olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΠΟΥΡΓΚΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΟΙ ΚΑΤΑΡΙΑΝΟΙ! ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ Ο ΤΖΑΒΑΡΑΣ.

Posted by olympiada στο Απρίλιος 23, 2013

Μπράβο στον Κώστα Τζαβάρα που όταν ενημερώθηκε για την ελεεινή πρόθεση των Καταριανών, έδωσε εντολή να μην εκτεθούν τα αγάλματα και να επιστραφούν άμεσα πίσω. Μακάρι να είχαν την ίδια ευαισθησία απέναντι στον «Εμίρη» και αυτοί που του δίνουν το δικαίωμα να εκμεταλλευθεί και να καταστρέψει την Ελληνική Γη στην Χαλκιδική.

Η ελληνική αποστολή στο Κατάρ αποφάσισε να μην εκτεθούν τα αρχαιοελληνικά αγάλματα σκεπασμένα με μαύρα διαφανή πέπλα στην έκθεση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Της Ν. ΚΟΝΤΡΑΡΟΥ-ΡΑΣΣΙΑ

Με φερετζέ, τσαντόρ ή μπούρκα ήθελε να εκθέσει το Κατάρ δύο αρχαιοελληνικά γυμνά αγάλματα. Και για να είμαστε πιο ακριβείς, οι οργανωτές της έκθεσης «Ολυμπιακοί Αγώνες: Παρελθόν – Παρόν», που εγκαινιάστηκε στις 28 Μαρτίου από τον αν. υπουργό Πολιτισμού Κ. Τζαβάρα, ήθελαν να σκεπάσουν με μαύρα διαφανή πέπλα έναν Κούρο του 6ου αιώνα π.Χ. και έναν αθλητή, ρωμαϊκό αντίγραφο έργου κλασικών χρόνων.

Ο δισκοβόλος του Μύρωνα από την έκθεση στο Βερολίνο Ο δισκοβόλος του Μύρωνα από την έκθεση στο Βερολίνο Αυτό απετράπη την παραμονή των εγκαινίων της έκθεσης, όταν η ελληνική αποστολή, με επικεφαλής τον Ελληνα υπουργό, πληροφορήθηκε τις προθέσεις των οργανωτών και προσπάθησε να τους μεταπείσει.

Οταν αυτό δεν κατέστη δυνατόν, ο κ. Τζαβάρας, έκπληκτος από την απαίτησή τους να εκθέσουν τα γλυπτά σκεπασμένα με πέπλα για να μη φαίνονται τα γεννητικά τους όργανα, αποφάσισε να μην εκτεθούν και να γυρίσουν πάραυτα στην Αθήνα. Από την περασμένη εβδομάδα, και συγκεκριμένα από τις 19 του μηνός, έχουν επιστραφεί στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και θα επανεκτεθούν ελεύθερα στη θέση τους, κάτω από τον αττικό ουρανό, όπως μας είπε ο διευθυντής του Μουσείου κ. Κακαβάς.

Σκανδαλίζουν

Ο Κούρος του Πτώου, 6ου αι. π.Χ Ο Κούρος του Πτώου, 6ου αι. π.Χ Είναι αλήθεια πως τα μουσουλμανικά ήθη δεν επιτρέπουν σε κοινή θέα γυμνό κορμί, ακόμη κι αν είναι 2.500 ετών. Οσο παράλογο κι αν ακούγεται σε όλους εμάς, οφείλει κανείς να σεβαστεί αυτή την ιδιαιτερότητα, όπως λένε στη Γεν. Γραμματεία Πολιτισμού. Δεν μπορούν ωστόσο να καταλάβουν γιατί οι οργανωτές της έκθεσης στο Κατάρ, οι οποίοι την είχαν δει στο Βερολίνο -λειτουργούσε από τον περασμένο Αύγουστο στο Μουσείο Μάρτιν Γκρόπιους Μπάου με τον τίτλο «Ολυμπία: Μύθος, λατρεία, αγώνες»-, δεν εξέφρασαν την παραμικρή ένσταση για τα γυμνά αγάλματα, προκειμένου να εξαιρεθούν από τη δική τους μουσειολογική και μουσειογραφική πρόταση και να επιστρέψουν στη χώρα προέλευσής τους, εν προκειμένω στην Ελλάδα, αντί να ταξιδέψουν άσκοπα να συσκευαστούν και να βγουν από τα κουτιά τους, δηλαδή να περάσουν μια δοκιμασία που δεν είναι αμελητέα για τόσο σημαντικά έργα τέχνης.

«Το περίεργο είναι πως δεν τους ενόχλησαν οι παραστάσεις γυμνών ανδρών που υπήρχαν πάνω σε αγγεία», μας είπε μέλος της ελληνικής αποστολής, που τους είπε ευθέως ότι «το αρχαίο ελληνικό κάλλος δεν φυλακίζεται», «οι ιδέες που προβάλλουν μέσα από την αρχαιελληνική τέχνη δεν σκανδαλίζουν». Το τελευταίο, σε απάντηση της δικής τους επισήμανσης ότι στην έκθεση θα περιηγούνται γυναίκες που ίσως «σκανδαλιστούν» στη θέα των γυμνών σωμάτων. Η ελληνική αντιπροσωπεία, που συνόδευε την έκθεση στο Κατάρ, αποφάσισε να πει «όχι» στην προσβολή των γλυπτών εφόσον η προβολή τους δεν ήταν ανάλογη της αξίας και του ήθους της αρχαίας ελληνικής τέχνης.

Σε μια βαθιά συντηρητική κοινωνία, όπως αυτή του Κατάρ, ήταν αναμενόμενη αυτή η αντίδραση, θεωρούν οι δικοί μας, οι οποίοι άκουσαν και τις δηλώσεις του διευθυντή του Μουσείου Ολυμπιακών Αγώνων και Αθλημάτων του Κατάρ, Dr Christian Wacker, που ήταν στην αντίθετη κατεύθυνση. Ο κ. Wacker τόνισε ότι η έκθεση αυτή είναι το όχημα για να διαδοθούν οι αξίες του Ολυμπισμού. Και ποιες είναι αυτές οι αξίες, αν δεν είναι η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών και το πνεύμα ευγενούς άμιλλας;

Γύρισαν

Ο αθλητής από την Ελευσίνα, 2ου αι. π.Χ. Ο αθλητής από την Ελευσίνα, 2ου αι. π.Χ. Τα έργα που επέστρεψαν χωρίς να εκτεθούν είναι συντηρημένα, συγκολλημένα και εξαιρετικής τέχνης. Πρόκειται για έναν Κούρο από νησιωτικό μάρμαρο ο οποίος βρέθηκε στο ιερό του Απόλλωνος στο Πτώο Βοιωτίας και χρονολογείται γύρω στα 520 π.Χ. Σώζεται μέχρι τα γόνατα. Το κεφάλι του βρέθηκε χωριστά και συγκολλήθηκε όπως και τα χέρια του. Την όψη του στολίζει μια περίτεχνη κόμη. Τα μαλλιά του είναι δεμένα και πέφτουν οργανωμένα σε μπούκλες στη ράχη του.

Το δεύτερο άγαλμα απεικονίζει αθλητή και βρέθηκε το 1887 στην Ελευσίνα. Τα μαλλιά του είναι κοντά και ανακατεμένα. Το κορμί του γυμνασμένο. Οι ανατομικές λεπτομέρειες του γλυπτού το καθιστούν έργο επώνυμου καλλιτέχνη. Γι’ αυτό ο πρώην διευθυντής του ΕΑΜ Ν. Καλτσάς στον τόμο του «Τα Γλυπτά του Εθικού Αρχαιολογικού Μουσείου» (εκδ. Καπόν) το περιγράφει ως αντίγραφο ή ελεύθερης μετάπλασης έργο του δεύτερου μισού του 2ου αι. π.Χ. κάποιου πολυκλείτειου έργου του 440 π.Χ., ίσως αγάλματος του αθλητή Κυνίσκου.

Πληροφορίες από την Ελευθεροτυπία

75 Σχόλια to “ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΠΟΥΡΓΚΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΟΙ ΚΑΤΑΡΙΑΝΟΙ! ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ Ο ΤΖΑΒΑΡΑΣ.”

  1. Σφαγιώτης said

    Για να καταλάβουν μερικοί-μερικοί τι διαφορά έχει η πολυπολιτισμικότητα από τον πραγματικό πολιτισμό.
    Το Ισλάμ δεν αφομοιώνεται. Δεν αφομοιώθηκε ποτέ, πουθενά και με τίποτα. Ή θα το περιθωριοποιήσεις ή θα το αφήσεις να σε καταστρέψει.

    Μου αρέσει!

    • MM12LL said

      Οταν κοιταξετε στο διαδυκτυο τι γινεται στην Μυανμαρ- Μπουρμα με τους Ισλαμιστες τοτε θα δειτε οτι δεν υπαρχει αλλη οδος απο αυτην. Πουθενα δεν μπορουν να αφομοιωθουν.
      Και ολοι αυτοι αν διωχθουν απο εκει δεν θα ερθουν κατα ευρωπη μερια και ΗΠΑ? Οσο μενουμε στην ΕΕ υπογραφουμε τον αργο θανατο μας.

      Μου αρέσει!

    • modestius said

      Υπάρχει και τρίτος δρόμος που δίδαξαν ο Κορτέζ με τους κονκισταδόρους στην Αμερική. Βίαιος εκχριστιανισμός ή θέρισμα.

      Μου αρέσει!

      • ΕΥΗ said

        Μην μπερδευεις τα αμπερδευτα.Υπαρχουν τοσοι ορθοδοξοι ιεραποστολοι που τους φιλανε τα χερια ! Μη μας βαζετε στο ιδιο τσουβαλι με τους ιεροεξεταστες

        Μου αρέσει!

  2. Dominique said

    Ακόμα προσπαθούν να …»ζητιανέψουν» κάποια εκτίμηση και προσοχή!!!! Πού πας …..ξυπόλυτος στ’ αγκάθια;;; Τί στο καλό …συζητήθηκε και …αποφασίστηκε η συμμετοχή μας στην εν λόγω …Εκθεση (τρομάρα σας);;;; Βρέθηκε, λέει …
    »έκπληκτος» (σαν κάποιον άλλο) , όταν έμαθε τις ..προθέσεις των διοργανωτών…….!!!!!
    Και …το μαλλί, ποιός θα το πληρώσει και γιατί να το πληρώσει;;;;;;;;;;;;

    Μου αρέσει!

  3. ΣΠΥΡΟΣ Ο ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ said

    Η ομορφιά,απεικονίζεται ΤΕΛΕΙΑ σέ όλα σχεδόν τά αρχαικά αγάλματα,ακόμη καί τό πρόσωπο τής Θεά υγείας αποτυπώνει άψογα τό προσωπο υγιούς
    γυναικός……

    Ο πολιτισμός τού κατάρ,μέ τή δύναμη τών πετροδολαρίων του ,ΔΕΝ γίνεται νά καταλάβει τίποτα από ομορφιά…..αυτό επιβάλλει τό ισλάμ….ακόμη καί
    κλειτοριδεκτομή….τομή σέ κάθε ομορφιά……….

    Μου αρέσει!

  4. alexhers said

    Να καλύψουμε κι εμείς λοιπόν όλα τα τζαμιά που τυχόν υπάρχουν στην Ελλάδα με μαύρα πέπλα , γιατί μπορεί να θεωρηθούν οι μιναρέδες φαλικά σύμβολα που σκανδαλίζουν τον πολιτισμό μας…ε άμα πια με αυτόν τον ισλαμοφασιμό !!!…αηδία κατάντησε αυτή η ιστορία…..

    Μου αρέσει!

  5. Χρήστος Πλατανιώτης said

    Θεόφιλος Αλεξανδρείας (+412)
    Το 385 διαδέχθηκε στον αλεξανδρινό θρόνο τον Τιμόθεο και αμέσως ανέπτυξε μεγάλη δραστηριότητα, οργανωτική και ποιμαντική. Φρόντισε για την ανέγερση ναών και με ζήλο επιδόθηκε στην κατεδάφιση και κυρίως μετατροπή εθνικών ναών σε χριστιανικούς, στηριζόμενος σε ρητή άδεια-διάταγμα (τού 389;) του Μεγάλου Θεοδοσίου, με τον οποίο είχε καλές σχέσεις. Ιδιαίτερα το έργο τούτο προσέλαβε στην ιστοριογραφία, παλαιά και νεώτερη, μεγάλες διαστάσεις με κέντρο την καταστροφή στην Αλεξάνδρεια του ξύλινου (ξοάνου) αγάλματος του θεού Σέραπι (ο ναός δεν καταστράφηκε)

    Στυλιανός Γ. Παπαδόπουλος
    Ομότιμος Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών
    h**p://kostasbeys.gr/articles.php?s=3&mid=1096&mnu=1&id=23173

    Ο (Ιβηρικής καταγωγής) Φλάβιος Θεοδόσιος Αύγουστος
    Το 384 διέταξε την κατεδάφιση ή το σφράγισμα Εθνικών Ιερών[5] [6] και υπέγραψε νέα απαγόρευση των θυσιών, ενώ στις 24 Φεβρουαρίου του 391 ανανέωσε την πλήρη απαγόρευση των θυσιών, των επισκέψεων σε Εθνικούς Ναούς: «Κανείς δεν θα μολυνθεί με θυσίες και σφάγια, κανείς δεν θα πλησιάσει ή θα εισέλθει σε Ναούς, ούτε θα σηκώσει τα μάτια σε εικόνες φτιαγμένες από ανθρώπινο χέρι, διαφορετικά θα είναι ένοχος μπροστά στους ανθρώπινους και τους θεϊκούς νόμους»[7]. Ως συνέπεια της διογκούμενης έλλειψης ανεκτικότητας, το 392 καταστράφηκε ο μεγάλος ναός του Σέραπι στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου
    h**p://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%91%CE%84

    Αναρωτιέμαι τι συναισθήματα θα δημιουργούσαν τότε, στις ωραίες εκείνες εποχές της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας τα γυμνά Αγάλματα Ηρώων, Αντρών και Γυναικών αθλητών/τριών; Θα τους βάζαν μπούρκα; Θα τους βάζαν φωτιά; Ή θα τους κόβαν τίποτα που προεξείχε(όπως στη τελευταία φωτό!).

    Για το γνήσιο της υπογραφής: Αβράαμ

    Υγ: Ο Σεραφείμ έγραψε για ακόμη μία φορά Ιστορία σήμερα:
    Σεραφείμ: «Αίσχιστος κακούργος παιδεραστής ο Δίας»
    h**p://www.inews.gr/17/serafeim-aischistos-kakourgos-paiderastis-o-dias.htm

    Μου αρέσει!

    • Απλός Έλληνας Χωρικός said

      Ράβδος εν γωνία άρα βρέχει

      Μου αρέσει!

    • Ενας Πολίτης said

      Το Μέγαρο Σλήμαν, από τα ωραιότερα νεοκλασικά της Αθήνας, χτίστηκε μεταξύ 1878 και 1880 σε σχέδια του Ερνέστου Τσίλλερ και σήμερα στεγάζει το Νομισματικό Μουσείο. Επί χρόνια αποτελούσε το κέντρο της πολιτικής, κοινωνικής και πνευματικής ζωής της Αθήνας (στον Ελευθέριο Βενιζέλο είχε παραχωρηθεί χώρος του μεγάρου για πολιτικό γραφείο). Συνδέθηκε ωστόσο και με ένα ευτράπελο περιστατικό, όπως αναφέρουν οι ιστορικοί Γιοχάλας και Καφετζάκη. Στο στηθαίο υπήρχαν 24 αγάλματα θεών. Η γυμνότητά τους όμως προκάλεσε τη σεμνοτυφία κάποιων, με αποτέλεσμα να γίνει διάβημα διαμαρτυρίας στην κυβέρνηση. Ο Σλήμαν αποφάσισε να τα ντύσουν, αλλά το θέαμα την επόμενη ημέρα προκάλεσε γέλια.

      Μου αρέσει!

    • Ενας Πολίτης said

      Αν δεν είχαν επικρατήσει η Αναγέννηση και ο Διαφωτισμός στην Ευρώπη, οι δυτικές κοινωνίες ελάχιστη διαφορά θα είχαν από τις αντίστοιχες των φονταμενταλιστικών θεοκρατικών καθεστώτων στις ισλαμικές χώρες.

      Αρκεί να ανατρέξει κάποιος στους αιώνες του σκοτεινού Μεσαίωνα (5ος – 15ος αι μ.Χ) για να καταλάβει που οδηγεί ο θρησκευτικός δογματισμός και φανατισμός των αβρααμικών θρησκειών (Ιουδαισμός,Χριστιανισμός,Μουσουλμανισμός).

      Οι μουσουλμανικές κοινωνίες, στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν έχουν βιώσει ακόμα τον δικό τους Διαφωτισμό, που θα τους απελευθερώσει από τα δεσμά του θρησκευτικού τους σκοταδισμού.

      Μου αρέσει!

      • pikos said

        Σωστά μιλάς αλλά μη περιμένεις δίκιο εδώ μέσα, μιας και το 99% είναι ταλιμπαν, ούτε καν χριστιανοί, ως νομίζουν ότι είναι.

        Μου αρέσει!

      • Α.Π. said

        Δεν είναι ταλιμπάν, ή τρόλ είναι που την πέφτουν για να αποφεύγουμε να σχολιάζουμε εδώ, ή βαλτοί να απωθούν απο την παράδοση της θρησκευτικής πίστης του κόσμου μας. Ρόλο παίζουν Ρiko, μπάμ κάνει.

        Μου αρέσει!

      • pikos said

        Το πιο εύκολο είναι να πεις βαλτοι, γιατί το δύσκολο, είναι να εξηγηθεί η παραμόρφωση τους.

        Μου αρέσει!

      • Α.Π. said

        Δες αν ο κόσμος εξω ασχολείται με το τί πιστεύεις και πόσες φορές σε ενόχλησε σε θέματα πίστης και μετά πές μου. Γιαυτό λεω οτι εδω παίζουν το ρόλο τους.

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Ε, είναι αλήθεια λοιπόν πως ο ταπεινόφρων Pikos,
        ανήκει στο 1% των ευφυών και ανωτέρως σκεπτομένων Ελλήνων (;)
        Οποία τιμή για το ταπεινό μπλογκ της Ολυμπίας!!!

        Να προσθέσω και εσάς αγαπητοί, Ενας Πολίτης και Χρήστο Πλατανιώτη
        στην ειδική χορεία των επιφανών Ελλήνων του 1%;

        Μου αρέσει!

      • pikos said

        Μια χαρά έτσι είναι κι έξω.
        Πάραυτα μπορούμε να μετά βεβαιωτητος να πούμε ότι το ολύμπια τα παίρνει, αφού κ συγκεκριμένα κόμματα προβάλει και συγκεκριμένα συμφέροντα.
        Οι σχολιαστές, είναι συνήθως θύματα, όπως συνέβαινε με τους έψιλον, τον λιακοπουλο, τον παισιο και τις υπόλοιπες βιομηχανίες παραμόρφωσης και χρήματος.

        Μου αρέσει!

      • pikos said

        Απελλη δεν ανήκω κάπου και ούτε θέλω, ευχαριστώ.

        Μου αρέσει!

      • Mανώλης said

        «Μὴ θρησκευτικά, πρὸς Θεού Τὸ Ελληνικὸν Έθνος δὲν είναι Βυζαντινοί, ενοήσατε;
        Οι σημερινοὶ Έλληνες εΊναι κατ᾽ εὐθεῖαν διάδοχοι τῶν ἀρχαίων.
        Ἔπειτα ἐπολιτίσθησαν, ἐπροώδευσαν καὶ αὐτοί.
        Συμβαδίζουν μὲ τἆλλα ἔθνη.
        Ποίαν ποίησιν ἔχει τὸ νὰ γράψῃς ὅτι ὁ Χριστὸς «δέχεται τὴν λατρείαν τοῦ πτωχοῦ λαοῦ», καὶ ὅτι ὁ πτωχὸς ἱερεὺς «προσέφερε τῷ Θεῷ θυσίαν αἰνέσεως»; Καὶ νὰ περιγράφῃς τὸ ἐσωτερικὸν τοῦ ναΐσκου, μὲ τὰς νυσταλέας κανδήλας καὶ τὰς ἀμαυρὰς μορφὰς τῶν Ἁγίων ὁλόγυρα!
        Δὲν τὰ ἐννοοῦμεν ἡμεῖς αὐτά…»

        ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

        ΛΑΜΠΡΙΑΤΙΚΟΣ ΨΑΛΤΗΣ

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Pikos

        Αν δεν ανήκεις κάπου (αμφιβάλλω για αυτό)
        τότε να μην κατηγοριοποιείς τους άλλους
        με ατυχή και αυθαίρετα ποσοστά,
        που μπορεί κάποιος δικαιωματικά να σου αντιστρέψει
        εντάσσοντας σε στο 1% των ηλιθίων…

        Μου αρέσει!

      • pikos said

        Είμαι με ταμπλέτα και δεν βγάζει το πολυτονικό.

        Μου αρέσει!

      • Γιάννης said

        Και πώς εξηγείς το ότι σε βυζαντινά έργα τέχνης έχουμε μορφές, γυμνές και ημίγυμνες, που έχουν αντιγραφεί από ελληνορωμαϊκά έργα;
        Το ξέρεις ότι στο Ισλάμ απαγορεύεται ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΕΜΒΙΟΥ ΟΝΤΩΣ;
        Καλή είναι η ημιμάθεια όταν την κρατάμε για τον εαυτό μας και όχι όταν την πουλάμε έξω….Οπως κάνεις εσύ δηλαδή…
        Και έχεις αναρωτηθεί γιατί ο Διαφωτισμός αναπτύχθηκε σε κοινωνίες χριστιανικές και δεν μπορεί να αναπτυχθεί σε κοινωνίες ισλαμικές;
        Για σκέψου λίγο….

        Μου αρέσει!

      • Χρήστος Πλατανιώτης said

        Υπάρχει κάποιο άγαλμα «Βυζαντινό» που να απεικονίζει τον Χριστό, τον Απόστολο Παύλο ή την Παναγία;
        Κάποιο γνωστό άγαλμα αθλητού ή αθλήτριας;
        Κάποιου -εκτός από τις προσωπογραφίες- ήρωα Μοναχού;
        Πραγματικά δεν το γνωρίζω.
        Νόμιζα οτι η Ανατολική Εκκλησία το είχε απαγορέψει και οι Ρωμαιοκαθολικοί ήταν οι… αιρετικοί που εξασκούσαν τη γλυπτική, κατά τον Απόστολο Παύλο βέβαια και το Βυζάντιο.
        Οσο για τον Διαφωτισμό, αν θυμάμαι καλά δεν ρώτησε και κανένα αν του δίνει την άδεια να αναπτυχθεί και κήδεψε τους νεκρούς του στη μάχη του με τα φανατικά Ιερατεία.
        Ξεχνάς οτι ακόμα και η Ελληνική Επανάσταση παραλίγο να χαρακτηριστεί «τέκνον του Διαφωτισμού» και να καταδικαστεί αν δεν υπήρχαν φλογεροί Φιλέλληνες.
        Οσο για την Τρέλεμποργκ στο 322 ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ.

        Υγ: Τα βασανιστήρια και οι πόλεμοι στον Μεσαίωνα γίνονταν με τόξα, βέλη και ξίφοι. Οι επικοινωνίες γίνονταν με… περιστέρια και δεν εννοώ το twitter!
        Σήμερα το Ισλάμ έχει πυρηνικά και το διαδίκτυο για επίθεση και προπαγάνδα, βάλτα κάτω και θα καταλάβεις γιατί δεν μπορεί να υπάρχει «Διαφωτισμός» όπως εσύ τον ονομάζεις(αν και διαφωνώ…).

        Μου αρέσει!

      • Το ρολόι said

        Δεν χρειάζεσαι πολυτονικό για να εκφραστείς ρε Piko. Αλλα το τα παίρνει δεν έπρεπε να το λές εσύ .. τη γνωρίζεις συμμετέχοντας καθημερινά, τουλάχιστον τρια χρόνια. τι να σου πώ, κρίμα παλληκάρι.

        Μου αρέσει!

      • Mανώλης said

        «….Ὁ παπα-Διανέλος ἐσηκώθη στενάζων, εἰσῆλθεν εἰς τὸν ναόν, καὶ προσεκύνησεν εἰς τὰς βαθμίδας τοῦ ἱεροῦ Βήματος.
        Εὐθὺς κατόπιν του ἔτρεξαν ἡ γρια-Μαθηνὼ καὶ ἡ θειὰ τὸ Σειραϊνώ, ἡ σημαιοφόρος τῶν πανηγύρεων.
        Αἱ δύο γυναῖκες ἤρχισαν νὰ ἀναζωπυρῶσι τὰ φιτίλια, νὰ ρίπτωσιν ἔλαιον εἰς τὰς κανδήλας καὶ νὰ κάμνωσιν ἐγκαρδίους σταυρούς. ᾘσθάνοντο ἀνέκφραστον χαρὰν καὶ γλύκαν εἰς τὰ σωθικά των.
        Ἦτο Ἀνάστασις, Ἀνάστασις!
        Τὸ πρόσωπον τοῦ Δεσπότου Χριστοῦ ἔλαμπε μὲ ἅγιον φῶς, δεξιὰ τῆς Ἱερᾶς Πύλης.
        Ἡ μορφὴ τῆς Δεσποίνης Θεοτόκου ἤστραπτεν ἐξ ἀφάτου χαρᾶς ἀριστερόθεν, κρατούσης τὸ θεῖον βρέφος της.
        Ἡ ὄψις τοῦ τιμίου Προδρόμου, μὲ ἕνα βόστρυχον τῆς κόμης φρίττοντα πρὸς τὰ ἄνω, ὡς νὰ ἔμεινεν ἀνωρθωμένος ἀπὸ τὴν πρόσψαυσιν τοῦ θηριώδους δημίου τοῦ ἀποκόψαντος τὴν σεβάσμιον κάραν τοῦ μείζονος ἐξ ὅσων ἐγέννησαν κατὰ φύσιν αἱ γυναῖκες ἀνδρῶν, ἐσελαγίζετο ἐκ μυστικῆς εὐφροσύνης παραπλεύρως ἐκείνου οὗ τὴν φρικτὴν κορυφὴν ἠξιώθη νὰ χειροθετήσῃ.
        Καὶ ὁ ἠγαπημένος μαθητὴς ἦτο ἀκόμη ἐκεῖ, καὶ συνέχαιρεν ἐπὶ τῇ Ἀναστάσει, ἂν καὶ πτυχή τις μερίμνης συνέστελλε τὸ ὑψηλὸν μέτωπόν του,
        προβλέποντος ὅτι θρασὺς ἱερόσυλος ἔμελλε μετ᾽ οὐ πολὺ νὰ τὸν ἁρπάσῃ ἐκ τῆς κόγχης του διὰ νὰ τὸν μεταφέρῃ εἰς Ἀθήνας καὶ τὸν καθιδρύσῃ ὄχι εἰς ναὸν καὶ ὁλοκαύτωμα καὶ θυσιαστήριον,
        ὄχι εἰς τόπον τοῦ καρπῶσαι, ἀλλ᾽ εἰς Μουσεῖον,
        Ὕψιστε Θεέ!
        εἰς Μουσεῖον, ὡς νὰ εἶχε παύσει ν᾽ ἀσκῆται εἰς τὸν τόπον τοῦτον ἡ χριστιανικὴ λατρεία, καὶ τὰ σκεύη αὐτῆς ν᾽ ἀνῆκον εἰς θαμμένον παρελθόν, καὶ νὰ ἦσαν ἀντικείμενον περιεργείας!…
        Ἵλεως γενοῦ αὐτοῖς, Κύριε!»

        ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

        ΛΑΜΠΡΙΑΤΙΚΟΣ ΨΑΛΤΗΣ

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        ο»ι οποίοι άκουσαν και τις δηλώσεις του διευθυντή του Μουσείου Ολυμπιακών Αγώνων και Αθλημάτων του Κατάρ, Dr Christian Wacker, που ήταν στην αντίθετη κατεύθυνση. Ο κ. Wacker τόνισε ότι η έκθεση αυτή είναι το όχημα για να διαδοθούν οι αξίες του Ολυμπισμού.(!!!!)

        Ο κύριος Dr Christian Wacker, δεν είναι ένα γνήσιο τέκνο του ευρωπαϊκού Διαφωτισμού;;;;;

        Χαχαχα!
        Θεέ μου, όταν έχεις χιούμορ!!

        Μου αρέσει!

      • Χρήστος Πλατανιώτης said

        Μανώλη αν μου επιτρέπεις μια ερώτηση:
        Αν εξαιρέσω αυτό «ούκ οφείλομεν νομίζειν χρυσώ ή αργύρω ή λίθω χαράγματι τέχνης… το θείον είναι όμοιον» (Πράξ. ιζ’ 29)», θα σε πείραζε ως Ελληνα χριστιανό Ορθόδοξο να είχες τις εικόνες που περιγράφει ο Παπαδιαμάντης σε αγάλματα;

        Μου αρέσει!

      • Mανώλης said

        Χρήστο,

        τα αγάλματα είναι τρισδιάστατα-ψηλαφούμενα,
        οι εικόνες καταργούν την προοπτική (νατουραλισμός και Δύση)
        και την καταλύουν ως εμπόδιο στην εισαγωγή μας στο άρρητο.
        Ουσιαστικά η γλώσσα των ιερών εικόνων είναι που τις καθιστά όχι διακοσμητικά βοηθήματα αλλά λειτουργικά σκεύη.
        Αλλοίμονο λοιπόν αν δεχόμουν μια τέτοια περεκτροπή.
        Την ίδια ώρα θα θέταμε τον εαυτό μας εκτός Ορθοδοξίας.

        Μου αρέσει!

      • Χρήστος Πλατανιώτης said

        Νομίζω οτι αυτό που «καταλύεται» είναι η αμεσότητα(και ο ρεαλισμός) με το Θείο και αυτό είναι μάλλον και η διαφορά της θέασης του Χριστιανισμού με τον Αρχαίο Ελληνισμό.

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Χρήστος Πλατανιώτης

        Εδώ τώρα θα επέμβω εγώ για να σου πω, ότι δεν σκέφτεσαι καθόλου τις πραγματικές συνθήκες του τότε και τους λόγους που απέβαλλαν την γλυπτική από τους πρώτους χριστιανικούς ναούς. Την γλυπτική ΜΟΝΟ και ΟΧΙ όλες τις άλλες τέχνες. Γιατί την γλυπτική, τι κακό έκανε;
        Διότι απλά, η γλυπτική, ήταν η κατεξοχήν τρισδιάστατη τέχνη που απεικόνισε τους 12 θεούς. Μπορείς να φανταστείς λοιπόν, τη σύγχιση που θα είχαν να αντιμετωπίσουν οι πρώτοι χριστιανοί, ως πρώην ειδωλολάτρες, αν έμπαιναν σε ένα χριστιανικό ναό και έβλεπαν παντού αγάλματα του Χριστού, όπως πρώτα του Δία, σε μια νέα θρησκεία που χαρακτήριζε τα αγάλματα της παλαιάς ως είδωλα;;;

        Για αυτό το λόγο, στην ανατολική πλευρά της Ρ. Α, που ήταν η Ελληνική (η κατεξοχήν δηλαδή δημιουργός της θρησκείας του 12θεου), προκρίθηκε η ζωγραφική ως η βασική τέχνη της απεικόνισης του θείου, που ήταν ήδη σε τεράστια πολιτισμική απόσταση από το ανεικονικό και απρόσωπο ιουδαϊκό στοιχείο.

        Στη δύση κάτι τέτοιο δεν έγινε, και έτσι η γλυπτική συνέχισε να παράγει θρησκευτικά έργα. Όμως έργα πρωτότυπης θρησκευτικής ζωγραφικής ΔΕΝ είχε η δύση, αφού ακολούθησε την βυζαντινή παράδοση της εικονογραφίας μέχρι τα χρόνια του Τζιότο (1300).
        Να ξέρουμε τι λέμε, και γιατί το λέμε….

        Θα ανεβάσω ειδικά για εσάς ένα κείμενο που αφορά το συγκεκριμμένο θέμα, και δίνει απαντήσεις, για να μην επανέρχεστε ξανά και ξανά με τα ίδια τετριμμένα και ανώφελα επιχειρήματα.

        υγ: Τέλος ένα βασικό λάθος που κάνετε, είναι να συγκρίνετε τους χριστιανούς των πρώτων αιώνων με τους χριστιανούς του σήμερα, αγνοώντας ηθελημένα τα 1700 χρόνια που μεσολαβούν ανάμεσα σε δύο τόσο διαφορετικές εποχές.

        Μου αρέσει!

      • Χρήστος Πλατανιώτης said

        Δηλαδή άλλη θρησκεία είχαν στην Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και άλλη στη Δυτική πριν από την εμφάνιση του Χριστιανισμού;
        Εκεί δεν υπήρχαν «ειδωλαλάτρες»* να μπερδευτούν με τους Ολύμπιους.
        Αυτό δηλαδή είναι το επιχείρημά σου;
        Οσο για την αγιογραφία, για να ξέρουμε και τι λέμε, δεν την ανέφερα πουθενά και ούτε ήταν αντικείμενο του διαλόγου.
        Ωστόσο καλοδεχούμενη κάθε καλοπροέραιτη γνώμη και ας χαρακτηρίζεις τα επιχειρήματα «τετριμένα» και «ανώφελα».

        *Και μόνο αυτή η λέξη τα λέει όλα για το πώς αντιμετώπιζαν οι πρώτοι Χριστιανοί τα αγάλματα(είδωλα), ως… έμβιους οργανισμούς γεμάτους διαμόνια που έπρεπε να καθαρθούν.

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        Μήπως η ζωγραφική δεν είναι τέχνη;
        Θέτω λοιπόν εγώ το θέμα της αγιογραφίας και ας μην είναι στο μενού του θέματος.

        Σκοπός μου είναι να σου αποδείξω ότι ο χριστιανισμός στην Α. Ρ Α. δεν ήταν συλλήβδην εναντίον της τέχνης (πράγμα που μάλλον έχεις την πρόθεση να περάσεις) , αλλά μόνο σε ότι αφορά την απεικόνιση του θείου στη γλυπτική. Όχι γενικά στην απεικόνιση του θείου μέσω της τέχνης, διότι έτσι θα γίνιονταν Ιουδαίοι. Τι δεν καταλαβαίνεις;

        Ωστόσο και στην Ορθοδοξία υπάρχει πλούσια γλυπτική παράδοση, ξυλογλυπτική, αργυροχοϊα κ.αλ εξαιρετικά ρεαλιστικής φύσεως σε ότι αφορά την αναπαράσταση πουλιών, φυτών και κλπ.

        Και βέβαια ήταν επίσης ειδωλολάτρες στην Ρώμη και ας αποδέχθηκαν την γλυπτική.
        Τι στοιχειοθετεί όμως αυτό για εσένα, για να καταλάβω ακριβώς. Συνεπάγεται μομφή για την Ορθοδοξία, το ότι οι δυτικοί συνέχισαν την γλυπτική, ενώ ταυτόχρονα στην ζωγραφική δεν είχαν τίποτα ουσιαστικό να επιδείξουν;

        Μου αρέσει!

      • Χρήστος Πλατανιώτης said

        Απελλή, μόνος σου κάνεις τις διαπιστώσεις και μόνος σου δίνεις απαντήσεις! Απίστευτο…
        Πού είπα οτι ο Χριστιανισμός ήταν εναντίον της τέχνης;
        Είναι σαν να μου λες οτι ένας άνθρωπος είναι εναντίον των φωνηέντων, δεν υπάρχει απλά γλώσσα.
        Το αυτονόητο;
        Το θέμα του σχολίου μου είναι αν και οι πρώτοι Χριστιανοί συμπεριφέρθηκαν το ίδιο πολιτισμένα με τους σημερινούς Μουσουλμάνους, ασχέτως αν πέρασαν 1700 χρόνια!
        Παρέθεσα λινκ και μαρτυρίες και αυτό είναι όλο.
        Αν θέλεις να αναφερθείς στη αγιογραφία και στις άλλες τέχνες του Βυζαντίου ανάρτησε ένα κείμενο να το διαβάσουμε και μεις.
        Προσωπικά με ενδιαφέρει η βυζαντινή μουσική, διότι ασχολήθηκα και λίγο νεότερος.

        Μου αρέσει!

      • pikos said

        Απελλη επειδή ακριβώς δεν ανήκω, μπορώ και πρέπει.
        Εσύ από την άλλη, επειδή ανήκεις, θα κάνεις ότι μπορείς, προκειμένου να υπερασπιστείς το κοπάδι σου.
        Έτσι είναι αυτά. Κατανοητά μεν, μη αποδεκτά δε.

        Μου αρέσει!

      • ΑΠΕΛΛΗΣ said

        @ Pikos
        Το που ανήκεις και αν ανήκεις κάπου
        είναι θέμα δικό σου,
        κανείς δε μπορεί να γνωρίζει τα κίνητρα σου,
        ούτε να επαφίεται στις διαβεβαιώσεις σου.

        Θα παίρνεις λοιπόν τις απαντήσεις σου
        σε κάθε αυθαίρετη παρόλα που εκτοξεύεις.
        Δεν έχω κοπάδι, έχω πίστη και αξίες.
        Και πάντως καβαλλημένος ελιτιστής δεν είμαι,
        για να διατρανώνω όπως εσύ το «ευφυές»
        του κλάμπ όπου ανήκεις (το 1%).

        @Χρήστο

        Πού είπα οτι ο Χριστιανισμός ήταν εναντίον της τέχνης;

        Δεν το είπες, αλλά το υποννοείς, εκτός και αν θέλεις να παίζουμε με τις λέξεις.
        Αλλιώς προς τι ο τόσος κόπος να αποδείξεις ότι οι πρώτοι χριστιανοί συμπεριφέρθηκαν το ίδιο απολίτιστα;
        Και τώρα τι κάνεις; Συγκρίνεις τους πρώτους χριστιανούς με τους μουσουλμάνους;
        Γιατί; Μήπως για τον ίδιο λόγο;
        Και τα 1700 χρόνια μοιάζουν να μην σε ενδιαφέρουν καθόλου.
        Ίσα-ίσα όμως, θα σου αποδείκνυαν, ότι οι μουσουλμάνοι όντες πιστοί μιας θρησκείας που έχει διάρκεια ζωής 1400 χρόνων, βρίσκονται τώρα δα 1700 χρόνια πίσω από τους σημερινούς χριστιανούς σε επίπεδο πολιτισμικής ανοχής και εξέλιξης. Δεν υπάρχουν βάσεις σύγκρισης σήμερα ανάμεσα στις δύο θρησκείες.
        Αν εσύ όμως επιμένεις να επικαλείσαι την όποια αντίληψη των αρχαίων χριστιανών, εν έτει 2013, εγώ δεν θα σε ακολουθήσω
        Δεν υπάρχουν αυτονόητα Χρήστο, το καταλαβαίνεις πιστεύω αυτό.

        Καλά κάνεις και ενδιαφέρεσαι για την Βυζαντινή μουσική, διότι είναι εξαίσια και έχει διασώσει πολλά αρχαία στοιχεία. Γνώστης ιδιαίτερα δεν είμαι της Β μουσικής, όσο των άλλων τεχνών και οπωσδήποτε θα ανεβάσω μελλοντικά ένα κείμενο μου για την βυζαντινή τέχνη.

        Να είσαι καλά, και να με συγχωρείς που δεν θα επανέλθω, ανάγκης γαρ…

        Μου αρέσει!

      • Χρήστος Πλατανιώτης said

        Ως καλλιτέχνης, Απελλή, ομολογώ οτι έχεις πολλή φαντασία.

        Μου αρέσει!

    • Χρήστος Πλατανιώτης said

      h69p://www.newsbeast.gr/world/arthro/486568/valte-esorouha-sta-gumna-agalmata/

      Αντίγραφο της Αφροδίτης της Μήλου σκανδαλίζει τους Ιάπωνες

      Εκατομμύρια άνθρωποι τα θαυμάζουν κάθε χρόνο, αλλά οι Ιάπωνες τα βρίσκουν… πρόστυχα και προσβλητικά. Αρκετοί κάτοικοι του Οκουιζουμόμ στην Ιαπωνία κοκκινίζουν από ντροπή στη θέα αντιγράφων της Αφροδίτης της Μήλου και του Δαβίδ του Μιχαήλ Αγγέλου, που έχουν τοποθετηθεί σε πάρκο της πόλης τους.

      Δυστυχώς το κόμπλεξ του σαρκικού έρωτα δεν θα ξεπεραστεί ποτέ!
      Προφανώς και δεν είναι τα αγάλματα αυτό που σκανδάλισε του άκρως συντηρητικούς Ιάπωνες ή τους Αθηναίους, όπως αναφέρεις πολύ σωστά, ούτε τους Μουσουλμάνους και Χριστιανούς.
      Είναι η απίστευτη καταπίεση αιώνων με στόχο την «ποινηκοποίηση» του Ερωτα είτε σαρκικός είναι αυτός είτε πνευματικός…
      Μόνο διεστραμμένα μυαλά και μηχανισμοί ελέγχου Θρησκειών μπορούσαν να διαστρεβλώσουν το γυμνό λόγω δικιάς τους «αναπηρίας» με τα γνωστά επακόλουθα.

      Υγ: Αλλά το «Γυμνάσιο» Γυμνάσιο!

      Μου αρέσει!

      • Χρήστος Πλατανιώτης said

        *»ποινικοποίηση»

        Μου αρέσει!

      • MM12LL said

        Αμα ανακαλυψεις ποιος πραγματικα κυβερνα την Ιαπωνια (τουλαχιστον μεχρι πριν λιγο) τοτε θα καταλαβεις γιατι σκεφτηκαν ετσι για την Αφροδιτη της Μηλου.Και στη Ελλαδα πρωθυπουργος ειναι ο Σαμ αλλα ποιος κυβερνα?
        Ειναι τα ιδια αφεντικα που μας αποκαλουν ρατσιστες! Ειναι οι ιδιοι που θελουν να βαλουν μπουργκα στα ελληνικα αγαλματα. Ειναι οι ιδιοι που [κατα λαθος] ειπαν στους ολυμπιακους του Λονδινου [καλως ηρθατε στην χωρα που γεννησε τους Ολυμπιακους] Ειναι οι ιδιοι που κυβερνουν σε ολη την Ευρωπη και μας εχουν ταραξει στο ισλαμικο!

        Μου αρέσει!

      • Χρήστος Πλατανιώτης said

        Στο καλύτερο, σταμάτησες…

        Μου αρέσει!

    • Κόριννα said

      Ὁ Σεραφείμ μᾶς προέκυψε Ἰουδαιοχριστιανὸς καὶ ὄχι λογικὸς Ὀρθόδοξος.
      Δὲν ἔχει μυριστῆ τὶ γίνεται στὴν κοινωνία.
      Μόνος θὰ μείνη.

      Υ.Γ
      Παιδεραστὴς ὁ Δίας;
      Ἀπό συμβολισμοὺς καὶ ἔννοιες ἐτυμολογικές ὀνομάτων ἤ δὲν γνωρίζει ἤ σκοπίμως κάνει πώς δέν γνωρίζει.

      Ὁ Λώτ μὲ τὶς κόρες του,ἡ Θαμὰρ μὲ τὸν πεθερὸ της τὶ ἦταν;
      Ὁλόκληρη ἡ Παλαιά τὶ εἶναι;

      Μου αρέσει!

      • Μιχαήλ said

        Είσαι πού είσαι ὕπνος καί Κλουβιο – ἀδιάβστο…
        …Μήν τό κάνεις καί…θέμα.

        Ἄντε ἀλέ…
        Ἀπό «κεῖ» μεριά…
        …Ξέρεις ἐσύ.

        Μου αρέσει!

      • Χρήστος Πλατανιώτης said

        Το απίστευτο σε αυτήν την περίπτωση είναι οτι επιτίθεται στη Χρυσή Αυγή!
        Τώρα τι σχέση μπορεί να έχει η Χρυσή Αυγή με τον Ολυμπισμό, την Αρχαία Πνευματικότητα, το Αρχαίο Πνεύμα, τον Δία, την παιδεραστία, μόνο ο Σεραφείμ μπορεί να μας το απαντήσει.

        Επίσης μου φαίνεται περίεργο ενώ είναι πλέον γνωστό τι σχέση μπορεί να έχει το (Γερμανικό-Ροδοσταυρικό) Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής με τη Χρυσή Αυγή του Μιχαλολιάκου, ο οποίος έγραγε ποιήματα για τον μεγάλο Πάνα, τον τραγόμορφο Θεό, τον μυστικισμό του Χίτλερ και τις Ιουδαϊοχριστιανικές μαγγανείες του Μεσαίωνα.
        Κι αν και το ξέρει τι είναι η ΧΑ και από πού προήρθε, προτιμάει για ακόμη μία φορά να σπιλώσει μνήμες Ελληνικές, με σκοπούς που μόνο ο ίδιος ξέρει.

        Υγ: Δυστυχώς μια ζωή οι φανατικές «μειονότητες» κάνουν κουμάντο σε αυτόν τον τόπο, διότι οι καλοί άνθρωποι σιωπούν.

        Μου αρέσει!

      • Μιχαήλ said

        Χρῆστο…
        Ἁπλό είναι γιά ὅποιον ψάχνει ἀπαντήσεις…
        Πᾶς, τόν βρίσκεις (εὐκαιρία ειναι καί πρόκειται γιά πολύ ἀνοιχτό καί τόν πλέον ταπεινό καί ἀσκητικό Ἱεράρχη) καί τοῦ θέτεις ὅσα σέ προβληματίζουν…
        Σέ προειδοποιῶ ὅμως…
        …Θά μείνεις…»κάγκελο».

        good luck.

        Μου αρέσει!

      • Χρήστος Πλατανιώτης said

        Μιχαήλ,
        Μπορώ να σου πω οτι έχω μια συμπάθεια στους γνήσιους
        και ο Σεραφείμ είναι γνήσιος σε αυτά που πιστεύει.
        Ωστόσο είναι -ακόμα και για μένα- πολύ φανατικός ή τουλάχιστον αυτό περνάει με τις δημόσιες τοποθετήσεις του.
        Μπορεί πριν από 50+ χρόνια να μη σταματούσαν να τον χειροκροτούν, αλλά σήμερα τα δεδομένα έχουν αλλάξει.
        Οσον αφορά τις σημερινές δηλώσεις του, πολύ ατυχείς, τίποτα άλλο…

        Μου αρέσει!

      • Βαρβάκειος Ἀγορά said

        Μιχαὴλ,
        ἔπαψα νὰ ἀσχολοῦμαι μὲ τοῦβλα ποὺ προσποιοῦνται τοὺς ξερόλες,γράφοντας συβιλλικὰ γιὰ νὰ μὴ καταλάβαίνουν οἱ λοιποί τά κενοῦ περιεχομένου σχόλια ποὺ θυμίζουν κάτι ταινίες σὰν τὸ Blow Up,ὅπου μόνο Κατίνες ἔκαναν πώς καταλάβαιναν γιὰ νὰ δείξουν κουλτουριάρες.

        Ἄν πράγματι σοῦ ἔκοβε καὶ εἶχες κάποια γνώσι δὲν θὰ ἀπαντοῦσες ἔτσι.
        Ἄλλωστε τὶ σὲ νοιάζει;
        Ἀρκεῖ ποὺ δὲν εἶσαι ἐσὺ ..κλούβιος…ἤ εἶσαι!!!!!!!!

        Λοιπόν πάψε νά ἀσχολῆσαι μαζί μου.
        Σίγουρα δέν θὰ σὲ ρωτήσω πού θὰ ἀνήκω ἤ ὄχι ἐκτὸς ἄν εἶσαι ἡ «Ὀλυμπία» ὁπότε πέστο μου γιὰ νὰ μὴ ξανασχολιάσω,σὲ περίπτωσι πού ἡ «Ὀλυμπία» δέχεται μόνο κλούβιους σὰν καὶ σένα

        Ἐν τῷ μεταξὺ φρόντισε νὰ καλύψης τὸ κενὸ ποὺ ἔχεις μεταξὺ τῶν αὐτιῶν σου μήπως καὶ πάψης νὰ γράφης ἀλαμπουρνέζικα.

        Μου αρέσει!

      • Bαρβάκειος Ἀγορά said

        @Μιχαήλ,

        Κόριννα…..trespassing στὸ προηγούμενο σχόλιο.

        Μου αρέσει!

      • Μιχαήλ said

        Ρέ σεῖς ἐκεῖ στό…Κλουβιομάγαζο…
        Πάλι ξεχάσατε νά τῆς ἀλλάξετε…ἄχυρο;

        («Κόριννα…..trespassing στὸ προηγούμενο σχόλιο»…
        Πιό…κλούβια…
        …ντύνεσαι…Σουβλίτσα).

        Ἡ…Σουβλίτσα.

        Ἀκούω…κακαρίσματα,
        Πέπουλα στόν ἀγέρα.
        Μήνα νυφίτσα σίμωσε,
        Μήνα κουνάβι μπῆκε;
        Μηδέ κουνάβι…σίμωσε,
        Μήτε νυφίτσα μπῆκε.
        Μόνο θωρεῖ τά…κλούβια της
        τήν συνεπῆρε τρόμος,
        μονάχη τήν ἀφήκανε,
        μονάχη…κακαρίζει.

        (Ἀπό τήν ποιητική ἀνθολογία
        “Τό Κλούβιο της Αὐγό”, 2013).

        Μου αρέσει!

  6. τεστ

    Μου αρέσει!

  7. kim με λιγη ζαχαρι said

    μπουργκα και στα αχαμνα
    χα χα χα χα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    Μου αρέσει!

  8. Ιωάννης. said

    Εγώ γνωρίζω και για μία όμορφη κοπέλα,πακιστανή που ακολούθησε τον κλάδο του μόντελιγκ!!!Έπειτα από γυμνή της φωτογράφιση για γνωστό περιοδικό,έχει δεχτεί πλήθος απειλών από φανατικούς της ισλαμικής θρησκείας!!Μου διαφεύγει το όνομά της!!
    Ε να ποιό το ισλάμ!!!

    Μου αρέσει!

  9. Αριστόδημος said

    Τα πετρέλαια τελειώνουν και τότε που θα μείνουν μόνο με την άμμο στα χέρια, να δούμε τη εκτίμηση θα χαίρουν.
    Υπάρχει πολιτισμός και κουλτούρες.
    Το κακό είναι πως έχουμε απολέσει τον πολιτισμό μας και φερόμαστε απλός ως τυμβωρύχοι.

    Μου αρέσει!

  10. pikos said

    Να θυμίσω λίγο πόσα αγάλματα εκτιθοταν με τσουκανισμενα τα ευαίσθητα σημεία ή με προσθήκες, επειδή σκανδαλιζαν τον νέο εβραϊκό θεό; να θυμίσω κι επι τι ευκαιρία, ότι ο λαός μας, από πολεμικός και σκεπτόμενος, μετετράπη σε υπνωμενο ποίμνιο;

    Μου αρέσει!

  11. Mha Yai said

    Δεν μας είπαν οι Καταριανοί , τις αθλήτριες που θα συμμετέχουν θα τις υποχρεώσουν να φορούν μπούρκα όταν αγωνίζονται ; Τι περιμένεις όταν εξ αιτίας της θρησκείας κάποιοι μένουν 400 χρόνια πίσω ; Και τα 400 αυξάνονται μιας και δεν προοδεύουν σε τίποτα .

    Μου αρέσει!

  12. γιωργος said

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=509203
    Αν εχεις τετοιους ελληνες σαν τον παππα αυτον τι να τους κανεις τους ξενους….

    Μου αρέσει!

  13. Φαίη said

    Το αρχαιοελληνικό άγαλμα με το καλυμένο πρόσωπο είναι μια εικόνα χίλιες λέξεις. Περιγράφει με τον πιο παραστατικό τρόπο αυτό που βιώνουμε σήμερα.
    Ο Δυτικός κόσμος έχει υποβληθεί στις διαδικασίες μιας κοινωνικής μηχανικής η οποία προωθεί την πολυπολιτισμικότητα, την ασυδοσία, την ομοφυλοφιλία και άλλα. Ο εξυψωμένος πνευματικά άνθρωπος των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων, ο ακρογωνιαίος λίθος του δυτικού πολιτισμού, καλείται να θαφτεί μια για πάντα εις το όνομα της επερχόμενης δουλείας.
    Η εποχή μας επιλέγει να δει τον άνθρωπο μόνο μέσα από δυο αντίπαλα δέη. Το ένα έχει να κάνει με τον άνθρωπο ως ένα εκφυλισμένο ον, όπου η αρμονία του σώματος βλέπεται ως αμαρτία και το πνεύμα ως διαστροφή. Ο άνθρωπος αυτός μόνο εκφυλισμένες και άναρχες κοινωνίες μπορεί να δημιουργήσει. Το άλλο έχει να κάνει με τη ‘γιατρειά’ του πρώτου. Η απόλυτη κάλυψη του ένοχου και βρώμικου εκ γενετής δημιουργήματος του Θεού. Ο άνθρωπος αυτός είναι ένα άβουλο κουφάρι που θα περιφέρεται στην επίγεια κόλαση του σκότους.

    Ο Ελληνισμός δεν διώκεται τυχαία..
    Ο Ελληνισμός είναι το αντίδοτο της νέας τάξης..

    Μου αρέσει!

    • Φαίη said

      Κοιτάξτε την εικόνα της ανάρτησης παιδιά.
      Πραγματικά ανατριχιάζω..
      Όλα όσα βιώνουμε σε μια εικόνα..

      Μου αρέσει!

    • ΑΠΕΛΛΗΣ said

      Αγαπητή Φαίη

      Τι κρίμα που δεν ανήκεις στο 1% του Pikos-Pikos και Σία

      Μου αρέσει!

    • Το ρολόι said

      Ολόσωστη στις τελευταίες σου γραμμές, εύγε Φαίη!

      Μου αρέσει!

      • Mανώλης said

        Φαίη γειά σου!

        Δεν είναι βέβαια μόνο
        «….Ο εξυψωμένος πνευματικά άνθρωπος των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων, ο ακρογωνιαίος λίθος του δυτικού πολιτισμού»
        που εχθρεύται η εποχή μας,
        αλλά γενικά ο άνθρωπος όπως τον εννόησε ο Ελληνισμός διαχρονικά,
        ούτε δηλαδή μόνο εξυψωμένο πνευματικά,
        εχθρό δηλαδή της ύλης την οποία εννόησε (ο Ελληνισμός) σαν δώρο του δημιουργού,
        ούτε έναν υλιστή που μειώνει την ύλη σε αντικείμενο και τον εαυτό του σε χρήστη αυτού του αντικειμένου για ηδονισμό και κατανάλωση.

        *Τι νέα από την κλώσσα;

        Μου αρέσει!

      • Φαίη said

        Γειά σου Μανώλη.
        Την έβαλα σε ήσυχο και ασφαλή χώρο και δεν ξεκολλάει από τα αυγά της.
        Της αλλάζω το νερό και της έχω τροφή (σπαστό καλαμπόκι και καμιά φορά ψωμάκι που της αρέσει) αλλά δεν τρώει πολύ και με ανησυχεί.
        Όταν θα βγούν τα κλωσσόπουλα δεν ξέρω πως στο καλό θα τα ταίζω και εννοώ δεν ξέρω αν θα με αφήνει να τα πλησιάζω γιατί είναι πολύ προστατευτική με τα αυγά της.
        Τα υπολογίζω να έρθουν γύρω στη Λαμπρή. 🙂

        Μου αρέσει!

      • Mανώλης said

        Φαίη είσαι σε καλό δρόμο λοιπόν,
        αν μπορείς σήκωσέ την απαλά μια φορά και κύταξέ την απο κάτω στην κοιλιά της αν έχει ψείρες,
        (γιατί έχει τύχει σε γνωστό μου) ή κάποιο αυγό σπασμένο που προσέλκυσε μυρμήγκια,
        και είναι αυτή η αιτία που δεν τρώει πολύ.
        Αν έχεις κρατήσει τις ημέρες την εικαστή πρώτη κοιτάς αν έχουν βγεί τα πρώτα πουλάκια.
        Με το που θα δεις έστω και ένα (μάλλον ένα μικρό κεφαλάκι θα δεις),
        συγκράτησε τη χαρά σου,βράσε ένα σφιχτό αυγό και όταν κρυώσει εντελώς τρίψτο όσο πιο καλά μπορείς και ρίχτο μέσα στη φωλιά.
        Έτσι θα εξασφαλίσεις ότι θα βγούνε όλα ή θα περιορίσεις στο ελάχιστο τις απώλεις.
        Χάρηκα που έμαθα νέα σου.
        Πάω τώρα στο χωράφι να τσαπίσω τα ρεβύθια…
        Σε χαιρετώ!

        Μου αρέσει!

      • Φαίη said

        Ευχαριστώ πολύ Μανώλη για τις συμβουλές σου.
        Αυτό με τις ψείρες με ανησύχησε τώρα.
        Θα δω τι θα κάνω.

        Μου αρέσει!

  14. Ακέλας said

    Μεταξύ μας ποιός έχει δίκιο,ο ΚΥΡΙΟΣ Τζαβάρας που ενεργεί εκ μέρους του Ελ/κού Λαού(ποιός γράφει τον γραμμένο;).΄Η ο Κατάρ-αμένος που ενεργεί βάσει των εντολών ΚΑΙ του δικού του «θεού» με το «εις έδαφος φέρειν»!

    Μου αρέσει!

    • Ακέλας said

      …΄Αλλωστε ως είναι γνωστόν το Μάρμαρο κάνει το πιο ακριβό ασβέστι!…Ρωτήστε τις Πυραμίδες,τις κολώνες των Ναών(αρχαίων και χριστιανικών)…κάτι θα έχουν να σας πουν σίγουρα! ΑΛΛΑ το Κατάρ είναι…τουριστικό εμιράτο και ΠΡΕΠΕΙ ως εκ τούτου να είναι…προοδευτικό!..Τι να το κάνεις όμως!…Θέλει η που..άνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει!

      Μου αρέσει!

    • ΘουΒου said

      Σ’αυτή την περίπτωση ο Τζαβάρας.
      Αν θέλουν οι Καταριανοί να εκθέσουν τα αρχαία ελληνικά αγάλματα θα πρέπει να σεβαστούν αυτούς που τους τα δανείζουν και την κουλτούρα και τον πολιτισμό τους.
      Δεν φταίει η Ελλάδα, που το Κατάρ επιλέγει να ακολουθεί μια καθυστερημένη θρησκεία που απευθύνεται σε καθηστερημένα άτομα που θέλουν να εφαρμόσουν την ηλίθια και καθυστερημένη θρησκεία τους και σε άλλους πολιτισμούς.

      υ.γ: κάπως άσχετο, αλλά επειδή βλέπω πόσο «ευλαβικά» τηρούν οι του Κατάρ τα ισλαμικά ήθη λέω να το αναφέρω
      σχεδόν όλοι οι πακιστανοί από την προηγούμενη δουλειά μου πίνανε μπίρες και ρετσίνα με το καφάσι κάθε Κυριακή που συγκεντρώνονταν σε σπίτια, νόμιζα ότι το αλκοόλ απαγορεύεται ;
      Γνώμη μου είναι ότι οι άνθρωποι σε αυτές τις χώρες υφίστανται αφόρητη καταπίεση από αυτή την ηλίθια θρησκεία και ειδικά οι γυναίκες.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: