ΕΞ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΚΑΤΑΓΟΜΕΝΟΣ ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΜΟΝΟΝ.
      ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΑΡΑΙΩΝ
      ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

      Like

      1. Ερεύνησε λίγο περισσότερο , φίλε μου το σχετικό » ORDO AB CHAO » καί θά διαπιστώσεις οτι εμπεριέχει εννοιες πολυπλοκότερες καί σημαντικότερες από ενα κακογραμμένο καί ανακριβές φυλλάδιο διά ευρεία κάι σκόπιμη αποπροσανατιλιστική κατανάλωση ως τής ” περιουσίας …”

        Like

  28. Εδώ που έχουμε φτάσει, το ζήτημα δεν είναι η αλλαγή Πρωθυπουργού ή κυβέρνησης. Είναι η σωτηρία της χώρας.

    Ουδείς αμφισβήτησε τη δημοκρατική νομιμοποίηση του Α. Τσίπρα και της κυβέρνησής του. Έχουν πλήρη ισχύ εντός και εκτός Κοινοβουλίου.

    Ας κάνει μια λογική συμφωνία ο Τσίπρας και ας εξαφανιστεί η αντιπολίτευση. Κανένα πρόβλημα, δεν είναι και οι καλύτεροι, ούτε οι ικανότεροι.

    Εάν συνεχίσει στην αυτοκαταστροφική πορεία προς το δημοψήφισμα σε τέτοιες συνθήκες, πάει να πει ότι το κάνει επίτηδες. Άλλη εξήγηση δεν υπάρχει.

    Like

    1. δηλαδή εάν δεχθεί τα μέτρα που μας προτείνουν δεν θα έχουμε αυτοκαταστροφική πορεία;…

      Like

      1. Όχι, θα έχουμε ελπίδες ανάκαμψης, αν δουλέψουμε σωστά και ενωμένοι, αντί να βρίζει ο ένας τον άλλον.

        Like

      2. ξεκινάς με ένα σίγουρο “οχι” για την πρόταση του άλλου και συνεχίζεις “θα έχουμε ελπίδες…” για την δική σου πρόταση…
        πολύ προβλεψιμος…
        …κάτι καλύτερο;

        Like

      3. όπως καταλαβαίνεις μπορώ να επαναλάβω ακριβώς το ίδιο…
        Αν δε δεχθεί τα μέτρα …θα έχουμε ελπίδες ανάκαμψης, αν δουλέψουμε σωστά και ενωμένοι, αντί να βρίζει ο ένας τον άλλον…

        Like

      4. Εδώ δεν διακυβεύεται απλώς η οικονομία, αλλά η ευρύτερη γεωπολιτική θέση της χώρας.

        Δεν ψηφίζουμε για την τσέπη μας…

        Like

    2. Αχ αυτο ρημαδοδημοψιφισμα ,νεφτι στον κωλο μερικων-μερικων

      Που ξανακουστηκε να ζητανε την γνωμη του λαου για ζητηματα που τον αφορουν ;

      Τι νομιζουν οτι εχουμε ;

      Δημοκρατια ;;;

      Like

      1. Χρησιμοποίησε το μυαλό σου και μην αναμασάς τις ανοησίες της κυβερνητικής προπαγάνδας.

        Το πρόβλημα δεν είναι το δημοψήφισμα, αλλά ο τρόπος και ο χρόνος που γίνεται. Πέραν του ότι έχει κουρελιαστεί κάθε έννοια νομιμότητας, δεν υφίσταται καν ερώτημα, αφού οι Ευρωπαίοι έχουν αποσύρει την πρόταση για την οποία – υποτίθεται – ψηφίζουμε.

        Ας κάνει μια συμφωνία η κυβέρνηση και ας τη φέρει σε 30 δημοψηφίσματα. Τώρα τι ακριβώς ψηφίζεις, έχεις καταλάβει; Τι θα γίνει αν βγει το ΟΧΙ δηλαδή; Αφού ο ίδιος ο Τσίπρας λέει ότι θα συνεχίσει τη διαπραγμάτευση!

        Like

      2. βρε ακη καταλαβαίνεις τι λες ή γράφεις για να γράφεις;
        “Ας κάνει μια συμφωνία η κυβέρνηση και ας τη φέρει σε 30 δημοψηφίσματα.”
        μα το ερώτημα του δημοψηφίσματος είναι εάν θέλουμε μια συμφωνία με τα μέτρα που μας προτείνουν οι δανειστές ή όχι.
        Αν κάνει συμφωνία μετά τι αξία έχει το δημοψήφισμα;
        Εκτός και αν κάνει ένα με θέμα:θέλετε να πηγαίνετε για δουλειά με ποδήλατο ή όχι (πρόταση δημοψηφίσματος από αμυρά ξέρεις αυτός με την καράφλα που λέει και ο πανούσης…) που πιστεύω με αυτό το δημοψήφισμα δεν θα είχες κανένα πρόβλημα…
        για κάνε ένα reset…

        Like

      3. Κλείσιμο τραπεζών σημαίνει πάγωμα κάθε οικονομικής δραστηριότητα.

        Δεν κινείται τίποτα διότι, απλούστατα, δεν μπορούν να γίνουν πληρωμές πουθενά. Γι’ αυτό και εμφανίζεται αμέσως έλλειψη αγαθών, αφού διακόπτεται η τροφοδοτική αλυσίδα και μπορεί π.χ. μια βιομηχανία να έχει υπερεπάρκεια, αλλά να μην μπορεί να διαθέσει τα προϊόντα της γιατί δεν μπορεί να πληρωθεί.

        Τα λέμε εδώ και χρόνια, αλλά οι αφελείς νομίζουν ότι με το να καταστραφεί το τραπεζικό σύστημα, θα πονέσουν οι… βιομήχανοι.

        Like

    1. …για τωρα να ψηφισωμε ΝΑΙ!…

      σε μερικούς μήνες το ξανασκεφτόμαστε…όντα με ελεύθερη βούληση είμαστε…

      Like

  29. Απέρριψε η Αθήνα της ύστατη πρόταση Γιουνκέρ

    © Provided by kathimerini.gr

    Με τη φράση “ο Αλέξης Τσίπρας την Κυριακή θα ψηφίσει Όχι” το Μαξίμου απέρριψε την πρωτοβουλία του Ζαν Κλοντ Γιουνκερ για επανέναρξη των διαπραγματεύσεων και προσπάθεια επίτευξης συμφωνίας.

    Κυβερνητικές πηγές επιβεβαίωσαν ότι η ελληνική κυβέρνηση πήρε ένα μήνυμα από τον πρόεδρο της Κομισιόν Ζαν Κλοντ Γιούνκερ.

    Υπενθυμίζεται ότι αργά το βράδυ της Δευτέρας ο πρόεδρος Γιούνκερ έστειλε μία πρόταση τελευταίας ευκαιρίας.

    Οι κυβερνητικές πηγές που επιβεβαίωσαν την πρόταση εξηγούν ότι αυτή περιείχε το να γίνει αποδεκτό το κείμενο των θεσμών. Αξίωνε ο κ. Τσίπρας να ζητήσει από τον κόσμο να ψηφίσει “ΝΑΙ”, διαβεβαίωνε ότι οι θεσμοί θα αποδέχονταν μια άλλάγή στο κείμενό τους και ζητούσαν από την κυβέρνηση να ζητήσει έκτακτο Eurogroup.

    Η απόριψη από το Μέγαρο Μαξίμου ήρθε από κυβερνητικές πηγές ανέφεραν ακόμη ότι «η ελληνική κυβέρνηση βαδίζει προς την κάλπη, ότι ακούει με ενδιαφέρον ότι λέγεται και γράφεται και εργάζεται για λύση», σημείωναν οι πηγές.

    Like

  30. Ακόμα ένα επικό τρολλάρισμα από το πάλαι ποτέ αξιόπιστο Olympia. Καταντήσατε φερέφωνο των ΣΥΡΙΖΑΙων.. Οποία ξεφτίλα. Εγώ έχω μια πολύ μικρή απορία μετά από τόσα χρόνια και θα παρακαλούσα να μου απαντήσετε: Τα CDS “πληρώνονται” μετά τη χρεωκοπία μιας χώρας. Ο Γιωργάκης έκανε τα πάντα για να μας γλυτώσει από μια “νομική χρεωκοπία” (παρόλο που στην πραγματικότητα είχαμε πτωχεύσει) βάζοντας μας στο Μνημόνιο.. Πώς ακριβώς είχε συμφέρον ο Γιωργάκης να ΜΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΟΥΜΕ επίσημα ενώ είχε αγοράσει CDS; Την ίδια στιγμή, “ο στυλοβάτης” του αγώνα ενάντια στους κερδοσκόπους των CDS (o κος Καμμένος) είναι σήμερα Υπουργός Άμυνας μιας χώρας που στις 00.00 θα χρεωκοπήσει επισήμως. Αύριο δηλαδή, κάποιοι θα απαιτήσουν τα λεφτά τους από τα CDS ΜΕ ΚΑΜΜΕΝΟ ΥΠΟΥΡΓΟ, ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΜΗΝΕΣ. Μήπως τελικά, άλλος ήταν αυτός που εξυπηρετούσε τα συμφέροντα των γερακιών κι όχι ο ΓΑΠ; Ε, ΜΗΠΩΣ;

    Like

  31. Ὅσοι τὸ χάλκεον χέρι
    βαρὺ τοῦ φόβου αἰσθάνονται,
    ζυγὸν δουλείας, ἂς ἔχωσι·
    θέλει ἀρετὴν καὶ τόλμην
    ἡ ἐλευθερία.

    Like

  32. Για να μην αρχισω με το “τετοια ψαρουκλα δεν την αφηνουν να φυγει” και επειδη δεν τα παιρνω απο κανενα θα πω δυο κουβεντες.
    Βημα πρωτο. Στο σκαμνι οι τηλεοπτικοι τρομοκρατες. Αυτοφωρο.
    Εξεταση των μηνυσεων που ειναι στα συρταρια. Αμεσα. Εκτος αν σας βολευει η λεκανατζου δυο ταχυτητων.
    Φρεσκες για τους τραπεζιτες εσωτερικου και εξωτερικου και τα υπολοιπα παλικαρια που ξετρυπωσε η επιτροπη.
    Με την εναρξη της δικης, παγωμα σε ολλες τις πληρωμες.
    Ξανα αυτοφωρο για τηλεοπτικους τρομοκρατες.
    Και ξανα…
    Και το βασικοτερο. Οποια λεκανατζου κανει την κουφη, την προσθετουμε για συνεργεια.

    Like

  33. “Ο κ. Τσίπρας θα πρέπει να στείλει επιστολή σε Γιούνκερ, Ντάισενμπλουμ, Μέρκελ και Ολάντ με την οποία θα δέχεται την προταση των Θεσμων που κατατέθηκε την Κυριακή και να καλέσει σε καμπάνια υπέρ του ΝΑΙ επάνω σε αυτή τη βάση. Αυτή η παρεμβαση θα οδηγήσει στο δρόμο για ενα νέο Eurogroup”.

    Καλά αν κάνει κάτι τετοιο θα είνια πολύ γελοιος…

    Like

  34. ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΣΙΠΡΑ! ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΘΑ
    ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ! ΟΣΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ L.C. – letter of credit και παίρνουν χρήματα από το εξωτερικό τους τα κρατά το κράτος σε ειδικό λογαριασμό!! ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΥΤΕ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΡΕΥΣΤΟ!
    Για να καταλάβετε λοιπόν το μέγεθος της καταστροφής: έστω ότι έχετε μια επιχείρηση που κάνει λίγες πωλήσεις στο εσωτερικό και την μεγαλύτερη παραγωγή την κάνει ΜΟΝΟ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΕΝΩ ΠΑΡΑΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! Δεν εισπράττει σχεδόν τίποτα ενώ τα χρήματα από τις πωλήσεις στο εξωτερικό ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ!!!

    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ!!!

    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ;

    ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ;

    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΡΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ;

    ΓΙΑΤΙ;

    ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ;

    ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ;

    Like

    1. Αλητες του ΟΛυμπια !
      Θα λογοδοτησετε και εσεις για αυτο το ΕΓΚΛΗμα
      ΜΑζι και το μοσχαρι σας
      Σας τα σκανε αδρα για να ζείτε σε αυτην την νιρβανα και να μην καταλαβαίνετε τι γίνετε!

      Like

      1. καταρχήν Μάνια ηρέμησε, δεύτερον, δεν βλέπω το λόγο να ανησυχούν τα λεφτά τους είναι σίγουρα ασφαλή, τρίτον όποια κυβέρνηση και να έκανε δημοψήφισμα αυτή την ώρα το ίδιο θα γινόταν, τέταρτον ο λαός ψήφισε αντιμνημονιακή έστω και μούσι σε πολλά κυβέρνηση, άρα κάποια στιγμή θα φτάναμε στο δημοψήφισμα, πέμπτον, τίποτα δεν έρχεται εύκολα. επιτέλους καταλάβετέ το! δεν τρως ψάρι αν δεν βρέξεις κώλο!

        Like

      2. Από πού και ως πού είναι ασφαλή τα λεφτά;

        Το επόμενο στάδιο είναι τρομακτικό κούρεμα καταθέσεως, αν δεν το έχεις καταλάβει. Οι τράπεζες έχουν 110 δις, εκ των οποίων τα 90 τα χρωστάνε στην ΕΚΤ, λόγω του ELA στο οποίο βυθίζει τη χώρα η κυβέρνηση από τον Ιανουάριο.

        Κάνε την αφαίρεση και θα καταλάβεις πόσο… εγγυημένες είναι οι καταθέσεις.

        Like

    2. Αν συμβαινει αυτο ειναι μεγαλη μαλακια. Αλλα γιατι να το πιστεψουμε; Επειδη το ειπε η Μανια;

      Like

      1. όποιος και να ήταν πάνω στην παρούσα φάση με ένα δημοψήφισμα να εκκρεμεί τα ίδια θα έκαναν. έτσι γίνεται… κάθε αποδεσμευση και τυπικά είμαστε σε διαδικασία αποδεσμευσης εκτός κι αν κάνει κωλοτούμπα η κυβέρνηση, από την ευρωζωνη ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ.

        αν τελικά όντως αποδεσμευτούμε αυτά θα συμβούν για εύλογο χρονικό διάστημα. τίποτα δεν είναι εύκολο. αφου να φανταστείτε κάποιοι πρόγονοί μας για να γίνουν ελεύθεροι πέθαναν πρώτα.

        ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ

        Like

      2. Σε καταλαβαινω αλλα οι εξαγωγεις σε τετοιες περιπτωσεις ειναι ιερες αγελαδες που φερνουν συναλλαγμα. Δεν τις σφαζεις.

        Like

      3. ΜΑ ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ! ολα μέσα από τις τράπεζες περνάνε, αν συγκρουστείς με αυτές γιατί είναι άδικες μαζί σου και άπληστες και τοκογλυφικές θα σου φερθούν ανάλογα.

        Like

      4. Κλείσιμο τραπεζών σημαίνει πάγωμα κάθε οικονομικής δραστηριότητα.

        Δεν κινείται τίποτα διότι, απλούστατα, δεν μπορούν να γίνουν πληρωμές πουθενά. Γι’ αυτό και εμφανίζεται αμέσως έλλειψη αγαθών, αφού διακόπτεται η τροφοδοτική αλυσίδα και μπορεί π.χ. μια βιομηχανία να έχει υπερεπάρκεια, αλλά να μην μπορεί να διαθέσει τα προϊόντα της γιατί δεν μπορεί να πληρωθεί.

        Τα λέμε εδώ και χρόνια, αλλά οι αφελείς νομίζουν ότι με το να καταστραφεί το τραπεζικό σύστημα, θα πονέσουν οι… βιομήχανοι.

        Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s