olympia.gr – 2008-2019 – 11 χρόνια- 400εκ VIEWS

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Ο Κουίκ μαινόμενος στην βουλή μετά από κατάσχεση του σπιτιού πολύτεκνης οικογένειας στην Λέσβο. Λιντσάρετε (πολιτικά) τα κοράκια των τοκογλύφων.

Posted by olympiada on Οκτώβριος 8, 2013

Ερώτηση προς τον υπουργό Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα για την κατάσχεση κατοικίας πολύτεκνης οικογένειας στη Λέσβο. Διαβάστε για τον Γολγοθά της οικογένειας και ποια η απάντηση της εφορίας

Ο βουλευτής Επικρατείας των Ανεξάρτητων Ελλήνων, κατέθεσε ερώτηση στον υπουργό Οικονομικών για την κατάσχεση κατοικία πολύτεκνης οικογένειας στη Λέσβο.

Την κοινωνική της αναλγησία και αδιαφορία απέναντι σε οικογένειες που βιώνουν καθημερινά το δικό τους δράμα για να τα βγάλουν πέρα, σε μία παρατεταμένη περίοδο οικονομικής κρίσης που δεν έχει αφήσει τίποτε όρθιο, δείχνει για μία ακόμα φορά η γαλαζοπράσινη μνημονιακή συγκυβέρνηση και το Υπουργείο του οποίου προίστασθε.

Θύμα της, αυτή τη φορά, μία πολύτεκνη οικογένεια, που η μόνη της περιουσία είναι ένα σπίτι 60 τ.μ στον Ασώματο, με δύο δωμάτια και χωρίς μπάνιο, όπου ζουν το ζευγάρι με τα 4 παιδιά του.

Η πολύτεκνη οικογένεια από τη Μυτιλήνη, κινδυνεύει από μέρα σε μέρα να χάσει το σπίτι της για ένα χρέος των 1.500 ευρώ, που με τους τόκους και τις προσαυξήσεις, έχει φθάσει τα 2.268 ευρώ.

Αυτό καταγγέλλει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα, ο Βουλευτής Επικρατείας Τέρενς Κουίκ, υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκονται όλα τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

«Αντί να επιτίθεστε σε οικογένειες πολυτέκνων, που το μόνο έγκλημά τους, είναι η συμβολή τους στην επίλυση του δημογραφικού προβλήματος που αντιμετωπίζει η χώρα, γιατί δεν λαμβάνετε μέτρα για την πάταξη της φοροδιαφυγής;», ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό ο Τέρενς Κουίκ και ζητά την αναστολή της απόφασης κατάσχεσης της οικίας της πολύτεκνης οικογένειας, την αποδοχή διακανονισμού των οφειλών της και την εξαίρεση των πολύτεκνων οικογενειών από την καταβολή του Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ακινήτων (ΕΕΤΑ), προκειμένου να διασωθούν 4 ανήλικα παιδιά που κινδυνεύουν να πεταχθούν κυριολεκτικά στο δρόμο και να αποφευχθεί η μεταβίβαση της ακίνητης περιουσίας ΕΛΛΗΝΩΝ πολιτών, σε εταιρείες αλλοδαπών Real Estate.

Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης.

Κύριε Υπουργέ,

Την κοινωνική της αναλγησία και αδιαφορία απέναντι σε οικογένειες που βιώνουν καθημερινά το δικό τους δράμα για να τα βγάλουν πέρα, σε μία παρατεταμένη περίοδο οικονομικής κρίσης που δεν έχει αφήσει τίποτε όρθιο, δείχνει για μία ακόμα φορά η γαλαζοπράσινη μνημονιακή συγκυβέρνηση και το Υπουργείο του οποίου προίστασθε.

Θύμα της, αυτή τη φορά, μία πολύτεκνη οικογένεια, που η μόνη της περιουσία είναι ένα σπίτι 60 τ.μ στον Ασώματο Λέσβου με δύο δωμάτια και χωρίς μπάνιο, όπου ζουν το ζευγάρι με τα 4 παιδιά του.

Η πολύτεκνη οικογένεια από τη Μυτιλήνη, κινδυνεύει από μέρα σε μέρα να χάσει το σπίτι της για ένα χρέος των 1.500 ευρώ, που με τους τόκους και τις προσαυξήσεις, έχει φθάσει τα 2.268 ευρώ.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα των ΜΜΕ της Μυτιλήνης, που παραδόθηκαν στο λογαριασμό του ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου από τη Συντονιστική Επιτροπή Λέσβου των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:

«Τη γη κάτω από τα πόδια του έχασε ένας 45χρονος πολύτεκνος πατέρας, που εργάζεται ως συμβασιούχος στην Αρχαιολογία, όταν αντίκρυσε το χαρτί της Εφορίας για την κατάσχεση του σπιτιού του.

Όλα συνέβησαν την περασμένη Παρασκευή, όταν επιστρέφοντας από τη δουλειά στο σπίτι του, στον Ασώματο, βρήκε κολλημένη στην πόρτα την έκθεση αναγκαστικής κατάσχεσης της πρώτης και μοναδικής κατοικίας του, όπου ζει με την άνεργη γυναίκα του και τα 4 ανήλικα παιδιά τους.

Η πολύτεκνη οικογένεια από τη Μυτιλήνη, κινδυνεύει από μέρα σε μέρα να χάσει το σπίτι της για ένα χρέος των 1.500 ευρώ, που με τους τόκους και τις προσαυξήσεις, έχει φθάσει τα 2.268 ευρώ.

Ο 45χρονος πατέρας, Νίκος Γιανέλλης εργάζεται τους τελευταίους μήνες ως συμβασιούχος στο έργο της Αρχαιολογίας που εκτελείται στο Κάστρο της Μυτιλήνης, ενώ η σύζυγός του είναι άνεργη.

Ο Γολγοθάς της οικογένειας

Ο δικός τους Γολγοθάς ξεκίνησε το 2006 όταν έκλεισαν το περίπτερο που νοίκιαζαν στο κέντρο της πόλης επειδή δεν μπορούσαν να τα βγάλουν πέρα. Τότε, για το κλείσιμο των βιβλίων, η Εφορία τους είχε βεβαιώσει μία οφειλή της τάξης των 1.331 ευρώ, αλλά δεν ήταν σε θέση να την πληρώσουν επειδή κανείς από το ζευγάρι δεν είχε δουλειά.

Τα οικονομικά προβλήματα της οικογένειας παρέμεναν και διογκώνονταν όταν αποφάσισαν στο τέλος της ίδιας χρονιάς να μετακομίσουν από τη Μυτιλήνη στον Ασώματο, όπου η σύζυγος είχε ένα μικρό σπίτι στο όνομά της

Όλα τα προηγούμενα χρόνια ήταν πολύ δύσκολα για το ζευγάρι που έχει 4 ανήλικα παιδιά, ηλικίας 11,9, 7 και 4 ετών. Στην παλιά οφειλή της Εφορίας ήρθε να προστεθεί το 2011 το ποσό των 210 ευρώ που είναι το χαράτσι της ΔΕΗ για το σπίτι που μένουν. Μόλις πέρυσι μπόρεσε ο 45χρονος πατέρας να βρει δουλειά ως εργάτης στην Αρχαιολογία και η σύμβασή του λήγει στο τέλος του χρόνου.

Η οργή του πατέρα

Όπως είπε ο ίδιος, δεν μπορούσε να πιστέψει στα μάτια του όταν την περασμένη Παρασκευή είδε το κατασχετήριο στην πόρτα του σπιτιού του, αφού δεν είχε λάβει κανένα ειδοποιητήριο τα τελευταία χρόνια.

Η οργή του κ. Γιαννέλη ξεχείλισε ακόμα περισσότερο όταν απευθύνθηκε χθες το πρωί στο αρμόδιο Τμήμα της Εφορίας για να υπαχθεί σε ρύθμιση για να πληρώσει σταδιακά το χρέος και τον ενημέρωσαν ότι αυτό δεν είναι εφικτό.

Η απάντηση της Εφορίας

Από την πλευρά του, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. Παναγιώτης Μπαρούτης, υποστήριξε ότι ως Υπηρεσία όφειλε να προβεί σε αυτή την ενέργεια εφαρμόζοντας την κείμενη νομοθεσία για χρέη που κινδυνεύουν να παραγραφούν.

«Στο τέλος του έτους το χρέος της οικογένειας θα παραγραφεί και είμαστε αναγκασμένοι να εφαρμόσουμε το νόμο για να μην συμβεί αυτό. Η έκθεση κατάσχεσης δεν σημαίνει ότι το σπίτι θα βγει άμεσα σε πλειστηριασμό, αλλά αποτελεί κι αυτή μία προειδοποίηση να ρυθμιστεί»

Απαντώντας σ’ αυτό ακριβώς το ερώτημα για τη ρύθμιση του χρέους που επιδίωξε να εξασφαλίσει χθες ο 45χρονος αλλά πήρε αρνητική απάντηση, ο κ. Μπαρούτης είπε:

«Διακανονισμός μπορεί να γίνει και μάλιστα σε πολλές δόσεις ούτως ώστε να αποπληρωθεί το χρέος με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον οφειλέτη».

Ωστόσο ο ίδιος ο συμβασιούχος, ανταπαντά ότι ο διακανονισμός του προτείνεται από την Εφορία για άλλο χρέος, καθώς για το συγκεκριμένο του ανέφεραν ότι εφόσον βγήκε ο πλειστηριασμός θα πρέπει να το πληρώσει εφάπαξ».

Κατόπιν τούτων, ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

1.Σε ποιες άμεσες ενέργειες προτίθεστε ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ να προβείτε, προκειμένου να ανασταλεί η απόφαση κατάσχεσης της οικίας της πολύτεκνης οικογένειας, ενός ακόμη θύματος της ανάλγητης μνημονιακής σας πολιτικής;

2.Πώς είναι δυνατόν να αποστέλλεται το οιοδήποτε κατασχετήριο, χωρίς να έχει προηγηθεί ειδοποιητήριο εκ μέρους της αρμόδιας Δ.Ο.Υ.;

3.Θα πάψει επιτέλους η διγλωσσία της Διοίκησης; Γιατί δεν προβαίνετε σε διακανονισμό των χρεών της πολύτεκνης οικογένειας, εφόσον η ίδια δεν αρνείται να καταβάλλει τις οφειλές της;

4.Σκοπεύετε να εξαιρέσετε τις πολύτεκνες οικογένειες από την καταβολή του Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ακινήτων (ΕΕΤΑ);

5.Αντί να επιτίθεστε σε οικογένειες πολυτέκνων, που το μόνο έγκλημά τους, είναι η συμβολή τους στην επίλυση του δημογραφικού προβλήματος που αντιμετωπίζει η χώρα, γιατί δεν λαμβάνετε μέτρα για την πάταξη της φοροδιαφυγής;

Σας υπενθυμίζω ότι σύμφωνα με επιστολή του ΥΠΟΙΚ, προς τους εφόρους που είναι γραμμένη σε πρώτο πρόσωπο χωρίς ωστόσο να υπάρχει η υπογραφή σας, παραδέχεστε ότι η φοροδιαφυγή είναι ίσως η μεγαλύτερη μάστιγα της ελληνικής κοινωνίας και αποκαλύπτετε ότι ο λόγος για τον οποίο πληθώρα επιχειρηματιών και μεγαλοσχημόνων, εξακολουθούν να φοροδιαφεύγουν, είναι η πολιτική κάλυψη που τους παρέχεται τα τελευταία 30 χρόνια.

6.Σε περίπτωση που δεν λάβετε τα προσήκοντα μέτρα και τελικά, η οικία της πολύτεκνης οικογένειας κατασχεθεί, κατανοείτε ότι:

α.Πετάτε στο δρόμο τέσσερα ανήλικα παιδιά;

β.Δίνετε τη χαριστική βολή σε χιλιάδες οικογένειες πολυτέκνων που αδυνατούν να φοροδοτήσουν;

γ.Συμβάλλετε στη μεταβίβαση της ακίνητης περιουσίας ΕΛΛΗΝΩΝ πολιτών, σε εταιρείες αλλοδαπών Real Estate, που θα κάνουν χαράς Ευαγγέλια μόλις αποκτήσουν οικίες, οικόπεδα και αγροτεμάχια;

δ.Καταστρατηγείτε το άρθρο 21 του Συντάγματος που σαφώς ορίζει ότι «η οικογένεια, ως θεμέλιο συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους».

Ο Ερωτών Βουλευτής

Τέρενς-Νικόλαος Κουίκ

news247.gr

51 Σχόλια to “Ο Κουίκ μαινόμενος στην βουλή μετά από κατάσχεση του σπιτιού πολύτεκνης οικογένειας στην Λέσβο. Λιντσάρετε (πολιτικά) τα κοράκια των τοκογλύφων.”

  1. Να μαζευτούν όλοι στο νησί και να λυντσάρουνε τους υπάλληλους που θα πάνε για την κατάσχεση και να πάνε να κολλήσουν το κατασχετήριο στο σπίτι του δήμαρχου.

    • ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ said

      Ετσι.μόνον ενωμένοι,θά βάλουμε τά κατασχετήρια,τής τρόικας ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ….

    • Santa said

      καλά ο υπουργός χτες στον ενικό μας διαβεβαίωνε ότι δεν γίνεται καμμιά κατάσχεση!!χαχαχαχαχαχα όλα αυτά κεκεδίζοντας βεβαίως βεβαίως…

  2. omogenispatriotis said

    Ο Κουικ και η Μακρη, οι μονοι που σηκωνουν στη πλατη τους το κομμα των ΑΝΕΛ, οι υπολοιποι ειναι μονο για διακοσμηση!!!!!!

    • SAX said

      ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ
      ΔΕΝ ΛΕΣ!!??

      • CostasC said

        ελα αφηστε τις αμπελοφιλοσοφιες της πουλης… σοβαρευτειτε… γιατι οταν σας πουνε για Καπερναρο, Γιαταγανα, Μαρια, Χρυσοβελωνη, Γοοβανοπουλο, Κουντουρα τι θα πειτε..?? Αααα σορρυ δεν τους θυμομουνα…??
        Με αυτες τις βλακωδεις αποψεις, η Ελλαδα εχει Σαμμυ Μπου Πρωθ/γο και Βεννυ Ανιπροεδρο Κυβερνησης…!

  3. dyspistos said

    Αν ήταν»καημένος μετανάστης» θα κάνανε το ίδιο, οι αλήτες;

    Μην επαφίεστε στις ΄δημοσκοπήσεις» σας δεν θα βρείτε τα κουκιά που ζητάτε, άθλιοι, που θέλετε να ξεκολλήσετε και το τελευταίο ευρουδάκι από μια 6μελή οικογένεια για να γελάνε και να πανηγυρίζουν οι …οφσοράδες με το ατέλειωτο, δικό μας χρήμα , που σούφρωσαν.

  4. Διονύσιος Βούτος said

    Αντιμνημονιακή κυβέρνηση και αμέσως μετά Σ Ε Ι Σ Α Χ Θ Ε Ι Α …

    • simpleton said

      Σεισάχθεια Και εθνοκάθαρση Διονύσιε. Εξορία σε όλους τους πρόθυμους υπηρέτες των κατακτητών και τον εθνοκτόνων μεθόδων τους. Αφαίρεση της ιθεγένειας σε όλους, σε όποια θέση κι αν βρίσκονται, και στους συγγενείς τους μέχρι τρίτου βαθμού. Στα παιδιά, τους γονείς και τ’ αδέρφια τους! Και δήμευση των περιουσιών τους. Να τους τρέφουν τα ξένα τους αφεντικά.
      Το ξέρω ότι κάνω όνειρα και αυτό δεν θα γίνει ποτέ όπως δεν έγινε τόσους αιώνες. Αλλά αυτό είναι παραδειγματική τιμωρία. Αναίμακτη και προσοδοφόρα. Αυτό θα τους πονέσει! Κι όσο κι αν ακούγεται σκληρό, είναι το μόνο που μπορεί να κόψει τα πλοκάμια της οικογενειοκρατίας!

    • omogenispatriotis said

      Σωστος Διονυσιε, ΧΑ να ξεβρωμισουμε απ τους κοπρους!!!!!!

      • Διονύσιος Βούτος said

        καλά τράβα να παρεις τα χάπια σου τώρα και μετά άντε να σε κεράσει κανένα σουβλάκι και ο Μπούκουρας .. που θα μας πεις πως το ναζιστικό μόρφωμα θέλει να ξερωμίσει και την χώρα .. έχεις δει ποτέ σου να καθαρίζουν τα σκατά με άλλα σκατά ..??

      • simpleton said

        Εσύ πάλι βρε ομεγενή παριώτη πώς είσαι σίγουρος ότι η ΧΑ θα ξεβρωμίσει τον τόπο και θα φέρει την ανάσταση/ ανάταση/ ευημερία; Εδώ που τα λέμε, εκτός από ακρότητες για λαϊκή κατανάλωση δεν διαπίστωσα εγώ προσωπικά τόσους μήνες να έχουν κάτι για το καλό των πολιτών. Και μη μου πεις για τα συσσίτια… Γιατί έγώ ένα θυμάμαι και αυτό επεισοδιακό. Εντάξει, οι άλλοι δεν έκαναν τίποτε, θα συμφωνήσω. Όμως σε ρωτώ για μέσα στο κΥνοβούλειο, τι διαπίστωσες να έχουν κάνει υπέρ των πολιτών; Ούτε τον ΓΑΠ δεν έστειλαν στην (στημένη έτσι κι αλλιώς) «εξεταστική» δήθεν κατά λάθος. Αυτό με γεμίζει υποψίες ή αμφιβολίες για τις προθέσεις και τις ικανότητές τους.
        Δεν συμφωνώ με τον τρόπο που διώκονται ΤΩΡΑ, αυτό όμως δεν τους κάνει και καλά παιδιά, υπέρ του λαού.
        Και μην αρχίσεις αερολογίες. Δώσε μου επιχειρήματα. Μήπως έχω χάσει κάποια κίνηση και τους αδικώ.
        Γιατί η άποψή μου μέχρι τώρα είναι ότι ΚΑΙ αυτοί υπηρετούν αυτό το βρώμικο και σαθρό σύστημα, μέσα από την πλάνη της αντίδρασης. Γι’ αυτό και πιστεύω ότι όλο αυτό το στημένο κυνηγητό γίνεται για να τους αβαντάρουν να βγουν πρώτο κόμμα. Η ΝΔουλάρα (των ξέων κατακτητών) έτσι κι αλλιώς πάει κατά διαόλου (ως έπρεπε). Άσχετα τι δείχνουν οι στημένες δημοσκοπήσεις. Πιστεύω ότι η ΧΑ ερχόταν δεύτερη μετά το ΣΥΡΙΖΑ και με δυναμική. Οπότε το σύστημα τους προωθεί και τους αβαντάρει για πρώτους. Γιατί, κακά τα ψέματα, το κυνηγητό των τελευταίων ημερών τους έχει κάνει λαίκούς ήρωες. Γιατί ό,ποιον χτυπούν αυτή τη στιγμή το σύστημα και τα φασιστοκάναλα, αυτόματα ηρωοποιείται στα μάτια του λαού, που νιώθει προδωμένος και αηδιασμένος και ψάχνει τρόπο ν’ αντιδράσει.
        Οι καιροί είναι ύπουλοι το παιχνίδι που παίζεται στην πλάτη μας χοντρό. Ας έχουμε τα μάτια και τ’ αυτιά μας ανοιχτά, χωρίς παρωπίδες. Και αντί να πλακωνόμαστε μεταξύ μας για κάποιο κόμμα που θα έρθει να μας σώσει (ό,ποιο κόμμα- δεν πιστέυω κανένα!) ας δούμε πώς θα σωθούμε μόνοι μας. Δεν πιστεύω πια στο κράτος και πολύ περισσότερο στους εθνοσωτήρες. Πιστεύω μόνο στη δύναμη του πολίτη, που όταν κινείται συνειδητά κι επιδιώξει την ενότητα για το καλό του συνόλου τότε και μόνον τότε αυτή η χώρα θα έχει ελπίδα. Αλλιώς φοβάμαι ότι θα είναι μία από τα ίδια με μικρή παραλλαγή.

        • Διονύσιος Βούτος said

          Αυτόν που το κτυπούν ενώ έχει χάσει το ηθικό του πλεονέκτημα δεν κερδίζει τίποτα , ούτε μπορεί να πολώσει , αντίθετα εξαφανίζετε , αν δεν είχε χάσει ο ηθικό πλεονέκτημα η χα και δεν είχε στα χέρια της το αίμα του αδικοχαμένου Φύσσα , τότε όντως το κυνήγι αυτό θα έβγαινε σε όφελος της χα .. Άλλωστε αυτό φάνηκε ολοκάθαρα και από την απουσία υποστηρικτών στους δρόμους την ώρα που έσερναν αλυσοδεμένο τον αρχηγό τους

          Ο ρόλος της ΧΑ ήταν να οδηγήσει την χώρα σε εμφύλια σύγκρουση , το ένα άκρο θα ήταν αυτή και το άλλο οι αναρχοαυτόνομοι , το είχε πει μάλιστα και σε συνέντευξη του ο λαλίστατος Παναγιώταρος ..

          Αυτοί που τους καθοδηγούν είχαν εστιάσει στον Φύσσα γιατί ήταν το ιδανικό θύμα .. Γνωστός αντιφασίστας ράπερ με κοινωνική και πολιτιστική δράση και ένα πρόσωπο που εύκολα θα μπορούσε να συκοφαντηθεί από τους ακροδεξιούς κύκλους στους «νοικοκυραίους» λόγο των σκληρών στοίχων που είχαν κάποια τραγούδια του . ..

          Μόλις έγινε ο φόνος αμέσως η άλλη ομάδα , η αναρχοαριστερή , του Σόρος κάλεσε σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Νίκαια .. Δηλαδή είχε επιλεγεί και το πεδίο σύγκρουσης , αυτή την φορά δεν θα έκαιγαν το κέντρο της Αθήνας όπως το 08 , αλλά την Νίκαια και τις δυτικές συνοικίες , γιατί εκεί νόμιζαν πως θα έβρισκα πιο πολλούς υποστηρικτές οι ακροδεξιοί , λόγο της φτώχιας και της ανέχειας που ζουν οι κάτοικοι των δυτικών συνοικιών .. Μάλιστα για να ολοκληρωθεί η διχαστική πόλωση , η ΧΑ είχε οργανώσει και συσσίτιο στην Νίκαια , το οποίο αναβλήθηκε , αφού ανατέλλει τα πράγματα δεν πήγαν όπως περίμεναν και είχαν οργανώσει ..

          Ο Φονιάς που είχε επιλεγεί εξεπίτηδες για τον φόνο δεν κατάφερε να πετύχει τον ακαριαίο θάνατο με την στριφτή του μαχαιριά , το παλικάρι άντεξε και σηκώθηκε όρθιο δείχνοντας τον φονιά του .. Αυτοί είχαν υπολογίσει μέσα στον πανικό να προλάβει ο φονιάς να εξαφανιστεί σκορπίζοντας σύγχυση αφού δεν ήταν γνωστός στην γειτονιά και όλοι οι της ΧΑ θα μιλούσαν για δήθεν ποδοσφαιρικές διαφορές , άλλωστε ας μην ξεχνάμε πως οι χρυσαυγίτες είχαν πρόσβαση και μέσα στο αστυνομικό τμήμα της Νίκαιας , δηλαδή θα μπορούσαν εύκολα να εξαφανίσουν στοιχεία ενοχής μέσα στην αστυνομία … Εδώ εμπλέκονται πολλοί , ακόμα και ο Αλαφούζος που στο παρελθόν είχε δώσει βήμα στο κανάλι του σε τέσσερις χρυσαυγήτες ταυτόχρονα σε μια εκπομπή που βάστηξε μία ολόκληρη ώρα και εμπλέκετε έμμεσα γιατί αμέσως μετά τον φόνο ο Παναθηναϊκός σύνδεσμος εξέδωσε ανακοίνωση που προσπαθούσε να πείσει πως το φονικό έγινε για το ποδόσφαιρο .. Ας μην ξεχνάμε πως από το κανάλι του βγήκα ν δημοσιογράφοι που ήθελαν μια πιο σοβαρή χα για να κάνει κυβέρνηση με την νδ .

          Από την στιγμή όμως που πιάστηκε ο φονιάς όλα κατάρρευσαν , για αυτό και πάγωσε ο φονιάς όταν είδε τον Φύσσα να στέκετε στα πόδια του και να τον δείχνει , γιατί αμέσως κατάλαβε ότι όλα πήγαν στράφι και πως το σχέδιο τους πήγε στράφι .. Από εκεί και ύστερα υπήρχε σύγχυση στις τάξεις αυτών που δούλεψαν για το σχέδιο και για το πώς θα δράσουν και αυτό τους ανάγκασε να κάνουν όλες τις λάθος κινήσεις .. Η ΧΑ απότυχε στον σκοπό της και έτσι πήρε τον δρόμο της διάλυσης .. Βέβαια αυτοί που την δημιούργησαν και την φούσκωσαν δεν μπορούν να την αφήσουν να διαλυθεί έτσι απλά γιατί υπάρχουν πολλοί παράμετροι που δεν μπορούν να ελέγξουν από το κενό που θα δημιουργήσει η απουσία της χα στο πολιτικό σκηνικό και προσπαθούν να την συντηρήσουν λίγο ακόμα ζωντανή μέχρι να δουν το προς τα που θα κυλίσει το νερό για να το εντάξουν σε ένα νέο δικό τους αυλάκι .. Δηλαδή το αυλάκι που λέγεται χα έσπασε , το νερό χύνετε και αυτοί τρέχουν να το μπαλώσουν μέχρι να δημιουργήσουν ένα νέο που θα διοχετεύσουν το νερό προκειμένου να μην χαθεί ή να μην τους πνίξει …

          Η ζημιά για την χα είναι πια ανεπανόρθωτη , το γνωρίζουν και οι ίδιοι άλλωστε πως οι μόνοι που θα της μείνουν πιστοί είναι ο παλιός σκληρός πυρήνας της χα .. Αν παρακολουθήσεις προσεκτικά αυτά που λένε οι διάφοροι δημοσιογράφοι από τα κανάλια , θα καταλάβεις πίσω από τις λέξεις τους την αγωνία τους για να μπορέσουν να κατευθύνουν την κοινή γνώμη προς τα εκεί που θέλουν με την δήθεν «ανεξάρτητη» γνώμη τους που δεν διαφέρει καθόλου από την γνώμη των αφεντικών τους ..

      • Διονύσιος Βούτος said

      • Διονύσιος Βούτος said

        Η κοινωνία λέει πως είναι έτοιμη να κάνει ένα νέο είδους εμφύλιο πόλεμο .. Αυτόν το «νέο εμφύλιο» επιδίωξαν και για αυτό το αιματοκύλισμα τους είχαν ετοιμάσει , μάλιστα είχε γίνει και προεπιλογή τ ων πλευρών που θα λάβουν μέρος σε αυτόν τον εμφύλιο ή τουλάχιστον το από που θα ξεκινήσει .. Για αυτό ο Φύσσας ήταν το ιδανικό θύμα για το νοσηρό μυαλό που απεργάζεται όλα αυτά τα σχέδια κατά του λαού μας ..

        Τι κατάφερε αυτός ο νοσηρός εγκέφαλος ..?? Απότυχαν παταγωδώς ..
        Αν δεν πιανόταν ο φονιάς φαντάζεσαι πως θα είχε εξελιχθεί η κατάσταση ..?? θα είχαν πετύχει αυτό που ήθελαν .. Οι μισοί θα κατηγορούσαν τους άλλους μισούς και η τρέλα θα είχε πάρει την θέση της λογικής με καταστροφικά αποτελέσματα για τον τόπο και τον λαό μας προς τέρψει και όφελος των δοσίλογων κυβερνητών μας , αλλά και των ξένων μυστικών δυνάμεων που θα είχαν να κάνουν με έναν βαθιά διχασμένο και κατεστραμμένο λαό , εύκολο θύμα στις όποιες ορέξεις τους ..

        Ο Φύσσας στήθηκε ΟΡΘΙΟΣ έδειξε τον φονιά του και κατέρρευσαν όλα τα σχέδιά τους

        .

      • Ιωάννης. ο Peacemaker said

        Λαθος Διονυσιε, ΧΑ να βρωμισουμε με ναζιστικούς κοπρους!!!!!!

      • simpleton said

        Διονύσιε, αντιλαμβάνομαι ότι έχεις πολύ, μα πάρα πολύ καλή πληροφόρηση πέρα από οξειδέρκεια. Παρακολουθώ τις πληροφορίες που δίνεις από την αρχή στις αναρτήσεις σου για το θέμα, όταν όλοι ακόμη αναρωτιόμασταν τί και πώς έγινε. Για την ακρίβεια μου δίνεις πληροφορίες που δεν κυκλοφορούν ευρέως ή γενικώς. Δηλαδή δίνεις ειδήσεις πριν κυκλοφορήσουν ή και που δεν κυκλοφορούν. Το πρόβλημα είναι ότι ΛΙΓΟΙ είναι τόσο ενημερωμένοι. Αυτό που εισπράττω από τον δικό μου περίγυρο είναι είτε παγωμάρα αν έκλειναν προς ΧΑ και τώρα τείνουν προς ΑΝΕΛ, είτε πόρωση για την «άδικη», ή άκαιρη ή στημένη δίωξη ενός νομίμως εκλεγμένου κοινοβουλευτικού κόμματος από το δικτατορικό καθεστώς. Μερικοί μόνον χάρηκαν/ ανακουφίστηκαν με την εξέλιξη και σ’ αυτούς χρέωσα επιπολαιότητα. Η αλήθεια είνα ότι ακόμη και τώρα δεν γνωρίζω με ποιες κατηγορίες βαρύνται και κρίθηκαν προφυλακιστέοι. Τα πορίσματα κλπ έγγραφα που διάβασα τα βρήκα διάτρητα. Φοβάμαι ότι και πάλι χρησιμοποιούν τη ΧΑ ν’ ανοίξουν τους ασκούς του Αιόλου και να «περιορίσουν» κάθε αντιφρονούντα. Μην ξεχνάς ότι έχουμε χουντάρα και η «Δικαισύνη» μόνον ανεξάρτητη δεν είναι.
        Η όλη κατάσταση με προβλήματίζει σοβαρά και μου δημιουργεί μόνον απορίες και κάθε άλλο παρά ανακούφιση. Δεν πίστεψα ούτε πιστεύω τις φήμες περί εμφύλιας σύγκρουσης. Είνα τόσο δυνατά τα αντιμνομηνιακά αισθήματα της συντιπρικής πλειοψηφείας που πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα στραφούμε αντιμνημονιακοί εναντίον αντιμνηνονιακών. Δεν νομίζω ότι θα μπορέσουν να εφαρμόσουν το «διαίρει και βασίλευε» πια. Μπορώ να φανταστώ να κυνηγάμε τους μνημονιακούς, αλλά αυτοί είναι λίγοι και κρύβονται.
        Όπως λες κι εσύ, η κατάσταση τους εχει ξεφύγει από τα χέρια και ψάχνουν να βρουν έναν νέο τρόπο να την ελέγξουν. Όμως η δική μου εντύπωση είναι πραγματικά ότι η ΧΑ μάλλον ανέβασε τα ποσοστά της. Και μην ξεχνάς ότι όλη αυτή ιστορία που παίζεται όλη μέρα από το πρωί ως το βράδυ είναι το τέλειο παραπέτασμα για να περάσουν τα νέα βάναυσα μέτρα. Καταρτίζεται ο προϋπολογισμός κα τα φασιστοκάναλα δε λένε κουβέντα. Θα δημεύσουν σπίτια, μισθούς και ο κόσμος δεν ενημερώνεται.

        • Διονύσιος Βούτος said

          Ένα πάθος ξεπερνιέται με ένα άλλο πάθος .. Στο αντιμνημονιακό σου «πάθος» που σε έκανε να ξεχάσεις το «δεξιό» σου πάθος και ήσουν έτοιμος να ενωθείς με τους υπόλοιπους Έλληνες ανεξαρτήτως χρώματος πάνω σε μία αντιμνημονιακή βάση για να διώξεις τους κατοχικούς κυβερνώντες της μνημονιακής δωσίλογης συμμορίας που κυβερνά τον τόπο για λογαριασμό των Γερμανών επικυρίαρχων , σου προέταξαν μέσω της τεχνητής πόλωσης το δεξιό πάθος για να σου ξυπνήσουν το κοιμισμένο μένος που είχες κατά των αριστερών .. Έτσι λοιπόν επιχείρησαν να διχάσουν τους αντιμνημονιακούς την στιγμή μάλιστα που οι μνημονιακές αριστερές και δεξιές δυνάμεις είναι ενωμένες κατά τους λαού μας , σε δεξιούς και αριστερούς για να μας χειραγωγήσουν πιο εύκολα .. Μετά σιγά , σιγά τους ώθησαν στα άκρα με την κουνώντας συνέχεια μπροστά μας ταυτότητες του παρελθόντος και με μνήμες περασμένες , έτσι ώστε να τυφλωθούμε , να ξεχάσουμε το πραγματικό μας συμφέρον και να εστιάσουμε σε αδιέξοδες διαμάχες που δεν μας προσφέρουν καμία λύση , ούτε και μας οδηγούν σε επωφελή τόπο .. Σε πωρώνουν σε διχάζουν σε οδηγούν σε εμφύλιο διχασμό και στην τρέλα και στο τέλος σε νικούν ..

          Αυτό είναι όλο .. ¨όπως είναι ενωμένες οι μνημονιακές δυνάμεις για να υπηρετήσουν τα συμφέροντα των ξένων δυνάμεων , έτσι πρέπει να είμαστε και εμείς ενωμένοι και να απομονώνουμε όλους εκείνους που προσπαθούν να μας διχάσουν και να χάσουμε τον αντιμνημονιακό μας προσανατολισμό … Αυτοί είναι με τον εχθρό , είναι ο εχθρός και έτσι πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε .. Ή με την Ελλάδα θα είσαι ή με το μνημόνιο και τους επικυρίαρχους Φούχτελ και Ράιχενμπαχ , ούτε άλλο δίλλημα υπάρχει , ούτε άλλος δρόμος ..

      • omogenispatriotis said

        Βουρκε ενα θα σου καταλογισω,εισαι εργατικος!!!!
        Μοχθεις και κουραζεσαι για το μεροκαματο εδω μεσα,ομως απο το πολυ ζηλο καταντησες γραφικος κοινως μακακας!!!!

  5. Άκης said

    Όταν από το 2006 χρωστάει κάποιος 1.331 Ευρώ και ποτέ δεν προσέρχεται να κάνει διακανονισμό για 10-20 Ευρώ τον μήνα, η κατάληξη είναι δυσάρεστη, αλλά αναπόφευκτη. Η Εφορία προφανώς εφαρμόζει τον νόμο, ο οποίος καλώς ή κακώς δεν προβλέπει χάρισμα χρεών.

    Φυσικά, δεν πρέπει να αφεθεί έτσι η υπόθεση και δεν πρέπει η οικογένεια να μείνει άστεγη.

    Πέραν του συναισθηματικού τμήματος, λοιπόν, πιο πρακτικό θα ήταν να δημοσίευαν κάποιον τραπεζικό λογαριασμό, όπου θα μπορούσαμε όλοι να καταθέσουμε μερικά Ευρώ, ώστε να μαζευτεί το ποσόν. Για να μην πω ότι το κομματικό ταμείο θα μπορούσε να καλύψει το ποσόν χωρίς πολλές φανφάρες, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση…

    • Αχθος Αρουρης said

      «Η Εφορία προφανώς εφαρμόζει τον νόμο, ο οποίος καλώς ή κακώς δεν προβλέπει χάρισμα χρεών.»

      Εκτος και αν λεγεσαι Χοχτιφ…..

      • ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ said

        δηλ……γερμανική εταιρεία……ή ….ή γερμανία νά χρωστάει ακόμη τό κατοχικό δάνειο……ή τέλος πάντων είναι κάτι γερμανικό…όπου σπούδασε καί παντρεύτηκε ό παπούλιας…αυτός πού υπογράφει τίς εγκληματικές πράξεις νομοθετικού
        περιεχομένου….πού οδηγούν τή χώρα συνειδητά στόν αφανισμό………

      • Aristea said

        Γιατι δεν ζητανε
        απο την γερμανικη εταιρια Hochtief που κατασκεύασε το αεροδρόμιο,
        τα 500 εκατομμύρια που χρωστά στο ελληνικό Δημόσιο?

      • ARIS said

        ΑΝΑΣΚΟΛΟΠΙΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΡΙΑΚΟΥΣ ΕΑΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ

      • CostasC said

        Σωστος…Χοχτιφ και ξερο ψωμι να ουμε που λεγε και ο Χαρρυ…!!

        Ρε φιλε Αχθο δεν ακουσες τον αλλο τον βλαξ του Στουρναρη που ελεγε προχτες οτι δεν γινονται κατασχεσεις…! τιο μας λες τωρα για την Εφορια… και τοσοι που χρωστανε..?? πηγανε στα ΒΠ να τους βρουμε…αστε τουσ καθως πρεπεισμους γιατι αυτοι αφησανε στην Εξουσια ολους τους κλεφτες…!!

    • φωτεινη said

      για ακουστε και τι λεει ο Βασιλης Καπερναρος οφ δε ρεκορντ,στην Ζουγκλα..

      τι κωλοχανειο ειναι..
      εχουν ξεφτυλιστει…
      νομοθετουν επιτηδες για να παιρνουν τα σπιτια του κοσμου…

      στην αρχη του βιντεο.

      • simpleton said

        Θυμάσει τον Πάγκαλο, που έλεγε ότι πρέπει να πουλήσει κάποιο ακίνητο γιατί δεν μπορούσε να πληρώσει τους φόρους; Έτσι σιγά σιγά μας εξοικιώνουν με την ιδέα. Ήταν στημένο από πολύ πιο πριν το κόλπο. Καμία δήλωση δεν γίνεται τυχαία από αυτή τη συμμορία που μας καταδυναστεύει. Θυμηθείτε πόσες δηλώσεις έγιναν στο ξεκάρφωτο. Κι ενώ στην αρχή απορήσαμε ή και λοιδωρήσαμε ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και τις «κούμπωσε» με τα γεγονότα…
        Μιλάμε για χοντρά παιχνίδια που ούτε μπορεί να βάλει ο νους μου…

    • Άκης said

      Έχετε όλοι δίκιο που αγανακτείτε για το φαινόμενο της διαφυγής από τις προβλέψεις του νόμου, ειδικά για τους ισχυρούς. Είναι απαράδεκτο, αλλά ισχύει παντού, όχι μόνο στην Ελλάδα. Απλά στη χώρα μας το έχουμε αναγάγει σε ατομικό σπορ, ανεξαρτήτως της ατομικής κοινωνικής ή οικονομικής κατάστασης.

      Με άλλα λόγια, επειδή κάποιοι (π.χ. τα «μεγάλα ψάρια») καταφέρνουν να ξεφεύγουν από τα δίχτυα του νόμου, δεν πάει να πει πως πρέπει να καταργήσουμε τον νόμο.

      Υπενθυμίζω ότι στην περίπτωση που συζητάμε υπάρχει ένας χρέος 1.331 Ευρώ από το 2006 (δηλαδή 7 χρόνια και πλέον), το οποίο θα μπορούσε να έχει αποπληρωθεί με διακανονισμό 20 Ευρώ τον μήνα, ή κάτι παρόμοιο, διακανονισμό που προφανώς ο εν λόγω συμπολίτης μας μπορούσε κάποια στιγμή να κάνει (αφού τον ζητάει τώρα) αλλά δεν έκανε.

      Σε καμμία περίπτωση αυτό δεν σημαίνει ότι «καλά του κάνουν» ή ότι πρέπει να του κατασχέσουν το σπίτι, ακόμα και αν είχε τη δυναότητα να βρει το ποσόν της δόσης και το αγνόησε ή το αμέλησε. Θυμηθείτε, όμως, το λατινικό «dura lx, sed lex» (σκληρός ο νόμος, αλλά νόμος). Με λίγη βοήθεια από όλους μας, το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί. Το εναλλακτικό σενάριο, της κατάργησης χρεών, σημαίνει ότι τα χρεώνεται η πολιτεία, δηλαδή πάλι όλοι εμείς και, αν θεσπιστεί γενικά, θα καταρρεύσει το κράτος σε μερικούς μήνες (από το λεγόμενο «δαιμόνιο του Έλληνα»).

      Τέλος, προς όσους αγανακτούν για τα φορολογικά «προνόμια» ή τερτίπια των μεγάλων εταιρειών ή των εφοπλιστών ή γενικά των πλουσίων, επιτρέψτε μου να επικαλεστώ ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, το οποίο μάλλον θα έχετε υπ’ όψιν σας, λόγω… Σβαρτζενέγκερ.

      Η πολιτεία της Καλιφόρνια είναι 3,5 φορές μεγαλύτερη από την Ελλάδα σε έκταση και πληθυσμό και κατατάσσεται από μόνη της στις 10 μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου, με ΑΕΠ που πλησιάζει τα 2,5 τρις δολλάρια, έναντι περίπου 16 τρις για ολόκληρες τις ΗΠΑ. Είναι παγκόσμια πρωταθλήτρια σε διάφορους οικονομικούς τομείς (από τεχνολογία έως κινηματογράφο) και έχει κατά κεφαλή εισόδημα πάνω από 60.000 δολλάρια, δηλαδή υπερδιπλάσιο του ελληνικού.

      Και όμως, ο οικονομικός αυτός κολοσσός ουσιαστικά χρεωκόπησε πέρυσι, αφού οι εταιρείες – κολοσσοί που έχουν την έδρα τους εκεί, διατηρούν τα αποθεματικά τους σε άλλες χώρες και πληρώνουν ελάχιστους φόρους (μονοψήφιο ποσοστό).

      Λοιπόν, ας μην αυτομαστιγωνόμαστε ότι η χώρα μας είναι το μεγαλύτερο κορόιδο του κόσμου. Αυτά συμβαίνουν παντού και είναι τα επίχειρα της παγκοσμιοποίησης.

      Η ουσία, πάντως, στην περίπτωση που συσζητάμε είναι να βοηθηθεί η οικογένεια, πράγμα που ελπίζω να γίνει σύντομα, μετά τη δημοσιότητα που έλαβε το ζήτημα.

      • Αχθος Αρουρης said

        [Με άλλα λόγια, επειδή κάποιοι (π.χ. τα «μεγάλα ψάρια») καταφέρνουν να ξεφεύγουν από τα δίχτυα του νόμου, δεν πάει να πει πως πρέπει να καταργήσουμε τον νόμο.]

        Δεν ειναι η ολη ιδεα οτι σε αυτον τον ενα νομο ολοι θα ειναι ισαξια υπολογοι ασχετως αν ειναι μεγαλη ή μικρα «ψαρια» ;

        Και ποτε ρε Ακη θα εχει αποτυχει ενας νομος (και στα χαρτια και στην πραξη!!) και θα χριζει καταργησης αν οχι ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ που τα «μεγαλα ψαρια» ξεφευγουν απο τα διχτυα του νομου σε βαρος των μικρων ;;

        Εεεεεε ;;;

        Ποτε ρε ;;;;;

        Οταν θα γινει ο Ολυμπος ισιωμα και τετραγωνισουν το κυκλο ;;;;

      • Χριστιάνα said

        Όταν από το 2006 χρωστάει κάποιος 1.331 Ευρώ και ποτέ δεν προσέρχεται να κάνει διακανονισμό για 10-20 Ευρώ τον μήνα, η κατάληξη είναι δυσάρεστη, αλλά αναπόφευκτη

        Να μιλήσουμε λίγο συγκεκριμένα;

        ΠΟΤΕ επέτρεψε ρύθμιση στην εφορία, ποσό δόσεως 20 ευρώ;
        Απάντηση: ΠΟΤΕ.

        Μας έχει βγει η γλώσσα ανάποδα, προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες και έχουμε και τους στουρνάρες να θεωρητικολογούν.

        Απάντησε μου, παρακαλώ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, κι αν κάνω λάθος, απολογούμαι εκ των προτέρων:

        -ΕΦΟΡΙΑ, καλοκαίρι 2013.

        Πάει φορολογούμενοας να ρυθμίσει χρέος 5.000 ευρώ.
        Του ζητάει προπληρωμή των βεβαιωθέντων μέσα στο 2013. Ο φορολοφούμενος αδυνατεί, γιατί το βεβαιωθέν ποσό ήταν 1600 εφάπαξ.
        ΕΠΙΠΛΕΟΝ, και να τα πλήρωνε-λέμε τώρα-, η εφορία του απορρίπτει την ρύθμιση γιατί η μισθοδοσία του είναι 300 ευρώ τον μήνα και ΔΕΝ τον θεωρεί φερέγγυο ότι θα την αποπληρώσει (την ρύθμιση).
        Η οποία, ήταν ΜΑΞΙΜΟΥΜ 48μηνη. Δηλαδή, για χρέος 5.000, κοντά στο κατοστάρικο τον μήνα.
        ΔΕΝ παίζει το 20αρικο. ΑΝ ΕΠΑΙΖΕ , θα πληρώναμε όλοι κατιτίς.

        -ΤΕΒΕ,καλοκαίρι 2013.

        ΚΛΕΙΣΜΕΝΗ επιχείρηση, λουκέτο και ζωή σε λόγου μας δηλαδή, με χρέος 18.000.
        ( Τα 18 καφετιά, είναι απλώς η στραβομάρα διετίας συν τους υπέρογκους τόκους. ΔΕΝ θέλει και πολύ, ξέρεις….)
        Τα ίδια οικονομικά στοιχεία με τα παραπάνω, 48μηνη μόνο ΚΑΙ το ΤΕΒΕ, δηλαδή μιλάμε για….κοντά 300 τον μήνα.
        Γεια σου, δηλαδή….

        Έτσι, για να μην μιλάμε με στόμφο για πολίτες που ΔΕΝ πληρώνουν, αλλά να περπατάμε στο πεζοδρόμιο και να οσμιζόμεθα την πραγματικότητα.

        Όσο για το….dura lex sed lex, ΣΕ ΠΟΙΟΝ LEX αναφέρεσαι;;

        Στις συνεχείς πράξεις νομοθετικού περιεχομένου που μας πίνουν το αίμα εδώ και χρόνια;;;

        ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ κατήργησε βασικά άρθρα του συντάγματος που διασφαλίζουν στα ΠΑΙΔΙΑ να έχουν τροφή και ένδυση;;;

        ‘Οχι, με συγχωρείς, αλλά πέρα από όλες τις μικροπολιτικές χαζομάρες, ΤΕΤΟΙΟΥ είδους νόμοι, ΠΡΕΠΕΙ να παραβιάζονται.

        Γιατί ΟΙ ΙΔΙΟΙ, αυτοαναιρούνται.

      • Άκης said

        Συμφωνούμε στα περί πραγματικότητας, πλην όμως καλό είναι να την θυμόμαστε σε όλες τις περιπτώσεις. Αλλιώς, όταν ο ένας μιλάει με βάση την (σκληρή) πραγματικότητα της οικονομίας και οι υπόλοιποι αναλύουν το τι θα έπρεπε ή θα μπορούσε ή θα θέλαμε όλοι να γίνει, η συζήτηση δεν έχει κανένα νόημα.

        Υπήρξε ποτέ στην Ελλάδα εποχή που να μην διαμαρτύρονται οι πολίτες για τη φορολογία, με το κλασικό επιχείρημα «τι μου προσφέρει εμένα το κράτος;», ή που να μην φοροδιέφευγε όποιος μπορούσε, εις βάρος όλων των υπολοίπων; Ή μήπως υπάρχει κάποιος στη χώρα ή στον πλανήτη που δεν θα ήθελε μια κοινωνία με χρήματα για όλους, ατελείωτες παροχές και μηδενικούς φόρους;

        Λοιπόν, αντί να συζητάμε με αφορισμούς ή ευχολόγια, καλό είναι να θυμόμαστε πού βρισκόμαστε και τι συμβαίνει γύρω μας!

        Οι νόμοι κρίνονται και καταργούνται όχι με βάση την προσωπική άποψη ενός ή περισσοτέρων πολιτών, αλλά με απόφαση του Κοινοβουλίου. Αυτή είναι η μόνη μέθοδος, μας αρέσει – δεν μας αρέσει. Επίσης, η επίκληση του Συντάγματος σε σχέση με την οικονομία ή με άλλα ζητήματα της καθημερινότητας είναι άτοπη και άστοχη (και φυσικά όψιμη, δηλαδή μετα-μνημονιακή), αφού το Σύνταγμα δεν φτιάχτηκε για να διασφαλίσει την παροχή αγαθών, διότι απλούστατα κανένας νόμος δεν μπορεί να τα δημιουργήσει.

        Με άλλα λόγια, μπορούμε να βάλουμε στο Σύνταγμα ελάχιστο μισθό 1.500 Ευρώ για όλους (που έλεγε και το ΚΚΕ) ή ό,τι άλλο. Θα πληρωθούν ποτέ αυτά τα λεφτά;

        Ως προς το συγκεκριμένο ζήτημα: ρύθμιση δόσης με 20 Ευρώ τον μήνα μπορεί να μην προβλεπόταν στο παρελθόν, αλλά εάν κάποιος βάλει στην άκρη το 20ρικο και πάει μετά από ένα χρόνο να δώσει 240 Ευρώ στην Εφορία, δεν νομίζω ότι θα τον μαλώσει κανένας. Υπενθυμίζω και πάλι ότι η συγκεκριμένη ιστορία χρονολογείται από το 2006, δηλαδή μια ολόκληρη τετραετία πριν το Μνημόνιο.

        Ανεξαρτήτως, όμως, του πώς έφτασε η κατάσταση εκεί που έφτασε, μια πολύτεκνη οικογένεια είναι σπάνιο αγαθό για τη χώρα και πρέπει να ενισχυθεί παντοιοτρόπως, είτε από την πολιτεία (με διευκόλυνση αποπληρωμής), είτε από εμάς τους υπόλοιπους (με κάποια μικρή συνεισφορά). Αυτή είναι η ουσία!

      • Χριστιάνα said

        Άκη,

        Αν συζητούσαμε με την πολιτική ορολογία τη-μόδας-, φαντάζομαι ότι θα σου έβαζαν την ταμπέλα -μνημονειάκιας.
        Και σε μένα, -αντιμνημονειάκια-.
        Πέρασαν όμως τα χρόνια,νομίζω ότι μπορούμε και να μιλήσουμε χωρίς αυτά.
        Επίτρεψέ μου την προσωπική μου άποψη, χωρίς διάθεση τσακωμού.
        -Στρογγυλεύεις- επικίνδυνα στο σκεπτικό σου, σχεδόν προκλητικά.
        Οι απόψεις σου απηχούν άνθρωπο που ή δεν έχει πληγεί από ΤΙΠΟΤΑ, ή….δεν ζει στην Ελλάδα.
        Επειδή όμως, δεν θέλω να το πάω επί προσωπικού καθόλου, και επειδή ΟΣΟ και να συζητούμε, θα εξακολουθήσουμε να είμαστε δυο άνθρωποι με εντελώς διαφορετικό σημείο εκκίνησης και διαφορετική εντελώς θεώρηση της καταστάσεως, σου απαντώ μόνο εκεί που βρίσκω τεχνικές διαφορές και όχι θεωρητικές:
        Όχι, το Σύνταγμα, δεν μπορεί να διασφαλίσει κατώτατο μισθό, αλλά διασφαλίζει στοιχειωδώς μια ομαλή καθημερινότητα.
        Όταν εσύ ζητάς ελαφριά τη καρδία από έναν οικογενειάρχη να βάζει στην άκρη 20 ευρώ τον μήνα-την στιγμή που παίρνει 300- για να πληρώσει την πολύτιμη εφορία σου, ΔΕΝ καταλαβαίνεις ότι εσύ ο ΙΔΙΟΣ το παραβιάζεις;
        Γιατί ΑΥΤΗ η εφορία αγαπητέ, ζητάει κερατιάτικα που επεβλήθησαν ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ, με υπογραφές λαμόγιων που διαφεύγουν στα εξωτερικά , γιατί αυτός ο μισθός αγαπητέ έγινε 300 ευρώ , ΕΠΙΣΗΣ από υπογραφές λαμόγιων που πιστεύω ότι θα προλάβω να χαρώ να τους δω σιδηροδέσμιους όσο είμαι ζωντανή.
        Άσε λοιπόν τα μνημόνια και το οικονομικό βόλεμα-ή μη- και δες την πραγματικότητα του ελληνικού πειράματος που ξεκλήρισε κυριολεκτικά την Ελλάδα για τα επόμενα 50 χρόνια.
        Αν ζεις στο εξωτερικό, δικαιολογείσαι.
        Αν ζεις όμως ΕΔΩ, έχεις παιδιά, οικογένεια, φίλους και μου γράφεις αυτά που μου γράφεις, λυπάμαι, αλλά δεν είναι να απορούμε με τις δημοσκοπήσεις που ΑΚΟΜΑ έχουν μέσα τους κάποια κόμματα που μας έφεραν σε αυτήν την κατάσταση.

        ΥΓ: Σε ένα πράγμα οφείλω να συμφωνήσω απολύτως μαζί σου, για να είμαι δίκαιη.
        Είμαι ΚΑΙ εγώ εξαιρετικά καχύποπτη σε -οικονομικά δράματα- που διαβάζω σε βάθος δεκαετίας.
        Αλλά, ό,τι βλέπω σεεπίπεδο μεσαίο,-δεν μιλάω για πτωχεύσεις κολοσσών κτλ- που συμβαίνει από το φθινόπωρο του 2009 και εδώ, το πιστεύω ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ γιατί είδα με τα μάτια μου ότι με αυτά που επεβλήθησαν ξαφνικά, χρειάστηκαν μαθηματικά δυο χρόνια μόνο για να καταρρεύσουν κόποι μιας ζωής με τα χρέη να καβαλάνε τον ένα μήνα με τον άλλον και από κει που ήσουν στην επιφάνεια, να βρίσκεσαι στον βυθό , γιατί πολύ απλά ΔΕΝ πίστευες ότι αυτό θα συνεχιστεί και έλεγες, θα περάσει, γιατί πολύ απλά το πάλεψες ΚΙ ΑΛΛΟ, μέχρι που έγινες, ένα νούμερο ακόμα στην μακριά τους λίστα.

      • Αχθος Αρουρης said

        [Οι νόμοι κρίνονται και καταργούνται όχι με βάση την προσωπική άποψη ενός ή περισσοτέρων πολιτών, αλλά με απόφαση του Κοινοβουλίου.]

        ΛΑΘΟΣ !!!!!

        Οι νομοι καταργουνται απο τους ιδιους τους πολιτες !!!!

        Οι μονοι τροποι για να εφαρμοζονται οι νομοι ειναι , ειτε να γινονται αποδεκτοι απο το συνολο του πλυθησμου, ειτε να επιβαλονται με την βια.

        Για να αποδεχτει το συνολο πλυθησμου ενα νομο θα πρεπει

        Α) ή να ερωτηθει γι’αυτο πραγμα ΠΡΙΝ γινει κατι που δεν εγινε ΠΟΤΕ σε εμας.

        Β) ή αυτος ο νομος να ανταποκρινεται στο αισθημα της πλειψηφιας του συνολου περι δικαιου.

        Μπορεις να παρεις τον δρομο της επιβολης ενος νομου δια βιας εναλλακτικα (Ιερισσος ,Κερατεα ή το παραδειγμα με την πολυτεκνη οικογενεια στο αρθρο κλπ ουκ ολιγα δειγματα προσφατως) αλλα το να κομπαζει ο οποιοσδηποτε οτι ειναι μερος εντος δημοκρατικου πολιτευματος θα ειναι λιγο δυσκολο μετα απο αυτο.

        Π.χ.

        Ο νομος περι καπνισματος σε κλειστους χωρους που υποτιθεται οτι ειναι σε εφαρμογη εδω και 15 χρονια , υπαρχει μεν στα χαρτια αλλα εχει ηδη καταργηθει στην πραξη Ακη !!

        Αλλα οχι πο το κυνοβουλιο , αλλα απο τους ιδιους τους πολιτες που μεχρι σημερα σαν συνολο αρνουνται να εφαρμοσουν την οδηγια που περασαν με «αποφασισομεν και διατασομεν» κατα εντολη της ΕΕ οι εγχωριοι κατσαπλιαδες του κυνοβολιου.

      • Άκης said

        Άχθος, αλίμονό μας αν ποτέ καταντήσουμε να θεσμοθετούμε τους νόμους με τον τρόπο που προτείνεις.

        Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι προεδρευομένη αντιπροσωπευτική δημοκρατία. Οι πολίτες ρωτούνται εμμέσως δια των εκπροσώπων τους στη Βουλή. Το γεγονός ότι κάποιοι νόμοι μπορεί να ατονούν είναι δείγμα της νοοτροπίας του πληθυσμού και ενδεχομένως της αδεξιότητας του νομοθέτη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να γενικευτεί μια τέτοιου είδους προσέγγιση.

        Αλλιώς, να ψηφίσουμε όλοι για το αν θέλουμε την κατάργηση των φόρων, του στρατού, της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, και πάει λέγοντας…

      • Άκης said

        Χριστιάνα, το υστερόγραφό σου με βρίσκει σύμφωνο και συνάδει με την αντίληψη της πραγματικότητας που έχω. Τα άλλα σχόλια στο μήνυμά σου, όμως, όχι.

        Γενικώς αποφεύγω να εμπλέκομαι σε τέτοιες συζητήσεις, διότι οι συνομιλητές το ρίχνουν στο συναισθηματικό και διεκδικούν την αποκλειστικότητα της κοινωνικής ευαισθησίας, λες και εγώ ανήκω σε μεγαλοαστική οικογένεια, ή είμαι εισοδηματίας, ή κατατάσσομαι στους οικονομικά άνετους, ή είμαι τελείως ανάλγητος, ή κατοικώ στον… Άρη. Ή λες και αν υπήρχε τρόπος να μοιραστούν λεφτά θα προσπαθούσα να το εμποδίσω.

        Τέλος πάντων, επί της ουσίας: δεν γνωρίζω τι εισόδημα είχε η συγκεκριμένη οικογένεια, αλλά ούτε κανείς άλλος το γνωρίζει – υποθέσεις κάνουμε. Πέραν των όποιων εσόδων από εργασία, μόνο το πολυτεκνικό επίδομα (από την ισόβια σύνταξη που είχε καθιερώσει ο Μητσοτάκης), δηλαδή περίπου 100 Ευρώ τον μήνα μέχρι και τις περικοπές του Μνημονίου, έφτανε το ποσόν της οφειλής κάθε χρόνο και μιλάμε για πάνω από 7 χρόνια εκκρεμμότητα, ο δε οφειλέτης έσπευσε να ζητήσει διακανονισμό μόλις του κοινοποιήθηκε το ειδοποιητήριο της κατάσχεσης. Επομένως, κάποια δυνατότητα τμηματικής εξόφλησης ίσως υπήρχε.

        Αλλά όλα αυτά είναι τελείως αδιάφορα. Προφανώς δεν έζησαν στη χλιδή αυτοί οι άνθρωποι και σε κάθε περίπτωση δεν τους αξίζει να μείνουν στο δρόμο, ανεξαρτήτως του πώς διαχειρίστηκαν το όποιο εισόδημά τους. Αντιθέτως, το κράτος θα έπρεπε να κάνει πολύ περισσότερα και γι’ αυτούς και για τις άλλες πολύτεκνες οικογένειες. Εδώ συμφωνούμε όλοι και δεν χωράνε στρογγυλέματα, γι’ αυτό επιβάλεται να βοηθηθούν με κάθε δυνατό τρόπο και είμαι σίγουρος ότι το όλο ζήτημα θα επιλυθεί σύντομα, αν μη τι άλλο λόγω της δημοσιότητας.

        Εκείνο που λέω είναι απλώς ότι η επιλογή του χαρίσματος των οφειλών δεν υφίσταται, για προφανείς πρακτικούς λόγους.

        Τέλος -και ίσως σημαντικότερο- σχετικά με το Σύνταγμα: κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα να κρίνει μια ή περισσότερες πολιτικές αποφάσεις, ακόμα και να τις χαρακτηρίσει όπως θέλει, αλλά το τι είναι συνταγματικό και τι όχι το αποφασίζει η Βουλή και το Συμβούλιο της Επικρατείας, όχι εμείς αναμεταξύ μας. Με βάση αυτή την αυτονόητη διαπίστωση, δεν συμμερίζομαι τις αιτιάσεις περί συνταγματικότητας που κάθε τρεις και λίγο επικαλείται ο καθένας στον διάλογο.

        Το Μνημόνιο του 2010 ήταν μια συλλογή αναγκαίων μέτρων στη λάθος δοσολογία και γι’ αυτό απέτυχε, με αποκλειστική ευθύνη της τότε κυβέρνησης, η οποία αδράνησε ύποπτα για 6 μήνες μετά την εκλογή της και κατόπιν αποδέχτηκε αδιαπραγμάτευτα την επιβολή μέτρων που θα έπρεπε να είχε αποκλείσει. Αλλά για να φτάσουμε στο 2010 προϋπήρξαν 3 δεκαετίες απίθανης σπατάλης, οι οποίες νομοτελειακά θα κατέληγαν σε σκληρή λιτότητα, όπως συμβαίνει παντού αλλού και όπως συνέβη σε εμάς το 1990, με τη διαφορά ότι ο τότε Πρωθυπουργός δεν ήταν του επιπέδου του Γ. Παπανδρέου.

      • Αχθος Αρουρης said

        [Το πολίτευμα της Ελλάδας είναι προεδρευομένη αντιπροσωπευτική δημοκρατία. ]

        «Καταντια» ειναι ισως για εσενα που εχεις την κοιλια γεματη και προτιμας την μασημενη τροφη που σε ταϊζουν, για βγες ομως παραεξω και ρωτα αν θα προτιμουσαν να ερωτουντω οι ανθρωποι για τις αποφασεις που παιρνονται ερημην τους σημερα και τους επηρεαζουν αμεσα ΠΡΙΝ αυτες παρθουν ή οχι και παρε την απαντηση σου.

        Εσυ επιμενεις ακομα στην ιδεα της «προεδρευομένης αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας» και «του νομου» οπως την εννοουν στα χαρτια , ενω στην πραξη εχουν αποτυχει εδω και καιρο.

        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΜΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΗ !!!

        ΧΟΥΝΤΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΗ !!!!

        ΕΛΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΧΟΡΤΑΤΟΙ !!!

      • Άκης said

        Χορτάτοι; LOL

        Δεν μιλάς και με κανέναν εκπρόσωπο της μπουρζουαζίας, ούτε με κανέναν οικονομικά ανεξάρτητο. Βιοπαλαιστής είμαι!

        Τις απόψεις που εκφράζω τις έχω διαμορφώσει από τη δεκαετία του 1980.

        Αντιθέτως, η περί δημοκρατίας και συντάγματος ευαισθησία που φαίνεται να διακατέχει πολλούς σήμερα, προέκυψε μετά το 2009. Μέχρι τότε όλα καλά μας φαινόντουσαν και σίγουρα, αν δεν είχαν μειωθεί οι αποδοχές, πολύ χειρότερα θα είχαμε αποδεχτεί, ενδεχομένως και ευχαρίστως.

        Αυτά περί… χουντοκρατίας δεν ισχύουν. Το γεγονός ότι διάγουμε μια πρωτοφανή κρίση, την οποία μόνοι μας δημιουργήσαμε αλλά δεν χειριστήκαμε καλά την προσπάθεια ανάκαμψης (λόγω κυρίως των πρωτοφανών μέτρων που εισήχθησαν το 2010), δεν σημαίνει δημοκρατικό έλλειμμα.

        Η κρίση θα περάσει, όπως περνάει κάθε περίοδος οικονομικής δυσκολίας. Αλλά αν το διαλύσουμε εν τω μεταξύ, πράγματι δεν θα έχουν απομείνει πολλά.

  6. Μα καλα, εχθες ο Στουρναρας χτυπιοντανε οτι δεν γινονται κατασχεσεις πρωτης κατοικιας εν Ελλαδι!
    Περα απο το οτι ξερει πολυ καλα πως ειναι να επιβιωνεις με 500 ευρω το μηνα….
    Ειναι κριμα και αδικο να στεναχωρειτε ετσι τον μεροκαμματιαρη υπουργο μας….. ντροπη και αισχος σας κυριοι!

  7. Αντίνοος said

    Τηλεφωνήστε σε τοπικές εφημερίδες της Λέσβου και ζητήστε τους αριθμό λογαριασμό της οικογένειας για τη στήριξη του πολύτεκνου πατέρα. Ας βοηθήσουμε να μην πεταχτούν στο δρόμο.

    • Άκης said

      Σωστός!

    • Οσο σκληρο και να ακουστει, αυτο ειναι το προβλημα μας που δεν εχει ξεσηκωθει ο κοσμος… παλευουμε την κατασταση με τα καθε λογης συσσιτεια κλπ ενεργειες αλληλουποστηριξης, αντι να μεταθεσουμε το προβλημα στους καθ’ύλην αρμοδιους να το αντιμετωπισουν… αν σημερα τρωνε 100000 ανθρωποι σε συσσιτια για τα οποια το κρατος δεν δινει δεκαρα και μαλιστα τα ενισχυουν απλοι ανθρωποι απο το υστερημα τους, φανταστειτε να μην ειχαν φαγητο… δεν θα ξεσηκωνοτανε, τι θα κανανε?

    • Aristea said

      Εχεις δικιο που λες οτι πρεπει να βοηθησουμε την οικογενεια.

      Ομως θα μπορεσουμε να βοηθησουμε ολες τις οικογενειες που βρισκονται ή θα βρεθουν στην ιδια κατασταση ?

      Αλλωστε οι ανανδοι κλεφτες και λαμογια του Μ@ξ1μου,
      αν δουν οτι ο ελληνικος λαος ειναι αλληλεγγυος και πληρωνει συλλογικα τα χρεη οσων δεν μπορουν,
      θα δεις να βγαζουν στο σφυρι,
      για ψυλλου πηδημα,
      τα σπιτια των Ελληνων.
      Αλλο που δεν θα θελουν ! Θα τους ανοιξει η ορεξη πιο πολυ.
      Γι αυτους θα ειναι ενας καλος τροπος αφαιμαξης της κοινωνιας,
      ενας φορος-λαχειο !

      Μηπως πρεπει να βρεθει ενας αλλος τροπος να τους σταματησουμε?

    • grigoris said

      Να κανουν διαμαρτυρια στους αρειοπαγιτες(3 απ την μυτιληνη) γιατι χωσανε μονο 20 χρονια στον ΑΚΗ (ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΕ ΚΑΝΑ 2 -3 ΛΟΓΩ ΠΡΩΗΝ ΕΝΤΙΜΟΥ ΒΙΟΥ) και ηλικιακα(πρωτα φορα τακουω ναχεις καταχραστει και ζημιωσει το δημοσιο με δις και να τρως τετοια αστεια ποινη).

    • Άκης said

      Πέραν της δικαιολογημένης συναισθηματικής φόρτισης, η πιο πρακτική λύση είναι αυτή που πρότεινε ο Αντίνοος, αν και υποθέτω πως, μετά τη δημοσιότητα, και η πολιτεία θα κάνει κάτι, τουλάχιστον ως προς την αποδοχή του διακανονισμού, όπως ζήτησε και ο Τ. Κουίκ.

  8. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ.

  9. GIORKOS KO said

    Καθίκια, ξύλο που να τους κοπούν τα παίδια!

  10. SAS said

    γιαυτο μαζευουν τα οπλα…να μην εχουμε να πολεμησουμε !!!

  11. Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης said

    Μπράβο στον κ. Κουϊκ. Πόσοι όμως Κουϊκ υπάρχουν για να ξεσηκώσουν την άνευρη, παθητικοποιημένη πιά Ελληνιική Κοινωνία που έχει αποχαυνωθεί στον ¨καναπέ¨;; Πρέπει δε να απαντηθεί, ειδικότερα από τον «σοσιαλιστικό» πυλώνα των Κυβερνώντων μας το θέμα της Κοινωνικής αναλγησίας που τους διακατέχει υπηρετώντας τους οικονομικά αυτή τη φορά κατακτητές μας.
    Καλά ο δεξιός πυλώνας της Κυβέρνησης η ΝΔ είναι κοινωνικά ανάλγητος από ιδεολογία, ο αριστερός πυλώνας ο «σοσιαλιστικός», το ΠΑΣΟΚ, τι αντανακλαστικά έχει σ΄αυτής της μορφής τις αναλγησίες; Η ιδεολογία του έπαθε μιθρυδατισμό;;!!

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

 
Αρέσει σε %d bloggers: