Το μήνυμα του Eurogroup ήταν ξεκάθαρο..Ξεπουλάτε τα όλα ή αυτόματα σας κόβουμε μισθούς και συντάξεις…(βίντεο)

Αυτά που δεν λένε στα Μεγαλοκανάλια…

Αυτά που δεν σας λένε τα παπαγαλάκια της συγκυβέρνησης..

Ποιο ήταν το κεντρικό και κυρίαρχο μήνυμα της σημερινής απόφασης του Eurogroup;;

Τι μας λένε με απλά λόγια..

Ξεπουλάτε τα όλα ή αυτόματα σας κόβουμε μισθούς και συντάξεις…

Δείτε το βίντεο με τις σημερινές δηλώσεις Γιούνκερ και διαβάστε τι γράφαμε για το ιστορικό του ξεπουλήματος.

Καταλάβατε γιατί μας παρουσιάζουν το νέο απίστευτο πρόγραμμα λιτότητας…το σήριαλ των δόσεων και τα σενάρια χρεοκοπίας;;
Για να μας αναγκάσουν να πούμε πουλήστε όλα….
Ότι η Ελλάδα είναι “μαγαζί γωνία” με τεράστια περιουσία και πλούσιο
υπέδαφος (ορυκτός πλούτος, αέριο και πετρέλαιο) είναι γνωστό τοις πάσι..
Αυτός ήταν εξάλλου και ο κύριος λόγος που τα κοράκια της τρόικας και οι διεθνείς δανειστές μας έβαλαν στο σκοπευτικό..
Η προίκα και τα ασημικά της Ελλάδας έχουν ανεκτίμητη αξία.
Από αυτό εδώ το ιστολόγιο σας είχαμε ενημερώσει εδώ και ενάμιση χρόνο, για την όλη μεθόδευση και το σχέδιο ξεπουλήματος της περιουσίας.
Πρώτος ξεκίνησε τον χορό ο ΓΑΠ που άνοιξε διάπλατα τις πόρτες του ξεπουλήματος, όταν σε ομιλία του σε εκδήλωση του Economic Club (Νέα Υόρκη 22 Σεπ. 2010), στα καλά καθούμενα, δήλωσε:
“Το Δημόσιο διαθέτει ακίνητη περιουσία, η αξία της οποίας υπερβαίνει τα 270 δις – ποσό, που περίπου ισούται με το δημόσιο χρέος της χώρας..
Δήλωσε επίσης ότι η Ελλάδα έχει αναξιοποίητα, ιδιωτικοποιήσιμα περιουσιακά στοιχεία πάνω από 270 δις ευρώ, που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν με απευθείας πώληση, ανταλλαγές κλπ..

Ακολούθησαν στη συνέχεια αξιωματούχοι του ΔΝΤ οι οποίοι χρησιμοποίησαν και αξιοποίησαν δεόντως αυτές τις δηλώσεις του ΓΑΠ.

Τα “πράσινα” (τότε) ΜΜΕ από πέρυσι τον Μάιο επιδόθηκαν σε μια προπαγάνδα επηρεασμού και διαμόρφωσης της κοινής γνώμης, για το επερχόμενο ξεπούλημα..
Τον χορό άνοιξε το “ΒΗΜΑ” τον Μάιο 2011, με το άρθρο :
“Πουλήστε τα (σχεδόν) όλα “


Διαβάστε ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα:
“Στα ερωτήματα για την πώληση συγκεκριμένων ακινήτων, το «ναι» για την αξιοποίηση είναι συντριπτικό. Είναι χαρακτηριστικό ότι 9 στους 10
συμφωνούν με την αξιοποίηση του Ελληνικού, ενώ για σειρά άλλων
περιουσιακών στοιχείων τα ποσοστά όσων εγκρίνουν την ιδιωτική εκμετάλλευση κυμαίνονται από 67,3% ως 88,6%.
Ποσοστό 62% πιστεύει ότι το ίδιο πρέπει να γίνει και με τα αεροδρόμια και τους οδικούς άξονες. Εξι στους δέκα «ψηφίζουν» έλεγχο τού Δημοσίου για τον ορυκτό πλούτο και τα νησιά/ βραχονησίδες της χώρας. Ωστόσο προκαλεί μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι 36,4% λέει «ναι» στην εκμετάλλευση νησιών και βραχονησίδων από ιδιώτες, καθώς εκτιμά ότι αυτό
«θα συνέφερε περισσότερο την οικονομία της χώρας». Το 38,9% πιστεύει το ίδιο για τον ορυκτό πλούτο.
Από ότι φαίνεται μάλλον μπήκαμε στην τελική φάση υλοποίησης του σχεδίου ξεπουλήματος..

Δείτε πρόσφατα δημοσιεύματα :
ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ
Ο Παπαδήμος λέει το ΒΗΜΑ στις επαφές με την τρόικα, θα επικαλεστεί το γεγονός ότι υπάρχουν σοβαρά στοιχεία για την ύπαρξη κοιτασµάτων υδρογονανθράκων..

.Οι δανειστές όμως (λέει το ΒΗΜΑ) θα ζητήσουν, τη
µεταφορά της κυριότητας των κοιτασµάτων στο Ταµείο ∆ηµόσιας Περιουσίας… Άρα ξεπούλημα..
Αλλά στην συνέχεια θα ζούμε μέσα στην χλιδή…μεγαλύτερη απ την φούσκα του Χρηµατιστηρίου το 1999 !!! (τόσο καλά)

Την σκυτάλη πήρε το “ΕΘΝΟΣ” ..

” Θησαυρό άνω των 100 δισ. ευρώ κρύβει το υπέδαφος της χώρας”

Το σχετικό άρθρο αναφέρει:

Σύμφωνα με στοιχεία του Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ), η συνολική αξία των μετρημένων μεταλλευτικών αποθεμάτων στη χώρα είναι 79 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ τα 250-300 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου στα τρία Οικόπεδα (Πατραϊκός Κόλπος, Ιωάννινα και Κατάκολο)
αξίζουν γύρω στα 20 δισ. ευρώ σε βάθος 15ετίας ή και 20ετίας.
Αν, μάλιστα, ληφθούν υπόψη οι εκτιμήσεις επιστημόνων πως κάτω από την Κρήτη υπάρχει κοίτασμα φυσικού αερίου αξίας 300 δισεκατομμυρίων ευρώ -για το οποίο ακόμη δεν υπάρχουν επίσημα αποτελέσματα σεισμικών ερευνών- τότε η αξία των… εγκάτων της ελληνικής γης φθάνει σε «αστρονομικά» επίπεδα.
Το στοίχημα που καλείται να κερδίσει αυτήν τη στιγμή η ελληνική
κυβέρνηση είναι η αξιοποίηση του ορυκτού αυτού πλούτου (κάτι που έχει ήδη ξεκινήσει), για να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη και θα δείξει τον δρόμο για έξοδο από την ύφεση.”

Έχετε τώρα καμιά αμφιβολία για το ξεπούλημα ;;

Καταλάβατε γιατί μας βομβαρδίζουν με τις φήμες για την μη λήψη της κάθε δόσης;

Καταλάβατε γιατί μας παρουσιάζουν το νέο απίστευτο πρόγραμμα λιτότητας…και τα σενάρια χρεοκοπίας;;


Για να μας αναγκάσουν να πούμε πουλήστε όλα….

Διαβάστε τι γράφαμε εδώ και δυο χρόνια  στα άρθρα μας:

Η Ελλάδα τετέλεσται: Τρομοκρατούν για να ξεπουλήσουν την Ελλάδα 

Το Ιστορικό και η μεθόδευση του ξεπουλήματος 

Στην τελική φάση το σχέδιο διαμόρφωσης της κοινής γνώμης για το ξεπούλημα
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2012/11/blog-post_27.html

110 thoughts on “Το μήνυμα του Eurogroup ήταν ξεκάθαρο..Ξεπουλάτε τα όλα ή αυτόματα σας κόβουμε μισθούς και συντάξεις…(βίντεο)”

  1. Έτσι είναι άν έτσι νομίζουν οι παπαγάλοι του κατα-καημμένου, όπως ο γνωστός “ανοιχτομάτης” πολιτευτής-to-be.!
    ΥΓ-1. Πριν από ΜΟΛΙΣ 3 μήνες δεν είχαμε τίποτε στα χέρια μας.
    Τώρα πήραμε επιμήκυνση, επιτόκιο 0,5%, επαναγορά ομλόγων, δόση 45 δισ και έμμεσο κούρεμα 40 δισ.. αλλά, βλέπεις ΔΕΝ μας χάρισαν όλο το χρέος, όπως θα επιτύγχαναν οι έμπειροι διαπραγματευτές τσιπροκατακαημμένοι, οπότε …αποτυχία για την Ελλάδα.
    Επίσης οι Ευρωπαίοι επιβάλλουν συνεχείς ελέγχους στα έσοδα-έξοδα (που δεν δικαιολογείται (χα, χα) λόγω των εξαιρετικών μας επιδόσεων στη σωστή διαχείριση στο παρελθόν, απότε πάλι …αποτυχία.
    Και όλα αυτά παρόλο που δεν έχουν απολυθεί ούτε καν οι επίορκοι από το δημόσιο, του οποίου τα ελλείμματα έχουν καταστρέψει 530.000 ιδιωτικές επιχειρήσεις και έχουν δημιουργήσει 1.500.000 ανέργους στον ιδιωτικό τομέα.
    Τι να πεί κανείς πιά; Τίποτε… Απολύτως τίποτε, δεν έχει νόημα να μιλάς στον τοίχο.
    ΥΓ-2.Αν μας έδιωχναν από το ευρώ πόση αξία θα είχαν οι ελληνικές επιχειρήσεις και τα ακίνητα (ιδιωτικά και δημόσια), βρε μεγάλε οικονομολόγε;

    Like

    1. Διάβασε τι έλεγε ο αρχηγός σου:
      Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση για την απόφαση της 27ης Οκτωβρίου:
      “Μετά από ενάμιση χρόνο σκληρών θυσιών του Ελληνικού λαού, η χθεσινοβραδινή απόφαση αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι η πολιτική της κυβέρνησης ήταν και λαθεμένη και αδιέξοδη. Κι όπως ήλθαν τα πράγματα, αυτή η απόφαση ήταν, τελικά, αναπόφευκτη…
      Η μεγαλύτερη απόδειξη αυτής της αποτυχημένης πολιτικής ήλθε, δυστυχώς για τον κ. Παπανδρέου, κατευθείαν από τις Βρυξέλλες.
      Τελικά, με το κούρεμα που αποφασίστηκε, το χρέος της χώρας μας το 2020 θα είναι όσο ήταν και το 2009, πριν μπούμε στο Μνημόνιο, δηλαδή 120% του ΑΕΠ!
      Αυτή η κυβέρνηση, όχι μόνο μας έφερε δύο χρόνια φορο-επιδρομών και λιτότητας, αλλά χωρίς ίχνος ντροπής τολμά και πανηγυρίζει πως, σε εννιά χρόνια από σήμερα, το 2020, θα μας έχει φτάσει… και πάλι στο 2009!
      Και μάλιστα υπό πολύ χειρότερες συνθήκες! Κι ενώ θα έχει εκποιηθεί μεγάλο μέρος της δημόσιας περιουσίας.”

      http://politikagr.wordpress.com/2011/10/27/%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%8E%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%82-%C2%AB%CE%BF-%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7/#more-3

      Like

      1. Πρώτον, εγώ δεν έχω αρχηγό, διότι δεν έχω ούτε είχα καμμία σχέση με κανένα κόμμα, ποτέ.
        Δεύτερον, μην το ανοίγεις ΑΥΤΟ το θέμα δεν σε συμφέρει ειδικά εσένα που είσαι πολιτευτής με τον Καμμένο.
        Τρίτον, για τη δήλωση Σαμαρά μετά το PSI του Βενιζέλου, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είχε δίκιο διότι από τα 110 δισ. μόνο τα 27 δισ. αφορούσαν τους ξένους και τον Νταλλάρα, τα υπόλοιπα λεφτά ήταν λεφτά των Ελληνικών τραπεζών και ταμείων, άρα μαϊμού κούρεμα.
        Αυτά προς το παρόν (και πίστεψέ με επιφυλάσσομαι…)

        Like

      2. Socrates

        Kοιμάσαι κι ονειρεύεσαι…
        Ο Μπάμπης σου έβαλε δηλωση του Σαμαρά τον Οκτώβριο του 2011, τοτε που ο ΓΑΠ πανηγυριζε μετα απο ενα Γιουρογκρουπ ανάλογο του χθεσινού.
        Κι εσυ το μπερδευεις με τις αποφασεις για το PSI , για τις οποίες και εκείνος πανηγυριζε μαζι με τον Βενιζέλο, τον Μάρτιο του 2012…

        Ο φουρνος του Χοτζα ….

        Like

    2. Ολόσωστος, κύριε Σώκρατες. Και χωρίς “επικίνδυνο” κούρεμα για τα ΑΕΠ των χωρών που μας δάνεισαν, αλλά και παραβιάζοντας τους εσωτερικούς κανόνες του ΔΝΤ, που αποδεικνύει ότι στο τσακ δεν πήγε στα τσακίδια… Ξύδι στους οπαδούς του…δολαρίου (Χριστέ μου, τι ζήσαμε..) Αλλά είπαμε, σαν να τα λες στον τοίχο…

      Like

      1. Κε Βατάτζη, με συγχωρείτε αλλά δεν κατάλαβα το νόημα της προφανώς ειρωνικής σας τοποθέτησης. Το πώς λειτουργεί εσωτερικά το ΔΝΤ, η ΕΚΤ ή η Ε.Ε. και τί περιθώρια ελιγμών έχουν είναι δικό τους θέμα, προφανώς ανάλογα με τις διαμορφούμενες συνθήκες.

        Like

    3. @socratesgb

      Σοβαρή επιτυχία να μειώνεις το χρέος απο 124 στο 120 του ΑΕΠ αφου θα έχεις ξεπουλήσει τα πάντα, διαλύσει τις εργασιακές σχέσεις και πολλά άλλα. Τις 500 σελίδες του πρόσφατου νομοσχεδίου τις διάβασες ε;;;;;;
      Εκείνη η εξεταστικη για τον ΓΑΠ που πήγε; Δεν πας και εσυ στο ** λεω εγώ

      Like

      1. Έχω ένα προαίσθημα ότι είσαι δημόσιος υπάλληλος, δεν ξέρω γιατί… Ίσως από το θράσος, την αμετροέπεια, τους κακούς τρόπους, την επιλεκτική άγνοια…
        Πάντως άνεργος ΔΕΝ είσαι.

        Like

      2. @socrates.gb

        Oχι ρε γερμανοτσολιά. ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΕ 600 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΣΕΝΑ, ΚΑΘΙΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;

        ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ “Ίσως από το θράσος, την αμετροέπεια, τους κακούς τρόπους, την επιλεκτική άγνοια…”, πρέπει να ξέρεις πως στην ζωή δινεις οτι παίρνεις!

        Και απο εσάς το κομματοσκυλα, και επιλεκτικούς χρήσιμους ηλίθιους δεν χρειαζόμαστε υποδείξεις οταν έχουμε πάρει ότι χειροτερο!!!.

        Αντε καλό λήθαργο

        Like

      3. Αν ΠΡΑΓΜΑΤΙ είσαι ιδιωτικός υπάλληλος με 600 ευρώ το μλήνα και δεν καταλαβαίνεις ότι το ότι πληρώνεις τη βενζίνη με καπέλο 70% και το σούπερ μάρκετ με καπέλο 50%, χαράτσια επί χαρατσίων, φόρους επί φόρων ΕΞΑΙΤΙΑΣ 100% του σπάταλου και διεφθαρμένου δημοσίου, τότε φίλε μου μάλλον δεν είμαι εγώ σε λήθαργο.
        Αν δεν σε ενοχλεί που δήμος της αττικής πληρώνει 3.500 κηπουρούς, άν δεν σε ενοχλέι που οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί διδάσκουν 19 ώρες την εβδομάδα, αν δεν σε ενοχλεί που εκατοντάδες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ εφάπαξ, αν δεν σε ενοχλεί που έχουμε 20 φορές πιό πολλούς “τυφλούς” από τον υπόλοιπο πλανήτη, αν δεν σε ενοχλεί που οι υπάλληλοι της νομαρχίας κεφαλλονιάς άρπαξαν 850 χιλιάρικα και τα έπαιζαν στοίχημα, αν δεν σε ενοχλεί που βγαίνουν στη σύνταξη με 15-ετία κοριτσάκια 40 χρόνών, αν δεν σε ενοχλούν οι ατέλειωτες λίστες τις σπατάλης και της διαφθοράς, τότε ίσως θα πρέπει να ζηρήσεις ψυχιατρική βοήθεια.
        Τους προσωπικοιύς χαρακτηρισμούς τους αντιπαρέρχομαι, και δεν ανταποδίδω.
        Δεν αρμόζουν σε ένα μπλόγκ σας της Ολυμπίας.
        Τέλος άν ήμουν βολεμένο κομματόσκυλο, δεν θα σου έγραφα όλα τα παραπάνω, n’est pas?.
        Στο μέλλον να σκέπτεσαι πριν να πυροβολήσεις.

        Like

      4. Και εσύ πρέπει να ζητήσεις ψυχιατρική βοήθεια γιατί.. για τα 120 εκ ευρώ της ΝΔΟΥΛΑΣ και άλλα 100 εκ ευρω του ΠΑΣΟΚ ΔΑΝΕΙΑ!!!! ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΕΓΩ!
        ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕΣ!!!

        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΕΛΑ ΤΩΡΑ, ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣΑΙ; ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ;; ΔΙΝΕΣ ΛΕΦΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΨΗΦΙΖΟΥΝ, ΦΟΥΣΚΩΝΕΙΣ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!

        ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ, ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΠΑΖΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΣΑ!

        ΤΡΕΞΕ ΣΤΗΝ ΝΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΦΙΛΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ Κ…ΛΟ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΟΣ.

        ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΕΡΓΟΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ. ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΣΙΡΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ “ΧΑΜΟΦΑΗΔΕΣ” ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΣ.

        Like

    4. Δεν είναι ειρωνικό το σχόλιο μου! Λέω ότι υποχώρησε το ΔΝΤ που ήθελε μεγάλο κούρεμα, κάτι που θα μείωνε κάτά 1% το ΑΕΠ των δανειστριών χωρών, το οποίο θα ήταν καταστροφή για την Ευρωζώνη! Και με την ουρά στα σκέλια πλέον παραμένει (δυστυχώς) το ΔΝΤ στην Ευρώπη, παραβιάζοντας και τους κανόνες του!Συμφωνώ σε ότι λέτε, αλλά είναι όπως είπατε, σαν να τα λες σε τοίχο…

      Like

      1. Κύριε Βατάτζη, οι Ευρωπαίοι έχουν ακόμη ενδιασμούς ως προς την υλοποίηση των μέτρων στην Ελλάδα. Δυστυχώς οι Τσιπροκαμμένοι κάνουν στον Σαμαρά αυτό που έκανε ο Παπανδρέου στον Καραμανλή, υποσκάπτουν την υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων. Αν έχουμε πολιτική ανωμαλία στην Ελλάδα το επόμενο χρόνο οι Ευρωπαίοι θα βρεθούν εκτεθειμένοι στην κοινή γνώμη των ψηφοφόρων τους, αυτό θα έπρεπε να το καταλαβαίνουμε αν δεν ομφαλοσκοπούσαμε.
        Θυμηθείτε ότι οι δήμοι δεν στέλνουν τις λίστες με το έτσι θέλω, οι δικαστικοί απεργούν 3 μήνες τώρα, κλπ και στο μεταξύ βγαινουν καθημερινά καινούργια κρούσματα απίστευτης διαφθοράς και σπατάλης στο δημόσιο, όπως πχ ο δήμος της Αττικής με τους 3.500 κηπουρούς.
        Αυτά τα παρακολουθούν από πρώτο χέρι οι εδώ πρεσβείες και ενημερώνουν άμεσα τις κυβερνήσεις τους.
        Τα πράγματα είναι απλά.
        Οι Ευρωπαίοι θέλουν έλεγχο στο τί γίνεται με τα λεφτά τους, ή το δεχόμαστε ή σταματούν να μας δίνουν.
        ΤΟΣΟ απλά.

        Like

      2. Socrates

        καλο το παραμυθι σου αλλά εχει και δρακους , όπως σου έγραψε και προχθες.

        «Τα λεφτα τους»;;; ΠΟΙΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ;;; Ο Χατζημαρκάκης του κομματος του Ρεσσλερ είπε πριν λιγες μερες πως η Γερμανια έχει βγαλει 80 δις απο την ελληνική κρίση…

        Ασε τα ηθικολογικά κηρύγματα για καμμιά λουθηρανικη εκλλησία του βερολινου…οχι εδω…

        Like

      3. Διαβασε για να μαθαίνεις. Δενξέρω αν ειναι 80 ή 50, όμως σίγουρα, ταμειακά τουλάχιστον, οι Γερμανοί έχουν κερδίσει ΕΜΜΕΣΑ από την κρίση.
        Κέρδισαν λόγω τις πτώσης του ευρώ (που αύξησε τις εξαγωγές τους) και λόγω του χαμηλότατου κόστους δανεισμού τους (λόγω της κρίσης οι διεθνείς επενδυτές Κίνα-νότια ευρώπη-άραβες) προτιμούν την ασφάλεια παρά την απόδοση ενός ομολόγου.
        Η Γερμανία είναι σοβαρή χώρα και ξέρει να προστατεύει τα συμφέροντά της.
        Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε.
        Όταν είσαι στριμωγμένος στη γωνία με κόστος μισθών+συντάξεων 6 δισ το μήνα-κάθε μήνα τότε ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
        ΥΓ. Αν θέλεις να μιλάμε σοβαρά και επί της ουσίας, ΟΚ, αλλιώς στο μέλλον δεν θα σου απαντώ.

        Like

      4. Χθες το βραδυ,αγαπητε Σωκρατη,παρακολουθησαμε μια πολιτικη αποφαση για παραταση ζωης(οσο παει) της φιλικης προς την τροικα κυβερνησης.
        Και αυτο γιατι ενω εχουν εναλλακτικο οικονομικο σχεδιο δεν εχουν εναλλακτικο πολιτικο.Και επειδη το κολπο ειναι χοντρο και δεν μπορει να αφεθει στην τυχη, απο εδω και περα θα παρακολουθουμε τετοια “θριλερ”.
        Απο εδω και περα μονο τους μελημα θα ειναι, η με καθε τροπο,καταστολη της οποιας λαικης αντιδρασης(για τηρηση συνταγματος δεν συζηταμε).
        Και ενα αιτημα Σωκρατη.
        Οπως οι ευρωπαιοι θελουν να ξερουν τι γινονται τα λεφτα τους,ετσι και εγω θελω να ξερω ποιους λαδωσαν και για ποσα λεφτα τους!!! εκαναν μπιζνες.

        Like

      5. Socrates

        Ποσα δινεις καθε μηνα για τοκοχρεωλυσια , ξερεις ;

        ή δεν στα ειπανε…

        Και τα νουμερα των 72 δις ευρώ για μισθους και συντάξεις ετησιως υπάρχουν μονο στην φαντασια σου:

        Εισηγητική Εκθεση Προϋπολογισμού 2013, σελίδα 78.
        Μισθοί και συντάξεις 17,511 δισ. ευρώ.
        Τόκοι και χρεωλύσια 67,197 δισ. ευρώ!

        Like

      6. Βρε Κακομοίρη

        Προϋπολογισμό σου παραθέτω.
        ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ…
        Ρώτα και τον Μπουμπουκο σου, δεν το αρνειται !
        Στις 13 Σεπτεμβριου 2011 έλεγε πως δινουμε 22 δις για μισθους και συντάξεις, τα οποία έπεσαν στα 17,5 για το 2013..

        ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ : Αφου έρχεσαι να πουλησεις δντεια και καθεστωτικη προπαγάνδα , φροντισε να εισαι καλυτερα διαβασμένος.

        ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΣΑΙ ΡΟΜΠΑ, ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΠΑΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΤΑΚΙΑ και ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, και ΧΤΕΣ με το μεγεθος του Δημοσιου Τομέα στην Σουηδία…

        Like

      7. Αν έχεις εσύ οποιαδήποτε σχέση με τα ικονομικά εγώ είμαι η χανούμισσα η αζέλ.
        Πίσω στην τρύπα σου και τα συλλυπητήριαά μου για τη δόση.
        ΥΓ. Μην ξεχάσεις να πείς στον κατακαημμένο σου να βάλει τις φωνές στον σόϊμπλε.
        Που ξέρεις μπορεί και να φοβηθεί.
        over and out, σε βαρέθηκα.

        Like

      8. Η @ζελ είσαι …
        Χανουμ@κι του Φουχτελ..
        Ισως να σε περνάει για pet, από τα 100.000 που έχουν οι χρηματοδοτες σου της Χιτλερλάνδης για να ικανοποιουν τα βίτσια τους, για να μη σου λέει ούτε τα στοιχειώδη ενός «αξιοπρεπους» τρολαρισματος
        και να σε αφηνει να γινεσαι τοσο ρόμπα…

        Like

      9. Μιλάμε για επιχειρήματα όχι *****
        Μεγάλε, κράτα λίγο και το χέρι πάνω από το τραπέζι, κοντά στο πληκτρολόγιο.

        Like

      10. Socrates

        περιμένω να μας πεις ποσα πληρωνουμε κάθε χρονο απο τον δημοσιο κορβανά, για μισθους και συντάξεις ….

        72 δις όσα λες εσύ μέσα στην προπαγανδιστικη θολουρα του Αντίονιουζ ;

        ή 17,5 δις , όσα λέει ο Προϋπολογισμος;;;

        ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΟΧΙ ΜΕ ΠΑΡΑΛΑΠΙΠΕΣ ΠΕΡΙ ΑΖΕΛ….

        ****

        Like

    5. Φαμφαρες!
      Φιλοι,
      Eχθες ξενυχτισαμε ξανα για το Εurogroup και να καταλαβουμε τι προκειτε να συμβει.
      Συμφωνια με μειωση 40δις και δοσεις σε δοσεις!
      Ακομα ακουσαμε και ενα μυνημα Πρωθυπουργου ξενυχτισμενου οτι τωρα επιτελους θα κοιταξουν την Αναπτυξη!
      Στο μεταξυ η καθημερινοτητα των Πολιτων των πολλων ..ειναι βασανιστικη και βιαιη οσο ποτε αλλωτε!!
      Αυτο Κυριοι, δεν το εχετε αλλαξει το εχετε δημιουργησει και δεν μας εχετε πεισει οτι μπορειτε να το αλλαξετε!!!
      Οποτε ας αφησουν τις “φαμφαρες” ας βγουν εξω απο το “χρυσο κλουβι” της Βουλης και ας αναμειχτουν στις ουρες των Τραπεζων των Πολιτων που δεν εχουν να πληρωσουν, των εκβιαστικων Εφοριων με την αδικη φορολογηση, του ΟΑΕΔ των Ενεχυροδανειστηριων των ντροπιαστηκων περισαματων των Λαικων αγορων, των αστεγων των εκβιασμενων απο τις εισπραχτικες εταιριες-δηθεν Ενημερωσης των ξεχασμενων νησιων και ακριτικων χωριων της Ελλαδας που αιμοραγει.
      Αφηστε τις φαμφαρες!!!!!

      Like

      1. @Socratesgb (το όνομα δε σε κάνει…Σωκράτη αν έχεις IQ-ραδικιού)

        Εν Προκειμένω:

        Επιτυχία Νο.1: H Eλλάδα θα μεταφέρει στο λογαριασμό αυτό όλα τα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις !

        ——–IQ=0 ΔΑΝΕΙΟ->ΤΡΑΠΕΖΕΣ->(πχ)ΔΕΗ->ΛΙΓΝΙΤΗ->Υ/Η 1,00€ ή ΔΩΡΟ Ο ΑΓ.ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΤΗ ΜΕΡΚΕΛ->Ο ΜΗΤΣΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ

        Επιτυχία Νο.2: H Eλλάδα θα μεταφέρει στο λογαριασμό τα επιδιωκόμενα πρωτογενή πλεονάσματα.

        ——–IQ=0 ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ 4.5% ΟΛΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ EFSF ΑΝ ΕΧΕΙΣ 4,6% ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ 0.1%-0,03%=0,07% aka ΤΑ @@ ΤΙΣ ΜΕΡΚΕΛ…

        Επιτυχία Νο.3: Η Ελλάδα θα μεταφέρει στο λογαριασμό το 30% του πλεονάζοντος πρωτογενούς

        ——–IQ=0 ΑΝ ΕΧΕΙΣ (χα χα) ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ 30% (εδώ γελάνε) ΤΟΥ ΑΕΠ ΘΑ ΠΑΕΙ ΟΛΟ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ (EFSF) ΑΝ ΕΧΕΙΣ 40% ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ 10% κ.ο.κ.

        Επιτυχία Νο.4:η Ελλάδα θα έχει κ θα προσφέρει πλήρη ex-ante -post πληροφόρηση στους EFSF/ESM για συναλλαγές

        ——–IQ=0 ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΟΡΑ? ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ?

        Επιτυχία Νο.5: Το 2016 η ελλάδα πρέπει να έχει πρωτογενές πλεόνασμα 4.5% !!!!

        ——–IQ1=0 ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΥΦΕΣΗ ΕΣΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ +4.5% ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ. Η ΚΙΝΑ ΕΠΕΣΕ ΣΤΟ 6.5% ,Βραζιλία 3.5%,Ινδία 5.6% ΚΙ ΕΣΥ ΥΠΟΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ 4.5%!

        ——–IQ2=0 EIΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ 2013 ΥΦΕΣΗ ~3,5% ΟΤΑΝ ΚΑΛΠΑΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ~8% ! ΕΥΧΗ;ΟΝΕΙΡΟ;ΜΙΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ;ΜΑΛΑΚΕΣ;ΤΟ HARVARD MOIΡΑΖΕΙ ΚΩΛΟΧΑΡΤΑ;

        Επιτυχία Νο.6: Mηχανισμοί διόρθωσης για την εξασφάλιση των δημοσ-κών στόχων και για τις ιδιωτικοποιήσεις!!

        ——–IQ=0 Η ΦΑΚΑ ή ΠΟΥΛΑΣ ΣΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ή ΠΕΙΝΑΣ ΑΠΌ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ’41

        Επιτυχία Νο.7: Αυστηρότεροι κανόνες για την κατάρτιση και εποπτεία του προϋπολογισμού

        ——–IQ=0 ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

        ολόκληρο στο netakias.com

        Like

      2. Σε ευχαριστώ για τον χαρακτηρισμό αλλά μικρά παιδάκια σαν και σένα που αδυνατούν να δούν το δάσος τα τρώω για πρωϊνό. εδώ και δεκαετίες.
        Μερικών ανθρώπων η φαντασία ξεπερνάει την *****.
        Τέτοια υποθετικά σενάρια έγραφαν και ο LeCarret αλλά αυτός τουλάχιστον κονόμαγε από τις φαντασιώσεις του.
        Τώρα έμεινε ο μπόνιος και κάποιοι άλλοι γραφικοί, με τους οποίους γελάει ο κόσμος. Θα μου πείς γιατί όχι, εδώ υπάρχουν έλληνες που βλέπουν τον σουλεϊμάν, δεν θα βρεθούν και 5 *** να πάρουν στα σοβαρά και τις δικές μου φαντασιώσεις;
        (αλήθεια, δεν τη βαρέθηκες την κασέτα της συνομοσιολογίας ακόμα; Δεν τα βλέπεις τα αδιέξοδα της σκέψης σου; Δεν βλέπεις ποιά συμφέροντα προωθούν τον Καμμένο και των τσίπρα; ‘Η απλά βγάζεις μεροκαματάκι;)

        Like

      3. Το οτι δεν απαντάς επι του σχολίου το εκλαμβάνω ως…απάντηση…

        όπως λέγαμε και στο Δημοτικό…(το τελειώσες άραγε;) σε τάπωσα…

        Πάρε τηλέφωνο στο : 210 9444000 ζήτα τον Νότη ή τον Σταϊκούγα και πες τους να στείλουν τις απαντήσεις γραμμένες (μη κάνεις και κανένα λάθος στην αντιγραφή).

        Like

      4. Μικρό παιδί χαρά γεμάτο. Όταν δεν μπορείς να επιτεθείς στο επιχείρημα επιτίθεσαι στο πρόσωπο και μάλιστα με υπονούμενα.
        Αφού γράφεις πρακτορίστικες φαντασιώσεις, και ιστορίες επιπέδου CDS (κατακα-η-μμένου αξίας 27 δισεκατομμυρίων) σε τι να σου απαντήσω;
        Αστείος είσαι… κατα πάσα πιθανότητα βολεμένος σε κάποια υπηρεσία του δημοσίου, που εισπράττεις μερικές χιλιαδούρες το μήνα, παίζοντας με τον υπολογιστή στο γραφείο σου.
        Game over, boy.

        Like

      5. πού σαι , ΝΔουλε Socrates ;

        Πες στον Μπουμπουκο πριν σε στείλει για περατζαδα, να σε ενημερωνει για τον Δημοσιο Τομεα στη Σουηδία που έλεγες πως ειναι μικρός ..

        για το ποσα πληρώνει το Δημοσιο σε μισθους και συνταξεις, ωστε να μη λες τις αρλουμπες περι 72 δις ετησιως…

        και το πως τα CDS ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ όπως έλεγε ο Πάνος Καμμένος, την ώρα ποθ ο Τσιρίδας σου έλεγε πως δεν θα πληρωθει ουτε σεντ σε cds μετά το psi.

        ANTE ΓΕΙΑ ΑΓΟΡΙΝΑ.

        Like

      6. Σου έπεσε ο μισθός από τα 4 χιλιάρικα στα 2,5 και στεναχωριέσαι μικρούλη;
        Κοίτα να συνηθίσεις, γιατί μπορεί κάποια στιγμή να αναγκαστείς να φτιάξεις βιογραφικό για να δουλέψεις σε καμμιά πραγματική δουλειά, στον ιδιωτικό τομέα.
        Για ΠΡΩΤΗ φορά στη ζωή σου.

        Like

      7. Socrates

        μέχρι τα 8000 που παιρνει ο Μπουμπουκος σου και σου πετάει κάνα ξεροκόμματο για να τρολάρεις έχω ακομα ενα περιθωριο 4 χιλιάρικων…

        Like

      8. Σου έβαλα ΑΚΡΙΒΗ ΝΟΥΜΕΡΑ! ΟΛΑ ΑΠΟ ΤO http://www.eurozone.europa.eu

        ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΟΣΟ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ. ΣΩΣΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΟΥ. ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ΜΗ ΑΠΑΝΤΑΣ.

        (ειμαι “βολεμένος” Ιδιωτικός Υπάλληλος ημιαποσχόληση με 400,00 € και προσεχώς άνεργος-ΓΙΔΙ)

        Like

      9. Τα συλληοητήριά μου, ισχύουν τα γ-ΙΔΙΑ ακριβώς που έγραψα παραπάνω και στον Petrosp.

        Αν ΠΡΑΓΜΑΤΙ είσαι ιδιωτικός υπάλληλος με 600 ευρώ το μλήνα και δεν καταλαβαίνεις ότι το ότι πληρώνεις τη βενζίνη με καπέλο 70% και το σούπερ μάρκετ με καπέλο 50%, χαράτσια επί χαρατσίων, φόρους επί φόρων ΕΞΑΙΤΙΑΣ 100% του σπάταλου και διεφθαρμένου δημοσίου, τότε φίλε μου μάλλον δεν είμαι εγώ σε λήθαργο.
        Αν δεν σε ενοχλεί που δήμος της αττικής πληρώνει 3.500 κηπουρούς, άν δεν σε ενοχλέι που οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί διδάσκουν 19 ώρες την εβδομάδα, αν δεν σε ενοχλεί που εκατοντάδες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ εφάπαξ, αν δεν σε ενοχλεί που έχουμε 20 φορές πιό πολλούς “τυφλούς” από τον υπόλοιπο πλανήτη, αν δεν σε ενοχλεί που οι υπάλληλοι της νομαρχίας κεφαλλονιάς άρπαξαν 850 χιλιάρικα και τα έπαιζαν στοίχημα, αν δεν σε ενοχλεί που βγαίνουν στη σύνταξη με 15-ετία κοριτσάκια 40 χρόνών, αν δεν σε ενοχλούν οι ατέλειωτες λίστες τις σπατάλης και της διαφθοράς, τότε ίσως θα πρέπει να ζηρήσεις ψυχιατρική βοήθεια.
        Τους προσωπικοιύς χαρακτηρισμούς τους αντιπαρέρχομαι, και δεν ανταποδίδω.
        Δεν αρμόζουν σε ένα μπλόγκ σας της Ολυμπίας.
        Τέλος άν ήμουν βολεμένο κομματόσκυλο, δεν θα σου έγραφα όλα τα παραπάνω, n’est pas?.
        Στο μέλλον να σκέπτεσαι πριν να πυροβολήσεις.

        Like

      10. ** Σωκράτη, ξεχνάς ότι ο ΓΑΠ κυβερνούσε δυο χρόνια, αλλά πριν κυβερνούσε 5 χρόνια η ΝΔούλα. Και όλα τα αίσχη του δημοσίου θα μπορούσε να τα αλλάξει εάν ήθελε. ***** Ο λαός δεν ξεχνά, δεξιά και αριστερά.

        Like

    6. Socratesgb αν βλεπει ο καθενας μας την τσεπη του μπορει κ να εχεις δικιο
      ομως η κυβερνηση μιας χωρας πρεπει να ειναι κυβερνηση ολων των πολιτων της
      το 1/3 του πληθυσμου μας ειναι σε κατασταση απογνωσης
      τα εσοδα απο τις ”αποκρατικοποιησεις” πηγαινουν εξ’ολοκληρου στο ταμειο του χρεους
      τα πιθανα μελλοντικα πλεονασματα της οικονομιας πηγαινουν επισης εξ’ολοκληρου στο ταμειο αυτο.
      η επιμυκηνση λοιπον που λες οτι κερδισαμε με ευνοικους ορους, για τους ανθρωπους που ζουν κατω απο τα ορια της φτωχειας, μεταφραζεται σε επιμικυνση της δυστυχιας τους. αφου με αυτη την συμφωνια δεν προβλεπεται καμια προοπτικη για αναπτυξη κ ουτε υπαρχει περιπτωση να πεσει χρημα στην αγορα απο καπου.
      ειναι απλα μια επιμικυνση της μιζεριας μας για καποιο διαστημα, πιθανον μεχρι τις γερμανικες εκλογες.
      προσωπικα πιστευω οτι η κατασταση στο εσωτερικο θα χειροτερεψει.. θα κλεισουν οσες επιχειρησεις εχουν απομεινει, η ανεργια θα αυξηθει, οι κατασχεσεις σπιτιων θα απελευθερωθουν, οι μειωσεις μισθων θα συνεχιστουν, το κοινωνικο κρατος θα πεθανει τελειως κ φυσικα ειναι αστειο να πιστευουμε οτι οι ομολογιουχοι θα παραχωρησουν τα ομολογα τους στο 30% της αξιας τους οπως προβλεπει η συμφωνια.
      δεν ξερω την ηλικια σου αλλα απο αυτα που αναφερεις κατα καιρους για την δραχμη δειχνουν οτι δεν εζησες εκεινη την εποχη..
      1) η δραχμη με το οπλο της υποτιμησης προστατεψε την χωρα κ την περιουσια μας πολλες φορες στο παρελθον.. η υποτιμηση δεν εχει μονο αρνητικα αλλα κ θετικα αφου μετα απο υποτιμηση αυξανεται η ανταγωνιστικοτητα των προιοντων μας
      2) ειναι αληθεια οτι τα εισαγομενα προιοντα υψηλης τεχνολογιας με την δραχμη γινονται απλησιαστα.. απο την αλλη μερια ομως, το καλαθι της νοικοκυρας γινεται προσιτο στον καθε ελληνα.. πηγαιναμε με 5000 δρχ στο σουπερμαρκετ κ γεμιζαμε καροτσι με ποιοτικα προιοντα ελληνικης παραγωγης κ σημερα με αυτα τα λεφτα παιρνουμε 3 κιλα τυρι.
      3) εκτος απο τους δημοσιους υπαλληλους που αναφερεις, θα συμφωνησεις οτι μια ακομη πληγη της οικονομιας μας ειναι οι λαθρομεταναστες.. η λαθρομεταναστευση στην ελλαδα οφειλεται αποκλειστικα στο ευρω.. αν ειχαμε δραχμη δεν θα ειχε καμια αξια γιαυτους αφου τα εμβασματα στις πατριδες τους θα ηταν πενιχρα κ φυσικα ολοι αυτοι ερχονται με την ελπιδα οτι απο την ελλαδα θα εχουν ευκολη προσβαση στις πλουσιοτερες αγορες της ΕΕ
      4) ειναι αληθεια οτι με την δραχμη δεν μας δανειζαν ευκολα απο το εξωτερικο κ αρα ουτε ο εσωτερικος δανεισμος ηταν ευκολος.. μηπως ομως τα ευκολα δανεια ηταν ο λογος που πτωχευσαμε σε κρατικο κ ατομικο επιπεδο? μηπως ηταν το τυρακι που τσιμπησαμε χωρις να δουμε την παγιδα?
      σημερα στο ευρω χανουμε ολα τα αναπτυξιακα εργαλεια της οικονομιας μας(ενεργεια, μεταφορες, επικοινωνιες, συγκοινωνιες κλπ), χανουμε επισης ολο τον ορυκτο πλουτο κ τα θαλασσια κοιτασματα, χανουμε ακομα κ εδαφη, χανουμε κ τα σπιτια μας πολλοι κ τις δουλειες μας.. μειωνεται το προσδοκιμο ζωης, χανουμε τη νεολαια που μεταναστευει, καταστρεφουμε υγεια, παιδεια, στρατευμα, κοινωνικο κρατος κ καθομαστε στο μπαλκονι μας να βλεπουμε συμπατριωτες μας να ψαχνουν ολη μερα στους καδους των σκουπιδιων.
      φυσικα τιποτα απο ολα αυτα δεν υπηρχε περιπτωση να γινει αν ημασταν στην δραχμη.. κ πρεπει να τα υποστουμε ολα αυτα, για να απολαμβανεις εσυ φτηνο i-pad κ γερμανικο αυτοκινητο………μεγαλη η χαρη σου.

      Like

      1. Κωνσταντίνε, φαίνεσαι προσγειωμένοςάνθρωπος και οι δικές σου επιφυλάξεις και στενοχώριες είναι οι ίδιες με των περισσότερων ελλήνων.
        Είμαστε στριμωγμένοι, δεν υπάρχει αμφιβολία. Όταν επί Σημίτη και Καραμανλή κάποιοι ουρλιάζαμε για το χρέος των 200 δισ και λέγαμε “δεν μπορεί η ελλάδα των 10 εκατ. να έχει διπλάσιο χρέος από την τουρκία των 70 εκατ. οι περισσότεροι μας έλεγαν κινδυνολόγους και γραφικούς.
        Έτσιμας χαρακτήριζαν επίσης και το 2000-2001 όταν λέγαμε ότι το ευρώ θα μας κάνει καλό μόνο εάν α. μπούμε με χαμηλή ισοτιμία (450-500) και β. μειώσουμε δραστικά το μέγεθος του δημοσίου. Αλλιώς δεν θα είναι ποτέ ανταγωνιστική η ελλάδα.
        Ο σηίτης ξόδευε σαν να μην υπάρχει αύριο και ο καραμανλής που προσπάθησε έστω χλιαρά, βρήκε απέναντί του τον τοίχο του λαϊκισμού του τζέφρυ και των δημοσίων υπαλήλων.
        Όταν λοιπόν μας έκατσε η διεθνής κρίση είμασταν γυμνοί ανάμεσα στα; αγγούρια.
        2010: Έπρεπε να πάρουμε μια απόφαση, Χρεωκοπία και έξοδος από το ευρώ ή εσωτερική υποτίμηση και πόνος για μερικά χρόνια. Ο χρόνος του πόνου είναι ανάλογοα του ρυθμού μείωσης της σπατάλης και της διαφθοράς στο δημόσιο, ΟΛΑ τα προβλήματά μας από εκεί εκπορεύονται.
        Αν αντέξουμε ΟΚ, αν το κατεστημένο (πολιτικοί και δημόσιοι υπάλληλοι) νικήσει …γαία πυρί μυχθήτω.
        Μια τελευταία σκέψη.
        Ας υποθέσουμε ότι βγαίνουμε από το ευρώ τώρα, με αυτό το δημόσιο.
        Πόσο καιρό θα αντέξουμε;
        Τι θα αλλάξει στην οπραγματικότητα;
        Τίποτε απολύτως.
        Θα μειωθεί η ανεργία για 2-3 χρόνια λόγω των εξαγωγών αλλά η αγοραστική δύναμη θα είναι πρακτικά μηδέν, έτσι κι αλλιώς, διότι ότι κερδίζει το κράτος θα πηγαίνει ΠΑΛΙ στο σπάταλο και διεφθαρμένο κράτος.
        Πάλι ο ιδιωτικός τομέας θα βασανίζεται να πληρώσει το απίθανο δημόσιο.
        Αυτή είναι η αλήθεια, ας κάνουμε τις επιλογές μας.

        Like

      2. η σημερινή κατάντια του δαχτυλοδειχτούμενου που χρωστά παντού κράτους ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΊΤΑΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ. αν είσαι τίμιος κι εργατικός κι όχι υπερφιλόδοξος σ’ αυτή την χώρα πολύ απλά, την έκατσες την βάρκα ειδικά όταν ξεκινάς από το μηδέν, δεν υπάρχουν έτοιμα και δεν θες να πατήσεις επί πτωμάτων. είτε το μηδέν είναι δημόσιο είτε ιδιωτικό. τραβάς κατά τις τράπεζες για να αποκτήσεις κι εσύ μια κατσίκα. γιατί το κράτος που είναι ένα περίεργο σφουγγάρι και απορροφά τόσο τους κόπους των ιδιωτικών όσο και των δημοσίων, είναι επίσης ξενόδουλο και ξενόφερτο, είναι ανθελληνικό. το κράτος που εκπροσωπεί υποτιθεται την κοινωνία μας σε eurogroup θα γυρίσει να την απαυτώσει κι άλλο και θα βρει τρόπο να ρίξει το φταίξιμο αλλού όχι στην ίδια του την ανώμαλη φύση.

        Like

      3. αν βγουμε αυτη την στιγμη απο το ευρω, με αυτους τους πολιτικους κ χωρις καμια προετοιμασια, συμφωνω οτι η κατασταση θα ειναι πολυ δυσκολη.. αυτο επρεπε να γινει το 2010 χωρις δευτερη σκεψη κ αποκλειω να μας πετουσαν εξω τοτε γιατι ολο το χρεος σχεδον ηταν σε δραχμες κ ιδιωτες κ ελληνικο δικαιο..
        αλλα η διαφορα στον τροπο σκεψης μας ειναι η εξης.. εγω πιστευω οτι ολη η κατασταση που ζουμε δεν ηταν ενα ατυχημα αλλα ηταν σχεδιο δεκαετιων.. η ελιτ του τοπου αποφασισε να εκχωρησουμε πληρως κυριαρχια με ανταλλαγμα την ευημερια ενος μερους του πληθυσμου…. αυτο ακριβως ανακοινωνει η μπενακη στον παπουλια στο γνωστο βιντεο.
        εσκεμμενα βασει σχεδιου υπερχρεωσαν την χωρα πολεμησαν την παραγωγικη οικονομια, υπερδιογκωσαν τις δημοσιες δαπανες, πηραν ολυμπιακους αγωνες, εθαψαν τα πετρελαια, αφησαν αφυλακτα τα συνορα, πολεμησαν καθε τι εθνικο κ προωθησαν ολους τους εθνομηδενιστες σε θεσεις κλειδια. φτασαμε σε σημειο ο σημιτης να παρακαλαει τον χασαν απο την τηλεοραση να γινει ελληνας κ ο καραμανλης να προωθει την υποχρεωτικη διδασκαλια των τουρκικων στα σχολεια κ την αλλοιωση των ιστορικων βιβλιων.
        το ερωτημα λοιπον που καλουμαστε να απαντησουμε δεν ειναι ευρω ή δραχμη αλλα αν θελουμε να εχουμε εθνος ή οχι.
        πιστευω οτι μπορεις να το καταλαβεις. κ δεν ειμαι καθολου αισιοδοξος οτι μπορουμε πλεον να αναστρεψουμε αυτη την κατασταση αλλα τουλαχιστον να μην προσπαθουμε να κανουμε το μαυρο, ασπρο.
        οικονομικη ενοποιηση της ευρωπης χωρις να προηγηθει πολιτικη ενοποιηση, σημαινει λεηλασια των φτωχων χωρων απο τις πλουσιες. αυτη την στιγμη λεηλατουν τον πλουτο μας ριχνοντας καποια ψιχουλα για να καλυψουν το μικρο κενο στο ελλειμμα… η λεηλασια ομως θα συνεχιστει κ αφου μηδενισουμε το ελλειμμα κ παμε σε πλεονασματα κ αυτο γιατι οποιος εχει μπλεξει με τραπεζες κ τοκους, το καταλαβαινει. τον ιδιο δρομο δυστυχως ακολουθει κ η κυπρος που ηδη εχει εκχωρησει τα μισα κοιτασματα στους τοκογλυφους κ φυσικα θα της φανε κ τα αλλα μισα αφου το χρεος της θα αυξανεται τεχνητα οπως εγινε σε εμας.
        κ πιστευω οταν οι βορειοι δουν οτι πλεον δεν εχουν τιποτα αλλο να κερδισουν απο την ευρωζωνη, θα την κανουν με ελαφρα αφηνοντας πισω τους καμμενη γη. ολοι ειχαμε πιστεψει στο ευρωπαικο ονειρο αλλα αυτο που μας προεκυψε ειναι εφιαλτης.

        Like

      4. Κωνσταντίνε,
        συμφωνώ ως προς τις περισσότερες διαπιστώσεις σας αλλά ΟΧΙ ως προς τα κίνητρα των ευρωπαίων.
        Επίσης δεν συμφωνώ καθόλου με τις μαύρες προβλέψεις σας, καθότι οι Ευρωπαίοι μας χρειάζονται για πολλούς λόγους, κυρίως γεωπολιτικούς αλλά και ενεργειακούς, αν τελικά βρεθούν υδρογονάνθρακες.
        Επιτρέψτε μου να είμαι λίγο πιο αισιόδοξος από σας.

        Like

    7. Και ενα τραγικο οικονομικο λαθος απο τον Σωκρατη.
      Η Γερμανια θελει φτηνο δολλαριο για να αγοραζει φτηνες πρωτες υλες(πετρελαιο,μεταλλα…).
      Με φτηνες πρωτες υλες ειναι φτηνη στις νεες αγορες αλλα και στην ευρωπαικη.
      Δεν ενδιαφερεται για εξαγωγες στις ΗΠΑ, οπου εκει η αμερικανικη οικονομια ελεγχει ολη την ηπειρο.Οι εμπορευματικες αγορες ειναι ατυπως μοιρασμενες.
      Αυτο που γραφω φαινεται, οταν το ευρω πηγε στα 1,22 εγιναν σημεια και τερατα για να ανεβει.Και πολυ γρηγορα πηγε στα 1,36.
      Οι δε ΗΠΑ με ακριβο ευρω ,δηλαδη ακριβα ευρωπαικα προιοντα,καθαριζουν την αγορα ολης της ηπειρου και εχουν αυξημενο τουρισμο απο Ευρωπη(και πολλα αλλα).
      Απλη και γρηγορη αναλυση.

      Like

      1. Ώπα, ο Felix, εκτός από όλα τα άλλα είναι και “οικονομολόγος”.
        Άκου τι είπε ο άνθρωπος: Η Γερμανία δεν ενδιαφέρεται για τη αμερικανική αγορά.!!!!!!
        Μεγάλε έγραψες.
        Chapeau…

        Like

      2. Καλα δεν θα σου μαθω οικονομικα.Πανε να σπουδασεις.
        Απλως φαινεται οτι εισαι ακομη ενας ημιμαθης μπαρουφας.
        Της συνομοταξιας των θλιβερων αναλυτων της πλακας.
        Μαθε πρωτα τα βασικα για ευρω-δολλαριο-αγορες-πρωτες υλες(τεταρτο μαθημα πολιτικης οικονομιας)και μετα ξαναγραψε και αν θελω θα σου απαντησω.

        Like

      3. Felix, σαν αιώνιο φοιτητάκι ετών 35 μου ακούγεσαι.
        Μπαγασάκο, κολλάς ένσημα μπας και σε πάρουν σε κανα υπουργείο, μαζί με τους άλλους αργόσχολους, που κάνουν μαϊμού διδακτορικά μέχρι τα 45;

        Like

    8. Σωκράτη μην ξεχάσεις να δεις λίγο μέγκα και σκαι απόψε
      για ενημερωθείς για τη σωτηρία της χώρας.

      Like

    9. Ευτυχώς που “έχεις μάτια και βλέπεις” εσύ Eaglos.
      By the way (που έλεγε και ο άρχοντας του μακιγιάζ τρισμέγιστος κίμωνας) ο κατα-καημμένος βολευτής από 25 χρονών, πώς θα διαπραγματευθεί με τον σόϊμπλε;
      Θα στείλει τον άρχοντα του κρατικοδίαιτου συνδικαλισμού Μανώλη να τον πλακώσει στα σάλια;
      Ή μήπως θα στείλει τον τσίπρα να του τα πεί στα αγγλικά;
      ‘Ασε μας καημμένε…

      Like

      1. Γι’αυτο και εμεις δεν στειλαμε καποιον ανεπαγγελτο αλλα στειλαμε τον πιτσαρα απο το Νιου Γιορκ τον συμφοιτητη του Σουηδου ελαιοχρωματιστη και “εσκισε” για μια φορα ακομα…

        Like

      2. Σαμαράκος, ξεσαμαράκος, ίσως δεν είναι και η καλύτερη επιλογή, με βάση την πρακτική εμπειρία, αλλά είναι ο καλύτερος που έχουτμε σήμερα.
        Δυστυχώς ή ευτυχώς.
        Αν μη τί άλλο δεν λέει π@π@ριές του τύπου έχουμε υδρογονάνθρακες αξίας 5 τρισεκατομμυρίων τη στιγμή που δεν έχουν ακόμα ξεκινήσει καλά-καλά οι έρευνες, σαν τον ευτραφή γόνο μεγαλοεισαγωγέα και ήρωά σου.
        Βλέπεις είναι πολύ ΕΥΚΟΛΟ να είσαι συγρόνως νομικός, γεωφυσικό, οικονομολόγος και γενικώς μπαρουφολόγος όταν απευθείνεσαι σε πρόβατα.

        Like

      3. Σωκράτη , μεταξύ μας τώρα , μου αρέσει πολύ η δουλειά που κάνεις . Θα ήθελα να μου δώσεις μερικές πληροφορίες πως να εργοδοτηθώ κι εγώ μαζί σου . Θα σου δώσω και μερικά στοιχεία του βιογραφικού μου που νομίζω μπορείς εαν θέλεις να προωθήσεις στους εντολείς σου
        1) Ο αγαπημένος μου ήρωας απο την Ελληνική ιστορία είναι ο Εφιάλτης (μεγάλος ‘Ελληνας όπως και ο Σωκράτης και αυτός)
        2) Δικαιολογώ απόλυτα όλους τους μεγάλους ηγέτες της χώρας μεταπολιτευτικά για τα ελάχιστα λάθη και μικροπαραλέιψεις τους σχετικά με τον υπερδανεισμό της Ελλάδας και στον αντίποδα απαξιώ και ικτιρώ όλους τους παλιοέλληνες που χρεοκόπησαν τη χώρα τους
        3) επιθυμώ όλοι οι άχρηστοι και τεμπέληδες εργαζόμενοι και μεροκαματιάρηδες να παραδώσουν άμεσα μισθούς , συντάξεις , οικίες , χωράφια , χρυσαφικά και άλλα τιμαλφή στους ταλαίπωρους και ανακεφαλαιομένους ”πυλώνες” της οικονομίας μας .
        4) Μου αρέσει πάρα πολύ να βλέπω ποταπούς και μίζερους να μαζεύουν τροφή απο τα σκουπίδια για να επιβιώσουν ενώ πίνω το αφέψημά μου στη βεράντα μου
        5) ‘Εχω όνειρο ζωής να συμβάλλω ούτως ώστε να γίνει το όνειρο πραγματικότητα και να αλληλοεξοντωθούν οι ‘Ελληνες μεταξύ τους (ξέρεις Δεξιοί – Αριστεροί , Δημόσιοι – Ιδιωτικοί , Βόρειοι – Νότιοι , Ολυμπιακοί – Παναθηναικοί κλπ αν ξεχνώ κάτι παρακαλώ διόρθωσέ με)
        5) Προτιμώ οι πολιτικοί της χώρας μου να έχουν σχέσεις με κυρίους όπως οι Χριστοφοράκος , Λαυρεντιάδης , Κοσκωτάς κλπ κλπ . Τους προσδίδει απείρως περισσότερο κύρος απο το να συγχρωτίζονται με τους παρακατιανούς που θέλουν να φέρουν τον τίτλο ” ‘Ελληνες πολίτες”(αηδιάζω και μόνο στη σκέψη)
        6) Παρακαλώ γονατιστός και κάνω τάματα ολη την ημέρα η κόρη μου να μπορέσει απο 11 – 12 ετών να καταφέρει να προσληφθεί σε μια ΕΟΖ όπου και να είναι , για να μάθει τη χαρά της δουλείας , της απαξίωσης και να μάθει να ζεί με ενα κομμάτι ψωμί και μια γαβάθα νερό .
        7) Δεν ακούω τους κακεντρεχείς δοσιλόγους που διατείνονται πως οι Ευρωζώνη και ειδικά οι Γερμανοί (εαν είναι δυνατόν) θέλουν να εκμεταλευτούν με μηδενικό εαν γίνεται κόστος και στο διηνεκές τις πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας
        8) Θαυμάζω τους ιδιώτες στους οποίους έχει παραχωρηθεί αποκλειστικά η έκδοση και κυκλοφορία του χρήματος παγκόσμια μέσω δανεισμού . Είναι τεράστια επιτυχία να δημιουργείς αέρα κοπανιστό να τον δανείζεις και έπειτα να τον ζητάς πίσω σε μορφή εμπράγματων εγγυήσεων .
        9) Θαυμάζω και εσένα επίσης
        10) Ο άνθρωπος είναι ανώτερο είδος αλλά ο Τραπεζίτης είναι ο ΘΕΟΣ . ΠΡΟΣΚΥΝΩ

        ΥΓ. Ελπίζω να επισυνάψεις το παρόν μαζί με την αιτησή μου στους εργοδότες σου . Το μόνο που φοβάμαι είναι μήπως είσαι κανένας απατεώνας και προσπαθείς να διαβρώσεις το υπέροχο συστημά μας απο μέσα οπότε θα πω στον κο Προβόπουλο να το ελέγξει .

        Like

      4. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, φίλε “τσέ thanoscry”, προσπαθώ και εγώ να βγάλω το μεροκάματο, δύσκολες εποχές.
        Δυστυχώς δεν μπορώ να προωθήσω το βιογραφικό σου διότι φοβάμαι μήπως μου πάρεις τη θεσούλα.

        Με επαναστατικούς χαιρετισμούς.
        Εφιάλτης.

        Like

      5. Και εγώ με τη σειρά μου σε ευχαριστώ που με την απάντησή σου επιβεβαιώνεις απόλυτα τα αναγραφόμενα στο σχόλιο μου . Φυσικά άτομα με αδυναμία μη κατευθυνόμενης σκέψεως αδυνατούν να καταλάβουν πως η ”σιωπή είναι χρυσός” τουλάχιστον για να μην εκτείθενται οπότε σε δικαιολογώ ως προς αυτό . Τώρα σχετικά με τις περισπούδαστες οικονομικές σου αναλύσεις και την προσπάθεια σου να εκθειάσεις δημόσια το ορθόν του όλου που βιώνουμε σήμερα καταλήγω στα εξής συμπεράσματα:
        α) Διακατέχεσαι εμφανώς απο το σύνδρομο της Στοκχόλμης . Η ταύτιση σου με αυτούς που εγκληματούν εις βάρος σου ( ναι και εις βάρος σου και ας μην το καταλαβαίνεις) σε κάνει ασυνείδητα να πιστεύεις πως ετσι εσένα θα σε λυπηθούν και θα γλυτώσεις (κούνια που σε κούναγε) .
        β) Χαιρεκακία . Αντιγράφω απο το νεοελληνικό λεξικό χαιρέκακος : Αυτός που επιχαίρει με το πάθημα κάποιου που αντιπαθεί. Στην δική σου περίπτωση είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι . Σε συνάρτηση με το α) βέβαια ένας απόλυτα κατευθυνόμενος εγκέφαλος όπως ο δικός σου δεν έχει κανένα πρόβλημα να εναντιωθεί σε οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα ή τάξη του υποδειχθεί άμεσα ή έμμεσα.
        γ) Πρόβλημα αποδοχής και έλλειψη επικοινωνίας . Με τις τάχα περισπούδαστες οικονομικές αναλύσεις τις πεντάρας και τις εξυπνακίστικες ( οχι έξυπνες ) απαντήσεις τύπου Che thanoscry( παρεπιμπτόντως είναι cy που σημαίνει Κύπρος και είναι τουλάχιστον ανέντιμο και άνανδρο να κάνεις λογοπαίγνιο με αυτό) αποσκοπούν σε αυτό ακριβώς , στο να γίνεις αποδεκτός σε ελάχιστους οι οποίοι συμφωνούν μαζί σου και να προκαλέσεις την επικοινωνία έστω και αντιπαράθεση με τους υπολοίπους .
        Εν κατακλείδι πήγαινε σε κάποιο ειδικό για να βοηθήσεις πάνω απ’ολα τον ιδιο σου τον εαυτό και αργότερα κάνε οσες δημόσιες αναλύσεις και τοποθετήσεις θέλεις .
        ΥΓ. Επιτρέπεται να είσαι οσο επικίνδυνος θέλεις για τον εαυτό σου. Απαγορεύεται ομως να είσαι επικίνδυνος για το κοινωνικό σύνολο(και εσύ και οι όμοιοι σου είστε) .

        Like

      6. Η γνώμη σου δεν έχει καμμία αξία για μένα γιατί κρίνω ότι εκτός από εμπαθής είσαι και ψιλο-χοντρο ….
        Αν δεν ήσουν, θα καταλάβαινες ότι είναι αδύνατον κάποιος να μαντέψει ότι τα 2 τελευταία γράμματα ενός Nickname είναι πιθανό να υποδεικνύουν τη χώρα καταγωγής του.
        Εξάλλου αμφισβητώ ότι είσαι κύπριος, ξέρω πολλούς και δεν σου μοιάζουν καθόλου.
        Είναι εξαιρετικά οξυδερκείς, πολιτισμένοι και ισορροπημένοι και γενικά τους τρέφω μεγάλη εκτίμηση.

        Like

      7. Σε αφήνω στην κρίση των υπολοίπων σχολιαστών και απο οτι βλέπω σε έχουν κατατάξει ήδη εκεί που σου αρμόζει . Πάντως η μπάλα πάει μόνιμα στην εξέδρα απο μέρους σου , για την ταμπακιέρα τίποτα , μόνο πάρλα και θεωρία χαμηλής υποστάθμης . Και οσο για το αν σε ενδιαφέρει η γνώμη μου και αν έχει αξία για εσένα φάνηκε απο το ύφος και το ήθος της απαντήσεως σου . Είσαι τόσο περιορισμένων δυνατοτήτων πνευματικά που μαρτυράς χωρίς ξύλο όπως λένε , σε λυπάμαι φίλε μου μα πιο πολύ λυπάμαι που ζείς ανάμεσα μας , ψηφίζεις και έχεις το δικαίωμα να καθορίζεις το μέλλον των παιδιών μας . Μακάρι να καταλάβαινες έστω και τα μισά απο οσα σου έγραψα όμως δεν τρέφω αυταπάτες . ‘Εχω συναντήσει πολλές περιπτώσεις σαν τη δική σου και μόνο με θεραπευτική αγωγή αντιμετωπίζεται . Φυσικά δεν ξέρω η δραστική ουσία που αποφάσισε να παίρνουμε ο φίλος σου ο Σαμαράς και οι συν αυτώ αν θα βοηθήσει αλλά δοκίμασε ποτέ δεν ξέρεις .
        ΥΓ. Εαν εσύ έχεις γνωρίσει Κυπρίους και κατάλαβες οτι εγώ δεν είμαι τότε μάλλον βρισκόσουν στη λάθος πλευρά της Κύπρου . Εκατάλαες κουμπάρε?

        Like

      8. να αγιάσει η γραφίδα σου Thanoscy, γιατί περιέγραψες ακριβώς το πρόβλημα όσων ακόμα και σε ΤΟΣΟ δύσκολους καιρούς προτιμούν να διχάζουν από το να ενώνουν, να ζητούν κι άλλο σκύψιμο αντί να ζητούν αξιοπρέπεια κι η αξιοπρέπεια έχει στενή σχέση με το βιοτικό επίπεδο το οποίο αν δεν είχε ανέβει με υπεράριθμους απο δω κι από κει, δημόσιο και ιδιωτικό, με κόπο και με δουλειά, τώρα κανείς δεν θα άντεχε την απότομη πτώση του, να βρίσκουν αίτια στους συμπολίτες τους αντί για τους πολιτικούς και την κάκιστη διαχείριση των δημοσιονομικών για προσωπικό τους όφελος επί δεκαετίες. πολιτικοί που τα ρίχνουν στους ψηφοφόρους ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΛΙΕΥΣΑΝ ΜΕ ΒΡΩΜΕΡΑ ΔΟΛΩΜΑΤΑ ΣΑΝ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ!
        το σύνδρομο της Στοκχόλμης όμως; τέτοιο ύφος και λες να είναι απλά “σύνδρομο”;

        Like

    10. Τελείως αναμενόμενο να εμφανιστούν οι παπαγάλοι.
      Σε κανάλια και σε blogs.
      ‘Oσο για τον τοίχο, έννοια σου κι έχει ακόμη τη δική του ιστορία.

      Like

    11. Σωκρατη,δεν ξερω τι αξια θα ειχαν,αν μας εδιωχναν ,απ το ευρω,οι —κλειστες επιχειρησεις–ή΄τα υπερφορολογημενα ακινητα,εντος ευρω παντως για μας δεν εχουν ιδιαιτερη αξια.
      Και οσοι δεν εχουν δανεια ,κινδυνευουν να τα εκποιησουν, τα ακινητα τους,ή να τις κλεισουν τις ρημαδιασμενες τις επιχειρησεις τους γιατι απλα δεν βγαινουν,εντος ευρω παντα,για να ανταποκριθουν στις παραλογες φορολογικες φαντασιωσεις του νεοσσου στην πολιτικη Στουρναρα.
      Ξερω οτι κατι ψωροφυλλαδες τυπου Wall Street Journal,στα σχολια των αναγνωστων χαρακτηριζουν τα χθεσινα περιπου ως αερα κοπανιστο,παραμυθια που πρεπει να πουληθουν προς αντιστοιχες κατευθυνσεις,η Lagarde στους δικους της,ηMerckel το ιδιο,ο Schauble ασαφης οπως παντα ,αλλα λαλιστατος χωρις να δεσμευεται για τιποτα,μεχρι…τις Γερμανικες εκλογες!
      Οπου και θα χρεωκοπησουμε ατακτα,θελουμε δεν θελουμε,εκτος αν μας χαρισουν χρεος,πραγμα μαλλον απιθανο.
      Τοτε βεβαια θα μαστε σε απειρως χειροτερη θεση απ οτι θα μασταν το 10,ή ακομα και σε σχεση με το πως θα ημασταν σημερα,αλλα δεν πειραζει,ολοι θα εχουν επανεκλεγει,ολοι θα χουν βγαλει το κατι τις τους,εμεις ,τοτε θα πιασουμε πατο,ο οποιος μαλλον μας αξιζει απολυτα,σ αυτο θα συμφωνησω μαζι σας γιατι σκεπαστηκαμε με δανεικο παπλωμα και δεν θελουμε να παραξουμε τη δικη μας ταπεινη βελεντζα,στο πιο συγχρονο,βεβαιως ,βεβαιως…
      Περαστικα μας,εχουμε ακομα λιπος.Στον εγκεφαλο,ισως,γιατι βλεπουμε μετα μανιας ανταποκρισεις απο Βρυξελλες,αλλα ο αερας τα βραδια απο τις πολλες σομπες και τζακια θυμιζει Βουλγαρια..

      Like

      1. Να σου πώ ένα μυστικό που ΟΛΟΙ ξέρουν αλλά δεν το παραδέχονται, για τους δικούς τους λόγους;
        Κούρεμα θα γίνει και μάλιστα πολύ μεγάλο αλλά πρέπει να γίνουν πρώτα 2 πράγματα.
        1. Στην ελλάδα να νοικοκυρέψουμε το σπάταλο και διεφθαρμένο δημόσιο.
        2. Στη Γερμανία να γίνουν οι εκλογές.
        Γιατί είμαι απόλυτα βέβαιος και αισιόδοξος;
        Ψυχρά και ωμά, γιατί οι Ευρωπαίοι τρέμουν στην ιδέα να έλθουν οι ρώσοι στο αιγαίο και οι κινέζοι να πάρουν τα λιμάνια.
        Γιατί ξέρουν ότι αν μας διώξουν από το ευρώ η ελλάδα δεν θα έχει άλλη επιλογή παρά να φύγει εντελώς από την Ε.Ε.

        Like

      2. Να σου πω και εγω ενα μυστικο που εσυ δεν το παραδεχεσαι για τους δικους σου λογους ;;

        Και να γινει κουρεμα πλεον τα χρηματα τους τα εχουν εξασφαλισει Χ10 με τις αποκρατικοποιησεις !!!!

        Και επειδη οπως ειπες δεν γουσταρουν ουτε Ρωσους ,ουτε Κινεζους ουτε αλλους και θεωρουν την Ελλαδα χωραφι τους και τον αντωνακη δικο τους παιδι τα παιρνουν ετσι, μπιρ-παρα !!

        Θα τα ξαναπουμε οταν αρχισουν τις διαπραγματευσεις για την ενταξη των Σκοπιων στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ με το ονομα “Μακεδονια” ερημην της Ελλαδος και τον Σαμαρα να μας το περναει για αλλη μια επιτυχια του επειδη δεν θα ειναι η μοναδικη “Μακεδονια” !!!

        Like

      3. Aν λοιπον επιδιωκαμε το κουρεμα ΤΩΡΑ,και οχι μετα τις αμφιβολες λυσεις τυπου επαναγορας χρεους,αν και οποτε και οσο γινει,ετσι ωστε τοτε να καθοριστει το υψος της δυνητικης ωφελειας,δεν θα ταν ολα πιο ομορφα;
        Αφου λοιπον,παντα το αντεπιχειρημα ειναι η αλλαγη νταβατζη,γιατι ποτε δεν διαπραγματευτηκαμε σοβαρα;
        Και επιμηκυνοντας τα χρονια δανεισμου και εξαθλιωση για το ενα τριτο του ελληνικου πληθυσμου,που δεν θα τα καταφερει,τι ακριβως επιτυγχανουμε ειπαμε;
        Ευρω,αν θελουν και αυτοι,αλλα προτασσοντας τα δικα μας συμφεροντα.
        Εθνικο νομισμα και αλλαγη αφεντικου ,σε αλλη περιπτωση αλλα με πολυ σοβαρα ανταλλαγματα.
        Εκτιναξη αριθμων στο dare economics ωσονουπω,ταυτοχρονα με εκλογες στη Γερμανια.
        Τι,παριστανουμε οτι δεν καταλαβαινουμε;;;;;

        Like

      4. τι κανουν οι Γερμανοι ;;;
        τρεμουν τους Ρωσους και τους Κινεζους;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
        ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ;;
        απο που ενημερωνεστε ;; απο το Βημα και την Καθημερινη ;;;
        ψαξτε λιγο στο διαδυκτιο ,δειτε απο που παιρναν οι Ρωσοι τους αγωγους της GAZPROM κατευθειαν στη Γερμανια !!! δειτε τις μετακινησεις ολοκληρων βιομηχανιων στην Κινα και τη Ρωσια απο την Γερμανια !!! Ψαξτε τι αποφασισαν οταν πηγε η Μερκελ σε Κινα και Ρωσια ..

        ο ενας πολος ειναι ηδη στα σκαρια Γερμανια και δορυφοροι του ευρωπαικου βορρα με Ρωσια και Κινα
        και απο την αλλη ασθμαινοντας οι ΗΠΑ με Γαλλια ,Μ.Βρετανια ,ευρωπαικο νοτο ,Ινδια

        Like

  2. Δηλαδη εμ ξεπουλαμε, εμ παιρνουμε και τα χρηματα αργοτερα απ’ οτι μας τα’χαν ταξει (οχι εμεις οι τραπεζες)….

    Τρομερη επιτυχια !!!!!

    Ο καλπικος Κολοκοτρωνης επεστρεψε φερων χρεος και ξεπουλημα.

    Την αλλη φορα προτεινω να στειλουμε μια τρυπια σαμπρελα γεματη λαρδι να διαπραγματευθει εκ μερους μας μιας και δεν νομιζω να τα παει χειροτερα.

    Like

  3. Αλήτες, προδότες, δοσίλογοι, ξεπουλημένοι, καθάρματα, αποβράσματα, αθύρματα, σκύβαλλα, οσφυοκάμπτες ελληνόφωνοι πολιτικοί.

    Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλα κοσμητικά επίθετα.

    Like

    1. Μή στεναχωριέσαι…
      Όταν ξυπνήσει ο … “Γρήγορος” και ο παλαιοημερολογίτης θα πουν πολλά κοσμητικά στο προσφιλές τους Twitter…

      Κάνε όμως υπομονή γιατί μπορεί όμως να αργήσουν λίγο αφού άργησαν να κοιμηθούν…
      Πολλή πίκρα…

      Like

        1. Και εγώ “Ρητορικά” σου απάντησα…
          🙂
          Εννοώ ότι έχει τόσους ξερόλες εδώ μέσα , που σίγουρα θα σου απαντήσουν επί παντός επιστητού…

          Like

  4. Όταν αναφέρεστε σε αξίες να αναγράφετε και την διευκρίνησι «σημερινή».

    Τα μεταλλεύματα, ορυκτά, γαιάνθρακες κλπ είναι χρηματιστηριακά προϊόντα. Η ίδια η Ρωσία ξελάσπωσε όταν εκτινάχθηκε λόγω πολέμων η αξία του πετρελαίου και ήταν πλέον συμφέρουσα η εξόρυξις του. Αύριο δηλαδή μπορεί τα σημερινά 200δις να αξίζουν μερικά τρις.
    Η Ελλάς λ.χ. είναι μια από τις μεγαλύτερες εξαγωγές δυνάμεις βωξίτου στον κόσμο. Εάν αύριο σταματήσει τις εξαγωγές (προκαλέσει τεχνητή έλλειψι) τότε η τιμή του βωξίτου θα φθάσει στα ύψη, συνεπώς άλλη θα είναι η αξία του σε μία τέτοια περίπτωσι.

    Τα πάντα είναι σχετικά όταν μιλάμε για την φούσκα του χρήματος.

    Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα προσπάθησαν να κάνουν στην Ρωσία (που ήταν τότε υπό ΔΝΤ), να της αρπάξουν τον πλούτο στην μετά Γέλτσιν εποχή αλλά τους έκατσε ένας Πούτιν (γειά σου ρε Βραδίμηρε 🙂 ) και ακόμη τρέχουν.

    Like

  5. γιατι ξεπουλημα;
    μπορει και να κλεισει ο Οργανισμος για την αποξηρανση της λιμνης Κωπαιδας,ο Οργανισμος διεκδικησης Ολυμπιακων Αγωνων,οτο Ιστιντουτο για την μελετη αναπαπαραγωγης του χταποδιου κ.λ.π….
    δοξα ναχει ο θεος εχουμε μπολικο πραγμα..

    Like

    1. Οποια πέτρα κι αν σηκώσεις, πασοκίλα θα μυρίζει.. τουλάχιστον τους έμεινε ενα γραφικό 6,5% για να θυμίζει το άηθες πέρασμά τους απο τη χώρα.

      Like

      1. κι ενα αλλο* μεταμφιεσμενο σε,« στον σφυριζα,στον σφυριζα,γιατι δεν ησουν ΤΣΥΡΙΖΑ».
        η πρασινη χολερα εχει καλυψει ολη την Ελλαδα.

        Like

    2. Φωτεινή …Φωτεινή…

      ΧΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣAME OΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΌΙΚΑ ,

      ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΙΘΑΝΑ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ

      ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ.

      Ξέρεις τι έγινε χθες ;;; ΕΝΑ ΝΕΟ PSI, ΕΠΙ ΤΑ ΧΕΙΡΩ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΥΒΟΝ.

      Στις μέρες και τις βδομάδες που θα ακολουθήσουν θα αποκαλυφθει σε ολο το μεγεθος της και η φουστιά που έγινε χθές και η καταστροφή που την συνοδεύει…

      Like

    3. Μισα,νομιζω,νομιζω λεω,οτι αυτη η επαναγορα ομολογων θα γινει απο τα ασφαλιστικα ταμεια και τις ελληνικες τραπεζες.
      δεν ξερω αν καταλαβα καλα,ελπιζω οχι…
      κι εγω νομιζω οτι ισως κατι τετοιο φανει τις επομενες μερες,ενα αλλο πσι ,που τοσο υποστηριζε ο τονυ εσκισα.
      αλλα…
      αλλα…
      αυτο που γραφω ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.
      απαντησε μου σε αυτο.
      γιατι αλλιως χανεις το δικιο,που υποψιαζομαι οτι εχεις..
      δεν ειμαι σιγουρη επαναλαμβανω,αλλα υποψιαζομαι..

      Like

      1. Φωτεινή,

        πιστεψε με αυτοι οι οργανισμοί που λες , ειναι σταγονα στον ωκεανό …
        ποσους απασχολουν ; 10.000 ;;
        τι ποσα καταναλωνουν ετησίως 50 εκ ; 100 εκ ;;
        εδω χαριζουμε 230 δις στους απατεωνες τραπεζιτες ..φτασαμε να τρωνε ενα ολοκληρο ΑΕΠ μεσα σε 4 χρονια και ασχολουμαστε με παρωνυχιδες…

        Like

      2. Μισα,βλεπεις που ειναι το προβλημα σε λογικες σαν τη δικη σου;
        δεν ειναι ενας,δεν ειναι δυο,ειναι χιλιοι δυο.
        ομως εχεις παντα δυσκολια να παραδεχτεις οτι ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ.
        εγω δεν εχω προβλημα να αποδεχτω και να ειμαι κριτικη σε αυτα που διαβαζω..
        και σε αυτα που λες.
        ειναι ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ η αποψη σου,αυτο σου λεω.
        πολυ χρημα που πληρωνει ο λαος,οι ανθρωποι με τρομερες δυσκολιες,παει σε εκαντονταδες χιλιαδες τετοιους ΚΟΠΡΟΥΣ,που με τη σειρα τους φροντιζουν να επισιτιζουν τους ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΡΧΙΚΟΠΡΟΥΣ.
        δικαιοσυνη,αξιοκρατια,οχι πελατειακο κρατος ,ΜΙσα

        Like

      3. Φωτεινή

        για τα 230 δις στις τράπεζες εχεις να πεις κάτι ;

        Το να ξαναρχιζουμε το παραμυθι με τους κακους ΔΥ ,ειναι σαν ξαναζεσταμένο φαΐ…που δεν φτανει και να χορτάσεις κιολας…

        Κι αντε πες πως ειχες δικιο…

        Ποιος θα βαλει ταξη ; ο Σαμαρας που διορισε ολη τη Μεσσηνια στο ΥΠΠΟ ;
        ο Μπενιτο του Psi ή ο Κουρέλης που εβαλε προχτές την κορη του σε καποια «ανεξάρτητη αρχη»;

        Η κλεπτοκρατικη πολιτικη ταξη που άφησε τον Χριστοφοράκο να φυγει στο Μοναχο και τον Καραβέλα στην Ουρουγουάη,επειδή επι 40 χρονια σιτιζοταν απο τα ταμεια τής Siemens?

        Like

      4. τα 230 δις των τραπεζων Μισα,δεν εχουν γραφτει στο ελληνικο χρεος ακομα.
        τι να πω;
        λεω Μισα,οτι δεν μπορουμε να πληρωνουμε τη διαπλοκη και τη χασουρα των ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.
        για αυτο ΟΥΣΤ.
        ΟΥΣΤ ομως και σε ολα τα πασοκολαμογια που εχουν δημιουργησει και συντηρουν αυτο το συστημα.
        ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΠΡΟΙ ΠΟΥ ΣΙΤΙΖΟΝΤΑΙ,ολοι οι ΑΡΧΙΚΟΠΡΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ θα ζουν και θα βασιλευουν στην Ελλαδα.
        δεν ειδες τι γινεται;
        ο πολυδωρας ,μια μερα προεδρος στη βουλη,διορισε την κορη του.
        και τοπαιζε και Πατριωτης,ο ξεφτυλας.
        η αλλη,η …γνωστη του παπουτση ,10.οοο το μηνα..
        εξω ολα τα λαμογια.

        Like

      5. Φωτεινη

        ΔΥΣΤΥΧΩΣ, έχουν γραφτει ΟΛΕΣ οι επιδοτησεις των τραπεζών στο χρεος.
        Αυτό συμφωνησαν να μη συμβαινει για τις άλλες χωρες, σε εμάς ισχυει :

        ΚΟΒΩ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΟΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩΣΩ ΣΤΟΝ ΣΑΛΛΑ.

        Κι αυτη η φουσκα πρέπει να σπασει.

        Μαζί με τις απαραιτητες ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΑΡΑΔΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΩΝ-ΠΑΣΟΚΩΝ ΚΑΙ ΝΤΕΜΕΚ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ.

        Like

      6. Μισα,διαβασε το Δευκαλιωνα στο στοχασμος -πολιτικη.
        τα 230 δεν ειναι στο χρεος.
        τωρα που ειναι τι να σου πω..δεν πολυκαταλαβαινω απο οικονομικα.

        κατα τα αλλα, κρεμαλες στους Απατεωνες Κοτζαμπασηδες,πολιτικους.

        Like

      7. Φωτεινή

        Ευχαριστω.Ενδιαφέρουσα προσέγγιση
        Δλδ τα πρωτα 28 δις προς τις τράπεζες καταγραφηκαν στο δημοσιο χρεος συμφωνα με οσα λεει ο Δευκαλίων, ενώ τα υπολοιπα 200 δις ειναι στον αέρα σε καποιου ειδους γκριζα ζωνη…

        ΟΥΑΟΥ !!! Δλδ μπορει επιπλέον των 350 δις του ΔΧ να έχουμε κι αλλα 200 δις να μας περιμενουν στη γωνια ;;;!!!!

        Ωρέ τι αστέρια διασωστες πολιτικους έχουμε!!!

        Ο Δευκαλιων παντως θετει μια φοβερή συγκριση επί τάπητος:
        οι τραπεζες, λέει, έχουν πάρει 260 δις κρατικη βοηθεια για να εγγυηθουν 150 δις καταθεσεων!!!

        ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ:

        h..p://stoxasmos-politikh.blogspot.gr/2012/11/blog-post_2949.html

        Like

      8. ναι Μισα.
        λεει και κατι αλλο πολυ ενδιαφερον,που σιγουρα το ειδες.
        να σταματησουνε οι τραπεζες να κανουνε σαν τη χηρα στο κρεββατι,γιατι απο τα ελληνικα ομολογα εχουν χασει μονο 60 δις.
        ενω εχουν παρει 260 δις.
        αυτο που το πας,;;;
        ειναι πολυ ενδιαφερων ο Δευκαλιων και τα λεει πολυ απλα.

        Like

      9. Φωτεινή

        ακου κι ένα ακομη πολύ ενδιαφέρον που δεν έχει πολυακουστεί.
        Τα λεφτά των Ελλήνων που εφυγαν απο τις εγχωριες τράπεζες προς την Ελβετία, έχουν επενδυθεί από τις ελβετικές τράπεζες κατά κυριο λόγο σε γερμανικά ομόλογα.
        Δλδ καταλήγουμε ουσιαστικά , ο εξαχθείς εθνικός πλούτος της Ελλάδας δια μέσου των σκολιών χρηματοπιστωτικών οδών, να καταλήγει να χρηματοδοτεί ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΩΣ, την «διάσωση» δια των μνημονίων.

        Αν ειχαμε εθνικά συνορα και έλεγχο κεφαλαίων , αυτά τα χρηματα δεν θα εφευγαν ποτέ απο την χώρα.
        Τωρα οι Ναζηδες της Μέρκελ μας παριστάνουν τους ηθικολόγους κήνσορες και μας κουνάνε απειλητικά το δάχτυλο,χρησιμοποιοώντας ουσιαστικά ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ.

        Like

      10. βρε Μισα,για αυτο ολοι λενε οτι η γερμανια κερδιζει απο την κριση και σωζει τις τραπεζες της, που ειναι φαλιρισμενες.
        και οχι μονο δικα μας λεφτα,αλλα ολων των νοτιων.
        ειδα μια εκπομπη με τον δελαστικ.
        5 τρις εχουν παρει οι τραπεζες,ειπς,και τωρα μαζευει η γερμανια απο μας.
        κανεις δεν ειπε οτι ειναι ψεμα.
        το λενε και στην ιταλια ο συλβιο και ο τρεμοντι.
        ειναι η παγκοσμιοποιηση αλλα και πολλα αλλα.
        ομως εμεις πλεουμε μεσα σε μια θαλασσα διαπλοκης και διαφθορας,αυτο ειναι το βασικο προβλημα για το Εθνος μας.
        η βρωμα και η δυσωδια,πρωτα απο ολα.
        αν δεν ξεβρωμισουμε δεν μας σωζει τιποτα.

        Like

      11. Φωτεινή

        αυτό είναι το lobbying τής εταιρειοκρατίας…
        ετσι λειτουργεί το συστημα.
        νομιζω, αν θυμαμαι καλά, πως οι 3 τελευταίοι κυβερνήτες του Νιού Τζέρσεη είναι φυλακισμένοι για διαφθορά.
        ΕΔΩ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΕ.
        ΑΛΛΙΏΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ.
        όσο μένουμε σε αυτο το μπορντέλλο , θα μάς φέρονται σαν σε φτηνές πόρνες και δεν υπάρχει περιπτωση ούτε να την πληρώσουν οι ένοχοι , ούτε να αλλάξει κάτι…
        κι αν εμφανιστεί καποιος καλός δικαστικός , τυπου Ντι Πιέτρο, οι Μπουνγκα -Μπουνγκα έχουν χιλιους τροπους διαφυγής:

        Like

  6. Φάση 2 …

    ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ: ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ (διαβαζε «το αφεντικο τρελάθηκε και δεν πουλάει, χαρίζει») , μαζί και τα πιθανά ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (τριχες κατσαρές μεν, καθώς το Δημοσιο έχει κηρύξει εσωτερικη σταση πληρωμών η οποία ανέρχεται στα 11 δις πανω κάτω)…

    ΠΟΥ ΠΑΝΕ;

    ΜΑ ΣΤΟΝ «ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟ ΕΙΔΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ» , ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ .

    Επιβεβαιωνόμαστε απολυτα όταν λέγαμε πως ο πολεμος δηλώσεων και πληροφοριών απο ΔΝΤ και Γερμανία, ήταν εικονικός και ψεύτικος.

    Οι ψευτο επιτυχιες του Some.r.ass οδηγουν στην καλύτερη των περιπτωσεων στα 300 δις χρεος το 2020…
    το οποίο ,οι ΣΤΟΥΡΝΑΡΕΣ, ΟΙ ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣ και οι ΚΑΦΕΤΖΟΥΔΕΣ της τρόικας που απέτυχαν σε ΟΛΕΣ τις εως τωρα προβλέψεις τους, ελπίζουν πως θα αντιστοιχεί τότε στο 124% του ελληνικου ΑΕΠ.

    ΜΕ 7% ΥΦΕΣΗ ΤΟ 2013 ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ , ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΙΘΜΗΤΉΡΙΑ….

    Για να τελειώνουμε με τα ψεμματα των κατοχικών : εχουμε το σηκουελ των virtual πανηγυριών τους , όπως συνέβη και τον Οχτωβρη του 2011 με τον ΓΑΠ και τον Μάρτη του 2012 με τις θριαμβολογίες των Μπενιτοσαμαράδων ….

    Κρατηστε μια φράση που λέχθηκε πριν 2,5 αιώνες και θα την θυμηθείτε τους μήνες που έρχονται:

    «Θα σας ζητήσουν τα ντουφέκια · να έχετε δίπλα · να δώσετε το ένα και να κρατήσετε το άλλο. Ένα ντουφέκι εκατό ψυχές θα γλυτώση».

    Like

  7. Τι να ξεπουλήσουμε ρε υποκριτές;-Εδώ οι δικοί μας χαχόλοι βγάλανε στο παζάρι σαν “γύφτισσα μαϊμού”ακόμα και τον ανθό της νεολαίας μας!-‘ΟΛΑ τ’ άλλα τα έχετε πάρει ήδη και το ξέρετε!-Οπότε μας δουλεύετε και καλά κάνετε αφού δεν βρίσκεται ΚΑΝΕΙΣ να σας δώσει την απάντηση που σας αρμόζει!

    Like

    1. 10 δις το πολύ απο ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ, ΛΙΜΑΝΙΑ, ΝΗΣΙΑ , ΟΠΑΠ…

      όσο τα κέρδη 20 ετών, μόνο του ΟΠΑΠ …

      Κι ίσως λέω πολλά για τα 10 δις…

      Και μετά τι ;;;

      Τις γυναικες και τα παιδιά μας στους Ολλανδους sex tourists…

      ή στους surgeons on the go, των κοσοβάρικων συνεργείων «ανταλλακτικών»….

      Ερχεται η ανάπτυξη , βγείτε με λαμπάδες στους δρόμους !!!

      Like

  8. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΓΓΛΙΚΑ. ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ Η ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΤΕ ΓΡΑΠΤΩΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    Like

      1. Nαι αλλα υπαρχουν και κουφοι Ελληνες που δεν γνωριζουν Αγγλικα αγαπητέ!

        Like

  9. ε νομίζω πλέον το παράκαναν, όλοι. εδώ δεν πρόκειται να γίνει τίποτα εκτός από πεντε έξι μεγάλες διαμαρτυρίες με πολύ ξύλο και χημικό στο μέλλον. πρέπει να γίνει κάτι έξω, Θεέ συ γνωρίζεις τι.

    Like

    1. δεν πρόκειται γιατί πρόκειται για κομπανία. πώς θα παίξουν το κουκλοθέατρο να κρατούν απασχολημένο το λαό με τα ΚΟΜΜΑΤΑ χωρίς κι αυτούς; δεν πρόκειται ποτέ δεν θα το δεις αυτό. περιμένουν ένα restart κι αυτοί. μετά θα δεις διάφορα. το θέμα είναι αν ο Θεός θα βάλει το χέρι Του. κάποια στιγμή.

      Like

  10. Εγω προβλεπω οτι η οποια ψευδης αισιοδοξια καλλιεργουμενη απο τα ΜΜΠΕ θα κρατησει το πολυ ενα μηνα.
    Ο κοσμος εχει αρχισει να καταλαβαινει τι παιζεται, και να ηθελε να ξεχασει δεν θα τον αφηνει η καθημερινοτητα του που παει απο το κακο στο χειροτερο.
    Ετσι σε 2 με 3 μηνες η κυβερνηση θα καταρευσει υπο την πιεση της κατακραυγης.

    Το ζητημα ειναι τι θα επακολουθησει.

    Like

    1. Μετα ερχονται Χριστουγεννα, το Πασχα διπλα ειναι , τσουπ καλοκαιρακι και μετα Σεπτεμβριος και οι Γερμανικες εκλογες

      Η κυβερνηση δεν ειναι ανακη να κανει κατι οτι αποφασεις ειναι να παρθουν ,θα παρθουν απ’εξω πλεον.

      Like

      1. τα Χριστουγεννα δεν σημαινουν τιποτα πια σε θεμα αλλαγής ψυχολογίας.

        Μαλλον οι εορταστικές περιοδοι επιδεινωνουν το γενικό κλίμα, καθώς οι συγκρισεις με τα Χριστουγεννα προ ΔΝΤ είναι πολυ προσφατες στη μνημη.

        ειναι κάτι σαν τα γενέθλια ενός αγαπημένου προσωπου που πέθανε προσφατα.
        γινονται αιτία θρηνου και κατηφειας, όχι χαράς…

        ετσι αν νομιζει η χουντα Σαμαρά πως θα τη σκαπουλάρει πηδωντας από Χριστουγεννα σε Αποκριες και μετά Πασχα, μαλλον την έχει βάψει…

        Like

  11. Θά περιμένω ἀκόμη λίγο…ἕναν…
    ΕΝΑΝ ἀπό τούς σχολιαστές νά παρατηρήσει τήν κατά…Λυγερόν προσέγγιση στό ἄρθρο τῆς Μαλάμως, πού εἰρήσθω ἐν παρόδω, μᾶς λέει καί ὅτι…”μᾶς τἄλεγε”…
    …ΕΝΑΝ.

    υ.γ.
    “λαθάκι”;
    ἤηη…ΛΑΘΑΚΙ.

    Like

    1. Παπ@ρια μάντολες…
      Ὄχι τρεῖς ὤρες…ἕνα χρόνο νά περιμένω, ΕΝΑΣ δέν θά βρεθεῖ…
      Γιά πᾶμε λοιπόν…

      Τί μᾶς λέει ὁ…ἀόματος ποιητής;

      “Αν, μάλιστα, ληφθούν υπόψη οι εκτιμήσεις επιστημόνων πως κάτω από την Κρήτη υπάρχει κοίτασμα φυσικού αερίου αξίας 300 δισεκατομμυρίων ευρώ -για το οποίο ακόμη δεν υπάρχουν επίσημα αποτελέσματα σεισμικών ερευνών- τότε η αξία των… εγκάτων της ελληνικής γης φθάνει σε «αστρονομικά» επίπεδα.”

      …4 τρίς 900 δίς…
      τόσο ἔπεσες ἔξω κ. ἀόματε ποιητή…
      ἄν δεχθοῦμε τά 5.2 τρίς πού δίνουν ἐπίσημα οἱ ἀμερικανοί γιά ἐκεῖ κάτω…καί ὄχι τά πλέον τῶν…δέκα τρίς πού λέω ἐγώ.
      καί ἡ Μαλάμω ΔΕΝ τόν διορθώνει μέ δική της ὑποσημείωση…
      τῆς Μαλάμως…τό κάγκελο δηλαδή…

      νά δεῖς ποιός “ἄλλος” τὄλεγε αὐτό…
      ποιός ἔλεγε ὅτι μέ κεῖνα τά ψιλά, ΤΟΤΕ, ἀποπληρώνουμε τό χρέος καί μᾶς μένουν κάι φραγκοδίφραγκα γιά…πασατέμπο;
      ἔ σόρρυ μέν…”ἀνάπτυξη” ἤθελα νά πῶ…
      πῶς τόν λένε, πῶς τόν λένε…

      ἔ ρε΄τοῦβλα ἐδῶ μέσααα…
      πού μοῦ σχολιάζετε τά πάντα ἐκτός ἀπ’ αὐτό πού μᾶς καίει…
      μποῦ.
      καλά νά σᾶς κάνουν.

      Like

      1. Δεν λέω πόσο αποτιμάται ο ορυκτός πλούτος λαλίστατε ποιητά Μιχαήλ…
        Που σίγουρα η αξία του είναι πάρα πολλά τρις ευρώ,,,
        Απλά αναφέρω για ποσο θέλουν να μας τα “πάρουν” τα ασημικά..
        Τόσο απλό ποιητά μου..

        Like

      2. ἄσε…
        δέν τό σώνεις.
        ἀφοῦ, καί καλά, ἀναφέρεσαι σέ ἐπιστήμονες, ἔπρεπε νά ἀναφερθεῖς σέ ὅλους…
        ἤ νά βάλεις (*) καί ἀπό κάτω τά πραγματικά νούμερα…
        misleading φίλτατε…ἀόματε…
        …MISLEADING.

        υ.γ. βλέπω ὅτι ἀπολαμβάνω τῆς προσοχῆς σας…
        καί τῶν…περιποιήσεών σας…
        …θά ἀνταποδώσω.

        Like

      3. καί ἅμα ἤσουνα καί ὡραῖος καί τόσο ψυλλιασμένος καί…σωστός, ἔπρεπε νά σχολιάσεις στό πρῶτο μου σχόλιο…
        πρίν ἐπανέλθω.
        too little too late…

        Like

  12. Διπρόσωπη η τρόϊκα – Έκθεση-σοκ στην WSJ: “Δεν θα υπάρξει ποτέ βιωσιμότητα στο χρέος”!

    11/27/2012 – 17:14

    Έκθεση-σοκ της τρόϊκα που είδε το φως της δημοσιότητας πριν λίγο στην αμερικανική εφημερίδα Wall Street Journal, αποκαλύπτει ότι η απόφαση που ελήφθη τα ξημερώματα για το ελληνικό χρέος ελήφθη απλά και μόνο για να κερδηθεί χρόνος, αφού η υπόθεση “βιωσιμότητα ελληνικού χρέους” θεωρείται χαμένη από τους τροϊκανούς, σύμφωνα με όσα περιέχει η έκθεση!

    Η ίδια η τρόικα φέρεται (ΕΕ, ΔΝΤ, ΕΚΤ) δείχνει ότι έχει δύο πρόσωπα και ενώ δημοσίως φέρονται να υποστηρίζουν ότι εξασφαλίστηκε η βιωσιμότητα του χρέους στα εσωτερικά τους έγγραφα που διακινούν αμφισβητούν το σχέδιο για τη μείωση του ελληνικού χρέους στο οποίο συμφώνησαν χθες οι υπουργοί Οικονομικών της ευρωζώνης.

    Like

  13. ΠΡΟΣ Socrates.gb
    Θεωρείς οτι διαφέρεις απο τους προβοκάτορες και τα παπαγαλάκια;
    Αναμασάς και μεταφέρεις οσα λένε οι δωσίλογοι,προδότες.
    Μούγγα για τα δις,που κατέκλεψαν οσοι κυβέρνησαν;

    Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s