olympia.gr

Για την Ελλάδα με όπλο την αλήθεια. Μαθαίνοντας τη φύση, την κοινωνία, τον εαυτό μας. Μαθαίνοντας ξανά να ζούμε! Ecology is not just a trend. It's Life itself. Ecosophy: The Olympian Way. 奥林山方式

Τέτοια βοήθεια όπως της τρόικας ΔΕΝ τη δέχομαι……

Posted by olympiada στο Ιανουαρίου 29, 2012

20120129-175800.jpgΟΧΙ σε όλα λοιπόν κι αν δεν τους αρέσει το ΌΧΙ μας, τότε να συνοδεύσει κάποιος τους κυρίους στο αεροδρόμιο και μάλιστα το ταχύτερο δυνατό γιατί χαλάει κι ο καιρός και θα πουντιάσουν.
Τα μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί είναι υπερβολικά σκληρά και ως εκ τούτου δεν έχουμε τίποτε άλλο να ακούσουμε και να συζητήσουμε.
Λέω Ναι στην Ευρώπη και στο πνεύμα αλλαγής και βελτίωσης των δημοσιονομικών μας και της ανταγωνιστικότητας αλλά……. λέω ΌΧΙ στους αφεντάδες και στους εκμεταλλευτές.
Ραγιάς δεν ξαναγίνομαι για κανέναν πολιτικό και για καμμία τρόικα.
Διότι αν ξαναγίνω…..δεν θα περιμένω το 2021 να επαναστατήσω. Τώρα θα τα ‘χουμε τα κακά ξεμπερδέματα.
Τέλος! Αφού το θέλουν έτσι , λέω ΕΙΡΗΝΙΚΑ τέλος.
Κηρύσσουμε πτώχευση, πηγαίνουν όλοι στο διάολο και βλέπουμε πως θα τη βγάλουμε
χωρίς τα καταραμένα λεφτά τους.
Εν τω μεταξύ, να διεκδικήσουμε άμεσα και με κάθε επισημότητα ότι μας χρωστάει η Γερμανία και να ελεγχθεί με απόλυτη λεπτομέρεια η κάθε υπογραφή που επηρέασε το χρέος για να προσδιορισθεί το πραγματικό του ύψος. Είναι προφανές ότι, το μεγαλύτερο ποσοστό του είναι απεχθές.
ΑΠ’ εκεί και πέρα όταν και όποτε μπορούμε θα τους ξεπληρώνουμε.
ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Διότι οι ξένοι το ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΑΝ το σχοινί , όπως ο χωριάτης στο γαιδούρι που δεν υπολογίζει.
Χρειαζόμαστε νέους φίλους και νέες παρέες όπου θα υπάρξει κατ’ αρχήν αλληλοσεβασμός.
Θα με σεβαστεί και θα με βοηθήσει , θα τον σεβαστώ και θα δεχθώ τη βοήθεια του.
Τέτοια βοήθεια όπως της Τρόικας ΔΕΝ ΤΗ ΔΕΧΟΜΑΙ.
Διότι , εξ’ όσων φαίνεται βέβαια, οι σημερινοί «φίλοι» μας ΔΕΝ μας σέβονται και όσο να είναι λειτούργησε το Ελληνικό ένστικτο και τα αισθήματα αυτά είναι πλέον αμοιβαία…….
Άντε λοιπόν, μη χάνουμε χρόνο….. Ας προχωρήσουμε.
Μάκης Π.

47 Σχόλια to “Τέτοια βοήθεια όπως της τρόικας ΔΕΝ τη δέχομαι……”

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ said

    δες η Βασιλισσα…………….

    The Declaratory Act

    BRITISH PARLIAMENT, 1766

    An act for the better securing the dependency of his majesty’s dominions in America upon the crown and parliament of Great Britain.

    Whereas several of the houses of representatives in his Majesty’s colonies and plantations in America, have of late against law, claimed to themselves, or to the general assemblies of the same, the sole and exclusive right of imposing duties and taxes upon his majesty’s subjects in the said colonies and plantations; and have in pursuance of such claim, passed certain votes, resolutions, and orders derogatory to the legislative authority of parliament, and inconsistent with the dependency Of the said colonies and plantations upon the crown of Great Britain : may it therefore please your most excellent Majesty, that it may be declared ; and be it declared by the King’s most excellent majesty, by and with the advice and consent of the lords spiritual and temporal, and commons, in this present parliament assembled, and by the authority of the same, That the said colonies and plantations in America have been, are, and of right ought to be, subordinate unto, and dependent upon the imperial crown and parliament of Great Britain; and that the King’s majesty, by and with the advice and consent of the lords spiritual and temporal, and commons of Great Britain, in parliament assembled, had. bath, and of right ought to have, full power and authority to make laws and statutes of sufficient force and validity to bind the colonies and people of America, subjects of the crown of Great Britain, in all cases whatsoever,

    II. And be it further declared and enacted by the authority aforesaid, That all resolutions, votes, orders, and proceedings, in any of the said colonies or plantations, whereby the power and authority of the parliament of Great Britain, to make laws and statutes as aforesaid, is denied, or drawn into question, arc, and are hereby declared to be, utterly null and void to all in purposes whatsoever.

    ειδες η Βασιλισσα?

    Π₪₪₪₪Π

    Μου αρέσει!

  2. Τι θα λέγατε να μαζέψουμε υπογραφές απαιτώντας ΕΞΟΔΟ από τα Μνημόνια, έξοδο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και Ευρωζώνη, εθνικοποίηση Τραπεζών και προκήρυξη εκλογών για Συντακτική Βουλή, στις οποίες θα απαγορεύεται να πάρουν μέρος όσα κόμματα κυβέρνησαν από το 2000, καθώς και όσοι διετέλεσαν βουλευτές στις τελευταίες δύο Βουλές;
    Δεν προβλέπεται από το Σύνταγμα, αλλά μερικά εκατομμύρια υπογραφές αποτελούν ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΠΛΗΓΜΑ για οποιοδήποτε Καθεστώς.

    Μου αρέσει!

    • Anergos_Pinei_Kafe said

      τζαμπα χαρτι κ μελανι

      Μου αρέσει!

    • alani said

      Ακομα δεν καταλαβες πως το αυτι τους δεν ιδρωνει με τιποτα?
      Λιγοι ειναι αυτοι που εχουν το θαρρος να παρουν την ιστορια στις πλατες τους, και αυτοι δεν θα κρατανε χαρτι και μολυβι.
      Σκηνα 1η.
      Ο χοντρος δεμενος πισθαγκωνα κλαψουριζει και ζητα ελεος για την ζωη του.
      Βρωμαει κατρουληλας πιστευοντας πως με τη βρωμα του θα διωξει τους εχθρους του.
      Το αλανι τον κοιταζει στα ματια και του λεει ψυθιριστα.
      Ο Θεος να σε συγχωρεσει.
      Εγω οχι.
      Φαε το καυτο μολυβι μου καθαρμα.
      Καλο εεε?

      Μου αρέσει!

  3. Λ said

    Ξέρετε ότι οι οικογένειες που πληγήκαν από τους γερμανούς μπορούν να κινηθούν individual για αποκατάσταση των ζημιών από την Γερμανική κατοχή, επίσης τοπικές αυτοδικήσεις πχ Καλάβρυτα, Κρήτη, μπορούν να κινηθούν έναντι της Γερμανίας μέσο της Χάγης έτσι θα έχουμε ιδιωτικές κινήσεις πέραν του κράτους μέσο της Χάγης για αποζημιώσεις πχ Κατεχόμενα Κύπρου όπου κινήθηκαν και πολλοί κέρδισαν έναντι του δικαστηρίου ανθρωπίνων δικαιωμάτων αποζημιώσεις από του Τούρκους, κατά τον ίδιο τρόπο μπορούν να διεκδικήσουν ιδιωτικά όλες οι οικογένειες που υπέστησαν βλάβη κατά την γερμανική κατοχή…

    Μου αρέσει!

    • Maria said

      Ρε συ οταν υπαρχουν μυαλα οπως ενος.. που του λεω οτι η γερμανια που ειναι και οικονομικα ισχυρη πρεπει να μας δωσει τις αποζημιωσεις.. ξερεις τι μου ειπε; Οτι μ αυτη τη λογικη θα πρεπει και οι Κυπριοι να μας ζητησουν αποζημιωσεις γιατι εμεις προκαλεσαμε την εισβολη! Κι οτι πρωτα εμεις πρεπει να ειμαστε συνεπεις και μετα να τα ζηταμε απ τους αλλους….

      Μου αρέσει!

  4. aristarhos said

    Έτσι. Καλύτερα φτώχεια κι ανέχεια με κάποιο έστω αμυδρό στο βάθος φως, παρά σκοτάδι και εθνική ταπείνωση.
    Σωστός!

    Μου αρέσει!

  5. Nikolaras said

    gia deste edo orous epaxthous daneiou
    selida 197
    http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/f3c70a23-7696-49db-9148-f24dce6a27c8/%CE%A0%CE%A1%CE%92_%CE%93.%CE%95%CE%98%CE%9D%CE%9F%CE%A3%CE%A5%CE%9D%CE%95%CE%9B%CE%95%CE%A5%CE%A3%CE%97_%CE%A4.3_1920-1922.pdf

    kai deite kai selida 158 tous logous tis shmerinhs katastashs
    epishs

    Μου αρέσει!

  6. ΣΥΜΦΩΝΩ με όλα όσα γράφεις!!! Δεν χρειάζεται να γραψω κάτι περισσότερο.Τα πολλά λογια ειναι «φτώχια».

    Μου αρέσει!

  7. Δεν περναει απ το μυαλο κανενος μας μηπως ολα αυτα που γινονται τις τελευταιες 72 ωρες ειναι απλα μια «σκηνοθεσια» με εσωτερικους αλλα και εξωτερικους σκηνοθετες ;; Λετε να ειναι η τελευταια πραξη του δραματος,οπου εχοντας ολοκληρωσει τα λαμογια το εργο τους ,μεσω ελεγχομενων διαρροων θελουν να ωθησουν το λαο μας να αποδεχθει τις επιλογες τους και δη : τις πατριωτικες ιαχες του παπαδημιου και των συν αυτω αρχηγων, «δεν δεχομαστε εγκαθετους ελεγκτες να μας παιρνουν πρωτα τα δανεια πισω και μετα οτι περισσευει να το διαθετουμε για κοινωνικη ανακουφιση κλπ. καντε οτι θελετε ,κυρηξτε μας σε πτωχευση ,διωξτε μας ΑΠ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ Ε.Ε.(αν μπορειτε 😉 ),ο λαος μας δεν ανεχεται ζυγον στο τραχηλο του κλπ.» ….
    Και ακουγοντας τα η κυραΜαρια και ο Παππους με τη πετσοκομμενη συνταξη αλλα και ο ανεργος και ο πεινασμενος και ταλαιπωριμενος πλεον Ελληνας,δικαιωσει τους Τσολακογλου και δεν καταλαβει οτι αυτο ολο ηταν προμελετημενο;
    Μετα την χτεσινη ειδηση απ τη Μερκελ περι 400 δις € για ταμειο «μελλοντικων δυσκολων» ημερων της γερμανικης οικονομιας,εγω τα βαζω ολα στο μυαλο μου..
    Μηπως οτι και να γινει δεν θα εχουμε και πεινα αλλα και αιμα Ελληνικο να ρεει ; Μηπως το γνωριζαν αυτο απ την αρχη και κατεληξαν πως αντι να γινει η επι πλεον ζημια σε βαθος χρονου,ας ωθησουμε τον κοσμο να την προκαλεσει σε μικροτερο διαστημα και μεγαλυτερη ισως ενταση αλλα εμεις (οσοι απομεινουν μεσα) θα ειμαστε οι αναγκαστικα οι διασωστες της αξιοπρεπειας για την Πατριδα,αρα δεν θα μας κυνηγησει ο λαος ;;
    Δεν ξερω αν καταφερα να σας μεταδωσω τις ανησυχιες μου,αλλα προβληματιζομαι παραπολυ ,δεν ξερω τι «ξημερωνει» με ολους αυτους που μας κατσικωθηκαν…Τους εχω ικανους για ολα..
    Οπως και ναχει ο ΛΑΟΣ μας θα πει την τελευταια κουβεντα…ισως να νομιζουν πως μπορουν να μας παραμυθιαζουν ακομα….

    Μου αρέσει!

    • Το ΟΧΙ θα πρεπε να λεχθει απο περσυ (2010) το καλοκαιρι, απο κει και μετα ολα τα υπολοιπα ειναι πονηρα τερτιπια της εξουσιας για να διαφυλαξη τα κεκτημενα και τον κ@λο της..
      Δυστυχως το τωρινο τους ισως -οχι- θα ειναι αποτελεσμα της κατακραυγης και της επιθυμιας του λαου μας.Οταν ομως το πει ο ΛΑΟΣ μας τοτε θα παψει να ειναι ειρηνικο και θα τρεξει μπολικο αιμα παρασερνοντας ισως και αθωους…αλλα αυτο ειναι νομοτελειακο σε παρομοιες καταστασεις… 😦
      Πραγμα που το λεγαμε οι περισσοτεροι εδω μεσα, εδω και δυο χρονια…

      Μου αρέσει!

  8. Enzo said

    Απορώ πως λέτε όλοι σας να κηρυξουμε πτώχευση απο την στιγμη που την ζούμε την πτώχευση καθημερινά ! Είμαστε ήδη σε πτώχευση άρα δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε .
    Μένει μόνο να βάλουμε μπροστα την ΕΘΝΙΚΉ πατριωτικη ανασύνταξη του έθνους μας μην υπολογίζοντας καμία ΕΕ,κανόνες και διαταγές απο κανένα τους .

    Μου αρέσει!

    • Maria said

      Αυτοι ομως επισημως το αρνουνται και μας απειλουν οτι αν δεν υποκειψουμε θα χρεωκοπησουμε.. λες και οταν μας φερουν τον επιτροπο να διασφαλιζει το οτι σχεδον ολα μας τα λεφτα θα πηγαινουν στα δανεια για να μη χρεωκοπησουμε δε θα ζουμε χειροτερα απ οτι αν ειχαμε επισημη χρεωκοπια!

      Μου αρέσει!

    • Δεν εχεις αδικο αλλά εχω την αμυδρή εντυπωση οτι αυτό που ζουμε ΤΩΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΓΕΤΑΙ «Ελεγχόμενη πτωχευση» η άλλη πτωχευση που λεω εγώ ΣΗΜΑΙΝΕΙ οτι οσα φράγκα εχεις στην τραπεζα τα ξεχνάς,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΟΥΤΕ 1 ασπιρίνη.Χρειάζεται να συνεχίσω????
      Ευχομαι να εχω γίνει ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ.διότι αυτό που εγραψα σημαίνει ΠΤΩΧΕΥΣΗ.

      Μου αρέσει!

  9. Θα ‘θελα να προσθεσω οτι οι Ελληνες αλητες πολιτικοί εσπειραν ανέμους ας ετοιμαστουν να θερίσουν ΘΥΕΛΕΣ!!

    Μου αρέσει!

  10. Nikolaras said

    μιραλεικα τα ξέρετε.
    Λογια, λογια, λογια, λογια. Τελειώσαμε κύριοι. Ότι έγινε πριν 100 χρονια με παρόμοια δανεια (δειτε πιο πανω) θα γινει και τωρα εκ μερους του λαου. ΤΙΠΟΤΑ. Οξεια τουρκοσπορειαση. Άντε ρε να δείτε κανα τούρκικο Σηριαλ.
    Τα γονίδια 400 ετων τώρα μιλάνε. Αλλά ξέχασα οτι οι Τούρκοι έχουν και άντρες τύπου Ερντογαν. Τι μια ωρα πολεμος. Σε 30 λεπτά θα ειναι στο κεντρο της Αθηνας οι τουρκοι οταν θελουν με τετοια τουρκοσποριδια που διαμένουν εδώ.

    Μου αρέσει!

  11. AKIS said

    νομιζω οτι αργησαμε παρα πολυ σαν κοινωνια να αντιδρασουμε…
    ο ενας εβγαζε το ματι του αλλου…
    ακομα υπαρχουν πολιτικες δυναμεις εκτος βουλης αντι μνοιμονιακες…
    αντι να γινει ενα ισχυρο μπλοκ με ολους μεσα καναν 120 κομματα που λεει ο λογος…
    μας στιμωξαν απο παντου…
    εσωτερικα./….1, με 2 εκατ λαθραοι……
    αμυνα—βλεπε τουρκια…
    οικονομικα… το 80% χρεη σε στεγαστικα,καρτες,εφορια….κτλ…
    πολυ αργα……..
    σχεδιο 15,20 ετων ηταν….
    ξυπνησαμε αργα!!!!!

    Μου αρέσει!

  12. Nikolaras said

    15/20 χρονια. Ας γελασω. Τα δανεια 100 ετων πριν ακομα τα πληρωνουμε.
    Παρτε το βαλιτσακι σας και ουξω απο εδω. Σε 20 χρονια οι ισλαμιστες θα εχουν το 2ο ισχυρότερο κόμμα στην βουλη.
    Λεχριτες, διεφθαρμενοι, αρχιτεμπεληδες ειναι οι Ελληνες. Ο μαναβης οτι εχει πουλαει. Ετσι φτασαμε εδω που φτασαμε. Καθεικονα και καθομοιωση οι κυβερνητες του καθε λαου.
    δεν με βγαζω εξω. Με τι μουτρα ρε θα κοιτατε τα παιδια σας. Αν και αυτα μια απο τα ιδια θα ειναι. Απλα χασαμε ολες τις αυταπατες περι Ελληνικης καταγωγης και συναφεις ηλιθιοτητες. Τουρακαλβανοι, δυτικοειδη πολιτισμικα γιουσουφακια με καμια μα καμια σχεση με οτι υποτιθεται οτι εκανε τους μακρινους δηθεν προγονους μας.
    Απλα τα παντα καταρευσαν και γιαυτο ποναει. Αλλα θα περασει. Η επιβιωση ειναι πιο δυνατη απο την αξιοπρεπεια. Αντε ρε να κανετε και εσεις κανα κομμα τυπου καμμενου να μας σωσει. Ολοι οι αχρηστοι τα προιοντα αυτου του συστηματος θα μας σωσουν. Ρε ουστ ανθρωποειδη τουρκοσποροειδη. Και εγω μεσα.

    Μου αρέσει!

  13. Kαθημερινά διαβάζω για κομπίνες, με λεφτά, του κάθε φορολογούμενου, τριακόσια εκατομύρια ετησίως σε «δικά» τους σχολικα λεωφορεία σε άγονες γραμμές, υπερτιμήσεις, κάθε λογής λαμόγια που αιμορραγούν το κράτος για δεκαετίες… και ακόμα τσαντιζόμαστε για τους «ξένους» που στην τελική στο δημοσιονομικό κομμάτι αναφέρουν αυτά που τα δικά μας μουλάρια αδυνατούν να πράξουν, πχ προστασία καταγγελόντων σε περιπτώσεις διαφθοράς, αποδοτικότερο φοροεισπρακτικό σύστημα, με εκδίκαση υποθέσεων οφειλών ΑΜΕΣΑ και όχι με άρθρα 99.. αν είναι δυνατόν…σκουριά και ατολμία.. είναι πολλά βλέπετε τα συμφέροντα αλλά και πολύ δύσκολα να αλλάξουν όλα σε μιά νύχτα, αντιληπτό..

    Ας έχουμε το νού μας με τους «έξω» αλλά ας χωνέψουμε και τη σαπίλα γύρω μας και ας απαιτήσουμε όλοι, ο καθένας με τον τρόπο του, την εξυγείανση και την σύγκρουση με τη διαφθορά. Να μου πείτε, απο που να αρχίσουμε και που να τελειώσουμε αφού μέχρι και ο γείτονάς μας, παράνομος είναι.., εγώ;;;;;;;;?????????;;;;;;;;;;;;

    Μου αρέσει!

  14. AKIS said

    νικολαρας σωστος εως ενα σημειο…..
    λεχριτης κ τεμπελης ο ελληνας δεν ειναι 100% σωστο….
    πες μου ενα λαο σε καλυτερη μοιρα…
    400 χρονια κατοχης….2 παγκοσμιοι…εμφυλιο…..χουντα κτλ…
    παμε..
    1-γαλλια-αγγλια ειχαν-αποικιες=δουλους….
    2-αμερικη-δουλεια+επιροη παντου….ελεγχος κυκλοφοριας χρηματος
    3-γερμανια πως εγινε το θαυμα μετα τον 2 ππ.π???
    δεν πληρωσε μια….
    4.σκανδιναβικες χωρες ΜΗΔΕΝ ελαχιστους εξοπλισμους…συμετοχη στους 1 κ 2 π.π ΜΗΔΕΝ….
    5.ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ της αρπαξαν ολες τις πλουτοπαραγωγικες πηγες…
    6.ασια….100 χρονια πισω σε ανθρωπινες συνθηκες….
    7.ιαπωνια….την θαυμαζω αλλα αυτοι ΖΟΥΝ για να δουλευουν κ οχι το αντιθετο…
    ———————————–

    σωστα ειπες η ελλαδιτσα πληρωνει ακομα δανεια του 1821…..
    η μονη χωρα που δεν παραγραφηκαν χρεη μετα τον 2 Π.Π…
    βαλε 35 χρονια δαπανες εξοπλισμων…+τοκους…
    σε 30 χρονια οι τεμπελιδες σε τοκους πληρωσαν 2 φορες το χρεος…
    μην τα ισοπεδωνεις ολα…
    ολι εχουμε ευθηνη για καταντημα της χωρας…
    ειναι ψεμα,ανηθικο κ ευκολο να τα ριχνουμε ολα στους πολιτικους….
    ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ,,,ΚΤΛ….
    οταν ελεγες θα πας να ψηφισεις λεγαν δεν ασχολουμαι….
    δεν πειραζει ασχοληθηκαν αλλοι για εμας χωρις εμας….
    τωρα αν ο σημερινος ελληνας εχει σχεση με αρχαιο θα σημφωννησω 100% οχι…
    οσο για επιβιωση εγω προτιμω αξιοπρεπεια απο μια ταπεινωμενη ζωη….(ασχετο με μνημονειο..)
    ——————————-
    κανε μια συνοψη…
    ΜΕΙΟΝ 400 ΧΡΟΝΙΑ σκλαβιας -κατοχης…
    συν υλικα-εμψυχα 1 κ 2 π..πολεμο..
    35 χρονια εξοπλισμων…
    τοκοι 150 ετων….
    μειον εμφυλιο…
    μειον διαφδορα κτλ…
    και δες τι ποσο θα ειχαμε…….
    και πως θα ταν η χωρα….
    βαλε και ενα μεγαλο ΣΥΝ στο αν εχουμε αεριο-πετρελαιο,χρυσο…κτλ…
    ————————————————————————————————
    αδυναμιες,αστοχιες,κλαψιαριδες,μιζεροι ειμαστε σαν λαος…
    αλλα οχι ρε φιλε και για τα σκουπιδια….
    .

    Μου αρέσει!

    • Nikolaras said

      φιλε οπως τα λες. Ομως πως αποκαλεις αυτον τον λαο οπου δεν εχει καν την γνωση και το ενστικτο να αντιδρασει σε δεινα γνωστα εκατονταδων ετων επι εκατονταδες ετη. Πως λες τον λαο οπου χωρις να παραγει ΤΙΠΟΤΑ πιστευει οτι ειναι πλουσιος και εξυπνος ενω ολοι οι αλλοι εκτος αυτου μαλακες. Να σου πω εγω πως. ΕΚ ΓΕΝΝΕΤΗΣ ΗΛΊΘΙΟ. Συγνωμη. Ελπιζω οτι ισως σε 300 με 400 χρονια καποιες εστιες ελληνικοτητας του εξωτερικου ισως να οραματιστουν και να φτιαξουν μια καινουργια πατριδα που να την λενε Ελλαδα.

      Μου αρέσει!

  15. Δεν θελω να απαντήσω σε κανέναν προσωπικά διότι το μονο που θα πετύχω θα ειναι να γινει εδω μεσα το ελα να δεις.ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ουτε ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.
    Ο καθενας σας εχει και τα δίκια του.Καμμιά πρόταση υπάρχει?? Πρόταση πέρα απο τα γνωστά κόμματα.Αν υπάρχει την συζητάμε αλλιως θα καταλήξουμε να κανουμε κατι που συνηθίζεται απο την ρατσα μας.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ.!!!!!!!
    Ομορφα μην μου πείτε!!!!!!( Το χειρότερο κουσούρι του ΕΛΛΗΝΑ που λεει εγω να’μαι καλά και οι υπολοιποι να πάνε να γανωθούνε ).
    Καλό βράδυ.

    Μου αρέσει!

  16. AKIS said

    nikolaraς ειπα σωστος εως ενος οριου εισαι…
    μην αδικεις τον εαυτο σου…
    αλλες χωρες που παραγουν τα παντα…
    αμερικη 15 τρις…χρεος..
    γερμανια 5,5…
    ιαπωνια 170% του αεπ ασχετα αν ειναι πιο πολυ ιδιωτικο χρεος…
    τωρα μονο η κινα χρωσταει ελαχιστα…..
    και η βραζιλια…*(σκεψου οτι καθε ωρα εκει ενα κομματι σε μεγεθος οακα απο αμαζονιο κανει φτερα…)να δουμε την αναπτυξη με αφανισμο του πνευμονα της γης κ οχι απλα της βραζιλιας πως θα πληρωσουν επομενες γενιες…
    υ.ς τα λεφτα ξαναβγαινουν….αμαζονιος γιοκ….

    Μου αρέσει!

  17. AKIS said

    και στην τελικη αν σαν κρατη μεσα στο εσωτερικο ειναι καλυτερα απο εμας…δεν υπαρχει συγκριση..
    αλλα για σκεψου παγκοσμειο λαδωμα απο αυτα που ηδη ξερουμε…(σκεψουποσα εχουν γινει..)
    simens,chrysler,MAN,f16….j and p….
    kolossoi..
    απλα δικοι τους επαγγελματιες κλεφτες…δικοι μας fuckin amateurs…

    Μου αρέσει!

  18. AKIS said

    a!!!ο λαος αντεδρασε και το 1912…κ το 1940…
    και το 1996 ετοιμος ηταν….
    δες την παραγωγικη τουρκια το 40 τι εκανε???ΟΥΔΕΤΕΡΗ….

    ——————————————————————————-
    εδω η δανια του νοτου που δεν γιναμε» παραδοθηκε με ενα τηλεφωνημα…
    —————-
    δεν ξερω την γενια του πολυτεχνιου..
    με αυτα που λες προσβαλεις βασικα τον παππου σου κ την γενια του 1920….

    Μου αρέσει!

  19. […] Τέτοια βοήθεια όπως της τρόικας ΔΕΝ τη δέχομαι…&hellip… […]

    Μου αρέσει!

  20. […] Τέτοια βοήθεια όπως της τρόικας ΔΕΝ τη δέχομαι…… […]

    Μου αρέσει!

  21. KRAVARITISSA said

    KAI ME ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΙ ΟΧΙ ΤΑΠΕΙΝΩΜΝΕΟΙ ΚΑΙ ..ΒΙΑΣΜΕΝΟΙ.

    Μου αρέσει!

  22. apellis said

    Ρε σεις, ο βρεγμένος την βροχή την φοβάται;

    Πτωχευμένοι είμαστε!

    Το ζήτημα των εκβιασμών τους ΔΕΝ είναι για να μη πτωχεύσουμε, αλλά για το πως θα προλάβουν να βάλουν χέρι στην δημόσια περιουσία μας!

    Χίλιες φορές φασολάδα και ελεύθερος πτωχός και αξιοπρεπής (ποτέ δεν ήμουν πλούσιος, ούτε έχω φράγκο στην τράπεζα, όπως είπε και ο Enzo), παρά καρακαηδόνι των 300 € της Μέρκελ, του βιετναμέζου, του πούστη και του αιμοβόρου σακάτη!

    Μου αρέσει!

    • Απο Πλατεια βαθης said

      Προσυπογραφω τον Απελλη.. χερια – ποδια.. αλλα να επαναλαβω κατι «πραγματα λογικης».
      Ελατε στην θεση τους (οσοι μπορειτε).
      Νομιζετε οτι θα «βγαινατε ζωντανοι» υστερα απο ολα αυτα τα μνημονια ;; διαβασμενοι οι αδιαβαστοι, δεν εχει σημασια : Ο ΗΓΕΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΤΗΑ ΑΓΝΟΙΑΣ Η ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ .. ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ !! Αρα, για; αυτους ειναι υποθεση «ΖΩΗΣ ή ΘΑΝΑΤΟΥ»… και εννοω ΦΥΣΙΚΟΥ !! (Στον κλυδωνα η «πολιτικη ευθυνη» !! Αυτη κρινεται απο μικρα σφαλματα… οχι για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ !
      Αρα…
      Φανταστητε τι ειναι ετοιμοι να κανουν μολις αισθανθουν οτι κινδυνευουν !!
      βλεπε και «Μυστηριώδες άρθρο με αποκαλυπτικά ερωτήματα.»

      https://olympia.gr/2012/01/29/%ce%bc%cf%85%cf%83%cf%84%ce%b7%cf%81%ce%b9%cf%8e%ce%b4%ce%b5%cf%82-%ce%ac%cf%81%ce%b8%cf%81%ce%bf-%ce%bc%ce%b5-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%85%cf%80%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%b5%cf%81/

      Οπου και το…..
      17. ΑΛΗΘΕΥΕΙ κα. Μέρκελ, ότι μέλη της ελληνικής κυβέρνησης σας εζήτησαν, υπό τον φόβο μελλοντικών διώξεων εκ μέρους της ελληνικής δικαιοσύνης, να δεσμευτείτε ότι θα τους προστατέψετε;;;;

      Αμφιβαλλετε περι την «λογικοτητα» του ;;;

      Μου αρέσει!

      • apellis said

        Προσωπικά δεν αμφιβάλω καθόλου!

        Και το «Μακελειό» που είπε ο Λουέρντι, εγώ το συνδέω με την ισλαμιστική 5η φάλαγγα που είναι ήδη μέσα στην Ελλάδα!

        Σας φαίνεται απίθανο ή μήπως δεν τους θεωρείτε ικανούς ακόμη και για αυτό;

        Μου αρέσει!

  23. […] Τέτοια βοήθεια όπως της τρόικας ΔΕΝ τη δέχομαι…… […]

    Μου αρέσει!

  24. foivos said

    Ναι ρε γαμωτο. Δεν ειναι φωνη φανατισμου.Ειναι φωνη οδυνης που βλεπει τα πρασινογαλαζια λαμογια – τους συγχρονους Εφιαλτες, Πηλιο γουσηδες – να πουλανε την πατριδα μας για το προσωπικο-κοματικο οφελος τους. Ετσι κανουνε εδω και 30 χρονια αλλωστε. Αει σιχτιρ επιτελους !!!
    Και φυσικα οπως παντα η δολια αριστερα πεταει τη μπαλα εκτος γηπεδου !!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: