olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Η Μανταλένα κόλλησε στο τοίχο στην Τζαβέλα

Posted by netakias.com στο Μαΐου 13, 2014

Η Μανταλένα Παπαδοπούλου, Πρόεδρος της Νεολαίας Ανεξαρτήτων Ελλήνων και Υποψήφια Ευρωβουλευτής πραγματοποίησε τηλεοπτική παρουσία την Πέμπτη 8 Μαίου στο κανάλι Μακεδονία TV στην εκπομπή Εκλογές 2014 με τη δημοσιογράφο κ. Βίκυ Καλιάκου

Η ΤΖΑΒΕΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΕ ΤΗΛΕΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΔΙΑΣΥΡΜΟ !

118 Σχόλια to “Η Μανταλένα κόλλησε στο τοίχο στην Τζαβέλα”

  1. […] Filed under: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο […]

    Μου αρέσει!

    • χαζος! said

      μου αρεσει που εχει διαβασει το προγραμμα του ΕΠΑΜ κ εχει κανει μια συρραφη αυτων που οι δεξιες καταβολες της , της επιτρεπουν να φτιαξει το αναλογο κοστουμακι.
      ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΟΣΤΟΥΜΑΚΙ ΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΡΑΦΤΑΔΙΚΟ!

      Μου αρέσει!

  2. ΦΕΚ 315 /27-12-1945 ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ said

    Τζαβέλα = εμετική κατάσταση

    Μου αρέσει!

    • bakoulis said

      Μόνο οι χρυσαλήτες είναι αδέσμευτοι. Οι άλλοι όλοι είναι πράκτορες των Εβραίων, πράκτορες του Σόρρος, του Σώρρα και θινκ τανκ και Λέοπαρντ…

      Μου αρέσει!

    • ARIS said

      ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΓΟΥΡΟΥΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΓΕΡΟ ΧΑΡΤΙ ΔΗΛΑΔΗ? ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ

      Μου αρέσει!

    • ARIS said

      ΑΓΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΑ ΑΥΓΑ ΘΥΡΩΡΟΙ ΤΗΣ ΝΥΚΤΑΣ

      Μου αρέσει!

    • nk said

      bakoulis είπε
      Μαΐου 13, 2014 στις 2:11 μμ
      Μόνο οι χρυσαλήτες είναι αδέσμευτοι.
      ———

      Ο πινοκιο ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ
      ΑΡΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΟ τσιρακι

      Μου αρέσει!

    • nk said

      Για την κυρία Μανταλένα Παπαδοπούλου μαθαίνω ότι επικρατεί μια μικρή αναστάτωση στους Ανεξάρτητους Ελληνες. Οχι για κανέναν ιδιαίτερο λόγο, αλλά επειδή έχουν διαρρεύσει κάποιες πληροφορίες προς βουλευτίνες των ΑΝΕΛ ότι ο πρόεδρος την προετοιμάζει για την Ευρωβουλή. Το έμαθαν οι βουλευτίνες που δίνουν, όπως λένε, την καθημερινή μάχη τους στη Βουλή, ενώ η Μανταλένα, όπως έλεγαν, δεν έδωσε καμία μάχη και καταλαβαίνετε πώς αντιδρούν…

      ΦΥΤΕΥΤΗ……ΑΝΩΘΕΝ

      Μου αρέσει!

      • nk said

        Αρχισε το γλεντι …η ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ προεδρος των ΑΝΕΛ?
        ΔΕΙΤΕ τι γραφουν στο facebook.
        ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΑΪΑΔΗΣ
        Επιλογές για αυτήν την ανακοίνωση
        κα Μανταλένα Παπαδοπούλου, Πρόεδρε της νεολαίας των ΑΝΕΛ αποδεχτήκατε δημοσίως στο κανάλι EXTRA 3, πιεζόμενη από την εκπρόσωπο της ΝΔ και τον κεντρικό παρουσιαστή της εκπομπής, να …
        περάσει Πειθαρχικό Συμβούλιο ο κος Μπέλτσος για την ανάρτησή του στο Twitter.
        Ποιος σας έδωσε αυτό το δικαίωμα κα Μανταλένα Παπαδοπούλου;
        Έχετε καταλάβει ότι ή αυτοί ή εμείς θα δούμε τα ραδίκια ανάποδα;
        Και γιατί να τα δούμε εμείς;
        Εκτός αν θέλεις Μανταλένα να είμαστε ένα καθώς πρέπει κοινοβουλευτικό κόμμα.
        Μήπως θέλεις να περάσει και ο Πρόεδρος Πειθαρχικό για την δήλωσή του;
        Θέλει εμπειρία η τηλεόραση Μανταλένα, και σε δύσκολες στιγμές, σαν τις σημερινές καλύτερα να μην βγαίνεις στο γυαλί γιατί κάνεις κακό στο κίνημα.
        Αντί να κατηγορήσετε τον Μπέλτσο για όλα τα άλλα που όλοι ξέρετε και όλοι σιωπάτε, θα τον στείλεις στο πειθαρχικό για αυτήν του την ανάρτησή;
        Τότε να μας στείλεις όλους στο πειθαρχικό, γιατί σε αυτή του την ανάρτηση συντασσόμαστε όλοι μας μαζί του ή τουλάχιστον οι περισσότεροι.

        Μου αρέσει!

  3. ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ said

    Την ξέσκισε…μπράβο της

    Μου αρέσει!

    • παρασκευας said

      πανο γιατι μαζεψες ολα τα μπαζα απο την νουδου για να κανεις νεο κομμα ? αυτο πληρωνεις με το 5% .ας προσεχες !!!δεν μας ακουγες οταν στα λεγαμε !!!!

      Μου αρέσει!

      • ΑΝΤΩΝΗΣ. said

        Η ΤΖΑΒΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΜΑΝΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Ο ΚΟΜΑΝΕΤΣΙ ΜΑΖΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΝΔ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Φίλε Παρασκευά. Καλλίτερα που δε σε άκουγε ο Καμμένος όταν του τα έλεγες εσύ, γιατί θα είχε καταλήξει στο ψυχιατρείο μαζί σου.
        Ούτε τι βλέπετε με τα μάτια σας δεν καταλαβαίνετε νούμερα και έχετε και δικαίωμα ψήφου. Γι αυτό μας καταντήσατε μπανανία.
        Τρικυμία εν κρανίο ο άνθρωπος τι να λέμε τώρα…

        Μου αρέσει!

      • ΦΕΚ 315 /27-12-1945 ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ said

        Παρασκευά

        τους υποψήφιους του Καμμένου θα ψηφίσουμε όλοι μας

        ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ
        ΝΟΤΗ ΜΑΡΙΑ
        ΖΟΥΡΑΡΙ
        ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΜΜΕΝΟ (ΠΠ)

        Μου αρέσει!

  4. βασιλης said

    δωσε!!!!!!!!!!!!!,βεροιωτισσα μου………………

    Μου αρέσει!

  5. bakoulis said

    Της τα πες της γκιόσας και το ευχαριστήθηκα!
    Αααααααααααααα

    Μου αρέσει!

  6. εεεεεεεεεεεεεεεε said

    THΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΣΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΩΒΡΑΚΑ- και ειχε ακομη παααααρα πολλα να της ριξει της ΡΟΥΦΙΑΝΑΣ του ρουφιανου Καρατζαφερη

    Μου αρέσει!

  7. ermis said

    h k. tzavela amerikanotrafhs phdhxe to kalami me to laos , ek tou mhdenos thn ekanan polhtiko prosopo choris na xeroume ean mporei na moirasei se dio gaidarous achira, kalo tha einai na mathei oti thn trefei o ellhn polhths.

    Μου αρέσει!

  8. Παρατηρητής said

    Άψογη , λόγος ουσιαστικός που τσακίζει : αυτό που έπρεπε να είχε κάνει ο Πάνος από την αρχή με νέα αδιάφθορα πρόσωπα και όχι με επαγγελματίες χαμαιλέοντες τύπου Μαρκόπουλου .

    Μου αρέσει!

  9. Jimmy said

    Να’ναι καλά το ψευτοπατριωτικό ΛΑΟΣ που έστειλε τσιράκια των Αμερικάνων και των Ευρωπαίων στην Ευρωβουλή..

    Μου αρέσει!

  10. geroladas said

    ΤΖΑΒΕΛΑ ΓΕΡΟΞΕΚΟΥΤΑ ΠΑΡΑΤΟ ΤΟ ΓΥΑΛΙ ΣΕ ΚΑΝΕ ΣΚΟΥΠΙ Η ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ,ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ Κ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΣ ΝΑ ΚΑΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΒΟΘΡΟΛΥΜΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΟΥΣΤ

    Μου αρέσει!

  11. Σοφία said

    Να ψηφίσουμε νέα δημοκρατία γιατί η νέα δημοκρατία μας έβαλε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ιδιαίτερα η κυβέρνηση του αντώνη σαμαρά ….
    δεν είχε να πει ΤΙΠΟΤΑ… άκου μάχεται η νέα δημοκρατία….

    Κι ειδικά ο αντωνης παπαράς… ο «μαχητής» ο «αντιμνημονιακός» που ζητούσε να επικυρωθεί η δανειακή σύμβαση από την βουλή του 2009 πριν ολοκληρώσουν το πραξικόμημα με τον ΛΑΟυτζίκο της ψοφόγριας..

    Αι στο διάλο μωρή κωλόγρια.

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΩΛΟΓΡΙΑ; ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ
    ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ! (αυτό που κάνει πλέον γαργάρα ο τσύριζα)

    Να ντρέπεται για αυτά που έχει κάνει;
    «Κι εσείς τι έχετε κάνει κυρία παπαδοπούλου;»
    Η ΚΥΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, μωρή παλιόγρια ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ!!!!!
    ΕΣΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΝΤΡΑΠΕΙΣ ΘΕΣ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ

    Τους ξέρεις καλά τους πάτρωνες τζαβέλα ε; για αυτό τους λες…
    Όξω μωρή!

    ΜΑΥΡΟ!!!!
    ΝΑ ΚΑΕΙ Η ΤΖΑΒΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    Μ-Α-Υ-Ρ-Ο-ΟΟΟΟΟΟΟ ΣΤΗΝ τζαβέλα ΜΑΥΡΟΟΟΟΟΟΟ

    Μου αρέσει!

    • Миша said

      Σοφία

      ως έμπειρη πολιτική ανιερόδουλος η Πίγκυ
      καταθέτει στο δημοσιο διάλογο
      τα πιστοποιητικά της καλής πουτανέσκα
      που έμαθε να φτιάχνει στα υπογεια του Κοκκαλη και της Ντόρας…

      Μου αρέσει!

    • Άκης said

      Υποτίθεται ότι είναι έμπειρη πολιτικός και δεν μπορεί να τα βάλει ούτε με μια άσχετη πιτσιρίκα…

      Με τη μανία που έχει πιάσει τον Σαμαρά να απορροφήσει όλο το ΛΑΟΣ, καλά που δεν έβαλε υποψήφιες και τις καθαρίστριες της Καλλιρόης για να το επιτύχει. 😀

      Μου αρέσει!

    • φωτεινη said

      ολοι ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ λενε οτι οι ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΣΩΣΑΝ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

      μια χαρα τα ειπε και τα λεει η Τζαβελλα(η οποια παρεπιμπτοντως εχει διορισει την κορη της στο ευρωκοινοβουλιο).

      και μια χαρα ταιριαζει σαν ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΤΗς Ν.Δ. ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΠΕΖΕς ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,,ως στα τεσσερα , ΟΠΩΣ κατηγγειλε ο κ.Νικολοπουλος,της νουδου,οταν παραιτηθηκε.

      Μου αρέσει!

    • Άκης said

      Ε, αφού το λέει ο Νικολόπουλος, έτσι θα είναι. Άλλωστε και αυτός είναι ανιδιοτελής, αγωνιζόμενος για το καλό της πατρίδας, ειλικρινής και πολιτικό παράδειγμα.

      Το «ολοι ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ» πάντως μεταφράζεται σε «εκείνοι που διαλέγω και συμφωνούν με όσα λέω»…

      Μου αρέσει!

      • Миша said

        ο Νικολοπουλος απεδειξε , εστω και αργά , πως δεν μαχεται για θεσουλες και προνομια…
        τα οποια θα απολαμβανε αν γινοταν σαν τον μέντορα σου Μπουμπουκο…

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        οχι καλε Ακη.
        μεταφραζεται σε ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

        ΤΟ ΓΙΝΑΝΕ ΤΟ ΕΝΑ ΤΡΙΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ «ΕΝΙΣΧΥΣΗ «Η ΕΚΤ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ;;
        ΤΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝΕ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕς ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΙΣ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΔΩΣΑΝΕ ,ΜΙΑ,ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ;

        ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜAΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ,ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ;;;;;;;

        αυτα και πολλα αλλα,Ακη…

        Μου αρέσει!

    • bakoulis said

      Άσε τον φίλο μου τον Άκη ήσυχο. Αυτός με τον Σώρρα θα μας πνίξουν στα ντόλαρς από το παγκόσμιο καταπίστευμα.

      Μου αρέσει!

      • Σηφάκος said

        Ηρέμησε. Ο Ακης κι άν δεν έχει πολεμήσει επανειλημμένως την ανοησία των σωρρόπαιδων που τυφλώθηκαν τελείως απο την χουβαρντοσύνη του ουρανοκατέβατου τυχοδιώκτη.

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Και τώρα τι του συνέβη; Dejavu?

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Σηφάκο

        ο φίλος μας ο Άκης ειρωνεύεται μεν την ανοησία του Σώρρα
        αλλά θαυμάζει την επιχειρηματολογία Πάγκαλου, Μπουμπουκου, Μπενίτο…
        Μία η άλλη λοιπόν…

        Μου αρέσει!

      • Σηφάκος said

        Bacoulis, δεν βλέπω πουθενά να αναφέρεται στον ουρανοκατέβατο Σώρρα. Πού το είδες λοιπόν;
        Миша δεν συμφωνώ σε γενικές γραμμές με την πολ.άποψη του Άκη, αλλα το να βρίζω ή να ξεμπροστιάζω τον συνομιλητή μου γι’αυτό το λόγο δεν το εκτιμώ καθόλου, επομένως μη με βάζεις στη λογική τη δική σου. Κι εγω θα μπορούσα να πώ οτι κάποιος κατάφερε να αντιμετωπίσει χρόνιες παθολογικές καταστάσεις, χωρίς να ασπάζομαι εν γένει την πολιτική του, αλλα και χωρίς να με φέρει άθελά μου ο άλλος στα μέτρα του γιατι έτσι εχει μάθει. Δεν είμαστε το κρεβάτι του Προκρούστη εδω πέρα.

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Σηφάκο

        ειμαστε σε πολεμο
        με χιλιάδες νεκρούς εξαιτίας των πολιτικων αποψεων Μπουμπουκου, Πάγκαλου, Στουρνάρα, Μπενιτο, Άκη…
        ειναι αδιανόητο να τηρεί κανεις ισες αποστασεις απο τους θυτες και τα θυματα…
        με το περι χρονιων παθολογικων καταστασεων , αναφέρεσαι μαλλον στα 3 εκατομμυρια ανασφαλιστους ε;;
        ή μηπως θα μας πεις για τους κακους συνδικαλιστές και τον καλό Λάτση που θα αναμορφωσει το Ελληνικο ;;
        για να σε δουμε τι καπνο φουμάρεις , γιατι εισαι νέος εδώ…

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Πλάκα κάνεις φίλε;
        Δε διαβάζεις τι λέει ο Άκης για το παγκόσμιο καταπίστευμα;
        Δες ποιος το ανακάλυψε και το προωθεί και μετά ξανασκέψου αν είμαι εγώ λασπολόγος «που δεν εκτιμάς καθόλου» ή εσύ αδιάβαστος και ημιμαθής.

        http://strovoliotis.wordpress.com/2014/03/26/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CF%89%CF%81/

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        … Αν παραταύτα, το σχόλιο του για το καταπίστευμα ήταν ειρωνικό, ας καταθέσει πολιτικό στίγμα, να δούμε αν είναι καλλίτερος από εμάς που «κοροϊδεύει» με ειρωνικά και περιπαιχτικά σχόλια και μετά έχω και εγώ να του απαντήσω. Αλλά εκ πρώτης δεν αντιλήφθηκα την ειρωνεία και απάντησα επί της «ειρωνείας». Αν ήταν ειρωνικό το σχόλιο, ας παραδεχτεί ότι είναι ΧΑ και όχι END και έχω και πάλι τις κατάλληλες απαντήσεις έτοιμες.

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Πολύ καλά τα λέει ο Σηφάκος και τον ευχαριστώ.

        Αγαπητέ Bakoulis, όπως σου επεσήμαναν διάφοροι φίλοι ενωρίτερα, προφανώς και ΔΕΝ υποστηρίζω την γελοιότητα περί… END, καταπιστεύματος ή όσων άλλων συναφών διαδίδουν κάποιοι αφελείς εδώ μέσα. Αν είναι δυνατόν, δηλαδή, να κατάλαβες αυτό από τα γραφόμενά μου!

        Επίσης, οι θαμώνες του blog γνωρίζουν ότι είμαι απέναντι στη ΧΑ, με ξεκάθαρο «πολιτικό στίγμα» που λες και εσύ: είμαι παραδοσιακός ψηφοφόρος της ΝΔ. Παρομοίως απέναντι είμαι και στους ΑΕ, για άλλους λόγους όμως, έχοντας προβλέψει πριν ακόμα ιδρυθούν το θνισιγενές του όλου εγχειρήματος.

        Ο φίλος μας ο Μιχάλης έχει πάθει ψυχολογικό με τον Γεωργιάδη και, παρά το κράξιμο που του έχουν ρίξει διάφοροι στο παρελθόν (μεταξύ των οποίων και οι διαχειριστές του Olympia.gr), επιμένει να μουτσοκλαίει περί… Μπουμπούκου, σχεδόν σε κάθε συζήτηση που κάνουμε και πάντως ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΑ με τα λεγόμενα.

        Είχα πει κάποτε (1 χρόνο πριν) ότι ο Γεωργιάδης ξέρει να μιλάει Ελληνικά και να δομεί λογικά τη σκέψη του, πράγμα που προφανώς ισχύει. Είανι ένα προσόν που έχει αρκετός κόσμος και που το βρίσκει κανείς σε έναν στοιχειωδώς καλό δικηγόρο, αλλά στα μάτια του Μιχάλη μια παλή διαπίστωση σημαίνει ταύτιση απόψεων. Ε, αφού αυτό καταλαβαίνει, μην του χαλάτε το χατήρι και αφήστε τον να το λέει. 🙂

        Καλησπέρα σε όλους!

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Τώρα έβαλες τα πράγματα στη θέση τους. Έτσι είναι καλλίτερα νομίζω, χωρίς ειρωνεία χωρίς κραυγές, χωρίς υπεκφυγές.
        Για το Γεωργιάδη επίσης συμφωνώ. Άλλωστε και εγώ τον εκτιμούσα κάποτε για τις τότε απόψεις του και τον ψήφιζα όταν ήμουν ψηφοφόρος του ΛΑΟΣ από το 2000 εώς το 2009, προτού δηλαδή ξεβρακωθούν με το μνημόνιο. Όταν έγινε ρίψασπις αυτός και ο αρχηγός του, αναζήτησα αυτόν με τον πιο πατριωτικό λόγο. Για μένα είναι ο Καμμένος. Εσύ δικαίωμα σου είναι να υποστηρίζεις τον Κομανέτσι, αλλά θυμήσου τι έλεγε πριν τις εκλογές και τι έκανε μετεκλογικά.
        Αν θέλεις υπάρχουν και τα βίντεο και μπορώ να στα ανεβάσω.
        Όσο για τον Καμμένο, αν αποδειχθεί Καρατζαφέρης, είμαι ο πρώτος που θα βρει απέναντι του την επόμενη μέρα. Οψόμεθα λοιπόν.

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Μα δεν υπεξέφυγα πουθενά – απλώς δεν το είχε φέρει η κουβέντα. Η κομματική μου επιλογή δεν καθορίζει τις πολιτικέ ςμου θέσεις, το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει, οπότε δεν έχει τόση σημασία ώστε να την επαναλαμβάνω συνεχώς.

        Τον Γεωργιάδη δεν τον έχω ψηφίσει ποτέ και δεν σκοπεύω να τον ψηφίσω. Με τη στάση του στο Μνημόνιο συμφωνώ, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου ο τρόπος που εγκατέλειψε τον ΛΑΟΣ – ο Βορίδης ανεμένετο, ο Γεωργιάδης όχι και αν έμενε το κόμμα δεν θα έβγαινε από τη Βουλή (Προς αποφυγή παρεξηγήσεως, δεν υποστήριξα ποτέ τον ΛΑΟΣ, απλώς θεωρώ ότι ήταν χρήσιμη η παρουσία του στη Βουλή, όπως προτιμούσα να είναι και ο ΣΥΡΙΖΑ, τον καιρό που πάλευε με το ζόρι να ξεπεράσει το 3%.) Όμως, το αν διαφωνούμε ή συμφωνούμε με κάποιον δεν πρέπει να μας εμποδίζει να επισημαίνουμε τις (όποιες) ικανότητές του, ούτε φυσικά τα ελαττώματα του.

        Για τον Π. Καμμένο δεν έχω καλή άποψη (σε πολιτικό επίπεδο πάντα). Είναι ημιμαθής και λίγος για πολιτικός αρχηγός, λαϊκιστής δε σε μέγιστο βαθμό, σε σημείο που να μη διστάζει να πει ακόμα και το πιο γελοίο ψέμμα (θυμήσου την ιστορία με το non paper). Όποιος είναι εκτός κυβέρνησης μπορεί να κριτικάρει και να υπόσχεται όσο θέλει – τα δύσκολα αρχίζουν όταν μπει μέσα.

        Άσε που αν δεν είχε υπαναχωρήσει τον Μάιο του 2012, δεν θα κινδυνεύαμε να γίνει κυβέρνηση το συνονθύλευμα των θολοκουλτουριάρηδων. Εκεί να δεις καλοπέραση για όλους…

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Δε θα σταθώ στα υπόλοιπα που είπες γιατί εν πολλοίς είναι η προσωπική σου άποψη και ότι κι αν σου πω εγώ δεν πρόκειται να αλλάξεις.
        Άλλωστε δήλωσες και μόνος σου ότι η κομματική σου επιλογή δεν καθορίζει τις πολιτικές σου θέσεις. Σε απλά Ελληνικά, εσύ θα ψηφίζεις ΝΔ μέχρι ο ήλιος να βγάλει κέρατα. Σαν τον πατέρα μου με το ΠΑΣΟΚ ένα πράγμα. Τέλος πάντων, θα σταθώ στην αλητία Σαμαρά και του αλήτη Παπούλια του αλβανοτσάμη με τη Γερμανίδα γυναίκα και τον Τούρκο γαμβρό. Αυτή η τερατολογία για το περιβόητο non paper ήταν το πιο γελοίο παραμύθι που επινοήθηκε ποτέ. Εσύ είδες ποτέ με τα μάτια σου τέτοιο χαρτί ή αντίγραφο του; Δημοσιεύτηκε ποτέ σε κάποια εφημερίδα φωτοτυπία του; Γιατί να πιστέψω λοιπόν τα παραπάνω κατακάθια που λένε ότι υπήρχε και όχι τον Καμμένο που λέει ότι δεν υπήρχε. Λάσπη σου πετάω και εγώ και μετά τράβα να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Άσε λοιπόν την ιστορία με το φανταστικό χαρτί και ασχολήσου επί του πρακτέου.

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Το εντελώς ανάποδο είπα: δεν έχω τις συγκεκριμένες πολιτικές θέσεις επειδή ψηφίζω ΝΔ – αντιθέτως, ψηφίζω ΝΔ επειδή έχω αυτές τις πολιτικές θέσεις. ΠΑΣΟΚ δεν ψήφισα ποτέ και αν θέλεις ατομικές ευθύνες για το πώς φτάσαμε ως εδώ, ρώτα τους ψηφοφόρους του (ξεκινώντας από τον πατέρα σου). Τη χώρα δεν τη βούλιαξε ο Σαμαράς, ο Ανδρέας και οι (εκατοντα΄δες χιλιάδες, αν όχι εκατομμύρια) βολεμένοι του την έριξαν στα βράχια, αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα.

        Ώστε είσαι οπαδός της άποψης ότι το non paper δεν υπήρξε; Ε, εντάξει, όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί που επιβεβαίωσαν την ιστορία του Παπούλια, τόσοι και τόσοι που αποχώρησαν από τους ΑΕ και είπαν τα ίδια, αλλά και η ΑΦΑΝΤΗ μήνυση που ο ίδιος ο Καμμένος ανακοίνωσε (την εβδομάδα πριν τις εκλογές του Ιουνίου του 2012) σε εκπομπή του Χατζηνικολάου ότι έχει κατατεθεί, όλα αυτά είναι… σκευωρίες.

        Ο ίδιος ο συγγραφέας του non paper (τότε συνεργάτης του Π. Καμμένου) το έχει παραδεχτεί και τον προκαλεί ανοιχτά, ενώ ο Μεγάλος Αρχηγός κάνει γαργάρα, αλλά μπα, και αυτός μέρος της σκευωρίας είναι. Άλλωστε, πιο πιθανό είναι να… πλαστογραφήσει ένας Πρόεδρος Δημοκρατίας, παρά να πει ψέμματα ο Μεγάλος Αρχηγός. Βέβαια, συμβαίνει κάθε μέρα!

        Φυσικά, εσύ πιστεύεις ΜΟΝΟ ό,τι βλέπεις με τα μάτια σου, συνεπώς όλα όσα προσάπτεις σε όποιον πολιτικό δεν σου αρέσει, τα έχεις δει με τα μάτια σου… Φοβερά επιχειρήματα!

        Πάντως, δεν έχει νόημα η συζήτηση. Ο αντίλογος σε εκνευρίζει και αντιδράς σαν να τον εκλαμβάνεις ως προσωπική προσβολή. Δεν έχω καμμία πρόθεση να σε προσβάλλω, αλλά δεν θα συμφωνήσω κιόλας για λόγυς ευγενείας!

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Δεν με εκνευρίζει καθόλου ο αντίλογος.
        Η μήνυση δεν είναι άφαντη, απλώς θα εκδικαστεί το 2025 μαζί με εκατομμύρια άλλες. Δεν ξέρεις τι συμβαίνει στα Ελληνικά δικαστήρια;
        Θύμησε μου ποιος ήταν ο συγγραφέας του non paper… ο δούρειος ίππος Μαρκόπουλος που επαναπατρίστικε για τις υπηρεσίες του προς τη ΝΔ;

        http://www.iefimerida.gr/news/81376/%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%8D%CE%B1%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%AC%CF%86%CE%B7%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF-non-paper-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1

        Καλά αυτό για τον σοβαρό πρόεδρο της δημοκρατίας, τον Αλβανοτσάμη είναι το καλλίτερο σου επιχείρημα.
        Ο «Δανειστής» του Ανδρέα που ψευδομαρτήρησε στο δικαστήριο και παρέλαβε την προεδρία της χώρας από την ευραιομπενάκη «σε χρόνους που η εθνική κυριαρχία θα περιοριστεί, για το καλό της Ευρώπης και τα σύνορα θα αλλάξουν προς χάριν της ειρήνης των λαών…»

        Δεν θέλω να σε προσβάλω, αλλά πως να σε πάρει μετά κανείς στα σοβαρά.

        Για τα προεκλογικά ψεύδη του Κομανέτσι έχεις να απαντήσεις κάτι:::::

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Δεν με εκνευρίζει καθόλου ο αντίλογος.
        Η μήνυση δεν είναι άφαντη, απλώς θα εκδικαστεί το 2025 μαζί με εκατομμύρια άλλες. Δεν ξέρεις τι συμβαίνει στα Ελληνικά δικαστήρια;
        Θύμησε μου ποιος ήταν ο συγγραφέας του non paper… ο δούρειος ίππος Μαρκόπουλος που επαναπατρίστικε για τις υπηρεσίες του προς τη ΝΔ;

        Καλά αυτό για τον σοβαρό πρόεδρο της δημοκρατίας, τον Αλβανοτσάμη είναι το καλλίτερο σου επιχείρημα.
        Ο “Δανειστής” του Ανδρέα που ψευδομαρτήρησε στο δικαστήριο και παρέλαβε την προεδρία της χώρας από την ευραιομπενάκη “σε χρόνους που η εθνική κυριαρχία θα περιοριστεί, για το καλό της Ευρώπης και τα σύνορα θα αλλάξουν προς χάριν της ειρήνης των λαών…”

        Δεν θέλω να σε προσβάλω, αλλά πως να σε πάρει μετά κανείς στα σοβαρά.

        Για τα προεκλογικά ψεύδη του Κομανέτσι έχεις να απαντήσεις κάτι:::::

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Καλά, μην περιμένεις ως το 2025. Πες στον Μεγάλο Αρχηγό να μας δείξει τον αριθμό πρωτοκόλλου με τον οποίο την κατέθεσε και δεν χρειαζόμαστε τίποτα άλλο.

        Από τους ΑΕ έχουν φύγει πολλοί και όχι μόνο οι εκ ΝΔ προερχόμενοι (που όταν τους έπαιρνε ο Καμμένος ήσαν μάλλον… καλοί, αλλά ας το αφήσουμε αυτό). Συμπτωματικά, λένε τα ίδια όλοι. Για διάβασε τι είχε ανακοινώσει π.χ. ο γιατρός Αντωνίου, ή ο Καζάκης για τα λεφτά που του έδινε ο αρχηγός σου για να κατέβει με τους ΑΕ.

        Το γεγονός ότι μερικοί αναγορεύετε τους εαυτούς σας σε υπέρτατους πολιτικούς κριτές, εφευρίσκοντας προσωνύμια και ηθικά ψεγάδια σε όποιον δεν σας αρέσει, δεν πάει να πει ότι έχετε δίκιο κιόλας, έτσι;

        Και για να είμαστε σοβαροί, έναν πολιτικό τον κρίνεις από τον απολογισμό του. Μακάρι να ήσαν και αγλαΐσματα ηθικής, αλλά μέχρι να βρούμε τέτοιους, τουλάχιστον ας διαλέγουμε με βάση το τι κάνει ο καθένας στη δουλειά που του έχουμε αναθέσει.

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Προσπερνάς σαν τον αρχηγό σου τον Κομανέτσι όλες τις κακοτοπιές.
        Πετάς συνεχώς την μπάλα στην εξέδρα και είναι πολύ κουραστικό βραδιάτικα.
        Καληνύχτα και καλή φώτιση.

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Ναι, σαν να λέμε ότι ζητάω έναν αριθμό πρωτοκόλλου που δεν υπάρχει. Είδες τι… προσπεράσεις κάνω; 🙂

        Καληνύχτα και ευχαριστώ για τη συζήτηση.

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Bakoulis

        αυτός είναι ο Άκης, εσύ τωρα τον μαθαίνεις ….
        το non paper τον ενοχλεί και αυτό «καθιστά αναξιοπιστο» , κατά την γνωμη του, τον Πάνο Καμμένα
        τα δολοφονικά ψεύδη Σαμαρά και η ΠΑΣΟΚΝΔ που μας κυβερνά δεν τον ενοχλεί καθολου
        εφοσον «σώζει» την χώρα….

        όπως αρεσκεται να λέει για άλλους (προφανως έχει καιρο να συναντηθει με καθρεπτη …)

        «ό,τι κανουν οι δικοι του (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ) είναι καλώς καμωμένο ή έστω ανεκτό για λόγους «ανωτέρου συμφέροντος»,

        ό,τι κάνουν οι άλλοι , εκτός ΠΑΣΟΚΝΔ είναι μεμπτό και καταδικαστέο και «εθνικώς επικινδυνο»

        Η διάγνωση ονομάζεται οξεια κομματοσκυλίασις και δεν έχει θεραπεία σε αυτό το στάδιο που εμπίπτει ο φίλος μας…

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Φίλε μου Μιχάλη, οπαδέ του δόγματος «ό,τι και να κάνει ο δικός μας δικαιολογείται επειδή είναι… δικός μας» και του (ακόμα χειρότερου) «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα», δεν βαρέθηκες να προσπαθείς κάνεις το μαύρο άσπρο; 😀

        Η κυβέρνηση μπορεί να είναι κατώτερη των προσδοκιών, αλλά σίγουρα είναι ανώτερη των εναλλακτικών λύσεων. Αυτό λέω. Μπορείς να διαφωνείς, αλλά πόσο δύσκολο σου είναι να καταλάβεις την δική μου θέση;

        Τα περί «ΠΑΣΟΚΝΔ» και τις άλλες σάχλες της αφελούς ΣΥΡΙΖΑϊκής προπαγάνδας, δεν έχει νόημα να τα σχολιάσω. Ψηφίζεις το παλαιό ΠΑΣΟΚ (δηλαδή τον ΣΥΡΙΖΑ του οποίου το 90% των ψηφοφόρων είναι ΠΑΣΟΚ), αλλά σε ενοχλεί το απομεινάρι του 5% που συγκυβερνά με τη ΝΔ. Οποία αντικειμενικότης!

        Για να μην μιλήσουμε για «τα δολοφονικά ψεύδη Σαμαρά», τα οποία ψήφιζες σταθερά, ακολουθώντας τον στην ΠΟΛΑΝ, μέχρι να ανακαλύψεις (μετά από… 15 χρόνια) ότι είναι.. σκάρτος. Η δική μου γνώμη για τον συγκεκριμένο είναι σταθερή και εκπεφρασμένη απέναντι στους αντιπάλους και τους υποστηρικτές του (στους οποίους ανήκες μέχρι πριν 2-3 χρόνια, για να μην ξεχνιόμαστε). Τα έχουμε ξαναπεί, μην επαναλαμβανόμαστε.

        Δεν πιστεύω βέβαια στα «δεν δικαιούσθε δια να ομιλείτε», οπότε καλά κάνεις και εκφράζεις τις απόψεις σου, αλλά θα ήταν πιο παραγωγικό αν περιοριζόσουν στον διάλογο, αντί να προσπαθείς να μας πείσεις ότι μόνο εσύ έχεις το δικαίωμα ή την ικανότητα κρίσης και απόφασης. Μην χάνουμε άδικα τον χρόνο μας σε παιδιαρίσματα…

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Άκη

        εσυ και με Σημιτη ή με Βενιζελο , ακομα και με ΓΑΠ αρχηγο θα ψηφιζεις ΝΔ…
        εν ονοματι του , δωσιλογικου δογματος σας «Η κυβέρνηση μπορεί να είναι κατώτερη των προσδοκιών, αλλά σίγουρα είναι ανώτερη των εναλλακτικών λύσεων»

        είσαι ένας μικρός Τσουκάτος κατά βαθος , παραδεξου το….

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        LOL

        Τα πρόσωπα που αναφέρεις δεν έχουν καμμία πιθανότητα να γίνουν αρχηγοί της ΝΔ (ή όποιου άλλου κεντροδεξιού σχήματος την αντικαταστήσει), συνεπώς απεραντολογείς με αυτές τις εικασίες. Όσο για τον Τσουκάτο, τα λεφτά δεν τα έφερε στη ΝΔ, αν θυμάσαι.

        Δωσιλογικό θα ήταν να αναλάβουν την διακυβέρνηση της χώρας όλοι αυτοί οι απίθανοι και άσχετοι με τους οποίους συντάσσεσαι και να τη ρίξουν στα τάρταρα, δηλαδή σε καταστάσεις 10 φορές χειρότερες από τα σημερινά χάλια. Το γεγονός ότι βαφτίζετε τις προτιμήσεις σας «πατριωτικές» δεν τις κάνει κιόλας, για να εξηγούμαστε…

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Άκη

        όπως δεν περιμενες (το απεκλειε εξαλλου κατηγορηματικα ο αρχηγος σου) τον σχηματισμο της ΠΑΣΟΚΝΔ,
        δλδ υποτιθέμενο γκουβέρνο ΝΔ με αντιπροεδρο τον Βενιζέλο και στα κεντρικά ποστα παλαιοπασοκους
        με κορυφαιο τον Ροβερτο Σπυροπουλο ταμία ΠΑΣΟΚ -αποδέκτη των μαυρων χρημάτων της SIEMENS μεσω Τσουκάτου…
        έτσι δεν αναμένεις και στην ηγεσία της ΠΑΣΟΚΝΔ τον Σημιτη ή τον Βενιζελο…
        περιμενε λιγο ωσπου να στηθει η Νεα Ευρωπαϊκη Γελάδα με αντιπροεδρο τον Μπενιτο
        και τοτε θα γελάμε περισσοτερο όλοι μαζί…

        Στην πραγματικοτητα, ξέρεις κι εσυ πως αυτο ειναι μονοδρομος για την ΠΑΣΟΚΝΔ και λόγω των χρεων των επιμερους κομματων που ειναι αδυνατον να πληρωθουν πια….

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Λάθος: εσύ δεν περίμενες κάποια πράγματα από τον Σαμαρά και σου προέκυψαν εκπλήξεις… Η συγκυβέρνηση, βέβαια, δεν ήταν, γιατί εναλλακτική δεν υπήρχε, ούτ εμπορούσε η χώρα να κάνει 100 φορές εκλογές μέχρι να βγει κάποιος αυτοδύναμος, αλλά τα έχουμε πει αυτά ήδη.

        ΠΑΣΟΚΝΔ δεν υφίσταται, αντιθέτως υπάρχει ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚ, όπως γνωρίζουν και οι πέτρες σε αυτή τη χώρα (αφού όλοι ξέρουμε τι ψηφίζει ο διπλανός μας και από πού προέρχεται).

        Αν κάνει τέτοια κίνηση ο Σαμαράς, έτσι όπως την περιγράφεις, θα έχει την τύχη του παλαιού σου κόμματος (της ΠΟΛΑΝ). Εν τω μεταξύ, άσε να τη γλιτώσει στις Ευρωεκλογές, γιατί αν η ΝΔ πάθει κανένα ρεζιλίκι όπως αυτό του Μαΐου του 2012, δύσκολα θα κρατηθεί στη θέση του.

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Το τελευταίο είναι ευκταίο, όσο και πιθανό, ενδεχόμενο,
        ωστόσο η ομάδα Σαμαρά είναι αποφασισμένη να το πάει
        ως το τερμα και να κρατηθει με νύχια και με δόντια
        στην εξουσία,
        χρησιμοποιώντας ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ…
        Μέχρι και τον Ξηρό αμόλησαν προσφατα εξάλλου , για να σκαρωσει αιματοκύλισμα
        ωστε να εμφανισθει η ΠΑΣΟΚΝΔ ως εγγυητρια της «σταθεροτητας»…

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Σιγά μην κατεβάσουν και τους… εξωγήινους!

        Τις ίδιες σαχλαμάρες έλεγαν κάποιοι και πριν τον Μάιο του 2012:
        – Δεν θα γίνουν ποτέ εκλογές
        – Οι εκλογές θα αναβληθούν για τον Νοέμβριο
        – Θα υπάρξει επεισόδιο με την Τουρκία για αντιπερισπασμό
        – Επίκειται ευρεία νοθεία

        και πάει λέγοντας…

        Όλοι γνωρίζουμε τι συνέβη τότε και το 19% που έλαβε η ΝΔ του Σαμαρά μάλλον την κάνει κακή στις συνωμοσίες που πιστεύεις.

        Στην ιστορία της Μεταπολίτευσης, μόνο μία κυβέρνηση παρέδωσε με ντροπιαστικό για τη δημοκρατία τρόπο, αφού προσπάθησε να αποφύγει την πτώση της όσο μπορούσε: αυτή του Α. Παπανδρέου το 1988, όταν οι υπουργοί είχαν αδειάσει εντελώς τα γραφεία τους και δεν πήγαν καν στην τελετή παράδοσης-παραλαβής.

        Κοντολογής, μπροστά στο «σύστημα ΠΑΣΟΚ», όλοι οι άλλοι είναι ερασιτέχνες.

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        τον Μαη του 2012 δεν είχαν καταλαβει τον κρατικο μηχανισμό
        τωρα τον έχουν και κάνουν
        αλλα κολπα
        με Μπαλτακους, Γκουτζαμάνηδες, Θεοχαριδηδες
        Κωσταράκους, Δραβιλες κλπ

        Τα οσα απεκάλυψαν οι ΦΤ για την χουντα Παπδήμιου είναι αρκετά για οποιον δεν πάσχει απο κομματικη τυφλωση, ωστε να διαπιστωσει πως δεν ζουμε ουτε σε αυτο καν τον στοιχειωδη κοινοβουλευτισμο πια…

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Καλά, δεν έχουμε δα και κομμουνισμό, για να φοβόμαστε να μιλήσουμε! Αλλού λειτουργούσαν οι Σιβηρίες και αλλού ήσαν οι χούντες…

        Όσο για τους FT, το δημοσίευμα έκανε το καλό ότι ξεκαθάρισε μια για πάντα πως τίποτα δεν ήταν… μπλόφα, όπως μας διαβεβαίωναν κάτι μεγάλοι πολιτικοί (να μη λέμε ονόματα τώρα). Μια χαρά θα μας πετούσαν έξω, ακόμα και το 2011 που εκπαραθυρώθηκε ο Γ. Παπανδρέου.

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Οι Σιβηρίες σε έσωζαν απο το ΔΝΤ…
        όσο κι αν δεν θες να το παραδεχτεις…
        τωρα η ΕΕ και ο Σαμαροβενιζελος σου ,παιρνουν τα σπιτια που φοβοσασταν μηπως σας τα παρει ο Τσιπρας και η Παπαρήγα…

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Αν λειτουργούσαν και εδώ οι… Σιβηρίες, δεν θα είχες προλάβει να πεις πολλά, όπως δνε πρόλαβαν μερικές δεκάδες εκατομμύρια «αντιφρονούντες» και «εχθροί του λαού». Η πλάκα είναι ότι διαμαρτύρεσαι κιόλας για την… ποιότητα της δημοκρατίας στην Ελλάδα!

        Σπίτι ή άλλα περιουσιακά στοιχεία δεν έχω, οπότε σκασίλα μου ποιος θέλει να πάρει τι, αλλά ακόμα και αν είχα ολόκληρο… οικοδομικό τετράγωνο, εννοείται ότι δεν θα φοβόμουν. Αυτά που προπαγανδίζετε για να φοβηθούν οι αδαείς και οι αφελείς, δεν πιάνουν σε όποιον αντιλαμβάνεται στοιχειωδώς την πραγματικότητα.

        Όσον αφορά συγκεκριμένα στο ΔΝΤ, μην τα ξαναλέμε: η Ρωσία είναι μέλος του Δ.Σ. του οργανισμού και μας έστειλε «πακέτο» εκεί, όπως έστειλε και την Κύπρο, όπως συμφώνησε και στα 17 δις δολλάρια δανείου προς την Ουκρανία, για να πληρωθούν και οι δικές της εταιρείες.

        Αλλά είπαμε, «ό,τι και να κάνει ο δικός μας δικαιολογείται επειδή είναι… δικός μας»…

        Μου αρέσει!

  12. Άκης said

    Τα ίδια παραμύθια: καταγγελία συμβάσεων, επαχθές χρέος και δεν συμμαζεύεται…
    – ΕΡ: Και πώς θα καλύπτονται οι χρηματοδοτικές ανάγκες της χώρας, μετά την καταγγελία των συμβάσεων;
    – ΑΠ: Θα τιτλοποιήσουμε τα έσοδα από την ΑΟΖ που ΘΑ χαράξουμε και ΘΑ λάβουμε κάποια άλλα μέτρα…

    Προφανώς στους ΑΕ έχουν βρει τον τρόπο να ολοκληρώσουν τις διαδικασίες της ΑΟΖ σε μερικές ημέρες (άντε το πολύ εβδομάδες), ενώ κάνουν ουρά οι… επενδυτές που θα αγοράσουν τους τίτλους εσόδων από την ΑΟΖ. Όλ τα άλλα κράτη του κόσμου, ακόμα και χωρίς διαφωνίες με τους γείτονες, χρειάζονται ΧΡΟΝΙΑ ή ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ για να ολοκληρώσουν αυτές τις διαπραγματεύσεις, αλλά στην Ελλάδα, με κυβέρνηση τους ΑΕ, θα το κάνουμε αμέσως!

    Μήπως είναι καλύτερο (και ευκολότερο) να πάρουμε τα λεφτά από τα 754 ΤΡΙΣ που μας περιμένουν στο… παγκόσμιο καταπίστευμα;

    Μου αρέσει!

    • Миша said

      αφου εχουμε «πρωτογενες πλεονασμα» γιγαντα Ακη ;;
      ετσι δεν λες ;;

      Μου αρέσει!

    • Άκης said

      Σχολίασε πρώτα τις γελοιότητες της υποψήφιας και άσε τις σάχλες για το πλεόνασμα, το οποίο αναγνωρίζει όλος ο πλανήτης πλην των ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚων και μερικών ακόμα (π.χ. ΑΕ), που όλοι μαζί αναμασάτε το ευφυολόγημα ότι «πλεόνασμα = τρώμε όλοι με χρυσά κουτάλια», λες και ισχυρίστηκε ποτέ κανείς σοβαρός κάτι τέτοιο.

      Λοιπόν, εσύ τι προτιμάς; Τα λεφτά από την ΑΟΖ, ή το παγκόσμιο καταπίστευμα; Ό,τι και να θες από τα δύο, ελπίζω να δώσεις κάτι και σε εμάς τους αντιδραστικούς που δεν υιοθετούμε αυτές τις μπαρούφες. 🙂

      Μου αρέσει!

      • Миша said

        Γιγαντα Ακη,
        εφοσον το «πλεόνασμα, το αναγνωρίζει όλος ο πλανήτης πλην των ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚων»…
        δεν έχεις πραγματικο χρηματοδοτικο κενό…
        έτσι δεν ισχυριζεσαι ;;;
        Πες μας για τις γελοιοτητες τις δικες σου πρωτα και μετά πάμε στων άλλων…

        Γ.Κυρτσος «γνωστός συριζοπασοκος» o oποίος παρεισέφρυσε στο ευρωψηφοδέλτιο της ΠΑΣΟΚΝΔούλας
        στη «Free Sunday»:

        «Πολλή συζήτηση γίνεται για το λεγόμενο πρωτογενές πλεόνασμα, το οποίο μπορεί να πλησιάσει το 1 δισ. ευρώ το 2013 και να ανοίξει το δρόμο σε κάποιες παροχές και σε μια νέα ρύθμιση του χρέους του ελληνικού Δημοσίου.

        Το πρωτογενές πλεόνασμα είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο εφόσον δεν βασίζεται στις οικονομικές και δημοσιονομικές επιδόσεις της χώρας. Προκύπτει μέσα από μία πολιτική συμφωνία της κυβέρνησης Σαμαρά και της τρόικας για τον τρόπο υπολογισμού της λεγόμενης «άσπρης τρύπας» των Οργανισμών Κοινωνικής Ασφάλισης, των ΟΤΑ και ορισμένων ΔΕΚΟ. Η κυβέρνηση ζήτησε να υπολογιστεί η «άσπρη τρύπα» με ένα τρόπο που εγγυάται την επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος το 2013 για να μπορεί να επιχειρηματολογεί υπέρ του ελληνικού success story. Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι των πιστωτών του ελληνικού Δημοσίου δέχτηκαν την ευνοϊκή ερμηνεία των στοιχείων για τη δημοσιονομική διαχείριση, δίνοντας άλλη διάσταση στη λεγόμενη δημιουργική λογιστική, για να οργανώσουν τη νέα ρύθμιση του χρέους του ελληνικού Δημοσίου και να υποστηρίξουν ότι μπορεί να γίνει βιώσιμο σε βάθος χρόνου.».

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Όχι, δεν ισχυρίζομαι αυτό και γνωρίζω τι λέει ο Κύρτσος. Όπως γνωρίζουμε όλοι και τι λέει όλος ο πλανήτης, συμπεριλαμβανομένων της Eurostat, των διεθνών οίκων αξιολόγησης και των αγορών, γενικότερα.

        Ακόμα δεν μας είπες, όμως, εσύ τι προτιμάς; Τα λεφτά από την ΑΟΖ, ή το παγκόσμιο καταπίστευμα;

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Το πρωτογενες πλεονασμα , γιγαντα Άκη…
        εφοσον υπαρχει, νοου προμπλεμ για την χρηματοδοτηση της χωρας, έτσι δεν είναι ;;

        τι νοιαζεσαι λοιπόν ;;;ασε τους άλλους να λένε «γελοιότητες»
        και μείνε εσυ με το σοβαρό σου πρωτογενές πλεονασμα

        στις 26 θα γελάσουμε πιο πολυ απο τις 5 Μάη του 2012…

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Όχι, δεν είναι έτσι λέμε! Αν υπάρχει συνεχόμενα για πολλά χρόνια ναι, αλλά όχι και με την πρώτη που το πετύχαμε να απαιτείτε (λες και δεν γνωρίζετε) ορισμένοι να μοιράσουμε χρυσάφι σε όλον τον πληθυσμό. Φιλότιμη η προσπάθεια, αλλά δεν πιάνει!

        Προφανώς εννοείς ότι στις 25 θα θριαμβεύσει ο ΣΥΡΙΖΑ, οπότε θα είσαι χαρούμενος στις 26. Εμένα θα με στενοχωρήσει ένα τέτοιο αποτέλεσμα, αλλά τι να κάνουμε, αυτά έχει η χωή. Ο Έλληνας έδωσε 45% στον Γ. Παπανδρέου, μπορεί πάντα να κάνει χειρότερα.

        Αλλά το πραγματικό γέλιο θα ξεκινήσει αν ποτέ (ο μη γέμοιτο) σχηματιστεί κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Εκεί να δεις γέλιο για όσους δεν εξαρτώμαστε από το εκλογικό αποτέλεσμα και (μακάρι όχι) κλάμα για όλους τους υπόλοιπους…

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        …(ο μη γένοιτο)…

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Γιγαντα Ακη,

        ποιος σου είπε να μοιρασεις χρυσαφι;;
        ισχυριζεσαι πως δεν υπάρχει χρηματοδοτικο προβλημα πλεον για την λειτουργια της χωρας,
        εφοσο υπάρχει «πρωτογενες πλεονασμα»…
        Οποτε γιατι χολοσκάς με τα όσα λέει η εκπροσωπος των Ανεξάρτητων Ελληνων;;
        Αφου αναφέρεται σε προβλημα που εσεις στην ΠΑΣΟΚΝΔ λυσατε και σωσατε την χωρα…
        Ετσι δεν είναι ;;

        το «μη γένοιτο» έρχεται με φόρα πάντως…
        έτσι λένε τα Μοσχοβάκια που δεν χωνεύετε εκει στη Media Markt…

        Μου αρέσει!

      • Σηφάκος said

        Aκης 12.45, πολύ σωστός ++++++++++++

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Ευχαριστώ, αγαπητέ Σηφάκο.

        Μιχάλη, ΔΕΝ ισχυρίστηκα πουθενά ότι «δεν υπάρχει χρηματοδοτικο προβλημα πλεον για την λειτουργια της χωρας». Ουδείς σοβαρός το ισχυρίστηκε αυτό. Το πλεόνασμα δεν ήταν 1,5 τρις Ευρώ, ήταν 1,5 δις. Δεν φτάνει που παρερμηνεύεις σκοπίμως όσα λέω, συνεχίζεις να το κάνεις ακόμα και όταν απορρίπτω τους παιδιάστικους ισχυρισμούς σου (Media Markt; L O L). Συζήτηση είναι αυτή; Τι ψάχνω τώρα, θα μου πεις…

        Όσο για το «ο μη γένοιτο» που έγραψα, ισχύει. Δεν εξαρτάται από εμένα η αποφυγή του, οπότε δεν πρόκειται να σκάσω κιόλας. Πρόσεχε μόνο μην διαψευστούν οι δικές σου προσδοκίες. ειδικά με τα κριτήρια που χρησιμοποιείς για να κρίνεις την πολιτική. Αλλά βέβαια, με ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, όλα θα σου φαίνονται ροζ – εεε… ωραία θέλω να πω. 😀

        Στάσου να δούμε, όμως, τι θα γίνει και γελάμε μετά…

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Αν δεν έκανε η κυβέρνηση εσωτερική στάση πληρωμών, δεν πετσόκοβε τα εργασιακά δικαιώματα, δεν έκοβε τις συντάξεις και δεν εισέπρατε το ΕΤΑΚ 3 ετών θα είχε πλεόνασμα; Ωραίο πλεόνασμα πετύχατε…
        Του χρόνου να εισπράξετε ΕΤΑΚ για μια εικοσαετία να βγάλετε μεγαλύτερο πλεόνασμα.
        Αλλά να προσέξετε, γιατί του Χότζα ο Γάιδαρος, μόλις έμαθε να μην τρώει ψόφησε.
        Μην ψοφήσετε και σεις τον κοσμάκη που σας ανέβασε για να στείλετε φυλακή τον ΓΑΠ και εσείς τον κάνατε κυβερνητικό εταίρο.

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Κατ’ αρχάς, μολονότι σοβαρός άνθρωπος, χρησιμοποιείς Β’ Πληθυντικό λες και μιλάς σε εκπρόσωπο της Κυβέρνησης, ενώ είπα εξ αρχής ότι είμαι απλός ψηφοφόρος (και μάλιστα τα τελευταία 4-5 χρόνια μόνο ψηφοφόρος). Δεν υπάρχει, λοιπόν, κάτι να απαντήσω σε αυτά που λες.

        Σημειώνω μόνο, γενικά, ότι με τα ΑΝ και με τα ΑΝ, όλα ωραία φαίνονται…

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Αντιθέτως με τα ΑΝ θα δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. ΑΝ λοιπόν η κυβέρνηση δεν έκανε όλα αυτά που κατέστρεψαν την αγορά και την Ελληνική κοινωνία, θα είχε πλεόνασμα;
        Του χρόνου πως θα πετύχει νέο πλεόνασμα, θα στείλει ΕΤΑΚ και στους αγέννητους απογόνους μας;
        Δεν απαντάς για την ταμπακέρα και το γυρνάς σε καρσιλαμά…

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Μπορεί να σου κατασχέσει τις καταθέσεις, όπως λέει ο… σύμμαχος (των ΑΕ) Γλέζος. Δεν πειράζει, θα είναι πιο «γλυκό» το μέτρο, αρκεί να έχει φύγει ο Σαμαράς.

        Δεν μου λες, μήπως μπορείς να παραθέσεις τα νούμερα της ελληνικής οικονομίας τον Ιούνιο του 2012 που ανέλαβε η ΝΔ, ή πρέπει να την χρεώσουμε και με την ευθύνη σύναψης του… κατοχικού δανείου, το 1945;

        Ή προτιμάς το έλλειμμα, για να καταλάβουμε δηλαδή…

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Δεν έχω καταθέσεις και δεν με νοιάζει τι θα γίνει.
        Τα νούμερα της οικονομίας που ζητάς εννοείς τα κανονικά ή τα μαγειρεμένα;
        Προτιμώ τη μονομερή διαγραφή του επαχθούς χρέους.
        Τα επιχειρήματα των εκβιαστών της κυβέρνησης, μπορεί να τρομάζουν τους συνταξιούχους, εμένα πάντως που οσονούπω οδεύω για λουκέτο λόγω ανάπτυξης και θα μείνω στο δρόμο δε με τρομάζουν. Ο τρόμος με συντροφεύει κάθε μέρα που περνάει. Το ίδιο και η απειλή κατασχέσεων από τράπεζες, ταμεία, ΔΟΥ, λόγω που σώθηκε η Ελλάδα με τα μνημόνια, αλλά χωρίς τους Έλληνες.

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        …Εσυ για τα ψέματα του αρχηγού σου θα απαντήσεις κάτι;
        Γιατί ακόμα δεν έχω πάει καμία απάντηση από σένα.
        Μόνο ερωτήσεις για τον Καμμένο είσαι, που όμως δεν είναι στο χέρι του η κατάσταση ούτε και κυβερνάει το κόμμα του.
        Θα μας πεις επιτέλους κάτι για τον Κομανέτσι;

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Πολύ ευχαρίστως. Μεγαλύτερος πολιτικός ψεύτης από τον Α. Παπανδρέου δεν έχει περάσει από τη Μεταπολίτευση, αλλά ας ασχοληθούμε με τον Α. Σαμαρά.

        Δεν τον ψήφισα στις εσωκομματικές του 2009 και τον έχω κράξει εκτενώς εδώ μέσα, πριν και μετά από αυτές. Αν επισκεπτόσουν το blog πριν από 2-3 χρόνια, θα διάβαζες σωρεία επιθετικών σχολίων εις βάρος μου, ότι τάχα είμαι… ΠΑΣΟΚος, επειδή επεσήμαινα το προφανές, ότι δηλαδή (με βάση το παρελθόν του) ο Σαμαράς δεν είναι ακριβώς ο υπερπατριώτης εθνοσωτήρας που μετά μανίας περίμεναν οι (τότε) νεοδημοκράτες.

        Ακριβώς οι ίδιοι, μετά τον Νοέμβριο του 2011 το γύρισαν σε ΧΑ και σε ΑΕ, αλλά το βρίσιμο που μου έριχναν (τότε επειδή κατέκρινα τον Σαμαρά) τώρα το ρίχνουν επειδή τον υποστηρίζω. Και στις δύο περιπτώσεις, απλώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται και δεν μπορούν να διακρίνουν την κρισιμότητα των συνθηκών.

        Η πορεία του στην Πρωθυπουργία ήταν ευχάριστη έκπληξη (τηρουμένων των αναλογιών). Αν δεν είχε το σθένος και την εργατικότητα (που έλειπε από τον Κ. Καραμανλή) να εφαρμόσει μια κακή πολιτική που ήταν πολύ αργά για να την αλλάξει κανείς, αυτή τη στιγμή δεν θα είχαμε ανεργία 27%, θα είχαμε πολλαπλάσια, εκτός ΕΕ και Ευρώ, στο επίπεδο της Βενεζουέλας και της Αργεντινής.

        Ευτυχώς λοιπόν που άντεξε ο Σαμαράς, για να μπορούμε όλοι εμείς να κάνουμε κριτική εξ αποστάσεως και με μέτρο σύγκρισης μια ιδεατή κατάσταση (όπως η οικονομία προ του 2010) που, προ πολλού, ΔΕΝ διαθέτουμε πλέον.

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        Ακη,

        σε ανακοινωση που εκανε ο Συλβιο Μπερλουσκονι,μετα απο το σκανδαλο που προεκυψε στην Ε.Ε, με το βιβλιο του Γκαιτνερ,ακουσα και το εξης:

        δεν δεχτηκα να κανω ΑΠΟΙΚΙΑ την Ιταλια,οπως εκανα την ΕΛΛΑΔΑ».

        αν αυτο για σενα ειναι «ευχαριστη εκπληξη»,τι να σου πω…
        για μενα δεν ειναι,παντως.
        ειναι Εφιαλτης.

        Μου αρέσει!

      • φωτεινη said

        *εκαναν

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Η οικονομική σου ανάλυση είναι εντελώς λάθος, γιατί με δραχμή δε θα είχαμε ανεργία και όλα τα υπόλοιπα που νομίζεις, αλλά αυτό μπορεί να αποτελέσει αφορμή να γραφτεί ολόκληρη βιβλιοθήκη, όχι απλά βιβλίο. Πάμε παρακάτω. Το τι πίστευες πριν την εκλογή του και τι μετά, ασχολίαστο.

        Για τα μεγάλα ψεύδη δεν είπες τίποτα.
        4-5 Ζάππεια
        Όχι άλλα μνημόνια.
        Επαναδιαπραγμάτευση.
        Ανάπτυξη.
        Όχι συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ.
        Όχι συγκάλυψη των ευθυνών για το μνημόνιο.
        Ειδικά δικαστήρια για τον Παπανδρέου και ΣΙΑ.
        και πολλά άλλα ψεύδη που βαριέμαι να γράψω και θα βαρεθείς να απαντάς σεντόνια ολόκληρα.
        Με αυτά και με αυτά υφάρπαξε την ψήφο του φουκαρά Έλληνα, όχι με την εργατικότητα που *θα έδειχνε* στην εφαρμογή μια κακής πολιτικής. Το λάθος φάρμακο δηλαδή που σκότωσε τους Έλληνες και που θα παραδώσει καμμένη γη στις επόμενες γενιές.

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Καθόλου ευχάριστη έκπληξη δεν είναι για κανέναν μας.

        Αλλά δεν έφερε ο Σαμαράς την οικονομία στα επίπεδα του 2004 ή του 2009, ούτε έβαλε τη χώρα στο μνημόνιο. Δεν θα του τα φορτώσουμε όλα, κιόλας!

        Ευτυχώς πάντως που δεν ζήσαμε την… εναλλακτική λύση του 2012 (δηλαδή την άτακτη χρεωκοπία), γιατί τώρα δεν θα είχαμε την πολυτέλεια να κάνουμε διάλογο εκ του ασφαλούς…

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Bakoulis, κανένα νόμισμα από μόνο του δεν φέρνει την πρόοδο ή τη χρεωκοπία. Αλλιώς, θα το είχαν ανακαλύψει όλοι το κόλπο και ο κόσμος θα ήταν γεμάτος επιτυχημένες οικονομίες.

        Για να μην μακρυγορούμε, όμως, επειδή παντού ανακαλύπτεις ψέμματα, ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας.

        Πες λοιπόν ότι ο ικανότερος και τιμιότερος Έλληνας που υπάρχει (όποιος και να είναι αυτός), γίνεται από καλή μας τύχη Πρόεδρος ενός μεγάλου κόμματος και φτάνει στις εθνικές εκλογές, ενώ η χώρα βρίσκεται στην κατάσταση του 2009, οπότε προφανώς πρέπει να λάβει μέτρα αμέσως.

        Αν πει την αλήθεια στον λαό, όπως ακριβώς τη γνωρίζει, έχει καμμία πιθανότητα να βγει Πρωθυπουργός; Αν δεν γνωρίζεις την απάντηση, δες τι έπαθε ο Κ. Καραμανλής το 2009.

        Λοιπόν, καλή η γκρίνια, αλλά η διακυβέρνηση μιας χώρας είναι πολύ πιο σύνθετη υπόθεση.

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        ΖΗΤΩ ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ!!!

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Όχι ακριβώς…

        Αυτό που σου λέω είναι ότι πρώτα πρέπει να βρεις έναν που δεν είναι ψεύτης στην πολιτική και που έχει βίον ηθικό και άμεμπτο, πριν κρίνεις τους υπόλοιπους…

        Μου αρέσει!

      • nk said

        bakoulis είπε
        Μαΐου 14, 2014 στις 12:20 πμ
        Δεν έχω καταθέσεις και δεν με νοιάζει τι θα γίνει.
        ===============================

        ΔΕΝ ΠΛΕΡΩΝΕΙ ΚΑΛΑ Ο σαμαρας σας
        μεροκαματιαρης και ο ΝΕΟΣ….. βουτος του σαιτ

        Μου αρέσει!

    • ΦΕΚ 315 /27-12-1945 ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ said

      Άκης

      δεν υπάρχει χρέος

      η Ελλάδα δεν χρωστάει

      Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Καλά, αγαπητέ «Παγκόσμιο Καταπίστευμα». Ό,τι πεις.

        Παρεμπιπτόντως, πού είναι οι… 150 νταλίκες με μετρητά που μας έχεις υποσχεθεί ότι έρχονται μέχρι τον Ιούνιο, όταν ακόμα μιλούσες για… 3 τρις και όχι για 754 τρις;

        Ξεκίνησαν οι νταλίκες (που τώρα πρέπει να είναι πολύ περισσότερες), ή θα έλθουν με άλλο τρόπο τα λεφτά; Και πότε μπορούν να πάρουν οι πολίτες το μερίδιό τους;

        Εύχομαι να ξυπνήσεις κάποια στιγμή, πάντως…

        Μου αρέσει!

  13. Απορών said

    Δηλαδή την ψηφίσαμε όλοι εμείς οι ηλίθιοι Έλληνες για να λέει να καούμε για το καλό της Ευρώπης;
    ΝΤΡΟΠΗ τησ!!!

    Μου αρέσει!

  14. Θόδωρος said

    Μπράβο της. Μίλησε για ΕΡΓΑΣΙΑ και όχι για απασχόληση.

    Μου αρέσει!

    • Άκης said

      Σωστό. αλλά με τα πέτσινα λεφτά της… ΑΟΖ δεν δημιουργείται ΟΥΤΕ εργασία, ΟΥΤΕ απασχόληση.

      Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Άκη, όταν πάρεις τα λεφτά από το παγκόσμια καταπίστευμα τι δώρο θα μας κάνεις;
        Εγώ θέλω μια λαχανί Porsche. Χαιρετισμούς στον τιτάνα τον Αρτέμη Μάτσα… εεε σόρρυ τον Αρτέμη Σώρρα τον σωτήρα της Ελλάδας.

        Μου αρέσει!

      • ΦΕΚ 315 /27-12-1945 ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ said

        Bakoulis

        ο Αρτέμης δεν θα φέρει τα χρήματα για λαχανί Porsche

        τα φέρνει για να απελευθερωθεί η Ελλάδα από το «δήθεν» χρέος

        και για να επαναφέρει τους 4 πυλώνες του ελληνισμού

        ότι πολυτιμότερο μας έχουν στερήσει τα 40 τελευταία χρόνια οι ηγέτες και οι εθνάρχες

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        LOL

        Όπως απάντησα και πιο πάνω, δεν πιστεύω τις βλακείες περί… καταπιστεύματος, επομένως κακώς σκανδαλίζεσαι.

        Για την Porche και τα χαιρετίσματα θα πρέπει να απευθυνθείς ο ίδιος στην πηγή. 🙂

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Φέρτα εσύ ΦΕΚ όπως θα ‘ρχεσε…

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Αγαπητέ Καταπίστευμα ή ΦΕΚ, πού είναι οι 150 (και βάλε) νταλίκες με τα χρήματα που μας έχει τάξει;

        Έχεις δεσμευτεί και χρονικά για τον Ιούνιο… Έρχονται ή…;

        Μου αρέσει!

  15. fainareti said

    Εύγε κοπέλα μου

    Μου αρέσει!

  16. Χαχαχαχα!
    «Επί προσωπικού!»
    «Επί προσωπικού!»

    Δείτε φάτσα κωλόγριας που έχει καταπιεί την χολή της!
    Την πέθανε η «ανώριμη» πιτσιρίκα!!

    Μου αρέσει!

    • Άκης said

      Απογοητευτική, πράγματι.

      Αλλά και οι μπουρδολογίες της μικρής, απερίγραπτες!

      Μου αρέσει!

      • Миша said

        όχι μεγαλυτερες απο τις δικες σου, γιγαντα Άκη:

        Άκης είπε
        Μαΐου 31, 2013 στις 8:49 πμ

        Ο «Μπουμπούκος» είναι μορφωμένος, καλός χειριστής του λόγου και πολύ λογικός στην επιχειρηματολογία του.

        Μου αρέσει!

      • Άκη χαλάρωσε φίλε μου!
        Κυριακή κοντή γιορτή που λένε,
        ή κοντός ψαλμός ΑλληλούΙα!!
        Μη χαλιέσαι!
        Αν έχεις εσύ δίκιο θα φανεί σε 12 ημέρες.
        Μόνο, να μην «εξαφανιστείς»¨εε;;;;

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Άκη, με τα λεφτά από το παγκόσμιο καταπίστευμα τι δώρο θα μας κάνεις;
        Εγώ θέλω μια λαχανί Porsche. Χαιρετισμούς στον τιτάνα τον Αρτέμη Μάτσα… εεε σόρρυ τον Αρτέμη Σώρρα τον σωτήρα της Ελλάδας.

        Μου αρέσει!

      • ARIS said

        ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ 9 ΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ Η ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΑΜΕ Γ ΕΘΝΙΚΗ

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Bakoulis, όπως σου απαντήσαμε διάφροι ήδη, αδίκως πονοκεφαλιάζεις με το.. .παγκόσμιο καταπίστευμα. Πριβληματίσου καλύτερα για τον αέρα κοπανιστό που υπόσχεται (μέσω… ΑΟΖ και άλλων μέτρων) ο αρχηγός σου και άσε τις γραφικότητες των αφελών οπαδών του Σώρρα. Αυτοί τουλάχιστον έχουν το ακαταλόγιστο.

        Απελλή, δεν έκανα πρόβλεψη για το εκλογικό αποτέλεσμα και ούτως ή άλλως, όντας μη εξαρτώμενος από κόμματα ή κυβερνήσεις, δεν πρόκειται να στενοχωρηθώ και πολύ, ό,τι και να γίνει.

        Και πάντως σίγουρα δεν σκοπεύω να εξαφανιστώ, ούτε να αλλάξω απόψεις. Μην ανησυχείς.

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Και εγώ σου απάντησα πιο πάνω για τα «ωραία» λεφτά που βρήκατε και τις «όμορφες» θέσεις εργασίας που φέρατε – για αλλοδαπούς σκλάβους βέβαια- όχι για αξιοπρεπείς Έλληνες πολίτες:

        Αν δεν έκανε η κυβέρνηση εσωτερική στάση πληρωμών, δεν πετσόκοβε τα εργασιακά δικαιώματα, δεν έκοβε τις συντάξεις και δεν εισέπρατε το ΕΤΑΚ 3 ετών θα είχε πλεόνασμα; Ωραίο πλεόνασμα πετύχατε…
        Του χρόνου να εισπράξετε ΕΤΑΚ για μια εικοσαετία να βγάλετε μεγαλύτερο πλεόνασμα.
        Αλλά να προσέξετε, γιατί του Χότζα ο Γάιδαρος, μόλις έμαθε να μην τρώει ψόφησε.
        Μην ψοφήσετε και σεις τον κοσμάκη που σας ανέβασε για να στείλετε φυλακή τον ΓΑΠ και εσείς τον κάνατε κυβερνητικό εταίρο.

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Απάντησες μεν, μετά το σχόλιό μου δε, οπότε μη δυσανασχετείς σαν αν μην διάβασα ό,τι έγραψες!

        Καλή η γκρίνια, όμως μέτρο σύγκρισης στην πραγματικότητα δεν είναι το τι είχαμε πριν το 2009, αλλά τι θα μπορούσε να έχει συμβεί ακόμα χειρότερο. Η ομαδική ψύχωση που επικρατεί ότι τάχα δεν υπάρχουν χειρότερα, είναι κυριολεκτικά φαινόμενο για ψυχολογική μελέτη…

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Σου απάντησα κανονικότατα, ενώ εσύ το γυρνάς σε καρσιλαμά.
        Τέλος πάντων, για να χορέψω στον ταμπουρά σου, αφού άλλη λύση δεν υπήρχε και έγινε το μη χείρον βέλτιστον, τότε γιατί ο γκαβός φαγώθηκε να πέσει ο ΓΑΠ; Για να αρπάξει την καρέκλα και να εφαρμόσει σαν καλό παιδί την ίδια πολιτική;
        Και γιατί προεκλογικά όλα αυτά τα αντιμνημονιακά ψέματα. Άστα φίλε, δεν πείθετε πια ούτε τους ψηφοφόρους σας. Ούτε 20% δε θα μαζέψουν όλοι μαζί οι κυβερνητικοί εταίροι. Να δω πως θα σταθεί στη θέση της η κυβέρνηση από τις 26 Μαΐου και μετά…

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Προς τι το επιθετικό ύφος; Φαίνεσαι σοβαρός άνθρωπος που ξέρει να συζητάει, δεν χρειάζονται λοιπόν οι σκιαμαχίες. Αν σε ενοχλεί ο αντίλογος, δεν χρειάζεται να συνεχίσεις.

        Τα απίθανα ψέμματα του αρχηγού σου δεν σε ενοχλούν, ούτε ότι την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια τον Μάιο του 2012, με αποτέλεσμα να ξαναπάμε σε εκλογές και να κοντεύει να βγει Πρωθυπουργός ένας καταληψίας μηδενικών περγαμηνών. Ε τι να κάνουμε, έτσι είναι η πολιτική! Ο Καραμανλής που (αφού τα έκανε μαντάρα) αποφάσισε να πει μερικές αλήθειες, είδαμε πού κατέληξε με το -11% το 2009.

        Ας μαζέψουν όχι 20% αλλά 2% οι κυβερνητικοί εταίροι, για να ζήσουμε όλοι… καλύτερα χωρίς αυτούς. Κανένα πρόβλημα. Αντιθέτως, θα έχει πολύ ενδιαφέρον…

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Που είδε το επιθετικό ύφος;
        Ποια είναι τα ψέματα του αρχηγού μου;
        Γιατί την έκανε με ελαφρά ο Καμμένος, τι ήθελες να πάρει κανα υπουργείο και να συγκυβερνήσει με τους ψεύτες;
        Εδώ δεν δέχτηκε υπουργείο απο τον γκαβό και πάλι ανακαλύψατε ότι ζήτησε εκείνος το Αμύνης με non paper.
        Ο Καραμανλής σου έφταιξε και εσένα; Περίεργο και στο ΓΑΠ έφταιγε ο κουρασμένος.
        Απάντησες κάτι για τα ψέματα του αρχηγού σου, γιατί δεν πρόσεξα…

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Ουδείς ανακάλυψε – όλη η Ελλάδα το λέει, απλώς οι προσωπολάτρες του δεν θέλετε να το πιστέψετε. Τυχαία νομίζεις από το 10% και άνω με το ζόρι περνάει το 3%, ενώ η ΝΔ πάει από το κακό στο χειρότερο; Αμ δεν είναι τυχαίο, τον πήρανε χαμπάρι όχι μόνο οι δικοί του (που φεύγουν και τα λένε δημοσίως), αλλά και ο απλός κόσμος.

        Όσον αφορά τστην ειλικρίνεια, αντί να μουτσοκλαίω ότι ο Χ είπε 10 ψέμματα ενώ ο Ψ είπε 9 και άρα είναι καλύτερος, προτιμώ να εξετάζω τη συνολική εικόνα.

        Λοιπόν, στην πολιτική υπάρχουν πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται, και πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται. Αυτή είναι μια πραγματικότητα ανεξάρτητη από το πόσο θα γκρινιάξουμε, όπως είναι πραγματικότητες πολλά άλλα στη ζωή, όχι πάντα ευχάριστα, τα οποία δεχόμαστε και ανεχόμαστε.

        Αν εσύ πιστεύεις ότι λεφτά υπάρχουν (στην ΑΟΖ ή όπου αλλού) και είναι διαθέσιμα άμεσα, τι να κάνουμε, ουδείς μπορεί να σου αλλάξει γνώμη. Πιο πιθανό είναι, όμως, να παρουσιάσει λεφτά ο… Σώρρας, παρά ο Καμμένος…

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Άρα ο ΓΑΠ είχε δίκιο που μας έβαλε στο μνημόνιο και γιαυτό ο κομανέτσης συνέχισε την ίδια εθνοκτόνο πολιτική.
        Το ρεζουμέ είναι, ότι ο κομανέτσης εποφθαλμιούσε την καρέκλα του πρωθυπουργού και γιαυτό μας φλόμωσε στα ψέματα, αλλά καθόλου δεν είχε σκοπό να παρεκλίνει από τις προσωπικές δεσμεύσεις που πήρε αυτός και ο Βενιζέλος, προς τη Μέρκελ και τους δανειστές.
        Απλά μόλις …τελίωσε ο αναλώσιμος Παπανδρέου, ανέλαβαν δράση τα υπόλοιπα πουλέν της νέας τάξης πραγμάτων και της Μέρκελ, ο γκαβός και ο χοντρός, για να αποτελειώσουν το έργο. Όπως δηλαδή ακριβώς μας τα λένε και οι F.Times. Άλλη μια επιβεβαίωση λοιπόν.
        Γιαυτό φιλαράκο ψηφίζω τον Καμμένο, γιατί δεν έχει βάλει την υπογραφή του σε κανένα χαρτί που κρατάει η Μέρκελ τους Έλληνες αρχηγούς.

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Έλα! Είπε ψέμματα ένας υποψήφιος Πρωθυπουργός; Τι λες; Πρώτη φορά συμβαίνει στα χρονικά! Βέβαια, όλοι οι Πρωθυπουργοί είναι ειλικρινείς και ο Σαμαράς μας έπιασε κορόιδα…

        Ο Παπανδρέου μας έβαλε στο μνημόνιο λόγω ανικανότητας και πιθανόν λόγω σχεδίου. Σίγουρα δεν μας έβαλε ούτε ο Καραμανλής, ούτε ο Σαμαράς, που έγινε Πρωθυπουργός τον Ιούνιο του 2012. Ξαναλέω: τον Ιούνιο του 2012. One more time: τον Ιούνιο του 2012. Νομίζω συνεννοηθήκαμε!

        Εσύ ξέρεις τι κατάλαβες από το πρόσφατο δημοσίευμα των Financial Times, το σίγουρο είναι πάντως πως για άλλη μια φορά γελοιοποιούνται κάτι θεωρίες συνωμοσίας σαν αυτές του Π. Καμμένου ότι όλα είναι… μπλόφα και κανείς δεν θα μας βγάλει από το Ευρώ. Φαντάζομαι θα τα θυμάσαι.

        Βεβαίως και παρά όλα αυτά, καλά κάνεις και ψηφίζεις όποιον θέλεις.

        Θα μου επιτρέψεις να διατηρώ το ίδιο δικαίωμα για τον εαυτό μου…

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        Φαντάζομαι ότι δεν ζητάς την άδεια μου για το τι θα ψηφίσεις…

        Η κουβέντα μας είναι αδιέξοδη γιατί πετάς συνεχώς την μπάλα στην εξέδρα.

        Καληνύχτα και καλή φώτηση.

        Μου αρέσει!

      • bakoulis said

        *φώτιση

        Μου αρέσει!

      • Άκης said

        Πετάω τη μπάλα στην εξέδρα; Νόμιζα ότι κάναμε διάλογο και πάντως είμαι πολύ συγκεκριμένος.

        Καληνύχτα και ευχαριστώ για τον διάλογο! 🙂

        Μου αρέσει!

  17. papsr6 said

    Το οτι αυτο το σκουπιδι η τζαβελα βγαινει ακομα στην τηλεωραση και τις εκλογες,ειναι για να χτυπαμε το κεφαλι μας στον τοιχο.
    Ταφο στην κωλογρια…ταφο….

    Μου αρέσει!

  18. […] πηγη […]

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: