olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Δεν το περίμενες Βαγγέλη μου ότι οι τραπεζίτες που πληρώσατε σε Ευρώ τώρα θέλουν δραχμή; (Η είδηση πίσω από την «είδηση»)

Posted by olympiada στο Σεπτεμβρίου 27, 2012

Διαβάστε το μέχρι τέλους.

Ξιφουλκεί ο Μεϊμαράκης και οι λοιποί προς πάσα κατεύθυνση, αναμασώντας κάτι περί «σχεδίου αποσταθεροποίησης». Ακόμα όμως και στον πρωτοσέλιδο διασυρμό, οι διασυρόμενοι εμφανίζουν μία πρωτόγνωρη δειλία να κατονομάσουν τους δήμιους τους. Ας το κάνουμε λοιπόν εμείς, αφού εσείς, οι επαγγελματίες του πολιτικού συστήματος που συνθλίβεστε ακόμα παραμένετε σιωπηλοί.

Τι υποστηρίζουν οι καταγγέλοντες; Ότι οι συγκεκριμένοι πολιτικοί μαζί με άλλους, έκαναν ξέπλυμμα βρώμικου χρήματος της τάξεως των 10 δις, μέσω συγκεκριμένων τραπεζών. Τα στοιχεία είναι εκκωφαντικά για όποιον έχει στοιχειώδη λογική:

Λένε οι καταγγέλοντες ότι τους πήγε κανένας Μεϊμαράκης, Λιάπης ή Βουλγαράκης με καμμιά βαλίτσα Ευρώ ώστε να την ξεπλύνουν;

ΟΧΙ. Τα ονόματα των πολιτικών εμπλέκονται όπως υποστηρίζουν από λεγόμενα και συμφραζόμενα του κυρίου Καρούζου.

Άρα; Υπάρχει μόνο μία σταθερά. Οι τράπεζες για τις οποίες είναι το πλυντήριο για τον όποιον πολιτικό ενεπλάκει, εφ’ όσον οι καταγγέλοντες δεν είναι φαντασιόπληκτοι. ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ έδιναν τα δάνεια για τις αγορές των ακινήτων, οι τράπεζες αποτιμούσαν την αξία των ακινήτων, οι τράπεζες εκταμίευαν, οι τράπεζες υποδέχονταν μισθώματα ή όποια έσοδα, οι τράπεζες τα απέδιδαν ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ή αχυράνθρωπο τα εισέπραττε.

Κοινώς, οι τράπεζες γνώριζαν και αν αποδειχτούν έκνομες πράξεις, υπέθαλπταν την όποια κακουργηματική δραστηριότητα. Οι τράπεζες που εάν ένας απλός πολίτης πάει να καταθέσει 1600 Ευρώ θα του ψάξουν και τα εσώρουχα, φέρονται κινητήριος μοχλός ενός ανεξέλεγκτου χορού δισεκατομμυρίων.

Οι τράπεζες που έλαβαν πακτωλούς ΔΗΜΟΣΙΟΥ χρήματος από το ίδιο το πολιτικό σύστημα, χωρίς να διωχθεί κανείς τους. Και θα αναρωτηθείτε «μα δεν υπάρχει ελεγκτική αρχή»; Είναι δυνατόν να δρουν ανεξέλεγκτα;

Μα και βέβαια υπάρχει. Ο κύριος Προβόπουλος. Εάν αποδειχθεί λοιπόν η ορθότητα των καταγγελιών, ο κύριος Προβόπουλος θα φέρει την κύρια ευθύνη αφού δεν είναι δυνατόν η ΤτΕ να παρακολουθεί τα χιλιάρικα και να αφήνει ανεξέλεγκτα τα δισεκατομμύρια.

Και λοιπόν, γιατί ΟΥΔΕΙΣ δεν λέει το αυτονόητο; Γιατί κανείς δεν λέει κουβέντα για τις τράπεζες; Ούτε ο Μεϊμαράκης, ούτε ο Χατζηνικολάου; Όταν μάλιστα οι τράπεζες είναι «συγκεκριμένες»;

Για τον εκδότη είναι αυτονόητο. η πραγματική αγορά έχει καταρρεύσει και έχει απομείνει μόνον η δανειοδότηση και η διαφημιστική δαπάνη των τραπεζών για να κρατά ζωντανές τις εκδοτικές επιχειρήσεις. Μία ξεκάθαρη εξήγηση της υποδούλωσης της ενημέρωσης στους τραπεζίτες, που άλλωστε κάλυψε τόσο το έγκλημα του PSI, της ανακεφαλαιοποίησης και τώρα καλύπτει τα σκάνδαλα της Αγροτικής και του ΤΤ. «Εάν μιλήσεις, θα σου τραβήξουμε την πρίζα».

Οι πολιτικοί (όχι οι εμπλεκόμενοι), γιατί δεν καταγγέλουν τον ρόλο των τραπεζών στην υπόθεση; Για τους ιδιους λόγους. Το τραπεζικό σύστημα ελέγχοντας την πλειοψηφία σχεδόν των ΜΜ»Ε», επιβάλλουν την στήριξη στους πολιτικούς και τις πολιτικές της αρεσκείας τους. Στοιχειώδες. Είδατε καμμία άλλη προβληματική επιχείρηση πλην των τραπεζών να «ανακεφαλαιοποιείται» με δημόσιο χρήμα; Καμμία. Κομματια να γίνουν, ας μείνει ο κόσμος στους δρόμους.

Οι εμπλεκόμενοι πολιτικοί γιατί δεν λένε κουβέντα για το αυτονόητο; Ότι εάν είμασταν μπλεγμένοι, πριν από εμάς θα έπρεπε να δικαστούν οι εμπλεκόμενοι τραπεζίτες και ο Προβόπουλος που τα έτρωγαν μαζί μας. Δεν το λένε διότι μέχρι στιγμής, αρνούνται κάθε εμπλοκή τους. Άρα μπορούν να μιλούν μόνον για τον εκδότη και τους μάρτυρες.

Και εδώ, πονηρευόμαστε. Την υπόθεση την είχε το σύστημα ΠΑΣΟΚ εδώ και δύο χρόνια στα χέρια του. Σήμερα θέλουν κάποιοι να μας πείσουν ότι οι τρεις γαλάζιοι έκαναν όλο το ξέπλυμμα. Τότε γιατί δεν την έβγαζαν τις ημέρες της θερμής αντιπαράθεσης; Οι απαντήσεις είναι δύο:

1. Είτε την κεφαλαιοποίησαν εκβιαστικά με πολιτικά ανταλλάγματα, συνεργασίες, ατιμωρησία κλπ. Οπότε μιλάμε για στυγνούς εκβιαστές, παρέα με τις τράπεζες και ενοχή των εμπλεκομένων.

2. Είτε γιατί η υπόθεση αφορούσε και τους ίδιους (ή μόνο τους ίδιους) και η διαρροή για τα ονόματα είναι μουσαντένια. Γνωριζοντας ότι αφού δεν εμπλέκονται, δεν μπορούν και να απειλήσουν το τραπεζικό σύστημα. Θα τα έβαζαν μόνο με τους «διαρροείς» προσπαθώντας να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες.

Και εδώ έρχεται το μέγα ερώτημα: Πως οι Τραπεζίτες θα επέτρεπαν σε μία τέτοια υπόθεση να βγει στην δημοσιότητα αφού σύμφωνα με τα λεγόμενα σου βρε Ολυμπία είναι τόσο ισχυροί;

Η απάντηση είναι τεχνοκρατική. Είχαμε προαναγγείλει ότι στόχος του τραπεζικού συστήματος είναι η καταστροφή – ενοχοποίηση του πολιτικού ώστε η απαξίωση των πολιτών να τους κάνει να απεμπολήσουν ακόμα και το δικαίωμα της εκλογής πολιτικών (που οι ίδιοι εξέλεξαν), αφήνοντας τον δρόμο ανοιχτό για νέους Παπαδήμους, Στουρνάρες, εκλεκτούς των τραπεζιτών. Βλέπετε την προσπάθεια ηρωοποίησης του Στουρνάρα τις τελευταίες ημέρες. Ενός ανθρώπου που δεν εξελέγει.

…μα αυτό θα προκαλέσει Χάος! Είναι η απάντηση. Συμφέρει τις τράπεζες το χάος;

Τις τράπεζες (στον… καπιταλισμό!), τις συμφέρει το κέδρος. Εάν το χάος αποφέρει κέρδος, τότε είναι ευπρόσδεκτο.

Θυμηθείτε το παράδειγμα της Αργεντινής, το φωνάζουμε από το 2009. Οι τράπεζες έκλεισαν, επήλθε το χάος, τραπεζικοί υπάλληλοι εδέρνοντο ανηλεώς από οργισμένους καταθέτες. Μα συνέφερε αυτό τις τράπεζες;

Μα βεβαίως! Πίσω από τις σπασμένες τζαμαρίες και την παύση συναλλαγών, ξεκλείδωσε το πέσο από το δολλάριο. Οι τράπεζες είχαν πάρει τα λεφτά του ΔΝΤ σε δολλάρια. Πήραν τα λεφτά σε δολλάρια και μέσα σε λίγους μήνες, όφειλαν στους καταθέτες τους …άχρηστα Αργεντίνικα Πέσος. Δείτε την ισοτιμία Πέσο – Δολλαρίου μετά το «Χάος»:

Τι λέτε; Κέρδισαν οι τράπεζες από το «χάος»; Θησαύρισαν, είναι ο σωστός όρος.

Και το σπαρταριστό; Ξέρετε ποιός «ξεκλείδωσε» την ισοτιμία Πέσο – Δολλαρίου; Ο ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ πρόεδρος Eduardo Duhalde, μετά την φυγή του De La Rua με το ελικόπτερο! Η κυβέρνηση του Ντε Λα Ρούα, προσπάθησε μέχρι τέλους να κρατήσει την ισοτιμία Πέσο – Δολαρίου κλειδωμένη, προσπαθώντας να αντιμετωπίσει ένα «μνημόνιο» με το ΔΝΤ που ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕ από τον δαιμόνιο Μένεμ.

Ο Μένεμ έφυγε κύριος (λέτε να δίδαξε και στο Harvard;), ήλθε ο Ντε Λα Ρούα, έφυγε μαζί με το χάος και ο διορισμένος Duhalde έκανε τις τράπεζες ουσιαστικά να τετραπλασιάσουν τα αποθεματικά τους. Ο Ντε Λα Ρούα έμελλε να λέει ότι εντέλει τον έφαγαν οι τράπεζες ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο ενορχηστρώνοντας το χάος! Αλλά ποιός να τον ακούσει…

Έτσι λοιπόν επανερχόμαστε στο προηγούμενο ερώτημα: Βολεύονται οι τράπεζες από το χάος που θα οδηγήσει στην έξοδο από το Ευρώ;

Το σχεδιάγραμμα που βλέπετε, είναι ακριβώς η πορεία που θα διαγράψει η νέα «δραχμή» έναντι του Ευρώ όταν γίνει το ξεκλείδωμα. Το ξεκλείδωμα που θα το κάνει κάποιος διορισμένος «Στουρνάρας», μετά το «Χάος». Οι τράπεζες λοιπόν, έχουν ανακεφαλαιοποιηθεί με ζεστά Ευρουδάκια και θα πρέπει να αποδώσουν στους κουτόφραγκους καταθέτες, κατοχικές δραχμές.

Τι λέτε; Το θέλουν;

Εδώ λοιπόν η πρωτοφανούς ωριμότητας αντιπολιτευτική στάση που έχουν κρατήσει στο ζήτημα τόσο ο Τσίπρας όσο και ο Καμμένος, θα πρέπει να γίνει έγκληση στην κυβέρνηση ώστε να κάνει το αυτονόητο:

Να ελεγχθούν ένα προς ένα τα συμβόλαια αγοραπωλησιών του Καρούζου σύμφωνα με τις καταγγελίες και να δούμε τις διαδρομές του χρήματος. Έτσι θα φανούν ποιοί Μεϊμαράκηδες. Άκηδες, Βουλγαράκηδες ή Λιάπηδες κρύβονται πίσω από το έγκλημα. Διότι οι μόνες που δεν μπορούν να κρυφτούν, είναι οι τράπεζες.

Ας καταλάβετε κύριοι του πολιτικού συστήματος ότι είναι ή αυτοί, ή εσείς (και εμείς δυστυχώς). Με όλα τα κρίματα σας. Ας μπει και κανένας σας φυλακή, δεν πειράζει. Είναι η μόνη προσφορά που μπορείτε να κάνετε πλέον στην Πατρίδα.

Είναι η τελευταία σας ευκαιρία, πριν το Χάος.

(ΥΓ. Και μην πει κανένας ότι οι τράπεζες θα χάσουν αντίστοιχα από τα δάνεια με την υποτίμηση. Αυτά… ανακεφαλαιοποιήθηκαν).

(ΥΓ2. Δεν υπάρχει βεβαίως κανείς για να αναρωτηθεί γιατί τα αυτονόητα τα διαβάζετε μόνο στο Ολυμπία. Θα είναι ανοησία).

108 Σχόλια to “Δεν το περίμενες Βαγγέλη μου ότι οι τραπεζίτες που πληρώσατε σε Ευρώ τώρα θέλουν δραχμή; (Η είδηση πίσω από την «είδηση»)”

  1. anarmodios said

    Ναι αλλά δεν σημαίνει πως για να ΜΗΝ κερδίσουν οι τράπεζες η χώρα πρέπει να μείνει στο ευρώ. Το ευρώ κατέστρεψε την ελλάδα και αυτό φαίνεται από τα περισσότερα διαγράμματα χρέους που έχετε δημοσιεύσει.

    Ταυτόχρονα με την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα, ώστε να έχει το δημόσιο να πληρώνει μισθούς, συντάξεις και κράτος πρόνοιας και παιδεία, η ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των τραπεζών θα μας αποκαλύψει και ποιοι κάνανε κομπίνες, και ποιοι βγάλανε λεφτά έξω και όλα.

    Μόνο που όλα αυτά ΔΕΝ πρέπει να γίνουν από αυτές τις ξεπουλημένες κυβερνήσεις και το ΚΑΤΟΧΙΚΟ πολιτικό σύστημα που μας πάει βόλτες στις πορείες των απεργιών.

    Μόνο που όλα αυτά πρέπει να γίνουν από μια ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ κυβέρνηση που θα έχει βάλει πλώρη προς την αλλαγή του πολιτεύματος, ώστε να αποκτήσει επιτέλους ο λαός εξουσία και να αρχίσει να γίνεται ΔΗΜΟΣ. Με την έννοια της δημοκρατίας.

    Και ενδιαμέσως να κυνηγάνε οι Πεπόνηδες, συνεπικουρούμενοι από λαϊκούς δικαστές και εισαγγελείς (τους είδαμε τους άλλους) όλους αυτούς τους βρωμιάρηδες.

    Πριν αρχίσουν οι βαρβαρότητες στους δρόμους από την οργή, την εξαθλίωση και την έλευση αυτού του κατοχικού χειμώνα που θα μας ξεσκίσει.

    Θραξ Αναρμόδιος

    Μου αρέσει!

    • maria said

      Συμφωνώ απολύτως! Ειδικά σ αυτό για την αλλαγή πολιτεύματος. Οι Ελβετοί αποφασίζουν μέχρι και πόσες μέρες άδειας θα έχουν κι εμείς εδω το μόνο στο οποίο έχουμε λόγο είναι ποιος παπ… θα μας κυβερνήσει (ξεπουλήσει) τα επόμενα 4 χρόνια.

      Μου αρέσει!

    • Σοφία said

      Αχ βρε Αναρμόδιε…
      Αυτό το «Μεταβατική κυβέρνηση» μου φέρνει τόσο στο νου τον Παπαδήμο και το «τρίο χουνταίοι»…
      Ο διωρισμένος στούρνος, να μην ξεχνάμε ότι ήταν κατεξοχήν τσιράκι του Σημίτη κι έγινε προσωπική επιλογή του σαμαρά. (εκτός κι αν αυτό ήταν το αντάλλαγμα του εκβιασμού που αναφέρει ως πιθανό η Ολυμπία)
      Ο οποίος το έλεγε ότι θα διορίσει μη εκλεγμένους αλλά εμείς τον χαλβά μας…

      Μου αρέσει!

      • maria said

        Ο εισαγγελατος ειπε οτι «ο κοσμος σας ακουσε και σας ψηφισε» μιλωντας προφανως σε καποιο νδουλο (δεν προσεχα ακριβως). Ελεγε τις γνωστες μπαρουφες, δηθεν οτι κοπτεται για τις περικοπες και για τους εργαζομενους που δεν τους μενουν λεφτα ουτε για φαι… βεβαια δεν τολμησε να πει οτι δεν εφαρμοστηκε κανενα απο τα 18 σημεια για τα οποια (βλακωδως) τους ψηφισαν! Μονο κατι κουφια λογια οτι περιμενουν εστω μια ακτιδα φωτος..!

        Μου αρέσει!

      • anarmodios said

        @Σοφία : «Αχ βρε Αναρμόδιε…Αυτό το “Μεταβατική κυβέρνηση” μου φέρνει τόσο στο νου τον Παπαδήμο και το “τρίο χουνταίοι”…»

        Αχ βρε Σοφία…

        Εδώ στο olympia.gr οι παλιοί γνωριζόμαστε. Κι εμένα τουλάχιστον μου φαίνεται απίστευτο κάποιος να με εντάξει σε εκείνους που ζητάνε Παπαδήμους και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, μόνο και μόνο επειδή μιλάω για «μεταβατική» κυβέρνηση.

        Συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να βρω τις λέξεις που θα τους αφήσουν όλους ικανοποιημένους. Δεν πιστεύω οτι μπορεί κανένας μας δηλαδή να βρει αυτές τις λέξεις.

        Αλλά, εσύ τουλάχιστον που με ξέρεις, ξέρεις και την αγωνία μου για την ενότητά μας, και για την δημοκρατία και όλα αυτά, μην με στενοχωρείς έτσι.

        Κι όταν μιλάω για ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ δεν λέω να την κάνουνε αυτοί οι διεφθαρμένοι. Αλλά ΕΜΕΙΣ. Ο λαός. Εμείς να φτιάξουμε και να αλλάξουμε το Σύνταγμά μας το χιλιομαγειρεμένο και το γεμάτο ΑΣΥΛΙΕΣ. Οχι εκείνοι.

        Ετσι και για αυτή την γ@μημένη «μεταβατική» κυβέρνηση. Τι στο καλό; Δεν θα βρούμε 10-20 έντιμους ανθρώπους σε μια χώρα 10 εκατομμυρίων; Για 5-6 μήνες τους θέλουμε. Μέχρι να φτιάξουμε το νέο πολίτευμα. Οχι για μια ζωή.

        Διότι πως αλλιώς θα γίνει η Συνταγματική αλλαγή; Με κυβέρνηση από αυτούς τους διεφθαρμένους; Που θα προκύψει από τίποτε εκλογές κιόλας; Τη βάψαμε.

        ΝΔ-ΠαΣοΚ νιώθουν την καυτή ανάσα του Πεπόνη και ο Σύριζας έχει γεμίσει από στελέχια του ΠαΣοΚ. Που περιμένουν να μπουν στον κρατικό μηχανισμό από …άλλη πόρτα.

        Θραξ Αναρμόδιος

        Μου αρέσει!

      • Σοφία said

        Άντε να δούμε.

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        -ΑΧ!Γιά όλους σας!…Μη περιμένετε από ένα γίγαντα που το μόνο που ξέρει είναι να μπουσουλάει να σηκωθεί ξαφνικά στα δυό του πόδια!-Κάποιος-οι, πονηροί θα τον ξαναρίξουν στις λάσπες που τον έχουν μάθει να μπουσουλάει!(Θέλει Αρετή και Γνώση η ΔΗΜΟ-ΚΡΑΤΙΑ!

        Μου αρέσει!

      • Κουταλιανός said

        @ Θράκα Αναρμόδιο
        …..Ενταύθα

        Ατόπημα!!
        Μετά τους 4-5 μήνες και μετά νέο πολίτευμα !!!

        Και μετά το νέο πολίτευμα, λόγω αποχής και ελλείψεως Πολιτών, θα γίνει σύστημα.
        Και το σύστημα θα γεννήσει και θα αναθρέψει νέα καμάρια.

        Θράκα αγαπητέ

        κάπως θα πρέπει να αντιληφθούμε οτι οταν μιλάμε για Δημοκρατία δεν μιλάμε για 4-5 μήνες,
        πως δεν μιλάμε για χρονικό περιθώριο μέχρι να ρθει, αλλά για δημιουργία Πολιτών.
        Με Παιδεία – Συμμετοχή – διαρκή Επαγρύπνηση.
        Αλλά σε παρακολουθώ και θα πω οτι τα γνωρίζεις καλύτερα από εμένα.

        Με εκτίμηση

        Μου αρέσει!

      • anarmodios said

        @Κουταλιανός

        Δεν μπορούμε να πάμε σε πολίτευμα που να προβλέπει «γενική συνέλευση των πολιτών» (εκκλησία του δήμου) και «φουλ λαϊκά δικαστήρια» (ηλιαία) με τη μία. Δεν έχουμε πολίτες τώρα, αλλά υπηκόους και συναλλασόμενους, το είπαμε αυτό και το ξέρουμε όλοι. Κι άμα το επιχειρήσουμε έτσι με τη μία και στο φουλ, ίσως διατρέχουμε και μεγάλο κίνδυνο.

        Ομως μπορούμε να βάλουμε τα ΘΕΜΕΛΙΑ ώστε να μην είναι δυνατόν να γυρίσει το ποτάμι πίσω. Δηλαδή να ΜΗΝ μας ξανα-κυβερνήσουν, ξανα-νομοθετήσουν, ξανα-δικάσουν ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΕΣ.

        Ιδέες για την σταδιακή μετάβαση; Εχουμε όλοι. Πολλές μάλιστα.

        Συντακτική εθνοσυνέλευση θέλουμε για να τις διατυπώσουμε και να βρούμε τις καλύτερες από αυτές τις ιδέες για την σταδιακή μας μετάβαση στη δημοκρατία.

        Καλά είναι και τα ιστολόγια και ο δημόσιος διάλογος εδώ, αλλά πάνω σε αυτό το κορυφαίο ζήτημα πρέπει να κάνει ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ όλη η κοινωνία. ΟΛΗ.

        Διότι «όσο περισσότεροι αποφασίζουν, τοσο μικραίνει ο κίνδυνος να πάρουν λάθος απόφαση».

        Αλλά ότι και να λέω εγώ ή όποιος άλλος, για την σταδιακή ή με την μία φουλ μετάβαση στη δημοκρατία, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ να το αποφασίσουμε εδώ. Συμφωνάμε ή διαφωνάμε. Αυτό είναι δουλειά ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. Δηλαδή της ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗΣ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ.

        Αλλιώς αρχίζουμε και μοιάζουμε κι εμείς με τους ολιγαρχικούς.

        Ας γίνει συντακτική κι ας πάρουμε μια απόφαση ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ γμ το στανιό μου. Θα την έχουμε πάρει εμείς στο κάτω κάτω και θα μπορούμε και να τη διορθώσουμε. Τόσα χρόνια που παίρνουν οι επαγγελματίες ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΟΙ όλες τις λάθος αποφάσεις, τι καταλάβαμε.

        Μακάρι να μπορούσαμε ως λαός ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΙ ΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ.

        Με τον διεφθαρμένο κοινοβουλευτισμό, ούτε λάθος, ούτε σωστό μπορούμε να αποφασίσουμε. Αλλοι αποφασίζουν. Οχι εμείς.

        Θραξ Αναρμόδιος

        Μου αρέσει!

      • Ακέλας said

        Ti έγινε ρε Βάγγο;-Τι συζήτηση περί πανταλονιών ήταν αυτή;…Μήπως πας να κλέψεις την «δόξα» του Κλίντον στο πιό αψύ! (άλα Τούρκα;) Χαίρε ω χαίρε κε πρόεδρε της βουλής των Ελλήνων τρομάρα μας!

        Μου αρέσει!

    • ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ said

      Μου αρέσει!

    • sfina said

      Με την δραχμούλα!

      Την δεκαετία του 1970, με 300.000 δραχμές,
      δηλαδή λιγότερα από 1000 ευρώ, αγόραζες
      διαμέρισμα 70-80 τ.μ

      Σήμερα με 1000 ευρώ δεν αγοράζεις ούτε μια καλή
      θωρακισμένη πόρτα!

      Αυτό γι αυτούς που τους εκβιάζουν με το δήλλημα
      ευρώ η δραχμή.

      Μου αρέσει!

      • CP said

        Καλά τα λες Sfina αλλά νομιζω πρέπει να γίνει μια υποσημείωση.

        Τη δεκαετία του 70 δεν είχες θωρακισμένη πόρτα, ούτε καν μόνωση στο σπίτι σου. Όπως ξέρουν όσοι έχουν βασικές γνώσεις μακροοικονομίας ο Δείκτης τιμών τίνει να υπερεκτιμά το κόστος ζωής γιατί δεν μετράει την βελτίωση της ποιότητας μεταξύ άλλων.
        Και η αλήθεια είναι ότι η ποιότητα έχει αυξηθεί δραματικά από τότε (αν εξερέσεις τα είδη τεχνολογίας που φτιάχνονται επίτηδες για να χαλάνε κάποια στιγμή!!!)

        Για να μην παρεξηγηθώ δεν είμαι ούτε ευρο-λάγνος ούτε δραχμο-λάγνος. Απλά πρέπει να μάθουμε να μη βιαζόμαστε να δώσουμε απαντήσεις σε θέματα πολύπλοκα.

        Μου αρέσει!

      • sfina said

        Δεν θα διαφωνήσω και με αυτά τα επιχειρήματα
        και το γνωρίζω ότι είναι πολύπλοκο και σε αυτό δεν
        συμφωνούν και οι οικονομολόγοι μεταξύ τους.

        Αλλά κάποια στιγμή να τα βάλουμε στην ζυγαριά και
        να αποφασίσουμε, οπωσδήποτε ευρώ και ο κόσμος
        να πηδά από τα μπαλκόνια από την απελπισία και την
        εξαθλίωση?

        Όσον αφορά την θωρακισμένη πόρτα ίσως να μην
        χρειαζόταν και καθόλου, γιατί τότε ούτε καν τις κλειδώναμε!
        και είναι και αυτό αποτέλεσμα τις παγκοσμιοποίησης.

        Τέλος το δίλημμα αυτό μας το έβαλαν οι ανίκανοι
        πολιτικοί μας, με την κομματική πελατεία, με τις μίζες,
        τις σπατάλες και την κακοδιαχείριση και σήμερα
        καλούν το λαό να πληρώσει τα σπασμένα.

        Μου αρέσει!

      • hellanews said

        Αγαπητέ CP,
        Κράτος χωρίς δική του τράπεζα και νομισματοκοπείο, είναι μπάχαλο, που συντηρείται από τα κέφια των Ελεγχόντων την κεντρική τράπεζα. Το παράδειγμα είναι ΟΡΘΟΝ. Μόνο που αντί θωρακισμένης πόρτας, βάλε να ρίξουμε μπετά ή μια μερσεντές… ή τέλος πάντων ένα ματσάκι μαϊντανό!

        Μου αρέσει!

      • Κουταλιανός said

        Το 1970 ΔΕΝ χρειαζόμασταν θωρακισμένη πόρτα.

        Ουτε καν κλειδώναμε και αυτήν που είχαμε.

        ο νοών νοείτω

        Μας μέναν τα λεφτά και κάναμε και γλέντια με γειτόνους , φόλους και συγγενείς.

        Μου αρέσει!

    • koupilias said

      ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΡΑΞ … ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗΤΗ ΣΟΦΙΑ .

      ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ; ΕΓΩ ΘΑ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΟΡΙΣΜΟ : ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ (ΟΧΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ) – ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ.

      ΑΡΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΜΕ 1 ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΧΟ : ΝΑ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ … ΤΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΜΩΣ ;;; ΣΑΝ ΚΙΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ;;; ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ … ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΕΙ ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.

      ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΙΣΛΑΝΔΟΙ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΘΝΙΚΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΠΟΥ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΣΤΗΡΕΣ.

      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ : ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ – ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.

      Μου αρέσει!

    • Andreas said

      Οπως καταλαβαίνω υπάρχουν 2 λόμπι της δραχμής και όχι ένα. Το πρώτο είναι όπως το περιέγραψες και πολύ γλαφυρά μάλιστα.

      Το δεύτερο είναι η τίμια πρόταση του ΚΚΕ. Επιστροφή στην δραχμή εν μία νυχτί κατα την οποία οι τράπεζες, πλοία, μεταλλεία καθώς και όλες οι πρώην ΔΕΚΟ που ιδιωτικοποιήθηκαν, κρατικοποιούνται από μια τίμια, αποφασισμένη λαϊκή εξουσία. Μπαίνει φραγμός στην εξαγωγή / εισαγωγή συναλλάγματος. Απίστευτη φορολογία στην μεγάλη περιουσία – για να μην πω απαλλοτρίωση και βγάλετε σπυράκια. Ακόμα και απίστευτη φορολογία 99.99% στην πώληση ακίνητης περιουσίας.

      Η σωτηρία περνά μέσα από απαγκίστρωση από το Ευρώ, επιστροφή στην δραχμή δηλαδή. Μόνο που υπάρχουν επιστροφές και επιστροφές…

      Μου αρέσει!

      • anarmodios said

        @Andreas

        Τίμια είναι όποια πρόταση βλέπει ο καθένας για τίμια.

        Αυτό που περιγράφω παραπάνω ΔΕΝ τα προτείνει ΟΛΑ διότι ΔΕΝ υπακούει στην ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΗ κομματική λογική, πως όλα πρέπει να είναι προτάσεις ενός κόμματος, που ο λαός θα επιλέξει στις εκλογές ή θα το ανεβάσει με άλλον τρόπο στην εξουσία, και μετά αυτό το σοφό κόμμα και η σοφή κεντρική του επιτροπή θα ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ το υπεσχημένο του πρόγραμμα.

        Αυτό που περιγράφω παραπάνω είναι πως η εξουσία πρέπει να περάσει στον λαό και στην κοινωνία, μέσω της αλλαγής του ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ, δηλαδή του Συντάγματος. Η αλλαγή αυτή θα πρέπει να δίνει ΘΕΣΜΙΚΟ ΡΟΛΟ στον λαό και στην κοινωνία. ΘΕΣΜΙΚΟ θα πει να γίνει ο λαός ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ, όπως η βουλή για παράδειγμα, όπως η κυβέρνηση για παράδειγμα, όπως η δικαιοσύνη.

        Ωστε να παίρνει αποφάσεις ΚΑΙ ο λαός (στην αρχή τουλάχιστον, διότι βασικά ο λαός πρέπει να παίρνει ΟΛΕΣ τις αποφάσεις) και όχι μονάχα τα ΣΤΕΛΕΧΙΑ των ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΩΝ κομμάτων που γίνονται κυβερνήτες μας, νομοθέτες μας και διορίζουν και τους δικαστές μας. Κι έχει το καθένα κι έναν φύρερ-αρχηγό που μένει ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, χρόνια πολλά, στην εξουσία. Κι άλλα τόσα τα στελέχια του.

        Οταν και αν λοιπόν ο λαός γίνει ΘΕΣΜΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ του πολιτεύματος, τότε θα τα βρει και θα τα αποφασίσει όλα όπως πρέπει, κι όπως πιστεύει η πλειοψηφία του. Κι όχι η ηγεσία ενός κόμματος.

        Αρα το να προτείνω τώρα εγώ εδώ λεπτομερείς και «τίμιες» προτάσεις, σαν αυτή του ΚΚΕ, λίγη σημασία έχει. Ισως και καμμία. Θα είχε σημασία η λεπτομερής πρότασή μου αν υπήρχε ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, δηλαδή ΔΗΜΟΣ, στον οποίο θα μπορούσα να καταθέσω κάθε μου πρόταση, εγώ, εσύ και όποιος άλλος πολίτης.

        Δυστυχώς τα κομμουνιστικά κόμματα αντιλαμβάνονται την «τίμια και αποφασισμένη λαϊκή εξουσία», καθώς και την λαϊκή κυριαρχία σαν την κυριαρχία της σοφής κεντρικής τους επιτροπής, του σοφού πολιτικού τους γραφείου και του σοφού γενικού τους γραμματέα.

        Η δε «μεταβατική» κυβέρνηση που ανέφερα είναι αυτό που φαντάζομαι πως θα μας εξυπηρετούσε σε αυτή την μετάβαση προς ένα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ με τον λαό ΘΕΣΜΟ και ΔΗΜΟ. Και όχι μια κυβέρνηση για να μας κυβερνήση. Απλώς να μας οργανώσει την ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ που θα αλλάξει το πολίτευμα.

        Για άλλο πράγμα μιλάω εδώ δηλαδή, και όχι για κομματικές αποφάσεις και κομματικές κυβερνήσεις.

        Και φυσικά διαφωνάμε ΡΙΖΙΚΑ.

        Θραξ Αναρμόδιος

        Μου αρέσει!

      • Andreas said

        Συμφωνώ με αυτά που λες σε θεωρητικό επίπεδο, σε πρακτικό αυτή η συνέλευση του Δήμου μου θυμίζει κάποιους Αποκρατικοποιητές που προτείνουν (σε διάφορες χώρες) μετοχές των ΔΕΚΟ να δοθούν δωρεάν σε κάθε πολίτη της χώρας ως μια μέθοδος ήπιας και δίκαιης ιδιωτικοποίησης – νομίζω αυτό έγινε κιόλας επί Γέλτσιν με τα γνωστά αποτελέσματα. Μου θυμίζει την Θάτσερ που δήθεν έδωσε στον κάθε προλετάριο το δικαίωμα να αγοράσει την εργατική κατοικία που μέχρι τότε ενοικίαζε – σήμερα οι παραπάνω έχουν πωλήσει τα σπίτια τους, έχουν χάσει τα λεφτά και γυρεύουν και σπίτι να μείνουν. Δηλαδή κατά την γνώμη μου τέτοιες διαδικασίες θα καπελωθούν από επιτήδειους αργά ή γρήγορα.

        Τώρα τελευταία γίνεται πολλή επιστημονική έρευνα στο πεδίο «κοινωνικά δίχτυα και ο έλεγχος τους», ιδίως στο ΜΙΤ. Αυτή η δημοσίευση π.χ. http://www.barabasilab.com/pubs/CCNR-ALB_Publications/201105-12_Nature-TamingComplexity/201105-12_Nature-TamingComplexity.pdf

        προσπαθεί να βρει ποιά μέλη ενός διχτύου (π.χ. Δήμος) πρέπει κάποιος να επηρεάσει για να καπελώσει το δίχτυο και να το κατευθύνει. Στο τέλος αναφέρεται και αυτό «sponsored by the US Army Research Laboratory» (χωρίς βέβαια να σημαίνει και πολλά).

        Αυτό το καπέλωμα περιγράφεται πολύ καλά στο βιβλίο της Ναόμι Κλάϊν «Το Δόγμα του Σοκ» για διάφορες χώρες. Νομίζω το ποιό τραγικό παράδειγμα είναι αυτό της Νότιας Αφρικής μετά το Απαρτχάϊτ, η Ν.Κ. λέει ότι μπορεί η εξουσία να ψηφίζεται από την Μαύρη πλειοψηφία με πολύ δημοκρατικό τρόπο αλλά αυτή η εξουσία είναι κολοβή, αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων που έγιναν. Εδώ θα συμφωνήσω με εσένα ότι η ολιγαρχία του ANC έκανε μεγάλο λάθος, αλλά δεν βλέπω αν γίνονταν λαϊκές συνελεύσεις να άλλαζε το αποτέλεσμα. Ακόμα με την συνέλευση του Δήμου υπάρχει και το θέμα της ευθύνης, είναι εύκολο για το πλήθος να πάρει την ευθύνη για τα ποιό τρελλά πράγματα, π.χ. το πλήθος των Γάλλων κάτω από τις γκιλοτίνες.

        Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι το ΚΚΕ είναι η μόνη οργανωμένη πολιτική δύναμη – κόμμα το οποίο τολμά να δώσει και το πρόβλημα και την λύση χωρίς φτιασίδια – τίμια δηλαδή. Τώρα αν αυτά τα μέτρα τα σκέφτηκε μια ολιγαρχία ή αποφασίστηκαν στις ΑΠΕΙΡΕΣ λαϊκές συνελεύσεις που οργανώνει το ΚΚΕ δεν μου είναι πρόβλημα, Ο Καζάκης τα πρότεινε επίσης.

        Κάποιες σκόρπιες σκέψεις, χωρίς να έχω καταλήξει ακόμα… καλά όμως να τα λέμε.

        Μου αρέσει!

    • Prodromos said

      Είναι πολύ μεγάλη και ατέρμονα η συζήτηση για την παραμονή ή όχι της χώρας μας στο Ευρώ. Πολλά τα επιχειρήματα ένθεν και ένθεν. Αυτό είναι χαρακτηριστικό και παγιωμένο συστημικό σφάλμα σε όλες τις εφαρμοσμένες επιστήμες. θυμάμαι τον αείμνηστο Πατέρα μου, το 1960, περίπου, όταν μου έδειξε μία γελοιογραφία σε μία ημερησία εφημερίδα που ένας στραγαλατζής έσπρωχνε το καροτσάκι του με το σχετικό φουγάρο (σύστημα με κάρβουνα για να διατηρεί ζεστά τα στραγάλια) προς τα υπερμεγέθη φουγάρα των ευρωπαϊκών εργοστασίων. Η λεζάντα έγραφε » Η Ελλάδα στην Ε.Ο.Κ.» !!! Μεσολάβησαν τα πακέτα σύγκλησης, το σύνθημα ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο, τα μεσογειακά προγράμματα, οι συνθήκες Μάαστριχ, Μασσαλίας, Λυσσαβόνας, κ.λ.π. Μ’αυτά και μ’αυτά φτάσαμε στο 2001. Η Ελλάδα στο Ευρό !! Δεν είμαι φύση και θέση εναντίον της Ε.Ε. ή του Ευρό. Κυρίως της Ένωσης !! Και δεν είναι πρόσφορο να σας ζαλίσω, επί του παρόντος, με θεωρίες περί διεθνών ερεισμάτων ή κενών στις διεθνείς σχέσεις. Απλώς επιχειρώ να περιγράψω ότι λάθη και σφάλματα στην εφηρμοσμένη τέχνη (ή επιστήμη, κατ’ άλλους) της πολιτικής κοστίζουν και κοστίζουν ακριβά στους λαούς και στους ανθρώπους. Το 2001 άνοιξε ένα παράθυρο ευκαιρίας, έστω από λάθος πολιτικής ή εσκεμμένη λαμογιά, για την Ελλάδα. Ο διεθνής δανεισμός της εύκολος και πληθωρικός. Η κυβέρνηση Σημίτη επωφελήθηκε τα μέγιστα. Έγιναν, βέβαια, μερικά έργα πνοής για τη χώρα, αλλά έγιναν περισσότερα αποπληξίας, όπως οι κομματικοί σωρηδόν διορισμοί στο ταλαίπωρο δημόσιο, στενό και ευρύτερο. Κυρίως έγινε διοχέτευση κοινοτικού και δανεικού χρήματος προς μία νεοσύστατη παραοικονομία των υπηρεσιών και της μεσολάβησης. Να θυμηθούμε τα χρυσά αγόρια των τραπεζών, των αγροτών, του χρηματιστηρίου κ.λ.π !! Φταίει για όλα αυτά το Ευρό ? Φταίει η Ε.Ε. ? Μήπως έπρεπε εμείς να εκσυγχρονίσουμε τον συμπαθή «στραγαλατζή» και το καροτσάκι του με αυτά τα χρήματα? Αν ναι, τις πταίει ? Η απάντηση είναι αυτονόητη. Εκείνο που δεν είναι αυτονόητο είναι γιατί όλοι εμείς, αυτοί που σήμερα γράφουν στις ιστοσελίδες ή αγανακτούν τότε σιωπούσαν. Δεν είναι , επίσης, αυτονόητο γιατί ένα κομμάτι ξερό ψωμί (αυξησούλα, ή διορισμούλης των 700 ευρό) δεν άνοιγαν τα μάτια τους να δουν τα πολλαπλάσια που κέρδιζαν αυτοί που τους ευνοούσαν μόνο και μόνο για τα ψηφαλάκια τους. Έτσι φτάσαμε στο θρασύτατο «μαζί τα φάγαμε». Και για να θυμηθούμε τον Α.Παπανδρέου » καληνύχτα σας» !!

      Μου αρέσει!

      • ανώνυμος said

        @Prodromos
        Φίλε μου έχεις δίκιο για το ότι δεν μας έφταιξε το ευρώ έτσι από μόνο του, και ότι αν είχαμε καλύτερο πολιτικό προσωπικό ενδεχομένως να ήταν παράθυρο ευκαιρίας το ευρώ, όμως αυτό δεν αλλάζει την κατάσταση που βρισκόμαστε.
        Σε αυτή τη κατάσταση χρειαζόμαστε να χρηματοδοτηθεί η οικονομία μας για να μπορέσει πάλι να αναπτυχθεί και να παράξει θέσεις απασχόλησης. Εδώ χρειαζόμαστε το εθνικό νόμισμα αφού οι Ευρωπαίοι δεν είναι διατεθημένοι να ρίξουν το επιπλέον χρήμα που χρειάζεται ούτε οι τραπεζίτες ούτε φυσικά οι ξένοι επενδυτές του Αντωνάκη οι οποίοι νοιάζονται μόνο για την κονόμα τους και φυσικά η ανάπτυξη δεν θα έρθει από μόνη της με ευχές. Φυσικά όπως πολύ σωστά αναφέρει και ο Θραξ Αναρμόδιος δεν μπορείς να εμπιστευτείς το παρον πολιτικό προσωπικό και πρέπει η όποια αλλαγή να ξεκινήσει από την πολιτειακή δομή με ενα σύνταγμα φτιαγμένο από τους πολίτες αλά Ισλανδία
        Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως κατά την γνώμη μου είναι οι ίδιοι οι πολίτες που φαίνονται να εμπιστεύονται αυτό το σάπιο σύστημα μετά από απανωτές εκλογικές αναμετρήσεις.

        Μου αρέσει!

  2. Πελασγός ο Μιλήσιος said

    Εύγε, Άνώνυμε Έλληνα!

    Τέτοιες αναρτήσεις τιμούν το ιστολόγιο, εκτός από το πρόσωπό σου,
    που μάλλον από σεμνότητα δεν παρουσιάζεσαι έστω με ψευδώνυμο.

    Τα συγχαρητήριά μου, αν και δεν τα χρειάζεσαι, κατά πρώτον για την παρρησία σου και κατά δεύτερον για την επιχειρηματολογία σου.

    Και πάλι εύγε!

    Πελασγός ο Μιλήσιος

    Μου αρέσει!

    • ANTI300 said

      Ολυμπία πολύ σωστά τα γράφεις

      αλλά είναι και τα στοιχεία να μην τα ξεχνάμε τουλάχιστον για το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος επι αποδείξεων ενός εκ’ των τριών

      και με την ευκαιρία προκαλώ όποιον μπορεί να τα διαψεύσει “ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα” και είναι αληθινά μεγάλο !!!

      http://www.scribd.com/doc/34545943 Το Δίκτυο Ξεπλύματος Βρώμικου Χρήματος στην Ελλάδα αποτελούμενο από τους ΑΒΡΑΝΤΙΝΗΣ Ιωάννης, Μιλτιάδης ΒΑΓΓΕΡ, ΟΛΥΜΠΙΟΣ Ανδρέας, ΜΑΡΤΙΝΟΥ Ευαγγελία, ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ Γεώργιος, Αικατερίνη ΠΕΛΕΚΗ-ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ κα φυσικά και νομικά πρόσωπα. ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ

      http://www.scribd.com/doc/91829252 Γιώργος Βουλγαράκης ο ΑΚΗΣ της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΞΕΠΛΥΜΑ ΒΡΩΜΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ των «συνεργατών» μπροστινών – αχυράνθρωπων ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ – ΜΙΧΑΗΛ ΒΑΓΓΕΡ με την ιδιότητα σήμερα του πολυεκατομμυριούχου και μεγαλομετόχου της ΝΕΛ τ. υπαλλήλου-Δ/ντη του γραφείου του Περιφερειάρχη ΑΜΘ του ΜΙΧΑΛΗ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ και μεταξύ άλλων πολλών «παράνομων δραστηριοτήτων» όπως π.χ. της «Αιολικό Πάρκο Ρόδου ΑΕ», Τον από Αμερική γνωστό από μεγάλη τραπεζική απάτη τον απατεώνα ΙΩΑΝΝΗ ΑΒΡΑΝΤΙΝΗ
      http://www.scribd.com/doc/34462346 ΔΥΚΤΙΟ ξεπλυματος βρωμικου χρηματος Αβραντινης Βουλγαρακης κλπ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ προς Εισαγγελέα Αρείου Πάγου Ιωάννη Τέντε

      http://www.scribd.com/doc/32224602 Ο Βουλγαράκης και οι αχυράνθρωποι του

      Σε αναμονή των καθαρών -ηθικών και νόμιμων που βγάζουν πρώτα τα παντελόνια …….όπως οι ίδιοι έκαναν γνωστά …το “πήδημα” παραπάνω να μην ξεχάσουν όμως…διότι καθοδόν!

      Μου αρέσει!

      • Ο ΠΟΛΙΤΗΣ said

        Η σχολή Βουλγαράκη “Νόμιμο και Ηθικό” έχει παγιώσει ένα “κεκτημένο πολιτικό άλλοθι” και κάποιοι το θεώρησαν ότι έχει περάσει και στην αντίληψη των πολιτών.

        Ο Ντοράκης μπήκε στην πολιτική “ξεβράκωτος ως υποτακτικός της Ντόρας ” και βγήκε με κότερα ,πισίνες και off shore …

        Το αρχιλαμόγιο Ντοράκη , το διόρισε ο Μητσοτάκης πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ,το έβγαλε βουλευτή ,το έκανε Υφ/γό στο ΥΠΕΧΩΔΕ… (ΤΕLESTET κτλ) και πάρα λίγο να το διόριζε και αρχιεπίσκοπο αν τον πρότεινε η πρωθιέρεια της διάπλοκης…

        ‘Ένσημα μηδέν…Κρατικοδίαιτες θέσεις πολλές… Ακίνητα και κινητά απροσδιόριστα .

        Ο ΝΤΟΡΑΚΗΣ εκφράζει την απολυτή διαφθορά των Μητσοτακό- πολιτικάντηδων.

        Μου αρέσει!

  3. βασιλικη ομογενης said

    Επικαιρο οσο ποτε αλλοτε………

    Ο λόγος;! που δολοφονήθηκε, σαν σήμερα, ο Ιωάννης Καποδίστριας

    EΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
    Αριθ. 2953
    Μυστική Εγκύκλιος

    Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
    Προς το Πανελλήνιον. Προς τους κατά το Αιγαίον Πέλαγος και την Πελοπόννησον Εκτάκτους Επιτρόπους και τους Αρχηγούς των κατά ξηράν και θάλασσαν Δυνάμεων.

    Γνωρίζει η Κυβέρνησις, ότι Πολίται τινές επιμένουν πιστεύοντες και τους άλλους πείθοντες, ότι αι μυστικαί Εταιρείαι χορηγούσι μέσα σωτήρια εις την Πατρίδα, ή τουλάχιστον Αιγίδα υπό την οποίαν συνδεόμενοι μεταξύ των οι άνθρωποι δια μυστικών δεσμών δύνανται να απολαύσωσιν εντός της Πατρίδος των και δια της ξένης επιρροής αξιώματα, τιμάς, και το πλέον τύχην, ό εστι χρήματα.

    Όσον και αν…..
    ελεεινολογή η Κυβέρνησις την απειρίαν των Ελλήνων των από τοιαύτας εισηγήσεις παρασυρομένων δεν ήθελε δώσει την προσοχήν της, αν δεν ήτο καταπεπεισμένη πόσον ολέθρια αποτελέσματα δύναται να φέρη εις την κρίσιμον ταύτην στιγμήν η περί τούτων γνώμη, την οποίαν οι εχθροί της Ελλάδος ήθελον συστήσει και εις τον Κόσμον, και εις τας Ευρωπαϊκάς Κυβερνήσεις.
    Αν η Ελλάς εγκατελείφθη από το 1821 έως τον Ιούλιον μήνα του τελευταίου έτους, τούτο προήλθε διότι οι εχθροί της την παρέσταιναν αδιακόπως προς τους Βασιλείς, ως λαόν επαναστατωθέντα και αγωνιζόμενον υπό την διεύθυνσιν και υπό τους σκοπούς Μυστικών Εταιρειών, όθεν επήγασαν αι καταστροφαί της Ισπανίας και Ιταλίας.

    Εύκολον ήτο αναμφιβόλως να αναιρεθή η σφαλερά αύτη δόξα. Μ’όλον τούτο εχρειάσθησαν ολόκληρα επτά έτη βασάνων και δυστυχιών εις αναίρεσίν της. Μόλις ανηρέθη, και ενώ η Ελλάς αρχίζει να λαμβάνη δείγματα ευνοίας και καλοκαγαθίας εκ μέρους των Συμμαχικών Δυνάμεων, οι εχθροί της θέλουν πάλιν την παραστήσει ως υπεξούσιον των Μυστικών Εταιρειών, και εις απόδειξιν τούτου θέλουν φανερώσει, ότι υπό διαφόροις ονόμασιν αι Εταιρείαι αυταί υπάρχουν και πολλαπλασιάζονται μεταξύ των εν τοις πράγμασι και της πολιτικής τάξεως, και της στρατιωτικής δυνάμεως, ίσως και αυτού του στόλου.

    Τόσον ουσιώδες θεωρεί τούτο η Κυβέρνησις ώστε μη εγκρίνουσα να δείξη διά τινος δημοσίου και επισήμου πράξεως την ύπαρξιν αυτού του κακού, εκπληροί δια του τύπου της παρούσης εγκυκλίου το χρέος, το οποίον δεν ημπορεί να παραμελήση χωρίς να καθυποβληθεί εις βαρυτάτην ευθύνην. Τω όντι τοιούτον δημόσιον έγγραφον μεταξύ των Πολιτικών, οι οποίοι επιμένουσι να μην παραχωρώσιν εις την Ελλάδα έντιμον μέλλον, ήθελε χρησιμεύσει ως μέσον του να αποδείξωσιν, ότι οι Βασιλείς δια των ευεργεσιών των υποθάλπουσιν εις την Ελλάδα τον εχθρόν, τον οποίον και αλλαχού, και τας ιδίας των Επικρατείας πολεμώσι.
    Η παρατήρησις αύτη, Κύριοι, σας διδάσκει με πόσην φρόνησιν και οξυδέρκειαν απαιτείται η εκπλήρωσις της ακολούθου παραγγελίας της Κυβερνήσεως.

    Θέλετε κοινοποιήσει δια ζώσης φωνής εις τους υπαλλήλους σας ή τους υπό την οδηγίαν σας αξιωματικούς το περιεχόμενον της παρούσης, και θέλετε τους κάμει να σας φανερώσουν αν ανήκουν εις καμμίαν των Μυστικών Εταιρειών, ή όχι. Αν είναι το πρώτον, θέλετε τους παρατηρήσει, ότι εάν εις την παρελθούσαν κατάστασιν της αναρχίας, και της αταξίας ήταν ίσως αναγκαίον εις τους πολίτας να ζητήσωσι προσωπικήν ασφάλειαν δια του δεσμού μυστικής τινος Εταιρείας, ο δεσμός ούτος διαλύεται καθ’ ήν στιγμήν ο του νομίμου όρκου και προς την Κυβέρνησιν, και προς τους Νόμους, χορηγεί εις ένα έκαστον και εις όλους, όλας τας απαραιτήτους ασφαλείας.

    Από τοιαύτην αρχήν ορμώμενοι ευκόλως θέλετε αποδείξει το ασυμβίβαστον των δύο όρκων, ήγουν του υπηρετείν το Κράτος, και υπηρετείν μυστικήν Εταιρείαν, της οποίας ο σκοπός είναι ως επί το πλείστον άγνωστος εις τους Εταίρους.

    Αν λοιπόν οι υπάλληλοί σας ή οι υπό την οδηγίαν σας αξιωματικοί ανήκουσιν είς τινα Εταιρείαν, ανάγκη να παραιτηθώσι, και περί τούτου οφείλεις να μας βεβαιώσεις.

    Εξ εναντίας θέλετε τους εξηγήσει τους κινδύνους εις τους οποίους εκτίθενται πλανώμενοι από ολίγους τινάς όλως διόλου εις τα τοιαύτα ενασχολουμένους. Από την κατηγορίαν των Εταιρειών των μη συμβιβαζομένων με τα κατά Νόμους καθεστώτα δεν αποκλείομεν και την προ αιώνων γνωριζομένην υπό τω ονόματι της Αδελφοποιείας, ή Αγάπης.

    Παραγγέλλεσθε, Κύριοι, κατ’ επανάληψιν να κάμετε χρήσιν της κοινοποιήσεως ταύτης κατά τον συνετώτερον και ωφελιμώμερον τρόπον. Προθύμως η Κυβέρνησις θέλει δεχθή τας ειδοποιήσεις, όσας εν καιρώ και τόπω θέλετε δυνηθή να την χορηγήσετε.

    Εν Πόρω τη 8 Ιουνίου 1828
    Ο Κυβερνήτης
    Ι.Α. Καποδίστριας

    Στις 22/8/1831 ο Καποδίστριας έστειλε και δεύτερη εγκύκλιον (Αρ. 4286) για το ίδιο θέμα για εφαρμογή σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες με αυστηρότατο τρόπο.
    Λίγο μετά δολοφονείται στο Ναύπλιο.

    Μου αρέσει!

    • Πελασγός ο Μιλήσιος said

      «…Όσον αι ιδικαί μου οικονομικαί δυνάμεις μου επιτρέπουσι,
      δεν θα αγγίξω ούτε οβολόν ως αμοιβήν ήν μοι δίδετε
      δια τα υπηρεσίας άς παρέχω, εις το φτωχόν και δύσμοιρον τούτον Έθνος…»

      Ιωάννης Καποδίστριας

      Σημ., Πελασγού Μιλήσιου:

      Δια ταύτα, επειδή δεν άγγιξε ούτε οβολόν, οι Μαυρομιχαλαίοι
      αναγνωρίζοντες τας υπηρεσίας άς παρείχε εις το φτωχόν και δύσμοιρον τούτον Έθνος, ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ …

      Καημένη Ελλάδα!

      Μου αρέσει!

      • ΕΛΧΟ said

        Και το αστείο είναι ότι κατά καιρούς ακούς την ερώτηση:
        «Πότε η Ρωσία βοήθησε την Ελλάδα;;;»
        Βλέπεις όμως τη πώρωση που τους χαρακτηρίζει όταν ερμηνεύουν τη Ρωσία μόνο ως χώρα της Επανάστασης του 17….Πριν δεν υπήρχε!Μετά δεν υπάρχει….
        Περιμένω να δω πότε αυτή η Ιστορική πλάνη της Δεξιόστροφης και εν πολλοίς
        Ρωμαιοκαθολικής προέλευσης ερμηνείας θα καταπέσει…Διότι το εκκρεμές είναι πλέον σε αδρανειακή κίνηση μηδενικής πλέον ταχύτητας…Τι ακολουθεί
        μετά;;;Το ξέρουν!Το περιμένουν!Δεν μπορούν να το αποφύγουν!

        Μου αρέσει!

      • Πελασγός ο Μιλήσιος said

        ΕΛΧΟ,

        Θα δώσω μεγαλύτερη αξία στο ερώτημά σου, όχι απαντώντας το,
        αλλά αντιστρέφοντας το ερώτημα προς την άλλη κατεύθυνση:

        Σε ποιές των περιπτώσεων, η…¨σύμμαχος¨ Αμερική μετά το 1949 βοήθησε την Ελλάδα;

        Άν κάποιος βρεί να μας πεί έστω ΜΙΑ φορά μας βοήθησε, τότε θα υπερασπισθώ τους TRICOLORE,
        γνωρίζοντας ότι δεν θα μπορούσα ούτε με αυτό το έγκλημα καθοσιώσεως να εξαγνισθώ, από αυτή την αποτρόπαια επιλογή μου…

        Πελασγός ο Μιλήσιος

        Μου αρέσει!

  4. βασιλικη ομογενης said

    Απολαύστε διάλογο Μεϊμαράκη – Παυλόπουλο στο Κοινοβούλιο με αφορμή μια συνέντευξη του τελευταίου στον Χατζηνικολάου…

    Άναυδοι έμειναν οι βουλευτές που βρέθηκαν στα ορεινά έδρανα της Βουλής κατά την διάρκεια ονομαστικής ψηφοφορίας για την άρση ασυλίας συναδέλφων τους.
    Αφορμή για το πρωτοφανές περιστατικό στάθηκαν τα όσα είχε πει νωρίτερα ο Προκόπης Παυλόπουλος στην ραδιοφωνική εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου για την υπόθεση στην οποία έχει ακουστεί το όνομα του Προέδρου της Βουλής.
    Έτσι, ποιός είδε τον κ. Μεϊμαράκη και δεν τον φοβηθηκε. Σύμφωνα με τους παριστάμενους, άστραψε και βρόντηξε μόλις είδε τον κ. Παυλόπουλο στον οποίο ακούστηκε να λέει:
    «Προκόπη σε άκουσα το πρωί που βγήκες να γλείψεις τον Χατζηνικολάου, πήγες να του γλείψεις τον π…ο. Αμα θες έλα να γλείψεις τον δικό μου που είναι πιο ωραίος».
    Ο κ. Παυλόπουλος έμεινε άφωνος στο άκουσμα των εκφράσεων αυτών, ωστόσο, όταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους, έδωσε την δική του πιο… κόσμια εκδοχή.
    ΕΥ. ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ: Γιατί ρε Προκόπη πήγες το πρωί και έγλειφες τον Χατζηνικολάου;
    ΠΡ. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Που το κατάλαβες ρε Βαγγέλη;
    ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ: Μου το είπαν. Εσύ δεν έλεγες για τον εκρηκτικό χαρακτήρα μου;
    ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό κατάλαβες;
    ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ: Να ξέρεις ότι όποιος γλείφει τον Χατζηνικολάου είναι απέναντι μου.
    ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ δεν γλείφω τον Χατζηνικολάου, άρα δε με αφορά.
    Νέα ήθη στο ελληνικό κοινοβούλιο…

    Μου αρέσει!

    • Ο ΑΝΤΙΓΡΑΦΩΝ said

      Ο ΦΑΥΛΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΦΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ .

      ΣΗΚΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑ ΝΑ @Α@ΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΝΑΒΗ…

      ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ΑΡΧΙΣΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΞΩΦΑΛΤΣΑ …

      ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΣΙ ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ …
      ΛΑΙΚΑ …ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ !!!

      Μου αρέσει!

  5. Πέτρος Παππάς said

    Η ανάλυσή σας βασίζεται σε μια παραδοχή. Ότι το νόμισμα θα αλλάξει αλλά όλες οι άλλες παράμετροι (κατοχικό καθεστώς, δοσίλογες κυβερνήσεις, ιδιωτικές τράπεζες, ελευθερία στην κίνηση κεφαλαίων) θα παραμείνουν οι ίδιες. Όσοι από εμάς υποστηρίζουν επιστροφή σε εθνικό νόμισμα θεωρούμε αυτονόητο ότι οι τράπεζες θα κρατικοποιηθούν (με πρώτη την Τράπεζα της Ελλάδος) και θα υπάρξει μια σοβαρή και χρονοβόρος προετοιμασία πριν γίνει η εισαγωγή του νέου νομίσματος. Δεν θα πάμε ξυπόλητοι στα αγκάθια. Για τον λόγο αυτό να είστε προσεκτικοί και να μην δημιουργείτε στο κόσμο την (ύποπτη;) εντύπωση ότι έξοδος από το Ευρώ σημαίνει καταστροφή. Το αντίθετο ισχύει. Παραμονή στο Ευρώ και την ΕΕ συνεπάγεται συνέχιση των τραγικών αδιεξόδων που συσσώρευσε στη χώρα η είσοδος σε μια ένωση με τεράστιες πολιτικές και οικονομικές ανισότητες, οι οποίες πλέον έγινε ολοφάνερο ποιες χώρες ευνόησαν και ποιες οδήγησαν στον γκρεμό.

    Μου αρέσει!

    • Γιώργος Θ. Κανελλάκης said

      Καλησπέρα,
      Θεωρώ ότι το κείμενο κάνει αναφορές και παράλληλα ανατρέχει στην περίπτωση της Αργεντινής, όχι για να καταδείξει ότι θα ακολουθηθεί η αυτή περπατημένη και στην Ελλάδα, αλλά για να δώσει την ευκαιρία στον Ελληνικό Λαό να συλλογιστούν και να σκεφτούν το τι θα γίνει αν τους πετύχει, αυτό που πολλοί έτεροι έχουν στο δόλιο μυαλό τους.

      Δεν αισθάνθηκα διόλου ότι κινδυνολογεί ο εξαίρετος αναλυτής και συγγραφέας του ανωτέρω, αλλά ταυτόχρονα δεν παραγνωρίζω ότι η Χώρα μας δεν ανακάλυψε τον τροχό στον τομέα της κρίσης και η εμπειρία και η ιστορία της Αργεντινής, καλά θα είναι να παραμένει μόνιμα ζωντανή.

      Έτσι, για να γλυτώσουμε τα χειρότερα.

      Μου αρέσει!

      • Λευτέρης said

        Την διάλυση του ευρώ όμως,δεν μπορούμε να την αποφύγουμε.Πρέπει να το καταλάβουμε όλοι αυτό.

        Μου αρέσει!

      • Σοφία said

        Συμφωνώ κι εγώ.

        Μου αρέσει!

      • Γιώργος Θ. Κανελλάκης said

        Προσωπικά, ήμουν, είμαι και θα είμαι της άποψης ότι το ευρώ με τους εγχώριους και μη μηχανισμούς του, και με δεδομένο ότι δεν εξυπηρετούσε οικονομική ένωση, αλλά μόνο την επικυριαρχία της γερμανίας, ήταν το τελειωτικό κτύπημα και η προτελευταία καταστροφή της Ελλάδος.

        Την τελευταία καταστροφική περίοδο την ενορχηστρώνουν τώρα …..

        Μου αρέσει!

      • leopard said

        Από το διάγγελμα του Ελευθερίου Βενιζέλου προς τον ελληνικό λαό όταν προχώρησε σε μονομερή διαγραφή χρέους το 1932: «Το κράτος όταν χρεωκοπεί, δεν είναι υποχρεωτικό να χρεωκοπήσει και ο λαός ή η χώρα. Η Ελλάδα και οποιοσδήποτε λαός που προχωρεί σε χρεωκοπία, δεν είναι υποχρεωτικό ούτε να πεινάσει, ούτε να οδηγηθεί σε αδιέξοδο, ούτε να απειληθεί από τους γείτονες της».

        Ξενοφών Ζολώτας (1934): «Η μόνη περίπτωση που μια αθέτηση πληρωμών (προς τους δανειστές) οδηγεί και τον λαό στην πείνα συμβαίνει μόνο μετά από πολιτική επιλογή».

        Μου αρέσει!

    • ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ.Οχι σε εθνικο νομισμα αν πρωτα δεν ξηλωθουν ολοι, χωρις εξαιρεση.ειναι παρα πολυ σημαντικο

      Μου αρέσει!

      • leopard said

        Αφου γινει πρωτα μονομερως διαγραφη ολου του χρεους.

        Μου αρέσει!

      • leopard said

        Το «δόγμα Calvo» – H Μονομερής διαγραφή του εξωτερικού χρέους στο Ελληνικό και Διεθνές Δίκαιο

        Μου αρέσει!

      • Το δόγμα Calvo» και το «Ελληνικό πείραμα»
        Είναι πράγματι, σκάνδαλο ολκής, για την Δημοκρατία μας, να έχει μετατραπεί σε Τραπεζιτοκρατία, και ένας τραπεζίτης έγινε πρωθυπουργός για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα μερικών χρεοκοπημένων τραπεζιτών

        http://filologos10.wordpress.com/2012/05/17/%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CF%8C%CE%B3%CE%BC%CE%B1-calvo-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%80%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B1/

        Άρθρο 106
        1. Για την εδραίωση της κοινωνικής ειρήνης και την προστασία του γενικού συμφέροντος το Κράτος προγραμματίζει και συντονίζει την οικονομική δραστηριότητα στη Χώρα, επιδιώκοντας να εξασφαλίσει την οικονομική ανάπτυξη όλων των τομέων της εθνικής οικονομίας. Λαμβάνει τα επιβαλλόμενα μέτρα για την αξιοποίηση των πηγών του εθνικού πλούτου, από την ατμόσφαιρα και τα υπόγεια ή υποθαλάσσια κοιτάσματα, για την προώθηση της περιφερειακής ανάπτυξης και την προαγωγή ιδίως της οικονομίας των ορεινών, νησιωτικών και παραμεθόριων περιοχών.
        2. Η ιδιωτική οικονομική πρωτοβουλία δεν επιτρέπεται να αναπτύσσεται σε βάρος της ελευθερίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ή προς βλάβη της εθνικής οικονομίας.
        3. Με την επιφύλαξη της προστασίας που παρέχεται από το άρθρο 107 ως προς την επανεξαγωγή κεφαλαίων εξωτερικού, μπορεί να ρυθμίζονται με νόμο τα σχετικά με την εξαγορά επιχειρήσεων ή την αναγκαστική συμμετοχή σ’ αυτές του Κράτους ή άλλων δημόσιων φορέων, εφόσον οι επιχειρήσεις αυτές έχουν χαρακτήρα μονοπωλίου ή ζωτική σημασία για την αξιοποίηση των πηγών του εθνικού πλούτου, ή έχουν ως κύριο σκοπό την παροχή υπηρεσιών στο κοινωνικό σύνολο.
        4. Το τίμημα της εξαγοράς ή το αντάλλαγμα της αναγκαστικής συμμετοχής του Κράτους ή άλλων δημόσιων φορέων καθορίζεται απαραιτήτως δικαστικώς και πρέπει να είναι πλήρες, ώστε να ανταποκρίνεται στην αξία της επιχείρησης που εξαγοράζεται ή της συμμετοχής σ’ αυτή.
        5. Μέτοχος, εταίρος ή κύριος επιχείρησης, της οποίας ο έλεγχος περιέρχεται στο Κράτος ή σε φορέα που ελέγχεται απ’ αυτό εξαιτίας αναγκαστικής συμμετοχής, κατά την παράγραφο 3, δικαιούται να ζητήσει την εξαγορά της συμμετοχής του στην επιχείρηση, όπως νόμος ορίζει.
        6. Νόμος μπορεί να ορίσει τα σχετικά με τη συμμετοχή στη δαπάνη του Δημοσίου αυτών που ωφελούνται από την εκτέλεση έργων κοινής ωφέλειας ή γενικότερης σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη της Χώρας.

        Ερμηνευτική δήλωση:
        Δεν περιλαμβάνεται στην κατά την παράγραφο 4 αξία αυτή που οφείλεται στον τυχόν μονοπωλιακό χαρακτήρα της επιχείρησης.

        Μου αρέσει!

  6. Συμφωνώ με τον αρθρογράφο. Αυτό είναι ένα σενάριο που τον τελευταίο καιρό βρίσκει πολλούς συμπαραστάτες. Κι αυτό γίνεται επειδή είναι και λογικό αλλά και εφαρμόσιμο. Επίσης είναι και «ξαναδουλεμένο» με επιτυχία σε συνθήκες περίπου παρόμοιες σαν αυτές της Ελληνικής πραγματικότητας.

    Ετοιμαστείτε για την κυβέρνηση «τεχνοκρατών» , «εξωκοινοβουλευτικών» και λοιπών προδοτών. Οι οποίοι φυσικά θα πατήσουν ίσως και κυριολεκτικά σε πτώματα πολιτικών μετά από την χρεοκοπία που οι ίδιοι έχουν σχεδιάσει και οι ίδιοι οι πολιτικοί έχουν υπογράψει με το «σωτήριο» μνημόνιο.

    Φυσικά όμως εκτός από πολιτικά πτώματα που θα διαφημίζουν την δήθεν «αξία» τους και θα τους προσδίδουν και μια «εκδικητική» μανία προς τους πολιτικούς καταστροφείς, θα χρειαστούν και τα νέα φερέφωνα.

    Ποια θα είναι αυτά; Είναι ηλίου φαεινότερον ποια θα είναι όταν το γεγονός της καταγγελίας περί ξεπλύματος μαύρου χρήματος υπάρχει με έγγραφο στην ίδια τη Βουλή σχεδόν δύο χρόνια τώρα. Αλλά πλέον όσο πλησιάζουμε προς το τέλος έπρεπε να αρχίσει το ξήλωμα. Κι αυτό το ξήλωμα το ανέλαβε ο γνωστός μεγαλοδημοσιογράφος.

    Όλοι έχουν τα συμφέροντα τους. Όλοι έχουν κάνει τα λάθη τους. και πλέον ήρθε η ώρα της τελικής μάχης.

    Κι εδώ πλέον υπάρχουν δύο παράμετροι ΜΟΝΟ που μπορούν να ανατρέψουν τα σχέδια που βλέπουμε να εκτελούνται.

    1. Ο ίδιος ο λαός. Πράγμα απίθανο επειδή όποιος δεν εξεγείρεται και διαμαρτύρεται πριν τον θάνατο του… δεν μπορεί να εξεγερθεί νεκρός.
    2. Ο στρατός. Ο οποίος σε μια τέτοια κίνηση «απελευθερώνεται» από τον όρκο του στο Σύνταγμα γιατί πολύ απλά το ίδιο το Σύνταγμα θα έχει ποδοπατηθεί. Θα έχει δηλαδή την ευκαιρία του για την υπεράσπιση του Συντάγματος από τα νέα καθάρματα που θα θέλουν να κυβερνήσουν. Αλλά προς στιγμή φαίνεται ότι δεν πρόκειται να κάνουν ούτε το παραμικρό για να δικαιολογήσουν τον όρκο τους.

    Η κύρια ευθύνη όμως είναι του λαού. Αν αποδείξει για ακόμα μια φορά ότι δεν αξίζει, και γίνει έρμαιο της ανηθικότητας του και της δειλίας του, τότε δεν θα έχει το δικαίωμα ούτε τον ίδιο τον Θεό να παρακαλέσει για βοήθεια.

    Μου αρέσει!

    • Αυτό και το Άλλο said

      λύσε μου μια απορία, μας παίρνουν τα μυαλά οι ξένοι, και σοκάρουν τον λαό μας (γιατί είμαστε όλοι σε κατάσταση σοκ και δεος*), τα πιο σημαντικά πειράματά «τους» κάτω από την επίβλεψη των επιστημόνων μας είναι ή έχουν βάλει παραπάνω από ένα απλό χεράκι κι αυτοί, με πρωτοπόρες ιδέες… πάντα εμφανίζονται ολίγον τι αρχιμάστορες σε όλα,

      h–p://en.goodnews.gr/Articles/The-Greek-contribution-to-the-discovery-of-the-Higgs-particle_1577.html

      λύσε μου λοιπόν μια απορία: αυτές οι πατέντες είναι ή δεν είναι πιο πολύτιμες από την Μουντις και την Φιτς και γιατί κανείς δεν στρέφει την προσοχή αυτού του λαού στον πραγματικό του πλούτο που είναι φυσικά ο ελληνικός εγκέφαλος;

      * φαντάσου πόσο πνευματικό παιδομάζωμα θα γίνει αν φύγουν όλοι οι χαριστματικοί μας νέοι στα ξένα πανεπιστήμια. πηγές ενέργειας; θα βρίσκαμε. τα πάντα ΕΧΟΥΜΕ κι εν ανάγκη εφευρίσκουμε, μήπως γι’ αυτό μας μισούν τόσο; τρώμε οικονομικές σφαλιάρες και κοροιδεύουν τον λαό μας, μιλάμε για νομίσματα και οίκους αξιολόγησης ενώ ένα βήμα δεν μπορούν να κάνουν

      ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ.

      Μου αρέσει!

    • ΚΥΡ ΜΑΝΩΛΗΣ said

      ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΝ………ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΛΑΟ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΟ…..

      Μου αρέσει!

    • Αυτό και το Άλλο said

      ποια είναι η κύρια ευθύνη του λαού; θες να σου πω; να κλεισει τα βοθροκάναλα, να ψάξει γνώμες, να πληροφορηθεί σωστά. ας ξεκινήσει από αυτό, που τον πιάνουν επί 24ώρου βάσεως στο μπουρου μπουρου και την διαφήμιση και τα τουρκοσήριαλ και τον κάνουν ψυχωτικό κι ανήμπορο να αντιληφθεί την πραγματικότητα. μεταμορφώνουν τον λαό σε καραγκιοζάκι. κι επειδή κάποιοι είναι οικονομολόγοι και μάλλον they mean well ακόμα κι εδώ ασχολούμαστε με αυτά τις τρίχες δηλαδή τον αέρα κι αγχωνόμαστε για τα νομίσματα που είναι όλα κάλπικα.

      ενώ… ενώ αν τα αφήναμε αυτά, ένα διαλειμματάκι βρε παιδί μου, ένα 24ωρο ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ

      θα ίδρωνε ο κώλος τους ναι ή ου;

      Μου αρέσει!

      • Ναι αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Ότι γίνει, αν γίνει, εφόσον γίνει, θα γίνει μετά από χρεοκοπία. Όχι πριν κι αυτό επειδή δεν θα γίνει ποτέ αυτό που αναφέρεις.

        Μου αρέσει!

      • Αυτό και το Άλλο said

        τι λες, τότε είναι που θα βλέπουν ολη μέρα βοθροκάναλα, για κατάλαβε το ΧΑΟΣ που λέει το άρθρο και που θα εκμεταλλευτούν οι επιτήδειοι, ξέρεις πόσοι καραδοκούν ή περιμένουν εφεδρεία για να χάσει πλήρως τον μπουσουλα ο ελληνικός λαός;

        Μου αρέσει!

      • Αυτό και το Άλλο said

        για δες όσο ασχολούνται οι κερδοσκόποι και οι βοθροτράπεζες με τα δικά τους, τι πεδίο ανοίγεται για τους πολιτικάντηδες τους δημοσιοκάφρους και τα βοθροκόμματα…

        Μου αρέσει!

      • Αυτός είναι ο σκοπός. Εγώ σου γράφω για την αντίδραση.

        Αν και μετά ούτε ρεύμα δεν θα έχουν οι μισοί για να βλέπουν τηλεόραση. Οι άλλοι μισοί δεν θα έχουν ούτε τηλεόραση.

        Μου αρέσει!

      • Αυτό και το Άλλο said

        ονειρεύεσαι Ιωάννη, είναι λεπτή η επέμβασις, εγώ σου λέω και ρεύμα θα έχουμε και διαδίκτυο και απούλα τα «καλά» είναι κανονισμένο. γιατί αλλιώς πως με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια; ηλίθιοι είναι; δεν είναι εύκολο όσο νομίζεις να αφυπνιστεί ο κόσμος. μπορεί να γίνουν ταραχές αλλά εφόσον θα προσπαθήσουν να αποτρέψουν το να επιστρέψουμε σε δραχμή/εθνικό νομίσμα για να μπορέσουν να κρατήσουν τον έλεγχο της χώρας και να έχουν κέρδη, οι ταραχές θα καλύπτονται … τηλεοπτικά κι όλα τα σουρτα φέρτα επίσης, θα γίνει του παράθυρου και των μαραθώνιων εκπομπών βλακείας. κάτσε και θα δεις.

        Μου αρέσει!

      • Ασε με τουλάχιστον να ονειρεύομαι….

        Μου αρέσει!

  7. ΨΑΞΕ ΛΙΓΟ ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΟΤΕ, ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΤΟΝ ΛΟΥΑ (ΤΟΝ ΛΑΥΡΕΝΤΗ ΕΝΝΟΩ).
    ΚΑΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ…………..

    Μου αρέσει!

  8. Πελασγός ο Μιλήσιος said

    Και επειδή έχει περισσόερη αξία η απότιση Τιμής στον Μεγάλο Έλληνα, ένεκα της ημέρας, παρά οι αδολεσχίες περί των περικαθαρμάτων του καταρεύσαντος πολιτικού συστήματος,
    ανασύρω από τις επιστολές του, την Τελευταία που βρέθηκε πάνω στο τραπέζι του τη μέρα της δολοφονίας του.
    Ο λόγος, για να καταδειχθεί η έννοια του ΜΕΓΑΛΟΥ, να αποτυπωθεί το ήθος και η Αγάπη του προς την ΠΑΤΡΙΔΑ.

    Αγαπητέ μου Ν.Ν

    Η υπόθεσις θέλει τελειώση καθώς επιθυμείς.
    Η διάθεσις καθ’ήν δεν θέλεις να δεχθής ουδέν αντί των
    εις την Ελλάδα υπηρετημάτων σου, λαμπρύνει τον γενναίον
    σου χαρακτήρα, και εμέ κατευφραίνει υπερευγνωμονούντα.
    Βάλσαμον τούτο εις την ψυχήν μου την κατά πάσαν στιγμήν
    πικρίας ποτιζομένην.

    Σφίγγω την χείρα σου!
    (ανυπόγραφο)

    Μου αρέσει!

  9. ΕΔ said

    To θεμα ειναι εμεις τι κανουμε.
    Οι μεγαλοι παικτες στηνουν τα πουλια.
    Αν εμεις χτυπουσαμε τις τραπεζες,τι θα γινοταν;
    Αποσυρση καταθεσεων εννοω.
    Θα τσεκαραμε και τους πολιτικους,οσους ειναι εξαρτημενους ,συναμα.

    Μου αρέσει!

  10. ΕΛΧΟ said

    Μήπως είναι ψέμα ότι και σε πολλές άλλες περιπτώσεις με λιγότερο σημαίνοντα πρόσωπα (αλλά πάντοτε εντός των κομματικών μαντριών) οι Τράπεζες δεν έδιναν δάνεια σε «μιλημένα» πρόσωπα για αγορές ακινήτων που στη συνέχεια τα ενοικίαζαν σε Κρατικούς φορείς με ενοίκια πολλαπλάσια της οφειλόμενης δόσης;;;Επί δέκα και πλέον χρόνια κάποιοι «φίλοι» τους εισέπρατταν (αλλά και εισπράττουν…) κρατικά ενοίκια για τα εν λόγω ακίνητα που έχουν αποσβέσει το δάνειο και τους έχει μείνει το ακίνητο/τα που όσο και εάν οι αξία τους έχει πέσει είναι στη κατοχή τους Τραπεζική αλλά και σίγουρα κομματική αδεία;;;;;Γιατί δεν ψάχνει ένας Εισαγγελέας μετά το 1990 πόσα ακίνητα ενοικιάστηκαν από το Κράτος – Ποιοι είναι οι ιδιοκτήτες τους – Πως περιήλθαν στη κατοχή τους τα εν λόγω ακίνητα και ποιοι υπέγραψαν τα μισθωτήρια;;;;;;;;Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να κοιτάξουν μέσα από το ίδιο πρίσμα πόσοι «δανειοδοτήθηκαν» για σύσταση εταιρειών διαχείρισης απορριμάτων ή ακόμα και για τη σύσταση και λειτουργία των περίφημων ΜΚΟ! Τα κοράκια που περιμένουν το Ελληνικό Έθνος Κράτος να πεθάνει ώστε να αναλάβουν «υψηλής ανταγωνιστικότητας» – και κόστους βέβαια – δράση, είναι πολλά και είναι εδώ! Αυτά τα κοράκια είναι περισσότερο επικίνδυνα από τα πρόσωπα που «ξέπλυναν» εκ μιζών χρήμα διότι αφενός είναι περισσότερα, αφ’ ετέρου είναι σαλίγκαροι και χαμαιλέοντες που αδιαφορούν για τα αναλώσιμα «υψηλά» πρόσωπα αφού ξέρουν το τρόπο να στηρίζουν τα «καινούργια»…τα «άσπιλα» και «αμόλυντα» που θα αντικαταστήσουν τα πρώτα και θα ταχθούν στην υπηρεσία τους σε μια νέα σχέση αμοιβαιότητας, εικονικής καθαρότητας και νέας αντίληψης για το αύριο μετά τη καταιγίδα……

    Μου αρέσει!

  11. MAKEDWN said

    Μπράβο στην Olympia, Χίλια μπράβο, αυτή είναι ανάλυση ουσιαστική έξω από τα δόντια για όσους τουλάχιστον δεν τρώνε κουτόχορτο. Το Τραπεζικό σύστημα πρέπει να κτυπηθεί στην ρίζα του για την σωτηρία του κόσμου.΄Εξω από τα πάσης φύσεως δάνεια, στεγαστικά, καταναλωτικά, κ.ά.,οι μειώσεις στους μισθούς και στις συντάξεις και ΜΕΤΑ η αναχρηματοδότηση για την υποτιθέμενη σωτηρία τους αλλιώς αποθανέτω η ψυχή τους μετά των αλλοφύλων.

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.enimerwsi.gr/2012/09/blog-post_1112.html#ixzz27gfcX300

    Μου αρέσει!

  12. Γρηγόριος said

    Αυτό που έχει δρομολογηθεί (το οικονομικό θέμα ) δεν σταματάει με κανένα τρόπο, διότι δεν είμαστε ως λαός και ως έθνος
    προετοιμασμένοι να το σταματήσουμε. Το ίδιο συμβαίνει και με τα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ .
    Το πολιτικό όμως θέμα πρέπει να πάρουμε στα χέρια μας την κατάλληλη στιγμή και όλα θα έρθουν στον φυσικό τους δρόμο.
    ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΠΙΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΙΖΙΚΑ.
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΙΒΆΛΛΟΥΝ ΟΙ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΕΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΓΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ
    Η (ΑΜΕΣΗ) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ Ι. ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΜΕ ΑΠΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ.

    ΟΤΑΝ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΚΟΥΕΙ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΠΥΡΑΚΙΑ.
    ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ;
    ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ (ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ) σαμαροβενιζελομπεκροφωτοπαπάρες ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ
    ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ. Η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΔΥΟ 4ΕΤΙΕΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΧΩΡΙΣ
    ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΠΙΤΙ. ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥΣ . ΠΟΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΘΑΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ.

    ΓΙΑΥΤΟ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    http://www.pamet.gr

    Μου αρέσει!

  13. Σοφία said

    Ο τράγκας λέει ότι ο Καρούζος είναι κουμπάρος του Μεϊμαράκη κι έχει καταδικαστεί με αμετάκλητη δικαστική απόφαση για 15.000 φπα αλλά είναι έξω, ενώ ο Γαβαλάς είναι μέσα χωρίς δικαστική απόφαση.

    Μου αρέσει!

  14. SILVIO said

    NA ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ..ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΕΡΕΙΠΙΟ,ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΑΛΑΤΙ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΠΙΖΝΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.. ……………………………………………………………………
    ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ..» ΕΧΩ 8 ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΩ ΑΠΟ ΕΝΔΕΧΙΜΕΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ..ΤΟ GREEK EURO ΕΧΕΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΚΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΙΟΛΙΣΘΕΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ..ΕΑΝ Η ΤΡΟ Ι ΚΑ ΔΕΝ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΤΥΠΩΘΕΙ,ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ,ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ..Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ GREEK EURO ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ..ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ,ΑΝ ΕΚΔΟΘΕΙ ΝΟΜΟΣ ,ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΝΑΛΑΓΕΣ..ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ.»»…………………………………………………. ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΙΖΝΕΜΑΝ [[ΚΑΙ ΤΑ 2 ΕΠΙΘΕΤΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΡΦΩΝΩ]]………..ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:: ΤΟ GREEK EURO ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΥΠΩΘΕΙ….ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΘΑ ΜΠΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ…..//////////ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ?ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ,ΟΤΙ ΕΧΕΙ 8 ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ..ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΕΙΠΕ 8 ΤΡΟΠΟΥΣ..ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΓΝΩΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ??ΜΗΠΩΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΧΛΟ[[ΔΗΛ. ΣΕ ΕΜΑΣ]] Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΗΡΙΑΛ?

    Μου αρέσει!

    • leopard said

      Μου αρέσει!

    • ΚΥΡ ΜΑΝΩΛΗΣ said

      SILVIO…..ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ! ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ; ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ!

      Μου αρέσει!

    • V P X said

      Silvio πάντα μέσα στην δίνη…είσαι και κατέχεις την πληροφορία ( 1-1 το geuro ή n(new) euro ή greuro κλπ δεν το βλέπω..και ούτε θα διαπραγματεύεται ..θα είναι κλειδωμένο ( το οποίο θα ξεκλειδώνει.. ανά διαστήματα 6μηνα ή Ετήσια και θα κλειδώνει πιο κάτω αφού και καλά η οικονομία μας δεν τραβά..κλπ ) αρχικά στο 70%-80% με στόχο να σε φτάσει στο 40%-30% σε βάθος τριετίας , τουτέστιν μια καθοδική κινέζικη διαδρομή υποτίμησης όλων των αποτιμημένων αξιών που σήμερα είναι σε euro Στο neuro ή greuro ή neuro ή neweuro που θα αφορά όλο τον Νότο = Πορτογαλία – Ισπανία – Ιταλία – Ελλάδα και την Γαλλία να βολοδέρνει ανάμεσα…!

      Yσ. Silvio ? ΤΗΝ ΒΙΛΑ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ ????

      Μου αρέσει!

  15. GEODETIS said

    πολύ καλή ανάλυση ….. εύγε στον αρθρογράφο …… για να δούμε εάν η δικαιοσύνη αντιδράσει ως οφείλει ……..

    Μου αρέσει!

  16. tilt said

    Κάντε λίγο υπομονή… σε λίγες μέρες θα βγουν πολλά στην φόρα.
    Αν ανοίξουν όλοι οι λογαριασμοί και βρεθούν οι offshore, θα πέσουμε
    πάλι από τα σύννεφα?
    Γιατί λένε… ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά…

    Οι αρλούμπες ότι θα διαταραχθεί το πολιτειακό σύστημα αν πιάσουν τα λαμόγια…
    μόνο αναταραχή δεν θα φέρει, ίσα – ίσα που θα καθαρίσει επιέλους.
    Εξαιτίας τους περνάμε αυτά τα βάσανα και εξαιτίας τους έρχεται εδώ ο Thomsen
    και τους φέρεται όπως τους φέρεται, γιατί έχει καταλάβει με ποιους έχει να κάνει…

    Μου αρέσει!

  17. Διογένης said

    Ολυμπία, κάνεις ένα βασικό λάθος στους συλλογισμούς σου. Το πέσο υπήρχε ως νόμισμα, όπως και το δολάριο. Η δραχμή δεν υπάρχει ως νόμισμα, πρέπει να ξαναϋπάρξει. Και θα υπάρξει (αποτελεσματικά) μόνον με μετατροπή όλου του ηλεκτρονικού χρήματος που είναι σήμερα εκφρασμένο σε ευρώ, από ευρώ σε δραχμές, μέσα σε ένα λογικό δευτερόλεπτο.

    Ισχύει μάλιστα ακριβώς το αντίθετο. Οι τράπεζες χρωστάνε ευρώ στην ΕΚΤ και σε άλλους αλλοδαπούς πιστωτές και αυτά τα ευρώ δεν μπορούν να αλλάξουν και να γίνουν δραχμές, διότι δραχμές θα γίνουν μόνον όσα ευρώ είναι στην εξουσία του ελληνικού κράτους (οι καταθέσεις μας, τα δάνειά μας, οι μισθοί μας, οι συντάξεις μας). Τα ευρώ που δάνεισε η ΕΚΤ είναι στην εξουσία της ΕΚΤ και δεν θα γίνουν δραχμές. Άρα, οι τράπεζες δεν ΕΧΟΥΝ ευρώ που δεν θα αλλάξουν (όπως οι Αργεντίνοι, που είχαν δολάρια που παρέμειναν δολάρια), έχουν αντιθέτως ευρώ που θα γίνουν δραχμές και χρωστάνε ευρώ που δεν θα γίνουν δραχμές. Άρα, θα βγουν ζημιωμένες, πιστεύουν και για αυτό το λόγο δεν θέλουν με τίποτα τη δραχμή.

    Για αυτό το λόγο θέλουν ευρώ και μόνον ευρώ οι «ώριμοι» Τσίπρας και Καμμένος, διότι τέτοια γραμμή έχουν κι αυτοί από τις τράπεζες. Μην προσπαθείς να τους εμφανίσεις ως ήρωες.

    Θέλω να πιστεύω ότι τα όσα έγραψες, τα έγραψες επειδή έκανες λάθος και όχι επειδή υπήρχε κάποια σκοπιμότητα (ειλικρινά το αποκλείω το τελευταίο).

    Μου αρέσει!

    • CP said

      Ο Διογενης έχει δίκιο και ντρέπομαι λίγο να πω την αλήθεια που δε το είχα σκεφτεί από πριν.

      Το σημείο που «χαλάει» την ταυτονομία των δύο περιπτώσεων εντοπίζεται σε αυτό που λέμε συναλλαγματικά αποθέματα. Μια χώρα για να μπορεί να πληρώνει οφηλές σε ξένο νόμισμα πρέπει να διατηρεί αποθέματα στο νόμισμα αυτό. Στην περίπτωση όμως της Ελλάδας, αφού δεν υπάρχει ούτε μια δραχμή αυτή τη στιγμή, το συναλλαγματικό της απόθεμα σε οποιοδήποτε άλλο νόμισμα θα ειναι μηδέν. Άρα και το χρέος θα επιρρεάζεται σε αναλογία 1 προς 1 από την υποτίμηση του νομίσματος. Αντίθετα η Αργεντινή λογικά θα είχε μεγάλο συναλλαγματικό απόθεμα σε δολλάριο αφού είχε κλέιδώσει ακόμα και το νόμισμα της με αυτό. Άρα το χρέος θα αυξανόταν με πολύ μικρότερο ρυθμό από αυτόν της υποτίμησης.

      Μου αρέσει!

  18. KIM IL SUNG said

    Επειδη θα χρειαστουν εναν ελληνα Duhalde μην παραξενευτειται και αγαλιασετε
    αν στις επομενες εβδομαδες δειτε και αλλα σκανδαλα -ΧΟΝΤΡΑ-που θα βγουν για
    τις ελληνικες παλευκες περιστερες της ελληικης βουλης.

    Μου αρέσει!

  19. […] […]

    Μου αρέσει!

  20. […] […]

    Μου αρέσει!

  21. koxa said

    μηπως στο κομματι που θησαυρισαν οι τραπεζες κανετε λαθος?Μηπως θα πρεπει να εθνικοποιηθον οι τραπεζες ωστε τα λεφτα που πηραν με ενεχυρο τις ζωες μας να γυρισουν σε εμας και αυτοι να πανε στην κρεμαλα?

    Μου αρέσει!

  22. ellin said

    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.Ο κος ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.ΟΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΝΕΜΕΣΗΣ ΘΑΡΘΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΕΙΝΟΝ.ΚΟΝΤΙΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ.

    Μου αρέσει!

  23. Ι.Χ.Θ.Υ.Σ. said

    Silvio Berlusconi: Ευρώ, η μεγάλη απάτη

    Ο Silvio Berlusconi, παρουσιάζοντας το βιβλίο «Η μεγάλη απάτη» του Renato Brunetta, είπε ότι το Ευρώ είναι η μεγάλη απάτη, διότι πίσω από τους ώμους του Ευρώ δεν υπάρχει μια κεντρική τράπεζα υποστήριξης.

    Πηγή (με βίντεο όπου μιλά ο Berlusconi):
    http://video.corriere.it/berlusconi-attacca-l-euro/c81ee0e2-08cd-11e2-b109-0c446f94a4e2

    Μου αρέσει!

  24. G.P.S. said

    Είναι δεδομένο ότι αργά ή γρήγορα θα φύγουμε (θα μας φύγουν) από το ευρώ και ο χρόνος μας τελειώνει (και ο λαγός Καρατζαφέρης …βλέπει με καλό μάτι τη δραχμή).

    Όπως πολύ σωστά λέει ο Καζάκης υπάρχουν δύο τρόποι να επιστρέψεις στη δραχμή: ο τρόπος που διασφαλίζει περισσότερο τα δικά μας συμφέροντα και είναι πραγματικό εθνικό νόμισμα και ο τρόπος που θα μας επιβάλουν οι ευρωπαίοι, διασφαλίζει τα δικά τους συμφέροντα (είναι η μνημονιακή συνέχεια) και είναι ένα κατοχικό νόμισμα, διαρκώς υποτιμήσιμο.

    Οι πολιτικοί μας (…το πολιτικό προσωπικό) που κάνει ότι το προστάζουν οι ισχυροί, και είναι δεδομένο ότι από τα δύο θα επιλέξουν το δεύτερο, δεν θα ήταν λογικό τουλάχιστον να συζητήσουν ως μεταβατική λύση, την επιλογή του $ όπως έχει προταθεί από κάποιους οικονομολόγους (προσωπικά δεν φανταζόμουν ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο), ώστε από το ακριβό ευρώ να πάμε στο λιγότερο ακριβό αλλά εξίσου ισχυρό $ (υποτίμηση) να λειτουργήσουμε με ένα λιγότερο στενό κουστούμι (υπό τη σκέπη της υπερδύναμης, να μην νιώθουν ξεκρέμαστοι και οι πολιτίκαροί μας) και να φτιάξουμε την οικονομία μας εκμεταλλευόμενοι την διαφορά ισοτιμίας € – $. Όταν θα έχει σταθεροποιηθεί (όταν θα έχει σταθεί ξανά στα πόδια της) η οικονομία μας επιστρέφουμε στην παλιά καλή δραχμή μας.

    Μου αρέσει!

  25. ΜΑΧΗΤΗΣ said

    Μαλλον ο συμπολιτης μας βρηκε την …μεση ΛΥΣΗ!

    Μου αρέσει!

  26. xifos said

    Καμμια χωρα τα τελευταια 200 χρονια δε βγηκε απο τη κατασταση υπερχρεωσης και διαλυσης της παραγωγικης της βασης χωρις πατριωτικη δημοκρατικη διακυβερνηση και χωρις εθνικο νομισμα … Ολυμπια το αρθρο ει ναι προβοκατορικο αφου οι τραπεζες ειναι υπερχρεωμενες στο κρατος .Αρα πρεπει αμεσα να κρατικοποιηθουν συγχωνευομενες ΟΛΕΣ-. Αρα εθνικο νομισμα και εθνικοποιηση τραπεζων και τα τυχον κερδη τους απο την ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ αλλαγη νομισματος θα ειναι κρατικα δηλαδη του ελληνικου λαου

    Μου αρέσει!

  27. […] διακαώς επιστροφή στην δραχμή, ας διαβάσουν αυτό: https://olympia.gr/2012/09/27/greek-banker-scandal/ Διαδώστε το!EmailFacebookTwitterPrintDiggRedditStumbleUponLike this:LikeBe the first to […]

    Μου αρέσει!

  28. […] […]

    Μου αρέσει!

  29. […] […]

    Μου αρέσει!

  30. […] […]

    Μου αρέσει!

  31. […] ΑΓΟΡΑΖΑΝ (ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΑ) ΑΚΙΝΗΤΟ 4,9 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΓΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑ 24 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ!! Που είπαμε ότι πάνε τα λεφτά της δανειακής; Να το ξαναπούμε; Ο Ελληνικός λαός γονατίζει, η πατρίδα ξεπουλιέται κάτω από την απόλυτη ομερτά. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε και προσωπικά την αντίδραση του Βαγγέλη Μεϊμαράκη μετά από αυτές τις εξελίξεις. Λογικά, θα πρέπει να βγει στα κάγκελα και να απαιτήσει παραδειγματική τιμωρία. Έτσι κύριε πρόεδρε; Θυμάστε τι γράφαμε; […]

    Μου αρέσει!

  32. […] ΑΓΟΡΑΖΑΝ (ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΑ) ΑΚΙΝΗΤΟ 4,9 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΓΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΓΙΑ 24 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ!! Που είπαμε ότι πάνε τα λεφτά της δανειακής; Να το ξαναπούμε; Ο Ελληνικός λαός γονατίζει, η πατρίδα ξεπουλιέται κάτω από την απόλυτη ομερτά. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε και προσωπικά την αντίδραση του Βαγγέλη Μεϊμαράκη μετά από αυτές τις εξελίξεις. Λογικά, θα πρέπει να βγει στα κάγκελα και να απαιτήσει παραδειγματική τιμωρία. Έτσι κύριε πρόεδρε;Θυμάστε τι γράφαμε; […]

    Μου αρέσει!

  33. […] Olympia.gr: Δεν το περίμενες Βαγγέλη μου ότι οι τραπεζίτες που πληρώσατε σε Ευρώ τώρα θέλουν δραχμή; […]

    Μου αρέσει!

  34. […] […]

    Μου αρέσει!

  35. […] […]

    Μου αρέσει!

  36. […] […]

    Μου αρέσει!

  37. […] […]

    Μου αρέσει!

  38. […] Το έχουμε αποκαλύψει εδώ και χρόνια: Δεν το περίμενες Β&al… […]

    Μου αρέσει!

  39. […] Το έχουμε αποκαλύψει εδώ και χρόνια: Δεν το περίμενες Β&al… […]

    Μου αρέσει!

  40. […] […]

    Μου αρέσει!

  41. […] Πηγή: Ολυμπία.gr […]

    Μου αρέσει!

  42. […] ΔΙΑΒΑΣΤΕ και αυτο: Οι τραπεζίτες που πληρώσατε σε Ευρώ τώρα θέλουν δραχμή… […]

    Μου αρέσει!

  43. […] ΔΙΑΒΑΣΤΕ και αυτο: Οι τραπεζίτες που πληρώσατε σε Ευρώ τώρα θέλουν δραχμή… […]

    Μου αρέσει!

  44. […] […]

    Μου αρέσει!

  45. […] […]

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: