olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Posted by olympiada στο Φεβρουαρίου 23, 2014

Η γενετική ιστορία της ΕλλάδαςΓράφει ο Καισαρίων Ατελής

“Ούτε μία σταγόνα αίματος, γνήσιου Ελληνικού αίματος, δεν τρέχει στις φλέβες των χριστιανών κατοίκων της σημερινής Ελλάδας.”

– Ιάκωβος Φίλιππος Φαλμεράγιερ

(Διαβάστε και αυτό:

Εμβρόντητοι οι Έλληνες της εποχής του Φαλμεράγιερ άκουγαν από τα πλέον επίσημα χείλη ότι δεν αντλούσαν την καταγωγή τους από τους αρχαίους Έλληνες, αλλά από τους Σλάβους και τους Αλβανούς που εισέβαλαν και εγκαταστάθηκαν στον ελλαδικό χώρο μετά την επίθεσή τους κατά της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας το 589 μ. Χ.

Ήταν τότε που το ζήτημα της Ελληνικότητας τέθηκε με τους πλέον ανησυχητικούς όρους, αφού οι σκοπιμότητες περισσότερο, παρά η εγκυρότητα αυτών των κατευθυνόμενων απόψεων, δικαίως θορύβησαν τους Έλληνες. Οι αντιδράσεις ήταν εντονότατες τόσο από την μεριά των Ελλήνων όσο και από την απέναντι πλευρά απ’ όπου τα συμφέροντα δεν έχασαν την ευκαιρία να επιτεθούν έχοντας στην φαρέτρα τους όμοια και ανάλογα επιχειρήματα. Οριστική και αμετάκλητη απάντηση έδωσε στους κακόπιστους ο ιστορικός Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος το 1843, που έθεσε εκτός συζήτησης  απόψεις αυτού του είδους, κάνοντας ένα άλμα στο μέλλον, μετακινώντας το ζήτημα της ελληνικότητας σε ένα άλλο επίπεδο και προτάσσοντας τον πολιτισμό ως το μοναδικό κριτήριο στη νοηματοδότηση του έθνους.

Από τότε κύλησε πολύ νερό στο μύλο της ιστορίας, της εθνολογίας, της γλωσσολογίας, της αρχαιολογίας και των υπολοίπων εμπλεκόμενων επιστημών. Ταυτόχρονα μια άλλη επιστήμη αναπτύχθηκε ταχύτατα – άμεσα εξαρτώμενη από τις νέες τεχνολογίες  και την αποκωδικοποίηση του DNA – αυτή της γενετικής, φέρνοντας πραγματική επανάσταση σε όλους τους τομείς της επιστημονικής έρευνας. Η αποκωδικοποίηση του DNA ήταν επόμενο να επαναφέρει ερωτήματα που θεωρήθηκαν απαντημένα, ώστε να επανεξεταστούν μέσα από μια καινούρια οπτική. Και ετέθη πλέον χωρίς περιστροφές το ζήτημα, αφού μπορούμε να το εξετάσουμε με όρους DNA: ποια είναι τελικά η γενετική καταγωγή των σύγχρονων Ελλήνων και πόσο ορθές ή εσφαλμένες είναι αντιλήψεις σαν αυτές του Φαλμεράγιερ; Ας μην ξεχνάμε ταυτόχρονα ότι παντοδύναμα πολιτικά συμφέροντα υποστήριζαν ανέκαθεν αυτές τις θέσεις, τρέμοντας στην ιδέα της ύπαρξης ελληνικού έθνους και την προοπτική της επανάστασης του 1821. Ένας δε από τους θερμότερους θιασώτες αυτών των αντιλήψεων, υπήρξε ο γνωστός και μη εξαιρετέος αυστριακός καγκελάριος Μέτερνιχ. Αλλά ας περάσουμε στο προκείμενο εξ αφορμής του οποίου επανέρχονται αυτά τα ζητήματα.

Το βιβλίο του καθηγητή Κωνσταντίνου Τριανταφυλλίδη, που είναι και το πρώτο συστηματικό επιστημονικό σύγγραμμα για την γενετική των Ελληνικών πληθυσμών, έρχεται να εξετάσει το πρόβλημα και να δώσει κάποιες εμπεριστατωμένες απαντήσεις. Γραμμένο με τρόπο βατό, θα έλεγε κανείς εκπαιδευτικό όσον αφορά στη γενετική, αποτελεί μια πρόκληση τόσο για τον ειδικό επιστήμονα όσο και για τον μέσο αναγνώστη. Φυσικά το ζήτημα της ελληνικότητας είναι απαντημένο οριστικά, εφόσον ορθά ο συσχετισμός του έθνους με τη γενετική καταγωγή των πληθυσμών που το αποτελούν είναι περιορισμένης σημασίας. Παρά ταύτα η άποψη του συγγραφέα – ομολογουμένως πολύ προσεκτικά διατυπωμένη, αφού οι κίνδυνοι είναι εμφανείς – είναι ότι η ανιστόρητη άποψη του Φαλμεράγιερ “…έχει βιολογικό υπόβαθρο και ως εκ τούτου η φυσική (γενετική) συνέχεια των κατοίκων της Ελλάδας είναι καλύτερα να εξετάζεται με βιολογικά στοιχεία…”.

Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι τουλάχιστον εντυπωσιακά! Μελετώντας το DNA – που μεταβιβάζεται σχεδόν αυτούσιο – των σύγχρονων και των αρχαίων Ελλήνων φαίνεται ότι “…τα γενετικά στοιχεία απορρίπτουν ως εσφαλμένη τη θεωρία του Φαλμεράγιερ… διαψεύδουν τελεσίδικα την εκδοχή της σημαντικής Σλαβικής διείσδυσης… αφού… οι Έλληνες παρέμειναν ξεχωρισμένοι, σε μεγάλο βαθμό, από τους γειτονικούς λαούς λόγω θρησκευτικών, γλωσσικών και άλλων πολιτιστικών χαρακτηριστικών και διατήρησαν τη γενετική τους ταυτότητα κατά τη διάρκεια των αιώνων…”. Επιπροσθέτως αποκαλύπτονται και νέα στοιχεία όχι και τόσο αναμενόμενα! Όπως ότι οι βασικές γενετικές ομάδες εντοπίζονται εξακολουθητικά στους Έλληνες από την εποχή του χαλκού μέχρι και σήμερα ή ακόμη ότι γενετικά συσχετίζονται οι Έλληνες με τις παλαιές αποικίες τους, αφού μπορεί να ανιχνευθεί η γενετική υπογραφή (απλοομάδα J2α του χρωμοσώματος Υ) στους πληθυσμούς που είναι εγκατεστημένοι εκεί όπου γεωγραφικά βρισκόταν οι αποικίες των Ελλήνων κατά την αρχαιότητα, Νότια Ιταλία, Σικελία κλπ! Αλλά και ότι ο προσφυγικής καταγωγής πληθυσμός από τη Μ. Ασία που ζει στην Ελλάδα ή οι παλιννοστούντες ομογενείς από τη Γεωργία εμφανίζονται γενετικά να έχουν πολύ μεγαλύτερη σχέση με τους κατοίκους της ηπειρωτικής χώρας παρά με εκείνους των περιοχών όπου φιλοξενήθηκαν. Ταυτόχρονα άλλα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα ανασύρονται από την έρευνα, όπως αυτό που αφορά στη γενετική συνέχεια των κατοίκων της Κρήτης από την εποχή του χαλκού μέχρι σήμερα και που κλονίζουν την άποψη του Έβανς ότι ο Μινωικός πολιτισμός έχει βορειοαφρικανική καταγωγή! Άποψη που υποστηρίζεται και από τη μελέτη του καθηγητή Σταματογιαννόπουλου σε νεολιθικά λείψανα… “Οι σημερινοί κάτοικοι του Λασιθίου εξακολουθούν να φέρουν τις μητροπλευρικές γενετικές υπογραφές των αρχαίων προγόνων τους”. Στο σημείο, βέβαια, αυτό πρέπει να επισημάνουμε τον κίνδυνο να παρασυρθεί κανείς και σε απόψεις πολιτιστικής καθαρότητας υποπίπτοντας σε ατόπημα, αφού η πολιτιστική επιμιξία κατά τη γνώμη μας δεν μπορεί να αποκλειστεί. Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο είναι ότι γενετικά οι κάτοικοι της Ευρώπης αποδεικνύεται να σχετίζονται περισσότερο με τους κυνηγούς τροφοσυλλέκτες της ηπείρου – να έχουν παλαιολιθική γενετική προέλευση – παρά με τους νεοαφιχθέντες νεολιθικούς αγρότες από την Ανατολή. Ή ακόμη ότι γενετικά δεν υποστηρίζεται η άποψη της ‘Καθόδου των Δωριέων’, αλλά πολύ περισσότερο επιβεβαιώνεται αυτό που ορθά θα χαρακτηρίζαμε ως ‘Επιστροφή των Μυρίων’.

Όπως γίνεται αντιληπτό από τα ανωτέρω, αλλά και από στοιχεία που είναι αδύνατον να αναφερθούν εδώ στο σύνολό τους, η μελέτη του καθηγητή Τριανταφυλλίδη αποτελεί από μόνη της μια πρόκληση άνευ προηγουμένου και τα συμπεράσματά της είναι εντυπωσιακά. Ο ίδιος γνωρίζοντας καλά τους κινδύνους που καραδοκούν από την “ιδεολογική και πολιτική κακοποίηση” των πορισμάτων της γενετικής μας προειδοποιεί, λέγοντας ότι “το περιεχόμενο του βιβλίου δεν εξαντλεί το θέμα”, επισημαίνοντας πως στο μέλλον η επιστήμη θα μας δώσει και άλλα στοιχεία επανεξετάζοντας την υπόθεση. Από την άλλη τονίζει ότι δε θα πρέπει να θεωρήσουμε πως τα γενετικά στοιχεία αποδεικνύουν την “απόλυτη καθαρότητα” των Ελλήνων αφού οι επιμιξίες έγιναν, αλλά βρίσκονται σχετικά σε χαμηλά ποσοστά, εστιάζοντας ξανά σε ζητήματα όπως η γλώσσα και τα πολιτιστικά στοιχεία που εξακολουθούν σε αυτόν τον τόπο με μια συνέχεια 4500 ετών τουλάχιστον.

Καλό είναι, λοιπόν, να μη σπεύσουν οι έχοντες διαθέσεις απλοποίησης των ζητημάτων αυτών να τοποθετηθούν! Το βιβλίο και ο συγγραφέας τους δεν είναι υποστηρικτές κανενός είδους κακώς εννοούμενου φυλετισμού, αλλά από την άλλη δεν οδηγούνται και στη διαγραφή της γενετική ιστορίας ως μη υπάρχουσας, θέτοντάς την στο ορθό επιστημονικό της πλαίσιο. Ως εκ τούτου δεν επιζητώνται εύσημα από καμία πλευρά, από καμία όχθη στη θάλασσα της ιδεολογικής και πολιτικής απερισκεψίας. Ο ίδιος τοποθετείται στον επίλογο εξαιρετικά στοχευμένα και απολύτως ξεκάθαρα… “Δεν πρέπει να θεωρηθεί πως αυτό που μας χαρακτηρίζει ως Έλληνες είναι μια κάποια γενετική υπογραφή, αλλά αντίθετα πως η εμμονή μας στη γλώσσα, τον πολιτισμό, στα ήθη και τα έθιμα, τις αξίες και τις παραδόσεις μας ήταν αυτή μάλλον που οδήγησε στην όποια γενετική ιδιαιτερότητά μας, η οποία πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι είναι ελάχιστη μέσα στην τεράστια γκάμα της ανθρώπινης γενετικής ποικιλότητας…”

Δίκαιο θα ήταν, λοιπόν, η εξαίρετη αυτή μελέτη να μην τοποθετηθεί σε κάποιο πλαίσιο που ούτε τα συμπεράσματά της, ούτε ο συγγραφέας της μας οδηγούν. Θα είναι πραγματικά φαιδρό να πιστέψει κανείς ότι ένας άνθρωπος ή μια ολόκληρη κοινωνία αίρονται σε ένα άλλο ανώτερο επίπεδο εκ του γεγονότος της γενετικής τους καταγωγής. Το γονίδιο του πατριωτισμού ή της ελληνικότητας δεν έχει ακόμα ανακαλυφθεί! Άλλωστε ας μην ξεχνάμε, αν επιμένει κανείς σε παρόμοιες απόψεις, ότι ακόμα και εκείνος  ο γνωστός  ”Έλλην”, ο Εφιάλτης, καθώς και όλοι οι επίγονοί του, στην τουρκοκρατία, στην γερμανική κατοχή, αλλά και σε κάθε είδους κατοχή αυτού του Έθνους – σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της γενετικής – έχουν στο DNA τους, κατά πάσα πιθανότητα και κατά ένα μεγάλο ποσοστό, σχεδόν αυτούσιο το γενετικό υλικό των Αρχαίων Ελλήνων!

Αλλά ο ελληνισμός και η ελληνικότητα δεν είναι ζήτημα ‘αιματολογικό’, είναι πρωτίστως υπόθεση του πνεύματος, εκείνου του πνεύματος που ανακαλύφθηκε και γιγαντώθηκε στην Αρχαία Ελλάδα και που οδήγησε στον ευρωπαϊκό πολιτισμό, όπως έξοχα σκιαγραφεί ο Μπρούνο Σνελ στο μνημειώδες έργο του ‘ Η ανακάλυψη του πνεύματος’!

Έτσι το πιο ενδιαφέρον όλων είναι ότι η εξαίρετη αυτή  μελέτη δεν οδηγείται, ούτε οδηγεί σε κανενός είδους αυτοεκπληρούμενης ιδεολογικής-επιστημονικής προφητείας! Συντονισμένη σε έναν πραγματικά ελεύθερο βηματισμό, φέρει μέσα της ‘γενετικά’, από την άποψη αυτού ακριβώς του πνεύματος, αυτούσιο το αποτύπωμα του πολιτισμού των Ελλήνων.

infodelican.com

117 Σχόλια to “Η αποκωδικοποίηση του DNA καταρρίπτει και το ναζιστικό παραμυθι του ινδοευρωπαϊσμού.”

1. […] Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο […]

2. stavros varoud said

ΑΡΗΣ ΠΟΥΛΙΑΝΟΣ.

3. ΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ said

ΠΟΙΟ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ;;;

ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΙΝΑΙ!

ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΓΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΑΠΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΑΛΛΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΛΑΒΟΥΣ

ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ!!!
      Περιοδικό «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»…
      «ΕΛΛΗΝΕΣ – ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ – ΜΙΑ ΦΥΛΗ – ΜΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ Ινδοευρωπαικής προέλευσης….»
      Τύφλα να χουν τα «αντι-φα»… Οι χρυσαυγιτες τους βάζουν τα γυαλιά..
      μιλάμε είναι επικίνδυνα βλάκες και προβοκατόρικα ανιστόρητοι…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ: http://anti-neotaxites.blogspot.com/2013/09/blog-post_9673.html#ixzz2u8TRr4M6

ΑΧΑΧΑΧΑ! ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΑΙΜΑ ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΙΝΔΟΕΥΡΩΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!!!
      ΞΕΦΤΙΛΕΣ!!!

• ΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ said

Ρε υπαλληλακο της Συναγωγης.

Καραχην ο τιτλος ειναι:

ΕΛΛΗΝΕΣ – ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ – ΜΙΑ ΦΥΛΗ – ΜΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ……….το Ινδοευρωπακικης προελευσης το προσθεσες εσυ παλιολαμογιο !!!

ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ:

Οι πραγματικοι απογονοι των Ιλλυριων ειναι οι αρβανιτες……οι σημερινοι βορειοηπειρωτες.

Αυτοι που λεμε σημερα Αλβανους ειναι εξισλαμισμενοι Μογγολοι που εγκατασταθηκαν απο την Αλβανια της Κασπιας θαλασσας στην περιοχη το 1600-1700.

Γι αυτο και τους λεγανε και Τουρκαλβανους για να τους ξεχωριζουν απο τους χριστιανους Αρβανιτες.

ΜΑΣ ΕΒΑΛΕΣ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΡΙΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ;;;;;

• Αρβανίτης said

Εσύ που γράφεις σα Νίκος Εθνικιστής και με αποκαλείς ιλλυροαλβανο.
        θες να κλείσουμε ενα ραντεβου να σου γ*** ότι έχεις και δεν έχεις; ΠΡΟΔΟΤΗ ΠΡΑΚΤΟΡΑ; ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΤΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ; ΑΛΒΑΝΟΠΡΟΔΟΤΗ;;;

• Καλημέρα Νίκο
        γι’αυτούς οι Αρβανίτες είναι αλβανοί καί η Βόρειος Ήπειρος είναι νότια αλβανία.

• ΔΙΚΑΙΟΚΛΗΣ said

ΕΣΥ ΤΙ ΚΟΨΙΜΟ ΕΧΕΙΣ ΤΩΡΑ;ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙΣ; ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

• Αρβανίτης said

Εσύ που υπογράφεις με λευτεριά στη βόρειο ήπειρο λες καλημέρα σε ένα κάθαρμα που αποκαλεί τους Αρβανίτες Αλβανούς; Δεν ντρέπεσαι να πιάνεις την βόρειο ήπειρο στο στόμα σου και τα παλικάρια που θυσιάστηκαν για να μη μπορει κανένα γουρούνι να τους αποκαλεί <<αλβανους; Όλοι οι ανθέλληνες προδότες εδω μεσα μαζευτήκατε;

• @ Αρβανίτη

αυτό γράφει ο Νίκος

πού βλέπεις εσύ νά γράφη ότι είναι αλβανοί;
        Ή είσαι κι’ εσύ τής άποψης ότι οι αλβανοί είναι απόγονοι τών αρχαίων Ιλλυρίων;
        Οι αλβανοί εμφανίστηκαν στήν περιοχή πρίν μερικούς αιώνες.
        Μάθε νά διαβάζης καί νά καταλαβαίνης αυτά πού διαβάζεις.

• ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ said

Χρυσαυγητες,και στην καταγωγη των Ελλαδιτων τα κανατε μανταρα! Καλλιτερα σιωπατε γιατι οι αρβανιτες,οι βλαχοι,οι κρητικοι,οι μανιατες και καθε αλλο συστατικο τμημα του Ελληνικου εθνους με ιδιαιτεροτητα στη γλωσσα η την ιδιοσυγκρασια θα σας παρουν στις φαπες!

@ αναρχισυριζαιε μαιμου Αρβανιτη

Ρε αριστερε μισελληνα οι Αρβανιτες ειναι Ελληνες χριστιανοι

Οι Αλβανοι ειναι τουρκαλβανοι μουσουλμανοι

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;;;;;

• @ Ελπίδα γιά αύριο

Κατ’αρχήν νά σέ ενημερώσω ότι είμαι Βλάχα μέ καταγωγή από τήν Μοσχόπολη τής Βορείου Ηπείρου.
        Κατά δεύτερον ,αυτά νά τά πής σέ ορισμένους κομμουνιστές πού κυκλοφορούν εδώ μέσα καί έχουν διαφορετική άποψη από τήν δική σου.

• Αρβανίτης said

Τι λέτε ρε αλήτες συμμορίτες Νίκο και κυρα Βασιλική που πιάνεις στο στόμα σου την Βόρειο Ήπειρο; Το τεύχος της ΧΑ που έβαλε ο σχολιαστής μιλάει για ΑΛΒΑΝΟΥΣ! Ρε προδότες αντι να ζητησετε συγνωμη που η βρωμοφάρα σας αποκαλεί τους Αρβανίτες – Αλβανούς βρίζετε και θα πείτε εμένα συριζαίο; Από που τα παίρνετε ρε ζώα για να χωρίζετε τους Έλληνες; Ντροπή σου εσύ που έχεις το blog και τους αφήνεις να κανουν ανθελληνική προπαγάνδα. Σαν τα μούτρα τους είσαι.

• ririna said

Αρβανίτη και οι αλβανοί αρβανίτες είναι

• @ αρβανίτης
        επαναλαμβάνω
        μάθε νά διαβάζης καί νά καταλαβαίνης αυτά πού διαβάζεις.

@ μαιμου Αρβανίτης

Ακου εθνοπροδοτη πασοκο$υριζαιε και βαλτο καλα στο μυαλο σου:

Η ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Και ακουστε το καλα μισελληνες του συνταγματικου τοξου:

ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ……ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ.

ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΡΑΝΙΔΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΜΑΣ

• Αρβανίτης said

Πρόσεξε καλά μπάσταρδε τουρκοπροσκυνημένε. Σε πήρα χαμπάρι και βάζεις και την άλλη να φτύνετε προδοτικη ανθελληνική προπαγάνδα και να τα γυρνάτε: Οι Αρβανίτες δεν είναι βορειοηπειρώτες και οι βορειοηπειρώτες δεν είναι αλβανοί. Αρβανίτες και βορειοηπειρώτες είναι Έλληνες. Εσείς πουλημένα τομάρια πατε να περάσετε τα ψέμματα των προδοτων που θελουν να μας πεισουν οτι οι Έλληνες ειναι αχταρμας που ηρθε απο τις Ινδίες και πετάτε και τους Ιλλυριους για να μας κάνετε χίλια κομμάτια. Έχετε βρει όμως και τα κάνετε. Οι διαχειριστές που σας αφήνουν είναι προδότες;;;;; Ε που με βάλατε και σε προέγκριση;

• ARIS said

ΤΟ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΟΙ ΧΑΦΙΕΔΟΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΟΙ

• Νάρκισσος said

Αρβανίτη
        Μάλλον δεν κατάλαβες τι γράφει ο «Νίκος Εθνικιστής». Γράφει ότι οι Αρβανίτες είναι Ιλλυριοί, δηλαδή Ελληνικό φύλλο, όπως οι Δωριείς, οι Ίωνες, οι Αχαιοί, οι Αιολείς κ.λπ.. Αντίθετα οι Αλβανοί είναι Μογγόλοι και ήλθαν στην περιοχή από το Νταγκεστάν που βρίσκεται στις όχθες της Κασπίας. Καμμία σχέση οι Αρβανίτες με τους Αλβανούς.

• ΧΡΥΣΑΥΓΗ - ΦΑΛΜΕΡΑΙΕΡ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ said

ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΜΥΘΑΤΖΗΣ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ!

Δημοσιογράφος: Δεν είναι το ίδιο, επιμένω. Διότι ο πατέρας του Σχορτσιανίτη είναι Έλληνας.

Παναγιώταρος: «Εμείς πιστεύουμε στις φυλές και η ελληνική φυλή ανήκει στην μεγάλη ινδοευρωπαϊκή φυλή..»

• ΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ said

Ρε λαμογια εσεις υποστηριζετε οτι καταγομαστε απο τους Αφρικανους και οτι δεν υπαρχουν Ελληνες καθαροι γιατι εχουμε μπασταρδευτει απο Τουρκους και Σλαβους και σε πειραξε ο Παναγιωταρος που εκανε διακριση μεταξυ αφρικανικης φυλης και ινδοευρωπαικης;;;;

• ΧΡΥΣΑΥΓΗ - ΦΑΛΜΕΡΑΙΕΡ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ said

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΡΕΠΟΥΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ!
        AXAXA!! ΔΗΛΑΔΗ ΟΝΤΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ! ΓΕΙΑΣΑΝ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΟ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ!!!
        ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ! ΓΕΙΑΣΑΝ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΟ! ΝΑ ΨΟΦΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΕΡΒΟΙ ΔΗΛΑΔΗ!
        ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ: ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ!!! ΡΕ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΟ, ΟΥΤΕ Ο ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΛΕΓΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ!
        ΓΡΑΨΕ ΚΙ’ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙ ΕΙΣΤΕ!

• ΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ said

Αχαχαχαχα τι γραφεις ρε ανθελληνα αναρχο$υριζαιε;;;

Εσεις λετε τους βορειοηπειρωτες αλβανους…..Εσεις μιλατε για νοτιο αλβανια

ΕΜΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ

Ρε αριστερε μισελληνα οι Αρβανιτες ειναι Ελληνες απογονοι των Ιλλυριων.

Τι σχεση εχουν οι τουρκαλβανοι μουσουλμανοι με τους χριστιανους Αρβανιτες;;;

ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΡΕΕΕΕΕ;;;;;;;

• ARIS said

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΑ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΝΕΥΡΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΖΥΓΩΝΕΙ

• nk said

Μας λένε λοιπόν ότι Αρβανίτες και Αλβανοί είναι η ίδια φυλή και διαφέρουν μόνο στο λάμδα που έγινε ρο.
        Η αλήθεια όμως είναι άλλη.
        Οι Αλβανοί κατοικούν πέραν του Γεννούσου ποταμού και είναι Σκιπετάροι.Οι Αρβανίτες πήραν το όνομα τους από την οροσειρά-τοποθεσία Αρβανα της Βορείου Ηπείρου.

Οσοι ισχυρίζονται οτι ήρωες της επανάστασης δέν ήταν Ελληνες(Μπουμπουλίνα,Μάρκος Μπότσαρης,κ.τ.λ),είναι τουλάχιστον ανιστόρητοι,διότι όλοι ξέρουν οτι η Αλβανική εθνική συνείδηση αναπτύχτηκε από τους Ευρωπαίους σε αντιστάθμισμα στον αγώνα των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου(πρωτόκολλο Κέρκυρας,κτλ).

Αποσιωπούν ακόμα ότι και ο γραπτός τους λόγος διαμορφώθηκε το 1913(!)

• nk said

Μήπως να σας θυμίσουμε πως λεγόταν το Δυρράχιο(για παραδειγμα;)..
        Επίδαμνος,αποικία των αρχαίων Κορινθίων.
        Δείχτε μας ενα μνημείο,μια επιτύμβια στήλη στα »αρχαία» Αλβανικά.
        Πέστε μας.Εναν ιστορικό.Εναν φιλόσοφο.Εναν πολιτικό.ΚΑΤΙ..

Μην κουράζεστε μισέλληνες.
        ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ..

Ο Ρήγας Φεραίος σας εχει απαντήσει στον κύκλο τραγουδιών του για την καταγωγή των Αρβανιτών.

Σας εχει απαντήσει η Αννα η Κομνηνή στην »Αλεξιάδα».

Ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος οπου αναφέρει τους Αλβανούς σαν φυλή του Καυκάσου(!)..ΠΡΟΣΟΧΗ..Μιλάμε για τον 9ο μχ.

……………….με τις υγειες σας

• Αννα said

η χ.α. εγραψε ότι ΑΛΒΑΝΟΙ ( όχι Αρβανίτες), καί ΕΛΛΗΝΕΣ είμαστε ΜΙΑ, ΜΙΑ ΜΙΑ ΦΥΛΗ! Προσωπικά δεν θα με ένοιαζε.Αρκεί πού έχουμε άλλον πολιτισμό!

• Μ.ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ said

Εδω,καπου,το γυρνας το παραμυθι,αν και σπανιως,συμβαινει αυτο,οπως ειναι επομενο για ανθρωπο με ορθοδοξη καλλιεργεια,οταν εγκαλεις απλους ψηφοφορους της νεοναζιστικης,χρεωσε της χιλια κουσουρια,ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ για δηλωση του αξιωματουχου της.Δε μιλας,ομως,για το εξισου,αντιχριστιανικο πνευμα του ΣΥΡΙΖΑ,επαναπαυομενη σε αυτο που πιστευουν οι «τρεις κι ο κουκος» γυρω απο ζητηματα,λελυμενα απο την εκκλησιολογια μας.
        Θα σου ‘λεγαν,λοιπον,δικαιως,οι απλοι χρυσαυγιτες»κοιτα,δε μ’ ενδιαφερει η αποψη του κ.Μιχαλολιακου,φερ’ ειπειν,αφου εμεις,οι παραπλανημενοι,εστω,ψηφοφοροι απο τις τυμπανοκρουσιες,πρεσβευουμε τις αρχες του υγιους πατριωτισμου…»,χρησιμοποιουντες,ακριβως,το δικο σου σκεπτικο.

4. george said

Ρε τι μαλακίες είναι αυτές ????

Δεν βλέπεται τον ΑΡΙΟ Γερμένη – Καιάδα ????
    Πόσο ελληνικά και άρια χαρακτηριστικά έχει ???

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!

ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!

5. ΕΝΑΣ ΒΙΣΑΛΤΗΣ(ΣΓ.ΤΜ) said

Αυτά που λένε και γράφουν οι δολοφόνοι-κατσαπλιάδες-απατεώνες-συκοφάντες και εκβιαστές γερμανοί θάπρεπε να σας απασχολήσουν όσο η κριτική που κάνουν κουνάβια ,νυφίτσες και βρωμόσκυλλα που αποδεδειγμένα επιτίθενται κατά οργανωμένες αγέλες εφευρίσκοντας δικαιολογίες και κατασπαράσσουν.Δεν ξέρω την φυλετική ταυτότητα των ταγματασφαλιτών επί παραδείγματι και των πολιτικών του ναι σε όλα – και οι δύο περιπτώσεις είναι συνεργάτες των γερμανών-αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι οι γερμανοί συνειδητά,μεθοδικά και αποτελεσματικά μας σκοτώνουν εδώ και αιώνες από τον ξεριζωμό του Ελληνισμού από την Μ.Ασία μετά χιλιάδες χρόνια ,μέχρι το σημερινό στραγγάλισμα με την αντιπροσωπευτική γερμανίδα ηγέτη-λήσταρχο που τους ταιριάζει απόλυτα.Αμα σας ταιριάζει και εσάς να γίνετε τα πρόβατα στο σφαγείο που οι ηλίθιοι και πράκτορες βαφτίζουν ευρωπαική ένωση ,τότε να παίρνετε στα σοβαρά τις γερμανιές δηλ.τον προπαγανδιστικό οχετό τους εναντίον μας..

6. ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ said

στό αίμα καί στό πνεύμα…..είναι απλά ζήτημα χρόνου ή εμφάνιση ενός νέου ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ…

7. Μηδέν λόγια, πολύ μουσική. said

8. Γιατί όχι said

Μην ξεχνάμε ότι οι Έλληνες χρησιμοποιήθηκαν για να βελτιωθούν κάποιες φυλές. Οι Τούρκοι έπαιρναν τα ελληνόπουλα για να φτιάξουν τη μογγολοφυλή τους και τώρα βλέπεις «Τούρκους» ξανθούς να παίζουν σε σειρές! Όσο για τους Αλβανούς… δεν υπάρχει τέτοια φυλή. Οι μισοί είναι Τούρκοι και οι άλλοι μισοί Έλληνες. Αυτό έχει βρεθεί από μελέτες και δεν αποτελεί ιδεολογική προσέγγιση.

9. ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ said

Τελικά δεν αλλάξαμε ούτε και θα αλλάξουμε σε τίποτα…..θα παραμένουμε πάντοτε «‘παιδιά» όπως αναφέρεται και στον Τίμαιο του Πλάτωνα….. είναι στο DNA μας η «φαγομάρα» …και ίσως, καλά κάνει να είναι όπως το αντιλαμβάνομαι……πρώτα η τέφρα και μετά η Αναγέννηση…και γιά να γίνουν όλα τέφρα πρέπει να βάλουμε και εμείς το «χεράκι μας» γιά να «βγάλουμε τα μάτια μας»……διαφορετικά δεν θα είχαμε κανένα αξιόμαχο αντίπαλο στον πλανήτη γιά να το πετύχει …μόνος του !!!!

Μου αρέσει!

10. Αφού επαναλάβω την προτελευταία παράγραφο: «Αλλά ο ελληνισμός και η ελληνικότητα δεν είναι ζήτημα “αιματολογικό”, είναι πρωτίστως υπόθεση του πνεύματος, εκείνου του πνεύματος που ανακαλύφθηκε και γιγαντώθηκε στην Αρχαία Ελλάδα [δικό μου: κατέκτησε τη νέα Ρώμη εξελληνίζοντας τους πληθυσμούς της χιλιόχρονης Αυτοκρατορίας] και που οδήγησε στον ευρωπαϊκό πολιτισμό, όπως έξοχα σκιαγραφεί ο Μπρούνο Σνελ στο μνημειώδες έργο του “Η ανακάλυψη του πνεύματος”!»

Επισημαίνω ότι το ναζιστικό παραμύθι δεν μιλάει για ινδοευρωπαϊκή καταγωγή, αλλά για ινδογερμανική. Μάλιστα, ακόμα και στις μέρες μας ορισμένοι βοριοευρωπαίοι δεν έχουν απαλλαγεί από τούτο το ψέμα.

Δίνω ένα παράδειγμα: Στο πολύ καλό (κατά τα άλλα) και γνωστό βιβλίο του Νορβηγού συγγραφέα Γιοστέιν Γκάαρντερ (Jostein Gaarder): «Ο Κόσμος της Σοφίας» (Sofies Verden), μετφρ. Μ. Αγγελίδου, εκδ. «Νέα Σύνορα» – ΕΟ Λιβάνη, στη σελ. 184, στο κεφ. «Δύο πολιτιστικές σφαίρες», ο συγγραφέας γράφει χαρακτηρίστηκα: «Οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι ανήκουν στην ινδογερμανική* πολιτιστική σφαίρα.» Ωστόσο, ευτυχώς, τουλάχιστον στην ελληνική μετάφραση, η σημείωση της μεταφράστριας διορθώνει, με βάση τα ισχύοντα, ότι η λέξη που έπρεπε να χρησιμοποιηθεί είναι: «ινδοευρωπαϊκή».

———–
    *Η υπογράμμιση δική μου

11. ΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΝΕΟ 1922 said

ΟΛΟ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ aktion t4 ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ..ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ,ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..

12. ΔΙΚΑΙΟΚΛΗΣ said

ΠΡΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗ.ΤΟ ΑΡΒΑΝΟΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΛΛΥΡΙΑΣ ΝΥΝ ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ.ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΡΒΑΝΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΝ ΦΥΛΟ.ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΙΒΛΙΑ ΣΑΡΑΝΤΗ ΚΑΡΓΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣΚΑΙ ΦΥΛΑΞΕ ΤΙΣ ΓΡΟΘΙΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΑΡΒΑΝΙΤΗ .ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΕΙΜΑΙ.

Εξάλλου για απόγονους των Ιλλυριών πρέπει να ψάξουμε σε Βοσνία Κροατία Σερβία
      Και γω αρβανίτης είμαι! Το επώνυμό μου είναι κοινότυπο στην Κορυτσά

• ririna said

h..p://www.eupedia.com/europe/maps_Y-DNA_haplogroups.shtml#at_pco=smlwn-1.0&at_tot=1&at_ab=per-1&at_pos=0
      Στο λινκ φάινεται καθαρά ότι τα σύνορα της σημερινής Αλβανίας είναι ένα σύνορο για το Ι2α1 χαρακτηριστικό των Ιλλυριών

13. Ogy said

Ολυμπία ενσωμάτωσε στο άρθρο το video της παρουσίασης του κου Τριανταφυλλίδη για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις από τους σχολιαστές. Εκεί τα εξηγεί όλα ο καθηγητή.

14. Akritas said

Μόνο που ο Τριανταφυλλίδης είναι…ινδοευρωπαϊστής.!!!

15. Ogy said

16. Ogy said

Ακρίτα πως είναι ινδοευρωπαϊστής; Δες το βίντεο και μετά τα λέμε. Δεν αναφέρει πουθενά για κάθοδο των Ελλήνων το 2000 π.Χ.

Έχουμε ….
      ΙΕ γεγονός (ότι οι γλώσσες του μισού πλανήτη μοιάζουν συστηματικά),
      ΙΕ υπόθεση (ότι οι ομοιότητες οφείλονται στο ότι όλες αυτές οι γλώσσες κατάγονται από μία) και
      πολλές ΙΕ θεωρίες που ασχολούνται με το πότε, το πώς και το γιατί.

Ο Τριανταφυλλίδης από την αρχή μιλάει για σενάριο, δηλαδή για μία θεωρία. Μία λοιπόν από τις ΙΕ θεωρίες υποστηρίζει την μετανάστευση λαών από την Ανατολή, τον Βορρά όπου βρήκαν τον γηγενή πληθυσμό και σχημάτισαν τον πρωτοελληνικό πληθυσμό. Αν αυτός είναι την 3η ή την 5η χιλιετηρίδα, σηκώνει πολύ κουβέντα.
      Νομίζω ότι σου ξεκαθάρισα τι εννοώ. Άλλωστε δεν υποστηρίζει τον αυτοχθονισμό; ή μήπως κάνω και εκεί λάθος ;

• Ogy said

Ο Renfrew μίλησε για την Ανατολία.
        Η Gibutas για την Ουκρανία

εσύ τίνος την άποψη ασπάζεσαι;

Η ινδογερμανική θεωρία γεννήθηκε από Δανούς φιλόλογους, συνεχίστηκε με επηρεασμούς από τα γερμανικά παραμύθια των παραμυθάδων Grimm και μετονομάστηκε σε ινδοευρωπαϊκή αργότερα.

Πιστεύεις σε κάτι τέτοιο;

Κι επειδή μοιάζουν οι γλώσσες πάει να πει ότι και η θεωρία η ινδογερμανική-ινδοευρωπαϊκή είναι και σωστή;

Που μίλησε για ινδοευρωπαϊκή ο κ. Τριανταφυλλίδης θεωρία δεν απάντησες.

• Ogy said

Η ινδοευρωπαϊκή-ινδογερμανική θεωρία αδυνατεί να καλύψει προς το παρόν γεγονότα του 7000-6000 Π.Χ. κατά πόσο του 9.000 Π.Χ.
        Εκεί τοποθετεί ο κ. Τρανταφυλλίδης τις νεώτερες μεταναστεύσεις από την ανατολή. Εσύ που τα είδες όλα αυτά που ισχυρίζεσαι;
        Αυτά περί αυτοχθονισμού και γενετικής προέλευσης. Το 45.000 Π.Χ. εγκαταστάθηκαν πρώτη φορά στον Ελικώνα και στον Παρνασσό πριν διοχετευτούν στην υπόλοιπη Ευρώπη και ΔΕΝ αντικαταστάθηκαν. Απλά διαδόθηκαν στην υπόλοιπη Ευρώπη και σε άλλα σημεία. Αν αυτό δεν είναι αυτοχθονία τι είναι τότε;

• Akritas said

Υπάρχουν βασικά 5 διαφορετικές απόψεις(Renfrew, Gumbuitas, Diakonof, Georgiev και Schimd), για την κοιτίδα της ΙΕ υπόθεσης.

Ο Renfrew από το 1999 έχει αλλάξει την θεωρία του σε ότι αφορά τον Ελλαδικό χώρο, και υποστηρίζει και την από Βορρά μετανάστευση(4η χιλ) μαζί με την Ανατολική του θεωρία(7η χιλ).

Από εκεί και πέρα όπως έχω πει η προϊστορία στον Ελλαδικό χώρο ξεκινά
        -αρχικά την 7η χιλιετηρίδα με την μετανάστευση από την Ανατολή όπου βρήκαν και αφομοίωσαν τους γηγενείς
        – στο δεύτερο μισό της 4ης χιλιετίας, με μετανάστευση των φορέων του πολιτισμού κούργκαν όπου αφομοίωσαν τους γηγενείς

και σχημάτισαν τον πρωτοελληνικό πολιτισμό κάπου στο τέλος της 3ης χιλ.

Αυτό που ασπάζομαι λοιπόν είναι η ΙΕ υπόθεση σε συνδυασμό των εξελισσόμενων επιστημονικών ερευνών.

Ο Τριανταφυλλίδης λοιπόν δεν υποστηρίζει ΟΥΤΕ την αυτοχθονία αλλά ούτε και φυσικά την υπόθεση Κούργκαν. Υποστηρίζει τα παραπάνω, όπως κάνει ας πούμε ο Renfrew.

• Akritas said

O Τριανταφυλλίδης μιλάει για κατοίκους του Ελλαδικού χώρου και ΟΧΙ για Έλληνες.

• Ogy said

Vladimir Ivanov Georgiev (1908–1986) was a prominent Bulgarian linguist, philologist, and educational administrator
        Georgiev developed the problems of the Balkan linguistics. He distinguished the Thracian and Dacian from Phrygian, he determined also the location of the Thracian and Illyrian among other Indo-European languages. Based on a new application of comparative historical method he established the existence of an unknown Indo-European language, the Pelasgian.

Εσύ διαφώνησες για την Πελασγική αν θυμάσαι σε παλιότερη συζήτηση που είχαμε για το θέμα του κ. Κοσμόπουλου.

Established by Georgiev situations were further developed by many scientists (Brandenstein, Van Vindekens, Carnot, Merling, Haas etc.). He made multiple contributions to the field of Thracology, including a linguistic interpretation of an inscription discovered at the village of Kyolmen in the Shoumen district of northeastern Bulgaria.[2] In the 1960s, Georgiev examined the names of the twenty-six largest rivers of central and eastern Europe. He suggested that the names were reconstructible to Proto-Indo-European and that the Indo-European homeland was delimited on the west by the Rhine river and to the east by the Don river. He also proposed that the Etruscan language was related to Hittite, a theory which is not generally accepted by scholars.

Από τον Ρήνο έως τον Ντον η κοιτίδα των Ινδοευρωπαίων μάλιστα αυτό το αποκαλείς επιστήμη. Κανένα σχόλιο για τους Ετρούσκους.

Wilhelm Schmidt (linguist) Divine Word Missionaries
        (February 16, 1868 – February 10, 1954) was an Austrian linguist, anthropologist, and ethnologist.
        Schmidt’s main passion was linguistics. He spent many years in study of languages around the world.

Ο Schmidt μνημονεύεται για τις Austric languages, τα θεολογικά κείμενα κι όχι για τις Ινδοευρωπαίκές μελέτες.

Igor Mikhailovich Diakonoff (1915–1999) was a Russian historian, linguist, and translator and a renowned expert on the Ancient Near East and its languages. His brothers were also distinguished historians.
        In 1949 he published a comprehensive study of Assyria, followed in 1956 by a monograph on Medea. Later on, he teamed up with the linguist Sergei Starostin to produce authoritative studies of the Caucasian, Afro-Asiatic, and Hurro-Urartian language families.

Ο Diakonoff ειδικεύτηκε στις ανατολικές γλώσσες και αναφέρθηκε στην Αρμενική γλωσσολογική υπόθεση.

The Armenian hypothesis argues for the latest possible date of Proto-Indo-European (sans Anatolian), roughly a millennium later than the mainstream Kurgan hypothesis. In this, it figures as an opposite to the Anatolian hypothesis, in spite of the geographical proximity of the respective suggested Urheimaten, diverging from the timeframe suggested there by as much as three millennia.

Εδώ ο Diakonoff έρχεται σε σύγκρουση με την άλλη θεωρία της Ανατολίας που εσύ ο ίδιος προτείνεις.
        Μάλιστα κάνει λόγο και για την Ελληνο-αρμενική κάτι που εσύ δεν αναφέρεις παρά την αποκαλείς ινδογερμανική.

However we do have some positive data which point to a nearer kinship of the Armenian vocabulary to Thracian, Phrygian, and Greek than to any other group of Indo-European languages . In addition the Greeks who met speakers of the Armenian language at an extremely early stage of its development–a thousand years before the first written Armenian texts–bear witness that at that time it sounded very «similar to Phrygian» (Eudoxus of Cnidus) and that the Armenians in Asia Minor were considered to have been «settlers having moved away from the Phrygians» (Herodotus). We have no ground to disbelieve this evidence. Thus Proto-Armenian could have appeared in the Armenian Highlands no earlier than the 12th and no later than the 6th century B.C.

Αν έχεις αποδείξεις κι όχι ενδείξεις αντικατάστασης της γλώσσας στον ελλαδικό χώρο την τρίτη χιλιετία εδώ είμαστε ενημέρωσε μας.

Κι αφού δεν είναι Έλληνες είναι Ινδοευρωπαίοι ε;

Όχι, είναι Μεσογειακοί.
          Και ονομάστηκαν έτσι διότι πολλές λέξεις της αρχαίας ελληνικής γλώσσας, πολλά ονόματα θεών και ηρώων που τιμήθηκαν από τους αρχαίους Έλληνες, πολλά ονόματα τόπων στην Ελλάδα και στο Αιγαίο που δεν μπορούν να αναχθούν στην ινδοευρωπαϊκή γλώσσα απαντούν ή έχουν κάποια χαρακτηριστικά που απαντούν στον περίγυρο της Μεσογείου.

Μεσόγειοι τι είναι; Καινούρια ονομασία;
        Έχω να σου προτείνω ονομασίες ουκ ολίγες Πελασγοί, Γραικοί, Ίωνες, Αχαιοί κ.ο.κ.
        Αφού αυθαίρετα εσύ ονομάζεις κάποιους Μεσόγειους εγώ με αποδείξεις τους ονομάζω Πελασγούς.
        Ποιος έχει δίκιο τώρα;
        Εσένα σε κόφτει μήπως δεις κάποια ελληνική ονομασία να την διαστρέψεις επικαλούμενος ανύπαρκτα στοιχεία και «ευγενείς» φαντασιώσεις του 18ου-19ου αιώνα γερμανόφωνων και σκλαβόφωνων.
        Τύποι σαν και σένα διαιώνιζαν και διαιωνίζουν το σκοτάδι όπως όλο το σινάφι των φοινικιστών και ινδοευρωπαϊστών πάσχιζε να ονομάσει οτιδήποτε άλλο την γραμμική Β πλην του υπαρκτού και παγκόσμια γνωστού.
        Χειρότερα κι από την Ιερά εξέταση.
        Μια παροιμία σου ταιριάζει «Ου με πείσεις, καν με πείσεις» διότι πειστήρια υπάρχουν ασχετως αν δεν «ταιριάζουν» στην τρέχουσα γεωπολιτική συγκυρία.

• Akritas said

Μπορείς να λες ότι θέλεις, φτάνει να το αποδείξεις.
          Σε ότι αφορά τους πελασγούς, η παρακάτω μελέτη θα σε βοηθήσει να λύσει κάποιες από τις απορίες σου…. h**p://www.scribd.com/doc/181204119/Pelasgians-Indo-Europeans-and-the-arrival-of-the-Greeks

Σε ότι αφορά τους μεσογειακούς λαούς που λες ότι δεν τους έχει ακούσει, προφανώς κατά εσένα είναι ….Ελληνικοί. Τα ευρήματα σε διαψεύδουν, διότι ούτε γλωσσικά αλλά ούτε τα αρχαιολογικά ευρήματα το επιβεβαιώνουν.

Τρίτον, δεν προσπαθώ να σε πείσω. Τους «καμένους» δεν μπορείς να τους πείσεις. Απλά βάζεις τα επιχειρήματά σου και κρίνει ο τρίτος ποιος τελικά είναι πιο κοντά στην υποκειμενική «αλήθεια».

• Ogy said

Τι έγινε πέρασε η δωδεκάτη νυχτερινή και αλλάξατε βάρδια; Έπιασε η Δευτεριάτικη βάρδια;
      Για δώσε στίγμα τι εννοεί ο προηγούμενος όταν γράφει μεσογειακή και που το βρήκε. Εγώ έδωσα ονομασίες τεκμηριωμένες. Το ου πείσεις… εσάς αφορά. Το «καμμένος» το ανταποδίδω με το πληρωμένος.

• Akritas said

Να στο ξαναπώ πιο αναλυτικά, όχι για να το καταλάβεις εσύ o καμένος, αλλά αυτός που μας διαβάζει:

Έγραψα πιο πριν ότι οι Μεσογειακοί λαοί είναι αυτοί που χρησιμοποιούσαν λέξεις , οι οποίες μας τις μετέφερε η αρχαία ελληνική γλώσσα. Λέξεις όπως ονόματα θεών και ηρώων που τιμήθηκαν από τους αρχαίους Έλληνες, πολλά ονόματα τόπων στην Ελλάδα και στο Αιγαίο που δεν μπορούν να αναχθούν στην ινδοευρωπαϊκή γλώσσα απαντούν ή έχουν κάποια χαρακτηριστικά που απαντούν στον περίγυρο της Μεσογείου. Οι μεσογειακές λέξεις που επέζησαν στην ελληνική δηλώνουν προπάντων φυτά (μεταξύ άλλων: σίτος, ερέβινθος, άμπελος, κάρυα, σύκον, μάραθον, υάκινθος, νάρκισσος, κυπάρισσος και άλλα φυτά), γεωρ­γικά προϊόντα (π.χ. έλαιον, οίνος), ακόμη ανθρώπινες κατασκευές (π.χ. ασάμινθος=λουτρό).

Όλα αυτά δείχνουν το βαθμό της οικονομικής, της τεχνικής και της πολιτιστικής ανάπτυξης των Μεσογειακών. Πολλά ονόματα τόπων επιπλέον του μη ινδοευρωπαϊκού θέματος τους έχουν κάποιο χαρακτηριστικό επίθημα, όπως -νθ-, -δν-, -μν-, -σ(σ)- (π.χ. Ζάκυνθος, Κόρινθος, Τίρυνς, Λάρυμνα, Κάλυδνα, Άμφισσα, Παρνασσός, Τύλισσος).

Ακόμη και εθνικά ονόματα υπάγονται σ’ αυτή την κατηγορία, μεταξύ άλλων τα ονόματα Λέλεγες και Τυρρηνοί. Οι Λέλεγες κατοίκησαν στη Θεσσαλία, τη Στερεά, την Πελοπόννησο, στα νησιά του Αιγαίου και στη Μικρά Ασία. Η διάδοση των Τυρρηνών περιοριζόταν στο βόρειο Αιγαίο και στις ακτές της βορειοδυτικής Μικρός Ασίας.

Σε ότι αφορά τον Τριανταφυλλίδη εδώ και χρόνια έχει πει ότι ..« γενετικά αποτελέσματα φαίνεται πως υποστηρίζουν τη θεωρία ότι οι νεολιθικοί κάτοικοι της Κρήτης προήλθαν από την Ανατολία. Βέβαια, μελέτες μας με άλλους γενετικούς δείκτες απέδειξαν ότι οι νεολιθικοί άνθρωποι ήρθαν και στην ηπειρωτική Ελλάδα από την Ανατολία.»(Περιοδικό Άρδην, τεύχος 68, 2008).

Άρα επιβεβαιώνει την ΙΕ γλωσσολογική θεωρία ότι ΠΡΙΝ τους Έλληνες υπήρχαν πληθυσμοί οι οποίοι ήρθαν από την Ανατολή(εκτός από το Βορρά).

Καλό είναι να διαβάσεις Τριανταφυλλίδη, διότι πολύ απλά θα διαφωνήσεις μαζί του.

• Ogy said

Εκεί εσύ συνεχίζεις να παραπληροφορείς και είναι πασιφανές ότι δεν άκουσες την διάλεξη που έδωσε ο κ. Τριανταφυλλιδης

«Θεσσαλονίκη, 2/4/2008

«Προέλευση των Νεολιθικών ανθρώπων της Ελλάδας με βάση μελέτη του πατρικά κληρονομούμενου DNA» είναι ο τίτλος της έρευνας που πραγματοποίησε ο Καθηγητής Γενετικής του Α.Π.Θ., Κωνσταντίνος Τριανταφυλλιδης, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης και Πανεπιστήμια από τις Η.Π.Α., τον Καναδά, τη Ρωσία και την Τουρκία. Στην έρευνα απομονώθηκε DNA από 193 δείγματα αίματος ανδρών από την Κρήτη και 171 δείγματα αίματος ανδρών από την Ηπειρωτική Ελλάδα που ζουν σε κοινότητες με γνωστούς Νεολιθικούς οικισμούς. Συγκεκριμένα, στη Νέα Νικομήδεια (Βέροια), στο Σέσκλο και στο Διμήνι (περιοχή Βόλου), στο Σπήλαιο του Φράχτη (περιοχή Κρανιδίου) και στη Λέρνη (στο νομό Αργολίδας).»

Το σφάλμα σου το διακρίνεις;
        Αν όχι θα στο πω αμέσως.
        Η έρευνα αφορά τα αρσενικά μέλη.
        Τα θηλυκά μέλη δεν προέρχονται από Ανατολία και είναι περίπου 50% η αναλογία.
        Θα συνεχίσεις ακόμα το ίδιο τροπάρι;

“Θεσσαλονίκη, 2/4/2008

Συνέχεια παρακάτω απαντώντας ο κ. Tριανταφυλλίδης στην Μαύρη Αθηνά και στο Lux ex Orientis γράφει ξεκάθαρα:

«Να σημειωθεί ότι η μελέτη του μιτοχονδριακού DNA (παρουσιάζει μητρικό τρόπο κληρονόμησης) και του DNA του χρωμοσώματος Υ (παρουσιάζει πατρικό τρόπο κληρονόμησης) αποκάλυψε ότι το 80% του DNA των κατοίκων της Ευρώπης έχει παλαιολιθική προέλευση ή με άλλα λόγια οι κάτοικοι είναι αυτόχθονες. Το υπόλοιπο 20% έχει νεολιθική προέλευση. Είναι, επίσης, γνωστό ότι οι αρχαιότεροι νεολιθικοί οικισμοί στην Ευρώπη ανακαλύφθηκαν στην Ελλάδα. Η επιστημονική μελέτη της προέλευσης αυτών των ανθρώπων γίνεται με βάση ευρήματα που προέρχονται από διάφορους επιστημονικούς κλάδους, π.χ. την αρχαιολογία, τη γλωσσολογία, τη γενετική, ενώ παράλληλα διεξάγονται ενδιαφέρουσες επιστημονικές συζητήσεις για το πώς, πότε και από που προήλθαν οι άνθρωποι αυτοί τη Νεολιθική περίοδο στη ΝΑ Ευρώπη.
        Για να διερευνηθούν τα ερωτήματα αυτά μελετήθηκε το DNA του χρωμοσώματος Υ. Οι γενετικοί δείκτες του χρωμοσώματος Υ κληροδοτούνται αμετάβλητα από τον πατέρα στο γιο, από γενιά σε γενιά, δημιουργώντας έτσι πατρικές γενεαλογικές γραμμές. Με τη μεθοδολογία ανάλυσης του DNA του χρωμοσώματος Υ είναι δυνατόν να ιχνηλατηθεί η πατρική γενεαλογική σειρά και να προκύψουν συμπεράσματα για την προέλευση των ανθρώπινων πληθυσμών.»

Να λογαριάζεις ξέρεις Akritas;

80% αυτόχθονες παλαιολιθικοί 20% νεολιθικοί εκ των οποίων το 53% ήρθαν από Ανατολία και 47% αυτόχθονες πόσα μας κάνουν;
        11% είσαι εντάξει;
        Άστο μη το κουράζεις άλλο φτάνει!
        Πως σου αρέσει να διαστρέφεις την πραγματικότητα απορώ…

• Akritas said

Μα ουδείς δεν διαφωνεί ότι οι κάτοικοι της Ευρώπης δεν έχουν καμία σχέση με τους Αφρικανούς της Μαύρης Αθηνάς.
        Έχουν απαντήσει πριν τον Τριανταφυλλίδη και άλλοι πιο αναγνωρίσιμοι και διάσημοι γενετιστές σε αυτό.
        Εσύ βέβαια μέσα στο μυαλό σου, όταν διαβάζεις περί Νεολιθικών ανθρώπων της Ελλάδας ή νεολιθικοί οικισμοί στην Ευρώπη ανακαλύφθηκαν στην Ελλάδα κλπ….στο μυαλό μέσα νομίζεις ότι μιλάει για ελληνικό πληθυσμό.
        Εγώ δεν απορώ καθόλου.!!!
        Γιατί;
        Δεν μπορείς να διακρίνεις ότι ΑΛΛΟ ο κάτοικος της Ελλάδας ή του Ελλαδικού χώρου και ΑΛΛΟ ο Έλληνας.
        Πόσο μάλλον όταν π.χ. μιλάει για πολιτισμό του Σέσκλο και όχι για ….Ελληνικό πολιτισμό. Αυτά θα είναι ακατανόητα για εσένα.

Το συνεχίζεις ακόμα;
        Που είδες στα γραπτά μου ότι μίλησα για Έλληνα προϊστορικής εποχής ρε ψεύτη και αληταρά;
        Με αυτά τα ψέμματα πάτε να επιβιώσετε;
        Εγώ θα στο γράφω να αρρωσταίνεις διαβάζοντας το:

ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ

Είδες λέλεγες και τυρρηνούς εσύ και χάρηκες.
        Κι αυτοί τι είναι; Το άγνωστο ανύπαρκτο έθνος που ζούσε στον ελλαδικό χώρο και αντικαταστάθηκε από το άγνωστο ανύπαρκτο φύλο των ινδοευρωπαίων ε;
        Άντε τώρα στην γωνία να δεις αν έρχομαι.

Για λέγε τώρα εσύ που χάρηκες
        άλλοι οι κάτοικοι του ελλαδικού χώρου τότε κι άλλοι τώρα;
        αντικαταστάθηκαν από ινδοευρωπαίους-ινδογερμανούς της Ουκρανίας;
        Αν ναι γιατί δεν άφησαν το γενετικό τους αποτύπωμα οι ινδοευρωπαίοι στον ελλαδικό χώρο;;;;
        Δεν έχουμε γεγονός αντικατάστασης πληθυσμού όπως αυτά που περιγράφουν οι συγγραφείς που αρέσκεσαι να διαβάζεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΎ ΕΊΤΕ ΒΙΑΙΑ ΕΙΤΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΓΚΕΓΚΕ;;;;;

• Akritas said

Να το στο ξαναπώ πάλι: Δεν υπάρχει ΙΕ φυλή, πόσο μάλλον ΙΕ γενετικό αποτύπωμα. Η ΙΕ υπόθεση έχει να κάνει με την γλωσσολογία. Κάποτε θα το κατανοήσεις αυτό.
        Όσο για το…ΠΕΛΑΣΓΟΙ..ΠΕΛΑΣΓΟΙ…κλπ..δεν μπορώ να σου φέρω αντίρρηση. Το μυαλό σου αυτό πιστεύει.
        Σε ότι αφορά την προϊστορική εποχή, αυτή περιλαμβάνει και τους ΠΕΛΑΣΓΟΥΣ. Αυτό είναι φυσικά κάτι ακατανόητο για εσένα μιας και δεν μπορείς να διακρίνεις βασικές περιόδους.

• Ogy said

Ας αφήσουμε τους χαρακτηρισμούς δεν βοηθάει την συζήτηση.
        Αν υπάρχει διαφωνία μεταξύ μας έχεις καταλάβει που έγκειται;
        Εσύ κατηγορείς εμένα ότι γράφω για Έλληνες σε προϊστορικές εποχές κάτι το οποίο δεν ισχύει κι εγώ εσένα βάσει αυτών που γράφεις στο ιστολόγιο σου περί έλευσης ινδοευρωπαίων με τον άλφα η βήτα τρόπο.
        Δεν μπορείς να μιλάς για ινδοευρωπαϊκή θεωρία και να εξαιρείς την φυσική παρουσία ανθρώπων.
        Δεν γίνεται αυτό.
        Εσύ αποδεχόμενος την ινδοευρωπαϊκή θεωρία αποδέχεσαι ταυτόχρονα ότι κάποια στιγμή ξένα φύλα ως προς τους κάτοικους των ελλαδικών εδαφών κάποια στιγμή στην προϊστορία το 7.000, 6.000. 5.000, 4.000, 3.000, 2.000 ήρθαν από βορρά η ανατολικά στον ελλαδικό χώρο και με κάποιο τρόπο αντικατέστησαν α) τον πολιτισμό, β) την γλώσσα και ίσως γ) εκτόπισαν τον πληθυσμό που προϋπήρχε αντικαθιστώντας τον.
        Άλλος τρόπος υπάρχει να δικαιολογήσεις την ινδοευρωπαίκή θεώρηση των πραγμάτων υπάρχει;
        Αυτό όμως που πρεσβεύεις έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με τα ευρήματα τα αρχαιολογικά και του DNA.

17. Ogy said

Ολυμπία βάλε και παραπομπή στο Οδυσσέας Δίκτυο Ελλήνων στο άρθρο
    Ευχαριστώ!

18. Βούλγαρης Χρήστος said

Να πώ τώρα ότι για ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορά (και ω του θαύματος ΠΑΝΤΑ αναφορικά με αυτό το θέμα) ΑΛΛΑ αναφέρει ο τίτλος ΑΛΛΑ γράφει το άρθρο;

19. Sophia said

Perhaps understandably this review hasn’t taken into account the fascinating worldwide genetic research findings published several days ago in the journal «Science». See a summary of that research under the map at:

For a general, brief, but rational discussion of the descent of today’s «Modern Greeks» and the relation of that descent to the creed of «Hellenism» see Chapter 12, «Identity», in «Athens – The Truth» by David Cade.

20. Ogy said

#19. Sophia, Hellenism is a new term. We are not discussing in such new periods as classic Greek period and Athenian democrasy or hellenistic period of Alexandria of Egypt.

Μου αρέσει!

21. ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΜΕ ΜΕΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 330 ΤΡΙΣ$ said

μετά τον ΜΑΝΏΛΗ ΛΑΜΠΡΑΚΗ

άρχισαν όλοι να μιλάνε για την ελληνικότητα του DNA

φίλοι

προχωρείστε το λίγο πιο κάτω

το ελληνικό DNA είναι θεϊκό

22. Akritas said

Κάποια στιγμή, πρέπει να καταλάβουμε όταν διαβάζουμε μία επιστημονική μελέτη που έχει ως θέμα την ελληνική εθνογέννεση ότι:
    ΑΛΛΟ ο κάτοικος της Ελλάδας ή του Ελλαδικού χώρου και ΑΛΛΟ ο Έλληνας.

Ενώ ο Ινδοευρωπαίος υπήρχε ε;

• Ogy said

Αυτό να το πεις στην Gibutas που ασπάζεσαι.

• Akritas said

Δεν ασπάζομαι ΚΑΝΕΝΑΝ, αυτή είναι η διαφορά με εσένα.
        Παρατηρώ-Συλλέγω-Επιβεβαιώνω…είναι αυτό που ακολουθώ όταν διαβάζω κάτι.
        Επιβεβαιώνω-Διαμορφώνω-Κρίνω…είναι αυτό που ακολουθώ όταν θέλω να τεκμηριώσω ένα επιχείρημα.

Τις ψευδοεπιστήμες απλά τις απορρίπτω.

• Πριαπίδης said

Άστο Ogy μην το κουράζεις.Απλά ο κυρ-Ακρίτας έχει μια αλεργία στην λέξη Έλληνας.Για αυτόν είναι κάτι που εμφανίστηκε το 500 π.Χ.»Πρωτοελληνες¨και ότι μ@λ@κία τους κατέβει…
        Είναι μεγάλος «επίστημονας» που Παρατηρεί-Συλλέγεί-Επιβεβαιώνεί με επιστημονικούς πάντα τρόπους.

Ας πούμε και καθότι καλός Χριστιανός έχει επιστημονικές ακλόνητες αποδείξεις, ότι ένας Άγγελος ,έδωσε ένα λουλούδι σε μια γυναίκα και αυτή έμεινε έγκυος!Και μετά το παιδί που γέννησε.πέθανε και αναστήθηκε.Έπιβαιωμένα επιστημονικά γεγονότα.Όχι ψευδοεπιστήμες….
        Τι δεν καταλαβαίνεις;

• Ogy said

Δεν με απασχολούν οι θρησκευτικές πεποιθήσεις κανενός Πριαπίδη. Αν πιστεύει στον Δία στον Βούδα στον Κομφούκιο η πουθενά δικό του θέμα και δε με αφορά.
      Αλλά να λέει ότι ο δικός του θεός ή μη-θεός είναι ωραιότερος από του άλλου δημιουργεί πρόβλημα.
      Επί του προκειμένου ας μας πει που είδε γραμμένη την μεσογειακή φυλή σε αρχαίο κείμενο και εγώ θα του πω που είδα τον Πελασγό, Γραικό, Ίωνα και Αχαιό που προανέφερα.

23. Ogy said

Όταν αλληθωρίζεις τα βλέπεις ίσα η στραβά; Εσύ πιστεύεις ότι Έλληνες εμφανίστηκαν την εποχή του Περικλέους αλλά και για αυτό αμφιβάλλεις. Είσαστε άτυχοι γιατί δεν μιλάμε Τούρκικα Αράβικα ή Σλαβικά. Τι να κάνουμε δεν μπορείτε να είστε σε όλα τυχεροί.

24. Ogy said

Akritas στο ιστολόγιο σου γράφεις ξεκάθαρα για ύπαρξη Ινδοευρωπαίων με γλώσσα και πολιτισμό και μάλιστα χρονολογίες υποτιθέμενης μετακίνησης.Ποιον πας να κοροϊδέψεις; Ε;

Δείτε τι γράφει στο ιστολόγιο του και εδώ λέει ότι δεν υπήρχε ινδοευρωπαϊκή φυλή

«Έτσι το σενάριό μας ξεκινά στις Ρωσικές Στέπες , όπου η PIE γλώσσα μιλιόταν από το 5000 π.Χ. περίπου και μετά. Γλωσσολογικά χωρίζεται σε δύο φάσεις : Πρώιμη (5000-4000 π.Χ περίπου) και Όψιμη (4000-3000 π.Χ. περίπου) PIE. Με διαδοχικά κύματα και προς διάφορες κατευθύνσεις οι Ινδοευρωπαίοι εξαπλώθηκαν σε Ευρώπη και Ασία καταφέρνοντας να αφομοιώσουν γλωσσικά τους προϊνδοευρωπαϊκούς πληθυσμούς που συνάντησαν , αλλά και να επηρεαστούν σημαντικά -τουλάχιστον πολιτισμικά και λεξικολογικά- από αυτούς.

Οι ΙΕ μετακινήσεις στα Βαλκάνια μπορούν να ταξινομηθούν ως εξής :

i) Περί το 4200 π.Χ. μια πρώτη ομάδα ΙΕ που μιλούσε ακόμα διαλέκτους της πρώιμης PIE γλώσσας εγκαταστάθηκε στην ευρύτερη περιοχή της Θράκης (ανατολικά Βαλκάνια) και από εκεί μετά το 3000 π.Χ. διέσχισε τον Ελλήσποντο και εποίκησε την μικρά Ασία. Η γλώσσα τους ονομάζεται πρωτο-Ανατολιακή και αργότερα θα διασπαστεί στις λεγόμενες Ανατολιακές γλώσσες (Παλαϊκή , Χιττική , Λεβιτικές: Καρική , Λυδική κα). Ένα μέρος των πρωτο-Ανατολιακών παρέμεινε στα Βαλκάνια και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία για την «ελληνογένεση» όπως θα δούμε παρακάτω.

ii) Περί το 3300 π.Χ. μια δεύτερη ομάδα ΙΕ διήθησε τα Βαλκάνια (Early Yamnaya) αφήνοντας αρχαιολογικά κατάλοιπα στο Karanovo IV της Βουλγαρίας , αλλα κυρίως στην μεγάλη Αυστρουγγρική πεδιάδα (Baden Culture). Ενώ το σύμπλεγμα Baden θα δώσει ον Ιταλο-Κελτικό κλάδο (και πιθανώς τον Ιλλυρικό) , οι κάτοικοι του Karanovo ΙV θα μετακινηθούν δυτικά στον Νότιο Μοράβα (South Morava , Juzna Morava) και αφού αφομοιώσουν και επηρεαστούν από τους προηγούμενους νεολιθικούς κατοίκους της περιοχής (Vinca) θα σχηματίσουν στη νοτιοανατολική Σερβία και το Κοσσυφοπέδιο τον πολιτισμό Bubanj-Hum I που θα δώσει αργότερα τους ιστορικούς Παίονες.

iii) Περί το 3000 π.Χ. μια τρίτη ομάδα (Late Yamnaya , Pit grave- Red Ochre Kurgan) θα έρθει από τις ρωσικές Στέπες και θα δημιούργήσει ένα πολιτισμικό σύμπλεγμα στα κεντρικά Βαλκάνια (γύρω από τις Σιδηρές Πύλες του Δούναβη) που ονομάζεται Salcutsa-Krivodol-Bubanj complex. Αυτοί οι γλωσσικοί φορείς φθάνοντας στον Μοράβα και το Κοσσυφοπέδιο θα απωθήσουν τους πρωτο-Παίονες φορείς του πολιτισμού Bubanj-Hum I νότια στην ιστορική Παιονία (σημερινή πΓΔΜ , πολιτισμός Zelenikovo II νότια της πόλης των Σκοπίων) και θα δημιουργήσουν τον δικό τους πολιτισμό Bubanj-Hum II (ξεκινάει περίπου το 2800 π.Χ.). Οι νεοφερμένοι αποτελούν την Ελληνο-Φρυγική ομάδα , δηλαδή την ομάδα απ’όπου θα προκύψουν οι φορείς της πρωτο-Ελληνικής και πρωτο-Φρυγικής Γλώσσας. Για το λόγο αυτό , θα επανέλθουμε στον πολιτισμό Bubanj-Hum II αργότερα με περισσότερες λεπτομέρειες.»

Τα ψέμματα που τσαμπουνάνε νομίζουν ότι τα πιστεύουν όλοι.

Συνέχεια του ψέμματος στο 2.000 Π.Χ. για να κολλήσουν την δήθεν ινδοευρωπαϊκή προέλευση.

«Επί Bubanj-Hum II στον νότιο Μοράβα και το Κοσσυφοπέδιο γεννήθηκε η «Ψευδομινυακή» κεραμική [The Cambridge Ancient History, Vol 3, part 1 ,σελ 151], η οποία στην Πελαγονία και την Βόρεια Ήπειρο θα «ωριμάσει»σε Μινυακή που είναι η Κεραμική που φέρανε στην Ελλάδα οι πρωτο-Έλληνες κατά το 2000 π.Χ.»

Αυτό το ψέμμα έχει καταπέσει και δεν θεωρείται ότι η Μινυακή γκριζόχρωμη κεραμική προέρχεται από την κεραμική του Κοσσυφοπεδίου.

Τα άλλα που αναφέρει δείτε πως τα κολλάνε ψέμμα στο ψέμμα.

Βασισμένοι στο αρχικό ψέμμα πασσάρουν και το επόμενο και το επόμενο κ.ο.κ.

Βούλγαροι είστε Akritas;

25. Ogy said

“Έτσι το σενάριό μας ξεκινά στις Ρωσικές Στέπες , όπου η PIE γλώσσα μιλιόταν από το 5000 π.Χ. περίπου και μετά. Γλωσσολογικά χωρίζεται σε δύο φάσεις : Πρώιμη (5000-4000 π.Χ περίπου) και Όψιμη (4000-3000 π.Χ. περίπου) PIE. Με διαδοχικά κύματα και προς διάφορες κατευθύνσεις οι Ινδοευρωπαίοι εξαπλώθηκαν σε Ευρώπη και Ασία καταφέρνοντας να αφομοιώσουν γλωσσικά τους προϊνδοευρωπαϊκούς πληθυσμούς που συνάντησαν , αλλά και να επηρεαστούν σημαντικά -τουλάχιστον πολιτισμικά και λεξικολογικά- από αυτούς.

Οι ΙΕ μετακινήσεις στα Βαλκάνια μπορούν να ταξινομηθούν ως εξής :

iii) Περί το 3000 π.Χ. μια τρίτη ομάδα (Late Yamnaya , Pit grave- Red Ochre Kurgan) θα έρθει από τις ρωσικές Στέπες και θα δημιούργήσει ένα πολιτισμικό σύμπλεγμα στα κεντρικά Βαλκάνια (γύρω από τις Σιδηρές Πύλες του Δούναβη) που ονομάζεται Salcutsa-Krivodol-Bubanj complex. Αυτοί οι γλωσσικοί φορείς φθάνοντας στον Μοράβα και το Κοσσυφοπέδιο θα απωθήσουν τους πρωτο-Παίονες φορείς του πολιτισμού Bubanj-Hum I νότια στην ιστορική Παιονία (σημερινή πΓΔΜ , πολιτισμός Zelenikovo II νότια της πόλης των Σκοπίων) και θα δημιουργήσουν τον δικό τους πολιτισμό Bubanj-Hum II (ξεκινάει περίπου το 2800 π.Χ.). Οι νεοφερμένοι αποτελούν την Ελληνο-Φρυγική ομάδα , δηλαδή την ομάδα απ’όπου θα προκύψουν οι φορείς της πρωτο-Ελληνικής και πρωτο-Φρυγικής Γλώσσας. Για το λόγο αυτό , θα επανέλθουμε στον πολιτισμό Bubanj-Hum II αργότερα με περισσότερες λεπτομέρειες.”

Τα ψέμματα που τσαμπουνάνε νομίζουν ότι τα πιστεύουν όλοι.

“Επί Bubanj-Hum II στον νότιο Μοράβα και το Κοσσυφοπέδιο γεννήθηκε η «Ψευδομινυακή» κεραμική [The Cambridge Ancient History, Vol 3, part 1 ,σελ 151], η οποία στην Πελαγονία και την Βόρεια Ήπειρο θα «ωριμάσει»σε Μινυακή που είναι η Κεραμική που φέρανε στην Ελλάδα οι πρωτο-Έλληνες κατά το 2000 π.Χ.”

Τα άλλα που αναφέρει δείτε πως τα κολλάνε ψέμμα στο ψέμμα.

«Στην ίδια περιοχή πάντα επί καιρό Bubanj-Hum II καταφθάνει η «μόδα» των αψιδωτών σπιτιών που θα εισέλθουν στην Ελλάδα μαζί με την Μινυακή κεραμική. Το παλαιότερο αγαλματίδιο «Κενταύρου» στα Βαλκάνια έχει βρεθεί στην περιοχή του Νότιου Μοράβα και χρονολογείται περίπου στο 3000 π.Χ. Γνωρίζοντας ότι η ελληνική μυθολογία είναι επαρκώς εμπλουτισμένη με Κενταύρους , είναι λογικό να υποθέσουμε ότι οι πρωτο-Έλληνες φέρανε μαζί τους στην Ελλάδα τους “Bubanj-Hum” «Κενταυρικούς μύθους». Τέλος , το παλαιότερο Μέγαρο (κατοικία των Μυκηναίων Βασιλέων πριν υιοθετήσουν τις Μινωικές παλατιακές δομές) βρέθηκε στον Λόφο Gradac του χωριού Vucedol (πολύ κοντά στην πόλη των Σκοπίων , στην δυτική όχθη του Αξιού) και χρονολογείται κατά το 2500 π.Χ. . Στην Ελλάδα το συναντούμε μετά το 1900 π.Χ..»

Βασισμένοι στο αρχικό ψέμμα πασσάρουν και το επόμενο και το επόμενο κ.ο.κ.

Βούλγαροι είστε Akritas;

26. Ogy said

Εσύ με χαρά το αποδέχτηκες και περήφανα το παρουσίασες.

• Akritas said

και εδώ στο Olympia, μάλλον και αυτόν τον αποδέχτηκα,
      αλλά από ότι βλέπω πολλοί δεν τον κατανοούν.

• Ogy said

Στο έγραψα και πιο πάνω και στο γράφω κι εδώ:

Ας αφήσουμε τους χαρακτηρισμούς δεν βοηθάει την συζήτηση.
        Αν υπάρχει διαφωνία μεταξύ μας έχεις καταλάβει που έγκειται;
        Δεν γίνεται αυτό.

• Akritas said

Ωραία ξεκινάμε με την πιο απλή ερώτηση: πότε εμφανίστηκαν οι Έλληνες και ο πολιτισμός τους;
      Με αποδείξεις ιστορικές, γλωσσολογικές, αρχαιολογικές και φυσικά γενετικές μιας και είναι το θέμα μας.

Ιστορικές αποδείξεις έχουμε από τους αρχαίους. Είναι όμως αλληλοσυγκρουόμενες. Προσωπικά θεωρώ ως αξιόπιστους για τα δεδομένα της εποχής τους Θουκυδίδη, Στράβωνα, Πλούταρχο και Παυσανία.

Γλωσσολογικές αποδείξεις έχουμε την κωδικοποίηση της Γραμμικής Β. Και την Γραμμική Α να βάλεις μέσα, άντε να κερδίσεις 300 χρόνια. Όμως ήδη η ΙΕ γλωσσολογία έχει αποδεχτεί ότι μία γλώσσα έχει βάθος τουλάχιστον 500 χρόνια πριν την γραπτή παρουσία της.

Αρχαιολογικές έχουμε την κεραμική, τους τάφους, την μεταλλουργία και την γεωλογία.

Γενετικές, έχουμε την επιβεβαίωση των μεταναστεύσεων από Ανατολή και Βορρά και την ίδρυση των πρώτων νεολιθικών πολιτισμών, οι οποίοι δεν είναι…ελληνικοί. Αντίθετα όπως φαίνεται, η εποχή του χαλκού δίνει το πρώτο στίγμα των Ελλήνων.

27. Ogy said

Ανάποδα το πήρες δεν εννοώ την πλευρά των Ελλήνων. Εννοώ την πλευρά των «επισκεπτών». Οι Έλληνες καλό η κακό είναι αυτοί που είναι και μάλιστα είναι διακριτοί σε όλα τα επίπεδα, πολιτισμού η γενετικού αποτυπώματος.
    Πότε εμφανίστηκαν; Επιβεβαιωμένα είναι ο 17ος αιώνας Π.Χ. Τώρα πόσο πίσω μπορεί να φτάσει η ελληνική γλώσσα είναι θέμα που μελετάται και εμπλουτίζεται μέσω των αρχαιολογικών ανακοινώσεων. Πρόσεξε ανακοινώσεων έγραψα όχι ευρημάτων και παίζει μεγάλο ρόλο αυτό.

«Γενετικές, έχουμε την επιβεβαίωση των μεταναστεύσεων από Ανατολή και Βορρά και την ίδρυση των πρώτων νεολιθικών πολιτισμών, οι οποίοι δεν είναι…ελληνικοί.»

Τι είναι αυτό που σε κάνει με σιγουριά να γράφεις ότι δεν είναι ελληνικοί;
    Άλλο είναι να δηλώσεις με σιγουριά κάτι κι άλλο είναι να γράψεις δεν ξέρουμε είναι κάτι που μελετάται.

• Akritas said

Οι αρχαιολογικές αποδείξεις. Κανείς σοβαρός αρχαιολόγος δεν έχει μιλήσει για ελληνικό νεολιθικό πολιτισμό. Τι πιο ξεκάθαρο;

Άντε πάλι τα ίδια,
        πως είσαι σίγουρος ότι δεν είναι ελληνικό ρωτάω εγώ
        κι αντί να πεις για αυτές τις εποχές δεν είναι κανείς σίγουρος για τίποτα εσύ απαντάς

«δεν έχει μιλήσει για ελληνικό νεολιθικό πολιτισμό»

λες κι έχει μιλήσει για νεολιθικό πολιτισμό άλλων χωρών ας πούμε αγγλικό, ιταλικό, αιγυπτιακό, γερμανικό κ.ο.κ.

Πως να συνομιλήσουμε με αυτόν τον τρόπο;
        Τι έγινε άλλαξε η βάρδια και δεν το κατάλαβα;
        Με άλλον μιλάω τώρα;

• Akritas said

Μου αρέσει που λες ότι δεν θες …χαρακτηρισμούς.!!!
        Ιδού η πιο πρόσφατη μελέτη(Catherine Perles, The Early Neolithic in Greece, Cambridge , 2004 ) για την νεολιθική εποχή.
        Αν έχεις κάτι άλλο πολύ ευχαρίστως να το διαβάσουμε . Θα παρακαλούσα να είναι από σοβαρό εκδοτικό οίκο.

Πάω να αλλάξω βάρδια…εσύ άλλαξε λάμπες.

28. Ogy said

Απ’ την άλλη πλευρά όπως παρατήρησες οι μεταναστεύσεις από ανατολή είναι μικρού μεγέθους ούτως ώστε να προκαλέσουν ιστορικά γεγονότα όπως ας πούμε αλλοίωση ή εξαφάνιση του ντόπιου πληθυσμού.
    Του βορρά πάλι δεν επιβεβαιώνεται ότι συνέβη σε τέτοια έκταση ούτως ώστε να επηρρεάσει σε μεγάλο βαθμό ή να αλλάξει το προηγούμενο πληθυσμιακό υπόστρωμα.

• Akritas said

Δεν έγραψα ότι ήταν μικρού μεγέθους.
      Ίσα-ίσα, αυτές οι μεταναστεύσεις άφησαν τα πιο ισχυρά στίγματα, όπου αυτό στο Σέσκλο σε ότι αφορά την Ανατολή και την νεολιθική αποχή και τους τάφους Κούργκαν από Βορρά σε ότι αφορά την εποχή του Χαλκού. Και όπως έγραψα τα μη ελληνικά τοπωνύμια της αρχαίας Ελλάδας με παραγωγικές καταλήξεις σ(σ)-, -ττ-, -νθ-, -μν- και -νδ- κλπ δίνουν την γλωσσολογική απόδειξη για μη ελληνικό πολιτισμό. Η δε προέλευσή τους μπορεί να εντοπιστεί στο πρωτοανατολιακό γλωσσικό περιβάλλον από το οποίο αποκρυσταλλώθηκαν οι μεταγενέστερες ινδοευρωπαϊκές γλώσσες της Μικράς Ασίας (χεττιτική, λουβική, παλαική και οι γλώσσες των ιστορικών χρόνων).

Απαντάς

«Δεν έγραψα ότι ήταν μικρού μεγέθους.»

Γιατί τι είσαι εσύ να γράψεις μικρού η μεγάλου μεγέθους;
      Γενετιστής;

Οι ίδιοι οι γενετιστές λένε ότι δεν υπάρχει ιστορικό γεγονός μετανάστευσης προς τις ελλαδικές περιοχές.

Από την άλλη δεν αποδεικνύουν πλέον τίποτα αυτά που λες για μν νδ νθ και ούτω καθεξής.
      Κάποτε τα χρησιμοποιούσαν ως επιχειρήματα τώρα πλέον δεν αποδεικνύουν τίποτα.

Και οι γλώσσες που αναφέρεις είναι σίγουρα διαφορετικής δομής ούτως ώστε να δικαιολογείς με αυτόν τον τρόπο ότι τα ελληνικά τοπωνύμια είναι δάνειες λέξεις προηγούμενου γλωσσικού υποστρώματος άσχετου από την ελληνική.
      Μωρέ μπράβο! Να πας να παρουσιάσεις την θεωρία σου με τόση σιγουριά που την αποδέχεσαι. Θα γίνεις διάσημος!

• Akritas said

Ναι πως…..Τριανταφυλλίδης :«. Τα γενετικά αποτελέσματα φαίνεται πως υποστηρίζουν τη θεωρία ότι οι νεολιθικοί κάτοικοι της Κρήτης προήλθαν από την Ανατολία. Βέβαια, μελέτες μας με άλλους γενετικούς δείκτες απέδειξαν ότι οι νεολιθικοί άνθρωποι ήρθαν και στην ηπειρωτική Ελλάδα από την Ανατολία.»(Περιοδικό Άρδην, τεύχος 68, 2008).»

• Ogy said

Αυτό έχει απαντηθεί ήδη εκ μέρους μου, εσύ που ήσουν;
      Μου λες να πάω να αλλάξω λάμπες τι στιγμή που αυτό έχει απαντηθεί από χτες την νύχτα.

Ogy είπε
      Φεβρουαρίου 24, 2014 στις 2:10 πμ

“Θεσσαλονίκη, 2/4/2008

«Προέλευση των Νεολιθικών ανθρώπων της Ελλάδας με βάση μελέτη του πατρικά κληρονομούμενου DNA» είναι ο τίτλος της έρευνας που πραγματοποίησε ο Καθηγητής Γενετικής του Α.Π.Θ., Κωνσταντίνος Τριανταφυλλιδης, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης και Πανεπιστήμια από τις Η.Π.Α., τον Καναδά, τη Ρωσία και την Τουρκία. Στην έρευνα απομονώθηκε DNA από 193 δείγματα αίματος ανδρών από την Κρήτη και 171 δείγματα αίματος ανδρών από την Ηπειρωτική Ελλάδα που ζουν σε κοινότητες με γνωστούς Νεολιθικούς οικισμούς. Συγκεκριμένα, στη Νέα Νικομήδεια (Βέροια), στο Σέσκλο και στο Διμήνι (περιοχή Βόλου), στο Σπήλαιο του Φράχτη (περιοχή Κρανιδίου) και στη Λέρνη (στο νομό Αργολίδας).”

Το σφάλμα σου το διακρίνεις;
      Αν όχι θα στο πω αμέσως.
      Η έρευνα αφορά τα αρσενικά μέλη.
      Τα θηλυκά μέλη δεν προέρχονται από Ανατολία και είναι περίπου 50% η αναλογία.
      Θα συνεχίσεις ακόμα το ίδιο τροπάρι;
      Ogy είπε
      Φεβρουαρίου 24, 2014 στις 2:36 πμ

“Θεσσαλονίκη, 2/4/2008

“Προέλευση των Νεολιθικών ανθρώπων της Ελλάδας με βάση μελέτη του πατρικά κληρονομούμενου DNA» είναι ο τίτλος της έρευνας που πραγματοποίησε ο Καθηγητής Γενετικής του Α.Π.Θ., Κωνσταντίνος Τριανταφυλλιδης…”

“Να σημειωθεί ότι η μελέτη του μιτοχονδριακού DNA (παρουσιάζει μητρικό τρόπο κληρονόμησης) και του DNA του χρωμοσώματος Υ (παρουσιάζει πατρικό τρόπο κληρονόμησης) αποκάλυψε ότι το 80% του DNA των κατοίκων της Ευρώπης έχει παλαιολιθική προέλευση ή με άλλα λόγια οι κάτοικοι είναι αυτόχθονες. Το υπόλοιπο 20% έχει νεολιθική προέλευση. Είναι, επίσης, γνωστό ότι οι αρχαιότεροι νεολιθικοί οικισμοί στην Ευρώπη ανακαλύφθηκαν στην Ελλάδα. Η επιστημονική μελέτη της προέλευσης αυτών των ανθρώπων γίνεται με βάση ευρήματα που προέρχονται από διάφορους επιστημονικούς κλάδους, π.χ. την αρχαιολογία, τη γλωσσολογία, τη γενετική, ενώ παράλληλα διεξάγονται ενδιαφέρουσες επιστημονικές συζητήσεις για το πώς, πότε και από που προήλθαν οι άνθρωποι αυτοί τη Νεολιθική περίοδο στη ΝΑ Ευρώπη.
      Για να διερευνηθούν τα ερωτήματα αυτά μελετήθηκε το DNA του χρωμοσώματος Υ. Οι γενετικοί δείκτες του χρωμοσώματος Υ κληροδοτούνται αμετάβλητα από τον πατέρα στο γιο, από γενιά σε γενιά, δημιουργώντας έτσι πατρικές γενεαλογικές γραμμές. Με τη μεθοδολογία ανάλυσης του DNA του χρωμοσώματος Υ είναι δυνατόν να ιχνηλατηθεί η πατρική γενεαλογική σειρά και να προκύψουν συμπεράσματα για την προέλευση των ανθρώπινων πληθυσμών.”

Να λογαριάζεις ξέρεις Akritas;

11% είσαι εντάξει;
      Άστο μη το κουράζεις άλλο φτάνει!
      Πως σου αρέσει να διαστρέφεις την πραγματικότητα απορώ…

29. Ogy said

Άντε να δούμε τι γράφει και η κυρία αυτή

σελ. 35
    Taken together, the data we possess on Mesolithic Greece suggest that

(b) The Mesolithic of Greece reveals distinctive technical traditions, and
    seems to have been cut off from the widespread Mesolithic trends of
    the rest of Europe. It differs even more radically from the contemporaneous
    Natufian of the Near East, but may present some relations
    with the Mesolithic of southern Anatolia (Perlès 1990a).

το some relations για σένα αποτελεί τρανή απόδειξη ότι οι προέλληνες ήταν ανατολίτες ε;

30. Ogy said

σελ. 302-303

One may wonder about the mechanisms that ensured such long-term stability.
    There is no doubt that Greece was no more idyllic than anywhere else, and
    that tendencies to break the system were just as strong as in any other society.
    How, then, did Neolithic societies in Greece escape the major disruptions,
    breaks and emergence of new socioeconomic systems that rhythm Neolithic
    dynamics in Western Europe with a much higher frequency?
    I am tempted to think that the rapid integration of local hunter-gatherers and
    the very permanence of the settlements are parts of the answer. Already by theEarly Neolithic, all traces of earlier Mesolithic traditions had disappeared, and there is no evidence of conflicts or competition between farmers and huntergatherers.
    There was no need to create new forms of settlements – by or because
    of hunter-gatherers – when farming later spread out of the core areas. No need either to create such conspicuous symbols as the monumental tombs and megaliths, whether these are considered as displays of power by, or for, the local groups (Sherratt 1990, 1995). Second, the village itself constituted a permanent and conspicuous reference to the past. Individuals were rooted in their own ancestral land, with constant physical and psychological reference to their ancestors and to the social, economic and ritual rules they had established.
    This may have favoured the self-reproduction of a traditional organization and
    counteracted tendencies towards change and innovation. A third and parallel
    factor may have been the relative fertility of the land that did not entail crises
    and adjustments of the economic system, just as the demographic stability
    already reached by the EN2 postponed the need to exploit environments of secondary value until late in the Neolithic.
    The latter statement may seem to contradict claims for the spread of the
    farming economy from Greece to the Balkans and the Adriatic during the Early Neolithic. The south-eastern Balkanic Neolithic indeed shares many common features with the Greek one, and this has been taken as an indication that it originated in Greece (Halstead 1989b: 26; Dolukhanov 1983: 476; Renfrew1986: 480). The most explicit statement is perhaps that of Lichardus: Le matériel archéologique de cette région [Grèce du Nord] entretient en effet des rapports d’évidence avec celui des pays balkaniques et l’on considère en particulier que la Grèce septentrionale a constitué un centre originel de la diffusion du Néolithique vers les Balkans, et par là, vers l’Europe centrale. (Lichardus, in Lichardus et al. 1985: 228–9)2
    I believe, however, that the problem is far from settled. Many of the shared features, such as the permanent settlements, may derive from common origins and similar environmental potentialities, rather than from direct filiation. To the contrary, the radical contrasts not only in the decoration of the pottery but, above all, in the very conception and role of pottery (see ch. 10), persuasively argue, in my opinion, against a direct filiation. Choosing to use massive amounts of coarse pottery for storing and cooking food, or, to the contrary, to however, that even if (or when) we can rely on a larger and more detailed corpus, more fundamental problems may continue to limit our understanding of these first Neolithic societies.
    Throughout this work, I have tried to show that the notion of ‘simple’ Early
    Neolithic societies can no longer be accepted, both for logical and archaeological reasons. Early Neolithic societies in Greece – and, doubtless, everywhere else – were ‘complex’ societies that had created a completely anthropogenic environment, solved the problems of cohabitation and competition in densely settled areas, and succeeded in sustaining long-distance trade over more than a millennium. Yet, as far as the evidence goes, they achieved this without having recourse to any form of institutionalized hierarchy or control. All the evidence points, instead, to a heterarchical organization, based on a differentiation of social and economic roles. However, we reach here the limits of our interpretative possibilities. This is a form of complexity that we can hardly apprehend, for lack of reference models. Early Neolithic societies were the first farming
    communities to exploit rich and unspoilt lands. In Greece at least, they were
    not threatened by outsiders, whether hunter-gatherers or other farmers like
    themselves. The land was rich enough and the demography such that they
    could create surpluses, without having to pay a tribute to civil or ecclesiatical
    powers. They had developed widespread exchange systems that were not controlled by a minority, so that they could acquire exotic goods not only for social display, but also more simply for daily use.
    These constitute exceptional socioeconomic conditions that, by definition,
    elude later historical comparenda. We have few, if any, models of reference that correspond to this unique combination of economic and political features. Any reference to later prehistoric or historic contexts is bound to distort our perception of these societies, and reduce them, illegitimately, to the more familiar and far more constrained peasantry, derived from yet other millennia of history.

Δες τα και μόνος σου.

• Akritas said

Επειδή μάλλον τρολλάρεις-γιατί η άλλη εξήγηση είναι εκτός ορίων πολιτισμένου διαλόγου- είναι φανερό ότι πάλι δεν καταλαβαίνεις τι βάζεις, πέρασες δε, ολόκληρο κεφάλαιο(4-Foreign colonists: where from?) που αναλύει την μετανάστευση από την Ανατολή στην Ελλάδα, όπου η Περλές καταλήγει:«Once settled in mainland Greece, these various groups would have found natural conditions very similar to those of the Near East and that would have posed no problem of adaptation for the domesticated species.»(σελ 63)

Ενώ αυτό που έβαλες λέει ξεκάθαρα για «Early Neolithic societies in Greece» και όχι «Early Greek Neolithic societies»

• Ogy said

Μαζί μιλάμε χώρια καταλαβαινόμαστε.
      Που έγραψα για Έλληνες θα μου απαντήσεις;
      Ε, ρε κόλλημα κι αυτό με τους Έλληνες!

Το CONCLUSION σου παρέθεσα το τελευταίο κεφάλαιο όχι όλο το βιβλίο.

Ακρίτα αυτή είναι αρχαιολόγος. Βάσει των ανακαλύψεων δικών της ή άλλων αρχαιολόγων γράφει η γυναίκα.

Είπε κανείς ότι δεν ήρθαν νεολιθικοί άποικοι από Ανατολία στα σύγχρονα ελληνικά εδάφη; Όχι

δες όμως το ποσοστό συμμετοχής των αποίκων εξ Ανατολίας την νεολιθική περίοδο και κατάλαβε επιτέλους τι διαπραγματεύεσαι!

Θα στα ξαναβάλω να τα εμπεδώσεις.

80% αυτόχθονες παλαιολιθικοί
      20% νεολιθικοί εκ των οποίων το 53% ήρθαν από Ανατολία και 47% αυτόχθονες

Από το 20% το 53% άνδρες με διαφορετικό γονιδίωμα,
      και το 47% γυναίκες με ίδιο γονιδίωμα με τις αυτόχθονες που ανάγονται στην παλαιολιθική εποχή

Πόση συμμετοχή μας κάνει το νέο γονιδίωμα;
      10,3% ;

Ε, τόσο επηρρέασαν το ήδη υπάρχον γονιδιακό υπόστρωμα.

31. Ogy said

Πω πωωω μας έπρηξες ρε φίλε!!!

32. Ogy said

Τι σε έπιασε πάλι;
    Δεν ξέρω που ζεις εσύ αλλά ναι υπάρχουν σύνορα και εντός των συνόρων αποκαλείται ελληνικό έδαφος και εκτός με το όνομα τις εκάστοτε χώρας.

Όταν σου γράφει η συγγραφέας
    The precocious development of craft specialization in Neolithic Greece

TheEarly Neolithic of Greece provides very strong evidence of craft specialization

και το ίδιο το όνομα του βιβλίου είναι The Early neolithic in Greece
    που εσύ ο ίδιος παρέθεσες

γιατί δεν της κάνεις μήνυση, παρά τυραννάς εμένα επειδή έχεις παραισθήσεις ότι τάχαμου βλέπεις την λέξη Έλληνας και σε πιάνει κατιτίς;

33. Αγγελικη Κουκιανακη said

Τι να πω…..δεν έχω καλές ιστορικές γνώσεις ….και προφανώς θα ήμουν εύκολο θύμα παραπλάνησης.!!..Παρ όλα αυτά έχω όπως πολλοί άλλοι άνθρωποι μια σχετική νοημοσύνη…. Και αναρωτιέμαι, χωρίς να μπω στη διαδικασία να ανήκω κάπου είτε θρησκευτικά είτε πολιτικά ,(που είναι ολέθριο για την )
    από που ξαφνικά μας προέκυψε η αμφισβήτηση του ελληνισμού….και γιατί είναι τόσο σημαντικό αυτό τώρα..???
    έχω γεννηθεί και έχω μεγαλώσει στη Γερμανία , ανάμεσα σε διάφορους ανθρώπους διαφορετικών εθνικοτήτων…..και απασχολώ <> από Αλβανία ,από Αρμενία ,Κένυα και Έλληνες στη δουλειά μου…..(όπως καταλαβαίνετε δε θα δεχτώ τη καραμελίτσα ότι ακροδεξιοφέρνω..η ότι αλλο)
    Από τη προγιαγιά μου,την οποία πρόλαβα έμαθα διάφορα (μεταγενέστερα ιστορικά στοιχεία ) για τον τρόπο που ζούσαν ,πως επιλέγαν να παντρευτούν ποιους και γιατί…. τα τραγούδια τους..και τα έθιμα τους….και στη Μακεδονία και στη Κρήτη..
    Ανακάλυψα μια απίστευτη συνέπεια στην αποφυγή ένωσης με άλλους <>(ακόμη και απ το δίπλα χωριό ,φοβερό)μου μίλησε για τον εμφύλιο …
    Άκουσα ιστορίες για την προγιαγιά της και την τουρκοκρατία ….
    Αλλιώς μου την μάθανε εμένα την ιστορία αργότερα…
    Αυτές είναι οι πηγές μου ..ντόπιοι σε σχεδόν τρεις νομούς της βορείου Έλλάδος (λόγο δουλειάς γνώρισα καλά).
    Τη μισή μου ζωή έζησα στη Γερμανία σε διαφορες πόλεις …πουθενά δεν είδα αυτό το δέσιμο σαν έθνος όπως στην Ελλάδα και ενώ λάτρευα τη ζωή μου εκεί εδώ ένιωσα ότι ανήκω σε μία φυλή …….και ενώ γυρίζω τον κόσμο ….μόνο με τους Ιάπωνες βρίσκω κάποια κοινά…Αξιοπρέπειας, υπερηφάνειας, ευγένειας,….
    Αναρωτιέμαι τι μας κάνει αλλιώτικους??…..Κατά την κατοχή πεθαίνανε από τη πείνα …..ξέρει κανείς κάποιο περιστατικό κανιβαλισμού????
    το ότι οι Έλληνες πάντα κυβερνούσαν τις θάλασσες…???(ευρήματα ελληνικού πολιτισμού σε όλο τον πλανήτη)
    πολυτεχνίτες ευρηματικοί….
    Δεν ξέρω ποιοι έχουν δίκιο αλλά ένα ξέρω σίγουρα ….οι γνώσεις και η ιστορία μεταφέρεται στοDNA χαρακτηρίζει τις πράξεις μας….εγώ φίλοι μου νιώθω σίγουρα Ελληνίδα και χαίρομαι που οι προκαταλήψεις οι συνήθειες και η πίστη των προγενέστερων διασφάλισαν μια σχετική καθαρότητα ….που εγώ και η οικογένεια μου μάλλον δε θα ακολουθήσουμε!!
    Πιστεύω δε και μου είναι αδιάφορο τι θα μου πουν κάποιοι τάχα μου επιστήμονες (νάναι καλά ο Slimman αλλιώς μέχρι και Ούνους θα μας βγάζαν )ότι είμαστε ένα από τα ποιο καθαρά έθνη και η συνέχεια των αρχαίων ελληνικών φύλλων .
    Ακούσαμε διάφορες τρελές θεωρίες κατα καιρούς ….
    Όπως και η μητέρα του Μέγα Αλέξανδρου η Ολυμπία….(αλβανίδα ??? χαχαχαχαχα) πριγκίπισσα Ελληνίδα που παντρεύτηκε Έλληνα Βασιλιά, και προφανώς μιλούσε αλβανικά με τον γιο της και τον Φίλιππο..έχουμε τίποτα γραπτά από τις συνομιλίες τους στην αρχαία αλβανική??? έλεος πια …το ότι δεν έχουν ιστορία δε σημαίνει ότι πρέπει να σφετεριστούν την ιστορία άλλων.
    Για΄αυτό σας λέω τι να πώ..!!!….κανείς και τίποτα δε θα αλλάξει ότι και να είμαστε.
    ότι και να πείτε είτε έχετε δίκιο είτε όχι.!!!!!

Σχολιάστε