olympia.gr – 2008-2019 – 11 χρόνια- 400εκ VIEWS

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Συνέντευξη Μητροπολίτη Πειραιώς στην εκπομπή «Με ανοιχτά αυτιά» με τους Ν. Νικολόπουλο και Ξ. Γώγου

Posted by olympiada on Οκτώβριος 14, 2013

20131014-182152.jpg
Σεραφείμ : «Νιώθω αποτροπιασμό για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα για το σάπιο πολιτικό σύστημα και για την Εκκλησία… που πρέπει να στηλιτεύει το έγκλημα του λευκού κολάρου’

Δεν «μάσησε» τα λόγια του ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ μιλώντας στην πρωινή εκπομπή «Μ’ ANOIKTA AYTIA», που παρουσιάζουν στον τηλεοπτικό σταθμό «Ε tv» ο Νίκος Νικολόπουλος και η Ξένια Γώγου.

Καυστικός προς την κυβέρνηση για την οποία υποστήριξε ότι : «επιχειρεί να ορθοποδήσει με λάθος τρόπο» λέγοντας χαρακτηριστικά :
«Θα περίμενα από την κυβέρνηση να ορθώνει το ανάστημα του Γένους. Θα περίμενα μια γενναία και ανυποχώρητη στάση έναντι των δανειστών. Θα περίμενα να διεκδικήσει τις γερμανικές αποζημιώσεις και το κατοχικό δάνειο που έλαβαν οι ναζιστές» αφού προηγουμένως διευκρίνισε ότι μιλά ως απλός πολίτης!
Ο κ. Σεραφείμ επίσης είπε πως νιώθει αποτροπιασμό για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα.
Για το «σάπιο» πολιτικό σύστημα που επιβιώνει με τρόπους χυδαίους.
Για το σόου με την Χρυσή Αυγή που δεν συνάδει με τον δικαιικό πολιτισμό.
Για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές που θεωρεί πως είναι μέρος του σχεδίου της νέας τάξης πραγμάτων.
Για το ειδεχθές πρόσωπο της Χρυσής Αυγής, για την Χρυσή Αυγή που ξεγέλασε τον λαό με ένα εθνικό και Χριστιανικό προσωπείο.
Ενώ κατεδείχθη ότι είναι μία παγανιστική οργάνωση, αντίγραφο του αποκρυφυστικού σατανιστικού του Ιρλανδού αποκρυφιστή W.byeats, το όνομα του οποίου εωσφορικού τάγματος επέλεξε ο κ. Μιχαλολιάκος το 1985 και για το δικό του κόμμα.
Για την ανέγερση του τζαμιού στο Βοτανικό με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων.
Για τις πρακτικές όλων εκείνων που προσπαθούν να πείσουν ότι υπάρχει διαφορετικός γενετήσιος προσανατολισμός και για την ανάγκη αποδοχής της ανωμαλίας της ομοφυλοφιλίας.
Για την πολυπολιτισμικότητα και το αδιάφορο θρησκευτικά κράτος που εξυπηρετεί τα σχέδια των γνωστών – άγνωστων Σιωνιστών μεγαλοτραπεζιτών, που απάλειψαν το θρήσκευμα από τις ταυτότητες και που θέλουν να βγάλουν τα θρησκευτικά από τα σχολεία.
Δεν απέκρυψε και την οφειλή της Εκκλησίας απέναντι στο δοκιμαζόμενο λαό, που πρέπει να στηλιτεύει σθεναρά, το «έγκλημα του λευκού κολάρου» όπως χαρακτηριστικά είπε.

Απαντώντας στα ερωτήματα που ετέθησαν ο ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ δεν χαρίστηκε στην Χρυσή Αυγή και υποστήριξε πως παρουσιάσθηκε με ένα προσωπείο πίσω από το οποίο κάλυπτε ένα ειδεχθές πρόσωπο. Εκμεταλλευόμενη, όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε το σαθρό πολιτικό σύστημα κατάφερε να αποσπάσει ένα μεγάλο μέρος των προτιμήσεων του ελληνικού λαού προβάλλοντας τη φιλοπατρία και την Ορθοδοξία. Εν συνεχεία όμως, αποθρασύνθηκε και έπεσε το προσωπείο της Χρυσής Αυγής, όταν στελέχη της έλαβαν μέρος σε τελετές για τον Ήλιο, που εκλαμβάνουν ως θεό (ηλιοστάσιο)!

Τότε έπεσε το προσωπείο της Χρυσής Αυγής και αποκαλύφθηκε το παγανιστικό και αποκρυφιστικό της υπόβαθρο. Άλλωστε, υποστήριξε ο γ.γ. Νικ. Μιχαλολιάκος είχε γράψει το 1982 για το «αστραφτερό φως του Εωσφόρου (Σατανά) και υπεραμυνόταν των αντιλήψεων του Ιρλανδού αποκρυφιστή W. B. Yeats ιδρυτού του σατανιστικού τάγματος της Χρυσής Αυγής, το όνομα του οποίου επέλεξε ο κ. Μιχαλολιάκος το 1985 για το δικό του κόμμα!
Αναφέρθηκε επιπλέον και στην αποδοχή της Χρυσής Αυγής της ναζιστικής θεωρίας περί υπερανθρώπου που αποτελεί και τη βάση των συμπεριφορών των στελεχών της. «Η οργάνωση αυτή δεν έχει σχέση με τον ελληνοχριστιανικό πολιτισμό μας», κατέληξε.

Και τέλος αναφερόμενος στις συλλήψεις στελεχών της Χρυσής Αυγής και στον τρόπο που έγιναν έκανε λόγο για ένα επικοινωνιακό σόου της κυβέρνησης, το οποίο δεν συνάδει στο νομικό πολιτισμό μας αλλά εξυπηρετεί μόνο τα επικοινωνιακά της παιχνίδια μέσα στο πλαίσιο των επαφών του πρωθυπουργού με το εβραϊκό λόμπι των ΗΠΑ και της μετάβασης του στο Ισραήλ

Ο κ. Σεραφείμ στηλίτευσε επιπλέον την απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκη να καταργήσει την αργία της Κυριακής επισημαίνοντας ότι η απόφαση αυτή εντάσσεται στα σχέδια της Νέας Τάξης, αποσκοπεί στην αποϊεροποίηση της ζωής μας ενώ ευνοεί ως μέτρο τις πολυεθνικές εταιρίες. Θυμήθηκε μέσα στο πλαίσιο τούτο τον αγώνα του μακαριστού Αρχιεπισκόπου κυρού Χριστοδούλου για να μην απαλειφθεί το θρήσκευμα από τις ταυτότητες λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος πάλεψε με το διεθνές κατεστημένο εξαρτήματα του οποίου ήταν και οι τότε κυβερνώντες (κυβέρνηση Σημίτη)!
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ υποστήριξε ότι η Εκκλησία οφείλει να στηλιτεύσει το έγκλημα του λευκού κολάρου κάνοντας λόγο για ένα σάπιο και σαθρό πολιτικό σύστημα που επιβιώνει με χυδαίους τρόπους και οδηγεί τον κόσμο στην απελπισία. Μέσα στο πλαίσιο αυτό η Εκκλησία μας προσκαλεί σε «μία πνευματική επανάσταση ενάντια στο σαθρό, στο χυδαίο, στο σάπιο…» Και πρόσθεσε: «έχουμε ευθύνη και εμείς για την κατάσταση που βιώνουμε»!

Γιατί αντιτίθεται στο τέμενος
Απαντώντας ακόμη σε ερώτηση του κ. Νίκου Νικολόπουλου σχετικά με την προσφυγή που κατέθεσε στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της ανέγερσης Τζαμιού με χρηματοδότηση της κυβέρνησης στο κέντρο της Αθήνας υποστήριξε ότι αντιτίθεται στη θεσμοθέτηση του Ισλάμ! Κι αυτό γιατί η θεσμοθέτηση αυτή οδηγεί στην πολυτισμικότητα και στο αδιάφορο θρησκευτικά κράτος κάτι που εξυπηρετεί τα σχέδια των γνωστών- αγνώστων (σιωνιστών μεγαλοτραπεζιτών) περί επιβολής της παγκοσμιοποίησης. Κατέθεσε ακόμη και δικαιολόγησε γιατί ο ίδιος προσωπικά θεωρεί το Ισλάμ καταστροφική λατρεία που συνδέεται με το τζιχάντ, ενώ αποκάλυψε ότι λειτουργούν ήδη στο Πειραιά περί τα 40 τεμένη και στην Αθήνα άλλα 100, πολλά εκ των οποίων συντηρούν πλούσιοι Σαουδάραβες έμποροι!

Περί ομοφυλοφιλίας
Ως γνωστός πολέμιος αυτών που σώνει και καλά επιδιώκουν να μας πείσουν ότι υπάρχει και διαφορετικός γενετήσιος προσανατολισμός (βλ. ομοφυλοφιλία) ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ επανέλαβε, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου-εκκλησιαστικού συντάκτη Διονυσίου Μακρή, ότι η ομοφυλοφιλία (ελληνιστί κιναιδισμός) αποτελεί εκχυδαϊσμό του ανθρωπίνου προσώπου και συνιστά απειλή για την ελληνική κοινωνία. Συμπλήρωσε μάλιστα ότι «όποιος παραβιάζει το νόμο του Θεού υπόκεινται σε συνέπειες. Εναντιωνόμαστε στις πρακτικές εκείνων που προσπαθούν σώνει και καλά να μας πείσουν ότι υπάρχει και διαφορετικός γενετήσιος προσανατολισμός»…
Τέλος, ο θαρραλέος και τολμηρός Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ αναφέρθηκε στο πλούσιο και τεράστιο κοινωνικό έργο και προσφορά της Ορθόδοξης Εκκλησίας καλώντας τους Έλληνες να έχουν πίστη στο Γένος, να είναι ενωμένοι για να διανύσουν τη σταυρική αυτή διαδρομή και να βιώσουν τη σωτηρία και την Ανάσταση.

167 Σχόλια to “Συνέντευξη Μητροπολίτη Πειραιώς στην εκπομπή «Με ανοιχτά αυτιά» με τους Ν. Νικολόπουλο και Ξ. Γώγου”

  1. Αννα said

    Αν ζει για λιγες μερες ακομα θα ειναι τεραστο θαυμα

    • Rasie said

      Είναι πού γενναίος και πραγματικός ιεράρχης …Η Εκκλησία αλλά και η Ελλάδα έχει ανάγκη από τέτοιες προσωπικότητες.. Μπράβο για το θάρρος του

    • aroyris said

      Συμφωνουμε απολυτα.Το πόσο θαρρος εχει το εχει αποδείξει γιατί δεν μασάει ποτέ τα λογια του. Αλλωστε το οτι προσπαθουν τα συνηθη μεσα Μ.Ε. να τον παραστησουν ως γραφικό απλα τον επιβεβαιώνει.
      Δυστυχώς ειναι μονο ενας απο ολους τους μητροπολιτες με βροντερό λόγο και καθαρό παρελθόν.

  2. απλός πολίτης said

    υπάρχει κάποιο βίντεο;
    Ενδιαφέροντα όσα λέει ο ιερεας αυτός

    • Μιχαήλ said

      Δέν είναι…ἱερεας…
      Είναι Μητροπολίτης…
      …Πάει νά πεῖ ΙΕΡΑΡΧΗΣ.

      Ἱεράρχης μέ @@ καί ὄχι…
      @@ «ἱεράρχης» ὅπως δυστυχῶς…
      …ἡ «σιωπηρή», ἄοσμη, ἄχρωμη, ἰδιοτελῆς προσκυνημένη ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ τῶν οὕτω καλουμένων ἐν Ἑλλάδι καί «ἀλλαχοῦ…»ἱεραρχῶν».

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        +++όσα θες!

      • απλός πολίτης said

        Ο Χριστός μαραγκός ήτανε, αλλά δεν με πείραζε καθόλου, γιατί διακονούσε το ποίμνιό Του με αγάπη και ταπείνωση.
        Δεν έχει για μένα σημασία αν είναι μητροποιλίτης ή επίσκοπος ή ψάλτης, είναι εκπρόσωπος της Εκκλησίας του Χριστού και λέει πράγματα πολύ ενδιαφέροντα γι’ αυτό και τον ακούω

      • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

        Μαθαμε,λοιπον,Μιχαηλ και για τη θαυμαστη λειτουργια της ζυγαριας,εισαγομενης,κατευθειαν,απο την ηλεκτρονικη αγορα του Κρονου,αλφα ποιοτητας, σε σχεση με τις φθηνοκατασκευες της γηινης παραγωγης μας,δεδομενης της ικανοτητας της να διεισδυει στον εσωτερικο κοσμο των ιεραρχων και να τους μετραει με τα ακριβοδικαια κριτηρια του Θεου,ελθουσης,πλεον της ωρας να στειλεις,εδω,στα μερη μας,κανα δειγμα,μην εισαι μονοφαγας,μοιρασε το δωρο που σου προσφερε η χρονια παραμονη στους ξενους τοπους,χαριν της αποστολης σου.Αν ξεχασες,προς στιγμη,τι συμπεριλαμβανει το πλαισιο των καθηκοντων σου,μην ανησυχεις,εισαι μικρο παιδακι,θα μαθεις,προιοντος του χρονου,ολο και καποιος θα βρεθει για να σου υπενθυμιζει τα αυτονοητα,ριξε,τωρα,το βιντεακι με τα κρυφους κωδικες των μηνυματων σου.

      • Γιαννάκης Σαμψών said

        @Απλός Πολίτης

        «Δεν έχει για μένα σημασία αν είναι μητροποιλίτης ή επίσκοπος ή ψάλτης, είναι εκπρόσωπος της Εκκλησίας του Χριστού και λέει πράγματα πολύ ενδιαφέροντα γι’ αυτό και τον ακούω»

        Ζωγράφισες!!!

      • Μιχαήλ said

        @ Απλός Πολίτης

        «Ο Χριστός μαραγκός ήτανε»…
        Ξανά σέ…διορθώνω, ἄν καί ἀντιλαμβάνομαι τό καλοπροαίρετο τοῦ συλλογισμοῦ σου…

        Ὁ Χριστός ἤτανε πρίν ἀπ’ ὅλα καί πάνω ἀπ’ ὅλα Μέγας Ἀρχιερεύς…
        Τά «φάτνη», «μαραγκός» κλπ κλπ κλπ («συγγενῆ) ἤτανε ἡ, Θεία Οἰκονομία (δοτ,) καί διά τοῦ παραδείγματος, διδαχή – παιδαγωγία πρός ΟΛΟΥΣ τούς…μιμητές του…
        Ταπείνωση καί…ΔΙΑΚΟΝΙΑ δηλαδή…
        Προεξαρχόντων ὅσων ἔμελλε – μέλλει νά σταθοῦν στήν θέση Του, «εἰς τύπον καί είς τόπον» ταγῶν καί ποιμαινόντων…
        Πρωτίστως δηλαδή τῶν Ἱεραρχῶν…
        …Ἐλπίζω νά ἐγιναν κατανοητά, καί ἡ διευκρίνησή μου καί τό παράδειγμά Του.

      • J. said

        Μιχαήλ 6.52μμ πολύ σωστός φίλε, συμφωνώ απολύτως.

  3. ο λαθρολάγνος said

    …το μένος του εναντίον της Χ.Α. μειώνει πάρα πολύ την εμβέλεια του λόγου του…

    • μα ποσο γροθος εισαι said

      σκεψου τωρα αυτη τη μαλακια που εγραψες να την πει το καθε κομματοσκυλο για το κομμα του

    • Radar said

      ε ναι. έπρεπε να έλεγε ψέματα για να μεγαλώσει η εμβέλεια του….

      όπως το κάνανε οι χρυσαυγίτες όταν το παίξανε χριστιανοί.

      εσυ τι εμβέλεια έχεις ; είσαι εδάφους αέρος η εδάφους-εδάφους;

      • Radar said

        όταν δεν είναι ο ηγέτης χριστιανός (αλλά το παίζει τέτοιος), λίγο με απασχολεί τι είναι οι άλλοι.
        και τι λέει αυτό για εκείνους που τον ακολουθούν…;

        και τουλάχιστον στα «ανθελληνικά» κόμματα (ολα τα άλλα να φανταστώ) δεν δηλώνουν κάτι που δεν είναι

      • ΡΑΝΤΑΡ said

        και τα κείμενα για τον εοσφώρο και τον μεγα παν τι ήταν; τρέλες της νιότης ;
        πως υμνύει ενας Ελληνορθόδοξος τον χιτλερ; ο χριστός ήταν εβραίος.
        και το να πηγένεις στην εκκλησία και να φιλάς τον σταυρό δεν σε κάνει χριστιανό, το πως συμπεριφέρεσαι και αν ακολουθείς τα διδάγματα του χριστού σε κάνουν χριστιανό

      • Zonitis said

        Εσυ Εθνικιστη εισαι χριστιανος;

      • Zonitis said

        Ορθολογιστης; Περιεργο! Δεν φαινεται

      • Κόριννα(ἡ πολυτονικὴ) said

        Βρὲ παιδί μου καὶ ἡ χριστιανή ποιήτρια Elisabeth Barrett Browning,ἔγραψε ἕνα πολύ ὡραῖο ποίημα γιὰ τὸν Πάνα,κλαίγοντας τὸν θάνατό του:

        Gods of Hellas,gods of Hellas
        can ye listen in your silence?
        Can your mystic voices tell us
        where ye hide?in floating islands,
        With a wind that evermore
        Keeps you out of sight of shore?
        Pan,Pan is dead.

        Λές νὰ ἦταν κρυπτο παγανίστρια;
        Τὸ ἴδιο καὶ ὁ Καβάφης στὸ «Ἰωνικόν»;
        Καὶ ὁ Παλαμᾶς;

        Μὴ λέμε σαχλαμάρες.

        Αὐτὸ ποὺ σκέφθηκα εἶναι τὸ ἑξῆς:

        Ἄν ὄντως εἶναι σατανιστὲς γιατὶ βάσει αὐτῆς τῆς κατηγορίας δὲν τοὺς ἔβαζε μέσα ἡ κυβέρνησις ἀλλά καταπάτησε τὸ Σύνταγμα μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ σαχλά ποὺ ἔκανε;

        Γιὰ νὰ τὸ ἰσχυρίζεται ὁ Σεραφείμ θὰ ἔχη καὶ ἀποδείξεις πού μπορεῖ νὰ δώση στὴν κυβέρνησι γιὰ νὰ κάνη σωστὴ δουλειά·ΑΝ εἶναι σατανιστές.

      • Искра said

        ΟΥΤΕ ΘΕΟΙ, ΟΥΤΕ ΑΦΕΝΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ.

      • Αννα said

        Εθνικιστη λες οτι οι περισσοτεροι χρυσαυγιτες ψηφηφοροι ειναι χριστιανοι, κι οτι οι χριστιανοι ειμαστε χαζα προβατα για σφαγη. Εισαι βεβαιος οτι οι χρυσαυγιτες ψηφοφοροι ειναι ,αρα, προβατα προς σφαγη? εγω ειμαι εντελως εντελως βεβαιη, χαιρομαι παντως που το πιστευεις κι εσυ.

      • ARIS said

        ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑΖΗΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΩΜΕΝ ΑΛΛΩΣΤΕ

    • Ε τότε να του ρίξει έναν αφορισμό, ο υμνητής του Μέγα Παν…αυτός που ΔΕN είναι της Νέας Τάξης Πραγμάτων…
      Τα σύμβολα πές του να κρύψει όμως…
      http://bluebig.wordpress.com/2013/10/11/wicca-%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B8%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%AC%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CF%89/
      Συνεχίστε έτσι….το πάτε άψογα…τέλεια.

  4. papa said

    ετοιμάζεται για μεγάλες θεσμικές αλλαγές είπε ο σαμαράς, όπως η ψήφος τών μεταναστών

    οπότε η ΝΔ μένει εκτός βουλής και πρέπει οπωσδήποτε να διαλύσουν την χρυσή αυγή διότι ούτε ο τσίπρας θα καταφέρει τίποτε

  5. ΑΠΕΛΛΗΣ said

    Διάφορα σχόλια εθνικιστών, αλλά και η στάση της ηγεσίας τους, φανερώνουν μια εσωτερική παθογένεια του Εθνικιστικού κινήματος στην Ελλάδα. Όπως έχουμε όλοι αντιληφθεί, στην ΧΑ υπάρχουν δύο κυρίαρχες, αλλά αντίθετες τάσεις, που το μόνο τους κοινό πολιτικό σημείο, είναι η αγάπη τους για την Ελλάδα, όπως την αντιλαμβάνεται η κάθε μια από αυτές. Πατριώτες και ναζιστές, Ορθόδοξοι και παγανιστές, μπήκαν όλοι μέσα σε μια βάρκα, που έχει αρχίσει να μπάζει νερά..

    Στο θρησκευτικό όμως τομέα, γίνεται της κακομοίρας, ανάμεσα στους Ορθόδοξους χριστιανούς από τη μια (Ιουδαιοχριστιανούς τους αποκαλούν οι παγανιστές) και από την άλλη των οπαδών της αρχαίας θρησκείας στους οποίους αναφέρεται ο Σεραφείμ..

    Πάλι κατά την πτωχή μου γνώμη, το καθαρά ναζιστικό κομμάτι της ΧΑ, εδράζεται στην τάση εκείνη που επιδιώκει την επιστροφή στο 12θεο (ως ένα ακόμη στοιχείο «γνησιότητας» θρησκευτικό αυτή τη φορά) και εξαιτίας αυτού, εκδηλώνει έναν τυφλό αντισημιτισμό. Όχι δηλαδή τόσο εξαιτίας του Χίτλερ, αλλά κυρίως λόγω του Χριστού. Ο ναζισμός δεν εκφράζεται από την Ορθόδοξη τάση της ΧΑ, που λόγω της χριστιανικής της συνείδησης δε μπορεί να αποδεχθεί τον ναζισμό μέσα στον καθαρό εθνικισμό.

    Υπό άλλες συνθήκες, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει και σε εσωτερική διάσπαση της ΧΑ….αν δεν έχει ήδη γίνει….

    Ο Σεραφείμ μιλάει πολύ σωστά και από καιρό, όχι μόνο για την ΧΑ, αλλά και για τα άλλα…

    • διεθνες βραβειο απο το βυζαντιο στο σημερα said

      εσυ αν συνεχισεις να γραφεις μαλακιες θα παρεις το πρωτο βραβειο ασταματητης μαλακιας

    • papa said

      το να προσπαθείτε να βρείτε ρεύματα και διχασμούς στην χρυσή αυγή είναι μάταιο

      το ότι υπάρχουν απόψεις δεν σημαίνει ότι υπαρχουν ρεύματα διότι η χρυσή αυγή είναι στρατός και ως στρατός δεν προδίδουν τον αγώνα για προσωπικά ζητήματα

      αντίθετα στα άλλα κόμματα βλέπεις να μεταπηδάνε οι βουλευτές από το ένα στο άλλο σαν γαζέλες και να αλλάζουν απόψεις σε μια νύχτα

    • ΑΠΕΛΛΗΣ said

      Φίλε, νομίζω πως ο διχασμός ξεκινάει από αυτούς, που τους βλέπουμε κάθε μέρα στα μπλογκ,
      να υβρίζουν το 95% του Ελληνικού λαού, που έστω στα χαρτιά είναι χριστιανοί,
      πως είναι Ιουδαιοχριστιανοί, εβραιολάγνοι, ανθέλληνες και πλήθος άλλων κοσμητικών επιθέτων….
      Ποιος είναι αυτός που καλλιεργεί τον διχασμό σε ευαίσθητα θέματα, είναι πασιφανές.
      Δεν πιστεύω να μην τα έχεις δει…

      Επίσης, καλοπροαίρετα σου λέω να ξεκολλήσεις από τη σύγχυση που έχεις, να ταυτίζεις την Ορθοδοξία με την εκκλησιαστική Ιεραρχία, Δεν ταυτίζονται σε όλες τις περιπτώσεις…

    • papa said

      μονή Φιλανθρωπινών στο νησάκι τής λίμνης Ιωαννίνων

      υπάρχει ως εξώφυλλο στα κείμενα τού Πλήθωνος από τις εκδόσεις Ζήτρος

    • ΑΠΕΛΛΗΣ said

      Εθνικιστής

      Ωραία! Τώρα ήρθες στα ίσα σου!
      Δεν μπορούσες να υποκρίνεσαι για πολλή ώρα τον ψύχραιμο,
      ούτε να ξεφύγεις από τον κακό εαυτό σου!

      Κανονικά, σε λυπάμαι…

    • διεθνες βραβειο απο το βυζαντιο στο σημερα said

      εθνικιστη μαλακα κερδισες

    • Ιωάννης. ο Peacemaker said

      +

    • Ιωάννης. ο Peacemaker said

      Τι κάνει και η ….στέρηση! :mrgreen:

    • ΑΠΕΛΛΗΣ said

      Διονύσιε συμφωνώ με τη δεύτερη παράγραφο.
      Σε ό,τι αφορά την πρώτη, ο Σεβασμιώτατος δε μπορεί να πει κάτι τέτοιο, ούτε να προτείνει, όπως καταλαβαίνεις. Αλλά, είμαι βέβαιος, πως δεν κοιμάται και πως έχει γνώση, θρησκευτικό φρόνημα και πατριωτική αγωνιστικότητα για να υπηρετήσει τον λαό και την πατρίδα..

    • Γιαννάκης Σαμψών said

      Φίλε Εθνικιστή καταλαβαίνω περισσότερο αυτά που λες εσύ από αυτά που πρεσβεύει ο εξαιρετικός και πολύ συμπαθής μου Απελλής ασχέτως διαφορών στις απόψεις μας. Καταλαβαίνω και το θυμό σου αλλά προσπάθησε σε παρακαλώ να συγκρατείς τον εαυτό σου και να μην ξεσπάς έτσι, τουλάχιστον σε αξιοπρεπή πρόσωπα ασχέτως διαφορών μας.

    • Γιαννάκης Σαμψών said

      Έτσι σε γουστάρω φίλε, αδελφέ και συναγωνιστή Διονύσιε.
      Ζωγραφίζεις και εσύ!!!!

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Το Βυζάντιο αυτοδιαλύθηκε» μάλλον κάποοιος απουσίαζε όταν εκάναν μάθημα για τις Σταύροφορίες ….και ποίοι είπαμε ότι τις έκαναν; «όταν ήρθαν οι μογγόλοι τους άνοιξαν και την πόρτα οι χέστες.Μόλις είδαν το χατζάρι ξεκίνησαν τις προσευχές.»Μάλλον για τις εκστρατείες των Κομνήνων ή την για την τελική μάχη για την Κωνσταντινούπολη κάποιος δεν έχει διαβάσει/διδαχτεί στο σχολείο για να μην μιλησούμε για τις αγώνες εναντιόν Περσών Αραβών κτλ….
      Ειναι «αστείο» ότι ορισμένοι μιλάνε για το «Βυζάντιο» χωρις να εχουν ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΙΔΕΑ για την Ιστόρια του για να μην πούμε ότι η «γλώσσα» στην οποία μιλάνε ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
      ΥΓ Χαιρετίσματα στους αγαπητούς Ιωάννη τον Ειρηνοποίο και Απέλλη

    • Ιωάννης. ο Peacemaker said

      Ευτυχώς που παρενέβη ο Χρήστος,γιατί είχα αρxίσει να ανησυχώ!!

      Χρήστο περίπου την ίδια άποψη είχα και εγώ,ασχέτως που δεν είμαι ιστορικός!!

      Ανταποδίδω τους χαιρετισμούς!

    • ΑΠΕΛΛΗΣ said

      Γιαννάκης Σαμψών

      Αγαπητέ φίλε, σε ευχαριστώ,
      αλλά μη στενοχωριέσαι για λογαριασμό του!
      Άσε το παλικάρι να εκφραστεί ελεύθερα.
      Ο καθένας, αυτό που έχει μέσα του εκφράζει

      Να είσαι καλά

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      «Βούλγαρη Χρήστο το Βυζάντιο δεν έχει καμία σχέση με τον Ελληνισμό καταρχήν. Αλλά τους Ρωμαίους. Ούτε τα βασικά δεν ξέρεις κακομοίρη.»
      Δηλαδή ο Μ. Βασίλειος, ο Βασίλειος Β! Βουλγαρόκτόνος κτλ. ήταν «Ρώμαίοι»;Tότε γιατί ΔΕΝ μιλούσαν Λατινικά αλλά Ελληνικά;Aλήθεια πώς αποκαλούσε ο Γοτθός απεσταλμένος τους «Βυζαντίνους» στρατιώτες;ΕΛΛΗΝΕΣ μήπως; (Βλ. Προκόπιο Καισάρειας «Περί Πολέμων¨» Βιβλίο Ε!)Η πώς αποκαλεί το Πρωταρχικό Ρώσικο Χρονικό τον «Βυζάντινο» Ιεραπόστολο; Mήπως «ΕΛΛΗΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟ»;Πώς φαίνεται ποίος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΙΔΕΑ για το «Βυζάντιο»

    • ririna said

      +++

    • Κόριννα(ἡ πολυτονικὴ) said

      Βούλγαρης Χρήστος

      Θά συμφωνήσω μαζί σου,πρωτοφανές ἀλλά συμβαίνει καμμιὰ φορά.

      Ἱστορία δὲν ἔχει διαβάσει ἤ μᾶλλον τὴν ἑρμηνεύει ὅπως θέλει.
      Μὴ δίνουμε σημασία.

    • Leonidas said

      psevdo ethnikisti, piyene na kopsis tin glosa sou kai meta na tin petaxis sta skylia.

    • απλός πολίτης said

      Έχει δίκιο ο Χρήστος Βούλγαρης.

      Φίλε εθνικιστή, άλλαξε νικ νέιμ αν είναι να πετάς τέτοια τσιμεντόλιθα.
      Ελπίζω απλά να πρόκειται για άγνοια.
      Ο βυζαντινός πολιτισμός είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής ιστορίας.
      Μάλιστα όταν κατέρρευσε το Βυζάντιο, οι έλληνες που κατέφυγαν στην Φλορεντία, συνέβαλαν κατά κύριο λόγο στην πυροδότηση της αναγεννησιακής παράδοσης, κάνοντάς μας υπερήφανους.
      Μπορούμε να πούμε τα ίδια για τους νεοκοτζαμπάσηδες πολιτικούς που μας καταδυναστεύουν από την δολοφονία του Καποδίστρια (πλην εξαίρεσης στρατηγού Πλαστήρα) μέχρι σήμερα;
      Κάτι κεντροαριστερίζοντες χλεχλέδες ημιμαθείς «διανοούμενοι» μας έλεγαν ότι θα πρέπει κάποτε να τελειώνουμε με τον βυζαντινισμό…
      Αλλά από αυτούς τους βλάκες το περιμένει κανείς.
      Από εσένα δεν θα περίμενα να ακούσω τέτοια ανοησία.

      Φιλικά

    • ΜΑΡΙΑ said

      Δέν εἶναι ἐθνικιστής αὐτό τό σκουπίδι,προβοκάτορας εἶναι.
      Τό Ἔθνος καί ἡ Πίστη,εἶναι ἱερά γιά τούς Ἕλληνες πού γνωρίζουν τήν ἀξία τῆς Ἱστορίας μας…τῆς ΕΝΙΑΙΑΣ και ΑΔΙΑΙΡΕΤΗΣ,Ἱστορίας μας.

    • @Εθνικιστής.
      Εάν ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Βυζάντιο… ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ αν είχες και Αρχαία Ελλάδα…ρώτα την Αρβελέρ ή τον άγνωστο κυριούλη από κάτω…

      […] Κλάους Όλερ
      H συνέχεια στην Ελληνική Φιλοσοφία από το τέλος της Αρχαιότητας ως την πτώση της Βυζαντινής αυτοκρατορίας

      (Μετάφραση: Πολυτίμη-Μαρία Παλαιολόγου)
      Από «Μεσαιωνική Φιλοσοφία. Σύγχρονη Έρευνα και Προβληματισμοί», Εκδ, ΠΑΡΟΥΣΙΑ, Αθήναι, 2000

      http://www.myriobiblos.gr/texts/greek/oehler_greekphylosophy.html

      [..] Στην βυζαντινή θεολογία, λοιπόν, συντελείται η τελική προσωποποίηση της αρχαίας έννοιας της ενέργειας. Η προσωποποίηση αυτή συντελέστηκε σε συνάρτηση και με την έννοια της θείας βουλήσεως. Αν και η έννοια της βουλήσεως διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αριστοτελική ανθρωπολογία και ηθική, η χρήση αυτής της έννοιας σε αναφορά προς το θείο Είναι ήταν για τον Αριστοτέλη εξ ορισμού πράγμα αδιανόητο• και τούτο διότι για αυτόν μία βουλητική ενέργεια (νοούμενη ως προσανατολισμός σε κάτι που δεν έχει ακόμα αποκτηθεί) είναι εξ ορισμού ασυμβίβαστη με την κατάσταση της απόλυτης τελειότητας, που προσιδιάζει στο θείο Είναι. Οι βυζαντινοί θεολόγοι εγκαταλείπουν αυτήν την προσέγγιση και διδάσκουν ότι ο Θεός έχει βούληση και ενέργεια και, πιο συγκεκριμένα, ότι έχει την βούληση, την δυνατότητα και την δύναμη να δημιουργεί τον κόσμο εκ του μηδενός (όχι να απορρέει από το θείο Είναι), να καθιδρύει μία κοινωνία με την κτίση, μέχρι του σημείου να εισέρχεται ο ίδιος στην κτίση.

      Εδώ βρίσκονται επίσης οι ρίζες της εννοιολογικής σύλληψης του μοναδικού και του έκτακτου στην ιστορία, πράγμα που δεν είχε κατορθώσει ο Αριστοτέλης. Στην βυζαντινή μεταφυσική της βούλησης η ιστορική κατηγορία του ενδεχομένου βρίσκει μία ασφαλή θέση, καθιστώντας έτσι δυνατό έναν φιλοσοφικό-κατηγοριακό προσδιορισμό του ιστορικού γίγνεσθαι. Από την πλατωνική μέθεξη των αισθητών στις ιδέες, με αποκορύφωμα την μετοχή στην ιδέα του αγαθού, περνούμε στην κοινωνία Θεού και κτίσης. Οι εταίροι αυτής της κοινωνίας παραμένουν βέβαια ριζικά διαφορετικοί• όμως η πλούσια σε παραλλαγές διαλεκτική τους σχέση είναι ακριβώς το φορτισμένο με ένταση αντικείμενο της βυζαντινής θεολογίας, το οποίο αντιστέκεται επιτυχώς στον μεγάλο πειρασμό της δυτικής θεολογίας, δηλαδή στην εξαφάνιση είτε του Θεού μέσα στην φύση είτε της φύσης μέσα στον Θεό. Την ιδέα ότι ο Θεός κενώθηκε και ενανθρώπησε για να κάνει τον άνθρωπο θεό (θέωσις),(20) δηλαδή για να τον επαναγάγει ως δημιούργημα του Θεού στο θείο, η βυζαντινή θεολογία την κατανοεί και την διασαφηνίζει, μεταμορφώνοντας θεμελιώδεις έννοιες της ελληνικής μεταφυσικής.

      Η μεταμόρφωση αυτή συντελείται χάριν όχι μόνο της Χριστολογίας και της Τριαδολογίας αλλά και της ανθρωπολογίας, της αγιολογίας, της θεολογίας των μυστηρίων και της θεολογίας των εικόνων. Αποφασιστική αφετηρία για αυτήν την μεταμόρφωση υπήρξε η βυζαντινή χριστολογία των ενεργειών Αυτή προοδοποίησε τον πυρήνα της βυζαντινής κατανόησης του χριστιανικού γεγονότος της σωτηρίας, όπου βρήκε την συνεπή συστηματική της εκδίπλωση. Στην ανάπτυξη αυτή συνέβαλαν ως πρόσθετοι καταλύτες οι αρχαίες θεωρίες περί Λόγου και ιδιαίτερα εκείνες του Φίλωνος και του Πλωτίνου, στις οποίες ο Λόγος θεωρείται ως μία πρωταρχική δύναμη, που διαπερνά και συνέχει τα πάντα. Η επιρροή αυτών των θεωριών πρέπει να ερμηνεύεται και να αξιολογείται υπό το πρίσμα και στην βάση της βιβλικής θεολογίας.[…]

      Αδαής κι εγώ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ τί ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ήταν οι Τρείς Ιεράρχες…αλλά και οι άλλοι Πατέρες της Εκκλησίας μας…
      Μου το ανάλυσε κάποτε ένας φοιτητής της Φιλοσοφικής…
      ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ το τονίζω…
      Το άρθρο που επισυνάπτω είναι για πολύ λίγους….θέλει κότσια να το ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ….[…]

      ********************************************************************************************************************
      […] Για να μην αφήσω καμιά απορία…
      Ο Κλάους Ολερ είναι αυτός…http://www.drhl.de/klaus-oehler/
      Σπουδαίος φιλόσοφος και Βυζαντινολόγος
      Γερμανός…
      Το τι έστί Γερμανία στη φιλοσοφία μετά το 1600,1700… δεν θέλω να πώ…ας μιλήσει κάποιος που γνωρίζει…
      Αυτό μόνο που θα πώ και θα καληνυχτίσω οριστικά είναι ότι ΔΕΝ έχουμε καταλάβει την ΚΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ του Βυζαντίου και της Ορθόδοξης Χριστιανικής Θρησκείας
      για την διαμόρφωση του Παγκόσμιου γίγνεσθαι…
      Οι Βυζαντινοί ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ένα τεράστιο έργο…
      Μιλάει μόνος του ο Γερμανός…
      […] Όσον αφορά την ελληνική φιλοσοφία, πρέπει να διαπιστώσουμε ότι η καθιερωμένη αντίληψη που την θέλει να βρίσκει τραγικό τέλος κατά το μοιραίο έτος 529 δεν είναι παρά ένας συμβατικός μύθος χωρίς κανένα πραγματικό έρεισμα.(3) Αυτό που χρειαζόμαστε σήμερα ως μελετητές της ιστορίας της φιλοσοφίας είναι μία ριζικά νέα θεώρηση, δίκαιη και ακριβέστερη, η οποία θα λαμβάνει υπ’ όψη τα πραγματικά ιστορικά δεδομένα. Και σ’ αυτήν την περίπτωση θα φανεί καθαρά ότι η ελληνική φιλοσοφία δεν εξέπνευσε το 529 μετά από μία πορεία χιλίων χρόνων, αλλ’ αντιθέτως είχε μπροστά της μία δεύτερη χιλιετία περαιτέρω ανάπτυξης. Αυτή η δεύτερη μεγάλη φάση, η Βυζαντινή Φιλοσοφία, δεν μπορεί -όπως γινόταν κατά κανόνα ως σήμερα- να παρουσιάζεται απαξιωτικά ως μία απλή ιστορία αρχαιοελληνικών επιρροών σε χριστιανούς λογίους• η Βυζαντινή Φιλοσοφία είναι κάτι πολύ περισσότερο: μία άμεση, ζωντανή συνέχεια της Ελληνικής Φιλοσοφίας κατά την βυζαντινή περίοδο.[…]

      http://bluebig.wordpress.com/2013/09/30/%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82/

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        ++++++!

      • Σουλιώτης said

        Επιπλεον , η φιλοσοφια, καθαρα ως επιστημη διδασκοταν και στο πανδιδακτηριο στην Κωνσαντινουπολη,
        που ηταν και το πρωτο – κρατικο – πανεπιστημιο στον κοσμο…

        «…Πανδιδακτήριο ονομαζόταν στην Κωνσταντινούπολη εκπαιδευτικό ίδρυμα (σχολή) ανώτατης εκπαίδευσης, θεωρούμενο με σημερινούς όρους Πανεπιστήμιο. Ιδρύθηκε από τον Αυτοκράτορα Θεοδόσιο Β’ το 425 …….

        …Γινόταν διδασκαλία στα μαθήματα: γραμματική, ρητορική, φιλοσοφία, διαλεκτική, δίκαιο, αριθμητική, γεωμετρία, αστρονομία και μουσική. Λειτουργούσε ως ανεξάρτητο ίδρυμα. Στην εποχή του Ιουστινιανού η Νομική Σχολή απέκτησε πενταετή διάρκεια σπουδών και ανεξαρτητοποιήθηκε. Στη σχολή δεν διδασκόταν η θεολογία, η οποία διδασκόταν στην Πατριαρχική Σχολή….»

        http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF

        Υγ
        Ευχαριστουμε για το συνδεσμο που μας γνωρισες.

        • Σουλιώτης said

          Οι αλλες φιλοσοφικες σχολες πχ πλατωνικη ηταν ιδιωτικες και συντηρουνταν κυριως απο τα διδακτρα των μαθητευοντων

      • Σουλιώτης said

        Επιπλεον , η φιλοσοφια, καθαρα ως επιστημη, διδασκοταν διαχρονικα και στο Πανδιδακτηριο της Κωνσταντινουπολης,
        που θεωρειται και το πρωτο – κρατικο – πανεπιστημιο στον κοσμο.

        «Πανδιδακτήριο ονομαζόταν στην Κωνσταντινούπολη εκπαιδευτικό ίδρυμα (σχολή) ανώτατης εκπαίδευσης, θεωρούμενο με σημερινούς όρους Πανεπιστήμιο. Ιδρύθηκε από τον Αυτοκράτορα Θεοδόσιο Β’ το 425…………..

        Γινόταν διδασκαλία στα μαθήματα: γραμματική, ρητορική, φιλοσοφία, διαλεκτική, δίκαιο, αριθμητική, γεωμετρία, αστρονομία και μουσική. Λειτουργούσε ως ανεξάρτητο ίδρυμα. Στην εποχή του Ιουστινιανού η Νομική Σχολή απέκτησε πενταετή διάρκεια σπουδών και ανεξαρτητοποιήθηκε. Στη σχολή δεν διδασκόταν η θεολογία, η οποία διδασκόταν στην Πατριαρχική Σχολή.»

        h**p://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF

        Υγ
        Ευχαριστουμε για τον συνδεσμο που μα γνωρισες.

    • nk said

      ΑΠΕΛΛΗΣ

      αχταρμας η αναλυση σου, για την ΧΑ

      ευχαριστουμε αλλα δεν θα παρουμε

      ΥΓ…………………….Ιεραρχης ηταν ο Γερμανος Καραβαγγελης

      οχι ο ακαπνος Πειραιως

      • δάσκαλος said

        νομίζω ότι ;δικείς τον Απελλή.
        Ο λόγος του είναι σωστός!

      • nk said

        νομιζεις

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Nk

        Καλημέρα φίλε,
        Δεν έχω λόγο να διαφωνήσω μαζί σου για τον Επίσκοπο Γερμανό Καραβαγγέλη, αλλά γιατί θα πρέπει να υποτιμήσουμε ως ‘άκαπνο» τον Πειραιώς;
        Μήπως οι ιστορικές συγκυρίες δεν είναι αυτές που αναδεικνύουν το ποιόν των ανθρώπων;
        Ο Γ. Καραβαγγέλης βρέθηκε στη δίνη του Μακεδονικού αγώνα και είχε την ευκαιρία να αποδείξει τον πατριωτισμό του, όπως τόσοι και τόσοι άλλοι σε ανάλογες περιπτώσεις.
        Ο Πειραιώς σε ποια συγκυρία, κατά τη γνώμη σου, θα έπρεπε να έχει γίνει «καπνισμένος»;

        Ας μη σκοτίζει την κρίση μας το γεγονός, ότι κάποιος μπορεί να μην μας είναι αρεστός, για τους χ ή τους ψ λόγους…

    • J. said

      Εύγε για την ανάλυσή σου ειδικά στη φιλοναζιστική οργάνωση ζωγράφισες Απελλή. Πολλά +

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        J.

        Καλημέρα!

        Ένα διάβασμα των παρακάτω σχολίων κάποιων κομμουνιστών, θα αποδείξει,
        πως το φιλοναζιστικό κομμάτι της ΧΑ (δεν αναφέρομαι συλλήβδην σε όλους τους εθνικιστές),
        έχει «παραδόξως» ένα ισχυρό σημείο ταύτισης με κάποιους κομμουνιστές (επίσης δεν αναφέρομαι σε όλους τους κομμουνιστές, αλλά μόνο στους απόλυτα δογματικούς)

        Ποιο είναι αυτό το κοινό τους σημείο;;
        Μα ποιο άλλο, από το μίσος τους προς τους Χριστιανούς και προς το πρόσωπο του Χριστού.
        Ο αντιχριστιανισμός του καθένα τους βασίζεται σε διαφορετικούς λόγους.βέβαια.
        Οι μεν χάριν της αρχαίας θρησκείας και της θρησκευτικής «γνησιότητας», ενώ οι δε, χάριν του προλεταριάτου και της ταξικής επανάστασης.
        Όμως, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο..

        Προσωπική μου άποψη είναι επίσης, πως και οι δύο υποκινούνται ή «εξυπηρετούν» εκούσια ή ακούσια, τους σκοπούς του ίδιου εξωτερικού παράγοντα, που μισεί έως θανάτου τον Χριστιανισμό και τον Ελληνισμό.
        Όταν οι ναζιστές πνέουν τα μένεα για τους Εβραίους, μη δίνετε και μεγάλη σημασία, διότι για αυτούς δουλεύουν (άραγε το συνειδητοποιούν;) και ας τους κατηγορούν.

        Ευτυχώς, υπάρχουν εθνικιστές, αλλά και κομμουνιστές, που δε τσιμπάνε, αλλά παραμένουν προσηλωμένοι (με το δικό τους διαφορετικό τρόπο στα εθνικά ιδεώδη). Γνωρίζω αρκετούς και από τις δύο αυτές κατηγορίες. Υπάρχουν και εδώ μέσα τέτοιοι….δεν είναι όλοι ίδιοι….

  6. Ιωάννης. ο Peacemaker said

  7. papa said

    εντάξει ρε παιδιά, παπάς είναι, δεν μπορεί να υπερβεί τον παπατζίδικο ρόλο του, καλύτερα να μη μιλάει για πολιτικά, είναι εξειδικευμένα για παπάδες

    • PAPA said

      o Χριστόδουλος δεν ήταν παπάς, είχε γνωριστεί με τον Πλεύρη το 1955 όταν έπεφτε ξύλο για την ΕΟΚΑ στην Αθήνα και είχαν φυλακιστεί

      μην μπερδεύεσαι

  8. Γιαννάκης Σαμψών said

    Ο Πειραιάς έχει ευτυχίσει να έχει τρία διαμάντια μέσα στη λαίλαπα των πέτρινων χρόνων που ζούμε, τα οποία αυτά διαμάντια έχουν απαλύνει αφάνταστα τις κακουχίες του πληθυσμού του Πειραιά.

    Το Παλικάρι Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ.
    Το Παλικάρι Δήμαρχο Πειραιά κύριο Μιχαλολιάκο.
    Τα Παλικάρια της δυνατής Τοπικής Οργάνωσης Πειραιά της Χρυσής Αυγής με τον βουλευτή να είναι πολιτικός κρατούμενος αυτές τις ημέρες.

    Και τα τρία αυτά διαμάντια βρίσκονται στο πλευρό του Πειραιώτη, ο καθένας με τον τρόπο του, όποτε παραστεί ανάγκη.

    Δεν περίμενα αυτή την κατάρα του Έθνους, την διάσπαση δηλαδή, να χτυπήσει και αυτή τη χρυσή τριάδα. Ποιος έχει τα κότσια να εμπνεύσει σε αντίσταση αγαπητέ και Σεβάσμιε Μητροπολίτη μας; Η εκκλησία; Η νέα δημοκρατία; Το πασόκ; Το κκε; Ο σύριζα ή η δημάρ; Αντί να βοηθήσεις και να νουθετήσεις εν Χριστώ τυχόν απολωλότα πρόβατα της χρυσής αυγής και να προάγεις την ενότητα του αγώνα απέναντι στους αντίχριστους και αντεθνιστές, συμβάλεις στη διχόνεια και διάσπαση των μόνων δυνάμεων. Ειλικρινά λυπάμαι πάρα πολύ αλλά δεν είναι αργά να καταλάβεις. Ουδείς ¨άσφαλτος¨ εκτός του Ενός άλλωστε.

    Μακάρι να υπάρξει ομόνοια και συνεργασία μεταξύ τους ώστε η αποτελεσματικότητά τους να αυξηθεί με γεωμετρική πρόοδο.

    Πλέον το άδικο έχει αποκαλυφθεί σε όλη του την έκταση στην πατρίδα μας και απαιτείται από όλους μας να λάβουμε ξεκάθαρη θέση και να συσπειρωθούμε.

    Η Ορθοδοξία, δόξα τω Θεώ, είναι τόσο βαθιά ριζωμένη στο μέγιστο τμήμα του λαού μας που δεν κινδυνεύει από κανέναν και σίγουρα όχι από πολίτες με Εθνική Συνείδηση καθώς η Ορθοδοξία είναι το βασικό δομικό συστατικό της Ελληνικής Εθνικής Συνείδησης.

    Ο αθόρυβος παγκόσμιος πόλεμος που βιώνουμε, κατά την άποψή μου, είναι μεταξύ από τη μία των υποστηρικτών της παγκοσμιοποίησης, διεθνοποίησης, οικουμενισμού και από την άλλη των υποστηρικτών του Έθνους Κράτους (η κάθε θρησκεία συμπεριλαμβάνεται στην έννοια Έθνος), με τους πρώτους να επιθυμούν τον απόλυτο έλεγχο των λαών του κόσμου μέσω μίας θρησκείας, ενός κυβερνήτη, ενός νομίσματος, λίγων τραπεζών, λίγων πολυεθνικών που θα έχουν τον έλεγχο της τροφής και του νερού και άντε να μπορέσεις να αντισταθείς εκείνες τις εποχές. Τότε θα έχουν τελειώσει όλα. Μιλάμε για τον απόλυτο όλεθρο των λαών του κόσμου.

    Δεν είναι πόλεμος μεταξύ κεφαλαίου και εργασίας. Δυστυχώς αυτό ήταν μία μάχη η οποία χάθηκε και τελείωσε, πάει. Οι μηχανές και η πληροφορική (χωρίς να είμαι πολέμιος τους) αντικατέστησαν την εξάρτηση του κεφαλαίου από την εργασία. Τώρα βρισκόμαστε στο τελευταίο στάδιο του πολέμου, τη μητέρα των μαχών, όπου ο νικητής τα παίρνει όλα. Είτε κερδίζουμε, όσοι από εμάς υποστηρίζουμε το Έθνος Κράτος και τα παίρνουμε όλα πίσω και με την εμπειρία των λαθών μας διορθώνουμε και όλα τα κακώς κείμενα του παρελθόντος είτε χάνουμε και αυτά που έχουμε και οι αδυνατότεροι εξ ημών χάνουν μέχρι και την ψυχή τους.

    Ο δανεισμός και η δουλεία που αυτός επιφέρει είναι το μέγιστο όπλο των παγκοσμιοποιητών σε αυτή τη μητέρα των μαχών. Σε ποιον/ποιους χρωστούν όλοι Πρόσωπα και Έθνη; Στον υπέρμαχο της παγκοσμιοποίησης σιωνισμό ίσως; Οι αρχηγοί των Εθνών Κρατών ποίου το συμφέρον υποστηρίζουν; Των λαών των Εθνών τους ή των σιωνιστών; Αυτά τα ερωτήματα νομίζω ότι έχουν απαντηθεί (βοηθούσης της πληροφορικής μέσω του διαδικτύου (αυτός είναι ένας λόγος που δεν είμαι πολέμιος)) στην κρίσιμη μάζα πολιτών σε όλο τον κόσμο. Οφείλουμε όλοι να συνταχθούμε ενωμένοι σε παράταξη μάχης. Δεν περισσεύει κανένας.

    Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι σε αυτή τη μητέρα των μαχών μπορείς να πας σκορποχώρι, ασύντακτος, χωρίς ενότητα, χωρίς πειθαρχία, χωρίς στρατιωτική δομή και να κερδίσεις;

    Προσωπικά ΟΧΙ.

    Μάλιστα θεωρώ επιτακτική την ανάγκη ότι το υπουργείο Εθνικής Αμύνης θα πρέπει από εχτές να προγραμματίσει τη σταδιακή επανεκπαίδευση των εφέδρων. Έχω να πιάσω G3 από όταν απολύθηκα εδώ και 25 χρόνια και όχι ότι έχω ξεχάσει να το χειρίζομαι αλλά μερικές βολές θεωρώ ότι είναι απαραίτητες μαζί και με κάποια σχετική επανεκπαίδευση ώστε να αισθάνομαι απόλυτα ετοιμοπόλεμος αν και όταν χρειαστεί. Αν αυτό το υπουργείο δεν έχει τη διορατικότητα και τα αντανακλαστικά, παρακαλώ τους ανώτατους και ανώτερους αξιωματικούς όπως το ζητούν επιμόνως και διαρκώς από την πολιτική ηγεσία μέχρι να παρθεί η απόφαση.

    Στη διαφαινόμενη πλέον Νίκη του Εθνικισμού στην Ελλάδα μας, που της έλαχε για άλλη μια φορά στην Ιστορία να αναλάβει την ευθύνη να διασώσει όλη την ανθρωπότητα δείχνοντάς της το δρόμο της σωτηρίας, θα πρέπει να είμαστε πανέτοιμοι να αντιμετωπίσουμε πιθανά χρήση των παλιών μεθόδων της ελίτ.

    Ζήτω η Ελλάς
    Ζήτω η ΕλληνΟρθοδοξία
    Ζήτω το Έθνος

    • Κερκυραίος said

      Ώστε στα διαμάντια του ελληνισμού και ο Λαγός ε;
      και οι Ρουπακιάδες και οι λοιποί μπράβοι που βγάζει η Τοπική Οργάνωση Πειραιά της Χρυσής Αυγής!

      Το φωτοστέφανο του λείπει να κάνετε και τον Λαγό εικόνισμα εν μέσω των «μαρτύρων» συναγωνιστών του Πειραιά
      άντε και μια θέση στο πάνθεον των ηρώων της πατρίδος!

      Έχεις καταλάβει τι ΑΛΗΤΕΙΑ πας να μας πασσάρεις;
      Και άσε τα ζήτω για τις μαϊμούδες που χοροπηδάνε μαζί με σένα με κάτι τέτοια!

      Υ.Γ. Δεν μπήκα καν στον κόπο να διαβάσω παρακάτω!
      Έχω βλέπεις και κάποιον αυτοσεβασμό!

      • φωτεινη said

        το διαμαντι Ρουπακιας,ειναι Αριστερης κοπης,Κερκυραιε.

      • Γιαννάκης Σαμψών said

        @Κερκυραίος

        Δεν παρασύρομαι.
        Όσοι με αξιοπρέπεια έστω και αντίθετης ιδεολογίας κατάλαβαν.
        Ο ρουπακιάς είναι φονιάς και ο Θεός ας τον συγχωρέσει για το ίσως μεγαλύτερο αμάρτημά του από αυτό του φόνου.

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        Γενικώς η ΧΑ αποτελείται από εγκληματίες!!Η ΧΑ είναι όνειδος για τον ελληνισμό και τα ιερά και οι άνθρωποί της οφείλουν να ζητήσουν συγνώμη για την ύπαρξη της οργάνωσης αυτής!!

      • Γιαννάκης Σαμψών said

        @ Ιωάννης. Ο Peacebreaker

        Μήπως είσαι ο πάγκαλος;

      • ΡANTΑΡ said

        @Γιαννάκης Σαμψών

        Σεμνά, μην κατηγορείς και βρίζεις έτσι γιατί θα σε κάνει ντα η διαχείριση!!!

        …είσαι ο πρώτος χρυσαυγίτης του olympia που συμπαθώ :p

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        Oι απατεώνες νεοναζί δεν έχουν θέση στην κοινωνία μας!!Οι όψιμοι χριστιανοί ορθόδοξοι μα στην πραγματικότητα αντίχριστοι σατανολάτρες και παγανιστές μέχρι πρόσφατα ύβριζαν χυδαία τον Ιησού Χριστό ενώ έχουν στα υπόψιν τους να μας αναγκάσουν να προσκυνήσουμε τον σφαγέα μας τον Χίτλερ!!Όπως η Ρεπούση τον Κεμάλ!!

        Μαγαρίζουν την Ελλάδα!

      • Κόριννα(ἡ πολυτονικὴ) said

        Ὁ Ἰησοῦς ἤρθε στὸν κόσμο γιὰ τοὺς κακούς καὶ ἁμαρτωλοὺς ἤ κάνω λάθος;

      • Ένα κλικ απάνω στο νικ μου με τα μπλε γράμματα θα οδηγήσει σε άρθρο που δυστυχώς θα απογοητεύσει πολλούς!!

        Επίσης με την ίδια λογική να δώσουμε και στην Ρεπούση χάρη!!Ένα απλό…αμάρτημα βρε έκανε η γυναίκα!!

        ΥΓ Οι ουσιαστικώς χρυσαυγίτες και κατ εφημισμόν ανένταχτοι εθνικιστές,ήτοι κρυψίνοες, να μην ντρέπονται να δηλώνουν ότι στηρίζουν αυτά τα σιχαμένα καθάρματα της ΧΑ.

        ΥΓ 2 το λινκ ή απάνω στο νικ μου : ht tp://www.protothema.gr/greece/article/230274/o-blasfhmos-kaiadas-kai-o-xristianos-germenhs/

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        Nαι καλά!!Βλέπουμε και τον Καιάδα πως μετανόησε για τους σιχαμερούς στίχους των ….ασμάτων του και τώρα είναι πιστός Χριστιανός Ορθόδοξος!!

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        Μία δήλωση Γερμενή που πραγματικά να μετανοεί για τα όσα ελεεινά τραγουδούσε κάποτε και να παραδέχεται πως αυτά που έκανε ήσαν λάθος και απαράδεκτα,υπάρχει;;

      • Γιαννάκης Σαμψών said

        @ ΡΑΝΤΑΡ

        χεχε μου ξέφυγε.

        Δεν ξαναλέω παλιοκουβέντες όπως πάγκαλος, φτου!

        Συγγνώμη Ολυμπία!

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        Φυσικά και οι δημόσιες χρυσαυγίτικες δηλώσεις περί τούτου θα είναι έτσι και αλλιώς μούφα!!Η λατρεία του σατανά και ο φανατισμός εναντίον του Ιησού,δεν εκριζώνονται με τίποτε από την ψυχή ενός εγκληματία και …σκατόψυχου τύπου Γερμενή!! Μόνον ο ΘΕΟΣ θα τον συγχωρέσει!!Εγώ αν ΔΕΝ μετανοήσει πραγματικά, ΟΧΙ!

        Τι να κάνουμε όμως;;Οι αντίχριστοι χρυσαυγίτες δεν είναι τελικά αυτό που πιστεύουν μερικοί!!Περαστικά στον συνονόματο!!

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        Καλύτερα:Μόνον ο ΘΕΟΣ μπορεί να τον συγχωρέσει!!Αντί για «θα»

      • nk said

        πατε καλα ρε …………..σατανοχρυσαυγιτες ;;;;;;;;;

        οι μονοι αυθεντικοι ……….χριστιανοι ειναι

        οι ……………..μητσοτακης, τσιπρας, σαμαρας,τσατσοπουλος, αλαβανος, φλωρακης, κυρκος,παπαρηγα, κουτσουμπας , γαιτανη, δραγωνα, ρεπουση
        ο κοτερατος Προεδρος , ο σισανιου ΒΓΑΖΩ ΟΤΙ ΒΡΩΜΙΚΟ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ παυλος,

        ο Πατερ Πρεβεζης ο Γ@,,,,ων χηρας και ορφανα,

        ο μητροπολιτης που εξεπεσε για σεξοσκανδαλα και αρπαχτες ονοματα δεν λεμε

        η Δημοκρατικη Επιτροπη απο το Εκκλησακι της Αγ. Παρασκευης στα Τεμπη που εβαζαν τα απειρα ΛΕΦΤΑ απο το ΧΡΥΣΟ ΠΑΓΓΑΡΙ σε σακουλες σκουπιδιων
        και τα αρπαζαν με μπροσταρη τον ΤΑΞΙΑΡΧΟ της Πολεμικης Αεροποριας

        ο αρχιεπισκοπος Λιαπης ………………..εξαιρετος
        ο Καρατζαφερης, ο Αδωνις, ο Βοριδης κτλ κτλ κτλ

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        Kάποια από τα σχόλια του Διονύσιου του εν ΟΛΥΜΠΩ αξίζουν και μακάρι να μην τα διαγράφατε.

    • Γιαννάκης Σαμψών said

      Σε ευχαριστώ Διονύσιε και την παρέα σου μαζί.
      Βγαίνουν απ’ την ψυχή μου.

    • Γιαννάκης Σαμψών said

      Ελλαδίτης είμαι αδελφέ και συναγωνιστή Διονύσιε.
      Από αγάπη μόνο και προς τιμή στα αδέλφια μας Κυπρίους Έλληνες Ορθοδόξους χρησιμοποιώ αυτό το Nick.

      Αφιερώνω και το παρών σε όλους όσοι με Ελληνική Ψυχή. Ένθεν κακείθεν του πλανήτη που έστω και ακαπέλα αγγίζει την Ελληνική Καρδιά:

    • Αλεξανδρος said

      Ωραίο ανέκδοτο αυτό.
      Χρυσά Αυγά μήπως δεν έχετε δει ότι η συμμορία σας τέλειωσε ?

      Τοσο βληματα εισαστε ?

  9. SAS said

    Αγιε Δεσποτα ενταξει ισως δεν βλεπω καλα,αλλα τους παγανιστες(χρηζει αναλυσεως)(προγονικη θρησκεια)θρησκεια των προ-προπαπουδων μας δεν θα επρεπε να την κρινουμε καπως διαφορετικα..οπως πχ η παλαια διαθηκη που δωθηκε διοτι δεν ηταν ετοιμοςο ανθρωπος να καταλαβει και το οφθαλμος αντι οφθαλμου εγινε στην καινη διαθηκη αγαπα τον πλησιον σου ως εαυτον!!!!
    παπουλη οταν κρινουμε ετσι τον εναν ενω τον αλλον τον αθεο τον αφηνουμε ανεγγιχτο δεν ειναι διακριση;

  10. Μιχαήλ said

    Καί γιά νά προλάβω…καλοθελητές…

    Ὅταν ἀναφέρεται στό πρόβλημα τῆς ὁμοφυλοφιλίας καί ὁ Πανάξιος Ἅγιος Πειραιῶς, (τό «Ἄγιος» εἴθισται γιά Ἀρχιερεῖς, γιατί ἡ Ἐκκλησία μας ἀπό παλαιοτάτων χρόνων «ἐκφράζεται» εὐχετικά, τουτέστιν «εἴθε νά Ἁγιάσει»), καί ἡ Ἐκκλησία μας, τονίζει τήν…σπουδή τῶν ἁπανταχοῦ «ὑπερασπιστῶν» – προαγωγῶν τῶν ἀνθρωπίνων «δικαιωμάτων» νά ἀναγορευθεῖ καί νά…ἒμπεδωθεῖ ἡ παρα φύσιν γεννετήσια «ἐπιλογή» σε΄ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΓΕΝΝΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ…
    Τίς «στοχεύσεις» τῶν ὁποίων καταδεικνύει – τετραχηλίζει ἀκροθιγῶς ὁ Πανάξιος αὐτός Μητροπολίτης…

    Γιατί σέ οτι ἀφορᾶ αὐτό – καθαυτό τό «πρόβλημα», ἡ Ἐκκλησία τό προσεγγίζει ὅπως ἀκριβῶς είναι, ὡς πάθος δηλαδή καί οἱ παρεμβάσεις της είναι θεραπευτικές διά τοῦ τριπτύχου Ἐξομολόγηση – Μετάνοια – Θεία Κοινωνία…
    Πάμπολλα τά παραδείγματα τῶν ἀδελφῶν μας καί συναγωνιστῶν, στήν δύσβατη πρόσκαιρη γήϊνη πορεία – μάχη μας, ὁμοφυλοφίλων πού κατέφυγαν στήν Ἐκκλησία καί ἔτυχαν συμπαράστασης, κατανόησης, θεραπείας καί πάνω ἀπ’ ὅλα ΑΓΑΠΗΣ ἀπό ἄλλους, πολλούς, Ἱεράρχες, Γεροντάδες, Ἱερομονάχους, μοναχούς, ἱερεῖς κλπ…

    Παμπολλα τά παραδείγματα τῶν ἰδίων νά παλέψουν μέχρι τέλους τῆς ζωῆς τους μέ τό πάθος τους, (ἑμεῖς οἱ «ἄλλοι» μέ «ἄλλα»…χειρότερα), μέ ὅπλο τους καί καταφυγή τους τήν Ἀἠττητη Ἀνατολική Ὀρθόδοξη Πνευματικότητα, μέ γνωστότερο παράδειγμα σέ ὅλους φαντάζομαι τόν ἀξεπέραστο, κατ’ ἐμέ, Καβάφη,,,
    …Μέ τήν ἄδειά σας καί τό παρακάτω…πειστήριο:

    Ἀπό τήν Συλλογή
    «Κ. Π. ΚΑΒΑΦΗ
    ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ»
    (1877-1923

    Τήν νύκτα, Δέσποτα Χριστέ μου,
    τόν νοῦ καί τήν ψυχή μου φύλαττέ μου
    σάν γύρω μου ἀρχινοῦν καί περπατοῦνε
    Ὄντα καί Πράγματα πού ὄνομα δέν ἔχουν
    καί τ’ ἄσαρκα ποδάρια των στήν κάμαρή μου τρέχουν
    καί κάμνουν στό κρεββάτι μου κύκλο γιά νά μέ διοῦνε –
    καί μέ κυττάζουν σάν νά μέ γνωρίζουν
    σάν νά καγχάζουν ἄφωνα πού τώρα μέ φοβίζουν.

    Τό ξέρω, ναί, μέ καρτεροῦνε
    σάν βδελυρούς καιρούς νά μελετούνε
    ὁπόταν ἴσως σέρνομουν μαζύ των – μές τό σκότος
    μέ τά ὄντα καί τά πράγματα αὐτά ἀνακατευμένος.
    Κι ἀποφρενιάζουν ὁ καιρός νά ξαναρθῇ ὁ πρῶτος.
    Μά δέν θά νἄρθῃ πιά ποτέ˙ γιατί εἶμαι ἐγώ σωμένος,
    εἰς τοῦ Χριστοῦ τ’ ὄνομα βαπτισμένος.

    Τρέμω σάν αἰσθανθῶ τό βράδυ
    σάν νοιώσω πού μές στό βαθύ σκοτάδι
    ἐπάνω μου εἶναι μάτια καρφωμένα…
    Κρύψε με ἀπό τήν ὅρασί των Δέσποτά μου.

    Καί σάν μιλοῦν ἤ τρίζουνε, μή ἀφίσεις ὥς τ’ αὐτιά μου
    κἀνέν’ ἀπό τά λόγια των ναρθῇ τά ἀφορεσμένα,
    μήν τύχῃ καί μές στήν ψυχή μου φέρουν
    κἀμμιά φρικώδη ἀνάμνησι ἀπ’ τά κρυφά πού ξέρουν.

    [1894]
    …………………………………………………………………………..

    Καλή δύναμη τό λοιπόν στά ἀγωνιζόμενα ἀδέρφια μέ τήν κατανόησή μας, τήν συμπαράστασή μας καί πάνω ἀπ’ ὅλα τήν ΑΓΑΠΗ μας…
    Καλή δύναμη καί σέ μᾶς τούς…προθύμους, συχνά, λιθοβολιστές, γιατί ἔχουμε δρόμο ἀκόμη…
    …Δρόμο ΠΟΛΥ.

    • Ιωάννης. ο Peacemaker said

      +

    • Γιαννάκης Σαμψών said

      Εξαιρετικός Μιχαήλ!!!!!!!!
      Εύγε!!!!!

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      Σημερα,Μιχαηλ,δε μπορει,κατι,θα απορρυθμισε τη συνηθη εγκεφαλικη λειτουργια σου,για να θελεις σωνει καλα,να εξομοιωθεις με μας τα γελαδια,ισως,να εφθασαν οι επιπτωσεις του σεισμου ως την διαστημοκατοικια σου,Λαζαρ γωνια με του φεγγαριου την ακρη,βρηκα στιχακι απο τραγουδι που θα δυσκολευτει,το ατιμο,να βρει τη συνοδεια δικων μας,γηινων,εικονων,κριμα στην απωλεια του ενος σκελους της διαφωτισης μας,συνηθιζουμε,σιγα-σιγα στη δυσαρεστη ιδεα της μονοπλευρης επιμορφωσης μας.Αλλα,τα τιναξα,τα πεταλα,εκει, που εσυ, ο ισταμενος,ανω του εδαφους,τι λεω,συνταξιδευεις με τους δορυφορους,ζητας την αδεια ημων των καταφρονεμετων,τι καταντια να σου τυχει,θα καταπιες ολοκληρο το μπουκαλακι της δοσης παρα την προτροπη μου να μην ενδιδεις στον πειρασμο,γνωστης ουσης της περιπτωσης του αγαπημενου σου Καβαφη.

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Άντε βρε Μιχαήλ,
        γίνε γενναιόδωρος και πες και εσύ μια καλή κουβέντα του Μιχαήλ
        για την ωραία δημοσίευση που έκανε!

    • Κερκυραίος said

      Στην θέση σου Αρχάγγελε δεν θα χαιρόμουνα και πολύ από τα θαυμαστικά!
      Των δύο εκ των τεσσάρων εννοείται !

      Μάλλον οφείλεις και πάλι μια χοντρή εξήγα
      με τον κλασσικές Μιχαηλίστικες ψαλμωδίες!

      Για να μην σε παρεξηγήσουμε και οι άλλοι δηλαδή!

    • Μιχαήλ said

      Δέν χρειάζονται ούτε…ἐπευφημίες, ούτε συγγνώμες…

      Ἄλλωστε είναι γνωστό ὅτι οἱ σχολιασμοί μου…στοχεύουν τήν πλειοψηφία τῶν χιλιάδων καί «ἑτερόκλητων» πού ΜΟΝΟ μᾶς διαβάζουν καί σπανίως ἀπευθύνονται στούς σχολιαστές τοῦ μπλόγκ…
      (π.χ. κάτι emails ἀπό κάτι…φιλαράκια τῆς ΔΗΜΑΡ πού «διαμαρτύρονται» ὅτι οἱ…ἰσχυρισμοί μου περί τῆς…ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΣ ΔΗΜΑΡ καί Χ.Α. καί ἡ…διακριτική ΣΥΜΠΛΕΥΣΗ τους μέ στόχο τήν παράδοση τῆς NERIT στήν…ΔΗΜΑΡ (βλ. ΚΙΣ ἐπί τῆς ούσίας), είναι…»ἀστήρικτοι» καί νά…»προσέχω».

      Ἔτσι τό «ξενέρωμα» τό λούζονται ἄλλοι…
      ΜΗΝ…τσιμπᾶς…

      …Καλο σου βράδυ καί καλή συνέχεια.

      υ.γ. Είδες, παραβίασα κεῖνο τό «γιά πρώτη καί τελευταία» πού σοῦ είχα γράψει…
      Ἐπανορθώνω μέ μία σπέσιαλ…ΑΑΑφιέρωση:

    • Искра said

      ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ ΤΟΥ 1918 ΓΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

      • ARIS said

        ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡ ΛΕΝΙΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ

      • Искра said

        Ο ΛΕΝΙΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ. ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ, ΕΧΑΣΑΝ ΤΑ ΦΕΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ. ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΟΚΚΙΝΗ ΜΕΡΑ

      • uncle Sam said

        κομμουνι μη σε κραταμε. εχει κοκκινες μερες στη βορεια κορεα και την κουβα. στο καλο.

      • Γιαννάκης Σαμψών said

        Αδελφέ και συναγωνιστή Διονύσιε, εκτός όλων των άλλων επιτυχημένων σχολίων σου σήμερα ζωγραφίζεις και με το απίστευτο χιούμορ σου. Ηasta la victoria!!!

      • Искра said

        ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΛΑΓΝΟ ΕΞΩΜΗΤΡΙΟ ΤΟΥ ΤΖΟΝ ΓΟΥΕΗΝ, Η ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΣΣΙΤΙΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΚΑ ΚΟΝΤΟΜΑΝΙΚΑ, 100% ΚΟΤΤΟΝ. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ Η ΚΟΥΒΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΝΔΟΜΗΤΡΙΩΣΗ

      • uncle Sam said

        σταλινουλη οι USA νικησαν το 45 το ναζισμο και το 89 και τον κομμουνισμο. η θεση σου ειναι ή στα μουσεια ή στη βορεια κορεα.

      • Искра said

        Η ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΑΚΝΤΟΝΑΛΝΤΣ ΝΤΡΑΙΒ-ΙΝ. ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ ΣΟΥ ΜΠΟΥΚΩΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΕ ΤΡΙΓΛΥΚΕΡΙΔΙΑ

  11. Ο ΑΛΛΑΞΑ said

    Άν δεν έκραζε – το πίστευε η΄δεν το πίστευε – την αυγή μπορεί να μέτραγε και ώρες…
    Οι καιροί είναι πονηροί…
    Ο επίσκοπος ΕΙΝΑΙ ΞΥΠΝΙΟΣ

  12. φωτεινη said

    δηλαδη το μονο που καταμαρτυρα στην χ.α.,ειναι το παγανιστικο της προσωπο,μεσω του Ηλιοστασιου;;

    ενδιαφερουσα η αποψι,για «Για το σόου με την Χρυσή Αυγή που δεν συνάδει με τον δικαιικό πολιτισμό.»
    συνταγματικο και δικαστικο προξικοπημα,το χαρακτηριζουν νομικοι κυκλοι…

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Φωτείνη μια που είχαμε κάνει κάνει κάποτε μια συζήτηση για τον εξάποδω τι γνώμη έχεις για το άντιστοιχο έργο του μιχαλολίακου;

      • φωτεινη said

        Χρηστο,ειχαμε κανει μια αντιστοιχη συζητηση με τις σατανικες ωδες του Μαρξ.
        τι να σου πω για τον Μιχαλολιακο και την Ωδη στον Πανα,εννοεις;

        θα ειναι αρκετα μακρια αυτη η συζητηση,Χρηστο.

        για εναν μελετητη της Βιβλου,ο Παν ειναι ο Εωσφορος.
        για εναν Γιουνγκιανο ψυχαναλυτη,ειναι η επιστροφη στην Ελλαδα και η καταβαθρωση του εβραικου τροπου ζωης και σκεψις
        μαζι με τον καπιταλιστικο προτεσταντισμο,βεβαια που συνανταται και αφομοιωνεται..
        An Essay on Pan, 1972,James_Hillman.
        για εναν λατρη του Ελληνικου Πνευματος,ειναι η απομακρυνση απο τον απολυταρχικο σκοταδισμο και η εδραιωσις του ανθρωποκεντρκου συστηματος φιλοσοφιας.

        τι απο ολα αυτα ειναι ο Ν.Μιχαλολιακος;

        • Βούλγαρης Χρήστος said

          » καπιταλιστικο προτεσταντισμο» Η ΄θέση ότι υπάρχει εκλέκτική συγγενεια ανάμεσα στον Καπιταλισμό και τον Προτεσταντισμό ανήκει στον Μάξ Βέμπερ και έχει καταριφθεί απο τις αρχές του 20ου αιώνα κάθως ΔΕΝ μπορεί να εξηγήσει πολλά πραγμάτα πχ. την περίπτωση της Ολλάνδίας.Μόνο για λάτρης της Ελληνικής Φιλοσοφίας δεν μου μοιάζει ο μιχαλολίακος και συγνώμη αν σε εκνευρίζω… Τέλος πάντων καλα να είσαι ευχόμαι…

        • Βούλγαρης Χρήστος said

          ΥΓ και για τον Μάρξ ο εωσφόρος δεν ήταν παρά ενα λογοτέχνικο πρόσωπο…Πάντως καλύτερα ας μην το επεκτείνουμε άλλο…Καλά να περνάς…

        • Βούλγαρης Χρήστος said

          ΥΓ2 Με κινδύνο να παρεξηγήθω Φωτείνη είσαι το μόνο άτομο απο την συγκεκρίμενη κατήγορία σχολιάστων για το οποίο πραγματικά θα στεναχωριομούν αν έφευγε από το Ολύμπια….Ma io juro a Lei che non ho necun desiderio per Lei o come dicevano all anno trecento «hornis soit qui mal y pense»(lingua francese)

      • φωτεινη said

        Χρηστο,
        για τον μαρξ δεν ηταν ενα λογοτεχνικο προσωπο μονο.
        θα σου πω οτι θα μπορουε να ηταν και η μοδα της εποχης του,οπου βριθει τετοιων λογοτεχνικων πονηματων.

        οσο για το ποσο εχει καταριφθει,δεν γνωριζω,αλλα σε γενικες γραμμες η συγκεντρωση του κεφαλαιου για παρεταιρω επενδυση με προοπτκη κερδων,συνδιασμενη με την προτεσταντικη« τσιγγουνια»,που διαβλεπει στην φωτιση για την Λυτρωση,καπιταλιστικη λογικη ειναι, με θεολογικα στοιχεια.

        στην Γενευη,η πρωτη καλβινιστικη κοινοτητα,επετρεψε την τοκιση κεφαλαιων,με 10% τοκο…
        πρωτογνωρο γεγονος για την χριστιανικη ηθικη.

        καλα να περνας κι εσυ,Χρηστο,αλλα ο Παν,δεν ειναι θεμα«απλο».

        ριξε μια ματια σε αυτο που σου εβαλα,του Χιλμαν,ειναι μικρο και σχετικα ευκολονοητο.
        και πολυ Ελληνοκεντρικο.

      • φωτεινη said

        e sempre un piacere parlare con te, Χρήστος.
        ad ogni modo il fanatismo non fa bene a nessuno.
        specialmente sto periodo.

      • φωτεινη said

        buonanotte anche a Lei,Signore.

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Questa era una bella conversatione tra amici, che mi ha piasuto molto, cari Fotini e Xristos.
        Dobbiamo stare lontano dall fanatismo e dall misericordia…

    • Μιχαηλ Ανδρεαδης said

      Μα τι αλλο να καταμαρτυρησει,αγαπητη μου,οταν καποιοι κανουν τη τριχα-τριχια,αναζητουντες το παραμικρο στις δηλωσεις ιεραρχων,το οποιο,εκ πρωτης οψεως,φαινεται αταιριαστο με την αποστολη τους.

      • φωτεινη said

        δεν φαινεται κ.Ανδρεαδη να αντιμετωπιζει τετοιο προβλημα ο Σεβασμιωτατος.

        ο οποιος μου ειναι και ιδιαιτερα συμπαθης,λογω του αξιοπρεπεστατου χαρακτηρα του και της ισχυρης του προσωπικοτητος,συνδιασμενη με την αντιστοιχη μορφωση και εκπληκτικη εφυια.

      • To » αταιριαστο με την αποστολη τους» παίρνει πολύ ανάλυση και έχει χρησιμοποιηθεί κατά το πώς βόλευε κάποιους
        π.χ. Ευθυμίου Vs Χριστόδουλλος

      • ARIS said

        Ο ΣΤΙΒΑΡΟΤΑΤΟΣ ΟΝΤΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΧΑ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΗ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΥΤΟ

      • nk said

        ARIS είπε
        Οκτωβρίου 14, 2013 στις 9:50 μμ
        Ο ΣΤΙΒΑΡΟΤΑΤΟΣ ΟΝΤΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΧΑ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΗ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΥΤΟ

        εγινες τσιρακι της Εκκλησιαστικης Μπουρζουαζιας………….. ωρε προστυχε ;;
        τριζουν τα κοκκαλα των Συντροφων Ορτζονικιτζε και Γιαγκοντα

      • Αλεξανδρος said

        παγανισμος =σατανισμος

        Παγανισμός θουλη χρυσή αυγή Ανατολικές θεωρίες ινδουιστικές μαλακιες
        Χαρεμ κρισνα χαρεραμ …άντε βοήθεια σας χρυσά αβγά. Η Θεά Κάλι να σας
        Φωτίσει στους δρόμους του Ήλιου .

      • Αλεξανδρος said

        Τα χρυσα αβγα καλό θα είναι να πάνε για κανένα εξορκισμό να συνελθουν.

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Συγνώμη αλλα και οι Λομβαρδοί έκαναν αποταμίευση/δανείσμο/δωρέες στην Εκκλήσια 2 αιώνες πριν την Μεταρυθμίση…

      • φωτεινη said

        τους δανεισμους και την διαχειρηση,την εκαναν οι ναιτες,Χρηστο,εκεινη την εποχη.
        γενικα τις οικονομικες υποθεσεις,τις ειχαν στον ελεγχο τους αυτοι.
        και φαγανε το κεφαλι τους,βεβαια.

        • Βούλγαρης Χρήστος said

          Οι Ναιτές καταστράφηκαν στις αρχες του 14ου αιώνα καιτην θέση τους πήραν οι Λομβαρδοί…

      • φωτεινη said

        Χρηστο,εσυ που εισαι ιστορικος ψαξε το γιατι ο παπας εκεινη την περιοδο,που αρχιζε την κατασκευη του ναου του Αγιου Πετρου,αρχισε να πηγαινει στην Ελβετια.

        τους ναιτες αδιαδεχτηκαν οι ιπποτες του αγιου ιωαννου και της μαλτας,νομιζω.
        εκει που παλια π.χ. στην κεντρικη ιταλια ηταν οι ναιτες,ηρθαν τα ταγματα της μαλτας.

        • Βούλγαρης Χρήστος said

          Οι Ιωανννήτες Ιππότες ή για να δώσω τον πλήρη (συγχρόνο) τίτλο » Μέλη του Κυριάρχου Τάγματος του Νοσοκόμειου του Αγίου Ιωάννη Ιεροσολύμων, Ρόδου και Μάλτας»εμφανίστηκάν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με τους Ναίτες βλ. Armies of the Crusades» WRG ή το αντιστοίχο βιβλίο της Ospey ανάμεσα στα άλλα Οι Ναίτες και Ιωάννητες είχαν ανταγώνιστηκες σχέσεις.Απλά μετά την διάλυση των Ναιτών οι εναπομοίναντες Ναι΄τες Ιπποτές σε εδάφη υπο Γαλλικό ελέγχο/επιρροή μεταφερθηκάν στους Ιωάννητες και οι τελέυταιίοι πήγαν στην Μάλτα (Ισπανικό δώρο) μετά την Πτώση της Ρόδου…

  13. Κερκυραίος said

    Ποιός σου τόγραψε αυτό Διονύσιε;
    Η θυγατέρα σου;
    Δεν σε αναγνωρίζω!

  14. Μιχαηλ Ανδρεαδης said

    Κυριε Απελλη,ο συνονοματος μου και δυο-τρεις αλλοι,το επισημαινω,ορμωμενος,απο τη δυσαρεστη,υγιη αντιδραση σου εναντι του «εθνικιστη»,απευθυνονται σ’ ολους τους αναγνωστες-συσχολιαστες τους,με τροπο,αναρμοστο,συμφωνα με τα κριτηρια μου και,απλως,καπου-καπου,χαριν της αναγκης να τονωσουν την υπεροχικη αισθηση τους,εναντι ημων,των αναξιων σε σχεση μ’ αυτους,σκαρωνουν και κανα τετοιο σχολιο που εξυπηρετει,ακριβως,λυπαμαι για την πεποιθηση μου,την προσπαθεια να φανουν «ξεχωριστοι»,αναμεσα στο δηθεν,αχρωμο πληθος,καθενας κομιζει την καλη συνεισφορα του,υπο την οποιαδηποτε περισταση.Αν εσυ αναπαυεσαι με τη συμπεριφορα τους,δεν υπαρχει προβλημα,μην περιμενεις,ομως,να προσχωρησω στη λογικη σου,ευχαριστω,παντως,την ευγενεια σου και ευχομαι να τα ξαναπουμε.

  15. Θάλασσα said

    Σεραφειμ ουτε την στρατιωτικη σου θητεια δεν εκανες και μιλας για πατριωτισμο
    Το παπαδαριο ηταν και θα ειναι με τους εξουσιαστες , αυτο δεν θα αλλαξει ποτε

  16. Θάλασσα said

    Μητροπολίτης Πειραιώς και Φαλήρου Σεραφείμ, (κατά κόσμο Xρήστος Μεντζελόπουλος), γεννήθηκε στην Αθήνα το 1956. Σπούδασε Νομικά και Θεολογία και έλαβε την άδεια ασκήσεως δικηγορίας.

    Το 1980 εκάρη μοναχός στην Ιερά Μονή Πεντέλης και χειροτονήθηκε Διάκονος και Πρεσβύτερος από τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Σεραφείμ. Το 1983 ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ τού ανέθεσε τα καθήκοντα του υπεύθυνου του δικαστικού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Από το 1985 έως και τον Δεκέμβριο του 2000 ανέλαβε Γραμματέας των Συνοδικών Δικαστηρίων και επιτέλεσε και καθήκοντα Εκκλησιαστικού Ανακριτή σε πολλές Μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος.

    Τον Δεκέμβριο του 2000 εξελέγει Επίσκοπος Χριστιανουπόλεως, και βοηθός του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ. Στυλιανού από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίο και την Ιερά Σύνοδο.

    Έως τον Απρίλιο του 2002 υπηρέτησε στην Ιερά Αρχιεπισκοπή της Αυστραλίας ως Υπεύθυνος Βοηθός Επίσκοπος.

    Επιστρέφοντας στην Ελλάδα προσελήφθη Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2005 όταν και του ανατέθηκαν τα καθήκοντα του Αρχιγραμματέα κατόπιν προτάσεως του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Χριστόδουλου.

    Μητροπολίτης Πειραιώς εξελέγη στις 28 Φεβρουαρίου 2006.
    Όπως βλέπετε στο βιογραφικό του Μητροπολίτη Πειραιώς δεν αναφέρεται πουθενά αν υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία ως όφειλε όπως όλοι οι Έλληνες??Και εδώ δεν χωράει η δικαιολογία ότι μπήκε μικρός στην καλογερική διότι από δικηγόρος έγινε καλόγερος!!Δεν όφειλε όπως όλοι οι Έλληνες να εκπληρώσει πρώτα τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις??
    ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΙ ΛΕΕΙ ΠΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ!!
    Δεν τούχω εμπιστοσύνη του Πειραιώς Σεραφείμ: Έστειλε στον τάφο τον (ανώτατο δικαστικό) πατέρα του με τις επιλογές του και δεν πήγε ούτε στην κηδεία του! Πώς μπορεί ένας τέτοιος επίσκοπος να αγαπήσει τον πλησίον του, όταν δεν έχει αγαπήσει τον βιολογικό του πατέρα; Επίσης, ο σεβασμιώτατος Σεραφείμ Μεντζελόπουλος στα 17 του (1973) ήταν παρών στο «Ηρωϊκό Πολυτεχνείο» (το αναφέρει και στο βιογραφικό του) και διαδήλωνε με τους αναρχοκομμουνιστές, προκαλώντας εγκεφαλικό στον πατέρα του, που ήταν τότε στο ΣτΕ !!!

    h@@p://www.zougla.gr/blog/article/790321

    • Ιωάννης. ο Peacemaker said

      Υπάρχει και ο Γερόντιος Πειραιώς των παλαιοημερολογιτών της συνόδου των φλωρίνικων,αν δεν σε εκφράζει ο Σεραφείμ!Και οι δύο είναι Ορθόδοξοι!Δεν χρειάζεται να απαρνιώμαστε την κοινή πίστη που τυχαίνει ΚΑΙ πολύ ισχυρός συνδετικός κρίκος μεταξύ των ανθρώπων που απαρτίζουν ένα έθνος!!Μην μου πεις ότι δεν έχεις κάποια ανάγκη να πιστέψεις σε κάτι το ανώτερο και θεικό!!Θα πεις ψέμματα!

    • Γιαννάκης Σαμψών said

      Αδελφέ Διονύσιε, άνωθεν και Θρησκείας και Έθνους δίκαιον εστίν. Η πηγή φίλε Θάλασσα δε μου λέει κάτι αλλά θα το ερευνήσω διεξοδικά αύριο. Μου κόπηκε η καλή διάθεση πάντως που είχα σήμερα μέχρι τώρα τουλάχιστον, ανεξαρτήτως των πιθανών αυριανών ευρημάτων μου.

      • Γιαννάκης Σαμψών said

        Αν φτάσαμε σε σημείο να μας δουλεύει ο Μητροπολίτης Πειραιώς χωρίς να έχει υπηρετήσει την πατρίδα, τότε τι Λεβέντης Δήμαρχος Πειραιά και τι παλικάρια της Χρυσής Αυγής; Τότε είναι πιθανόν να μας δουλεύουν άπαντες. Τι τους θέλουμε τους εχθρούς αφού θα αφανιστούμε μόνοι μας και χωρίς κόπο. Έχω ζήσει τη ζωή τουλάχιστον 15 ανδρών και με καλή διαστρωμάτωση σε όλη την υφήλιο και δεν έχω ούτε ένα παιδί από όσο γνωρίζω. Κάθομαι εγώ ο καραγκιόζης και άτεκνος και ανησυχώ περισσότερο από όσους έχουν παιδιά και πιθανά εγγόνια για το αύριο του κόσμου; Αισθάνομαι τρελοοοοοοοός. Τα χάααααααπιααααα μου γρήγορα. Καληνύυυυυυυυυχτα σααααςςς.

    • Αλεξανδρος said

      Ασφαλιτικα Γκεμπελιστικα κόλπα διακίνησης . Φάκελο βλέπω κρατάς του Μητροπολίτη Πειραιά τι έκανε πότε και που .

      Για αυτό σας έχει φτυσμενους ο κόσμος . Ο φάκελος από την εποχή της Χούντας ?

      Διότι οι … πιστοί…. ασφαλίτες και ρουφιανοι της ασφάλειας από τότε έγραφαν και παρακολουθούσαν ποιος

      πήγε στο πολυτεχνείο .

      Έχετε μεγάλα χάλια .

  17. astillais said

    «Για την ανέγερση του τζαμιού στο Βοτανικό με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων.»
    _______________
    Δηλαδή αν η ανέγερση ήταν με χρήματα άλλων θα συμφωνούσε;

  18. ER said

    “Ο Αλέξανδρος, ο Καίσαρας, ο Καρλομάγνος κι εγώ, ίδρυσαμε αυτοκρατορίες. Αλλά πάνω σε τι στηρίξαμε αυτά τα δημιουργήματα της ιδιοφυίας μας; Στη βία! Ο Ιησούς Χριστός στήριξε την αυτοκρατορία του στην αγάπη… Και αυτή την ώρα, εκατομμύρια άνδρες θα πέθαιναν γι ‘αυτόν”.
    ΝΑΠΟΛΕΩΝ

    • Искра said

      Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΚΛΗΡΟΣ
      Влади́мир Ильи́ч Улья́нов

      • nk said

        Ο Ιησούς Χριστός στήριξε την αυτοκρατορία του στην αγάπη…
        ER είπε
        Οκτωβρίου 14, 2013 στις 10:40 μμ

        ο Χριστος στηριξε την ………..αυτοκρατορια του , στο ΑΙΜΑ Του
        οι επιγονοι του …..στο αιμα των αλλων
        δυστυχως

      • Искра said

        ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΠΙΤΤΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ

    • ER said

      Τους ανθρώπους που είναι προσηλωμένοι σε μια περιγραφή του κόσμου που στηρίζεται στην ανεπάρκεια και στο φόβο, δεν μπορεί να τους αγγίξει το “όνειρο” … γιατί το όνειρο είναι ελευθερία, ενώ εκείνοι, από τότε που ήταν παιδιά, με την εποπτεία των ιερέων της εξάρτησης και των προφητών της δυστυχίας, εκπαιδεύτηκαν να εγκλωβίζονται στην φυλακή.

      Για το λόγο αυτό η επιβίωση εκατομμυρίων ανθρώπων εξαρτάται από άλλους. Τους αναγνωρίζεις γιατί έχουν το χαρακτηριστικό της απόλυτης έλλειψης ευγνωμοσύνης και της ανικανότητας να αγαπήσουν.

      Giving is self giving … Για να δώσει κανείς πρέπει να έχει, και για να Έχει πρέπει να Είναι.

      School for Gods, Stefano Elia d’ Anna.

    • Искра said

      ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΧΥΣ ΤΩΝ ΣΟΒΙΕΤ ΣΥΝ Ο ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
      Влади́мир Ильи́ч Улья́нов

      • nk said

        ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ τα εκατομμυρια ΝΕΚΡΩΝ ………….. ΤΩΝ ΣΟΒΙΕΤ

      • Искра said

        ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΗΛΑΔΗ;

      • Κερκυραίος said

        Искра,
        έτσι για να σου δείξω λίγο το σπίτι που είσαι καινούργιος …
        Λυσσιάζουν τα χρυσαύγουλα με τον Στάλιν ιδίως, και ξέρεις γιατί;
        Από «δημοκρατικά» αισθήματα σου είπανε; Που τα αγοράσανε;

        Μόνο και μόνο
        Γιατί KATA – GAMHSE τον Χίτλερ!
        Κάνε τους και σύ ότι και ο Στάλιν!
        Και απόλαυσε το σκούξιμο!

      • uncle Sam said

        94 εκατομμυρια σε ολο τον πλανητη. ακομα κ τα στρατοπεδα συγκεντρωσης των ναζι ειχαν ως προτυπα τα σοβιετικα. πηγαινε διαβασε λιγο ιστορια να καταλαβεις τι στηριζεις.

      • Искра said

        ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΟΥΣ 10 ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ ΟΤΑΝ ΣΩΘΟΥΝ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΤΟΥΣ

        Ο ΣΤΑΛΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟΣ

      • Искра said

        ΝΑ ΚΑΙ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝ ΤΣΟΥΤΣΟΥ ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ. ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ, ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ;

      • uncle Sam said

        http://en.wikipedia.org/wiki/The_Black_Book_of_Communism

        δεν ξερω τι αριθμους σας λενε στα σεμιναρια προπαγανδας ή αν «οι αστοι πηραν αυτο που τους αξιζε» αλλα στον ελευθερο κοσμο οποιος μιλαει ακομα για κομμουνισμο δεν ειναι πλεον απειλη, απλα γραφικος.
        καληνυχτα.

      • Искра said

        ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΘΕΤΕΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΙΡΒΙΝΓΚ ΝΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΑ ΙΣΑ ΣΟΥ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΠΛΗΚΤΕ

      • nk said

        σταλιν=χιτλερ

      • nk said

        nk είπε
        Οκτωβρίου 15, 2013 στις 8:20 πμ

        σταλιν=χιτλερ

        Искра είπε Ο ΣΤΑΛΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟΣ

        …………………………..σωστος

        σταλιν= 2 βρωμο- χιτλερ

      • Αλεξανδρος said

        Το μυστικό είναι αλλού . Οι Ναζιστές και οι χιτλερικοί δεν μπόρεσαν να χωνέψουν ποτέ την ήττα τους από τους Ρώσους.

        Ενώ οι Ναζιστές βρισκοντουσαν έξω από το Στάλινγκραντ έλπιζαν ότι θα φθασουν στην Μόσχα.
        Ο Ρώσικος λαός αμύνθηκε για την πατρίδα του και τα χώματα του έδωσε εκατομμύρια νεκρούς. Ο Στάλιν κάλεσε σε έναν πατριωτικό πόλεμο και αντίσταση στους εισβολείς που ως γνωστό τσάκισαν τους Ναζι και έφτασαν στο Βερολίνο …..που σήκωσε μαύρες σημαίες .
        Έπεσε πολύ δάκρυ από τους απανταχού φιλοναζι.
        Η Κριτική που γίνεται στον Στάλιν από τους φιλοναζι πηγάζει από αυτό το γεγονός αποκλειστικά . Αυτό το γεγονός δεν μπορούν να χωνέψουν.
        Ετσι θα πουν για Τα Γκουλαγκ που υπήρξαν βέβαια αλλά αυτό είναι μια άλλη παράμετρος του Σταλινισμού . Η κριτική των φιλοναζιστων δεν πηγάζει από εκεί.

        Έχει αλλού βαθιές τις ρίζες ….στην Πτώση του Βερολίνου από τους μπολσεβίκους.

      • Αλεξανδρος said

        ΙΟΥΝΙΟΣ 1945
        ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΟΥ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ .
        ΣΤΟ 10.02 ΤΗΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ ΠΕΤΑΝΕ ΤΙΣ ΣΒΑΣΤΙΓΚΕΣ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΤΑΚΑΡΔΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΛΑΙΝΕ . ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΚΟΥΛΑΓΚ ΣΤΗΝ ΡΩΣΣΙΑ ΑΛΛΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΙΓΑΝ ΟΜΑΔΙΚΑ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕς .

        ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΒΡΑΙΟΥΣ . ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΙ ΤΕΤΟΙΩΝ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΩΝ .
        ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΦΟΥΡΝΟΙ ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΑ .ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
        ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΑΡΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ…… ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.. ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΧΡΥΣΟ ΠΑΠΙ.

      • Αλεξανδρος said

        Και ένας περίπατος στο Βερολίνο από τους Μπολσεβίκους.
        Οι Γερμανοί Ναζιστές με τα μυαλά που κουβαλούσαν περί Αρειας φυλής έτσι το κατάντησαν .

        Κάποιοι Βέβαια έριχναν μαύρο κλάμα. Μέχρι σήμερα κλαίνε που έπεσε το Γ ΡΑΙΧ πνιγμένο από τις αμαρτίες του.

        ….Και κλάμα οι Ναζιστές .

  19. Θάλασσα said

    Ξεστραβωθειτε και ξεκολλατε απο το ανθελληνικο παπαδαριο , αν και τα λεγε πριν απο 23 αιωνες ειναι επικαιρος οσο ποτε

  20. Μιχαηλ Ανδρεαδης said

    Θα ‘θελα,απευθυνομενος,κυριως,στον πολυμαθη «Απλο Πολιτη,να μνημονευσω τη συμβολη του κεκοιμημενου π.Ιωαννου Ρωμανιδη στην αλλαγη πλευσης μας γυρω απο το ζητημα της ταυτοτητας μας,στηριζομενος στις παρατηρησεις του κ.Αν.Φιλιππιδη,στο τευχος 206 της «εκκλησιαστικης παρεμβασης»,εκδοθεν απο την Ι.Μητροπολη Ναυπακτου.Μεταφερω,επακριβως,οσα διαλαμβανονται στο αρθρο του καθηγητη κ.Φιλιππιδη,που ασπαζεται,επισης,ο ιστορικος π.Γ.Μεταλληνος»Η κυρια πολιτιστικη διχοτομηση της Ευρωπης δεν προηλθε απο τη διαφοροποιηση Ρωμαιων-Φραγκων,που συνεβη μετα την κατακτηση του δυτικου τμηματος της αυτοκρατοριας απο το βαρβαρικο φυλο των Φραγκων.Οι Φραγκοι υποδουλωσαν τους Ρωμαιους και τους μετετρεψαν σε δουλοπαροικου,ενω οι ιδιοι παρεμειναν φεουδαρχες,κλεισμενοι σε προστατευμενους πυργους…..οι απογονοι των Ρωμαιων στη Δυση παρεμειναν υποδουλωμενοι μεχρι το 1789,οταν επαναστατησαν και απελευθερωθηκαν στη Γαλλια,αγνοουν,ομως,τη Ρωμαιοσυνη των προγονων τους και την ταυτιση τους με τους Ρωμαιους της Ανατολης.
    Πιο κατω αναφερει»Το σχισμα δε συνεβη μεταξυ βυζαντινης και Ρωμαικης εκκλησιας,αλλα μεταξυ Ορθοδοξων Ρωμαιων(σε Ανατολη και Δυση)και Φραγκων κατακτητων του παπικου θρονου…..Τα αιτια του Σχισματος αναγονται στις πολιτικες επιδιωξεις των Φραγκων και οχι σε καποια μυθικη,αναποφευκτη αντιθεση μεταξυ Ελληνικης και Ρωμαικης θεολογιας.Ως κατακτητες(εδω εγκειται η λυδια λιθος του θεματος σχετικα με την ταυτοτητα μας)της δυτικης Ευρωπης,επεβαλαν τη δικητους πλαστογραφημενη εκδοχη της ιστοριας,ονομαζοντας «Γραικους»,τους ελευθερους Ρωμαιους,ωστε να τους διαφοροποιησουν απο τους Ρωμαιους της Ιταλιας και της Γαλλιας,τους οποιους ειχαν κατακτησει.Στη συνεχεια,μετα την οριστικη πτωση της Κωνσταντινουπολης,οταν δεν υπηρχαν,πια,ελευθεροι Ρωμαιοι,μετονομασαν την Αυτοκρατορια σε «Βυζαντιο»,ωστε να αποκοψουν καθε υποδουλο Ρωμηο απο την ιστορικη συνεχεια του και να αποτρεψουν,τυχον,ανασυσταση της αυτοκρατοριας.Στην πραγματικοτητα δεν υπηρξε,ποτε,»Βυζαντινη Αυτοκρατορια».Ο ορος πρωτοχρησιμοποιηθηκε το 1562 απο τον Ιερωνυμο Βολφ στην εκδοση μιας συλλογης ιστορικων πηγων.
    Επειδη,ομως,παρ’ ολα αυτα,οι,υποδουλοι στους Τουρκους,Ρωμιοι της Ανατολης,διατηρουσαν την αναμνηση της Αυτοκρατοριας τους,υπηρχε κινδυνος να τη διεκδικησουν,εκ νεου.Οι μεγαλες Δυναμεις,με τη συνδρομη νεοελληνων διανοουμενων,οπως ο Κοραης,ανελαβαν να πεισουν το λαο,οτι ειναι απογονος,μονο,των αρχαιων Ελληνων και οτι ειχε υποδουλωθει πρωτα στους Ρωμαιους και μετα στους Τουρκους.Οι ιδιες Δυναμεις μετεστραφησαν,θετικα,υπερ της επαναστασης του 1821,αφου εξασφαλισαν τον αρχαιολατρικο προσανατολισμο της.Το ζητημα δεν ειχε λυθει ουτε 100 χρονια μετα τον Κοραη,οπως απεδειξε η διαμαχη που ξεσπασε με τη δημοσιευση της»Ιστοριας της Ρωμιοσυνης»του Αργυρη Εφταλιωτη το 1901,οταν ο Κ.Παλαμας υπερασπισθηκε τον συγγραφεα,ενω λογιοι σαν τον Ν.Πολιτη και τον Σωτηριαδη,τον χλευασαν.
    Ενδιαφεροντα ειναι τα σχετικα με την μεθοδολογια του π.Ρωμανιδη»Αντιστοιχα,προσπαθωντας να εξηγησει την αποδοχη της εκδυτικευμενης εκδοχης της ιστοριας απο τους νεοελληνες,ερευνησε τους μηχανισμους και τα προσωπα που επεβαλαν τη δυτικη αποψη στη νεωτερη Ελλαδα.Ετσι,κατεληξε στο ρολο του Κοραη και του Ναπολεοντα.Κατονομαζει τον Ναπολεοντα,ως υπευθυνο για τον θανατο του Ρηγα Φεραιου,με σκοπο να αποτραπει η ανασυσταση της Ρωμαικης Αυτοκρατοριας,το ευρωπαικο τμημα της οποιας παρουσιαζεται στην ευρωπαικη χαρτα του Ρηγα».
    Ο κ.Φιλιππιδης επισημαινει,αλλου»Ως γνωστον,μεχρι τοτε(1836),σ’ ολες τις δυτικες γλωσσες,οι προγονοι μας αποκαλουνταν «Γραικοι».Το κειμενο του Πρωτοκολλου του Λονδινου εισαγει για πρωτη φορα τη διακριση αναμεσα σε «Hellenes»(οι κατοικοι του Βασιλειου της Ελλαδος και «Grecs»(ολοι,οσοι αποκαλουνταν «Γραικοι/Ελληνες και παρεμεναν στην Οθωμανικη επικρατεια)
    Ο ιδιος ο π.Ρωμανιδης προκρινει»αποτευτονοποιηθεισα η,εστω, και υπο διαστρεβλωμενη μορφη,διασωθεισα,εν δυτικη Ευρωπη,ρωμανοφωνος και κελτοφωνος Ρωμαιοσυνη επανερχεται εις την αρχικη της εθνικη,θρησκευτικη και πολιτικη ενοτητα,αφου καταργειται,ουτω,το τευτονικο πνευμα τεμαχισμου των απογονων των Ρωμαιων σε μικρα,εγωκεντρικα και ιδιοτελη κρατη…»

  21. Παύλος Κριεζής said

    AΝ ΕΛΕΓΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΈΚΑΝΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Η ΟΛΥΜΠΙΑ…
    ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ [ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΛΕΓΑΜΕΝΗΣ] ΣΤΟ ΚΑΤΟΥΡΟΜΕΓΚΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΚΑΙ ΚΟ ΚΟ ΚΟ…
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ «ΑΛΛΑ» ΚΟ ΚΟ ΚΟ ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΦΟΥ ΞΑΝΑ ΣΑΜΑΡΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ..
    ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ ΚΑΙ ΧΟ

  22. http://apollonios.pblogs.gr/2013/10/h-ekklhsia-petaei-ston-dromo-toys-ellhnes-kai-dinei-stegh-dwrean.html#.UmIrz6ujRd0.facebook

  23. ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΡΘΡΟΥ και ……………………………………

    Ουδεμία απάντηση…………………..

    Αρθρο μας

    Τεκμηριωμένη Απάντηση μας στόν Σεβασμιότατο Πάτερ Σεραφείμ

    Αγαπητέ Πάτερ….. την κίβδηλη πραγματικότητα την έχει αντιληφθή ο Ελληνικός Λαός, όλα αυτά τα χρόνια που βιώνει αυτή την Ενδεια….γιατί άλλο ? αφου….αποπληρώνει ΟΛΩΣ βαναύσως και ΑΔΙΚΩΣ… τα ποικιλοτρόπως δημιουργηθέντα Πολιτικά Οικονομικά Σκάνδαλα – λι(η)στες δις ευρώ, μιάς μειοψηφίας….

    Ας επικεντρωθούμε όμως σχετ.με τις απόψεις – ενστάσεις σας αναφορικά με το κόμμα της Χ.Α.

    Δηλώνετε οτι

    1)ο πολιτικός τους χώρος αγωνίζεται για την επιβολή του νεοπαγανισμού της Νέας Εποχής και ότι εμφορείται απο τις ιδεοληψίες των σατανιστών αποκρυφιστών όπως ο Εωσφοριστής Αλιστερ Κρόουλι….κ.λ.π.

    2) Το όνομα που επέλεξε ο κος Μιχαλιολάκος το 1985, για την επωνυμία της κίνησης και το ιδεολογικό περιεχόμενο !! είναι δάνειο απο το σατανιστικό – αποκρυφιστικό – παγανιστικό – ερμητικό τάγμα της Χρυσής Αυγής …και ότι οι βουλευτές του δέν έχουν δικαίωμα να παραπλανούν τον Ελληνικό Λαό.

    Σχόλια.

    Αληθώς Πάτερ, πρίν απο 230 έτη το 1888 πράγματι υφίστατο τέτοια Μασονική Οργάνωση «Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής – Γκόλντεν Ντόουν», { και που ακολουθούσε την φιλοσοφική λατρεία της γνωστής Καμπαλά } προιόν της Στοάς ¨Κουάτορ Κορονάτι¨ { Αγγλική και μεγάλη στοά της Ανατολής } σελ.282 «Διάγραμμα ροής της Ιστορικής εξέλιξης των μασονικών στοών και μυστικών οργανώσεων». { Αγγλικός Σιωνισμός και Γάλλοι Ναίτες }.
    βιβλ.
    α) «Η Μυστική Σύσταση-Ιδρυση των ΗΠΑ», Η Μάχη για τόν Νέο Κόσμο και η πραγματική Ιστορία των Μασόνων.συγγρ.καθηγης.Νίκολας Χάγκερ.Λονδίνο Εκδ.Ουότκινς.
    β) σελ.226.κεφ.10. «Μυστικές Εταιρείες» συγγρ.Τζόν Λόρενς.
    γ) The Sion Revelation: By Lynn Picknett, Clive Prince….Στα άδυτα του Ευρωπαικού αποκρυφισμού

    Γνωρίζουμε ότι η έκφραση Χρυσή Αυγή έχει προέλευση απο τα αντίστοιχα τραγούδια, επειδή οι αντάρτες στο πόλεμο της Κατοχής ξύπναγαν με την χρυσή αυγή για να οργανώσουν τις πολεμικές επιχειρήσεις τους, εναντίον των γερμανών κατακτητών.
    Το να χορηγήσεις όμως όνομα σε άνθρωπο ή πράγμα….δέν σημαίνει ότι το πράγμα αυτό…. ή ο άνθρωπος αυτός…. ειναι το πρωτότυπο…. … Δηλαδή το να ονομάσω εγω την κόρη μου Κλεοπάτρα, τούτο αυτομάτως ……..δέν σημαίνει ότι ειναι και η Βασίλισσα της Αιγύπτου.

    Το σοβαρό περιοδικό του κου Χαραλαμπόπουλου, «Απολλώνιον Φώς», δέν αναφέρει πουθενά ότι η μασονική Στοά Χρυσή Αυγή σχετίζεται με το κόμμα της Χρυσής Αυγής.
    Επίσης γνωρίζουμε πολύ καλά ότι όλες οι μασονικές στοές έχουν ιδιαίτερη σχέση και υποτέλεια με το Εβραικό Εθνος – Εβραική Ιδεολογία – Τοκογλυφία – Ακρατον Κέρδος – Κοινωνική Απανθρωπιά – άλλωστε οι Εβραίοι ειναι μέλη και καθοδηγητές των μασονικών στοών. {βιβλ.Διαδίκτυο}.

    Περί Παγανισμού, γνωρίζουμε ότι, η Παναγία Παρθένος του Χριστιανισμού ειναι ευθεία απόγονος της Παρθένου Αθηνάς, της Παρθένου Αρτέμιδος, οι οποίες συμβόλιζαν {Παρθένος =Νικήτρια} την Αγνότητα και την Δυναμική της Μάνας Γαίας.

    Αυτο που ερχεται ομως στο μυαλό μας ειναι, οτι προφανως ο Χριστιανισμός αντέγραψε στοιχεία απο την Ελληνική παράδοση και θρησκεία.
    Στον Παγανισμό θεοποιούνται και λατρεύονται τα στοιχεία της φύσης. Για παράδειγμα, η Θεά Μητέρα φύση – Γη (κατόπιν Δήμητρα)..
    Ο Παγανισμός ειναι μιά απλοποιημένη μορφή λατρείας, προερχόμενη κυρίως απο τους Βορειο-Ευρωπαικούς λαούς και που ατυχώς διαστρέφει και την ΑρχαιοΕλληνική Ιδεολογία, αλλά και την Ιδεολογία του Χριστιανισμού, αφου δίνει ιδιαίτερο βάρος στα γητέματα, στη μαύρη μαγεία, στα ξόρκια και ο…. κολοφών του υπήρξε με «απογόνους» η δημιουργία της Ναζιστικής Θρησκείας των υποχθονίων και ζενίθ την τωρινή ¨Νέα Τάξη Πραγμάτων¨ και εξαπλωθείσα παγκοσμιοποιημένη Ενδεια, ως εκφράζεται απο την αγαστή συνεργασία των Σιωνιστών με την πλευρά των υποχθόνιων και τους ναζί.!!!

    Οχι μόνο κατά την προσωπική μας άποψη η Χ.Α. δέν αγωνίζεται για την επιβολή του Νεοπαγανισμού, αλλά αντιθέτως αγωνίζεται για την επαναδόμηση – ανασύσταση του Εθνικισμού – Εθνικιστικού στοιχείου, συνεπώς και του Ελληνισμού – Πατριωτισμού, διαφοροποιούμενη μάλλον όλων των άλλων κομμάτων. Ελληνισμού που ήταν ο οδηγός όλων, ακόμη και της Χριστιανικής Θρησκείας, γεγονός που προκύπτει και απο τα δηλωθέντα του Χριστού όταν είδε τους Εθνικούς Ελληνες Φιλοσόφους…ότι δηλ.
    { επιτέλους ήλθε η ώρα να δικαιωθώ } ….συνεπώς θεωρούσε Εαυτόν…………Ελληνικού τύπου φιλόσοφο. Εξάλλου, όντως καταδεικνύεται ότι η Φιλοσοφία του υπήρξε …Στωική Φιλοσοφία.
    Στην Αθήνα συζήτησαν με τον Απ. Παύλο Επικούρειοι και Στωϊκοί.
    Το σύστημά τους κυριαρχούσε κατά την εποχή του Απ. Παύλου στον ελληνορωμαϊκό κόσμο και μάλιστα στην Ταρσό, την πατρίδα του Αποστόλου, για θέματα, τα οποία προσέγγιζε ιδεολογικά η στωϊκή φιλοσοφία.
    http://www.youtube.com/watch?v=C6uAUdCyJes

    Η αναφορά σας περι Σατανισμού εις το πρόσωπο της Χ.Α…ως ατυχής ούσα…αντικρούεται – καταρρίπτεται απλά, δεδομένου ότι η Χ.Α έχει υιοθετήσει τόν Ελληνισμό ως αναπόσπαστο και κύριο συστατικό της Υπαρξης – Δράσης της…και εμείς γνωρίζουμε ότι ο Ελληνισμός αποκήρρυτε και απεμπολούσε τόν Σατανισμό….και θεωρούσε μάλιστα τόν Σατανισμό – Παγανισμό…………Ποινικό Αδίκημα { βλ.π.χ Ποινικό Δίκαιο Αρχαίας Κορίνθου και Αρχαίας Αθήνας } και συνεπώς τιμωρούσε πολύ σκληρά, ακόμη και με θάνατο, αυτούς που ασχολιόντουσαν με μάγια – βασκανίες – δαιμονισμούς ..κ.λ.σχετ….. …………………
    Συνεπώς ο Ελληνισμός με το να Μη προσδίδει και τόσο μεγάλη αξία – σημασία στόν Σατανισμό – Δαιμονολατρεία, ουσιαστικά… τους καταβαράθρωνε, ενω αντιθέτως ο Χριστιανισμός με αυτήν την συστηματική τακτική αρνητικής επίκλισης του Σατανά, προσδίδει ιδιαίτερη σημασία – αξία – σπουδαιότητα σε αυτόν….Συμπεριφορά που λογικά μας θυμίζει την λεγόμενη……… Αρνητική Διαφήμιση.

    Αξιότιμε Πάτερ είμαστε οι Μόνοι……
    Εμείς οι υπογράφοντες, οι μόνοι ανάμεσα σε αρκετά εκατομμύρια ποιμνίου των Αθηνών που ανιχνεύσαμε – εντοπίσαμε ένα παράταιρο ελλειπτικής μορφής Σατανιστικό υπαίθριο ναό, για άλλους της αντίθετης άποψης, κωφεύοντες αρμόδιους και επιμένοντες, γλυπτό, προφανώς άνευ οικοδομικής αδείας { εντός χαρακτηρισμένης δασικής εκτάσεως } ετους 1997…με { θυσιαστήριο – κονίστρα – πλαίσιο για την τοποθέτηση της εικόνας του ………..”γνωστού –αγνώστου” } ανάμεσα στις 2 υπάρχουσες και κεντρικές εκκλησίες του πολύπαθου Πεδίου του Αρεως των Αθηνών.
    Κατόπιν αναζητήσεων στοιχείων σχετικά με το χαρακτηρισμένο δασικό Πεδίον του Αρεως της γειτονιάς μας, το 2010, επισημάναμε, εντελώς τυχαία στο Διαδίκτυο, σε σχετική ιστοσελίδα της Εκκλησίας άρθρο αναφορικά με την εξομολόγηση μετανοήσαντος σατανιστού, ονόματι κου Κώστα. Απαντώντας σε ερωτήσεις του Πρωτοπρεσβύτερου εκληπόντως πάτερ Αντώνη Αλεβιζόπουλου {1931-1996} Μαχητού της Χ.Ορθοδοξίας και Μαχητού ενάντια στις αιρέσεις….ο κος Κώστας είχε δηλώσει ότι: ( τελετές πραγματοποιούνταν σε πολλά σημεία των Αθηνών……ακόμη και εντός του Πεδίου του Αρεως ).
    Τούτο μας σοκάρισε, καθότι προ πολλών ετών είχαμε επισημάνει την ύπαρξη σατανιστικού ναού όπισθεν του παλαιού καθαιρεθέντος περιπτέρου. Αναφέραμε το σχετικό συγκεκριμένο γεγονός ανάμεσα στα πολυάριθμα έγγραφα μας στην τότε Υπερνομάρχη κα Μπέη………..ως τότε αρμόδια.
    Αποτυπώσαμε το κτίσμα και το επιδόσαμε ενυπογράφως στην αρμόδια Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων. Αργότερα τούτο καθαιρέθηκε.
    Ενα διάστημα στο συγκεκριμένο σημείο φυτέψαμε λουλούδια και αργότερα η πρώην υπερνομαρχία, κατόπιν «αγνώστων» προτροπών, το επανακατασκέυασε!!!!

    Ο αρχικός ημιυπαίθριος ναός { του οποίου τα κατασκευαστικά υλικά εξαφανίστηκαν }…επιφάνειας 140 τετρ.μ. αποτελείτο απο μιά ελλειπτική σειρά 75 μαντεμένιων κολονών { 72 τα γένη της Αβύσσου + 3 της Επιφανείας ) και πλαίσιο «portale» πύλης 2.20μΧ1.10μ επίσης μαντεμένιο.
    Στό εσωτερικό του εδράζετο μαντεμένιο τραπέζι απο μία και μοναδική βάση.. διαστ. 2.50.μ Χ 1.20.μ κονίστρα στο δάπεδο και πλαίσιο μαντεμένιο για την εικόνα…. ως προαναφέραμε. βλ…

    http://kyameftopedioareos.blogspot.com

    Ακολούθησαν οι δικές μας έγγραφες – προφορικές επίμονες οχλήσεις – γνωστοποιήσεις..προς εκπροσώπους της Εκκλησίας… προηγηθείσης της μετά ακριβείας περιγραφής του περιστατικού εξομολόγησης και μετάνοιας του πρώην σατανιστή, προς στον εκλιπόντα πρωτοπρεσβύτερο πάτερ Αντώνιο Αλεβιζόπουλο……
    περι του λόγου το αληθές………………………………..

    Συνεπώς σκόπιμα η’ Μή το σοβαρότατο αυτό γεγονός { δεδομένων των γεγονότων του 1993 της Παλλήνης } αγνοήθηκε απο την Εκκλησία, με αποτέλεσμα την άνοδο του Image …ίματζ του ….γνωστού – αγνώστου… και σαφέστατα την υποβίβαση του Ελληνισμού – Ορθοδοξίας και εν τέλει γενικότερα την ευόδωση των προσπαθειών του Σιωνισμού……να κυριαρχήσουν σε «άπαντα τα Εθνη» και σαφέστατα στην Ελλάδα, ώστε να εισπράτουν, με την βοήθεια της μαθηματικής σταθεράς «666» το μερίδιο εκάστου Εθνους εις χρυσόν.
    Επίκαιρο τεκταινόμενο συμβάν ειναι και η συγκέντρωση του Ελληνικού Χρυσού απο τα χέρια των πολλών Ελλήνων, στα χέρια των ολίγων Σιονιστών – Σατανιστών, ούτως ώστε λίαν συντόμως να ανεγερθεί μάλλον χρυσός ναός στην Ιερουσαλήμ.

    Εν κατακλείδι… Ερωτώμεν ποίος ειναι ο πραγματικός Εχθρός της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού ??;;;;;;;;;;αυτός που υποστηρίζει ή σιωπά τα περι αποφάσεων…ανεγέρσεως τζαμιών για τους λαθρομετανάστες – μουσουλμάνους ?!…..ή ….αυτός που επανηλλειμένως εχει δηλώσει ότι δέν επιθυμεί κάτι τέτοιο ??;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Συνεπώς αυτοί που δέν επιθυμούν:
    Ούτε τα τζαμιά – ούτε τους μουσουλμάνους στη μικρή μας χώρα – ούτε τους ισλαμιστές – ούτε τους ιλουμινάτοι – ούτε τους τρομοκράτες – ούτε τους ντονμέ.???

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ………….ΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ……………ΟΛΟΙ ΜΑΣ !

    http://apollonios.pblogs.gr/tags/allodapoi-gr.html

    http://olympia.gr/2013/04/12/%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82/#comment-1159904

    Γιώργος Παρασχάκης

    Πολύκαρπος Μαρκαράς

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

 
Αρέσει σε %d bloggers: