Έτσι σχεδίαζαν το ξεπούλημα 14 αεροδρομίων..Την εθνική προδοσία την βάφτιζαν επιτυχία.. έρευνα & διάσωση με Γερμανό ιδιοκτήτη…

perifereiaka-aerodromia-olumpiaki-elikoforo-aerodromio-arxeiouΤου Μπάμπη Παπασπύρου
Διαβάστε προσεκτικά τι έγραφαν λίγους μήνες πριν, τα παπαγαλάκια της κυβέρνησης Σαμαροβενιζέλων στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο .. για να καλύψουν, να ωραιοποιήσουν άλλο ένα ξεπούλημα, άλλο ένα έγκλημα κατά του δημοσίου αλλά κυρίως κατά του εθνικού συμφέροντος της χώρας μας…

“Προσφορά-έκπληξη ύψους 1,4 δισ. ευρώ έλαβε το ΤΑΙΠΕΔ, τον Νοε. 2014, από την ελληνογερμανική κοινοπραξία Fraport- Slentel, στον διαγωνισμό για την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι άλλοι δύο υποψήφιοι, δηλαδή η κοινοπραξία της γαλλικής Vinci – μαζί με την Ακτωρ Παραχωρήσεις, και της ΜΕΤΚΑ- Corporation America κατέβαλαν προσφορές μεταξύ 800 εκ. ευρώ και 960 εκατ. ευρώ, δηλαδή περίπου 30% κάτω από αυτήν της Fraport- Slentel.
Σαν αποτέλεσμα, το συγκεκριμένο σχήμα έχει σαφές προβάδισμα έναντι των άλλων δύο υποψηφίων στη διεκδίκηση της 40ετούς παραχώρησης των 14 αεροδρομίων, και στο ΤΑΙΠΕΔ… έχουν ανοίξει σαμπάνιες, αφού η προσφορά ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.”

Ας δούμε όμως για ποιά αεροδρόμια μιλάγανε…ποια ήταν τα προς πώληση αεροδρόμια..

Η πρώτη ομάδα αποτελείται από τους αερολιμένες Θεσσαλονίκης, Χανίων, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Ακτίου και Καβάλας. Στη δεύτερη ομάδα έχουν ενταχθεί οι αερολιμένες Ρόδου, Κω, Σκιάθου, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σάμου και Μυτιλήνης. (τα τονισμένα αεροδρόμια έχουν, όπως είναι γνωστό σε όλους, και στρατιωτικό ενδιαφέρον)

Διαβάστε μια ανάλυση-ΥΠΌΜΝΗΜΑ της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, του πλέον αρμόδιου φορέα..

Σε μια νησιωτική χώρα σαν την Ελλάδα, όπου το 80% περίπου της τουριστικής κίνησης διακινείται αεροπορικά και το 20% περίπου του ΑΕΠ προέρχεται από τον τουρισμό, είναι καθοριστικός ο ρόλος των αερομεταφορών στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας. Επιπρόσθετα η γεωπολιτική θέση της χώρας, οι εξελίξεις στα βόρεια, στα ανατολικά, στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου και των Βαλκανίων, καθώς και τα τεράστια συμφέροντα που αντιπαρατίθενται στο Αιγαίο (υδρογονάνθρακες, ΑΟΖ κλπ), υπογραμμίζουν ακόμη περισσότερο το ρόλο των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων στα θέματα της εθνικής κυριαρχίας και άμυνας.

Κυρίαρχο μοχλό ανάπτυξης των αερομεταφορών αποτελεί η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Η ΥΠΑ είναι αμιγώς Δημόσια Υπηρεσία, υπάγεται στο Υπουργείο Μεταφορών & Επικοινωνιών, λειτουργεί με το ν. 714/70, έχει δικό της Οργανισμό (Π.Δ 56/89) και διοικείται από έναν Διοικητή και δύο Υποδιοικητές. Αποτελείται από την Κεντρική Υπηρεσία, σαν επιτελείο, και τα Αεροδρόμια-Ραδιοβοηθήματα – Τεχνικές υπηρεσίες – Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας, σαν περιφερειακές μονάδες. Η ΥΠΑ εποπτεύει όλο το φάσμα των αερομεταφορών και εκφράζει την ελληνική πολιτική στο διεθνές αεροπορικό γίγνεσθαι.

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ

Τα αεροδρόμια αποτελούν την αιχμή του δόρατος των αερομεταφορών και καθοριστικό παράγοντα ανάπτυξης τους. Ο πολυσύνθετος ρόλος τους μπορεί να καταγραφεί στους παρακάτω τομείς και όχι μόνο βέβαια :

Κοινωνικός : Τα κρατικά αεροδρόμια, δίνουν στους κατοίκους της περιφέρειας και κύρια της νησιωτικής χώρας, το αίσθημα της ασφάλειας και της σύνδεσης με την μητρόπολη. Ειδικότερα τα μικρά αεροδρόμια της παραμεθορίου (Καστελόριζο, Κάσος, Αστυπάλαια, Κάλυμνος κλπ) λειτουργούν μόνο και μόνο για το λόγο αυτό, εκτός βέβαια και από τον αυτονόητο εθνικό. Επισημαίνουμε ότι για τα νησιά του Αιγαίου, που πολλές φορές, λόγω των ευμετάβλητων καιρικών συνθηκών, αποκλείονται από τη θάλασσα, η αεροπορική σύνδεση είναι κάτι παραπάνω από καθοριστικής σημασίας. Η λειτουργία των κρατικών αεροδρομίων, συνήθως ακόμη και πέρα από το κανονικό ωράριό τους, χωρίς ουδεμία χρέωση των χρηστών, για αεροδιακομιδές ασθενών ή άλλες έκτακτες περιπτώσεις (φυσικές καταστροφές κλπ) αποτελεί άλλη μια επιβεβαίωση για τον καθοριστικό κοινωνικό τους ρόλο.

Οικονομικός : Εκτός από την αυτονόητη άμεση σχέση των αεροδρομίων με τον τουρισμό, αυτά έχουν σημαντικότατη άμεση και έμμεση συνεισφορά στις τοπικές οικονομίες, ακόμη και σε αυτές που δεν αποτελούν τουριστικό προορισμό και αυτό είναι το κομβικό σημείο που πρέπει να είναι κρατικά. Προσφέρουν θέσεις εργασίας στα δορυφορικά του αεροδρομίου επαγγέλματα (λεωφορεία, ταξί, επιχειρήσεις καθαριότητα, καταστήματα κλπ), δυνατότητα επικοινωνίας και μεταφοράς στους επιχειρηματίες και επισκεψιμότητα στον τόπο έστω και μόνο από Ελλάδα. Γενικά μπορούμε να πούμε ότι δίνουν σημαντική προστιθέμενη αξία στην τοπική οικονομία. Δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής το γεγονός ότι το αυξημένο αεροπορικό εισιτήριο που θα προκύψει από ένα ακριβό ιδιωτικό νησιωτικό αεροδρόμιο, θα παρασύρει άμεσα προς τα επάνω το ακτοπλοϊκό εισιτήριο, δημιουργώντας μονοπωλιακές συνέπειες και ασφυξία, λόγω κόστους μεταφοράς, στη τοπική οικονομία.

Εθνικός ρόλος : Σε αυτό το θέμα δεν μπορούμε να επεκταθούμε για ευνόητους λόγους, αν και η ίδια η γεωπολιτική θέση της χώρας μας καταδεικνύει το καθοριστικό ρόλο των κρατικών αεροδρομίων στο αμυντικό δόγμα της Ελλάδας,. Επίσης η έρευνα και διάσωση στο Αιγαίο, που διακαώς εποφθαλμιούν οι «γείτονες» στηρίζονται άμεσα στα κρατικά αεροδρόμια του ελληνικού αρχιπελάγους.

Άγονες γραμμές : Γραμμές που διατηρούνται για κοινωνικούς κύρια λόγους και χρηματοδοτούνται από τα έσοδα του Τέλους Εκσυγχρονισμού Ανάπτυξης Αεροδρομίων (ΤΕΑΑ) των μεγάλων κρατικών αεροδρομίων (επειδή αυτά μόνο έχουν έσοδα). Είναι αεροπορικές γραμμές και όχι αεροδρόμια.

Αυτές είναι : Αθήνα-Σκύρος, Αθήνα-Σητεία, Αθήνα-Αστυπάλαια, Αθήνα-Ικαρία, Αθήνα-Λέρος, Αθήνα-Μήλος, Αθήνα-Κύθηρα, Αθήνα-Νάξος, Αθήνα-Πάρος, Αθήνα-Κάρπαθος, Αθήνα-Σκιάθος, Αθήνα-Κάλυμνος, Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία (τρενάκι), Ρόδος-Καστελόριζο, Ρόδος-Κως-Λέρος-Κάλυμνος-Αστυπάλαια (τρενάκι), Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος (τρενάκι), Αλεξανδρούπολη-Σητεία, Ακτιο-Σητεία, Θες/νίκη-Σκύρος, Κέρκυρα-Ακτιο-Κεφαλονιά-Ζάκυνθος-Κύθηρα (τρενάκι).

Τα προαναφερόμενα αποδεικνύουν ότι τα ελληνικά αεροδρόμια ουδεμία σχέση έχουν, από άποψη ρόλου και έργου, με τα αεροδρόμια της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης και σαφώς δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν σαν μια απλή οικονομική μονάδα (εταιρεία) ή σαν ένα εμπορικό κέντρο/πάρκο, όπως νομίζει το ΤΑΙΠΕΔ, γιατί ο ρόλος και η προσφορά τους είναι πολύ πιο σύνθετοι.,

Παρόλα αυτά αποδεχτήκαμε σαν χώρα τις «πιέσεις» από διάφορα ξένα και ντόπια «συμφέροντα», για την ιδιωτικοποίηση των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων, υποτίθεται για τη καλύτερη ανάπτυξη τους και για να μην επιβαρύνουν τον έλληνα φορολογούμενο, ονομάζοντας στη συνέχεια την υποταγή μας αυτή «μνημονιακή» υποχρέωση». Τις αιτιάσεις αυτές θα καταρρίψουμε με στοιχεία στη συνέχεια, αποδεικνύοντας το θέατρο του παραλόγου που «παίζεται» από τους αρμόδιους που έχουν θέσεις, προτάσεις και ενέργειες που ουδεμία σχέση έχουν με οικονομικά μοντέλα, ακόμη και τα άκρα φιλελευθεροποιημένα, όπως αναλύουμε παρακάτω :

Με το ν.3913/11 άρθρο 22 δόθηκε η δυνατότητα ίδρυσης Ανωνύμων Εταιρειών Διαχείρισης Αεροδρομίων (ΑΕΔΑ), είτε για το σύνολο των κρατικών αεροδρομίων, είτε για ομάδες, είτε για κάθε αεροδρόμιο χωριστά. Σύμφωνα με αυτόν μπορεί να υπάρχει συνεργασία του Κράτους με φυσικό ή νομικό πρόσωπο για τη διοίκηση, διαχείριση, λειτουργία, ανάπτυξη, επέκταση, συντήρηση και εκμετάλλευση αεροδρομίου. Στη συνέχεια εκδόθηκε η 195/27-10-11 Απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων & Αποκρατικοποιήσεων. Απόφαση, σύμφωνα με την οποία μεταβιβάζονται και περιέχονται χωρίς αντάλλαγμα, όλα τα κρατικά αεροδρόμια στο ΤΑΙΠΕΔ. (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας Δημοσίου) . Στο σημείο αυτό παρουσιάζεται η πρώτη, κατά τη γνώμη μας, νομική εμπλοκή, διότι τα αεροδρόμια δεν είναι ΑΕ ούτε ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ, άρα τα περιουσιακά τους στοιχεία (κινητά ή ακίνητα) δεν μπορούν εξ ορισμού να μεταφερθούν στο ΤΑΙΠΕΔ. Σημειωτέον βέβαια ότι το ΤΑΙΠΕΔ, όπως έχει δημοσιοποιηθεί από τις συνεδριάσεις της Ελληνικής Βουλής, σε ρόλο «μεσίτη» έχει αναλάβει την «αξιοποίηση»/πώληση/εκποίηση της περιουσίας του Δημοσίου, πέρα και έξω από τις διαδικασίες κοινοβουλευτικού ελέγχου και με δικά του αδιαφανή κριτήρια. Το χειρότερο δε είναι, όσον αφορά στα αεροδρόμια, ότι σύμφωνα με το καταστατικό του, ότι δεν μπορεί να πωλήσει ή αξιοποιήσει το «κλείνει»..

Το ΤΑΙΠΕΔ προκειμένου να υλοποιήσει το «έργο» του αφενός μεν απαίτησε την άμεση νομοθετική ρύθμιση, μέχρι τέλους του 2012, για σύννομη μεταφορά όλων των αεροδρομίων από την ΥΠΑ στο Ταμείο, αφετέρου ανέθεσε σε εταιρεία συμβούλων τη μελέτη για τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης ή παραχώρησης των κρατικών αεροδρομίων. Η μελέτη των συμβούλων, από όσα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, καταλήγει στη πρόταση ότι από το σύνολο των 39 κρατικών αεροδρομίων περίπου 6 παρουσιάζουν επενδυτικό ενδιαφέρον, κάποια άλλα, κατά τη γνώμη τους, μπορούν να αναπτυχθούν και περίπου 22 πρέπει να κλείσουν Δυστυχώς παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις του ίδιου του Υπουργού κ. Χατζιδάκη, στην από 4/10/12 συνέντευξη τύπου, ότι ουδέν αεροδρόμιο θα κλείσει, τα επίσημα οικονομικά στοιχεία δείχνουν ότι οι ακολουθούμενες μεθοδεύσεις του ΤΑΙΠΕΔ οδηγούν μαθηματικά στο κλείσιμό τους. Στη συνέχεια αναφέρουμε τα στοιχεία αυτά.

Τα έσοδα της ΥΠΑ προέρχονται από τις εξής πηγές, με τη παρακάτω κατανομή και ήταν για το 2011 :

ΥΠΕΡΠΤΗΣΗ : Έσοδα 160 εκατ. Ευρώ περίπου. Από αυτά τα 55 εκατ. καλύπτουν τη μισθοδοσία όλων των υπαλλήλων της ΥΠΑ και τα υπόλοιπα 105 εκατ, παρά τις διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας για αυστηρή ανταποδοτικότητά των τελών αυτών , ώστε να καλύψουν, μέσω της ΥΠΑ, έργα συντήρησης, εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης της αεροναυτιλίας, αυτά «πηγαίνουν στον κρατικό προϋπολογισμό για κάλυψη άλλων αναγκών.

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΙΣΘΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ: Έσοδα 32 εκατ. Ευρώ περίπου. Πηγαίνουν απευθείας στον κρατικό προϋπολογισμό, δίχως να δίνεται ευρώ για την ανάπτυξη των αεροδρομίων.

ΤΕΛΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ (ΤΕΑΑ) : Έσοδα 180 εκατ. ευρώ περίπου. Από αυτά τα 55 εκατ. δαπανώνται για τις άγονες γραμμές, τα 25 εκατ., για τις εταιρείες φύλαξης και τα 35 εκατ. για τους εργολάβους καθαριότητας. Τα υπόλοιπα 65 εκατ καλύπτουν όλες τις λειτουργικές ανάγκες της ΥΠΑ, τις συντηρήσεις των αεροδρομίων και της Αεροναυτιλίας (που δεν καλύπτονται από τα έσοδα υπέρπτησης όπως θα έπρεπε).

Από τα παραπάνω ενδεικτικά στοιχεία προκύπτει με απλή αριθμητική και όχι με αποπροσανατολιστικά οικονομολογιστικα τερτίπια, ότι οποιοδήποτε νομικό πρόσωπο, είτε αυτό είναι το ΤΑΙΠΕΔ, είτε είναι ΝΠΔΔ μέσα στο ΤΑΙΠΕΔ, αναλάβει τα υπόλοιπα αεροδρόμια που δεν θα πουληθούν δεν θα μπορέσει να τα λειτουργήσει εξαιτίας έλλειψης οικονομικών πόρων, γιατί το 50% περίπου του ΤΕΑΑ προέρχεται από τα 6 αεροδρόμια που προτίθενται να εκποιήσουν. Για του λόγου το αληθές αναφέρουμε ότι, τρία (3) μόνο αεροδρόμια έχουν εισπράξεις από ΤΕΑΑ από 20 έως 41 εκατ. Ευρώ (έτος 2010), ένδεκα (11) αεροδρόμια από 1 έως 10 εκατ. Ευρώ και είκοσι δυο (22) από 0 έως 1 εκατ. Ευρώ

Ακόμη όμως και για όσα αεροδρόμια βρεθεί επενδυτής ουδείς μπορεί να απαντήσει με ποιο προσωπικό και με ποιους πόρους θα λειτουργήσουν, μέχρι την ολοκλήρωση της πώλησης ή παραχώρησης.. Επιπρόσθετα μετά την «παραχώρηση» των μεγάλων αεροδρομίων, που όπως είπαμε είναι οι «αιμοδότες» των υπολοίπων, ουδείς είναι σε θέση να γνωρίζει πως θα πληρωθούν οι «άγονες γραμμές», διότι αφενός δεν θα υπάρχουν έσοδα, άρα θα πρέπει να επιβαρυνθεί ο κρατικός προϋπολογισμός (δηλαδή ο έλληνας φορολογούμενος) κατά 55 εκατ. περίπου συν 45 εκατ. τα λειτουργικά έξοδα των μικρών μη παραχωρηθέντων αεροδρομίων , αφετέρου το κράτος δεν μπορεί να επιδοτήσει ανώνυμη εταιρία. Η άμεση συνέπεια βέβαια θα είναι οι τοπικές κοινωνίες των μικρών αεροδρομίων να μην έχουν αεροπορική σύνδεση , οι δε αεροπορικές εταιρείες να μη μπορούν να εισπράξουν τα χρήματα που είχαν προϋπολογίσει για την εξυπηρέτηση των «άγονων γραμμών».

Θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε ότι οι παραπάνω θέσεις μας δεν προέρχονται από ένα ιδεοληπτικό μοντέλο «κρατισμού», αλλά από απλές οικονομικές σκέψεις και αναλύσεις, καθώς και από τη πολύχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία μας στα αεροδρόμια.

Για όλα τα παραπάνω και προκειμένου να κατανοήσουμε τεκμηριωμένα και επιστημονικά, τη σκοπιμότητα των ακολουθούμενων μεθοδεύσεων και το όφελος για τη χώρα και τους πολίτες ζητάμε απαντήσεις στα εξής ερωτήματα :

-Υπάρχει μελέτη σκοπιμότητας που να αποδεικνύει την αναγκαιότητα πώλησης και ιδιωτικοποίησης των κρατικών αεροδρομίων, ή μόνο δογματικά ιδεοληπτικά μοντέλα ιδιωτικοποίησης των πάντων και μνημονιακές υποταγές ;

-Μπορεί η πολιτεία τεκμηριωμένα και με στοιχεία να στηρίξει το γεγονός ότι ένα καθαρά εποχικό αεροδρόμιο, ένα αεροδρόμιο που ουσιαστικά θα λειτουργεί πλήρως μόνο την τουριστική περίοδο, όπως όλα τα περιφερειακά, μπορεί να είναι κερδοφόρο και συγχρόνως ελκυστικό για τις ξένες αεροπορικές εταιρείες ;

-Ποιο ιδιωτικό αεροδρόμιο θα λειτουργήσει, ανιδιοτελώς, μόνο και μόνο για την κάλυψη κοινωνικών αναγκών;

-Ποιος ιδιώτης θα αδιαφορήσει για το καθόλα νόμιμο κέρδος του και θα «ανοίξει» δωρεάν το αεροδρόμιό του για αεροδιακομιδή ασθενούς ή για έρευνα και διάσωση ;

-Ποιο ιδιωτικό αεροδρόμιο θα κρατήσει χαμηλά τα τέλη χρήσης ή και θα τα μηδενίσει, προκειμένου να ακολουθηθεί μια εθνική τουριστική πολιτική, προς όφελος του κοινωνικού συνόλου ; Σήμερα, για παράδειγμα, στα κρατικά αεροδρόμια η στάθμευση α/φων στη πίστα είναι δωρεάν τις πρώτες 2 ώρες και στη συνέχει η χρέωση είναι μικρότερη από ότι στο parking αυτοκινήτων, προκειμένου να γίνει ελκυστικότερο το τουριστικό πακέτο.

-Πως θα διασφαλιστεί ότι το πραγματικό «αφεντικό» των αεροδρομίων της Μυτιλήνης, της Χίου, της Κω ή της Θεσσαλονίκης δεν θα είναι Τούρκος, Σκοπιανός ή όποιος άλλος «σύμμαχος»;

-Πως θα μπορέσει να λειτουργήσει και εκσυγχρονιστεί η Αεροναυτιλία και η ΥΠΑ, όταν τα έσοδα από τα ΤΕΑΑ , όπως προαναφέραμε, θα «φύγουν» μαζί με τα αεροδρόμια που θα πουληθούν ;

-Πως θα λειτουργήσουν τα μικρά αεροδρόμια που δεν έχουν επενδυτικό ενδιαφέρον και σύμφωνα με τη δήλωση του κ. Υπουργού θα διατηρηθούν για κοινωνικούς και εθνικούς λόγους. Θα επιβαρύνουν το κρατικό προϋπολογισμό και τον έλληνα φορολογούμενο ;

-Είναι γνωστό ότι τα χρήματα που θα εισπράξει το ΤΑΙΠΕΔ από τη πώληση των αεροδρομίων θα «πάνε» στις δανειακές υποχρεώσεις εφάπαξ, άρα με ποια χρήματα θα αναπτυχθούν και λειτουργήσουν τα αεροδρόμια αυτά και αν «καταρρεύσουν» ποιος θα χρεωθεί το κλείσιμο των τουριστικών προορισμών και τη χρεοκοπία των τοπικών οικονομιών ;

-Το ΤΑΙΠΕΔ και όσοι το πατρονάρουν έχουν αναλογιστεί ότι οι συνέπειες της κακής πορείας ή χρεοκοπίας μιας επιχείρησης βαρύνουν τους ιδιοκτήτες και μετόχους, ενώ οι συνέπειες της κακής πορείας ή χρεοκοπίας ενός αεροδρομίου, με το ρόλο που προαναφέραμε ότι διαδραματίζει, βαρύνουν τη τοπική οικονομία και κοινωνία και έμμεσα τους έλληνες πολίτες ;

-Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη να εφαρμόσει και σε άλλα ελληνικά αεροδρόμια, το αποτυχημένο μοντέλο του Αεροδρομίου των Σπάτων, που το υψηλό κόστος χρήσης του «μαράζωσε» τον τουρισμό στην Αττική, όπως οι ίδιοι οι φορείς του τουρισμού καταγγέλλουν, και έδιωξε μεγάλες αεροπορικές εταιρείες από την Αθήνα, με αποτέλεσμα σήμερα αφενός να έχει σημαντική πτώση κίνησης, αφετέρου να μην υπάρχουν υπερατλαντικές πτήσεις από το κεντρικό αεροδρόμιό μας ;

-Σε ποιά μελέτη στηρίζονται οι δηλώσεις κυβερνητικών παραγόντων ότι «τα αεροδρόμια θα πάψουν να είναι μόνο διάδρομοι και χώρος στάθμευσης α/φων και θα γίνουν εμπορικά πάρκα και με άλλες δραστηριότητες» ; Είναι γνωστό σε όλους όσους ασχολούνται με το χώρο ότι, αφενός μεν στα κρατικά αεροδρόμια δεν υπάρχουν ελεύθεροι περιβάλλοντες χώροι, για την ανάπτυξη παρόμοιων δραστηριοτήτων, αφετέρου η αγορά των περιοχών αυτών ουδεμία σχέση έχει με την αγορά των 4 εκατ. στην οποία απευθύνεται το εμπορικό κέντρο στα Σπάτα, που κάποιοι οραματίζονται και για τα υπόλοιπα αεροδρόμια.

-Ποια οικονομική λογική καταστρέφει ένα σύστημα που ουδόλως επιβαρύνει τον έλληνα φορολογούμενο και προσφέρει στην εθνική οικονομία, για να φτιάξει, αν μπορέσει να φτιάξει, ένα άλλο που θα επιβαρύνει άμεσα τον προϋπολογισμό ;

Η πρότασή είναι:

Να μην προχωρήσει η παραχώρηση/ξεπούλημα των κρατικών αεροδρομίων και να παραμείνουν στον ιστό της ΥΠΑ, προκειμένου να εξυπηρετούν τους πραγματικούς σκοπούς της ανάπτυξης , προσφοράς στην εθνική οικονομία και στη κοινωνία. Μπορούν δε να αναπτυχθούν και εκσυγχρονιστούν από ίδιους πόρους, οι οποίοι ούτως ή άλλως καταβάλλονται από τους επιβάτες και τις αεροπορικές εταιρείες και είναι υποχρεωτικά ανταποδοτικοί από τις διεθνείς συμφωνίες, δίχως να επιβαρύνουν ένα ευρώ τον έλληνα φορολογούμενο. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία τα προϋπολογιζόμενα έσοδα από την ιδιωτικοποίηση/παραχώρηση των κρατικών αεροδρομίων , είναι από την α ομάδα αεροδρομίων 80 εκατ/έτος και από την ομάδα β 60 εκατ/έτος, δηλαδή σε βάθος δεκαετίας 1,4 δις. Ευρώ. Στον αντίποδα τα έσοδα των κρατικών αεροδρομίων (ΤΕΑΑ, μισθώσεις κλπ) και της αναβαθμισμένης υπέρπτησης σε βάθος δεκαετίας ανέρχονται σε 6 δις. Ευρώ,, έχοντας ήδη καλυφθεί τα λειτουργικά έξοδα, οι άγονες γραμμές και οι εργολάβοι και όχι μόνο αυτό αλλά καλύπτοντας την εύρυθμη λειτουργία των υπολοίπων αεροδρομίων που δεν θα παραχωρηθούν σε ιδιώτες. Άρα χωρίς ουδεμία επιβάρυνση του έλληνα φορολογούμενου, με κρατικά όλα τα αεροδρόμια για τους λόγους που προαναφέραμε μπορεί να γίνει εκσυγχρονισμός και ανάπτυξη των κρατικών αεροδρομίων και της αεροναυτιλίας.

Υ.Γ

Να μην ξεχνάμε το τελευταίο διάστημα πόσους τουρίστες-κατασκόπους Γερμανικής προέλευσης συνέλαβαν οι αρχές, φωτογραφίζοντας αεροδρόμια και στρατιωτικές εγκαταστάσεις..

exomatiakaivlepo

 

22 thoughts on “Έτσι σχεδίαζαν το ξεπούλημα 14 αεροδρομίων..Την εθνική προδοσία την βάφτιζαν επιτυχία.. έρευνα & διάσωση με Γερμανό ιδιοκτήτη…”

  1. Δεν ξεπουλουν οι ανικανοι….
    Α. Δεν ξερουν να διχειριστουν τα χρυσαφικα μας.
    Δεν ξερουν οτι εικοσι εκατομυρια τουριστες
    επι 2 ευρω…
    εχουν 40 εκατομυριακια για υγεια..παιδεια..
    αλλα εκατομμυριακια παρο χες αεροπλανα…
    Τι..αποδιδει..τι κερδιζουμε απο το γερμανικο Βενιζελος??????
    Μαλλον το ξερουν !
    Αλλη αποστολη εχουν!
    Να μην εχει ΠΟΤΕ
    εσοδα η Ελλαδα!
    Να μη παραγει να μην ανωρθωθη..
    να ειναι δκλαβα τους παντα!
    Αυτη ειναι η αποστολη τους!
    Και μη..γελιομαστε…
    Οτι πουλησεις πατριωτττ…
    Παιρνεις παντα στο χερι!!!!!
    Και οταν δεν ειναι δικο σου δημιουργημα…
    πουλας και ντιπ παρα….
    μια φορα γινεσαι…υπουργος..
    οτι….αρπαξεις!
    Γιατι πουληθηκε ο χρυσος
    ???
    Το…κρατος δεν το…συνεφερε…
    αλλα η..ιδιωτικη εταιρεια..σηκωσε με τους παντες πολεμο????
    Πανω σε χρυσαφι κοιμασαι δυστυχισμενε σκλαβε κλαψιαρη κακομοιρη ελληνα…
    Ποιος θα σε σ ωσει ρε?
    Τι…σου αγησαν ρε…
    να παραγεις ωστε να εχεις να τους ξεχρεωσεις?
    Την…κακη σου μοιρα…κακομοιρη?
    Εσυ εισαι ο εξυπνος που πουλας..
    και ο γερμανος που αγορασε ντιπ παρα τα χρυσαφια σου…μαλακας?
    Να με τι σε δανειζει..κοροιδαρα!
    Και θα ερθει η ωρα
    με..νομο της τροικας…
    καθε γερμανος το καλοκαιρι θα του δινεις 500 ευρω
    αλλα και τη γυναικα σου τα βραδια…
    λογω χρεους….

    Like

  2. Όχι μόνο δεν πρέπει να πωληθεί τίποτα, αλλά πρέπει το δημόσιο να πάρει πίσω το ελληνικό και να το ξανανοίξει σαν αεροδρόμιο.
    Πρέπει να διερευνηθεί ποινικά η “πώληση” των δημοσίων κτηρίων στους μπομπολάτσηδες και να πάνε φυλακή αυτοί που τους τα πούλησαν.

    Θυμίζω ότι οι προδοτοσαμαροζέλοι έφτιαξαν ασυλία για τους λακέδες του ΤΑΙΠΕΔ. Αυτό πρέπει να αρθεί αναδρομικά.

    Πρέπει να ανοίξει η ποινική διερεύνηση της διόγκωσης του ελλείμματος του 2009, σύμφωνα με τις δικογραφίες Πεπόνη Μουζακίτη και να πάνε φυλακή όλοι οι υπεύθυνοι για εσχάτη προδοσία (Παπανδρέου Παπακωνσταντίνου, Γεωργίου). Το δε σκάνδαλο της διόγκωσης έχει διεθνείς διαστάσεις, διότι έχουμε συνεργασία της Eurostat και του ΔΝΤ.

    Πρέπει επιτέλους να αρχίσει η δίκη για εσχάτη προδοσία και για τις δύο μηνύσεις του Δημήτρη Αντωνίου (εδώ θα μου πειτε ποιος θα το κάνει που δεν υπάρχουν δικαστές στην Ελλάδα, εκτός από τα λακεδάκια των πολιτικών γραφείων των προδοτών… βουρλόπανα, ντογιακουλέρες, κουτζαμανόπανα κι άλλα δικαστοφασιστοειδή… Ε εντάξει, θεωρητικά μιλάω)

    Και φυσικά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιο αλλοδαπό δικηγορικό γραφείο έχει ασχοληθεί με την δωρεάν παραχώρηση των Αεροδρομίων, που έχουν γίνει με χρήματα των Ελλήνων, στα γερμαναζίδια και πιανού πωλητή μαρξισμού η κοράκλα προσφέρει τις υπηρεσίες της σ’ αυτό.

    Like

      1. Τι να σου πω; δεν ξέρω.
        Σταματήστε να βλέπετε τηλεόραση που είναι γεμάτη αρνητισμό και τρομολαγνεία και προβολή κοινωνικού αυτοματισμού κι αρχίστε να σκέφτεστε με το δικό σας μυαλό.
        Όταν κλείσεις την πόρτα στον εξωτερικό ορυμαγδό θα αρχίσεις να ακούς την εσωτερική φωνή σου που θα σου λέει πάντα αλήθεια και θα σε καθοδηγεί στην σωστότερη επιλογή.
        Κι όταν θα μπορείς να ακούς την εσωτερική φωνή σου δεν θα μπορέσει κανένας κοπρίτης που διορίζει ντογιακουλάκια να σου πει ψέμματα και να τα χάψεις. Θα τον δεις και θα ξέρεις αμέσως ότι είναι σκάρτο πράγμα.
        Η αλλαγή δεν θα έρθει αν παραμείνουμε ίδιοι θεωρώντας ότι πρέπει να κάνουμε κάτι, αλλά αλλάζοντας εμείς τον εαυτό μας.
        Γίνε, πχ εσύ, η ακαιρεότητα που θέλεις να βλέπεις γύρω σου.
        Κάνε επιλογές από αγάπη κι όχι από φόβο. Δηλ. Κάνε κάτι επειδή σου αρέσει αυτό κι όχι επειδή αν δεν το κάνεις φοβασαι ότι θα γίνει κάτι άλλο.

        Τα γνωστά βγαίνω στους δρόμους και φωνάζω ή παρακαλάω όπως έχεις καταλάβει δεν έχουν αποτέλεσμα.

        Like

    1. ΟΙ ΙΣΛΑΜΟΛΑΓΝΟΙ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΩΝ ΣΑΝΕΛ

      ……ΟΠΩΣ ΠΗΡΑΝ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΟΠΑΠ , ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ , ΤΙΣ ΜΑΡΙΝΕΣ . ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΟΥΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ!

      …………ΕΤΣΙ ΘΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

      Like

  3. Ενώ τώρα ΟΛΗ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ θα υπαχθεί σε ένα καινούριο ΤΑΙΠΕΔ για να την ρουφήξει σιγά σιγά ο ΕΜΣ.

    Like

    1. πες τα γιατί μας δουλεύουν ή μάλλον νομίζουν πως μας δουλεύουν…αφού ήδη έχει συμφωνήσει ο ΓΙΑΝΗΣ για την πώληση ή μάλλον το ξεπούλημα των αεροδρομίων και όχι μόνο…..

      Like

      1. Ο (Ε)υρωπαϊκός (Μ)ηχανισμός (Σ)ταθερότητας

        Ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας (European Stability Mechanism – ESM) είναι ένα μόνιμο πρόγραμμα χρηματοδότησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα 17 μέλη της Ευρωζώνης, το οποίο θα διαδεχτεί το Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Χρηματοπιστωτικής Σταθεροποίησης. Αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τον Ιανουάριο του 2013, εφόσον επικυρωθεί από τα κράτη μέλη της Ευρωζώνης.

        ΔΕΣ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ..

        Ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας – Πως η Goldman Sachs Παγίδευσε Την Ευρώπη
        (σε δική μου μετάφραση)
        *https://averoph.wordpress.com/2012/09/03/%CE%BF-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BE%CE%B7%CF%82-%CF%80%CF%89%CF%82/

        Δες πως πάνε να το κάνουν .. ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ

        από το 36:05 έως το 41:30

        Like

      2. Μας δουλεύουν κανονικότατα Σοφία.
        Εάν υπογράψουν τη νέα δανειακή τον Ιούλιο μπαίνει η τελική ταφόπλακα στην Πατρίδα μας.

        Ετοιμάζουν και τον ευρωστρατό ταχύτατα που θα ελέγχεται κυρίως από τους γερμανούς διότι αυτοί θα τον χρηματοδοτήσουν κυρίως (εμείς θα μειώσουμε τις δαπάνες μας με μεγάλη χαρά). Ένας λόγος, αναφέρουν τα άρθρα στο εξωτερικό, για τον οποίο πρέπει να φτιαχτεί αυτός ο ευρωστρατός είναι διότι “εμφανίζονται σημάδια ριζοσπαστικοποίησης εντός της ευρώπης”. Καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό.

        Εντωμεταξύ, ο υπ. εξ. της γερμανίας σε άρθρο του στις new york times πριν λίγες ημέρες είπε ότι η γερμανία πρέπει να έχει τον ηγετικό ρόλο στην ευρώπη για να βοηθήσει στην διαδικασία της παγκοσμιοποίησης.

        Και εμείς ασχολούμαστε με τα ραβασάκια μεταξύ του βαρουβάκη και του σόίμπλε την στιγμή που τα έχουν όλα συμφωνημένα ..

        Like

      3. Οι “αντιραστιστές” δεν φώναζαν μόνο για τις οικονομικές ζώνες που χρειάζονται τους προστατευόμενούς τους, τους λαθρομετανάστες για να δουλέψουν

        βλέπε εδώ να ΦΡΙΞΕΙΣ:
        ΑΝΕΛ και ΕΟΖ, ΣΥΡΙΖΑ και ΟΟΣΑ. Tο δούλεμμα πάει γόνατο.
        *http://zcode-gr.blogspot.gr/2015/03/blog-post_15.html

        Φώναζαν και για να μας καταστήσουν πλήρως αδύναμους στο μέλλον να αντισταθούμε σε οποιαδήποτε εξωτερική χούντα μας επιβληθεί.
        Με μία προβοκάτσια ισλαμοφασιστών ο ευρωστατρός έρχεται στην πόρτα μας και δεν κουνέται φύλλο .. όπως έγινε και στην γαλλία (την καρδιά της ευρώπης) με τον δικό τους στρατό ..

        Εντωμεταξύ, η κυβέρνηση συνεχίζει το έργο του αβραμόπουλου και στηρίζει την κατασκευή του αγωγού ΤΑΠ. Ο λαφαζάνης λέει “ναι” αλλά “δεν θα γίνουμε μπανανία”. ΔΟΥΛΕΜΑ, ΔΟΥΛΕΜΑ, ΔΟΥΛΕΜΑ. Και ο τουρκόφιλος ανθέλληνας Μπράϊζα από απέναντι έχει λυσσάξει να γράφει πανηγυρικά άρθρα για αυτήν την εξέλιξη ..
        Ξεχάστε Θράκη και Μακεδονία. Οικονομική ζώνη για τους λαθρομετανάστες, άλλο καθεστώς, χώρος του ΝΑΤΟ ..

        Και μέσα σε όλα αυτά …

        «Ο Ρόθτσαϊλντ προειδοποιεί τους επενδυτές:
        Η Γεωπολιτική κατάσταση είναι χειρότερη απ’ ό,τι ήταν στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο
        »
        *http://www.zerohedge.com/news/2015-03-05/lord-rothschild-warns-investors-geopolitics-most-dangerous-wwii

        Αν δεν προσπαθήσουμε να βλέπουμε τα πράγματα μέσα από ένα ευρύτερο πλαίσιο δεν θα μπορέσουμε να καταλάβουμε ποτέ, πόσο γελοίοι και ψεύτες είναι αυτοί που μας κυβερνούν. Θα ασχολούμαστε μονάχα με τις απανωτές @ί@ες που μας πετάνε για να μας κρατάνε στο σκοτάδι.

        Like

      4. Δηλαδή όποιος δεν θέλει να μείνει στο δουλοκρατιστάν θα μπαίνουν τα ναζιστήρια να τον κρατάνε δια της βίας..
        Ότι οι τσουτσουριζαίοι τα είχαν συμφωνημένα φαινόταν σ’ όποιον ήθελε να βλέπει κι όχι να βαυκαλίζεται.
        Ε…τι να κάνουμε οι Ελληνες πρέπει να φάνε κι άλλα σκατά για να κλείσει αυτός ο κύκλος της παραμύθας περί αριστεράς με τον οποίον έχουν ταϊσει εν είδη κουτόχορτου γενιές και γενιές.

        Αφού αλλιώς δεν καταλαβαίνουμε τι να γίνει….
        Μη σκας Φαίη. Έχει ο Θεός. Τα έχουν συμφωνήσει και νομίζουν ότι θα τα κάνουν κιόλας… αλλά θα τους σιχαθεί ο πλανήτης και θα πέσουν. Μόνοι τους θα ρίξουν τον εαυτόν τους.

        Like

      5. εδώ
        ευρωστρατός
        *https://euobserver.com/opinion/127958

        και εδώ
        άρθρο του γερμ. υπ. εξωτερικών
        *http://www.nytimes.com/2015/03/12/opinion/save-our-trans-atlantic-order.html?_r=0

        όταν φωνάζαμε ότι η ρητορεία της αριστερής πλατφόρμας είναι σχεδιασμένη από τα θινκ τανκς των νεοταξιτών και στο τέλος αυτούς και μόνο αυτούς εξυπηρετεί ήμασταν ρατσιστές.

        Αλλά και οι απέναντι Σοφία δημιούργησαν τον απαραίτητο πόλο για να σταθούν οι ‘αντιρατσιστές’. Και έπιασε αμέσως η μαγιά διότι όντως ο κύκλος της παραμύθας περί αριστεράς είχε φτάσει σε σημείο χυδαιότητας. Όλα μελετημένα με το νι και με το σίγμα.

        Και ελπίζω να γίνει όπως το λες διότι ό,τι έφτιαξαν έως τώρα ήταν με ψέματα και μόνο ψέματα. Τώρα ο κόσμος αρχίζει να καταλαβαίνει το βρώμικο παιχνίδι που του έπαιζαν όλοι πίσω από την πλάτη του.

        ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΕ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

        ΦΤΟΥ …

        Like

    2. Αττικό Παράκτιο Μέτωπο (Α.Π.Μ) από ΣΕΦ μέχρι Σούνιο…

      Νέο “κατάστημα” για την “παραχώρηση” της περιοχής (το καλύτερο “φιλέτο” της Χώρας) στο ΤΑΙΠΕΔ….

      Τσιπρο – Καμμένοι μου!!!! Καμάρια, “Πατριώτες” …..

      Like

  4. ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑΤΟΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΜΕΛΛΩΝ ΤΗΣ Ε Ε ΚΑΙ ΘΕΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΑΙ Η ΕΔΩ ΕΘΝΙΚΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΤΗΣ ΝΤΟΠΙΑΣ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΗ

    Like

  5. Αν οι της νέας κυβέρνησης έχουν σκοπό να προδώσουν και εφόσον τιμούν τα παντελόνια τους και θεωρούν εαυτόν άξιους ως άνδρες, να βγουν να το δηλώσουν σύντομα!!!

    Ας βγει πχ ο κύριος Τσίπρας εφόσον έχει κατά νου σκοτεινά σχέδια για την χώρα, να δηλώσει αν θεωρεί ότι είναι άξιος και όχι πισώπλατος, γιατί οι πισωπλατοι είναι εξαιρετικά δειλοί και “λίγοι” !:

    ΝΑΙ ΡΕ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΜΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΥΦΑΡΠΆΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΕΠΙΤΗΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΑΣ “ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ” ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΘΕ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΣΗΜΑΙΑ ΣΑΣ ΤΟ “ΜΑΡΤΥΡΙΟ” ΚΑΙ ΟΤΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ, ΑΦΟΥ ΕΙΣΕΙΣ Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΚΟΤΕΣ ΚΑΙ “ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΕΣ” !!!

    Like

    1. Το έχει πει κανένας άλλος αυτό για να το πει ο Τσίπρας;

      Θυμάσαι όταν φώναζα ότι είναι όλοι μαζί κι ότι ο Τσίπρας είναι η τρίτη εφεδρεία;

      Αν μόνο σκεφτείς τι έγινε στις 5/5/10 μέσα στην βουλή και να μην ξέρεις τίποτε άλλο το καταλαβαίνεις.
      Ο Παπανδρέου δεν θα μπορούσε να το κάνει αυτό που έκανε χωρίς την αβάντα των υπολοίπων.
      Πήραν την δανειακή σύμβαση που είναι διεθνής και χρειάζεται 180 ψήφους για επικυρωση και χώρισαν τους όρους της και τους πέρασαν με πλειοψηφία νομοσχεδίου.
      Οι υποτιθέμενοι “αντι” μνημονιακοί στην πραγματικότητα έπαιξαν το παιχνίδι του τσιλιαδόρου.
      Η μία ομάδα έκανε την επιθετική δουλειά κι οι άλλοι έκαναν ότι διαφωνούσαν αλλά συναινούσαν με την παράνομη διαδικασία.
      Αν ήταν έντιμη η γαμοαντιπολίτευση θα έπρεπε να χαλάσει τον κόσμο εκείνη την ημέρα ότι το μνημόνιο είναι μέρος της διεθνούς συμβάσεως κι χρειάζονται 180 ψήφοι τους οποίους δεν είχε η κυβέρνηση.
      Είχε όμως 151! Έτσι και η δουλειά των ξένων τοκογλύφων έγινε και οι εφεδρείες τους έμειναν καλυμένες μέχρι να έρθει η σειρά τους να συνεχίσουν την δουλειά. Έτσι οι τοκογλύφοι με τα τσιράκια τους θα είχαν τον απαραίτητο χρόνο για να αρπάξουν αυτά που θέλουν.
      Αν ζητείτο πλειοψηφία διεθνούς συμβάσεως θα έπρεπε να αποκαλυφθούν!
      Οι όροι του δανείου επικυρώθηκαν με πλειοψηφία νομοσχεδίου και η ίδια η σύμβαση με την υπογραφή του Προβόπουλου και τις υποτιθέμενες υπογραφές των τοκογλύφων δεν επικυρώθηκε ποτέ. Είδες καμμία “αντι”μνημονιακή εφεδρεία να αμφισβητεί την νομιμότητα της εφαρμογής της;;;;

      Εγώ από τις 5/5/10 κατάλαβα ότι είναι όλοι μαζί. Το φώναζα και για τον Σαμαρά αν θυμάσαι. Το φώναζα και για δαύτους.
      Τώρα δώσαμε χρόνο και στην τελευταία εφεδρεία της προδοσίας να γαμήσει την χώρα μας.

      Όταν ασύλευαν οι γερμανόδουλες δυνάμεις του κτηνοβουλίου τον Σταθάκη για το κακούργημα που διέπραξε πριν καν γίνει βουλευτής, δεν αναρωτήθηκες γιατί το κάνουν;

      Δεν έχεις δει ότι εκτός από τους ενοχλητικούς χρυσαυγίτες που οι ασυλίες τους αίρονται για λόγους ιδεολογίας, με κάθε πρόσχημα, κανενός άλλου η ασυλία δεν αίρεται; Δεν σου έχει πει τίποτα αυτή η συντεχνιακή αλληλεγγύη, μεταξύ όλων αυτών των παλιών γνώριμων που είναι το λιγότερο μια 15ία εκεί μέσα;

      Like

      1. Καλοί οι φοροκατάσκοποι Γιάνη Βαρουφάκη, αλλά τον Μπόμπολα πότε θα τον φορολογήσεις;
        Να μη φεύγουμε από την ουσία με επικοινωνιακά τεχνάσματα, ε; Τα περί πάταξης της φοροδιαφυγής τα ΄παν άλλοι πριν από 40.000 χρόνια. Τα ίδια παραμύθια είναι γραμμένα και στις …
        πέτρες των Αζτέκων…. Το άλλο που μας είπατε εσείς δεν βλέπουμε να γίνεται. Περνάνε οι ώρες, περνάνε οι μέρες, περνάνε οι βδομάδες, περνάνε οι μήνες και δεν είδαμε κανένα Μπόμπολα, καμιά Αγγελοπούλου, κανέναν Κοντομηνά, κανέναν Σάλλα, να βάζουν το χέρι στην τσέπη .
        Σταματήσαν όλα τα επαναστατικά σας και σιγά – σιγά μας προετοιμάζετε, ότι και πάλι τα σουβλατζίδικα και τα τυροπιτάδικα θα “πληρώσουν την κρίση”.
        Κάθε μέρα που περνάει θα σας ενοχλεί όλο και περισσότερο η αναφορά ονομάτων. Το όνομα “Μπόμπολας” το λέγατε κάθε μέρα ΕΣΕΙΣ όταν ήσασταν στην αντιπολίτευση. Τώρα;
        Με ΄κείνη τη λίστα Λαγκάρντ τι γίνεται; Πότε θα εισπράξουμε κανέναν ευρωπουλάκι από τους δέκα πρώτους σε καταθέσεις;

        -http://makpress.blogspot.com/2015/03/blog-post_780.html

        ΥΓ

        Εγώ προσωπικά προτείνω το εξής!: Οι περισσότεροί μας έχουμε κτήματα, πατρικά σε χωριά με εκτάσεις ή παραθαλάσσια…..Γιατί ρε γμτ μου δεν γίνεται συντονισμένη προσπάθεια αξιοποίησης των ανεκμετάλευτων παραγωγικών δυνατοτήτων της πατρίδος μας , από πολλούς μας, ούτως ώστε να κάνουμε μεταξύ μας συναλλαγές ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΩΝΤΑΣ το ΕΧΘΡΙΚΟ κράτος-Τούρκο που προσπαθεί με απίστευτη αγριότητα να σκοτώσει τον ελληνικό πληθυσμό??Πχ εγώ να καλλιεργώ καπνό που να τον πουλάω στην μισή της αγοράς τιμή, εσύ γίδες ή αγελάδες και να πουλάς τα προιόντα τους σε χαμηλή τιμή άνευ φόρων , ή και συναλλαγές τύπου, εγώ σου δίνω φρούτα εσύ δώσε μου λάδι…..Μόνο έτσι θα επιβιώσει ο ελληνισμός ..

        Like

      2. Και πιθανή ένσταση τύπου Δίκερου ή Άκη απορριπτέα από την στιγμή που ΔΕΝ έχουμε δημοκρατία μιά και η ολιγαρχία απολαμβάνει προκλητικά φορολογικά προνόμια , τον καιρό που Έλληνες υποφέρουν λόγω φτώχειας ή φεύγουν για τα ξένα ή και αυτοκτονούν ….

        Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s