Σοβαρότατη καταγγελία για την πιστοτητα των εκλογικών αποτελεσμάτων απο καθηγητή του πανεπιστημίου Αθηνών!

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ; Διαβάστε την επιστολή του καθηγητή. Τα κόμματα πρέπει άμεσα να πάρουν θέση!

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Επί πολλά έτη τα αποτελέσματα των εκλογών στην Ελλάδα εξάγονται, από ιδιωτικούς φορείς με την χρήση προγραμμάτων υπολογιστών.
Ένας τρόπος επαλήθευσης και διασφάλισης της ορθότητας των αποτελεσμάτων των υπολογισμών με τα ιδιωτικά προγράμματα είναι να εφαρμοσθεί η εξής διαδικασία:
1.Να συγκροτηθεί ΑΜΕΣΩΣ ομάδα καθηγητών Πληροφορικής προτεινόμενων από τμήματα Πληροφορικής των Ελληνικών ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Η ομάδα θα έχει πρόσβαση σε υπολογιστές ικανούς να εκτελέσουν τα χρησιμοποιούμενα προγράμματα.

2. Καθώς συγκεντρώνονται σε ηλεκτρονική μορφή τα πρωτογενή στοιχεία από τα εκλογικά τμήματα πρέπει να δίδονται ταυτόχρονα σε όλα τα μέλη της ομάδας.
3. Μετά το πέρας της επεξεργασίας των εκλογικών δεδομένων από το Υπουργείο Εσωτερικών έκαστο μέλος της ομάδος θα επιβεβαιώνει το ταχύτερον δυνατόν σε δικούς της υπολογιστές τα αριθμητικά αποτελέσματα των εκλογών.
4. Η ομάδα θα συντάξει σχετικό πόρισμα και θα το υποβάλλει ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ στην Δικαιοσύνη, στους αρμόδιους δημόσιους φορείς και στα κόμματα.
Ιωάννης Κόντος
Ομότιμος Καθηγητής Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Αθηνών

158 σκέψεις σχετικά με το “Σοβαρότατη καταγγελία για την πιστοτητα των εκλογικών αποτελεσμάτων απο καθηγητή του πανεπιστημίου Αθηνών!”

    1. αν δεν κανω λαθος η εταιρεια η οποια δινει τα αποτελεσματα ειναι του Βγενοπουλου αυτου του Ελληναρα γενιτσαρου με τα πουρα κ τις λαμογες οποτε βγαλτε κ τα συμπερασματα σας για τα αποτελεσματα!

      Μου αρέσει!

      1. Ο κ. κ. καθηγητής σε ποιό κόμμα πρόσκειται; Σαν Τσυριζαίος μου φαίνεται, που μετα τις εκλογές θα φωνάζει ότι τίποτε δεν έγινε σωστό, όπως κάνουν οι «συνάδελφοί» του στις υπανάπτυκτες χώρες. Προσοχή λοιπόν

        Μου αρέσει!

      2. Αυτο ηθελα να γραψω αλλα με προλαβες.
        Λες και ενα σαπιο συστημα οπως το πολιτικο, δεν εχει βρει τον τροπο με τον οποιο θα διατηρειται μονιμα στην εξουσια.
        (βαλε και τους 500,000 περιπου παρανομους ψηφοφορους)
        Για να σας δωσω ακριβως τι ενοω.
        Δεν θυμαμαι την ακριβη ημερομηνια αλλα πρεπει να ηταν γυρω στο 2002 τοτε που ειχαν κοψει την εκπομπη του τριανταφυλλοπουλου στον αερα, και ειχε θεμα με τους παρανομους ψηφοφορους που ειχαν φερει απο εξω προκειμενου ο τσοχατζοπουλος να εκλεγει.
        Με το που επιασαν τον τσοχατζοπουλο και τον εχωσαν μεσα, ειχε πει ο μπατζανακης του οτι ειχε δωσει περιπου 800,000 ευρω για να αγορασει ψηφους απο παρανομους ψηφοφορους.
        Επισημη ανακοινωση της Ελστατ για 450-500,000 παρανομους ψηφοφορους.
        Και μετα λεμε οτι οι εκλογες προσδιδουν την θεληση του λαου.

        Μου αρέσει!

      3. χαζος! είπε
        Απριλίου 30, 2014 στις 12:42 μμ

        αν δεν κανω λαθος η εταιρεια η οποια δινει τα αποτελεσματα ειναι του Βγενοπουλου

        ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ
        ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΡΑΓΚΟΥ ΚΑΙ ΛΩ Ματθαίος Λω

        Η ΦΡΑΓΚΟΥ ΕΦΑΓΕ ΠΡΟΧΘΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΤΖΩΡΤΖ ΣΟΡΟΣ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΔΕΙΠΝΟ

        Μου αρέσει!

      1. «Λέγω δ’ οίον δοκεί δημοκρατικόν μεν το κληρωτάς είναι τας αρχάς, το δ’ αιρετάς ολιγαρχικόν».
        [Δημοκρατικό είναι οι άρχοντες να αναδεικνύονται με κλήρωση, Ολιγαρχικό δε (να αναδεικνύονται) με εκλογή]
        Αριστοτέλης (Πολιτικά, Δ, 1294b, 8-9)

        Οι “Εκλογές” είναι ο ΦΕΡΕΤΖΕΣ της “Δημοκρατίας” τους.

        Εάν θέλετε τη “Δημοκρατία” τους, μπορείτε να συμμετέχετε σε αυτές….

        Μου αρέσει!

    1. Εκτος δε απο αυτο, αναγγελουν τα εκλογικα αποτελεσματα και την υπαρξη των κομματων οπως τους βολευει.

      Στις εκλογες 2012 ηταν ελλειψη δημοκρατιας να δημιουργουνται αντιμνημονιακα κομματα, π.χ. το ΕΠΑΜ (ΟΧΙ) του Καζακη
      αλλα να μην αναφερονται πουθενα, σε αντιθεση με οσα τους βολευουν (π.χ. Δημιουργια Ξανα/Τζημερου) και, τωρα το Ποταμι,
      τα οποια αναφερονται συνεχως και παντου οπως και τα υπαρχοντα κομματα ή και σαν διεκδικητες του τιτλου του πρωτου κομματος.

      Μου αρέσει!

  1. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΒΑΡΔΙΝΟΤΕΤΟΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΚΑΝΑΛΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΠΡΑΚΤΟΡΩΝ
    ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΝΟΘΕΙΑ

    ΤΣΙΠΡΑ ΘΑ ΣΚΥΨΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ;

    Μου αρέσει!

    1. Λέων ἀκούσας βατράχου κεκραγότος ἐπεστράφη πρὸς τὴν φωνήν, οἰόμενος μέγα τι ζῷον εἶναι.
      Προσμείνας δὲ μικρὸν χρόνον,ὡς ἐθεάσατο αὐτὸν ἀπὸ τῆς λίμνης ἐξελθόντα, προσελθὼν καταπάτησεν εἰπών· «Εἶτα τηλικοῦτος ὢν τηλικαῦτα βοᾷς;»

      Μου αρέσει!

      1. ΚΕΡΑΤΑ2

        ΜΗΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ

        ΚΑΚΑΡΙΖΕ

        ΥΓ ΑΝ ΔΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΡΟΥΦΗΧΤΟ ΦΙΛΙ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΟΤΟΙΟΥΤΟ ΣΟΥ

        ΑΠΟ ΒΑΤΡΑΧΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

        ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ

        Μου αρέσει!

  2. Βρε αγαθιαρικα. Τα επομενα αποτελεσματα ειναι ηδη γνωστα……και ετοιμα προς ανακοινωση και φυσικα συμφωνημενα απο το συστημα και τα περισσοτερα κομματα

    Μου αρέσει!

  3. Aυτά μου την δίνουν στον τόπο μου, μιά ομάδα,μιά επιτροπή , μία διαφάνεια αδιαφανής.
    Κουφάλες όλες σας , τα αποτελέσματα των εκλογών πρέπει να μπορεί να τα ελέγχει και ο τελευταίος πολίτης….σιχαμένη η δημοκρατία σας και αυτά που ξέρατε , ξεχάστε τα …

    Μου αρέσει!

    1. «Λέγω δ’ οίον δοκεί δημοκρατικόν μεν το κληρωτάς είναι τας αρχάς, το δ’ αιρετάς ολιγαρχικόν».
      [Δημοκρατικό είναι οι άρχοντες να αναδεικνύονται με κλήρωση, Ολιγαρχικό δε (να αναδεικνύονται) με εκλογή]
      Αριστοτέλης (Πολιτικά, Δ, 1294b, 8-9)

      Μου αρέσει!

  4. τωρα για αρχή σαν συμβουλή….και όπως θελεις το παίρνεις..
    ειναι γνωστών ότι εκλογικά αποτελέσματα ειναι μαλλια …πχ εγγεγραμμενοι http://aienaristeyein.com/2013/08/26/%CE%B8%CE%B1%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%83%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%BF%CF%86%CF%8C/
    (Ελληνες του εξωτερικού δεν εχουν ψήφο αλλα εχουν, πχ οι Πακιστανοι …)
    και εννοειται ότι ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΜΈΧΡΙ προχτές απο »σημερα .» κατι εχει αλλάξει
    κατι αλλο γεννιέται στην Ελληνικη πολιτικη σκηνή …που διώχνει το σάπιο καθεστως τους άσχετους… την οικογενειοκρατια… φιλους…γνωστούς ..διαπλεκομενους ..
    ξεχάστε τις ανοησίες …..διοτι θα εχετε τετοια απαντηση που ούτε στα ποιο γκραν γκινιόλ ονειρα σας δεν θα τα εχετε δει… διοτι εδω παραβιάζετε η ΛΑΪΚΉ ΘΈΛΗΣΗ… ολοι καταλαβαινομαστε στο χωριό μας…. όσοι νομιζουν ότι μπορουν …για ακομη μια φορά να επαναλάβουν…….ορίστε ας τολμήσουν…
    ειμαστε παντου τα ακουμε και τα βλεπουμε όλα…

    ==κανονίστε να εχουμε 2 λαμπρές μαζί …

    Μου αρέσει!

  5. Και πώς θα παραμείνουν στην βουλή χωρίς νοθεία;
    Και πώς θα φροντίσουν να βγει πρώτο κόμμα κάποιος που θα στηρίξει μνημόνιο;
    Τόσες επενδύσεις εχουν κάνει πάνω τους οι «δανειστές» θα τις πετάξουμε τώρα γιατί το λέει ο καθηγητής;
    Στο παρα πέντε που θα δώσουμε την Θράκη στους τούρκους την Μακεδονία στα σκόπια; να μην προλάβουν να ολοκληρώσουν την δουλειά τους οι διακομματικές συνιστώσες των ξένων συμφερόντων;
    Αν είναι δυνατόν!

    Μου αρέσει!

  6. Singular data….βεβαίως βεβαίως…..θα θυμάστε τί έγινε το 2000…αλλά και το 2012 , που πρώτο κόμμα ήταν ο ΤΣΙΡΙΖΑ…αλλά……(μούγκα και ο ΤΣΙΡΙΖΑ…καθότι 17 εκ.€ είναι αυτά της κρατικής επιχορήγησης), έπρεπε βλέπετε να δώσει ο Τσιπιρίπο τα διαπιστευτήριά του στο Austin of Texas και στο City of London….ότι ΔΕΝ θα βγούμε από το ιδιωτικό-χρεωστικό €…

    Μου αρέσει!

  7. Αυτό το πράγμα με το να μην υπάρχει διασταύρωση από ανεξάρτητο μέρος των αποτελεσμάτων ουδέποτε το κατάλαβα. Αυτό δε που με ξένισε περισσότερο ακόμα, είναι που στις τελευταίες εκλογές ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ η δυνατότητα να δεις από το site τα αποτελέσματα ανά Τμήμα για να δεις τι έγινε εκεί που ψήφισες συγκεκριμένα, δυνατότητα που ΥΠΗΡΧΕ όμως παλαιότερα!
    Βρωμάει το πράγμα!

    Μου αρέσει!

  8. Εχω που φωναζω τοσα χρονια. Γιατι το 2009 καταργησανε την αναγγελια των εκλογικων αποτελεσματων ανα εκλογικο τμημα απο την τηλεοραση?

    Ποιον πηγαν να κοροϊδεψουν την τελευταια φορα με την αναγγελια αποτελεσματων απο 50-100 εκλογικα τμηματακια?
    Τι καταχωρουν στο συστημα και τι ειχαμε ψηφισει?

    Εκτος απο τις προσθεσεις που θα ελεγξει η ανωτερω ομαδα.

    Μου αρέσει!

  9. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. Όταν σας τα γράφω εγώ εδώ, και σας λέω πως Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΧΗ, εσείς με λέτε «συστημικό». ΖΩΑ!

    Όπως έλεγε ο Στάλιν, σημασία δεν έχει τι βγάζει η κάλπη, αλλά ποιός μετρά τις ψήφους…

    Είναι φανερό πως εδώ και δεκαετίες, μη πω ανέκαθεν από ιδρύσεως ελληνικού κράτους, συμβαίνει νοθεία. Οι δημοσκοπήσεις και τα ΜΜΕ (τα οποία ανήκουν ΟΟΟΟΛΑ στους συγκεκριμένους ολιγάρχες που όλοι «αγαπήσαμε») δεν προσπαθούν να μας πείσουν να ψηφίσουμε τα κόμματα της επιλογής τους. Προσπαθούν να κάνουν αληθοφανές το αποτέλεσμα της νοθείας… ΓΚΕΓΚΕ;

    Δεν έχει νόημα να πηγαίνουμε να ψηφίσουμε σε μια ψηφοφορία ΣΙΚΕ. Τους γυρνάμε τη πλάτη ΜΑΖΙΚΑ. Και οργανωνόμαστε, πάμε στο Σύνταγμα τους πετάμε έξω από τη Βουλή, φτιάχνουμε νέο Σύνταγμα από την αρχή και επανιδρύουμε το κράτος μας. Ή αυτό ή τον π@ύλο…

    Μου αρέσει!

    1. Ναι , σωστά .. Αποχή για να τους κάνουμε την ζωή πιο εύκολη και να μην πονοκεφαλιάζουν για το πως θα εμφανίσουν τα αποτελέσματα που θέλουν .. Γιατί όπως και να το κάνεις , είναι άλλο πράγμα να μην πάνε 5 εκατομμύρια να ψηφίσουν και να τους εμφανίσουν αυτοί ότι ψήφισαν κατά τις δικες τους επιθυμίες και άλλο να πάνε 7 εκατομμύρια στην κάλπη και να τους νοθεύσουν την βούληση .. Το πρώτο δεν ανιχνεύετε , ενώ το δεύτερο τους στέλνει μέσα ισόβια έτσι και γίνει κανένας έλεγχος , αφού άλλα θα έχει ψηφίσει ο λαός και άλλα θα λένε αυτοί ότι ψήφισε ..

      Μου αρέσει!

      1. ΔΙΟΝΥΣΗ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ……….
        100% ΕΥΣΤΟΧΟΣ……
        ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΠΟΜΠ…SCRIPTA MANENT…..ΚΑΙ ΟΨΕΠΟΤΕ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΟΛΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΟΣ………..ΣΤΗΝΟΝΤΑΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ!!!!!
        ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΟΟΟΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ……
        ΑΠΟΧΗ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 5%……ΟΙ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΥΡΟΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!……….ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΣΟΥΣ ΛΑΘΡΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝΕ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ……

        Μου αρέσει!

      2. Όλοι στις κάλπες! Με την αποχή θα καταντήσουμε να ψηφίζουν οι κολλητοί τους και τα σόγια τους και να εμφανίζουν ποσοστά 30%. Πότε ασχολήθηκε κανείς με το ποσοστό της αποχής που αποδεικνύει ότι ο λαός τους συχάθηκε; Θα πούνε τα ΜΜΕ το συνηθισμένο…60% αποχή και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

        Μου αρέσει!

  10. Τι μπούρδες είναι αυτές; Τα αποτελέσματα δίνονται στο Υπουργείο Εσωτερικών και στην εταιρεία πληροφορικής που τα επεξεργάζεται από κάθε εκλογικό τμήμα ξεχωριστά. Σε κάθε εκλογικό τμήμα υπάρχουν αντιπρόσωποι όλων των κομμάτων και παρατάξεων. Πως μπορεί να δοθούν από την εταιρεία λάθος αποτελέσματα; Θα γίνουν άμεσα αντιληπτά από αυτούς που ήταν στο εκλογικό κέντρο και μέτρησαν τα ψηφοδέλτια. Νοθεία μπορεί να γίνει μόνο στην πηγή. Στο εκλογικό κέντρο. Και να είναι στο κόλπο όλοι. Και ο δικαστικός αντοπρόσωπος. Να σταλούν άλλα αποτελέσματα στο Υπουργείο και να εμφανιστούν άλλα δε γίνεται.
    Ας ψηφίσουν σωστά οι Έλληνες και καμμία νοθεία δε σώζει τους προδότες.

    Μου αρέσει!

    1. Τι λες καλε? Γιατι, που ξερει ο δικαστικος αντιπροσωπος τι περασανε στο συστημα πληροφορικης, του Βγενοπουλου νομιζω?

      Ακουσες να λενε ή να μπορεις να δεις καπου (πχ στη βαση δεδομενων του ΥΠΕΣ) τα αποτελεσματα ΑΝΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ?

      Μου αρέσει!

      1. Θανάση, μάταιος κόπος…

        Υπάρχει μια μερίδα συμπολιτών μας που είναι ικανοί να υποθέσουν ακόμα και ότι ψηφίζουν…. Αρειανοί, όποτε το αποτέλεσμα δεν συμφωνεί με αυτό που περίμεναν.

        Με βάση τη λογική τους, όλα τα κόμματα που συμμετέχουν στις εκλογές αποτελούνται είτε από αφελείς, είτε από συνωμότες. Κάθονται λοιπόν αυτοί οι… συνωμότες σε ένα τραπέζι πριν τις εκλογές και μοιράζουν την… πίτα των ψηφοφόρων, οπότε κανονίζουν τις έδρες στη Βουλή και πάει λέγοντας…

        Αυτό που δεν μας έχουν πει ακόμα είναι ότι είμαστε στο… Matrix…

        Μου αρέσει!

      2. Αστο ρε Ακη, ειπαμε, δεν τοχεις. Απο το 2009 εως και σημερα,

        ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ.

        Τωρα, αν τα κομματα μπορουν (αν? θελουν?) να τα ζητησουν, κλ, αυτο ειναι αλλη κουβεντα.
        Οπως και να’ χει πρεπει να τρεξουν σωστα και τα συγκεντρωτικα.

        Ετσι κι αλλιως, το συστημα εχει κι αλλους ασσους στο μανικι, οπως γνωριζετε καλα οι ασχολουμενοι με το σπορ.

        Μου αρέσει!

      3. Μάλλον εννοείς ότι δεν τα ανακοινώνουν όλα στην τηλεόραση – και καλά κάνουν, γιατί εκεί μας ενδιαφέρουν τα ευρύτερα αποτελέσματα και όχι το κάθε χωριό. Αλλιώς, μια χαρά πρόσβαση υπάρχει και στο ΥΠΕΣ και στα Πρωτοδικεία, όπου ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ υποψήφιος μπορεί να πάει και να ζητήσει ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τους σταυρούς προτίμησης της εκλογικής του Περιφέρειας, καθώς και τις ψήφους του κόμματός του. Επίσης, όπως έγραψα κάμποσες φορές ήδη, τα αποτελέσματα είναι γνωστά από την έκθεση του Δικαστικού Αντιπροσώπου, την οποία συνυπογράφουν κάμποσοι σε κάθε εκλογικό τμήμα.

        Σύμφωνα με τη λογική σου, το… σύστημα (που είναι ποιοι ακριβώς) κάνει νοθείες και δίνει… 19% στη ΝΔ ή 12% στο ΠΑΣΟΚ (Μάιος 2012). Πραγματικοί βλάκες δηλαδή…

        Είπαμε, να βάζουμε και λίγο το μυαλό να δουλέψει, αντί να υιοθετούμε άκριτα πάσης φύσεως (και φαιδρότητας) θεωρίες συνωμοσίας.

        Μου αρέσει!

      1. Στο Υπουργείο Εσωτερικών.

        Ειδικά αν εκπροσωπείς κάποιο από τα κοινοβουλευτικά κόμματα, τα βρίσκεις όλα πολύ εύκολα.

        Αλλά και στο ΥΠΕΣ να μην πας, μπορείς να πεις στους εκπροσώπους που έχεις στα εκλογικά τμήματα, να σου στείλουν αντίγραφο των αποτελεσμάτων. Μαζεύοντας μερικές χιλιάδες τέτοια αποτελέσματα, μπορείς μετά να συγκρίνεις. Πολύ εύκολο…

        Μου αρέσει!

      2. ρε ακκη… το τι ειναι «ευκολο» αστο να δειξει. Επιπλέον :
        1) δεν εκπροσωπω κανέναν !!
        2) θελω τα προηγουμενα προτοκολα καταγραφης. Να παω στο ΥΠΕΣ… ή θα φαω πορτα;;
        3) υπάρχει ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΤΕΦΤΕΡΙ καταγραφής υπογεγραμμενο απο δικαστικο στο ΥΠΕΣ ;; τα ηλεκτρονικα ΧΕΣΤΑ !!
        Δεν ειμαστε ασχετοι… ξερουμε τι λεμε…
        Επιπλέον :
        Δεν με ενδιαφερει η ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ της ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ / ΕΚΛΟΓΕΩΝ… η ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ανοιγει τις πυλες της ΝΟΘΕΙΑΣ… εστω «αιτιολογουμενη ικανώς».
        Με ενδιαφερει ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ και να εκθετονται όλα ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ και ΔΙΑΦΑΝΗ !!!

        Μου αρέσει!

      3. 1) Δεν αναφέρθηκα σε εσένα. Είπα ότι κάθε εκπρόσωπος κόμματος και ειδικά κοινοβουλευτικού μπορεί να δει τα αποτελέσματα.

        2) Γιατί δεν δοκιμάζεις; Προσωπικά βέβαια δεν το έχω κάνει, αφού δεν χρειάζεται.

        3) Καταγραφής τίνος; Σε κάθε εκλογικό τμήμα συντάσσεται πρακτικό καταμέτρησης με τα ακριβή αποτελέσματα των κομμάτων (δηλαδή, τις ψήφους) και των υποψηφίων (δηλαδή, τους σταυρούς). Αυτά στέλνονται στις Νομαρχίες/Περιφέρειες και στο ΥΠΕΣ.

        Η εκλογική διαδικασία στη χώρα μας είναι η ίδια εδώ και δεκαετίες. Δυνατότητα σημαντικής νόθευσης του αποτελέσματος με μαγείρεμα στον κεντρικό υπολογιστή, χωρίς τη συναίνεση των ενδιαφερομένων κομμάτων, απλώς ΔΕΝ υπάρχει.

        Γενικότερα, όταν κάποιος υποστηρίζει μια θεωρία, πρέπει να προσκομίζει και αποδείξεις για να γίνει πιστευτός. Τα ατομικά πορίσματα και οι συνωμοσιολογικές συνεπαγωγές δεν αποδεικνύουν τίποτα.

        Μου αρέσει!

      4. Τα αποτελέσματα ΠΡΕΠΕΙ να βρίσκονται ανηρτημένα σε ιστοσελίδα του Υπουργείου.
        Αναλυτικά και για κάθε εκλογικό τμήμα .
        Αυτό είναι τεχνολογικά δυνατό.
        Οτιδήποτε άλλο είναι εκ του πονηρού.
        Ο Πούτιν μέχρι και κάμερες είχε βάλει , εμείς γιατί όχι;
        Αποδείξεις για νόθευση υπάρχουν πολλές.
        Αρκεί να ρίξεις μια ματιά στα εκλογοδικεία.
        Στο χωριό μου λένε, καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.
        Ναι;

        Μου αρέσει!

      5. Συμφωνούμε περί ανάρτησης αποτελεσμάτων και περί πάσης άλλης διάταξης που ενισχύει τη διαφάνεια.

        Η διαφωνία μου έγκειται στις συνεπαγωγές του τύπου «επειδή δεν ανάρτησαν τα αναλυτικά αποτελέσματα των εκλογικών τμημάτων, άρα έγινε νοθεία» και σε διάφορες άλλες τέτοιες θεωρίες συνωμοσίας με το ίδιο συμπέρασμα, οι οποίες ΔΕΝ επαληθεύονται από την πραγματικότητα.

        Ποιος, πότε και με ποιο όφελος νόθευσε το εκλογικό αποτέλεσμα; Όταν κάποιος από τους συνωμοσιολόγους διατυπώσει συγκεκριμένη απάντηση, θα έχει νόημα η συζήτηση. Μέχρι τότε, απλώς χάνουμε τον χρόνο μας με φαντασιώσεις.

        Μου αρέσει!

      6. @ Ακη…
        Μια ερωτηση «εκτός θέματος».
        Σήμερα ειναι Πρωτομαγιά. Θεωρω οτι ενημέρωσες τον εργοδοτη σου οτι η εργασια σήμερα χρεώνεται με +75%.
        Αστα.. αστα… μην κρυβεσαι…. στον κομματικο τομεα ισχύουν τα «παλια τιμολογια».
        Και… βεβαιότατα :»…επειδή δεν ανάρτησαν τα αναλυτικά αποτελέσματα των εκλογικών τμημάτων, άρα έγινε νοθεία…».
        Αφου χουμε περισσοτερους ψηφοφορους απο ενηλικες???
        Αφου Ελληνοποιουμε πακιστανους για να μας ψηφισουν???
        Αφου τρομοκρατουμε τον κοσμακη???
        Αφου φυλακιζουμε τους ανεξέλεγκτους πολιτικους αντιπαλους.
        …. να μην -εχουμε την δυνατοτητα να- βαλουμε χερι και στα νούμερα. ?
        Ποιο ΗΘΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ μας περιοριζει;;;
        Οι κυρίαρχοι ελεγχουν απο ΚΚΕ μεχρι ΛΑΟΣ – τουλαχιστον. Ποιος θα ξεμπροστιασει την κομπινα;;; …αν μπορει να την αποδειξει!!!
        Τελευταιο : εχεις δει τιμολογιο με περιγραφη πληρωμης » μιζα προς Τσοχατζοπουλο»;;;; …Δεν υπάρχει.
        Ετσι και για τις νοθείες πρέπει να τους πιάσεις στα πράσσα…. δεν υπαρχουν ιχνη, υποωραφές και ντοκουμεντα.

        ΥΓ. Ρε… μπας και εισαι ο Τσοχατζοοοοο;;;; θα δε κατανοουσα πληρως!!!

        Μου αρέσει!

      7. Αγαπητέ «Πλατεία Βάθης», εκτός από τις παιδιάστικες «μπηχτές» που προφανώς συνάδουν με το επίπεδο σοβαρότητας των ισχυρισμών περί νοθείας, δεν μας είπες: ποιο αποτέλεσμα και σε ποιες εκλογές άλλαξε, ώστε να διαμαρτύρεσαι εσύ και μερικοί άλλοι, αλλά να μην διαμαρτύρονται τα κόμματα που -κατά την φαντασία σας- έχουν πέσει θύματα αυτής της νοθείας;

        Γιώργο, δεν ισχυρίστηκα ότι δεν γίνεται νοθεία πουθενά, απλώς λέω ότι στη χώρα μας δεν συμβαίνει, για τους συγκεκριμένους λόγους που ανέφερα.

        Μου αρέσει!

    2. Διαβάζοντας κάποιυς εδώ μέσα καταλαβαίνω γιατί έχουμε φτάσει σε αυτή την κατάντια. Λοιπόν για να τελειώνουμε.
      Τα κόμματα έχουν αντιπροσώπους σε όλα τα εκλογικά τμήματα. Αν ο κάθε αντιπρόσωπος σημειώσει σε ένα …χαρτάκι τις ψήφους του κόμματός του (και των άλλων), και μετά τα προσθέσουν πως μπορεί η κάθε singular να κάνει νοθεία; Έλεος επιτέλους.
      Νοθεία μπορεί να γίνει μόνο με τη συγκατάθεση των ριγμένων…

      Μου αρέσει!

  11. H simens να βγάλει τα αποτελέσματα
    Ο Χριστοφοράκος να τα υπογράψει
    Η Μέρκελ να βγάλει το διάγγελμα-νίκης
    Ο Σαμαράς να βεβαιώσει ότι όλα έγιναν καλά
    Κι΄εμείς οι άλλοι, μα το ναι,
    πρέφα, τσιγάρο, νες καφέ
    και δέν βαριέσαι αδερφέ !

    Μου αρέσει!

  12. Λες να θυμηθούμε το 2000, που ενώ ήταν ο Καραμανλής μπροστά με μικρή διαφορά συνέβη ένα μπλακ-αουτ για μια ώρα στο υπουργείο και πέρασε μπροστά ο Σημίτης; Ο Καρατζαφέρης ρωτούσε τον Καραμανλή τι συνέβη, αν θα γίνει έλεγχος, αλλά ο Κωστάκης μούτος.

    Μου αρέσει!

    1. Δεν έγινε ακριβώς έτσι.

      Πράγματι, τα αποτελέσματα του 2000 είναι τα μόνα αμφισβητήσιμα της Μεταπολίτευσης και αυτό διότι, ως γνωστόν

      (1) Ψήφισαν δεκάδες χιλιάδες παράνομα (Ρωσοπόντιοι και άλλοι)
      (2) Ο Κ. Καραμανλής αποφάσισε να μην προχωρήσει σε έλεγχο των αποτελεσμάτων

      Το γεγονός ότι η τότε κυβέρνηση χρειάστηκε να βρει μερικές δεκάδες χιλιάδες ψηφοφόρους για να αλλοιώσει το αποτέλεσμα, αποδεικνύει από μόνο του ότι οι υπεραπλουστεύσεις του τύπου «αλλάζουν τα νούμερα στον υπολογιστή» είναι απλώς σαχλαμάρες.

      Μου αρέσει!

    2. Ακη… σε «κοβω» για ενημερωμένο !! …εκ των «ΕΣΩ» ;;
      Αλλα οι απαντησεις που δινεις δεν ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ… περαν απο το ΣΤΟΜΦΟ ΣΟΥ !!
      …ασε τον Πλατεια Βαθης να παει στο ΥΠΕΣ να ρωταει… χαχαχχαχαχα

      Μου αρέσει!

    3. Όσα γράφω τα γνωρίζει όλη η Ελλάδα.

      Το βάρος της απόδειξης πέφτει σε όλους εσάς που κραδαίνετε απίθανα σενάρια, με βάση μόνο εικοτολογίες. Προσωπικά, από το να πιστέψω ότι όλα τα κόμματα είναι βλάκες ή συνεννοημένοι για να μας κοροϊδέψουν, προτιμώ την «επίσημη» εκδοχή, ότι δηλαδή τα αποτελέσματα των εκλογών είναι αυτά που μαθαίνουμε όλοι.

      Μου αρέσει!

      1. Πόσα εκλογικά τμήματα έχουμε;
        20 χιλιάδες; 30 χιλιάδες;
        Κατανεμημένα στις περιφέρειες και στους δήμους η εύρεση όποιου αποτελέσματος είναι εύκολη υπόθεση.

        Γιατί δεν γίνεται έτσι ώστε να μην υπάρχει ουδεμία αμφισβήτηση των αποτελεσμάτων.
        Παλαιότερα όλα τα αποτελέσματα εδημοσιεύοντο στις εφημερίδες και τώρα δεν γίνεται που η τεχνολογία καλπάζει;
        Αστεία πράγματα.
        Άαααρα;

        Μου αρέσει!

      2. Έχουμε περίπου 20.000 εκλογικά τμήματα.

        Αμφισβήτηση στα σοβαρά δεν υπήρξε ποτέ. Οι θεωρητικολογίες μερικών συνωμοσιολόγων δεν είναι αμφισβήτηση, είναι απλώς γκρίνια για τη γκρίνια.

        Μου αρέσει!

      3. Άλλοι μουτσοκλαίνε περί… νοθείας, χωρίς να έχουν καμμία σχέση με την πραγματικότητα και χωρίς να μπορούν να υποδείξουν πού ή πότε έγινε…

        Μου αρέσει!

  13. Ολα είναι μιλημένα φίλε και ας αφήσουμε τον καθηγητή πληροφορικής στον πόνο του.
    1.Να συγκροτηθεί ΑΜΕΣΩΣ ομάδα καθηγητών Πληροφορικής προτεινόμενων από τμήματα Πληροφορικής των Ελληνικών ΑΕΙ και ΤΕΙ.

    Δηλαδή αυτοί οι καθηγητές δεν θα είναι νεοδημοκρατακια πασοκακια και συριζακια ;;;;
    Από πού και ως που θα είναι αμερόληπτοι κριτές ;;;
    Και ποιος θα τους κρίνει εάν κάνουν λαμογιά ;;;;

    Μου αρέσει!

    1. Τότε να καλέσουν καθηγητές λυκείων με κλήρωση και κυρίως από απομακρισμένα μέρη ή νησιά, όπου σίγουρα δεν έχουν βάλει μέσον για να πάνε και αφού έχουν διοριστεί με τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

      Μου αρέσει!

  14. ΨΗΦΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΚΤΟΣ

    ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΠΟΤΑΜΙ – ΕΛΙΑ – ΔΗΜΑΡ

    και όλα τα ΥΠΌΛΟΙΠΑ σούργελα που ξεπούλησαν τη χώρα και τωρα δεν ξερουν τιποτα.

    ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥς ΟΛΟΥΣ ΣΤΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΦΡΩΣΗ.

    ΟΧΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΦΑΜΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ 25 ΜΑΙΟΥ ΘΑ ΠΟΝΕΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ.

    ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    Μου αρέσει!

    1. Σε διαβαζω δημοκρατικότερο, σημερα, Νεε συντροφε… βελτιωμένο !!
      Καλο ειναι να αλλάξης και το ψευδόνυμό σου… σε Νεος Συμπολιτης (αν δεν σου αρεσεις το συν-Ελληνας)

      Μου αρέσει!

      1. Κάτι είναι και αυτό. Αν παίξεις 100.000 Ευρώ, θα βγάλεις 1.000. Ή, έστω, παίξε 1.000 για να βγάλεις τα έξοδα από τα σουβλάκια.

        Σίγουρο είναι άλλωστε. 🙂

        Μου αρέσει!

  15. Να φροντίσουν πρώτα οι καθηγητές να δηλώνουν τα πραγματικά έσοδα απο έρευνα, των ίδιων και των μελών της οικογενείας τους που απο το 2008 εισέπραξαν. Να ερευνηθούν οι χρονικά παράλληλες έρευνες (4,5,6 έρευνες συγχρόνως στο ίδιο εξάμηνο). Μετά ας κάνουν έλεγχο.

    Μου αρέσει!

  16. Ας οργανωθούμε λοιπόν και ας σταματήσουμε την γκρίνια!!!! Ας στήσουμε και εμείς οι πολίτες κάλπες έξω από τα εκλογικά κέντρα και ας ψηφίζουν όλοι αυτό που ψήφισαν στην κάλπη!!!! Έτσι θα έχουμε τα σωστά αποτελέσματα στα χέια μας!!! Ας δουλέψουμε κι εμείς για μία μέρα, δεν θα πάθουμε τίποτα!!!!

    Μου αρέσει!

    1. Δεν χρειάζεται και ουδείς θα μπει στον κόπο.

      Φτιάξτε μια ιστοσελίδα και ζητείστε να σας στείλουν τα αποτελέσματα από κάθε εκλογικό τμήμα. Ακόμα και 10%-20% των εκλογικών τμημάτων να συγκεντρωθούν, θα είναι αρκετά για συγκρίσεις, αντί να υιοθετείτε ασόβαρες θεωρίες συνωμοσίας.

      Μου αρέσει!

  17. Αυγούστου 24, 2013

    h**p://olympia.gr/2013/08/24/%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%80%CF%8C%CF%83%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%BF%CF%86%CF%8C%CF%81/

    Αν οι Εκλογές άλλαζαν κάτι, θα είχαν καταργηθεί…

    Η μόνη ελπίδα, είναι η Επανελλήνιση των Ελλήνων.

    Μου αρέσει!

  18. Συνεχίζονται οι γνωστές θεωρίες συνωμοσίας:
    – Οι δημοσκοπήσεις είναι ψεύτικες
    – Η αποχή είναι μεγάλη
    – Ψηφίζουν οι γέροι
    – Ψηφίζουν οι λαθρομετανάστες
    – Γίνεται νοθεία

    …και πάει λέγοντας.

    Στην πραγματικότητα, τίποτα περί νοθείας δεν ισχύει, αφού κάθε κόμμα που συμμετέχει στις εκλογές μπορεί να ελέγξει το αποτέλεσμα. Είναι πολύ απλό: πάει στο Υπουργείο Εσωτερικών και συγκεντρώνει τις ψήφους για κάθε εκλογικό τμήμα, βάζει τους αριθμούς σε ένα Excel και κάνει την άθροιση, ακόμα και το βράδυ των εκλογών.

    Πέραν τούτου, όποιο κόμμα πάει για πρώτο ή δεύτερο, έχει εκπροσώπους σε όλη τη χώρα. Ας μαζέψει τα αποτελέσματα και ας κάνει την άθροιση, αντί να διασπείρει φήμες που θα δικαιολογούν τα κατώτερα των προσδοκιών αποτελέσματα, για να κρατήσει τους οπαδούς του. Το ίδιο π.χ. έκανε και η ΝΔ το 1985, όταν έχασε τις εθνικές εκλογές από το ΠΑΣΟΚ και από τη Ρηγίλλης διέδιδαν παρόμοιες φήμες περί νοθείας.

    Τα ξανακούσαμε όλα αυτά το 2012 (μαζί με άλλες απύθμενης γελοιότητας προβλέψεις του τύπου «οι εκλογές θα ακυρωθούν με αφορμή… ελληνοτουρκικό επεισόδιο» ή «δεν θα ξαναγίνουν εκλογές»). Προφανώς όσοι τα διαδίδουν δεν διδάχθηκαν τίποτα και συνεχίζουν τις ίδιες φαιδρότητες.

    Έτσι και η ΧΑ δεν πάρει 20%-30% (που εννοείται ΔΕΝ θα πάρει), μέχρι και ότι άλλαξαν το αποτέλεσμα οι… Αρειανοί θα αρχίσουν να ισχυρίζονται κάποιοι. 🙂

    Μου αρέσει!

    1. Και μετά ξύπνησες!!!!!!
      Αν και αμφιβάλλω αν ξύπνησες ή αν ξυπνήσεις ποτέ!!!!!!! Ακόμα να καταλάβεις πως και τα κόμματα έχουν εντολές να εκτελέσουν και ακόμα και αν βγούν πρώτα, αν οι εντολές λένε άλλα, το βουλώνουν!!!!! Είσαι μακριά νυχτωμένος φίλε και συγνώμη που στο λέω έτσι ωμά!!!! Άντε, συνέχισε τον ύπνο σου λοιπόν και όνειρα γλυκά και απονήρευτα!!!!

      Μου αρέσει!

    2. Αστα ρε Ακη… δεν το εχεις !!
      Νομιζεις οτι την νυκτα των εκλογων ο «Κυριαρχος» τρωει τα νυχια του απο την αγωνια των αποτελεσματων !!
      Ολα τα ισχυρα κόμματα το εχουν συμφωνησει κανα-δυο εβδομαδες νωριτερα.
      Το σημαντικοτατο ειναι : να μην δημιουργηθεί -τέτοιος- ντορος. Οι «προσβεβλημενοι» ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ !!
      «Ειμαστε μια ευτυχισμένη οικογενεια» !! …γιατι να παμε σε ανομαλία;;

      Τέλος… σεβομαι τον εφησυχασμό σου !!
      Ασε τις ανησυχίες για τους άλλους !!

      Μου αρέσει!

    3. Τα αποτελέσματα των εκλογών είναι άθροισμα ψήφων.

      Όπως είπα και πριν, όποιος θέλει μπορεί να επαληθεύσει τα αποτελέσματα αυτά.

      Ορισμένοι προφανώς θεωρείτε τον εαυτό σας ξύπνιο εάν ενστερνίζεται απίθανα σενάρια, του τύπου «νοθεία» ή «δεν θα ξαναγίνουν εκλογές». Ο υπόλοιπος κόσμος, που δεν είναι τόσο… ξύπνιοι, κάνει απλώς την πρόσθεση.

      Μου αρέσει!

      1. Κι εγώ όπως είπα και πριν!! Κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου!!!!!
        Νομίζεις πως μετά από τόσα σχέδια που έκαναν, μετά από τόσα χρόνια που περίμεναν να μας φέρουν εδώ που μας έφεραν, μετά από τόσο χρήμα που έριξαν για να εξαγοράσουν προδότες πολιτικούς, θα παραδώσουν τόσο εύκολα τα όπλα, είσαι πολύυυυυυ γελασμένος φίλε μου!!!! Η νοθεία δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας, δυστυχώς!!!! Δεν είναι η πρώτη φορά που θα γίνει, ούτε η Ελλάδα η πρώτη χώρα!!!!

        Μου αρέσει!

      2. Ναι, γίνεται νοθεία εδώ και χρόνια, αλλά κανένα κόμμα δεν το έχει πάρει χαμπάρι και το ανακαλύψαμε εμείς εδώ μέσα. Ούτε φυσικά διαμαρτύρεται κανείς άλλος από τους θιγόμενους, παρά μόνο εμείς που, όπως είπαμε, ανακαλύψαμε τη… νοθεία, όπως και διάφορες άλλες συνωμοσίες.

        Και φυσικά οι ενορχηστρωτές της νοθείας (υποθέτω η ΝΔ τουλάχιστον) δίνουν στον εαυτό τους… 19% ή 29%, γιατί αλλιώς θα έπαιρναν… -1%.

        Να γελάσει ή να κλάψει κανείς…

        Μου αρέσει!

      1. Εσείς ζορίζεστε να πείσετε ότι κατέβηκαν οι Αρειανοί και αλλάζουν το εκλογικό αποτέλεσμα, χωρίς καν να λέει οποιοσδήποτε τι ακριβώς είναι αυτές οι… αλλαγές.

        Αν αυτό είναι δείγμα… εξυπνάδας, έχει καλώς.

        Μου αρέσει!

      2. Το ποιοι είναι καθυστερυμένοι είναι εμφανές. Και δυστυχώς είστε πάρα πολλοί. Μια απλή πρόσθεση των αποτελεσμάτων που έχει σημειώσει ο κάθε αντιπρόσωπος από κάθε τμήμα χωριστά αρκεί για να έχουμε τα αποτελέσνατα των εκλογών. Πως μπορούν να παρουσιάσουν άλλα; ;Ήμαρτον.

        Με τέτοια …σαΊνια καλά ξηγιούνται οι προδότες και οι τρόϊκες. Έχουν βρει και τα κάνουν.

        Μου αρέσει!

  19. Λοιπόν, κυριες και κυριοι…
    Με εκπλησει το γεγονος οτι ΣΗΜΕΡΑ ανακαλυψαμε την την αριθμητικη συμβατότητα πληθυσμου / εκλογέων !!!
    Ποιος θα δωσει μια αξιόπιστη απαντηση σε αυτο : Γιατι ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ανακαλυψαμε την ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΩΝ ;;
    Θα επιμεινω, λγο σε αυτο…
    Γιατι σε μια χώρα σαν την δικια μας, όπου «κατω απο καθε πέτρα που σηκωνουμε βρισκομε ΣΚΑΤΑ» συνεχιζουμε να θεωρουμε οτι η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ (τελικης) ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΜΠΤΟΣ;;
    Ποιός ελέγχει;
    Που κρατουνται οι ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ;; (αν υπάρχουν ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; )

    ΝΟΘΕΙΑ στις προηγουμενες εκλογες (κυρίως απο το 2000 και εντεύθεν) στοιχειωθετει ΗΘΙΚΑ και ΔΙΚΑΙΑ γενοκτονια δια ασχάτης προδοσίας. Πέραν όλων των άλλων ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ (ηθικών και δικαίου) θα πρέπει να ζητησουμε και αποζημειωση !!!

    Εμεις καθομαστε και ασχολουμαστε με καθε ΛΕΧΡΙΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ και ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟ και καθε μικρο ή μεγαλο ΣΚΑΝΔΑΛΟ…
    οταν… ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΜΑΣ… ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΑΞ ΤΗΣ 4ΕΤΙΑΣ !!!

    Απ’ ότι σταχυολογησα στο διαδικτυο, ο καθ. Κοντός Ιωάννης εχει ξαναεπισημανει (το 2012) την ΚΑΛΠΟΝΟΘΕΙΑ και εχει κανει την ιδια με την σημερινη εκκληση. Αλλα η αδυναμια της έκκλησης του επισημανθηκε ήδη απο τους σχολιαστες :
    Ποιος θα ελέγξει τους ελέγχοντες της ΙΤ;;;;

    Και τελικα ερωτω : Γιατι ειναι δυσκολο να συλλεχθουν τα πρωτογενη δεδομενα (προτοκολα καταμέτρησης ψηφων ΕΚΑΣΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ) και να αθροισθούν με την επιτηρηση εισαγγελέα ;;;;

    Μια αθροιση, αραγε, αποτελει τοσο ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ωστε να επιστρατευθεί «…ΑΜΕΣΩΣ ομάδα καθηγητών Πληροφορικής προτεινόμενων από τμήματα Πληροφορικής των Ελληνικών ΑΕΙ και ΤΕΙ…» ;;;
    Ειναι αραγε προβλημα Πληροφορικης ή προβλημα συλλογης των ΑΛΗΘΩΝ, ΠΡΩΤΟΓΕΝΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ;;;

    ΗΜΑΡΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΝΝΝΝΝΝΝΝ

    Μου αρέσει!

    1. Σε κάθε εκλογικό τμήμα συντάσσεται πρακτικό με τις καταμετρημένες ψήφους και κάμποσες ονομαστικές υπογραφές.

      Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέγονται ακριβώς με αυτόν τον τρόπο και μπορεί οποιοσδήποτε θέλει να πάρει τα υπογεγραμμένα πρακτικά. Σίγουρα όποιο κόμμα θέλει μπορεί να τα πάρει και να τα συγκρίνει με τα αποτελέσματα που του λένε οι τοπικοί εκπρόσωποί του.

      Μου αρέσει!

    1. Ε φυσικά.

      Τι άλλο να πει ο ΣΥΡΙΖΑ αν δεν πάρει… 30% και η ΧΑ αν δεν βγει… αυτοδύναμο κόμμα ή αν ο Κασιδια΄ρης δεν γίνει… Δήμαρχος από την πρώτη Κυριακή; Μόνο με… νοθεία μπορεί να αποτραπεί όλη αυτή η… λαοθάλασσα!

      Μου αρέσει!

      1. Ενώ εσύ πιστεύεις πως ο Ελληνικός λαός είναι τόοοοσο μακάκας, τόσο μαζόχας, τόσο ηλίθιος, τόσο διεστραμμένος, που θα ξαναψηφίσει ΠΑΣΟΚ-ΝΔ!!!! Λες να του αρέσει αυτά που του κάνουν;;;;;

        Μου αρέσει!

      2. Ποιος ελληνικός λαός; Το 70%-80% που ψήφιζε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ μέχρι το 2012, σίγουρα όχι.

        Το 30%-35% που (το πολύ) τους έχει απομείνει, προφανώς και θα ψηφίσουν. Το περίεργο πού είναι;

        Μου αρέσει!

      3. Άκη, λάστιχο τα έκανες τα αποτελέσματα.
        νδ και πασοκ μαζί το 2012 πόσο πήραν;
        Δες εδώ:h.tp://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82_%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82_%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CF%82_%CE%99%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%AF%CE%BF%CF%85_2012:

        Το 70%-80% που το βρήκες;

        Μου αρέσει!

      4. Το 2009 ο δικομματισμός έλαβε 77%. Οι επόμενες εκλογές έγιναν το 2012.

        Εν τω μεταξύ, στις δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου του 2010, καμμία ένδειξη κατάρρευσης του σκηνικού δνε υπήρχε. Το ΠΑΣΟΚ, μάλιστα, με τον Γ. Παπανδρέου Πρωθυπουργό, κέρδισε καθαρά.

        Επομένως, ισχύει ακριβώς αυτό που έγραψα και δεν χρειάζεται να παίζουμε με τις λέξεις.

        Μου αρέσει!

  20. 3 Μαΐου 2012

    Bόμβα από ΣΥΡΙΖΑ: Υπονοεί απόπειρα νοθείας – Ζητεί στοιχεία για την Singular

    Τα παρακάτω είναι ακρούντως σοβαρά και κρίσιμα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι ηγεσίες ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που κρατάνε στα χέρια τους 100% τον εκλογικό μηχανισμό δεν θα θελήσουν να παίξουν με την φωτιά και να μετατρέψουν τη χώρα σε ένα απέραντο πεδίο συγκρούσεων…

    Mε μια επιστολή-βόμβα προς τον υπουργό Εσωτερικών Τάσο Γιαννίτση, ο ΣΥΡΙΖΑ θέτει ευθέως ζήτημα γνησιότητας του εκλογικού αποτελέσματος και διαδικασιών διεξαγωγής των εκλογών!
    Μετά την Ρωσία που στέλνει παρατηρήτές, μετά τον ΟΑΣΕ του οποίου κλιμάκιο αφίχθηκε εσπευσμένα στην Ελλάδα και είχε συναντήσεις με στελέχη των μικρών κομμάτων, τώρα έρχεται επίσημα ένα κόμμα το οποίο μάλιστα οι δημοσκοπήσεις το δείχνουν πολύ υψηλά και ζητεί εγγυήσεις και διευκρινίσεις προκειμένου το εκλογικό αποτέλεσμα της Κυριακής να είναι ανόθευτο.

    Είναι η πρώτη φορά από το 1974 που ένα κόμμα θέτει εμμέσως πλην σαφώς σε προεκλογικό περίοδο θέμα πιθανής νοθείας με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο των εκλογών. Το 2000 η Νέα Δημοκρατάι είχε καταγγείλει νοθεία, αλλά …
    μετά τις εκλογές και την έκδοση του εκλογικού αποτελέσματος.

    Είχε μάλιστα εκδώσει και «μαύρη βίβλο» όπου αποδεικνυόταν ότι περί τους 150.000 ψηφοφόρους ήταν ξένοι που είχαν αποκτήσει με ταχυδακτυλουργίες εκλογικό δικαίωμα (περιπτόντως, αυτοί έχουν δικαίωμα να ψηφίσουν μέχρι σήμερα
    Μάλιστα «κτυπάει στην καρδιά» του συστήματος συλλογής και μετάδοσης των αποτελεσμάτων: Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά να παραχωρηθούν σε όλα τα κόμματα τα στοιχεία που αποδεικνύουν την σωστή τήρηση του αναγνωρισμένου προτύπου Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων ISO27001:2005 που έχει ζητηθεί από το υπουργείο εσωτερικών να τηρεί η εταιρεία Singular Logic.

    Για τη σωστή τήρηση, σημειώνουν, πρέπει να υπάρχουν και τα πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί από αναγνωρισμένο κέντρο πιστοποίησης ISO.

    Τέλος, οι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ στη Διακομματική αιτούνται όπως τους γνωστοποιηθεί ο τρόπος με τον οποίο θα έχουν τα κόμματα πρόσβαση στα στοιχεία που αναφέρονται στην Πολιτική Ασφάλειας (audit trail, συστήματα καταγραφής) το βράδυ των εκλογών την ώρα που θα γίνεται η καταχώρηση των αποτελεσμάτων.

    Επικαλούμενοι πληροφορίες ότι θα αξιοποιηθεί για την εκλογική διαδικασία μικρός αριθμός δημοτικών υπαλλήλων που αντιστοιχεί στο 1/3 των εκλογικών τμημάτων, όπως επίσης ό,τι αποφασίστηκε η αποχή των δημοτικών υπαλλήλων σύμφωνα με απόφαση της οργάνωσής τους, οι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ εκτιμούν ότι υπό αυτές τις συνθήκες θα προκληθούν τεράστια προβλήματα στην διεξαγωγή των Εθνικών Εκλογών και γι αυτό ζητούν να ληφθούν άμεσα μέτρα σε συνεννόηση με τη συνδικαλιστική οργάνωση των εργαζομένων, ώστε να εξασφαλιστούν όλες οι προϋποθέσεις για να εξυπηρετηθούν απρόσκοπτα οι πολίτες στην άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος.

    Ζητούν επίσης από τον υπουργό να παρέμβει ώστε να εξασφαλιστεί με τους καλύτερους δυνατούς όρους η μετάβαση των πολιτών στις εκλογικές τους περιφέρειες διότι, όπως αναφέρουν, έχουν εμφανιστεί τεράστια προβλήματα ιδιαίτερα με τα δρομολόγια των πλοίων.
    Τα παραπάνω είναι ακρούντως σοβαρά και κρίσιμα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι ηγεσίες ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που κρατάνε στα χέρια τους 100% τον εκλογικό μηχανισμό δεν θα θελήσουν να παίξουν με την φωτιά και να μετατρέψουν τη χώρα σε ένα απέραντο πεδίο συγκρούσεων…

    http://attikanea.blogspot.gr/2012/05/b-singular.html

    Μου αρέσει!

    1. Τέτοιου είδους «προειδοποιητικές βολές» ρίχνει συχνά η αντιπολίτευση. Το έκανε και η ΝΔ παλαιότερα.

      Δεν έχει βγει κανένας, όμως, να πει ότι έγινε νοθεία και το μόνο αποτέλεσμα για το οποίο υπάρχουν (βάσιμες μάλιστα) υπόννοιες είναι αυτό του 2000, όπου απαιτήθηκε η μαζική συμμετοχή παρανόμως ελληνοποιηθέντων για να επιτευχθεί η (όποια) αλλοίωση. Δηλαδή, τα όσα λέγονται περί τάχα αλλαγών στον κεντρικό υπολογιστή, είναι απλώς φαιδρότητες.

      Μου αρέσει!

  21. Ο Ακης δειχνει ιδιαίτερα ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ στα θεματα της εκλογικης διαδικασιας. Απαντα σε όλους, ασχετα με την «διεξοδικοτητα» των απαντησεων του, η οποια, κατ’ εμε, ειναι διατρυτη, ελλειματικη και συγχυστικη.
    Πες μας, ρε Ακη, απο που αντλεις την «βεβαιώτητα» σου ;; Διοτι, μεχρι τωρα εχεις δοσει κοινοτυπες απαντησεις.. πλην ομως ΣΤΟΜΦΟΔΕΙΣ.
    Απλη ερωτηση :
    Ειναι δυσκολο στο ΥΠΕΣ να αναρτησει ενα spreadsheet με ολα τα αποτελεσματα ΚΕΝΤΡΟ-ΚΕΝΤΡΟ αθροιζόμενα σταδιακα, και στο τέλος συνολικά??
    Μάλλον ειναι… και αυτο προκαλει θυμηδεία… αν οχι ακρα καχυποψία ή ΟΡΓΗ !!

    Μου αρέσει!

    1. Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να υπάρχει τέτοιος κατάλογος, αλλά η ερμηνεία της νοθείας δεν είναι η μόνη δόκιμη, για τον απλούστατο λόγο ότι αποκλείεται λόγω σειράς άλλων παραμέτρων, τις οποίες έχω συζητήσει ήδη.

      Αν αρχίσω και εγώ να λέω ότι τα αποτελέσματα τα νοθεύεις εσύ, χωρίς στόμφο, έχω αποδείξει κάτι; Και αν απαντήσεις επισημαίνοντας τη φαιδρότητα ενός τέτοιου ισχυρισμού, θα έχεις χρησιμοποιήσει στόμφο;

      Ή μήπως αν πω ότι το Χ ή το Ψ κόμμα έχει υποψήφιους από το… Άλφα του Κενταύρου, πρέπει να αρχίσουμε να το συζητάμε σοβαρά;

      Μου αρέσει!

  22. Ρε παιδιά, μας έχουν πρίξει τα αφρύδια να μας λένε πως ο Τσύριζα είναι λίγο πιο πάνω από την ΝΔ. Άρα τι θέλουν;;;; Τσύριζα και Ν.Δ για επόμενη κυβέρνηση!!!!!. Ε, αυτοί θα βγούν, τι το ψάχνεται!!!! Λέτε και δεν ξέρουμε ποιά θα είναι η επόμενη κυβέρνηση, άσχετα με τι θα ψηφίσει ο κόσμος!!!!! Άντε να μπεί σφήνα και το ΠΑΣΟΚ!!!! Δεν βλέπετε τις δημοσκοπίσεις;;;; Προετοιμάζουν την κοινή γνώμη, γιατί έτσι πρέπει!!!!!

    Μου αρέσει!

      1. Σε διαβάζω Άκη σε όλα όσα είπες. Το σημαντικότερο όμως είναι αυτό :

        » Ποιος ελληνικός λαός; Το 70%-80% που ψήφιζε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ μέχρι το 2012, σίγουρα όχι.

        Το 30%-35% που (το πολύ) τους έχει απομείνει, προφανώς και θα ψηφίσουν. Το περίεργο πού είναι; »

        Πού από ότι φαίνεται είσαι ο μόνος που το βλέπει. Από ότι έχω μάλιστα καταλάβει εδώ και πολύ καιρό, δεν είναι τυχαίο, ούτε καινούριο, που κάποιοι κοιτάνε το δέντρο και όχι το δάσος, παρ’ όλο που το κάνουν αληθινά και με καλό σκοπό.

        Καλά σκοτεινά παραβάν.

        Μου αρέσει!

      2. Ακόμα και έτσι, είναι πραγματικά αξιοπερίεργο το πώς αναμένουν αρκετοί ο τέως κραταιός δικομματισμός να πέσει συνολικά σε… μονοψήφια ποσοστά, λες και δεν είναι τρομακτική και ανεπανάληπτη η απώλεια 40-50 ποσοστιαίων μονάδων που έχουν αθροιστικά υποστεί ήδη το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, ή λες και δεν υπάρχει μεγάλη μερίδα του λαού που δεν βλέπει καλύτερη λύση από τις (μέτριες έως κακές) υπάρχουσες!

        Όσο για το ποιος έχει καταστρέψει ποιον, πράγματι η πολιτική ευθύνη βαραίνει κυρίως τα δύο πρώην μεγάλα κόμματα, αλλά δεν ψήφιζαν αυτά στις εκλογές, ούτε σπαταλούσαν τα δανεικά μόνοι τους.

        Έχουμε καταντήσει σαν τους Γερμανούς μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, οι οποίοι τα έριξαν όλα στον Χίτλερ και μερικές χιλιάδες στελέχη του ναζισμού, λες και όλος ο υπόλοιπος λαός ήταν ανίδεος ή, έστω, αμέτοχος.

        Έτσι και στην πατρίδα μας: μόνο εμείς δεν φταίμε – άλλοι μας κυβερνούσαν, άλλοι δανειζόντουσαν, άλλοι διοριζόντουσαν, άλλοι εκμαυλιζόντουσαν, άλλοι ξεπουλούσαν, άλλοι παρανομούσαν, ενώ εμείς κάθε μέρα ήμασταν στους δρόμους για την… πατρίδα και τη… δημοκρατία…

        Μου αρέσει!

      3. ….ούτε σπαταλούσαν τα δανεικά μόνοι τους.
        _________________________
        Μμμμάλιστα, πήρα εγώ ένα ευρώπουλο ( που κι αυτό, σπουδές για τα παιδιά μου τό έκανα)
        πήρε κι ο τσοχατζό 500 εκατομμύρια κι ισοφάρισε ο ‘μαζί τα φάγαμε’.

        Κι αφού είναι έτσι όπως τα λες και τα λέει, γιατί δεν γίνεται ένας λογιστικός έλεγχος να ξέρουμε ,
        πόσα έφαγα πόσα έφαγες και πως φαγώθηκαν;
        Μια εξεταστική;
        Ένα κάτι, τέλος πάντων, για την ΑΛΗΘΕΙΑ ρε μαμώτο.
        Μπα εε;
        Προεκλογικές φανφάρες και νάχαμε να λέγαμε.

        Μου αρέσει!

      4. @Astillais
        πολύ καλά του τα γράφεις. Υπάρχουν πολλοί τσοχατζο που έφαγαν πολλά και έστειλαν πολλά στις τράπεζες του εξωτερικού και στις οφσορ τους.
        Κατά τα άλλα κυβερνώ μια διεφθαρμένη χώρα που είπε ο εθνικός καταστροφέας Γ.Α.Παπανδρέου.
        Εμείς @Άκη τι πήραμε; ούτε διοριστήκαμε, ούτε παρανομήσαμε, μόνο θαλασσοπνίγηκαν οι δικοί μας για να έλθετε να καταστρέψετε το ΝΑΤ και τον Οίκο Ναύτου διαχρονικά πρασινομπλέ φοροληστές.
        Ας γράψουν και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι για το μεροκάμματο τους, που τους το παίρνεται με την φοροληστρική σας πολιτική.
        Θα τρίβετε τα μάτια σας στις εκλογές, οι πολίτες έχουν αφηνιάσει.

        Μου αρέσει!

      5. Είπαμε, στην Ελλάδα δεν φταίμε για τίποτα: άλλοι μας κυβερνούσαν, άλλοι δανειζόντουσαν, άλλοι διοριζόντουσαν, άλλοι εκμαυλιζόντουσαν, άλλοι ξεπουλούσαν, άλλοι παρανομούσαν, ενώ εμείς κάθε μέρα ήμασταν στους δρόμους για την… πατρίδα και τη… δημοκρατία…

        Μόνο στην Ελλάδα δεν υπάρχει καμμία ευθύνη στον πολίτη – γι’ αυτό άλλωστε και πάμε τόσο… καλά.

        Με βάση, δε, τις κραυγές της «Αρμονίας», που ίσως φαντασιώνεται ότι μιλάει με τον… .κυβερνητικό εκπρόσωπο (ξεχνώντας ότι το ΝΑΤ το καταλήστεψαν οι παροχές της δεκαετίας του 1980) – με βάση τις κραυγές αυτές λοιπόν, είναι βέβαιο ότι, χωρίς να φταίμε, θα εκλέξουμε άλλους που δεν είχαν ασκήσει εξουσία, με το εξής σκεπτικό: αφού δεν φταίμε εμείς (οι πολίτες) και αφού θα βγάλουμε νέα κυβέρνηση που δεν έχει ξαναεκλεγεί (π.χ. τον ΣΥΡΙΖΑ), άρα όλα θα πάνε καλά θα τιμωρηθούν όσοι μας έφεραν μέχρι εδώ και η ευημερία θα επιστρέψει στη χώρα.

        Αυτή η αφελής άποψη ότι «δεν υπάρχουν χειρότερα» θα καταρρεύσει στην πράξη, αν (ο μη γένοιτο) έλθουν τα πολύ χειρότερα, αλλά δε βαριέσαι… Αφού οι πολίτες δεν φταίμε σε τίποτα, θα τα ρίξουμε στην νέα κυβέρνηση και θα συνεχίσουμε στο ίδιο, αμέριμνο ύφος…

        Με άλλα λόγια, όπως ανέφερα ήδη: στην Ελλάδα δεν φταίμε για τίποτα: άλλοι μας κυβερνούσαν, άλλοι δανειζόντουσαν, άλλοι διοριζόντουσαν, άλλοι εκμαυλιζόντουσαν, άλλοι ξεπουλούσαν, άλλοι παρανομούσαν, ενώ εμείς κάθε μέρα ήμασταν στους δρόμους για την… πατρίδα και τη… δημοκρατία…

        Μου αρέσει!

  23. πριν χρονια εδω μεσα..

    οι..παλαιοι….

    ειχαμε ηδη ..σχολιασει και αναλυσει το..θεμα…

    καποιοι…το εμπεδωσαν απο τοτε…

    καποιοι…δεν….

    ετσι ειναι τα …απιθανα θεματα στον καθημερινο νου κε…καθηγητα…!

    Γραφικος …φαινεται ή…..πρακτορας…εχθρος…οποιος τολμα και …τα λεει!!!!!!!!!!!!

    Και ειναι…μη σου βγει το ονομα στους ραγιαδες….!!!!!!!!!

    ειναι τι λες και ακουνε τα αυτια τους…!

    απο εκει σε ….αγαπουν ή σε μισουν!

    και δεν σου…ξαναμιλουν!

    Καθηγητη…τι θες…και τους ξυπνας??????

    Να σου βγει το ονομα σου???????????????

    τους το…χρωστας?

    Μου αρέσει!

  24. μπρεεεεεε….. τι πάθαμε olympia μου …. υπάρχει υπόνοια ότι η (πουτάνα) κοινοβουλευτική ¨δημοκρατία¨ δεν έχει εχέγγυα ;;;;;; μπρεεεε την (πουτάνα) δημοκρατία κάτι κενά που αφήνει ….. ούτε οι πουτάνες της Φυλής δεν αφήνουν τέτοια κενά ….. μπρεεεεε….. κακό που μας βρήκε πριν τις εκλογές ……. και τι να κάνουμε χωρείς το ζύγι ;;;;;;

    Μου αρέσει!

  25. ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ. ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΣ ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΜΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΙ ΠΗΡΑΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ.

    Ε Λ Ε Ο Σ

    Μου αρέσει!

  26. Κάποια εργολαβία για τον κλάδο του θα προωθεί μάλλον ο κ. Καθηγητής!

    Ένας τρόπος μόνον υπάρχουν για να νοθεύσεις εκλογικά αποτελέσματα αφ’ ότου καταμετρηθούν οι κάλπες.
    Λαθροχειρία στα ίδια τα αποτελέσματα!

    Ο καθένας που έχει ενδιαφέρον (και που έχει και μιά σχετική εμπειρία ενασχόλησης από το παρελθόν)
    γνωρίζει από πρώτο χέρι τα εκλογικά αποτελέσματα του εκλογικού τμήματός του και ίσως και αρκετών άλλων που έχει προσωπική διασύνδεση.

    Τα αποτελέσματα κατόπιν τυπώνονται και δημοσιεύονται και αναρτώνται στο διαδίκτυο και ο καθένας μπορέι να ελέγξει την ακρίβειά τους με αυτά που διαθέτει.
    Έχει βρεί κανείς ποτέ διαφορετικά αποτελέσματα δημοσιευμένα και δεν το κατήγγειλε;
    Τα κόμματα, ίδίως τα ηττημένα, που έχουν και εκλογικούς αντιπροσώπους στα τμήματα, μπρίκια νομίζει ότι κολλάνε;

    Από εκεί και πέρα κανένα ιδιαίτερο λογισμικό δεν χρειάζεται ούτε μπορεί να βάλει χέρι!
    Με ένα απλό φύλλο Excel που έχει κάθε κομπιούτερ, ο καθένας μπορεί να ελέγξει όσες σούμες και ποσοστά θέλει!
    Για την πιό απλή στοιχειώδη αριθμητική μιλάμε και όχι για εξωτικούς αλγόριθμους!

    Όσους χάνουν και δεν βγάζουν άχνα, για τόσο ηλίθιους τους περνάμε;

    Μου αρέσει!

    1. Αυτό ακριβώς προσπαθώ από χθες να εξηγήσω και κάποιοι βλέπουν φαντάσματα. Νοθεία μετά το κλείσιμο της κάλπης γίνεται μόνο με τουμπεκί των ηττημένων. Πριν το κλείσιμο μπορεί να γίνει με μαϊμού ψηφοφόρους (2000) ή στην περίπτωση που κάποιοι ψηφίσουν πάνω από μια φορά (που και αυτό μπορεί να ελεγχθεί).

      Μου αρέσει!

      1. Σωστά, μόνο με μαϊμού ψηφοφόρους
        αλλά αυτό είναι δουλειά που έχει γίνει πολύ πριν, έχοντάς τους δώσει εκλογικά δικαίωματα και εγγράψει στους εκλογικούς καταλόγους
        αλλά αυτό είναι κάτι που οφείλουν να ελέγχουν τα κόμματα εν τη γεννέσει του!
        Την ώρα που ψηφίζουν δεν είναι πλέον μαϊμούδες!

        Μου αρέσει!

    2. Όπως θα διαβάσατε ήδη, ακριβώς τα ίδια λέω και εγώ, αλλά το παραμύθι περί… νοθείας συνεχίζεται στις φιλόξενες σελίδες του Olympia.gr, μαζί με τις άλλες θεωρίες συνωμοσίας που ευδοκιμούν εδώ μέσα, ειδικά από το 2010 και εντεύθεν.

      Φυσικά, ουδείς μας λέει πού, πότε και ποιος έκανε τη… νοθεία. Επιμένουν όμως…

      Μου αρέσει!

    3. ΠΟΙΟΣ ΕΤΡΕΞΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ;
      Ο ΛΑΚΕΣ ΤΟΥ

      ΥΓ ΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΛΑΙΚΟΣ ΗΡΩΣ
      ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 1998 ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ

      Μου αρέσει!

      1. Υπουργείο Εσωτερικών

        Βουλευτικές Εκλογές 2012

        ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ::

        09-10-2012 13:11
        Γραμμένοι 9.945.859
        Ενσωμάτωση 100,00 %
        Ψήφισαν 65,12 %
        Ακυρα/Λευκά 2,36 %

        Γραμμένοι 9.945.859

        ΠΑΙΔΙΑ ΕΩΣ 17 ΕΤΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 1.770.000

        ΣΥΝΟΛΟ 11.715.859

        ΕΛΣΤΑΤ: Στα 10.815.197 ο πληθυσμός της Ελλάδας

        ΑΡΑ 900 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΨΗΦΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ ΤΗΣ ΣΙΝΓΚΙΟΥΛΑΡ-ΔΕΛΤΑ
        ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΚΑΡΑΚΑΔΑΣ ΚΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2000

        ΛΕΝΕ ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

        Μου αρέσει!

      2. Μουγγέ δίφθογγε
        έχει πέσει ποτέ στα χέρια σου εκλογικός κατάλογος περιοχής που την γνωρίζεις απ’ έξω και ανακατωτά;
        Δεν θα επιχειρούσες τότε να κάνεις την καρακάξα!

        Ξέρεις πόσοι πεθαμένοι υπάρχουν ακόμα εγγεγραμμένοι, ξέρεις πόσοι που βρίσκονται εδώ και δεκαετίες στο εξωτερικό;

        Αλλά τρέχεις να επιβεβαιώσεις την φήμη σου
        της ανεύθυνης και ανόητης καρακάξας!

        Μου αρέσει!

      3. RE KAHMENOPOYLE
        ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ κτλ κτλ κτλ ειναι μονο μερικες χιλιαδες καθε φορα

        ΜΑΝΤΕΨΕ ΧΑΖΟΠΟΥΛΕ ποιος πρωτος ειχε κανει εκκαθαριση των εκλογικων καταλογων

        ο τιτανας σας ο Ακης Τσοχατζο ως υπουργος εσωτερικων τοτε το 1989

        αφου δεν το κατεχεις το αθλημα ρε κακομοιρικο

        Μου αρέσει!

      4. Ρε άφωνε δίφθογγε
        στο ΧΑζοσυνάφι σου νομίζεις ότι βρίσκεσαι και παριστάνεις τον ξύπνιο;

        Πάντα πρόθυμος να επιβεβαιώσεις την φήμη σου
        της ανεύθυνης και ανόητης καρακάξας!

        Μου αρέσει!

      5. πλακα θα ειχε να ψηφιζαμε ολοι με το ΑΦΜ μας εκτος απο ονομα-επωνυμο
        και να διασταυρωθουν τα στοιχεια με το ΤΑΞΙΣ

        ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΟΣΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ………..ΥΠΑΡΚΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
        ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΨΗΦΙΖΕΙ 2-3 ΦΟΡΕΣ

        χεχεχεχεχε ευκολο ειναι…….αλλα ΦΕΥ

        Μου αρέσει!

      6. Για πόσο θα παίζεις τον βλάκα
        και θα επιβεβαιώνεις την φήμη σου
        της ανεύθυνης και ανόητης καρακάξας;

        Όταν ψηφίζεις ένας με έναν στυλό και ένα χάρακα
        είναι επιφορτισμένος (και υπό την παρακολούθηση όλων)
        να τραβάει μια γραμμής διαγραφής στο όνομά σου!
        Έτσι γίνεται και η επιβεβαίωση ψηφισάντων και αριθμού ψηφοδελτίων!
        Λες να υπάρχουν εγγεγραμμένοι 3 και 4 φορές και κανείς να μην λέει τίποτα;

        Αφού είσαι τελείως αστοιχείωτος
        γιατί θέλεις να γίνεσαι και ρεντίκολο;

        Μου αρέσει!

      7. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 85
        ΟΠΟΥ ΟΙ …..ΑΟΡΑΤΕΣ ΨΗΦΟΙ ΗΤΑΝ 650 ΧΙΛΙΑΔΕΣ

        καποιοι ισως θυμαστε τον μητσοτακουλα που ζηταγε τις Μπομπινες απο το ΥΠ.ΕΣ και του ελεγε ο ασυγχωρητος …….σας Κουτσογιωργας

        ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΤΕ

        ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ 65

        Μου αρέσει!

      8. τα στοιχεια τα ειχε βγαλει ενας Μαθηματικος-στατιστικολογος

        –ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΝΟΜΑ —-

        σε μια απο τις πρωτες εκπομπες του μακη του ζουγκλα
        ΤΟΝ ΚΙΤΡΙΝΟ ΤΥΠΟ καπου το 94 περιπου

        οταν καταλαβαν τι ελεγε ο τυπακος ………….επεσαν διαφημισεις χωρις να τις αναγγειλει ο Παρουσιαστης

        μολις επανηλθαν στο Πανελ ειχαν εξαφανισει τον τυπακο

        και η εκπομπη αρχισε με αλλο θεμα

        πλακα ειχαν οι υπολοιποι στο πανελ που στην αρχη κοιταζαν …..την κενη θεση

        Μου αρέσει!

    4. Αν θεωρείς ότι συνιστά… αντισυστημική δράση η υποστήριξη εξωφρενικών και αυτογελοιοποιούμενων χαρακτηρισμών, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

      Πρώτα από όλα μιλάμε για τις εθνικές εκλογές και όχι για το τι γίνεται σε τοπικό επίπεδο.

      Λοιπόν, σε εθνικές εκλογές ΔΕΝ υπάρχει νοθεία και δεν είμαστε εμείς εξυπνότεροι από τα κόμματα, που ΠΟΤΕ δεν έχουν εγείρει ζήτημα αμφισβήτησης του εκλογικού αποτελέσματος.

      Αυτό που πράγματι συμβαίνει στις καταμετρήσεις των ΑΤΟΜΙΚΩΝ σταυρών προτίμησης είναι ότιοι υποψήφιοι που έχουν δικούς τους κεπροσώπους μπορεί να τους βάουν να αλλοιώνουν τα ψηφοδέλτια, προσθέτοντας σταυρούς προτίμησης. Είναι απαράδεκτο και πρέπει να βρεθεί τρόπος να σταματήσει, εξ ου και στα Πρωτοδικεία που γίνεται η επανακαταμέτρηση, πολλά αποτελέσματα αλλάζουν.

      Όμως νοθεία που να αλλάζει σημαντικά το εκλογικό αποτέλεσμα υπέρ ή εναντίον ενός ή περισσοτέρων κομμάτων, δεν (επαναλαμβάνω: ΔΕΝ) υφίσταται και ουδείς σοβαρός άνθρωπος έχει ισχυριστεί το αντίθετο, τουλάχιστον τα τελευταία 40 χρόνια.

      Μου αρέσει!

      1. Επειδή έχω συμμετάσχει σε αρκετές εκλογικές διαδικασίες με κάθε είδους ιδιότητα (έως και του υποψηφίου σε δημοτικές εκλογές)
        η συνηθέστερη λαθροχειρία που επιχειρείται (και που ενδιαφέρει λίγους παριστάμενους) είναι μόνον η εξής:
        Η πριμοδότηση κάποιου υποψηφίου από αντιπρόσωπο του κόμματος-συνδυασμού του που είναι και βαλτός του υποψηφίου!

        Αφού καταμετρηθούν τα ψηφοδέλτια κατά κόμμα-συνδυασμό (και εδώ δεν χωρά αμφισβήτηση)
        ο βαλτός, σε ΑΣΤΑΥΡΩΤΑ ψηφοδέλτια του κόμματος-συνδυασμού του, να προσπαθήσει να βάλει εκείνη την ώρα, σε στιγμές που δεν τον προσέχουν, σταυρούς στον υποφήφιο της αρεσκείας του και να ανατρέψει πιθανώς αποτελέσματα όταν είναι οριακές οι διαφορές!
        Όμως εδώ πρόκειται για πόλεμο και ανατροπές υποψηφίων του ιδίου κόμματος-συνδυασμού και μόνον, χωρίς να αλλάζει κάτι στον γενικότερο συσχετισμό δυνάμεων!

        Μου αρέσει!

      2. Ακριβώς αυτό λέω και εγώ.

        Είναι γνωστή και απαράδεκτη αυτή η κατάσταση και έχουν ευθύνη οι δικαστικοί αντιπρόσωποι που δεν μονογράφουν τα ψηφοδέλτια με τον αριθμό των σταυρών.

        Μου αρέσει!

  27. Επειδή ακριβώς η γυνή του Καίσαρος οφείλει όχι μόνο να είναι αλλά και να δείχνει ηθική, καθίσταται πλέον ώριμο το αίτημα διεξαγωγής των επερχόμενων βουλευτικών εκλογών όχι μόνο υπό την επίβλεψη καθηγητών αλλά και παρουσία διεθνών παρατηρητών.

    Παρακαλούνται τα τσιράκια του συστήματος να το καταπιούν αυτό αμάσητο, μη σπάσουν κανένα δόντι κατά την άλεσιν

    Μου αρέσει!

    1. Δεν θα έχεις ψηφίσει μάλλον ποτέ!

      Αλλιώς θα είχες παρατηρήσει ότι υπεύθυνος είναι διορισμένος δικαστικός αντιπρόσωπος από τον δικηγορικό-δικαστικό κλάδο και επίσης διορισμένη εφορευτική επιτροπή από ντόπιους
      και αυτοί δεν ξέρεις τι κόμμα είναι, μπορεί να είναι από οποιοδήποτε!

      Επίσης έχει δικαίωμα κάθε κόμμα να ορίζει έναν εκλογικό αντιπρόσωπό του σε κάθε τμήμα σαν παρατηρητή με δικαίωμα ένστασης και καθ’ όλη την εκλογική διαδικασία, από την προετοιμασία της κάλπης νωρίς το πρωί πριν ανοίξει στο κοινό
      έως και την αποχώρηση του δικαστικού αντιπροσώπου με τον σάκκο των καταμετρημένων ψηφοδελτίων που καταθέτει αμέσως στο πρωτοδικείο
      και επίσης έχουν δικαίωμα εισόδου -εν είδει περιπολίας -στο εκλογικά τμήματα κομματικά στελέχη και υποψήφιοι όλων των κομμάτων-συνδυασμών, να επιτηρούν διαδικασίες και να πληροφορούνται έγκαιρα τυχόν προβλήματα ή ανορθόδοξες πρακτικές
      Άρα η λαθροχειρία στα αποτελέσματα είναι πρακτικά αδύνατη!

      Από εκεί και πέρα αρκεί ένα φύλλο Excel για να βγούν σούμες και ποσοστά!
      Και στην Ελλάδα γενικώς υπάρχει ένα πολιτισμένο κλίμα εκλογών, καμία σχέση με τραμπουκισμούς και τρομοκρατία όπως συμβαίνει σε κάποιες τριτοκοσμικές χώρες!

      Που μου θέλεις και «παρουσία διεθνών παρατηρητών»!!!
      Υπάρχουν και αυτοί ούτως ή άλλως, στο βαθμό που απαιτείται!
      Πρεσβείες-προξενεία, λες να κοιμούνται;

      Μου αρέσει!

      1. Όχι μόνο αυτά, που τα έχω γράψει και εγώ πιο πάνω, αλλά επιπλέον, όπως επίσης έχω ήδη πει, οποιοσδήποτε υποψήφιος οποιουδήποτε κόμματος (ή και ανεξάρτητος ακόμα) μπορεί να πάει στο Πρωτοδικείο και να ζητήσει επανακαταμέτρηση ΟΛΩΝ των ψηφοδελτίων της εκλογικής περιφέρειας στην οποία δραστηριοποιήθηκε. Τέτοιες καταμετρήσεις γίνονται σωρηδόν σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις, διότι όσοι υποψήφιοι χάνουν με λίγες ψήφους, πηγαίνουν και ζητούν την επανάληψη της διαδικασίας και συχνά αλλάζουν το τελικό αποτέλεσμα, παίρνοντας αυτή την εκλόγιμη θέση.

        Με τον τρόπο αυτό, οποιοδήποτε κόμμα που έχει υποψηφίους σε όλες τις εκλογικές περιφέρειες (λιγότερες από 60 στο σύνολο) μπορεί να πάρει τα ΑΚΡΙΒΗ εκλογικά αποτελέσματα, να τα βάλει στο Excel και να τα προσθέσει.

        Καλημέρα και καλόν μήνα σε όλους!

        Μου αρέσει!

      2. Δάσκαλε, μη μου κουνάς το δακτυλάκι της τυπολατρείας, και υποψήφιος έχω υπάρξει και αντιπρόσωπος κόμματος και μέλος εφορευτικής επιτροπής.

        Η ουσία είναι ότι επειδή εγώ και σημαντική, ολοένα διευρυνόμενη μερίδα πληθυσμού έχουμε απωλέσει κάθε εμπιστοσύνη στο παρόν καθεστώς/σύστημα/κυβέρνηση, η κεντρική διαδικασία της καταμέτρησης πρέπει πάση θυσία να διεξαχθεί υπό την επίβλεψη διεθνών παρατηρητών.

        Αυτό είναι ένα κεντρικό αίτημα που θα επανακάμπτει ολοένα και δριμύτερο στο άμεσο μέλλον.

        Οτιδήποτε άλλο είναι υπεκφυγές, κουτοπόνηροι μωροπαρθενισμοί και ιδιοτελείς σάλτσες εφαψιών της εξουσίας.

        Μου αρέσει!

      3. A !
        Υπήρξες από όλα αλλά τίποτα φαίνεται δεν κατάλαβες!
        Κάποια νοθεία πάντως δεν έχεις να μας αναφέρεις!
        Αλλά επειδή έχεις απωλέσει κάθε εμπιστοσύνη στο παρόν καθεστώς/σύστημα/κυβέρνηση
        απλά κράζεις προκαταβολικά!

        Κοίταξε …
        ήμουν και είμαι πολύ πιό απέναντι από σένα στο παρόν καθεστώς/σύστημα/κυβέρνηση
        αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάνω και τον βλάκα με κάθε ευκαιρία!

        Μου αρέσει!

      4. Αφού είναι έτσι επειδή το λες εσύ …

        Κάποια νοθεία έχεις να μας αναφέρεις;
        Ή με ποιό τροπό (αφού ξέρεις από τα μέσα τις διαδικασίες) υποψιάζεσαι ότι μπορεί να γίνει αύριο;
        Αλλιώς ακούγονται λόγια ανεύθυνου αγαπητέ μου!

        Μου αρέσει!

  28. Επίσης ένα είδος «νοθείας» είναι οι -εντελώς-μαϊμού δημοσκοπήσεις. Το κόλπο έπιασε πρόπερσι με τη ΧΑ και το επαναλαμβάνουν με το Ποτάμι. Δίνουν σε ένα κόμμα με ανύπαρκτα ποσοστά, 5-10%, το υπερπροβάλλουν άμεσα ή έμμεσα από τα κανάλια τους, θάβουν και όποιους θέλουν και ελπίζουν στη λογική του όχλου και της μάζας. Έτσι κάποιοι επηρεάζονται και ψηφίζουν άλλο κόμμα από αυτό που αρχικά είχαν επιλέξει. Για να πιάσει βέβαια αυτό πρέπει να απευθύνονται σε χάπατα…

    Μου αρέσει!

      1. Για αυτό και τα εισαγωγικά.
        Στην περίπτωση του Ποταμιού δεν είναι μόνο οι δημοσκοπήσεις μαϊμού. Μαϊμού είναι και το ίδιο το κόμμα. Το φτιάξανε μόνοι τους και του έδωσαν προίκα 10(!)% από την πρώτη μέρα. Απιθανα πράγματα. Και όμως υπάρχουν κάποιοι που τους ακούνε. Άξιοι της μοίρας μας.

        Μου αρέσει!

  29. Λοιπόν. κύριοι…
    Απο τους -εισετι- 144 σχολιασμους… ελαβον :
    ¨Ακης………….. .34 ή ποσοστο 23,6%
    Θανάσης……….. 8 ή ποσοστό 5,5%
    Μ(Nk) ……………. 8 ή ποσοστό 5,5%
    Κερκυραίος…….11 ή ποσοστο 7,6%
    Απο Πλ. Βάθης..11ή ποσοστο 7,6%
    οι υπόλοιποι να προσπαθησετε καλυτερα την επόμενη φορά
    Πρόεδρος αναγορεύεται ο ΑΚΗΣ !! … λύεται η συνεδρίαση (για εμενα) αφου πω τον στερνο μου λόγο !!

    Ως εδω η πλακα… σοβαρα τωρα !!

    Δεν ειμαστε ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ για να ανακυρηξουμε ΑΘΩΟΥΣ και ΕΝΟΧΟΥΣ.
    Κάνομε ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
    Κρινομε απο τα ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ για να μαντεψουμε το παρασκηνιο.

    Εκανα καποιες ερωτησεις ή λογικα συμπερασματα :

    1) Μια ερωτηση προς όλους : Οι λαθρο- και μεταναστες ΠΟΥ ψηφιζουν;; …ειναι εγγεγραμένοι στους ιδιους καταλογους με τους «γηγενείς»;; (απαντηση δεν έλαβα).

    2) Καποιος (Θανασης;;) να μας πληροφορησει σε ποια πηγη θα βρουμε τα στοιχεια που λεει !!! (απαντηση : τρεχα γυρεψέ τα στο ΥΠΕΣ)

    3) υπάρχει ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ ΤΕΦΤΕΡΙ καταγραφής (των ψηφων κατα κέντρο, βεβαιως) υπογεγραμμενο απο δικαστικο στο ΥΠΕΣ ;; Ποιός ελέγχει; Που κρατουνται οι ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ;; (αν υπάρχουν ;; ).
    (απαντηση : δεν καταλαβαινω, δεν απαντω)
    Συμπληρωματικά : επι πόσο διατηρουνται οι ΕΚΛΟΓΙΚΟΙ ΣΑΚΚΟΙ;;

    4) Δεν -μπορεί να- με ενδιαφερει η ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ της ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ / ΕΚΛΟΓΕΩΝ… η ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ανοιγει τις πυλες της ΝΟΘΕΙΑΣ… εστω “αιτιολογουμενη ικανώς”. (πεθαμένοι, κατοικοι εξωτερικου, κλπ) ….αφου :
    Αφου χουμε περισσοτερους ψηφοφορους απο ενηλικες???
    Αφου Ελληνοποιουμε πακιστανους για να μας ψηφισουν???
    Αφου τρομοκρατουμε τον κοσμακη???
    Αφου φυλακιζουμε τους ανεξέλεγκτους πολιτικους αντιπαλους.
    …. να μην -εχουμε την δυνατοτητα να- βαλουμε χερι και στα νούμερα. ?
    Ποιο ΗΘΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ μας περιοριζει;;;
    Συμπληρώνω… ζητουμενο της συζήτησής μας ειναι το ΠΟΥ και ΠΩΣ υπάρχουν οι «μαυρες τρύπες ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ» που θα επέτρεπαν ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΟΘΕΙΑ. Δεν συζητάμε ΠΟΥ και ΠΩΣ ΔΕΝ μπορει να γινει ΝΟΘΕΙΑ.

    Γιατι σε μια χώρα σαν την δικια μας, όπου “κατω απο καθε πέτρα που σηκωνουμε βρισκομε ΣΚΑΤΑ” συνεχιζουμε να θεωρουμε οτι η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ (τελικης) ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ και ΑΜΕΜΠΤΟΣ;;

    5) Ο Γιώργος μας εστειλε 2 συνδεσμους που αφορουν καταστασεις ΝΟΘΕΙΑΣ στις ΗΠΑ (και αλλου)… κορωνιδα της Δημοκρατίας. Τον «γραψαμε» !!
    (Γιωργο εσωσα τα θεματα σου, ευχαριστώ). και τέλος…

    6) Μια αθροιση, αραγε, αποτελει τοσο ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ωστε να επιστρατευθεί “…ΑΜΕΣΩΣ ομάδα καθηγητών Πληροφορικής προτεινόμενων από τμήματα Πληροφορικής των Ελληνικών ΑΕΙ και ΤΕΙ…” ;;;
    Ειναι αραγε προβλημα Πληροφορικης ή προβλημα συλλογης των ΑΛΗΘΩΝ, ΠΡΩΤΟΓΕΝΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ;;;

    Ενα Ecxel-ακι (ή -άρα) ειναι τοσο προβληματικής εφαρμογης, ώστε το ΥΠΕΣ να καταφύγει «…στη βοήθεια της (ιδιωτικης) Singular Logic (που) εφάρμοσε για πρώτη φορά σε εκλογική διαδικασία, πιλοτικά, στο σύνολο της Επικράτειας της Χώρας μας, το σύστημα SRT (!!!!!!!!) «….
    ( Τα παραπανω απο…..

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2009

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Στις 9:00 μμ ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Σπυρίδων Φλογαΐτης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Singular Logic κ. Ιωάννης Καρακαδάς έκαναν τις ακόλουθες δηλώσεις:
    h++p://www.ypes.gr/el/MediaCenter/Ministry/Seasonable/?id=59f9b7eb-b3af-45e1-b247-5b995f07cc0a )

    Σε ποιον / ποιους απευθυνεστε κε Πρόεδρε ;;; …Αν υπάρχουν «παρθένες» εκει εξω (και εδω μέσα) ειναι «παρθενοραμμένες» !!!!

    Καλό μηνα… καλο μαγιόξυλο…

    Μου αρέσει!

    1. Ευχαριστώ για τον τίτλο. 🙂

      Στην πραγματικότητα, απλώς απαντάω σε όσους μου απευθύνουν τον λόγο (και αυτό όχι πάντα).

      Όσον αφορά σε αυτά που ρωτάς:

      (1) Οι λαθρομετανάστες δεν ψηφίζουν. Γενικότερα, ψηφίζουν μόνο όσοι είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους.

      (2) Ποια στοιχεία θέλεις ακριβώς;

      (3) Τα αποτελέσματα λαμβάνονται από το ΥΠΕΣ σε διάφορες μορφές (τηλεγράφημα, φαξ κτλ.) και συγκεντρώνονται από την αρμόδια υπηρεσία.

      (4) Νοθεία μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, αλλά όχι με το σύστημα που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα, εκτός αν συνεννοηθούν τα κόμματα. Σε μια τέτοια περίπτωση, δεν υπάρχει κανένας τρόπος αποφυγής της, ούτως ή άλλως. Η συζήτηση που κάνουμε ΔΕΝ είναι θεωρητική, είναι κατά πόσο έχει γίνει ή επίκειται νοθεία, όπως το παρουσιάζουν ορισμένοι εδώ μέσα μετά βεβαιότητος.

      (5) Στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές μηχανές συλλογής των ψήφων, οπότε μπορούν να νοθεύσουν το αποτέλεσμα στην πηγή (δηλαδή στο εκλογικό τμήμα) – υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Και αλλού είναι καταγεγραμμένες περιπτώσεις νοθείας, όπως π.χ. στη Βρετανία με την επιστολική ψήφο. Αλλά στην Ελλάδα δεν έχουμε κανένα από αυτά τα συστήματα. Μεμονωμένες αλλοιώσεις, ή λάθη στη μετάδοση των αποτελεσμάτων μπορούν να συμβούν (με 20.000 εκλογικά τμήματα όλα είναι πιθανά), αλλά νοθεία όπως την αντιλαμβάνονται οι συνωμοσιολόγοι, δηλαδή σημαντική αλλαγή του εκλογικού αποτελέσματος υπέρ ενός ή περισσοτέρων κομμάτων, απλώς ΔΕΝ μπορεί να γίνει.

      (7) Όποιο κόμμα θέλει μπορεί να κάνει την άθροιση που λες και εξήγησα ήδη πώς (παίρνοντας τα τελικά αποτελέσματα ανά εκλογική περιφέρεια από τα Πρωτοδικεία).

      Όσο για τις δηλώσεις που παρέθεσες, απλώς λένε ότι έχουμε ασφαλή πρόβλεψη του αποτελέσματος από τις 9 το βράδυ και τελικό αποτέλεσμα (με διαφορά 0,3%) τα ξημερώματα. Πού βρίσκεις το περίεργο;

      Μου αρέσει!

    2. Έχω να καταγγείλω νοθεία στην καταμέτρηση!
      Αυτό εδώ είναι μόλις το 6ο σχόλιο μου.
      Που τα βρήκες τα 8;
      Και στις 9:26 που δημοσιεύτηκε το αποκάτω σχόλιο μου, ο Άκης είχε μόνον 33 σχόλια. Που τα βρήκες τα 34 σχόλια, 83 λεπτά νωρίτερα;!

      Μου αρέσει!

    1. Τώρα έχω ακόμα περισσότερα, οπότε μπορείς να προσθέσεις και αυτά. 🙂

      Καλό είναι να δίνουμε και λίγη βάση στην ουσία, πάντως, δηλαδή στο ότι νοθεία στην Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει χωρίς να συνεννοηθούν τα κόμματα.

      Τα υπόλοιπα είναι, απλώς, αβάσιμες θεωρίες συνωμοσίας.

      Μου αρέσει!

  30. @Ακης… νομιζω ΝΑΙ… μπορει να- υπάρχει διακομματικη συνεννόηση. Στην συνεννόηση αυτη συμβάλουν οι δημοσκοπησεις (φανερες ή κρυφές). Και κυρίως, όπως προείπα, εκτιμώντας οτι ο «Κυρίαρχος» κανει κουμαντο σε -σχεδον;;;- ολους, κάνονιζεται η ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ποιος 1ος, ποιός 2ος κλπ…. και οι κυβερνητικοι συνασπισμοί!!!
    Και βεβαια, οι δημοσκοπησεις παιζουν και τον ρόλο του επιρρεασμου της «λαϊκης βουλησης» και του «πεδιου λαϊκης προσδοκίας».
    Ολα μαζι πρέπει να συντελεσουν οι ΔΥΟ να απεχουν με ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΉΘΟΥΣ….
    Τότε η εικαζομενη ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΝΟΘΕΙΑ ειναι μικρη και αρα ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ.

    Για εσένα, τώρα, ειναι ΑΔΙΚΟ να ζητας απο απλους πολιτες ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. Ο απλος πολιτης δεχεται την ειρωνια και και χλευβη του καθε δημοσιου υπαλληλου. Φαντασου να παει να ζητησει ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ.
    Ενδειξεις εχομε, και συζητάμε.

    Μου αρέσει!

    1. Αυτό που αποκαλείς «ενδείξεις» είναι απλές (και τραβηγμένες) υποψίες, τις οποίες δεν επιβεβαιώνει η πραγματικότητα και οι οποίες θα διαψευστούν ξανά σε 3,5 εβδομάδες.

      Τα είπαμε όμως, ας μην επαναλαμβανόμαστε. Προφανώς παραμένει ο καθένας στην άποψή του.

      Μου αρέσει!

      1. Δε βαριέσαι… Όλοι οι συνωμοσιολόγοι του Olympia.gr (και όχι μόνο), αρέσκονται να βλέπουν φαντάσματα πίσω από τα σχόλια που δεν τους αρέσουν. Αυτά περί… υποψιών τα επαναλαμβάνουν αρκετοί εδώ μέσα, όποτε διαφωνώ με τους παραλογισμούς που εκτοξεύουν, στα 4-5 χρόνια που έχω (διακεκομένα) παρουσία στο blog.

        Στην πραγματικότητα, γράφω ενίοτε την άποψή μου και μετά απλώς απαντάω σε όποιον μου απευθύνει τον λόγο. Προσωπικά το θεωρώ στοιχειώδη ευγένεια.

        Αν εσένα σου φαίνεται κάτι άλλο, τι να κάνουμε, δεν έχει νόημα να προσπαθήσω να σε μεταπείσω.

        Μου αρέσει!

Leave a Reply

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s