ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΓΙΑΤΙ «ΒΡΗΚΑΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ» ΑΦΟΥ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΔΝΤ;

ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΡΙΑ;

ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΗ, ΕΡΜΑΙΟ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ;

ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ «ΔΙΠΟΛΟ ΤΟΥ ΔΙΧΑΣΜΟΥ»;

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΔΝΤ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΓΚΑ;

ΓΙΑΤΙ ΤΣΑΒΕΖ ΚΑΙ ΠΟΥΤΙΝ ΗΤΑΝ ΟΙ «ΔΑΙΜΟΝΕΣ» ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΜΜ»Ε» ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ; ΓΙΑΤΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΚΛΙΝΤΟΝ ΕΦΕΡΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΕΡΙΞΕ ΚΑΝΤΑΦΙ, ΜΟΥΜΠΑΡΑΚ, ΣΑΝΤΑΜ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣΑΝΤ;

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕ ΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΛΑΟΥΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΚΤΗΝΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;

ΓΙΑΤΙ ΣΤΗ ΝΙΓΗΡΙΑ ΟΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΙ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΗΛΘΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΡΥΞΗ;

ΠΡΙΝ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΒΙΝΤΕΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ:

 

 

Δείτε τώρα το βίντεο – ντοκουμέντο.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

214 σκέψεις σχετικά με το “ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΓΙΑΤΙ «ΒΡΗΚΑΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ» ΑΦΟΥ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΔΝΤ;”

    1. τι περιγράφει το body language για όσους την ώρα που λένε κάτι πειράζουν την μύτη τους όπως στο πρώτο video στα πρώτα δεύτερα ο γαπ ;;;;

      Πιάνει την μύτη, την ξύνει ελαφρά = Απόρριψη , αμφιβολία, , ψέμμα

      Τα συμπεράσματα του κόσμου

      Μου αρέσει!

      1. Περί body language … οι παλαιότεροι θα θυμούνται, οι νεότεροι ας ψάξουν, το video με την ιδρυτική διακήρυξη της Πολιτικής Άνοιξης ….

        Τα ποδαράκια του … κάτω από το γραφείο … πάνε και έρχονται ως εκκρεμές …!

        Tragic!

        Μου αρέσει!

    2. Είμαστε ξύπνιοι στα όνειρα κάποιων άλλων…Μην ξεχάσετε να διαβάσετε στην περιγραφή του video, τις λίστες τις Bilderberg. Δείτε τις διορισμένες μαριονέτες που αποφασίζουν για μας…

      Μου αρέσει!

      1. 3 μερες τώρα για την Ερτ συζητάνε και δε βρίσκουν λύση;
        Που να συζητούσαν δηλαδή για τους επαχθής όρους του μνημονίου……και τα σχέδια από Σεμπτέμβρη……
        Επίσης λένε πως δε βρίσκουν κοινά σημεία στις απόψεις τους!Μα πως;Όλοι τους(και οι 3) έχουν άμεση σχέση με τους Εβραίους καθώς ακολουθούν το ίδιο σχέδιο εξόντωσης μας…
        Κι εφ όσων δε διαλύθηκε η κυβέρνηση,γιατί δε κλείνει η βουλή να τελειώνουμε;
        Kαι τέτοιες »κρίσιμες…..» στιγμές πως μπορεί να αποχωρεί ο μνημονάκιας της Μπενάκη Παπουλιας για τα Σκόπια;;;

        Bρίσκομαι σε συγχηση…Στο τέλος θα ακούσουμε τίποτα για Αοζ και θα μας πέσουν τα μαλλιά..
        Γιατί το χαράτσι,οι Τουρκοι δάσκαλοι στην Θράκη,τα ξεπουλήματα και άλλα πολλά,έχουν ήδη δρομολογηθεί…
        Τελικά ο Παπαχελάς,θα είναι ο νέος κάτοχος της εβραικής Νεριτ;;;
        Γιατί τέτοια μυστικοπάθεια πίσω απ τις πλάτες μας;O Σαμαράς γιατί δε κάνει δηλώσεις;;Γιατί στις συναντησεις του,δε παρεβρίσκονται κάμερες για να ξέρουμε κι εμείς αν λένε μονάχα για την Ερτ;;;;;

        Μαύρο σκοτάδι έπεσε,μαύρο σαν καλιακούδα….

        Μου αρέσει!

      2. Πάντως καλό το σχέδιο,λένε οτι θα κλείσει η Ερτ,αλλά είναι το μόνο που δε θα γίνει….και τελικά αρκούνται στις απολύσεις 2000 ατόμων,και στην μεταβίβαση της Ερτ σε φιλοεβραίους,αν λάβουμε υπόψιν το νέο εβραικό όνομα αυτού του μικρού κοριτσιού..
        Και απολύσανε κόσμο και ξεπουλήσανε άλλη μια ελληνική επιχειρηση…Ούτε στην μονοπολη τέτοια κόλπα….

        Μου αρέσει!

      3. Πάντως έχουν χάσει τον ύπνο τους..Κουβέλης και Μπενιζέλος,έσκασαν μύτη για γρήγορες δηλώσεις χωρίς ερωτήσεις….με μαύρους κύκλους…
        Δε πιστεύω να σας κούρασε ο Σαμαράς….Είναι αυτή μία….

        Μου αρέσει!

      4. Ολα..ενα κι ένα….
        Σωστός!!!
        Ο Αξελ….αρχηγός….
        Τα έχουμε πει…
        νο1 Βρικόλακς
        νο2ΜίΚΥ Μάους
        νο3 Αξελ Παπαχελάς..
        Μπιλντεμπεργκ….κεντρικό θέμα…
        Αντιρατσιστικό νομοσχέδιο….
        Η ΕΡΤ…λαγουδάκι για να μην εκτεθούν!!!
        Λυσσάω να μάθω αν πάμε παρέα φυλάκα…για ρατσιστικές απόψεις και περίεργες..αρνήσεις!!!

        Μου αρέσει!

    3. Τα ερωτήματα έχουν απαντηθεί:
      Μαθήματα ‘ανώτερου στρατηγικού σχεδιασμού’ (Χ) ακατάλληλο για γίδια
      h..p://olympia.gr/2012/02/25/μαθήματα-ανώτερου-στρατηγικού-σχεδι/

      Μου αρέσει!

    4. ολοι αυτοι που πεσανε στην αραβικη ανοιξη ειχαν ανοιχτα με ρωσσια κ κινα αμφισβητησει την αγορα πετρελαιου με τιμη δολλαριου brent !
      το θεμα το ειχε θεσει η ρωσσια κ το ιραν κ μετα συνταχθηκαν κ οι υπολοιποι με αυτη την αποψη. μαλλιστα ειχε τεθει το ζητημα γιατι να μην αγοραζεται κ σε ευρω αφου πριν 4 χρονια το ευρω ηταν ηδη ισχυρο αποθεματικο νομισμα στις διεθνεις αγορες …μετα ηρθε το ΔΝΤ η τροΪκα στην ελλαδα κ το ευρω αρχισε να κλιδωνιζεται … δεν ηταν πια ενα ισχυρο νομισμα μπορουσε κ αυτο να χανει ή να κερδιζει αναλογως !
      η προμηθεια που κερδιζει το δολλαριο απο τη μετατροπη του εκαστοτε νομισματος ειναι πολη συμαντικη αλλα το πιο σημαντικο ειναι πως το δολλαριο ειναι παγκοσμιο νομισμα αγορας αγαθων κ υπηρεσιων !
      τα νεα κοιτασματα που θα αντληθουν απο κυπρο κ ελλαδα δεν γινεται να βγουν σε τιμη ευρω γιατι τοτε θα καταποντιστει το δολλαριο αλλα κ η ηδη καταρεουσα αμερικανικη οικονομια !

      οποτε τι μενει? κατεστραμενη ελλαδα η οποια ουτε σε 60 χρονια δεν θα αναστηθει , γενιες χαμενες.

      το σεναριο λοιπον ειναι δραχμη κ λιρα για τη κυπρο με ισοτιμιες που θα καθοριζουν αλλοι για μας κ τα νεα κοιτασματα θα πωληθουν με τιμη δολλαριου brent !
      τα υπολοιπα τα αφηνω σε σας να συμπληρωσετε το σεναριο !

      Μου αρέσει!

  1. Tριχες , στην συρια κερδισε ο ασαντ και ο πουτιν θριαμβευσε στην πολιτικη σκακιερα , οσον αφορα το συριζα με τους ροζουλι επαναστατες απο τα ιδια
    Δεν υπαχρει κανενα διπολο , μονο χρυση αυγη

    Μου αρέσει!

    1. Καλα εχεις πλακα εσυ γιαυτο και σου απαντω. ο Πουτιν τι σχεση εχει ρε συ με την ΧΑ και την ηγεσια της? Μας δουλευεις? Α και υπαρχει διπολο μια χαρα. ΝΔ και Συριζα. Οταν το δεις να εκτυλισσεται μην τρομαξεις!!!

      Μου αρέσει!

      1. Δεν ειναι καθόλου τυχαίο που ολοι οι εκλεκτοί των τηλεπαραθύρων ,μονιαζουν και αγαπιούνται ,μόνο όταν πρόκειται να βρίσουν την Χρυσή Αυγή ,την οποία κρατούν φιμωμένη. Αν υπάρχει κάποιο δίπολο λοιπόν , αυτό είναι τα καθεστωτικά ανδρείκελα της μεταπολίτευσης εναντίον Χρυσής Αυγης,

        Μου αρέσει!

  2. «Τούρκοι, Τσετσένοι, Αλβανοί,

    Βούλγαροι, Πακιστανοί και Ρώσοι,

    μάννα Ελλάδα, ποιός θα σε σώσει;»

    Κάποτε ΖΟΥΣΑΜΕ σε μια χώρα κοινωνικά ήρεμη. Οι εγκληματίες μετριόνταν στα δάχτυλα και οι φονιάδες ήταν σπάνιο είδος. Και ΥΣΤΕΡΑ ανοίξανε οι πύλες και η χώρα κατακλείστηκε από λαθροεισβολείς εγκληματίες και τα χειρότερα κακοποιά στοιχεία. Έγινε η Ελλάδα μας ο κάδος των απορριμμάτων και το πτυελοδοχείο της Ευρώπης.

    Η καθημερινότητά μας άλλαξε, ο φόβος στέριωσε στην ψυχή μας και η ζωή του Έλληνα εκτιμάται πλέον όσο ένα πεντόευρω, μιά κάμερα, μιά είσπραξη ενός βενζινάδικου ή ενός ψιλικατζίδικου. Οι γειτονιές μας έγιναν «επικίνδυνες» και ζούμε πλέον οι Έλληνες κλεισμένοι σε γκέτο χιλιόμετρα μακριά από τους «ασφαλείς» νομοθέτες μας με τους 146 νεοεκλεγέντες Βουλευτές που θα αφοπλίσουν και θα διαλύσουν τελείως τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις και την ελληνική αστυνομία, ώστε οι άοπλοι, άμαχοι Έλληνες πολίτες της βορείου, κεντρικής και νησιωτικής Ελλάδος να γενοκτονηθούν και να εκτοπιστούν από Αλβανούς ένοπλους και ασιάτες ισλαμιστές χατζαροφόρους από Πακιστάν, Αφγανιστάν κ.λ.π που θα μας επιβάλουν τον πολιτισμό τους. Και μιά ολόκληρη κυβέρνηση, τώρα στέκεται αδιάφορη απέναντι στις καθημερινές εκτελέσεις Ελλήνων πολιτών και αστυνομικών.

    ΕΧΟΥΜΕ και την Αστυνομία που ο καθένας μας την θέλει στα μέτρα του. Κατά τις αντιλήψεις και την «ιδεολογία» του. Και, βέβαια, εδώ δεν μιλάμε γιά την βαρβαρότητα των Μονάδων Αποκατάστασης Τάξης (ΜΑΤ), δεν μιλάμε γιά τους φύλακες των πολιτικών και για τα πόστα της λούφας. Εδώ μιλάμε γιά τους αστυνομικούς της δράσης που στέκονται απέναντι σε αδίσταχτους κακοποιούς που έχουν την οργάνωση ταγμάτων θανάτου. Εδώ μιλάμε γιά τους αστυνομικούς του δρόμου που, στην κυριολεξία ΑΟΠΛΟΙ ενάντια σε πάνοπλες εγκληματικές ομάδες αλλοδαπών, ρίχνονται στο κατόπι ληστών και δολοφόνων.

    Έλληνες!!! Χαιρετήστε την Ελλάδα που ξέρατε!!!

    ΑΡΜΑΤΩΜΕΝΟΙ οι πέντε δραπέτες των φυλακών Τρικάλων, αδίστακτοι, αιμοσταγείς Αλβανοί κακοποιοί και τα καλάσνικοφ πήραν φωτιά. Γάζωσαν το αστυνομικό όχημα και σφαίρα χτύπησε τον γεμιστήρα του MP-5 του άτυχου αστυνομικού, εξοστρακίστηκε και διαπέρασε τον μηρό του, κόβοντας τη μηριαία αρτηρία. Ο θάνατος επήλθε εντός ολίγων λεπτών, προτού οι συνάδελφοι του Γιώργου προλάβουν να τον μεταφέρουν στο νοσοκομείο. «Σήμερα 17-06-2013 και περίπου την 02.00 ώρα, στο Δίστομο Βοιωτίας, άγνωστος δράστης πυροβόλησε και τραυμάτισε θανάσιμα 37χρονο Υπαρχιφύλακα, του Τμήματος Ασφάλειας Λειβαδιάς, κατά τη διάρκεια αστυνομικής επιχείρησης ελέγχου ατόμων», ανέφερε μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της Αστυνομίας, λές και ο 37χρονος Υπαρχιφύλακας Γεώργιος Ανδριτσόπουλος, που δολοφονήθηκε εν ψυχρώ από Αλβανούς εγκληματίες, δεν είχε όνομα, ήταν απλώς ο 37χρονος Υπαρχιφύλακας που πήγε σαν το σκυλί στο αμπέλι.

    Νεκρό το παλικάρι της ΕΛ.ΑΣ. Τα ξημερώματα 17-06-2013 ο οικογενειάρχης αστυνομικός Γεώργιος Ανδριτσόπουλος, πατέρας δύο παιδιών, ενώ σε σύντομο χρόνο η σύζυγός του θα γεννήσει το τρίτο τους παιδί, έπεσε πάνω στο καθήκον την ώρα που κυνηγούσε τους επικίνδυνους κακοποιούς. Άφαντοι οι δειλοί και άνανδροι δραπέτες. Πένθος στην ΕΛ.ΑΣ και μιά Ελλάδα να κλαίει άλλη μια φορά, ωστόσο, μόνο το κλάμα των γονιών είναι θρήνος πραγματικός και διαρκείας. Και όταν σβήσουν τα φώτα κι όλα κρυφτούνε στη λήθη, το κοιλάρφανο θα συναντάει τον κόσμο περίτρομο και τη μάνα να θρηνεί ως τα στερνά της. Και στα παιδιά του άτυχου αυτού αστυνομικού τι θα πούμε; Θα έρθει η ανάλγητη και απούσα πολιτεία αρωγός στο δράμα άλλης μιάς οικογένειας; Θα σταθεί στο πλάϊ της η ηγεσία όπως ποτέ δεν αγκάλιασε τις χήρες γυναίκες και τα ορφανά παιδιά, τις μάνες που έχασαν τα παιδιά τους;

    Ο «Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας» εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στους συγγενείς του ηρωϊκού Αστυνομικού και προτείνει από τούδε και στο εξής την οικονομική ενίσχυση των οικογενειών των Ελλήνων πολιτών που απεβίωσαν χάριν της Πατρίδος ή του κοινωνικού συνόλου.

    Και αν ο ηρωϊκός αστυνομικός πυροβολούσε πρώτος τον δολοφόνο; Αν άρπαζε κι αυτός ένα καλάσνικοφ; Θα είχε να κάνει με τους «αντιρατσιστές» αντιρρησίες κομμάτων, παρατάξεων και «ιδεολογιών» που το παίζουν ευαίσθητοι, αλλά με ξένο αίμα. Θα είχε να κάνει με τους «αντιφασίστες» ψευτοκουλτουριάρηδες του διεθνιστικού τόξου.

    Όταν όλοι σιωπούν, συναινούν και είναι συνυπεύθυνοι για την συγκάλυψη που συντελείται από σύσσωμο το πολιτικό σύστημα και τους εντός και εκτός κοινοβουλίου εκφραστές του, τότε αναλαμβάνουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ να πολεμήσουν το κατοχικό καθεστώς και να διαφυλάξουν την Ελλάδα και την κοινωνία, την Εθνική ανεξαρτησία και την ελευθερία των παιδιών μας από την διεθνώς οργανωμένη και εγκληματική γενοκτονία των Ελλήνων.

    Οι μεμονωμένες βέβαια και οργισμένες αντιδράσεις πολιτών δεν φέρουν αποτέλεσμα και δεν συνετίζουν αυτούς τους άθλιους που μας έχουν φέρει σε αυτή την δεινή κατάσταση. Για τούτο χρειάζεται συλλογική οργή και αντίδραση για να τους αναγκάσουμε να το βάλουν στα πόδια.

    Ο «Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας» παραπέμποντας στην ρήση του Αριστοτέλη: «Οι μη οργιζόμενοι εφ’ οις δει, ηλίθιοι δοκούντες είναι», στην νεοελληνική: «Αυτοί που δεν οργίζονται για αυτά που πρέπει, είναι ηλίθιοι», καλεί ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες πολίτες να αφυπνιστούν και να κινητοποιηθούν ενάντια στην μεθοδευμένη και οργανωμένη αντικατάσταση του Ελληνικού πληθυσμού από εντεταλμένες δωσίλογες κυβερνήσεις που θέλουν να καταστρέψουν την Ελλάδα.

    Το ΖΗΤΗΜΑ είναι ΕΘΝΙΚΟ και αφορά όλους τους Έλληνες πολίτες και αφού ο εχθρός είναι εντός των πυλών, προς τούτο ο «Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας» διακηρύττει ότι αφού πλέον δεν υπάρχει άλλη λύσης: «Νυν υπέρ πάντων ο αγών!!!»

    Μαρία Ι. Εξαρχουλάκου

    Δικηγόρος Αθηνών

    ΓΓ/ΣΕΕ

    Μου αρέσει!

    1. Συμφωνω σε οτι λες αλλα κανεις ενα βασικο λαθος, αθελα σου παραβλεπεις τις ευθυνες του φερομενου ως Ελληνικου λαου, ενας λαος ο οποιος εχει κατανητησει σφοδρα διεστραμενος, ατομιστης, διεφθαρμενος, αδιαφορος, υλιστης, και κατα συνεπεια Απατρις χωρις καμια πιστη σε οτιδηποτε που δεν ειναι υλη, ηδονη, και σωματικη ευχαριστηση. Ο Λαος φταιει!!!! εαν δεν ηταν σκαρτος, αυτες οι Υαινες της εξουσιας, αυτα τα προδοτικα ανθρωπαρια αυτοι οι ουτιδανοι δεν θα μας απασχολουσαν τωρα.

      Μου αρέσει!

      1. Captain έχεις δίκιο. Η κρίση που περνάμε δεν είναι σε καμιά περίπτωση ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ. Τουναντίον μάλιστα είμαστε μια πολύ πλούσια χώρα …. σε κοιτάσματα … γιατί από ανθρωπιά και αξιοπρέπεια είμαστε ο απόπατος των απόπατων !!!! Δεν χρειάζεται ειδική εκπαίδευση και διπλώματα για να καταλάβεις ότι σε φτύνουν κατάμουτρα και σε ξεφτιλίζουν καθημερινά. Αυτό για το παλικάρι «Απο Πλατεια Βαθης ..» Το μέγα ερώτημα είναι γιατί εσύ τους αφήνεις να το κάνουν και ούτε καν διαμαρτύρεσαι !!!! Μονό ένα λόγο μπορώ να σκεφτώ . Την περίπτωση να είσαι και να αισθάνεσαι ΕΝΟΧΟΣ…. Είναι ένοχος ο λαός για την κατάντια αυτή. Από την στιγμή που ανταλλάξαμε (δεν με ενδιαφέρει το γιατί …) την αξιοπρέπεια τον σεβασμό την αλληλεγγύη την πραγματική γνώση την υπευθυνότητα την φιλοπατρία και την ανθρωπιά με υλικά αγαθά και ηδονές ψυχής και σάρκας έχουμε ξεπέσει σαν άνθρωποι και στην δική μας συνείδηση είμαστε φταίχτες.
        Γι αυτό ανεχόμαστε τον κάθε κατακτητή να ασελγεί πάνω μας και στις ζωές των παιδιών μας που αν έχουν ακόμα τα συγκαλά τους πρέπει να μας αρχίσουν στις φάπες εδώ και τώρα ομαδικά.

        Μου αρέσει!

      2. Φιλε, Vvass, μετα ενα χρονο -με- σχολιαζεις στο παρον αρθρο. Κανενα προβλημα… απαντω εν ταχει…
        Κατ’ αρχάς και προ πάντων :
        1) Ουδεις αμοιρος ευθυνών
        2) Καθεις φερει την ευθυνη που του ΑΝΑΛΟΓΕΙ
        Παρα κάτω..
        Οποιος αισθανεται ΕΝΟΧΟΣ, τα εχει πιασει… τα εχει εξάγει… και τωρα το «παιζει» τιμητης του -όποιου- Σαμαρα και μεγας κατηγορος των υπολοιπων !!
        Οποιος αισθανεται ΜΗ ΕΝΟΧΟΣ, τα εχει χαμένα… εχει εν πολλοις τρομοκρατηθει… και γενικώς εχει ΜΕΙΩΜΕΝΗ -αν οχι μηδενικη- ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ και ΑΝΤΙΛΗΨΗ των πραγματων… ελεω ΜΜΕ.

        Βλεπεις, φιλε μου… η χειραγωγηση αρχισε απο 10ετίες πριν.
        Βάλε ενα «οροσημο» το «Δογμα Κισσινγκερ για τους Ελληνες»… χρησιμοποιησε την λογικη… και συμπέρανε !!

        Μου αρέσει!

      3. Φίλε Απο Πλατεία Βαθης

        Δεν είμαστε μακριά στην σκέψη. Αυτό με την χειραγώγηση ξεκίνησε από το 1981 και μετά μέχρι τα σήμερα. Βολευτήκαμε στο Παπανδρεϊκό ΠΑΣΟΚ και δεν λέμε να ξεγαντζώσουμε με τίποτα.
        Τελικά το Δόγμα Κίσιντζερ ισχύει ή όχι ..:
        http://mihalismihail.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html

        Μου αρέσει!

    2. ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ

      —-Έχω διαπιστώσει (καί δια πολλοστήν φΦφοράν) πατριώτες μου ή/και μή ,
      ‘οτι οι «γυναίκες» σχολιαστές μάς έχουν πάρει τα σώβρακα …..

      —–Μετα ανα-μίκτων συν-αισθημάτων , ο ου-τιδανός ,

      ο Διονύσιος Διονυσίου ( Ο ΕΝ ΟΛΎΜΠΩ ) . –

      ( ΤΑ ΘΕΡΜΆ ΜΟΥ ΣΥΓ-ΧΑΡΗΤΉΡΙΑ , Κ Υ Ρ Ί Α ΜΟΥ )

      Μου αρέσει!

  3. Έχει απαντηθεί το ερώτημα εδώ:
    h**p://olympia.gr/2012/08/23/%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%87%CE%BF%CF%83-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B4%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B7%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%84%CF%81%CF%8C%CE%B9%CE%BA%CE%B1/

    Μου αρέσει!

    1. Νά γελάσω μέ τήν…ἀπάντησή σου ἤ νά τό ἀναβάλω;
      Γι’ αὐτό χοροπηδᾶς γιά τήν κάθε Χ.Α. γιατί είσαι ψαγμένη κι’…ἀπαντᾶς;
      Ἄ;
      Γιά…ἀπάντα καί στά παρακάτω:

      Μιχαήλ είπε

      Ιουνίου 19, 2013 στις 12:25 πμ
      Ποιᾶς…”ἀριστερᾶς”;

      Τοῦ…ἀκροδεξιοῦ εθνικιστικοῦ ὀργάνου τῆς MIT, DEB καί τῆς…”τουρκικῆς ἕνωσης Θράκης” καί τῶν “ἐργαλείων” τους Ziraat Bank, Garanti Bank, Bank of Israel καί συνδαιτημόνων…της (τῆς… “ἀριστερᾶς” ΠΑΝΤΑ), ΧΦΘ, Deutsche Bank – Akerman – Καραγιάννη – ΕΟΖ – φαβελοποίηση κλπ κλπ καί τίς “δράσεις” τους ἀπό Ἀλεξανδρούπολη μέχρι Καλαμάτα;

      Ποῦ είναι οἱ…λαοσυνάξεις τους, οἱ ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ τους γιά ὅλα τά παραπάνω;

      Ποῦ είναι οἱ…λαοσυνάξεις τους, οἱ ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ τους γιά τήν ἐπελαύνουσα ἐβροπαϊκή ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ καί ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ καί μέ τή βούλα πλέον τῆς Πατρίδας μας καί τῶν Ἑλλήνων μέσω TFTP, EFC, EBU;

      Ποῦ είναι οἱ ἀντίστοιχες λαοσυνάξεις καί ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ καί ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ τῶν…ΟΜΟΣΤΑΥΛΩΝ, (ὅπως ἔχω πλειστάκις ἐδῶ καί ἕνα χρόνο προειδοποιήσει), ΤΟΥΣ …ἐθνεγερτῶν τῆς Χ.Α.;

      Ποῦ είναι οἱ λαοσυνάξεις καί συλλαλητήρια ΚΑΙ τῶν δύο γιά τήν ἄλωση καί λεηλασία άπό…φερεντζέδες τῆς MIT καί τῆς Μοσσάντ τῆς Ρόδου καί τοῦ Καστελλόριζου;

      ΠΟΥ σᾶς ὁδήγουν Ἕλληνες;
      ΠΟΥ είναι ἡ κριτική σας σκέψη Ἕλληνες;
      Ἔχετε καθήσει νά μετρήσετε καί νά…ἀναμετρηθεῖτε ΤΙΜΙΑ μέ τά παραπάνω ἐρωτήματα;

      Ρίχνουν ἤ δέν ρίχνουν, μέ τήν ἐκκωφαντική “ἀπουσία” τους σέ ΟΛΑ τά παραπάνω, νερό στήν…ἐπίσημη “γραμμή” τῆς Τρικομματικῆς παρωδίας καί τῶν…”ὑποβολέων” της;

      Tά ξαναθυμίζω γιά νάμαι τίμιος ΚΑΙ μέ σᾶς ΚΑΙ μέ τήν…ἀποστολή μου:

      1. Do all roads lead to
      fiscal union?
      Options for deeper fiscal integration in the eurozone
      April 11, 2013

      h..p://www.dbresearch.com
      DB Research Management
      Ralf Hoffmann | Bernhard Speyer

      h..p://www.dbresearch.com/PROD/DBR_INTERNET_DE-PROD/PROD0000000000304104/Do+all+roads+lead+to+fiscal+union%3F+Options+for+deeper+fiscal+integration+in+the+eurozone.PDF

      2. Europol Public Information
      Page 1 of 20
      The Hague, 8 April 2011
      File no. 2566-566
      Europol Activities in Relation to the TFTP Agreement
      Information Note to the European Parliament
      1 August 2010 – 1 April 2011

      h..p://www.statewatch.org/news/2012/jun/eu-usa-tftp-europol-2012.pdf

      Kαλή…τύχη Ἕλληνες…
      …Καλή σας…ΝΥΧΤΑ.

      Μου αρέσει!

      1. Aν εχω καταλαβει καλα λες οτι το European Police Office Μεσω του ΤFTP Agreement αν γινει αντιδραση στην Ελλαδα απο τους πολιτες στα σχεδια τους θα την εκλαβουν σαν act of terrorism και θα επεμβουν η δεν εχω καταλαβει καλα?

        Μου αρέσει!

      2. Ρε βαζεις ενα link με pdf στα αγγλικα που πρεπει να εισαι Native speaker για να το καταλαβεις. Προσπαθησα. Το διαβασα και καταλαβα αυτο που σου ειπα αν και δεν ειμαι native speaker της Αγγλικης.. Μαλλον ειμαι ΑΑΑΓελαδι τελικα. Λολ. ΑΝ ελεγες και εσυ τι καταλαβες απο το pdf θα το εκτιμουσα. Λεμε τωρα.

        Μου αρέσει!

      3. Ιωάννη_Τ,

        δεν είσαι καθόλου ΑΑΑγελάδι αγαπητέ, ή εάν νομίζεις ότι είσαι τελικά -για να κάνουμε το κέφι του Μιχαήλ- δεν είσαι περισσότερο από τον Μιχαήλ ….

        Γενικώς, υπάρχει μία τάση να «πετάμε» ως δόλωμα ένα Αγγλόφωνο κείμενο με άγνωστες ακροστιχίδες και να ζητάμε από τους άλλους … ερμηνεία. Την ερμηνεία του την καταθέτει ΞΕΚΑΘΑΡΑ και όχι ως Πυθία, πρώτος από όλους ο αναρτών το κείμενο ή το στοιχείο, διότι αυτό είναι το έντιμο και δίκαιο … και μετά αφήνουμε τους συνομιλητές να συμφωνήσουν ή να διαφωνήσουν με επιχειρήματα.

        Εν προκειμένω, TFTP σημαίνει Terrorist Finance Tracking Programme (TFTP) και το συγκεκριμένο pdf είναι ενημέρωση προς το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο για τις δραστηριότητες της Europol, «It is produced for information purposes only, with the aim of improving Parliament’s understanding of Europol’s activities in
        implementing relevant provisions of the TFTP Agreement.»

        Που είναι το περίεργο, λοιπόν;
        Terrorist Finance Tracking Programme σημαίνει Πρόγραμμα Παρακολούθησης Χρηματοδότησης Τρομοκρατίας. Είσαι τρομοκράτης; Ας μην φλερτάρουμε με την τρομολαγνία και την ασύστολη συνομωσιολογία … διότι πρόκειται περί κουλτούρας της παράνοιας ….

        Όσον αφορά τις αναζητήσεις και … έρευνες της Deutsche Bank και της Europol, μπορείς να διαβάζεις ασταμάτητα για τους επόμενους δύο μήνες και να βγάλεις μερικές δεκάδες συμπεράσματα. Και λοιπόν; Τι θα κάνεις δηλαδή, … ή εάν θέλεις τι κάνει ο Μιχαήλ, ή οποιοσδήποτε άλλος θέλει να ορθώσει το ανάστημά του; Γράφει … μαινόμενος … στο blog της Ολυμπίας;

        Δεν έχουμε γράψει πολλάκις, ότι δυστυχώς ή ευτυχώς -για κάποιους- πάμε «τέρμα τα γκάζια» προς Ευρωπαϊκή ενοποίηση; Δεν μπορούσε να τα πει πιο ξεκάθαρα ο Γιούνκερ προ ημερών! Σάμπως, εδώ και τρία χρόνια που το Κοινοβούλιο ψηφίζει ασύστολα Ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες, πιστεύει κανείς ότι έχουμε ανεξάρτητο κράτος και δεν είμαστε ήδη … Επαρχία; Κάναμε εκλογές και πάμε όλο προς το χειρότερο!

        Όλα έτσι ξεκινούν, με δημοσιονομική ενοποίηση (fiscal union), τραπεζική ενοποίηση (bank union), και μετά … τελείωσε το πανηγύρι.
        Δεν υπάρχει τίποτα μαγικό ή κρυφό σε όλα αυτά ….

        Μου αρέσει!

      4. Discodir διαβαζει ενα κειμενο και προσπαθεις να καταλαβεις αυτος που το βαζει γιατι το βαζει. Αν το βαζει για να πουλησει μουρη δεν το ξερω και δεν με ενδιαφρει. Εγω το διαβασα και εκανα μια συνδεση εστω και συνομωσιολογικη. Μπορει να ειμαι καλα λαθος. Παντως ευρωπαικη ενωποιηση με αυτους τους ηγετες νουμερα δεν υπαρχει. Ετσι και αλλιως εγω προσωπικα δεν την θελω!!!

        Μου αρέσει!

      5. Αγαπητέ Ιωάννη_Τ,

        ελπίζω να κατάλαβες ότι το σχόλιό μου δεν είχε καμία πρόθεση να σου υποδείξει οτιδήποτε ή να σε προσβάλει.
        Απλά δεν βρίσκω εποικοδομητικές τις προσεγγίσεις τύπου «είμαι η αυθεντία και σας περνάω από τεστ» … ψάξε, ψάξε κι αν το βρεις, … εάν υπάρχει κάτι να βρεις, βέβαια!

        Σαφώς και κανείς δεν θέλει μία Ευρώπη σαν αυτή που ετοιμάζουν, … να σου επισημάνω όμως ότι οι Η.Π.Α., στην περίπου 2,5 αιώνων ιστορία τους, είχαν ΠΑΡΑ πολλούς προέδρους νούμερα (!!!), αλλά … παρέμειναν Η.Π.Α., έστω και αν εξυπηρετούν συμφέροντα … άλλων ….

        Μου αρέσει!

      6. Σοῦ διέφυγε κάτι Discodir γιά νά…ἀποκωδικοποιήσεις…

        Οἱ…διαχρονικές «νουθεσίες»…Malmstrom πάνω στό συγκεκριμμένο πού συζητάμε…
        Ναί αὐτῆς πού φροντίζει γιά τά…Δικαιώματά σου…
        Ἐσύ βέβαια τήν…ἔμαθες προχτές…
        Ὁ Μιχαήλ τήν…»ἔψαξε» τήν ἑπομένη τῆς…21.07.2011 καί…ἔσωσε ζωές καί στήν Σουηδία καί ἀλλοῦ…
        Καί περιουσίες….πολύ πρίν τό πρόσφατο Bail In στήν Κύπρο…
        Είχε προειδοποιήσει…
        Κάποιοι σάν…ΕΣΕΝΑ ἐκεῖ πέρα πού ἔσπευσαν νά…ἀπαξιώσουν τόν «ταχυδρόμο», ΚΛΑΙΝΕ μέ μαύρο δάκρυ…
        Αὐτό κάνει ὁ…Μιχαήλ ὁ…»μαινόμενος» καί πολλά «ἄλλα» πού ἀφοροῦν ΜΟΝΟ τόν ἴδιο καί σέ καμμιά περίπτωση τούς ἐραστές τοῦ…λειβαδιοῦ…

        Συνεχίζω…
        «Διαχρονικές», πάει νά πεῖ πολλές…
        Πήγαινε πίσω, βρέστες, «κοιταξέ» τες καί κάντες…κορνίζα…
        Ὅπως καί γιά τά τῆς DB πού ἀναφέρεις καί δέν ξέρεις ΠΟΥ νά ἑστιάσεις…
        π.χ. ἐπερχόμενη συνδυασμένη ἐπίθεση ἐναντίον ΚΑΙ τῶν…Συνεργατικῶν στήν Ἑλλάδα…
        Ὁ Μιχαήλ ἐεννημέρωσε Τοπικούς Προέδρους Διοικητικῶν Συμβουλίων γιά τό ΤΙ ἔρχεται…
        Γιατί σημαντικό μέρος ἀγροτικῆς γῆς βρίσκεται δεσμευμένο καί σ’ αὐτές καί…ἐκτεθειμένο…
        Τούς σύστησε καί «ΠΟΥ» νά ἀποτανθοῦν γιά…»βοήθεια» – συνεργασία – προστασία, στό «αντίπαλο ΔΕΟΣ δηλαδή Πανευρωπαϊκά εὐαῶν σάν τήν DB καί τῶν «θυγατρικῶν» της…
        Γνωρίζεις «ΠΟΙΌ»;
        Γνωρίζεις τήν τύφλα σου…

        Ἐπεχείρησες ξανά πρίν κἄνα τετράμηνο καί βάλε ἐδῶ μέσα νά κάνεις τόν ξύπνιο καί ἔφαγες τίς…φάπες σου, ἀλλά σάν…Γελάδι πού είσαι, μυαλό δέν ἔβαλες καί ούτε πρόκειται…

        Φέρε μας, μιά καί τὄφερε ἡ κουβέντα καί τά κορυφαῖα καί κρίσιμα πού ἔχεις ἀναδείξει ἐδῶ μέσα…
        ..Πάπαλα.

        Μόκο λοιπόν καί διάβασμα…
        …Διάβασμα καί μόκο.

        (Δέν εἴμαστε ὅλοι τό ΙΔΙΟ).

        Μου αρέσει!

      7. Αγαπητέ Μιχαήλ,

        μία από τα ίδια, στο γνωστό ύφος! Πήρες το μικρόφωνο και ξεκουφαίνεις με άναρθρες κραυγές … νομίζοντας ότι εξ αποκαλύψεως κάτι παρουσίασες.

        Έσωσες πάλι κόσμο, αράδιασες πάλι πληροφορίες, πρόσωπα, … ανακατεμένα και αόριστα να υποβόσκουν στο λιβάδι που τόσο πολύ σου αρέσει! Σου έχω ξαναγράψει ότι όταν είσαι διαυγής, είσαι κοινωνός πολύ καλών πληροφοριών.
        Όταν δεν είσαι … άστα!

        Αυτό τώρα, τι είναι;
        «Ἐπεχείρησες ξανά πρίν κἄνα τετράμηνο καί βάλε ἐδῶ μέσα νά κάνεις τόν ξύπνιο καί ἔφαγες τίς…φάπες σου, ἀλλά σάν…Γελάδι πού είσαι, μυαλό δέν ἔβαλες καί ούτε πρόκειται…»
        Ασχολίαστο …, σχολικού επιπέδου …, σε όλες τις παραμέτρους του … γίνεσαι γραφικός και δεν σε τιμά!

        Επίσης, δεν έχω καμία πρόθεση να αναδείξω κορυφαία και κρίσιμα … μέσα σε ένα blog. Άλλωστε, εσύ είσαι αυτός που προδίδει με την γραφή του δίψα για υστεροφημία! Εάν δεν το έχεις αντιληφθεί, απλά σχολιάζω, γράφω την ΤΑΠΕΙΝΗ μου γνώμη, διαβάζω άλλους ενδιαφέροντες σχολιαστές ΚΑΙ απλά, όπως οι περισσότεροι, περνάω λίγη από την ελεύθερη ώρα μου …. Εάν εσύ έχεις και κάποια κρυφή αποστολή … πάω πάσο …!

        Τέλος, τα … μόκο και σχετικές εκφράσεις, εάν έχεις την καλοσύνη κράτησέ τις για τον εαυτό σου.

        Φυσικά και ΔΕΝ είμαστε όλοι το ΙΔΙΟ … και να θυμάσαι, ο προθάλαμος της σοφίας είναι η αυτογνωσία!

        Καλό βράδυ και ηρεμία!

        Μου αρέσει!

      8. …..έχουμε γράψει πολλάκις, ότι δυστυχώς ή ευτυχώς -για κάποιους- πάμε “τέρμα τα γκάζια” προς Ευρωπαϊκή ενοποίηση; Εντάξι Μιχαήλ Εντάξει Μιχαήλ ! Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Δεν αμφιβάλω ότι εξυφαίνονται και αυτά τα σχέδια που εσύ υποπτεύεσαι αλλά να μην είσαι βέβαιος ότι άλλες ομάδες εξουσίας απεργάζονται τα ακριβώς αντίθετα. Άλλως πως εξηγείς ότι η Ευρώπαική ενοποίηση και πολιτική ακολουθούσαν έναν δρόμο από την ίδρυση όταν είχαν πλειοψηφία στα κράτη της ΕΟΚ και κυβερνούσαν Κεντρο-Δεξιές Ευρωπαϊστικές κυβερνήσεις…. και την Μεταβολή έως αναστροφής της Ευρωπαϊκής πολιτικής όταν κατέλαβαν την εξουσία κατι γραφικοί αλλά εξαιρετικά επικίνδυνοι τύποι Σοσιαλιστές σαν τον Γκονζάλες Κράξι Πάλμε Μιτεράν Παπανδρέου κλπ κλπ( με τις ευλογίες βέβαια την υλική και ηθική στήριξη, την οργάνωση και τον συντονισμό από τους Αγγλοαμερικανούς τραπεζίτες που )με Αντιαμερικάνικα συνθήματα βέβαια για ξεκάρφωμα????και πως εξηγείς την οργισμένη αντίδραση των Αγγλοαμερικάνων εναντίον του Καραμανλή που έβαλαν όλο το επιτελείο?παραπληροφόρησης που διαθέτουν να στήσουν εκ του μηδενός το ψευτοσκάνδαλο του Βατοπεδίου για να «φάνε»τον Καραμανλή ???? Πως εξηγείς το Γεγονός ότι ο Τσίπρας πηγαινοέρχεται Αγγλίες και Αμερικές ….ενώ τον Σαμαρά δεν θέλουν ούτε ζωγραφιστό να τον δουν ????

        Μου αρέσει!

      1. Οσα λεει ο μιχαηλ , παρ ΄οτι σπαει και οταν λεμε σπαει εννοουμε κυριολεκτικα , @χιδια ,εχει δικιο.
        Ο ι ψαγμενοι με μεγαλη μυτη τα χοντρα τα ξερουν -ομοσπονδια , μεσογειακη ενωση , ηπειρωτικες ενωσεις
        ειναι παλια σεναρεια που διαπνεονται και προωθουνται απο αυτους που τωρα μας εχουν βαλει απο κατω,
        Υπαρχουν και ορισμενα που τα λεει κωδικα για καποιους αποφευγοντας , το τηλεφωνο ,το τηλεγραφημα ,το email, το
        sms το, το ,το ,,, ακομη και τα περιστερια και τα λεει με αποκλειστικους αποδεκτες ασχετους με το ποπολο-τουλαχιστον
        αυτο διατεινετε.
        Ο τροπος του μιχαηλ ειναι ιδιορυθμος , οπως και ο τροπος που γραφει κατα τροπο εξαιρετικα προβοκατορικο
        ωστε να προσελκυει την προσοχη των αναγνωστων και φυσικα κανει τσαταλια τα νευρα πολλων εδω μεσα και
        δικαιως φυσικα.
        Εκεινο που ομως πρεπει να προσεξει και το οποιο επιμελως αποφευγει , ειναι να μην γινεται διακομιστης γραμμων
        και πληροφοριων που ΑΑΑΑΘΕΛΗΤΑ θελει να επιβαλει θεωροντας τες σωστες , γενομενος ο ιδιος αντικειμενο
        εκμεταλευσης οπως παμπολλες φορες εχουμε γινει ολοι μας και οποιος θελει ας το αμφισβητησει οχι εδω μεσα
        αλλα στον εαυτο του.
        Τελος ειναι και απ΄οτι φαινεται και νεαρας ηληκιας οποτε μην τον ξαναπειτε ΑΑΑΓΕΛΑΔΙ αλλα μουσκαρακι οταν ξεφευγει.
        ΧΑΙΡΕ ΜΙΧΑΗΛ.

        Μου αρέσει!

  4. αυτά είναι γνωστά εδώ και 3 χρονια…
    μάγκες δεν υπάρχει χώρα που να παράγει πετρέλαιο και να ευημερούν οι πολίτες της,πλην Νορβηγιας και Σαουδικης Αραβιας.ο μόνος λαός που είχε άμεσα οφέλη από τις πωλήσεις πετρελαίου ήταν ο λαός της Λιβύης άλλα φρόντισαν οι Δυτικοί να διορθωθεί αυτό το πρόβλημα.εμείς με αυτή την κυβέρνηση πιο πιθανό είναι να πάμε στα πρότυπα της Νιγήριας παρά της Νορβηγίας.Από το 1970 μέχρι το 2000, η Νιγηρία είχε έσοδα περί τα 350 δισ. δολάρια από τα κοιτάσματα πετρελαίου που εκμεταλλεύονται πολυεθνικοί όμιλοι. Την ίδια περίοδο το ετήσιο κατά κεφαλήν εισόδημα μειώθηκε από τα 1.173 δολάρια του 1970 σε 1.084 δολάρια, ποσό που κατατάσσει την αφρικανική χώρα στις φτωχότερες του κόσμου παρά τον τεράστιο πλούτο σε υδρογονάνθρακες. Το 1970, το 36% του πληθυσμού της Νιγηρίας ζούσε με ένα δολάρια ημερησίως ή και λιγότερα. Το 2000, το αντίστοιχο ποσοστό είχε εκτοξευθεί στο 70%.Το πιο πιθανό σενάριο είναι να πάρουν οι νταβατζήδες μας το 60% και οι γειτονές μας ένα 20% και το υπόλοιπο 20% που μας αναλογεί θα πηγαίνει απευθείας στους τοκογλύφους μας…..Καλά κρασιά δλδ….

    Μου αρέσει!

    1. Η Σουηδία είχε ένα ταμείο όπου συσσώρευε τα έσοδα από υδρογονάνθρακες και την ξυλεία των κρατικών δασών αν δεν κάνω λάθος…ώστε να τα χρησιμοποιήσει για τις δύσκολες στιγμές του Σουηδικού λαού. Τα βρήκε μαζεμένα ο Σοσιαλιστής Πάλμε και τα ξετίναξε μέχρι δεκάρας ( αυτό που έκαναν οι απανταχού Σοσιαλιστές , συμπεριλαμβανομένου του δικού μας Παπανδρέου και των ἁξιων «συνεχιστών του Σημίτη ΓΑΠ και «πολιτικού του σωλήνα» Τσίπρα)

      Μου αρέσει!

    2. εκεινο που με τρομαζει ειναι η εντεχνη προσπαθεια που κανουν μερικοι στο να προσπαθουν δημιουργησουν
      εμφυλιακο κλιμα ,και δη απο ατομα που εχουν ρεβανσιστικα μετεμφυλιακα συμπλεγματα , αντι να κοιταν την ενωση
      ψαχνουν—- την κατ΄αυτους –δικαιωση-γενομενοι ευκολα θυματα των τοκογλυφων .

      Μου αρέσει!

  5. Αφού τους ενοχλεί η ΧΑ, γιατί δεν βγαίνουν άλλοι με πατριωτικό λόγο,και δικές τους πρωτοβουλίες,δίχως βία,αφού το να μοιράζουν τρόφιμα π.χ. αγορασμένα από την ΧΑ, και διανέμοντάς τα, μόνο σε Ελληνες, όλοι οι δημιοκράτες, χαρακτήρισαν αυτήν την ενέργεια,ώς βίαιη και ναζιστική. Βγαίνει αληθινός μάλλον ο Τσώρτσιλ, που είχε πει: Αν ξαναεμφανιστεί φασισμός στην Ευρώπη,τότε είναι σίγουρο, ότι θα παρουσιαστεί με το προσωπείο του αντιφασισμού.

    Μου αρέσει!

      1. οχι κ Πετρο!! μη διαστρεβλωνεις την ιστορια …ο τσωρτσιλ ειπε το γνωστο στον πατερουλη Σταλιν»η Ελλαδα θα μεινει στο..ΔΥΤΙΚΟ! μπλοκ!»το ΚΚΕ φυσικα ευθυνεται που επιχειρησε να ανατρεψει…την εκλεγμενη κυβερνηση με την »βοηθεια» του δημοκρατη πατερουλη!!

        Μου αρέσει!

    1. Καταρχας η ιδια η ΧΑ λεει οτι τα τροφιμα τα αγοραζει με την κρατικη επιχορηγηση. Αρα οχι με δικα της λεφτα. Δικα μας λεφτα. Πληρωνω εγω εσυ ολοι οι Ελληνες και την ΧΑ για να κανει συμφωνιες με το Lidl για ψηφαλακια. Επεισης σου διαφευγει οτι Κοινωνικο εργο κανει και η νεολαια ΑΝ>ΕΛΛ και μαλιστα αθορυβα και χωρις show. Ακομα δεν μπορει οι Ελληνες να βαλουν στην εξουσια ενα κομμα γιατι κανει συσσυτια. Εχει η ΧΑ σχεδιο για τα πετρελαια? Με ποιον συμμαχο? Τον εαυτο της? ΑΝ ανθρωπος πιστευει αυτο το πραγμα λυπαμε.

      Μου αρέσει!

      1. Ιωάννης_Τ είπε

        Ιουνίου 19, 2013 στις 4:00 μμ

        —–Α Δ Ε Λ Φ Ο Ί ( ΕΘΝΙΚΟΊ ΚΑΙ ΌΧΙ Τ Α Ξ Ι Κ Ο Ί )

        —-ΔΈΝ ΈΧΩΜΕΝ ΧΡΌΝΟΝ ΔΙΑ ΣΤΕΊΡΑΣ ΑΝΤΙ-ΠΑΡΑ-ΘΈΣΕΙΣ … .. . ..

        —–Έ Λ Λ Η Ν Ε Σ , ΔΕΊΞΑΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟΝ «ΤΑΠΕΊΝΩΣΙΝ»

        ΊΝΑ ΛΥΤΡΩΘΏΜΕΝ Α-ΤΟΜΙΚΏΣ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΣΥΛ-ΛΟΓΙΚΏΣ —- Ε Θ Ν Ι Κ Ώ Σ . –

        Μου αρέσει!

    2. Ποιος ειναι ο πατριωτικος λογος της Χ.Α?; Οτι ο Χιτλερ ειναι ενα ιστορικο προσωπο το οποιο θα κρινουνε οι ιστορικοι του μελλοντος, οτι τα ταγματα ασφαλειας οι γερμανοτσολιαδες ηταν πατριωτικη οργανωση;? Ρε θα μας τρελανεται τελειως!! Ολοι οι αγραμματοι ολοι οι ανιστορητοι οι οποιοι δεν ξερεται τι σας γινεται εχεται μασησει με τα μακαρονια που μοιραζει Χ.Α στο συστημα ειναι και αυτη οτι σκατα και το φτυαρι!! Ολα τα κομματα ν.δ -πασοκ-δημαρ-συριζα-ανελ-κκε και Χ.Α ειναι οργανα του συστηματος πατριωτικα κομματα και κινησεις υπαρχουν εκτος κοινοβουλιου και δεν τα προβαλουνε τα ΜΜΕ, και να εξηγουμε Μκο, Αριστερες , αντιρατσιστικες οργανωσεις, ολοι ανεξαιρετως ειναι οι Ναζι και οι Φασιστες του 21ου αιωνα μασκαρεμενοι με δηθεν ανθρωπιστικο και ψευτοσοσιαλιστικο φερετζε εαν θελεις την αληθεια ψαξε μακρυα απο την Βουλη!!!!!!

      Μου αρέσει!

      1. Εδω επειδη τους βαζεις ολους μεσα θα πω οκ. Αυτο το ολοι ειναι ιδιοι και η ΧΑ ειναι θεος αρχιζει και με εκνευριζει. Θεος χωρις ενα σχεδιο. Σχεδιο κυρα ΧΑ. Α και φωτογραφιες με τα tattoo σας.

        Μου αρέσει!

  6. Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ!!!! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΛΕΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΠ, ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΜΥΤΗ ΤΟΥ!!!! ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ!!!

    ΠΟΛΙΤΗ,
    ΑΡΧΙΣΕΣ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΜΑΚΑΚΙΕΣ ΣΟΥ;;;; ΟΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΥΛΟ, ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΩΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΙ, ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ!!! ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ «ΑΛΒΑΝΟΙ» ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ!!!! ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ!!!! ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ!!!!
    Ο ΟΜΗΡΟΣ ΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΧΙΛΛΕΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑ «»ΖΕΥ ΑΝΑ ΔΩΔΩΝΑΙΕ ΠΕΛΑΣΓΙΚΕ»»
    Ο ΣΤΡΑΒΩΝ ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΣΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΔΑΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΓΕΙΟΥΣ:::
    Ο ΘΟΥΚΙΔΙΔΗΣ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ!!!
    ΛΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ;;;;
    ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ, ΦΘΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΑΚΟΜΑ;;;;;

    Μου αρέσει!

      1. Πελασγὸς= υἱὸς τοῦ Διὸς καὶ τῆς Νιόβης,
        αὐτόχθων,πάππος τοῦ Θεσσαλοῦ.

        Ἑτυμολογία τοῦ ὀνόματος:

        1.ἐκ τοῦ Πέληον(παλαιόν) Ἄργος,ἐξ οὗ καὶ Ἄργος Πελασγικὸν.

        2.ἐκ τοῦ πλάζω=περιπλανῶμαι κυρίως διά τῆς θαλάσσης(πολύπλαγκτος Ὀδυσσεύς).

        3.Ἐκ τοῦ πέλας(πλησίον)+ἄγω,δλδ εἰς τοὺς γείτονας λαούς μεταβαίνω.

        Τὰ Ἐθνικὰ μας ὀνόματα εἶναι:
        Πελασγοί,
        Γραικοί(Γραικὸς ,υἱὸς Διός καὶ Πανδώρας)καὶ
        Ἕλληνες ἐκ τοῦ Ἕλληνος υἱοῦ τοῦ Δευκαλίωνος καὶ τῆς Πύρρας.

        Δλδ,ἐμπεδῶστε το,
        καμμία σχέσι μὲ τὴν Σάρα (τοῦ Ἀβρααμ),Μάρα καὶ τὸ κακὸ συναπάντημα.

        Μπίτ γιὰ μπίτ Ἀνάδελφοι.

        Οἱ Ἀλβανοὶ ΔΕΝ εἶναι Πελασγοὶ(μεσογειακή φυλή),εἶναι Δυναρικὴ φυλὴ ποὺ ἦρθε στὴν χερσόνησο τοῦ Αἵμου ἀπὸ δυτικά τῆς Κασπίας.

        Μου αρέσει!

      2. οχι ρε ο ΔΕΛΛΑΣ ειναι παλιοκομμουνι ….ασε που ειναι και ΑΕΚτζις
        τουλαχιστων ετσι μας αιχει πει ο Ηλιόπουλος που ειναι ΟΣΦΠΒολου

        Μου αρέσει!

    1. ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗΣ είπε

      Ιουνίου 19, 2013 στις 11:28 μμ
      οχι ρε ο ΔΕΛΛΑΣ ειναι παλιοκομμουνι ….ασε που ειναι και ΑΕΚτζις
      τουλαχιστων ετσι μας αιχει πει ο Ηλιόπουλος που ειναι ΟΣΦΠΒολου

      KI O V@GG;ELI STON ARH PEZI NA INE THGANOKEFALUS PIND ENSIS

      Μου αρέσει!

    2. ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗΣ είπε

      Ιουνίου 19, 2013 στις 11:28 μμ
      οχι ρε ο ΔΕΛΛΑΣ ειναι παλιοκομμουνι ….ασε που ειναι και ΑΕΚτζις
      τουλαχιστων ετσι μας αιχει πει ο Ηλιόπουλος που ειναι ΟΣΦΠΒολου

      KI O KOLA PALIA STO PAO ITANE CYNOKEFALUS ARRKUDENISS

      Μου αρέσει!

    3. Δεν άρχισα εγώ τις μαλακίες Ηλέκτρα.

      Τις άρχισαν κάποια φασιστάκια που επειδή μάλλον δεν μπορούν να αντιπαρατεθούν με επιχειρήματα, αντιδρούν με προβοκάτσιες αντιγράφοντας νικνέιμς!

      Μου αρέσει!

  7. ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!

    ΕΚΡΥΨΑΝ…..ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ…

    ΕΙΠΑΝ ΨΕΜΑΤΑ….

    ΜΑΣ ΘΥΣΙΑΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΧΩΡΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΠΑΤΡΙΔΑ!

    ΠΟΙΝΗ?

    Γνωστη η..μοβορικη θεση μου…..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Βαρεθηκα να τα γραφω…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ας σας τα ειπει καποιος λοιπον…ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΑΡΧΟΝΤΑΣ…….

    http://www.katohika.gr/2013/06/juncker-nai-xrisimopoiisam-tin-ellada-os-aspida-gia-emas.html

    Τι ..λεει…ο…ποιητης?

    Τι …εισθε τελικα …..πατττριωττττς???

    Δεν το βλεπω και…γραπτως………..

    Μου αρέσει!

  8. ok ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΄΄ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ ΕΧΩ ΔΗΝΑΤΟΤΗΤΑΑ .. ΝΑ ΄΄ΣΥΡΩ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ; ..

    ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ HD ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ .. ΝΑ ΕΛΕΓΧΩ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ;;

    – ΕΝΑΝ Γιατρόοο.. βρε Επιστήμη !! ¨)» 😉 😉

    Μου αρέσει!

  9. Επίσης υπάχουν θεωρίες που λένε ότι κάποιοι είναι Ναπολέοντες και παίζουν σκάκι με τον Έλβις. Δε σημαίνει ότι αξίζουν προσοχής ή ότι άτομα σαν εσένα είναι σοβαρά… 🙂

    Τώρα τι σχέση έχει το άρθρο με την αλβανική προπαγάνδα σου, μόνο εσύ που μυγιάστηκες μπορείς να μας πεις…

    Μου αρέσει!

  10. Επειδή, πολλοί …..»Έλληνες» έχουν αρχίσει νά σχεδιάζουν τό μέλλον τών παιδιών τους,
    καθήμενοι μέ τήν φραπεδιά στόν καφενέ καί ξύνοντας τά …(ντροπή),,
    τά γένεια τού μουσιού τους μέ τά άπλυτα νύχια τους,

    ΠΡΟΚΑΛΩ,

    όποιον Φωστήρα εδώ μέσα μαστορεύει λιγουλάκι τά Οικονομικά στατιστικά,
    νά αποκαλύψει τά αποτελέσματα τού …πετρελαίου τού ΠΡΙΝΟΥ,
    τής τελευταίας ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ.
    Καί νά μάς εξηγήση, γιατί τήν ΚΟΠΑΝΑΝΕ όόόόόόλοι οι εκμεταλλευτές (ανθρώπου από γάϊδαρο), πού ανέλαβαν τήν εταιρεία, … , ακόμα ΚΑΙ ο Ρουμάνος απατεώνας πού τήν ανέλαβε τελευταία, τήν κοπάνησε ΚΑΙ αυτός προσφάτως,
    καί η …..κερδοφόρος εταιρεία επιζεί πλέον μέ τά κερατιάτικα δανεικά τής Μέρκελ, μέσω τού ελεήμονος κρατικού Προϋπολογισμού.

    Κέρδη/(ζημίες) προ φόρων (συνεχιζόμενες δραστηριότητες)
    ποσά εκφρασμένα σε ευρώ : 2012 :(9.273.229) ,,,, 2011 : (8.114.387)

    Πληρώστε, ηλίθιοι ….Γερμανοί πολίτες, ……. ΠΟΙΟΥΣ ???. Ακούστε :

    « …Ο Δημήτρης Γόντικας αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου ,,,…30-04-2013 :
    Ο κ. Γόντικας διαθέτει μακρόχρονη επαγγελματική εμπειρία σε σύνθετα επιχειρηματικά περιβάλλοντα. Ειδικότερα, έχει διατελέσει Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ενώ για μια 15ετία κατέβαλε ποικίλες διοικητικές θέσεις στην έντονα ανταγωνιστική αγορά των Μέσων Ενημέρωσης και της Επικοινωνίας συμπεριλαμβανομένων της Ελληνικής Τηλεόρασης Α.Ε., NOVA / Supersport Channels, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, ANTENNA TV, BBDO και Mondial Promotions. Πριν από τη θητεία του στην αγορά των Μέσων Ενημέρωσης και της Επικοινωνίας, εργάστηκε για μια πενταετία ως νομικός σύμβουλος.
    ………………………..
    Νοέμβριος 2007 – Απρίλιος 2010: Γενικός Διευθυντής Τηλεόρασης ΕΡΤ Α.Ε.
    ………………………………………
    Γόνος λαμπρής οικογένειας Υπουργών, πολιτευτών, δικηγόρων, τραπεζιτών κ.λ.π. έλκει την καταγωγή του από τα Μαγουλιανά της ορεινής Γορτυνίας (Αρκαδίας), όταν το 1872 γεννήθηκε ο Κωνσταντίνος, ο μετέπειτα Πρόεδρος της Βουλής και το 1888 ο Δημήτριος (Υπουργός Στρατιωτικών επί Παπάγου) για να συνεχίσει η δυναστεία ……
    Διαβάστε περισσότερα: http://www.greenzone.gr/2012/04/otan-enas-dikigoros-exei-mpleksimata.html#ixzz2WffEY9eB
    ……………………………………………….
    Απόφοιτος τού Κολλεγίου Αθηνών.
    ………………………………………………..

    Νά σάς ζήση ο Πανάθας Manager. Ειδικός στά ….Πετρέλαια.
    (Νάναι καλά ο άνθρωπος, ΔΕΝ μού φταίει αυτός, υπάρχουν μπίμπα ..κολλεγιόπαιδες).

    Ρέ κακομαθημένοι ΝεόΓυφτοι, ΚΑΝΕΙΣ, ακόμα, δέν ξέρει άν στόν Ελλαδικό χώρο υπάρχουν πακτωλοί, ή, σταγονίτσες «Υδατανθράκων»,
    (εκτός από κάτι …κάτι σίγουρους Καθηγητές «επιστημονικών» Τ.Ε.Ι., καί μήν γελάτε παρακαλώ. Ά, ΚΑΙ τόν Χαρδαβέλλα !!!!!!!!!!!
    Γιά νά τό μάθουμε αυτό, θέλει πολύ χρήμα (γιά έρευνες), πολύ ιδρώτα καί πιό πολύ σοβαρότητα,
    ΔΗΛΑΔΗ, τρία αγαθά, πού ο ελληνικός «Λαός» διαθέτει εν πλήρη …αν-επαρκεία…..
    Ρέ, κι’ άν ακόμα ΥΠΗΡΧΑΝ πετρέλαια κλπ, ο ελληνικός «Λαός» είναι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΩΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ νά τά εξορύξη. Θά τά βούλιαζε στή Θάλασσα !

    Μου αρέσει!

    1. Αν ως χώρα δεν είχαμε κλάσει μέντες…..αν ακολουθάγαμε την πολιτική Καραμανλή και ο Πρίνος γινόταν η βάση των Ερευνητικών προγραμμάτων τώρα θα είμασταν Ελβετία…με πετρέλαια Σαουδικής Αραβίας…….αλλά επιτρέψαμε στα λαμόγια του Ανδρέα ….τα πιό Αμερικανόδουλα υποκείμενα να διαλύσουν τα πάντα…και να μας την λένε κιόλας……!!! «Ουαί δε υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί,

      Μου αρέσει!

    2. Βεβαίως και είναι ανίκανος να τα εξορύξη διότι ,ως γνωστόν, το πετρέλειο ΑΝΤΛΕΙΤΑΙ
      Εκτός αν το πετρέλαιο είναι στερεό και όχι υγρό.
      Ερώτημα:
      Το πετρέλαιο είναι στερεό ή υγρό;

      Μου αρέσει!

  11. Αγόρι μου εσύ…..
    Λεβεντη…κοσμοπολίτη….
    Δώσε πηγη….αν σου βαστάει……
    Θα σε βουλώσω με Μέτερνιχ….
    Τριαντα tuboflo θα καταπιείς…..
    να ξεμπουκώσεις!!!!

    Μου αρέσει!

  12. Ήρθε η ώρα να πάρουμε την χώρα μας πίσω .

    ===============

    Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ
    και μυρσίνη συ δοξαστική
    μη παρακαλώ σας μη
    λησμονάτε τη χώρα μου!

    Αετόμορφα έχει τα ψηλά βουνά
    στα ηφαίστεια κλήματα σειρά
    και τα σπίτια πιο λευκά
    στου γλαυκού το γειτόνεμα!

    Τα πικρά μου χέρια με τον κεραυνό
    τα γυρίζω πίσω απ’ τον καιρό
    τους παλιούς μου φίλους καλώ
    με φοβέρες και μ’ αίματα!

    «τους παλιούς μου φίλους καλώ
    με φοβέρες και μ’ αίματα!»

    Μου αρέσει!

    1. «Ανοίγω το στόμα μου κι αναγαλλιάζει το πέλαγος
      και παίρνει τα λόγια μου στις σκοτεινές του τις σπηλιές
      και στις φώκιες τις μικρές τα ψιθυρίζει
      τις νύχτες που κλαιν των ανθρώπων τα βάσανα.»

      Άξιον Εστί

      Μου αρέσει!

      1. Και για να εννοήσεις γιατί τα πολλά λόγια είναι περιττά, θα στό πώ με δυό λόγια:
        Απέναντι στόν κοινό ΕΧΘΡΟ, τρπεζίτες, πολιτικούς, δημοσιογράφους, ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ και πολλούς άλλους εμπλεκόμενους,
        έπρεπε να είχαμε ΕΝΩΘΕΙ, απ’ όταν μας επιβεβαίωσε η μεγάλη Ζωή Γεωργαντά με στοιχεία χειροπιαστά πλέον, αυτό που κι εμείς ξέραμε, μα δεν είχαμε τις αποδείξεις…….!!!

        Μου αρέσει!

    2. Την Χωρα μας,Σακη,θα την παρουμε πισω μολις σταματησουμε να ζητιανευουμε φραγκα απ’τον καθε Λαο με τον οποιο
      βρεθηκαμε μαζι.
      Τους Ευρωπαιους,την Ε.Ε.,την Ευρωπαϊκη Τραπεζα,τους Αμερικανους,τους Ρωσους,τους Ινδους,τους Κινεζους,το Δ.Ν.Τ.
      Για τους μισθους,τις συνταξεις,την ιατροφαρμακευτικη μας περιθαλψη,την Αμυνα,την Ασφαλεια,την Κοινωνικη Προνοια.
      ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ.

      Μου αρέσει!

    3. Ὀποιος δεν κατάλαβε ότι οι εχθροί της πατρίδος ….χρησιμοποιούν τα δικά μας συνθήματα για να μας καθησυχάζουν και τα δικά μας μαχαίρια για να να σφάξουν είναι βαθιά νυχτωμένος…….πέστε μου έναν……… από αυτούς που έγραψαν, μελοποίησαν, εκτέλεσαν η απλώς χόρεψαν το συγκεκριμένο Άσμα που να μην πρόδωσε τίς προσδοκίες των Ελλήνων και την Ελλάδα !!!?????!!!!

      Μου αρέσει!

      1. Και αυτό κατά την γνώμη σου καταδικάζει το «άσμα» όπως το αποκάλεσες ή μήπως τον Ποιητή που Ποίησε αυτό το Ποίημα ..?? Δηλαδή κατά την γνώμη σου επειδή ο εχθρός έπιασε στα χέρια του τα δικά μας όπλα ,εμείς πρέπει να του τα χαρίσουμε και να μην του πάρουμε πίσω ..??

        Μου αρέσει!

    4. Δεν φτανει αυτο Διονυση. Πρεπει να πληρωθουν και οτι εκαναν στους Ελληνες απο το 09 και μετα. Ξεριζωμα. Αν μεινουν θα την ξαναπουλησουν τη χωρα. Οτι εκανε η μοσαντ στους ναζι που την κοπανισαν μετα το δευτερο. Ενας σπορος να μεινει θα ξαναφυτρωσει.

      Μου αρέσει!

  13. λοιπον νομιζω πως πρεπει να δουμε τα πραγματα ρεαλιστικα,ειμαστε ενα μικρο κρατιδιο,στον πλανητη γη,ανηκουμε σε μια ηπειρο που λεγεται Ευρωπη,και σε μια οικονομικη αγορα(μεχρι προτεινως)που λεγεται ΕΕ.Στον πλανητη που μας εσπειρε ο Θεος να ζουμε και μας αφησε να πορευτουμε με δικη μας πρωτοβουλια,απλα δινοντας μας σαν πατερας μερικες συμβουλες.Σαν ανθρωποι,αυτο που καταφεραμε και ειναι μεγα κατορθωμα, ειναι να συμπεριφερομαστε με δυο οψεις την φωτεινη και την σκοτεινη,την επιφανειακη και την υπογεια,ετσι λοιπον,σολο τον πολιτισμενο πλανητη φανερα υπαρχει ενα πολιτευμα που το λενε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και απευθυνεται στους λαους,για να υπαρχει ησυχια,ενω υπογεια υπαρχει ο νομος το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο,ετσι ωστε η ισχυς να συγκεντωνεται στην μεγαλη δυναμη.Ειναι λοιπον λογικο,εφοσον ο εθναρχης (αποδεκτο απο ολους)Κ.Καραμανλης τοτε εκρινε οτι το συμφερον της Ελλαδος ειναι να συμπλευσει με την υπολοιπη Ευρωπη,(δυστυχως εκει μειναμε,εδω και 35 χρονια,ως εθνος δεν ειχαμε καμια προοδο η εξελιξη,των εν λογο,σκοπιμοτητων…)ειμαστε υποχρεωμενοι,και μετρωντας τις οικονομικες,αλλα και αμυντικες δυναμεις μας να δουμε τον ορυκτο μας πλουτο ως Ευρωπαικο,απλα να μας απαλλαξουν απο τα βαρη που μας φορτωσαν σκοπιμα,και θα βρουμε εμεις, με τον επιγειο παραδεισο που μας εγκατεστησε ο Θεος,τον τροπο να ξανα ορθοποδησουμε… και να μας αφησουν στην ησυχια μας.Τωρα κανοντας και τον υπουργο εξωτερικων,λιγο…οσα εχουμε υποστει για την αθωα την παγκοσμιοποιηση εγω θα παρακαλουσα τον μεγα προωθητη της ιδεας αυτης να επανεξετασει την ιδεα… οτι, καθε κανονας εχει και την εξαιρεση του,επειδη λοιπον η παγκοσμιοποιηση θα γινει κανονας,θα παρακαλουσα για να εχει και την ησυχια του περισσοτερο,ας αφησει την Ελλαδα να παιξει τον ρολο της εξαιρεσης,και… ας μας δειχνουν ως λεπρους και ας λενε… ααα σαυτην την καταραμενη χωρα ζουν κατι αρρωστημενοι λεπροι καταραμενοι απο τον Θεο της «ολα ιδια»(παγκοσμιοποιησης)να ζουν ελευθεροι…εεε τα ζωα….εγω το δεχομαι.Ολα αυτα ειναι μια απιθανη σκεψη που βαση λογικης θα μπορουσε να γινει πραγματικοτητα…τα πραγματα ομως,σαυτο το πλανητη δεν πορευονται μονο βαση λογικης,υπαρχει και η μεταφυσικη,που μπορει να ανατρεψει τα παντα.Την αγαπη μου…

    Μου αρέσει!

    1. —–Έ Λ Λ Η Ν Ε Σ Ε Ν Ω Θ Ε Ί Τ Ε ! … . .

      —–ΚΑΤΑ-ΔΙΏΞΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΚΟΎΡΓΟΝ Έ Ρ Ι Δ Α Ν , ΚΑΤΑΔΙΏΞΑΤΕ ΤΟΝ ΜΑΜΜΩΝΆΝ .
      —–ΚΑΤΑΔΙΏΞΑΤΕ ΤΗΝ ΦΙΛΑΥΤΊΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΟ-ΗΔΟΝΊΑΝ . . . ….
      —–ΕΛΕΥΘΕΡΏΣΑΤΕ ΤΑΣ ΨΥΧΆΣ ΥΜΏΝ ΙΝΑ ΔΥΝΗΘΕΊΤΕ ΤΗΝ ΧΑΡΆΝ
      ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΌΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΏΝ ΑΓΊΩΝ ΑΥΤΟΎ,
      ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΏΝ ΤΩΝ ΑΓΓΈΛΩΝ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΊΩΝ ΣΥΝ-ΤΑΓΜΆΤΩΝ . –

      Μου αρέσει!

      1. αν δεν κανουμε και λιγο πλακα θα τρελαθουμε στην εποχη που ζουμε…δεν εχει καμια σημασια που εγω τον συντροφο Σταλιν βεβαια δεν τον εχω και σε πολυ εκτιμηση,αλλα πιστευω στο ελληνικο «ουδεν κακον αμιγες καλου»…δεν θα σκοτωνονται οι λαοι, για ταφεντη το φαι.

        Μου αρέσει!

  14. captain, τα κινήματα εκτός, τάχω γνωρίσει.Τρεις και ο κούκος, να την έχει δει αρχηγός, ηγέτης.Μιλάμε για μεγάλα ψώνια.Ξέρεις αφού μιλάς γι’αυτά,ότι έχουν γίνει προσπάθειες να ενωθούν, εις μάτην.Ενα μόνο έχω βρει που φαίνεται σοβαρό,και το ψάχνω. Αλλά να γνωρίζεις ένα πράγμα.Στην ΧΑ, υπάρχουν πατριώτες.Και τους πατριώτες, επειδή δεν χρηματίζονται,ένας τρόπος υπάρχει να τους διασπάσεις.Η διασπορά αμφιβολιών, η καλλιέργεια της καχυποψίας, η έλλειψη εμπιστοσύνης.Αυτό προσεξέ το, γιατί και συ να βρεθείς μεθαύριο αρχηγός πατριωτικού κινήματος, να είσαι σίγουρος ότι θα το αντιμετωπίσεις.

    Μου αρέσει!

      1. Δυο απλά λόγια, βάσει λογικής και αρχής δημοκρατίας…
        Το χρήμα δεν είναι αγαθό, δεν είναι προϊόν αναλώσιμο. Το χρήμα είναι πολύ απλά μονάς μετρήσεως, προσφοράς εργασίας, αξίας ενέργειας, έργου… Βάσει τούτου, το χρήμα επινοήθηκε και είναι δημόσιο μέσον συναλλαγής, και δεν δικαιούται κανείς να το παράγει, να το αγοράζει, να το πουλά, διότι ανήκει αποκλειστικά στο σύνολο που απαρτίζει μια οποιαδήποτε οργανωμένη κοινωνία ΑΝΘΡΩΠΩΝ όταν υπάρχουν τέτοιοι….
        Διότι χαρακτηρίζεται, νοείται και διακρίνεται σαν Άνθρωπος, το όν αυτό, που μπορεί και οφείλει να χρησιμοποιεί αυτό που δεν χρησιμοποιούν τα ΖΩΑ, το οποίον φέρει (κουβαλά) στο ανώτερο μέρος του σώματός του, περικλειόμενο και προστατευόμενο, καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο του όργανο……

        Μου αρέσει!

      2. Πού όμως;
        Στον καπιταλισμό……μπογιόπουλος….1η δημοτικού!
        Στο κεφάλαιο….Αλέκα….σχοελίο ατόμων με ειδικές ανάγκες
        Στις αγορές….Τρέμη….η αγάμματη νοικοκυρά
        Στους επενδυτές῎…Πρετεντερης….1η γυμνασίου με βύσμα τον καθηγητή
        Στους τραπεζίτες….Τσίπρας…ο επαναστατικός έφηβος της σχολικής εκδρομής…

        Εμεις το πόπολο….
        Δεν αναρωτιόμαστε ποιός είναι ο καπιταλισμος….έτσι το τούβλο της πρώτης μαρξιστικής δημοτικού μας αποκαλεί «ἡλίθιους».
        Στο κέφάλαιο….εδώ παθαίνουμε ακράτεια ( όντας καθυστερημένα)
        Στις αγορές…κοιτάμε πόσο ακρίβυναν τα σκόρδα…
        Στους επενδυτές…αν και ποσα παίξαμε στη φούσκα του χρηματιστηρίου
        Στους τραπεζίτες…τα επιτόκια των καταθεσεων που μας απέμειναν.

        Συμπέρασμα….
        Ελάχιστοι έχουν αναρωτηθεί πως όλα αυτά…τρέχουν απο ανθρώπους….
        Δε σκεφτήκαμε ποτέ ποιοι είναι αυτοι, πουθεν κρατά η σκούφια τους….
        τι θρησκεία έχουν….ποιός είναι ο στόχος τους!!!
        Όσοι τους ξεβρακώσουν….γίνονται συνομωσιολόγοι….εμμονικοί….
        ψυχοπάθείς….ρατσιστές….υποψήφιοι για ειδική πτέρυγα ψυχειατρείου…..

        Αν λοιπόν συνεχιστεί ευρέως αυτός ο τρόπος προσέγγισης….
        Ευχομαι ολόψυχα…….
        καλοφόρετος ο……
        Βασιλιάς των Ιουδαίων!!!!

        Μου αρέσει!

  15. Τα ¨πετρελαια¨,βγηκαν απο την αμεση ατζεντα.
    Υπαρχουν αρκετοι που ακομα δεν το καταλαβαν και παπαγαλιζουν.
    Υπαρχουν και καποιοι ξενοδουλοι(ή βλακες)που ακομη ζητανε ¨τιτλοποιηση¨(ονοματα δεν λεμε).
    Υπαρχουν βεβαιως και οι ασχετοι.
    Τεσπα,τα ¨πετρελαια¨θα ‘ρθουν στην ωρα τους.
    Εκβιαζουν ακομη οι ¨ενδιαφερομενοι φιλοι¨,μονο που τους τελειωσε το ¨φεσι¨.
    Γυριζει ο τροχος.

    Μου αρέσει!

    1. Πήγε ο Γαν να πουλήσει πρόλογο στον Ομπάμα (μάλλον θα ζήτησε το 50%) και γύρισε βρίσκοντας την χώρα του στο πόδι.
      Τώρα έβρισε τον Οτσαλάν. Του την βγήκαν και οι Κούρδοι και δεν κρατήθηκε….
      Γυρίζει όντως ο τροχός. Θα κάνει και την μαλ@κία τώρα και θα ζοριστεί και από τους πάνω και άντε γεια…
      Μετά έχουμε σειρά εμείς….

      Μου αρέσει!

  16. Ξαναζεσταμενο φαγητο, αναμασατε τα παλια βιντεο να μας πειτε αυτο που το ξερουν και οι κοτες. Σε κουβεντα να βρισκομαστε. Πετατε και μερικους εμπιστους εγκαθετους στα σχολια να αναβουν λιγο τα αιματα, να παρασυρουν το θεμα οπου να ναι, και ολα μελι γαλα. Ο Ελληνας παπαρολογει ενω επρεπε να να κοβει κεφαλια τωρα..

    Μου αρέσει!

  17. ΟΚ!

    Σε μερικά φασιστάκια έχει μπει πολύ βαθιά το αγγούρι για να καταφεύγουν σε τέτοιου είδους προβοκάτσιες.

    Παρακαλώ για ακόμα μια φορά τον διαχειριστή να σβήσει τα σχόλια του προβοκάτορα που σχολιάζει με το νικνέιμ μου!

    Μου αρέσει!

  18. Διαβάζοντας τα σχόλια της ανάρτησης ένα έχω καταλάβει. Ότι δεν μας πειράζει που όλοι λεηλατούν, αρπάζουν, κλέβουν, πολιτικοί, συνδικαλιστές, τραπεζίτες, κρατικοδίαιτοι εργολάβοι, ολιγάρχες και τόσοι άλλοι απάτριδες, ανάλγητοι, μικροί και μεγάλοι απατεώνες, από το ψευτοεπενδυτή που κάνει δήθεν επένδυση και αρπάζει την επιδότηση του ΕΣΠΑ, μέχρι τον μεγαλοεργολάβο των «μεγάλων» έργων, όπως οι πρόσφατοι ολυμπιακοί αγώνες και οι στρατιωτικοί εξοπλισμοί….
    Δεν μας πειράζει που παραδώσανε τη χώρα αμαχητί και τους πολίτες της στην εξόντωση. Δεν μας πειράζει που καταλύθηκε η Δημοκρατία και το Σύνταγμα .
    Μας πειράζει όμως ότι δεν τα μοιράζονται μαζί μας, μας ενοχλεί ότι περιορίζουν το δικό μας μερτικό στο πάρτι της λεηλασίας της χώρας….
    Δυστυχώς αυτό αποδεικνύει την ηθική και πολιτική μας ανωριμότητα ως κοινωνίας. Που ολημερίς καμώμεθα και τυρβάζουμε πως θέλουμε εξυγίανση και ανανέωση της πολιτικής μας σκηνής, με άξιους και ικανούς νέους ανθρώπους και στην δύση του ηλίου, πάμε και επιβραβεύουμε με κάθε τρόπο τους ανίκανους και τους ηθικά αδίστακτους !!!

    Μου αρέσει!

    1. Πάντα λίγοι ειναι οι καθαροί στο μυαλο που βλέπουν και το δένδρο και το δάσος .
      Άλλοι λένε οτι θα μας σώσει ο τάδε , άλλος ο δεινά …..
      Ερμα και σκοτεινά…..
      Οσο σας τον έβαζαν …..τον χαλκα , δεν κουνιοσασταν καθόλου , τώρα που τον έστρεψαν λίγο…..κλαψουριζετε.
      Τώρα που τον σπρώχνουν να μπει βαθυα τρεχετε δεξιά και αριστερα να σας ελαφρωσουν το μαρτύριο .
      Αμ δε …..
      Ειναι όλοι τους παιδιά της ατιμιας και του ψεύδους .
      Δεν σας χρειάζονται άλλο . Οι εκβιαστες τους έφεραν άλλους να τους ζουν .

      Μου αρέσει!

  19. ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΟΙ ΝΤΟΠΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΕΝΩ ΥΠΗΡΧΑΝ ΧΡΗΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΩΝΤΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΥ. ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟΥ ΠΡΟΙΩΝΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΕΣ ΚΥΒΕΝΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΛΕΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΩΤΕΣ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ .ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΟΠΤΕΤΕ ΑΠΛΩΣ ΑΠΟΧΩΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΣΥΣΩΜΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΚΥΒΕΡΝΩΣΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΗ ΝΑ ΣΤΑΘΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΡΑ ΠΕΦΤΗ

    Μου αρέσει!

  20. Για το δεύτερο βίντεο, οι λαοί που είναι φτωχοί ενώ έχουν θησαυρούς που δεν έχουν πρόσβαση οι ίδιοι για να καλυτερέψουν τις ζωές τους, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥΣ. Και αγραμματοσύνη δεν μόνο η ελλειπή μόρφωση στα σχολεία…

    Μου αρέσει!

    1. Κατερίνα… «μεγαλη μπουκια φαε… μεγαλο λόγο μην λες»
      Οσονουπω και εδω..
      Νομιζεις οτι η «αγραμματοσυνη» ειναι επιλογη των τοπικων κοινωνιων ;;
      Επιλέξαμε εμεις την «Παιδεια» μας;;

      Μου αρέσει!

  21. Ανουσιες κοκκορομαχιες.Αν δεν αποφασισουμε καποτε να βαλουμε τον εαυτο μας απεναντι για αυστηρη κριτικη,θα παραμεινουμε για παντα ενας λαος που θα κυριαρχειται απο το…ΛΑΜ¨(που σημαινει ΛΟΥΦΑ,ΑΠΑΤΗ,ΜΑΓΓΙΑ).

    Μου αρέσει!

  22. With havin so much written content do you ever run
    into any issues of plagorism or copyright infringement?

    My blog has a lot of completely unique content I’ve either written myself or outsourced but it seems a lot of
    it is popping it up all over the web without my permission.
    Do you know any ways to help protect against content from being ripped
    off? I’d truly appreciate it.

    Μου αρέσει!

  23. sinxaritiria ston anthropoy poy dimioyrgise aytin tin istoselida. Thelo apla na po to exis. oti oli aytoi kanoyn tin doylia toys kai i doylia toys kai i doylia toys einai to psema i korohdia kai i diafthora. xoris na exo kamia apolitos politiki katataxi se kapoio koma dioti meno exoteriko. thelo na po oti o agonas prepi epiteloys na xekinisi. kai oxi me vandalismoys kai alla esxra mesa. alla me pragmatiko agona. katadikazo toys xoyliganismoys kai tin anarxia. o skopos einai na gini kati sosto epiteloys kai oxi i ellada mas na einai ipodoylh ton ilithion kai ton eyropeon.i ellada einai to omorfotero kai to pio ploysio se orikto kai mi ployto se olokliri tin eyropi. min tin afinete na katastrafi.

    Μου αρέσει!

  24. We can say that clash of clans guides have been made
    available all over the internet. In these three days one has to think a lot iif the game
    has to be gained with increasing levels in the game get a fair idea of
    the gameplay. Dubbed Boom Beach, the game, then you will have to get as much gems
    as you can get all that gems and clash of clans diamonds that you want in the game.

    Μου αρέσει!

  25. Φιλε Vvass… πράγματι φαινεται οτι δεν είμαστε μακριά στην σκέψη.
    Αυτό με την χειραγώγηση ξεκίνησε αρκετα νωρίτερα. Η χειραγωγηση πριν ξεκινησει δεν ηθελε να συναντησει εμπόδια… την Ακαδημία Αθηνών !! ( βλέπε υποτροφίες Φουλβράϊτ, απο 1958 😉 …ποιος τις πρωτο-διαχειριστηκε;; ) με μια «παυση» επι χουντας, το «γλωσσικο», και οχι μόνο, επανηλθε δρίμητατο μαζι με την «νομιμοποίηση του ΚΚΕ»… συναφεις «θέσεις».

    Μας αποκοιμησε γλυκά, από το 1981, το Παπανδρεϊκό-ΠΑΣΟΚομαγαζο και δεν λέμε να ξεγαντζώσουμε με τίποτα.

    Τελικά το Δόγμα Κίσιντζερ νομιζω οτι ισχύει… δεν καταλαβαινω, εν πρωτης, γιατι πρέπει να δώσω περισοτερη ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ στον κυριο αυτον απ’ οση δινω στην Κανέλλη, στον Μαρίνο ή/και στον αειμνηστο Μπακογιάννη και π. Μεταλλινό !!
    ΠΑρ’ όλα αυτα «την ψαχνω». Ισως να μην αναγνωριζομαι ως «αξιοπιστοτερος» των παραπάνω… αλλα σου λεγω αυτο :
    Διπλωματικος Υπάλληλος (εν ενεργεία), κατα την διαρκεια τυχαίας συναντησης μας, και σε σχετικη μου, κατ’ ιδιαν, ερώτηση, απάντησε :
    Η «ρηση Κισινγκερ» ειναι «διπλωματικα διαπιστωμένη» (επι λέξη).
    Βεβαια, τι σημασία μπορει να εχει ποιος (και αν…) εξεφρασε την επιμαχη ρηση, οταν την ειδαμε να εκτυλισεται πληρως επι 10ετίες;;

    Και παλι… θα με ρωτησεις επιμονα… «μα για όλα φταίνε οι άλλοι;;;»
    Η δικια μου απάντηση / αντιληψη ειναι 70%-80% «ΝΑΙ» και το υπόλοιπο ειναι «ΟΧΙ»… διότι :
    1) Ολη η νεότερη μας Ιστορία ξεκινα με ΧΡΕΗ…
    2) συνεχιζει με εμφύλιο εν μεσω Επαναστασης 21, ενω ο Ιμπραϊμ κατακαιε την Πελοπονησσο….
    3) συνεχιζει με δολοφονίες, φυλακισεις και εκτοπισμους ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ, και γεμισε με ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΧΡΕΟΚΟΠΙΕΣ και ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ (κυρίως).
    Για να δημιουργηθουν αυτά χρειαζονται ΧΡΗΜΑ… ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ… που δεν υπηρχε στις δικες μας τσεπες !! …και βεβαια ΠΡΟΣΩΠΑ ΝΤΟΠΙΑ που για την διατηρηση της όποιας (οικονομικης ή/και πολιτικης) Εξουσιας τους «ευθυγραμμιστηκαν» με την «βουληση του εξωτερικου παράγοντος»… έγιναν «ευηκοοι ξένων» (κατα Καποδιστρια)… και ενεδυθηκαν και προασπίστηκαν την «real politic» !!
    Τέλος… ο κοσμακης (κατ’ άλλους «ΛΑΟΣ»), σε μια ενδεχομενη αυθορμητη αντιδραση, δύναται μονον να ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΗ, οχι να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ή ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ. Για να συμβουν τα τελευταια, ο κοσμακης εχει αναγκη ΚΑΤΑΛΛΗΛΗΣ Ηγεσίας.
    Νομιζω οτι ο, εν λογω, κοσμακης καταλαβαινει αυτο… και ΑΝΑΜΕΝΕΙ, επι του παρόντος και για όσο θα του ειναι δυνατόν !! Το βρισκω αρκετα σοφο.

    Καλη σου μέρα.

    Μου αρέσει!

Leave a Reply

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s