Συγκλονίζει την υφήλιο η πρόεδρος της Αργεντινής με την περήφανη επιστολή στον Ομπάμα!

αργεντινη«Είναι διορισμένη από εσένα αυτή που υβρίζει την πατρίδα μου και τον λαό μου υπερασπιζόμενη τα κοράκια;»

Για μία ακόμα φορά, η πρόεδρος της Αργεντινής Κριστίνα Κίρχνερ αποδεικνύει ότι είναι μια από τις ελάχιστες εναπομείνασες ηγετικές προσωπικότητες που μπροστά στο συμφέρον της πατρίδας τους δεν γονατίζουν, ούτε σκύβουν το κεφάλι. H επιστολή της προς τον Αμερικανό Πρόεδρο, η οποία στάλθηκε στις 30 Οκτωβρίου, είναι πραγματικά συγκλονιστική!

Μεταξύ άλλων αναφέρει:

«Κύριε Πρόεδρε,

Σας γράφω για να σας επιστήσω την προσοχή σε ένα θέμα που, αν επιβεβαιωθεί από εσάς, θα έχει σοβαρές συνέπειες στις σχέσεις μεταξύ των χωρών μας.

Αυτό που θα ήθελα να ξέρω είναι αν η Νάνσυ Σόντερμπεργκ, το πρόσωπο που έχει διοριστεί από εσάς ως πρόεδρος του PIDB (Public Interest Declassification Board), το οποίο αναφέρεται κατευθείαν στην αμερικανική κυβέρνηση, είναι επίσης συμπρόεδρος της  «American Task Force Argentina» (ATFA), μιας οντότητας που δημιουργήθηκε ειδικά για να επιτίθεται και να βρίζει την Αργεντινή και την πρόεδρό της.

Όπως ασφαλώς θα γνωρίζετε, στα καθήκοντα του PIDB περιλαμβάνονται η ανάλυση κρίσιμων θεμάτων εθνικής ασφάλειας και η παροχή συμβουλών στον Πρόεδρο και σε άλλους κυβερνητικούς αξιωματούχους των ΗΠΑ. Μάλιστα, στις 10 Νοεμβρίου του 2012, κατά τον επαναδιορισμό της κυρίας Σόντερμπεργκ, ο Λευκός Οίκος χαρακτήρισε δημοσίως τη θέση της ως «κομβική». Ωστόσο, στο επίσημο βιογραφικό που διανεμήθηκε από το γραφείο σας, δεν αναφέρεται η θέση της Σόντερμπεργκ στην ATFA και στο βιογραφικό της συμπροέδρου που διανέμεται από την ATFA δεν αναφέρεται η υψηλή θέση που κατέχει το εν λόγω πρόσωπο στο Λευκό Οίκο. Μήπως πρόκειται για περίπτωση συνωνυμίας;

νανσυ

Επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω ότι η Νάνσυ Σόντερμπεργκ, η συμπρόεδρος της ΑΤFA, διεξήγαγε μια πρωτοφανών διαστάσεων συκοφαντική και δυσφημιστική εκστρατεία εναντίον του λαού και των αρχών της χώρας μου και ειδικά εναντίον μου, με σκοπό την καταστροφή της Δημοκρατίας της Αργεντινής προς όφελος των ληστρικών funds που επιδιώκουν να κερδίσουν τεράστια ποσά, περιορίζοντας το κυριαρχικό δικαίωμα της χώρας μου για την αναδιάρθρωση του εξωτερικού χρέους της.

Μεταξύ άλλων σημειώνω την εξωφρενική κατάσχεση της ναυαρχίδας του Ναυτικού της Αργεντινής, της φρεγάτας Libertad. Το δικαστήριο των Ηνωμένων Εθνών αποφάσισε ομόφωνα την άρση της κατάσχεσης με την αιτιολογία ότι συνιστούσε παραβίαση του Διεθνούς Δικαίου.

Έγιναν επίσης προσπάθειες να κατασχεθεί ένας δορυφόρος, ο οποίος χρησιμοποιείται σε πρόγραμμα της NASA. Θα είναι σίγουρα παράδοξο, αν η κυρία Σόντερμπεργκ του Λευκού Οίκου αποδειχθεί ότι είναι η ίδια Σόντερμπεργκ που καλωσόριζε και ενθάρρυνε δράσεις που επηρέασαν και τα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η ATFA έχει δηλώσει ότι έχει δαπανήσει πολλά εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία ενός λόμπι εναντίον της Αργεντινής εντός του αμερικανικού Κογκρέσου, ενώ επίσης  δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει προς όφελός της  οδυνηρά για τους Αργεντινούς γεγονότα, όπως την τρομοκρατική επίθεση κατά του κέντρου της εβραϊκής κοινότητας στο Μπουένος Άιρες το 1994, συκοφαντώντας την κυβέρνησή μου με εντελώς αβάσιμους ισχυρισμούς.

Οι σχέσεις μεταξύ των κυβερνήσεών μας θα επηρεαστούν αρνητικά, αν επίσης αποδειχθεί ότι η Νάνσυ Σόντερμπεργκ της ATFA είναι η Σόντερμπεργκ που σας συμβουλεύει για θέματα εθνικής ασφάλειας, αλλά και το ίδιο άτομο που διοικεί το ληστρικό fund NML Capital, το οποίο έχει την έδρα του στις Νήσους Κέιμαν και πρωτοστατεί στη διεθνή δικαστική εκστρατεία κατά της χώρας μου».

νανσυ2

«Θα ήταν απαράδεκτο αν μια τέτοια “κομβική” θέση της κυβέρνησής σας, με πρόσβαση σε διαβαθμισμένες πληροφορίες και απευθείας σχέσεις με το Κογκρέσο, καλύπτεται από ένα άτομο που παράλληλα συμπροεδρεύει σε μια οργάνωση που είναι αφιερωμένη στην επίθεση και τη δυσφήμηση ενός κυρίαρχου έθνους που επιθυμεί να έχει παραγωγικές σχέσεις με τη χώρα σας. Ελπίζουμε, λοιπόν, ότι όλο αυτό δεν είναι παρά μια παρεξήγηση, μια απλή περίπτωση συνωνυμίας.

Κύριε Πρόεδρε,

Η επερχόμενη Σύνοδος των G20 που θα διεξαχθεί στις 15-16 Νοεμβρίου στο Μπρίσμπαν θα είναι μια καλή ευκαιρία για να εργαστούμε από κοινού εναντίον των ληστρικών funds, να ενισχύσουμε την αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους και να εξαλείψουμε τους φορολογικούς παραδείσους. Ο ρόλος των εθνικών ηγετών είναι να επιλύονται αυτά τα προβλήματα. Η χειραγώγηση από λομπίστες που υπηρετούν αδίστακτους ανθρώπους δεν μπορεί να γίνει δεκτή», καταλήγει η πρόεδρος της Αργεντινής.

164 thoughts on “Συγκλονίζει την υφήλιο η πρόεδρος της Αργεντινής με την περήφανη επιστολή στον Ομπάμα!”

      1. μα τι λετε κυριοι ! θελετε να γινουμε αργεντινή? να απαντήσει σε αυτήν την αναιδέστάτη κυρια , αμεσα ο κυριος βενιζελος και να την βαλει στην θεση της …και αν δεν συνετηστει να την καταχεριασει και ο κυριος ντινοπουλος μαζι με τον κυριο γιακουματο ! ουφ ! τα ειπα και ξεθύμανα ! ασε που περιεγραψε τους δανειστες μας ως λυστρικα φαντς !!! κυρια μου ως εδω ! καποιος να σε μαζεψει !!!

        Like

      2. Μα ναι! Κάποιος να την μαζέψει!
        Που είναι η πιπιλή, η βούλτεψη τελος πάντων;

        Like

    1. Η κυρια αυτη,Νάνσυ Σόντερμπεργκ,δεν ειναι και κανενα προσωπο που ασκει επιρροη καπου.Ειναι προεδρος σε μια κυβερνητικη υπηρεσια αποχαρακτηρισμου αρχειων που εχουνε σχεση με της εσωτερικη ασφαλεια της χωρας της και αφου τα αποχαρακτηρισει τα πουλαει σαν org. με 10 $ και πανω το καθενα που επιθυμει να αγορασει,σε οποιονδηποτε.Και πολυ αξια της εδωσε η αργεντινα προεδρος ,πολυ περισσοτερη απο αυτην που πραγματικα εχει και την εκανε αναγνωρισημη και απο τον θυρωρο της πολυηατοικιας της.Μια αρχιβιβλιοθηκαριος ειναι στο περιπου.Ποιος την χεζει.

      Like

      1. Μήπως τα “βέλη” πήγαιναν αλλού; μήπως ισχύει και εδώ το ……”σένα τα λέω πεθερά για να τ΄ ακούει η νύφη;”………

        Like

    2. ..Mετά θέλουν να κάνουν και Αμέρο,τρομάρα τους!….Γιά σκεφθείτε το λίγο!…. Oi USAνοι…Αμερο-λήπτοι!

      Like

    3. Σιλάϊλα

      γι αυτό επιμένω ότι ο επόμενος Πρωθυπουργός πρέπει να είναι γυναίκα

      την έχω βρει και το έχω γράψει πολλές φορές

      ΛΕΓΕΤΑΙ

      ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ

      που η Singular Logic δεν την έβγαλε ούτε καν ευρωβουλευτή

      Like

  1. Αυτή είναι παλικάρι γυναίκα. Δεν μπορούν τα κοράκια να κάνουν τίποτα, όσο αυτή κυβερνά γιατί αγαπάει την πατρίδα της.
    Απλώς περιμένουν μετά την πτώση της, κάποιο διαδοχό της δωσίλογο (καλή ώρα) για να ισοπεδώσουν με τη βοήθεια του την Αργεντινή.
    Δεν υπάρχει περίπτωση αυτά τα καθάρματα του πλανήτη να σταματήσουν την διεκδίκηση και είσπραξη των ματωμένων
    χρημάτων τους, ούτε στη δευτέρα παρουσία.

    Like

    1. Οσο αυτη κυβερνα δεν μπορουν να κανουν τιποτα;;;;;;;
      Δεν τους μαθαμε; εδω στην Ελλαδα, ερχονται καθε τριμηνο, σαν να περνουμε βαθμους στο σχολειο,
      και οι δικοι μας σαν κοτες κανουν οτι τους πει οι τροικα, χωρις ντροπη, χωρις να εχουν την λαικη κυριαρχρια,
      αλλα με ενα 24% (Ν.Δ – Πασοκ), μας παιζουν σαν ττην γατα με το ποντικι………ντροπη μας που το δεχομαστε.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Το μονο που φανηκε απο τις δηλωσεις τις Προεδρου της Αργεντινης ειναι οτι….τα φοραει τα παντελονια και καλο ειναι οι δικοι μας………………. να αλλαξουν ραφτη.;;;;;;;;;;;;;;;;

      Like

  2. Aν προεκλογικά είχε βγεί κι εκει κανένας απεσταλμένος της σοσιαληστικής διεθνούς να βρέχει “λεφτά” και έπεφταν σαν τα ζώα στη βοσκή όπως κάναμε εμείς, η Αργεντινή θα είχε κι εκείνη πάει κατα διαόλου μεριά.

    Όμως ο λαός αυτός ασπάστηκε με πίστη τις ζωντανές αλήθειες που τους έδειξε η Χριστίνα και με την δική του δύναμη και πίστη την ανέδειξε σε ηγέτιδα!

    Διότι φίλοι μου, σε όλα τα ελεύθερα και δημοκρατικά έθνη, οι ηγέτες αναγνωρίζονται και γενιούνται μόνο απο τον ίδιο τον λαό.

    Like

      1. δεν το πιστευω…
        .
        αφου παραδεχεσαι κι εσυ οτι ειναι Εθνικοσοσιαλιστρια Αργεντινα η Χριστινα,τι αλλο να πω…

        *εχει τραβηξει και κατι ξεγυρισμενες μηνυσεις για Εγκληματικη Οργανωση ,σε μια πολυεθνικη Αμερικανικη,πριν λιγο καιρο η Χριστινα.
        οχι παιζουμε….αλλα ελλαντα..

        Like

    1. ΕΔΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΤΥΧΗ MY FRIEND ΜΗΤΣΟΣ…

      ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΦΕΡΝΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ “ΕΛΛΗΝΕΣ”….!!!!!

      ΚΑΤΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ….

      Like

      1. Αννα said
        Νοεμβρίου 2, 2014 at 3:10 πμ

        τον πραγματικό λαό, η αυτόν πού, θέλεις να, βλέπεις εσύ; Ελληνας είσαι; σε τι είναι καλύτεροι οί Αργεντίνοι; στο ποδόσφαιρο?

        ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ (?) ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΣΥ…..ΑΝΝΑ (?)

        ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ “ΚΑΝΟΝΑ” …

        1) Δ.Υ. ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ,ΓΡΗΓΟΡΟΣΗΜΑ,ΣΤΑRΧΙDIΣΜΟΣ…..ΤΕΛΟΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ…

        2) Ι.Υ. ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ,ΜΑΥΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑΞΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΩ…

        ΔΟΥΛΕΨΕ ΝΑ ΦΑΣ, ΚΛΕΨΕ ΝΑ’ ΕΧΕΙΣ, ΚΛΕΨΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ….

        ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΟΥΝ ΤΟΝ “ΚΑΝΟΝΑ”…..

        @Ελληνας είσαι;

        ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΑ…

        ΕΧΩ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ ΟΝΟΜΑ, ΕΧΩ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΘΕΤΟ,ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ…

        ΑΥΤΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΑ ?

        ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΜΑΙ ΩΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΕΝΩ..

        ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΤΟ ΝΑ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΧΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ…

        ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΕΣΑ Σ’ΑΥΤΑ…

        ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΝ, ΛΕΩ ΑΝ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΕΝΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΕΝΑΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ, ΕΝΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΟΥΣΑΝ : ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΤΕ?

        ΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΤΕ ?

        ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΤΗΣ .ΟΥΤΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΥΛΕΥΤΡΕΣ ΤΗΣ ΕΠΤΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΣΑΣ (?)

        ΥΓ) Ο “ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ” ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ…

        ΤΟ “ΑΑΑΓΕΛΑΔΙΑ” ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΑ ΖΩΝΑΤΑΝΑ…

        ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΣΑΝ “ΚΑΛΟ ΜΑΤΙ” ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ “ΑΑΑΓΕΛΑΔΑΣ”…

        ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΑΘΩΟΤΗΤΑ..

        ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ,ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΖΩΝΤΑΝΟ…

        ΛΥΚΟΙ,ΥΑΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ “ΣΠΙΝΘΗΡΟΒΟΛΑ ΠΤΩΜΑΤΟΦΑΓΑ”….

        ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ? ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΤΗΝ “ΠΛΑΤΕΙΑ” ΘΑ ΕΧΩ…

        ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ “ΤΙΜ Ο ΡΙΑ” ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ…

        ΤΩΡΑ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΩΝ “ΠΑΙΔΙΩΝ” ΜΕΣΟ ΤΟΥ “ΕΝΦΙΑΛΟΜΕΝΟΥ”

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΛΥΜΠΙΤΣΑ…..

        Like

      2. Μπα;;;;; Και άλλος στην παρέα;;;;;

        Θετικότατο…

        “ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ? ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΤΗΝ “ΠΛΑΤΕΙΑ” ΘΑ ΕΧΩ…
        ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ “ΤΙΜ Ο ΡΙΑ” ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ…”
        Η πρώτη γύρα κερασμένη από μένα. Και αν περισσεύει καρέκλα πολύ θα ήθελα να περάσω μια βόλτα να τα πούμε και να πιούμε στην υγεία των… τιμωρών…

        Like

      3. Ας αφήσουμε τους κομμουνιστές να αυνανίζονται στους ορυζώνες του 'Μεγάλου Τιμονιέρη' Μάο says:

        ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ (?) ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΣΥ…..ΑΝΝΑ (?)

        ———

        OI ΓΝΩΣΤΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ….των υπερασπιστων της εκαστοτε Εξουσιας

        οι απο πανω …….καθοριζουν τις τυχες του Λαου, και την ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ του

        ο ιδιος λαος που εκανε την Αθηναικη….δημοκρατια ΣΑΣ

        και ειστε περηφανα ολα ακομα και τα δυτικα νεοταξιτακια ΣΑΣ

        ηταν , που ταυτοχρονα εξοστρακιζε τον Αριστειδη τον ΔΙΚΑΙΟ κτλ κτλ κτλ

        Like

      4. Ὁ Παντεπόπτης καί βιρτουόζος Καρδιογνώστης Ἀρχάγγελος φίλε μου, ὅπως πάντα – ὅπως σέ ὅλα καί γενικῆς φύσεως θέματα (“ἐκεῖνα” δηλαδή πού χρειάζονται “χιλιόμετρα”, exposure, κονέ καί…Γνώση – καμμιά σχέση πά νά πεῖ μέ τά “σεσημασμένα” Πατ – Σαβούρια ἐδῶ μέσα καί ἐκεῖ ἔξω, καί λοιπούς…χμμ..”σχολιάστές τοῦ μπιντέ καί τῆς παιδικής…χέστρας), ἔθεσε καί σέ ὅ,τι ἔθιξες τόν δάκτυλον ἐπί τόν “τύπον” τῶν ἥλων…

        Ἐξηγούμαι:

        [..] Ἀρχάγγελος…Ohne Gnade said

        Αυγούστου 11, 2014 at 9:25 μμ
        “Ἐσχάτως” κάποια…ἀμείλικτα ὅσο καί…ἐπί – “καιρα” ἐρωτήματα ἀπ – ass – χόλησαν τήν διεθνῆ…ἐπιστημονική κοινότητα:

        ΤΙ γέννησε τό…Γελάδι;
        Ποιά ἡ…μήτρα πού τό…ξέβρασε δηλαδή;
        Ποιά ἡ…γαμω – γεννεσιουργός αίτία…του;

        Καί…πρίν, “ΤΙ”;
        “ΤΙ”…άντικατέστησε δηλαδή τό “ἄρτι” ἀφιχθέν…”νεογνό”;

        Χμμμ…
        …Χμ.

        Σύμφωνα μέ τήν ἐπικρατούσα ἄποψη τοῦ κορυφαίου καρδιογνώστη καί είδικοῦ ἐπί σχετικῶν…θεμάτων, Ἀρχαγγέλου Ohne Gnade, τό…Γελάδι τό γέννησε ἡ κρίση ἤ…”κρίση”, ὄπως προαιρεῖσθε…

        Καί περιττό νά…τονίσουμε, ὅτι πρόκειται περί…θαύματος…

        Ἐν μία κυριολεκτικά…”νυκτί” δηλαδή, ἐκεῖ μεταξύ Μαρτίου καί Μαίου τοῦ…2010, τό μέχρι πρότινος…Κουνάβι, πού είχε ἐξωβελίσει μέ τήν…βρῶμα του καί τήν…γαμω – ασυγνωσιά του ὅ,τι ὑγιές ἔκανε τό…λάθος νά ἐπιμένει κρατήσει ὅ,τι ἤτανε δυνατόν νά κρατηθεῖ ὄρθιο ἀπό τά…ἙΠΕΡΧΟΜΕΝΑ”, τό μπασταρδο – γέννημα δηλαδή τῆς παρελθούσας 40ετίας, δίκην “πληγῆς” τοῦ Φαραώ, τό ΝΟΘΟ τοῦ “ΠΑΝΤΡΕΜΑΤΟΣ” τῆς διαχρονικά ὑποσκάπτουσας καί…ροκανίζουσας τά θεμέλια τῆς Πατρίδας ἀνθελληνικῆς “ΑΡΙΣΤΕΡΙΛΑΣ” πάσης “μορφῆς” καί φυράματος καί τοῦ…διαχρονικά ΠΑΛΙ ἐθνοπροδοτικοῦ καί δωσιλογικοῦ…”ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΟΡΜΟΥ” Ταγματαλητο – χουντο – “σωτηριο – λὀγων”…

        Ὅταν τό ἐν λόγω…αλογο – εξάμβλωμα διεπίστωσε ὅτι τά…κοτέτσια καί τά…ὀρνίθια καί τά ὑποστατικά πού τό…ἀμολύσανε νά πίνει τό αίμα τῆς ΠΑΤΡΊΔΑΣ δέν ἤτανε τίποτε περισσότερο καί τίποτε λιγώτερο ἀπό μιία καλο – καμουφλαρισμένη καί ὄζουσα, σάν τήν…”ΦΥΣΗ” του, φάκα, τήν είδε, ὡς…πανούργο καί…”πολυμήχανο” πού είναι ἀπό…”κατασκευῆς”, “ΤΙ”;

        “ΤΙ”…λέμε;
        …Τήν είδε meine damen und herren, ΓΕΛΑΔΙ.

        Καί…”ὠ τοῦ…θαύματος” πού…λέγατε, ἀπέκτησε…”ΓΝΩΜΗ καί ΑΠΟΨΗ” ἐπί παντός…αὐταπόδεικτου, προφανοῦς καί…”ΜΗ” (προσοχή στό “μή”, προσοχή στά κεφαλαία”, προσοχή στά εἰσαγωγικά”, προσοχή στό…δρόμο)…

        Τό ἀσύγνωστο, ἀδιάβαστο, λοβοτομημένο, ἀνεγκέφαλο, ἀπληροφόρητο καί ἀπόλυτο…ΜΗΔΕΝΙΚΟ τοῦ χτές, βρῆκε…ἁλώνι νά…ἁλωνίσει τόν…κοπανιστό ἀέρα πού φυσάει στά “πανιά” του, οὐ μήν…”ἀλλά” καί στό…
        …σΑΑΑλεμένο του…”μυαλό”.

        Ὅπως ΑΚΡΙΒΩΣ δηλαδή, “ΤΟ”…καλή ὥρα, “ΑΑΑρθρογράφο” – ΚΟΥΝΑΒΙ πού ἀπό…ΠΛΑΣΙΕ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ στά ἐπιδίλοιπα…”εθνο” – Πασοκο – ΚΟΥΝΑΒΙΑ τοῦ χτές, τήν είδε μετά τήν…”ζωο” – γονία τῆς προαναφερθείσης…”ΑΑΑνοιξης”, λίγο…Γιαλαδο – Γουίλφορντ, λίγο…Γιαλαδο – Ἥφαιστος καί λίγο…Γιαλαδο – Δελαστίκ…

        Καί δέν χάνει…εὐκαιρία νά…σᾶς…πληροφορεῖ, νά…ἀναδεικνύει καί νά, (Χ.Α.ααχαχααα, πόσο…Γιαλαδο – πατ – σαβούρα ρέ pussy…της), σᾶς…ΑΑΑναλύει (κυρίως αὐτό, “αὐτό”…ΝΑΙ τό τελευταῖο), τά…προφανῆ, τά αὐταπόδεικτα καί τά…τετραχηλισμένα, μέ τήν…παρ – “ἔνεσι” βέβαια, “ΕΥΚΑΙΡΩΣ” – ΑΚΑΙΡΩΣ, νά ἐνδώσετε στό…”εθνο” – πεπρωμένο πού ἐπι – “φυλάσσει” γιά τήν Πατρίδα ἡ “εθνο – σωτήριος” Χρυσή Πορδ…ἔεε….σὀρυ, Χρυσή Αὐγή λέγω, τῆς ὁποίας, τό ἐν λόγω Γιαλαδο – λοβοτομημένο Πατ – Σαβούρι ΠΑΝΤΑ, τυγχάνει…ΑΑΑκραιφνής ὑποστηρικτής, ού μήν ἀλλά…ΞΑΝΑ – ΜΑΝΑ, ψΑΑΑγμένος…”κριτής”…

        Καί μιᾶς καί ἐδῶ μέσα καί ἐκεῖ ἔξω, ὡς “λογική”…συνέχεια τῶν ὅσων ἀνά καί…”λύσαμε” παραπάνω, τά πάλαι ποτέ ΚΟΥΝΑΒΙΑ δώσανε τήν θέση τους, “κληρονομικῶ δικαίω” στά…καινο – κενο – φανῆ…ΑΑΑγελαδια, ἔχουμε καί…τίς γνωστές…Γιαλαδο – πιρουέττες…”ΑΑΑποδοχῆς” καί…”σύμπλευσης”…

        Γιά τόν…λούτσο καβάλα, δηλαδή…

        Ψίτ, Γελαδο – μηδενικά…
        Σᾶς ἔχω…”νέα”…
        Κοιτάχτε νά ξαναγίνετε οἱ ἐπαγγελματίες, οἱ…δασκαλίτσες, οἱ…πλασιέ, οἱ σαλεπιτζῆδες καί οἱ…καντινιέρηδες πού εἴσαστε πρό “κρίσης”, κόφτε μέ τόν…Γιαλαδο – κόφτη τήν…”γνώμη καί ἄποψή…σας” στό…γαμω – μίνιμουμ, γιά νἄχει τούτος ὁ Ἀγιασμένος Τόπος κάποια ΤΥΧΗ…

        Ἀλλάχτε πρῶτα τήν…γαμω – Γιαλαδο – “φύση” σας μπάς καί δεῖτε..Χ.Α.ίρι στά καχεκτικά καί κοκκαλιάρικα…σκέλια σας καί μετά, ἅμα σᾶς μείνει…κουράγιο, ἀλλάζετε καί τήν Πατρίδα…
        Κατά καί…νοητόν;
        …ΚΑΤΑ…”ΝΟΗΤΟΝ”.

        Ἄσμα γιά…Γατόνια καί…Ἀλαφροπατούσες…
        …”ΜΟΝΟ”:

        (Τό…ΑΑΑρώτησα τό “ἐν λόγω” πατ καί…σαβούρι:
        “TI” δουλειά κάνεις…μωρή μέ τέτοιο…γαμω – IQ;
        “ΤΙ” είσαι ἤ “ΤΙ” ὑπῆρξες ἐκεῖ ἔξω…real life;

        Κομμώτρια;
        Μανικιουρίστ;
        “Πλασιέ”…καλλυντικῶν;

        Ἐπειδή ἔκανα…ΔΙΑΝΑ, καί ἐπειδή καί ἐπειδή τά…χρειάστηκε…
        Μπουχός…
        …”Χ.Α.θηκε” ἀπό τήν “ἀνάρτηση”.

        Μπρρρτ…
        …Γιαλαδο – Χ.Α.ιβάν’ ). [..]

        Like

      5. “Σπαθί”;
        …”ΣΠΑΘΙ”.

        ΥΓ. Περιμένω κάτι..χμμ…τοποθετήσεις – “‘αναλύσεις” ἀπό κάτι…ψαγμένες στρατηγικές…πλασιέ καί κεμμένα “Ἠλεκτρό” – δια, ὅπως καί κάποια…χμμ…ἔντιμη τόποθέτηση ἀπό “κάποια” πού ἐπιμένει, Γιαλαδο – υαλοτουβλο “ούσα, νά…πειστεῖ, καί πλαί κρύβει σάν στρουθοκάμηλος τό κεφάλι στήν ἄμμο:

        π.χ.

        Ο Τούρκος του ¨πάρτα όλα¨ σε νέες περιπέτειες. ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

        Posted by olympiada στο Νοεμβρίου 1, 2014

        h..p://olympia.gr/2014/11/01/%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%C2%A8%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B1-%CF%8C%CE%BB%CE%B1%C2%A8-%CF%83%CE%B5-%CE%BD%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%80/comment-page-1/#comment-1969175

        Ἄντε ντέ…
        Ἄντε βρέ ἀστοιχείωτα…Γιαλαδο – Μηδενικά…
        …Δια – “φωτίστε” τήν ὁμήγυρι καί τούς…”ἀναγνώστες”.

        Καλά, ἀπό τά περιδεῆ…Χ.Α.ύγά καί “σία” πού πάθανε…νταράκουλο στήν ἴδια ἀνάρτηση, δέν ἔχω ἀπαίτηση…
        …Τό…”ἀναβάλλω”.

        ΥΓ. Ὅλοι θἄρθετε στά λόγια τοῦ Ἀρχάγγελου πού ἔχει δώσει πλήρη καί ἐπιχειρηματολογημένη…”ἀκτινογραφία” ἐδῶ καί χρόνια…
        Καί τοῦ…”ΤΙ” ἔρχεται καί σέ λίγο θά σᾶς βρεῖ, εἰδικά τά σεσημασμένα Γιαλαδο – σούργελα τοῦ μπλόγκ καί ὄχι μόνο, μέσα στά σπίτια σας, ἀλλά καί τοῦ…
        …”ΠΟΙΟΙ” είστε.

        ΨΑΚΚΙ…
        ΦΩΤΙΑ…
        ΔΙΠΛΌ $ΒΑΡΝΙΣΜΑ…
        …OHNE GNADE.

        ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ
        Ὁ ΜΕΓΑΣ…”ΑΠΟΣΥΝΑΓΩΓΟΣ”.

        Tot en…”met”.

        Like

      6. Δεν μπορώ να σχολιάσω τώρα. Sorry…
        Πίνω ένα τσίπουρο (ή μήπως ρακί; Δεν τα ξεχωρίζω) και περιμένω το αρσενικό της οικίας..

        Like

      1. τον πραγματικό λαό, η αυτόν πού, θέλεις να, βλέπεις εσύ; Ελληνας είσαι; σε τι είναι καλύτεροι οί Αργεντίνοι; στο ποδόσφαιρο?

        Like

      2. Τον λαό που βλέπω εγώ κι εσυ Αννούλα, που τρέχει μονο οπου μοιράζουνε λεφτά.

        Like

      3. Εσεις οι δυο δηλαδη παριστανετε τους Ελληνες?
        Ελλην μη Χριστιανος δεν υπαρχει.

        Like

      4. χμμμ ΧΜ τόσο βλάκας είσαι; δεν βλέπεις ΟΤΙ ΑΛΛΟΝ ΛΑΟ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΚΙ ΑΛΛΟΝ ΕΣΥ;;
        Από πού κι ώς πού αναιδώς, πιστεύεις ότι εγώ βλέπω έναν λαό όπως τον βλέπεις εσύ, -“πού τρέχει όπου μοιράζουνε λεφτα”- μέσα από τον ηλίθιο εγωιστή εαυτό σου, πού θέλει όλους να τούς βλέπει “τίποτε” γιά να φαίνεται ο ίδιος ξεχωριστός, από σκουπίδι, συνήθως, πού είναι?
        Χασου

        Like

      5. @ Άννα
        Είναι καλλίτεροι στο ότι είναι ικανοί να καταλάβουν τι γίνεται και να θέλουν κάτι μόνοι τους αντί να πηγαίνουν στα κομματικά κατηχητήρια να τους λένε τι θέλουν να θέλουν, όπως γίνεται εδώ.
        Είναι καλλίτεροι επειδή ήταν ικανοί να ψηφίσουν μία Κίρχνερ που να δουλεύει για την χώρα τους ενώ εμείς κάνουμε κυβέρνηση όποιον προδότη παπαγαλίσει το “Η Ελλάδα θα ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της” στις υποχρεώσεις που αυτοί δημιούργησαν για την Ελλάδα ερήμην μας ακριβώς γιατί είμαστε ηλίθιοι και δεν το καταλαβαίνουμε ούτε την ώρα που το κάνουν ούτε τώρα που έχουν σχεδόν τελειώσει.
        Και δεν θα έρθει η Κίρχνερ να φέρει Αργεντίνους που στο κάτω κάτω είναι και πολιτισμένοι οι άνθρωποι θα έρθουν ίδιοι μ΄αυτούς που είναι τώρα και που ήταν πριν και θα φέρουν τριτοκοσμικούς από τις χώρες που σκοτώνουν επειδή βλασφήμησες και επειδή είσαι μάγισσα.
        Κι εμείς είμαστε τόσο ηλίθιοι που τους βλέπουμε να τους φέρνουν να τους χρηματοδοτούν να τους χτίζουν τζαμιά με χρήματα του προϋπολογισμού (οι ναοί το ξέρεις ότι δεν χτίζονται με δημόσιο χρήμα; αλλά με χρήμα της εκκλησίας;) να τους λένε και ταξικά τους αδέλφια κι όμως εκεί στόκοι!
        Αυτοί έβγαλαν μια Κίρχνερ, εμείς ούτε την Ζωή Γεωργαντά δεν είμαστε ικανοί να στείλουμε στην Ευρωβουλή και στείλαμε το τσουλί την καϊλή. Κατάλαβες γιατί;
        Κατάλαβες Αννούλα

        Like

      6. Σοφία, όπως γνωρίζεις ο λαός της Αργεντινής είναι σήμερα όπως ήταν οί γονείς κι οί παππούδες μας. Εχουν οικειότητα, δείχνουν εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλον, τον διαφορετικό άλλο. Οι καρδιές τους ακουμπάνε .Τούς θεώρησαν, κι είχαν δίκιο, πιό εύκολη λεία απο εμάς καί δεν τους έκαναν την ίδια πλύση εγκεφάλου με χίλιους δυο τρόπους.
        Επειτα ξεχνάς το χρονικό διάστημα πού πέρασε έως ότου αντιδράσουν.
        Πρέπει να παίρνουμε το νήμα από την αρχή γιά να δώσουμε απαντήσεις.
        Επαίρεσαι ότι εσύ καταλαβαίνεις, κι άλλοι όχι.
        Είσαι βέβαιη ότι οφείλεται στην θέλησή σου, κι όχι στην βοήθεια πού εχεις λάβει από την ώρα πού γεννήθηκες, ενώ αυτοί οί άλλοι την έλαβαν σε μικρότερο βαθμό, η καί καθόλου; Καί φυσικό επόμενο χρειάζονται περισσότερο χρόνο να απεγκλωβιστούν από τον ιστό πού υπομονετικά έχτισαν γιά να μας ληστέψουν;
        Λες την γνώμη σου ελαφρά τη καρδία.
        Είναι ελεεινό να κατηγορείς τον λαό πού σε γέννησε καί σε μεγάλωσε έτσι εύκολα.
        Βγές από τον μικρό χρονικό ορίζοντα πού βλέπεις τον λαό μας, καί δες τον στην διαχρονικότητά του.
        Είναι δυνατόν αυτός ο λαός να υπέκυψε;
        Με τίποτε!
        Αν σκέφτονταν οί προγονοί μας όπως εσύ τίποτα δεν θα είχε αλλάξει από το 1453. Εκεί θα είμασταν.Ετρεξες 100άρι καί κουράστηκες.
        Τα έβλεπα να έρχονται, όχι μόνα τους, όλα αυτά κι ετοιμάστηκα, ω πού να σού λέω!
        Χαλάρωσε, κι ετοιμάσου κι εσύ

        Like

      7. Είναι ελεεινό να βλέπω τον λαό μέσα στον οποίο γεννήθηκα να είναι τόσο ηλίθιος.
        Χθες έλεγε ο πρώην σύζυγος μιας φίλης ο οποίος ήταν και στο Πολυτεχνείο ότι έβλεπε ένα γκάλοπ που ρωτούσαν αν ο κόσμος θέλει την τρόικα και λέει οι μισοί έλεγαν ότι την θέλουν. “Κι εγώ το ίδιο θα έλεγα” είπε ο τύπος “για να τους ελέγχει”
        Αυτοί που έχουν κατακλέωει και έκαναν απάτη για να καλέσουνν την τρόικα την κάλεσαν για να τους ελεγχει.
        Πιο ηλίθιος πεθαίνεις!
        Κι εγώ τα έβλεπα, και έλεγα εδώ μέσα πριν μπεις εσύ.
        Πράγματι Άννα, από το 1453 τίποτα δεν έχει αλλάξει.
        Υπό κατάληψη είμαστε συνέχεια. Ήταν οι τούρκοι προ των πυλών και μέσα μαλώναν για το γένος των αγγέλων. Τώρα είναι προ των πυλών και παίζουμε το πουλί μας για το πολίτευμα που λέμε ότι είναι δημοκρατία και μην μας το πάρουν!
        Μπήκαν στην πόλη οι εχθροί κρατούσαν δώρα οι εχθροί κι εμείς γελούσαμε στις γειτονιές σαν κάθε μέρα!

        Like

  3. μαυρα κορακια με νυχια γαμψα…
    5-6 τετοιοι προεδροι πατριωτες..

    θα ειχαν ..θαψει τα κορακια…
    πρωτα ομως χρειαζεται να ειναι πατριωτης ο λαος..

    ωστε να βγαζει τετοιους προεδρους….

    Like

    1. Δυστυχώς αυτό το συνοθύλευμα ραγιαδιμού, ατομικισμού, ανοησίας, ξενομανίας, έχουν ωδηγήσει τα πράγματα εδώ πού φθάσανε και προσεχώς χοιρότερα, Πάρτε το είδηση ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ!!!!!!! ΤΕΛΟΣ!!!! Πλήν μιας μικρής ομάδας του πληθυσμού αυτό που λέμε ελληνικός λαός είναι μία μάζα ανόητων, κουτοπόνηρων, παραδόπιστων, και βαθειά διεφθαρμένων ανθρώπων, που γράφουν την Πατρίδα και τους συναθρώπους τους στα παλιά τους τα παπούτσια. Μήν περιμένεται τίποτε από μάζα η οποία από το πρώι εώς το βράδυ κοιτάει μόνο το στενά προσωπικό της συμφέρον. Αφήστε την Αργεντινή καθε παραληλισμός είναι ατυχής, καμία σχέση. Στήν Αργεντινή δεν υπήρξε ένας εκμαυλιστής τύπου Ανδρέα Παπανδρέου ο οποίος έκανε συνενοχο τον μισό πληθυσμό της χώρας με διορισμούς , επιδοτήσεις κτλπ, τον άλλο μισό τον είχε υπό την προστασία της η Νέα Δημοκρατία. Αυτήν την μαύρη εποχή πολλοί συμπολίτες μας απολαμβάνουν ακόμη προνόμια, και αυτό το λέω μετα λόγου γνώσεως, Υπάρχουν ακόμη αρκετοί πού έχουν λίπος, υπάρχουν αρκετοί που ακόμη και τώρα διαπλέκονται με την εξουσία. το βέβαιο είναι ένα, ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ, ΕΘΝΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ!!!!! Οι περισότεροι ονειρεύονται επιστροφή στην προτέρα κατάσταση, του εκμαυλισμού, των δανείων, των διορισμών της αργομισθίας, και όχι μία πραγματική λύση η οποία θα ήταν δικαιη για το σύνολο συνανθρώπων τους, Κοινώς για το ατομό τους εχουν πουλήσει την ψυχή τους στον διάολο, Ο λαός αυτός (πλήν μίας μειοψηφίας) είναι ανήθικος, υλιστής, χωρίς αρετή και πνευματικές αξίες, και εναγωνίως ψάχνει σε ποιό κόμα η πολιτικό πάτρωνα θα πουλήθει, . Αλοιθωρίζουν πρός τον Σύριζα, Δέν έχουν καταλάβει ότι βρισόμαστε σε διαδικασία αποδόμησης του εθνικού κράτους και του κοινοβουλευτισμού, όπως τουλαχιστόν τον γνωρίσαμε τα τελευταία 180 χρόνια, και η ψήφος τους πλέον δεν αποτελεί προιόν συναλαγής, επειδή απλούστατα δεν ενδιαφέρει τις βρυξέλες και την Φασιστο- ευρωπαική ένωση τι θα ψηφίσει ο κυρ μήτσος από τα Φαρσαλα , ο κοινοβουλευτισμός πλέει τα λοισθια εντός όλίγου θα καταργηθεί και τυπικά

      Like

      1. Ετσι ακριβως ειναι Νικολα μου..Ακομα και τον τροπο που οδηγουν τα αυτοκινητα τους στο δρομο αν παρατηρησει καποιος θα καταλαβει με ποιους και με ποιες εχουμε να κανουμε..Το σαρκίο τους να ειναι καλα και δεν πανε να γαμηθουν οι αλλοι..”Βολεύβονται” παντου οπως τους εδιδαξαν ολα τα πολιτικά γουρουνια που περασαν απο την Ελλαδα..Δεν θα ξεχασω ποτε εκεινο το ”Μαζι θα κυβερνησουμε” του Ανδρεα στο Συνταγμα και απο κατω ο οχλος παραληρουσε και εκσπερματωνε με τα λογια του…Αυτοι ητανε οι κυρ Μητσοι απο τα Φαρσαλα..
        Να εισαι καλα και εχεις δικιο οτι υπαρχουν παρα πολυ λιγοι πραγματικοι Ελληνες που ειναι στο περιθωριο και εκει θα μεινουν γιατι αυτο θελουν οι υπολοιποι Συνελληνες..Χαλανε την πιατσα βρε αδελφε…

        Like

      2. παρα παρα πολυ σωστα…στο ”ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ!!” ας προσθεσουμε ότι ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ με ολα τα χαρακτηριστικα που ανεφερες…και ησουν ιδιαιτερα σεμνος στους χαρακτηρισμους σου

        Like

      3. WELCOME to the Club !

        ΒΑΡΑΤΕ ΔΥΝΑΤΑ τούς σκατό-γυφτους νεο”έλληνες”.

        Είναι ο ΜΟΝΟΣ τρόπος νά σωθούν (ίσως), οι επερχόμενοι
        (πού ΔΕΝ τό βλέπω).

        Like

      4. ……….αγαπητε Νικολα, με δακρυα στα ματια, ωφειλω να παραδεχθω οτι εχεις απολυτο δικαιο……… Πως θα γινοταν αραγε η μειοψηφια των ενεπομειναντων νοσταλγων της Ελληνικοτητας να ‘συνοικουσαν’ μακρυα απο την πλειοψηφεια των πιθηκων?????????
        Ευγε και τρις ευγε στην κ. Κιρχνερ! Εκτος απο την αξιοπρεπεια του λαου της, λυτρωνει τις μνημες καθε αξιοπρεπους ανθρωπου.

        Like

      5. Nikolas

        ………αιο είναι ένα, ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ, ΕΘΝΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ!!!!!

        Και βεβαια συμφωνω..

        ειναι οι ΕΛΛΗΝΕΣ!

        ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ, ΓΝΗΣΙΟΙ , ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.

        αλλα επειδη ειναι λιγοι..

        δεν εχουν τυχη…

        και μενουν στη σκια…

        καλα κανουν….

        θα βρεθουν την Αγια Ωρα μπροστα….

        και θα εχουν αφυπνιστει εκεινη την ωρα

        και χιλιαδες αλλοι ΕΛΛΗΝΕΣ..που βρισκονται κατω απο τα κομματα σε ..χειμερια ναρκη!

        Δυστυχως ..μεσα στα χρονια..

        οι Γεννιτσαροι πολλαπλασιαστηκαν..και ειναι πολλοι και σε σημαντικες θεσεις κλειδια!

        Σαν ..πολλοι…ειναι και δυνατοι!

        Θελουν να βρουν τους ΕΛΛΗΝΕΣ…και να τους εξαφανισουν!

        ΔΕΝ ΘΑ ..ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΟΙ..ΘΕΟΙ???

        ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΕΔΩ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ..

        ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ?????

        ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΝ!..ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΗΜΕΡΑ!

        Like

      6. .>..και θα εχουν αφυπνιστει εκεινη την ωρα..<
        ρε μαχητη αυτη η αφυπνηση επρεπε να εχει γινει τοτε που οι ελληνες ζουσανε με δανεικα και αγυριστα και ο καθενας εκλεβε την αριστερη του τσεπη για να τα βαλει στην αριστερη τσεπη και το γαμεισιατικο το πληρωναν αλλοι
        Ποιους ρε ανθρωπε εννοεις να αφυπνιστουνε;Και τι ζητας να κανουνε;Να δωσουνε η οχι τα δανεικα;Ετσι σαν αρχη δηλαδη.Και αν στους εκλεκτους Ελληνες που σημειωνεις βαζεις και το ατομο σου μεσα και με ποια κριτηρια;

        Like

      7. Που έχει δίκιο ο Nikolas (που ούτε τ΄όνομά του δεν ξέρει να γράφει Ελληνικά);
        Δεν είναι ο ίδιος λαός που έβγαλε 2 νόμπελ λογοτεχνίας τα τελευταία χρόνια;
        Δεν είναι ο ίδιος λαός που η μουσική του αγγίζει ακόμα και τους πιθηκάνθρωπους προτεστάντες;
        Δεν είναι ό ίδιος λαός που κατέβηκε στους δρόμους για το όνομα Μακεδονία, την αντίθεσή του στους βομβαρδισμούς στη Σερβία και στη μεγαλειώδη συγκέντρωση των αγανακτησμένων

        Like

      8. Για καλυτερη εμπεδωση=
        Ξανα και ξανα
        “Πάρτε το είδηση ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ!!!!!!! ΤΕΛΟΣ!!!! Πλήν μιας μικρής ομάδας του πληθυσμού αυτό που λέμε ελληνικός λαός είναι μία μάζα ανόητων, κουτοπόνηρων, παραδόπιστων, και βαθειά διεφθαρμένων ανθρώπων, που γράφουν την Πατρίδα και τους συναθρώπους τους στα παλιά τους τα παπούτσια. Μήν περιμένεται τίποτε από μάζα η οποία από το πρώι εώς το βράδυ κοιτάει μόνο το στενά προσωπικό της συμφέρον.”
        υγ
        και οσον αφορα για τα δυο Νομπελ ηδη τα εγραψε ο Νικολας “Πλήν μιας μικρής ομάδας του πληθυσμού “

        Like

    2. Αυτά τα περί 4% 10% ακραιφνών Ελλήνων, εμένα μου φαίνονται άκρως φασιστικά.
      Είναι οι δικαιολογίες για να μας καπελωθεί κάποιο μεσσίας που θα βάλει τάξη και που θα έχει ανώτερη εφυία, όραμα και άλλα τέτοια που ευαγγελίζονται τα φασισταριά…
      Και για νάχουμε καλό ρώτημα:
      Δεν είναι στον ίδιο λαό οι γονείς μας, οι παππούδες μας, οι άντρες μας, τα παιδιά μας;
      Αν αντί να οργανώσουμε όποια αντίσταση μπορούμε, περιμένουμε από τους μεσσίες του 4 ή του 10% να μας σώσουν, τότε σε τι διαφέρουμε από τους οπαδούς του “λεφτά υπάρχουν”;

      Like

      1. Κάτια +++++++++++++++++++++ δεν είναι ο ίδιος λαός πού σε ποσοστό 92% ήταν εναντίον των βομβαρδισμών στην Γιουγκοσλαβία, καί χίλια δυό άλλα;;;;;;
        Δεν γνωρίζουν στοιχειώδη ιστορία αυτοί πού γράφουν αυτές τις ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ? ας πάρουν αντικαταθλιπτικά αλλά ας μην μεταφέρουν την απαισιοδοξία καί την απελπισία τους πού στα πολύ μικρά τους προσωπικά μέτρα φαντάζει σαν η πραγματικότητα, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!
        ΑΣ διαβάσουν λίγη ιστορία γιά να μην μας ενοχλούν καί ζαλίζουν με τις σαχλαμάρες τους

        Like

      2. Προς Κάτια Β./ Το όνομα μου να είσαι βέβαιη, ότι ξέρω να το γράφω ελληνικά, είναι το πρώτο πράγμα πού έμαθα στην ζωή μου και αυτό σε ηλικία μόλις 5 ετών, εσύ το πηγαίνεις σαν την λαική παροιμία πού λέει (( Της μικρής ψωλής τις φταίνε οι τρίχες)) ¨οσον αφορά για τα Νόμπελ λογοτεχνίας και συγκεκριμένα για αυτά τα δύο πού μας έδωσαν σε πληροφορώ ότι δεν έχω καμία εκτίμηση στον θεσμό των Νομπελ είναι γνωστό ότι σε αυτούς πού τα δίνουν είναι άτομα της απολύτου εμπιστοσύνης των εξουσιαστικών κέντρων Δέν,περικλείει τιμή να έχεις κάποιος Νόμπελ!!! να έχει βραβευθεί δηλαδή από τους επικυρίαρχους!!! και για να σε ενημερώσω επειδή δεν γνωρίζεις Νόμπελ έχει δοθεί στον Κεμάλ Ατατούρκ τον μεγάλο σφαγέα και γενοκτόνο των χριστιανών Ελλήνων και Αρμενίων της Μικράς Ασίας Φυσικά με πρόταση και του Ελευθερίου Βενιζέλου του Ψευτό Εθνάρχη, Νόμπελ έχει δοθεί στον Χένρυ Κίσισγκερ τον μεγάλο εγκέφαλο των και καταστροφέα των εθνών,Νόμπελ έχει πάρει ο Ομπάμα γνωστός και μή εξαιρεταίος, Νόμπελ έχει δοθεί στον Γκορμπατσόφ αυτόν τον προδότη τον πράχτορα της Μπιλντεμπεργκ, που ανατρεψε την Σοβιετική Ενωση, καί δίνοντας την παντοδυναμία στις ΗΠΑ και στους μεγαλοτραπεζίτες με τα γνωστά αποτελέσματα και επιπτώσεις σε παγκόσμια κλίμακα, Νόμπελ έχει δοθεί και στην Ευρωπαική Ενωση σε αυτήν την Ένωση των τοκογλύφων που κυριαρχεί και εξουσιάζει το τραπεζιτικο κεφαλαίο αυτό ακριβώς το κεφάλαιο πού δρά σαν παγκόσμια εγκληματικη συμμορία πού παρεμβαίνει σε όλες τις χώρες με πραξικόπηματα και και αιματηρές ανατροπές, που φτωχοποιεί και εξαθλιώνει τους λαούς , και αγνωρίζει σαν δικαίωμα την κάθε είδους ανωμαλία και διαστροφή αυτήν την ένωση πού διέλυσε την Γιουκοσλαυία , και θέλει τα ΣΚόπια Μακεδονία Αυτην την ¨Ενωση που στηρίζει και ενισχύει τους Ναζί στην Ουκρανία και τους Τζιχαντιστές στην Μέση Ανατολή Εγώ θα σου αναφέρω αυτούς πού δεν πήραν Νόμπελ Ν.Καζαντζάκης, Γ. Ρίτσος και άλλους πολλούς αυτοί όλοι δεν ήταν της αρεσκείας του συστήματος. Οι λαοσυνάξεις για την Μακεδονία (στην Θεσσαλονίκη) είναι γεγονός ότι είχαν μεγάλη προσέλευση και έλαβαν χώρα την εποχή που Αρχιεπίσκοπος ήταν ο μακαρίτης Χριστόδουλος Το ότι όμως η Θεσσαλονίκη σήμερα ψηφίζει Μπουτάρη και με τα δύο χέρια αυτήν ειδικά την εποχή είναι και αυτό γεγονός. επειδή ο ανθέλληνας Μπουτάρης η Μποτάρι (επειδή δέν ειναι έλληνας) Φέρνει Τουρκους τουρίστες στην Θεσσαλονίκη και τα οικονομάνε τα μαγαζιά, άσχετα εάν θέλει να μετονομάσει την λεωφόρο Αγίου Δημητρίου σε Λεωφόρο Κεμάλ Ατατούρκ αυτό είναι αδιάφορο στους(( Μακεδονομάχους)) Θεσσαλονικείς εφόσον πέφτει ο σχετικός παράς. Τον φασισμό και τον ναζισμό δεν τον πολέμησαν όλοι οι Έλληνες το 20% μόνο!!! το άλλο 20% συνεργάστηκε ενεργητικά η και παθητικά με τους ναζί καταχτητές και το υπόλοιπο 60% κάθησε στα αυγά του κοινώς έκανε την πάπια περιμένωντας την έκβαση του πολέμου και πρός τα πού θα γείρει η πλάστιγγα, ώστε να τρέξει πρός τα εκεί, Η Ιστορία μας διδάσκει πολλά εάν φυσικά την ερευνούμε και κάνουμε ορθή ανάγνωση για παράδειγμα : Ποτέ δεν θα είχε γίνει η Ρωμαικοκρατία στην Ελλάδα εάν σχεδόν όι περισότερες ελληνικές πολεις κράτη δεν είχαν συνταχθεί και πολεμήσει με τους Ρωμαίους εναντίων των Μακεδόνων. Η περσική Αυτοκρατορία θα είχε καταλυθεί πολύ πρίν την γέννηση του Μεγάλου Αλεξάνδρου εάν οι έλληνικές πόλεις δεν μήδιζαν κοινώς δεν τα τσεπώνανε από τους Πέρσες για να πολεμάνε μεταξύ τους. Το μεγαλύτερο μέρος του στρατού των Τούρκων σουλτάνων αυτών πού κατάκτησαν τα Βαλκάνια και άλωσανε την Κων/πολη δεν ήταν Τούρκοι αλλά εξιλσαμισμένοι πρώην Χριστιανοί Ορθόδοξοι (Έλληνες- Βούλγαροι- Σέρβοι- Κροάτες κτλπ) Αυτά προς προσωπική πληρόφορηση Το μάθημα Ιστορίας πήρε τέλος να καθήσεις να διαβάσεις πρίν άρχίσεις και γράφεις μπούρδες στο πληκτρολόγιο

        Like

      3. Νικόλα συνειδητοποιείς ότι αναφέροντας μερικές μελανές στιγμές της ιστορίας μας, καί με δεδομένο ότι τις ξεπεράσαμε, ακυρώνεις την απαισιοδοξία σου γιά το σήμερα;!Πράγματι αγαπητέ Νικόλα ποτέ δεν ήταν κάπου κοντά στο 100% στις επάλξεις ο λαός μας, ούτε στις πιό λαμπρές περιόδους, κι όμως πάντα νικάγαμε.

        Like

      4. Για να κάνεις μαθήματα ιστορίας, πρέπει να ξέρεις ιστορία..
        Πότε πήρε νόμπελ ο σφαγέας κεμάλ; Ποτέ βέβαια…
        Και δεν μιλάμε για τα νόμπελ ειρήνης, που όλοι ξέρουμε με τι σκοπιμότητες δίνονται…
        Και βέβαια, αφού υπάρχει ο μπουτάρης, όλοι οι Μακεδόνες είναι προδότες!!!
        Επειδή υπήρξαν κάποιοι προδότες, πάει να πει ότι δεν υπήρξαν και ήρωες… Τόσο απλά!
        Τι είναι οι Έλληνες; Κάτι σαν Ολλανδοί, Λουξεμβούργιοι, Εσθονοί, με τσαρούχια…
        Οι γενικεύσεις σου είναι -στη καλύτερη περίπτωση- απλοικές, για να μη πω ότι δείχνουν περιφρόνηση…
        Ποιοί πολέμησαν είπαμε το 1940; Το 20%; Ούτε οι πιό φανατικοί ανθέλληνες δεν τα λένε αυτά…
        Λες ψευτοεθνάρχη τον Βενιζέλο! Αλήθεια; Η Ελλάς ήταν μέχρι τη Μελούνα… Με ποιανού την πολιτική είναι εκεί που είναι και με ποιανών την πολιτική χάσαμε ότι χάσαμε;

        Δεν αρκεί να (ψευτο)γράφεις Ελληνικά για να είσαι Έλληνας Nikolas…
        Άντε τώρα να κάνεις αλλού μαθήματα περί κοντού πέους και τριχών… Κατάλαβες; καπίς; γκέγκε; understood?

        Like

      5. Νικολας
        Σαν ΚΑΛΑ μας τα γραφεις.ΝΕΤΑ ΣΚΕΤΑ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
        υγ
        Για την μεγαλη ομως διαδηλωση στην Θεσσαλονικη θα πρεπει να ξερεις ,διοτι δεν εχεις πιασει βαθεια το θεμα (διδασκεται σε σχολες χειρισμου των μαζων,Tavistock κλπ) οτι η δημιουργια αντισωματων επιτυγχανεται με χορηγηση συγκεκριμμενων δοσεων αντιγονου και μετα επερχεται αμβλυνση λογω κατευθυνομενης …διαρροης μαζικης ενεργειας απο το κοπαδι που συνεχιζει να ζει και βιωνει αλλα με ακρα σιγη,σαν να μη υπαρχει τιποτα,με απλες και ηπιες μονο αντιδρασεις του…σωματος απο αδρανικη μεταπτωση

        Like

    3. Εγώ αγαπητοί μου “αγανακτισμένοι” με τους “ραγιάδες” και “γενίτσαρους” νεοέλληνες
      είμαι πολύ επιφυλακτικός και για σας, και τις δικές σας προθέσεις και “όνειρα” για μιά “άλλη” Ελλάδα!
      Δεν κερδίζετε την εμπιστοσύνμη μου έτσι
      και από την άλλη λαμβάνω σοβαρά υπ’ όψιν τις ενστάσεις της Κάτιας!

      Εσείς με ποιό κριτήριο ξεχωρίσατε εαυτούς στους ελάχιστους “εκλεκτοὐς” Έλληνες και τι σας κάνει τόσο βέβαιους;
      Ο καθένας που μπαίνει εδώ μέσα και πετάει ότι παπαριά και κομπλεξισμό του “για την Ελλάδα ρε γαμώτο”
      τοποθετεί εαυτόν στους “ξυπνημένους” και “γνήσιους” και “εκλεκτούς” Έλληνες
      και είναι να τραβάς τ’ @ρχίδια σου με τους περισσότερους!
      Όχι απλώς βλάκες … ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ βλάκες!
      Άμα λάχει μαζί σας αυτοτοποθετήθηκε και ο καρακομπλεξικός και μοχθηρός AnyparktOs … “εκλεκτός” Έλλην και αυτός!

      Ο Ελληνικός λαός ΑΥΤΟΣ είναι και έτσι ΠΑΝΤΑ ήταν
      γιατί αυτή είναι η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ του, η ΠΑΙΔΕΙΑ του και η ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΣΗ του
      και δεν είναι καθόλου χωρισμένη σαφώς στα δύο όπως το θέλετε εσείς, αλλά υπάρχουν όλα τα “άνθη” και “αρώματα” του αγρού
      και δεν ξέρω με ποιά κριτήρια κάποιοι την είδατε “κρίνοι” ανἀμεσα σε “τσουκνίδες” και “άχυρα”!
      Και όχι, κανείς δεν τον χάλασε τον “άγιο” αυτό λαό
      τόσο “άγιος” ή “απολωλός πρόβατο” ήταν πάντα
      απλώς άλλες οι συνθήκες κάθε φορά και άλλες οι εκφάνσεις!

      Είναι φτηνό και ανεύθυνο να λέμε ότι τον χάλασαν πολιτικοί καί άλλοι
      έχει και είχε ακριβώς τους πολιτικούς που του άξιζαν
      και όποιος στον Παπανδρέου π.χ. βλέπει τον “Σατανά” που “πήρε τις ψυχές” αυτού του “άγιου” λαού
      ο Παπανδρέου ευθύνεται μόνο στο ότι ήταν άριστος ψυχολόγος της μάζας και εκπλήρωνε ικανότατα τα πιό ταπεινά ένστικτα και “όνειρα” αυτού του λαού για να βασιλεύει!

      Αυτή η αυταρέσκεια περί “αμνών” και “εριφίων”
      αλλά κυρίως αυτή η απολυτότητα περί “Καλού” και “Κακού”, σαφώς διαχωρισμένων
      κατά την δική μου ανάγνωση είναι απόλυτα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ αντίληψης πραγμάτων
      και υποσυνείδητα περασμένη στο DNA μας ακόμα και από όσους για την θρησκεία αδιαφορούν ή έχουν γίνει και αρνητές
      έχει άμεση σχέση με την ίδια την ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ αντίληψη πραγμάτων της συγκεκριμένης ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ μας
      και οφείλεται στην βαθειά ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ κουλτούρα μας εδώ και αιώνες,
      χοντρικά να περιγράψω σαν ΜΕΣΣΙΑΝΙΚΗ-ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΗ
      και απόλυτης ΠΪΣΤΗΣ ότι ο καθένας προσωπικά αντιπροσωπεύει το “Καλό” και την “Αλήθεια”
      που πολεμάει το “Κακό” και την “πλάνη” που είναι ότι “αντίθετο” και “άλλο”!

      Και εδώ παίρνω την πολύ σωστή παρατήρηση της Κάτιας
      “Αυτά τα περί 4% 10% ακραιφνών Ελλήνων, εμένα μου φαίνονται άκρως φασιστικά.
      Είναι οι δικαιολογίες για να μας καπελωθεί κάποιο μεσσίας που θα βάλει τάξη και που θα έχει ανώτερη εφυία, όραμα και άλλα τέτοια που ευαγγελίζονται τα φασισταριά…”

      Πολύ σωστά, εκεί καταλήγει τελικά το θέμα από τέτοιες αντιληπτικές στάσεις και θεωρήσεις

      Στον ΦΑΣΙΣΜΟ των λίγων που έχουν την έπαρση των ΕΚΛΕΚΤΩΝ!
      Πρόθυμων να ΠΟΔΟΠΑΤΗΣΟΥΝ το “ευτελές” της μάζας και “κακό”!
      Αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύει σήμερα και ο … Άδωνις!
      Αλλά όχι μόνον … και πλείστοι όσοι επικριτές του Άδωνι!

      Δεν μπορώ να ακούω πομφόλυγες για “ελληνόψυχους” και “ανθέλληνες”
      ούτε μεγαλοστομίες “πἀμε … ορμάτε… ξεσηκωθείτε … πολεμείστε … ίτε παίδες Ελλήνων ….”
      που δεν λένε ούτε ΠΟΥ ούτε ΠΩΣ ούτε ΓΙΑ ΤΙ ….
      για μένα είναι μόνο λόγια επηρμένων (για να μην πω βλαμμένων) που δεν έχουν να πουν απολύτως τίποτα πέρα από το να ντύνουν το τίποτά τους με μεταξωτά βρακιά
      κάτι σαν “αθρογραφία” ΠΑΠΑΡΑΝΔΡΟΥ δηλαδή για να δώσω ένα ακραίο παράδειγμα

      Όποιος θεωρεί τον εαυτό του στους “εκλεκτούς”
      ας προσπαθεί μόνον να κάνει “εκλεκτές” παρεμβάσεις στην κοινωνία
      με ΘΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ και ΔΙΑΛΟΓΟ
      που να πείθουν για την “εκλεκτικότητά” τους και να ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΝ δια της ισχύος της ΚΡΙΣΗΣ και ΚΡΙΤΙΚΗΣ ότι οι ίδιοι θεωρούν “ανάποδο” και “στραβό”

      από επηρμένους “ελληνόψυχους” και “εκλεκτούς” μας έχει πιάσει αηδία!

      Like

      1. Το σχόλιο δεν αποτελεί υποχρεωτικά μομφή προς τους παραπάνω σχολιαστές
        αλλά με αφορμή την συνολική “καταδίκη” του ελληνικού λαού που διάβασα παραπάνω
        γενικότερο σχολιασμό πραγματικότητας.

        Like

      2. Ανευθυνότητα είναι να λέμε ότι τον λαό δεν τον χάλασαν οί πολιτικοί.Οπως ένας γονιός κυττάζει να καλλιεργήσει τις καλύτερες τάσεις τού παιδιού του, κι όχι να ικανοποιήσει τα πιό ταπεινά ενστικτά του-ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΟΝΤΑΣ τα με την συνεχή χρήση τους, καί στο τέλος παγιωνοντάς τα…. όπως το ΠΑΣΟΚ- ΟΛΟΙΔΙΑ οί καλοί πολιτικοί ταίζουν τις ανώτερες τάσεις του.Σε λίγο θα μας πείς ότι είναι θέμα dna!

        Like

      3. Την ΘΡΗΣΚΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ αντίληψη πραγμάτων την ανέλυσα … και όσοι μπορούν … ας καταλάβουν!
        Να μου επανέρχεται η θεούσα με ταλιμπανικές αντιλήψεις περί πολιτικών … ως “μπαμπάδων” …
        και λαού σαν … ηλιθίων μωρών …
        ε … δεν θα σπαταληθω!

        Εμένα ότι είμαι …
        “άνθος” ή “φρόκαλο”
        δεν με έκανε κανένας πολιτικός!
        Ούτε καν ο μπαμπάς και η μαμά μου!
        Αυτοί ξεκίνησαν … αλλά …
        ΕΓΩ με έφτιαξα!

        Όποιος θεωρεί εαυτόν “ποίμνιον” και υπεύθυνους τους “ποιμένες” του
        μακρυά από μένα!

        Like

      4. καλα και αγια ολα απο το στομα ..αγιασαντος αλλα αυτο παλι τι τοθελες?Ξυπνας και κοιμασαι και ονειρευεσαι αυτον.”με μεταξωτά βρακιά
        κάτι σαν “αθρογραφία” ΠΑΠΑΡΑΝΔΡΟΥ”.Και μετα σκουζεις σαν σφαγμενο αρνι ασπρο και αθωο.Τα θελει και ο κολος σου.

        Like

      5. Τον αδίκησα λες ε;
        Να εξηγούμαι
        εγώ χέστηκα και αν βρίζει και αφρίζει ο ΠΑΠΑΡΑΝΔΡΟΣ από πίσω μου μέχρι Δευτέρας Παρουσίας
        αυτός υποφέρει και εγώ γελάω
        και ναι, συχνά την βρίσκω να τον τσιγκλάω για να αποκαλύπτεται
        το μόνο κακό είναι όμως ότι δεν μπορεί να γίνει καμία σοβαρή συζήτηση με αυτόν παρόντα
        χέζει όλες τις αναρτήσεις!
        Αυτό είναι το μόνο που με πειράζει, αλλά πάλι πάει πολύ να κατηγορηθώ εγώ γι αυτό (κατά “λογική” Α.νούλας)
        γιατί τον … ερεθίζω!

        Like

      6. Θα πρεπει να εχεις καταλαβει εσυ ειδικα οτι και εμενα μου αρεσει το καλαμπουρι που απευθυνεται σε ατομα με υπερβολες και εμμονες.Αλλα αλλο αυτο και αλλο το συνεχεια και συνεχεια διοτι τοτε και ενω στην αρχη εχεις χαμογελασει μετα αρχιζεις και συνοφριωνεσαι διοτι το πολυ ιδιο φαγητο ειναι στο τελος και εμετικο.Ναι σε ολα αλλα και καποιο μετρο στο θεμα για να βγαινει και κανενα σχολιο στο τελος και κανενα συμπερασμα

        Like

      7. βρε ζώον εννοούσα το σύνολο, ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ, της πολιτικής..των πολιτικών, αλλά σιγά μην χάσεις ευκαιρία να διαστρεβλώσεις :τηλεόραση, σχολεία, ποιότητα της δημοκρατίας,βιβλιοθήκες, αθλητισμός, τύπος κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ
        εσύ σε έφτιαξες;; ναί! ” εν το θέλειν καί το μη θέλειν κείται το πάν”.Αγ.Ιωάννης Χρυσόστομος
        ΤΥΧΑΙΩΣ έχεις δίκιο

        Like

    1. Κατια Β,@ Να μάθεις ιστορία, πρώτα, και όταν μάθεις θα δείς ότι θα διορθωθεί ο χαρακτήρας σου και δεν θα κάνεις την έξυπνη, Ο Κεμάλ το βραβείο νόμπελ το πήρε το 1932, ένας από τούς ηγέτες που τον πρότειναν ήταν ο γιός του εβραίου από την Θεεσσαλονική του Μπενί Σέλον, . Ο γιός του Μπενί Σελόν είναι ο δικός σου εθνάρχης ο Ελευθέριος Βενιζέλος, από πατέρα εβραίο και μητέρα κρητικιά. Κατά δεύτερον εγώ δεν είμαι ισοπεδωτικός επειδή έχω την γνώση, και γνωρίζω τι λέω ισοπεδωτική είσαι εσύ πού νομίζεις ότι επειδή για παράδειγμα στις Θερμοπύλες πολέμησανε 300 Σπαρτιάτες (Για την ιστορία δεν ήταν 300 μαζί τους πολέμησαν και 700 θεσπιείς και αυτοί εντελώς εθελοντικά χωρίς να τους υποχρεώνει ο νόμος της πόλης τους) Εσύ παρεβαίνεις και εντελώς αυθαίρετα και παράλογα κάνεις αναγωγή και θεωρείς ότι όλοι οι έλληνες είναι Λεωνίδες, Μεγάλοι Αλεξάνδροι, η Κολοκοτρώνηδες και Καραισκάκηδες, τίποτε πιό ψευδές και πιό βλακώδες από αυτό. Εάν υπήρχε μία περίπτωση να ισχύει αυτό έστω στο 50%, τα μέτρα των μνημονίων δεν θα είχαν περάσει ούτε για μία στιγμή. Τα σύνορα από την Μελούνα στον Νέστο ήταν κάτι πού ενέκριναν οι εγγλέζοι στην Ελλάδα στο πλαίσιο της διάλυσης της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, βλέπεις ειχαμε μπεί στον 20ο αιώνα στον αιώνα του πετρελαίου και η Οθωμανική αυτοκρατορία κατείχε την περιοχή της Μέσης Ανατολής και την Σαουδική Αράβια, δηλάδή σχεδόν όλο το πετρελαιο του κόσμου εκείνη την εποχή, αυτόν τον θησαυρό δεν θα τον αφήναν με τίποτε οι οι εγγλέζοι στα χέρια του Σουλτάνου και μιάς καθυστερημένης Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που αλοιθώριζε εκείνη την εποχή πρός την Γερμανία του Κάιζερ. ¨Ετσι δρομολογήθηκε σχέδιο διάλυσης της Οθωμανικής αυτοκρατορίας επίσης είχε συμφωνήθεί και κάθοδος της Ρωσσίας των Τσάρων στίς θερμές θάλασσες, Ο ελληνικός στρατός φυσικά και πολέμησε με ηρωισμό για να ελευθερώσει αυτά τα μερη να είσαι όμως βέβαιη όμως ότι έαν δεν ήθελε τότε η Βρετανία τα σύνορα θα ήταν ακόμη στην Μελούνα, Στην Μικρά Ασία μάς έμπλεξε πάλι η Βρετανία και μόλις τα βρήκε με τον Κεμάλ, εξαιτίας της Ρώσικης επανάστασης των Μπολσεβίκων έβαλε τον Βενιζέλο ο οποίος ήταν πιστός υπηρέτης του αγγλικοί στέμματος έκανε εντελώς αυθαίρετα εν καιρώ πολέμου εκλογές πράγμα πού το σύνταγμα και οι νόμοι το απαγορεύουν άλλαξε τον εκλογικό νόμο με τέτοιο τρόπο ώστε να χάσει τις εκλογές και έδωσε το έναυσμα να σταματήσει η ξένη βοήθεια και ο ανεφοδιασμός του ελληνικού στρατού και έτσι είχαμε την τραγωδία της Μικράς Ασίας και τον ξεριζωμό εκατομύριων ελλήνων. ουφφφ πάλι με κούρασες!!!!!!!

      Like

      1. To 1932, δεν δόθηκε βραβείο νόμπελ ειρήνης.
        Το 1934 όντως προτάθηκε ο κεμάλ από το Βενιζέλο, αλλά φυσικά το νόμπελ το πήρε ο Άρθουρ Χέντερσον…
        Για να τελειώνουμε αυτή την αντιπαράθεση: Εγώ δεν πιστεύω ότι ο Ελληνικός λαός είναι διεφθαρμένος, ή χαμηλού επιπέδου! Αυτά τα πιστεύει ο “μπράβο γιόργος” και γενικά οι κυβερνώντες..
        Αν θες αντιπαράθεση σε θέματα ιστορίας, στη διάθεσή σου…
        Αργότερα όμως! Πρέπει να πάω στο ΙΚΑ τώρα…

        Like

  4. Ολυμπία ….. Πρόσφατα είχατε αναρτήσει τα πιο κάτω είπε ο Βλαντίμιρ Κοζιν σε ακροατηριο …

    …..Πρόσφατα λέχθηκε ότι οι ΗΠΑ είναι έτοιμες να διεξάγουν μυστικές και ακήρυχτους πολέμους, χρησιμοποιώντας αντάρτες εναντίον διαφόρων κυβερνήσεων και με αξιοποίηση πολιτικών, οικονομικών, στρατιωτικών και ψυχολογικών μεθόδων ενάντια σε κάθε αντίπαλο, όπως αναφέρθηκε ανακοίνωση της Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων.

    https://olympia.gr/2014/10/31/dr-vladimir-kozin/#more-424889

    Είχα σχολιάσει ότι Πιστεύω ότι η ανάλυση μάλλον απευθύνεται σε χαζούς η σε άσχετους παραμυθάδες.
    Δηλαδή έως σήμερα δεν γνωρίζαμε ότι η τακτική αποσταθεροποίησης των χωρών ήταν και είναι συνεχής με τον α η β τρόπο ?
    Δεν διεξήγαγαν οι ΗΠΑ μυστικές επιχειρήσεις αποσταθεροποίησης…που κάπου κάπου την βόλευε και η τρομοκρατία ?
    Αν δεν είχαμε …… τρομοκρατία ήταν δύσκολο να κατασκευαστεί ?
    Δεν νομίζω. Έχουμε πλείστα παραδείγματα παγκοσμίως κατασκευής τρομοκρατίας ακριβώς για αποσταθεροποίηση χωρών.

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ επιχειρήσεις επίσης εναντίον χωρών.

    Η Ιστορία όσον αφορά την αποσταθεροποίηση των χωρών παγκοσμίως έχει δώσει πολλά παραδείγματα εδώ και πολλά χρόνια .
    Να αρχίσω να τα αναφέρω ? Δεν νομίζω ότι χρειάζεται για ευφυείς ανθρώπους..———————-

    Χαίρουμε που σήμερα ανεβάσατε αυτό το άρθρο για την Χριστίνα της Αργεντινής και το γράμμα της στον Ομπαμα γιατί δείχνει ότι η αποσταθεροποίηση των χωρών εκ μέρους των ΗΠΑ δεν είναι κατι καινούργιο που μας είπε ο Βλαντίμιρ Κοζιν . Δεν μας διαφωτίσε σε κάτι..
    Η Αποσταθεροποίηση θα συνεχίζεται εκ μέρους των ΗΠΑ στην Λατινικη Αμερικη και όχι μόνο. Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ειδικός αναλυτής (εγώ σίγουρα δεν είμαι ) λίγο νιονιό θέλει όχι πολύ.

    Η Λατινικη Αμερική όμως τώρα έχει αλλάξει . Δεν είναι μπανανιά κόκα κόλα και ΙΤΤ. Οι λαοί της και οι κυβερνήσεις δεν μασανε .

    Όλη η Αμερικανια έπεσε πάνω στον Μαδουρο Βενεζουελα μήπως τον αλλάξουν . Τίποτα δεν έγινε και ούτε θα γίνει.
    Ο Τσαβες αγαπητός και θερμός φίλος της Χριστινας της Αργεντινής μπορεί να έφυγε αλλά χιλιάδες Τσαβες είναι στην Βενεζουέλα και στην Λατινική Αμερική .

    Έφτασαν στο σημεία οι αθεόφοβου να σταματήσουν στην Ευρώπη το αεροπλάνο του Προέδρου της Βολιβίας πρωτάκουστο γεγονός στην διεθνή διπλωματία.
    Αυτό το έκαναν Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις κατά διαταγή του Πολυχρονεμένου τους Πασά .

    -ΕΓΩ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΒΟ ΜΟΡΑΛΕΣ – ΟΜΗΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

    http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/ebo-morales-%C2%ABego-o-proedros-tis-bolibias-omiros-stin-eyropi%C2%BB

    VENCEREMOS

    Like

    1. H Τελευταία Aαπόφαση για τα διεθνή κοράκια των Αμερικανικών συμπεριλαμβανόμενων βέβαια βγήκε ενάντια στα κοράκια ως γνωστό και την εισήγηση και κατάθεση της αίτησης την έφερε η ΒΟΛΙΒΙΑ στα Ηνωμένα Έθνη .( Γουστάρω)

      Η ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ ΗΤΑΝ ΑΠΟΥΣΑ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΑ ..ΠΙΟ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΝΕΣΑΙ…..????

      Τι ? Σαμαροβενιζελος ΚΑΙ ΚΟΜΠΑΝΙΑ ?

      Να το γράφουν και….. οι Κινέζοι που ήταν μαζί με την Αργεντινή και Βολιβία στον ΟΗΕ.

      …….Ο Κινέζος τι να είπε άραγε ?

      The resolution, drafted by Bolivia on behalf of the Group of 77 developing nations and China, was adopted with 124 in favor, 11 against and 41 abstentions.

      http://news.xinhuanet.com/english/world/2014-09/11/c_133635396.htm

      Like

    2. Προς Κάτια Β. Το 1932 , με επιστολή του ο (((εθνάρχης)))??? Βενιζέλος πρότεινε στην Σουηδική ακαδημία επιστημών την βράβευση του Κεμάλ Ατατούρκ, Εάν διαβάσεις την επιστολή η οποία εκτός τού ότι είναι γεμάτη εγκωμιασμούς για το πρόσωπο του Ντονμέ Κεμάλ , ο μεγάλος (((εθνάρχης))) Παραδέχεται και τονίζει μάλιστα με ιδιαίτερη έμφαση ότι τα εθνικά σύνορα της Τουρκιάς τα πραγματικά είναι αυτά που προέκυψαν με την συνθήκη της Λωζάνης, δηλαδή τα συνορα όπως διαμορφωθηκαν μετά την Μικρασιατική εκστρατεία και καταστροφή,Οπότε δεχεται την Τουρκική άποψη και θέση ότι η Ελλάδα ήταν εν αδίκω επιτιθέμενη και ο ελληνικός στρατός ήταν στρατός εισβολής!!!! Συμπέρασμα: Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΟΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ Δέν είναι ντροπή να δεχτείς ότι δεν ξερεις υπάρχει η καλή θέληση να σου εξηγήσουμε και διαθετω όλη την υπομονή που χρειάζεται Το κακό είναι να νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα και εσύ να ξέρεις τα μισά και αυτά διεστρεβλωμένα

      Like

      1. Ε άμα είναι είναι χοιρό-τερη, τι να κάνω η φουκαριάρα;
        Με κατατρόπωσες μεγάλε…
        Και δεν μας λες ω μεγάλε, τελικά το πήρε το νόμπελ ο κεμάλ;
        Αφιερωμένο:

        Like

  5. ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΑ ΑΝΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ.
    ΜΕ ΤΙΜΗ
    Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

    ΝΑ ΔΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΑ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ;

    Υ.Γ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΚΟΜΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

    Like

  6. Σιγα την παλληκαρια. Κράτη σαν αυτα (Αργεντινή κα) δανείζονται, η μεγαλοαστική τους τάξη λυμαίνεται τα δάνεια, διορισμοί κομματικοί, θαλασσοδάνεια ανευ αντικρύσματος , χαριστικές παροχές κλπ Φυσικά δεν μπορούν να τ’αποπληρώσουν και μετά βάζουν μπροστά το Λαό… Αν ομως τα ειχε πάρει ο Λαός ισχύει το “μαζι τα φάγαμε”. Οχι δεν τα φάγαμε μαζι, αυτη η μερίδα (μεγαλοαστοί και κομματικοι εγκάθετοι) τα φάγανε και μετά ζητούν απο τον Λαουτζίκο να τα πληρώσει. Βγαίνουν δε και ηρωες απο πάνω και το Πόπολο θαυμάζει εκστασιασμένο! Στην ίδια κατάσταση ειναι και η Ελλάδα και η Κύπρος, αυτοι που τα φάγανε δεν ειναι τα 1,5 εκατ. ανεργοι ή οι κακοπληρωμένοι Ιδιωτ. Υπάλληλοι (τωρα και Δημόσιοι), αλλα η Κομματικές Νομενκλατούρες.

    Like

    1. Ξέχασες νά αναφέρης, ότι, ο μακαρίτης ο άντρας της ΚΑΙ αυτή η ίδια η γάτα,

      (απλώς, ένας θηλυκός Ανδρέας Παπανδρέου),

      από πάμπτωχοι επαρχιακοί δικηγορίσκοι τής παταγωνίας,
      έχουν γίνει ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΙ, δέν ξέρουν τί έχουν,

      αφού “ΕΠΕΝΔΥΣΑΝ ” στήν διαχρονική αξία τού …λαο-ΓΛΥΨΙΜΑΤΟΣ !

      Οι Αργεντίνοι , κατά 85 % ψωμμολυσσάνε στίς φαβέλλες, ούτε νερό ΔΕΝ έχουν.

      Like

      1. ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ?
        ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ.
        ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΚΟΡΗ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ
        Η ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΒΟΛΕΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΠΩΣ ΕΔΩ?

        Like

      2. εισαι κι ανυπαρκτος και αχρηστος που δεν εχει παει οyτε μεχρι κουκουβαουνες….η αργεντινη ειναι μια χωρα που ουτε στα ονειρα σου δεν θα δεις ανθρωποειδες….ισως να κερδισαν χρηματα oi kisner ..oxi pvw to epikrotv αλλα δεν ειναι απατριδες και προδοτες ….οσο για φαβελλες τζιτζιφιογκο βαλε καμμια ταινια με το χαρλεμ και με τα 15ο εκκατομυρια αμερικανοαποχαυνομενους που ζουν με επιδοματα.να μαθαινεις….κωνσταντινος απο ριβερ πλειτ του ηρωικου μπουενος αιρες

        Like

    2. Για την ταμπακέρα τίποτα. ΔΕΝ τα φάγαμε ολοι μαζί, αλλα ζητάνε ( η Κισνερ και ο καθε Κινσερ) να τα πληρώσουμε ολοι μαζί πονταροντας στον Πατριωτισμό και το συναίσθημα. Εκτος και αν θεωρούμε οτι τα χρήματα φαγώθηκαν απο τον Λαουτζίκο. Ποσους “Τσοχατζόπουλους” εστειλε η Κισνερ στην φυλακη? Μάλλον οσους στείλαμε και εμείς.

      Like

      1. Γειά σου ρε Διομήδης @@@@ Χχχχααααχαχαχαχαχχα!!!! Σού κακοφάνηκε πού η Χριστίνα δεν πληρώνει τα κοράκια, ενώ εδώ όλα καλά δεν εχεις παράπονο μια χαρά είμαστε οι δανείστες μας παιρνουν τα λέφτα τους και με τρελό τόκο από πάνω Εεεε όχι να μας πούνε και παταξήδες να μας βγελι το όνομα σαν την Πρόεδρο της Αργεντινής πού δεν τους τα χώνει τι να κάνουμε η χριστιανή αυτή κυτάει να μην πεθάνει ο λαός της από την πεινα και δεν την ενδιαφέρει αν θα γίνουνε πλουσιώτερα μερικά λαμόγια Εδώ έκαναν κουρεμα χρέους στα ελληνικά ομόλογα και κούρεψαν τα λεφτά των συνταξιουχών και τις οικονομίες του κοσμάκη, εκει δεν στεναχωρέθηκες??? Τα ξένα λαμόγια όμως που πήρανε ελληνικά ομόλογα στην δευτερογενή αγορά στο 20% της αξίας τους η κυβερνησή σου τα πληρώνει ντάγκα- ντούγκα στο 100%% ούτε αυτό σε πειράζει???Αληθεια ήθελα να ήξερα τι δουλειά κάνεις (πού δεν κάνεις)) και σε ποιό κομμα είσαι μέλος ΝΟΥΔΟΥ η ΠΑΣΟΚΑΡΑ ααααχαχαχαχαχα!!!

        Like

      2. Για Nikolas

        Σωστός. Αρχίζω απο το τέλος 1. δουλεια στο Ιδ.Τομέα.
        2. Οταν ζητάς απο τους αλλους πρέπει να λές κ’εσύ τι εισαι πχ Σχολικός Τροχονόμος (σε κόβω) ή κατι ανάλογο και σε ποιο κόμμα ανήκεις (οχι οτι ενδιαφέρει).
        3. Δεν διαβάζεις καλά δεν ανήκω σε κόμμα, αλλωστε κατηγόρησα το “Μαζι τα φάγαμε”. Αν ισχύει τοτε καλώς αν οχι η Κισνχερ πρεπει να τα ζητήσει απο την μεσαία και την άρχουσα τάξη της χώρας της και οχι απο τον λαουτζίκο που ετσι κι αλλοιως θα την πληρώσει.
        4. Μικροομολογιούχους =απατη του κράτους.
        5. Βεβαια παντα αναρωτιέται κανεις, αν ζηταγαν την εξόφληση οι πρώτοι δικαιουχοι (ασφαλιστικα ταμεία, μικροομολογιουχοι κλπ) Η Κισχνερ θα τα έδινε? Φυσικά οχι τα έχει φάει με τους συνοδοιπόρους της.
        6. Διαβαζε λίγο, μόνο στους ιδιώτες δίνει ολο το ποσό, Τα κράτη της Ε.Ε επιστρέφουν την διαφορά.
        Απλά δεν καταλαβαίνεις οτι τα δανεικά για να τρώνε οι Μπομπολαίοι, Λατσηδες, Κουρήδες δεν πρέπει να πληρωθουν απο τον Λαουτζίκο. Αλλα και οσοι τα πήρανε πρέπει να τιμωρηθούν. Ειδες κάτι τέτοιο?
        Αστο ειναι μεγάλη συζήτηση και οι Ελληναράδες απο ντεμεκ Λεονταρισμους ειμαστε πρώτοι

        Like

    1. Μού θυμίζει τό ….: “Έξω οι βάσεις τού θανάτου”,

      καί τό …: “ΕΟΚ καί ΝΑΤΟ, τό ίδιο συνδικάτο” !

      Γιά μπίτ σκατό-γυφτους.

      Like

      1. Φωνη απελπισιας ειναι ενος ολοκληρου λαου προς τους διεθνεις τοκογλυφους.

        Like

      2. Όχι δεν είναι φωνή απελπισίας. Είναι η φωνή της αξιοπρέπειας αυτού που ασκεί τα κυριαρχικά του δικαιώματα στην χώρα του και ξέρει να βάλει στην θέση του τον κάθε bully.
        Δεν παρακαλάει δεν περιμένει τα μπράβο και τα εύσημα, δεν θεωρεί καλλίτερο κανέναν.
        Δεν παρακαλά απελπισμένος ο λαός τον τοκογλύφο να του χαρίσει την ζωή.
        Τον έχει στριμώξει και τον Ομπάμουλα η Κίρχνερ και τον Νοέμβριο θα έχουμε γέλια.
        Εσένα που σου θυμίζει το “Εξω οι βάσεις του θανάτου” είναι επειδή αυτό θα ήθελες να λέει.
        Μην ξεχνάμε ότι τα έξω οι βάσεις του θανάτου το έλεγε αυτός που είχε κάνει κόμμα με τα λεφτά των ροκφέλερ και απευθυνόταν ακριβώς σε εθελόδουλους μπιτ σκατόγυφτους.
        Κάποιοι απ’ αυτούς παρέμειναν για πάντα σκατογυφτοι και εθελόδουλοι ακόμα κι αν έχασαν εντελώς την υποστασή τους από το σκύψιμο κι είναι πια ανύπαρκτοι.

        Like

      3. Ο σχετικος προβληματισμος μου γραφεται στο (1) 2:52 μμ και μου μενει η απορια τελικα για τον ρολο της Προεδρινας αλλα και για το ειδος και ΜΕΓΕΘΟΣ της αντιδρασης της.Δεν μου αρεσε να απευθυνεται ετσι σε ενα μαλ@κα (ομπαμα) ζητωντας τι;Καμμια ισχυ δεν εχει ο ομπαμα στους διεθνεις τραπεζικους τοκογλυφους που ζητανε τα λεφτα τους και να επιτιθεσαι σε λαθος στοχο δεν ειναοι και το καλυτερο.Θα προτιμουσα ,ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ(????) να επιτεθει απ ευθειας στα αφεντικα του ομπαμα.Η Νάνσυ Σόντερμπεργκ φατσικα δεν μου θυμιζει κατι περισσοτερο απο μια γραφιοκρατησα η βιβλιοθηκαριο σε πολυ χαμηλη θεση αναλυτριας η βοηθου αναλυτη μιας μυστικης υπηρεσιας.

        Like

      4. …συνεχεια 3:15 μμ
        …ασχετα αν ειναι στο NSA .Μια κακια αγριμουλα ειναι που πουλαει ανταγωνισμο στα αρσενικα της παρεας της.Ακρως αντιπαθης φατσουλα.

        Like

      5. Εσένα δεν σου θυμίζει, Και η ερώτηση της Κίρχνερ είναι εντελώς ρητορική. Εδώ έχουν δρομολογηθεί καταστάσεις κι η Κίρχνερ ξεσκεπάζει τον Ομπάμα διεθνώς και εντώς των ΗΠΑ, όπου έχει αρχίσει να γίνεται φασαρία.
        Αλλιώς η επιστολή δεν θα δινόταν στην δημοσιότητα!
        Στο Χάρβαρντ ρωτούσαν τους φοιτητές ποιος είναι επικίνδυνος για την παγκόσμια ασφάλεια η ISIS ή οι ΗΠΑ;
        Κι απαντήσαν οι ΗΠΑ!

        Like

  7. Στο Ελλάντα κρατούν καλά τα γιουσουφάκια της οικογένειας Ρότσιλντ.
    Βέβαια, κοιμούνται με το ένα μάτι ανοικτό τα βράδια, για να μη βρεθούν με κομμένο λαιμό, όπως τους αξίζει.

    Μέχρι την άγια μέρα που θα τους σουβλίσουμε, Some-Some-Some Are Ass!

    Like

    1. ΘΑ ΠΑΡΕΚΤΡΑΠΩ :

      Ρέ σφαγέα, σουβλιστή, κλπ, κλπ,…..,

      τά κεφάλια κάτι γύφτων σάν τού λόγου σου, ήταν κρεμασμένα, ΚΟΜΜΕΝΑ, πάνω στούς φανοστάτες τών Τρικάλλων, γύφτο !

      Ίσα, ρέ μισορριξιά, πού μού απειλείς μέ σφαγές, γύφτο.

      Like

      1. ΤΙ ΣΟΥ ΠΕ ΡΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ?
        ΘΑ ΤΟΥ ΣΟΥΒΛΙΣΟΥΜΕ ΕΙΠΕ
        ΟΧΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΑΜΕ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΚΟΝΓΚΟ.

        Like

      2. Που ακριβως διαφωνεις με τον παραπανω σχολιαστη διοτι δεν εγινες κατανοητος

        Like

      3. Φίλτατε Ανύπαρκτε, θα μου επιτρέψεις τότε να παρεκτραπώ κι εγώ:

        Βρε προσκυνημένο τομάρι, απολογητή της σαπίλας κλπ κλπ

        Τα κεφάλια των γύφτων σαν του λόγου σου κοσμούν τα τηλεπαράθυρα των επί χρήμασι εκδιδομένων δημοσιογράφων

        Ίσα ρε σάλιαγκα που σπεύδεις ισοπεδώσεις οποιονδήποτε τολμά και λοιδωρεί τη χούντα Rοthchild-Some-AreAss

        Αυτά όσον αφορά την αμοιβαία μας κατανόηση

        Like

      4. Τον πείραξε τον μασόνοι που βρίζουμε τον κωλομπαρα του?
        Ο Ρότσιλντ πρέπει να βρει τον χειρότερο θάνατο του πλανήτη γιατί τα εγκλήματα του είναι αμέτρητα φίλε.
        Η αρρώστια του για το χρήμα και την δύναμη του ελέγχου του πλανήτη είναι πραγματικά μια ουτοπία.
        Άρα σταματά να παρεκτρεπεσε και τραβά βάψου μπλε και καπάκι πέσε στην θάλασσα μπάσκετ και εξαφανιστεί το είδος σου.
        Ρουφιάνους αυτή η χώρα και σκουπίδια έχει αμέτρητα δεν χρειάζεσαι και Συρία.

        Like

    2. Άρη θέλεις να πηδήξουμε όλοι στην πηγάδα του Μελιγαλά; Θα έρθεις κι εσύ όμως, έτσι; αλλιώς εγώ δεν πάω.

      Like

  8. ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ BRIICS.

    ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ Η ΚΙΡΤΣΝΕΡ
    ΣΕ 2,5 ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΗΔΗ ΝΑ ΞΕΣΗΚΟΝΩΝΤΑΙ
    ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ
    ΠΙΕΣΗ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΜΕΣΩ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΣΥΡΙΑΣ
    ISIS ΣΤΗΝ Μ.Α. ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΙΡΑΝ

    ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΩΠΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΤΗ ΡΩΣΙΑ
    ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.

    Ο ΠΟΥΤΙΝ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΠΤΑΤΑΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΣΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΥΔΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ BRIICS.

    Like

  9. ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ.
    ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
    ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΙΝ.

    Like

    1. Α γεια σου, αυτό και μόνο ενδιαφέρει τους τοκογλύφους και τους συν αυτώ εθνοπροδότες της βουλής και όχι μόνο…οικόπεδο γωνία.
      Όσο για τους ιθαγενείς, τους έδιωξαν, τους πέθαναν, τους μπαστάρδεψαν, τους λοβοτόμησαν…τετέλεσθαι…μέχρις αποδείξεως του αντιθέτου…

      Like

    2. Και αντιστρόφως ανάλογα αξίζουν οι ηγεσίες της Αργεντινής και της Ελλάδας σε σχέση με το χωράφι.

      Like

  10. Εμείς εδώ έχουμε παραγωγούς δημοκρατίας που παπαγαλίζουν με επαγγελματική ξενόδουλη νομιμοφροσύνη “η Ελλάδα θα ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις” που έχουν αναλάβει οι ίδιοι να την οδηγήσουν με αντάλλαγμα την καριέρα που έκαναν ως απατεώνες και χειραγωγοί χρησίμων ηλιθίων ψηφοφόρων.

    Προσοχή λοιπόν μην γίνουμε Αργεντινή! Όπως είπαν οι επαγγελματίες παραγωγοί δημοκρατίας. Και κατάφεραν να μηνυθεί η Ελλάδα για συκοφαντική δυσφήμιση επειδη δεν είναι όλοι ψοφοξεφτίλες και σφουγγαρόπανα όπως οι ίδιοι και δεν δέχονται να τους διασύρει ο κάθε διατεταγμένος μαλάκας των τοκογλύφων.

    Γιατί αν γίνουμε Αργεντινή θα έχουμε πραγματικά εθνική ηγεσία, όπως η Αργεντινή, θα γίνουμε μέλη των G20, θα φτιάχνουμε τους δορυφόρους μας, θα έχουμε μια τεράστια εθνική παραγωγή και θα αποκτήσουμε επιτέλους πολιτική ηγεσία που θα ξέρει τι σημαίνει προσωπική κι εθνική αξιοπρέπεια και που θα ο στόχος του θα είναι η υπηρεσία των συμφέροντα της χώρας, κι όχι της όποιας διευρυμένης Ευρώπης η οποία για να διευρυνθεί και να ευημερίσει θα πρέπει να κλέψει την γη μας, τα δικαιώματα, τον πλούτο και την ιστορία μας.

    Like

    1. Aυτό και μόνον το απόσπασμα της επιστολής δείχνει οτι η Γυναικα Αυτή έχει πολλά κιλα ,,,,,,, ! Αυτά που κάποιοι τα έχουν μόνο, για να μας…γράφουν!
      Ασχετα αν απευθύνεται σε ώτα μη ακουόντων!
      Κάνει το ΚΑΘΗΚΟΝ της και ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ τον Λαό της.Ετσι απλά!Γενναία!

      Like

      1. ανθρωπε μήπως (ΚΙ) αυτή η γυναίκα δείχνει ότι η αξιοπρέπεια, η ευφυία, η γενναιότητα λίγη σχέση έχει με το φύλο;;!!

        Like

      2. Aννα
        Το σχόλιό μου καμμία σχέση δεν έχει με την διάκριση των φύλων.
        Αντιθέτως τιμώ την Γυναίκα Αυτή και την Λεβεντιά της.
        Φιλικά!

        Like

      3. φίλε “έμαθα ελεύθερος να ζώ” λέμε το ίδιο, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί στην πολύ συνηθισμένη περίπτωση πού μιά γυναίκα είναι γενναία το αποδίδουμε με λόγια πού περιγράφουν μιά ανατομία διαφορετική από αυτή πού έχει.Γιά να καταλάβουμε τι λέμε σκέψου να λέγαμε ότι ο χ,ψ, γενναίος άνδρας φέρθηκε σαν να έχει ανατομία γυναικεία..

        Like

  11. Απ’όλα τα θρασίμια, τα γιουσουφάκια, ΜΑΚΡΑΝ τα πλέον ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ είναι αυτά πού βρίζουν από “ΑΓΑΠΗ” τον λαό μας
    ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΕΧΩΡΊΖΕΤΕ από όσους λένε τα λάθη μας κινούμενοι από αγάπη, ενδιαφέρον, να τα δούμε γιά να τα διορθώσουμε;
    Οταν νοιώθετε μετά την ανάγνωση του βρισίματος συλλήβδην όλου, η της πλειονότητας τού εξαίσιου, υπέροχου ΛΑΟΥ μας ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ, με χαμηλό ηθικό, σκορπισμένοι,ενοχικοί ΕΝΑ να καταλάβετε.
    ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΤΟΙ..
    Μην τούς ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ
    ΑΝ νοιώθετε ήρεμοι, γενναίοι, ανδρείοι, ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ καταστάσεις εμπιστευτείτε τους, καί πάλι με προσοχή
    ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗ!!!!!!

    Like

      1. Μπράβο βρε Βασιλική!
        Την παλούκωσες καλά την παλιοκατσίκα!
        πιό στραβό κεφάλι δεν έχω ξαναδεί πουθενά,
        είναι τόσο άρρωστη που μπορεί ακόμη και να συμφωνήσει με αυτά που που της γράφω.
        Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα που να μην το κάνει επίτηδες η έρημη.
        Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο ας με δικάσει ο θεός.

        Like

      1. προσωρινή, πολύ προσωρινή είναι η απογήτευσή σου, είσαι αγωνίστρια, έχω πολλή μεγάλη εμπιστοσύνη σε σένα.
        Ο λαός μας είναι σαν τόν ΧΗΜΙΚΟ στο εργαστήρι του, βάζει καί βγάζει, δοκιμάζει συνταγές, αναλογίες.
        Εύχομαι η Αγ.Ελπίδα να εγκατασταθεί στην πατριώτισα καρδούλα σου έως καί το τελευταίο δευτερόλεπτο της ζωής σου

        Like

  12. Σε λίγο θα “συγκλονίζουμε” κι εμείς την υφήλιο με τις δικές μας δηλώσεις και με 100 ευρώ μισθό…
    Μια μικρή ολιγαρχία ΡΗΜΑΞΕ την Αργεντινή και τώρα το “πακέτο” της φτωχοποίησης το τρώει ΗΡΩΙΚΑ ο λαός της Αργεντινής…
    Όπως ακριβώς και στην Ελλάδα…
    http://amwmos.wordpress.com/2014/11/02/tetelestai/

    Like

  13. ΕΠΙΛΟΓΟΣ:

    Ὅλοι θἄρθετε στά λόγια τοῦ Ἀρχάγγελου πού ἔχει δώσει πλήρη καί ἐπιχειρηματολογημένη…”ἀκτινογραφία” ἐδῶ καί χρόνια…
    Καί τοῦ…”ΤΙ” ἔρχεται καί σέ λίγο θά σᾶς βρεῖ, εἰδικά τά σεσημασμένα Γιαλαδο – σούργελα τοῦ μπλόγκ καί ὄχι μόνο, μέσα στά σπίτια σας, ἀλλά καί τοῦ…
    …”ΠΟΙΟΙ” είστε.

    ΨΑΚΚΙ…
    ΦΩΤΙΑ…
    ΔΙΠΛΌ $ΒΑΡΝΙΣΜΑ…
    …OHNE GNADE.

    ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ
    Ὁ ΜΕΓΑΣ…”ΑΠΟΣΥΝΑΓΩΓΟΣ”.

    Tot en…”met”.

    …Case “closed”.

    Like

    1. Barely…”confessed”:

      Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΑΙ Η… ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

      Posted by olympiada στο Αυγούστου 11, 2014
      Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

      Ἀρχάγγελος…Ohne Gnade said

      Αυγούστου 11, 2014 at 1:08 μμ

      Τί ἔγινε…ἀλάνι;
      Γιαλαδο – παπαγαλίζεις αὐτά πού φωνάζει ἐδῶ μέσα ὁ Ἀρχάγγελος γιά τό Γιαλαδομάνι ἀπό Φθινό τοῦ ’12;
      Μμ;

      Σοὔχω…νέα…
      Σύντομα θά σοῦ ρίξω…τσαμπαντάν σεμιναριάκι γιά τό…Κουνάβι καί τό…Γελάδι…
      Δέεεν θά…κλέψεις ὅμως, ὅπως τήν…”ἄλλη” φορά μέ τήν…”Σκακιέρα” καί τόν…Γουίλφορντ καί νἄρθεις νά τό…παίξεις…”ξυπνιτζής” μέ ξένα κόλλυβα;

      Ἄμε…
      Ἄμε τώρα στό…Σκούταρι νά χτυπήσεις κἄνα…ΑΑΑτζέμ – πιλάφ’ νά…γαμω-στανιάρεις κί’ ἅμα…λιγδώσεις τό…ματα-ξανα-“παίζεις”…
      …”ΑΑΑρθρογράφος”.

      Ἄσμα πρός…τέρψιν καί ὄχι…
      …”ΜΟΝΟ”:

      (Ἐννοεῖται ὅτι δέν πρέπει νά…ἐνοχληθῶ ἀπό τά γνωστά…ΑΑΑπό καί…”Βλήτα” τοῦ…
      …γαμω – Πατ – $ΑΑΑβουριστάν).

      .-

      Like

      1. @ Ὁ Παντεπόπτης καί βιρτουόζος Καρδιογνώστης Ἀρχάγγελος φίλε μου, ὅπως πάντα – ὅπως σέ ὅλα καί γενικῆς φύσεως θέματα (“ἐκεῖνα” δηλαδή πού χρειάζονται “χιλιόμετρα”, exposure, κονέ καί…Γνώση – καμμιά σχέση πά νά πεῖ μέ τά “σεσημασμένα” Πατ – Σαβούρια ἐδῶ μέσα καί ἐκεῖ ἔξω, καί λοιπούς…χμμ..”σχολιάστές τοῦ μπιντέ καί τῆς παιδικής…χέστρας), ἔθεσε καί σέ ὅ,τι ἔθιξες τόν δάκτυλον ἐπί τόν “τύπον” τῶν ἥλων…

        TI EXOYME ΣΠΙΡΟΥΝΑΤΕ AAAΠΟΛΟΓΙΑ…..?

        ΤΑ ΛΕΣ ΑΠΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2012…?

        ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2012…?

        ΠΟΥ ΣΑΝ “ΑΛΛΟΣ ΠΛΑΣΙΕ” TΟΥ ….”ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΔΩΣΩ ΠΟΤΕ”…. ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΤΟ “ΓΡΑΜΜΑ”…

        “ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ”….?

        ΟΚ. ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ “ΜΥΤΗ ΚΑΙ ΜΑΤΙ” ΑΛΛΑ, ΤΟ “ΚΑΚΟ” ΕΓΙΝΕ ΤΟΤΕ !!!

        “ΚΑΠΟΙΟΙ” ΑΠΟ ΤΟΤΕ ….ΧΕΙΜΩΝΑΣ-ΑΝΟΙΞΗ 2012 ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟ ΦΥΓΗ ΤΗΣ ΚΑΛΠΑΖΙΑΣ….ΑΚΟΜΑ !

        do you remember….?

        ΥΓ) ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΑΚΟΜΑ !!!! …

        ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ TROLΑΡΗΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΟΥ…

        ΚΑΙ ΤΩΡΑ…?

        “ΑΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ”….”ΑΚΟΥ” ΣΕ ΛΕΩ..

        ΣΕ ΒΛΕΠΩ……

        @—ΦΤΩΧΟΣ ΠΛΗΝ ΤΙΜΙΟΣ “ΠΑΛΙΑΤΖΗΣ”

        Like

      2. ἀπό 08.03.2012

        ψάχνεις καί βρίσκεις.

        (Γιά ἐδῶ μέσα…πάντα…
        Γιά ἐκεῖ ἔξω;
        …Ἀπό…1993, στά πολύ νειάτα μας ὅμως 🙂

        Ἄστο λέμε…
        Ἀγγίζω τήν…τελειότητα, τήν ξεπερνάω καί…
        …Χ.Α.νομαι.).

        Ἔφυγες.

        Like

      3. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΨΑΞΩ ΤΙΠΟΤΑ…..

        “ΑΠΟΒΑΡΟ” ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ “ΩΦΕΛΙΜΟ”….

        ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ’ΧΕΙ… ΕΣΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ…

        ΕΓΩ…..”ΦΕΥΓΩ”..

        Like

  14. Τελειώστε την χαζο ΥΑΙΝΑ!! δεν έχει γυναίκα, παιδιά, σπίτι να φροντίσει;.. εμετική, στο έπακρον γλειώδης..γλείφει τον τιποτένιο του εαυτό…εμετός!!! τίποτα κι από το τίποτα ..τίποτα
    ενας εμετικός επηρμένος, τίποτε εκτός τούτου

    Like

    1. Μη δίνεις σημασία στους παλιοαλιήτες Αννιούλα μου
      κάνε ότι σου λέει ο γιατρός σου, παίρνε τα χάπια σου κι άστους να λένε, άστους να πουν αυτοί δε ξέρουν να αγαπούν.

      Like

  15. …και σε ποιον παρακαλώ απευθύνεται η επιστολή ;;;;;;;
    ….μα…στον Ο-μπάμια…τον εκλεγμένο “δημοκρατικά” (όπως και ο ρεπουμπλικάνος συνυποψήφιός του)…από τα funds στα οποία καταφέρεται η Κίρχνερ…

    Like

  16. είμαι μια οβραιοπούλα [σοντεμπεργκ απόγονη μπολσεβίκων εκ μόσχας] και σαν μια τοκογλυφούλα αγαπώ με την καρδιά μου του ταλμούδ τη συντροφιά μου και ο Αδόλφος σαν έρθει πάλι με σκοπό να το προσβάλει [άρθρο 11 κατάργησης δουλείας τόκων NSDAP] ΟΧΙ δεν θα τον αφήσω….βππ και θα του φωνάξω πίσωωωωωωωωωωωωωω!!!
    αχαχαχαχαχαχαχαχαχα πατριώτες του φιλοσιωνιστικού Ολυμπία Έρρωσο που λέει και ένας φίλος.

    Like

  17. Εκείνο που ξέρω εγώ είναι,ότι καμιά φορά στα φουστάνια κρύβονται νάάά κάτι Α..(μελέτητα),και στα πανταλόνια μόνο αρωματισμένοι Κ….λόνοι!

    Like

  18. Στο μεταξύ αυτή η Σοντερμπεργκ δεν μοιάζει λίγο σαν διασταύρωση Λαγκάρντ ( στα μάτια ) με Σόιμπλε και Μέρκελ;

    Like

  19. Παραπάνω υπάρχει πολύ μιζέρια και μοιρολατρεία…
    Το ποιος είναι ο Ελληνικός Λαός και αν υπάρχει η ΟΧΙ το έχει αποδείξει…πολλές φορές…μετά το 74′ έχει
    γίνει μεγάλη ηθική και πνευματική παρακμή που οδήγησε προδότες στο τιμόνι της Πατρίδας μας…
    ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ…ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 10% ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΝΑΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ!!!
    Είναι κομβικό και σημαντικό αυτό το ποσοστό ιστορικά. Ακόμη έρχεται μια νέα γενιά πολύ καλύτερη…το πιστεύω και το βλέπω.
    Όσο πλύση εγκεφάλου και αν γίνεται ο ΕΛΛΗΝΑΣ και η ΕΛΛΗΝΙΔΑ αντέχουν…αν ξεφύγουμε από το αριστερούλης
    και δεξιούλης …αν ξεφύγουμε από τον κομματισμό θα κάνουμε πάλι θαύματα…Μην χάνετε την ΕΛΠΙΔΑ!!! Αυτό θέλουν.
    Καλό βράδυ.

    Like

  20. ΟΛΟ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ …ΚΑΙ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΤΙΠΟΤΑ…ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
    ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΝΩ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΒΑΘΙΑ ΤΟΝ ΛΑΚΟ.
    ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΠΡΟΣ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΑΡΑΝΤΑ.

    ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ…

    ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΤΕΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΑΤΕ ΑΠΛΑ ΘΑ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΑΛΑΞΕΙ…

    Like

    1. διάβασε το σχόλιο τού Δημήτρη ακριβώς πάνω από το δικό σου καί μάζεψε το μυαλό σου.
      Αντί να σχολιάζεις τούς άλλους σχολιαστές, μάζεψε το μυαλό σου.
      Βούτα την γλώσσα σου στο μυαλό σου πριν μιλήσεις.Ιστορία δεν έχεις διαβάσει; είναι προδοσία αυτές τις ώρες τέτοιες βιαστικές κρίσεις.

      Like

      1. Δεν μιλάω για το ένα σωστό σχόλιο που έγινε αλλά σε όλο τον αχταρμά παραπάνω.
        Φυσικά και υπάρχουν κάποιοι που είναι σε σωστό δρόμο όπως ο Δημήτρης παραπάνω αλλά οι περισσότεροι είναι το παραπάνω σχόλιο μου.
        Και βέβαια βουτάω την γλώσσα στο μυαλό μου και ο λόγος που εξευρωπαϊσμό είναι ότι απλά όλοι είναι όλο λόγια.
        Όταν ήμουν έγινα κανάλι χρόνο στα διόδια με το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ όλοι αυτοί οι μαλακές νεοέλληνες μας βρίζανε γιατί θέλουν να πληρώσουν τον απατεώνα τον Μπόμπολα και όσοι δεν βρίζανε απλά κόρναρα να γιατί πέρναγαν τσάμπα.
        Αυτός είναι ο τωρινός νεοέλληνας…ένα σκουπίδι με εξαίρεση το 10% που είπε ο Δημήτρης παραπάνω.
        Δεν θα ήθελα να είναι η αλήθεια αλλά δυστυχώς είναι.

        Like

  21. Οι επιθέσεις στην Ελλάδα είναι οι πιο βάναυσες σε ένα κύμα μέτρων λιτότητας που επιβάλλονται σε όλη την Ευρώπη. Το κρίσιμο πολιτικό ζήτημα σήμερα είναι η ανεξάρτητη επαναστατική κινητοποίηση της εργατικής τάξης ενάντια στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τις πολιτικές της για λιτότητα, και τις κυβερνήσεις που τις εφαρμόζουν.
    Μια κρίσιμη πολιτική προϋπόθεση για μια τέτοια επίθεση είναι η αλληλεγγύη με την περικυκλωμένη Ελληνική εργατική τάξη, και η ασυμβίβαστη εχθρότητα προς τις ρατσιστικές εκστρατείες που την κατηγορούν για την συνεχιζόμενη κρίση του χρέους και την κοινωνική καταστροφή στην Ελλάδα.
    Η χρηματιστική ελίτ ένιαι ικανή να εφαρμόσει τις βάναυσες επιθέσεις της ενάντια στην Ευρωπαϊκή εργατικη τάξη μόνο επειδή οι εργαζόμενοι δεν έχουν μια προοπτική για να αντισταθούν στα αυταρχικά διατάγματα της Ε.Ε.
    Ένα μεγάλο μέρος του τύπου συγκρίνει τώρα την καταστροφή που πλήττει την Ελλάδα με αυτή που χτύπησε τη Γερμανία στο τέλος της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης, πριν έρθουν οι Ναζιστές στην εξουσία.
    Η Γερμανική κυρίαρχη τάξη αντέδρασε επίσης στην κρίση εκείνης της εποχής εφαρμόζοντας περισσότερα μέτρα λιτότητας, επιδιώκοντας να ξεζουμίσει την εργατική τάξη. Με την υποστήριξη του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος, ο καγκελλάριος Μπρύνινγκ επέβαλε τεράστιες περικοπές στους μισθούς , τις κοινωνικές παροχές και τις συντάξεις το 1931-1932, μέσα από 62 σε αριθμό επείγοντα διατάγματα.
    Η Γερμανική κυρίαρχη τάξη αντιμετώπισε την αντίσταση των εργαζομένων με ολοένα και πιο αυταρχικά μέτρα. Μετά τις μισο-δικτατορικές κυβερνήσεις του Πάπεν και του Σλάιχερ, ο Άντολφ Χίτλερ διορίστηκε καγκελλάριος στις 30 Γενάρη με την υποστήριξη όλων των κύριων αστικών κομμάτων, των στρατιωτικών και εκπροσώπων των μεγάλων επιχειρήσεων. Οι τελευταίοι ήταν αποφασισμένοι να χρησιμοποιήσουν τους Ναζιστές για να καταστρέψουν τις οργανώσεις της εργατικής τάξης.
    Η εργατική τάξη μπορεί να υπερασπίσει τον εαυτό της μόνο με την εγκαθίδρυση της αγωνιστικής της ενότητας ενάντια στα μέτρα λιτότητας και τις ανερχόμενες φασιστικές και αυταρχικές τάσεις στην Ευρώπη.
    .

    Like

  22. Όταν σου επιβάλουν απ έξω να βάζεις Πρωθυπουργούς που ούτε καν είναι εκλεγμένοι και είχαμε 2 τέτοιους από κει και μετα τι ψάχνεις να βρεις ?
    Την Εθνική σου ανεξαρτησία η το σακσες στόρι που σου πασάρουν σήμερα ?

    Like

    1. Μπραβο AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.Απλα ομως αυτα ειναι τα επισημα πλεον προκαταρκτικα για αυτο που ερχεται απο το μελλον.καμμια συμμετοχη των λαων στα κοινα,εστω και οικονικα.Απολυτος “ετσιθελησμος”,ωμοτατος ….για το “καλο μας” μη το λησμονουμε!Ειμαστε κοπαδι/ειναι ….ποιμενες!
      υγ
      γαμω τους βρωμερους και τρισαθλιους που παριστανε τους ποιμενες αλλα και αρκετα αρρωστα προβατα που συνεχιζουν να τρωνε τις φολες γιατι ειναι λαιμαργα και θενε την κοιλιτσα τους φουσκωτη.Δεν ξερουν την συνεχεια…

      Like

      1. Τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα απ ότι φανταζόμαστε δυστυχώς.
        Για ανατροπή αυτών των καταστάσεων θέλει λαούς αποφασισμένους και έξυπνους.
        Έφεραν την χώρα δυστυχώς σε μαύρα χάλια και την έχουν δέσει πολύ άσχημα.
        Το Κονκλάβιο της ΕΟΚ αποφασίζει και νομοθετεί …και εδώ στέλλουν το μήνυμα.
        Βλέπεις οι Ντιρεκτίβες της ΕΟΚ δεν αφήνουν πολλά περιθώρια.
        Αυτοί θεωρούν ότι η ανάπτυξη θα έρθει με οικονομικές Ζώνες και εργατικό δυναμικό εξουθενωμένο και παραδομένο στις ορέξεις τους.
        Και τι μας λένε στην τελική ?
        Γίνε μετανάστης . Εστί έφυγαν πολλά νέα παιδιά από την χώρα και φεύγουν διαρκώς.
        Η Χώρα κατάντησε σημαία ευκαιρίας. …κατά τα άλλα σακσες στορυ ..περάσαμε το Τουνελ και αΐδιες λες και μας ρώτησαν εμάς πως πρέπει να περάσουμε το τουνελ.

        Like

      2. Stergoc
        Καιρός να ξαναθυμηθούμε τον Καζαντζίδη kai το τραγούδι που έλεγε φεύγω μανούλα για τα ξένα τις φάμπρικες της Γερμανίας ..

        Like

      3. καλα τωρα δεν φευγουμε για τις φαμπρικες.για αυτες εχουνε πλεον τους ασιατες και τους μαυρους

        Like

      4. @Stergoc

        Είναι αλήθεια. Tώρα θέλουν εκπαιδευμένο προσωπικό το οποίο έχει σπουδάσει. Tεχνικούς η επιστημονικό προσωπικό.
        Τα κατά χωρα Γερμανικά επιμελητηρια βοηθούν προς αυτήν την κατεύθυνσή .
        Προτιμούν νέους από χώρες της Νότιας Ευρώπης Πορτογαλία Ισπανία Ελλάδα .

        Τα συναισθήματα όμως ενός παιδιού σήμερα που παίρνει την βαλίτσα και φεύγει από την πατρίδα του δεν απέχουν πολύ μακριά από εκείνα που τραγούδησε παλιά ο Στέλιος Καζαντζίδης.
        Τωρα η πατρίδα τι πρέπει να αισθάνεται σήμερα να βλέπει τα παιδιά της να φεύγουν δεν το αγγίζω το θέμα .
        Μια και μιλάμε για Γερμανία που θέλει εργατικό δυναμικό από την φτωχή Νότια Ευρώπη θυμήθηκα ένα βίντεο με παιδιά δικά μας δηλ. Ελληνόπουλα που πήγαν στην Γερμανία να δουλέψουν ( οχι μαύρους η Ιθαγενείς) .

        Like

      5. AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ@
        Στην εποχη μας πλεον οπου οι αποστασεις εχουν ελαχιστοποιηθει και η επικοινωνια δεν ειναι ενα γραμμα καθε 3 μηνες η ενα τηλεφωνημα που καποτε κοστιζε και σημερα γινεται “απεριοριστο” με 10 ευρω τον μηνα ,στην εποχη μας επαναλαμβανω το καθε νεο ατομο θα πριτιμησει πιο ευκολα απο πρωτα να παει σε αλλο τοπο για να δει ασπρη μερα που δεν θα εβλεπε δυστυχως στην πατριδα του.Και προκειμενου να μαραζωνει ενα νεο ατομο,το παιδι σου,δινεις την ευχη σου για την συνεχεια ασχετα τι αισθανεσαι εσυ.Παντως αν εχεις εφοδια,δυσκολο στις οικονομικα δυσκολες μερες,δεν ειναι ασχημη η κατασταση εφ οσον μπεις σε διαδικασια επιλογης μετα απο αιτηση σου και επιλεγεις.Η μονη που στερειται τα νεα και δυναμικα μελη της ειναι η κοινωνια που μενει ορφανη.Αν αξιζεις η χωρα που θα πας δεν σε αδικει ουτε και εισαι διαφορετικος απο τους ντοπιους.Η αξια σου αν υπαρχει θα φανει χωρις δυσκολια και θα παρεις την θεση που σου ανοικει.Αν ομως δεν εχεις προσοντα τοτε μονο κλαμμα θα εχεις με την μετακινηση σου διο και ατομα που δεν απεκτησαν προσοντα και επεσαν στην ανεργια η επιστροφη στην επαρχια ειναι μια καποια λυση που στο τελος θα σε βοηθησει να σταθεις,και αυτο ηδη γινεται κατα χιλιαδες.

        Like

      6. Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ ΣΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΥΣΑ
        ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

        Like

      7. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟΥΣ ΚΟΛΟΣΟΥΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ.
        ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ . ΟΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΘΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΑΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ?

        ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΧΙ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΓΑΛΕΡΑΣ .

        ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΡΟΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΓΡΑΜΕΝΟ ΣΕ ΤΟΙΧΟ

        ΕΓΡΑΦΕ -ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΞΕΝΟΙ .

        ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ .

        https://stop-ttip.org/

        ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΙ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ

        http://www.thepressproject.gr/article/68705/Tha-plironei-prostimo-to-kratos-an-ginei-apergia-se-poluethniki

        Like

  23. Απ’ ότι βλέπω, τα καλά και τα ωραία αρέσουν σε όλους μας,
    αλλά όταν έρθει η ώρα να ψηφίσουμε διαλέγουμε “τρύπιες Κάλτσες”.

    Shut da φακ up mofos . . take my money n run . .

    εσυ εξαιρείσαι

    Like

  24. Αντε παλι με την Αργεντίνα και το Εγχειρισμενο Θυληκο Παπαντρεοειδές.
    Ρε Ραμολιμέντα ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ.
    Αυτο το Χιλιοτραβηγμενο Προσωπο εχει στο δουλεμα τον πιο πλουσιο (αλλα και βλαμμενο), τον πιο περηφανο Λαο της Νοτιου Αμερικης δω και χρονια (ομου μετα του Μακαριτου ανδρα της).
    ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ.

    Τα γραφω εδω και χρονια αλλα φαινεται πως τζαμπα περιμενω να βαλουν καποιοι μυαλο.

    Παμε μ’ενα-δυό Μπαγιατικο κι ο Θεος βοηθος:

    ¨Δικερως said
    Ιουλίου 21, 2013 at 11:13 μμ

    Πανω απ’ολα τα αλλα,πιστευω πως η αγνοια ειναι ο πιο σημαντικος πυλωνας της κακοδαιμονιας σ’αυτην την Χωρα.
    Γιατι αραγε ,ακομη και οταν προκειται για ζωτικα ζητηματα,η ενημερωση ειναι εξωφθαλμα μονοπλευρη εως και επιτηδευμενα
    ρετουσαρισμενη ωστε να ταιριαζει στην ¨δικη¨μας πραγματικοτητα;
    Συμπεραινω απο τα σχολια,οτι ακομη και στην προκείμενη περιπτωση του παραπανω αρθρου,λιγοι αναγνωσαν με σπουδη τις διαπιστωσεις του Glassman.
    Ειμαι σιγουρος,δε,πως στους περισσοτερους ¨εμειναν¨οι συνθηματικες βλακειες του αριστερου Leftερια πριν το αρθρο.

    Χωρις να θελω να επεκταθω,καθως το ζητημα ειναι τεραστιο,θα παραθεσω μερικες αληθειες για το θεμα.

    1ον.Ειναι λαθος η ταυτιση των δυο περιπτωσεων.

    ΑΛΛΟ Η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΑΛΛΟ Η ΕΛΛΑΔΑ.
    Την δραματικη διαφορα κανει η Ε.Ε και η συμμορφωση της Ελλαδας με τους κανονες της διεθνους οικ.κοινοτητας.
    Στους εμβριθεις παραθετω συνδεσμο για το καλο αρθρο του Νικου Χρυσολωρα στον Guardian:

    h**p://chrysoloras.blogspot.gr/2013/05/wittgensteins-wrath-at-eurozone.html

    h**p://www.guardian.co.uk/commentisfree/2013/may/21/argentina-not-eurozone-cautionary-tale

    2oν.Η Αργεντινη ΔΕΝ ανταμειβεται απο κανεναν.

    Απλα της δινεται χρονος για την επανενταξη της στις αγορες.
    Εξ’αλλου λειπει απο αυτες ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    Μολις η διεθνης οικονομικη κοινοτητα εμπεδωσει το γεγονος της απροθυμιας της Αργεντινης να συμμορφωθει,οι
    οι κυρωσεις θα ελθουν αμειλικτες(κατι ψελλιζει τυο αρθρο επ’αυτου).
    Εχει δε χασει πολλες υποθεσεις και στον WTO και στην WB(συγκεκριμενα στον ICSID),το IMF την αγνοει,χανοντας ετσι
    χρηματα ΚΑΙ πληρωνοντας προστιμα.
    Ο κινδυνος να εξοβελιστει απο ΟΛΟΥΣ τους διεθνεις οικονομικους ειναι ορατος.
    Κιολας εχει εικοσι μια χωρες που ζητουν την αποβολη της απο τον WTO(Παγκοσμιο Οργανισμο Εμποριου)για πρακτικες
    προστατευτισμου και αυθαιρεσιες.
    Επισης,ΟΠΩΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ,πολλες χωρες σκεφτονται την αποβολη της απο τους G20 καθως ΔΕΝ
    πληροι τα κριτηρια(23η στον Κοσμο).
    Η Παγκοσμια Τραπεζα σταματαει την ροη κεφαλαιων λογω μη συμμορφωσης με τους δεικτες-προϋποθεσεις.
    Η Παγκοσμια Τραπεζα Διακανονισμων κερδισε υποθεση εναντιον της.
    Θα εγραφα μεχρι αυριο εαν σας παρεθετα ολα τα παραδειγματα.
    ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ,που τεκμηριωνουν πως οχι μονον ΔΕΝ ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΤΑΙ αλλα ΜΑΛΛΟΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ η πολιτικη της
    Κιρχνερ απεναντι στις διεθνεις υποχρεωσεις της Χωρας της.

    3ον.Ακριβως επειδη η οικονομια της ΔΕΝ ΕΧΕΙ προσβαση στις αγορες,η Αργεντινη ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΓΚΗ τις εξαγωγες της.

    Αυτο προκαλει ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ στην εσωτερικη αγορα.
    Παραθετω ¨αστειο¨παραδειγμα ελλειψης ντοματας και αλευριου,σε μια χωρα που παραγει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ποσοτητες και απο
    δυο:

    h**p://en.mercopress.com/2013/07/14/where-s-my-pizza-complain-argentines-short-of-tomato-and-flour

    Η ιδια αναγκη για εξαγωγες οδηγησε την Κυβερνηση στην νομοθετηση νομων που διωχνουν καθε νεα επενδυση απο την
    Χωρα.
    Το πιο γελοιο παραδειγμα ever,ειναι νομος που υποχρεωνει καθε εισαγωγεα να εξαγει ιδιας αξιας προϊοντα με αυτα που
    εισηγαγε.
    Το παραδειγμα της Peugeot που υποχρεωθηκε να εξαγει απαρτια για ποδηλατα ως εξισωση για τις εισαγωγες αυτ/των,
    αφηνοντας την εσωτερικη αγορα χωρις πενταλ,ειναι επικο.

    4ον.Το γραφημα που προηγειται του αρθρου,αφορα στο Πραγματικο κατα Κεφαλην Ακαθαριστο Προϊον μεχρι το 2010.

    Οπως ολοι βλεπετε,κορυφωνεται στα $10.500.
    Το Ελληνικο ΣΗΜΕΡΑ και μετα τις εξωφρενικες μειωσεις του ειναι $27,875
    ΔΥΟΜΙΣΗ ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ.
    ΔΥΟΜΙΣΗ ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ.
    ΔΥΟΜΙΣΗ ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ.
    (Επαναληψη,μητηρ πασης μαθησεως)

    5ον.Η ατακτη χρεωκοπια και το αποτυχημενο bailout της Αργεντινης,ΗΤΑΝ το μεγαλυτερο ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.

    Η ελεγχομενη χρεωκοπια,και το επιτυχημενο απ’οτι φαινεται bailout της Ελλαδος,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
    ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ και τριπλασιο αυτου της Αργεντινης.

    6ον.Προτεινω στους καθε λογης ¨αρθρογραφους¨να λαβουν υπ’οψιν τους,αλλους,πιο σημαντικους δεικτες.

    Ενας εξ’αυτων ειναι και ο δεικτης EMAE(Estimador Mensual de Actividad Economica),σε μεταφραση Μηνιαιος Δεικτης
    Οικονομικης Δραστηριοτητας.
    Λεω να ριχνετε που και που καμμια ματια εδω:

    h**p://www.focus-economics.com/index.php

    7ον.Ακομη και τα υπερτιμημενα συναλλαγματικα αποθεματα που αναφερονται για την Αργεντινη(45 δις USD)ειναι αστεια
    για μια χωρα ΧΩΡΙΣ προσβαση σε δανεισμο.

    Σε μια και μονο προσπαθεια στηριξης του διαλυμενου pesos,θα εξανεμιστουν παραυτα,παρ’ολη την προσπαθεια
    της Κυβερνησης ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΥ να ¨στηριξει¨την ισοτιμια του με το Δολλαριο.

    Τελικα,η Αργεντινη,μια ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΣΙΑ ΧΩΡΑ,με 42.5 εκατ.πληθυσμο,με τζαμπα ενεργεια ΚΑΙ απο πυρηνικους αντιδραστηρες,με τεραστια πρωτογενη παραγωγη,με αξιολογες υποδομες,δεν καταφερε εστω και μετα απο δεκα χρονια
    να μειωσει την ανεργια κατω απο το 19%,να ανεβασει το εισοδημα πανω απο 18.000 Δολλαρια,να βγαλει το 30%του πληθυσμου απο την φτωχεια,να ριξει τον πληθωρισμο κατω απο το 25%,να συντηρησει την αναπτυξη στους ρυθμους που ηθελε(απο 9%περιπου το ’10,επεσε στο 1,9% το ’12),να ξαναμπει δυναμικα στις αγορες,να,να,να…
    Νομιζω,λοιπον,πως οποιος Αργεντινος διαβασει τις διθυραμβικες μπουρδες σας για το μοντελο της Πατριδας του,το μονο
    που θα σας κερασει θα ειναι ενα ζευγαρι σκαμπιλια,οχι μονον για την βλακεια σας,αλλα κυριως για την γελοια,οσο και χυδαια,μικροπολιτικη σας πανω ΣΤΟ ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ.

    Αυτα τα ολιγα,και δεν με ενδιαφερει καθολου η αφοπλιστικη βλακεια την οποια θα επιστρατευσουν μερικοι για να ψελλισουν
    το κατιτίς τους κατω απο το σχολιο μου.
    Δεν το’γραψα γι αυτους.
    Το γραψα για τους ΠΟΛΛΟΥΣ,σιωπηλους,ευφυεις,καλοπιστους και σοβαρους αναγνωστες.
    Αντε γεια.

    Δικερως said
    Αυγούστου 1, 2014 at 12:04 πμ

    Aνεργια 8.3 %

    Τριακοσιες χιλιαδες παιδια απο 5-14 ετων στην παιδικη εργασια.

    Πληθυσμος κατω απο το οριο της φτωχειας 30.2 % επι του συνολου

    Δεδηλωμενο Ελλειμα Προϋπολογισμου (οχι Ελλειμα Γενικης Κυβερνησεως) 4.2 %

    Δημοσιο Χρεος ΜΕΤΑ το Χρεωστασιο 46% του ΑΕΠ

    Ιδιωτικος (πραγματικος πληθωρισμος) 24.8 %

    Βασικο Επιτοκιο Κεντρικης Τραπεζας 16.4 %

    Εσοδα 129.6 δις δολλ.
    Δαπανες 145.3 δις δολλ.(2013)

    Εξωτερικο Χρεος ΜΕΤΑ το Χρεωστασιο 116 δις δολλ.

    Πραγματικη ισοτιμια Αργεντινου πεσο εναντι του δολλαριου ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 2009 (1 προς 3.7) ΕΩΣ ΤΟ 2014 (1 προς 7.2)

    Βαθμος παιδικης θνησιμοτητος 9.96 παιδια ανα χιλιαδα (διπλος του Ελληνικου)

    3.1 γιατροι ανα χιλιαδα πληθυσμου (μισοι απο την Ελλαδα -6.04 ανα χιλιαδα)

    ΜΟΝΟΝ ΤΟ 30% ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ.
    (Πηγη ACT Argentine Chamber of Textbooks).

    O πρωην Πρυτανης του Πανεπιστημιου του Μπουενος Αϊρες Guillermo Jaim Etcheverry, χαρακτηριζει την κατασταση της Παιδειας στην Αργεντινη ¨εκπαιδευτικη τραγωδια¨.

    Εξ’αλλου, ΜΟΝΟΝ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ (Ή ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ).
    ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΔΗΛΑΔΗ!

    Επισης ΜΟΝΟΝ ΤΟ 12% ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΔΗΛΑΔΗ!

    Αυτα χωρις την επικειμενη σταση πληρωμων φυσικα.
    Μπορεις να φανταστεις τι θα γινει με αυτα τα νουμερα εαν χρεωκοπησει για δευτερη φορα η πολυπαθη Αργεντινη;

    Και τελικα,αφου ρε Κωστα ζεις εκει 35 χρονια, σιγουρα θα επισκεφθηκες το Parque de la Memoria.
    Εκει διπλα στο αεροδρομιο, οπου η Λεωφωρος Costanera Norte συναντα την
    Ciudad Universitaria εχουν αφιερωθει, εκτος των αλλων, 17 πανεμορφα γλυπτα συγχρονης τεχνης στους 30.000 αγνοουμενους της εποχης της Χουντας.

    Ενα απο αυτα εχει σκαλισμενη πανω του την παρακατω ρηση:

    Pensar es un hecho revolutionario.

    Πιστευεις πως αυτο που βιωνει εκει ο Λαος σημερα εννοουσε ο καλλιτεχνης ;
    Τι λες ρε φιλε;
    Αυτο εννοουσε;

    ΥΓ
    Χαχαχα νταξ ρε φιλε παραδινομαι.
    Το ανεβασα το σχολιο καμμια τεσσερεις πεντε φορες, το κατεβασες αλλες τοσες.
    Αυτο δειχνει οτι νικηθηκες κατα κρατος.
    Εσενα σ’ενδιαφερει να μην το καταλαβει αυτο κανενας, ενω εμενα μ’ενδιαφερει να το βαλεις εσυ καλα στο μυαλο σου κι ας μεινει μεταξυ μας.

    Τεσπα, no hard feelings αλλα φανταζομαι ποσο δυσκολο ειναι να σε νικα η Αληθεια απο μονη της.
    Δυσκολο πραμα…¨

    Like

    1. Αυτα που γραφεις ειναι τα ιδια με αυτα που λενε εδω τα μεσα “ενημερωσης” της ολιγαρχιας, αυτα ακριβως που μεταδιδουν σε ολο τον κοσμο τα ελεγχομενα “δημοκρατικα”,”ελευθερα” “ανεξαρτητα”κλπ μμε της αυτοκρατοριας απ’οπου παιρνεις και συ τις πληροφοριες σου.
      Δεν γραφεις ουτε καν μισες αληθειες(για να γινεις πιο πιστευτος).
      Εγω βλεπω την κατασταση απο μεσα και ειναι πολυ διαφορετικη απο αυτη που περιγραφης.
      Μια πληροφορια μονο(που πιθανον σου “διαφευγη”); πριν λιγες μερες εγινε μια μυστικη σφυγμομετρηση απο μεσα της ολιγαρχιας για τις διαθεσεις του αργεντινου λαου απεναντι στην κυβερνηση της χριστινας και τα αποτελεσματα τους τρομαξανε, τα ποσοστα αποδοχης ειναι πολυ υψηλα.
      Ενας απο τους επικεφαλεις της αντιπολιτευσης ειπε σε τηλεοπτικη εκπομπη αναφερομενος στις εκλογες”….el kircchnerismo nos va a ganar por goleada!”
      Χρειαζεται να στο μεταφρασω;(θα μας κερδιση με πολλα γκολ).
      Ενας λαος που μετα απο δωδεκα χρονια εξακολουθει να στηριζει την πολιτικη της ιδιας κυβερνησης ξερει κατι περισσοτερο απο αυτους που τον “πεινανε” με το ζορι.

      Like

      1. Μα δεν το ξέρεις;
        Ο Βi-cornuto είναι δεξιοτέχνης να βλέπει την δυστυχία των άλλων
        την δυστυχία των Ελλήνων μόνον βλέπει σαν ευτυχία και επιτυχία Σαμαρά!

        Like

      2. Οσο για την επιγραφη που αναφερεις(σχετικα με τη σκεψη) μαθε οτι η μεγαλη πλειοψηφια των “εξαφανισμενων” της χουντας ηταν αυτοι που εκφραζανε τη σκεψη τους εναντια στην νεοφιλελευθερη οικονομικη πολιτικη της και κατα συνεπεια στον αχρηστο και καταστροφικο δανεισμο της χωρας και οχι οι αδυναμες ενοπλες οργανωσεις που ειχανεσχεδον εξοντωθει πριν αναλαβει η χουντα.
        Σιγουρα τωρα οι επιθεσεις κατα της κυβερνησης θα γινουνε πιο λυσσασμενες και μεσα και εξω απο τη χωρα με συντονιστη τα ιδια “ευαγη” ιδρυματα που σε “πληροφορουνε” και σενα που βεβαια δεν θα λειψης απο την ευγενη προσπαθεια.
        Λαθος επιγραφη διαλεξες για να μοστραρης την πνευματικη σου ανωτεροτητα αν και πιστευω οτι δεν σου λειπει η σκεψη, απλα ειναι βρωμικη.

        Like

      3. Ξεχασες πως κι εδω ελ Παπαντρεϊσμο σας διελυε την ψυχη και την Χωρα για 35 χρόνια;
        Το ξεχασες;
        Ή μηπως νομιζεις πως αυτο ειναι το προτυπο ενος επιτυχημενου ηγετη;

        Ειναι δειγμα ωριμοτητος ενος Λαου να χάφτει τα φουμαρα ενος δημαγωγου;
        Ειναι δειγμα δημοκρατικης ωριμοτητας μιάς κοινωνιας να εχει ο λαϊκιστης υψηλα νουμερα αποδοχης οσο και να φορτωνει στο μελλον την καταστροφη μιας Χωρας ολοκληρης;
        Ειναι δειγμα ιστορικης εμπειριας απο ενα Εθνος να αποδεχεται τα ψεμματα, την προπαγανδα και την εκμεταλλευση εις βαρος του απο την καθε πικραμενη εγχειρισμενη συζυγο;

        ΤΙ ΕΙΠΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;
        ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

        ¨Αυτο το Χιλιοτραβηγμενο Προσωπο εχει στο δουλεμα τον πιο πλουσιο (αλλα και βλαμμενο), τον πιο περηφανο Λαο της Νοτιου Αμερικης δω και χρονια (ομου μετα του Μακαριτου ανδρα της).

        ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ.¨

        ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ.
        ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;

        Καθε φορα που παει να παρει την κατηφορα, τους τσαμπουναει ενα Γλειφιτζουρι πως φταινε οι Αμερκάνοι, τα Funds, τα Κορακια, τα Ορνεα, οι μεγαλες πολυεθνικες (που παρεπιπτοντως ακομη δινουν καποιες δουλειες εκει), τα δικηγορικα γραφεια (σαν το δικο της;) η Αγγλια με τα Φωκλαντς, η Ισπανια με τον Βασιλιά της, το PRO και ουτω καθ’εξης, ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΛΕΝΤΑΕΙ ΣΤΟΥ ΚΑΣΣΙΔΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.

        Δεν καταλαβες τιποτε απο την Ελληνικη εμπειρια;
        Νομιζεις πως ο ΝεοΠερονισμος και ο Παπαντρεϊσμος ειναι κατι διαφορετικο;

        Like

  25. Τα κοράκια Vulture funds δεν έχουν ησυχία ….

    Τι θέλει ο Mr. George Soros με τον άλλον κύριο της Καπιταλ από την Αργεντινή μέσω της Αμερικανικής τράπεζας και τρέχουν σε βρετανικά δικαστήρια ?
    Τι να θέλει ο George ?
    Ισχύει λέει ….. το Αγγλικό δίκαιο για τα ευρωομόλογα της Αργεντινής και θέλουμε Τα λεφτά μας …τι φtaine οι επενδυτές των Vulture funds? Είναι αθώοι .
    Αγγλικό δίκαιο ? ..κάπου το έχω ξανακούσει αυτό …
    Γιώργο κάτσε φρόνημα και γίνε …… νοικοκύρης.
    Έχουμε απόφαση των Ηνωμενων Εθνών δεν θα γαμήσετε τις χώρες .
    Εντάξει ρε George να κονομήσετε και σεις κάτι τις ένα αξιοπρεπές κέρδος (αλλιώς τι κοράκια θα είσαστε ) άλλα εδώ δεν θα χάσει ο κόσμος την αξιοπρέπεια του και την ζωη του για να εισπράξετε εσείς …τα κορακιστικα .…..
    θα πάρετε τα τέτοια μου και με το Αγγλικό δίκαιο .
    Σου τα έχουν φυλαγμενα από παλιά οι Εγγλεζοι George.
    Οι παλιοί …….έρωτες δεν ξεχνιούνται είναι αυτό που λέμε … Unforgettable love in Britain George… Θυμάσαι ?

    Βρήκες τώρα εσύ τους Βρετανούς να πάρεις τα κορακίστικα..

    Aγγλικο δικαιο ? ρε γαμωτο κάπου το είχα ξανακούσει αυτό ….

    https://www.google.gr/?gws_rd=ssl#q=http:%2F%2Fwww.bloomberg.com%2Fnews%2F2014-11-03%2Fsoros-fund-asks-london-judge-to-wade-into-argentina-bond-dispute.html.

    http://www.bloomberg.com/news/2014-11-03/soros-fund-asks-london-judge-to-wade-into-argentina-bond-dispute.html

    Like

  26. Απαντήσεις σαν της εκ Αργεντινης πολιτικού δίνουν 10 κ 20 φορές την ημέρα οι κωλοελληναραδες πολιτικοί της πλάκας.Παντοτε όταν τους βλέπω να μιλάνε φωνάζω ΡΕ ΤΣΑΚΩ ΜΙΑ ΜΠΑΝΑΝΑ όπως ακριβώς λέω και στα πιθηκάκια που πηδάνε από δέντρο σε δέντρο.ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΘΑ γκρεμοτσακιστούν.

    Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s