ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΩΡΑ; ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ 25ΧΡΟΝΟΥΣ, Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ;

13χρονη βιβλιο

ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ. 

Βιβλίο της Ά γυμνασίου, παρουσιάζει δεσμό 15χρονης με 25χρονο ηλεκτρολόγο, ως “πρώτο έρωτα” με ρομαντική διάθεση!

Θυμίζουμε πως το κείμενο απευθύνεται σε 13χρονα παιδιά…
Η “ΑΡΠΑΓΗ” ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ.
Έκπληκτη δήθεν η ελληνική κοινωνία παρακολουθεί την εξέλιξη της “αρπαγής” της 13χρονης Χριστίνας και ο καθένας απορεί για το που φτάσαμε και για το τι μας περιμένει ακόμη. Πήραν φωτιά τα blogs και το facebook λες και κάποιοι τώρα ξυπνήσανε και αντιλήφθηκαν πως μπορεί να τα φτιάχνει μια 13χρονη με έναν 23χρονο.
Ποιος όμως έχει ένα τεράστιο μερίδιο ευθύνης για αυτό το χάλι; Παραπέμπω σε ενότητα του τετραδίου εργασιών της Νεοελληνικής Γλώσσας της Ά Γυμνασίου (13 χρονών) (Ενότητα 2η, σελίδα 16, κείμενο 6 [Οσάκις] ) που οι μαθητές καλούνται μέσα από ένα κείμενο της Ρούλας Κακλαμανάκη να κάνουν κάποιες ασκήσεις χωρίς ακόμα να έχει επέμβει εισαγγελέας για το μήνυμα που περνάει στα 13χρονα το ίδιο το κείμενο που μιλάει για τον Σάκη τον ηλεκτρολόγο (20-25 χρονών) που τα έφτιαξε με μια 15χρονη μαθήτρια την Αλέκα και καταγράφηκε ως ο πρώτος έρωτας της τάξης της:
 Και ρωτώ. Είναι ποινικό αδίκημα μια τέτοια σχέση; Είναι φυσιολογική; Γιατί τόσα χρόνια δεν άκουσα από καμία ένωση φιλολόγων κάποια διαμαρτυρία;
Γιατί εμείς οι μεγάλοι πρώτα από όλα σιωπούμε και ανεχόμαστε και διδάσκουμε στα 13χρονα ότι μπορούν να τα φτιάξουν και με κάποιον 10 χρόνια μεγαλύτερό τους χωρίς να τρέχει τίποτα. Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ!!!! ΜΗΝ ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ!!! ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ!!!
Ιωάννης Μπεϊνάς Εκπαιδευτικός

84 thoughts on “ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΩΡΑ; ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ 25ΧΡΟΝΟΥΣ, Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ;”

    1. “Σακης ο…ηλεκτρολογος 23 ετων”!!!Καλα ρε ανωμαλοι στο μυαλο και διαφθορεις που γραψατε το βιβλιο εχει αναγκη ο “Σακης 23 ετων” να παει με αγαμητα που εσεις τα ονειρευεστε????Ξερετε ρε παιδοφιλοι συγγραφεις σχολικων βιβλιων ποσες παντρεμμενες σαν τις γυναικες σας ονειρευονται ναναι με τον….”σακη τον ηλεκτρολογο 23 ετων” οταν εσεις θα ειστε σε εκδρομη με το σχολειο?

      Like

      1. Stergdoc, εδώ είσαι φάουλ στα εξής:

        Πρώτον, σημασία δεν έχει τι γουστάρουν οι παντρεμένες , αλλά τι γουστάρει ο Σάκης.
        Δεύτερον, από τα μαθητικά μου χρόνια θυμάμαι ότι αρκετές συμμαθήτριές μου που έκαναν τις πρώτες τους σχέσεις σε ηλικία 16 και 17 προτιμούσαν μεγαλύτερους και όχι τα σχολιαρόπαιδα.
        Απ’όσο ξέρω αυτό εξακολουθεί σε ένα μεγάλο βαθμό να ισχύει, ειδικά τώρα που στο παιχνίδι έχουν μπει οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
        Τρίτον, στην ελληνική επαρχία δεν ήταν καθόλου ασυνήθιστο να παντρεύονται από τα 16 τους και δεν νομίζω οι σύζυγοι τους να θεωρούνταν παιδόφιλοι.

        Η συγγραφέας δεν νομίζω να είχε παιδοφιλικές τάσεις, όταν έγραφε το συγκεκριμένο πεζογράφημα, αλλά μάλλον περιέγραφε μια υπαρκτή κατάσταση.

        Προσωπικά και εγώ διαφωνώ πολύ με το να έχουν ολοκληρωμένες σχέσεις ή να παντρεύονται ανήλικες από τα 15-16 τους, αλλά ένας 20άρης ή 25άρης που “πάει” μαζί τους δεν θεωρείται παιδόφιλος ή ανώμαλος, ούτε καν από τον νόμο.

        Like

      2. Αυτο που σημειωσα δεν ητανε ο 23-25αρης που παει με 15χρονη και το θεωρω φυσιολογικο αλλα ο…23-25αρης…ηλεκτρολογος που τον ονειρευονται οι μεγαλυτερες συζυγοι χιλιαδων συμπολιτων ,και μια απο αυτες ειναι και η αναφερομενη, και αν το θες τις εχω ακουσει να μιλανε υποτιμητικα για “15χρονα…πουταν@κια που πανε με 25χρονους” αλλα στην πραγματικοτητα γεματες χολη και οξος αυτες ,οι μεσηλικες βολεμενες απο μαλακες ,πατσουρο-καραπουταν@ρες που θεωρουν τις μικρες αντιπαλες τους φαρμακερες και σαν αιτια για…”διαφυγοντα κερδη”επανω στη λεια που ορεγονται.Πιστευω τωρα να εγινα πιο κατανοητος στην ουσια του θεματος.

        Like

      3. Αυτό που γράφεις πιθανώς να ισχύει για μερικές, πάντως για την συγκεκριμένη συγγραφέα δεν νομίζω να το έγραψε με τέτοια πρόθεση και διάθεση.
        Αν το ψάξεις λίγο παραπάνω ίσως και να συμφωνήσεις μαζί μου.

        Like

  1. Καλέ, ΠΩΣ, κάνετε ἔτσι;
    “Διδακτέα ὕλη” τό λένε…
    Λίγο…Κεμάλ στό Δημοτικό, λίγο…Τζαμάλ στήν πρώτη γυμνασίου καί νάσου…
    …ὅλοι γιά τήν…Ἄνκαρα.

    Πῶς;
    “Τίρανα”;
    Kαλά ὠρέ, πῶς κάνετε ἔτσι;
    Δικά “μας”…παιδιά καί τά “μέν” καί τά “δέ”.

    (Μαλαμίτσα, τήν ἀνάρτηση γιά τήν…ξεκω-δασκάλα, ΓΙΑΤΙ τήν “ἔριξες”;)

    Like

    1. Τί έχεις πάρει σήμερα, αλκοόλ, σπιντάκι, τί; ΄Αλλο πράμα σε έχει πιάσει, ηρέμησε λίγο ρε φίλε..

      Like

      1. ἤμουνα πού ἤμουνα, ἔκανε…ΑΒΑΝΤΑ καί ἡ Μαλάμω σβήνοντάς μου σχόλιο σέ κεῖνο τό…ΦΙΡΙΚΙ, ἔ, πολύ θέλει;
        …εἴμαστε πού εἴμαστε μέ…”ἁρπαγμένο” σασί.

        Like

      2. Ήσουνα-τι-ήσουνα μιά παξιμαδοκλέφτρα.

        Με τη μλκια που κουβαλάς εσύ,κάνοντας όλο το κοσμάκη αντίπαλους,και λίγο τραβάς.

        Like

      3. Ρέ…57,
        Μιᾶς καί…ζητιανεύεις λίγη σημασία, ἄίντε νά μαζέψεις τά…57 βρ@κιά *** ἀπ’ τό σχοινί, πού τά…ξεθώριασε ὁ ἥλιος…

        …Ἄϊντε μέ τόν κάθε ἀνύπαρκτο…νιμούκακα ἐδῶ μέσα.

        Like

      1. ΜΑΧΗΤΗ,δεν πάει σε σένα,ρώτα τη συντακτική ομάδα που το “ξάκρισε” από κει που ήταν.

        Like

    2. Με λίγη τύχη, θα επανέλθει δριμυτερη. Το θέμα είναι εξαιρετικα σκοτεινο. Αλλα θέλει ατρανταχτα στοιχεία που έρχονται αγαπητέ Μιχαήλ…

      Like

  2. “O λαός σώπαινε,και κανείς δεν μιλούσε, γιατί ήταν φοβισμένος και έβλεπε πως οι συνωμότες ήταν πολλοί.”
    Θουκιδίδης,460-394π.χ

    Like

  3. Τώρα αν πω πάλι για τους εκαπιδευτικούς, θα αρχίζετε να μου λέτε για κοινωνικούς αυτοματισμούς, πουλημένους πολιτικούς, τον Ακη, τον Moby-Dick, και τον Bob Marley…

    Like

    1. ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ…

      Like

      1. Κάνεις λάθος φίλε…

        Τα βιβλία τα επιλέγουν ειδικά συμβούλια(Ειδική Γραμματεία Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων) που τα απαρτίζουν εκπαιδευτικοί, κάνουν προτάσεις εκαπιδευτικοί, τύπου Δραγώνα, οι οποίοι μετά και πολιτεύονται για τις επιλογές τους.

        Σταματήστε να θεωρείτε τους πολιτικούς εξωγήινους, μπορεί να να είναι ο διπλανός σας γιατρός/δικηγόρος.

        Like

      2. ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΥΠΟΥ “ΡΕ-ΠΟΥΣΗ” ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ…
        ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΑΤΣΙΟΣ! (ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΑΦΟΡΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ…)

        Like

      3. Χρήστο Πλατανιώτη, περίμενε, περίμενε..

        αυτοί εκλέγονται από κάπου; πώς πάνε σε αυτά τα συμβούλια; με τι κριτηρια;

        Like

      4. Τη γνώμη για τον Νάτσιο την έχω πει, φίλε Νίκο.
        Σε κάποια συμφωνώ, στα περισσότερα διαφωνώ.

        Υπέρ το δέον φανατικός, δεν πρέπει να είναι έτσι οι δάσκαλοι/καθηγητές

        Like

      5. Όπως και τις “ταινίες” που επιτάσει η περιούσια φυλή να “διδάσκονται” στα δημοτικά σχολεία….
        Μάθημα “αντιναζισμού” και “ολοκαυτώματος” από την τρυφερή ηλικία των 11-12 ετών.
        Προσέξτε όχι Ελληνικά Αληθινά Ολοκαυτώματα.
        Το εβραικό χόλλυγουντ στα ελληνικά σχολεία και τηλεοράσεις σε φουλ ταχύτητες.
        Μια προσφορά του παιδαιραστή εβραιοπολωνού Ρομάν Πολάνσκι.
        Και φυσικά “τιμημένη” με Όσκαρ.

        Like

    2. Από τους 90.000 περίπου εκπαιδευτικούς ζήτημα να δίδαξε ένα 3-5% γνωστών
      αριστερο-ελεύθερων ιδεών αυτό και άλλα πολλά σημεία σε Γλώσσα, Ιστορία κλπ με ανθελληνικό και ανώμαλο περιεχόμενο…μόνο αν τα παιδιά το διάβασαν μόνα τους..που
      είναι αμφίβολο πολύ…ή νομίζεις ότι οι εκπαιδευτικοί δεν βγαίνουν “εκτός ύλης”…όποτε
      το κρίνουν απαραίτητο…οι γιορτούλες με τις ελληνικές σημαίες και οι εικόνες σε κάθε
      τάξη θα είχαν κατέβει από καιρό αν λίγοι έστω φιλότιμοι εκπαιδευτικοί δεν αγωνίζονταν
      ενάντια στο ρεύμα…δυστυχώς όμως το κράτος και οι συνδικαλιστές έχουν ανθελληνικές θέσεις…

      Like

      1. Δημήτρη, συγγνώμη, αλλά δεν βγάζω νόημα από αυτό που λες.

        Like

      2. δυστυχώς η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών διδάσκει στα παιδιά την δεδομένη ύλη, η οποία είναι έτσι διαμορφωμένη ώστε να μοιώνει τον δείκτη νοημοσύνης και να ατροφεί τη λογική σκέψη. Το βλέπω καθημερινά στα σχολεία οπου διδάσκω. Η αναβίωση του κρυφού σχολείου σημερα είναι μία αναγκαιότητα, όχι μόνον εθνική αλλά και ανθρωπιστική.

        Like

  4. Ποιος το παρήγγειλε ποιος το έγραψε και ποιος το ενέκρινε;

    Τα καθηγητούδια “οι εκπαιδευτικοί” που το διδάσκουν δεν βρίκαν τίποτα το αφύσικο να προωθείται από δήθεν σχολικά βιβλία ουσιαστικά η παιδεραστία!
    Γιατί εδώ μιλάει για ανήλικη με ενήλικα.
    Αυτή είναι η κάψα της εκπαίδευσης του δια βίου κωλοhαννίου οι έρωτες με ενήλικες από τα 15!!!!
    Κι οι ΟΛΜΕδες οι σύλλογοι, οι “καθηγητές του παμε”, “οι καθηγητές του σύριζα” με τ’ όνομα δεν είχαν καμμία άποψη.
    Αυτό είναι το λειτούργημα ε;;;;

    Όσο σέβονται αυτοί τα παιδιά τον εαυτό τους και αυτό που διδάσκουν τόσο τους σέβεται και το υπουργείο.

    Like

    1. Μην τα ρίχνουμε όλα στους καθηγητές όμως…
      Πόσα κοριτσάκια είναι παρθένες στα 15-16 τους;;;
      Πόσα πορνίδια έχει κάθε σπίτι;;;
      Οι γονείς σε ρόλο προστάτη;;;
      Αυτές είναι οι αλήθειες που πονάνε…και δε φταίνει ένα βιβλίο που δεν
      διδάχτηκε από κανένα!!!

      Like

      1. Η παιδεία στοχεύει στο να διορθώσει τα στραβά μιας κοινωνίας….όχι στο να τα ενισχύσει και να τα νομιμοποιήσει!!

        Οτι στραβά αρμενίζουμε το ξέρουμε….αυτό ομως δεν μπορεί επ’ουδενί να αποτελέσει άλλοθι για το κείμενο!

        Like

    2. “παμε”;
      “syriza”΄

      Γιατί οἱ “ἄλλοι” τί κάνουνε;
      Οἰ “ἄλλοι” ντέ, οἱ…ἐθνικόφρονες δεξιό…τσεποι;
      Σέ ἄλλο “θεό” πιστεύουνε;
      Ἠ πάρτη μας, τό νιτερρέσο καί ὅπου χωράει…
      …ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ.

      Like

    3. εντάξει δεν έχω προσωπικά μαζί τους, αλλά τους καθηγητάδες τους έχει φάει ο συνδικαλισμός, η πασοκοκρατία

      και κάτι άλλο μετά λύπης μου , η τεμπελχανία, όσο και να διαφωνήσουν κάποιοι, υπάρχουν χιλιάδες από αυτούς που φαίνονται οτι κάπου υπηρετουν
      και σπανίως παρουσιάζονται λόγω εσωτερικών δομών,

      Εν ολίγοις λίγοι ελάχιστοι είναι οι φωτισμένοι δάσκαλοι πλέον.

      Όσο για τα βιβλία, ο δήθεν προοδευτισμός κάποιων έφτασε τα πράγματα ως εδώ,…τα περισσότερα είναι άχρηστα

      Like

    4. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ….ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ…
      ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΟΥ….ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ….ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔ.ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ!
      ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ – ΔΑΣΚΑΛΟΙ, ΣΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ “ΜΑΘΟΥΝ” ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
      ΚΑΘΕ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ….ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ!
      ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΛΕΝΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΡΕΜΠΟΥΣΟΔΙΔΑΧΕΣ….ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ @Ρ@ΙΔΙΑ ΤΑ ΧΩΝΟΥΝ…
      ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ..ΕΥΤΥΧΩΣ! ΑΛΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ…ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ
      ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΙΝΩΝ ..
      ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ!
      ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ!
      …”ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ; ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ;”
      ΣΑΛΕΨΑ!!!!!!!
      ΟΠΟΙΟΣ ΓΟΝΙΟΣ ΘΕΛΕΙ, ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛ. ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ…
      ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ Η ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ…
      ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ! ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ! ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΘΟΥΝ ΛΙΓΑΚΙ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ!
      ΑΣΤΑ…..
      ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΠΑΝΤΩΣ, Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΕ Η ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ….
      ΜΕ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ…..ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΗΤΑΝ Η ΤΟΡΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ
      ΑΙΣΧΟΣ!

      Like

  5. Αυτή δεν έχει ψ*φ*σει που το έργαψε αυτό. Η Ρουλα Κακλαμανάκη;;

    “Από το 1981 έως το 1989 εξελέγη δύο φορές βουλευτής της πρώτης περιφέρειας της Αθήνας και χρημάτισε Υφυπουργός Κοινωνικών Ασφαλίσεων (1981-1986) και Παιδείας (1988). Συμμετείχε με την ιδιότητα της αρχισυντάκτριας στην έκδοση του αγγλόφωνου περιοδικού HELLENIC QUARTERLY. Ήτα δραστήριο μέλος της Εταιρείας Συγγραφέων.””

    h**p://www.tovima.gr/culture/article/?aid=491677

    Like

    1. Β. Πεζογραφία

      Η άμβλωση στο Β΄Τριμελές, Καστανιώτης, 1987
      Αναδρομικός θάνατος, Πατάκης, Αθήνα, 1993
      –>> Γραφές αθωότητας (οσάκης ο Σάκης), διήγημα, Ελληνικά Γράμματα, 2000
      Οι γάμοι της Ροζαλίας, νουβέλα, Ελληνικά Γράμματα, 2000
      Δαγκωμένο Μήλο, μυθιστόρημα, Ελληνικά Γράμματα, 2001

      Like

    1. (μετά τα αποσιωπητικά ακολουθεί υβρεολόγιο ακατάλληλο για ενηλίκους!)

      Like

  6. Αυτό ακριβώς εννοώ όταν λέω οτι οι πολιτικοί είναι κομμάτι μας και σάρκα από τη σάρκα μας. Δεν πέσαν από τον Ωρίωνα, ήταν μέλη αυτής της κοινωνίας, καθηγητές, δάσκαλοι, δικηγόροι, γιατροί.

    Ανθρωποι που όλοι έχουμε γνωρίσει, δει τη συμπεριφορά τους, τη λαμογιά τους, αλλά τους ψηφίσαμε, όταν έβαλαν υποψηφιότητα να διασφαλίσουν το μέλλον μας και των παιδιών μας.

    Ε, μαντέψτε, λοιπόν, ποιος φταίει για το βιβλίο…

    Like

    1. Τι έγινε ρε παιδιά;

      Το σχόλιο μου ήταν απάντηση στον MARKO

      Like

  7. ” Είσαστε …όλες.
    ένα μάτσο ..βιόλες ”

    Διαβρωμένα, τρυφηλά, σαπισμένα ανθρωπάρια, ΟΛΌΌΌΌΛΟΙ, ( άντε, τό 96 %),
    “..Έκπληκτη δήθεν η ελληνική κοινωνία …”, πού λέει καί ο Αρθρογράφος.

    Όταν, οσονούπω, θά αισθανθήτε κάτι …αιχμηρό, αλλά μαλακό, στά οπίσθιά σας,
    τά ΔΙΚΑ ΣΑς, ΑΤΟΜΙΚΩΣ, οπίσθια,

    νά μέ θυμηθήτε, θ’α ξέρετε τί θά είναι.
    Γιαταγανόμυαλοι παλουκωτές καί παλουκώτριες “Πατριώτες” !!

    Like

    1. Φίλε Ανύπαρκτε(!), μερικέ φορές μου θυμίζεις αυτό:

      h**p://www.youtube.com/watch?v=MU113VtcSWk

      και ξέρεις σε πόσα σχόλια έχω συμφωνήσει μαζί σου.

      Καλό το μαστίγωμα ή το αυτομαστίγωμα, αλλά να βάζουμε και καμια πρόταση πού και πού, κανα καλαμπουράκι, λίγο χιούμορ στην καθημερινότητά μας.

      Like

  8. Θα ορκιζόμουν ότι το βιβλίο το έγραψε ο Κωστόπουλος… Τώρα που έκλεισε το Νταουντάουν και το Κλικ ίσως η αθάνατη και αγαπημένη του λαού Πασοκάρα τον βόλεψε εκτός απ τον Αντ1-Τurk και σε μια θεσούλα στο Γενιτσ-αγωγικό Ινστιτούτο.

    Γκασρόνια των Ευρω-πέων ξεμπουρδελέψτε τις κόρες σας από μικρές γιατί ο Ούνος και το Μογγόλι γουστάρουν τις παιδούλες… Καλά να πάθουμε που πουλήσαμε τις αξίες μας και τα ήθη μας με αντάλλαγμα γυαλιστερές χάντρες…

    O tempora, o mores………

    Like

  9. αρα το κοριτσακι εκανε το απολυτως λογικο πραξη αυτο που διδαχθηκε στο σχολειο….τελλικα φτασαμε στο πατο αλλα ανακαλυψαμε πεφτοντας πως υπαρχει κ αποπατος (ζουραρις)

    Like

  10. Λυπάμαι που τα παιδιά μας δεν είναι πιά παιδιά. Τα έχουμε ρίξει στον Καιάδα. Γι αυτό δεν διαβάζουν πλέον. Δεν μαθαίνουν τίποτα.

    Like

  11. Πρώτα απ’όλα, ο μάχιμος εκπαιδευτικός είναι εκτελεστικό όργανο. Δε σχεδιάζει, δεν εκπονεί, δεν επιλέγει από συγγράμματα αλλά περιορίζεται στο ένα. Γνωρίζει μόνο το τι (γνωστικό αντικείμενο), ορισμένες φορές το πώς (διδακτική μεθοδολογία) και ποτέ το γιατί (εκπαιδευτική πολιτική). Καλείται μόνο να εφαρμόσει το αναλυτικό πρόγραμμα και να ολοκληρώσει την ύλη. Την εποχή του μεγαλοϊδεατισμού, αφύπνιζε “εθνικές συνειδήσεις”, γιατί αυτό του ζητούσαν οι κυβερνώντες και οι φορείς χάραξης πολιτικής. Ήταν η εποχή εξάλλου, των εθνοκρατικών διαδικασιών. Σήμερα, στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης και της επέλασης της δυτικής κουλτούρας, ο μαθητής πρέπει να μάθει ότι το Ισλάμ δεν είναι τόσο κακό πράγμα, ο μουσουλμάνος δεν είναι αυτό που απεικόνιζε ο ευρωκεντρισμός του 19ου αιώνα, η ομοφυλοφιλία πρέπει να είναι αποδεκτή (στην Ολλανδία, οι κτηνοβάτες έγιναν αποδεκτοί νομικά και έπονται οι παιδεραστές) και ότι πρέπει να μάθει όχι μόνο να ανέχεται την πολυπολιτισμικότητα αλλά να περάσει στη διασταύρωση (διαπολιτισμικότητα), δηλαδή τον πολιτισμικό συγκρητισμό, τις επιγαμίες κλπ. Από εκεί προκύπτουν τα φαινόμενα του “συνωστισμού”, του λαϊκού “μύθου” περί Ζαλόγγου κλπ. Σε αυτά δεν έχουν λόγο οι εκπαιδευτικοί (ενώ θα έπρεπε) αλλά οι διαμορφωτές πολιτικής. Οι επικεφαλής του Υπουργείου Παιδείας κάνουν ανάθεση στο κατάλληλο επιστημονικό επιτελείο αυτό που θέλει να μάθουν οι αυριανοί πολίτες (βλέπε π.χ. πολιτικές της ελληνοκεντρικής προσέγγισης, του ζεϊμπέκικου, της κουμπαριάς κλπ).
    Εν προκειμένω, το βιβλίο της Α΄ Γυμνασίου δεν κατηχεί στην παιδεραστία, αλλά παρουσιάζει κοινωνικές πραγματικότητες. Το άστοχο είναι η τάξη που επιλέγεται το κείμενο να διδαχτεί. Και όλοι αυτοί που κατηγορούν τους καθηγητές (που σαφώς έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης από τη στιγμή που δε διεκδικούν να ακούγεται η “φωνή” τους στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό) πρέπει να θυμούνται ότι τα κοριτσάκια σήμερα μυούνται σε κουλτούρα εκπόρνευσης από αυτά που δεν υπήρχαν παλαιότερα, δηλαδή τα τηλεοπτικά δίκτυα (τι θα μας έλεγε η επιτυχία στο ελληνικό νεανικό κοινό της σειράς Sex and the City;) και το διαδίκτυο. Τα αγοράκια αντίστοιχα, μαθαίνουν ότι υπάρχουν και οι εναλλακτικές της ομοφυλοφιλίας ως επιλογής ζωής και ότι αυτό πρέπει να μάθουν να το σέβονται πρώτα απ’ όλα. Από την άλλη, που είναι οι γονείς, οι σύλλογοι και οι ομοσπονδίες τους να φωνάξουν για το συγκεκριμένο ζήτημα;;Πουθενά, γιατί και αυτοί “κατηχήθηκαν” στις λογικές του υπερκαταναλωτισμού και της ελευθεριότητας. Ποιοι στέλνουν εξάλλου, στα σχολεία τα κοριτσάκια με το υπογάστριο και τον πισινό να είναι εκτεθειμένα στην κοινή θέα; Ποιοι δίνουν το οκ στα αγόρια να έλθουν στο σχολείο με κατεβασμένο το παντελόνι για να φαίνεται το μποξεράκι ή το πανάκριβο Calvin Klein σλιπάκι;; Αν ο καθηγητής κάνει παρατήρηση είναι σχεδόν βέβαιο ότι την επόμενη ημέρα θα δεχτεί την επίσκεψη των γονέων (μαινόμενων πολλές φορές για την προσβολή της επίπληξης που δέχτηκε το βλαστάρι τους). Κύριοι, το πρόβλημα είναι πρώτιστα αξιακό…

    Like

    1. Σωστά πολύ σωστά τα είπες Δημήτρη.
      Ενα παράδειγμα γι αυτό.
      Η νηπιαγωγός εξαδέλφη μου, πριν 6 ή 7 χρόνια είχε συστήσει στους γονείς να μην στέλνουν τα παιδιά τους με επώνυμα ρούχα για τους γνωστούς, ευνόητους λόγους.
      Την άλλη μέρα τα διπλάσια παιδιά στάλθηκαν στο νηπιαγωγείο από τους γονείς, με ακριβότερα ακόμη, επώνυμα ρούχα.
      Τα παιδιά τώρα, θα έχουν την ηλικία της Χριστίνας.
      Οταν οι γονείς κάθε τρεις και λίγο στέλνουν τον εκπαιδευτικό σε διαθεσιμότητα,τι να κάνει κι αυτός.
      Θα πεί *άντε μου και στον διάβολο* θα διδάξω κι εγώ ότι μου πουν οι ρεπουσιοκακλαμανικές φόδρες.

      Like

      1. Διορθώνω της “ελληνοκεντρικής” σε “ελληνοτουρκικής” προσέγγισης.

        Like

      2. Μιχαήλ μου δυστυχώς ή ευτυχώς (θα δείξει),τα κλούβια, όπως λες εσύ,αυγά,καλπάζουν σε υπερανοδική πορεία,σαν να είναι φρεσκότατα και απ΄ότι καταλαβαίνω από αλανιάρες κότες.
        Ακουσες τον Παππά που ζήτησε να ψάχνονται οι βουλευτές στην είσοδο της βουλής, για ναρκωτικά εκτός από όπλα;
        Κάτι ξέρει το αλανιάρικο αυγό κι ας λες εσύ!!!
        Αν αποδειχθεί κάτι τέτοιο και όχι μόνον για τους γνωστούς του σύριζα αλλά και για άλλους υπεράνω κάθε υποψίας,κάποιους που φωνάζουν σαν υστερικοί,είναι μονίμως στην τσίτα, θα γίνει της μουρλής.
        Οχι ότι δεν είναι σίγουρο, απλώς να αποδειχθεί.
        Και μόνο ότι δεν ακούστηκε πουθενά η πρόταση του Παππά, εμένα κάτι μου λέει.

        Like

      3. Ναί ἀμέ, πῶς…ΔΕΝ τόν ἄκουσα…
        Μέχρι τά…Γκράβαρα ἀκούστηκαν οἱ φωνές του γιά…TFTP – Europol καί EFC πού ἀπειλοῦν ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ τήν Ἑλλάδα καί τούς Ἕλληνες…
        …Μιλάμε τώρα γιά κανονική…ἐθνο-πιλάλα.

        Πῶς;
        Τόν…ἄκουσες καί σύ;

        ἡ…ἐθνική πολιτική…στό πιάτο σας.

        Like

      4. Για τα συγκεκριμένα απάντησαν, αν δεν κάνω λάθος το αλλενάκι,η Κόριννα,ο Σπάρτακος.
        Εσύ όμως, τι ζόρι τραβάς με την χρυσή αυγή;
        Χειρότερα να μας βρουν, από αυτά που περνάμε, αποκλείεται.
        Μερικούς όμως που περνάνε καλά τώρα,κάτι σαν μαυραγορίτες στον πόλεμο,σίγουρα θα τους τσούξει.
        Εμένα καρφάκι δεν μου καίγεται.
        Τι είχαμε,τι χάσαμε.

        Like

      5. Ἄν δέν κάνεις λάθος;
        Τήν τύφλα τους ἀπάντησαν ΟΛΟΙ οἱ ΑΑΑδιάβαστοι ἐκεῖ μέσα…
        …ΑΝ…ΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.

        Καί βάλε μας ΤΙ ρώτησα, ΤΙ…ΔΕΝ ἀπάντησαν καί ΤΙ τούς είπα…
        “Θά τό ψάξουν”…λέει…
        ὅπως καί σύ…
        …ἄν δέν…κάνεις λάθος.

        Ἔνα κορυφαῖο γιά τήν ΕΠΙΒΙΩΣΗ τῆς Πατρίδας καί τῶν Ἑλλήνων ΘΕΜΑ, δέν ἔχουν ἄποψη, ΟΥΤΕ οἱ Κλούβιοι, ΟΥΤΕ οἱ…ψηφοφόροι καί ὑποστηρικτές τους καί…”ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΝ”…

        Ἄντε νά κάνετε τώρα…ἐθνική πολιτική…ΚΛΩΤΣΩΝΤΑΣ χαρτόκουτα καί…φτωχοδιαβόλους στά παζάρια.

        Like

      6. Εχεις νεύρα σήμερα Μιχαήλ.
        Θα περιμένω να σου περάσουν και μετά θα σου απαντήσω.
        Πρέπει όμως να τελειώσω και σημαντική δουλειά αλλά βλέπω να μην ξεκολλάω από το πληκτρολόγιο.

        Like

      7. Ὑπεκφυγές δέν θέλω…
        Οὐσία…
        Εἴπαμε, καλά παιδιά ἐσύ καί ἡ…Δυσπιστίνα, ἀλλά…
        …Ἀλλά.

        Ἄντε καλή σου συνέχεια.

        Like

  12. Κοριτσακια και αγορακια, Ο Σακης ηταν υδραυλικος νομιζω !!!!! Αρα δεν υπαρχει θεμα , εχουν κανει λαθος!!!!!! Ελπιζω να με καταλαβενετε!!!!!

    Like

  13. Το βιβλίο αναφέρει 15-16 χρονών, πιστεύω πως είναι μια ρεαλιστική ηλικία για να έχει ένα κορίτσι ολοκληρωμένη σχέση στις μέρες μας. Εκτός και αν έχτε το κεφάλι σας χωμένο στην άμμο και δεν θέλετε να το παραδεχτείτε, αλλά οι εποχές αλλάξαν και δύσκολα θα βρείτε παρθένες στο Λύκειο (εκτός και αν είναι άσχημες ή έχουν μεγάλη πίεση και έλεγχο από το σπίτι, αλλά αυτές οι καταπιεσμένες κοπέλες είναι που βγάζουν το άχτι τους αργότερα στη ζωή και πηδάνε ότι αρσενικό βρεθεί μπροστά τους.)

    Like

    1. Η διαπλαση του σωματος δεν ειναι ολοκληρωμενη σε αυτη την ηλικια,
      και το σεξ μπορει να προκαλεση ανεπανορθωτη ζημια,με αποτελεσμα
      να μη μπορουν να τεκνοποιησουν.Ενας αλλος κινδυνος ειναι οι ασθενειες
      και οι οποιες συμβαλουν και αυτες στην αναπαραγωγη,και το ποιο σημαντικο ειναι
      οτι ψυχολογικα δεν ειναι ετοιμα τα παιδια σε αυτην την ηλικια για τετοιου ειδους σχεσεις,
      ιδιως με ενηλικες.
      Οπως και να το κοιταξουμε ειναι βλαβερο σε αυτην την ηλικια.

      Like

      1. Τι ηλικίες να κοιτάμε Βασίλω μου
        που είμαστε και … ευαίσθητοι …
        να μην προξενούμε βλάβες;
        Να ακολουθούμε καλύτερτα το δόγμα
        “η γριά κότα έχει το ζουμί”;

        Like

      2. ……τι να σου πω παιδακι μου ,
        γινε πιο συγκεκριμενος ,
        τι ειδους ευαισθησιες εχεις;;;;

        Like

      3. Παυλο
        εγω θελω να μαθω τι ειδους ευαισθησιες εχει…….

        Like

      4. Λες να αναζητα την προσοχη μου
        και γι αυτο οπου με δη ξεπεταγεται ;;;;
        ….αλλα με κανει και ανησυχω,
        σημερα δεν εχει ποιημα,κατι δεν παει καλα…..

        Like

    2. Αν έχεις κορίτσι να το βοηθήσεις στη “ρεαλιστική ηλικία” των 15 (αν θες και νωρίτερα) να έχει ολοκληρωμένη σχέση. Τα υπόλοιπα παιδιά άφησέ τα ήσυχα.

      Like

      1. Εγώ τα αφήνω ήσυχα, δεν έχω πάει με κοπέλα κάτω των 20, αλλά έχω μιλήσει με πάρα πολλές κοπέλες που ξεκίνησαν να έχουν ολοκληρωμένη σχέση γύρω στα 16 τους και δεν νομίζω πως σοκάρω κανένα…

        Like

  14. κε Μπεϊνά συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Όμως θα πρέπει πρώτα να εξασφαλίσουμε ότι τομάρια σαν το συγκεκριμένο Αλβανό θα πρέπει να τιμωρούνται με τον πιο παραδειγματικό τρόπο, για να μπορέσουμε μετά να επικεντρωθούμε και στη παιδεία. Στην Σαουδική Αραβία που τους ευνουχίζουν ή τους κρεμάνε, τα φαινόμενα σπανίζουν έως είναι απίθανα να συμβούν. Στην Ελλάδα της Ρεπούση, του Κουβέλη και του Βενιζέλου, το πολύ πολύ να τον βγάλουν ανήλικο όπως τους άλλους….

    Like

  15. Α! ρε Σακη. Α! ρε Σακη. Και ‘δω η χαρη σου; Παντος καιρου εισαι….

    Like

  16. Μια ερώτηση

    Στην λίστα των ονομάτων των 140 καθηγητών (οι περισσότεροι διδάσκουν σε ξένα πανεπιστήμια την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα), συμπεριλαμβάνεται το όνομα της κυρίας Μάρω Κακριδή-Φερράρι, γλωσσολόγος, Επίκουρη Καθηγήτρια Ε.Κ.Π.Α.

    Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει κάποια συγγενική σχέση με τον καθηγητή Ιωάννη Θ. Κακριδή, ο οποίος προσπάθησε να εισαγάγει το μονοτονικό στην παιδεία και την επιστήμη το 1941-1942 και καταδικάστηκε από το Πειθαρχικό Συμβούλιο του Πανεπιστημίου Αθηνών σε δίμηνη απόλυση και αναγκάστηκε να παραιτηθεί από την έδρα του, μετά την «Δίκη των τόνων » που κίνησε εναντίον του η Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παραδόξως όμως, το 1964 τον επανέφερε ο …Γεώργιος Παπανδρέου, πρωθυπουργός τότε της Ελλάδας και …τον διόρισε πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου!
    Τι είδους άνθρωποι μας κυβέρνησαν και μας κυβερνούν ακόμη;

    Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω…..

    ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

    Ευαγγέλου, Ο. Παλαιολόγου, Ν. (2005) Η ανάγκη ενίσχυσης της διαπολιτισμικότητας μέσα από το Αναλυτικό Πρόγραμμα: Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών, στο: Γεωργογιάννης, Π. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα, 8ο Διεθνές Συνέδριο, Τόμος ΙΙ, Πάτρα,σσ. 289-300.

    Ευαγγέλου, Ο., Κάντζου, Ν. (2009) SOS Ρατσισμός: Διαπολιτισμικές διαθεματικές δραστηριότητες για την αντιμετώπιση του ρατσισμού. Με αφορμή την 21η Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού. Μια πρόταση για τη ΣΤ΄ τάξη του δημοτικού, Περιοδικό Σύγχρονο Δημοτικό Σχολείο. Έρευνα – Θεωρία – Πράξη, Τεύχος Νο 8, Μάρτιος-Απρίλιος, Εκδόσεις Δίπτυχο. σσ. 66-73.

    Εισήγηση στις εργασίες του 11ου Διεθνούς Συνεδρίου, με θέμα «Παγκοσμιοποίηση – Μετανάστευση, Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», που διοργάνωσε το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΚΕ.Δ.ΕΚ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών, στις 11-13 Ιουλίου 2008

    Σταυρινούδη, Α., Παλαιολόγου, Ν., Ευαγγέλου, Ο. (2008) «Η ένταξη των αλλοδαπών στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Ζητήματα μεταναστευτικής πολιτικής. Η περίπτωση της Ελλάδας», στο Γεωργογιάννης, Π. (επιμ.) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Μετανάστευση και τα
    Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα, 11ο Διεθνές Συνέδριο, Πάτρα, τόμος Ι, σελ. 120-134.

    Εισήγηση στις εργασίες του 12ου Διεθνούς Συνεδρίου, με θέμα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Μετανάστευση – Διαχείριση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική της Δημοκρατίας», που διοργάνωσε το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΚΕ.Δ.ΕΚ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών, στις 19-21 Ιουνίου 2009, στην Αίθουσα Τελετών Πανεπιστημίου Πατρών (Κτίριο Πρυτανείας).

    Περιμένετε ακόμα από τους καθηγητές των Πανεπιστημίων να ενδιαφερθούν για την Ελλάδα και τα ελληνόπουλα;
    Το υπόλοιπο εδώ:

    Πηγή: h$$p://logioshermes.blogspot.com/2012/09/blog-post_1332.html#ixzz2UsX6OMn8
    Under Creative Commons License: Attribution Share Alike

    Like

    1. Aν θυμάμαι καλά, ο Κακριδής μαζί με Καζαντζάκη μετέφρασαν την Ιλιάδα (ισως και την Οδύσσεια).
      “Ο ἑθνάρχης” Βενιζέλος, λίγο πριν το τέλος της ζωής του,εξόριστος ή αυτοεξόριστος στο Παρίσι, (τι ρομαντικό!!!!), ανέλαβε να μεταφράσει Θουκυδίδη.
      Μόνον οι αξιόπιστοι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Τι να πεις…..

      Like

  17. “ποιές μαθήτριες είναι οι δράστες”;;;; Πάνε και τα γένη…
    Ο Σάκης ο υδραυλικός του μέγκα μήπως ήταν οι έμπνευση της συγγραφέως;;;;

    Δεν είμαστε με τα καλά μας…

    Καλά δάσκαλοι και γονείς είναι παντελώς αμόρφωτοι;;;;

    Like

  18. Κλασικό υποκριτικό άρθρο ψευτοηθικής που πάει να ρίξει τα βάρη του πλημμελούς γονικού ελέγχου σ’ ένα απόσπασμα λογοτεχνικού κειμένου, λες και η 13χρονη κλέφτηκε με τον Αλβανό κάγκουρα που τις έριχνε 10 χρόνια, γιατί επηρεάστηκε από το πεζογράφημα της Κακλαμανάκη.
    Όλοι δε οι φοβικοί-υστερικοί που ανησυχούν μήπως πετάξει κάνα φωνήεν ή κάνας τόνος από την γραμματική και έρθει το τέλος της ελληνοορθοδοξίας, σπεύδουν να επικροτήσουν.

    Αλήθεια, οι γονείς ή οι κηδεμόνες της, πού ήταν όταν η πιτσιρίκα ξημεροβραδιαζόταν στο facebook και συνομιλούσε με άγνωστους ενηλίκους ;
    Όταν διαπίστωσαν αυτήν την συμπεριφορά, τι έκαναν για να την αντιμετωπίσουν ;

    Το κακό είναι ότι δεν πρόκειται για μεμονωμένο φαινόμενο. Είναι της μόδας ανήλικες μαθήτριες να γνωρίζουν μεγαλύτερους ενηλίκους στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και να βγαίνουν ραντεβουδάκια.

    Like

    1. Να και μία φωνή λογικής, στον κυκεώνα της ανοησίας και της παράνοιας.
      Πάντως, όσον αφορά τους γονείς, η νεαρά δεν διέθετε ακριβώς γονείς καθότι η μητέρα της έχει πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας και είναι μονίμως απούσα, ενώ ο πατέρας της είναι “απόμακρος”. Η γιαγιά την πρόσεχε, και τι να καταλάβει αυτή από νέες τεχνολογίες, υπολογιστές και τα τοιαύτα η δύστυχη…

      Like

      1. Όταν οι γονείς είναι “απόμακροι” συνήθως απομακρύνονται και τα παιδιά.

        Την βασική πάντως ευθύνη την έχουν η Κακλαμανάκη και ο φιλόλογος της τάξης!
        Η συγγραφέας δυστυχώς έχει πεθάνει, τον φιλόλογο πάντως που δίδαξε τέτοιο κατάπτυστο πεζογράφημα θα μπορούσαν να τον δικάσουν ως ηθικό αυτουργό και να τον στείλουν στα κάτεργα, μαζί με την άλλη την κεμαλοναζί ισλαμοφασίστρια δασκάλα μουσικής που διέφθειρε και προσηλύτιζε αθώες παιδικές ψυχές με Χατζιδάκη και Γκάτσο.

        Like

  19. Τι ηλικία ειπες οτι ειχαν ο μπαμπάς και η μαμά (σου)
    οταν παντρεύτηκαν ;

    Like

  20. Παρακαλεῖται ὁ ἐσχάτως ἐμφανισθείς…ἀπάτημένος σύζυγος νά…ντύνεται…
    …Κυκλοφορεῖ…GLOCKσυγγας.

    Like

  21. ολμε….και μορφωμενο,,,….διδασκαλοι;;;;
    εχω αδικο που τοσα χρονια ΣΑΣ τα χωνω;;
    και οχι μονο…….
    Πολλες οι αιτιες….ξεφτυλισμενοι!!!!!!
    ανθρωπιδια τσιπαρισμενα…….

    Like

  22. Δεν το διδάσκει κανείς αυτό. Φυσικά ούτε οι μαθητές μπαίνουν στο κόπο με τόσες ασχολίες να το διαβάσουν χωρίς την προτροπή του καθηγητή τους.

    Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s