olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Ο Βαξεβάνης για την αντιγραφή και τις δημοσιογραφικές μπανιέρες…

Posted by olympiada στο Οκτώβριος 27, 2012

Του Κώστα Βαξεβάνη

Είμαστε μια μικρή δημοσιογραφική ομάδα. Δημοσιογραφική. Σε αυτό επιμένουμε ιδιαίτερα. Δεν έχουμε μετοχικά σχήματα, δεν πήραμε δάνεια, δεν χρησιμοποιήσαμε τη δημοσιογραφία για να εξυπηρετήσουμε συμφέροντα. Ξεκινήσαμε την έκδοση του HOT DOC με 5.000 ευρώ κεφάλαιο. Δεν μπήκαμε σε μπανιέρες για να μουλιάσουμε την δημοσιογραφία στα αρωματικά νερά του life style, δεν παρουσιάσαμε ως δημοσιογραφία τα γιλέκα του Καματερού. Στον τραπεζικό μας λογαριασμό υπάρχει ένα ποσό για να πληρωθεί το χαρτί, οι άνθρωποι που δουλεύουν και κάτι πίτσες ντιλίβερι τα μεσημέρια που μας έχουν
καταστρέψει.

Ναι αυτή η εικόνα είναι αδιανόητη για πολλούς. Ο δημοσιογράφος στην σχηματική του απεικόνιση θα είναι ή αλήτης ρουφιάνος, ή κυριλέ και κονομημένος. Λίγο μας ενδιαφέρει. Πάμε κάνουμε τη δουλειά μας και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που μας αρέσει. Και που τα βάζουμε με μεγαθήρια που δεν μπορούν να μας αντιμετωπίσουν, γιατί κάνουμε μόνο τη δουλειά μας.

Οι έρευνες του HOT DOC σε ένα εξάμηνο έχουν προκαλέσει πάνω από 10 εισαγγελικές παρεμβάσεις και άλλες τόσες ερωτήσεις στη Βουλή. Αυτές οι αποκαλύψεις δεν απασχόλησαν καθόλου τα γνωστά και παλιά μέσα ενημέρωσης. Έρευνές μας έχουν παίξει ακόμη και στο REUTERS αλλά όχι στα ελληνικά κανάλια. Νοιώθουμε ταυτόχρονα μόνοι αλλά και πολύ κοινωνικοί. Έχουμε γύρω μας κοινό που βγάζει και μεταδίδει μια υγιή απαίτηση και μας προσφέρει όσα έχουμε ανάγκη. Και δεν είναι μόνο τα 2,5 ευρώ.

Στο έκτακτο τεύχος του περιοδικού που είναι πολύ πιθανό να έχετε στα χέρια σας, αποκαλύψαμε την λίστα Λαγκάρντ. Ναι ήταν μια μεγάλη επιτυχία, αλλά ήταν και ένα χρέος. Η Ελλάδα δεν μπορεί να ζει με την υποκρισία, όμηρος ενός πολιτικού συστήματος που ρίχνει δεξιά αριστερά τις λάσπες του υπονόμου του.

Το τεύχος αυτό δεν πρόλαβε να φτάσει στα περίπτερα και αντιγράφτηκε από πειρατές. Δεν ήταν ανώνυμα μπλογκς, αλλά μεγάλα «μαγαζιά». Αυτό ήταν ενδεχομένως και η απόδειξη της επιτυχίας του. Όπως έγραψα χαριτολογώντας στο twitter «είναι ένας θρίαμβος. Ακόμη και ο Τριανταφυλλόπουλος αγόρασε HOT DOC έστω για να το αντιγράψει». Δεν σεβάστηκαν τίποτα. Με το πρόσχημα της είδησης και της αναπαραγωγής της, δεν έδωσαν κάποια στοιχεία της έρευνας (10 άνθρωποι δούλευαν γι αυτήν επί ένα μήνα) αλλά αντέγραψαν και δημοσιοποίησαν τη λίστα. Τη δουλειά μας. Την αγωνία που περάσαμε για να διασταυρώσουμε αν είναι γνήσια η λίστα, τα ξενύχτια που κάναμε για να ελέγξουμε στοιχεία, την πνευματική και την σωματική μας κούραση.

Δεν είναι μόνο αλήτες που καπηλεύτηκαν τη δουλειά μας. Δεν είναι μόνο λήσταρχοι που δεν είχαν τα κότσια να κάνουν ότι κάναμε. Στόχος τους είναι η ισοπέδωσή μας. Να μην υπάρχουμε. Έδωσαν την ύλη μας στο κοινό, για να μην αγοράσει το περιοδικό. Να μην έχουμε έσοδα. Δεν θέλουν ανεξάρτητες φωνές, ψύλλους στον κόρφο τους και στον κόρφο των αφεντικών τους.

Τους διαβεβαιώνω πως εμείς θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε. Χωρίς να μπούμε σε μπανιέρες στις οποίες μετά θα φτύνουμε. Χωρίς να πάρουμε δάνεια. Χωρίς να εκβιάσουμε. Χωρίς να δώσουμε δώρο σερβιέτες και στριγκάκια. Θα υπάρξουμε απλώς γιατί έχουμε αυτό που δεν έχουν. Έχουμε αναγνώστες, δεν έχουμε πελάτες. Και ξέρουμε πως θα αγοράσουν το HOT DOC. Έχουμε τα κότσια επίσης να σας το ζητήσουμε, γιατί απλώς απευθυνόμαστε στο άλλο μας κομμάτι. Εσάς.

90 Σχόλια to “Ο Βαξεβάνης για την αντιγραφή και τις δημοσιογραφικές μπανιέρες…”

  1. Λεωνίδας said

    ασε Κωστα εδω μεσα τζαμπα στη βαλανε τη δηλωση
    εδω μανα μου ειναι φασιστογιαφκα ψευτοπατριωταραδων

    και μονο που αποκαλυπτεις Μπεννυδες ,Μοσχαρολιακους και Κυπατζηδες κιτρινους δημοσιοκαφρους

    ετοιμασου να τα ακουσεις απο τα φυντανια

    των «γραφειων» που δηθεν σχολιαζουν εδω

    Μου αρέσει!

  2. ΟΡΕΣΙΒΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ said

    ΝΙΝΙ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ Ή ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ…

    Μου αρέσει!

    • Eaglos said

      Εδώ κρύβονται οι κλασιδιάριδες, στον Βαξεβανη κόλλησες;

      Μου αρέσει!

    • Σοφία said

      Ρε φίλε να τις αναλάβει, αλλά πριν πεις αυτόν νινί της λάσπης κοίτα τα νινιά που υπέγραψαν… ψήφισαν.. καταπάτησαν.. πούλησαν.. χρέωσαν… ξεπούλησαν…μιζώθηκαν… απέκρυψαν… και δεν έχουν αναλάβει καμία ευθύνη.
      Αυτός που την «έχασε» γιατί δεν εχει ευθύνη; Πώς την «έχασε»;

      Μου αρέσει!

    • rims said

      Γιατι εσεις δεν κρυβεστε ορε κρητικοι οταν σας κυνηγαει η αστυνομια για την φουντα η τις παρανομιες αυτος τουλαχιστον τολμησε και εβγαλε στη σεντρα εστω την πετσοκομενη λιστα που εδω και δυο χρονια τωρα επαιζε κρυφτουλι απο χερια πολιτικων συκεων και μαφιοζικων απο-βλητων(βλεπε νομο για δημοσιευση υλικου εισαγγελικης ερευνης και μαλιστα παρανομου οπως βολευει τον χοντομπεννυ και αλλα κατακαθια αυτου του τοπου,τωρα αν παιζει και αυτος το παιχνιδι καποιων θα φανει στο μελλον.

      Μου αρέσει!

  3. Ada said

    1000 +1 ΜΠΡΑΒΟ στον Κ. Μπαξεβανη ο οποιος τιμα τη δημοσιαγραφία.Αποκαλυψε αυτο που θα έπρεπε να εχει αποκαλύψει η πολιτεια αφου ειχε επιβεβαιωσει οτι τα χρηματα ηταν προιον παρανομων δραστηριοτητων. Μια ακομα ντροπη για το «δημοσιογραφο – κατ εντολην εισαγγελεα» ιδιοκτητη της ζούγκλας που καπηλευτικε τη δουλεια άλλων σκαναροντας σελιδες του περιοδικου….. παροτι ειδα στο site του τα ονοματα – ολα γνωστα φυντανια της Ελλάδας αυριο θα αναζητησω το περιοδικο. Μενει πλεον καμια αμφιβολια για τα αιτια της αποκρυψης της λιστας απο τους υπαλληλισκους παπακωνσταντινου και βενιζελο? Το γνωστο κουκουλωμα των αφεντικων απο τους πιστους υπαλλήλους……. Ναυτια και εμετος

    Μου αρέσει!

    • ΟΡΕΣΙΒΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ said

      ΓΙΑ ΒΟΗΘΑ ΜΑΣ ΡΕ ADA… ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΕΣΥ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΔΑΕΙΣ…

      Μου αρέσει!

      • Eaglos said

        Ξέρεις πολλές νοικυρές, μαθητές, σπουδαστές και ανήλικους με λογαριασμούς στην Ελβετία;

        Μου αρέσει!

      • Ada said

        Ευχαριστως να σε βοηθησω/ Γραφω οτι την αποκαλυψη θα επρεπε να την κανει η πολιτεια ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΙΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ δραστηριοτητων. Λοιπον φιλε μου επι δυο χρονια ΔΕΝ το εκανε και προφανως δεν το έκανε γιατι οι καθ υλιν αρμοδιοι ηθελαν να προστατευσουν και να δωσουν χρονο στα αφεντικα τους να μεταφερουν τα χρηματα σε ασφαλεστερους τοπους η απλως να εκβιάσουν καποιους άλλους. Αναμφισβητητα στη λίστα αναφερονται και άνθρωποι που κατεχουν νομιμα τα χρήματα οπως και οπως σωστα γραφει ο Eaglos και «απλοι» φοροφυγαδες που «ποτιστικαν κοντα στο βασιλικο». Εφοσον λοιπον υπηρξε ομερτα καθε σωτος δημοσιογραφος ειχε ΚΑΘΗΚΟΝ να ψαξει και να δημοσιευσει τη λιστα αυτουσια και βεβαιως δεν εινε δουλεια του ουτε και θα μπορουσε να ξεχωρισει τα προβατα απο τα εριφια. Δεν ξερω ορεσιβιε κρητικε ……..αν το εχεις προσεξει η σου εχει διαφυγει αλλα μαλλον βρισκομαστε σε πόλεμο και στον πολεμο ξερεις καμια φορα πρεπει να χρησιμοποιηθουν και καπως πιο ανορθοδοξα μεσα!

        Μου αρέσει!

      • T( said

        Ορεσίβιε, μισθοφόρε του συστήματος: Τα ονόματα και τα λεφτά μπορεί να είναι προϊόν παράνομων δραστηριοτήτων, φοροδιαφυγής, βιτρίνα άλλων προσώπων, ή νόμιμα. Να ελεγχθεί! Η μαζική έξοδός τους από την χώρα, δημιούργησε έλλειψη στις τράπεζες και, για να υπάρξει η περιβόητη βιωσιμότητα τους, γίνονται ΑΜΚ και δίνονται εγγυήσεις πολλών δις απ’ το κράτος ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕΣΩ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ!

        Μου αρέσει!

      • vasilis said

        Μαλον για ορεσιβιος Κυπατζης δειχνεις.

        Μου αρέσει!

    • Scott said

      Η πειρατία of intellectual property στην Ελλάδα ξεπρνά τους κινέζους!. …οι πράσινες ζούγκλες του Μάκιου και οι παπαγάλοι των μεγάλων συμφερόντων βρίθουν… και κυκλοφορούν ακόμα και εδώ μέσα!!!

      Μου αρέσει!

  4. Γιώργος Θ. Κανελλάκης said

    Μήπως το ένταλμα έχει να κάνει και με το δημοσίευμα της θείας Όλγας που δε ξεχνάει, ούτε εκείνη, ούτε οι εταιρεία που εργαζόταν αφιλοκερδώς ;

    Και έτσι σήμερα να βρήκαν την ευκαιρία να το βουλώσει ;

    Μου αρέσει!

  5. ΓΙΩΡΓΟΣ Π. said

    ΜΠΡΑΒΟ Κ.ΜΠΑΞΕΒΑΝΗ…
    ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΓΙΝΩ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΟΥ,ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΛΕΣ ΦΩΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΒΟΗΘΑΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ….

    Μου αρέσει!

  6. ΟΡΕΣΙΒΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ said

    Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΤΑ ΝΙΝΙΑ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΣΤΗ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ… ΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕ Σ´ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ;

    Μου αρέσει!

  7. ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΣ said

    ΚΩΣΤΑ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ….ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ….ΕΥΓΕ..

    Μου αρέσει!

  8. peri majestic αποχή 40% said

    AΠΟ ΖOUGLA.GR

    Οι αυτεπάγγελτες διώξεις κατά δημοσιογράφων -αναφέρομαι στην περίπτωση Βαξεβάνη- δίνουν τον τόνο του πανικού της εξουσίας, όποια κι εάν είναι η αιτία που τις προκαλεί.

    Πιθανώς η παρέμβασή μου για το συγκεκριμένο άτομο, του οποίου η εμπάθεια υπερέχει κατά την ταπεινή μου γνώμη των δημοσιογραφικών του κατορθωμάτων, να εμπεριέχει και το στοιχείο της έκπληξης. Η μετριότητά μου, ωστόσο, δεν θα πάψει ποτέ να υποστηρίζει ότι από τον φιμωμένο δημοσιογράφο είναι προτιμότερος ο πλέον ανίκανος.

    Δεν γνωρίζω την πηγή των στοιχείων που δημοσιοποίησε ή τη μεθοδολογία κι ούτε με αφορά. Εκείνο που ενδιαφέρει εμένα και φυσικά κατά μείζονα λόγο την κοινή γνώμη είναι η έντιμη διαχείριση των εγγράφων που περιήλθαν στην κατοχή του.

    Επειδή, μάλιστα, ο εν λόγω κύριος επικοινώνησε με τον δικηγόρο μου απειλώντας με αγωγές και μηνύσεις για τη δημοσιοποίηση του επίμαχου θέματος από την ηλεκτρονική εφημερίδα zougla.gr – από πότε, άραγε, αποτελεί αδίκημα η αναδημοσίευση ειδήσεων όταν αναφέρεται η πηγή;- θεωρώ πως έχω υποχρέωση να θυμίσω στους διώκτες του ότι επέλεξαν τον χειρότερο τρόπο για να επιβεβαιώσουν εκείνο που ο ελληνικός λαός υποψιάζεται.

    Ότι, δηλαδή, κάτι σοβαρό συνέβη με τα ονόματα που περιέχονται στην πρωτότυπη λίστα Λαγκάρντ.

    Ο δημοσιογράφος έχει μοναδικό εντολέα τον πολίτη και κανέναν άλλον. Δικαιούται με οποιονδήποτε τρόπο να συλλέγει πληροφορίες, προκειμένου να εξυπηρετείται το δημόσιο συμφέρον, και δεν μπορεί να διώκεται για αυτό.

    Εάν όντως -και οι διωκτικές αρχές είναι οι μόνες που μπορούν να γνωρίζουν- τα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας είναι γνήσια, χωρίς να έχουν τεχνηέντως απομονωθεί ή αλλοιωθεί κάποια από αυτά, τότε η δίωξη θα έχει τυπικό μόνον χαρακτήρα.

    Εάν πάλι τα συγκεκριμένα στοιχεία δεν συμπεριλαμβάνονται στην επίμαχη λίστα και δόθηκαν στη δημοσιότητα με μοναδικό σκοπό τον εντυπωσιασμό και το κέρδος, το θέμα παίρνει άλλη διάσταση.

    Στην προκειμένη όμως περίπτωση, οι Αρχές επικαλούνται την προστασία προσωπικών δεδομένων και δεν καταλαβαίνω, την ώρα που η ζωή των Ελλήνων πολιτών έχει απαξιωθεί εις το έπακρον, τι νόημα έχει η προστασία των προσωπικών δεδομένων εύπορων συμπατριωτών μας, όταν οι υπόλοιποι οδηγούνται στην αυτοκτονία.

    Εκεί που φτάσαμε, είναι επιτακτικό να χυθεί άπλετο φως και κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε ποτέ να επιτευχθεί με διώξεις και τυπολατρίες.

    Θεωρώ χρέος μου να συμπαρασταθώ στον δημοσιογράφο και να υπενθυμίσω στους διώκτες του ότι η κηδεμονευόμενη δημοσιογραφία στην Ελλάδα ανήκει σε ένα παρελθόν το οποίο σύντομα θα αποτελεί μόνον θλιβερή ανάμνηση.

    Αργά ή γρήγορα, η πραγματική λίστα θα γίνει κτήμα των Ελλήνων πολιτών, παρά τις κυπατζήδικες μεθόδους παραπληροφόρησης και εκφοβισμού…

    Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012, 00:22

    Μου αρέσει!

  9. sfina said

    Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτά που μας αποκαλύπτει
    ο Μπαξεβάνης, αλλά είναι άλλο να φαντάζεσαι και άλλο
    να στο εξιστορεί κάποιος και από εκεί και πέρα μπορείς
    να βγάλεις τα συμπεράσματά σου.

    Ένα είναι σίγουρο και με τα υπονοούμενα που αφήνει
    κανένας από αυτούς τους αλήτες και ρουφιάνους, δεν
    βγάζει έντιμα το ψωμί του, παρά μόνο με εκβιασμούς, με
    αλισβερίσι, με αμοιβαία και βρώμικη συναλλαγή με την
    εξουσία και όπως έλεγαν πιο παλιά με χυμένα μυαλά στην
    άσφαλτο και σπέρμα!

    Έτσι εξηγείται πως έκαναν τεράστιες περιουσίες και
    με την ευκαιρία να θυμηθούμε και το άλλο το μπομπούκι,
    τον εκβιαστή με τα 5.οο.οοο που τα έκανε… βόλτα στη Γαλλία
    με σκοπό να τα πάει στην Ελβετία.

    Άκουσε κανείς την συνέχεια???

    Μου αρέσει!

  10. ΟΡΕΣΙΒΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ said

    ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ… ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑ Ν´ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΙΣ ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ… ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΩΡΑ… ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΛΑΣΠΟΛΟΥΤΡΑ ΤΩΡΑ.

    Μου αρέσει!

  11. to συστημα κλωτσάει και δαγκώνει. Ο Μπαξεβάνης είναι ότι καλύτερο έχουμε δημοσιογραφικά σε αυτην την χώρα

    Μου αρέσει!

  12. Σοφία said

    Kώστα εγώ το αγόρασα το Hot Doc

    Δεν περίμενα να το βάλουν στο ιντερνετ. Θεωρώ ότι η δουλειά σας έπρεπε να πληρωθεί.
    Κάνεις φοβερή δουλειά και μπράβο σου.
    (Και το τεύχος για την δολοφονία Τσαλικίδη ήταν ΦΟΒΕΡΟ!)

    Τρελλάθηκα όταν είδα ότι εσένα κυνηγά «αυτεπάγγελτα» ο εισαγγελέας, ε ρε Βαξεβάνη να μην είσαι ένας βολευτάκος του ΠΑΣΟΚ με μερικές πλαστογραφίες κι άλλα εγκλήματα του κοινού ποινικού δικαίου… δεν θα σε άγγιζε κανείς!
    Όπως δεν αγγίζει και τον καραγκιόζη που είπε ότι έδωσε την λίστα για φύλαξη σε άτομο του γραφείου του αλλά χάθηκε… τι να κάνουμε χάθηκε!
    Ας μην την έχανε να μην την βρεις εσύ. (αναρωτιέμαι πόσα άλλα απόρρητα έγγραφα για την ασφάλεια της χώρας μπορεί να «έχασε» -τι να κάνουμε;- ο συγκεκριμένος φαιδρός)

    Αν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος είναι ο Παπαροκωνσταντίνου, ας μην την έχανε.
    Αυτά που βλέπουμε είναι απίστευτα.
    Εσύ κάνεις εξαιρετικά τη δουλειά που αποφάσισες να κάνεις.

    Μου αρέσει!

  13. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    μα και συ …Κωστα,..

    Δεν εχανες το…στικακι να μην στενοχωρησεις τον..βενιζελο και σηκωσει το τηλεφωνο?

    http://www.katohika.gr/2012/10/blog-post_2771.html

    Μου αρέσει!

  14. konstantinos said

    Καλημέρα σας
    1ον. Γιατί να εμφανιστεί, αφού αν τον πιάσουν θα του κάνουν τη ζωή κόλαση..
    2ον.ΟΛΑ τα τεύχη του έχουν αποκαλύψει πολλά πάρα πολλά,σε όσους τα έχουν διαβάσει…
    Προς τον ΟΡΕΣΊΒΙΟ ΚΡΗΤΙΚΌ δηλαδή φιλε έκανε λάθος που το δημοσιοποίησε?το οτι επιχειρηματίες εκβιάζονταν όλο αυτό το καιρό το γνωρίζεις μέσω αυτής της λίστας για να γεμίσουν κάποια ταμεία κομμάτων?Δεν σε ενόχλησε το γεγονός ότι ένας το έχασε και άλλος το ξέχασε?
    Οι εισαγγελεις δεν τρεξανε αλλη φορα τοσο αμεσα…κ ολος ο μηχανισμος?και το αν ειναι νομιμα η παρανομα τα ποσα ας σκεφτει ο καθένας μονος του…αν εχετε μαθει να σκεφτεσται εκει στα ορη…

    Μου αρέσει!

    • ΟΡΕΣΙΒΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ said

      ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΦΙΛΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΞΕΡΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΛΩΡΑ… ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΗΚΑΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΤΖΑΝΝΗ; ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΛΙΣΤΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥΔΙΑΣΜΕΝΗ; ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΚΙ ΕΣΥ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΠΑΤΙΡΑΚΙ ΕΙΣΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ… ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΚΡΙΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ… ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΕΠΟΝΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΠΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟ ΒΑΞΕΒΑΝΗ;

      Μου αρέσει!

    • ΟΡΕΣΙΒΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ said

      ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΩΝ/ΝΕ… ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50.000 ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΒΕΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ… ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΧΕΡΙΑ ΠΕΡΑΣΕ Η ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ… ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΥΠΑΤΖΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΥΠΑΤΖΗ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΓΚΑΡΝΤ, ΑΠΟ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΠΟ ΣΔΟΕ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΠΟΝΗ… ΠΩΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΒΑΞΕΒΑΝΗ; ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ; ΑΥΤΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΔΙΝΟΥΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΜΑΣ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΥΣ ΜΑΣ ΦΑΝΤΑΖΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ… ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΘΗΣΤΕ ΚΑΙ ΗΡΩΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΝ ΒΑΞΕΒΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ… ΧΑ, ΧΑ

      Μου αρέσει!

  15. Μινώταυρος said

    Τὸ παρὸν ἀναδημοσιεύθηκε στὸ Μινώταυρος.

    Μου αρέσει!

  16. AΝΩΝΥΜΟΣ said

    Μου αρέσει!

  17. megarian said

    Ακομα πιστευετε οτι ζουμε σε ευνομουμενο κρατος ? Οταν τα λαμογια οι πολιτικοι ειναι ακομα εξω αυτοι πανε να πιασουνε τον δημοσιογραφο που αποκαλυψε τις απατεωνιες τους.Η χωρα βρισκεται εν διαλυσει στην εξουσια βρισκονται μια συμορια λαμογιων που καταδυναστευουν τον λαο εχοντας το μεγαλο οπλο της τηλεορασης.Οποιος εχει την τηλεοραση εχει και την εξουσια ολο το παιχνιδι ειναι η τηλεοραση δειτε τι εγινε με τον Τσαουσεσκου μολις ο εξεγερμενος λαος κατελαβε τα κτηρια της τηλεορασης επεσε το καθεστως.Το ιδιο εγινε και στη Ρηγα το 1990 οταν δεκαδες ηταν τα θυματα απο την μαχη γυρω απο το μεγαρο της Ραδιοτηλεορασης αλλα και πολυ προσφατα στην Αιγυπτο ο Μουμπαρακ επεσε οταν μπουκαρε ο λαος στο κτηριο της τηλεορασης του Καιρου.

    Μου αρέσει!

  18. aristea said

    Μπραβο στον Κωστα Βαξεβανη !!!!!!

    Οι αλητες επικαλουνται προσωπικα δεδομενα….
    Φαινεται πως μονο για τους πολιτικους υπαρχουν τα προσωπικα δεδομενα, για τους υπολοιπους υπαρχει η αρση του απορρητου….

    Λαμογια, κλεφτες, καλα σας εκανε ο Βαξεβανης.
    Συντομα θα παρετε τη… λεωφορο της δικαιοσυνης.

    Μου αρέσει!

    • μανος2626 said

      πριν διαβαζα στο φεηςμπουκ κατι που ειπε ο Χαρυ κλυν και εχει απολυτο δικιο…οταν εβγαλε ο Ψυχαρης προ καιρου τη λιστα με τα με τα εισοδηματα των τραγουδιστων κανεις εισαγγελεας δεν συγκινηθηκε για την παραβιαση των προσωπικων δεδομενων…..σημερα ομως εδειξε τεραστιο ζηλο ο εισαγγελεας για να συλληφθει ο μεγαλοεγκληματιας βαξεβανης για παραβιαση προσωπικων δεδομενων….

      Μου αρέσει!

      • Δαφνη said

        Που θα παει … θα βγουν τα απλυτα τους στη φορα με στοιχεια και αποδειξεις.
        Δεν θα ξερουν που να κρυφτουν.

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Μάνο

        είναι προκλητικότατοι.
        Σαν να σε βιάζουν και να σου ασκούν κι απο πάνω μήνυση για παράνομη εκπόρνευση.
        Το ΒΗΜΑ έχει ασυλία, ο Ψυχαρης ειναι εξ απορρητων του Σαμαρά…
        Τον Βαξεβάνη πήγαν να τον σκοτωσουν τις προάλλες, τώρα τον κυνηγάνε οι πραιτωριανοι του Τόμσεν…

        Μου αρέσει!

  19. Enzo said

    http://www.onalert.gr/stories/parelasi-taxiarxia-stratiotikoi-katastoli

    Χουντα ειναι .

    Μου αρέσει!

  20. Kostis said

    Οτι είναι ανίκανη αυτή η κυβέρνηση το ήξερα. Οτι θα κατάφερνε να κάνει ήρωες και δημοσιογραφίσκους σαν τον Βαξεβάνη, δεν το φανταζόμουν. Αλλα μια συγκλονιστική επιτυχία της εγχώριας τρόικας και όσων την ψήφισαν.

    Μου αρέσει!

  21. Αχθος Αρουρης said

    Σε pdf η΄αλλο συναφες αρχειο υπαρχει ;;;

    Ρωταω για να την αποθηκευσουμε οσο το δυνατον περισσοτεροι γιατι παιζει να υποστουμε συλλογικη αμνησια ως πλυθησμος και οι λιγοι που θα μεινουν να το θυμουνται τους λενε τρελους οι υπολοιποι…

    Μου αρέσει!

  22. dyspistos said

    Επαινος και μόνον αξίζει στον Κώστα Βαξεβάνη, που βρήκε τη λίστα. Οποια κι αν είναι αυτή η λίστα, πειραγμένη ή όχι.
    Απέναντί του είχε θηρία της μαφίας που καιρό τώρα μας δουλεύουνε κανονικά μ΄αυτήν .
    Πρέπει να δούλεψε σκυλίσια για να κατορθώσει να την πάρει στα χέρια του, μετά τις χυδαίες προσπάθειες πολιτικών κι εισαγγελέων να μη δει ποτέ το φως της δημοσιότητας.
    Αυτή η λίστα είναι πολύ σημαντική σαν αποδεικτικό στοιχείο της λαθροχειρίας και των ταχυδακτυλουργικών τρόπων των ιθυνόντων, που επιμένουν να πληρώσουμε εμείς, που δεν ξέρουμε κατά πού πέφτουνε οι διάφορες ξένες Τράπεζες, αυτά που λήστεψαν κάποιοι από τον ιδρώτα το δικό μας.
    Είναι μεγάλη η επιτυχία του δημοσιογράφου και πρέπει να τον συγχαρούμε όλοι. \Εδωσε τη μάχη της Ενημέρωσης για μας, την πέτυχε και, τελικά, τον λήστεψαν κιόλας.
    Αυτοί με τα μεγάλα «μέσα», τις αισχρές διασυνδέσεις, την ανθρωποφαγία, τις …ισχυρές γνωριμίες, τα πλούτη.

    Ο/η δικαστικός λειτουργός που διέταξε τη σύλληψη του δημοσιογράφου θα μείνει στην Ιστορία σαν το τρεμάμενο κουτάβι που τσακίστηκε να φιμώσει έναν υπεύθυνο λειτουργό του Τύπου. Ακόμα κι όταν τον συλλάβει να το ξέρει πως δεν φιμώνεται ο Κώστας Βαξεβάνης. Θα μπορούσε, με τη λίστα ανά χείρας, να περιέλθει τους διάφορους που περιέχονται σ΄αυτήν και να εξασφαλίσει μαύρο χρήμα μέχρι 3ης γενεάς.
    Δεν τόκανε. Προτίμησε τον σταυρό της δίωξης, τις γελοίες κατηγόριες και τις επιθέσεις «συναδέλφων» του που, αν την είχαν βρει, θα ακολουθούσαν τις διαδρομές κάποιου σιντί γνωστού.
    Ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ πολύ σωστά εξέδωσε ανακοίνωση υποστήριξής του. Θάθελα νάβλεπα και τα Πειθαρχικά Συμβούλια της Ενωσης, αυτά που καταδικάζουνε ελαφρά τη καρδία όποιον δεν υπογράφει χαρτιά για να τα χρησιμοποιήσει άλλος ευνοούμενός τους αυτός στο Δικαστήριο για ιδιωτική του υπόθεση, τι θα κάνουνε με την κλοπή του μόχθου του Κώστα Βαξεβάνη.
    Να μια ευκαιρία για Αυτοκάθαρση των συμβουλίων αυτών.

    Μου αρέσει!

  23. iconology2009 said

    Ναι έχει δίκιο να επικαλείται τα-πνευματικά;- δικαιώματα της έρευνας του-ιδιαίτερα απέναντι σε αρπακτικά τύπου Τριανταφυλλόπουλου αλλά να με συγχωρεί η χάρη του δεν θα τον ηρωοποιήσω. Είναι σίγουρο ότι δεν θα υποστεί ΑΠΟΛΫΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ για τη δημοσίευση της λίστας. Αυτοί που του την έδωσαν είναι κάποιοι από αυτούς που κατά καιρούς τη διαχειρίστηκαν-ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ. Έχω μάθει πια-είμαι πενηντάρης, τι διάολο!-να επιφυλλάσσομαι απέναντι σε τέτοιες περιπτώσεις. Αν δεν επείγεται ο Μπαξεβάνης θα έχω γνώμη γι’αυτόν οριστική όταν αποσυρθεί από το επάγγελμα και κριθεί η δουλειά του συνολικά. Έχω ζήσει ηρωοποιήσεις δημοσιογράφων που μετά τους είδα να υπηρετούν ότι πιο διεφθαρμένο και χαλασμένο. Μην το ξεχνάμε ποτέ αυτό: αν υπάρχει μια διαπλοκή που είναι σίγουρα ύποπτη είναι αυτή ανάμεσα σε πολιτικούς, δημοσιογράφους και τα αφεντικά τους-και των δύο πρώτων τα αφεντικά. Για να κλείσουμε λοιπόν το θέμα Μπαξεβάνη: τη λίστα αυτή δεν είναι απαραίτητο να τη βρήκε ο Μπαξεβάνης. Μπορεί κάλλιστα κάποιος να του την έδωσε, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει κυρίως για τον κάποιον.

    Πάμε τώρα στη λίστα. Η λίστα αυτή αφορά-εάν όντως αφορά-μόνο καταθέτες συγκεκριμένου υποκαταστήματος της συγκεκριμένης τράπεζας της Γενεύης. Δεν αφορά καταθέσεις άλλων-ή και των ίδιων!- σε άλλα υποκαταστήματα ή σε άλλες τράπεζες αυτής ή άλλης ελβετικής πόλης ή κωμόπολης. Θέλω να πω ότι αυτό που βλέπουμε-και που ας μην κρυβόμαστε όλος ο ανθός του οικονομικού εγκλήματος λείπει από αυτή τη λίστα-δεν είναι παρά ο ασφαλέστερος τρόπος για να αποπροσανατολιστούμε από την ουσία μέσω της εκτόνωσης σε αυτά-αν είναι παράνομα εξαγμένα τα κεφάλαια τους εκεί-τα άτομα και όχι σε άλλα. Εμένα μου κάνει εντύπωση ότι αν εξαιρέσεις τον Βουλγαράκη μέσω της γυναίκας του-άλλον πολιτικό δεν είδα εκεί. Είναι όλοι τους τόσο καθαροί; ή αυτή η ακίνδυνη τελικά λίστα τους βοηθάει να φαίνονται έτσι; Ο Ψυχάρης δεν ξέρει που βρίσκεται η Ελβετία; Ο Τριανταφυλλόπουλος ή ο Θέμος Αναστασιάδης τελικά που τα βάλαν τα λεφτά τους; Ο Μάκαρος ο Ψωμιάδης δεν έχει λεφτά στην Ελβετία; Όλοι αυτοί οι καλλιτέχνες και οι ποδοσφαιριστές που έχουν χεστεί στο τάληρο όλα αυτά τα χρόνια τ’άχουν στην Ελλάδα τα πολλά λεφτά τους; Μήνες τώρα σερνόταν το όνομα βουλευτίνας του ΠΑΣΟΚ, υφυπουργού και μανάτζερ του τραγουδιστή άντρα της-πώς και δεν είναι σε καμιά λίστα;

    Τι θέλω να πω μ’όλα αυτά;-γιατί σαφώς και το αίσθημα δικαίου που μας διακατέχει δεν μπορεί να ικανοποιείται με εξιλαστήρια θύματα και ατυχήσαντες: η λίστα είναι τρόπος να εκτονωθεί μια συσσωρευμένη οργή προς μερικούς και οι υπόλοιποι να μείνουν ασφαλείς στην απέξω. Άρα αυτό που πρέπει να ζητηθεί με ΕΠΙΤΑΣΗ είναι ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΛΕΦΤΑ ΕΞΩ και δεν μπορούν να τα δικαιολογήσουν σαν εισοδήματα τους ή περιουσία τους. Με αυτή την έννοια λοιπόν θεωρώ ότι Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΛΑΓΚΑΡΝΤ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ.

    Μου αρέσει!

    • Αρμονία (M.F.) said

      Ουδέν κακόν αμιγές καλού : σε κάθε πράγμα, όσο και αν φαίνεται αρνητικό, βρίσκεται πάντοτε κάτι το θετικό.

      Μου αρέσει!

    • Миша said

      Ιconology

      Πριν λιγες βδομάδες του την ειχαν στησει έξω από το σπιτι του…
      Ειναι στο στοχαστρο ο Βαξεβάνης

      h–p://www.koutipandoras.gr/?p=25180

      Μου αρέσει!

    • Herr K. said

      Iconology πιθανόν να έχεις δίκιο. Η ενσταση μου είναι ότι αυτή τη στιγμή ο Βαξεβάνης όντως κινδυνεύει – και όχι με σύλληψη απλώς, Και ότι, για λόγους και από κίνητρα που αγνοώ, αποτελεί μία ρωγμή στο σύστημα αυτή τη χρονική στιγμή

      Μου αρέσει!

    • iconology2009 said

      Mίσα και Herr. Νοερά είμαι μαζί του στο βαθμό που είναι ειλικρινής και μαζί του είναι όλοι όσοι ελπίζουν. Απλά καλά είναι να έχουμε τις επιφυλάξεις μας απέναντι σε ενθουσιασμούς που μας συνεπαίρνουν. Απογοητευόμαστε από τους δικούς μας ενθουσιασμούς. Καλό είναι λοιπόν να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας και τις δεύτερες σκέψεις που κατάθεσα. Αν ποτέ φτάσουν στα δικά του αυτιά, αν είναι καλός θα τον κάνουν ακόμη καλύτερο, αν όχι τότε θα είναι προσεχτικότερος. Εξυπακούεται όμως ότι οποιοδήποτε εγχείρημα του προς τη σωστή, ηθική κατεύθυνση θα μας βρει όλους στο πλάι του. Αν όντως θέλουν να του κάνουν κακό μπαίνουν και οι ίδιοι σε πολύ μεγαλύτερη περιπέτεια από όσο εκείνος. Πέρασαν τα χρόνια που ο κόσμος έτρωγε κουτόχορτο. Η ενημέρωση τώρα είναι άμεση και όταν χρειαστεί είναι και πλήρης. Άρα τα αντανακλαστικά όλων μας διεγερμένα και σε εγρήγορση.

      Μου αρέσει!

      • Herr K. said

        Συμφωνω απολυτως. Για όσους όμως μανιχαϊστές συνεχίζουν ακόμη να τρώνε κουτόχορτο, η κατάταξη είναι ή «καλός» – ή «κακός». Η – λογικά επιβαλλόμενη – αμφιβολία, ερμηνεύεται από αυτούς ως ένδειξη «κακίας».

        Μου αρέσει!

    • Λεωνίδας said

      «Άρα αυτό που πρέπει να ζητηθεί με ΕΠΙΤΑΣΗ είναι ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΛΕΦΤΑ ΕΞΩ και δεν μπορούν να τα δικαιολογήσουν σαν εισοδήματα τους ή περιουσία τους. Με αυτή την έννοια λοιπόν θεωρώ ότι Η ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΛΑΓΚΑΡΝΤ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ.»

      ++++1/000/000 (επειδη κι εγω ανθρωπος της ουσιας ειμαι ,και οχι των ευκολων εντυπωσεων )

      Μου αρέσει!

  24. George N. Maris said

    Σας συγχαίρω και σας εύχομαι, ό,τι καλλίτερο για την προσπάθεια, που κάνετε. Πιστεύω, ότι θα πάτε μπροστά.

    Μου αρέσει!

  25. manos said

    Να δουμε και αλλα τετοια

    Μου αρέσει!

  26. […] olympia.gr […]

    Μου αρέσει!

  27. Σπάρτακος said

    +10000000000 στον Μπαξεβάνη
    PRIMO: κατάφερε να σηκώσει το θέμα της λίστας,που πήγαινε για θάψιμο από τους συνήθεις προστάτες των λαμογίων.
    SECUNDO: ξεγύμνωσε τη δικαιοσύνη, που αφήνει πρώην υπουργούς να κυκλοφορούν «ελεύθεροι και ωραίοι» τη στιγμή που διέπραξαν πλήθος αδικημάτων που παραβιάζουν ευάριθμα άρθρα του Ποινικού Κώδικα και των Ειδικών Ποινκών Νόμων,ενώ δεν διστάζει στιγμή να ασκήσει διώξη ,με τη διαδικασία του αυτόφωρου,σε δημοσιογράφο ,που έκανε το καθήκον του απέναντι στους πολίτες,παρέχοντας τη πληροφόρηση που του στερούσαν οι γνωστοί άγνωστοι οικονομικοί και όχι μόνο εγκληματίες.
    TERTIO: εξαναγκάζει τις φορολογικές αρχές να αρχίσουν άμεσα ελέγχους στους αναφερόμενους στη λίστα ,διότι σε αντίθετη περίπτωση υποπίπτουν σε σωρεία πειθαρχικών και πονικών αδικημάτων .Οι έντιμοι συνέλληνες που φορολογήθηκαν για τις καταθέσεις στην Ελβετία δεν έχουν να φοβηθούν τίποτε από τους ελέγχους.
    Οσο για τους κ.κ.εισαγγελείς που άσκησαν αυτεπαγγέλτως ποινική δίωξη ένα έχω μόνο να πω.
    Συνειδητά ή ασυνείδητα δικαίωσαν τους υπερασπιστικούς ισχυρισμούς όλων όσων έπαιζαν τον παπά μέχρι σήμερα (εδώ η λίστα εκεί η λίστα που είναι η λίστα;),προβάλλοντας το απόρρητο των τραπεζικών καταθέσεων για να δικαιολογήσουν τη δόλια απόκρυψη της λίστας τόσο από τη δικαιοσύνη ,όσο και από τις φορολογκές αρχές.

    Μου αρέσει!

  28. Λίλα said

    Πολιτικοί, επιχειρηματίες, δικαστικοί, σε αγαστή συνεργασία. Το ένα ληστρικό χέρι νίβει τ άλλο. Οι πολιτικοί,. βουτηγμένοι ως το λαιμό στα σκάνδαλα και τη διαφθορά, υποκύπτουν έυκολα στους εκβιασμούς του Δ.Ν.Τ και της Ε.Κ.Τ. και παραδίδουν τη χώρα. Παράλληλα συστηματικά διασύρουν τη χώρα και έντεχνα σπέρνουν ενοχές στους πολίτες οτι ‘αυτοί τα έφαγαν’, στην καλύτερη περίπτωση ‘όλοι μαζί’. Το σχέδιο προχωρά, η χώρα έχει σχεδόν παραδοθεί, οι επαγγελματίες διαλύονται, το κόστος εργασίας πέφτει κατακόρυφα ωστε να βρουν στο μέλλον οι απ έξω πάμφθηνη και ελεύθερη αγορά εργασίας. Το μεγάλο ξεπούλημα ξεκίνησε. Παπακωσταντίνου Βενιζέλος και σία με το θράσος της θεσμοθετημένης ατιμωρησίας δίνουν ρεσιτάλ γελοιότητας και όμως, δεν κουνιέται φύλλο.. Και τότε ο Βαξεβάνης βγάζει τη λίστα στη φόρα. Τι δεν καταλαβαίνετε;

    Μου αρέσει!

  29. Diogenis B said

    Συγχαρητηρια στο Βαξεβανη, και την ομαδα.! Καλη δυναμη για τον επομενο αγωνα.! Και για τους μαχαιρωβγαλτες,? πισω στο βοθρο,καθαρματα.!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  30. Georgiadis said

    Άσχετα, αν η λίστα βγήκε για καλό η για κακό, γεννάται μέγα ερώτημα.
    Το απόρρητο των προσωπικόν δεδομένων (πλημμέλημα) βρίσκετε στην χωρά μας πάνω από τα κρατικά απόρρητα (οποία ισοδυναμούν, όπως ξέρουμε, με την έσχατη προδοσία – κακούργημα);
    Πότε η ελληνική δικαιοσύνη άλλαξε των ποινικό κώδικα και δεν το ξέρουμε;
    Για τη κυνηγάμε των δημοσιογραφώ, και όχι των υπουργό – υπεύθυνο της διαρροής;

    Μου αρέσει!

    • iconology2009 said

      Αυτή είναι μια πολύ σωστή παράμετρος: οι-ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ-εν δυνάμει ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ του ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ έτσι κι αλλιώς Υπουργού για την διαφύλαξη του ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ υλικού του. Ο ίδιος ο Παπακωνσταντίνου είπε στην επιτροπή της Βουλής ότι κατέθεσε το στικάκι σε υψηλής προστασίας τμήμα του Υπουργείου του. Άρα πήρε και ο ίδιος την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ φύλαξης του ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ αυτού στοιχείου. Η ευθύνη του λοιπόν προκύπτει αβίαστα και χωρίς περίπλοκους συλλογισμούς. Είναι άμεση, είναι ευθεία και είναι εκ των πραγμάτων ΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΗ.

      Μου αρέσει!

  31. Миша said

    ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΞΕΒΑΝΗΣ:

    1263. SAMARAS ANTONIOS

    Mη ψάχνετε άλλη αιτία για την πρεμούρα της χουντικής «δικαιοσύνης»….

    Μου αρέσει!

    • Την έχω στα χέρια μου και τη διαβάζω…Ολη η «καλή» Ελλάδα…
      Χρειαζόμαστε 200 σοβαρούς ελεγκτές και 20 εισαγγελείς…
      Τα ονόματα είναι 2059 αλλά θα βγάλουν τα διπλάσια…
      5000 οικογένειες διάλυσαν τα πάντα.
      Θυμάσαι που φωνάζαμε χρόνια εδώ μέσα για τη λίστα Φαλσιανί ?
      Και για τα τσαλιμάκια του Κουσελά με την Ελβετία ?

      http://folders.skai.gr/main/theme?id=116&locale=el

      Μου αρέσει!

      • Миша said

        Eχω μπλοκάρει από την υπερπληροφόρηση που καταντά σε ελλειμματική προσοχή απο τα σημαντικά.
        ΕΝΑΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΛΟΧΙΑ ΘΕΛΩ, ΝΑ ΤΟΥΣ MΠΙΠ ΤΑ ΠΡΕΚΙΑ ….

        Μου αρέσει!

      • Ποτέ δεν υπήρξε πατριώτης λοχίας στην Ελλάδα, τουλάχιστον από το 1950 και μετά.
        Συμφέροντα ξένων υπηρέτησαν.Μην τα σκαλίσουμε μέρα που είναι.
        Η λύση δεν είναι ο λοχίας.Ποτέ δεν ήτανε.
        Η λύση είναι ένας ψυχωμένος Λαός που θα βγεί στο δρόμο και θα τους πετάξει στη θάλασσα…
        Δυστυχώς όμως, τον Ιούνιο είχαμε 2,6εκ.να ψηφίζουν πάλι πρασινομπλέ…

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Εχουμε πατριωτες…

        Μουστακλής, Παππας, Αλευρομάγειρος ….

        Μου αρέσει!

      • Ελάχιστες οι εξαιρέσεις…
        Τον Παππά τον ξέρω προσωπικά…

        Μου αρέσει!

      • Миша said

        Αμετανόητε,

        κάποια στιγμή η εγχωρια αριστερά πρεπει να παραδειγματιστει από την αντικαπιταλιστικη και κυβερνωσα αριστερα της Ν.Αμερικής και να σταματήσει να ειναι νεροκουβαλητής της εθνομηδενιστικης παγκοσμιοποιησης.

        Να, σημερα οι χατζηαβάτες του αντίονιουζ θυμηθηκαν ενα ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΑΡΘΡΟ κάποιου συριζαιου στην Αυγη, όπου προσπαθει να μας πεισει πως αν το 1940 λέγαμε «πουρκουά», όπως οι γάλλοι, στους Ιταλούς εισβολεις θα ήμασταν καλύτερα ….

        Προχθες παλι, το ΚΚΕ αντεδρασε στην πρόταση για ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ…..

        Εχω την αισθηση μιας τεραστιας συμπαιγνίας….

        Μου αρέσει!

      • Συμπαιγνία ? όχι.
        Για την περίπτωση του σύριζα να πώ ότι εκεί μέσα υπάρχουν πολλές φωνές…
        Αυτό δεν είναι κακό αλλά πρέπει να δούμε ποιοί θα επικρατήσουν…
        Που θα πάει το μαγαζί…στη σοσιαλδημοκρατία ? ή…?
        Το ΚΚΕ είναι ειδική περίπτωση…χρειάζεται πολλή ανάλυση.
        Κάποιες πράξεις του, φαινομενικά σε πολλούς, φαίνονται λάθος.
        Με το δικό μου μυαλό και την εμπειρία μου λέω ότι καλά κάνει.
        Αλλά εμένα, ξέρεις, οι περιπτώσεις Μπελογιάννη και Βελουχιώτη με έχουν παγώσει…
        Είμαστε σε σταυροδρόμι Μίσα.

        Μου αρέσει!

      • ..... said

        Πολύ ειδική περίπτωση το κκ… καθεστωτική θα την έλεγα!!!!!!!

        Μου αρέσει!

      • @…..
        Θα ετοιμάσω κάτι, αλλά όχι για το κκε..
        Πιό παγκόσμιο και πιό Διεθνές…
        Το ΚΚ Ελλάδος ήταν πάντα ένα μικρό πιόνι…
        Δεν υπήρχε πάντα ιστορική γνώση και ούτε ήξεραν τα πάντα οι αγνοί οπαδοί του…
        Αγνοούσαν συμφωνίες πολλές…
        Προδόθηκε και αυτό,αλλά το αίμα των αγωνιστών του, δεν σβήνεται με γομολάστιχα.

        Μου αρέσει!

      • ..... said

        Για την ηγεσία και γω μιλάω Αμετανόητε, άλλα θα πρέπει να τονίζουμε και αυτές τις πτυχές οπως για παραδειγμα την προδοσία στο μακεδονικό, οπως ακριβώς ακούγονται και για την χα. Πρέπει επιτέλους να ξεφύγουμε απο τις στενές κομματικές αντιλήψεις!!!!!
        Ο Τσάβεζ και ο Κάστρο (των οποιων το εγκώμιο πλέκεις και καλά κάνεις) όλα αυτά τα εν Ελλάδι φερόμενα ως αντίστοιχα ιδελογικά λουλουδάκια θα τα έστελνε σε κάτι ωραία νησάκια της λατ Αμερικής για ηλιοθεραπεία

        Μου αρέσει!

      • @……
        Το Μακεδονικό τότε δεν ήταν απλό ζήτημα…Μπερδεμένοι ήτανε…
        Περίεργοι καιροί…το κατάλαβαν αργότερα.
        Δεν θέλω να επεκταθώ, άλλωστε σήμερα είναι 28η Οκτωβρίου και 100 χρόνια από την απελευθέρωση.
        Θα τα πούμε άλλη φορά.

        Μου αρέσει!

      • ΓΙΩΡΓΟΣ Π. said

        ΕΝΑ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΕ…

        ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΤΟ ΚΚΕ,ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ…..

        ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ…..

        Μου αρέσει!

    • Αχθος Αρουρης said

      link ;;;

      Μου αρέσει!

  32. giorgosalexpoli said

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΑΞΕΒΑΝΗ ΤΙΜΗΤΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΙΛΑΣ.ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΣΟΥ ‘ΡΘΕ Η ΛΙΣΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ?ΗΡΘΕ ΟΥΡΑΝΟΚΑΤΕΒΑΤΗ Η ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥΛΑΚΙ?ΚΙ ΑΦΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ, ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΡΙΞΕΣ ΚΑΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ?ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ π.χ(ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΑΘΛΗΤΕΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ, ΕΜΠΟΡΟΙ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ κ.λ.π).ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΑ Η ΠΑΡΑΝΟΜΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ.ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΕ ΒΑΞΕΒΑΝΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ?ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ Η ΔΙΩΞΗ ΣΟΥ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ΣΟΥ.
    Υ.Γ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΛΙΣΤΑ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΟΥ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ.

    Μου αρέσει!

  33. ΒΑΣΟΣ said

    Μισό λεπτό να βρουμε την κοινή λογικιή.
    Λένε πολλόι πως δεν είναι απαραίτητα φοροφυγαδες στη λίστα.
    Αλλά πριν το 2009 για πιο λόγο βγάζει κάποιος τα χρηματα του έξω εκτός αν θέλει κάτι να κρύψει;
    Για υψηλότερο επιτόκιο απο τις ελληνικές;
    Για επένδύσεις στην χώρα που καταθέτεις;
    Για σπουδές;
    Οι λογ/σμοι των εταιρειών που έιναι στη λίστα είναι δηλωμένοι στις οικονομικές καταστάσεις / ισοζύγια τους;
    Αλλους λόγους – προσθέστε τις απόψεις σας-

    Επίσης γιατί δεν έγινε κάτι ανάλογο και για τα ΝΕΑ όταν έβγαλε λίστα με τα εισοδήματα(υπάρχει τίποτα πιο προσωπικο απο τις Φορολ.Δηλώσεις) των καλλιτεχνών πριν λίγο καιρό και για μια βδομάδα το Μεγκα και το Σκαι τους έιχαν ξεσκίσει;

    Μου αρέσει!

  34. Joan said

    Η σύλληψη του Βαξεβάνη από τη μιά και η προ-φύλαξη της εξουσίας από τους πολίτες στις παρελάσεις ΧΟΥΝΤΑ δεν σας θυμίζει? Ή δεν είστε τόσο παλιοί? Μόνο που η χούντα τότε ήταν πατριώτες όχι οι αρχικλεφταράδες που ανχόμαστε – ψηφίζονται κιόλας από κάποια ζώα…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: