Άνοιγμα – σοκ Τσίπρα σε Πάνο Καμμένο! Κλονίζονται τα θεμέλια της μεταπολίτευσης…

Χθες το βράδυ στο Κόντρα και την εκπομπή “Επί του πιεστηρίου”, ο Αλέξης Τσίπρας έδειξε ότι εννοεί τα όσα μας είχε δηλώσει στην πρόσφατη συνέντευξη του.

Κυρίως όμως με το άνοιγμα του σε κέντρο και λαϊκή δεξιά, έβαλε φωτιά στο πολιτικό σκηνικό αφού εδώ δεν υπάρχουν οι όποιες υπόνοιες του ’89 αλλά ένα άνοιγμα που συνοδεύεται από μία πρόταση διακυβέρνησης βασισμένη σε αρχές και όχι σε αστείους μύθους “κομματικής καθαρότητας”.

“Δεν έχω να χωρίσω τίποτα από έναν τριαντάρη νεοδημοκράτη που ξεριζώνεται από την πατρίδα του για να βρει δουλειά”!

Εκεί όμως που άναψαν τα τηλέφωνα, ήταν όταν ο Αλέξης Τσίπρας έκανε ξεκάθαρο άνοιγμα στον Πάνο Καμμένο, γκρεμίζοντας έτσι ιδεοληψίες δεκαετιών.

¨Πρέπει να υψώσουμε ανάχωμα με πρόταση εξουσίας, απέναντι στην συμμαχία των προθύμων”. Δεν πάει άλλωστε πολύς καιρός από τότε που ο Τσίπρας από το βήμα της βουλής επί των προγραμματικών δηλώσεων μάλιστα της νέας κυβέρνησης, απένειμε τα εύσημα στον Βασίλη Μιχαλολιάκο για την αυτοδιοικητική του πορεία!

Εάν πάει απλώς να υφαρπάξει ψήφους, θα το δείξει η ιστορία. Ένα γεγονός είναι αδιαμφισβήτητο: ότι ο Τσίπρας είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός που καταφέρθηκε συγκεκριμένα και ονομαστικά εναντίον του Ψυχάρη και του Μπόμπολα, κατονομάζοντας τους ως εχθρούς του λαού και της πατρίδας. Γεγονός που το έχει πληρώσει ακριβά σε θέματα προβολής. Και αυτό είναι κάτι που οφείλουμε να το ξανατονίσουμε, την ίδια στιγμή που ο κύριος Κουβέλης έχει πιάσει στασίδι στα κανάλια της διαπλοκής, ως απόχη πράσινων απογοητευμένων ψηφοφόρων και εξαγνισμού “πρώην φασιστών”.

Τελείως διαφορετικό να κάνεις άνοιγμα στον Καμμένο, από το να κάνεις τα γλυκά μάτια στην κυβέρνηση Καρατζαφέρη…

142 thoughts on “Άνοιγμα – σοκ Τσίπρα σε Πάνο Καμμένο! Κλονίζονται τα θεμέλια της μεταπολίτευσης…”

  1. “Εάν πάει απλώς να υφαρπάξει ψήφους, θα το δείξει η ιστορία.”
    Δεν θα ξαναπεριμένω την νεκροψία.
    Απαιτώ σαφείς προτάσεις και πολιτικές εγγυήσεις.

    Like

    1. “Πολιτικές εγγυήσεις”. Καλά το λες αλλά σαν αστείο μου ακούγεται. Ξέρεις ποιά θα ήταν η καλύτερη πολτική εγγύηση; ΝΑ αλλάξει το Σύνταγμα. Να εκλέγονται Βουλευτές με ψηφοφορία από τους πολίτες όλης της χώρας και μόνο για δυο χρόνια! Και κανείς βέβαια να μην μπαίνει στην Κυβέρνηση απ’ αυτούς! Και άλλα τέτοια πολλά (ο Τραϊανού έχει μερικές καλές ιδέες), να δούμε πως θα λαδώνει το σύστημα μετά!…

      Πάντως συμφωνώ ότι χρειαζόμαστε σαφείς προτάσεις. Αλλά και ο Σαμαράς δεν είχε σαφείς προτάσεις; Τι τον εμπόδισε να πάει μαζί τους και να μας τα αλλάξει; Δύσκολοι καιροί φίλοι μου. Γι αυτό πρέπει πάντα να είμαστε από δίπλα, στο παραφύλαγμα…

      Like

    2. Η πλάκα είναι ότι ζητούν “σαφείς προτάσεις” και “πρόταση εξουσίας” από την Αριστερά εκείνοι που ψήφιζαν (και ψηφίζουν ακόμα?) τα κόμματα του δικομματισμού τα οποία είχαν…πάντα …ΣΑΦΈΣΤΑΤΕΣ (χαχα…) προτάσεις και πρόγραμμα εξουσίας!!! Σοβαροί άνθρωποι βλέπεις και νοικοκυραίοι, πάνε πάντα με τα…σίγουρα!!! Τόοοοοσοι συνέπεια πια!!!! Αντ’ι να απολογηθούν για το τι ψήφιζαν τόσα χρόνια, κάνουν και κριτική στον Τσίπρα!!! Και καλά να ήταν καλοπροαίρετη-θα ήταν θεμιτή-, αλλά είναι καταφανώς κομπλεξική και εκ του πονηρού!!! Έτσι και γίνει καμία “στραβή” και βγάλει η κάλπη Τσίπρα, να δούμε τι θα κάνουν μετά….

      Like

    3. Αν περιμένεις σύμβαση με όρους, θα περιμένεις πολύ. Εξ άλλου περίμενες τόσες νεκροψίες με ΠΑΣΟΚ, ΝΔούλα και λοιπούς δορυφόρους. Ας δοκιμάσουμε ακόμια μια φορά και στο κάτω της γραφής, ποτέ δεν διοίκησαν αυτοί. Ας τους δούμε στην πράξη τώρα που κάθε κίνηση τους μιλά και τους χαρακτηρίζει σαν πατριώτες ή δωσίλογους…

      Like

    4. Όπως γράφει και η ανάρτηση “είναι ο μοναδικός αρχηγός ο οποίος μίλησε επώνυμα για Ψυχάρη ,Μπόμπολα ” είναι ο μόνος , συμπληρώνω , που μιλάει στη βουλή τη γλώσσα των ανθρώπων και όχι των πολιτικών. Μιλάει για Ομερτά για Φαμίλιες για Καμόρα , την ώρα που ο Αντώνης κάνει μόνο γαργάρα και κο κο κο.
      Ο τσίπρας ούτε έφερε τους γυφτομετανάστες , ούτε τους κρατάει στην Ελλάδα , ούτε διοικεί την αστυνομία που το βαλε στα πόδια απο την επίθεση τριάντα άπλυτων.
      Οι πρωθυπουργάρες που κυβερνήσαν τα προηγούμενα χρόνια τι έκαναν για τους λαθρο?
      Ο Τσίπρας φταίει υποκριτές?
      Ας ρωτήσει κάποιος τον Αντουάν ΝΑ ΠΕΊ ΤΙ ΔΕΣΜΕΎΕΤΑΙ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΈΜΑ.
      Θ α λάβει τη γνωστή απάντηση ΚΟ ΚΟ ΚΟ.

      Like

      1. H αλήθεια είναι οτι ποτε δεν καταφέρθηκε εναντίον των λαθρομεταναστων τουναντιον μάλιστα ! Και αν θέλουμε να βλέπουμε την αληθεια το ΚΚΕ με τη (συμπαράσταση και υποστήριξη του ) κατακερματησε την εργατική πράξη υποστηρίζοντας τους λαθρομετανάστες!

        Like

  2. Αν ψέλλιζε και κάποια -(έστω ‘μασημένη’)-συγγνώμη,γιά τον Δεκέμβρη του 2008,

    ίσως ”τσιμπούσαν” περισσότερο τα ποσοστά του. Βλέπετε, υπάρχουν μνήμες

    πρόσφατες κι οδυνηρές.Μνήμες ανεξίτηλες.Μνήμες,βαθειά χαραγμένες στο μυαλό μας.

    Ας βγεί κι ας καταδικάσει Ε Υ Θ Ε Ω Σ τα ΓΕΓΟΝΟΤΑ, γιά να μην μένει η αποτρόπαια εντύπωση,

    ότι ‘επένδυσε’ πολιτικά, στο θάνατο ενός δεκαεξάχρονου.

    Ο Ελληνας,ξέρει να συγχωρεί.Είναι μεγαλόψυχος και μακρόθυμος.

    Αρκεί να πείθεται γιά την ε ι λ ι κ ρ ί ν ε ι α , της μεταμέλειας.

    Και κάτι ΤΕΤΟΙΟ, δεν έχουμε δεί μέχρι στιγμής.

    Σέβας, ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.

    Like

    1. Σπάρτακε,δὲν ξέρω τὶ εἶναι ὁ Ἕλληνας.

      Ἐγώ πάντως δὲν συγχωρῶ,κυρίως ὅταν ἐπισκέπτομαι τὴν γειτονιὰ ποὺ γεννήθηκα καὶ τὶς γύρω γειτονιές ἀπὸ Βικτωρίας μέχρι Κολιάτσου,πού μεγάλωσα.

      Τὶς ἔχεις ἐπισκεφθῆ ποτέ;

      Ὁ Τσίπρας ἔχει πάει ἐκεῖ; Ἔχει ζήσει ἐκεῖ;

      Δὲν τοῦ συγχωρῶ τὴν λαθρολαγνεία καὶ θὰ μὲ ἀπογοητεύση ὁ Καμμένος ἄν,χωρίς ρητή δήλωσι τοῦ Τσίπρα(τολμάει;)ἐναντίον τῶν λάθρο,συμπλεύση μαζὶ του.

      Like

      1. Δε νομίζω ότι ο κ. Καμμένος θα συμπλεύσει με το κ. Τσίπρα.Ο Δεκέμβριος του 2008, η κατάληψη της Νομικής απο τους λαθρομετανάστες,η Υπατία,δε ξεχνιούνται εύκολα.Αλλά ποτε μη λες ποτέ στη πολιτική!!Αν τον αναγκάσουν
        οι συνθήκες…………..

        Like

      2. Ο Καμμένος έχει δηλώσει “δεν φεύγω απ’ το σπίτι μου”, όταν τον έβαλαν στον πάγκο για να μην ενοχλεί τα αγόρια της Συγγρού.
        Ας κάνει ό,τι θέλει, ας κάτσει με τα κόμματα της μλε και πορτοκαλί παρακμής, εγώ αδιαφορώ πλέον..

        Like

      3. ΑΡΚΕΤΆ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΌΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΙΡΟΎΝ ΤΟΝ ΛΑΌ ΜΑΣ.
        ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΏΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΉΤΑΝ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΊΟΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΊΑ ΕΞΟΥΣΙΆΖΟΥΝ ΌΛΟΝ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ.

        ΝΟΜΊΖΩ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΠΙΑ ΝΑ ΑΦΉΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΧΟΝΙΕΣ ΜΕΤΑΞΎ ΜΑΣ ΚΑΤΆ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΎΜΕ ΏΣΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΌΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΈΝΑ ΆΤΟΜΟ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΉ ΚΑΙ ΈΝΑ ΣΤΌΧΟ.

        ΠΡΏΤΟ ΠΡΆΓΜΑ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΈΠΟΥΜΕ ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ , ΕΙΔΙΚΆ ΤΑ ΝΈΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΌΛΙΑ ΤΩΝ ΔΉΘΕΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΑΝΑΛΥΤΏΝ , ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΩΝ.

        ΌΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΈΝΑ ΚΟΡΜΙΆ , ΡΟΥΦΙΆΝΟΙ , ΚΑΙ ΤΟ ΜΌΝΟ ΈΡΓΟ ΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΎΝ ΜΊΣΗ ΣΤΟΝ ΛΑΌ ΜΑΣ.

        ΕΆΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΎΣΕΙ ΤΟ ΣΎΝΤΑΓΜΆ ΜΑΣ , ΤΙ η ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΜΠΟΡΕΊ ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.

        ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΊΚΤΥΟ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕΤΑΞΎ ΜΑΣ ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
        ΕΆΝ ΚΆΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΉΣΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΣΟΥΝ ΠΡΟΒΟΚΆΤΣΙΑ , ΝΑ ΤΙΜΩΡΟΎΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΧΆΤΗ ΤΩΝ ΠΟΙΝΏΝ.

        ΕΊΝΑΙ ΏΡΑ ΠΙΑ ΝΑ ΣΗΚΏΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΆΣΤΗΜΆ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΟΡΔΕΣ ΤΩΝ ΝΤΟΠΙΩΝ ΜΙΣΕΛΛΉΝΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΆΝΘΡΩΠΩΝ.

        ΑΣ ΑΦΉΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΆΚΡΗ ΤΟ ΔΙΚΌ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΓΩΙΣΤΙΚΌ ΔΊΚΑΙΟ , ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΗΡΊΞΟΥΜΕ ΌΛΟΙ ΜΑΖΊ ΤΟ ΚΟΙΝΌ ΔΊΚΑΙΟ.

        ΕΊΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΝΟΙΏΣΟΥΜΕ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΕΊΜΑΣΤΕ.

        ΕΊΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!

        ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΣ

        Like

    2. Πολύ καλά αντιδράσατε, φίλτατοι Κόριννα και Σπάρτακε, πάρα πολύ καλά. Από την πλευρά μου και με το…διεστραμμένο μυαλό μου διακρίνω στις φράσεις “δεν με χωρίζει τίποτα από έναν τριαντάρη νεοδημοκράτη κλπ.” την εκπαίδευση που έχει πάρει ο νεαρός αριστερός κ. Τσίπρας για επιτύχει τη συνέχιση του καθεστώτος του Παστόκ με ροζ περιτύλιγμα και γλυκερά λόγια, που δεν έχουν ρεαλισμό αφού άλλα τα προγράμματα της Δεξιάς κι άλλα του μορφώματος, του οποίου ηγείται.
      Για τους απολίτικους συμπατριώτες μας τα λόγια του θα κριθούν συναισθηματικά και θ΄ανεβάσουν το… κασέ του από τη στιγμή που το παίζει ενωτικός αρχηγός ενάντια στο…κακό Παστόκ.
      Δεν πρέπει με τίποτα να παρασυρθούμε. Δεν μίλησε για προδότες, για τιμωρίες, για κάθαρση όπως τα εννοούμε εμείς. Μόνο η …συμμαχία των προθύμων τον ενοχλεί, ίσως επειδή θα μπορούσε, χωρίς αυτήν, να αναδειχθεί σε ρυθμιστή των πολιτικών πραγμάτων μας.
      Αδέρφια, μην ξεχνάτε στιγμή τη μέχρι σήμερα πραγματική -κι όχι στα μεγάλα λόγια-πορεία του. Τον αισχρό Δεκέμβρη, τις δηλώσεις για φιλαράκια του εξαρτημένα από ουσίες, το …έξτρα αξεσουάρ, όπως πολύ επιτυχημένα έγραψες χτες, Σπάρτακε , τη μαυρούλα στη δεξίωση, τους κουκουλοφόρους που βγαίνουν πάντα και μέσα από τις γραμμές του κόμματός του, την Υπατία, τη διάλυση των πανεπιστημίων μας, που μετετράπησαν σε παραρτήματα γραφείων ταξειδίων κλπ.
      Αντε, να μη φτάσουμε κι εμείς να μας δείξουν οι τηλεοράσεις ανά τον κόσμο να συμπεριφερόμαστε σαν τους Βορειοκορεάτες, μπροστά στο νέο ίνδαλμά μας.
      Δεν έχω καμμία κακία, θέλω να υπάρχουν και τα αριστερά κόμματα και να ψηφίζονται ελεύθερα από το λαό μας, δεν μου επιτρέπει, όμως, η εμπειρία μου και οι γνώσεις μου να μην προσπαθήσω να …δω τι κρύβεται πίσω από το χτεσινό άνοιγμα του κ. Τσίπρα.

      Like

      1. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΔΥΣΠΙΣΤΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΩΣΤΑ.
        ΔΕΝ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΑΠΛΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΤΣΑΓΑΝΟ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ.
        ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΧΟΛΟΠΑΣΤΟΚΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣΘΟΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΥΝ ΠΙΣΤΟΛΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΣΙΠΡΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ.
        ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΤΙΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ.

        Like

    3. μην γελιεσαι σπαρτακ
      δεν αλλαζουν με τιποτε.
      αλλα και να ηθελε φοβαται μην χασει και αυτους τους λιγους που εχει.

      Like

    4. Δεκέμβρης του 2008, ε?
      Πάμε λοιπόν να δούμε τι έγινε: Γκάλοπ δείχνουν το Συριζα να ανεβαίνει, κάπου 17-18% και το ΠΑΣΟΚ να γκρεμίζεται. Το κολπάκι του δικομματισμού δεν περπατά επειδή ο…αντικαταστάτης (ο δεύτερος πυλώνας του συστήματος) δεν εξασφαλίζει αυτοδυναμία. Στόχος: να επανέλθει το σύστημα στα “φυσιολογικά” του μεγέθη (δηλαδή να ανέβει το ΠΑΣΟΚ), για να μπορέσει να εχει μέλλον ο δικομματισμός. Πώς θα το πετύχουμε αυτό? Προφανώς διαλύοντας τον Συριζα. Με ποιον τρόπο? τα γεγονότα κια η λαϊκή οργή μετά τη δολοφονία του Αλέξανδρου ήταν η καλύτερη ευκαιρία. Στήθηκαν λοιπόν επεισόδια, τα οποία αποδόθηκαν στον Σύριζα, προβλήθηκαν κατάλληλα από τα γνωστά ΜΜΕ, συμπληρώθηκαν από τις φωνές και τους αφορισμούς των πλεόν “εγκριτων” και καλοπληρωμένων δημοσιογράφων, το …διαβεβαίωσαν και όλοι μαζί οι αρχηγοί των κομμάτων που είχαν συμφέρον από τον δικομματισμό (εδώ μπήκε και η Παπαρήγα- ακόμα αναρωτιέμαι το γιατι), και το αποτέλεσμα ήταν το αναμενομενο: ο Συριζα έπεσε στο 4-5% και ο δικομματισμός διασώθηκε! (εννοείτια ότι και ο χειρισμός του θέματος από τον Σύριζα δεν ήταν ο καλύτερος). Ποια η συνέχεια αυτού του σχεδίου? Τη ζήσαμε όλη: αλλαγή στην κυβέρνηση με αυτοδυναμία και το ΠΑΣΟΚ να εφαρμόζει το πρόγραμμα που όλοι γνωρίζουμε: ΔΝΤ, λιτότητα, μιζερια, ανεργεία…κλπ… Αύτά έγιναν τον Δεκέμβρη του 2008. Απορώ που ορισμένοι ακόμα δεν έχουν καταλάβει τίποτα…
      Για τους μετανάστες: Πρώτον, είναι και αυτοί άνθρωποι. Δεύτερον, όπως έχουν αυτοί ανθρωπινα δικαιώματα, έχουν και οι Έλληνες. Άρα πρέπει να προστατευθούν ΚΑΙ οι Έλληνες.Τι να γίνει με τους μετανάστες? (συνοπτικά) Να τους δοθεί η δυνατότητα να πάνε εκεί που θέλουν (Γερμανία, Γαλλία κλπ.)-αυτό προϋποθέτει αναυεώρηση της συνθήκης του Δουβλίνου. Εδώ να μείνουν μόνον όσοι θα σέβονται τους νόμους. Η χώρα σταδιακά, να συνάψει συμφωνίες με άλλες χώρες-προέλευσης ώστε όσοι έρχονται εδώ να μπορούν να ζουν με αξιοπρέπεια και να εργάζονται.
      Για τον Τσίπρα: Από όσο ξέρω ζει στους Αμπελόκηπους. Εσείς έχετε πάει στους Αμπελόκηπους? Δεν θα έλεγα ότι διαφέρει και πολύ από τα Πατήσια… Το θέμα της γκετοποίησης δεν το δημιούργησε ο Τσίπρας. ΑΠορώ γιατί δεν τα βάζετε με τους πολιτικούς των 2 κομμάτων που ευθύνοντια για αυτή την κατάσταση. (Γιατί άραγε ποιείτε την νήσσαν κυρία μου?-σας βολεύει να κατηγορείτε τον Τσίπρα? ψευτομαγκιά και άγιςο ο θεός, ε κ. Κορίννα μας?).Εσείς, απ’ οτι λέτε,…φύγατε από τα Πατήσια!!!
      Για την Νομική και την Υπατία: Δεν τους έφερε ο Τσίπρας αλλά μία οργάνωση στήριξης των μεταναστών. Ο Τσίπρας ξεκαθάρισε νωρίς τη θέση του ότι δεν συμφωνεί με την ενεργεια αυτή (μια χαρά σας έχει “φτιάξει” ο …Πρετεντέρης & ο κ. Μπάμπης!).
      Για τον Καμμένο: εκείνος ανέφερε αυτή την προοπτική πρώτος (στο Real-Χατζηνικολάου, πριν κάποιες μέρες). Ο Τσίπρας του…πέταξε το γάντι!!! Όπως βλέπετε, ο Τσίπρας είναι ξεκάθαρος και συνεπής σε αυτά που λκέει περί ευρύτερης ενότητας όσων δυνάμεν θέλουν να σώσουν την πατρίδα και τον λαό! Εσείς που τον κατηγορείτε, με ποια πλευρά είστε άραγε????
      Αν έχετε και άλλες απορίες, εδώ γύρω θα είμαι, θα επανέλθω…. Ως τότε, τρέξτε όλοι όσοι δεν χωνεύετε τον Τσίπρα να πληρώσετε τα χαράτσια και τις εισφορές! Ακόμα εδώ είστε!!! τρεχατεεεεεεεε!!!!

      Like

      1. Ἄκου νὰ δῆς Ὀνόμαρχε.
        οἱ λάθρο δὲν εἶναι ἄνθρωποι,γιὰ νὰ στὸ πῶ ἔτσι χοντρά.
        Ἄν ἦταν ἄνθρωποι δὲν θὰ ἔμπαιναν λάθρα παραβιάζοντας τὰ σύνορά μου πού,εἰρήσθω ἐν παρόδῳ,εἶναι ποινικὸ ἀδίκημα,ἀλλά θὰ ζήταγαν μέσῳ πρεσβείας τους,τὴν ἄδεια νὰ ἔρθουν νὰ δουλέψουν.

        Ἄν ἦταν ἄνθρωποι δὲν θὰ ἔκλεβαν,ἔσφαζαν,βίαζαν καὶ δέν θὰ ἦταν στὶς φυλακές 80% λάθρο καί 20% Ἕλληνες.

        Ἀγαπητὲ,ποὺ κάνεις πώς δὲν καταλαβαίνεις καὶ θεωρεῖς ὅτι ὅλοι εἴμαστε χαμηλοῦ IQ,οἱ λάθρο εἶναι ἔποικοι πού ἔρχονται νὰ ἐγκατασταθοῦν καὶ νὰ ἀλλοιώσουν τὸν γηγενή πληθυσμό μέχρι τοῦ σημείου νὰ τὸν ἐξαφανίσουν-ἀφ᾿οὗ ἔχουμε ὑπογεννητικότητα-κατ᾿ ἐπιταγήν τῆς Νέας Τάξεως.

        Δὲν εἶναι στάσι τὸ νὰ τοὺς στείλουμε στὴν Εὐρώπη πού θὰ τοὺς στείλη πίσω, οὔτε νὰ κρατήσω ἐδῶ μερικοὺς τὴν στιγμή πού ἔχω ἀνεργία,καὶ τὴν στιγμὴ ποὺ ὄντες Ἰσλάμ-καὶ οὐαχαμπιστές μάλιστα,τρέχα νὰ μάθης τὶ ἐστὶ αὐτὸ- καὶ κάνουν 7 παιδιὰ ἕκαστος,θὰ μοῦ δημιουργήσουν πρόβλημα.

        Ὄχι ἀγαπητὲ,θέλω πίσω τὴν χώρα μου καὶ τὶς γειτονιές μου ὅπως τὶς ἤξερα.
        Θέλω νὰ φύγουν ὍΛΟΙ καὶ ΤΩΡΑ.

        Προσπάθησες νὰ μοῦ δικαιολογήσης τὰ Δεκεμβριανὰ ἀλλά ἀπέτυχες διότι θυμᾶμαι πολύ καλά τὴν χρονιὰ ἐκείνη,πού μὲ τὴν στάσι του τὸ Σύριζα ἔφερε τὴν κυβέρνησι τοῦ Μνημονίου.
        Τώρα ἡσύχασε.
        Βλέπεις ὅλα τὰ στραβὰ ἔγιναν τότε καὶ τώρα εἶναι μιὰ χαρὰ.

        Γιὰ δικαιολόγησέ μου τὴν Μαυρούκω στὸ Προεδρικὸ;
        Τὶς δηλώσεις περί “Μακεδονίας” τῶν συνιστωσῶν του;

        Γιὰ τὴν Νομικὴ καὶ τὴν Ὑπατία ξεκαθάρισε μὲ ἕνα δὲν συμφωνεῖ,ὅμως θυμᾶμαι πώς τὸ κόμμα του,τοὺς ὑποστήριξε,τοὺς κλέφτες καὶ θρασυτάτους ἐπί πλέον.

        Ποῦ βρέ; στὴν δικὴ μου χώρα;

        Σ᾿αὐτὴν ἐδῶ τὴν χώρα,ὁ παπποῦς μου πολέμισε τοὺς Τούρκους,ὁ πατέρας μου,Ἰταλοὺς καὶ Γερμανοὺς καὶ οἱ τελευταῖοι σκότωσαν τὴν γιαγιά μου πού ποτέ δέν γνώρισα.
        Γιὰ νά μὴ σοῦ πῶ γιὰ ἀδέλφια τῆς μάνας μου στὴν Μ.Ἀσία.
        Λοιπὸν ἄει παρατῆστε με.

        Δὲν ξέρω ποῦ ζῆ ὁ Τσίπρας ἀλλά οἱ Ἀμπελόκηποι μπορεῖ νὰ μήν εἶναι τὸ καλλίτερο μέρος ἀλλά πλατεία Βικτωρίας καὶ Ἀττικῆς,δὲν εἶναι.

        Ἄκου φιλαράκο,μὴ μοῦ μιλᾶς ἐμένα γιὰ Πρετεντέριδες καὶ συναφεῖς σκωραμίδες,ὄχι διότι μόνο τὸ Κόντρα βλέπω,καὶ ὄχι πάντα καθώς μοῦ τὴν δίνει καμμιά φορά,ἀλλά διότι
        ἐγώ δὲν εἶμαι πλέον μὲ κανένα κόμμα ἤ ἀπόκομμα καὶ μόνο ὁ Καμμένος μὲ ἔχει συγκινήσει,ἀλλά τὸν ἔχω καὶ αὐτὸν στὸ μικροσκόπιο.

        Καί κάτι ἄλλο γιὰ τὸν νεαρὸ.
        Στὴν πολύπαθη αὐτὴ χώρα,τὸ Πατρίς,θρησκεία,οἰκογένεια εἶναι προμετωπίδα.
        Ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο παντρεύτηκε δὲν δείχνει νὰ τὸ σέβεται αὐτὸ καὶ ἐδῶ εἶναι Ἑλλάδα δὲν εἶναι παῖξε-γέλασε!

        Νὰ ξεχάσετε δὲ ὅτι ὁ Ἕλληνας ἔχει κοντὴ μνήμη.
        Τὸ ἀναφέρετε συχνά-πυκνὰ γιὰ νὰ τὸ ἐμπεδώσουμε ἀλλά δὲν ἔπιασε.
        Ἀντιθέτως ἔχει μνήμη ἐλέφαντα καὶ σᾶς περιμένει στὶς κάλπες.

        Like

      2. Ρὲ Κορίννα, μὲ ἐνθουσιάζεις !!!
        Σὲ παρακολουθῶ διακριτικὰ…
        Χαίρομαι διὰ τὸ πολυτονικόν σου σύστημα γραφῆς…
        Χαίρομαι διὰ τὸ Ἑλληνικὸν τῆς ψυχῆς σου…
        Χαίρομαι διὰ τὴν σαφήνειαν τῶν σχολίων σου…
        Τὶ παίζεται μὲ σένα;;;
        Πὸτε θὰ ἐνωθοῦν οἱ ὑγιεῖς δυνάμεις μας ??

        Like

      3. Κοριννα,χαιρομαι να σε διαβαζω.

        οσο για τα περι τσιπρακου,απαντησε για τα περι συγκυβερνησης,
        που του καταλογισε ,εκεινος ο ξανθος,ο τεως κυβερνητικος εκπροσωπος του πασοκισταν,
        εκεινος μωρε ο γενναιος που συλλαμβανει αλβανους
        μεσα στα μαυρα μεσανυχτα με «λευκα μαγιω τυπο σλιπ»;

        εγω δεν ακουσα την απαντηση του.

        και ειναι σοβαρο γεγονος η κατηγορια συγκυβερνησης με το πασοκισταν του γιοργακι και του Δ.Ν.Τ. και
        λοιπων εξαμβλωματων.

        Like

      4. Η Κόριννα έχει παλικαρίσια Ελληνική ψυχή. Ξεκάθαρες κουβέντες δε βρίσκεις εύκολα. Έχουν όλοι μολυνθεί με τη θολοκουλτούρα και μοιάζουν σα βιασμένοι τραβεστί. Όταν τους διαβάζεις δε νοιώθεις Έλληνας αλλά δούλος.

        Like

      5. Κυρία Κορίννα:
        Περί λάθρα: Λάθρα δεν πήγαν οι Έλληνες στην Ουκρανία να πολεμήσουν τους μπολσεβίκους?
        Λάθρα δεν πήγαν οι Έλληνες στην Κορέα να πολεμήσουν τους κορεάτες?
        Λάθρα δεν πήγαν στο Αφγανιστάν (εκεί είναι ακόμα)?
        Λέω 2-3 παραδέιγματα, γνωστα, για να καταλαβαίνουν όλοι. ..και να έχουμε και ακριβή εικόνα του τι θα πει “λάθρα”, γκέκε?
        Περί εποικισμού και σχεδίου ανάλογου, με προεκτάσεις άλλου τύπου: δεν θα διαφωνήσω καθόλου-υπάρχει και αυτό το σοβαρό ενδεχόμενο.Όμως, εμείς δεν είμαστε η κυρίαρχη χώρα με τις αστυνομίες μας, τις ευπ (ξέρεις, αυτούς που κυνηγάνε αναρχικούς κουκουλοφορίζοντας)? Πόσο πληρώνουμε για αυτούς τους μηχανισμούς άραγες? Είμαστε τελικά τόσο άχρηστοι που δεν μπορούμε να προφυλάξουμε τη χώρα? Και οι κυβερνήσεις μας? Τι έκαναν τόσα χρόνια οι κυβερνήσεις μας??? (μήπως τελικά δεν ήταν και τόσο “μας”?). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι φταίει για ολα ο Τσίπρας! Στην πύρα λοιπόν το μόμολο!!
        Επίσης δεν καταλαβαίνω, γιατί ενώ αυτοί γεννούν …7 παιδιά, οι Έλληνες να μην γεννάνε …10!!!! Οπότε ό,τι και να κάνουν οι μαύροι, πάλι οι..άσπροι θα έχουν το πλανω χέρι!!! Φταίει λοιπόν ο Τσίπρας που δεν γεννάνε 10 παιδία οι Έλληνες? Σαφώς!!! (αλήθεια, εσείς πόσα παιδιά έχετε? πάνω από….7?).
        Δεν θα διαφωνίσω καθόλου μαζί σας ότι ΚΑΙ για το Μνημόνιο φταίει ο Τσίπρας!!! τώρα εξηγείτια απόλυτα και η δήλωση που έκανε χθες περί Κολάσεως!!!.. αναμφίβολα αυτό το μόμολο είναι τέκνον του σατανά.. να μην πω ο αντίχριστος αυτοπροσώπως!!!
        Για τη δική σας χώρα, έχω να πώ τα εξής:1. μου λύσατε την απορία του ποιος ελευθέρωσε και έσωσε την χώρα και την τιμή της…η οικογένειά σας! Λες και άλλοι δεν υπήρχαν σε αυτή τη χώρα, μόνο το σόι σας!!!(το οποίο τιμώ για τους αγώνες που αναφέρετε). 2. Αναρωτηθήκατε ποτέ μήπως και οι δικοί μου άνθρωποι πολέμησαν τους ίδιους εχθρούς, αν έχυσαν το άιμα τους σε Αλβανίες, Μικρασίες, ελληνικά πελάγη??? Κιαν υποθέσουμε ότι και δικοί μου άνθρωποι πολέμησαν, γιατί εγώ δεν έχω τα ίδια δικαιώματα με σας, ή αν θέλετε ευαισθησίες, για αυτή τη χώρα? Γιατί λοιπόν νομίζετε ότι όοοοολα τα δικαιώματα είναι δικά σας???
        Βέβαια, είναι οξύμωρο το γεγονός ότι αναφέρεστε σε πολέμους κατά των Γερμανων (Ναζι-φασίστες, αν θυμάστε), αλλά σας βλέπω μια χαρά αναπαράγετε τις αντιλήψεις τους άνευ ερυθριάσεως!!! Σας θυμίζω λοιπόν, ότι αυτές ακριβώς τις απόψεις πολέμησαν οι δικοί σας (και οι Ελληνες) όταν πολέμαγαν τους Ναζί!!! Μηπως λοιπόν, αυτά τα θέματα θα πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε με περισσότερη νηφαλιότητα και ευαισθησία? Να μην παραλείψω να σας πω, αναλογα σκέφτονται και ορισμένοι ευρωπαϊκοί λαοί για την αφεντιά μας (μια βόλτα στην Ευρώπη σήεμρα θα σας πείσει)-κλέφτες, τεμπέληδες κλπ. μας θεωρούν. Το βασικό ερώτημα σε αυτό το θέμα είναι αν η Ελλάδα θα γίνει μία χώρα που θα μισεί το διαφορετικό ή μία χωρα δημοκρατίας και ελευθερίας. Αν επιλέγουμε το πρώτο, να το κάνουμε πράξη: να τους πετάξουμε όλους έξω, να τους ποδοπατήσουμε, να τους κάψουμε ζωντανούς και ότι άλλο θέλετε.. Αν επιλέγουμε το δεύτερο, θα πρέπει να βρούμε ομαλούς τρόπους να λύσουμε το πρόβλημα, εξουδετερώνοντας παράλληλα και όσα τυχόν μυστικά σχέδια υπάρχουν κατά της χώρας.
        Να δικαιολογήσω τη Μαυρούκο στο Προεδρικό; Γιατί θα πρέπει να τη δικαιολογήσω; Είναι υπαρκτο θέμα οι αλλοδαποί στην Ελλάδα ή όχι? Σας “χάλασε” που ο Τσίπρας σας έδειξε την πραγματικότητα κατάμουτρα με αυτόν τρόπο? Δεν σας βλέπω όμως να οδύρεστε για τις μίζες που τσέπωσαν τόοοοσοι Έλληνες (κάτασπροι το χρώμα και ελληνική την γλώτταν)? Γιατί αν σας απασχολούσε, τώρα θα έπρεπε να έχετε κάνει ..επανάσταση!!!..κι όχι να τα βάζετε με τον…Τσίπρα!!!! Αλλά μια χαρά σας βλέπω… στα αυγουλάκια σας κάθεστε!!! (αναρωτιέμαι τι θα έλεγαν αν σας έβλεπαν όλοι αυτοί οι συγγενείς σας… ΠΟλέμησαν αυτοί για να προκύψουν τέτοιοι απόγονοι άραγες?.. που αποδέχονται το ξεπούλημα της χώρας…).
        Πατρίς-θρησκεία-οικογένεια, ε? Δεν αμφέβαλα καθόλου!! Χωριό που φαίνεται… Ως Ελληνίδα, ποια θρησκεία εννοείτε όμως?Την θρησκεία των Ελλήνων ή τη θρησκεία των …χριστιανών??? Των χριστιανών βέβαια…! και του ελληνο-χριστιανικού πολιτισμού!!!! Εύγε!!! Όπως είπε και ο..επίτροπος “καλό κουράϊο”!! …καθίστε και ημιανάπαυση τώρα!

        Like

      6. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ,

        ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΏΝΩ , ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ , ΕΙΝΑΙ , ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΝ.

        ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ.

        ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΤΟΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΦΕΡΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

        ΑΛΛΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΕΔΩ.

        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ , ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΌ ΜΙΑΣ ΑΡΡΩΣΤΗΜΈΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

        ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΤΑΝΘΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;;; ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΚΟ ΘΕΜΑ ΑΚΟΜΑ;;;;

        Like

      7. Ὁ καιρὸς θὰ ἒρθη σύντομα,καὶ δὲν θὰ λείπω παρ᾿ὅλη τὴν ἡλικία μου.

        Like

      8. Κον Ονομαρχο…..
        Επίτρεψέ μου,μερικές απόψεις,στά λεγομενά σου….
        Τά δημοσκοπικά ποσοστά ευθέως τά αμφισβητώ,όπως καί αυτά τού σύριζα…
        Τούς λαθρομετανάστες,δέν τούς κάλεσα στή χώρα μου,λέγεται τούς έφεραν βιομήχανοι,γιά νά ρίξουν τό εργατικό κόστος
        καί ο σύριζα πάντα χάιδευε τούς λαθρομετανάστες..ό κ.Τσίπρας πήγε σέ δεξίωση στό παπούλια,αρβανίτης γνωρίζει
        αλβανικά,συνοδεύοντας όμορφη,από τήν αφρική καλλονή…
        Η περιοχή τών αμπελοκήπων Αθηνών κατοικείται από φιλιππινέζους,καθολικούς τό θρήσκευμα,ή περιοχή τών πατησίων
        κατοικείται από μουσουλμάνους πακιστανούς,άν,λέω άν ό κ. Τσίπρας μένει στούς αμπελοκήπους έχει τεράστια ποιοτική διαφορά μέ αυτή τών πατησίων..
        Ο πρετεντέρης από τή τηλεόραση σέ ενημέρωσε ότι τό 80% τών καταναλωτών ΔΕΗ πληρώνει τά χαράτσια.?????ΧΑ,ΧΑ
        ΧΑ,ΧΑ…..είναι ζήτημα αν πληρώθηκε τό χαράτσι από τό 20% ….Γιά τό λόγο αυτό,επειδή δέν πληρώνεται ούτε τό ρεύμα
        ΄ή ΔΕΗ πτωχεύει καί πάει γιά αύξηση τιμολογίου,ώστε νά ισοφαρίσει απώλειες…
        Οι Ελληνες πήγαν Ουκρανία,κορέα αυγανιστάν ΣΕΡΒΙΑ,επειδή συμμετείχαν σέ πόλεμο μέ τούς συμμάχους τους,φορώντας στολές,δέν μπήκαν σάν κατάσκοποι λαθρομετανάστες στίς χώρες αυτές,όπως μπαίνουν σήμερα οι
        λαθρό…ΓΚΕΚΕ ή ΝΟΥΚΟΥ ΓΚΕΚΕ,φίλε αρβανίτη.——-
        Μέ τό φίλο σου τό Τσίπρα,λαμπρό κατά τά άλλα παιδί,ούτε έχει κανείς τίποτα μαζί του,ούτε πολύ περισσότερο θέλει
        νά ασχοληθεί μαζί του,ούτε προσδοκά ή χώρα νά τού λύσει τό δημογραφικό της πρόβλημα,ήδη οι αλβανίδες μητέρες
        στήν Ελλάδα γεννούν πάνω από τρία παιδιά,οπότε καί ό αρβανίτης πάγκαλος αποκτά πρόσθετη εκλογική πελατεία.
        Είναι αλήθεια,οι αρβανίτες πρωτοστάτησαν στήν Ελληνική κατά τών τούρκων επανάσταση τού 21,αλλά ή συμμετοχή τους εναντίον τών ιταλοαλβανογερμανοβουλγάρων στή Ηπειρο καί αλλού είναι συζητήσιμη.
        Είναι αλήθεια,επειδή οι Ελληνες ευρίσκονται από τό 1981 σέ χειμέρια πολιτική νάρκη,διάφορα φύλλα στή χώρα μας
        εκμεταλλευόμενα αντιρατσιστικούς νόμους επικδιώκουν τή καταδίκη καί απαξίωση ενστόλων,όπως τής Στρατιωτικής
        Σχολής Ευελπίδων,τών ΟΥΚάδων Λιμενικού,μόνο πού τό τελικό αποτέλεσμα είναι ή αφύπνιση καί συσπείρωση κόντρα
        στά διαλυτικά αυτά επεισόδια,πάντως τούς ευχαριστούμε,καλό μας κάνουν.
        Καλά Χριστούγεννα φίλε ΑΡΒΑΝΙΤΗ…

        Like

      9. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑ. ΚΟΡΙΝΝΑ

        ΌΣΟ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΥΝΕΧΊΖΕΙ ΝΑ ΠΆΣΧΕΙ ΑΠΌ ΑΜΆΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΊΑ , ΔΕΝ ΔΙΑΦΈΡΕΙ ΑΠΌ ΈΝΑ ΚΟΠΆΔΙ ΑΜΝΏΝ .

        ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΡΝΙΆ ΑΚΟΛΟΥΘΟΎΝ ΤΟΝ ΤΣΟΠΆΝΗ η ΤΟ ΚΡΙΆΡΙ , ΈΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ Η ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΎΣ .

        Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΒΓΆΖΕΙ ΤΑ ΑΡΝΙΆ ΝΑ ΦΆΝΕ , ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΣΚΥΛΟΥΣ ΓΙΑ ΚΆΠΟΙΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΞΕΦΎΓΟΥΝ ΑΠΌ ΤΟ ΚΟΠΆΔΙ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΊΑ ΤΟΥ ΠΑΊΡΝΕΙ ΣΑΝ ΑΝΤΆΛΛΑΓΜΑ ΤΟ ΓΆΛΑ , ΤΟ ΜΑΛΛΊ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΆ ΤΗΝ ΖΩΉ η ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΜΝΟΎ.

        ΈΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΝΤΕΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΛΑΌ .

        ΠΑΊΡΝΟΥΝ ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΌΤΙ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΆ ΤΟΝ ΡΊΧΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΙΆΔΑ .

        ΈΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΏΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΞΕΣΤΡΑΤΊΣΕΙ η ΠΟΥ ΖΗΤΉΣΕΙ ΛΊΓΟ ΠΙΟ ΠΟΛΎ ΦΑΓΗΤΌ .

        ΌΣΑ ΡΟΎΧΑ ΚΑΙ Ν ΑΛΛΆΞΕΙ Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ , ΠΑΡΑΜΈΝΕΙ ΤΣΟΠΑΝΗΣ .

        ΈΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΝΤΕΣ .

        ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΜΊΑ ΔΙΑΦΟΡΆ ΜΕΤΑΞΎ ΑΡΙΣΤΕΡΟΎ , ΚΕΝΤΡΏΟΥ η ΔΕΞΙΟΎ , ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΉ , ΦΑΣΊΣΤΑ , η ΔΙΚΤΆΤΟΡΑ .

        ΕΝΑΣ ΕΊΝΑΙ ΠΆΝΤΑ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΥΛΉ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΞΟΥΣΙΆΖΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΌ .

        ΑΠΌ ΤΗΝ ΆΛΛΗ ΈΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΌ η ΤΟΝ ΑΜΝΌ , ΤΟΝ ΑΜΝΌ η ΤΟΝ ΛΑΌ………ΚΑΜΊΑ ΔΙΆΦΟΡΑ .

        ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !

        ΞΥΠΝΉΣΤΕ !!!

        ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΣ .

        Like

      10. ΚΟΡΙΝΝΑ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΛΕΠΤΙΚΑ ΕΥΠΕΠΤΑ ΚΑΙ ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΑ …

        ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΓΕΝΝΙΑ ΣΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΤΙ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΣΩ…

        Like

      11. Σπύρο προβοκάτορα, έλα..εδώ είμαι… μερ χαβά!
        Καλά τα λες… αν και το ένα παίζει κεφαλιές με το άλλο!!! Μ’ αρέσει η λογική σου…ειδικά αυτή με το χαράτσι!!! Προς ενημέρωσή σου, ακριβώς έτσι σκέφτονταν και οι ραγιάδες!
        Επίσης, μου αρέσει αυτό που λες για τη συμμετοχή των Ελλήνων σε Ουκρανία κλπ. Ήταν, λες, “σε πόλεμο…με τους συμμάχους” και “φορώντας στολή”!!! Αυτό λέω και γω! Έκαναν επιδρομή και πολεμικές επιχειρήσεις σε βάρος άλλων λαών!!! Είχαμε τίποτα να χωρίσουμε εμείς με αυτούς τους λαούς και πήγαμε εκεί??? Βλέπω ότι δυσκολεύεσαι να το καταλάβεις, αλλά δεν ..αγχώνομαι.. Από αυτά που λες παρακάτω, σε καταλαβαίνω απόλυτα!!! Υποθέτω δικαολογείς απολύτως και τους ναζί και τους Τούρκους, που και αυτοί ήρθαν φορώντας…στολές και όντας σεπ όλεμο μαζί μας… ε?… δεν σε άκουσααααα…τι είπες??
        Για το 1821 και τους αρβανίτες καλά τα πας. Μετά μου τα χαλάς λίγο… Δηλαδή, το ’41-44 τι είναι συζητήσιμο για τους αρβανίτες? Ο …Μπότσαρης άλλαξε..στάση ας πούμε? Και μετά, τι έπρεπε να κάνουν δηλαδή…αφού οι ιταλογερμανοί ήρθαν …πολεμώντας και ..”φορώντας στολή”!!! Πάντως, προς ενημέρωσή σου, σου λέω ότι πολλοί -πάρα πολλοί- αρβανίτες πολέμησαν ηρωικότατα στην Αλβανία (το ΄40-δεν έχεις παρά να πας σε αρβανιτοχώρια και να δεις τα μνημεία των πεσόντων) αλλά και στην Εθνική αντίσταση, και με τον ΕΛΑΣ και με τον ΕΔΕΣ. Μάλιστα αρκετοί καπεταναίοι του ΕΛΑΣ και αρκετά πρωτοπαλήκαρα του ΕΔΕΣ ήταν αρβανίτες (έχεις ακουστά για τις μάχες της Μενίνας?? ε, αρβανίτες πολέμησαν εκεί. Και πολέμησαν γενναιότατα θέλω να σου πω!!) Αυτά..

        Υγ. πάντως, βρε αδερφάκι μου, δεν σε βλέπω να το κατέχεις το θέμα… τα ..σαλαμοποιείς όλα περίεργα και απορώ δηλαδή… Μήπως να δουλέψεις λίγο το “προβοκάτορας”?
        Σαλαμ αλέκουμ

        Like

  3. Αμήν και πότε! Μακάρι να ενωθούν, το περιμένω, πως και πως, γιατί νομίζω ότι μια τέτοια συμμαχία, όπως και με το Δημαρά γιατί όχι, θα μας δώσει ελπίδα, ότι υπάρχουν και άνθρωποι με καρδιά σ’ αυτό τον τόπο και ανάμεσα στους πολιτικούς. Τώρα βέβαια από προδοσίες έχουμε γευτεί πάρα πολλές, αλλά τέτοιες κινήσεις θα έχουν μαζί τους τη συντριπτική πλειοψηφία του τόπου.

    ΠΑΠΑΡΗΓΑ Τ’ ΑΚΟΥΣ; Εσύ που εκπροσωπείς το λαό κι έπεσες μέσα στις προβλέψεις σου και παράτησες τον κόσμο τη χειρότερη ώρα… ΑΝ ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΑΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΕΞΩ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙ (…) ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΤΟ ΚΚΕ! ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΙΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!…

    Είμαι σίγουρη ότι βγάζω τα νεύρα του περισσότερου κόσμου για την αριστερά στην Ελλάδα! Εσείς φταίτε που τα λαμόγια είναι πάνω και μας διαλύουν.

    ΚΑΝΕΛΛΗ Τ’ ΑΚΟΥΣ; ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ; ΜΟΝΟ ΓΛΥΚΑΝΑΛΑΤΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΑΚΟΥΜΕ! ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ΑΛΛΙΩΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΜΟΥΤΡΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ! ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΤΟΣΩΝ ΕΤΩΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ 8% ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟ!

    Λοιπόν ή ενώνεστε ή τελειώσαμε, δεν έχουμε επιλογές. Μόνο με το Μητσοτάκη τα βρήκες Παπαρήγα; Σε τι σ’ ενοχλούν όσα λέει ο Τσίπρας; Κι επιτέλους αλλάξτε και καμιά Γενική Γραμματέα, μόνο όταν πεθαίνει κάποιος λειτουργεί η Δημοκρατία στο ΚΚΕ; Συγχωρέστε με, αλλά δε μπορείτε να φανταστείτε τι νεύρα έχω με την αριστερά στην Ελλάδα! Ποιά αριστερά, δηλαδή έτσι όπως είμαστε τώρα;

    Κύριε Καμένο μην πεις όχι σε παρακαλώ. Πες ναι και πάρτε και άλλους μαζί. ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ! ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΞΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ. ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ. ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ “ΚΑΤΙ” ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ!…

    Like

    1. Βρὲ κορίτσι μου,ποιὰ ἀριστερα παρακαλεῖς;
      Τοῦ συστήματος εἶναι καλή μου!
      Ἄλλωστε ποιοί σὲ κυβερνοῦν τόσα χρόνια;
      Οἱ δεξιοὶ;
      Μέχρι καὶ ὁ “εθνάρχης” ἔκανε πράξεις πού εὐχαριστοῦσαν τὴν ἀριστερά.

      Αὐτὸς ἦταν….ἀρκεῖ νὰ εἶμαι στὴν ἐξουσία.
      Κάτι σὰν τὸν Ἀβραμὸ,ἀλλά στὸ καλλίτερο.

      Νὰ ξέρης πάντως πώς γιὰ νὰ σωθῆ ἡ χώρα χρειάζεται ἕναν πατριώτη σκληρό,μέ πυγμή,πού νὰ γράψη στὸ γνωστὸ μέρος ὅλη τὴν Δύσι,καὶ τὴν Ἀνατολή ἄν χρειαστῆ.

      Ὁ Δημαρᾶς ποῦ ἀναφέρεις,συμπαθής καὶ καλὸς εἶναι ἀλλά χαμομήλι σκέτο,καλή
      μου.

      Ἡ Κανέλλη ὅλο πολλά,καὶ ὁμολογουμένως ὡραῖα λόγια,ἀλλά τὴν κόβω,μάπα τὸ καρπούζι.

      Χρειαζόμαστε ἕναν Φίλιππο γιὰ ἀνασυγκρότησι καὶ μετὰ ἓναν Ἀλέξανδρο ἤ ἕστω ἕναν Βουλγαροκτόνο γιὰ τὴν σφαλιάρα στοὺς “φίλους” μας.

      Δὲν ἐλπίζω καλή μου,καὶ παίρνω τὰ πράγματα ὅπως ἔρχονται.

      Like

      1. Κυρία Κορρίννα μας, ξέρετε πολλά βλέπω!!! Ούτε ..χαρτορίχτρα να είσαστε!!!! Μια χαρά η ιστορική σας αναδρομή!!!! Μήπως να φέρουμε τον Θεοδόσιο και τον Ιουστινιανό? Τους πιο σημαντικούς αυτοκράτορες στον αγώνα των χριστιανών να εξαφανίσουν τους Έλληνες, τα ήθη-έθιμά τους και την θρησκεία τους? (ξέρετε, εκεέινη τη γεννοκτονία των χριστιανών κατά των Ελλήνων, για την οποία σιωπούν όλα τα επίσημα βιβλία και αναφορές).
        Αυτοί ήταν…πατριώτες σκληροί, με …πυγμή και με …(πως τα λέτε εσείς οι γυναικες!!).
        Κορίννα είπαμε?… ή… μήπως Θεοδώρα? …γιατί… “έτσι τα έπαιρνε” και αυτή, “όπως έρχονταν”!!!!

        Like

      2. Ὀνόμαρχε
        εἶσαι ὄχι μόνο ὁπαδὸς τοῦ Τσίπρα ἀλλά καὶ θρασύς πού σημαίνει ὅτι δὲν εἶσαι ἄνδρας.

        Αὐτὰ τὰ περί Θεοδώρας νὰ τὰ πῆς στὰ θηλυκὰ τῆς οἰκογενείας σου,ὂχι στὴν Κυρία Κόριννα πού εἶναι Κυρία μὲ κεφαλαῖο.
        Δὲν ἔχεις ὅμως κάνει ποτέ παρέα μὲ Κυρίες καὶ ἔτσι ὅταν συναντήσεις καμμιὰ δὲν τὴν ἀναγνωρίζεις.

        Τὰ περί ἐξαφανίσεως τῶν Ἑλλήνων ἀπό τούς χριστιανοὺς νὰ τὰ πῆς ἀλλοῦ σὲ ἀνθρώπους πού δὲν ἔχουν ψάξει.
        Νὰ μή διαβάζης μόνο Ρασσιᾶ.
        Ψάξου καὶ σὺ.

        Υ.Γ
        Καλά εἶχα καταλάβει πώς ξεπετάχτῆκαν ἔτσι ξαφνικὰ οἱ 12θεϊστες μόλις ἐδειξε τὸ πρόσωπό του ὁ Κομμουνισμὸς!

        Πάντοτε ἐφευρετικοὶ,γιὰ νὰ προκαλῆται διχασμὸς!

        Οἱ περισσότεροι εἴσαστε καὶ ἀριστεροὶ δῆθεν,διότι γνωρίζω ἀριστερούς-Ἓλληνες καὶ ὄχι δῆθεν.

        Like

      3. :))) Κυρία Κορίννα μας, …12θεϊστής!!! wowwww….!!! Άθεος είμαι καλή μου, “αγνωστικιστής” για την ακρίβεια. Απλά βλέπω με τι ευκολια οι νεοέλληνες υιθετούμε τον χριστιανισμό και αγνοούμε την αρχαία θρησκεία. Είμαστε περήφανοι για τους αρχαίους προγόνους μας από τη μια, ξεχνάμε όμως ότι η μεγαλωσύνη τους ήταν απόρροια κοινωνικών κλπ. συνθηκών, αξιών, πιστευω κλπ… που συνδέονται άμεσα και με την…θρησκεία τους!!! Η πλάκα είναι ότι είμαστε περήφανοι για τους αρχαίους Έλληνες, αλλά δοξάζουμε τη θρησκεία εκείνων που αφάνισαν τους αρχαίους Έλληνες, τον πολιτισμό και τη θρησκεία τους!!! Δηλαδή, είναι σαν να καταριόμαστε τους Τούρκους επειδή μας σκλάβωσαν, μας κατέστρεψαν τη χώρα, μας σκότωσαν κόσμο κλπ., και από την άλλη να τους…δοξάζουμε και να τους προσκυνάμε!! Αυτό τονίζω καλή μου. Κρίμα που δυσκολεύεσαι να το καταλάβεις!
        Επισης, σε βλέπω που γράφεις με πολυτονικό και δεν μπορώ να μην…γελάσω!!! Δεν ξέρω αν το κάνεις από άγνοια. Θα σου /σε θυμίσω/ ενημερώσω λοιπόν, ότι οι αρχαίοι Έλληνες έγραφαν με κεφαλάια. Στους ελληνιστικούς χρόνους προέκυψε η μικρογράμματη γραφή. Η ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΗ μικρογράμματικη είναι ΤΕΧΝΙΤΗ γραφή η οποία χρησιμοποιήθηκε για να μπορέσουν να μάθουν να μιλούν σωστά τα ελληνικά οι τόσοι λαοί που είχαν ενταχθεί στον ελληνικό (ελληνιστικό) κοσμο. Ηταν δηλαδή μια γραφή για όλους τους…μαύρους, κίτρινους κλπ., τους οποιους εσύ κατακεραυνώνεις και μισείς σε άλλη σου ανάρτηση!!!!
        Βρε..βρε… για δες εδώ!!! Χρησιμοποιείς μία γραφή που ήταν φτιαγμένη για τους…αλλοδαπούς!!! (τους λάθρα, που λες και συ)… Κια μάλιστα επέραισε για αυτό!!! (και κάποιοι άλλοι σε συγχαίρουν!!!). Για γέλια ή για κλάματα????
        ΥΓ1. Για να πω την αλήθεια, πολύ το διασκεδάζω εδώ μέσα… :))))
        ΥΓ 2. Με νόμο της Ελληνικής Δημοκρατίας, η επίσημη γραφή της χώρας είναι η…μονοτονική ελληνική!!! Να το έχουμε υπόψη, διότι μερικοί παρανομούν, και το θεωρούν τιμή τους. Ενώ με καταπληκτική ευκολία κατηγορούν άλλους όταν παρανομούν! …Όπως τους βολεύει δηλαδη… ( το ίδο κάνουν και με τη θρησκεία…)
        ΥΓ 3: ….”ανακολουθίες…”… Πώς θα πάει μπροστά έτσι αυτός ο λαός??? Ά ρε Τσίπρα!!!! Εσύ φταις για όλα…

        Like

      4. Ονομαρχος
        Ένα μικρό παράδειγμα
        Είμαι ,λέει, μηχανικός και φτιάχνω ,λέει, μια καλή κατασκευή ,λέει,
        πούχει μιαν αδυναμία ,λέει.
        Γνωστού όντος ότι κάθε κατασκευή έχει την αχίλλειό της πτέρνα
        σε ρωτώ
        Αν χτυπήσεις εκεί (στο αδύνατο σημείο) θα φταίς;
        Αν εγώ δώσω όπλο (ψήφο το λένε το όπλο) στον ,που θέλει να χτυπήσει εκεί τι θα είμαι;
        Τι θε να πω
        Αν έρθει ένας με ένα ποτήρι νερό και το ρίξει π.χ. στην τηλεόρασή σου
        τι θα πείς;
        κατα πως σε βλέπω θα τα βάλεις με τον κατασκευαστή που δεν την έκανε …..αδιάβροχη.

        Like

      5. Astillais, φίλε μου…
        δεν κατάλαβα τι θες να πεις, οπότε επίτρεψέ μου να κάνω υποθέσεις. 1. Αν εννοείς ότι και η κοινωνία έχει “αχίλλειο πτέρνα”, τότε, ναι έχει, και για αυτό πρέπει να την προστατέψεις. Με νόμους, με θεσμούς, με ό,τι έχεις διαθέσιμο. Να σου δώσω και γω ένα παράδειγμα: σήμερα η Δημοκρατία έχει γίνει πλαστελίνη και κουρελόχαρτο. Τα αστικά κόμματα, εκεί που σφάζονταν μεταξύ τους επί δεκαετίες, ξαφνικά …συμμάχησαν για το καλό-δήθεν- της πατρίδας και εξαθλιώνουν τον λαό. Ε, σε μία τέτοια περίπτωση, θα έπρεπε να ήταν θωρακισμένη η Δημοκρατία και ο λαός-όπως θεωρητικά-λέει το Σύνταγμα, να είχε τον πρώτο και τελευταίο ρόλο (καθότι ο μόνος κυρίαρχος).
        2. Αν ξέρεις ότι ένα εμπόρευμα έχει πρόβλημα, απλά δεν το αγοράζεις!
        3. ΑΝ εννοείς να μην δώσουμε ψήφο στον λαό γιατι…δεν θα ξέρει τι να την κάνει, τότε (α) γνώμη μου είναι ότι σε μία Δημοκρατία ο λαός πρέπει ΚΑΙ να εκπαιδεύεται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ και με ελευθερία άποψης και γνωμης, και (β) απόψεις τέτοιου τύπου τις εφάρμοσαν στην δικαττορία όπωςκια στην ναζιστική Γερμανία και που -ως έναν βαθμό- προσπαθουν να την εφαρμόσουν και σήμερα στην Ελλάδα. Αν δεν το έχεις καταλάβει, αυτό ακριβώς έχουν κάνει και εδώ: σε έχουν θεωρήσει…”ελαττωματικό” (ή αλλιώς με “αχίλλειο πτέρνα”) και σου έχουν αφερέσει με το έτσι θέλω το δικαίωμά σου να αποφασίζεις για το μέλλον σου. Και θα σε αφήσουν να αποφασίσεις όταν αυτοί θα έχουν τελείωσει τη δουλειά (μνημόνια, δανειακές συμβάσεις, ξεπούλημα, psi κλπ…), έτσι που και να θες εσύ να κάνεις κάτι, να μην μπορείς! (λένε η Δημοκρατία είναι το καλύτερο πόλίτευμα γιατί εκεί ο λαός έχει πάρα πολλές επιλογές.. ε, αυτοί προσπαθούν να σου περιορίσουν τις επιλογές σε..μία άντε δύο!!!.. ώστε και πάλι δικός τους να είσαι.. -καταλαβαίνεις τώρα γιατί πρέπει να παμε όλοι με τον Τσίπρα? ..για να τους χαλάσουμε τα σχέδια που απεργάζοντια για το μέλλον μας (ένα μέλλον γεμάτο..αχίλλειες πτέρνες, φίλε μου..) οι τυχοδιώκτες κερδοσκόποι, τοκογλύφοι και τα πολιτικάντικα τσιράκια τους και να αποφασίζει επιτέλους ο λαός για την τύχη του, … Ιδού λοιπόν η …αχίλλειος πτέρνα, ιδού και η λύση της!!!! Γιατί χωρίς αγώνες, φίλε μου, μια ζωή …ελαττωματικός θα είσαι!!!
        (βλέπεις, καμιά φορά, αυτά που σκέφτεσαι για τους άλλους, μπορεί να τα λουστείς και ο ίδιος!!!)
        Ελπίζω να κατάλαβες…

        ΥΓ. Δες τι έγινε εδώ… σε μία ανάρτηση με επίκεντρο μία πρωτοβουλία του Τσίπρα, υπήρξαν 130+ αναρτήσεις-παρεμβάσεις!! Ο κπόσμος έχει άποψη και θέλει να την εκφράσει!!! Και έτσι πρεπει, ανεξλάρτητα από το αν διαφωνω ή όχι. Αυτό είναι δημοκρατία και σίγουρα αν συζητάμε με καλή διάθεση, θα υπάρξουν και καλές ιδέες και προτάσεις, και λύσεις. Αν δε μπορέσουμε αν δουλέψουμε και όλοι μαζί, η Δημοκρατία δυναμώνει και τότε δεν εχουμε ανάγκη κανέναν κερατά για να μας σώσει!!!!

        Like

    2. ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗ ΜΟΥ , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΘΑΝΕ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ , ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.

      ΛΥΠΑΜΑΙ ΔΙΟΤΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ (ΕΝΝΟΏ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΥΤΗΣ)

      ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ , ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΞΥΛΙΝΟ ΛΟΓΟ ΔΙΧΩΣ ΤΟΛΜΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ , (ΙΣΩΣ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΟΛΙΚΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΑΓΗ) .

      Η ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΦΥΛΛΑΔΑ .

      ΑΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΨΩΣΕΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ , ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟΝ .

      ΛΥΠΑΜΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΙΓΑΝΤΑ (ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ) , Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΠΕΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΑΝΟΣ .

      ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΣ

      Like

      1. Πολύ σωστά Γεώργιε Στέφα.
        Είναι ξεκάθαρο ότι το ΚΚΕ συνεχίζει το ίδιο τροπάριο χωρίς να λέει κάτι το ουσιαστικό, είναι ανημέρωτοι και εντελώς εκτός τόπου και χρόνου, όπως πολλοί συνάδελφοί τους βουλευτές από οποιοδήποτε κόμμα.
        Στην εποχή του διαδικτύου και της διαρκούς αμερόληπτης ενημέρωσης, πλέον φαίνονται “λίγοι” και παρωχημένοι οι περισσότεροι πολιτικοί.

        Like

      2. Υποκλίνομαι στους αγνούς αγωνιστές! Η αλήθεια -κατά τη γνώμη μου- είναι όπως την περιγράφετε. Την καλημέρα μου κ. Στέφα

        Like

  4. Το θέμα είναι ότι μόνον ο Τσίπρας τολμά και μιλά ξεκάθαρα και τοποθετείται ανοικτά, πατριωτικά και, κυρίως, ενωτικά.
    Αν πιάσουμε το λεγόμενο αστικό μπλοκ εξουσίας, τί να διαλέξεις; Τον ΓΑΠ και τους επίδοξους διαδόχους του; Το Σαμαρά και τη ΝΔ που είναι και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ; Τον Καρατζαφέρη και τη Ντόρα που αποτελούν τους Ηρακλείς της τροϊκανής κατοχής;
    Τους Οικολόγους-Πράσινους που περιμένουν τον κάθε ευρωπαίο πολιτικό πατέρα τους (λ.χ. Γ. Φίσερ), για να πάρουν γραμμή και κάτι αόριστα ψελλίζουν περί μνημονίου;
    Ή τον θλιβερό Κουβέλη, που θέλει να ξαναγίνει οπωσδήποτε υπουργός, έστω κατοχικός; Ή την ανεκδιήγητη Παπαρρήγα, που ναι μεν αντιτίθεται στα μνημόνια και στο καθεστώς γενικώς, αλλά η μόνη της επιθυμία φαίνεται πως είναι η νεκρανάσταση της πάλαι ποτε Σοβιετίας και του “πατερούλη”;
    Εχει μεγάλη πλάκα το πώς αντιδρούν Κουβέλης και Παπαρρήγα όταν τους την “πέφτει” για συνεργασία ο Τσίπρας. Ο μεν πρώτος σαν την κοπέλλα που “έχει δώσει αλλού την καρδιά της” και ψάχνει για αστείες δικαιολογίες για ν’ αποφύγει το γαμπρό που της προτείνουν, η δε δεύτερη γυναίκα γεροιντοκόρη που περιμένει να καταστεί έγκυος από τον “κρίνο”, να κάνει “άμμωμον σύλληψιν”. Πολιτικώς γελοίοι αμφότεροι.
    Και την ίδια στιγμή ο λαός ας υφίσταται το ένα δεινό μετά το άλλο. Δεν είναι διόλου τυχαίο που τα κυρίαρχα ΜΜΕ δεν έχουν συνεχώς ως πρώτο την υπαγωγή των δανείων της χώρας στο αγγλικό δίκαιο, που συνιστά το πιο σοβαρό θέμα, αλλά επιδίδονται συστηματικά στη μετροτρομοκρατία.
    Ατυή τη στιγμή αυτό που προέχει είναι η άμεση σύμπηξη πατριωτικού μετώπου (και πολύ άργησε) απέναντι στην πλήρη υποδούλωσή μας και αυτό το πνεύμα, είτε μας αρέσει είτε όχι, μόνον ο Τσίπρας το εκφράζει σήμερα.

    Like

    1. Πολύ σωστός!
      Τα πράγματα κρίνονται επί του παρόντος και όχι με βάση το παρελθόν.
      Το ότι ο Τσίπρας έκανε σφάλματα τραγικά σε κάποιες επιλογές του δεν μπορεί να του στερήσει την αναγνώριση είναι είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός κόμματος σήμερα που δείχνει να τα λέει έξω απ’ τα δόντια και να ασκεί αντιμνημονιακή πολιτική.
      Ο μόνος!
      Μέχρι και τους διαμαρτυρόμενους στρατιωτικούς υποστήριξε ευθέως στην βουλή πράγμα που ούτε η ΝΔ ούτε ο ΛΑΟΣ το έκαναν.
      Θα μου πεί κάποιος γιατί να τον πιστέψουμε;
      Και γώ θα πω σωστά, γιατί να τον πιστέψουμε;
      Γιατί όμως να πιστέψουμε και τον οποιονδήποτε άλλον πολιτικό τότε;
      Όλοι δεν μας πούλησαν χοντρό παραμύθι;
      Με ελαχιστότατες εξαιρέσεις όλοι βάζουν πλάτη στο ξεπούλημα της πατρίδας.
      Όλοι κάνουν γαργάρα την υπαγωγή των δανείων στο αγγλικό δίκαιο, που σημαίνει απλά πως σε περίπτωση πτώχευσης μας πήραν την χώρα και μας σκλάβους.

      Όσο για το λαθρομετααστευτικό ζήτημα αυτό θα είχε λήθει αν δεν είχε υπογραφεί η Λισαβώνα 2 που μετέτρεψε την Ελλάδα σε αποθήκη.
      Το 90% όλων όσων έχουν μαζευτεί εδώ δεν έχουν καμμία πραγματική διάθεση να μείνουν ούτε βέβαια ήταν ο Ελληνικός «παράδεισος» ο τελικός τους προορισμός.
      Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο κλπ χώρες είναι ο προοροσμός τους.
      Με μία καταγγελία της Ελλάδος της σύμβασης της Λισαβώνας 2 και με ένα ευρωπαϊκό διαβατήριο σε καθέναν απ’ όλους αυτούς τους Πακιστανομαυροκίτρινοπράσινους σε έξη μήνες καθαρίσαμε.
      Και ας βγάλουν μετά η Μέρκελ και ο Σαρκοζύ άκρη με τους «επισκέπτες» τους.

      Ποιός υπέγραψε την Λισαβώνα 2;
      Αυτός είναι και ο κυρίως υπεύθυνος για την κατάσταση με το μεταναστευτικό.

      Δεν ξέρω αν τελικά ο Τσίπρας αποδειχτεί μια απ’ τα ίδια.
      Αυτό που ξέρω είναι ότι ο Σαμαράς αποδείχτηκε ήδη μία απ’ τα ίδια.

      Για την ώρα πάντως ο Τσίπρας με εκπλήσσει ευχάριστα.

      Like

  5. Λες??? Πλάκα θάχει!!!
    Αλήθεια βαθύ μπλε ανακατεμένο με ροζ… τι χρωματισμός.
    Λοιπόν τέρμα τ’αστεία.
    Πρέπει κάτι να ξεκινήσει τέλος πάντων για ένα καλύτερο αύριο,
    ή να συγκροτηθεί νέο κόμμα (αν προλαβαίνει να γίνει???)
    ή να συμπράξουν υγιώς σκεπτόμενα άτομα (στην προκειμένη
    περίπτωση Τσίπρας με Καμμένο – αν βγεί απ’το μαντρί – Σακοράφα κλπ )
    με σωστές αρχές – βάσεις – τοποθετήσεις.
    Νομίζω ότι κάτι μπορεί να γίνει….

    Με τιμή

    Like

  6. Mήπως, λέω μήπως, επειδή εγώ έχω μάθει να σκέφτομαι ανάποδα, ο Καμμένος είναι εκείνος που πλευροκοπεί την αριστερά και ο Τσίπρας προσπαθεί να μειώσει τις απώλειες;
    Λέω μήπως,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα….
    Μάγκες, ψηφοφόροι Καμμένου, Τσίπρα πολύ δύσκολα θα ψηφίσουν…Πολύ δύσκολα.
    Το αντίθετο κάποιος το φοβάται…

    Like

      1. Όχι και διαβολική, χρονιάρες μέρες…Παναγιούκλα μου.
        Ανάποδη.
        Παλιό μάθημα…
        Η αριστερά στις αναλύσεις είναι καλή.
        Στις λύσεις δεν είναι.
        Κάποιος ανέλυσε την δυναμική.
        Εγώ που γράφω για προτεραιότητες, λέω ότι πρέπει να υπάρξει σύγκλιση δυνάμεων για την εξόντωση των ανθελληνικών και φιλομνημονιακών “παραμέτρων” του Ελληνικού Προβλήματος.
        Μόνο που υπάρχει αμφιβολία,μεγάλη, κατά πόσο αυτά συμπίπτουν.
        Το πρόβλημα είναι η “Ελληνική” παράμετρος…
        Με ποιον θα συμπορευθεί ο Καμμένος; Με την Κούρτοβικ της Υπατίας; Χα!
        Ενώ ο “αριστερός” της πλ.Βικτωρίας και της Πλ.Βάθης,Πλ Ελευθερίας, Πλ.Περιστερίου.κτλ,κτλ (Α και Β Αθηνών), που ζει στο πετσί του την “ανθελληνική” – καθαρά αντιπατριωτική στάση – ορισμένων συνιστωσών, θα σκεφτεί πολύ-πολύ λιγότερο…Προτεραιότητες…Η ζωή είναι απόλυτη προτεραιότητα…

        Like

  7. Η στήριξη στα λαθροζώα από τους Τσιπρο-συριζαίους είναι βασική αρχή, κάτι σαν θεώρημα ένα πράγμα. Δεν υπάρχει περίπτωση να τ’άλλάξουν. Οπότε μηδέν εις το πηλίκιον.

    Like

    1. Tα “λαθροζωα” ειναι… ανθρωποι; Καλως την αρια φυλη των… Βαλκανιων υπο ΔΝΤ χαχα

      Like

      1. Ὅταν σέ κλέψουν σὲ βιάσουν ἤ σὲ κτυπήσουν ἓως θανάτου,ξαναὲλα νὰ μᾶς εἰρωνευθῆς!
        Καὶ νὰ μὴ γελᾶς ὅταν τὸ ΔΝΤ σοῦ τὸ φορμάρισε τό ἴδιο σύστημα πού σοῦ κατσίκωσε τὶς ἐκλεκτές φυλές τῆς Ἀσίας.
        Βοῦρλο!

        Like

      2. Βουτυρο στο ψωμι του ΔΝΤ οι φωνασκιες της Κορινας και της καθε Κορινας.
        Το νεοταξικο σχεδιο τονωσης των ρατσιστικων αισθηματων ξεκινησε μεθοδικα το 90.
        Γι’ αυτο εγκλωβιζουν εδω μεταναστες.

        Like

      3. Μάκη
        αὐτὰ τὰ κουλά κόφτα.
        Τὴν Νομικὴ ἔχεις τελειώσει καὶ τὰ στρὶβεις;
        Σέ πρόλαβα καθ᾿ὅτι μεγαλύτερή σου.

        υ.γ
        Τό ὄνομὰ μου εἶναι τὸ ἀρχαιοελληνικὸ Κόριννα.
        Ἐν τάξει;

        Like

      4. Ανθρωποι που σπάνε πηγούνια ηλικιωμένων, που παραμορφώνουν γυναίκες για τις βιάσουν ή να τις κλέψουν! ανθρωποι που βρωμάνε στα 100 μέτρα και το να μη βρωμάει ένας άνθρωπος είναι στοιχειώδης πολιτισμός.
        Ανθρωποι σαν και σένα, που κακομιλάς σε μία γυναίκα, την οποία δε γνωρίζεις, σ΄ενοχλεί όμως η έκφραση της άποψής της.

        Ετσι, μάγκα, έ; Ο άντρας φαίνεται κι από το πώς μεταχειρίζεται μια γυναίκα. Κι οι φίλοι σου οι ισλαμοφονιάδες τις γυναίκες τις έχουν για να εκτονώνονται αυτοί και για να γενοβολάνε. Εσύ, δε, είδαμε πώς μεταχειρίζεσαι μία κυρία που δεν συμφωνεί μαζί σου.

        Μητε ζώα δεν σας χαρακτηρίζω, εσένα και τους λάθρο σου. Τα ζώα και μπέσα έχουν και ειλικρίνεια και δεν κακοποιούν τους αντιπάλους τους.
        Κι αν θες να με χαρακτηρίσεις ρατσιστή, ναι, θα σου απαντήσω. Είμαι ρατσιστής και κάργα μάλιστα. Θα μου το απαγορεύσεις εσύ βάσει ποιού νόμου.
        Γελοιίοι ευαισθητούληδες που ποιός ξέρει πόσα βγάζετε εκμεταλλευόμενοι τους λάθρο και κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε. Και προσπαθείτε να μας τρομοκρατήσετε κιόλας, να μας κάνετε να νιώσουμε ενοχές. Αμ, δε. Παραβιάζουν τα σύνορά μου, το οικογενειακό μου άσυλο, βρωμίζουν τους ναούς μου, τις πόλεις μου, κλέβουν τη χώρα μου κλπ.κλπ.
        Που θα μου βγεις από τ΄αριστερά, Αριε της…ινδοευρωπαϊκής δήθεν φυλής.

        Like

      5. Dyspistos, για δευτερη φορα σημερα
        συμπιπτουν απολυτως οι αποψεις μας.
        Για το θεμα της αγριας εκμεταλλευσης
        των λαθρομεταναστων ειναι αναγκη
        να ασχοληθει και το ΣΔΟΕ για να βρει
        αν δηλωνουν τα τεραστια εσοδα τους
        οι παντος ειδους προστατες τους.
        Ο κυριος στοχος της νεας παρεμβασης μου,
        ομως, ειναι για να πω και παλι οτι με παλια
        υλικα δεν χτιζεται καινουργιο σπιτι
        αλλα, απλα, αναπαλαιωνεται χωρις
        παραμεριζονται τα προβληματα
        που σερνει μαζι του το παλιο.
        Χρειαζομαστε εναν νεο εντιμο
        πολιοτικο σχηματισμο ο οποιος
        θα στηριζεται σε απαραβιαστες
        βασεις και στο μεγαλυτερο και πιο
        πληγωμενο κομματι του ελληνικου
        λαου που ειναι οι μισθωτοι.
        Μονον ενας τετοιος πολιτικος
        σχηματισμος μπορει να εξασφαλισει,
        αμεσως μαλιστα, την πλειοψηφια
        η οποια απαιτειται για να αλλαξουν
        τα παντα και να χαραξουμε μια
        νεα πορεια για την Ελλαδα μας.
        Ολα τα αλλα, οπως κι’ αν σερβιριστουν,
        ειναι απλα, ξαναζεσταμενο φαγητο.
        Ο Παπους

        Like

  8. ΣΩΣΤΆ ΠΡΑΤΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ η Ο ΚΑΘΕ ΤΣΙΠΡΑΣ ,

    ΝΟΜΙΖΩ ΕΦΤΑΣΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΑΤΟΜΑ ΙΚΑΝΑ , ΑΤΟΜΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ , ΑΤΟΜΑ ΑΛΗΘΙΝΑ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.

    ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.

    ΑΡΚΕΤΟ ΑΊΜΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ…….ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ !

    ΕΥΓΕ ! ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΕΥΓΕ ! ΣΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ.

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΟΥΝ .

    ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ .

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΣ

    Like

  9. Όποιος-α παραμένει μέσα σε μια ΚΑΤΟΧΙΚΗ, ΔΟΣΙΛΟΓΙΚΗ και ΠΑΡΑΝΟΜΗ βουλή, στην ουσία δίνει νομιμοποίηση σε αυτούς που ξεπουλάν την χώρα. Το κάλεσμα το έχει κάνει ο λαός προ πολλού και περιμένει στον δρόμο. Τώρα αν ο Αλέξης θυμήθηκε την έννοια πατρίδα γιατί τα ποσοστά του μειώθηκαν ε δεν είμαστε τόσο χάχολοι να φάμε ξανά το παραμύθι.

    Α και να μας πεί ξεκάθαρα τι πιστεύει για το θέμα της Βαρντάρσκα…….

    Πάνο σήκω και φύγε όσο είναι καιρός.

    Like

  10. Και μια και η κουβέντα για τους μετανάστες, έχω την εντύπωση ότι εάν οι Συριζαίοι είχαν την εξουσία ούτε “Δουβλίνα” θα είχαν υπογραφεί, ούτε θα υπήρχε τόση πολλή ανασφάλιστη εργασία, ούτε θα μετατρεπόταν η Ελλάδα και η Αθήνα ειδικότερα σε αποθήκη μεταναστών και σε γκέτο, με όλα τα επακόλουθα.
    Απλώς, γιατί εάν εφαρμοζόταν άλλο μοντέλο, δεν θα είχαν συμφέρον πολλοί εργοδότες να απασχολούν αλλοδαπούς, όπως κάνουν εδώ και χρόνια, αντί για Ελληνες. Εάν δηλ. τους κόστιζε το ίδιο. Οπότε δεν θα έρχονταν εδώ όπως η μύγα στο μέλι. Και όλως “τυχαίως”, ως “διά μαγείας” μπορούσαν και εύρισκαν πολύ εύκολα δουλιά σε ένα σωρό επιχειρήσεις (στις οποίες και Ελληνες ήταν πρόθυμοι να εργασθούν, αλλά έβρισκαν “τοίχο”), λες και ήταν κάτι σαν συστημένοι… κατευθείαν από την πατρίδα τους. Παραδείγματα ουκ ολίγα από όλη τη χώρα (άσε που ήταν και … πρόθυμοι να μπαίνουν σε ψυγεία – για να κρυφτούν- σε τυχόν έλεγχο).
    Αυτά, για να θυμόμαστε και το γάϊδαρο και να μη βλέπουμε μόνο το σαμάρι.
    Πάντοτε, σε κάθε θέμα, σε κάθε υπόθεση, ερευνάται τί συμφέρει και ποιόν, το κίνητρο. Και ποιοί είχαν κάθε συμφέρον να έλθουν ορδές ολόκληρες από κάθε σημείο στη χώρα, ώστε να έχουμε τεράστιο πλεόνασμα εργατικών χεριών; Οχι βέβαια οι Ελληνες ιδιωτικοί υπάλληλοι και εργάτες. Αυτοί (όπως και οι “λαθρο”, αλλά με διαφορετικό τρόπο και ένταση) είναι τα θύματα και, ταυτόχρονα, τα μέσα πλουτισμού άλλων. Αν αυτά αλλάξουν ριζικά, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα μείνουν πολλοί εδώ, αλλά είτε θα φύγουν για τη Δυτική και Βόρεια Ευρώπη είτε θα γυρίσουν πίσω, όσοι δε μείνουν εδώ(γιατί με τα χρόνια απέκτησαν και παιδιά, αγόρασαν σπίτια κλπ. κλπ.)δεν θα πρέπει να είναι φτηνότεροι (ως εργαζόμενοι) από τους Ελληνες.
    Μια άλλη δε πολύ συνέπεια αυτού του φαινομένου αποτελεί η μεγάλη μείωση των πόρων των ασφαλιστικών ταμείων, με όλα τα αρνητικά αποτελέσματα που συνεπάγεται για το κοινωνικοασφαλιστικό σύστημα.

    Like

  11. ΧΑ – ΣΤΑ ΕΛΕΓΑ ΧΘΕΣ ΚΑΜΜΕΝΕ ,ΣΤΑΛΕΓΑ ΡΕ ΞΥΠΝΙΕ
    ο μελετης -εμελετα και του πηρε ο γρηγορης την γυναικα του μελετη. ΣΤΑΛΕΓΑ
    ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΜΕΙΣ? ΕΕΕ?
    ΣΤΟΥ ΤΗΝ ΦΟΡΕΣΕ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ. ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΧΑΜΠΑΡΙ?
    τωρα τρεχα να τον πιασεις Πανο .ΤΡΕΧΑΑΑΑΑΑ.
    ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟΣ.
    Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΡΑ ΣΑΝ ΑΣΤΡΑΠΗ.
    ΔΕΝ σε μηδενιζω αλλα δεν καμεις για πρωτος.
    ΔΕΝ.

    Like

    1. μπορει και να μην θελεις και να εναι μονο δικη μας επιθυμια και να σε παρεξηγησαμε.αν ειναι ετσι συγγνωμη Πανο για τις ενοχλησεις που μπορει να σου καμουν και ζημια στην στανη της Ν- δ ο υ λας

      Like

  12. Είδα την εκπομπή αυτή χτες. Υπήρξαν στιγμές που ο Τσίπρας μιλούσε σαν τον Καμμένο, την Σακοράφα, την Κανέλλη. Ανέφερε θέματα που στέλνουν πολιτικούς σε ειδικό δικαστήριο.
    Οι συνομιλητές του σιωπούσαν και άλλαζαν θέμα αμέσως.
    Σε κάποια ερώτηση του Κουρή, απάντησε ότι με τις ερωτήσεις που του κάνει θα έχει πρόβλημα στο εσωτερικό του κόμματός του, συγκεκριμένα είπε θα έχει αντιπολίτευση στο ίδιο του το κόμμα!
    Όταν τον ρώτησαν για τον Καμμένο, είπε με σοβαρό και σκεπτικό ύφος:
    “Κοιτάξτε, όταν ανεβαίνει ο κ. Καμμένος στο βήμα, ακούω με μεγάλη προσοχή αυτά που λέει”, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο Καμμένος είναι έγκυρος και ενημερωμένος στον λόγο του.
    Ανέφερε επίσης, πολιτικούς με ονόματα όπως Κουρουμπλής, Σακοράφα κ.α, κάλεσε για συσπείρωση και είπε ότι προέχει ο λαός και όχι τα κόμματα και οι ιδεολογίες. Αυτή η δήλωσή του θυμίζει την ανάλογη του Καμμένου στη βουλή, που είπε όμως ότι προέχει η ΧΩΡΑ και το έθνος και αυτός είχε καλέσει για συσπείρωση σε ένα αντιμνημονιακό μέτωπο.

    Σε γενικότερες γραμμές ο Τσίπρας χτες μου έδωσε την εντύπωση ότι ενημερώνεται ΚΥΡΙΩΣ από το διαδίκτυο, γιαυτό και ο λόγος του μοιάζει πολύ με του Καμμένου.

    Σίγουρα υπάρχουν κοινά στοιχεία των δυο πολιτικών αλλά υπάρχει και η ιδεολογία στο κόμμα του η οποία τον σταματάει να μιλήσει (έστω δημόσια) με κάποιον της δεξιάς όπως ο Καμμένος.

    Like

  13. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΤΣΙΠΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΟΓΟ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΓΙΗ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΜΕ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΑΓΑΠΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΧΕΣ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΙΩΧΝΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!

    Like

  14. Ωραίος ο Τσίπρας για το άνοιγμα προς τον Π.Καμμένο.

    Απορία προς όσους νεοδημοκράτες -πρώην ή νυν- κόπτονται για το λαθρομεταναστευτικό ρεύμα:
    πότε άλλοτε είχε η Ελλάδα τόσες δεκάδες χιλιάδες αφγανούς πρόσφυγες;
    Μήπως μια από τις βασικές αιτίες, ίσως δε η κύρια, αυτής της εποικιστικής μάστιγας είναι οι «ανθρωπιστικοί» πόλεμοι , τους οποίους το «πατριωτικό» σας κόμμα αβαντάρει ακόμη και σήμερα ;;;;

    ΔΩΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ , ΕΝΤΙΜΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ, ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ και ύστερα ελάτε να κάνουμε την θεμιτή κριτική στην αριστερά όλοι μαζί.

    Πρώτα όμως αναρωτηθείτε για τις δικές σας ευθύνες , μέσω της ψηφου σας, σε αυτό που μας συμβαίνει σήμερα.

    Like

    1. πολιτικα σωστοτατος ελιγμος μισα ,το ειχα επισημανει οτι η χωρα χρειαζεται εθνικη ελλαδος και καποιοι καραγκιοζηδες εδω μεσα κοροιδευαν ,.Ειναι εθνικη αναγκη αλλα σε αλλες βασεις και οχι με τους δοσιλογους που βρισκονται στην βουλη.Βλεπεις τι σοκ προκαλεσε ο μικρος?εινααι μαστορια σε τετοια οι κομμουνιστες αλλα αν δεν τους ελεγχεις αρχιζουν να κανουν μαλακιες οπως το 44 .
      Στην πολιτικη ο αριβισμος ειναι βενζινη για το αυτοκινητο ,αλλα ο οδηγος πρεπει να ξερει που θα παει το αμαξι. Ο ΜΕΤΑΞΑΣ το ηξερε αυτο και τους χρησιμοποιησε κατα το δοκουν .Αλλα ο μεταξας ειχε και ΜΥΑΛΟ και δεν ειχε σχεση με το γαμημενο Κολωνακι .Απο γονους φυσικους η΄υιοθετημενους ,του Κολωνακιου πρεπει να το παρουμε αποφαση οτι δεν πρεπει να περιμενουμε ΤΙΠΟΤΕ.

      Like

    2. Δεν με λες ρε Αρκούδε, διαβάζεις τι γράφει κανείς ή απλώς βάζεις τα δικά σου για να τα βάλεις;
      Ανθρωπιστικοί πόλεμοι…
      Νιγηρία;
      Τυνησία;
      Ιράν;
      Μαρόκο;
      Αίγυπτος;
      Πακιστάν;
      Ινδία;
      Μπαγκλαντές;
      Μογγολία;
      Αλβανία;
      Για πες…

      Like

      1. νομιζω οτι μιλα για το πολιτικο μερος και οχι επι της πολιτικολογιας του πιτσιρικου ο οποιος αν θελει να εχει ισοζυγιο εσοδων εξοδων ειναι αναγκασμενος να στραφει εναντιον των λαθρο μεταναστων των οποιων η παρουσια οχι απλως κανουν εληματικα τα ταμεια συνταξιοδοτησης και υγειας αλλα σε τελικη αποβαινουν και ΑΚΡΩΣ απαγορευτικος παραγων στην ανταγωνιστικοτητα προιοντων που επιβαρυναοται απο ….τις ασφαλιστικες εισφορες του συνολου.Αρα θελει δεν θελει ,αν δεν παψει να ψηφοθηρει στα λαθρο ,δεν μπορει να δημιουργησει συνηθηκες ανταγωνιστικοτητας -αρα εξαγωγων -αρα θετικο ισοζυγιο.Ειναι απλα πραγματα που ακομη και ενας μακακας σαν τον καρατζαφερ κολωτουμπεξ καταλαβαινει ,οχι ο τσιπρας!που στο κατω κατω εχει παρει και ενα πτυχιο!!
        τωρα τι θα κανει οις κυριος γνωριζει ,φυσικα ομως λογω της ακρο αριστερης πολιτικης του καταγωγης δεν εχει και τις καλλυτερες συστασεις και για λλα θεματα εξ ισου σοβρα οπως τα εθνικα-μακεδονικο, αιγαιο ,κυπρος ,(και στον οριζοντα τσαμουρια ,αυτονομιστικο κινημα ατην κρητη ,θρακη )

        Like

      2. Πολιτικές αναλύσεις επί πολιτικών ζητημάτων, γίνονται εν Ειρήνη και ηρεμία.
        Όταν αντιμετωπίζεις εισβολή, Πόλεμο και εξανδραποδισμό, αναζητάς λύσεις.
        Πρόσφορες, γρήγορες και αποτελεσματικές.
        Δεν θα λύσει η Ελλάδα τα προβλήματα όλου του καταπιεζόμενου Πλανήτη και μάλιστα δίχως Έλληνες !

        Like

      3. Βράχε
        παμε ένα -ένα

        Αναφέρθηκα ειδικά στο Αφγανιστάν, γιατί ακόμη και επι Σοβιετικής Κατοχής της χωρας δεν είχαμε φευγάτους από εκεί.Όπως δεν είχαμε και Ιρακινούς. Αφγανοι και Ιρακινοί μας προεκυψαν αποκλειστικά μετά τους πολέμους «εναντιον της τρομοκρατίας» στους οποίους συμμετείχαμε.
        Νιγηρία : εμφυλιος πόλεμος σε διαρκή εξέλιξη. Χριστιανοί εναντιον Μουσουλμάνων.
        Πακιστάν: μεγάλο μέρος της χωρας ειναι σε εμπόλεμη κατάσταση λόγω της επέμβασης των αμερικανων στο γειτονικό Αφγανιστάν. Στο πακιστάν δεν βρήκαν και τον Μπιν Λάντεν;
        Αλβανία:έπεσε ο κομμουνισμός και ξεχύθηκαν όλοι εδώ.
        Ιράν: έρχονται πολιτικοί πρόσφυγες , δεν είναι πολλοί .
        Μπαγκλαντές: κάθε χρόνο πλημμυρίζει το 40% της χωρας από τους μουσώνες κι εχουν δεκαδες χιλιάδες νεκρούς. Κάποιοι τους στέλνουν εδω να μαζεύουν μαρούλια στο Μαραθώνα.
        Βόρεια Αφρική: συμμετειχαμε ή οχι στον πόλεμο ενάντια στην Λιβύη;
        Στην Αιγυπτο υπαρχει τεραστια, απίστευτη εξαθλίωση και θρησκευτικές συγκρουσεις. Το όντως περιεργο με αυτη την περιοχή είναι πως οσοι έρχονται από εκει δεν έρχονται μεσω θαλάσσης αλλά δια του Εβρου.
        Εκεί που οι ευρωπαίοι μας επέβαλαν να καταργησουμε τα ναρκοπέδια και έστειλαν την Φροντεξ για να κάνει τον τροχονομο στους εκατοντάδες που μπαινουν κάθε μερα (οι συνοριοφύλακες ανεβάζουν το αριθμο των εισερχομένων σε 10000 μόνο των Οκτωβριο), και κατοπιν να τους στέλνει στην Αθηνα.
        Μογγόλους δεν είδα. Αν εννοείς τους Κινέζους ρωτα την Κόσκο στο λιμάνι.Αν εννοείς τους άλλους σχιστομάτηδες, μάλλον προκειται για Τατζίκους του Αφγανιστάν..

        Like

      4. Επειδή δεν ξέρεις, εγώ που ξέρω, σου λέω ότι έχουμε Μογγόλους από την Μογγολία, βέρους.
        Σε εμφυλίους μετακινούνται γυναικόπαιδα, όχι ενήλικοι άνδρες, κοινώς δειλοί, κοινώς πράγματα, κοινώς τίποτα…
        Από την Β.Αφρική έρχονται πριν τον πόλεμο της Λιβύης, είσαι ανενημέρωτος.
        Όλοι στα σύνορα δηλώνουν ή Ιρακινοί ή Αφγανοί ή Παλαιστίνιοι…Πολιτικό άσυλο…
        Δεν θα’πρεπε να έχει μείνει κανείς να φυτεύει τις παπαρούνες…
        Η Ελληνική Αστυνομία έχει ΔΙΑΤΑΓΈΣ να μην συλλαμβάνει ανθρώπους χωρίς έγγραφα, γιατί ΔΕΝ χωράνε πουθενά!!!
        Επίσης , κατά την λογική σου, θα έπρεπε να φιλοξενούμε και τους Ινδούς, που έχουν σύνορα με το Πακιστάν, που είχαν πόλεμο, που έχουν σύνορα με το Ιράν , που είχαν πόλεμο, που έχουν σύνορα με το Ιράκ που έχουν πόλεμο, που έχουν σύνορα με την Συρία που πάει για πόλεμο, που έχει σύνορα με την Τουρκιά που επιδιώκει πόλεμο, που θα σκάσει με τα μυαλά που κουβαλάτε…Το 95% των λαθρομεταναστών περνάει από την Τουρκία.Και τι σύμπτωση…Το 90% είναι Ισλαμιστές που διεκδικούν δικαιώματα…
        Δεν μπορεί να αντέξει η Ελλάδα κι άλλους.
        ΔΕΝ.
        ΔΕΝ.

        Like

      5. Βράχε, κάνεις λάθος για την δική μου στάση.
        Εχω γράψει και ξαναγραψει πως χρειάζεται , όχι κλείσιμο αλλά ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΣΥΝΟΡΩΝ και όποιος μή κάτοχος ελληνικής ιθαγένειας θέλει να μπει να περναει από 40 κοσκινα.
        ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ, ούτε καν αυτούς που ήδη βρίσκονται εδω.
        Και για την Τουρκία έχεις δίκιο.Τα είχε πει ο Οζαλ παλιοτερα .
        Να επανεργοποιηθούν τα ναρκοπέδια και να γινει εκστρατεία ενημέρωσης στις χωρες προέλευσης των ξένων, ωστε να αποτρέπονται να ξεκινησουν.

        ΑΛΛΑ, όταν ΚΑΙ πόλεμο κάνεις στην ξένη χωρα που δεν σου έφταιξε σε τίποτα , ΚΑΙ τα σύνορα σου τα έχεις κάνει καραγκιοζ μπερντέ μέσω των φασιστικών ΕΥΡΩΣΥΝΘΗΚΩΝ , τότε δεν μας φταίει καμμιά αριστερα.

        Επέλεξαν οι ηγεσίες Μπατσόκ-ΝΔούλας να κάνουν την χωρα μας ανθρωπαποθήκη για να μην ενοχλουνται οι ευρωπέη. Αυτη ειναι η αλήθεια.

        Like

      6. Δεν είπα ότι φταίει η Αριστερά.Μόνο…
        Λέω ότι έχει διαγνώσει,από άγνοια ή ανθελληνική στάση, το πρόβλημα με λανθασμένο τρόπο.
        Υποθάλπτει και υποστηρίζει για λάθος λόγους,ανθρώπους που βρίσκονται εδώ και δημιουργούν προβλήματα.
        Η ανάρτηση αφορά Συριζα και Καμμένο.
        Επικεντρώνω στον Σύριζα.
        Για το ποιος φταίει και σε τι ποσοστό, να έχουμε να γράφουμε.

        Like

    3. Μίσα, γιατί πλασάρεις τα ίδια επιχειρήματα συνέχεια ακόμα και όταν τα έχουμε συζητήσει άπειρες φορές; Πόλεμοι γινόντουσαν ΠΑΝΤΑ έχουμε ξαναπεί αλλά τώρα υπάρχει σαφή παρέμβαση μετακίνηση πληθυσμών.

      Κάνεις ένα μεγάλο λάθος να επιμένεις να απευθύνεσαι σε εμάς με το “το «πατριωτικό» μας κόμμα”. Αυτόματα κατατάσσεις τον εαυτό σου στην ‘σωστή’ πλευρά ενώ όλοι οι υπόλοιποι είναι λάθος. Δεν μπορεί να γίνει διάλογος έτσι Μίσα.

      Υπάρχουν οι ‘ανθρωπιστικοί’ πόλεμοι Μίσα στους οποίους συμμετέχουν και οι δικοί μας ΑΔΙΚΩΣ και θα πρέπει να τους στείλουμε στον αγύριστο. Υπάρχουν και οι ‘δημοκρατικές επαναστάσεις’ όμως τις οποίες επιδοκιμάζει η αριστερά όπου σφαγιάζεται κόσμος για να έρθουν στην εξουσία απολυταρχικά καθεστώτα.

      Μην βλέπεις τα πράγματα μονόπλευρα. Δεν κάνεις καλό στην Πατρίδα έτσι.

      Like

      1. Φαίη

        Δεν αναφέρθηκα σε σένα λέγοντας για τη ΝΔούλα.
        Τσαντιζομαι όμως όταν κατηγορείται η αριστερά για το εποικιστικό ρεύμα που προκάλεσε η καθεστωτική πολιτική Μπατσόκ-ΝΔούλας.

        Όπως και να το δουμε , οι ‘δημοκρατικές επαναστάσεις’ δεν μας έφεραν εδω εκατομμύρια ξένων.
        Οι «ανθρωπιστικοί πόλεμοι» το έκαναν.

        Like

      2. Μίσα,
        μην τρελλαθούμε, δεν έχουμε πρόβλημα λαθρομετανάστευσης από τις βορειοαφρικανικές χώρες;;
        Δεν έχει η Ιταλία τεράστιο πρόβλημα (βρίσκεται πιο κοντά) με Τυνήσιους, Αιγύπτιους και λοιπούς λαθρομετανάστες μετά τις περιβόητες ‘επαναστάσεις’;;

        Like

      3. Α, σε αυτές τις «δημοκρατικές επαναστάσεις» αναφεροσουν.
        Νομισα πως έλεγες για τα κομμμουνιστικά καθεστωτα.
        Ναι έχεις δικιο γι αυτές , αλλά κι αυτές οι ΗΠΑ τις αβάνταραν και η δική μας δεξιά επιχαίρει που έπεσε ο Γκαντάφι και τωρα θα μπορει να κάνει μπιζνες ανενόχλητη στη Λιβυη η Χάλι Μπαρτον.

        Like

      4. ΝΑ ΛΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ;;.. και η δική μας δεξιά χάρηκε αλλά και η αριστερά χάρηκε και το επιδεικνύει δεόντως.

        Like

      5. Η αριστερά χάρηκε με την επέμβαση του ΝΑΤΟ στη Λιβύη ;

        Εχεις δικιο παντως πως σε αυτές τις επαναστάσεις των «αδερφων μουσουλμάνων» η δημοκρατικότητα μόνο σαν ανέκδοτο μπορεί να ακουστεί.

        Κι όποιοι αριστεροί πανηγυρίζουν γι αυτές , βλέπουν το τυρί αλλά όχι τη φάκα.

        Like

      6. Η αριστερά χαίρεται με τις στημένες επαναστάσεις των ίδιων των κεφαλαιοκρατών και το παίζουν δήθεν επαναστάτες (democracy made by soros) . Είχα ξανααναφέρει στο παρελθόν περιστατικό όπου στο Νοσοκομείο του Ριού οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό που απεργούσαν για κάποιο θέμα είχαν επίτημο καλεσμένο έναν ‘επαναστάτη’ της Λιβύης για να τους μεταφέρει τα ‘φώτα της δημοκρατίας’ χαχαχαχααχχ.

        Μίσα, όταν βλέπεις την όλη εικόνα διακρίνεις μια ανεξήγητη και προκλητικη ασάφεια, βλέπεις τη θεωρία και την πράξη σε αντιπαράθεση, τότε ξεφουσκώνει και ο μύθος και αρχίζουν οι υποψίες.
        Τόση αγάπη για τους ξένους βρε παιδί μου τι πράμα ειν’ τούτο;;
        Για την Ελλάδα πάπαλα..

        Like

      7. Φαίη εγω είμαι Ζαπατιστ-ικός

        POR LOS DERECHOS Y LA CULTURA INDIGENA

        και Φιντελικός:

        PATRIA O MUERTE

        Oι ηλίθιοι ευρωλιγουρηδες του πολυπολιτισμού και οι άλλοι οι «ζητωπατριωτες» είναι απέναντι μου.

        Αξιολογικά , ο ΝΟ 1 κίνδυνος έχει πλέον ένα και μόνο όνομα : ΕΥΡΩΠΕΗ.

        Και αυτο το ακούω σχεδον αποκλειστικά από αριστερούς τούτο τον καιρό.

        Like

    4. Ο Τζέφρι είναι και θα είναι ο αβανταδόρος των συμφερόντων των ΗΠΑ και όχι η ΝΔ. Μην χρησιμοποιείς την αριστερίστικη επιχειρηματολογία. Οι αφγανοί δεν ήρθαν στην Ελλάδα για να εκδικηθούν ούτε τους έδιωξαν καν οι αμερικάνοι. Απλά λόγω του Δουβλίνο-ΙΙ παγιδεύονται όλοι τους στην Ελλάδα.

      Like

      1. Οι αφγανοί έρχονται εδώ επειδή τους διώχνουν από τις εστίες τους οι πολεμικές συγκρούσεις.
        Θυμάσαι το παιδάκι που σκοτωθηκε στα Πατησια από την ορφανη βόμβα στο ΙΟΒΕ;
        Ειχαν όρεξη να αφησουν τις στεππες της Κεντρικης Ασιας , τον τόπο οπο γεννήθηκαν, να περπατούν επί μηνες νηστικοί και ξυπόλητοι για να έρθουν εδώ να τρωνε μέσα από τα σκουπίδια;

        Like

    5. Μίσα
      καταντᾶς ἀνοήτως κουραστικὸς.
      Τὴν παρόλα αὐτὴ τὴν ἔχεις ξαναπετάξει καὶ ἔχεις πάρει τὶς ἀπαντήσεις.

      Τώρα βρὲ Μίσα,θυμήθηκα·

      Πόσοι πολλοί Βιετναμέζοι εἶχαν ἔρθη δυτικά καὶ κυρίως ἐδῶ κατὰ τὴν διάρκεια τοῦ πολέμου στὴν Ἰνδοκίνα πού ἦταν 50ετής,ἄν δὲν ἀπατῶμαι,καὶ πολύ σκληρός;
      Ἤ μήπως αὐτοί δὲν ἦταν ἰμπεριαλιστικοὶ;
      Ἐκεῖ δὲν εἶχαν μουσῶνες ἤ ἄλλα τέτοια πού τὰ ἔχουν οἱ ἄλλοι καὶ πρέπει νὰ τὴν πληρώσω ἐγώ μὲ χάσιμο τῆς πατρίδας μου.

      Ἄκου Μίσα ἄν δὲν ἐμπεδώσης ὅτι ἔρχονται γιὰ νὰ φύγης ἐσὺ ἤ νὰ γίνης σὰν αὐτοὺς τὸτε,you will live to regret it.

      Ἀγγλικὰ ἀκούγεται καλλίτερα.

      Like

      1. Κόριννα

        Όταν γινόταν ο πόλεμος της Ινδοκίνας ή ο ιρανοϊρακινός , ΕΣΥ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΕ !!!
        Ουτε είχες Δουβλίνο και Φροντεξ, και ξένους επιτροπους και ΕΟΖ υπο κατασκευή. Ούτε είχες απενεργοποιησει τα ναρκοπέδια στα συνορα σου εν ονοματι του «ανθρωπισμού» του Σόρος.

        Ειχες νομισμα, συνορα, και ΕΛΕΓΧΟ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ και ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

        Δεν έρχονται για να φυγω εγω. ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙ Η ΜΕΡΚΕΛ και ΟΙ ΗΠΑ για να στησουν εδω γκουλάγκ και κολχόζ , όπως έκαναν οι πορτοκαλήδες στην Ουκρανία , όπως ψηφισε ο ΝΔκράτης Τατουλης στην Πελοποννησο.

        Like

      2. Μίσα
        μπορεῖ νὰ μήν ἤμουν στὴν ΕΕ ἀλλά πάντα εἶχα ὀσφυοκάμπτες(σέ μικρότερο βαθμὸ) γιὰ πολιτικοὺς,πού ἤθελαν πάντα τὴν ἡσυχία τους,εἰς βάρος τῆς χώρας.

        Νὰ μή σοῦ πῶ πώς νοσταλγῶ τὶς νάρκες!!!!

        Like

      3. Κυρία Κορίννα μας,
        μου …αρέσει αυτό που είπατε για τις νάρκες.
        Έτσι πρέπει… αν είσαι με τη ζωή, την αγαπάς ολάκερη.. αν δεν είσαι, αγαπάς τις νάρκες!!! αν σκοτώνουν και τίποτα μαυρούλικα ή αλβανοφατσες, ακόμα καλύτερα! …και πάντα ελληνο-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ…
        Εις υγείαν!

        Like

      4. Ονόμαρχε

        ήμασταν εναντιον του τείχους του Βερολινου με λογικές σαν την δική σου.
        Σημερα γνωρίζουμε καλά πως όταν αυτό εξέλιπε και η εξαθλίωση εξαπλώθηκε, παρά τις προσδοκίες , και το Δ Ράιχ ανασυστάθηκε.

        Η Ελλάδα ,όπως και καμμία χώρα, δεν μπορεί και δεν πρέπει να γινει ανθρωπαποθηκη εξαθλιωμένων.

        Και τα ναρκοπέδια είναι ένα σαφεστατο μηνυμα ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ και προς τους λαθρεμπόρους ανθρωπων και προς τους αποικιοκράτες που τους εξαθλιώνουν.

        Like

      5. Μίσα, ταβάριτς, η μετανάστευση, είτε λαθραία είτε όχι, είναι ένα θέμα που δεν λύνεται ούτε με αφορισμούς, ούτε με φρόντεξ, ούτε με ναρκοπέδια! Αρχικά,πρέπει να σκεφτούμε τι στην ευχή συμβάσεις έχουμε υπογράψει και τι λένε τα διεθνή δίκαια. Δεν μπορεί να τα επικαλούμαστε ΜΟΝΟ όταν μας συμφέρει, ενώ όταν δεν, να χτυπιώμαστε και να αγνακτούμε! Λένε οι διεθνείς συμβάσεις για προστασία των προσφύγουν? Λένε! ε, ας τους προστατέψουμε! Εμείς δεν προστατεύουμε κανεναν! Χύμα τους εχουμε όλους! Μέσα στους σκουπιδοτενεκέδες ψάχνουν αν φάνε (μαζί με αρκετούς Έλληνες πια…).
        Εμείς δεν εχουμε καμία ευθύνη? Πάντα φταίνε οι άλλοι? Αν το πρόβλημα είναι η συνθήκη του Σέγκεν,ε, ας αποχωρήσουμε από τη συνθήκη! Αν το πρόβλημα είναι η συνθήκη του Δουβλίνου, ας την καταγγείλουμε (αποσυρθούμε). Για να μην κάνουμε τίποτα, σημαίνει ότι κάποιον λόγο θα έχουμε! Δες και τον Κατρατζαφέρη.. τι έλεγε για τους μετανάστες, θυμάσαι? όσον καιρό είναι στην κυβέρνηση τσιμουδιά! Με τους εφοπλιστές και με τα ταξί ασχολείται (όπου λεφτά και ψήφοι) και με το να μην έρθει η αριστερά στην εξουσία!! Πέφτει χοντρό δούλεμα, και βλέπω αρκετούς που τσιμπάνε! Τους αλβανούς ποιος τους έφερε στην Ελλάδα? Ο Σαμαράς και η ΝΔ δεν τους έφεραν? Τότε που θα μπορούσαν να βάλουν όρους στην είσοδό τους, αυτοί δνε έκαναν τίποτα! Αν ψάχνουν κάποιοι για …προδότες, ορίστε!!! Μπροστά στα μάτια τους είναι!!! Ο Τσίπρας τους φταίει??? Αυτό δεν λέγεται πολιτική θέση, πολιτική άποψη- εμπάθεια λέγεται και κομπλεξισμός!!! Θρασυδειλία και ξεπεσμός!!! Κακομοιριά και μισαλοδοξία!!!Θα μουθ πεις, τέτοιςο λαός είμαστε… μίζερος και φοβιτσιάρης και κακόμοιρος! “Νοικοκυραίοι” και …βολεμένοι!! Τρέχουμε στους βουλευτάδες να μας βολέψουν σε καμιά θεσούλα, να πάρουμε μια μετάθεση, μια επιδότηση, ένα δανειάκι… Ανίκανοι να πιστέψουμε στις δυνάμεις μας! Εκεί…να σερνόμαστε στα τέσερα!!! Αφεντικά αποζητάμε πάντα και προστάτες!! Με τις υγείες τους λοιπόν!!!
        Όποιος θέλει να μείνει στα τέσσερα, ας μείνει να σέρνεται σαν ζώο και να κουνά την ουρά του κάθε φορά που του πετάνε ένα ξεροκόματο! Η Αριστερά έχει άλλη δουλειά να κάνει…πρέπει να βοηθήσει το λαό -εκείνους που θέλουν δηλαδή- να σηκωθεί όρθιος!! Όλα τα άλλα είναι προσχήματα εκ του πονηρού και φληναφήματα για να περνά η ωρα!

        ΥΓ. Αφήνω τα άλλα περί εμπλοκής της Ελλάδας σε πολέμους και βρωμοδουλιές (π.χ. Οτσαλάν, Ιρακ, Λιβύη, Ρωσία, Βοσνία κλπ.) γιατί θα γράφουμε μία…βδομάδα!!

        Like

    6. Μίσα, Στην Αλγερία, Μαρόκο κλπ., τι…πολέμους έχει; Κι αν οι ΗΠΑ προκαλούν πολέμους, πρέπει να δεχτώ εγώ να γίνω η αποθήκη της σαβούρας τους; Θα ξεπλύνω τους αμερικάνους εγώ ή εσύ κι όλοι μας;
      Aν έρθω σπίτι σου και προσπαθήσω να μπώ ακάλεστα, δεν θα με πετάξεις έξω; Αλλοίμονο κι αν δεν το κάνεις.

      Like

      1. Στη Β.Αφρική υπάρχει ένα εκτεταμένο κινημα ισλαμικου φονταμενταλισμού με σφαγές και καταστροφές.
        Αν έρθει ακάλεστος ο Τουρκος της Γερμανίας ή της Βουλγαρίας ή ο Αλγερινός της Γαλλίας με διαβατηριο ΕΕ , μπορείς να τον εμποδίσεις;

        Like

      2. Τα πάντα μπορείς να κάνεις Μίσα αν διαθέτεις από αυτά που λείπουν γενικώς από τους πολιτικούς. Εδώ η Δανία σηκώνει τους ελέγχους στα σύνορά της. Όταν δεις να δημουργείται πρόβλημα ρίχνεις ένα δημοψήφισμα, βάζεις όρους ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ. Αρκετά με αυτήν την επιχειρηματολογία του διλήμματος.

        Like

      3. Mπορείς να του κάνεις την ζωή δύσκολη ή μη εύκολη.Μέτοικους είχαμε και άλλοτε…
        Να έχεις υπό την υποψία σου ότι το Κράτος μπορεί -ευκολότατα – να δημιουργήσει συνθήκες αποτροπής.
        Όταν βεβαίως,βεβαίως υπάρχει Κράτος και θέλει…

        Like

  15. Οπως ακριβως τα ειχε πει ο ΛαΟΣ και ο Καρατζαφερης! Απολυτη η δικαιωση του!!!
    Ο Σαμαρας εκανε την ΝΔ τοτε με τις τσρλατανιες του Αντιμνημονιου συνιστωσα ΣΥΡΙΖΑ!
    Τωρα απλα βλεπουμε τις ‘λογικες’ εξελιξεις…
    Αντε να δουμε τωρα και τν ΟΝΝΕΔ μαζι με την ΑΝΤΙΦΑ να τα κανουν μπαχαλο!!!
    χαχαχαχχαχαχχα

    Like

    1. ρε χαρουλα εξωγηινη εισαι η’ ο σιδερης μεταμορφωμενος σε……………………χαρουλα.?

      Like

    2. Η αληθεια ειναι πικρη εεε ?? και δεν σας κατεβαινει κατω με τιποτα!!!!!
      Αντε να μας πει τωρα και η γαλαζια γεννετικα μεταλαγμενη γεννια και για τα δικαιωματα των ‘μακεδονων’ !!!!!!!

      Τι ΝΤΡΟΠΗΗΗΗΗΗΗ !!! και τι ΞΕΦΤΙΛΕΣ!!!!!!!!!!!

      Like

      1. Για τους Μακεδονες τα εχει πει ολα ο Ευρωβουλευτης του ΛΑΟΣ.Δεν σε εχει καλυψει?

        Like

  16. Έχω την αίσθηση ότι ο Τσίπρας και μερικοί από τα άλλα κόμματα είναι η λύση για τη χώρα και το λαό της. Το ότι ο Καμμένος ΔΕΝ τολμά έχει αρχίσει και γίνεται ορατό. Όσο μένει στη ΝΔούλα του αντωνάκη, τόσο πιό γραφικός γίνεται. Μπράβο στη Σακοράφα και όσους μπουν στο μέτωπο. Άντε να δούμε κάτι καινούργιο. Το ΚΚΕ θα σβήσει, ή θα μίνει με τους κομπλεξικούς ΟΠΑΔΟΥΣ του (5%), έτσι για να ονειρεύονται Σταλινικές και Μπρεζνιεφικές εξουσίες οι κάφροι του Περισσού…. Καιρός ήταν στην Ελλάδα να ξεκινήσει ο θάνατος του παλαιού και η γέννηση του νέου…!

    Like

    1. ΟΣΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΤΕ ΚΙ’ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΠΡΕΖΝΙΕΦΙΚΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΑΤΕ,ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΚΑΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΕΤΡΕΧΑΝ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΣΑΤΕ ΣΤΗ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΜΕ ΟΣΑ ΚΑΚΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ,ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΑΤΕ ΑΛΛΑΞΑΤΕ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ…..

      Like

    1. Εnzo

      Aπό όσο κοβεις τον Σαμαρά, τον έχεις ικανό να πεί ένα όχι ;

      Ακόμη και αυτο το ψευτοόχι για την περαιτερω περικοπή των επικουρικών συντάξεων , εξέπνευσε εντός μερικών ωρων.
      Αποφασισε λέει περικοπες ο Παπαδήμιος με τον Κουτρουμάνη αλλά μικροτερες από τις αρχικές που όμως θα αυξηθούν σταδιακά.

      ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΧΟΝΤΡΑ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΟΛΟΥΣ !

      Like

      1. θα κανουν σημερα ξανα υπουργικο για το θεμα.
        κατσε να δουμε τι θα αποφασισουν τα λαμογια και τα ξαναλεμε.
        Προβλεπω μεχρι την ανοιξη να εχουμε κατακλυσμιαιες αλλαγες σε ολα τα θεματα μεχρι και δραχμη.

        Like

    2. Σαμαρας και Τσιπρας στην Ιδια Κυβερνηση !!! ναι ναι ιδανικο!!! και πρωθυπουργος ο Κατελης !!!!!!!!
      ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΣ!!!!!

      Like

      1. Μα αγαπητε μου Μισσα ο Γεωργιαδης και ο παπουτσης ειναι απαλ συμβιωση αναγης

        ..ενω ετσι οπως μας τα λετε ο Τσιπρας και ο Καμμενος ειναι ΕΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΤΑΣ!!!!! και οι λαθρομεναστες τα γνωστα αγγελακια του ερωτα σε αυτο το πολιτικο καρτ-ποσταλ της ανωμαλιας !!!!!

        Βρε δεν εχεται τσιπ(ρα) σε αυτην την απατεωνεια του αντιμνημονιου ??????

        Like

      2. δλδ Χαρούλη, εξ ανάγκης δίνεις και τα παιδιά σου σε αλλοδαπούς όπως είπε ο Φυρερ σου…

        και με τον Πακιστανό «εξ ανάγκης».

        ανωμαλία είναι οι εκτρωματικοί σχεδιασμοί του, όχι η παλλαϊκή εθνική αντισταση που έχει συμβεί πολλές φορες στο παρελθόν και μπορεί να περιλάβει ανθρώπους από διαφορετικους πολιτικούς χώρους.

        κι επειδή μιλάς για αντιμνημόνιο , με αστείο τρόπο, πες μας η ΚΟ σας τι ψηφισε ; Ναι ή όχι στο μνημόνιο ; Ο Βελόπουλος τι λεει για το μνημόνιο ; Το θεωρούσε αναπόφευκτο; Πως διχως αυτο δεν θα πληρωνονταν μισθοι και συντάξεις ;
        Ο συνεργάτης σας στην χουντα , Χρυσοχοίδης;

        Like

  17. Καμένο εμπρός πάρε μια απόφαση .Και εσύ Μιχαλιολιάκο αν και κάποτε έγραφες στα βράχια του πόρτο κάγιο κουμουνιστή στοπ μέχρι εδώ. αποφάσισε και εσύ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΩΤΗ Η ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ?

    Like

  18. Εάν δεν ήταν λαθρολάγνος μπορεί και να τον ψήφιζα. Για πέστε μου όμως οι Συριζαίοι πόσα χρήματα χρώστάνε στις Τράπεζες από τις επιχορηγήσεις για κόμματα και τελικά θα τα πληρώνουμε εμείς?
    Εμείς οι Έλληνες που τουλάχιστον έιμασταν στο σκοτάδι και τώρα πήραμε πρέφα το γίνεται δεν πρέπει να εμπιστευτούμε κανένα από τα υπάρχοντα πολιτικά εκτρώματα (κόμματα) ήθελα να πώ.
    Αυτά!

    Like

    1. Ελλλααααα μωρρρρεεεε δεν ειναι λαθρολάγνος Φιλανθρωπος ειναι!!!! Αντιρατσιστης οπως και ο Αντωνακης και ο Καμμενος … Συντροφοι ΕΙΝΑΙ !!!!!!

      Ερε Σουργελα !!!!

      το ονομα ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΙΝ μου ερχεται οταν θυμαμαι τους Απατεωνες του Αντιμνημονιου

      Like

  19. Αμάν πια, από τις 11 περιμένει έκριση για μια σύνδεση..
    να λοιπόν και εγώ

    Φαίη είπε
    Το σχόλιό σας περιμένει έγκριση
    Δεκεμβρίου 22, 2011 στις 10:58 πμ

    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ !!

    Οι 170 προδότες βουλευτές που ψήφισαν επί της αρχής τον αντισυνταγματικό λαθρονόμο κατ’ αλφαβητική τάξη:

    1 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Αγάτσα Αριάδνη ΠΑΣΟΚ Βοιωτίας

    2 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Αθανασιάδης Αλέξανδρος ΠΑΣΟΚ Κοζάνης

    3 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Αηδόνης Χρήστος ΠΑΣΟΚ Δράμας & Κοσμήτορας της Βουλής των Ελλήνων

    4 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Αλευράς Αθανάσιος (Θάνος) ΠΑΣΟΚ Α’ Αθηνών

    5 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Αμμανατίδου Πασχαλίδου Ευαγγελία (Λίτσα) ΣΥΡΙΖΑ Β’ Θεσσαλονίκης

    6 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Αμοιρίδης Ιωάννης ΠΑΣΟΚ Πιερίας

    7 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Ανδρουλάκης Δημήτριος (Μίμης) ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    8 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Αντωνακόπουλος Παναγιώτης ΠΑΣΟΚ Ηλείας

    9 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Αντωνίου Αντωνία (Τόνια) ΠΑΣΟΚ Φθιώτιδος

    10 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Αποστολάκη Ελένη Μαρία (Μιλένα) ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών (Επί χρόνια ζητάει η Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών την άσκηση ποινικών διώξεων εναντίον της για παραβίαση των όρων άσκησης της γονικής μέριμνας του 6χρονου γιου της από κοινού με τον πρώην σύζυγο της επιχειρηματία Πολυχρόνη Συγγελίδη που έχουν οριστεί με τις υπ’ αριθμούς 528/2005 & 9599/2005 αποφάσεις του Πρωτοδικείου Αθηνών. Η ίδια συνεχίζει να κάνει το μάγκα πίσω από την ασυλία της βουλευτικής της ιδιότητας από το 2000 & μάλιστα τον τζάμπα μάγκα, διότι καλούμαστε οι φορολογούμενοι να πληρώσουμε τις ιδιοτροπίες της με το ποσό των 19.000 ευρώ συν λοιπούς φόρους & τόκους εντός 3 μηνών από τις 11.02.2010 που εκδόθηκε η καταδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) στο Στρασβούργο κατά της Ελλάδος ύστερα από την υπ’ αριθμόν 24895/2007 αίτηση του πρώην συζύγου της, που έκρινε για 2η φορά την ποινική ασυλία των βουλευτών αντίθετη με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ)

    11 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Αράπογλου Χρυσή ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης

    12 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Αρβανιτίδης Γεώργιος ΠΑΣΟΚ Β’ Θεσσαλονίκης

    13 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Αργύρης Ευάγγελος ΠΑΣΟΚ Ιωαννίνων & Γ’ Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων

    14 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Αρναουτάκης Σταύρος ΠΑΣΟΚ Ηρακλείου & Υφυπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας

    15 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Ασπραδάκης Παντελεήμων (Παντελής) ΠΑΣΟΚ Αττικής

    16 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Βαλυράκης Ιωσήφ ΠΑΣΟΚ Χανίων

    17 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Βαρβαρίγος Δημήτριος ΠΑΣΟΚ Ζακύνθου

    18 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Βαρδίκος Πυθαγόρας ΠΑΣΟΚ Σάμου

    19 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Βενιζέλος Ευάγγελος ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης & Υπουργός Εθνικής Άμυνας

    20 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Βλατής Ιωάννης ΠΑΣΟΚ Κοζάνης

    21 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Βούγιας Σπυρίδων ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης & Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη

    22 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Βουδούρης Οδυσσέας ΠΑΣΟΚ Μεσσηνίας

    23 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Βούρος Ιωάννης ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    24 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Βρεττός Κωνσταντίνος (Ντίνος) ΠΑΣΟΚ Αττικής

    25 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Γείτονας Κωνσταντίνος ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    26 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Γερανίδης Βασίλειος ΠΑΣΟΚ Β’ Θεσσαλονίκης

    27 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Γερουλάνος Παύλος ΠΑΣΟΚ Επικρατείας & Υπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού

    28 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Γιαννακά Σοφία ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας

    29 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Γιαννακοπούλου Κωνσταντίνα (Νάντια) ΠΑΣΟΚ Μεσσηνίας & Γραμματέας της Βουλής των Ελλήνων

    30 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Γικόνογλου Αθανάσιος ΠΑΣΟΚ Ημαθίας

    31 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Γιουματζίδης Βασίλειος ΠΑΣΟΚ Πέλλης

    32 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Γκερέκου Αγγελική (Άντζελα) ΠΑΣΟΚ Κέρκυρας & Υφυπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού

    33 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Γρηγοράκος Λεωνίδας ΠΑΣΟΚ Λακωνίας

    34 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Δαμιανάκης Ευτύχιος ΠΑΣΟΚ Χανίων

    35 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Δημαράς Ιωάννης ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    36 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Δημητρουλόπουλος Παναγιώτης (Τάκης) ΠΑΣΟΚ Ηλείας

    37 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Διαμαντίδης Ιωάννης ΠΑΣΟΚ Β’ Πειραιώς

    38 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Διαμαντοπούλου Άννα ΠΑΣΟΚ Α’ Αθηνών & Υπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων

    39 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Διώτη Ηρώ ΣΥΡΙΖΑ Λαρίσης

    40 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Δριβελέγκας Ιωάννης ΠΑΣΟΚ Χαλκιδικής

    41 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Δρίτσας Θεόδωρος ΣΥΡΙΖΑ Α’ Πειραιώς

    42 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Εμινίδης Σάββας ΠΑΣΟΚ Καβάλας

    43 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Έξαρχος Βασίλειος ΠΑΣΟΚ Λαρίσης

    44 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Ευθυμίου Πέτρος ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών & Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος ΠΑΣΟΚ

    45 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Ζήση Ροδούλα ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας & Β’ Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων

    46 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Ζούνη Παναγιώτα (Πέμη) ΠΑΣΟΚ Α’ Αθηνών

    47 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Ζωίδης Νικόλαος ΠΑΣΟΚ Δωδεκανήσου

    48 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Θεοδωρίδης Ηλίας ΠΑΣΟΚ Πέλλης

    49 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Θεοχάρη Μαρία ΠΑΣΟΚ Καρδίτσας

    50 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Καϊλή Ευδοξία Εύα ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης & Γραμματέας της Βουλής των Ελλήνων

    51 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κακλαμάνης Απόστολος ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    52 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Καρανίκας Ηλίας ΠΑΣΟΚ Ευρυτανίας

    53 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Καρτάλης Κωνσταντίνος ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας

    54 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Καρύδης Δημήτριος ΠΑΣΟΚ Α’ Πειραιώς

    55 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Καρχιμάκης Μιχαήλ ΠΑΣΟΚ Λασιθίου & Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων

    56 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Καστανίδης Χαράλαμπος ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης & Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

    57 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κατρίνης Μιχαήλ ΠΑΣΟΚ Ηλείας

    58 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Κατσέλη Λουκία Ταρσίτσα (Λούκα) ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών & Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας

    59 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κατσιφάρας Απόστολος ΠΑΣΟΚ Αχαΐας & Υφυπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

    60 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κατσούρας Χρήστος ΠΑΣΟΚ Θεσπρωτίας

    61 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κεγκέρογλου Βασίλειος ΠΑΣΟΚ Ηρακλείου & Κοσμήτορας της Βουλής των Ελλήνων

    62 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κεδίκογλου Συμεών ΠΑΣΟΚ Εύβοιας

    63 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Κεφαλίδου Χαρούλα (Χαρά) ΠΑΣΟΚ Δράμας

    64 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κουβέλης Σπυρίδων ΠΑΣΟΚ Α’ Αθηνών & Υφυπουργός Εξωτερικών

    65 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κουβέλης Φώτιος Φανούριος ΣΥΡΙΖΑ Β’ Αθηνών & Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος ΣΥΡΙΖΑ

    66 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κουκουλόπουλος Παρασκευάς ΠΑΣΟΚ Κοζάνης

    67 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κουράκης Αναστάσιος ΣΥΡΙΖΑ Α’ Θεσσαλονίκης

    68 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κουρουμπλής Παναγιώτης ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας

    69 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κουσελάς Δημήτριος ΠΑΣΟΚ Μεσσηνίας

    70 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κουσουρνάς Ευστάθιος ΠΑΣΟΚ Δωδεκανήσου

    71 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κουτμερίδης Ευστάθιος ΠΑΣΟΚ Σερρών & Ταμίας Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΠΑΣΟΚ

    72 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κουτρουμάνης Γεώργιος ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών & Υφυπουργός Απασχόλησης & Κοινωνικής Προστασίας

    73 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κουτσούκος Γιάννης ΠΑΣΟΚ Ηλείας

    74 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κρεμαστινός Δημήτριος ΠΑΣΟΚ Δωδεκανήσου

    75 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Κωνσταντινόπουλος Οδυσσέας ΠΑΣΟΚ Αρκαδίας

    76 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Λαφαζάνης Αργύριος ΠΑΣΟΚ Χαλκιδικής

    77 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Λαφαζάνης Παναγιώτης ΣΥΡΙΖΑ Β’ Πειραιώς

    78 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Λεβέντης Αθανάσιος ΣΥΡΙΖΑ Αττικής & Ζ’ Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων

    79 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Λιάνης Γεώργιος ΠΑΣΟΚ Φλωρίνης

    80 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Λιντζέρης Δημήτριος ΠΑΣΟΚ Β’ Πειραιώς

    81 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Λοβέρδος Ανδρέας ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών & Υπουργός Απασχόλησης & Κοινωνικής Προστασίας

    82 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μαγκούφης Χρήστος ΠΑΣΟΚ Τρικάλων

    83 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μαγκριώτης Ιωάννης ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης & Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

    84 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μακρυπίδης Ανδρέας ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας

    85 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μανιάτης Ιωάννης ΠΑΣΟΚ Αργολίδος & Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικών Αλλαγών

    86 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μάντατζη Τσετίν ΠΑΣΟΚ Ξάνθης

    87 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μανωλάκης Άγγελος ΠΑΣΟΚ Κορινθίας

    88 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μαργέλης Σπυροπάνος ΠΑΣΟΚ Λευκάδος

    89 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Μερεντίτη Αθανασία (Σούλα) ΠΑΣΟΚ Τρικάλων

    90 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μίχος Λάμπρος ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    91 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Μίχου Μαρία ΠΑΣΟΚ Πιερίας

    92 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μόσιαλος Ηλίας ΠΑΣΟΚ Επικρατείας

    93 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μοσχόπουλος Σπυρίδωνας ΠΑΣΟΚ Κεφαλληνίας

    94 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μουλόπουλος Βασίλειος ΣΥΡΙΖΑ Επικρατείας

    95 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Μπατζελή Αικατερίνη ΠΑΣΟΚ Φθιώτιδος & Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων

    96 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μπεγλίτης Παναγιώτης ΠΑΣΟΚ Κορινθίας & Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας

    97 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μπεντενιώτης Εμμανουήλ ΠΑΣΟΚ Α’ Πειραιώς

    98 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μπόλαρης Μάρκος ΠΑΣΟΚ Σερρών & Υφυπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας

    99 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Μωραΐτης Αθανάσιος (Θάνος) ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας & Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικών Αλλαγών

    100 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Νασιώκας Έκτορας ΠΑΣΟΚ Λαρίσης

    101 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Νικητιάδης Γεώργιος ΠΑΣΟΚ Δωδεκανήσου

    102 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Νιώτης Γρηγόριος ΠΑΣΟΚ Β’ Πειραιώς & Α’ Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων

    103 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Νταλάρα Άννα ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    104 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Ντόλιος Γεώργιος ΠΑΣΟΚ Έβρου & Υφυπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

    105 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Ξενογιαννακοπούλου Μαρία Ελίζα (Μαριλίζα) ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών & Υπουργός Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης

    106 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Ξυνίδης Σωκράτης ΠΑΣΟΚ Ξάνθης & Γραμματέας Εθνικού Συμβουλίου ΠΑΣΟΚ

    107 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Όθωνας Εμμανουήλ ΠΑΣΟΚ Ρεθύμνου

    108 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Οικονόμου Αθανάσιος ΠΑΣΟΚ Ιωαννίνων

    109 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Οικονόμου Βασίλειος ΠΑΣΟΚ Αττικής

    110 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Οικονόμου Παντελής ΠΑΣΟΚ Α’ Αθηνών

    111 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Πάγκαλος Θεόδωρος ΠΑΣΟΚ Αττικής & Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης (Το Προεδρικό Διάταγμα (Π.Δ.) 187 Διορισμός Υπουργών& Υφυπουργών (Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ) 214 τεύχος Α’ της 07.10.2009 του αντιδημοκράτη Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια & το οποίο ουδόλως έκρινε αντισυνταγματικό το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) ήταν η πρώτη εκτελεστική πράξη κατάλυσης του Συντάγματος αυτής της κυβέρνησης με τη συγχορδία προεδρικής & δικαστικής εξουσίας. Με το Π.Δ. αυτό διοριζόταν Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης πρόσωπο που δεν έχει την υπουργική ιδιότητα κατά παράβαση του άρθρου 81 του Συντάγματος)

    112 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Παναρίτη Ελένη (Έλενα) ΠΑΣΟΚ Επικρατείας

    113 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παντούλας Μιχαήλ ΠΑΣΟΚ Ιωαννίνων

    114 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παπαγεωργίου Αθανάσιος ΠΑΣΟΚ Πιερίας

    115 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παπαδημούλης Δημήτριος ΣΥΡΙΖΑ Β’ Αθηνών

    116 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παπαδόπουλος Αθανάσιος ΠΑΣΟΚ Αχαΐας

    117 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Παπαθανάση Αφροδίτη ΠΑΣΟΚ Φωκίδος

    118 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παπαϊωάννου Μιλτιάδης ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    119 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παπαμανώλης Γεώργιος ΠΑΣΟΚ Κυκλάδων

    120 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Παπανδρέου Βασιλική (Βάσω) ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    121 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παπανδρέου Γιώργος ΠΑΣΟΚ Αττικής & Πρωθυπουργός & Υπουργός Εξωτερικών

    122 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παπαχρήστος Ευάγγελος ΠΑΣΟΚ Πρεβέζης

    123 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παπουτσής Δημήτριος ΠΑΣΟΚ Καβάλας

    124 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παπουτσής Χρήστος ΠΑΣΟΚ Α’ Αθηνών & Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος ΠΑΣΟΚ & Γραμματέας Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΠΑΣΟΚ

    125 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παραστατίδης Θεόδωρος ΠΑΣΟΚ Κιλκίς

    126 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Παρασύρης Φραγκίσκος ΠΑΣΟΚ Ηρακλείου & Γραμματέας της Βουλής των Ελλήνων

    127 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Περλεπέ Σηφουνάκη Αικατερίνη ΠΑΣΟΚ Εύβοιας & Αναπληρώτρια Γραμματέας Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΠΑΣΟΚ

    128 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Πεταλωτής Γεώργιος ΠΑΣΟΚ Ροδόπης & Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό & Κυβερνητικός Εκπρόσωπος

    129 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Πετσάλνικος Φίλιππος ΠΑΣΟΚ Καστοριάς & Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων

    130 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Πρωτόπαπας Χρήστος ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    131 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Ραγκούσης Ιωάννης ΠΑΣΟΚ Επικρατείας & Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

    132 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Ρενταρή Τέντε Όλγα ΠΑΣΟΚ Έβρου

    133 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Ρέππας Δημήτριος ΠΑΣΟΚ Αρκαδίας & Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

    134 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Ρήγας Παναγιώτης ΠΑΣΟΚ Κυκλάδων

    135 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Ρόβλιας Κωνσταντίνος ΠΑΣΟΚ Καρδίτσης

    136 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Σακοράφα Σοφία ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    137 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Σαλαγιάννης Νικόλαος ΠΑΣΟΚ Καρδίτσης

    138 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Σαχινίδης Φίλιππος ΠΑΣΟΚ Λαρίσης & Υφυπουργός Οικονομικών

    139 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Σηφουνάκης Νικόλαος ΠΑΣΟΚ Λέσβου & Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

    140 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Σιδηρόπουλος Αναστάσιος ΠΑΣΟΚ Ημαθίας

    141 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Σκανδαλίδης Κωνσταντίνος ΠΑΣΟΚ Α’ Αθηνών

    142 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Σκουλάκης Εμμανουήλ ΠΑΣΟΚ Χανίων

    143 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Σκραφνάκη Μαρία ΠΑΣΟΚ Ηρακλείου

    144 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Σπηλιόπουλος Κωνσταντίνος ΠΑΣΟΚ Αχαΐας

    145 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Στασινός Παύλος ΠΑΣΟΚ Άρτης

    146 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Στρατάκης Εμμανουήλ ΠΑΣΟΚ Ηρακλείου

    147 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Τζάκρη Θεοδώρα ΠΑΣΟΚ Πέλλης & Υφυπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

    148 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Τζελέπης Μιχαήλ ΠΑΣΟΚ Σερρών

    149 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Τιμοσίδης Μιχαήλ ΠΑΣΟΚ Καβάλας

    150 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Τόγιας Βασίλειος ΠΑΣΟΚ Βοιωτίας

    151 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Τόλκας Άγγελος ΠΑΣΟΚ Ημαθίας & Γραμματέας της Βουλής των Ελλήνων

    152 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Τριανταφυλλόπουλος Ανδρέας ΠΑΣΟΚ Αχαΐας

    153 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Τσιαούση Ελένη ΠΑΣΟΚ Έβρου

    154 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Τσίπρας Αλέξιος ΣΥΡΙΖΑ Α’ Αθηνών & Πρόεδρος Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΣΥΡΙΖΑ

    155 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Τσιρώνης Δημήτριος ΠΑΣΟΚ Άρτης

    156 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Τσόκλη Μαρία Γλυκερία (Μάγια) ΠΑΣΟΚ Επικρατείας

    157 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Τσόνογλου Βυλλιώτη Βασιλική ΠΑΣΟΚ Βοιωτίας

    158 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Τσούκαλης Νικόλαος ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας

    159 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Τσούρας Αθανάσιος ΠΑΣΟΚ Α’ Αθηνών

    160 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Τσώνης Νικόλαος ΠΑΣΟΚ Φθιώτιδος

    161 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Φαρμάκη Αικατερίνη ΠΑΣΟΚ Κορινθίας

    162 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Φλωρίδης Γεώργιος ΠΑΣΟΚ Κιλκίς

    163 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Χάιδος Χρήστος ΠΑΣΟΚ Τρικάλων

    164 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Χαντάβας Αθανάσιος ΠΑΣΟΚ Γρεβενών

    165 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Χαραλαμπόπουλος Γεώργιος Ερνέστος ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    166 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Χατζή Οσμάν Αχμέτ ΠΑΣΟΚ Ροδόπης

    167 ΠΡΟΔΟΤΡΙΑ Χριστοφιλοπούλου Παρασκευή (Εύη) ΠΑΣΟΚ Αττικής & Υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων (Χριστοφιλόπουλος ονομάζεται ο σύζυγος της, το πατρικό της είναι Κάλερ & είναι Εβραία & ενώ με την αναμόρφωση του οικογενειακού δικαίου το 1983 απαγορεύεται στις συζύγους να χρησιμοποιούν το επώνυμο του συζύγου παρά μόνο το πατρικό, αυτή παρανόμως εμφανίζεται παντού με το επώνυμο του συζύγου αποκρύπτοντας το εβραϊκό πατρικό της επώνυμο που πρέπει να φέρει από το νόμο h.tp://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2009/10/bilderberg.html)

    168 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Χρυσοχοΐδης Μιχαήλ ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών & Υπουργός Προστασίας του Πολίτη

    169 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Χυτήρης Τηλέμαχος ΠΑΣΟΚ Β’ Αθηνών

    170 ΠΡΟΔΟΤΗΣ Ψαριανός Γρηγόριος ΣΥΡΙΖΑ Β’ Αθηνώ

    Like

    1. Φαιη,
      να με συγχωρεις
      οι τρεις του Συριζα που αναφερεις ειναι ηδη στον κουβελη,
      Δημοκρατικη Αριστερα , λεγεται το κομμα τους.

      Και στους προηγουμενους σχολιαστες, αναφερω, η Κουρτοβικ και οι λοιποι υπερασπιστες των λαθρο, και ολων των κατατρεγμανων, μειονοτητες τις λενε,
      δεν ανηκουν στον παροντα Συριζα,
      μηπως να κοιταζατε καλυτερα σε ποιο γκρουπουσκουλο βρισκονται.

      Ασε που αν σε πιασει η Κουρτοβικ , στην γρηγορη πολυλογια ομολογεις,
      οτι ναι ολοι μια μειονοτητα ειμαστε. Στα ισπανικα λεγεται metralladora,
      κοινως πολυβολο.

      Like

      1. Εγώ μέτρησα 12 σύνολο Κική, συμπεριλαμβανομένου και του τσίπρα. Μην ξεχνάμε και την σακοράφα που και αυτή το ψήφισε και τώρα θα συνεργαστεί με το τσιριζα.

        Like

      2. Φαιη ,
        συγνωμη μετα τους ειδα , και του Τσιπρα και του Κουβελη, και την Σακοραφα,
        αλλα αυτο δεν αλλαζει την αποψη μου, οτι τα μιασματα σε μεγαλο βαθμο αποχωρισανε.
        εκτιμω την θεση σου, αλλα ο συνασπισμος , το κυριαρχο κομμα στον Συριζα, στην πλειοψηφια τους εχουν αλλες θεσεις απο τις υστερικες των γκρουπουσκουλων που απαρτιζουν τον συριζα και κυριως του εξω απ δω και κυριως παλι των μελων της Δημοκρατικης Αριστερας.
        στο κατω κατω ειναι μια ιδεολογια η οποια ενστερνιζεται την αλληλεγγυη ολων των λαων,
        αποδεκτη απο μερους σου η οχι, ειναι σεβαστη.
        Προδοτικη ομως οχι.
        Προδοτικη ειναι η θεση του Γιωργακη που ξεπουλησε την πατριδα εναντι αντιτιμου και συνειδητα,
        η θεση του κωλοτουμπα που προδωσε την πατριδα εναντι αντιτιμου συνειδητα.
        την θεση της ΝΔ δεν μπορω η ισως και δεν θελω να την χαρακτηρισω συνειδητα προδοτικη, αλλα ………..
        Καλο απογευμα.

        Like

    2. Μια ερωτησουλα βρε παιδια, γιατι
      εγω ο γεροντακος δεν θυμαμαι καλα:
      Το κουκουέ δεν ειχε ψηφισει και γιατι
      τον λαθρονομο?
      Θεωρησε οτι ηταν ανεπαρκης επειδη
      δεν καλυπτε ολες τις απαιτησεις
      του Περισσου υπερ των λαθρομεταναστων,
      πολλους απο τους οποιους ειχε σπευσει
      να τους καταγραψει ως μελη του?
      Ο Παπους

      Like

  20. Ξερετε ποιον μπορουμε να εμπιστευτουμε;;; Aυτον τον Πολιτικο, που θα διαλυσει το κομμα του και θα ξεκινησει απο την αρχη Τοτε να κανει τις προτασεις του για συνεργασια …… Να δουμε τοτε, ποιος ειναι με το λυκο και ποιος θελει να φυλαξει τα προβατα.

    Like

  21. ΑΛΕΞΗ ,πιστεύω να κατάλαβες τον λάκο που σου άνοιξε το σύστημα τον Δεκέμβρη του 2008 με την δολοφονία Γρηγορόπουλου ,εσύ σαν ατζαμής μπήκες όλος στον λάκο ,το δημοσκοπικό 18% το έκανες σε ένα βράδυ 3% και το καρπώθηκε ο Γιωργάκης ,βλέποντας σήμερα τα τραγικά αποτελέσματα .
    Ελπίζω να έβαλες μυαλό σήμερα ,γιατί να γνωρίζεις πάντα θα υπάρχουν μπάτσοι που θα χάνουν την ψυχραιμία τους και θα σκοτώνουν αθώους .Να αρχίσεις να ανησυχείς όταν θα δείς την εξουσία να είναι αλάνθαστη ,τότε θα σημαίνει ότι μας έχουν δέσει χειροπόδαρα

    Like

  22. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ,ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟ ΔΥΝΑΜΕΩΝ, ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΧΕΙΜΑΖΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΥΓΡΟΥΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΝΤΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΛΙΤ.
    ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΟΧΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ .ΧΑΧΑΧΑΧΑ..
    ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΑΦΟΥ ΑΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΦΤΗΝΟ ΕΞΑΘΛΙΟΜΕΝΟ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΝΑ ΣΥΜΠΙΕΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ 100 ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΨΗΦΙΖΑΝ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ {(Ο ΜΟΝΟΣ ΑΗΤΤΗΤΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ( ΣΑΝ ΤΖΟΥ)} ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΔ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ , ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΝΩ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ,ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΟΥΝ ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΕΔΩ ΜΗ ΧΟΡΗΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ Ο ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ,ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΟΣ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ? ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΛΩΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΚΟΖΙ?

    {ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΝ (ΖΑΝ ΠΩΛ ΣΑΡΤΡ).]

    Like

  23. Αν το έκανε αυτό ο Τσίπρας μπράβο του.Ο Καμμένος είναι καθαρή φωνή.Και είναι παίκτης πολύ δυνατός…
    Επειδή διάβασα όλα τα σχόλια, νομίζω ότι κάποιοι είναι υπερβολικοί και φτάνουν τα όρια της κακής προαίρεσης στο θέμα της εισβολής…
    Το έχω ξαναπεί και ξαναγράψει…
    Στην πρώην γειτονιά μου τα Πατήσια οι Αλβανοί μπήκαν το 1992 επί Μητσοτάκη και Σαμαρά…
    Ο Σημίτης το έκανε ΘΕΣΜΟ…ο Καραμανλής ΤΟ ΕΥΛΟΓΗΣΕ…
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΔΟΥΒΛΙΝΟ 2 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ…
    Πέσανε τζίφρες από κάτω από τα επίσημα χαρτιά…
    Πρέπει λοιπόν να ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΦΥΛΑΞΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ…
    Αυτό βλέπω κάποιοι και κάποιες το κάνουν “γαργάρα”…
    Οταν ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙΣ αυτό ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ…και τώρα φτάσαμε στο χείλος της Κοινωνικής Καταστροφής.

    Αυτή τη στιγμή τα κόμματα της Χούντας Παπαδήμου είναι ΕΧΘΡΙΚΑ-ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ για την Ελλάδα και τους Ελληνες.
    Υπάρχουν δύο κόμματα που δίνουν μάχη μέσα και έξω από το κοινοβούλιο.
    Εγώ δεν τα εμπιστεύομαι για προσωπικούς λόγους…
    Αλλά…!!!
    Οποιος ΔΕΝ βλέπει μετά από όοοοοοοοοοολα αυτά, ότι ΚΚΕ @ Σύριζα δεν είναι το ίδιο με ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ έχει κάποιο πρόβλημα στην Κριτική του σκέψη…για να μην πώ ότι έχει τεράστιο Ψυχολογικό πρόβλημα.
    Ψηφίστε λοιπόν όποιο κόμμα σας αρέσει…Και μάλιστα μικρά κόμματα που είναι ΕΚΤΟΣ κοινοβουλίου…
    Η Πολιτική δεν θα σταματήσει ποτέ να υπάρχει.Ο Ελληνας και η Ελληνίδα είναι ΑΚΡΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΝ…
    Ομως…!!!
    Αυτά τα 3 κόμματα,ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ψηφιστούν…Είναι ο Τάφος της Ελλάδας.
    Η Μπακογιάννη με τον Κουβέλη είναι stand by σαν τις ύαινες…
    Επίσης ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΟΥΝ…τα γνωστά ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ…σεραφείμ & χερουβείμ.
    Εάν δεν συσπειρωθούν ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ η Χούντα δεν πέφτει…
    Πρέπει να υπάρξει ΕΥΡΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ…
    Αυτή τη στιγμή τα στρατόπεδα ΕΧΟΥΝ ξεχωρίσει…ο εχθρός είναι ΠΛΕΟΝ ΟΡΑΤΟΣ.
    Και σε αυτόν χρειάζεται να γίνει ΟΛΙΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ…

    Like

    1. Αμετανοητε,
      συμφωνω απολυτως,
      συσπειρωση και ολομετωπη, αντεπιθεση.
      ευρεια συνεργασια,
      για την ανατροπη.

      τωρα πριν τις υπογραφες,
      αλλα και μετα
      ποιος μας εμποδιζει να τους αποριψουμε,
      και να ανατρεψουμε τον ολεθρο.
      Ολομετωπη.

      Like

  24. Ελεος…δλδ για να υποστηριξεις τσιπρα πρεπει να εισαι πολυ νυχτωμενος..αν εισαι αριστερος καλυτερα να υποστηριζεις κουβελη παρα τσιπρα..

    καταρχιν ο καμμενος και ο βελλοπουλος ειναι η μονοι που μιλανε για νεα ταξη..ο τσιπρας σιγουρα τα θεωρει παιδικες συνομοσιες..ο καμμενος ειναι πατριωτης ο αλλος νιωθεις πολιτης του κοσμου και λοιπες νεοταξικες κουλτουριαρικες μαλακιες για μικρα παιδια..για ορυκτο πλουτο ελεγε τπτ οταν επρεπε?για αοζ?για μακεδονια θρακη βορεια ηπειρο και καθε ακριτικο μερος παραμενει εθνοπροδοτης οπως και οι σταλινικοι του ΚΚΕ(οποιος καταλαβε καταλαβε)

    μιλαει για διεθνη φαινομενο διεθνη προβλημα..και διεθνη λυση…μιλαει για οικονομια και καπιταλισμο ενω και τα 2 ειναι τεχνητα..ειναι απλα η αλλη οψη του ιδιου νομισματος..(κεφαλαιοκρατια-διεθνης σοσιαλισμος ενας μυθος που απλα συντηρητε προς αμοιβαιο οφελος και αυτων στην βιτρινα και τον απο πισω)

    τα κομματα ειναι εταιρειες που τις πληρωνουμε εμεις οταν το κομμα του χρωσταει και δεν μπορει να φτιαξει το νοικοκυριο του και τα οικονομικα του θα φτιαξει της χωρας μας?απλα συνεχιζει να μας τα τρωει οπως και οι αλλοι και να ειναι η χρησιμη(για τους ηλιθιους)αντιδραση

    η ανοδος του συριζα οφειλεται στην καταρευση του πασοκ που ειναι αλλο ενα ψευτοαριστερο κομμα οπως επισης και στην αυξηση λαθρομεταναστων που συντηρει και στρατολογει οπως και οι παρακρατικοι με ενσυμα(ΠΑΜΕ)επισης στην δημιουργια ψευτικης ελπιδας με ανυπαρκτες προτασεις..καταρευση του ευρω και επιστροφη στην δραχμη?σπουδαια προταση..ποιοι πονταρουνε στην χρεωκοπια μας αραγε..ποιοι θα πλουτισουνε και ποιοι επιδιωκουν την καταρευση..

    χιλιες φορες να υποστηριξω πατριωτικα μικρα κινηματα παρα τους ανθελληνες του τσιμπλα και της παραπληγας που με μαθηματικη ακριβεια θα μας οδηγησουν οχι μονο στην καταρευση που μας οδηγει η συγκυβερνηση,,αλλα και στο να ξεχασουμε και καθετι Ελληνικο..

    Like

  25. φανταζομαι τον καμμενο αγκαλια με τους μπαγκλαντεδες κ τις περσιδες(που λεει κ η φωτεινη) 🙂

    Like

    1. κοστας,να σου γνωρισω τη φιλη μου τη σιμιν(ασημι),να στο πει η ιδια τι ειναι.

      το επισημο ονομα του κρατους ειναι ιραν,περσια.
      ο καθενας διαλεγει οποιο θελει.

      Like

  26. Στην πολιτικη τιποτα δεν συμβαίνει στην τυχη.Ότι και να συμβεί,να είστε σίγουροι ότι θα το έχουμε σχεδιασει απο πρίν.Φ.Ρουσβελτ

    Like

  27. Είμαστε στο κατωφλι μιας μεγάλης μεταμορφώσεως του παγκοσμιου συστήματος..το μόνο που χρειαζόμαστε ειναι η κατάλληλη κρίση μια μεγάλη κρίση που θα αναγκάσει τα έθνη να αποδεχτούν την νέα τάξη πραγμάτων..David Rockefeller 1985

    οι ανθρωποι αρχιζουν να γινονται αντικειμενο συνειδητης σχεδιασης..δεν υπαρχει τροπος να αποφυγουμε αυτη την τεχνολογια..Gregory Stok ,βιοφυσικος

    εφοσον εγω ελεγχω την κινηση του χρηματος ενος εθνους δεν με νοιαζει ποιος φτιαχνει τους νομους του..Meyer Rothchild

    απο εναν “φασιστα” “συνομοσιολογο” τωρα περιμεντε να σας σωσει ο ΤΣΙΜΠΛΑΣ και η ΠΑΡΑΠΛΗΓΑ τους υπερμαχους της λαθρομεταναστευσης που δεν ειναι τπτ αλλο απο ενα ακομη σχεδιο της ΝΤΠ για την ισλαμοποιηση της ευρωπης..

    Like

  28. @Κόριννα
    Επειδή αντιλαμβάνομαι την παρρησία σου, θα ήθελα να ρωτήσω κατά ποίαν έννοιαν δεν είναι άνθρωποι οι “λάθρο”;
    Δεν είναι άνθρωποι όπως δεν είναι άνθρωποι οι δούλοι και οι γυναίκες κατά τον Αριστοτέλη; Με το αδίκημά τους εξέπεσαν στην κατηγορία των άλογων ζώων; Και αυτό ισχύει δια πάντας τους “λάθρο”;
    Ευχαριστώ.

    ΥΓ. “Πας νους αφιστάμενος του Θεού ή κτηνώδης ή δαιμονιώδης γίγνεται”- να το έχετε υπόψει, παρακαλώ.

    Like

➤ Σχολιάστε Ελεύθερα :

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s